[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste
Acties:
  • 116.999 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 09:00
Dat tooltje op de GWK site geeft aan (als ik het tenminste goed begrijp) wat je van hun krijgt als je bijvoorbeeld 599 pond inwisselt --> 655 euro dus. Je krijgt dus minder geld terug dan je volgens de daadwerkelijke wisselkoers zou moeten krijgen. Logisch, want (papier)geld inwisselen kost nou eenmaal geld en GWK wil er ook wel wat aan verdienen.

Als je een andere site gebruikt die gewoon de wisselkoers volgt (bijv. wisselkoersen.nl) zul je zien dat je gewoon op de juiste 715 euro uitkomt met 599 pond.

[ Voor 21% gewijzigd door Luckyluuk op 28-07-2010 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wisselkoers probleem is volgens mij bij GWK
dat de € 655 euro, de verkoop prijs is (Oftwel als je 599 pond verkoopt krijg je er 655 euro voor)

de wisselkoers bij een betaling van 599 Britse pond komt nog steeds bij mij op € 714 euro

EDIT: net te laat - zelfde als reactie hierboven

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:10
www.xe.com - 1gpb = 1,20€
wisselkoers.nl - 1gpb = 1,19€
visa koers - 1gpb = 1,19€

Komt hoe dan ook uit op 717 - 720 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Gxpower kan je alsjeblieft er 1 voor mij meenemen en bijvoorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Knopje is nog steeds grijs, maar nog geen "verzend" e-mail gehad... dit is spannender als GTST :D

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Goed, ik zal even een berekening doen van mijn situatie.

Bij T-mobile zou ik het i-300 abo nemen (€44,95 p/m), en ik zou gaan voor de 32GB iPhone (€189,95).

De totaalkosten, berekend over 2 jaar zouden dan zijn:

(€44,95 x 24) + €189,95 = €1268,75

Als ik de iPhone 32GB los bestel in de Apple UK store (£599,- oftewel €715,- met actuele wisselkoers), en hem laat doorsturen met Borderlinx (ongeveer €35,-), dan kost me de telefoon zelf €750,-.

Ik neem dan een Vodafone Bel + SMS + Web 620 abo erbij, van de TV-gids aanbieding: https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/594.

Waarom 620? T-mobile geeft me 300 Belminuten EN 300 SMSjes per maand. Vodafone doet alles uit dezelfde bundel. 1 SMSje staat gelijk aan 1 belminuut (zonder SMS verdubbelaar), dus vandaar 2 x 300 belminuten/SMSjes = 600 belminuten OF SMSjes. Aangezien er geen Vodafone 600 abo verkrijgbaar was heb ik het dichtstbijzijnde abo gekozen, en dat was de 620. De kosten hiervoor bedragen €19,95 p/m.

Berekening Vodafone: (24 x €19,95) + €750,- = €1228,80.

Ik ben dus goedkoper uit bij Vodafone, en krijg er nog eens 20 SMSjes of belminuten per maand meer voor terug. En dan heb ik het niet eens gehad over het gemak dat Blox biedt (bijv. SMS bundels, SMS verdubbelaars, goedkoper bellen vanuit buitenland, etc.). Maar boven alles heb ik dan een simlock vrij toestel met een provider die beter bereik heeft. SIM-kaart zelf knippen is een fluitje van een cent. Ook al gedaan bij de iPad, kan haast niet fout gaan.

Enige nadeel is de garantie, dat zul je (wellicht) in de UK moeten regelen.

[ Voor 0% gewijzigd door CoDe-ReD op 28-07-2010 09:59 . Reden: Info klopte niet, geen BloX mogelijkheden zijn inbegrepen bij abo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05-2024
CoDe-ReD schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:03:
Goed, ik zal even een berekening doen van mijn situatie.
.....

