Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
Is het niet in strijd met Steams' User Agreement (en met de Nederlandse wet) om geen invoerrechten over die games te betalen? Prima natuurlijk als het werkt, maar kan het in de toekomst niet alsnog problemen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

frickY schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:48:
Is het niet in strijd met Steams' User Agreement (en met de Nederlandse wet) om geen invoerrechten over die games te betalen? Prima natuurlijk als het werkt, maar kan het in de toekomst niet alsnog problemen geven?
Wat heeft Steam met invoerrechten te maken? Denk niet dat zij zich drukmaken in welke mate een bepaalde overheid zich verrijkt :7.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Bart ® schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:47:
[...]

Ik had alles binnen een week wel binnen. Maar goed, ik vind het niet echt een addertje dat een buitenlands bedrijf dat een fysiek product levert, een bepaalde tijd nodig heeft om te leveren. Of ging jij ook klagen bij de dealer waar je je auto had gekocht dat je het addertje gevonden had toen je tank leeg was? Op een gegeven moment stopt ie tenslotte met rijden...
Gast wat loop je fokking zuur te doen? Ik zeg alleen dat ik het in de eerste instantie niet vertrouw. Je doet net alsof ik je beschuldig van criminele activiteiten. Ik ben gewoon aware als ik dit soort dingen koop, lighten up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

apNia schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:55:
[...]

Gast wat loop je fokking zuur te doen? Ik zeg alleen dat ik het in de eerste instantie niet vertrouw. Je doet net alsof ik je beschuldig van criminele activiteiten. Ik ben gewoon aware als ik dit soort dingen koop, lighten up.
Ik doe niet zuur :'). Ik verbaas me alleen over het feit dat je iets niet vertrouwt zonder dat je de feiten kent.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Bart ® schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:53:
Wat heeft Steam met invoerrechten te maken? Denk niet dat zij zich drukmaken in welke mate een bepaalde overheid zich verrijkt :7.
Dat zijn zij volgens mij verplicht als zij hun diensten in een land aanbieden.
Daarom wordt je account ook geblokeerd als je in je profiel een ander land invult als waar je daadwerkelijk woont, bijvoorbeeld omdat je alle spellen liever in dollars betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

frickY schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:59:
[...]

Dat zijn zij wettelijk verplicht als zij hun diensten in een land aanbieden.
Daarom wordt je account ook geblokeerd als je in je profiel een ander land invult als waar je daadwerkelijk woont, bijvoorbeeld omdat je alle spellen liever in dollars betaald.
Alleen maak ik helemaal geen gebruik van de diensten van Steam, maar van Zavvi.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Modbreak:Kunnen de discussies omtrent de prijzen en de voor- en nadelen van bepaalde shops achterwege gelaten worden? Daarvoor kun je in het Shopping Forum terecht, hier hebben we het over Portal 2 zelf.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Tja, de snelste is Amazon en die doet er toch ook gemiddeld een 5-tal dagen over.
Wil je snel een game dan moet je het digitaal kopen, naar de lokale Gameboer gaan of laten sturen als express zending. In alle 3 de vorige gevallen betaal je wel meer.

Eén lichtpuntje, webshops verzenden hun preorders zodra ze die binnen hebben en bij sommige ontvang je dat dan op de release date of zelfs een dag ervoor.

Edit: sorry modbreak te laat gezien.

[ Voor 3% gewijzigd door IStealYourGun op 18-04-2011 14:12 ]

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

agoNITE schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:39:
[...]

