Nee die software heb ik niet. In dat geval zal ik wel een unbranded toestel hebben gekregen bij mijn abo (van GSMWeb.nl).bartsled schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:57:
[...]
Heb je iets speciaals gedaan om R1FA016 te krijgen? Neem aan dat je x10 wel vodafone branded is (met die 360 en music shop zooi er in). Hoe heb je het gedaan? Want mij lukt het niet
Zou degene die een .16+ rom met hyves heeft deze kunnen posten? Ik ben namelijk van .14 Vodafone naar .16 Generic UK gegaan. Zit nu alleen zonder hyves en vond dat wel een leuke toevoeging
Overigens, al bekend of de hyves plugin verder ontwikkeld gaat worden? Met name de afbeeldingen op de tegels van timescape zijn erg slecht te noemen.

Overigens, al bekend of de hyves plugin verder ontwikkeld gaat worden? Met name de afbeeldingen op de tegels van timescape zijn erg slecht te noemen.
of je wacht gewoon een paar dagen tot de Nederlandse update uitkomt....Kriseh schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 13:29:
Zou degene die een .16+ rom met hyves heeft deze kunnen posten? Ik ben namelijk van .14 Vodafone naar .16 Generic UK gegaan. Zit nu alleen zonder hyves en vond dat wel een leuke toevoeging![]()
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Ik wacht hier in BE ook al zo lang op een update (zit nog altijd op versie .14)
Hopelijk komt er nu dan wel verandering in natuurlijk.

--TimVK-->Puzzel Alarm versie 1.0 SE Xperia X10 White -> EDPnet Mobile == HTC Magic 32A -> Mobi* == SE G900i == SE K750i
Dan moet ik als nog een unbranded .14 NL versie hebben aangezien ik helemaal naar wordt van de Vodafone add'ons op de X10.LDVC schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 13:36:
[...]
of je wacht gewoon een paar dagen tot de Nederlandse update uitkomt....
Anoniem: 361732
Hm eerlijk gezegd weet ik niet of het branded toestel is er staat wel x10i en heb geen t-mobile stuff erop.Maar ja ik heb het wel gehad ik check de update service wel over 2 weken voor nu ga ik genieten van de mediaplayer met mijn sennheiser oordopjesavec_style schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:23:
[...]
indien je een branded toestel hebt,moet je ook rekening houden met het feit dat de update nog eerst goedgekeurd dient te worden door je provider. (kan makkelijk een week duren of zelfs langer)

Als je het toestel bij T-Mobile heb gehaald, is het toestel simlockvrij.Anoniem: 361732 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 13:56:
[...]
Hm eerlijk gezegd weet ik niet of het branded toestel is er staat wel x10i en heb geen t-mobile stuff erop.Maar ja ik heb het wel gehad ik check de update service wel over 2 weken voor nu ga ik genieten van de mediaplayer met mijn sennheiser oordopjes.
Ik heb hem daar namelijk ook vandaan ;-)
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Ik mis eigelijk de petitie voor Android 2.2. Deze mag niet ontbreken.
http://www.petitiononline.com/froyo/
Anoniem: 364094
Ik heb deze week een bericht gepost hier op het forum waar geen reactie op is geweest. Daarom bij deze nog een keer want ik zit nog steeds met het probleem en kan niets raars vinden met betrekking tot de instellingen van mijn X10...
Ik heb sinds 2 weken een X10. Echter had ik de pech dat ik na 6 dagen het probleem kreeg dat de 3 onderste knoppen het niet meer deden. Als ik dan via het touchscreen naar een toepassing ging, moest ik de telefoon eerst afsluiten en weer opstarten om weer terug bij het hoofdscherm te komen om verder te kunnen naar een andere toepassing... Ik heb toen echter natuurlijk meteen de Klantenservice van Vodafone gebeld en die hebben netjes mijn telefoon opgehaald en tegelijk een nieuwe afgeleverd.
Nu heb ik echter het probleem dat hyves niet update in Timescape. Ik heb al eerder hier berichten over gelezen op dit forum. Echter nog geen een keer met een oplossing voor dit probleem. Ik heb mijn Wifi verbinding niet in slaapmodus staan ('Nooit' is aangevinkt...). Ik heb een gewone NL versie van de X10, dus de hyves app. zat er standaard op. Ik heb de zwarte versie. Ik heb niet onlangs mijn wachtwoord o.i.d. veranderd. Ik heb ingesteld dat hij elke 30 min. een update doet.
Iemand een idee wat het probleem verder kan zijn???
Ik heb sinds 2 weken een X10. Echter had ik de pech dat ik na 6 dagen het probleem kreeg dat de 3 onderste knoppen het niet meer deden. Als ik dan via het touchscreen naar een toepassing ging, moest ik de telefoon eerst afsluiten en weer opstarten om weer terug bij het hoofdscherm te komen om verder te kunnen naar een andere toepassing... Ik heb toen echter natuurlijk meteen de Klantenservice van Vodafone gebeld en die hebben netjes mijn telefoon opgehaald en tegelijk een nieuwe afgeleverd.
Nu heb ik echter het probleem dat hyves niet update in Timescape. Ik heb al eerder hier berichten over gelezen op dit forum. Echter nog geen een keer met een oplossing voor dit probleem. Ik heb mijn Wifi verbinding niet in slaapmodus staan ('Nooit' is aangevinkt...). Ik heb een gewone NL versie van de X10, dus de hyves app. zat er standaard op. Ik heb de zwarte versie. Ik heb niet onlangs mijn wachtwoord o.i.d. veranderd. Ik heb ingesteld dat hij elke 30 min. een update doet.
Maar is ie dan ook niet "branded"? Als in, zit er wel of geen software op die door T-Mobile meegeleverd wordt?stefanaudi schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:07:
[...]
Als je het toestel bij T-Mobile heb gehaald, is het toestel simlockvrij.
Ik heb hem daar namelijk ook vandaan ;-)
Ik zie geen T-Mobile apps, maar wel een hoop meuk die ik graag zou willen verwijderen. Geen idee of die apps gebundeld worden dankzij deals van T-Mobile, of dat ze sowieso op de X10 mini staan.
Dit is een veel voorkomende bug in de plugin voor zover ik weet. Zolang er geen update van de makers komt (het schijnt dat die plugin door een matig softwarebedrijfje in elkaar geflansd is) zou ik stoppen met het zoeken naar oplossingen en gewoon accpeteren dat het niet lekker werkt allemaal.Anoniem: 364094 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:32:
Ik heb mijne via de site van T-mobile besteld en volgens mij is hij wel branded, maar zonder extra rotzooi, ik heb het dan ook over de x10 en niet de mini, ik kreeg de vorige update ook niet tegelijk met de release, maar pas nadat T-mobile goedkeuring heeft verleent. Het zou ook kunnen dat ik hem later kreeg vanwege een of andere regiocode of wat dan ook.Thrackan schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:36:
[...]
Maar is ie dan ook niet "branded"? Als in, zit er wel of geen software op die door T-Mobile meegeleverd wordt?
Ik zie geen T-Mobile apps, maar wel een hoop meuk die ik graag zou willen verwijderen. Geen idee of die apps gebundeld worden dankzij deals van T-Mobile, of dat ze sowieso op de X10 mini staan.
Je kan geen enkele app verwijderen die er standaart op zit zolang er geen root acces is. Die rotzooi heeft SE eropgezet en niet t-mobile (dan heb ik het over alle moxier apps en andere nutteloze toepassingen).
XstarzZ in "Het Sony Ericsson Xperia X10 topic - Deel 2"Millennium schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:25:
Ik mis eigelijk de petitie voor Android 2.2. Deze mag niet ontbreken.
is allang voorbij gekomen en het gaat niet echt hard, met zoveel signatures trekt het niet echt de aandacht van SE en dan nog zullen ze hun roadmap hier niet op aan gaan passen. Verder wel goed initiatief.
[Voor 11% gewijzigd door paazei op 25-06-2010 17:54]
Update hij helemaal niet? Of alleen niet automatisch? Ik doe bij Timescape alleen handmatige updates voor Hyves en FB. Hyves werkt prima, FB is meestal ontzettend lang bezig en stopt er soms gewoon mee.Anoniem: 364094 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:32:
I
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Hello,
Ik heb net mijn X10 binnen gekregen en bel opzich aardig tevreden tot nu toe!
Ik dacht alleen ergens gezien te hebben dat de X10 over een kompas beschikt? In maps wordt deze volgens mij niet gebruikt? Of zit er alleen een kompas balletje in voor het draaien?
Als er toch een echt kompas in zit welke app maakt hier dan gebruik van?
Ik heb net mijn X10 binnen gekregen en bel opzich aardig tevreden tot nu toe!

Als er toch een echt kompas in zit welke app maakt hier dan gebruik van?
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Nja, ik heb ehm 17 april gehaald en toen heb ik mn Vodafone simkaartje erin gestopt.Thrackan schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:36:
[...]
Maar is ie dan ook niet "branded"? Als in, zit er wel of geen software op die door T-Mobile meegeleverd wordt?
Vanaf 1 juli gaat mn T-Mobile abonnement in, dus misschein dat er ineens dan wel wat opstaat.
Maar apps zoals Moxier kan helaas, niet verwijderd worden.
Onwijs veel informatie omtrent nieuwe XPERIA X10 update!!!!
Daar is dan het nieuwsbericht over de nieuwe update.
Ik wil een tip geven: ga niet de flash installeren zoals op de onderstaande site staat, maar WACHT TOTDAT JE EIGEN XPERIA X10 EEN MELDING GEEFT!
Timescape krijgt verschillende kleuren, Mediascape krijgt facelift en nog veel meer:
http://bit.ly/c4PkGU
Gr Stefan
Anoniem: 348530
Ik wil een tip geven: ga niet de flash installeren zoals op de onderstaande site staat, maar WACHT TOTDAT JE EIGEN XPERIA X10 EEN MELDING GEEFT!
Timescape krijgt verschillende kleuren, Mediascape krijgt facelift en nog veel meer:
Gr Stefan
Dit is toch geen nieuwsbericht Stefan?! (Dit is zomaar een reactie op een algemene site, niks van SE bij!). Ik zei toch al eerder in een reactie dat jouw 'berichten' niet serieus moet worden genomen! Er komt zowel deze week, alsmede aankomend weekend geen update. Dat kan nog meerdere dagen duren. Alle providers in NL moeten de update nog zelfs controleren. Dus 'so close' is je connectie niet en pluk je maar zomaar wat uit de lucht. Dus, de mensen hier niets meer wijsmaken, maar gewoon 'meepraten' als het er echt toedoet.
Ik heb de vermeende zweedse R2BA020 update reeds uitgeprobeerd en moet zeggen (na een aantal uren ervaring, is dus niet een conclusie, maar meer een snelle persoonlijke ervaring die ik hier deel), dat de 'look en feel' beter is dan ervoor. Als batterijverbetering heb ik maar een kleine 10% winst ervaren. Standaard staat er nu een snelkoppeling naar een soort zweedse youtube op het homescreen (2e van rechts). Wat ik wel een hele verbetering vind is het afspelen van (diverse) films. Niet één keer last van ghosten, sync-lost en/of 'hang' fouten gekregen. Een langer verslag hoop ik morgen te geven...
Gr Stefan
Dit is toch geen nieuwsbericht Stefan?! (Dit is zomaar een reactie op een algemene site, niks van SE bij!). Ik zei toch al eerder in een reactie dat jouw 'berichten' niet serieus moet worden genomen! Er komt zowel deze week, alsmede aankomend weekend geen update. Dat kan nog meerdere dagen duren. Alle providers in NL moeten de update nog zelfs controleren. Dus 'so close' is je connectie niet en pluk je maar zomaar wat uit de lucht. Dus, de mensen hier niets meer wijsmaken, maar gewoon 'meepraten' als het er echt toedoet.
Ik heb de vermeende zweedse R2BA020 update reeds uitgeprobeerd en moet zeggen (na een aantal uren ervaring, is dus niet een conclusie, maar meer een snelle persoonlijke ervaring die ik hier deel), dat de 'look en feel' beter is dan ervoor. Als batterijverbetering heb ik maar een kleine 10% winst ervaren. Standaard staat er nu een snelkoppeling naar een soort zweedse youtube op het homescreen (2e van rechts). Wat ik wel een hele verbetering vind is het afspelen van (diverse) films. Niet één keer last van ghosten, sync-lost en/of 'hang' fouten gekregen. Een langer verslag hoop ik morgen te geven...
Als jij het niet wilt geloven , tsja , dan is dat niet mijn probleem.Anoniem: 348530 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 20:56:
Gr Stefan
Dus 'so close' is je connectie niet en pluk je maar zomaar wat uit de lucht. Dus, de mensen hier niets meer wijsmaken, maar gewoon 'meepraten' als het er echt toedoet.
Ik praat mee in dit topic omdat ik regelrechte connecties heb.
Maar het kan door een reden altijd wat later zijn dan verwacht.
En deze site, is gewoon echt hoor...

Verwacht hem vandaag niet meer.Cinner schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 21:17:
Komt die update vandaag nog of niet?
Is iedereen hier dan onwetend, ondankbaar en vooral te lui om de boel zelf een beetje in de gaten te houden? Het is ondertussen 100x gepost dat wanneer er een update is dit zeer waarschijnlijk later per provider wordt verspreid. Dat betekend dus dat wanneer SE een update vrij geeft op vrijdag het best wel kan duren tot woensdag dat jij hem binnen hebt. Een provider moet namelijk eerst de update keuren.
Boeie dat iets er niet als een nieuwspost uit ziet of niet op de officieele SE site staat, er staan wel bevindingen over de nieuwe firmware die uit is. Dat is:
a) heel handig
b) een bevestiging dat Stefan niet alle info zomaar uit z'n neus trekt.
Ik heb liever info als deze dan geen enkele info. Voor de Vodafone gebruikers onder ons, ik heb ze toen straks nog gebeld en de knaap aan de lijn gaf te kennen dat er voorlopig geen enkele update geplanned staat bij hun. Ik ga denk ik binnenkort (na mijn vakantie) de boel debranden. Gebruik de software van Vodafone toch niet en ik ben wel klaar met het feit dat ik zelfs nog zit te wachten op ....016.
Boeie dat iets er niet als een nieuwspost uit ziet of niet op de officieele SE site staat, er staan wel bevindingen over de nieuwe firmware die uit is. Dat is:
a) heel handig
b) een bevestiging dat Stefan niet alle info zomaar uit z'n neus trekt.
Ik heb liever info als deze dan geen enkele info. Voor de Vodafone gebruikers onder ons, ik heb ze toen straks nog gebeld en de knaap aan de lijn gaf te kennen dat er voorlopig geen enkele update geplanned staat bij hun. Ik ga denk ik binnenkort (na mijn vakantie) de boel debranden. Gebruik de software van Vodafone toch niet en ik ben wel klaar met het feit dat ik zelfs nog zit te wachten op ....016.
ik denk er precies hetzelfde over, laat de info maar komen Stefan 

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Wat ik me afvraag, als dit inderdaad een update is via seus.
Krijgen we dat ook te zien in onze x10?
Of moeten we dan hem echt aan de pc hangen om te kijken of de update er al is?
Ps. Stefan, ik vind de info ook prettig. Maar zoals ik al eerder aangaf.....
Ik ben ongeduldig
Maar wat ik las, zijn de mensen die hem al hebben positief.
Dus dan blijven we maar wachten.
En als je zelf al een eigen mening hebt over de nieuwe update, laat maar komen.
Ps. Stefan, ik vind de info ook prettig. Maar zoals ik al eerder aangaf.....
Ik ben ongeduldig

Maar wat ik las, zijn de mensen die hem al hebben positief.
Dus dan blijven we maar wachten.
En als je zelf al een eigen mening hebt over de nieuwe update, laat maar komen.
Ik kan het wel begrijpen dat de firmware updates later uitkomen omdat providers het eerst moeten goedkeuren. Mijn x10 is echter unbranded en toch is er geen firmware beschikbaar. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een firmware update op hun server te zetten zodat wereldwijd de unbranded phones geupdate kunnen worden. Dan zijn ze al een week aant aankondigen dat de update op elk moment gereleased kan worden. En dan nog moeten we meer dan een week wachten terwijl ze tijd genoeg hebben gehad om het voor te bereiden sinds de laatste aankondiging van in mei.
De x10 is echt geweldig maar qua updates vind ik dat SE wat duidelijker mag communiceren.
De x10 is echt geweldig maar qua updates vind ik dat SE wat duidelijker mag communiceren.
ach ja, htc en vodafone kunnen er ook wat van, kijk maar naar de htc magic en hero
android 2.1 is al sinds eind vorig jaar beschikbaar, maar nog steeds geen update
en dankzij proximus zit hun magic nog steeds op 1.5 (wat volgens htc aan vodafone ligt)
dus als dan SE een paar dagen "te laat" is met een update, doen ze het echt zo slecht nog niet
niet dat ik niet ongeduldig ben
android 2.1 is al sinds eind vorig jaar beschikbaar, maar nog steeds geen update
en dankzij proximus zit hun magic nog steeds op 1.5 (wat volgens htc aan vodafone ligt)
dus als dan SE een paar dagen "te laat" is met een update, doen ze het echt zo slecht nog niet
niet dat ik niet ongeduldig ben

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Moet de .20 update nu via PC of via de update in het menu van de X10?
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Dat was mijn vraag ook vannacht. Had het wel netjes gevonden als SE dat liet weten. Of de mensen die hem al hebben......
Kan op het net niet 123 een antwoord vinden.
Kan op het net niet 123 een antwoord vinden.
Via de PC werkt het in ieder geval nog niet.
Achja, ik hou ermee op om te controleren of die er wel of niet is.
Had begrepen dat onze mod hier geen oneliners wou hierover.
Begrijpelijk...
Maar ik denk dat RoD dan wel een oogje dicht knijpt als iemand post als ie er eenmaal is
Had begrepen dat onze mod hier geen oneliners wou hierover.
Begrijpelijk...
Maar ik denk dat RoD dan wel een oogje dicht knijpt als iemand post als ie er eenmaal is

De XPERIA X10 zal zelf ook aangeven als de update beschikbaar is.streamnl schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 00:26:
Wat ik me afvraag, als dit inderdaad een update is via seus.
Dit kan zowel via 3G netwerk als via WiFi verbinding opgehaald worden.
En inmiddels is er nog een foto van de XPERIA X10 met oranje Timescape interface:
http://twitpic.com/1zx859
gr Stefan
Is dit plaatje van iemand die de update op de officiële manier binnen heeft gehaald? Of is dit gewoon geflashed?stefanaudi schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 10:32:
[...]
De XPERIA X10 zal zelf ook aangeven als de update beschikbaar is.
Dit kan zowel via 3G netwerk als via WiFi verbinding opgehaald worden.
En inmiddels is er nog een foto van de XPERIA X10 met oranje Timescape interface:
http://twitpic.com/1zx859
gr Stefan
plaatje lijkt geplaatst te zijn door Harold de Kort (http://nl.linkedin.com/in/harolddekort).
Ah, ik had gewoon even wat beter moeten kijken. Hij heeft hem dus wel via de officiële weg, maar niet via de weg die voor ons toegankelijk isavec_style schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 15:35:
plaatje lijkt geplaatst te zijn door Harold de Kort (http://nl.linkedin.com/in/harolddekort).

Gaat vandaag niet meer komen ben ik bang 

Klopt, wordt volgende week ;-)
Hoe weet je dat dan?!
Het is hier geen Marktplaats.
[Voor 86% gewijzigd door RoD op 27-06-2010 10:38]
Je zei dat het deze week ook al zou zijn.
on topic:
Batterij is nu 2 dagen mee gegaan, op 70% heb niks ermee gedaan, niet gebeld niks dus kijken wat hoever we ermee komen ahah
Wat is je bron? Is dat dezelfde als die vorige week zei dat hij voor het weekend zou komen?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Anoniem: 360481
Het kan natuurlijk zo zijn dat SE de update wel klaar heeft, maar dat het nog een week gaat duren voor je provider het eindelijk goedgekeurd heeft en naar je doorstuurt...of is dat onzin?
Ik heb trouwens constant wanneer ik mijn X10 van mijn computer ontkoppel dat de telefoon op SIM staat, dus dat ik mijn pincode moet invoeren voordat ik weer verder kan. Oftewel, wanneer mijn telefoon aan de computer ligt, ben ik niet te bereiken.
Iemand dit probleem ook en nog belangrijker: Is het te verhelpen?
Ik heb trouwens constant wanneer ik mijn X10 van mijn computer ontkoppel dat de telefoon op SIM staat, dus dat ik mijn pincode moet invoeren voordat ik weer verder kan. Oftewel, wanneer mijn telefoon aan de computer ligt, ben ik niet te bereiken.
Zoals ik al eerder aangaf in het topic, is het noodzakelijk dat Google en providers updates moeten goedkeuren. Het is dus inderdaad zo ;-)Anoniem: 360481 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 10:38:
Het kan natuurlijk zo zijn dat SE de update wel klaar heeft, maar dat het nog een week gaat duren voor je provider het eindelijk goedgekeurd heeft en naar je doorstuurt...of is dat onzin?
Nee, dit probleem heb ik niet.Anoniem: 360481 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 10:38:
Misschien is dit met de komende update verholpen.
Gr Stefan
Hoe weet jij dan zo zeker dat de update volgende week wordt verspreid. Heb je contacten bij zowel Google als de providers?stefanaudi schreef op zondag 27 juni 2010 @ 11:37:
[...]
Zoals ik al eerder aangaf in het topic, is het noodzakelijk dat Google en providers updates moeten goedkeuren. Het is dus inderdaad zo ;-)
Aangezien meerdere mensen deze update al hebben is het al lang goedgekeurd door google zelf. En daarbij komt nog dat de mensen met een unbranded x10 ook geen update gekregen hebben. Blijkbaar is er rond de 20ste een fout gevonden in de opengl driver van de x10 en is deze opgelost. Dat zou een reden kunnen zijn voor de delay. Maar dan nog is het straf dat een deel van de mensen deze al hebben gekregen. Voor een of andere reden lopen Belgie en Nederland weer helemaal achter. In Duitsland hebben branded phones de update al eerder dan de unbranded.stefanaudi schreef op zondag 27 juni 2010 @ 11:37:
[...]
Zoals ik al eerder aangaf in het topic, is het noodzakelijk dat Google en providers updates moeten goedkeuren. Het is dus inderdaad zo ;-)
Je kunt zeggen wat je wilt, de sony ericsson gsm's zijn heel goed echt prachtig maar qua marketing en communicatie zijn ze enorm slecht. Een voorbeeld is trackID iets wat door sony ericsson uitgevonden is. Apple maakt iets soortgelijk voor iphone en promoten dat. Nu denkt iedereen dat apple het uitgevonden heeft.
Ik denk dat bovenstaande discussie weinig op gaat leveren. We weten dat hij een bron heeft bij SE, en we weten dat die bron ook niet volledig op de hoogte is (om wat voor reden dan ook). Het is aan iedereen om zelf te bepalen of ze verdere nieuwsfeiten geloven. Voor Stefan is het wellicht een tip om in het vervolg zijn berichten met minder zekerheid te brengen (mijn bron zegt... ipv zo zit het....)jelmervos schreef op zondag 27 juni 2010 @ 12:03:
[...]
Hoe weet jij dan zo zeker dat de update volgende week wordt verspreid. Heb je contacten bij zowel Google als de providers?
Laten we nu weer ontopic gaan en hopen dat die update zo snel mogelijk komt.
Doen we ;-) thanks voor de tip!LDVC schreef op zondag 27 juni 2010 @ 12:32:
[...]
Voor Stefan is het wellicht een tip om in het vervolg zijn berichten met minder zekerheid te brengen (mijn bron zegt... ipv zo zit het....)
Ik heb dit soms ook. Heel vreemd...Anoniem: 360481 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 10:38:
ik ben niet tevreden over het geluid van de x10, en dan bedoel ik het volume. Met mijn in-ear dopjes staat hij op zijn laagste volume nog te hard. Weet iemand of dit softwarematig op te lossen is? Of moet ik oordopjes met volumeregelaar kopen?
Anoniem: 353992
Ik heb versie 16 en kreeg daarvoor vanzelf een melding. Heb de x10 geupdate via mijn pc companion, die je erbij krijgt.
Ik ben benieuwd wanneer de update komt, maar wacht het rustig af
Wel wat vraagjes: ( ja echt gegoogled maar niet kunnen vinden
)
Thanks
Ik ben benieuwd wanneer de update komt, maar wacht het rustig af

- 1. Hoe verwijder ik meerdere mails in één keer. Ik bedoel dan niet in gmail, want dat is een kwestie van aanvinken maar in mijn eigen mailbox kan ik geen optie vinden om alle mail tegelijkertijd te verwijderen.
- 2. Bestaat er ook een spamfilter die je kan inzetten. Op mijn pc komt alles netjes in mijn ongewenste mail, op mijn telefoon krijg ik helaas wel alle viagra aanbiedingen binnen
- 3. is er een mogelijkheid om de frequentie van vernieuwen in het telefoonboek automatisch aan te passen. Nu moet ik handmatig op vernieuwen drukken om de status van mijn contactpersonen bij te werken.
- 4. Waarom zijn de afbeeldingen in het telefoonboek van zo'n slechte kwaliteit? weet iemand of dit bij een update eventueel wordt verbeterd, of hoe je ervoor kan zorgen dat deze afbeeldingen van betere kwaliteit worden weergegeven
- 5. Is er een mogelijkheid om mappen te maken voor je foto's en die zo te kunnen openen. Ik open mijn foto's nu via mediascape of via de camera. Mappen zou ik handig vinden. ( op de desire is dit wel mogelijk ).
- 6. Is er een mogelijkheid om meerdere bijlagen ( bijv. foto's ) te selecteren en deze in een mail bij te voegen. Nu moet ik stuk voor stuk bijlagen invoegen, best omslachtig ?
Thanks

Anoniem: 360481
Nooz: Punt 4
Had ik ook, ik had goede foto's en die stonden heel blurry(vol ruis) bij de foto's in telefoonboek.
Oplossing:
ik had namelijk de foto geopend en dan toegewezen aan contacten. dan krijg je dus die slechte kwaliteit.
Als je je contact opent en dan een foto toevoegt bij contacten, dan is het wel van goede kwaliteit.
Waarom weet ik niet, maar het werkt zo in ieder geval wel...
Had ik ook, ik had goede foto's en die stonden heel blurry(vol ruis) bij de foto's in telefoonboek.
Oplossing:
ik had namelijk de foto geopend en dan toegewezen aan contacten. dan krijg je dus die slechte kwaliteit.
Als je je contact opent en dan een foto toevoegt bij contacten, dan is het wel van goede kwaliteit.
Soms is de oplossing behoorlijk omslachtig, maar bedankt voor het antwoordAnoniem: 360481 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 20:06:
Nooz: Punt 4
Oplossing:

Ik gaat daar alvast mee aan de slag

De X10 is eindelijk geroot, maar ...
... wat zijn nu eigenlijk de voor- en nadelen van het rooten van je toestel?
Voordeel is dat je ongewenste applicaties (Moxier, Timescape bijv.) van je telefoon kan halen.
Maar kan je dan verder werken zoals je nu doet? Of werk je dan bijv. op een kale basis versie van Android?
Wie kan mij dat uitleggen?
... wat zijn nu eigenlijk de voor- en nadelen van het rooten van je toestel?
Voordeel is dat je ongewenste applicaties (Moxier, Timescape bijv.) van je telefoon kan halen.
Maar kan je dan verder werken zoals je nu doet? Of werk je dan bijv. op een kale basis versie van Android?
Wie kan mij dat uitleggen?
Ah, geweldig. Ben benieuwd of iemand het hier aan durft. Hoor het graag.
Ik wacht hier toch even mee.jelmervos schreef op zondag 27 juni 2010 @ 20:59:
[...]
Ah, geweldig. Ben benieuwd of iemand het hier aan durft. Hoor het graag.
Quote: This will get you root, and delete SE and Docomo Stuff from phone. It also nstalls some small apps which are usefull.
1 heb weinig ervaring met rooten.
2 welke SE apps gooit ie eraf. Vind mediascape bijv zeer prettig.
3 wat installeerd hij dan, wat hun nuttig vinden.
Anoniem: 357738
Woohoo, zojuist de guide gevolgd en het is gelukt, heb eindelijk de OS geROOTed.
Verder wel jammer dat het niet de laatste firmware gebruikt, misschien komt dat nog.
Verder wel jammer dat het niet de laatste firmware gebruikt, misschien komt dat nog.
Kan je dan nu Android 2.2 installeren?Anoniem: 357738 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 22:27:
Woohoo, zojuist de guide gevolgd en het is gelukt, heb eindelijk de OS geROOTed.
Zo simpel is het niet, er moet eerst een android 2.2 rom klaar gemaakt worden voor de X10. Ga er maar niet vanuit dat dit snel zal gebeuren. Wel zou het een relatief kleine moeite moeten zijn om de laatste update aan te passen zodat die werkt met een gerootte telefoon.
Roms met android>1.6 hoef je niet in de nabije toekomst te verwachten.
Roms met android>1.6 hoef je niet in de nabije toekomst te verwachten.
Nouja die laatste update zal wel snel komen voor de X10 nu... De .20 bedoel ik dan he 

Of je wacht gewoon rustig tot SE zelf met de update naar 2.1 komt 
Hij werkt toch prima zo? Ik heb nergens last van en ik mis op het moment niet echt de voordelen van 2.1
(Oke, ik moet bekennen...Flash ondersteuning die in 2.1 zit is zeker wel gewenst)

Hij werkt toch prima zo? Ik heb nergens last van en ik mis op het moment niet echt de voordelen van 2.1
(Oke, ik moet bekennen...Flash ondersteuning die in 2.1 zit is zeker wel gewenst)
Hallo,
ik heb geprobeerd te zoeken, maar kwam niet echt tot een oplossing.
Ik heb een duitse telefoon die customized is. met .14 erop, als ik via de telefoon update zegt hij dat ik al de nieuwste software heb, terwijl .20 er nu al is? hoe haal ik .20 anders binnen?
alvast bedankt
ik heb geprobeerd te zoeken, maar kwam niet echt tot een oplossing.
Ik heb een duitse telefoon die customized is. met .14 erop, als ik via de telefoon update zegt hij dat ik al de nieuwste software heb, terwijl .20 er nu al is? hoe haal ik .20 anders binnen?
alvast bedankt
Is nog niet zeker, het kan ook vanaf android versie 2.2 zijn.vidyax schreef op zondag 27 juni 2010 @ 23:03:
...Flash ondersteuning die in 2.1 zit is zeker wel gewenst)
Ik heb gisteren mij X10i aan de pc gehangen, en daar kwam uit dat er een update was voor de telefoon, de R16. Maar deze staat al op mijn telefoon.
Nu heb ik hem toch laten updaten en nu moet ik alles weer opnieuw instellen en kan nu geen verbinding krijgen met de Google servers voor de market.
Is er iets dat ik fout doe.
Alle instellingen heb ik na gekeken maar volgens mij vergeet ik iets.
Nu heb ik hem toch laten updaten en nu moet ik alles weer opnieuw instellen en kan nu geen verbinding krijgen met de Google servers voor de market.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Ja hoor, dat doe ik ook... Hij werkt momenteel prima hoorvidyax schreef op zondag 27 juni 2010 @ 23:03:
Of je wacht gewoon rustig tot SE zelf met de update naar 2.1 komt

Zelfde probleem heb ik hier ook, gister heb ik een X10 van iemand overgenomen. (KPN Gelockt) Erg leuk en mooi maar zodra ik de agenda of market wil gaan gebruiken, moet ik me aanmelden via mijn Google account.GrumpyGamerDad schreef op maandag 28 juni 2010 @ 08:09:
Ik heb gisteren mij X10i aan de pc gehangen, en daar kwam uit dat er een update was voor de telefoon, de R16. Maar deze staat al op mijn telefoon.
Je krijgt eerst de melding:
Aanmelden
Uw telefoon communiceert met Google-servers en stelt uw account in. Dit kan maximaal 5 minuten duren.
Na ongeveer een minuut krijg ik dan de volgende melding:
Kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen.
Dit is mogelijk een tijdelijk probleem of uw SIM-kaart is niet geschikt voor gegevensservice. Als het probleem zicht blijft voor doenm neemt u contact op met de klantenservice.
Awel, verschillende dingen al geprobeerd:
Softreset
Hardreset
Firmware upgrade naar R2BA020 (Niet Officieel!!!)
Internet instellingen voor de X10 volgens de KPN site ingevoerd:
* Bij Naam, voer Mobiel Internet in.
* Bij APN, voer portalmmm.nl in.
* Bij Proxy, voer 10.10.100.20 in.
* Bij Poort, voer 5080 in.
* Bij Gebruikersnaam, voer niets in.
* Bij Wachtwoord, voer niets in.
* Scroll naar beneden.
* Bij MCC, voer 204 in.
* Bij MNC, voer 08 in.
* Bij APN-type, voer default in. (let op: in kleine letters
* Kies de menu toets
* Kies Opslaan
* Toestel opnieuw opstarten
(bron: http://qelp.kpn.com/Sony-...atig-instellen/index.html)
Na al deze wijzigingen en irritatie heb ik de klantenservice gebeld van KPN, deze wisten mij verder ook niet zoveel te vertellen (Technische dienst) aan toe, die gaven aan dat het aan Android ligt.

Dus wie o wie heeft dit probleem ook gehad en heeft het kunnen oplossen, ik zelf denk dat het ergens te maken heeft met de instellingen van de internet verbinding, een bepaalde poort oid.
Wifi staat gewoon aan.Maar ook hiermee helpt het niet
Inderdaad, Android ondersteunt vanaf versie 2.2 Flash 10.1. Wel kunnen fabrikanten die Android gebruiken de boel modificeren om het compatibel te maken. De vraag is of SE dat gaat doen.Paqbro schreef op maandag 28 juni 2010 @ 06:47:
[...]
Is nog niet zeker, het kan ook vanaf android versie 2.2 zijn.
en je kunt voor de rest wel gewoon gebruik maken van internet? (via de standaard browser dus)GrumpyGamerDad schreef op maandag 28 juni 2010 @ 11:04:
Wifi staat gewoon aan.Maar ook hiermee helpt het niet
Via de standaard browser kan ik overal naartoe surfen maar de market wil niet lukken.
Deze 2 instellingen kun je weghalen:jpmost schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:34:
Zelfde probleem heb ik hier ook, gister heb ik een X10 van iemand overgenomen. (KPN Gelockt) Erg leuk en mooi maar zodra ik de agenda of market wil gaan gebruiken, moet ik me aanmelden via mijn Google account.
Je krijgt eerst de melding:
Aanmelden
Uw telefoon communiceert met Google-servers en stelt uw account in. Dit kan maximaal 5 minuten duren.
Na ongeveer een minuut krijg ik dan de volgende melding:
Kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen.
Dit is mogelijk een tijdelijk probleem of uw SIM-kaart is niet geschikt voor gegevensservice. Als het probleem zicht blijft voor doenm neemt u contact op met de klantenservice.
Awel, verschillende dingen al geprobeerd:
Softreset
Hardreset
Firmware upgrade naar R2BA020 (Niet Officieel!!!)
Internet instellingen voor de X10 volgens de KPN site ingevoerd:
* Bij Naam, voer Mobiel Internet in.
* Bij APN, voer portalmmm.nl in.
* Bij Gebruikersnaam, voer niets in.
* Bij Wachtwoord, voer niets in.
* Scroll naar beneden.
* Bij MCC, voer 204 in.
* Bij MNC, voer 08 in.
* Bij APN-type, voer default in. (let op: in kleine letters
* Kies de menu toets
* Kies Opslaan
* Toestel opnieuw opstarten
(bron: http://qelp.kpn.com/Sony-...atig-instellen/index.html)
Na al deze wijzigingen en irritatie heb ik de klantenservice gebeld van KPN, deze wisten mij verder ook niet zoveel te vertellen (Technische dienst) aan toe, die gaven aan dat het aan Android ligt.![]()
Dus wie o wie heeft dit probleem ook gehad en heeft het kunnen oplossen, ik zelf denk dat het ergens te maken heeft met de instellingen van de internet verbinding, een bepaalde poort oid.
(deze waarden wel bij mms proxy/poort laten staan).
Probeer 't dan nog es.
En controleer of je datum goed ingesteld staat.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Hallo,
Om na een update weer in te loggen bij market ga je naar toepassingen daarna toepassingbeheer daarna naar market en daar moet je cashegeheugen verwijderen dan moet ie het weer doen
Gr. Baran
Om na een update weer in te loggen bij market ga je naar toepassingen daarna toepassingbeheer daarna naar market en daar moet je cashegeheugen verwijderen dan moet ie het weer doen
Gr. Baran
Anoniem: 24394
Even een vraagje over de ontgrendeling van de telefoon.
Ik bemerkt helaas te vaak dat de standaard swipe in mijn broekzak wel eens "open" gaat en dat de telefoon eea gaat "doen" zonder dat ik dat wil.
Nu heb ik een weekje of twee de optie "ontgrendelingspatroon" gebruikt maar om heel eerlijk te zijn is dit ook niet ideaal. Ik moet nu twee maal een ontgrendeling doen voordat ik iets kan doen (swipe en patroon)
Is er een vervanger voor de swipe te installeren die minder snel af gaat maar wel maar één handeling vergt? Helaas heb ik middel google niets kunnen vinden wat op mijns wens lijkt. Dit kan natuurlijk betekenen dat het gewoon niet bestaat maar daar wil ik nog niet aan
Ik bemerkt helaas te vaak dat de standaard swipe in mijn broekzak wel eens "open" gaat en dat de telefoon eea gaat "doen" zonder dat ik dat wil.
Nu heb ik een weekje of twee de optie "ontgrendelingspatroon" gebruikt maar om heel eerlijk te zijn is dit ook niet ideaal. Ik moet nu twee maal een ontgrendeling doen voordat ik iets kan doen (swipe en patroon)
Is er een vervanger voor de swipe te installeren die minder snel af gaat maar wel maar één handeling vergt? Helaas heb ik middel google niets kunnen vinden wat op mijns wens lijkt. Dit kan natuurlijk betekenen dat het gewoon niet bestaat maar daar wil ik nog niet aan

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 24394 op 28-06-2010 11:31]
Ik heb T-Mobile en daar staan alle instellingen zoals ze zouden moeten staan.
gechecked op de t-mobile site.
gechecked op de t-mobile site.
Cache is leeg, maar werkt nog steeds niet.kursuni schreef op maandag 28 juni 2010 @ 11:30:
Hallo,
Gr. Baran
hij kan geen verbinding maken met de Google servers.
Volgens mij is het niet mogelijk om de originele 'swipe' eraf te halen.Anoniem: 24394 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 11:31:
Even een vraagje over de ontgrendeling van de telefoon.
Dit kan volgens mij wel als je de telefoon root en een ROM installeert die die vergrendeling heeft verwijderd.
Darkdemoman bij market moet je ook de updates verwijderen en de cachegeheugen verwijderen bij mij was zelfde probeem daarna was het opgelost
Gr. Baran
Gr. Baran
Hoe doe je dat?kursuni schreef op maandag 28 juni 2010 @ 11:40:
Darkdemoman bij market moet je ook de updates verwijderen en de cachegeheugen verwijderen bij mij was zelfde probeem daarna was het opgelost
Gr. Baran
Naar instellingen daarna toepassingen daarna toepassingsbeheer daarna krijg je lijst dan ga je naar market die kies je daarna updates verwijderen en cachegeheugen verwijderen dan moet ie het gewoon doen
Gr. Baran
Gr. Baran
Ben daar nu maar ik kan niets van updates verwijderen.kursuni schreef op maandag 28 juni 2010 @ 11:45:
Naar instellingen daarna toepassingen daarna toepassingsbeheer daarna krijg je lijst dan ga je naar market die kies je daarna updates verwijderen en cachegeheugen verwijderen dan moet ie het gewoon doen
Gr. Baran
ik kan alleen de bedieningselementen stoppen.
maar niets verwijderen.
Op zich hoeft de originele er niet vanaf als hij maar minder gevoelig wordt gemaakt door iets. Hij gaat iets te makkelijk af.Cinner schreef op maandag 28 juni 2010 @ 11:38:
[...]
Volgens mij is het niet mogelijk om de originele 'swipe' eraf te halen.
Dit kan volgens mij wel als je de telefoon root en een ROM installeert die die vergrendeling heeft verwijderd.
lijkt mij toch niet dat dat in je broekzak gebeurt. ik heb dan wel een leren hoesje erbij. maar ook als ik bijvoorbeeld met mijn tshirt tussen mijn vingers en het scherm ga reageert het scherm totaal niet.Anoniem: 24394 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 12:26:
[...]
Op zich hoeft de originele er niet vanaf als hij maar minder gevoelig wordt gemaakt door iets. Hij gaat iets te makkelijk af.
Anoniem: 345900
Deze vraag vroeg ik een poosje terug, maar die is ondergesneeuwd door wat update ge-theekrans... Iemand een idee hoe dit komt?Anoniem: 345900 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 12:42:
Mijn beeldscherm schakelt niet meer vanzelf uit. Ik heb de time-out op 2 minuten staan, maar het scherm blijft gewoon aan. Enkel opnieuw opstarten werkt, daarna werkt de time-out ook weer automatisch en hoef ik het beeldscherm en vergrendeling niet meer handmatig uit te voeren. Vervelend dus. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?
Ik zou zeggen: stel m op een ander interval in en kijk of je scherm dan wel uit gaat.Anoniem: 345900 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:13:
[...]
Deze vraag vroeg ik een poosje terug, maar die is ondergesneeuwd door wat update ge-theekrans... Iemand een idee hoe dit komt?
Ik heb mijn probleem gevonden.
Je moet dus eerst een sync opzetten met Google en dan zal het wel werken.
Je moet dus eerst een sync opzetten met Google en dan zal het wel werken.
Het is ook niet echt het scherm alleen maar de knopjes die hem aan zetten en dan dus WEL aan gaat.Demandela schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:02:
[...]
lijkt mij toch niet dat dat in je broekzak gebeurt. ik heb dan wel een leren hoesje erbij. maar ook als ik bijvoorbeeld met mijn tshirt tussen mijn vingers en het scherm ga reageert het scherm totaal niet.
wanneer je per ongeluk de aan uit knop indrukt aan de bovenkant of de home button (middelste) gaat idd het scherm aan. Maar hier kan je naar mijn weten verder niets aan veranderen.Anoniem: 24394 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:18:
[...]
Het is ook niet echt het scherm alleen maar de knopjes die hem aan zetten en dan dus WEL aan gaat.
maar wanneer dit gebeurt unlockt het toestel toch niet?
Nee, maar het komt wel voor dat dan ongewild Vliegtuigmodus aangezet wordt en je dus niet bereikbaar bent ondertussen.Demandela schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:40:
[...]
wanneer je per ongeluk de aan uit knop indrukt aan de bovenkant of de home button (middelste) gaat idd het scherm aan. Maar hier kan je naar mijn weten verder niets aan veranderen.
--TimVK-->Puzzel Alarm versie 1.0 SE Xperia X10 White -> EDPnet Mobile == HTC Magic 32A -> Mobi* == SE G900i == SE K750i
Ik heb regelmatig gehad dat hij wel werd geactiveerd en allerlei rare zaken aan het doen was voor ik hem uit mijn zak haalde. Ben allang blij dat je geen extra kosten voor internet hebt tegenwoordig, want hij ligt regelmatig lekker te internetten in mijn broekzak.Demandela schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:40:
[...]
wanneer je per ongeluk de aan uit knop indrukt aan de bovenkant of de home button (middelste) gaat idd het scherm aan. Maar hier kan je naar mijn weten verder niets aan veranderen.
Een van de redenen dat ik met smart zit te wachten op de update.
Nog even wat batterijgezeik, hoe kan het dat hij het van de week 3,5 dagen deed en dan nu maar weer een dagje, terwijl ik niks speciaals heb gedaan en de telefoon heb gereboot na het laden.
En idd, zonder google sync heb je geen market voor zover ik weet.
(zou iedereen willen wachten met vragen of de update er al is, er komen vanzelf meldingen van mensen die hem wel ontvangen. Als deze mensen ook even willen vermelden welke provider ze hebben, dan hoeven we ook geen vragen over t-mobile of vodafone die later komen met hun updates, dank U)
De update gaat nog langer uitblijven dan gedacht :
op xda van im_iceman :
"Just had a call back from my contact at SE.. He's been told that the distribution has been delayed and he can't get a date as yet.. He said that he didn't know why it was delayed.. the back office team "wouldn't tell him".. He has diarised to call me at 3PM GMT on Wednesday following another meeting that he has with the back office guys. I guess it's either to do with Root, or they've found something badly wrong in the version that's been released to O2 and Telenor...
So sit tight.. (I'll be amazed if he phones me at 3 on Wednesday!!) but I'll update you all either way!."
op xda van im_iceman :
"Just had a call back from my contact at SE.. He's been told that the distribution has been delayed and he can't get a date as yet.. He said that he didn't know why it was delayed.. the back office team "wouldn't tell him".. He has diarised to call me at 3PM GMT on Wednesday following another meeting that he has with the back office guys. I guess it's either to do with Root, or they've found something badly wrong in the version that's been released to O2 and Telenor...
So sit tight.. (I'll be amazed if he phones me at 3 on Wednesday!!) but I'll update you all either way!."
Ook mijn vragen werden ondergesneeuwd, wie kan me helpen?
)
Thanks

- 1. Hoe verwijder ik meerdere mails in één keer. Ik bedoel dan niet in gmail, want dat is een kwestie van aanvinken maar in mijn eigen mailbox kan ik geen optie vinden om alle mail tegelijkertijd te verwijderen.
- 2. Bestaat er ook een spamfilter die je kan inzetten. Op mijn pc komt alles netjes in mijn ongewenste mail, op mijn telefoon krijg ik helaas wel alle viagra aanbiedingen binnen
- 3. is er een mogelijkheid om de frequentie van vernieuwen in het telefoonboek automatisch aan te passen. Nu moet ik handmatig op vernieuwen drukken om de status van mijn contactpersonen bij te werken.
- 4. Is er een mogelijkheid om mappen te maken voor je foto's en die zo te kunnen openen. Ik open mijn foto's nu via mediascape of via de camera. Mappen zou ik handig vinden. ( op de desire is dit wel mogelijk ).
- 5. Is er een mogelijkheid om meerdere bijlagen ( bijv. foto's ) te selecteren en deze in een mail bij te voegen. Nu moet ik stuk voor stuk bijlagen invoegen, best omslachtig ?
Thanks

1) is niet mogelijk in de standaard mail appAnoniem: 353992 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 18:38:
Ook mijn vragen werden ondergesneeuwd, wie kan me helpen?
Wel wat vraagjes: ( ja echt gegoogled maar niet kunnen vinden)
Oké een hoop vragen, ik hoop dat iemand antwoorden of apps weet die mij kunnen helpen.
- 4. Is er een mogelijkheid om mappen te maken voor je foto's en die zo te kunnen openen. Ik open mijn foto's nu via mediascape of via de camera. Mappen zou ik handig vinden. ( op de desire is dit wel mogelijk ).
- 5. Is er een mogelijkheid om meerdere bijlagen ( bijv. foto's ) te selecteren en deze in een mail bij te voegen. Nu moet ik stuk voor stuk bijlagen invoegen, best omslachtig ?
Thanks
2) Je telefoon haalt alleen berichten binnen die je mailserver in de inbox zet. Het is dus aan je mailserver of onderscheid te maken tussen mail en spam.
3) Dit is afhankelijk van je timescape instellingen voor FB/hyves/twitter. Die hebben elke hun eigen update instellingen
4) Alleen via je PC, of wellicht via een file explorer op je telefoon (zie android app topic)
5) Nee, niet in de standaard app. Voor programma's die dat wel kunnen even in het android app topic zoeken/vragen
Zojuist mijn X10 geroot, snap alleen niet wie er bedacht heeft dat het nodig was de standaard launcher/homescreen eruit te gooien. Of ben ik de enige die niet meer terug kan naar de standaard? XD
Eerste root instructie was wel radicaal, nu kan je zelf beslissen om software aan/uit te zetten etc.Rctworld schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 02:35:
Zojuist mijn X10 geroot, snap alleen niet wie er bedacht heeft dat het nodig was de standaard launcher/homescreen eruit te gooien. Of ben ik de enige die niet meer terug kan naar de standaard? XD
Dat de homescreen weg was oke, had toch ADW launcher, maar mediascape was wel vervelend.
Later toch weer erop kunnen krijgen etc.
Heb ook even gestoeid met de private apps. kreeg die wel gebackuped

Timescape theme ingesteld

Was wel vergeten om via SEUS update eerst een backup te maken van stock NL R1FA016. Heb nu maar de
Telenor WWE_R2BA020 erop geflashed om te testen. Kijken of er verbeteringen zijn tov. R1FA016.
Misschien later weer te rooten
[Voor 4% gewijzigd door Wai_AM op 29-06-2010 09:49]
Wie heeft er net als ik vaak een netwerkfout bij het openen van de Android market op zijn telefoon.
Ik kan zowel in een gebouw als in de buitenlucht heel vaak een netwerkfout.
Dan kan het wel een paar uur duren voor ik contact heb met de market.
Wie kan me helpen??
Wie kan me helpen??
Dit probleem heeft waarschijnlijk meer te maken met je telco en/of google dan met SE's X10GrumpyGamerDad schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:42:
Wie heeft er net als ik vaak een netwerkfout bij het openen van de Android market op zijn telefoon.
Wie kan me helpen??
Nu toch bijna al twee maandjes met mijn x10 aan het spelen. Nog steeds een top toestel. Alleen die batterij, das wel jammer.
Maar heb ook nog een ander "raar" probleem. Niet echt vervelend maar wel gek
Als ik gebeld wordt, en ik neem niet snel op, dan hoor ik de persoon aan de andere kant al praten/ademen/zijn ding doen. Maar de telefoon gaat nog steeds over. Heel vreemd.
Wel handig om te horen wat mensen allemaal over je lullen
, maar wel vreemd. Dat dit uberhaupt mogelijk is...
Maar heb ook nog een ander "raar" probleem. Niet echt vervelend maar wel gek
Als ik gebeld wordt, en ik neem niet snel op, dan hoor ik de persoon aan de andere kant al praten/ademen/zijn ding doen. Maar de telefoon gaat nog steeds over. Heel vreemd.
Wel handig om te horen wat mensen allemaal over je lullen

ok, en wat zijn tot nu toe de echte voordelen voor Root ?
en nadelen ?
misschien tijd voor een root topic zo langzamerhand.
en nadelen ?
misschien tijd voor een root topic zo langzamerhand.
Voor iedereen die nog steeds problemen heeft met de accu en een beetje lef heeft raad ik aan toch eens op de ROOT tour te gaan, mijn telefoon ging de afgelopen weken niet langer dan 20 uur mee op een volle accu. Na de root en het installeren van setCPU is die in 10 uur van 31% naar 28% gegaan en dat terwijl die normaal gesproken al leeg was geweest voordat ik wakker wordt!
Verder start de telefoon 10x sneller op en lijkt hij in het gebruik ook net ietsje sneller te reageren maar dat kan ook komen door ADW Launcher die de standaard Launcher vervangt(wat van mij niet persé had gehoeven).
Ben in ieder geval benieuwd hoe lang die het straks gaat doen op een volle acculading
Met de originele firmware kon die wel 4 dagen zolang 3G uitstond, dus ben benieuwd of we nu met 3G ook ergens gaan komen 
Verder start de telefoon 10x sneller op en lijkt hij in het gebruik ook net ietsje sneller te reageren maar dat kan ook komen door ADW Launcher die de standaard Launcher vervangt(wat van mij niet persé had gehoeven).
Ben in ieder geval benieuwd hoe lang die het straks gaat doen op een volle acculading

Misschien dat ROOT wel de batterij duur verlengd, maar had bij R1FA016 ook niet veel batterij gebruik tijdens standby 1% per +/- 2 uur ( GSM mode , WIFI/BLUETOOTH/GPS uit)
Maar als ik daarna 30-45 minuten muziek luister met Bluetooth en Mytracks met GPS tegelijk aan heb dan drop het in die 45 minuten 5-10%.
Na gebruik van GPS wel de telefoon resetten anders neemt de batterij af met 1% per 30 minuten ofzo.
Na resetten gaat het weer de normale gang van 1% per +/- 2 uur
Nu heb ik de R2BA020 ( GSM mode , WIFI/BLUETOOTH/GPS uit ) op standby
10:15 met 47% batterij
14:22 nog steeds op 47%
17:27 op 46%
Maar als ik daarna 30-45 minuten muziek luister met Bluetooth en Mytracks met GPS tegelijk aan heb dan drop het in die 45 minuten 5-10%.
Na gebruik van GPS wel de telefoon resetten anders neemt de batterij af met 1% per 30 minuten ofzo.
Na resetten gaat het weer de normale gang van 1% per +/- 2 uur
Nu heb ik de R2BA020 ( GSM mode , WIFI/BLUETOOTH/GPS uit ) op standby
10:15 met 47% batterij
14:22 nog steeds op 47%
17:27 op 46%
[Voor 17% gewijzigd door Wai_AM op 29-06-2010 17:27]
Dit topic is gesloten.