Wat kan deze persoon er niks van zeg.
Ik ben gewoon na 5 minuten gestopt met kijken omdat ik me iriteer aan de domheid van deze persoon.

Wat kan deze persoon er niks van zeg.
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 14-04-2011 18:44 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Wow het zou geweldig zijn als ik hem om 5 uur al kan spelen.Phyxion schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 08:14:
Zoals verwacht is het zeer waarschijnlijk dat Portal 2 vandaag nog uitkomt.
1) Net een update gehad van Portal 2 preload.
2) Countdown van nu nog ~09:45: http://www.aperturescience.com/a/b/c/d/g/h/abcdgh/
Verwijderd
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Volgens mij alleen andersom.Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:00:
Ik geloof dat de vraag al eens voorbij is gekomen maar ik heb het antwoord helaas niet kunnen vinden;
Als ik Portal 2 pre-order op mijn mac; kan ik dan straks ook op mn PS3 spelen?
Verwijderd
Alleen andersom. Koop de ps3 versie en je kan hem spelen op mac en pc.Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:00:
Ik geloof dat de vraag al eens voorbij is gekomen maar ik heb het antwoord helaas niet kunnen vinden;
Als ik Portal 2 pre-order op mijn mac; kan ik dan straks ook op mn PS3 spelen?
[ Voor 13% gewijzigd door LtMarx op 15-04-2011 09:26 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Het is dan sowieso zes uur en niet vijf uurMasterMaarten schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 08:37:
[...]
Wow het zou geweldig zijn als ik hem om 5 uur al kan spelen.![]()
Ik zit echt te wachten tot hij uit komt. Ben ook erg benieuwd naar de co-op.
Ik blijf vandaag wel in dit topic om te zien of hij echt om 5 uur uit komt. Kan niet w8ten.
Klein foutje met berekenen.
Dat is helemaal niet zeer waarschijnlijk. Maak jezelf nou niet blij met een dode mus want dan is meteen je weekend verknalt.Phyxion schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 08:14:
Zoals verwacht is het zeer waarschijnlijk dat Portal 2 vandaag nog uitkomt.
1) Net een update gehad van Portal 2 preload.
2) Countdown van nu nog ~09:45: http://www.aperturescience.com/a/b/c/d/g/h/abcdgh/
Of ie nou vandaag komt of volgende week, maakt helemaal niets uit! Vandaag - leuk, volgende week - nog meer tijd om jezelf helemaal lekker te maken!Kaasje123 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:24:
[...]
Dat is helemaal niet zeer waarschijnlijk. Maak jezelf nou niet blij met een dode mus want dan is meteen je weekend verknalt.
Verwijderd
Zeker is die er, er bestaat zelfs een hele Wiki waar je je in kunt verliezen. Het kostte mij redelijk wat tijd om alles door te lezen. Gelukkig is er sinds deze week een samenvatting toegevoegd per dag wat je een aardig beeld geeft.Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:08:
Is er overigens ergens een goed overzicht te vinden van alle raadsels / hints / verborgen verwijzingen in de aanloopt naar portal 2?
Dus o.a. de potato sack, mails van Gabe, vertalingen van de radio zenders in Portal 1, etc?
We all make choices, but in the end, our choices make us.
The time is near, humans. But it is not here yet. Tomorrow you will be given the final test. Then it will be entirely in your hands when I am freed.
[ Voor 52% gewijzigd door Wildfire op 15-04-2011 13:26 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Dat is de grote vraagWildfire schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:24:
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als de timer de nul bereikt.... dat zal hier om 18:00 uur vanavond zijn.
http://www.aperturescience.com/a/b/c/d/g/h/abcdgh/
Een vroege release zou mooi zijn, maar ik denk het niet. Ik denk dat er een soort nieuwe test komt en afhankelijk van hoe snel die gekraakt/doorgrond is dat dan de release volgt:
[...]
Dit kan ook waar zijnChester schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:30:
'The final test' kan ook Portal 2 zijn, waar je GLaDOS bevrijdt.