Totaal geen antwoord op mijn vraag, maar bedankt ;)
wat ik eigenlijk wou zeggen is dat de game officieel 21 april uitkomt in de winkels. PS3 versie sowiso. maar ook de PC versie (uitgever Electronica Arts). Team fortress 2 lag ook later in de winkel en bij de webshops dan via steam zelf.
Dus als je de game niet via Steamstore koopt, lijkt mij dat je de game pas 21 april kan spelen of dan pas je key ontvangt.

als men zin heeft om morge co-op te spelen. ik zit in de GoT portal2 group ;) dus invite me maar.
vanaf half 7 beschikbaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 18-04-2011 14:25 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Pykow schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:23:
[...]

wat ik eigenlijk wou zeggen is dat de game officieel 21 april uitkomt in de winkels. PS3 versie sowiso. maar ook de PC versie (uitgever Electronica Arts). Team fortress 2 lag ook later in de winkel en bij de webshops dan via steam zelf.
Dus als je de game niet via Steamstore koopt, lijkt mij dat je de game pas 21 april kan spelen of dan pas je key ontvangt.

als men zin heeft om morge co-op te spelen. ik zit in de GoT portal2 group ;) dus invite me maar.
vanaf half 7 beschikbaar.
Ah zo :) Ik ga er ook niet vanuit dat ik de game morgen al kan spelen hoor. Maar iemand anders had het over preorderen via G2play.net en dan morgen al kunnen spelen..vandaar mijn vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
agoNITE schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:28:
[...]

Ah zo :) Ik ga er ook niet vanuit dat ik de game morgen al kan spelen hoor. Maar iemand anders had het over preorderen via G2play.net en dan morgen al kunnen spelen..vandaar mijn vraag :)
Van de site: "Portal 2 Steam Key Pre-Order is expected to be released in 19th of April 2011. Release dates are subjected to change without notice." Is ook de laatste dag dat je hem voor 30 eurie kunt pre-orderen.

Maakt me verder weinig uit, heb pas Donderdag echt tijd :). op een paar avondjes na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Eduardboon schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:49:
[...]

Van de site: "Portal 2 Steam Key Pre-Order is expected to be released in 19th of April 2011. Release dates are subjected to change without notice." Is ook de laatste dag dat je hem voor 30 eurie kunt pre-orderen.

Maakt me verder weinig uit, heb pas Donderdag echt tijd :). op een paar avondjes na.
Bedankt! gamessites zijn geblocked op mijn werk, en in de bevestigings mail staat er verder niks over.
Heb in februari al preordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-09 20:41
Over g2play:

Ik heb zojuist mn key in de mail gehad :)
Hij is nu aan het preloaden dus hij moet goed zijn. Ben erg benieuwd!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:45

Wildfire

Joy to the world!

Lees mijn modbreak hierboven eens.

[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 18-04-2011 16:07 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Wat zal trouwens een groter deel van het spel zijn. Single-player of co-op mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
(bij co-op loop je met 2 mensen de "singleplayer" door dus ik neem aan dat die gelijk zijn ;p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaarten
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-08 12:16
Deze zijn zeker niet gelijk!!

4 portals: YouTube: Portal 2 - Full Co-op Trailer

[ Voor 65% gewijzigd door MasterMaarten op 18-04-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:33

superwashandje

grofheid alom

lijkt me toch dat de coop totaal iets anders is? anders is het toch saai en veel te simpel als je dkamers ook al in je eentje kan spelen?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Hm true zo kan je het ook zien ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 22:09
superwashandje schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:44:
lijkt me toch dat de coop totaal iets anders is? anders is het toch saai en veel te simpel als je dkamers ook al in je eentje kan spelen?
Co-op is inderdaad heel anders, dit omdat er 4 portals zijn en singleplayer dan te simpel zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:48
Berthenk schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:46:
[...]

Co-op is inderdaad heel anders, dit omdat er 4 portals zijn en singleplayer dan te simpel zou worden.
Co-Op kun je misschien beide maar 1 portal creëren waardoor je samen dient te werken?
dan lijkt mij dat de singleplayer alleen makkelijker wordt omdat er dan twee mensen de oplossing proberen te bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 22:09
stijn1309 schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:48:
[...]

Co-Op kun je misschien beide maar 1 portal creëren waardoor je samen dient te werken?
dan lijkt mij dat de singleplayer alleen makkelijker wordt omdat er dan twee mensen de oplossing proberen te bedenken.
Zoals je in dit filmpje kan zien, zijn er 4 portals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Coop en singleplayer zijn allebei aparte routes, dus je zal nooit dezelfde kamer in singleplayer en coop tegenkomen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Vraag me toch af waarom er geen goeie multiplayer is gekomen (dus niet de coop). Ik heb destijds enkel gelezen dat Valve zei dat het simpelweg niet zo leuk was als je zou denken. Maar hebben ze daar ooit nog meer toelichting op gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Multiplayer-competitive puzzle games zijn volgens mij schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Mattie112 schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:27:
Over g2play:

Ik heb zojuist mn key in de mail gehad :)
Hij is nu aan het preloaden dus hij moet goed zijn. Ben erg benieuwd!
Same here! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
Co-op wordt samen gespeeld met Robots, Singleplayer speel je weer met dat ene vrouw als het goed is?!
Ik kan echt niet meer wachten! Dit wordt de spel van het jaar! (na BF3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
apNia schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:15:
Vraag me toch af waarom er geen goeie multiplayer is gekomen (dus niet de coop). Ik heb destijds enkel gelezen dat Valve zei dat het simpelweg niet zo leuk was als je zou denken. Maar hebben ze daar ooit nog meer toelichting op gegeven?
Je komt al heel snel mensen tegen die niet serieus dan gaan spelen, wat anderen gaat ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Houdt het wel nuttig.

[ Voor 86% gewijzigd door psychoclown op 18-04-2011 20:28 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Zhalix schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:44:
[...]

Je komt al heel snel mensen tegen die niet serieus dan gaan spelen, wat anderen gaat ergeren.
Yep, en omdat Valve zei dat het niet zo leuk is als je denkt zeggen ze eigenlijk: "we hebben het met proefpersonen geprobeerd maar het is niet zo leuk als je zou denken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40

Zeror

Ik Henk 'm!

Zhalix schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:44:
[...]

IK denk dat er ook wel een technisch probleem is. Een server gaat het echt niet leuk vinden als ie een map van 16 spelers moet gaan doen. Hoeveel moet ie wel niet gaan rekenen als er 32 portals open zijn 8)7

edit: Weet iemand of ik de map editor voor portal 2 ook weer aanwezig is? Vind het wel leuk om maps te bouwen. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 18-04-2011 19:32 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Hmm, de auxilary power van glados@home daalt met de seconde. Is dit slecht nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:05
Geen idee wat het betekent, maar in dit tempo staat ie over 12 uur op nul volgens mijn grove berekening. Eerder dan "Projected Launch". Die telt ook nog gewoon normaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Rakkerzero schreef op maandag 18 april 2011 @ 19:24:
[...]

IK denk dat er ook wel een technisch probleem is. Een server gaat het echt niet leuk vinden als ie een map van 16 spelers moet gaan doen. Hoeveel moet ie wel niet gaan rekenen als er 32 portals open zijn 8)7

edit: Weet iemand of ik de map editor voor portal 2 ook weer aanwezig is? Vind het wel leuk om maps te bouwen. :)
Ook weer? Waar was ie dan nog meer aanwezig?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaxHyena
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09-2022

DaxHyena

Morior Invictus

Rakkerzero schreef op maandag 18 april 2011 @ 19:24:
[...]

Na de release wordt die vrijgegeven.

We all make choices, but in the end, our choices make us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
var g_currentPotatoCount = 457451;
var g_currentPotatoCountTimestamp = -51 + ( Math.round( new Date().getTime() / 1000 ) );
var g_currentPotatoConsumptionRate = 11.6771584699;

Net even gechecked, er gaat inderdaad per seconde ongeveer 11,67 potatoes van af, wat betekent dat over iets minder dan 11 uur de potatoes op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 13:41
Melkunie schreef op maandag 18 april 2011 @ 19:57:
Geen idee wat het betekent, maar in dit tempo staat ie over 12 uur op nul volgens mijn grove berekening. Eerder dan "Projected Launch". Die telt ook nog gewoon normaal af.
Volgens mij gebruikt Glados de auxilery power voor de startup. Testsubjects staat nu ook op nine?

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
miss krijgen we dan wel FRIET :D

anyway ben erg benieuwd hoelaat het nou precies wordt
zo ook maar even mn laptop booten en preloaden, internet op school is zo traag ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 15:32
Also, er staat nu NINE ipv ZERO op de achtergrond...

EDIT: Sorry, mcdeath was me voor :)

[ Voor 27% gewijzigd door omgwtfbbq op 18-04-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Iemand dit al gezien?
http://disgui.se/images/gman.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
  • Laatst online: 16-05 03:04
volgens mij zijn er 9 lucky testsubjects die al mogen spelen.. zie ook:
http://www.facebook.com/p...433689.346684.93235358688

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er net eens aandachtig naar zitten te kijken, en vergeleken met de originele achtergrond van glados@home maar ik vind het erg ver gezocht. In de originele achtergrond zie ik nou niet echt een sprekende g-man overeenkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

n/m

[ Voor 88% gewijzigd door apNia op 18-04-2011 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Was dat nog niet bekend dan? Dat had ik allang gezien :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Hele vette actie dat sommige lui eerder mogen :-) Hopelijk posten ze geen spoilers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Even wat zitten spelen met saturatie en brightness en het is inderdaad onmiskenbaar de man in the blue suit die daar verborgen zit. Mysterie :9~

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
Boeboe schreef op maandag 18 april 2011 @ 20:55:
[...]

Even wat zitten spelen met saturatie en brightness en het is inderdaad onmiskenbaar de man in the blue suit die daar verborgen zit. Mysterie :9~
Vandaag is aangegeven dat de ARG waarschijnlijk doorloopt naar HL2EP3. De hints naar borealis, aperture, black mesa enz. Zijn eigenlijk wel gewoon bekend.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

uhm de potatos daaronder dalen nu, wat betekend dit ?

[ Voor 41% gewijzigd door Pykow op 18-04-2011 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Pykow schreef op maandag 18 april 2011 @ 20:58:
uhm de potatos daaronder dalen nu, wat betekend dit ?
De tekst eens lezen wat daar bij staat? :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Lees gewoon de wiki even als je wilt weten wat er met die potatoes aan de hand is
10:50: GLaDOS engaged starch-based power cells. Potatoes are actively overclocking from now! The number of potatoes is rapidly decreasing at a rate of 1k 'taters / 1min 25sec. At this rate, it will take about 10 hours to empty completely. Also, there are now nine active test subjects. The countdown timer is also decreasing by an extra 25%
11:00: GLaDOS posted 4 new startup updates. "Reboot safety test protocol initiated...Relaxation chamber locks released...Involuntary hazard mitigation associates have assumed testing positions...Pre-release lethality assessment initiated..."
11:15: The graph tracking progress shows a spike in the rate of completion. Obviously data is currently limited, but it looks like the rate has doubled. It now makes sense to focus on harder games, whilst the overclocking period lasts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
als die de 0 bereikt (ongeveer 1,5 uur als het op deze snelheid doorgaat)
Ook niet zo goed in wiskunde? :p

Hoe kom je aan die 1,5 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

(jarig!)
nou weer bijna 2 klaar (the ball en Audiosurf)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik neem aan dat deze timer gewoon een troll is: http://portal2countdown.com/

Meer info: http://www.themcgoverns.info/portal/

Voor de mensen die nog geen lid zijn van de [GoT] Portal 2 Group. Klik hier om te joinen!

[ Voor 38% gewijzigd door Descriptor op 18-04-2011 21:11 ]

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 17:02

Phehistyr

De Epische Lurker

En aangemeld bij de groep. Mijn halve vrije dag die ik een dezer dagen op moest nemen maar voor morgenmiddag gepland O-)

[ Voor 0% gewijzigd door Phehistyr op 18-04-2011 21:22 . Reden: typo ]

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mcell
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 12:58
Heb me zojuist ook aangemeld bij de GoT groep, pre-loading as we speak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
Descriptor schreef op maandag 18 april 2011 @ 21:09:
Ik neem aan dat deze timer gewoon een troll is: http://portal2countdown.com/

Meer info: http://www.themcgoverns.info/portal/

Voor de mensen die nog geen lid zijn van de [GoT] Portal 2 Group. Klik hier om te joinen!
Dank voor de link

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Nu ook aan het preloaden, en wss niet de enige in huis :) de download gaat niet vlot, maar vlot genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoooper
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
voor iedereen die niet wil preloaden maar gewoon goedkoop wil kopen voor 28,95 euro op http://www.zavvi.nl/games...al-2-pc/mac/10215567.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:49
Waarom zijn die aardappels hard aan het terugtellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:48
TheJVH schreef op maandag 18 april 2011 @ 21:45:
Waarom zijn die aardappels hard aan het terugtellen?
Zoveel zijn er nog left.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
nu Audiosurf compleet is, zijn er alweer 85 minuten van de teller gegaan
ook nog: kijk eens naar Ir1sh, die is nu al portal2 aan het spelen
zo zijn er nog 8 andere (dit duit op de NINE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 14:23
Zie hier; http://valvearg.com/wiki/Player_Changes

Het gerucht is dus dat deze key players in de ARG zijn ingevlogen door Valve om daar nu Portal 2 te komen spelen..

Foto: http://www.facebook.com/Portal

[ Voor 10% gewijzigd door Luqq op 18-04-2011 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Laatst online: 14-11-2021
Dat lijkt me wel niet eerlijk tegenover die andere ARG-spelers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glocom
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11-2022
Misschien dat dit filmpje het dalen van de potatoes verklaard? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Lach er maar mee ja. Vanmorgen een auto achterop gekregen terwijl ik in die file stond te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Downloaden voltooid.. laat maar komen dan! *zet wekker op 8 uur*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Kan me niet herinneren ergens gelezen te hebben of al bekend is wat zo'n beetje de speelduur zal zijn tov Portal 1. Is daar al iets over bekend? (kan me wel indenken dat er niets over te zeggen is aangezien niet iedereen elke puzzel even snel zal kunnen oplossen)

Afijn, erg veel zin erin. In de puzzels zelf natuurlijk, maar vooral in heel het verhaal erachter met Aperature Science, GLaDOS en alle humor :P

(zullen dit keer wederom wel weer verwijzingen naar Black Mesa inzitten hoop ik :))

[ Voor 9% gewijzigd door Wildfire op 18-04-2011 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Wildfire schreef op maandag 18 april 2011 @ 23:21:
Kan me niet herinneren ergens gelezen te hebben of al bekend is wat zo'n beetje de speelduur zal zijn tov Portal 1. Is daar al iets over bekend? (kan me wel indenken dat er niets over te zeggen is aangezien niet iedereen elke puzzel even snel zal kunnen oplossen)
Joshua, Valve: It’s tough to talk in terms of hours, as everyone plays through the game at their own pace. But just the single-player part of Portal 2 is about two-and-a-half to three times longer than all of Portal 1. So that should give you an idea. Then co-op, which is a separate track, is about two times longer than Portal 1.
http://blog.eu.playstatio...-and-that-cake-thing-too/

[ Voor 19% gewijzigd door Ike. op 18-04-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 16:05
Ik baal er toch stiekem een beetje van dat ik morgen gewoon moet werken... maar ik weet iig wat ik morgenavond te doen heb. :)

En... zou er cake zijn? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
FlorisD schreef op maandag 18 april 2011 @ 23:33:
Ik baal er toch stiekem een beetje van dat ik morgen gewoon moet werken... maar ik weet iig wat ik morgenavond te doen heb. :)

Geen cake, zag ik in een interview op gametrailers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

FlorisD schreef op maandag 18 april 2011 @ 23:33:

Ik vrees dat we dit keer weer geen cake krijgen... :P

Tsja, ik kan de game morgen de hele dag spelen. Da's het voordeel van het zeer grote nadeel momenteel werkloos te zijn... mjah. Morgenochtend eerst nog even een sollicitatie de deur uitdoen en dan maar gamen...

Zat net nog wat te neuzen over Portal op Wikipedia. Dit is dus de vrouw op wie Chell is gebaseerd:
Afbeeldingslocatie: http://images.wikia.com/half-life/en/images/d/d7/Alesia_Chell_reference_shot.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Wildfire op 18-04-2011 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:52
Wildfire schreef op maandag 18 april 2011 @ 23:38:
[...]

Ik vrees dat we dit keer weer geen cake krijgen... :P

Tsja, ik kan de game morgen de hele dag spelen. Da's het voordeel van het zeer grote nadeel momenteel werkloos te zijn... mjah. Morgenochtend eerst nog even een sollicitatie de deur uitdoen en dan maar gamen...

Zat net nog wat te neuzen over Portal op Wikipedia. Dit is dus de vrouw op wie Chell is gebaseerd:
[afbeelding]
Knappe vrouw zelfs in een gemeente reiniging kostuum. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
flash!!
portal2 is ge-unlocked op steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

hij is best wel sloom met decrypting ;)

zit al 5 minuten op 32%

Update: Er is een backpack en een store zoals bij tf2 in de online shop. voor 35 euro kan je alles krijgen en over paar dagen is die tradable.

verder moet je het zelf maar uitzoeken ;)

game is geniaal.

[ Voor 87% gewijzigd door Pykow op 19-04-2011 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Introfilmpje klaar. Maar grote ergernis: Nederlands.

Weet iemand al een manier om de taal van het menu én de ondertiteling op Engels te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Melkunie schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 07:53:

Weet iemand al een manier om de taal van het menu én de ondertiteling op Engels te zetten?
Rechtermuisknop op het spel -> properties -> een van de tabs kan je de taal instellen

ik wil naar huis :(

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 19:29
Moet je dan niet gewoon je Steam spel naar Engels zetten?
https://support.steampowe...le.php?ref=8487-WSCN-4121

[ Voor 3% gewijzigd door mhoogendam op 19-04-2011 08:05 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook maar gekocht, op g2play.
Samen met Crysis 2 voor 50E leek me wel een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Melkunie schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 07:53:

Is geloof ik afhankelijk van je taalinstelling in steam zelf
edit: te laat

[ Voor 69% gewijzigd door Icingdeath op 19-04-2011 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
@ Snake, daar stond ie al op Engels.

@ mhoogendam, bedankt! Even proberen.

Jep, dat is em. Danku! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, nu ook aan het decrypten, ging eerst redelijk snel, maar na de 11% gepasseerd te zijn gaat het ineens langzamer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 08:23:
Zo, nu ook aan het decrypten, ging eerst redelijk snel, maar na de 11% gepasseerd te zijn gaat het ineens langzamer :(
Duurde hier ook 5 ~ 10 minuten. En vervolgens moest ik nog 1gb downloaden :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Engineer schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 00:27:
Waarom blijft men toch zo sensationeel doen over die aardappels. Steam news staat er vol mee en dit topic blijft er ook over doorgaan. Het moment dat dat aardappel gebeuren begon waren er nog maar 4 dagen te gaan. Daar ga je toch geen 40 euro voor neerleggen met de *kans* dat Portal 2 een paar uur eerder uit komt :z. Vergeet die fokking aardappels toch, een nachtje slapen en de officiele release is er :).
De mensen die een gouden aardappel hebben gehaald VOOR Portal 2 uitkwam hebben de valve complete pack gratis gekregen. Nadeel is wel dat op half life 2 en half life 2 ep 1 na de dubbele games uit die pack niet giftable zijn geworden voor ze. Wel zat Portal 2 erbij, maar ik gok dat de meeste mensen die de golden potatoe gehaald hebben die ook al hadden gepreordered.

[ Voor 12% gewijzigd door 4ourty2 op 19-04-2011 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

1tip voor iedereen. ZET PUSH TO TALK AAN AUB !!!

ik heb vanmorge even 4 maps co-op gespeeld met een duitser.
Glados duits + engels doorelkaar is echt vervelend.

