Gewoon het scherm kantelen zoals het altijd werkt. Welke player gebruik je trouwens? Want standaard kan ie nog niet veel formaten afspelen. Ik las eerder de tip om Rockplayer te downloaden, deze kan oa divx/xvid en mkv's met x264 afspelen, maar zit nog in de ontwikelfase, een publieke beta is te downloaden. Ee xvid op 1Mb/s en AC3 geluid in een .mkv gaat perfect. De audio kan in een andere kwaliteit en codec, maar even niet omgezet om te kijken hoe het afspelen met AC3 ging. De fps blijft stabiel op 24 fps. Maar een 1 Mb/s x264 in een .mkv kon ie nog niet vloeiend afspelen, de fps is nog te laag varierend van 12 tot 20 fps, met hier en daar een uitschieter, ook zat in deze .mkv nog geen geluid.Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:55:
Weet iemand trouwens ook of het scherm te kantelen valt.. heb een 1080p filmpje erop staan alleen speelt hij dat horizontaal af! weinig nut dus.
Ik had een kort filmpje van 2:25 minuten van een x-men film van .m2ts omgezet naar xvid en x264, beide 1 Mb/s en de bron aangepast door de zwarte randen onder en boven weg te halen en daarna het overgebleven film te verkleinen naar de maximale scherm resolutie, ik kwam uit op 848*352. De kwaliteit is zeer goed!