Enige nadeel is de garantie, dat zul je (wellicht) in de UK moeten regelen.
of het toestel in België aanschaffen, kost ie ook 750 euro en de garantie lijkt me dan geen probleem (benelux)

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 11:56
Order Date: Jul 13, 2010 at 12:59 PM GMT
Estimated Shipping: 03 Aug, 2010
Estimated Delivery: 10 Aug, 2010

link is licht grijs en ik heb nog geen mail van ze gehad. Ook bij de bestelling kreeg ik pas anderhalve dag later, nadat ze me eerst hadden gebeld, een bevestigingsmail. fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:21
Bosmonster schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:57:
Die heeft ie toch? Alleen is bij een 2 jarig abonnement de actieprijs volgens mij de eerste 12 maanden geldig ipv 6 (dat is voor 1 jarig abo). Zou weer 66 euro schelen in zn berekening.
Ik kan nergens vinden dat de actieprijs alleen beperkt zou zijn tot een bepaalde periode? Zie ik iets over het hoofd?
Zware Unit schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:11:
"De abonnementskorting is gedurende de gehele contractsperiode geldig."

Vodafone:
iPhone 4 32GB 739,00
24 x 11,95 (Bel + SMS+Web 400) = 286,80
Totaal 1.025,80

Vraag is alleen of het fair-use data abonnement (Web) voldoende is voor gebruik bij een iPhone.

"Zorgeloos internetten = Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers."
Ik denk dat je je om de FUP niet hoeft druk te maken bij normaal gebruik.
Tourniquet schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:13:
[...]

Nee, bij het 2-jarig abonnement is de actieprijs ook 2 jaar geldig. Tenminste, op https://directsales.vodafone.nl/tvgids/ staat: De abonnementskorting is gedurende de gehele contractsperiode geldig.

Edit: te laat. :P

Edit 2: De 32GB is in België toch €750 ipv €739?
Kijk Dat is dus erg interessant. Betaal voor hetzelfde abonnement nu 25 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Dennis_dude schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:24:
[...]

of het toestel in België aanschaffen, kost ie ook 750 euro en de garantie lijkt me dan geen probleem (benelux)
Is uiteraard goede optie als je het niet erg vind om te moeten "jagen" op je iPhone. Het zal ongetwijfeld dringen worden bij de launch, en het is maar afwachten of je in de eerste 3-4 weken überhaupt kans hebt op het apparaat. Daarom heb ik hem in de UK besteld. Het blijft natuurlijk wel de beste optie m.b.t. garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben erg geïntereseerd in de iPhone 4 16GB. Ik won ook 5 minuten van Lommel (België) vandaan. Kan iemand mij vertellen wanneer deze daar verkrijgbaar is?

Alvast bedankt!

Gr BB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

dangerpaki schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:39:
[...]

Ik kan nergens vinden dat de actieprijs alleen beperkt zou zijn tot een bepaalde periode? Zie ik iets over het hoofd?
Bij Directsales acties zoals die van ANWB is de korting inderdaad geldig voor de hele looptijd van het abonnement.
Het is trouwens wel een echt budgetabonnement: geen BloX dubbel SMS mogelijk, betalen per minuut en geen minuten/sms'jes meenemen naar de volgende maand. Onder andere om die redenen heb ik een gewoon B+S+W genomen. Kost me omgerekend 11 euro per maand voor een B+S+W 200/400.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:57

Lulukai

God's gift to women

Inschrijven op de preorder kan NU

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06-2021
graceful schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:32:
[...]
Mm.. dat wordt wel een erg grote batch dan.. weg hele theorie :Y)
Als we allemaal in 1 batch zitten, dan wordt het de Borderlinx iPhone tsunami nr 2 :F. (zie ook http://blog.borderlinx.com/?p=2513)

[ Voor 0% gewijzigd door OnTheJazz op 28-07-2010 10:13 . Reden: link geupdate naar laatste borderlinx nieuws rondom iPhone 4 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Canaria schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:47:
[...]

