lowfi schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 19:11:
Wat ik bedoel met haters gonna hate… is dat voor sommige mensen wat een bedrijf ook doet (apple in dit geval) nooit goed is omdat ze altijd wel iets bedenken wat er mis mee is (MMS,GPS,Mutlitasking). Dat is precies wat ik hier proef. Vandaar mijn opmerking fanboy.
Leuk dat je het proeft.. maar we bespreken hier de flaws van producten.
De iphone is niet perfect, android ook niet. Wie dat niet inziet is een fanboy.
Wat geheugen gebrek.. geen last van. Maarja ik ben ook niet iemand die 50 apps installeert.
Ook hier geen crashende android telefoon. Als er iets crasht, dan is het een app. En de oorzaak desbetreffende app.
edit: maar genoeg geluld over iphones en fanboys. Het gaat hier om de zwakke punten van de android.
Zwakke punten van de market (verhaal hierboven). Goed verhaal. wat ik vooral mis is de mogelijkheid om aankopen te doen via mijn browser en de apps naar mijn mobiel te pushen. Maar als ik het goed heb is dat iets wat er in de toekomst in elkgeval al aankomt.
Het grootste nadeel van android voor mij is zijn fabrikanten die android op een underpowered device hebben verkocht. Ik heb er destijds zelf bewust voor gekozen (de samsung spica) maar ik kan me voorstellen dat veel mensen hier last van hebben en dat android zo een slechte naam krijgt.
Wat mensen verwachten (juist door de iphone) is een telefoon welke video's probleemloos afspeelt, animaties soepel laat verlopen en toch nog enkele dagen meegaat. Met de meeste android telefoons is dat alle drie niet zo. Dat heeft natuurlijk niets met android ansich te maken.. maar het is iets wat wel meespeelt in de beleving en dus de beoordeling van android.
[
Voor 56% gewijzigd door
job op 01-08-2010 19:29
]