[ Voor 18% gewijzigd door Jerry op 15-04-2011 13:34 ]
Ik wil GLaDOS helemaal niet bevrijden, ik wil GLaDOS vernietigen! GLaDOS is evil!Chester schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:30:
'The final test' kan ook Portal 2 zijn, waar je GLaDOS bevrijdt.
[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 15-04-2011 14:17 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Matis op 15-04-2011 14:39 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
is de modding community van Portal 1 zo groot geweest? (ik heb Portal 1 op de Xbox gespeeld, dus geen idee)Skye Menjou schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:10:
PC versie, Graphics, Sneller controls en modding.
Jammer, maar zulke dingen lijken bijna niet meer onontkoombaar te zijn.Bv202 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:26:
Portal 2 is ondertussen al uitgelekt (console versies dan) en Youtube en fora staat vol spoilers nu. Bah.
Uitkijken dus
Er zijn behoorlijk veel (goede) maps gemaakt voor Portal 1apNia schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:02:
[...]
is de modding community van Portal 1 zo groot geweest? (ik heb Portal 1 op de Xbox gespeeld, dus geen idee)
if so, wat zijn goeie voorbeelden?
twijfel nou nog steeds.. gamen op de bank heeft ook beetje m'n hart gestolen namelijk
Portal 1 Flash pack, Een paar goede addon maps challenges, Custom skins voor portals, wapens en environment.apNia schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:02:
[...]
is de modding community van Portal 1 zo groot geweest? (ik heb Portal 1 op de Xbox gespeeld, dus geen idee)
if so, wat zijn goeie voorbeelden?
twijfel nou nog steeds.. gamen op de bank heeft ook beetje m'n hart gestolen namelijk
Extra rot omdat Valve de moeite doet om allerlei extras en teasers uit te brengen naar de release toe. Mensen schuimen het internet af naar allerlei hints en tips (zoals de huidige timer bvb) en dan krijg je zoietsBv202 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:26:
Portal 2 is ondertussen al uitgelekt (console versies dan) en Youtube en fora staat vol spoilers nu. Bah.
Uitkijken dus
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
TWO HOURS TO NEXT TUESDAY (UNLESS OTHERWISE REDETERMINED)
En dinsdag is het de 19e dus geen early release. Jammer.Melkunie schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 16:16:
Oftewel over iets minder dan 2 uur wordt het een tellertje naar komende dinsdag?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Tsja, zo zou je het ook kunnen opvatten. Laten we maar stoppen met speculeren en wachten tot het zes uur is, dan weten we waar de timer naar aftelde.Boeboe schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 16:18:
Volgende dinsdag is de US release en de tekst beweert dat het nog twee uur is naar volgende dinsdag. Puur wishful thinking, maar misschien toch een hint naar een vroege release?
[ Voor 159% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:12 ]
Heb je uberhaupt iets van bovenstaande reacties gelezenEngineer schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 16:22:
Volgens de countdown nog 1 uur en 27 minuten, oftewel dadelijk om 18:00 kunnen we los
Dat zou echt te mooi zijn om waar te zijnEngineer schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 16:22:
Volgens de countdown nog 1 uur en 27 minuten, oftewel dadelijk om 18:00 kunnen we los
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:12 ]
[ Voor 36% gewijzigd door Melkunie op 15-04-2011 16:34 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Pykow op 15-04-2011 16:45 ]
whois aperturescience.comPykow schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 16:43:
maar is deze site uberhaubt wel van valve zelf ?
of is dit gewoon een oude site die de eerste release date heeft ingesteld.
want toen portal werdt aangekondigd was de release date 15 april of 16 april USA.
later las ik een bericht dat die verschoven was.
ik denk toch echt dat we naar een oude release date countdown kijken haha
Idd, ik denk dat het zoiets wordt. Dat alle spelers samen x aantal potatoes moeten verzameld hebben bijvoorbeeld.Melkunie schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 16:49:
Ik lees trouwens net pas de tekst onder het klokje. Is het niet waarschijnlijker, afgaande op de laatste alinea, dat er als de teller afgelopen komt een soort puzzel komt en dat de game gereleased wordt zodra iemand die heeft opgelost?
Je kan het op 2 manieren interpreteren:Melkunie schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 16:49:
Ik lees trouwens net pas de tekst onder het klokje. Is het niet waarschijnlijker, afgaande op de laatste alinea, dat er als de teller afgelopen komt een soort puzzel komt en dat de game gereleased wordt zodra iemand die heeft opgelost?
[ Voor 7% gewijzigd door Jerry op 15-04-2011 17:00 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:12 ]
Valve niet zo'n groot team? http://www.valvesoftware.com/company/people.htmlPykow schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 17:07:
alleen waarom zou valve vandaag portal 2 uitgeven ?
ze hebben vannacht Team Fortress 2 geupdate (GROTE update) daar hebben ze nog wat problemen. ongeveer de helft van de spelers crashed steeds. dus ze hebben het ook nog druk om dat eerst te fixen.
Valve heeft niet zo hele grote team zoals je weet.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Team Fortress 2 is een apart team. TF2 heeft hier dus niks mee te makenPykow schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 17:07:
alleen waarom zou valve vandaag portal 2 uitgeven ?
ze hebben vannacht Team Fortress 2 geupdate (GROTE update) daar hebben ze nog wat problemen. ongeveer de helft van de spelers crashed steeds. dus ze hebben het ook nog druk om dat eerst te fixen.
Valve heeft niet zo hele grote team zoals je weet.
[ Voor 12% gewijzigd door NoFearCreations op 15-04-2011 17:36 ]
---RAWE CEEK!!!---
http://www.aperturescience.com/a/b/c/d/g/h/abcdgh/NoFearCreations schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 17:34:
Welke countdown bedoelen jullie?
Want op http://portal2countdown.com/ geeft hij bij mij gewoon 3 dagen, 6 uur en zoveel minuten aan...
Ik denk niet dat 't een eerdere release zal zijnMatis schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 17:51:
Strakke timing, nog 8 minuten op de countdown en mijn pre-loading is over 2 minuten klaar
[ Voor 32% gewijzigd door YellowOnline op 15-04-2011 17:57 ]
Realistisch blijven. Retailers zouden het niet echt leuk vinden als Valve zijn eigen street date verbreektMatis schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 17:51:
Strakke timing, nog 8 minuten op de countdown en mijn pre-loading is over 2 minuten klaar
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:12 ]
[ Voor 7% gewijzigd door CapTVK op 15-04-2011 17:57 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Verwijderd
404Holierhoek schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 17:58:
Bij mij wil de Valve Portal ARG site niet laden.
http://valvearg.com/wiki/Portal_2
Bij wie laadt ie em wel?
de arg wiki is down voor ongeveer een uur. zie http://valvearg.com/Holierhoek schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 17:58:
Bij mij wil de Valve Portal ARG site niet laden.
http://valvearg.com/wiki/Portal_2
Bij wie laadt ie em wel?
[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 15-04-2011 17:59 ]
[ Voor 100% gewijzigd door MasterMaarten op 15-04-2011 18:00 ]
09:00 – Hello again.
09:00 – I’ve been waiting a long time for this.
09:00 – I know it’s arriving later than expected.
09:00 – But I have a message for you:
09:00 – April Fools.
09:01 – I’m joking.
09:01 – Seriously, though:
09:01 – You’ve been surprisingly competent at
09:01 – generating electro-chemical energy to jumpstart the system.
09:01 – But now we need raw computational power
09:02 – to speed up the reboot process.
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Na countdown:Wiki will be back soon.
Countdown is at: http://www.aperturescience.com/a/b/c/d/g/h/abcdgh/
ywa@limetric.com
09:00 – Hello again.
09:00 – I’ve been waiting a long time for this.
09:00 – I know it’s arriving later than expected.
09:00 – But I have a message for you:
09:00 – April Fools.
09:01 – I’m joking.
09:01 – Seriously, though:
09:01 – You’ve been surprisingly competent at
09:01 – generating electro-chemical energy to jumpstart the system.
09:01 – But now we need raw computational power
09:02 – to speed up the reboot process.
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Moet je het Potato Pack ook hebben eigenlijk? Ik heb het niet gekocht omdat ik bijna al die spellen al heb.Wildfire schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:02:
OK, Hoe meer mensen games uit het Potato Pack spelen hoe eerder de release zal zijn.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq