3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Of je wacht gewoon tot dinsdag?Mattie112 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:02:
"HELP RELEASE PORTAL2 EARLY! PLAY THE 13 INDIE GAMES IN THE POTATO SACK TO REBOOT GLADOS"
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:12 ]
Jah was ook meer bedoelt in de zin van "dit staat er op de site"
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
[ Voor 3% gewijzigd door ArmouredSPony op 15-04-2011 18:04 ]
Tip: Gewoon al je games uit de potato pack in window mode starten en dan minimizen.
Nog zo'n 75.000 potatoes...
Edit: je moet kijken naar het balkje...bovenaan die geeft de progress aan.
[ Voor 29% gewijzigd door CapTVK op 15-04-2011 18:08 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
[ Voor 6% gewijzigd door YellowOnline op 15-04-2011 18:05 ]
Volgens GLaDOS@home nog 75,340drumstickNL schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:04:
Nog 118,971 potatoes te gaan.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Dus ja, hoe meer mensen die games spelen hoe eerder de release zal zijn. Denk wel dat je dus ook potatoes moet verzamelen.08:57 - Default boot scheduled to finish in 93:55:03
08:58 - Activating emergency distributed computing grid...
09:00 - GLaDOS@home starting...
09:01 - Recruiting cpus to force faster boot sequence...
De eerste teller was gewoon de default wat nodig was, daarna zijn de behaalde potatos er af gehaald.drumstickNL schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:05:
Haha met dit tempo zijn we er binnen een half uur.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
dus dan maar wachten tot dinsdag of ik moet me echt vervelen,
Angelo NL / Global Cargo VTC

Spreek jullie dan
Wat zijn die CPU's dan?
zo niet dat komt de game pas dinsdag uit
dat betekend dus nog 8698 spelers die het spel moeten kopen
-Moeten mensen de indies kopen?
of
-Moeten mensen potatoes verzamelen/iets anders?
Je moet gewoon die games spelen. Niets meer. Diegenen die alle 36 potatoes kunnen verkrijgen (moet je dat pack voor kopen), krijgen nog iets extra ingame.
Je hoeft die potato games toch niet te kopen? Het spelt komt ook niet later (dan de beloofde dinsdag) uit als je ze niet koopt. Als andere mensen zin hebben om geld neer te leggen voor 13 games of om portal 2 sneller uit te brengen is dat toch alleen maar mooi voor jouw? Kun jij lekker eerder spelenMasterMaarten schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:03:
Dit is echt geld kloperij.
[ Voor 28% gewijzigd door RaCio op 15-04-2011 18:21 ]
echt dit is al de zoveelste keer dat valve dit flikt.
eerst de mann co store in tf2 om geld te vangen, nu dit weer.
ze moeten nu echt eens kappen met geldklopperij
Valve is dus een onderdeel van EA ?
Wat zeur je nou, je hoeft niks te kopen en je krijgt er ook geen ingame voordeel me ofzoiets.Pykow schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:17:
Wachten tot dinsdag .
Well, the end is definitely near. Thanks to the efforts of a dedicated group of ingenious test subjects, we've located enough potatoes to generate the required power to start the GLaDOS reboot process. It's not too late to participate, though. The more CPU power dedicated to the process, the faster it will finish. What does that mean? From now until release, play any or all of the Potato Sack games to expedite the launch of Portal 2. Your efforts will be tracked on the official GLaDOS@home page.
Announcement van steam. De meeste van die indie-spellen spreken me totaal niet aan, maar ik zal eens zien of defense grid leuk is.This weekend is the last chance to pre-purchase Portal 2. Get your copy now, save 10% and be ready to play the moment it is released.
Help release Portal 2 early: From now until release, play any or all of games in The Potato Sack to expedite the launch of Portal 2. Your efforts will be tracked on the official GLaDOS@home page.
Each game in The Potato Sack has received a massive Portal-themed update, making a collection of 13 hit indie games even better. So why not get a taste of Portal 2 now while you help launch it?
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Leuke actie trouwens. Ik had gehoopt op een release voor het weekend maar eigenlijk wat dit meer te verwachten. De coherentie tussen The Potato Sack en Portal 2 was al langere tijd duidelijk.
Aardappelen maken niet uit. Je hoeft ze alleen te spelenTomAtTweakers schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:30:
Ik heb zelf ooit Defense Grid en Toki Tori los gekocht. Zou dat dus betekenen dat ik twee aardappelen bijdraag als ik die twee games nu installeer en speel? Of moet je ze perse in de Sack gekocht hebben?
Leuke actie trouwens. Ik had gehoopt op een release voor het weekend maar eigenlijk wat dit meer te verwachten. De coherentie tussen The Potato Sack en Portal 2 was al langere tijd duidelijk.
Er zit gewoon een algoritme achter en als we teveel spelen, passen ze dat aan zodat 't wat trager gaat. Spelen we te weinig, dan passen ze dat aan zodat 't sneller gaat en het lijkt alsof we vooruitgang boeken.
Uiteindelijk releasen ze een paar uur vroeger om 't echt te laten lijken. En ondertussen koopt iedereen die games = geld voor Valve.
Als er nu gestaan had dat we x aantal potatoes nodig hadden voor een release, dan zou 't nog eerlijk kunnen verlopen. Nu kunnen ze gewoon releasen wanneer ze willen.
Dus nee, ik ga die games niet kopen/spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Bv202 op 15-04-2011 18:38 ]
Vind het slim en leuk gedaan, pro marketing, is aardig wat tijd in gestoken, die verdienen ze vast wel terug maar het gaat ook ten goede van indie game bouwers!
Winners never cheat, Cheaters never win
Dat lijkt me inderdaad veel logischer dan dat ze het spel eerder unlocken.Bv202 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:37:
Dit slaat trouwens nergens op. Je ziet nergens hoeveel uren er gespeeld moeten worden ofzo.
Er zit gewoon een algoritme achter en als we teveel spelen, passen ze dat aan zodat 't wat trager gaat. Spelen we te weinig, dan passen ze dat aan zodat 't sneller gaat en het lijkt alsof we vooruitgang boeken.
Uiteindelijk releasen ze een paar uur vroeger om 't echt te laten lijken. En ondertussen koopt iedereen die games = geld voor Valve.
Als er nu gestaan had dat we x aantal potatoes nodig hadden voor een release, dan zou 't nog eerlijk kunnen verlopen. Nu kunnen ze gewoon releasen wanneer ze willen.
Dus nee, ik ga die games niet kopen/spelen.

Je mag door voor de aluminium tf2 hat
Oh oh oh, ik moet toch altijd weer lachen om jouw reactiesPykow schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:17:
Wachten tot dinsdag .
Ze verdienen er niet direct geld aan, het kost ze geld om dit op te zetten. Daarnaast ben je niet verplicht de games te kopen, als je ze koopt om te zorgen dat je eerder Portal 2 kan spelen, moet je denk ik toch even langs de huisarts
Maw: Maak je niet zo druk en wees blij dat Valve moeite doet om zo'n mooi verhaal neer te zetten
Ze hebben dit al eerder gedaan. Een zekere TF2 update ging ook eerder komen als er meer gespeeld werd. Al snel bleek toen dat alles gewoon netjes gepland was door Valve.RaCio schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:49:
[...]
Dat lijkt me inderdaad veel logischer dan dat ze het spel eerder unlocken.![]()
Je mag door voor de aluminium tf2 hat
Daar komt ook bij dat het weekend is. Denk je echt dat ze een game zouden releasen in 't weekend? Plus alle retailers kunnen de game pas dinsdag verkopen, het zou best oneerlijk zijn mochten Steam-preorders het eerder krijgen.
Ik ben vrij zeker dat de game gewoon dinsdag released wordt, maar een paar uur eerder. Ik ga er niet over klagen; tenslotte kunnen we dan iets vroeger spelen. Maar die games koop ik niet.
Jammer dat Valve deze weg op is gegaan.
Pfft, wat een gezeur allemaal zeg. Valve zegt toch niet "we brengen Portal 2 pas uit als er genoeg mensen het Potato Sack hebben gekocht"? De release date is al heel lang bekend, nu stellen ze een leuk pakket samen waar je flink wat korting krijgt op een heleboel games en zeggen als extra'tje, als er genoeg mensen kopen en spelen dan releasen we Portal iets eerder dan gepland. Win-win, wachten tot dinsdag kost niets, als je de games leuk vindt dan koop je ze met een goeie korting, als genoeg mensen de games besluiten te kopen en spelen dan kun je Portal 2 misschien eerder spelen. Zelfs als ze niet van plan zijn Portal 2 eerder aan te bieden dan heb je nog steeds flinke korting op alle games in het pakket. Daarnaast is Valve niet de enige die aan zo'n actie verdiend maar al die indy studio's genereren ook extra inkomsten waardoor ze wellicht nog meer geweldige spellen zullen ontwikkelen.
Wat wil je dan? Geen Potato Sack, geen korting en gewoon wachten tot dinsdag? Koop het pakket dan gewoon niet en je krijgt gewoon precies wat Valve heeft beloofd op de datum die Valve heeft aangekondigd.
Ik kan in ieder geval niet wachten om eindelijk P2 te spelen maar ik heb de leukste spellen uit dat pakket al in mijn Steam lijst staan dus ik schaf het pakket niet aan.
Verwijderd
De balk "computations completed for launch" is voor ongeveer 11px gevuld in 1:45 uur. De hele balk an sich is 496px breed.
Dit betekend dat er ongeveer (496/11=) 45 maal 1:45uur nodig is om de balk vol te krijgen. Dit komt neer op 78,9 uur, oftewel ruim 3 dagen.
Dan is nog buiten beschouwing gelaten dat het eerste balkje van de completed computations by default al ingevuld stond (ongeveer 4 px).
Safe to say; voor dinsdag komt het spul niet uit.
Ik vind het persoonlijk jammer dat er nu (althans, hier lijkt het op) een doorzichtige marketingtruc ingezet wordt na het hele mysterieuze traject naar hints over Portal 2 van de afgelopen tijd. Dit had volgens mij op een veel legendarischer manier opgelost kunnen worden dan een poging om zieltjes te winnen voor een paar indie games. (ongeacht of de game vroeger uit komt of niet)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2011 20:00 . Reden: 2:45uur moest zijn 1:45uur ]
Ergo Valve krijgt alleen een klein percentage van de opbrengst van de verkoop, het meeste word verdient door de producenten, kleine game makers.....
Staan hier een paar uberdomme opmerkingen, bv Valve met EA vergelijken, je bent gewoon egoïstisch en bent alleen maar bang dat je teveel betaald.
Dat is de vraag waar we geen antwoord op krijgen en het is op die manier eenvoudig voor Valve om de balk door middel van een algoritme te manipuleren en daardoor de release gewoon een paar uur voor de aangekondigde release te plannen.
Het idee is leuk maar de uitwerking minder: was Valve duidelijker geweest met wat gamers moeten doen om Portal 2 vroegtijdig te releasen, dan was het eerlijker en dus leuker geweest.
En hier is een timer te vinden.quote: http://pastebin.com/vHCG31KqAll the individual progress bars seem to be calcuated by: current/total
Geen idee of hij klopt.
"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill
pannekoeken? Dat is een nieuw scheldwoord ofzo?Vandread schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:04:
Stelletje pannekoeken, INDIEGAMES WORDEN NIET GEMAAKT DOOR VALVE
Ergo Valve krijgt alleen een klein percentage van de opbrengst van de verkoop, het meeste word verdient door de producenten, kleine game makers.....
Staan hier een paar uberdomme opmerkingen, bv Valve met EA vergelijken, je bent gewoon egoïstisch en bent alleen maar bang dat je teveel betaald.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Hep die van mijn geleerdBoeboe schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:35:
[...]
pannekoeken? Dat is een nieuw scheldwoord ofzo?