Bij Directsales acties zoals die van ANWB is de korting inderdaad geldig voor de hele looptijd van het abonnement.
Het is trouwens wel een echt budgetabonnement: geen BloX dubbel SMS mogelijk, betalen per minuut en geen minuten/sms'jes meenemen naar de volgende maand. Onder andere om die redenen heb ik een gewoon B+S+W genomen. Kost me omgerekend 11 euro per maand voor een B+S+W 200/400.
Ah, dat had ik dus over het hoofd gezien, maar ach: ik vind het de helft van het abonnementsgeld wel waard. Ik heb meer dan genoeg aan 620 BM/SMS p/m dus dat is voor mij niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:32
Voor degene die richting Belgie gaan: http://iphone3g.mobistar.be/nl/pre-order.cfm

Je kan hem nu pre-orderen. Have fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
Ik kom niet op die pagina, van pre order...

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die krijg ik dus ook niet... Kan alleen de 3GS bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
Oops, verkeerde link! Dit is hem: http://iphone3g.mobistar.be/nl/pre-order.cfm

Have fun. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Kan alleen als Mobistar klant,, kut...

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Canaria schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:47:
[...]

En dat maakt het extra verneukeratief dat de link naar de actievoorwaarden gewoon niet werkt :X

edit: ah andere link werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
Punkbuster schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:16:
Kan alleen als Mobistar klant,, kut...
Nee hoor, gewoon een fake-nummer gebruiken.

Ik had een pre-paid kaartje vanuit Belgie gehaald afgelopen maandag, dus kon mooi dat nummer gebruiken.

M'n vriendin wil er echter ook 1, dus die had gewoon een fake nummer gebruikt. Dat werkte gewoon.

Ik quote: 'Het nummer moet beginnen met 04 en daarna een 7 of een 8 (geen 9 want daar is de kans groter dat het een mobistar nr is) en daarna nog 7 cijfers. Bv. 0472123456.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:46
20e juli iphone via apple uk store besteld. Nu is ook mijn link niet meer blauw en als ik inlog op US store, dan staat er : prepared for shipment :) Gaat om een 16gb zwart trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een pre order geplaatst...Wacht nu op een bevestiging...Heb gekozen voor de vestiging in Hasselt...Zou het echt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Kan het bijna niet geloven...

Afbeeldingslocatie: http://files.me.com/maartendevries/ba46db

[ Voor 12% gewijzigd door Zware Unit op 28-07-2010 10:38 ]

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Haha, pre-order gelukt met fake 04 nr :P ik ook hasselt trouwens

[ Voor 23% gewijzigd door Punkbuster op 28-07-2010 10:29 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
Heb een 04 nummer van een collega in Belgie gebruikt >:)

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 10:38

tomtommie

Alaaf!

haha inderdaad, ik heb ook een bestelling geplaatst voor een iPhone in België... kan het ook niet geloven dat het echt waar is, maargoed we zien wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
enzoronald schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:21:
20e juli iphone via apple uk store besteld. Nu is ook mijn link niet meer blauw en als ik inlog op US store, dan staat er : prepared for shipment :) Gaat om een 16gb zwart trouwens.
Nou Apple heeft wel ineens een zeer grote batch 16GB's beschikbaar, want dat is wel lekker als je iPhone 8 dagen na je bestelling al verzonden wordt. Ik hoop dat er niet al te veel vertraging bij Borderlinx zal zijn, maar ze zouden in ieder geval eind van de week de achterstand weggewerkt hebben...

Ik hoop dat ze ook ff met de 32GB's opschieten. :P
Nog meer mensen die in de UK store een 32GB hebben besteld rond 14 juli en ook nog wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woow echt gaaf 'Meneer de Vries'! Hoe lang duurde het voordat je deze bevestiging kreeg na je bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:35:
Woow echt gaaf 'Meneer de Vries'! Hoe lang duurde het voordat je deze bevestiging kreeg na je bestelling?
Paar minuten na de bestelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Ik heb hem ook binnen, in het mailtje staat trouwens nergens het 04 nummer haha, en dat mailtje moet je uit printen zeggen ze.. dus lekker :P

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Laatst online: 19:41
Ik heb mijn iPhones op 16 juli via de UK Store besteld. Op de US Store staat er bij mij ook Prepared for Shipment. Alleen bij de UK en NL Store staat er nog: Not Yet Shipped/Nog niet verzonden. Die blauwe link, cancel my order, is niet meer blauw ook bij mij. Raar dat de verschillende Stores andere statussen hanteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb helaas nog niks binnen terwijl de bestelling wel 'voltooid' was. Had als vestiging Hasselt gekozen. Zou dat verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
KoenCows schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:53:
[...]

