• Rudie_V
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 21:30
Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:55:
Weet iemand trouwens ook of het scherm te kantelen valt.. heb een 1080p filmpje erop staan alleen speelt hij dat horizontaal af! weinig nut dus.
Gewoon het scherm kantelen zoals het altijd werkt. Welke player gebruik je trouwens? Want standaard kan ie nog niet veel formaten afspelen. Ik las eerder de tip om Rockplayer te downloaden, deze kan oa divx/xvid en mkv's met x264 afspelen, maar zit nog in de ontwikelfase, een publieke beta is te downloaden. Ee xvid op 1Mb/s en AC3 geluid in een .mkv gaat perfect. De audio kan in een andere kwaliteit en codec, maar even niet omgezet om te kijken hoe het afspelen met AC3 ging. De fps blijft stabiel op 24 fps. Maar een 1 Mb/s x264 in een .mkv kon ie nog niet vloeiend afspelen, de fps is nog te laag varierend van 12 tot 20 fps, met hier en daar een uitschieter, ook zat in deze .mkv nog geen geluid.
Ik had een kort filmpje van 2:25 minuten van een x-men film van .m2ts omgezet naar xvid en x264, beide 1 Mb/s en de bron aangepast door de zwarte randen onder en boven weg te halen en daarna het overgebleven film te verkleinen naar de maximale scherm resolutie, ik kwam uit op 848*352. De kwaliteit is zeer goed!

• Rudie_V
Knul schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:58:
[...]

Ik vraag me af of het 1080p filmpje te kantelen is. Welke mediaspeler gebruik je? En waarom zet je in godsnaam 1080p erop, die is echt niet scherper dan een 720p of 480p op je X10 :). Kost alleen maar meer ruimte.
Een 1080p film kom bij mij al snel over de 4 GB in file size heen, wat de maximale grootte van een bestand op FAT32 kan zijn. Overigens las ik ergens iets over een 2 GB limiet (/ of probleem?), maar ik kan het mis hebben:).

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:47

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

RomeoJ schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:08:
[...]

Laat ons weten of het is aangekomen! Cyleo heeft verder nog geen status doorgegeven over zijn bestelling bij deze toko.
Ik heb er een besteld en na een paar dagen kreeg ik een verzend bevestiging via email.
Nu nog zien of ie ook echt aan komt :P

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Verwijderd

ik heb via deze site besteld : http://www.screenprotector.nl had ergisteren gekregen duurde 2 dagen en bevalt me echt supper goed voor mijn x10 (past en ziet er echt netjes uit)

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:28
@Romeo-J
Ik ben Cyleo's broer, en hij heeft ondertussen van die screenprotector's een orderbevestiging gekregen. Ze zijn nog niet binnen.
@Rudie-V
Rockplayer werkt zeer goed hoor, speelt Xvid en Divx moeiteloos af. Wel loopt het geluid soms 0.02 seconden achter zo af en toe :) maar dat is mierenneuken.

• koopman53
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09-2020
Heb sinds een aantal dagen dat mijn x10 filmpjes niet gewoon afspeelt maar meteen gaat downloaden.

Bug in de telefoon of per ongeluk iets uit gevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockplayer werkt goed trouwens! Tja heb het filmpje ook 1080P gedownload en kan me geen goede prog voor de geest houden die een beetje fatsoenlijk verkleind.

Nog even iets anders: Welke player gebruiken jullie voor MP3- en WMA bestandjes? Want die standaard madiascape vind ik eigelijk maar dikke drab. Evenals de wekker die het maar 1 minuut doet! :O

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-09 21:31

FF

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 07:04:
Rockplayer werkt goed trouwens! Tja heb het filmpje ook 1080P gedownload en kan me geen goede prog voor de geest houden die een beetje fatsoenlijk verkleind.

Nog even iets anders: Welke player gebruiken jullie voor MP3- en WMA bestandjes? Want die standaard madiascape vind ik eigelijk maar dikke drab. Evenals de wekker die het maar 1 minuut doet! :O

Groeten
cubed (3) al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:21:
Als je bij je internetinstellingen kijkt staat er bij mij dit:
....

onbreekt hier het kopje verificatie type of staat dit er standaard niet tussen?
sjondenon, ik weet niet of je hier al een antwoord op hebt gekregen maar ik zie Verificatie type enkel staan op men geroote HTC Magic die nu Android 2.1 draait dus ik denk dat het iets te maken heeft met de versie van Android want op men X10 zie ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik heb een screenprotector gisteren besteld van screenguard.nl voor mijn X10. Heb hem vandaag ontvangen en moet zeggen dat dit ook perfect werkt. Voor 6 euro is het de moeite wel waard en het is makkelijk om te bevestigen en werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• videoman
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 13:44
Bestaat er een videoplayer die het beeld kan uitrekken naar breedbeeld, bv uitzendinggemist en 3 bij 4 opnamen geven een zwarte rand rond het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 07:04:

Groeten
Ik gebruik Mortplayer. Simpele interface, goed geluid, en veel mogelijkheden. Er is ook een widget die je op je homescreen kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paazei schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 02:50:
[...]

Ik zit jammergenoeg ook op het t-mobile netwerk, bij mij is de verbinding ook af en toe weg, maar minder dan eerst.
Je hebt waarschijnlijk je instellingen op wcdma preferred staan, in plaats van op gprs of wcdma. Dan schakelt hij heen en weer tussen 3g en g en af en toe heeft hij er geen zin meer in en zit je zonder verbinding.

Mijn oplossing (ik zit in een 3g loos gebied), is standaard de setting naar gprs te zetten en als je 3g nodig hebt dit aan te zetten. Zo doe ik het nu iig en heb er bijna geen last meer van, het bespaard ook veel batterij, aangezien je telefoon niet constant naar 3g zoekt als je op G zit.
Verder kan je op deze manier je verbinding resetten of door gebruik te maken van de flightmode, schakel deze aan en uit en je hebt weer verbinding. Je telefoon restarten is niet nodig.
Tsja, het is lastig, maar je moet iets met dat vercrackte t-mobile...
Heb mijn toestel maar weggebracht naar T-mobile. Het probleem bleef zich voor doen ook als ik de 3g uitschakelde. (verbinding resetten lukte ook niet aangezien hij opdat moment helemaal geen simkaart detecteerd) Moet het nu maar paar weken doen met een 10 jaar oude nokia 3210.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Mensen ik heb een behoorlijk probleem met mijn X10.
Ik ben er vandaag achter gekomen dat nummers met 316 ervoor gewoon niet werken, hij zegt dan dat het nummer niet in gebruik is. Als ik het zelfde nummer met 06- doe dan gaat hij gewoon over. Ook als ik bij contacten kijk staat boven aan "Mijn Nummer:" en dan SIM kaart is niet beschikbaar. Blijkbaar is er iets niet goed in mijn instelling, iemand enig idee wat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Metalbuster schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:21:
Mensen ik heb een behoorlijk probleem met mijn X10.
Ik ben er vandaag achter gekomen dat nummers met 316 ervoor gewoon niet werken, hij zegt dan dat het nummer niet in gebruik is. Als ik het zelfde nummer met 06- doe dan gaat hij gewoon over. Ook als ik bij contacten kijk staat boven aan "Mijn Nummer:" en dan SIM kaart is niet beschikbaar. Blijkbaar is er iets niet goed in mijn instelling, iemand enig idee wat het probleem is?
Heb je wel een + voor 316 staan? Dat simkaart niet beschikbaar is op te lossen door je SIM kaart in een andere (lees simpele) telefoon te stoppen, dat is al vaker aan bod gekomen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 07:10
Ik heb vandaag mijn X10 binnengekregen. :)
Op zich kan ik er redelijk mee uit de voeten (had hiervoor ook SE's, alleen geen smartphone),
vind het ook een leuk ding en ik moet zeggen, je snapt de bediening zo het is allemaal erg logisch en intuïtief.

Waar ik niet uit kom en ik denk dat het toch aan mijn sim ligt, zodra ik contacten wil toevoegen van mijn sim geeft hij aan dat er geen contacten op staan. Terwijl ik dus bewust mijn oude sim daarmee heb geupdate.
Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 17:16

Imhotep

The Dark Side

Weet iemand hoe ik de x10 kan aansluiten op een laptop en dan de internetverbinding kan delen? Heb hem nu aangesloten via een usb kabel maar kan nergens vinden hoe ik dan gebruik kan maken van de internetverbinding van de x10.

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Zeker als je vorige mobiel een SE is kan je online de sim gegevens makkelijk overzetten en opslaan.
Ik had ook een probleem met contacten van de sim kopiëren en deed het toen maar online ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Imhotep schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:59:
Weet iemand hoe ik de x10 kan aansluiten op een laptop en dan de internetverbinding kan delen? Heb hem nu aangesloten via een usb kabel maar kan nergens vinden hoe ik dan gebruik kan maken van de internetverbinding van de x10.
Zoek in de market eens naar tethering, o.a. AndroidTethering kan usb (en wifi!) geschikt maken voor internet.
Via bluetooth kan dit zonder extra software, dan maak je op je pc een PAN verbinding (zie nieuwe netwerkverbinding bij o.a. Xp en Vista).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imhotep schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:59:
Ik gebruik PDA NET hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kursuni
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-11-2020
Hallo x10 gebruikers,
Ik heb een vraag over de batterij, ik heb mijn x10 nu al 4 maandanin het begin deed mijn batterij ongeveer
16 uurtjes daarna update naar r2ba023 toen deed hij bijna 50 uurtjes meer dan 2 dagen, en laatst update
Gedaan naar r2ba026 en nu haal ik moeilijk 14 uurtjes.
S'ochtends uit de lader en s'AVONDS op.
Wat zijn jullie bevindingen van de nieuwe update. Is er een manier om terug te gaan naar de vorige.
Mvg. Baran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
kursuni schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:27:
Hallo x10 gebruikers,
Ik heb een vraag over de batterij, ik heb mijn x10 nu al 4 maandanin het begin deed mijn batterij ongeveer
16 uurtjes daarna update naar r2ba023 toen deed hij bijna 50 uurtjes meer dan 2 dagen, en laatst update
Gedaan naar r2ba026 en nu haal ik moeilijk 14 uurtjes.
S'ochtends uit de lader en s'AVONDS op.
Wat zijn jullie bevindingen van de nieuwe update. Is er een manier om terug te gaan naar de vorige.
Mvg. Baran
Ik haal met de 026 update een krappe 2 dagen met normaal gebruik (beetje internetten, wat gesprekken, sms e.d.). Als ik echter 3G uit zet wanneer ik dit niet gebruikt dan haal ik makkelijk 3 á 4 dagen. Met 3G aan gebruikt de X10 in standby echt een stuk meer dan met 3G uit. Wat me wel opvalt is dat als je het toestel even goed gebruikt, dat de batterijmeter dan zo 10% in een uur kwijt is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aushyro
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09-2023
Hallo allemaal,

de geluidskwaliteit van de interne speaker valt me erg tegen. dus ik denk "Doe eens gek en vervang dat speakertje" dus ik telefoon open gemaakt. speakertje druit en speakertje van N95 erin en klaar is kees. wat valt mij op? heleaal niets! de kwaliteit van de N95 is veeeeeel beter als die van de X10 zelfs na vervangen speakertje.

Liget het nu aan de behuizing? misschien ligt het aan android? of de sound chip??

Weet trouwens ook iemand een goede media speler met equalizer functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinity88
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-07 22:48
danny.daemen schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:09:
Hallo allemaal,

de geluidskwaliteit van de interne speaker valt me erg tegen. dus ik denk "Doe eens gek en vervang dat speakertje" dus ik telefoon open gemaakt. speakertje druit en speakertje van N95 erin en klaar is kees. wat valt mij op? heleaal niets! de kwaliteit van de N95 is veeeeeel beter als die van de X10 zelfs na vervangen speakertje.

Liget het nu aan de behuizing? misschien ligt het aan android? of de sound chip??

Weet trouwens ook iemand een goede media speler met equalizer functie?
Straf dat die erin past. Volgens mij ligt het aan de software. Sony Ericsson heeft al laten weten dat ze aan dit probleem werken en dat dit opgelost zou moeten zijn in de android 2.1 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simpel vraagje, ik wil met mijn se x10 een sms naar twee personen tegelijk sturen maar dat lukt niet. Weet iemand hoe dit moet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:50:
simpel vraagje, ik wil met mijn se x10 een sms naar twee personen tegelijk sturen maar dat lukt niet. Weet iemand hoe dit moet ?
Als ik op 'nieuw bericht' druk, kan ik in het bovenste vak 'aan' zoveel ontvangers als ik wil in toevoegen (dmv eerste letters of cijfers van de telefoonnummers in te voeren en daarna een suggestie te selecteren).

Nu een vraagje van mij., Hoe kan je in godsnaam een telefoonnummer van een webpagina of de gmail app kopiëren gebruiken in m'n telefoon? Ik heb zo vaak dat ik even een telefoonnummer op zoek die in een mailtje of op een webpagina staat, en tot nu toe ben ik aan 't overpennen om het nummer vervolgens te draaien. In de webbrowser kan ik het nummer wel kopiëren, maar dan heb ik in m'n telefoon geen mogelijkheid om het te plakken. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Nedra schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:10:
[...]

Als ik op 'nieuw bericht' druk, kan ik in het bovenste vak 'aan' zoveel ontvangers als ik wil in toevoegen (dmv eerste letters of cijfers van de telefoonnummers in te voeren en daarna een suggestie te selecteren).

Nu een vraagje van mij., Hoe kan je in godsnaam een telefoonnummer van een webpagina of de gmail app kopiëren gebruiken in m'n telefoon? Ik heb zo vaak dat ik even een telefoonnummer op zoek die in een mailtje of op een webpagina staat, en tot nu toe ben ik aan 't overpennen om het nummer vervolgens te draaien. In de webbrowser kan ik het nummer wel kopiëren, maar dan heb ik in m'n telefoon geen mogelijkheid om het te plakken. Iemand enig idee?
Even je vinger op het scherm houden, dan komt er een pop-up. Je kan hier tekst selecteren en dan ook gelijk kopieren.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aushyro
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09-2023
Infinity88 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:27:
[...]

Straf dat die erin past. Volgens mij ligt het aan de software. Sony Ericsson heeft al laten weten dat ze aan dit probleem werken en dat dit opgelost zou moeten zijn in de android 2.1 update.
Hij pas ja, maar die is een halve milimeter dikker dan de X10 speaker dus kapje gaat met moeite dicht :) gelukkig dat ze eraan het werken zijn want ik was wel benieuwd hiernaar. maar heb in ieder geval een betere speaker, ik merk het wel, maar niet veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRUMBLER schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:19:
Ik heb vandaag mijn X10 binnengekregen. :)
Op zich kan ik er redelijk mee uit de voeten (had hiervoor ook SE's, alleen geen smartphone),
vind het ook een leuk ding en ik moet zeggen, je snapt de bediening zo het is allemaal erg logisch en intuïtief.

Waar ik niet uit kom en ik denk dat het toch aan mijn sim ligt, zodra ik contacten wil toevoegen van mijn sim geeft hij aan dat er geen contacten op staan. Terwijl ik dus bewust mijn oude sim daarmee heb geupdate.
Iemand een suggestie?
Je moet op de menuknop drukken, daar staat ergens een opties 'contacten importeren van SIM'. Ik kwam hier ook pas een paar weken terug achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kut sony ericsson, stoppen ze in de x8 wel een fatsoenlijke muziekspeler met megabass...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:04
Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:32:
kut sony ericsson, stoppen ze in de x8 wel een fatsoenlijke muziekspeler met megabass...
haha, zat toevallig gister ff bij SE te kijken en die Yendo krijgt een echt walkman player...
Ik zou het zo fijn vinden als ze timescape en mediascape zouden vervangen voor een goed mp3 walkman player, net als de w960 of simpeler, als de w800. Dat zou voor mij de waarde van dit toestel flink verhogen, aangezien het voor mij niet meer werkt als mp3 speler, heb nu al 4 maanden geen muziek geluisterd onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine vraag hier, MMS-en lukt hier absoluut niet. Heb de instelling voor MMS gevolgd zoals vermeld op de site van mn provider, specifiek voor dit toestel, maar het werkt helemaal niet. Kan geen MMS-en versturen noch ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-09 21:31

FF

Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:22:
Kleine vraag hier, MMS-en lukt hier absoluut niet. Heb de instelling voor MMS gevolgd zoals vermeld op de site van mn provider, specifiek voor dit toestel, maar het werkt helemaal niet. Kan geen MMS-en versturen noch ontvangen.
Welke aanbieder heb je?
Ik kan het sinds kort namelijk ook niet meer (KPN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mobile Vikings (BE.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem al vier maand, en al van begin af aan heb ik nooit kunnen MMS-en. Nuja, kan even goed aan de provider liggen, maar ik wou toch maar eens checken of jullie raad hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraagje, hoe verwijder ik applicaties die ik verwijderen wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
paazei schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:06:
[...]

haha, zat toevallig gister ff bij SE te kijken en die Yendo krijgt een echt walkman player...
Ik zou het zo fijn vinden als ze timescape en mediascape zouden vervangen voor een goed mp3 walkman player, net als de w960 of simpeler, als de w800. Dat zou voor mij de waarde van dit toestel flink verhogen, aangezien het voor mij niet meer werkt als mp3 speler, heb nu al 4 maanden geen muziek geluisterd onderweg.
Het jammere is dat de X10, toch wel het 'flag-ship apparaat van Sony' allerlei dingen mist die z'n kleinere broertjes wel hebben, denk aan:
-Auto flitser op X10 mini (Pro)
-One finger zoom op X10 mini (Pro)
-En nu dus weer de megabass op de X8...
Ik hoop echt dat de X10 deze functies in die grote update wel krijgt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vin87 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:23:
[...]

Het jammere is dat de X10, toch wel het 'flag-ship apparaat van Sony' allerlei dingen mist die z'n kleinere broertjes wel hebben, denk aan:
-Auto flitser op X10 mini (Pro)
-One finger zoom op X10 mini (Pro)
-En nu dus weer de megabass op de X8...
Ik hoop echt dat de X10 deze functies in die grote update wel krijgt. :?
En natuurlijk 720P filmen á Vivaz (U5) en Vivaz Pro (U8i).. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:56:
Je moet eerst je telefoon rooten voordat je de standaard-apps kan verwijderen zoals timescape, facebook, moxier mail enz. Kijk hiervoor in het roottopic op GOT.

@dora: Apps uit de market kan je verwijderen door naar downloads te gaan in de market, wat is het voordeel van zo'n extra app als Appmonster?

[ Voor 16% gewijzigd door paazei op 22-08-2010 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:56:
Ik heb "Appmonster" van de market gehaald. Zeer handig. Je applicaties staan in chronologische volgorde gerangschikt, naargelang wanneer je ze geinstalleerd hebt, je klikt op een app en kan ze zo ofwel launchen ofwel verwijderen. Gebruik ik vaak wanneer een nieuwe app toch niet je dat blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:37:
[...]

Dat 720p filmen komt sowieso met de update naar 2.1 doordat 1.6 dit niet ondersteunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudie_V
Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 18:28:
[...]

Je moet op de menuknop drukken, daar staat ergens een opties 'contacten importeren van SIM'. Ik kwam hier ook pas een paar weken terug achter.
De menuknop is knop waar zo wat in elk scherm extra mogelijkheden onder zitten:-).

Wat bij mij soms wat omslachtig gaat is smsen. Als ik een nieuw smsje wil type en bij To de geadresseerde moet opgeven dan kan ik geen contacten kiezen, ik moet voor zover ik weet een nummer invoeren. Een naam van een contact pakt ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 07:10
Speedy-Andre schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:01:
Zeker als je vorige mobiel een SE is kan je online de sim gegevens makkelijk overzetten en opslaan.
Ik had ook een probleem met contacten van de sim kopiëren en deed het toen maar online ;)
ja handig idd maar dan moet je dat wel hebben gedaan....leuke aanname...

hij leest mijn sim gewoon niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er hier iemand ervaring met Typefresh?
Ik heb met die app met lettertype veranderd en nu start mijn X10 niet meer op ;(
'Sony Ericsson' blijft in beeld staan en verder doet hij niets.
Als iemand mij kan helpen, heeel graag! _/-\o_

Ik heb 'm een update gegeven en hij is weer opgestart...helaas is alles wel terug naar fabrieksinstellingen, maar dat is beter dan niets!
Ben ik weer even zoet met alles terug zetten :F

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2010 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinity88
  • Laatst online: 08-07 22:48
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:04:
Ik heb met die app met lettertype veranderd en nu start mijn X10 niet meer op ;(
Sony Ericsson Update Service (SEUS) installeren en dan met dat programma je x10 proberen te herstellen. Dan wordt de software van je x10 overschreven door de laatste versie. Als je x10 dan nog niet werkt dan vrees ik dat je die moet opsturen voor herstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:04:

Ik heb 'm een update gegeven en hij is weer opgestart...helaas is alles wel terug naar fabrieksinstellingen, maar dat is beter dan niets!
Ben ik weer even zoet met alles terug zetten :F
Gelukkig heb je hem weer aan de praat. Typefresh kan gevaarlijk zijn (zoals je hebt ondervonden). Gebruik je een 'verkeerd' lettertype dan start de X10 inderdaad niet meer op. Ik gebruik daarom alleen lettertype die door andere al goed bevonden zijn. Momenteel gebruik ik overigens Clockopia:
Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_j5CAoTijJus/THGU1Nr4bRI/AAAAAAAAAQI/WX7ihxyZ6k4/s576/screenshot_26.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinity88 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:36:
[...]

Sony Ericsson Update Service (SEUS) installeren en dan met dat programma je x10 proberen te herstellen. Dan wordt de software van je x10 overschreven door de laatste versie. Als je x10 dan nog niet werkt dan vrees ik dat je die moet opsturen voor herstelling.
Dank voor je reactie.
Ik had het net zelf al gedaan omdat ik gewoon niks anders kon verzinnen.
Hij deed helemaal niets meer...
Ik blijf nu wel van Typefresh af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vin87 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 23:22:
[...]

Gelukkig heb je hem weer aan de praat. Typefresh kan gevaarlijk zijn (zoals je hebt ondervonden). Gebruik je een 'verkeerd' lettertype dan start de X10 inderdaad niet meer op. Ik gebruik daarom alleen lettertype die door andere al goed bevonden zijn. Momenteel gebruik ik overigens Clockopia:
[afbeelding]
Mooi!
Gebruik je daar ook Typefresh voor?
Ik heb vanavond wel weer wat geleerd ja :*) Gelukkig doet ie het weer idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
Rudie_V schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:40:
[...]

De menuknop is knop waar zo wat in elk scherm extra mogelijkheden onder zitten:-).

Wat bij mij soms wat omslachtig gaat is smsen. Als ik een nieuw smsje wil type en bij To de geadresseerde moet opgeven dan kan ik geen contacten kiezen, ik moet voor zover ik weet een nummer invoeren. Een naam van een contact pakt ie niet.
Bij mij pakt hij gewoon de nummers door een paar letters van de naam in te typen, behoorlijk lastig als je alle nummers moet onthouden voor je.
Hoe heb je je contacten in je adresboek gekregen? door google sync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het zo lees, precies wel enkele problemen met MMSen en zelf heb ik er ook wel een beetje last. Ik kan wel MMSen versturen maar ontvangen lukt om de een of andere bizarre reden niet. Ik heb men kaart al eens terug in mijn Magic gestoken en die kan wel onmiddellijk MMSen zonder problemen. Ik zit bij Mobistar (BE). Heb ook alle instellingen gezet zoals die stonden op men Magic en dan nog deed ie het niet. Is het een SE probleem dan toch? Dat zou wel heel spijtig zijn natuurlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 00:46:
[...]

Mooi!
Gebruik je daar ook Typefresh voor?
Ik heb vanavond wel weer wat geleerd ja :*) Gelukkig doet ie het weer idd
Ja dat doe je met Typefresh (en je de X10 moet geroot zijn). Allereerst maak je in Typefresh een backup van je standaard lettertypes. Daarna vervang je de normale lettertypes door de nieuwe lettertypes, let er dan goed op dat je de naam hetzelfde houdt, dus "droid-sans" vervang je door "droid-sans" etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vin87 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:14:
[...]

Ja dat doe je met Typefresh (en je de X10 moet geroot zijn). Allereerst maak je in Typefresh een backup van je standaard lettertypes. Daarna vervang je de normale lettertypes door de nieuwe lettertypes, let er dan goed op dat je de naam hetzelfde houdt, dus "droid-sans" vervang je door "droid-sans" etc.
Ok, alles ging dus bijna zoals het moest, alleen had ik niet de naam hetzelfde gehouden maar heb ook nergens gelezen dat dit moest?Hij vervangt ze zoiezo, begreep ik.
Ik heb net een lettertype gepakt wat iets afwijkt van de rest, daardoor ging het mis waarschijnlijk.
Het is wel een ttf bestand, maar heeft wel een ander icoontje...
Maar ik zal het misschien binnenkort weer eens proberen en doen zoals jij zegt.
Vervang je dan alle lettertypes of zomaar 1?
Nu eerst weer ff alles op zijn plek krijgen, mijn X10 maken zoals ie was...
Tnx voor je info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Laatst online: 17-10-2023
Chaos-Zero schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:17:
[...]

Even je vinger op het scherm houden, dan komt er een pop-up. Je kan hier tekst selecteren en dan ook gelijk kopieren.
Ja kopiëren kan wel, maar als je dan een telefoonnummer uit een e-mail of webpagina dan wilt plakken in je telefoon om 't gelijk te bellen? Bij m'n vorige telefoons werden in de meeste omgevingen telefoonnummers herkent zodat je gelijk een actie kon nemen zoals 'bericht sturen naar' en telefoneren naar. Dat is eigenlijk wat ik nu mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Nedra schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:07:
[...]

Ja kopiëren kan wel, maar als je dan een telefoonnummer uit een e-mail of webpagina dan wilt plakken in je telefoon om 't gelijk te bellen? Bij m'n vorige telefoons werden in de meeste omgevingen telefoonnummers herkent zodat je gelijk een actie kon nemen zoals 'bericht sturen naar' en telefoneren naar. Dat is eigenlijk wat ik nu mis.
Gewoon je dial pad nemen. Daar boven in plakken drukken. Bij mij werkt dat in ieder geval.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In welk etui stoppen jullie je X10? Want hier in de buurt vind ik er nergens een die groot genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-04-2020
Die klok/weerwidget, hoe heet die? Ik wil 'm ook en kan 'm niet vinden...

_/-\o_ alvast bedankt voor je antwoord!
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 18:45:
In welk etui stoppen jullie je X10? Want hier in de buurt vind ik er nergens een die groot genoeg is.
Ik heb een rubberachtig hoesje er omheen, beetje als Iphone; volgens de Media Markt het enige dat er voor de X10 is..

[ Voor 47% gewijzigd door xekjiram op 23-08-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was zondag toevallig nog in Beverwijk (voor het eerst trouwens, leuk spul daar..), daat hadden ze wel van dei 'flip-cases' alleen allemaal in het zwart.. jammer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
xekjiram schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 18:49:
[...]

Die klok/weerwidget, hoe heet die? Ik wil 'm ook en kan 'm niet vinden...

_/-\o_ alvast bedankt voor je antwoord!
De klok/weerwidget is "Beatiful widgets' met als klokthema 'LTTRSclock' en als weerthema 'Tick' , en dan met de achtergrond op 80% transparant.
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:43:
[...]

Ok, alles ging dus bijna zoals het moest, alleen had ik niet de naam hetzelfde gehouden maar heb ook nergens gelezen dat dit moest?Hij vervangt ze zoiezo, begreep ik.
Ik heb net een lettertype gepakt wat iets afwijkt van de rest, daardoor ging het mis waarschijnlijk.
Het is wel een ttf bestand, maar heeft wel een ander icoontje...
Maar ik zal het misschien binnenkort weer eens proberen en doen zoals jij zegt.
Vervang je dan alle lettertypes of zomaar 1?
Nu eerst weer ff alles op zijn plek krijgen, mijn X10 maken zoals ie was...
Tnx voor je info
Het lettertype dat ik van XDA had gedownload zat in een .zip, in die .zip zaten :
Clockopia.ttf
DroidSans-bold.ttf
Droidsans.ttf
DroidSansFallbak.ttf
DroidSansMono.ttf
Het lettertype heet dan Clockopia maar met Clockopia.ttf doe je verder niets. Je gebruikt Typefresh alleen om de DroidSansXXX.ttf te vervangen.
Ik gebruik zelf deze:

http://shop.ebay.nl/i.htm...&_trksid=p3286.m270.l1313

Past perfect en er staat nog Sony Ericsson op ook. Zoek maar eens op eBay, er zijn echt enorm veel hoesjes te vinden én meestal nog wel voor minder dan 10 euro incl verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Vin87 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 23:22:
[...]

[afbeelding]
Welke launcher gebruik jij? En gebruik jij beautiful widgets?

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cools74
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-01-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:37:
[...]

Op dit moment een grote update bezig, ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
Cools74 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:56:
[...]

Op dit moment een grote update bezig, ben benieuwd....
Dit zal de .26 zijn, ik kan namelijk nu niks updaten en ik heb die. Nog eventjes wachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
.26 was bij mij niet zo groot, dat was .23 (of .24?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de muziek van deze telefoon? Komt er goed geluid uit de speakers en is de muziekspeler een beetje uitgebreid (EQ). Luister namelijk veel muziek.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:19:
Hoe zit het met de muziek van deze telefoon? Komt er goed geluid uit de speakers en is de muziekspeler een beetje uitgebreid (EQ). Luister namelijk veel muziek.
Alvast bedankt.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar want mediascape is niet echt ideaal. Ook wel benieuwd naar navigatie apps die geen internet verbinding nodig hebben.

Heb de X10 nu een paar dagen, had hiervoor de X1. Het was even wennen(OS) maar wat een toptoestel. Hoop dat de update naar android 2.1(of 2.2 :) ) snel zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn oma heeft er 1 voor mij gemaakt :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik heb een Valenta Leather pocket. Ik weet alleen niet welke, ik heb net gezien dat er heel veel zijn. Had hem overgenomen van m'n pa die er een voor z'n Desire had gekocht. Na een paar weken viel die eruit doordat het wat uitrekte.

Hij zit bij mij goed strak, de bovenkant steekt er alleen 2-3 mm uit, maar daar kan ik mee leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:49:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar want mediascape is niet echt ideaal. Ook wel benieuwd naar navigatie apps die geen internet verbinding nodig hebben.

Heb de X10 nu een paar dagen, had hiervoor de X1. Het was even wennen(OS) maar wat een toptoestel. Hoop dat de update naar android 2.1(of 2.2 :) ) snel zal komen.
Met de standaard maps kan je opzich prima navigeren zonder inet verbinding. Alleen dan niet met een kaarten view, dan krijg je gewoon de stappen te zien en roept de lieftallige dame je de instructies voor het volgen van de route. Natuurlijk is het minder mooi maar wel functioneel. Volgens mij moet je daarvoor de button rechtsboven indrukken om die view in te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djie schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:46:
[...]

Met de standaard maps kan je opzich prima navigeren zonder inet verbinding. Alleen dan niet met een kaarten view, dan krijg je gewoon de stappen te zien en roept de lieftallige dame je de instructies voor het volgen van de route. Natuurlijk is het minder mooi maar wel functioneel. Volgens mij moet je daarvoor de button rechtsboven indrukken om die view in te schakelen.
ok dankjewel zal het straks uitproberen als ik van mijn werk terug naar huis rij.

Ik heb trouwens dit hoesje besteld: http://www.erhantelecom.n...ui-hoesje-etui-case-zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Laatst online: 09:50

LDVC

Let's get it over with

Djie schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:46:
[...]

Google maps heeft toch wel degelijk internetverbinding nodig om mappen op te halen en de route te berekenen. Wanneer dit gebeurd is, kun je inderdaad zonder internetverbinding gaan rijden, mits je niet van de route afwijkt. Route instellen zonder internetverbinding is dus niet mogelijk.

Voor navigatie zonder internet (dus ook te gebruiken in het buitenland), kun je het best de discussie in het navigatie-topic volgen hier in het android forum

[ Voor 9% gewijzigd door LDVC op 24-08-2010 12:38 ]

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:32

superwashandje

grofheid alom

weet iemand of de achterkant/het batterijklepje ook apart nog te bestellen is? ik heb een beetje de neiging om in de eerste week dat ik een nieuwe telefoon heb deze te laten vallen op harde krassende oppervlaktes (mijn vorige ook al). gelukkig was het alleen aan de achterkant en zit daar nu de grote diepe kras en niet op de voorkant.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LDVC schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:36:
[...]

Google maps heeft toch wel degelijk internetverbinding nodig om mappen op te halen en de route te berekenen. Wanneer dit gebeurd is, kun je inderdaad zonder internetverbinding gaan rijden, mits je niet van de route afwijkt. Route instellen zonder internetverbinding is dus niet mogelijk.

Voor navigatie zonder internet (dus ook te gebruiken in het buitenland), kun je het best de discussie in het navigatie-topic volgen hier in het android forum
ok dankjewel voor de tip!

Heb nog een andere vraag. Ik heb al een paar mee gemaakt dat de sim kaart in een keer is vergrendeld. Ik moet dan eerst de pincode intypen en daarna doet hij het gewoon weer. iemand hier daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 18:18

St@m

@ Your Service

Had dat ook vandaag een paar keer maar directe oorzaak was het sluiten van alle applicaties met de taskkiller.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Laatst online: 16:56
St@m schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:38:
Had dat ook vandaag een paar keer maar directe oorzaak was het sluiten van alle applicaties met de taskkiller.
Om precies te zijn de app Backup and Restore van SE. Is al vaker in deze topic beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
superwashandje schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:17:
weet iemand of de achterkant/het batterijklepje ook apart nog te bestellen is? ik heb een beetje de neiging om in de eerste week dat ik een nieuwe telefoon heb deze te laten vallen op harde krassende oppervlaktes (mijn vorige ook al). gelukkig was het alleen aan de achterkant en zit daar nu de grote diepe kras en niet op de voorkant.
op eBay vindt je een achterklepje voor onder de tien euro en een complete behuizing voor een euro of dertig. Zoek maar eens op "OEM Xperia X10 housing" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drav91 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:55:
[...]

Om precies te zijn de app Backup and Restore van SE. Is al vaker in deze topic beantwoord.
dus deze moet ik dan toevoegen aan mijn ignore list van de task killer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik las in deel 2 dat de speaker bij sommige mensen kraakt tijdens het bellen. Bij mij is dit ook het geval als ik het volume op maximaal zet. Als ik het volume lager zet is het op een gegeven moment weg.

Het vreemde is dat ik dit ook bij de HTC legend had. Kan het volume dan softwarematig te hard voor de gebruikte spreaker of is de speaker defect?

Op zich geen ramp, maar ik stoor me aan het gekraak en heb het volume het liefst op maximaal staan. Ik hoop dat iemand zijn/haar ervaringen wil delen over de belkwaliteit met het volume op maximaal.

[ Voor 0% gewijzigd door BillSpaarbank op 24-08-2010 15:22 . Reden: typo ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

[...]

Ah ok, ging er al vanuit dat het wel "een" applicatie zou zijn, sinds ik het niet zo boeiend vind en mijn applicaties toch niet meer afsluit via de taskkiller heb ik er verder niet naar gezocht. Maar zag z'n vraag staan dus beantwoorde even wat ik had ontdekt.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Laatst online: 16:56
St@m schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:32:
[...]

Ah ok, ging er al vanuit dat het wel "een" applicatie zou zijn, sinds ik het niet zo boeiend vind en mijn applicaties toch niet meer afsluit via de taskkiller heb ik er verder niet naar gezocht. Maar zag z'n vraag staan dus beantwoorde even wat ik had ontdekt.
Oke. Het is ook goed dat je bevindingen post.
Ik heb iedere keer een deja vu als ik deze topic lees. Er wordt iedere keer w
eer hetzelfde gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
drav91 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:52:
[...]

eer hetzelfde gevraagd.
Inderdaad, terwijl we een geweldige mooie openingspost hebben. Nja, zo blijft er een beetje leven in de brouwerij :).

Ik heb mijn shield ook binnen (lees mn post van een paar pagina's terug), zal ze morgen eens proberen. Wat me niet precies duidelijk is is dat er bij het how-to filmpje gewerkt wordt met een "subsidude (ofzo)", die ik er niet bij geleverd kreeg. Zal het morgen eens met water proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

drav91 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:52:
[...]

eer hetzelfde gevraagd.
Praat me er niet van :X heb vanaf het begin meegeforumt in het X1 topic :P
Overigens net lekker wezen shoppen voor accessoires voor mijn X10.
2 full body protectors voor $2,50
Car Charger + mount voor $8,00
White case voor $30,00

Alle prijzen zijn ~ zal wel niet precies kloppen.
Knul schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:55:
[...]
Ik heb mijn shield ook binnen (lees mn post van een paar pagina's terug), zal ze morgen eens proberen. Wat me niet precies duidelijk is is dat er bij het how-to filmpje gewerkt wordt met een "subsidude (ofzo)", die ik er niet bij geleverd kreeg. Zal het morgen eens met water proberen.
Ah, je broer had ze besteld he, heb aan de hand van jouw post de bestelling geplaatst. Laat maar even weten of ze goed bevallen

[ Voor 32% gewijzigd door St@m op 24-08-2010 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 15:25
Wat betreft de openingspost. Er mag ondertussen wel weer een deeltje 4 worden geopend denk ik of niet? Is de poster van deze thread nog aanwezig?

Evt. wil ik de openingspost wel op mij nemen voor een volgend deel als de posters van dit deel niet meer aanwezig zijn. Ik heb alleen nog nooit zo'n post gemaakt, dus ik weet niet of het handig is dat ik dat doe of hoe dat dan precies zal moeten.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
DM mij maar als je het gaat doen, ik wil wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ok heb de app in mijn ignore list van de task killer gezet maar hij vroeg net weer om de pincode en ik kan het in dit topic niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:13:
[...]

Ok heb de app in mijn ignore list van de task killer gezet maar hij vroeg net weer om de pincode en ik kan het in dit topic niet vinden...
Het komt toch niet omdat die in je broekzak zit en dan toevallig de Power-toets indrukt op een of andere manier (als je je bukt ofzo) en dan zo naar vliegtuigmodus overschakelt en dan weer terug ofzo? Heb dit zelf ook gehad en nu ik een hoesje heb is dat probleem toch opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:18:
[...]

Het komt toch niet omdat die in je broekzak zit en dan toevallig de Power-toets indrukt op een of andere manier (als je je bukt ofzo) en dan zo naar vliegtuigmodus overschakelt en dan weer terug ofzo? Heb dit zelf ook gehad en nu ik een hoesje heb is dat probleem toch opgelost.
nope hij ligt gewoon op mijn bureau, kan het aan de sim kaart zelf liggen? heb er nog eentje uit het BEN tijdperk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudie_V
paazei schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 02:04:
[...]

Bij mij pakt hij gewoon de nummers door een paar letters van de naam in te typen, behoorlijk lastig als je alle nummers moet onthouden voor je.
Hoe heb je je contacten in je adresboek gekregen? door google sync?
Ja daar was wat gedoe mee om die contacten erin te krijgen. Ik had ze via me oude telefoon, SE C905, naar google gesynchroniseerd en op me xperia google sync ingesteld. Ik krijg het idee, gezien je vraag, dat dit niet goed werkt oid?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudie_V
Zijn er nog mensen die het microSDHC kaartjes vervangen hebben? Ik heb zelf een kingston 16 GB class 10 kaartje gehaald en haal met het schrijven ongeveer 8,7 MB/s. Ik heb mijn xperia via de usb-kabel aan mij pc gehangen en kopieer er nu MP3's heen met steevast rond de 8,7 MB/s. Een class 10 kaartje zou eigenlijk 10 MB/s moeten halen, maar misschien dat de telefoon nog een beperkende factor is. Ik heb helaas zelf geen reader om de nieuwe sdcard direct te testen of ie dan nog niets sneller is, maar misschien kan ik dit later bij iemand anders doen.

Voor de mensen die willen weten of je nog bepaalde stappen moet volgen bij het verwisselen van het microsdhc kaartje.... geen idee:)! Ik heb de inhoud van het oude kaartje gekopieerd naar mijn pc en dit weer terug gekopieerd naar het nieuws kaartje en alles lijkt gewoon normaal te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Rudie_V schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:47:
Zijn er nog mensen die het microSDHC kaartjes vervangen hebben? Ik heb zelf een kingston 16 GB class 10 kaartje gehaald en haal met het schrijven ongeveer 8,7 MB/s. Ik heb mijn xperia via de usb-kabel aan mij pc gehangen en kopieer er nu MP3's heen met steevast rond de 8,7 MB/s. Een class 10 kaartje zou eigenlijk 10 MB/s moeten halen, maar misschien dat de telefoon nog een beperkende factor is. Ik heb helaas zelf geen reader om de nieuwe sdcard direct te testen of ie dan nog niets sneller is, maar misschien kan ik dit later bij iemand anders doen.

Voor de mensen die willen weten of je nog bepaalde stappen moet volgen bij het verwisselen van het microsdhc kaartje.... geen idee:)! Ik heb de inhoud van het oude kaartje gekopieerd naar mijn pc en dit weer terug gekopieerd naar het nieuws kaartje en alles lijkt gewoon normaal te werken.
Merk je ook 'binnen' de X10 iets van de snelheid van dat kaartje? Loopt MediaScape soepeler (bijv wanneer je switched van artiest weergave naar album weergave)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudie_V
LDVC schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:54:
[...]

Merk je ook 'binnen' de X10 iets van de snelheid van dat kaartje? Loopt MediaScape soepeler (bijv wanneer je switched van artiest weergave naar album weergave)??
Om eerlijk te zijn heb ik mijn xperia nog maar bijna twee weken en heb nog niet zoveel gedaan op het orginele kaartje om persoonlijk een goede indruk te krijgen van hoe groot de 'verbetering' nou precies is met het nieuwe kaartje.
Maar ik heb een directory met 26 albums erin, meeste dubbel cd's met hier en daar een enkele of driedubbele cd. Meeste cd's zijn 1 mp3 met hier en daar weer losse nummers, alles bij elkaar staan er 176 mp3's op. Verder heb ik nog in een andere directory nog wat ringtone mp3's staan, 23 stuks, dus alles bij elkaar 199 mp3's.
Als ik dan in MediaScape switched van artist naar album weergave gaat dit eigenlijk direct. De grootste weegave is van artist en tracks en deze krijg ik direct op het scherm. De meeste tijd zit in de visuele weergave van het opschuiven van het weergaveblad. Als moet ik wel zeggen dat er heel soms wat kleine schokjes zijn als je van weergaveblad veranderd. Maar het lijkt eerder dat de xperia misschien hier en daar met een achtergrondtaak oid bezig is wat de snelheid van het bladeren beïnvloed.
Verder heb ik mediascape nog voor je afgesloten via de taskmanager en daarna nogmaals opnieuw gestart, ivm caching oid, en gebladerd en heb eigenlijk dezelfde resultaten.

Ik heb nog een app gedownload, de SD Card Speed Tester, om hiermee te testen. Dit programaatjes schrijft en leest een file van 300 MB naar de sdcard om de snelheden te berekenen. Voor schrijfsnelheid gaf het 10 MB/s aan en lezen 15 MB/s. Het programaatje gaf netjes aan dat het een class 10 sdcard betrof.
Downloaden: http://www.androidzoom.co...rd-speed-tester_hiio.html
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=180x180&chld=%7C0&chl=http%3A%2F%2Fwww.androidzoom.com%2Fweb%2Findice%2FqrLink%3FappCode%3Dhiio%26dwnId%3D3583317

Verwijderd

applicatie tip: AWESOME DROP (gratis in Market)
Wat doet het?
Via je desktop rechtstreeks in een dropbox bestanden gooien die je x10 automatisch direct importeert.
Werkt goed! Heb net een cd gedaan, de mp3's gaan goed op Artist-Album op je SD card in een mapje DROP. Dit snapt zelfs mijn vrouw, zo makkelijk werkt het. Geen gedoe meer met koppelen via een snoertje. Met hele cd's gaat het sneller via een snoertje, maar voor een enkel nummer of .apk bestandje is dit super. Films gaat te lang duren ben ik bang voor.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2010 13:44 ]

Verwijderd

Hallo, 3 vragen

Hoe maak ik een notitie? ( ik schaam me kapot dat ik hier niet achter kom :P)
Is er geen echte kalender voor verjaardagen ipv de agenda?
Hoe kan ik een telefoonnummer in mijn telefoonboek verzenden als sms

alvast bedankt

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:30:
Hallo, 3 vragen

alvast bedankt
Voor notities te maken kan je eens zoeken in de market voor zo'n applicatie.
Ivm verjaardagen heb ik geen idee.
Je kan de nummer kopieren en dan plakken in het tekstveld van een SMS.

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Meer mensen bij wie timescape geen statusupdates voor Facebook meer binnen haalt?
Ik las dit net op XDA en kom er nu achter dat timescape bij mij enkel ophaalt of iemand nieuwe foto's heeft ge-upload. Status updates worden niet gedownload.

Verwijderd

LDVC schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 16:49:
Meer mensen bij wie timescape geen statusupdates voor Facebook meer binnen haalt?
Ik las dit net op XDA en kom er nu achter dat timescape bij mij enkel ophaalt of iemand nieuwe foto's heeft ge-upload. Status updates worden niet gedownload.
Dit heb ik ook op mijn x10 sinds een paar dagen.

• Frontier
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-05 16:31
heb een rooted x10 met ADW, maar nu valt sinds gisteren ineens mijn 3G steeds uit.
als ik dan t vinkje bij MMS en Gegevens aan en uit doe, gaat de 3G weer aan.

iemand enig idee hoe dit kan of waar dit van komt ?

ik heb ook de standaard startpagina als default ingesteld, maar dit helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
@LDVC: Dat heb ik niet, wat ik wel heb is dat ik mijn status van Twitter niet kan updaten als ik op 3G zit, wel als ik op WiFi zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontier
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-05 16:31
mijn probleem is al opgelost... er was blijkbaar een conflict met mn laatst geinstalleerde app, SwitchPro.
gedeinstalleerd en nu werkt alles weer normaal.. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:30:
Hallo, 3 vragen

alvast bedankt
Notitie gebruik ik colornote voor.
Verjaardagen heb ik bij mijn contactpersonen staan. Je kan dan in Gmail extra kalenders toevoegen (bijv. feestdagen ed. ) hier staat ook een kalender tussen met verjaardagen van contactpersonen. Komen ze mooi in je agenda te staan.
Nummer verzenden, nog nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frontier schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 05:56:
mijn probleem is al opgelost... er was blijkbaar een conflict met mn laatst geinstalleerde app, SwitchPro.
gedeinstalleerd en nu werkt alles weer normaal.. :s
Bij mij had Switchpro alle internetinstellingen zelf veranderd...had ik ineens geen 3G meer :?
Alles weer terug gezet zoals het hoort te zijn en nu werkt het weer.
Switchpro verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vin87 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:21:
[...]

Het lettertype dat ik van XDA had gedownload zat in een .zip, in die .zip zaten :
Clockopia.ttf
DroidSans-bold.ttf
Droidsans.ttf
DroidSansFallbak.ttf
DroidSansMono.ttf
Het lettertype heet dan Clockopia maar met Clockopia.ttf doe je verder niets. Je gebruikt Typefresh alleen om de DroidSansXXX.ttf te vervangen.
[...]
Ik ben toch maar weer met typefresh aan het werk gegaan :$ en heb het nu goed veranderd, haha, hij doet het!Ik heb goed doorgelezen wat jij zei...
Alleen zie ik bij jou screenshot dat de tijd in de status bar ook aangepast is, dat is bij mij niet zo.
Heb jij enig idee hoe dat komt?
Ik heb alleen de DroidSans vervangen, voor de rest niets gedaan...
Ik zou ook graag de kleur van de status bar aanpassen, aangezien ik ook een witte X10 heb lijkt het me mooi een witte status bar te hebben.
Vind er van alles over maar niet voor Android 1.6...
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.