BTW het lijkt erop dat alle hats in tf2 die je als gift hebt gekregen. ook in portal2 te dragen zijn.
zal leuk zijn als je alle hats van tf2 naar portal2 kunt zetten.

Wel baal ik dat je voor de taunts moet betalen en op de PS3 werken de taunts niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 17-09 22:19
Ik zit helaas nu te werken, maar om 5 uur wel thuis en gelukkig is mijn Portal 2 al klaar met decrypten! :D Vanochtend om 7 uur was 'ie zo klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Aha, ik denk dat ik al weet wat ik vanavond ga doen. Hopelijk gaat decrypten wat snel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Man wat baal ik nu! Ik heb hem besteld bij GCShop, maar deze krijgt hem de 21ste pas binnen. Ik moet dus nog minimaal t/m vrijdag wachten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Mag ik jullie attenderen op de topicwaarschuwing, houdt het topic schoon aub.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Laatst online: 19-09 12:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik heb hem vanmorgen al gespEeld. iig de eerste 10 ofwat singleplayer levels. Erg leuk in elkaar gezet. Ik zou in principe wel meer willen vertellen maar dan spoil ik teveel voor mensen hier. Iig krijg je wel weer de basistraining, sort of. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:36

NoTimeRemains

I know

Iemand de PS3 al gespot?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
zoooper schreef op maandag 18 april 2011 @ 21:41:
voor iedereen die niet wil preloaden maar gewoon goedkoop wil kopen voor 28,95 euro op http://www.zavvi.nl/games...al-2-pc/mac/10215567.html
met kortingscode znl10 krijg je nog eens 10% korting ook.

Wel alleen paypal of Creditcard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
http://steamcommunity.com...66098631326364?tab=public
http://steamcommunity.com...66098631317710?tab=public

Oh valve, I should have known :z

[ Voor 6% gewijzigd door RaCio op 19-04-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Had het al gezien in het spel ja. Ik ga die dingetjes absoluut niet kopen, maar het zou wel geinig zijn als je ze op bepaalde manieren kunt verdienen. Nooit veel Team Fortress 2 gedaan, maar werkte het daar ook niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Het lijkt erop dat je ook hier random drops hebt zoals in tf2 ;)
ik zat even te kijken en kreeg een vlaggetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat ze er maar niet te ver mee gaan. Het is de hoofdreden dat ik volledig gestopt ben met TF2.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40

Zeror

Ik Henk 'm!

Ligt ie vandaag ook al in de winkels ofnie?
Sites geven allemaal 21 april aan..

[ Voor 30% gewijzigd door Zeror op 19-04-2011 10:27 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Pykow schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:23:
Het lijkt erop dat je ook hier random drops hebt zoals in tf2 ;)
ik zat even te kijken en kreeg een vlaggetje :P
Dan speel je toch gewoon alleen vanilla xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Rakkerzero schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:25:
Ligt ie vandaag ook al in de winkels ofnie?
Sites geven allemaal 21 april aan..
meesten hier hebben het over de Steam versie, die vandaag live gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Laatst online: 19-09 12:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik heb erg lang WoW gespeeld en daar heb ik ook nooit geld over de balk gegooit voor nutteloze extra's. Alle spellen moeten gewoon ongehinderd te spelen zijn voor iedereen die alleen het basispakket heeft zonder de online poespas.

Ik denk dat we het ook niet moeten gaan hebben over prijzen en marketingstrategien maar over portal 2 zijn gameplay. :)

Ik merkte dat de eerste paar missies je wat minder aan het handje hielden dan bij Portal 1. Je wordt nog steeds wat geholpen 'hier en daar' maar je hebt meer vrijheid in het uitzoeken van dingetjes. Dat vond ik wel wat beter. Tot nu toe nog geen uitdagende puzzels kunnen spelen, maar die komen vast. (ik ben pas bij puzzel 10 ofzo, net na GLaDos)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste