Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunster
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06-2024
Hoe kan je al een lijst van contacten zien als je bezig bent een nummer in te tikken?

Bijvoorbeeld 06123 dat je nu al alle contacten ziet dat begint met dit nummer?

cougar - dunster crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 17:19

LDVC

Let's get it over with

Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 00:36:
[...]

Overigens, de gemiddelde kosten per maand zijn bij Vodafone nu op zijn laagst (BSW 150) 26,30 euro en omdat T-Mobile een aanbieding heeft (van 59,95 naar 0,00) zijn ze daar maar 22,95 (Relax Online 20). Ik zit nu dus sinds een uur opeens helemaal een andere kant op, omdat het toch wel een wezenlijk verschil is. Is het normaal als Vodafone nu als reactie ook zijn prijs bij een BSW 150 (76 eu) zou verlagen, om de concurrentie (in dit geval T-Mobile) bij te blijven? Anders moet ik me nu opeens instellen op T-Mobile.. Gekte dit, haha!
Kan iemand iets zeggen over de kwaliteit van de verbindingen tussen de twee providers, en internet, is dat verschil (3,6 MBPS t.o.v. 0,3 MBPS ofzo toch :O?) echt te merken als je internet? Of is dit allemaal de 3,35 per maand niet waard.. Is voor mij (Appie) toch weer een drie kwartier werken :+
Ik zou zeggen: kijk eens in het telecomprovider sub-forum. Daar worden Vodafone en T-mobile uitgebreid besproken en kun je ook de ervaringen van gebruikers lezen mbt internet. De hele android-t-mobile soap mag natuurlijk ook niet ontbreken :9
dunster schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:16:
Hoe kan je al een lijst van contacten zien als je bezig bent een nummer in te tikken?

Standaard kan dit alleen in de SMS applicatie (en wellicht de mail app). In de dialer en het telefoon werkt dit niet. Echter in de market worden er wel vervangende dialers aangeboden waarmee dit wel kan (ik weet echter zo geen namen).

[ Voor 17% gewijzigd door LDVC op 14-07-2010 12:22 ]

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06:26
dunster schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:16:

In principe lukt dat (nog?) niet met de standaard applicatie.
Daarvoor zul je zoiets als aContacts moeten downloaden van de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Sinds de update naar build R2BA.023 doet mijn TrackId software het niet meer.
Deze geeft nu de melding.
Helaas!
De toepassing TrackID
(proces com.sonyericsson.trackid.client.rachael) is onverwachts gestopt. Probeer het later opnieuw.

Heb al gekeken op android market maar daar staat geen update.
Kan iemand mij vertellen hoe dit fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 08:52
joost89 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 15:45:
Sinds de update naar build R2BA.023 doet mijn TrackId software het niet meer.
Deze geeft nu de melding.
Helaas!
De toepassing TrackID
(proces com.sonyericsson.trackid.client.rachael) is onverwachts gestopt. Probeer het later opnieuw.

Heb al gekeken op android market maar daar staat geen update.
Kan iemand mij vertellen hoe dit fix?
Even de zoekfunctie gebruiken?
DerManiak schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 14:32:
[...]

Net even snel getest (liedje gestart in MediaScape, oordopjes bij de microfoon 8) ): 1e keer opstarten gaf ie een foutmelding, maar bij de 2e poging werkte TrackID gewoon.
FF schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 06:57:
...
@stefanaudi:
TrackID was hier ook 'defect'. Oplossing bleek het wissen van de instellingen onder 'toepassingen' te zijn.
...

Life's a Game, and I like to play...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

FF schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 06:57:
...
@stefanaudi:
TrackID was hier ook 'defect'. Oplossing bleek het wissen van de instellingen onder 'toepassingen' te zijn.
...
Hier was ik net zelf achter gekomen door te googlen, maar toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-09 21:31

FF

WOW. Nieuw record voor mijn X10 :)

Van de oplader gehaald en opnieuw opgestart

09:43 accu 100%

Browsen op Internet
E-mails
RSS lezen
Navigatie gebruikt (met gps) voor ongeveer 30 minuten
WiFi gebruikt
Gebeld
Spelletjes gespeeld
Apps geïnstalleerd en verwijderd
Nimbud aangehad (MSN, Skype, GTalk)

21:21 accu 38%

Dus 12 uur spelen kost mij 62% van de accu. Zo lang heb ik nog niet meegemaakt.
Ik heb wel eerder betere resultaten in een paar uur gehad (direct na de update had ik geloof ik 10% in 4 uur), maar over de hele dag gezien moest ik eerder opladen.

Ach het blijft een leuk speleding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:38
FF schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 21:26:

Browsen op Internet
E-mails
RSS lezen
WiFi gebruikt
Gebeld
Spelletjes gespeeld

Ik heb wel eerder betere resultaten in een paar uur gehad (direct na de update had ik geloof ik 10% in 4 uur), maar over de hele dag gezien moest ik eerder opladen.

Ik heb soortgelijke resultaten ook wel eens gehad, maar na een maand tijd met het regelmatig gebruik van een app-killer wisselt het verbruik nog steeds zeer, soms (bij min of meer gelijkwaardig gebruik) zit hij om 9 uur savonds op 3% en soms ook op 60%, heel vreemd).

Daarover had ik nog een vraag; wanneer ik mijn X10 oplaad via de officiele adapter laad hij gewoon op. Ik heb echter ook een auto lader (12 volt stekker met usb uitgang, waar ik dan vervolgens de bijgeleverde kabel aan doe) en een solar charger van 1200 MaH die ene bijgeleverd verloopje heeft). Bij beide laders laadt de telefoon echter niet op terwijl andere telefoons wel laden.
Is dit normaal? of ligt dit aan een bepaalde instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
FF schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 21:26:

Browsen op Internet
E-mails
RSS lezen
WiFi gebruikt
Gebeld
Spelletjes gespeeld

Ik ben juist even het tegenovergesteld aan het proberen: nauwelijks gebruiken en voornamelijk op standby laten. Ondertussen zit ik na 51 uur op 73%. Dus eigenlijk ongeveer 0,5% per uur er van af.

Dit is op zich nog wel netjes, ook vergeleken met andere telefoons met andere operating systems waar ik ervaring mee heb. Lijkt me dat het dus echt aan de applicaties zelf ligt... Moeten we maar mee leren leven dan. Je gebruikt het ding voor van alles: games, mails, surfen, navigatie... en af en toe bellen en smsen ;)

Tsja, een laptop-accu past nou eenmaal niet in zo'n apparaatje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarover had ik nog een vraag; wanneer ik mijn X10 oplaad via de officiele adapter laad hij gewoon op. Ik heb echter ook een auto lader (12 volt stekker met usb uitgang, waar ik dan vervolgens de bijgeleverde kabel aan doe) en een solar charger van 1200 MaH die ene bijgeleverd verloopje heeft). Bij beide laders laadt de telefoon echter niet op terwijl andere telefoons wel laden.
Is dit normaal? of ligt dit aan een bepaalde instelling?

Dit probleem had ik ook.
Ik ben terug gegaan naar de winkel waar ze er ook niets van begrepen.
Ik heb toen een lader gekocht van Samsung (Car charger SA-CAD300U), deze heeft geen USB maar een directe aansluiting, dezelfde aansluiting als voor de X10 en die werkt wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:38
Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 23:40:
Dit probleem had ik ook.
Ik ben terug gegaan naar de winkel waar ze er ook niets van begrepen.
Ik heb toen een lader gekocht van Samsung (Car charger SA-CAD300U), deze heeft geen USB maar een directe aansluiting, dezelfde aansluiting als voor de X10 en die werkt wel!
Ja dat is wel mooi balen want ik had die solar charger net gekocht omdat de xperia vaak geen hele dag meegaat en dan net wel. Vreemd, bedankt voor de info in ieder geval :)

Edit:/ nog even op google gekeken, er blijken meer mensen te zijn met dit probleem. Niet-standaard laders doen het vaak niet, echter niemand schijnt een oplossing te hebben behalve een officiele lader te kopen. Vind dit eigenlijk wel een slechte zaak dus heb even een mailtje gestuurd naar Sony voor opheldering.

[ Voor 22% gewijzigd door Silvos op 15-07-2010 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04-2021
Ik heb nu de simlock er vanaf dus het word tijd om te telefoon goed te installeren.

Ik heb een week of 2 geleden de telefoon geunbrand naar een standaard UK versie ( genaamd r1fa016 ) en deze draai ik nu al even. Echter nu lees ik overal dat de software versie r2ba023 voor nederland is uitgekomen. Alleen nu probeer ik me x10 te updaten via seus maar hij blijft aangeven dat er geen nieuwe update beschikbaar is.

Is dat om het feit dat ik een verkeerde versie geinstalleerd heb? of is me x10 simpelweg niet goed geunbrand zodat hij op de HI firmware blijft hangen?

Als het dan de verkeerde versie is waar vind ik dan de orginele nederlandse rom zonder een ingebrand merk?

ik heb al rond gekeken op het xda forum alleen daar praten ze niet zo snel over nederlandse roms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 15:39
Silvos schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 00:10:
[...]

Ja dat is wel mooi balen want ik had die solar charger net gekocht omdat de xperia vaak geen hele dag meegaat en dan net wel. Vreemd, bedankt voor de info in ieder geval :)

Edit:/ nog even op google gekeken, er blijken meer mensen te zijn met dit probleem. Niet-standaard laders doen het vaak niet, echter niemand schijnt een oplossing te hebben behalve een officiele lader te kopen. Vind dit eigenlijk wel een slechte zaak dus heb even een mailtje gestuurd naar Sony voor opheldering.
Toch even beter zoeken :P , uit het vorige deel :
Ik ben er trouwens achter wat het probleem is met sommige autoladers. De x10 verwacht dat de data + en - van de usb met elkaar verbonden zijn ( ook de n900 en de n97 mini verwachten dit). Helaas zijn er dus laders in omloop die niet aan deze voorwaarden voldoen. Vandaag dus mijn belkin micro lader gemod ( data pinnetjes met elkaar verbonden ) en nu laadt die de x10 gewoon op.
==

In het Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic is de Generic Unbranded Nederlandse Firmware te vinden, er staat wel bij 'presumably .16 t-mobile NL' , maar hij werkt natuurlijk ook gewoon op de KPN versie, de 023 update is ook beschikbaar voor T-mobile. Verder is er nergens T-Mobile op het toestel te vinden en staat er bij het service menu "Country: Netherlands" .
inzane19 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 03:19:
Ik heb nu de simlock er vanaf dus het word tijd om te telefoon goed te installeren.

Ik heb een week of 2 geleden de telefoon geunbrand naar een standaard UK versie ( genaamd r1fa016 ) en deze draai ik nu al even. Echter nu lees ik overal dat de software versie r2ba023 voor nederland is uitgekomen. Alleen nu probeer ik me x10 te updaten via seus maar hij blijft aangeven dat er geen nieuwe update beschikbaar is.

Is dat om het feit dat ik een verkeerde versie geinstalleerd heb? of is me x10 simpelweg niet goed geunbrand zodat hij op de HI firmware blijft hangen?

Als het dan de verkeerde versie is waar vind ik dan de orginele nederlandse rom zonder een ingebrand merk?

ik heb al rond gekeken op het xda forum alleen daar praten ze niet zo snel over nederlandse roms
paazei schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 23:04:
[...]

Bedankt voor de antwoorden, xstarzz ook.
Volgens mij heb ik de t-mobile r1fa016, al weet ik niet zeker of hij wel van t-mobile is. Ik denk het wel aangezien ik de .16 update ook niet bij de algemene update kreeg, maar pas nadat t-mobile hem heeft vrijgegeven.
Ik heb inderdaad een keer een repair gedaan en ik heb de 2 grootste bestanden opgeslagen, ik wil ze best uploaden, ik zal hotfile eens bekijken.

presumably .16 t-mobile NL (alleen voor t-mobile gebruikers dus :X )
Het kleine bestand 15.9MB
http://hotfile.com/dl/52178049/9cf805f/FILE_277298674_1271857047000_1269331994000_277298672_16722294_INFILE_LONGTERM.html
Het grote bestand
http://hotfile.com/dl/52180966/e06346a/FILE_277347387_1272024633000_1272024633000_277347383_114508874_INFILE_LONGTERM.html

[ Voor 52% gewijzigd door Vin87 op 15-07-2010 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07-2019
Silvos schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 00:10:
[...]

Volgens mij had ik ergens in deel1 van dit topic hier iets over gelezen (kan ook zomaar aan ander topic zijn). Volgens mij had het te maken met draadjes die andersom zitten in een usb lader. Wanneer je die opnieuw soldeert dan werkt ie wel.

je dient dus een mod aan te brengen op een usb autolader als ik het goed heb!

EDIT: vin87 was mij al voor... had het hele topic nog niet doorgelezen! :X

[ Voor 4% gewijzigd door Demandela op 15-07-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Beste mensen,

Kan iemand mij vertellen hoe ik verschillende nummers van eenzelfde album in 1 album kan sorteren. Wanneer ik een map toevoeg(een album) wordt er per liedje(van datzefde album) een appart album op Media Go aangemaakt. Weet iemand hoe ik dit allemaal weer binnen 1 album kan selecteren?

Beetje omslachtig allemaal maar het werkt nog niet zoals iTunes, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Beste mensen,

Kan iemand mij vertellen hoe ik verschillende nummers van eenzelfde album in 1 album kan sorteren. Wanneer ik een map toevoeg(een album) wordt er per liedje(van datzefde album) een appart album op Media Go aangemaakt. Weet iemand hoe ik dit allemaal weer binnen 1 album kan selecteren?

Beetje omslachtig allemaal maar het werkt nog niet zoals iTunes, helaas...

[Edit]

Ben er eindelijk achter! Zorg ervoor dat de naam van de albumartiest (druk op nummer -> eigenschappen) hetzelfde is bij alle nummers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
Het is gelukt. Me telefoon was niet goed geunbrand dus ik heb het overnieuw gedaan en toen kreeg ik wel de nieuwste firmware binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die een langere batterijduur wensen...
ik heb een batterij gekocht bij www.mugenpowerbatteries.com en die doet het gewoon een week zonder opladen! Van 1800 mAh.
Er staat op de site en verpakking dat het een Li-ion exemplaar is, maar op de batterij zelf Li-polymer. Neem aan dat het laatste goed is.

Let op, want er zitten ook modellen bij die nog langer meegaan, maar ook veel dikker zijn. Dan krijg je er ook een ander achterkantje bij, maar hij wordt wel huge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 08:52
paazei schreef op zondag 11 juli 2010 @ 19:58:
[...]

Je kan ook even wachten op een update/bugfix, kan niet lang uitblijven.
Volgens mij was het eerst zo dat ze .20 hadden uitgebracht, daar bleek een bug in te zitten die de market zou verprutsen en daardoor kwam voordat .20 hier uit was alweer .23.
Nu is het zo dat er nog steeds veel mensen zijn die bepaalde apps niet meer in de market kunnen vinden en zelfs (zo was bij mij het geval) de apps die nu niet meer in de market verschijnen werkten ineens niet meer.
Ik kreeg android icoontjes op de plekken waar normaal bijv. battery status pro stond en deze was ook niet terug te vinden in de marktet.
Ik zal vanavond de patch proberen.
Als hij werkt zal ik dat melden, wat ik vast kan zeggen is dat rooten best te doen is, zeker met de nieuwe handleidingen.
Speedy-Andre schreef op zondag 11 juli 2010 @ 23:48:
Ik lees op de diverse Android fora dat Google dit eigenlijk hoort te fixen.
Er zijn echter zo veel verschillende problemen met Market dat het nog wel even zal duren.
Rooten zal me wel lukken maar ik ben best tevreden met de X10 zoals ie nu is ;)
Ik merk nu ineens, dat ik de gratis app NOS Teletekst niet meer terug kan vinden in de Market. Hij staat nog wel op m'n X10, en werkt ook nog gewoon. Ik wilde eigenlijk wat feedback gaan geven (die knopjes mogen wel wat groter, druk heel de tijd de verkeerde in en er is ruimte zat 8) ), maar ik vind 'm niet terug in de Market...
Hij staat ook niet tussen "Downloads". Rooten vind ik ook niet echt nodig, ik wacht wel even met m'n feedback ;)

Life's a Game, and I like to play...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
@Roekie: ik heb die 1800mah batterij ook, moet nog steeds een vergelijkende test doen, maar mijn telefoon gaat echt no way een week mee, sterker nog, ik heb 't idee dat het zo ongeveer niks uitmaakt met de originele 1500mah batterij

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF

FF

Is het bekend of de .20 ookproblemen veroorzaakt met de market?

Ik wil 2 apps aanschaffen, maar kan ze niet vinden in de market. Ook de QR-codes geven geen resultaat.

Ik kan aanschaffen, zie ook betaalde apps staan, maar deze 2 niet.
En ze zijn vanaf Android 1.6 beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
welke 2 apps? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-08 20:44
Ik heb Ultimate Juice ook erafgegooid, aangezien mijn accuduur stukken vooruit is gegaan. Ik charge hem iedere nacht, en het enige wat ik doe is om de 2-3 dagen 's morgens (bij een volle accu) ff rebooten.

Kep wel nog een task killer erop staan, maar doe gebruik ik slecht heel af en toe om wat apps af te sluiten, zoals moxier, layar etc, maar ik merk dat ik dat steeds minder aan het doen ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paqbro
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 21:47
JarlSX schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:25:
@Roekie: ik heb die 1800mah batterij ook, moet nog steeds een vergelijkende test doen, maar mijn telefoon gaat echt no way een week mee, sterker nog, ik heb 't idee dat het zo ongeveer niks uitmaakt met de originele 1500mah batterij
Het scheelt precies 300 mAh, de batterij gaat 0,2x zolang mee, daar hoef je geen test voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF

FF

Clock droid pro
Battery droid pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
@Paqbro: die 1800mah geloof ik niet helemaal, vandaar dat ik een test wil doen

@FF: komen op mijn X10 niet tevoorschijn, op m'n milestone ook niet

misschien tijdelijk van de market gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
JarlSX schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 21:08:
@Paqbro: die 1800mah geloof ik niet helemaal, vandaar dat ik een test wil doen

@FF: komen op mijn X10 niet tevoorschijn, op m'n milestone ook niet

misschien tijdelijk van de market gehaald?
Op een Rooted X10 met 'market-fix' zie ik de twee bovenstaande applicaties wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Laatst online: 19-09 23:15
Ik ben opzoek naar een bluetooth carkit voor in de auto, nu kijk ik daarvoor al een paar maanden rond en lees eigenlijk alleen maar slechte verhalen. (ik heb nu zo'n oortje wat afgeschreven is en wil gewoon iets ingebouwd hebben)
Ik had zelf al gekeken naar de Parrot CK3100 Bluetooth Carkit en de Parrot Carkit MKi9200 maar die laatste krijgt sowieso wel vrij veel commentaar van alle gebruikers en de eerste schijnt geen contacten te kunnen synchroniseren met je telefoonboek. (wat toch wel erg handig zou zijn)
Mijn vraag wie heeft er goede ervaringen met een bluetooth ingebouwde carkit? (met uiteraard de SE X10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ben zeer tevreden over de Bury CC9060!

http://www.bury.com/cws/en/front_content.php?idcat=46

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
Ik gebruik nu al een tijdje een auto radio met carkit ingebouwd en ik wil nooit meer een los of ingebouwd ding. Koop een beetje een goed merk en het geluid is perfect. Ook hoef je je radio net zacht te zetten als je het mute draadje niet aangesloten hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Ik gebruik de Parrot CK3100 al 5 jaar en reeds met 5 verschillende telefoons en werkt altijd perfect.
Contacten worden netjes gesynchroniseerd en ook de navigatie wordt goed doorgegeven.
één nadeel vind ik dat bij de X10 elk telefoonnummer apart vermeld wordt wat dus betekend dat als je voor 1 persoon drie telefoonnummers hebt de persoon ook drie keer voorkomt in de namenlijst. Ik weet niet of dit specifiek met de parrot te maken heeft of met Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF

FF

Vin87 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 22:15:
[...]

Op een Rooted X10 met 'market-fix' zie ik de twee bovenstaande applicaties wel.
Is er ook een market-fix voor .20 zonder root ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goof2000 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 23:10:
Parrot Carkit MKi9200 maar die laatste krijgt sowieso wel vrij veel commentaar van alle gebruikers
Mijn vraag wie heeft er goede ervaringen met een bluetooth ingebouwde carkit? (met uiteraard de SE X10)
Heb de MKi9200, werkt perfect met de x10! Telefoonboek synchroniseren, muziek vanaf x10 streamen (incl. spraak van de navigatie over de autospeakers, door de muziek heen). Wat ik helemaal bijzonder vind is de spraakherkenning van dat ding, niets geen geprogrammeer, gewoon naam uit het telefoonboek roepen en hij belt altijd de goede. Ook USB aansluiting voor wat extra muziek, en kwaliteit/volume van het geluid is zeker zo goed als mijn standaard af fabriek radio.
Commentaar van mensen zal wel komen van degene die de laatste update niet hebben, deze zijn doodeenvoudig met de usb aansluiting over te hevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
Kan iemand misschien een foto maken van een gebrande vodafone X10i van het service menu? Dan weet ik even hoe dat eruit ziet. Ik ga er binnenkort één overnemen van iemand waarvan we allebei nog niet zeker zijn of ie nou branded of unbranded is.

edit:
YAY! Degene van wie ik hem ga overkopen heeft de telefoon binnen gekregen VAN Vodafone, MAAR de doos van de X10 is niet bedekt met Vodafone logo's! Dat zegt al genoeg toch :D?

[ Voor 27% gewijzigd door Dimiz op 16-07-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee heb ik ook en is gewoon branded.

edit: is Vodafone nou echt de enige die nog op versie .14 zit? Iedereen zit al op .23, krijgen Vodafone klanten die ook of krijgen wij eerst een tussenstapje?

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF

FF

Dimiz schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:31:
Kan iemand misschien een foto maken van een gebrande vodafone X10i van het service menu? Dan weet ik even hoe dat eruit ziet. Ik ga er binnenkort één overnemen van iemand waarvan we allebei nog niet zeker zijn of ie nou branded of unbranded is.

edit:
YAY! Degene van wie ik hem ga overkopen heeft de telefoon binnen gekregen VAN Vodafone, MAAR de doos van de X10 is niet bedekt met Vodafone logo's! Dat zegt al genoeg toch :D?
Ik had 1 logo aan de zijkant van de doos.
Je kan het 'zien' doordat in het app-menu de SE Sync ontbreekt en er Vodafone 360 (of was het nou Live!) aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF

FF

inzane19 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 03:19:

Van Vodafone naar unbrand via XDA.

Ik kreeg al vrij snel de update naar .20, maar kan geen .23 installeren.
En ik kan ook geen apps meer kopen in marketplace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
@FF: Durf ik er dan uit op te maken omdat ik GEEN logo's op de doos heb, dat die van mij EN simlock vrij is EN unbranded is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al zei Dimiz, ik heb ook geen logo´s en toch is mijn X10i a) gebrand en b) gesim-locked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 09:55:
[...]

Heb de MKi9200, werkt perfect met de x10! Telefoonboek synchroniseren, muziek vanaf x10 streamen (incl. spraak van de navigatie over de autospeakers, door de muziek heen). Wat ik helemaal bijzonder vind is de spraakherkenning van dat ding, niets geen geprogrammeer, gewoon naam uit het telefoonboek roepen en hij belt altijd de goede. Ook USB aansluiting voor wat extra muziek, en kwaliteit/volume van het geluid is zeker zo goed als mijn standaard af fabriek radio.
Commentaar van mensen zal wel komen van degene die de laatste update niet hebben, deze zijn doodeenvoudig met de usb aansluiting over te hevelen.
Zie je dan ook de foto's van de contactpersonen verschijnen in het scherm? (die op de telefoon staan)
Geen last dat hij stoort door het gsm signaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje aan jullie !

Heb navigatie Launcher, werkt perfect enz maar ik krijg daar geen geluid (bijv. over 200m naar links ofzo) is er bestand dat ik via market kan downloaden en liefst nederlandse versie van....alvast bedankt als iemand het weeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
FF schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 17:50:
[...]

Van Vodafone naar unbrand via XDA.

Ik kreeg al vrij snel de update naar .20, maar kan geen .23 installeren.
En ik kan ook geen apps meer kopen in marketplace
Ik denk dat je dan de verkeerde firmware hebt gebruikt bij het unbranden. Deze gaf mij het gewenste resultaat Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF

FF

inzane19 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 03:49:
[...]

Ik denk dat je dan de verkeerde firmware hebt gebruikt bij het unbranden. Deze gaf mij het gewenste resultaat Klik hier
Toen kon je alleen maar naar de UK-versie debranden :D
Ik heb eigenlijk niet veel zin om opnieuw te debranden omdat ik dan weer helemaal terug bij af ben.

BTW. was de NL-versie niet van T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik op vakantie alleen internet verbinding kan maken met wifi, zodat ik geen hoge kosten krijg? Ik weet zelf niet wat waterdicht is enzovoort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
@Stoicka: Sorry, dat kon ik er niet uit opmaken! We zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 10:07:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik op vakantie alleen internet verbinding kan maken met wifi, zodat ik geen hoge kosten krijg? Ik weet zelf niet wat waterdicht is enzovoort..
Instellingen> Draadloze bedieningselementen > Mobiele Netwerken:

"MMS en gegevens" uitschakelen is GPRS/3G helemaal uit, je kan dat alleen verbinding maken met Wifi
"Gegevensroaming" uitschakelen is dat er geen GPRS/3G verbinding wordt gemaakt tijdens roaming.

Alleen "Gegevensroaming'' uitschakelen moet dus voldoende zijn. Zelf zet ik (dubbelcheck) altijd beide opties uit in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 20:37

Knetterhard

Dedicated

Ik kan geen twitter updates meer maken, hij zegt "Bijwerken van status mislukt.". Iemand meerdere problemen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:35

Steeffoon

Smartphone-nerd

roachzz schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 11:54:
Ik kan geen twitter updates meer maken, hij zegt "Bijwerken van status mislukt.". Iemand meerdere problemen hiermee?
Het kan zijn dat de Twitter over Capacity is,... dus dat je bij de website zo'n walvis ziet.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard

Knetterhard

Dedicated

stefanaudi schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 12:43:
[...]

Het kan zijn dat de Twitter over Capacity is,... dus dat je bij de website zo'n walvis ziet.
Mja dat is hij wel, alleen als ik m'n avater upload via de website zelf. Maar voor de rest kan hij wel syncen en kan ik via de site zelf wel gewoon berichten plaatsen. Ik vind het dus nogal waaaaazig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
FF schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 08:53:
[...]

Toen kon je alleen maar naar de UK-versie debranden :D
Ik heb eigenlijk niet veel zin om opnieuw te debranden omdat ik dan weer helemaal terug bij af ben.

BTW. was de NL-versie niet van T-Mobile?
Het is maar net welke firmware geupload is. Deze rom is dutch en merkloos die iemand zonder branded versie geupload heeft. Ik snap dat je er geen zin in hebt maar om in de toekomst sneller de update`s binnen te krijgen adviseer ik je om het wel te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vin87 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 10:49:
[...]

Instellingen> Draadloze bedieningselementen > Mobiele Netwerken:

"MMS en gegevens" uitschakelen is GPRS/3G helemaal uit, je kan dat alleen verbinding maken met Wifi
"Gegevensroaming" uitschakelen is dat er geen GPRS/3G verbinding wordt gemaakt tijdens roaming.

Alleen "Gegevensroaming'' uitschakelen moet dus voldoende zijn. Zelf zet ik (dubbelcheck) altijd beide opties uit in het buitenland.
Oké. En in dat andere topic kreeg ik als suggestie APNdroid, zou dat dan als driedubbelecheck kunnen fungeren. Dan zit ik echt helemaal waterdicht, ofniet?

Heel erg bedankt;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 13:14:
[...]

Oké. En in dat andere topic kreeg ik als suggestie APNdroid, zou dat dan als driedubbelecheck kunnen fungeren. Dan zit ik echt helemaal waterdicht, ofniet?

Heel erg bedankt;)!
APNdroid is waterdicht, net zoals Extended Control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die het ook wat vinden, heb geen screenshot daar ik geen idee heb hoe ik die kan maken, maar de nieuwe ADW Launcher op de Market tesamen met ADW Theme One ziet er echt strak uit en werkt super op de X10 en het mooiste...het is gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:24
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 18:02:
Voor degenen die het ook wat vinden, heb geen screenshot daar ik geen idee heb hoe ik die kan maken, maar de nieuwe ADW Launcher op de Market tesamen met ADW Theme One ziet er echt strak uit en werkt super op de X10 en het mooiste...het is gratis
Screenshots kan je maken met de app shootme, je moet daarvoor wel je telefoon geroot hebben.

Er was laatst iemand die gesprekken opnam en de andere lijn kon horen, maar andersom niet. Ik had dit verschijnsel vanmiddag ook toen mijn moeder belde, ik nam op en mijn moeder bleef maar instructies naar de hond geven (best raar als je eerst niet doorhebt wat er gebeurd). Daarna belde ze nog een keer en toen was het wel goed, er was dus niet doorgekoppelt dat er een verbinding was en zij bleef de beep horen en daarna mijn voicemail...
Dit alles op het prachtige t-mobile netwerk, waar onlangs ook de helft van mijn smsjes niet meer aankomen bij mijn vriendin, het lijkt verschil te maken of ik korte of lange smsjes stuur, de kortere stuurt hij wel. Meer mensen die hier last van hebben?

SE mag wel een nieuwe update voor de batterij uitbrengen, want het verbruik klopt voor geen meter, maar dat zou ook aan het t-mobile netwerk kunnen liggen. vanmorgen van de lader, na 10 uur op 98%, dan even 73 minuten met mijn vriendin bellen en bam 30% eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArTheMan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-07-2020
GKW schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 06:49:
Ik gebruik de Parrot CK3100 al 5 jaar en reeds met 5 verschillende telefoons en werkt altijd perfect.
Contacten worden netjes gesynchroniseerd en ook de navigatie wordt goed doorgegeven.
één nadeel vind ik dat bij de X10 elk telefoonnummer apart vermeld wordt wat dus betekend dat als je voor 1 persoon drie telefoonnummers hebt de persoon ook drie keer voorkomt in de namenlijst. Ik weet niet of dit specifiek met de parrot te maken heeft of met Android.
JA ik vind dit ook irritant. Voorheen had je 1 naam en dan kon je vervolgens de nummers kiezen, thuis, mobiel, werk etc. Nu staat er een h, w of m achter en heb je alle namen meerdere keren. Hopelijk komt er nog eens een update waarbij het weer wordt zoals het was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 17:16
inzane19 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 13:08:
[...]

Het is maar net welke firmware geupload is. Deze rom is dutch en merkloos die iemand zonder branded versie geupload heeft. Ik snap dat je er geen zin in hebt maar om in de toekomst sneller de update`s binnen te krijgen adviseer ik je om het wel te doen ;)
Ik heb inzane z'n stappen ook gevolgd en zit nu met een volledig up to date X10 zonder Vodafone zooi, aanrader!
Heeft er iemand toevallig al een degelijke sportband voor de X10 gezien of een alternatief wat te gebruiken is? Ik wil hardloopsoftware op mijn telefoon gaan gebruiken en voel er niets voor om het ding te laten bungeejumpen in mijn broekszak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF

FF

inzane19 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 13:08:
[...]

Dan maar meteen goed gedaan ;)

Toestel maar helemaal geroot.
Marketfix geïnstalleerd, maar nog steeds niet te vinden.
Ik zit ondertussen wel in .23 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin Fagnano
  • Laatst online: 14-01-2023
Ik heb mijn X10 nu een paar weken en het is echt beter dan al de toestellen die ik hiervoor heb gehad (Behalve mijn p800i waar ik nog blij aan terugdenk).

Wat ik me nu afvraag, gebruiken jullie een hoesje voor dit toestel of een screenprotector? Ik had gelezen dat er al een protector opzat? Ik draag mijn tel in mijn zak met het scherm naar de binnenkant toe, dat schijnt ook te schelen.

Zijn er al mensen die last van krassen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Laatst online: 17-10-2023
yes er zit standaard een screenprotector op, die is nagenoeg onzichtbaar tenzij je begint te pulken. Ik zou die er lekker ophouden. Ik heb 'm er afgehaald en heb nu wel 2 krassen in m'n schermpje zitten. Niet heel erg maar jullie zullen net zo goed als ik weten dat er een hoog irritatie-gehalte bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
Bij mijn vivaz ging die screen protector er zelf vanaf bij het in me zak stoppen met het scherm naar binnen. Ik
heb ook her en der een krasje maar goed shit happens hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
bartsled schreef op zondag 18 juli 2010 @ 10:18:
[...]

Ik heb inzane z'n stappen ook gevolgd en zit nu met een volledig up to date X10 zonder Vodafone zooi, aanrader!
Heeft er iemand toevallig al een degelijke sportband voor de X10 gezien of een alternatief wat te gebruiken is? Ik wil hardloopsoftware op mijn telefoon gaan gebruiken en voel er niets voor om het ding te laten bungeejumpen in mijn broekszak...
Het zijn niet mijn stappen he ;) ik heb het ook maar van website`s. Ik heb het alleen wat makkelijker verteld dan dat het op die website`s staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard

Knetterhard

Dedicated

roachzz schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 12:46:
[...]

Mja dat is hij wel, alleen als ik m'n avater upload via de website zelf. Maar voor de rest kan hij wel syncen en kan ik via de site zelf wel gewoon berichten plaatsen. Ik vind het dus nogal waaaaazig.
Ik heb het probleem nog steeds en erger me er behoorlijk aan, is er nou helemaal niemand die me kan helpen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArTheMan schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 23:15:
[...]

JA ik vind dit ook irritant. Voorheen had je 1 naam en dan kon je vervolgens de nummers kiezen, thuis, mobiel, werk etc. Nu staat er een h, w of m achter en heb je alle namen meerdere keren. Hopelijk komt er nog eens een update waarbij het weer wordt zoals het was
Bij de MKI9200 gaat dit icm X10 bij mij wel perfect, ligt dus niet aan de telefoon. Staan je contactpersonen wel met 1 naam met meerdere nummers in je telefoon (geen dubbele nummers?
Goof2000 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 21:23:
[...]

Zie je dan ook de foto's van de contactpersonen verschijnen in het scherm? (die op de telefoon staan)
Geen last dat hij stoort door het gsm signaal?
Nee, foto's niet. Volgens mij is er nog geen bluetooth protocol die dit ondersteunt?
GSM signaal stoort totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF

FF

FF schreef op zondag 18 juli 2010 @ 11:20:
[...]

Marketfix geïnstalleerd, maar nog steeds niet te vinden.
Ik zit ondertussen wel in .23 :D
's Avonds kon ik opeens alle apps vinden die ik zocht.
Blijkbaar had het even tijd nodig :o

Ik denk alleen dat mijn batterij opnieuw gecalibreerd moet worden. Ik zag de teller omlaag gaan waar ik bij zat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 22:24
paazei schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 20:46:

SE mag wel een nieuwe update voor de batterij uitbrengen, want het verbruik klopt voor geen meter, maar dat zou ook aan het t-mobile netwerk kunnen liggen. vanmorgen van de lader, na 10 uur op 98%, dan even 73 minuten met mijn vriendin bellen en bam 30% eraf.
Jij vindt het vreemd dat 73 minuten bellen je 30% batterij kost? Bellen is zo'n beetje het zwaarste wat je kan doen met de telefoon. Die radio kost echt ongelooflijk veel energie. 30% is misschien een beetje veel, maar niet veel meer dan ik zou verwachten hoor.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Ik vroeg me af hoe lang de usb kabel is die erbij zit, ik wilde die namelijk tegelijk gebruik om mijn telefoon op te laden in de auto als ik hem zou gaan gebruiken als navigatie. (heb de telefoon nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien hebben jullie het hier al eerder over gehad, maar ik wordt er knetter gek van,
op http://m.tour2010.nos.nl kun je (als het goed is) de livestream van de tourdefrance zien, elke keer als ik op "bekijk live" klik laad hij de video, en zegt na 1 minuut deze video kan niet worden afgespeeld. heb ik een instelling verkeerd staan, of moet ik nog een app downloaden, wie kan mij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dimiz schreef op maandag 19 juli 2010 @ 16:30:
Ik vroeg me af hoe lang de usb kabel is die erbij zit, ik wilde die namelijk tegelijk gebruik om mijn telefoon op te laden in de auto als ik hem zou gaan gebruiken als navigatie. (heb de telefoon nog niet)
bij mij 1 meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 17:06:
misschien hebben jullie het hier al eerder over gehad, maar ik wordt er knetter gek van,
op http://m.tour2010.nos.nl kun je (als het goed is) de livestream van de tourdefrance zien, elke keer als ik op "bekijk live" klik laad hij de video, en zegt na 1 minuut deze video kan niet worden afgespeeld. heb ik een instelling verkeerd staan, of moet ik nog een app downloaden, wie kan mij helpen??
Ik dacht dat je Livestreams sowieso niet kon bekijken?!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArTheMan
Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 08:33:
[...]

Bij de MKI9200 gaat dit icm X10 bij mij wel perfect, ligt dus niet aan de telefoon. Staan je contactpersonen wel met 1 naam met meerdere nummers in je telefoon (geen dubbele nummers?

[...]

Nee, foto's niet. Volgens mij is er nog geen bluetooth protocol die dit ondersteunt?
GSM signaal stoort totaal niet.
Nee heb geen dubbele namen of nummers. Wellicht moet ik mijn Parrot CK3100 updaten. Bij mijn vorige SE was het gewoon prima. Denk zelf dat het aan Android ligt want je kan het in de carkit zelf niet aanpassen. Je kan wel filteren op achternaam eerst geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:24
MagicTempest schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:03:
Jij vindt het vreemd dat 73 minuten bellen je 30% batterij kost? Bellen is zo'n beetje het zwaarste wat je kan doen met de telefoon. Die radio kost echt ongelooflijk veel energie. 30% is misschien een beetje veel, maar niet veel meer dan ik zou verwachten hoor.
Dat vind ik inderdaad vreemd als er wordt geadverteerd met tussen de 8 en 10 uur gesprekstijd.
Maar het blijkt dat mijn calibratie helemaal in de war is, hij bleef daarna naar boven lopen, 3 uur later zat ik van 68% op de 70 % en daarna ongeveer 10 uur na het bellen stond hij weer op 68%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Ik kan jullie met blijdschap vanaf mijn unbranded simlockvrije x10 mededelen dat ik hem binnen heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheleind
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-05-2011
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 18:02:
Op zich mooi werkt ook prettig maarrrr ik vind het applicatie menu niet fijn, werkt soms prima maar blijft ook erg vaak "plakken" als je naar een andere pagina wil schuiven. Irriteert me zo dat ik 'm er weer af heb gegooid. Verder niemand last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
micheleind schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:01:
[...]

Op zich mooi werkt ook prettig maarrrr ik vind het applicatie menu niet fijn, werkt soms prima maar blijft ook erg vaak "plakken" als je naar een andere pagina wil schuiven. Irriteert me zo dat ik 'm er weer af heb gegooid. Verder niemand last van?
Jawel, maar als je bij ADWsettings>Drawer>"Horizontal Drawer" uit zet, dan heb je gewoon de standaard verticale applicatiemenu, die overigens een stuk soepeler werkt dan de standaard X10 applicatielijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 19-09 17:10
Vin87 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:25:
[...]

Jawel, maar als je bij ADWsettings>Drawer>"Horizontal Drawer" uit zet, dan heb je gewoon de standaard verticale applicatiemenu, die overigens een stuk soepeler werkt dan de standaard X10 applicatielijst.
die menu was bij mij ook de reden om hem te verwijderen. Maar blijkbaar is het toch wel mogelijk om de oude schuifmenu te houden. vanavond maar weer eens proberen denk ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik heb sinds kort ook dit mooie apparaatje en ben er tot nog toe erg tevreden mee ! De enige tegenvaller is dat ze noch bij de Belcompany, noch bij de Phonehouse een hoesje hebben waar hij in past :P

Wat betreft het internetten heb ik een vraagje; als ik naar een andere pagina wil kan ik niet gewoon simpel op een adresbalk tikken om het nieuwe adres in te voeren, maar ik moet het linker knopje gebruiken en vervolgens "ga" indrukken om te kunnen wisselen.

Kan je dit instellen of mis ik gewoon iets simpels? Of is het zo dat het gewoon zo geprogrammeerd is en dat ik er maar mee moet leven? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheleind
  • Laatst online: 11-05-2011
[...]

Geweldig, dat was het enige dat me dwars zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
Is er een manier om flash af te spelen op de x10? Ik wil de fresh fm online player afspelen en dan met een audio kabel verbinden met me auto radio.

Dit is de link http://www.freshfmonline.com/player.html maar hij zegt natuurlijk dat ik flash moet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-08 18:29
Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 17:06:
Hier heb ik geen last van, ook niet op plekken waar ik maar 3 streepjes bereik heb. heb daar aan tegen wel HI Xtra snel internet abbo.
wat ik wel vervelend vind is dat het beeld niet helemaal scherm vullend is, er zit om het beeld een 5mm tot bijna 10mm zwarte balk om heen. iemand hier een oplossing voor?? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlamwillem
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 14:50
Hallo

Ik heb de laatste tijd een probleempje met m'n x10 soms als ik een app open dan start die opnieuw op , soms gaat dit goed , maar soms start hij ook weer direct opnieuw op nadat ik de pin code ingetoetst heb.
Weet iemand waar dit aan ligt ?

Gr jw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 19-09 17:10
[...]

waar kan je die ADWsettings vinden?
ik heb me suf gezocht maar kan het nergens vinden in ADWlauncher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzaboertje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 18:18
vlamwillem schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 21:54:
Hallo

Ik heb de laatste tijd een probleempje met m'n x10 soms als ik een app open dan start die opnieuw op , soms gaat dit goed , maar soms start hij ook weer direct opnieuw op nadat ik de pin code ingetoetst heb.
Weet iemand waar dit aan ligt ?

Gr jw
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn telefoon start soms ook uit het niets opnieuw op. Vaak na het downloaden van applicaties via de barcode scanner of bij het opstarten van layar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArTheMan
Hallo,

Ik heb de laatste dagen dat als ik mijn tel in de lader leg bijvoorbeeld bij 77% batterij de volgende ochtend het op 87% staat. Dit is vreemd want vaak geeft de tel na een geel lampje al een groen lampje en dan moet de tel al op 90% zijn qua accu. Als ik wakker wordt is het lampje geel of groen en staat het nog niet op 100%. Ik doe dan het laadsnoer opnieuw erin en dan laad de tel wel op tot 100% in tijd van 30 minuten. Erg raar want de nachtelijke uren doet het kennelijk niks.

Zijn er meer mensen die dit herkennen en/of een oplossing hebben. Vrijwel om de dag zet ik de tel geheel uit of haal de batterij er even uit.

Gr Ar

[ Voor 4% gewijzigd door ArTheMan op 20-07-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
Ik herken dat probleem, gisterenavond was mijn telefoon helemaal leeg (4-5 % ofzo) hem om 22 uur in de lader gedaan en vanochtend om 8 uur was hij nog maar iets van 44% vol. (wel warm van het laden)
Nu heb ik dit eerder ook al meegemaakt maar toen dacht ik dat ik mijn mijn slaperige hoofd hem vergeten was op te laden en hem 's nachts misschien pas had ingeprikt.
Het is pas na de update gekomen, hebben meer mensen hier problemen mee?
(ik heb gelukkig een 2de batterij en een externe oplader CBC-200)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Ik had dat probleem al toen ik nog op .14 zat. Het is sporadisch en ik heb nog geen fix gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontier
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-05 16:31
iemand nog een tip waar ik mn x10 simlock vrij kan laten maken ivm vakantie ?
heb Hi, maar vind die 80 euro die hun vragen wat aan de hoge kant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
Frontier schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 01:28:
iemand nog een tip waar ik mn x10 simlock vrij kan laten maken ivm vakantie ?
heb Hi, maar vind die 80 euro die hun vragen wat aan de hoge kant..
Ik heb het voor 44 euro laten doen en binnen 2 dagen me code binnen. http://www.simservice.nl/...j-maken-Sony-Ericsson-X10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paqbro
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 21:47
Heb inmiddels de telefoon naar fabrieksinstellingen gebracht.
De batterij is na 14 uur op 10 procent zonder de telefoon aangeraakt te hebben.
Sinds de nieuwe firmware gaat mijn telefoon ruim 3x zo snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een nieuwe , niet updaten dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Getah schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 16:23:
Ik heb sinds kort ook dit mooie apparaatje en ben er tot nog toe erg tevreden mee ! De enige tegenvaller is dat ze noch bij de Belcompany, noch bij de Phonehouse een hoesje hebben waar hij in past :P

Wat betreft het internetten heb ik een vraagje; als ik naar een andere pagina wil kan ik niet gewoon simpel op een adresbalk tikken om het nieuwe adres in te voeren, maar ik moet het linker knopje gebruiken en vervolgens "ga" indrukken om te kunnen wisselen.

Kan je dit instellen of mis ik gewoon iets simpels? Of is het zo dat het gewoon zo geprogrammeerd is en dat ik er maar mee moet leven? :P
Grappig, ik ben de eerste de beste telefoonwinkel binnengestapt toen ik de telefoon had gekregen en daar hadden ze gewoon een hoesje hangen waar hij in past. Specifieke x10 hoesjes heb je nog niet (veel), maar dat hoeft toch ook niet?

Qua browser is dat volgens mij gewoon de manier waarop hij werkt. Ik heb in ieder geval nog geen andere manier kunnen ontdekken.

@dennis585: Je hoort maar van enkele mensen dat de batterijduur korter is geworden. Bij de meeste mensen is hij langer geworden of is er geen verschil.

[ Voor 6% gewijzigd door MagicTempest op 21-07-2010 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 22:43
bartsled schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 00:00:
Ik had dat probleem al toen ik nog op .14 zat. Het is sporadisch en ik heb nog geen fix gezien.
Heb dat ook een paar keer gehad dat hij niet volledig 100% opgeladen was, sinds ik 's nachts wifi heb uitgezet lijkt hij tot nu toe wel steeds tot 100% op. Misschien dat jullie ook toevallig wifi 's nachts hebben aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loial
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
@Paqbro
Let er wel op dat je na een reset to defaults volgens mij de meest energieslurpende instellingen hebt.
Ik heb in ieder geval de volgende settings aangepast:
- Helderheid van het scherm: die heb ik op minimaal staan (en niet op automatisch). Dat werkt prima zolang je niet buiten bent.
- Netwerkmodus staat op 'Alleen GSM' (en niet 'Voorkeur voor GSM/WCDMA'). Ik heb dat gedaan omdat ik thuis net geen 3G ontvangst heb en ik denk dat de telefoon dan steeds switched. Ik zet steeds WiFi aan als ik mijn telefoon gebruik en daarna weer uit, binnen 10 seconden heb je dan verbinding. Dit zal niet voor iedereen kunnen.
- GPS, Bluetooth, WiFi verder uit

Google synchronisatie staat wel aan, dus krijg mijn mail meteen binnen.

@dennis585
Ik zou zeker updaten, de laatste firmware (.23) heb ik de beste ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Sowieso heb ik mijn telefoon standaard op GSM only staan. 3G verbruikt bijna twee keer zoveel energie. Ik doe ongeveer 3 dagen nu met 1x opladen en met 3G aan gaat dat naar ongeveer anderhalve dag.

Daarnaast hebben de meeste dingen geen 3G nodig. E-mail en twitter updates komen ook prima binnen over een GPRS lijn. Wanneer je een applicatie of een update uit de market download is GPRS vaak ook nog voldoende. Alleen als je echt gaat zitten browsen is 3G wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontier
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-05 16:31
inzane19 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 01:57:
[...]

Ik heb het voor 44 euro laten doen en binnen 2 dagen me code binnen. http://www.simservice.nl/...j-maken-Sony-Ericsson-X10
thnx. ik zal t eens door gaan lezen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet ik em updaten en is dit veilig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:02:
Hoe moet ik em updaten en is dit veilig?
Als je updates hebt geeft de telefoon dit vanzelf aan (neem aan dat je onbeperkt internet hebt op je mobiel). Uiteraard is het veilig, een update wordt pas verspreid wanneer alles volledig is getest. Lees ook altijd even de opemerkingen van update voordat je hem definitief installeerd.

Afhankelijk van je provider en of je telefoon gebrand is of niet krijg je updates. Vodafone wacht nog steeds op de update van .14 naar .16 of nieuwer. Slechts 4 maanden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Sony Ericsson PC Companion 2.0.
En daar kon ik mijn telefoon ook updaten.
Hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:16:
Ik heb Sony Ericsson PC Companion 2.0.
En daar kon ik mijn telefoon ook updaten.
Hoe werkt dat?
Goed hoor. Gewoon de stappen volgen en dan kom je er wel uit, SE heeft duidelijke software naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
hmm, zijn er meer mensen die problemen hebben met terugkerende evenementen in de agenda?
Ik heb een tijdje terug alle verjaardagen in de agenda gezet, met als optie dat deze zich jaarlijks herhalen. De helft ontbreekt echter.
(Kan niet aan sync liggen ofzo, aangezien ik de telefoon los van gmail etc gebruik (en er dus niks te syncen valt).)

Bijvoorbeeld:
2 augustus is een vriend van me jarig, die staat er gewoon in, maar voor volgend jaar staat deze niet in de agenda en is 2 augustus gewoon leeg. (Staat toch echt op "jaarlijks herhalen".)

Rara hoe kan dat? :)

En wie weet een oplossing om dit euvel te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avec_style schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 21:55:
[...]
waar kan je die ADWsettings vinden?
ik heb me suf gezocht maar kan het nergens vinden in ADWlauncher
Gewoon als je je homescreen voor je hebt op je menu button (meest linkse met die 4 vierkantjes) drukken.Dan zie je een pop up je verschijnen, de meest rechtse onderin "ADWSettings"
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.