• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:50

-db-

Hoi

-db- schreef op maandag 21 juni 2010 @ 17:29:
Ik heb sinds een paar dagen ook een X10, mooit aparaat.
Nu zocht ik een houder voor in de auto en een autolader.
Ik heb de volgende besteld:
[afbeelding]
€7,09 voor de houder en oplader, geen verzendkosten. Lijkt te mooi om waar te zijn maar heb het eens geprobeerd. Als hij ook echt aankomt zal ik het wel laten weten hier.
En hij is nog binnengekomen ook.
Heb hem heel even in de auto gehangen, de zuignap 'plakt' goed. De 'nek' van de houder is behoorlijk stijf waardoor de telefoon niet omlaag zakt als hij ophangt.
De lader werkt ook, hij laadt ermee op, geen idee hoeveel ampere.
Het bewijs:

Anoniem: 360481

Nou voor die 7 euro kun je er geen buil aanvallen inderdaad....

Niet om reclame te maken hoor, maar ik wat High Quality wallpapers van internet ge-resized naar de X10 resolutie, je kunt ze hier downloaden, doe er je voordeel mee, ben nog bezig met meer...:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=713495

Tevens ben ik er nog steeds niet achter waarom mijn telefoon af en toe op sim gaat als ik hem aan mijn apple koppel.
Heb het net al afgesurft, zijn meer mensen met dit probleem, maar niemand weet waarom. Hopelijk met de nieuwe update is dat probleem verholpen (wishful thinking)

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 360481 op 29-06-2010 14:29]

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-05 10:36
Anoniem: 360481 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:28:
Tevens ben ik er nog steeds niet achter waarom mijn telefoon af en toe op sim gaat als ik hem aan mijn apple koppel.
Heb het net al afgesurft, zijn meer mensen met dit probleem, maar niemand weet waarom. Hopelijk met de nieuwe update is dat probleem verholpen (wishful thinking)
Werkt dat niet gewoon hetzelfde als met de x1 ?
Daar was het ook elke keer dat hij dan overschakelde naar "data-mode" en dus niet kon bellen etc.
Lijkt me niet echt een bug ofzo, maar meer een ontwerpkeuze :)

Anoniem: 360481

nee, met de x1 heb ik daar geen last van gehad, of ik had gewoon geluk met die telefoon ;-)

• Demandela
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07-2019
-db- schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:59:
[...]

En hij is nog binnengekomen ook.
Heb hem heel even in de auto gehangen, de zuignap 'plakt' goed. De 'nek' van de houder is behoorlijk stijf waardoor de telefoon niet omlaag zakt als hij ophangt.
De lader werkt ook, hij laadt ermee op, geen idee hoeveel ampere.
Het bewijs:
[afbeelding]
Heb het zelfde pakket besteld alleen dan niet met een buigarm maar met scharnieren. Was bang dat de buigarm niet zo degelijk zou zijn. Ben benieuwd naar je rijervaringen..

Die van mij is ook binnen hoorde ik net. zal die ook eens goed bekijken.

[Voor 5% gewijzigd door Demandela op 29-06-2010 16:40]

• Camembert1633
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-06 22:28
Demandela schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:36:
[...]

Heb het zelfde pakket besteld alleen dan niet met een buigarm maar met scharnieren. Was bang dat de buigarm niet zo degelijk zou zijn. Ben benieuwd naar je rijervaringen..

Post ook foto's als je wilt? Ik ben ook geïnteresseerd in 1 van die twee modellen. thnx

Anoniem: 361732

In Engeland is de update al uit !

hier link http://blogs.sonyericsson...-xperia-updates/#comments

Anoniem: 345900

LDVC schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:15:
[...]

Ik zou zeggen: stel m op een ander interval in en kijk of je scherm dan wel uit gaat.
Al gedaan (...), werkt niet. Iemand anders?

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
Er zijn nog een paar landen die de nieuwe update hebben ontvangen.
Wij worden gewoon als laatste pas behandelt omdat wij (belgie en nederland) een aangepaste firmware hebben.
Ik zou de update nog niet deze week verwachten, maar eerder pas eind volgende week dat we hier nieuws krijgen dat iemand de update heeft gehad, maar dit is een wilde gok van mij. Maar SE kennende weet ik dat ik er niet ver zal van zijn.

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 23-05 16:04
Hmm, vond het toetsenbord toch een beetje tegenvallen, zeker wanneer ik mijn telefoon verticaal hield...

Zojuist HTC on X10 geïnstalleerd. Werkt een stuk beter zeg! Nu zit ik niet zo vaak op de verkeerde letters... Erg prettig!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-06 10:51
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:17:
Hmm, vond het toetsenbord toch een beetje tegenvallen, zeker wanneer ik mijn telefoon verticaal hield...

Zojuist HTC on X10 geïnstalleerd. Werkt een stuk beter zeg! Nu zit ik niet zo vaak op de verkeerde letters... Erg prettig!
De Nederlandse versie van Swype is anders ook een verdraaid lekker alternatief. Ik gebruikte eerst dat HTC toetsenbord, maar Swype is nóg beter :)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:31

Yucko

One clown to rule them all !

Demandela schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:36:
[...]

Kun je daar eens eens plaatjes van posten en meteen even vermelden waar je hem besteld hebt? :P

. iPhone X Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB

• Peter_Aragorn
Cinner schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:24:
[...]

De Nederlandse versie van Swype is anders ook een verdraaid lekker alternatief. Ik gebruikte eerst dat HTC toetsenbord, maar Swype is nóg beter :)
Waar kan ik die vandaan halen??

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-06 13:18
Hallo,

ik heb geprobeerd te zoeken, maar kwam niet echt tot een oplossing.

Ik heb een duitse telefoon die customized is. met .14 erop, als ik via de telefoon update zegt hij dat ik al de nieuwste software heb, terwijl .20 er nu al is? hoe haal ik .20 anders binnen?

alvast bedankt,

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-06 16:18

LDVC

Let's get it over with

Peter_Aragorn schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:42:
[...]

http://lmgtfy.com/?q=swype+android
kanem0chi schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:50:
Hallo,

ik heb geprobeerd te zoeken, maar kwam niet echt tot een oplossing.

Ik heb een duitse telefoon die customized is. met .14 erop, als ik via de telefoon update zegt hij dat ik al de nieuwste software heb, terwijl .20 er nu al is? hoe haal ik .20 anders binnen?

alvast bedankt,
Je maakt me niet wijs dat je echt gezocht hebt, want 10 seconden door dit topic bladeren en je weet dat firmware .20 pas heel beperkt is gereleased. Ook in Duitsland is deze pas bij één provider (O2) vrijgegeven. Kwestie van wachten dus: zolang je telefoon zegt dat er geen update is, dan is er ook echt geen update.

[Voor 65% gewijzigd door LDVC op 29-06-2010 20:56]

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-06 13:18
ja met .20 snap ik dat, maar .16 is allang al vrij?

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-06 17:01

Steeffoon

Android-nerd

[...]

Die applicatie heet SlideIT.
Ik vond het niet lekker werken, SWYPE daarintegen wel , maar die was alleen engels.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

• Peter_Aragorn
D0h, dat had ik ook al gedaan. Is echter een Beta die al gesloten is... Vandaar mijn vraag...

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-06 21:00
Er komt een backup en restore app van SE bij de volgende update ? Dan hoop ik dat er een mogelijkheid komt om je contacten te backuppen, MET behoud van de social contacts koppelingen (van hyves/facebook etc) en behoud van fotokwaliteit. Dat is het enige dat ik nu steeds opnieuw moet instellen wanneer ik een crash heb gehad.

En dat bedrijf dat die hyves/timescape plugin in elkaar heeft geprogrammeerd, komen die uberhaupt met updates ? De plugin werkt inderdaad niet altijd even lekker, en ik heb helaas nog steeds het probleem dat hij niet alle contacten weergeeft.

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-02 20:32
Hm, dat toetsenbord van HTC werkt toch beter dan welke ook. Misschien dat SlideIT er in de buurt komt, maar dit is voor mij toch wel de overtuigende winnaar!

Ik heb geen leuke ondertitel.

• Cinner
[...]

De link naar de NL Swype (afkomstig van de Samsung Galaxy S meen ik) heb ik hier op GoT gevonden, in geloof in het Android Software topic :)

• Peter_Aragorn
Gevonden en geïnstalleerd... Werkt eigenlijk erg goed!

• Demandela
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:11:
[...]

D0h, dat had ik ook al gedaan. Is echter een Beta die al gesloten is... Vandaar mijn vraag...
https://beta.swype.com/android/get/ probeer deze link eens te openen op je telefoon. misschien dat je hem dan kan downloaden.

Camembert1633 en JaJoah:
zal morgen foto's maken en de precieze winkel opzoeken op ebay.
Hyves R2BA020 :)

http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/th_Hyves.png

[Voor 170% gewijzigd door Wai_AM op 30-06-2010 00:06]

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:33
Heb 'm ook sinds gisteravond en bevalt al best goed. Wil alleen mijn exchange agenda op de homescreen krijgen (gebruik dat standaard Moxier) maar dat lukt me (nog) niet :)

XXXVI

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04 14:41
wat heb je sinds gisteravond, de update? hoe?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Gisteren geroot met de nieuwste methode
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=711907

en daarna de apk van hives geinstalleerd die ik met de vorig root heb gekopieerd.

[Voor 3% gewijzigd door Wai_AM op 30-06-2010 09:30]

• Demandela
Hier even even een reactie over mijn autohouder.

Kwaliteit valt niets tegen. Verwacht niet top of the bill maar het kan er goed mee door. Zuignap werkt perfect en is ook van goeie kwaliteit. Blijft goed plakken op de ruit. Hier was ik bang voor dat dit tegen zou vallen.

Verder is het mooi positioneren in de auto iets waar ik even druk mee ben geweest. Je bent natuurlijk iets minder flexibel als met de buigarm, maar wanneer die goed zit, zit ie ook perfect.

Autolader werkt. In 25 minuten tijd met google nav aan 5% erbij geladen. Geen snelle lader, maar hij kan het aan.

Bestellen op Ebay bij SAK.gaming Perfecte en snelle afhandeling. Binnen een week in huis.