Maar het was idd wel een kleine teleurstelling zeg; ik had verwacht dat er een aankondiging van het één-of-ander zou komen, óf inderdaad al een vervroegde release, maar het is een niet-controleerbare 'gadget'... je kan nergens zien hoe het nu precies werkt, en óf het effect heeft wat mensen doen.
Neemt niet weg dat mensen die op Valve zeuren nu erg overdrijven. Ook al wás het een marketingtrucje en ook al zóu Valve alle geld opstrijken erdoor; het is en blijft een bedrijf. Portal werd prepurchased door iedereen met dezelfde aangekondigde datum; nergens was gemeld dat het definitief vervroegd zou worden oid.
http://www.rockpapershotg...-is-almost-up/#more-57162
Update: Thanks to RPS readers Unaco and Hats Al Esman for sending the following in- we now have some specifics on how this works and what can be done to help.
“Remember the Potato Sack? GlaDOS is apparently drawing “power” from
computers playing games in the potato sack. For every collective 48 hours
for one particular game, that game’s “power bar” goes up by 1%. And Steam
needs to record you actually playing the game – just leaving something
idling in the background does not contribute.
The potatoes we all frantically collected can still be collected – in
fact, you are a major contributor if you even collect one potato in one
game. Potatoes multiply that game’s particular power, so if, say, you
gathered 5 potatoes in Audiosurf and one in Bit.TRIP BEAT, you’d be
multiplying EVERYONE’s efforts in Audiosurf by 6x and BIT.TRIP BEAT by 2x.
Some people seem to think that launching multiple games is a good idea.
This is in fact, not helping at all, because Steam only records keyboard
activity in games launched through Steam, not through external launching.”
Aan de andere kant is die bundle op zich zeker de moeite waard als je deze titles nog niet hebt. Stuk voor stuk (op amnesia na) leuke Indie titles. Ik ben helemaal voor het promoten van de Indie game markt, maar om nou deze te gaan gebruiken als worst voor een early release van Portal 2:

Niets tegen Amnesia hoor:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=loSzpvq73FY]
Scroll naar 4:25 for epicness als je te lui bent.
Daarnaast zal Valve heus wel een percentage van de opbrengst van het potato pack krijgen; zonder valve zou het immers veel en VEEL minder verkocht worden. Zoals ik al eerder zei: ik wil wel eens zien hoevaak de potato pack straks verkocht is, dat zal vast veel meer zijn dan andere vergelijkbare packs die niets met portal te maken hebben...
Als het nu bleef bij het feit dat de ARG dmv deze potato pack games gespeeld werd dan was het allemaal leuk en aardig, maar om nu letterlijk te zeggen "koop deze games zodat portal eerder uitkomt" vind ik persoonlijk te ver gaan. Sure, je hebt nog steeds zelf een keuze maar ik vind het gewoon niet gepast. Dan kun je net zo goed een week voor release zeggen "als jullie gezamelijk nou een miljoen doneren dan releasen we een week eerder"...
[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 15-04-2011 22:04 ]
Verwijderd
Updates to Killing Floor have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:
- Addressed an issue where client would hang on connecting to servers
- Various map bug and exploit updates
- Her chamber has been opened... Help Us
Laatste puntje wijst misschien op een alternatieve aanpassing dan de 'potato' toevoeging die al bestond?
Edit: logo van Killing Floor is ook veranderd, de 'oo's zijn vervangen door de oranje + blauwe portals..
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2011 22:50 ]
Verwijderd
http://media.steampowered...ladosathome/numbers/1.png

Dat gaat zo door tot 9 (cijfertje veranderen in de URL).
Verder nog de totale progressbar;

Verder weet ik ff niet welke URLs te proberen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2011 23:28 ]
Gelukkig heb ik dit weekeinde nog een hoop plannen en volgend weekeinde niet.
Het is gewoon getal 0 t/m 9Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 23:28:afbeelding] [afbeelding]
Dat gaat zo door tot 9 (cijfertje veranderen in de URL).

Die wordt ergens in gebruikt om alle mogelijke getallen mee te kunnen maken.
Edit: ze worden waarschijnlijk gebruikt om hier het aantal 'test subjects' aan te geven
Daar staat nu dit:
![]() |
[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 16-04-2011 10:45 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Maarja Steam draait toch gewoon gratis verder? of niet?! *Sarcasm*
Ik zie trouwens dat The Wonderfull End of the World vol zit?
Is gewoon een heel net scheldwoord sinds:Boeboe schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:35:
[...]
pannekoeken? Dat is een nieuw scheldwoord ofzo?
YouTube: Ajax-idioot gaat uit zijn dak na verlies tegen Heerenveen
Tsja, als je nog geen preorder voor Portal 2 had staan dan heb je alsnog relatief goedkoop Portal 2 natuurlijk via dit pack.
Maar goed... ik wacht gewoon tot dinsdag. Ik ga dit weekend tijd steken in Red Faction: Guerilla, die ik nooit had uitgespeeld. Helaas bleek de game m'n oude savegames corrupt te vinden dus moest ik opnieuw beginnen. So be it... hopelijk kan ik het dit weekend uitspelen, want over niet al te lange tijd komt de nieuwe Red Faction uit en het is natuurlijk wel handig om dan de voorganger te hebben uitgespeeld
Nee hoor, kun je gewoon spelen. Ik heb alleen Cogs.TomAtTweakers schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:30:
Ik heb zelf ooit Defense Grid en Toki Tori los gekocht. Zou dat dus betekenen dat ik twee aardappelen bijdraag als ik die twee games nu installeer en speel? Of moet je ze perse in de Sack gekocht hebben?
Je krijgt alleen geen potato voor domweg spelen, maar je moet de verborgen pagina's weten te unlocken. Zie oa. http://valvearg.com/wiki/Defense_Grid
Ik snap mensen niet die omwille van deze ARG kritiek hebben op Valve. Als je portal2 hebt gekocht krijg je hem de 19de zoals beloofd. Als je je laat meeslepen met de fantastische opgezette en enorm grote ARG heb je nú al veel plezier van je pre-order. Doe je dat niet, dan niet. Maar verwijt Valve niet dat ze deze geniale quest er naast draaien.
En natuurlijk is het allemaal marketing. Ze hadden ook abri's in de bushokjes kunnen ophangen maar dit is veel leuker voor een community zoals alleen Valve die heeft.
hee, heedrumstickNL schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:18:
[...]
Wat zeur je nou, je hoeft niks te kopen en je krijgt er ook geen ingame voordeel me ofzoiets.
als je alle potato sack games in 1 steam-sessie speelt, krijg je in TF2 een leuke companion cube-pin!!
als dat niet het grootste voordeel is dat je je kan inbeelden ben je goed gek
[ Voor 11% gewijzigd door efari op 17-04-2011 00:30 ]
[ Voor 73% gewijzigd door psychoclown op 17-04-2011 10:00 ]

Alweer 3 spellen klaar op GLaDOS@Home. Elke keer ging er rond de 50 minuten af van de timer en het zit net over de 50% nu. Waarschijnlijk wordt het gewoon dinsdag, rekening gehouden met Valve Time
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dat is de resurection pin. De companion cube pin krijg je als je pre-ordered.efari schreef op zondag 17 april 2011 @ 00:30:
als je alle potato sack games in 1 steam-sessie speelt, krijg je in TF2 een leuke companion cube-pin!!
als dat niet het grootste voordeel is dat je je kan inbeelden ben je goed gek
Het vermoeden is dat het een 'persoonlijke' multiplier is. Als jij Cogs speelt en je hebt 30 potatoes, vermenigvuldigt jouw speeltijd dus met 30x voor de countdown.omgwtfbbq schreef op zondag 17 april 2011 @ 10:53:
En dat mailtje verklaard dus het nut van die potatoes, tis een soort Multiplier van CPU cycles die wij leveren
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Ja maar als de game released wordt, komen er meestal een paar kleine bestandjes bij om de game te unlocken, en omdat op dat moment de hele planeet dat probeert te doen lopen de servers vaak vast. Ik denk dat hij dat bedoelt.VyperX schreef op maandag 18 april 2011 @ 09:16:
Hoezo dan pas downloaden? Je doet nu toch al gewoon preload?
met pre-load moet je soms nog 500 mb ophalen ofzo. code omzetten en executable actief maken.
Kan niet wachten om te beginnen morgenavond
Je hebt 2 portal pins, de Resurrection Associate Pin kreeg je vorige week als je alle potato pack games in 1 steam-sessie gespeeld had en de Companion Cube Pin krijg je als je portal 2 preordered.TheJVH schreef op zondag 17 april 2011 @ 00:49:
Ehh, die krijg je als je portal 2 pre-ordered. (iirc)
Also, zijn er nog meer mensen die de gouden potato hebben? Zaten best wat pittige challenges tussen
Krijgen mensen die bij G2play hebben besteld dan vandaag/morgenochtend hun code?Eduardboon schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:35:
Ik denk erover Portal 2 te pre-orderen via g2play. Heb er al vele keys weg, en heeft altijd gewerktVoor 30 euro kan ik hem niet laten liggen. Morgenochtend de download maar aan, en morgenavond spelen. Heb er zin in!
28,95 voor de pc-versie inclusief verzenden.
Cunning linguist.
Als je de game in de winkel wilt kopen moet je wachten tot donderdagagoNITE schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:55:
[...]
Krijgen mensen die bij G2play hebben besteld dan vandaag/morgenochtend hun code?
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Zavvi is een van de grootste, naast play.comsuperwashandje schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:16:
is dat zavvi.nl een beetje een betrouwbare site? ik kan het niet vinden hier in de shopreviews.
Cunning linguist.
Bedankt! wist niet van de 2 pack! Vanavond gelijk ff doen met broerlief
Zavvi is niet een of ander klein habbi-babbi zaakje hoor
Cunning linguist.
Vertel mij eerst eens waarom ze dat niet zouden kunnen.apNia schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:22:
OK onbekend voor mij verder, maar how on earth kunnen ze met een 28 euro versie komen?
Cunning linguist.
edit: ah ik zie het al: geen ideal maar alleen paypal of cc. jammer dan voor mij.
[ Voor 34% gewijzigd door superwashandje op 18-04-2011 13:28 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Bij mij alleen als het een klein zaakje is. Een bekende toko die wel vaker stunt met prijzen doet bij geen alarmbellen rinkelen als ze stunten met prijzen.apNia schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:25:
Omdat de gemiddelde retailprijs ongeveer 20 euro hoger ligt. Niet dat het onmogelijk is, maar bij zo'n prijsdaling gaan bij mij de alarmbelletjes af normaliter
Cunning linguist.
Met de dual pack heb ik hem dus voor 39.99 om precies te zijn
Cunning linguist.
Gemiddelde levertijd is ongeveer 13 dagen.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Altijd een addertje
Ik ga maar voor de duopack.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Totaal geen antwoord op mijn vraag, maar bedanktPykow schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:15:
[...]
Als je de game in de winkel wilt kopen moet je wachten tot donderdag
Ja ik graag, DM'en?Joost1991 schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:39:
Iemand die nog een duopack wil delen?
Mijn ervaring met G2play is dat deze meestal toch wat later binnenkomenagoNITE schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:39:
[...]
Totaal geen antwoord op mijn vraag, maar bedankt
Addertje?apNia schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:38:
Daar ga je al
Altijd een addertje
Ik ga maar voor de duopack.
Cunning linguist.
IStealYourGun schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:34:
Gemiddelde levertijd is ongeveer 13 dagen.
Ik had alles binnen een week wel binnen. Maar goed, ik vind het niet echt een addertje dat een buitenlands bedrijf dat een fysiek product levert, een bepaalde tijd nodig heeft om te leveren. Of ging jij ook klagen bij de dealer waar je je auto had gekocht dat je het addertje gevonden had toen je tank leeg was? Op een gegeven moment stopt ie tenslotte met rijden...
Cunning linguist.