Ik heb mijn iPhones op 16 juli via de UK Store besteld. Op de US Store staat er bij mij ook Prepared for Shipment. Alleen bij de UK en NL Store staat er nog: Not Yet Shipped/Nog niet verzonden. Die blauwe link, cancel my order, is niet meer blauw ook bij mij. Raar dat de verschillende Stores andere statussen hanteren...
Beide 16GB's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
KoenCows schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:53:
[...]

tja wel beetje raar, maar ik ga er vanuit dat ie toch binnen 24 uur verzonden wordt :) Is toch bijna 2 week eerder dan verwacht !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippes
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 14:07
Die preorder link is al aardig dood ook ;-), wordt flink f5'en op mijn laatste vakantiedag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
Wilde ook een iPhone reserveren voor mijn vader, maar de link is idd dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
enzoronald schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:55:
[...]

tja wel beetje raar, maar ik ga er vanuit dat ie toch binnen 24 uur verzonden wordt :) Is toch bijna 2 week eerder dan verwacht !
Ik hoop met je mee! Veel f5'en vandaag dan;-). Maar dan versturen ze wel in een keer een grote batch. Maar jij controleerde iedere keer de US Store, en sinds vandaag staat hij op die nieuwe status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneski
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-02 18:46
De link werkt nu al niet meer :(
Hoe zit het eigenlijk met de aanschaf in Belgie? Ben je dan niet verplicht om een abbonement af te sluiten?
De prijs van €640,- is dus echt losse verkoop van een simlock vrij toestel?

[ Voor 28% gewijzigd door reneski op 28-07-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
Beste, M de V:P

Ik zou het plaatje weghalen dadelijk staat er iemand in Gent met je naam te zwaaien...

Edit, ik zal de link hier ook weghalen

[ Voor 9% gewijzigd door FireStarter op 28-07-2010 11:09 ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

reneski schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:03:
[...]

De link werkt nu al niet meer :(
Hoe zit het eigenlijk met de aanschaf in Belgie? Ben je dan niet verplicht om een abbonement af te sluiten?
De prijs van €640,- is dus echt losse verkoop van een simlock vrij toestel?
Op de site waar je kon reserveren stonden prijzen van respectievelijk 575 voor de 16gb en 675 voor de 32gb, erg schappelijk en geniaal als het echt zo is, maar door middel van een sterretje staat erbij dat het de aanbevolen verkoopprijs is, waarschijnlijk zal het dus meer zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
FireStarter schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:06:
[...]
Ik zou het plaatje weghalen dadelijk staat er iemand in Gent met je naam te zwaaien...
Had het plaatje al aangepast, maar blijft altijd even in de cache hangen. Ben er vroeg bij vrijdag, dus dat komt wel goed... O-)

Bij Mobistar:
Afbeeldingslocatie: http://files.me.com/maartendevries/rsjdde

[ Voor 10% gewijzigd door Zware Unit op 28-07-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
Ja beiden. Maar dat zijn geen twee verschillende links. Gewoon 1 link en dan staat er bij hoeveelheid 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 08:36
Ben je verplicht om de iphone tussen 7 en 10 af te halen? Ik moet namelijk gewoon werken en geen zin om er vrij voor te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht er een gereserveerd te hebben maar krijg maar geen bevestiging :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Hoe ga je er naartoe dan Zware Unit? Auto?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippes
Afbeeldingslocatie: http://mozymac.com/uploads/7cca87fb54cc514.jpg

hmmm, gaan we maar doen dan... :( en ik wil zooooooooo graag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Haha, wel hasselt aanklikken hé ;) straks als je de kans hebt

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:57

Lulukai

God's gift to women

Brainstorm86 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:21:
Ben je verplicht om de iphone tussen 7 en 10 af te halen? Ik moet namelijk gewoon werken en geen zin om er vrij voor te vragen.
Verplicht niet, maar je moet niet schrikken als je iPhone is verkocht aan de meute die buiten staat te wachten.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem wel, in mijn 3GS komen geen ongewenste emails binnen. Hotmail op internet zag ik hem staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
Punkbuster schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:22:
Hoe ga je er naartoe dan Zware Unit? Auto?
Met de auto vanuit Zeeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
zo, dat is lekker kortbij

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik rijd met de auto vanuit Luyksgestel... Wie gaan er nog meer naar Hasselt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-05 22:55
Hier ook! 21e bestelt, laat maar komen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolapa
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:48
Iemand vanuit omgeving Den Haag die richting belgie (leuven of roeselaere ) gaat?

[ Voor 25% gewijzigd door lolapa op 28-07-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Ik kom uit Apeldoorn, wie nog meer?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippes
Punkbuster schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:42:
Ik kom uit Apeldoorn, wie nog meer?
Ik :P, nu de preorder nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 17:28
Yes mijn reservering is binnen !!! Ik rij vanaf Holten, Overijssel. Iemand interesse om te carpoolen ?

[ Voor 50% gewijzigd door Xcist op 28-07-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
Jaaajaaa... de website werkt weer!

Hasselt here I come! *20 minuutjes rijden vanuit bij mij ;)

[ Voor 25% gewijzigd door RayMotix op 28-07-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippes
Mijnes ook:

Je kan je iPhone afhalen tijdens de exclusieve ontbijtsessie van 30 juli tussen 7 uur en 10 uur in het Mobistar Center Hasselt - Koning Albertlaan 12. Vanaf 7 uur 's morgens is dit Mobistar Center alleen open voor iPhone-fans zoals jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
Ik heb hem ook gereserveerd maar geen idee of ik hem kan gaan ophalen.. Denk dat ik me tante maar vraag die woont in BE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga naar Hasselt. Wat zul je naast je bevestiging mee moeten nemen? ID-kaart? En hij is zeker simlock vrij he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Laatst online: 18:27
ik zie op de reserverings site staan dat er bij 10 mobistar centres gereserveerd kan worden, echter in de drop-down list zie ik er een stuk minder? Zouden de iPhones daar al verkocht zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
Ik ga hem ook zelf ophalen gelijk om 7uur. Heb hem alleen al gereserveerd op naam van me tante wel zelfde achternaam. Even bellen of ze dat kunnen omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Zo te zien is alles nu uitverkocht. Ik kon alleen nog voor Roeselare reserveren.

Wel een flink eindje rijden vanaf Helmond maar goed... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxsius
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2023
hmmm, volgens mij zijn de reserveringen uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou die ook niet gekoppeld worden aan dat tel nr ? mss vervelend voor je collega dan
en zijn ze dan wel simlock free ?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
Heb net even gebeld, was geen probleem dat de naam niet klopt ze kijken alleen naar de brief :S. Moest wel id meenemen. Hoop dat ze niet moeilijk gaan doen over nl-ers met nep telefoonnummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
Iemand toevallig al contact opgenomen met Mobistar of dit allemaal wel zo makkelijk gaat?

Ik kan me voorstellen dat ze liever de telefoons aan Belgen verkopen dan aan Nederlanders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn, alles al uitverkocht! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
Benn1e schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:11:
Iemand toevallig al contact opgenomen met Mobistar of dit allemaal wel zo makkelijk gaat?

Ik kan me voorstellen dat ze liever de telefoons aan Belgen verkopen dan aan Nederlanders..
*Mompelt iets over slapende honden wakker maken*
Als ik op F5 klik is de zwarte 16GB nog gewoon te reserveren..

[ Voor 23% gewijzigd door RayMotix op 28-07-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Lijkt me dat mobistar het in iedergeval beter heeft geregeld dan t-mobile hier..
Succes mannen!

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
Als je daar staat en ze zeggen alleen voor be ben je wel genaait :P
RayMotix schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:15:
[...]

*Mompelt iets over slapende honden wakker maken*

[...]

Als ik op F5 klik is de zwarte 16GB nog gewoon te reserveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Iemand interesse in Carpoolen ? En ik twijfel nog of ik hem wel wil ophalen tis een aardig eind rijden? twijfel twijfel...

[ Voor 11% gewijzigd door Xcist op 28-07-2010 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
Brainstorm86 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:22:

[...]
Precies, dat bedoel ik dus. Beter zekerheid dan voor niks naar Belgie rijden toch? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
framaster schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:22:
Iemand interesse in Carpoolen ? En ik twijfel nog of ik hem wel wil ophalen tis een aardig eind rijden? twijfel twijfel...
Waar heb je hem besteld en waar kom je vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Benn1e schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:23:
[...]

Waar heb je hem besteld en waar kom je vandaan?
Holten, heb hem in Hasselt besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

framaster schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:29:
[...]

Holten, heb hem in Hasselt besteld.
Doe mij anders je reservering maar ;) ik woon daar vlakbij en heb vannacht moeten werken dus was te laat.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
Brainstorm86 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:22:

[...]
Mwa.... kost me 6 euro benzine en in totaal maximaal n uurtje rijden dus dat zal wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseboy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:12

Baseboy

No better Chat as IRC CHAT

RayMotix schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:33:
[...]

Mwa.... kost me 6 euro benzine en in totaal maximaal n uurtje rijden dus dat zal wel meevallen.
Zuinige auto heb je :)

Better to burn out, than fade away

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
Haha ja, plus.. niet voor iedereen zal dit weggelegd zijn.. ik twijfel ook of ik wel helemaal naar Roeselare moet gaan rijden.. 2 uur rijden.. En met een beetje pech wijzen ze je ook nog eens af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Ik wil gaan bellen. Hoe bel ik erheen dit is het nummer van de site 011/351624

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
Benn1e schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:37:
[...]

Haha ja, plus.. niet voor iedereen zal dit weggelegd zijn.. ik twijfel ook of ik wel helemaal naar Roeselare moet gaan rijden.. 2 uur rijden.. En met een beetje pech wijzen ze je ook nog eens af..
Das n punt... :) Maar ik ben op tijd terug om het jullie te laten weten hoor :+. Haha nee klopt dan is bellen misschien beter. Ik wacht af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benn1e schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:37:
[...]

Als je wil kan ik hem wel van je overnemen, woon er een kwartiertje vandaan :)
(Of als er nog mensen hun reservering kunnen omzetten, dan hoor ik het graag ^^)

edit:
framaster schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:40:
Gewoon 0032 11/351624 dan toch?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseboy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:12

Baseboy

No better Chat as IRC CHAT

framaster schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:40:
+3211351624 vermoed ik dan

BTW ik zou nog even wachten aangezien in US

Woohoo, jailbreaking and unlocking your iPhone is now completely legal (in the US anyways)! This being said, what is the new rule going to change for us jailbreakers? Unfortunately nothing!

dus......

Better to burn out, than fade away

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:43:
[...]

Als je wil kan ik hem wel van je overnemen, woon er een kwartiertje vandaan :)
(Of als er nog mensen hun reservering kunnen omzetten, dan hoor ik het graag ^^)
Mocht ik besluiten om niet te gaan dan mag je hem hebben.. het gaat om een zwarte 16 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Baseboy schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:43:
[...]

+3211351624 vermoed ik dan

BTW ik zou nog even wachten aangezien in US

Woohoo, jailbreaking and unlocking your iPhone is now completely legal (in the US anyways)! This being said, what is the new rule going to change for us jailbreakers? Unfortunately nothing!

dus......
Wat maakt dat uit? De meesten hier wonen in Nederland en daar was dit al legaal..

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benn1e schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:44:
[...]

Mocht ik besluiten om niet te gaan dan mag je hem hebben.. het gaat om een zwarte 16 GB
Okido, laat dan maar weten (DM staat aan van mij). Ik weet wel niet hoe het zou zitten met overzetting van reservatie, maar we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Geprobeerd te bellen maar lukt niet echt. Kan iemand anders het is proberen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 11:24
Echt asociaal dit, ik heb besteld bij iPhoneservicepoint. Heb de beste mensen gebeld, heb ze mij laten beloven dat de leverdatum never zal verzet worden. Ik heb dit gevraagd omdat ik vorig jaar met de 3GS in belgie veel gekloot heb gehad met leverdata. Krijg ik vanochtend een mailtje dat de leverdatum is verzet naar onbekend (enkele weken) echt belachelijk. Straks maar even bellen, vind dit echt schandalig, heb hem daar besteld puur omdat hun de enige zijn die mij een concrete leverdatum konden geven. Iemand die een bedrijf weet waar hij op voorraad is voor pak 'n beet 900 euro ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

framaster schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:49:
Geprobeerd te bellen maar lukt niet echt. Kan iemand anders het is proberen ?
Veel Mobistar winkels nemen de telefoon niet meer op, ze worden simpelweg kapot gebeld met vragen over de iPhone4, ik was toevallig in de buurt van een winkel en in de tussentijd dat ik stond te praten met de verkoper had de beste man al 4 keer te telefoon moeten aannemen en zeggen dat hij er nog niet was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
SanderPS3 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:50:
Echt asociaal dit, ik heb besteld bij iPhoneservicepoint. Heb de beste mensen gebeld, heb ze mij laten beloven dat de leverdatum never zal verzet worden. Ik heb dit gevraagd omdat ik vorig jaar met de 3GS in belgie veel gekloot heb gehad met leverdata. Krijg ik vanochtend een mailtje dat de leverdatum is verzet naar onbekend (enkele weken) echt belachelijk. Straks maar even bellen, vind dit echt schandalig, heb hem daar besteld puur omdat hun de enige zijn die mij een concrete leverdatum konden geven. Iemand die een bedrijf weet waar hij op voorraad is voor pak 'n beet 900 euro ?
gewoon uit de uk importeren. scheelt je al snel een paar honderd euro. Dan is ie niet op voorraad, maar duurt ongeveer een dikke week voordat ie verstuurd word (bij mij dan). En dat is die paar honderd wel waard dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Ik heb gebeld met het 0800 nummer en die mevrouw melde mij dat het in principe geen probleem is. (Ik heb aangegeven dat het nummer wat ik had opgegeven van een kennis is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Schrammy89 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:01:
ik zie op de reserverings site staan dat er bij 10 mobistar centres gereserveerd kan worden, echter in de drop-down list zie ik er een stuk minder? Zouden de iPhones daar al verkocht zijn?
5 nederlandse en 5 franse winkels, check de franse pagina maar.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
Bij Mobistar zijn nu idd alle reserveringen voor vrijdag uitverkocht:
Afbeeldingslocatie: http://files.me.com/maartendevries/jifn6n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
Ik heb straks 003211351624 gebeld en kreeg vrij snel iemand aan de lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Brainstorm86 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:57:
Ik heb straks 003211351624 gebeld en kreeg vrij snel iemand aan de lijn.
JA en wat was het antwoord ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Er staat nu niks meer op beschikbaar bij mobistar! haha

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 11:24
enzoronald schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:53:
[...]

gewoon uit de uk importeren. scheelt je al snel een paar honderd euro. Dan is ie niet op voorraad, maar duurt ongeveer een dikke week voordat ie verstuurd word (bij mij dan). En dat is die paar honderd wel waard dacht ik.
Die staat nu op 3 weken levertijd bij de UK store. Heb een borderlinx account dus zou moeten kunnen. 3 Weken heb ik hem ook bij iPhoneservicepoint denk ik, scheelt me weer gedoe via Borderlinx ! Maar jouw iPhone uit de UK duurt maar 1 week ? :o

gewoon nee.

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.