Foto's gemaakt met X10 op kantoor toen de zonneschermen nog dicht waren. :O

Anoniem: 348530

Afgelopen nacht heb ik de update R2BA020 via mijn provider (KPN/Hi) en OTA van SE mogen ontvangen. Toch, erg tevreden ben ik er niet over. Ik had ook de 020 update van Telenor uitgeprobeerd, maar die had/heeft véél meer veranderingen tov van deze KPN/Hi update. Het lijkt er zelfs op dat er bewust een aantal dingen eruit zijn gelaten. Het enige verschil wat ik (tot nu toe) heb kunnen ervaren zijn in vet gedrukt... (van de gehele lijst van veranderingen):

Menu Orientation
Backup & Restore Menu
Camera is much quicker
Google Mail Icon has Changed
Touch Screen is more responsive
Apps Market is different, It could because the Telenor Branding
Caller Volume is louder, but not as loud as my Nokia 6300
Telenor Branding has a few applications installed as default
No APN Installer Like Generic Firmware
Screen seems cleaner
Handset seems quicker
Power Off Menu is smaller
Much Quicker to boot
Pin Screen is different
Widgets Menu is now smooth Scrolling
Fancy Widgets seems to be working better now
Loads more free RAM
App draw is now super speedy
Screen awakes instantly from sleep
Lock screen seem more accurate
Timescape has been improved
Timescape has no lag once loaded
Timescape Themes
MediaScape Icons have changed
MediaScape loads much quicker
MediaScape Volume Increased
MediaScape Volume Level Icon Changed

Als het goed is dan hebben andere klanten van de KPN/Hi deze update ook via de OTA aangeboden gekregen. De update is ca. 41 MB groot. Ik hoor en lees het graag van jullie...

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Anoniem: 348530 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:40:
Als het goed is dan hebben andere klanten van de KPN/Hi deze update ook via de OTA aangeboden gekregen. De update is ca. 41 MB groot. Ik hoor en lees het graag van jullie...
Getest met KPN: geen update beschikbaar, dit met de .16 versie.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

jelmervos schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:12:
[...]

Getest met KPN: geen update beschikbaar, dit met de .16 versie.
MTV Mobile (Hi) op .16 en ook geen OTA update beschikbaar.
Heb je trouwens ook geen Timescape themes??

• Peter_Aragorn
Met Vodafone ook nog niks

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Afgelopen nacht heb ik de update R2BA020 via mijn provider (KPN/Hi) en OTA van SE mogen ontvangen. Toch, erg tevreden ben ik er niet over. Ik had ook de 020 update van Telenor uitgeprobeerd, maar die had/heeft véél meer veranderingen tov van deze KPN/Hi update.
Klopt het nou dat je voor de KPN R2BA020 update de Telenor R2BA020 had? Dus ben je van Telenor R2BA020 naar KPN R2BA020 gegaan?
De meeste gebruikers zullen namelijk op .16 zitten, misschien dat het daar mee te maken heeft.

@LDVC Nee, ik heb tevens ook geen Timescape themes... Dat vond ik ook al erg vreemd. Het lijkt er erg op dat er het één en ander is uitgelaten.

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-01 11:15
Ook bij T-mobile nog geen update, maar die mag er van mij wel komen, en dat het liefst voor zondag.
Dan kan ik hem op vakantie weer maken zoals ik hem wil hebben. >:)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

• Paqbro
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-01 12:29
Mijn accu houdt het nu 3 dagen 14 uur en 35 sec vol met bluetooth aan !
Hoezo slechte accu ?
Accu is nu nog 2 procent vol.

[Voor 14% gewijzigd door Paqbro op 30-06-2010 11:33]

@jelmervos Nadat ik de Telenor R2BA020 heb uitgeprobeerd, ben ik weer netjes terug gegaan naar de .16 versie. (dit was vorige week al). Pas afgelopen nacht gaf hij aan dat er een update was. Dus ik denk niet dat dat er (vooralsnog) mee te maken heeft. (but correct me if i`m wrong!)...

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:23
Paqbro schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:32:
Hoezo slechte accu ?
En gewoon elke dag een paar uurtjes bellen, sms`en, spelen, Market gebruiken, internetten en zo? Netjes! ;)

Nickname does not reflect reality

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:04
@ Devil-D
was je na het installeren van de update al je instellingen/apps kwijt?

m.a.w. moeten we eerst een backup maken voordat we de update installeren?

Mijn telefoon ziet trouwens ook nog geen update (provider = Hi)
Heb je misschien een unbranded telefoon?

Anoniem: 24394

Afgelopen nacht heb ik de update R2BA020 via mijn provider (KPN/Hi) en OTA van SE mogen ontvangen. Toch, erg tevreden ben ik er niet over. Ik had ook de 020 update van Telenor uitgeprobeerd, maar die had/heeft véél meer veranderingen tov van deze KPN/Hi update. Het lijkt er zelfs op dat er bewust een aantal dingen eruit zijn gelaten. Het enige verschil wat ik (tot nu toe) heb kunnen ervaren zijn in vet gedrukt... (van de gehele lijst van veranderingen):

Menu Orientation
Backup & Restore Menu
Camera is much quicker
Google Mail Icon has Changed
Touch Screen is more responsive
Apps Market is different, It could because the Telenor Branding
Caller Volume is louder, but not as loud as my Nokia 6300
Telenor Branding has a few applications installed as default
No APN Installer Like Generic Firmware
Screen seems cleaner
Handset seems quicker
Power Off Menu is smaller
Much Quicker to boot
Pin Screen is different
Widgets Menu is now smooth Scrolling
Fancy Widgets seems to be working better now
Loads more free RAM
Screen awakes instantly from sleep
Lock screen seem more accurate
Timescape has been improved
Timescape has no lag once loaded
Timescape Themes
MediaScape Icons have changed
MediaScape loads much quicker
MediaScape Volume Increased
MediaScape Volume Level Icon Changed

Net even check gedaan op nieuwe versie (KPN mobile) en GEEN update beschikbaar voor mijn telefoon. Uw telefoon bevat laatste versie is de melding. Heb nu de 16 versie, weet je zeker dat je de 20 versie gekregen hebt?

• TimVK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2017
België zal wel (zoals gewoonlijk) weer achterblijven waarschijnlijk met de update. Heb hier ook nog niets (maar dan ook letterlijk niets) ontvangen van updates. Wordt wel eens tijd dat SE dat ook aanpakt. Zo verliezen ze gewoon klanten of misschien zelfs een land?

--TimVK-->Puzzel Alarm versie 1.0 SE Xperia X10 White -> EDPnet Mobile == HTC Magic 32A -> Mobi* == SE G900i == SE K750i

• jpmost
  • Laatst online: 17-07-2014
Anoniem: 348530 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:33:
@jelmervos Nadat ik de Telenor R2BA020 heb uitgeprobeerd, ben ik weer netjes terug gegaan naar de .16 versie. (dit was vorige week al). Pas afgelopen nacht gaf hij aan dat er een update was. Dus ik denk niet dat dat er (vooralsnog) mee te maken heeft. (but correct me if i`m wrong!)...
Zou je me mischien kunnen uitleggen hoe ik weer terug naar de .16 ik heb ook de Telenor geinstalleerd maar heb geen idee hoe ik weer terug ga...

Alvast bedankt

• Paqbro
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-01 12:29
Brad Pitt schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:34:
[...]

En gewoon elke dag een paar uurtjes bellen, sms`en, spelen, Market gebruiken, internetten en zo? Netjes! ;)
Nee, afgelopen 3 dagen niet veel gebeld en internet staat uit.

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-06 12:20
Hier ook nog geen update.

Heb de branded KPN versie.

• XstarzZ
TimVK schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:40:
België zal wel (zoals gewoonlijk) weer achterblijven waarschijnlijk met de update. Heb hier ook nog niets (maar dan ook letterlijk niets) ontvangen van updates. Wordt wel eens tijd dat SE dat ook aanpakt. Zo verliezen ze gewoon klanten of misschien zelfs een land?
inderdaag zeg! dit vindt ik ook totaal niet kunnen. Wij in belgie zitten nog achter met .14 fw.
ik ga nu m'n x10 rooten en de laatste UK update eropzwieren, ben het wachten echt spuugzat!
voor mensen die er nog een beetje schrik van hebben, er staat nu ook een video online waarin alles stap na stap wordt uitgelegt en is echt een fluitje van een cent!

YouTube: R2 Root for Sony Ericsson Xperia X10 - Updated !!#!

• thijsje66
  • Laatst online: 26-02 20:32
Nice, een simpele root zonder goldcard!

Ik heb geen leuke ondertitel.

• FF
  • Laatst online: 07:46
avec_style schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:35:
@ Devil-D
was je na het installeren van de update al je instellingen/apps kwijt?

m.a.w. moeten we eerst een backup maken voordat we de update installeren?
De meest belangrijke vraag die er is. (in mijn ogen dan).

• FF
  • Laatst online: 07:46
Hoezo slechte accu ?
Volgens JuicePlotter verbruikt mijn X10 van 2 weken oud ca 10% per 2 uur als ik er zelf niets mee doe.

BT, 3G en WiFi staan aan.

JuiceDefender heeft hierbij de volgende instellingen:
APN/WiFi elk uur voor 3 minuten aan
APN/WiFi uit tussen 00:00 en 05:30
APN/WiFi aan bij verkeer >10KB/15s

En mijn WiFi maakt automatisch verbinding indien er een bekend WLAN in de buurt zit i.p.v. 3G te gebruiken (als het goed is ;))

Bij gebruik van de X10 (spelletje, browsen, enz.) zie ik mijn verbruik met 10% per 30 minuten dalen.

Het is nog even wennen, mijn P1i kon gerust meerdere dagen aanstaan.
Maar ja, geen internetabonnement, geen GPS, WiFi bijna altijd uit.

Hoezo slechte accu ?
Dit geldt helaas niet voor iedereen sommige hebben een betere accu dan andere.Ik haal met normaal gebruik max 1 dag.Dus jij mag met geluk spreken dat je 3 dagen haal !.

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-05 17:46
Ik wil de X10 (van mijn vrouw :) ) ook gaan rooten. De voornaamste rede is dat ik dan Apps2sd kan gebruiken.
Klopt het dat ik na rooten dit programma kan gebruiken?

Ben nog niet zo thuis in de wereld van Android,heb zelf een HD2 gaat ook niet lang meer duren voordat ik android draai. Tot die tijd spelen met de X10 :)

Betreffende de update...

Ik heb een abo van MTV Mobile met KPN/Hi als provider/simlock. (ik kan mij niet voorstellen dat MTV een andere positie heeft wat betreft de update, daar de melding kwam van de KPN). De info bij "Over de Telefoon" menu is als volgt:

Modelnumer: X10i
Firmwareversie: 1.6
Smalbandversie: 1.1.25
Kernelversie: 2.6.29-rel semc-android@SEMC #2
Buildnummer: R2BA020

Om de X10i van de Telenor versie .020 naar de originele 0.16 versie te krijgen kun je de shipped SE 0.16 versie van xda downloaden. Via SEUS laat je de originele 0.16 downloaden. De grootste 2 bestanden uit de xda versie kopieer je naar C:\Program Files (x86)\Sony Ericsson\Update Service\db
Daarna hernoem je deze 2 bestanden naar de exacte naam van de originele 2 bestande van SE (bij vraag: overschrijven: JA). Daarna weer SEUS opstarten en de firmware (alsnog) terugzetten op je telefoon. Vervolgens heb je de 0.16 versie er weer op staan.

Je bent (helaas) bij de nieuwe update R2BA020 al je instellingen kwijt, dus even backuppen!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06 22:30
Wat betreft de accu van de X10, het lijkt me sterk dat er verschil in de hardware zit.

Mijn X10 is nu 2d, 10u, 40m en 16s geleden ontkoppeld en de batterij geeft nog 37% aan :).
Ik bel en sms er redelijk veel mee. Alleen 3G aan als ik het nodig heb (d.m.v. APNDroid) en alleen wifi aan als ik het nodig heb. Verder gebruik ik systempanel, met een "kill all" widget op m'n homescreen. Heb alle apps in de exclude lijst gezet, op apps die ik nooit gebruik na (moxier, hyves, facebook, timescape e.d.). Één keer klikken op de widget voordat je je tel weer een tijd in je zak stopt en hij sluit alles af wat je toch al nooit gebruikt af.

Heb trouwens ook nog geen update melding gehad (Hi).

• ephymerous
Welke exchange programma gebruiken jullie? Heb nu het standaart Moxier draaien maar krijg geen homescreen widget erop. Wil graag mijn agenda ed op het homescreen zien :)

XXXVI

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06 22:30
ephymerous schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:14:
Welke exchange programma gebruiken jullie? Heb nu het standaart Moxier draaien maar krijg geen homescreen widget erop. Wil graag mijn agenda ed op het homescreen zien :)
Misschien dat android agenda widget hulp biedt?
Anoniem: 348530 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:07:
Betreffende de update...

Ik heb een abo van MTV Mobile met KPN/Hi als provider/simlock. (ik kan mij niet voorstellen dat MTV een andere positie heeft wat betreft de update, daar de melding kwam van de KPN). De info bij "Over de Telefoon" menu is als volgt:

Om de X10i van de Telenor versie .020 naar de originele 0.16 versie te krijgen kun je de shipped SE 0.16 versie van xda downloaden. Via SEUS laat je de originele 0.16 downloaden. De grootste 2 bestanden uit de xda versie kopieer je naar C:\Program Files (x86)\Sony Ericsson\Update Service\db
Daarna hernoem je deze 2 bestanden naar de exacte naam van de originele 2 bestande van SE (bij vraag: overschrijven: JA). Daarna weer SEUS opstarten en de firmware (alsnog) terugzetten op je telefoon. Vervolgens heb je de 0.16 versie er weer op staan.

Je bent (helaas) bij de nieuwe update R2BA020 al je instellingen kwijt, dus even backuppen!
Neem aan dat je zelf een kopie hebt van je KPN/HI SE 0.16 firmware of hebben ze bij XDA een KPN 0.16 versie? Heb dat tot nu toe niet kunnen vinden bij XDA.

• ephymerous
Daarmee kan ik geen Moxier gebruiken.

[Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 30-06-2010 13:27]

XXXVI

• Riiccardo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:23
Ik neem aan dat die update dan nu al uit is? Mijn firmware geeft 1.6 en base band 0.14, weet niet echt waar ik naar moet kijken.

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Wai_AM schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:19:
[...]

Neem aan dat je zelf een kopie hebt van je KPN/HI SE 0.16 firmware of hebben ze bij XDA een KPN 0.16 versie? Heb dat tot nu toe niet kunnen vinden bij XDA.
Zo niet, dan zit je waarschijnlijk niet op de originele KPN/Hi/MTV software en heb je dus ook een andere update ontvangen (correct me if I'm wrong, heb geen ervaring met debranding) ??

Op de officiële SE product blog is de update nu trouwens ook aangekondigd: http://blogs.sonyericsson...te%e2%80%a6-over-the-air/
De update is verspreid en komt beschikbaar afhankelijk van providers

chevchelios schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:10:
Wat betreft de accu van de X10, het lijkt me sterk dat er verschil in de hardware zit.

Mijn X10 is nu 2d, 10u, 40m en 16s geleden ontkoppeld en de batterij geeft nog 37% aan :).
Ik bel en sms er redelijk veel mee. Alleen 3G aan als ik het nodig heb (d.m.v. APNDroid) en alleen wifi aan als ik het nodig heb. Verder gebruik ik systempanel, met een "kill all" widget op m'n homescreen. Heb alle apps in de exclude lijst gezet, op apps die ik nooit gebruik na (moxier, hyves, facebook, timescape e.d.). Één keer klikken op de widget voordat je je tel weer een tijd in je zak stopt en hij sluit alles af wat je toch al nooit gebruikt af.

Heb trouwens ook nog geen update melding gehad (Hi).
Wat betreft de accu ik denk dat sommige een betere batterij hebben dan andere je heb ook 2 verschillende een komt uit 2009 en de andere uit 2010.Als je ook de officiële blog van se leest halen sommige mensen zelf 5 dagen en andere amper 12 uur.Ik denk dat er echt wat mis is met de batterij van de x10 wat de verschillen van sommige is echt groot en dit excl task killers.Maar wat doe je eraan gewoon volgende keer geen SE meer helaas heb altijd SE gehad geweldige telefoons maar nu loopt SE echt achter ;w .

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-06 17:01

Steeffoon

Android-nerd

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Hm... Zoals ik al vermoedde zijn er dus een aantal dingen eruit gelaten tov de eerdere Telenor-versie. Dus dan klopt de update wel die ik afgelopen nacht heb gekregen. (zie eerdere berichten hierboven).

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 348530 op 30-06-2010 13:46]

• solidjustus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-12-2022
Is het dan niet beter om de telenor versie erop te zetten?

Als ik zo die verschillen zie dan wordt er teveel weggelaten bij ons.

en verlies je je gegevens als je het toestel update naar de telenor versie?

[Voor 23% gewijzigd door solidjustus op 30-06-2010 13:48]

• jpmost
Anoniem: 348530 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:07:
Betreffende de update...

Heb je een link naar de desbtreffende rom of kan moet ik de UK versie pakken?? zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=676181

• Frontier
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-12-2021
kun je na deze update nou wel of niet rooten ?
zit nog te twijfelen nl. of ik zou rooten, maar wil de update eigenlijk wel meepakken

Nou niet echt dit staat er op de SE blog

This update will be gradually rolled out across our markets over the coming weeks, pending the completion of quality approvals for individual markets and operators

en Nederland kennend krijgen we het later vooral bij t-mobile/vodafone dus kan a 1 week of 3 duren .

echt oplichters die Se :(

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Waar haal je dit in hemelsnaam vandaan????

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:04
Anoniem: 361732 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:58:
[...]

Nou niet echt dit staat er op de SE blog

This update will be gradually rolled out across our markets over the coming weeks, pending the completion of quality approvals for individual markets and operators

en Nederland kennend krijgen we het later vooral bij t-mobile/vodafone dus kan a 1 week of 3 duren .

echt oplichters die Se :(
omdat de operators het nog niet beschikbaar stellen, betekent niet dat SE oplichter is. Zij hebben de update beschikbaar gesteld. Alle vertraging die nu nog komt is puur afhankelijk van je provider. Daar heeft SE niets mee te maken.

• jpmost
jpmost schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:52:
[...]

Heb je een link naar de desbtreffende rom of kan moet ik de UK versie pakken?? zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=676181
En hoe laat je seus .16 downloaden? want wanneer je de x10 aansluit kijkt seus welke firmware er op de x10 staat deze ziet de .20 en gaat dan ook de .20 downloaden... die van telnor...

avec_style schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:10:
[...]

omdat de operators het nog niet beschikbaar stellen, betekent niet dat SE oplichter is. Zij hebben de update beschikbaar gesteld. Alle vertraging die nu nog komt is puur afhankelijk van je provider. Daar heeft SE niets mee te maken.
Tuurlijk wel want de update was eerst in mei beloofd toen uitgesteld naar juni.Ze hadden toen gezegd de update is voor einde juni! voor iedereen beschikbaar!.Maar dat van providers heeft er nu niets mee te maken dan hadden ze moet zeggen voor eind juni wordt de update uitgerold naar providers en dergelijk.en niet zeggen dat we het allemaal zouden krijgen eind juni.Zo weer en misleidend uitspraak van se 8)7

Net als de uitspraak dat we 2.1 in de q3 krijgen maar als je het goed gaat leest wordt het einde q3 juni uitgerold wanneer het echt beschikbaar is dan zitten we in q4 .Dit zijn de typische dingen van se consument misleiden 8)7

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 361732 op 30-06-2010 14:25]

• Peter_Aragorn
Neem aan dat je Apps wel behouden blijven?!

• jpmost
[quote]jpmost schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:12:
[...]

En hoe laat je seus .16 downloaden? want wanneer je de x10 aansluit kijkt seus welke firmware er op de x10 staat deze ziet de .20 en gaat dan ook de .20 downloaden... die van telnor...
[/quote]

Is inmiddels gelukt... door de rom .16 te download van XDA (UK Version) en te installeren via de opgegeven methode. Daarna de map DB weer gewist en opnieuw een update laten uitvoeren. Hiermee kreeg ik direct de melding dat er een nw firmware voor me klaarstond de nieuwe .20

• jpmost
jpmost schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:34:
[...]

Zelfde probleem heb ik hier ook, gister heb ik een X10 van iemand overgenomen. (KPN Gelockt) Erg leuk en mooi maar zodra ik de agenda of market wil gaan gebruiken, moet ik me aanmelden via mijn Google account.

Je krijgt eerst de melding:

Aanmelden
Uw telefoon communiceert met Google-servers en stelt uw account in. Dit kan maximaal 5 minuten duren.

Na ongeveer een minuut krijg ik dan de volgende melding:

Kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen.
Dit is mogelijk een tijdelijk probleem of uw SIM-kaart is niet geschikt voor gegevensservice. Als het probleem zicht blijft voor doenm neemt u contact op met de klantenservice.

Awel, verschillende dingen al geprobeerd:

Softreset
Hardreset
Firmware upgrade naar R2BA020 (Niet Officieel!!!)
Internet instellingen voor de X10 volgens de KPN site ingevoerd:

* Bij Naam, voer Mobiel Internet in.
* Bij APN, voer portalmmm.nl in.
* Bij Proxy, voer 10.10.100.20 in.
* Bij Poort, voer 5080 in.
* Bij Gebruikersnaam, voer niets in.
* Bij Wachtwoord, voer niets in.
* Scroll naar beneden.
* Bij MCC, voer 204 in.
* Bij MNC, voer 08 in.
* Bij APN-type, voer default in. (let op: in kleine letters
* Kies de menu toets
* Kies Opslaan
* Toestel opnieuw opstarten

(bron: http://qelp.kpn.com/Sony-...atig-instellen/index.html)

Na al deze wijzigingen en irritatie heb ik de klantenservice gebeld van KPN, deze wisten mij verder ook niet zoveel te vertellen (Technische dienst) aan toe, die gaven aan dat het aan Android ligt. ;(

Dus wie o wie heeft dit probleem ook gehad en heeft het kunnen oplossen, ik zelf denk dat het ergens te maken heeft met de instellingen van de internet verbinding, een bepaalde poort oid.
van alles geprobeerd en nu inmiddels met de orginele firmware .20 werkt dit nog steeds niet...
Iemand nog wat tips??
jpmost schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:51:
[quote]jpmost schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:12:
[...]

[/quote]

Is inmiddels gelukt... door de rom .16 te download van XDA (UK Version) en te installeren via de opgegeven methode. Daarna de map DB weer gewist en opnieuw een update laten uitvoeren. Hiermee kreeg ik direct de melding dat er een nw firmware voor me klaarstond de nieuwe .20
de nieuwe .20 NL of van UK ?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Begrijp ik het nou goed. Zijn er 2 versies van de .20 (R2BA020) update? Hoe zijn deze te herkennen?

• jpmost
Wai_AM schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:55:
[...]

de nieuwe .20 NL of van UK ?
Ik denk dat het de UK versie betrefd aangezien deze al uitgerold is, en de NL versie nog niet

• Demandela
jelmervos schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:03:
Begrijp ik het nou goed. Zijn er 2 versies van de .20 (R2BA020) update? Hoe zijn deze te herkennen?
neem aan dat de NL versie de gene is die je via de OTA of de SEUS krijgt. en dat de UK versie de gene is die via XDA te krijgen is en dus niet via de officiele manier.

hoe je ze kan herkennen? geen idee... :*)

• Peter_Aragorn
Kan iemand mijn vraag beantwoorden: Blijven je apps behouden als je update via Wi-Fi?

Peter_Aragorn schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:18:
Kan iemand mijn vraag beantwoorden: Blijven je apps behouden als je update via Wi-Fi?
Ja als het over de air is maar via seus raak je alles kwijt of anders gebruik astro en maak backup van je apps .

• Peter_Aragorn
Doe ik het lekker 'over de air' :)

het is aan te raden om altijd te backuppen ongeacht welke methode van update.
jpmost schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:07:
[...]

Ik denk dat het de UK versie betrefd aangezien deze al uitgerold is, en de NL versie nog niet
ben benieuwd naar als je geupdate hebt.

• Peter_Aragorn
Wai_AM schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:04:
[...]

het is aan te raden om altijd te backuppen ongeacht welke methode van update.
Hoe kan ik dit het best doen? Heb Astro file manager op mn telefoon staan al...

• jpmost
Wai_AM schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:06:
[...]

ben benieuwd naar als je geupdate hebt.
vraag me af hoe je kan zien of het een UK update is... in de phone zelf dan...
Peter_Aragorn schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:15:
[...]

Hoe kan ik dit het best doen? Heb Astro file manager op mn telefoon staan al...
hmm settings/contacts/etc backuppen doe ik met MyBackuppro.
Applicaties backuppen kan je met ASTRO, en dit is alleen de gratis apps en niet private apps, maar ja die kan je ook van de market downloaden.
Astro --> menu knop drukken --> Tools --> Application Manager/Backup.

Met de .20 update heb je pas van SE Backup and Restore ..... 8)7

• Peter_Aragorn
Oke... Nouja ik kijk wel of er wat weggaat :) Contacts staan al op mijn Sim, dus dat scheelt!

Heb de melding nog niet gekregen iig :)

• Kriseh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-06 18:28
Ik kan bevestigen dat je via de .16 Generic UK rom (XDA) nu kunt updaten naar .20 (OTA)

[Voor 3% gewijzigd door Kriseh op 30-06-2010 18:06]

• XstarzZ
Kriseh schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:22:
Ik kan bevestigen dat je via de .16 Generic UK rom (XDA) nu kunt updaten naar .20 (OTA)
spijtig genoeg lukt dit me niet, aangezien ik met een 64bit's systeem zit. er staat ook een tutorial op xda ervoor maar dit lukt me niet :s

• Peter_Aragorn
Wanneer denken jullie dat we hem kunnen verwachten 'via air'?

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Peter_Aragorn schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:56:
Wanneer denken jullie dat we hem kunnen verwachten 'via air'?
Doe eens braaf wachten :) Niemand hier weet wanneer de update komt, dus je vraag zal weinig opleveren. 'ik denk dan' reacties hebben verder ook info-waarde 0, dus dat levert ook niets op.

Het officiële bericht is dat de update is vrijgegeven aan providers en dat zij deze de komende weken onder hun klanten zullen verspreiden. SE NL heeft op twitter een bericht van Androidworld gere-tweet, dus we kunnen er wel zeker van zijn dat NL de update op den duur zal krijgen.

• Peter_Aragorn
LDVC schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 19:02:
[...]

Doe eens braaf wachten :) Niemand hier weet wanneer de update komt, dus je vraag zal weinig opleveren. 'ik denk dan' reacties hebben verder ook info-waarde 0, dus dat levert ook niets op.

Het officiële bericht is dat de update is vrijgegeven aan providers en dat zij deze de komende weken onder hun klanten zullen verspreiden. SE NL heeft op twitter een bericht van Androidworld gere-tweet, dus we kunnen er wel zeker van zijn dat NL de update op den duur zal krijgen.
Ow, ik dacht dat hij echt op dit moment al zou komen...

Ik wacht braaf :)

Als je de nieuwe firmware nu wilt zit er niks anders op te flashen naar UK. Op Hyves plugin na weet ik geen reden om niet te switchen......

met de hyves apk is dat verschil ook verholpen. weet niet of je de apk hier mag posten....

• Peter_Aragorn
Ik wacht wel hoor :)

Ben trouwens nog steeds erg blij met m'n X10. Batterij is bij mij vooral wat wisselvallig. De ene keer, met eenzelfde gebruik, langer dan de andere keer... Gek, maar kan er niet meer zitten :)

[Voor 83% gewijzigd door Peter_Aragorn op 30-06-2010 19:15]

• Kriseh
Wai_AM schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 19:11:
Als je de nieuwe firmware nu wilt zit er niks anders op te flashen naar UK. Op Hyves plugin na weet ik geen reden om niet te switchen......

met de hyves apk is dat verschil ook verholpen. weet niet of je de apk hier mag posten....
Ik heb je com.service2media.android.timescapeplugin.hyves.apk net van XDA gedownload.
C:\Users\Kristan\Desktop\X10\ADB\android-sdk-windows\tools>adb devices
* daemon not running. starting it now *
* daemon started successfully *
List of devices attached
CB511HTMLP device

C:\Users\Kristan\Desktop\X10\ADB\android-sdk-windows\tools>adb install com.serv
ice2media.android.timescapeplugin.hyves.apk
1038 KB/s (381376 bytes in 0.358s)
pkg: /data/local/tmp/com.service2media.android.timescapeplugin.hyves.apk

Success
Geen reboot, Timescape gestart, meteen melding of ik hyves wilde instellen, werkt meteen prima.

• eRixxje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-05 23:18
Ik heb gisteravond op mijn .16 NL Versie de Fota.pkg (uit de root v2 op xda) uitgevoerd en heb sindsdien R2BA020. Volgens mij ook NL, want in Timescape heb ik een hyves icoon. Daarnaast heb ik nu ook root.

KPN, overigens.

Wellicht een tip voor ieder dus?

Edit: EN mijn gegevens en apps waren netjes aanwezig na de reboot. Geen herinstallatie dus :)

[Voor 15% gewijzigd door eRixxje op 30-06-2010 19:19]

Kriseh schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 19:16:
[...]

Ik heb je com.service2media.android.timescapeplugin.hyves.apk net van XDA gedownload.

[...]

Geen reboot, Timescape gestart, meteen melding of ik hyves wilde instellen, werkt meteen prima.
met Astro kan het ook gewoon geinstalleerd worden ;)

• tERRiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 21:09
Ergens ben ik toch naarstig op zoek naar Creatouch. Deze zou via Playnow te downloaden moeten zijn, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Ik heb een (voor zover mij bekend) Nederlandse Xperia X10, incl. Hyves-integratie met T-mobile abo. Firmware R1FA016, volgens SEUS de nieuwste firmware die beschikbaar is.

Wanneer ik Playnow open krijg ik alleen de tabjes voor muziek e.d. maar niet voor applicaties, dus ook geen mogelijkheid om Creatouch te downloaden. Na het lezen van dit berichtje heb ik (bij gebrek aan een andere SIM) mijn SIM uit de telefoon gehaald en via Wifi Playnow geprobeerd te openen. Die mekkert nu dat er dus geen SIM in zit.

In bovengenoemd berichtje wordt dus gezegd dat het met de ene SIM niet werkt maar met een ander wel. (verschillende providers?) Maakt SE hierin dan onderscheid!?

En, natuurlijk nog belangrijker, iemand enig idee hoe ik dit gefixt kan krijgen!?

blah

tERRiON schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 19:25:
Ergens ben ik toch naarstig op zoek naar Creatouch. Deze zou via Playnow te downloaden moeten zijn, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Ik heb een (voor zover mij bekend) Nederlandse Xperia X10, incl. Hyves-integratie met T-mobile abo. Firmware R1FA016, volgens SEUS de nieuwste firmware die beschikbaar is.

Wanneer ik Playnow open krijg ik alleen de tabjes voor muziek e.d. maar niet voor applicaties, dus ook geen mogelijkheid om Creatouch te downloaden. Na het lezen van dit berichtje heb ik (bij gebrek aan een andere SIM) mijn SIM uit de telefoon gehaald en via Wifi Playnow geprobeerd te openen. Die mekkert nu dat er dus geen SIM in zit.

In bovengenoemd berichtje wordt dus gezegd dat het met de ene SIM niet werkt maar met een ander wel. (verschillende providers?) Maakt SE hierin dan onderscheid!?

En, natuurlijk nog belangrijker, iemand enig idee hoe ik dit gefixt kan krijgen!?
Heb ergens op XDA gelezen dat je via 3G playnow pas kan updaten en daarrna kan je het downloaden.
Heb zelf geen mobiel internet, doe alles via Wifi, kreeg dus bij het openen van playnow dat ie ging updaten, maar niks of het gelukt is, daarna playnow opgestart maar zie geen tabs.

Het is of wachten totdat iemand de apk post of via een simcard met mobiel int. binnenhengelen denk ik.

• Kriseh
Mooiste van de .20 update vind ik de overgang van de foto's in MediaScape als je slide. Eerst kreeg je een stom zandloper idee, nu gaat alles vloeiend.

tERRiON schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 19:25:

Creatouch is niet beschikbaar in Nederland en andere landen vandaar dat jij het niet hebt maar als het goed is zit het in de komende firmware .20

• Cinner
Anoniem: 361732 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 20:24:
[...]

Creatouch is niet beschikbaar in Nederland en andere landen vandaar dat jij het niet hebt maar als het goed is zit het in de komende firmware .20
Creatouch is wel beschikbaar in Nederland. Ik heb hem net gedownload namelijk via PlayNow (unbranded NL toestel, niet rooted).
Pagina: 1 2 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee