Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

omgwtfbbq schreef op maandag 07 maart 2011 @ 10:15:
Misschien de portal oranje maken en het mannetje blauw laten? :)

EDIT: Also: http://www.ebgames.com.au...tal+2%3a+The+Cube+Edition

Portal 2 Cube Edition, krijg je een Portal 2 Rubiks Kubus :>
En voor die rubiks kubus betaal je dan 30 dollar? :o Dan liever geen kubus en enkel het spel imo. Leuk gevonden maar mij toch te veel te duur.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 15:39
Iemand interesse in Portal 2 voor 40 euro? Ik had wat geklooi met steam en daardoor heb ik nu een two-pack ipv een enkele pre-order. Gewoon in Steam, ik kan 'm meteen giften :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Die cube is wel echt graaf. Jammer dat je die niet gewoon bij je pre-order krijgt :(
Ik geef normaal ook weinig om dozen en boekjes, maar ook de doos ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
omgwtfbbq schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:13:
Iemand interesse in Portal 2 voor 40 euro? Ik had wat geklooi met steam en daardoor heb ik nu een two-pack ipv een enkele pre-order. Gewoon in Steam, ik kan 'm meteen giften :)
Yep :) DM'men?

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
frickY schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:18:
Die cube is wel echt graaf. Jammer dat je die niet gewoon bij je pre-order krijgt :(
Ik geef normaal ook weinig om dozen en boekjes, maar ook de doos ziet er goed uit!
Ik geef ook altijd vrij weinig om extra's bij pre-orders of limited editions, maar als Valve een limited edition Portal 2 had gemaakt met een leuke goodie had ik er toch serieus over nagedacht 'm te kopen!

@DrDDay, je hebt bericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:34

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Weer wat nieuws!
We have read that Portal 2 takes place a hundred years or so after the events of Half-life 2 Episode 2. The first Portal took place between Half-life 1 and Half-life 2, so there is a huge gap left unaccounted for in the Portal story arc. According to Erik Wolpaw at PAX East, Valve plans to fill us in:

"We're actually going to release something that we're not talking about yet that will give a little bit of the story of the interim time," "We're doing that before release."

Before we get too excited about the Half-life and Portal story cross-over, Erik also said:

"We tried to keep as light a touch about it as we did in Portal 1. Fans of Half-Life will notice some things, but if you haven't played Half-Life they'll just kind of pass right by you. You're not going to see Gordon tromping through the facility."
While speaking to Joystiq at PAX East, Eric Wolpaw was asked about the difficulty of Portal 2. "We're going to train you, at no point are we going to ask you to do something that we haven't prepared you to do," he said. It turns out that Valve with their awesome trickery were monitoring people's gameplay through Portal 1, and noticed there were a couple of the more acrobatic puzzles that require "twitchy ninja skills" that a lot of people ended up quitting the game over.

Valve want to do away with that frustration by both tweaking the 'tunneling' physics of the portals, and making more effort to make sure people using controllers (whether this also meant mouse+keyboard combinations is not known) have an easier time with maneuverability and the layout of puzzles.
As for the trailers for the game that seemed to show some pretty devilish puzzles, Eric noted that the gameplay in the trailers was to show "someone do some crazy ninja moves," meaning the puzzles in the end result may not be as difficult.

So what about those of us who are interested in a difficulty boost? What about challenge rooms or DLC? Eric said that challenge rooms won't be shipped with the game, but there is planned DLC. Having said that, though, I can't remember there being any extra challenge rooms for Portal released.

On the subject of Steamworks features on the PS3 being used in other games, Eric said that, "I think we're always looking into stuff like that," before adding, "We're not ready to talk about anything like that, but I think it would be great if it happened."

The full interview, with some extra tid-bits about Playstation Move support, can be found over at Joystiq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand interesse in Portal 1? Heb Portal 2 nu ge-preordered, maar ik heb Portal 1 al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:44:
Nog iemand interesse in Portal 1? Heb Portal 2 nu ge-preordered, maar ik heb Portal 1 al :P
Yes please! :) DM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:44:
Heb die 1 zeker 2x uitgespeeld. Zag ook zoon filmpje online waar iemand dat in 10 mintjes deed fzo :"] ik heb er toch wel uurtjes ingestopt zeker de eerste keer.

#KANNIETWACHTENOPPORTAL2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Timmiewimie schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:24:
[...]

Heb die 1 zeker 2x uitgespeeld. Zag ook zoon filmpje online waar iemand dat in 10 mintjes deed fzo :"] ik heb er toch wel uurtjes ingestopt zeker de eerste keer.

#KANNIETWACHTENOPPORTAL2!
offtopic:
Dit is GoT, niet Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Lang geleden dat ik nog zo heb uitgekeken naar een game als nu :)

Nieuwe TV-spot trouwens:
YouTube: Portal 2: Official Pre -order Commercial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

ik heb er ook weer echt zin in, om portal 2 te spelen.

in het begin wist ik niks van Portal. dus toen ik op het eind kwam Bij vuur, dacht ik echt WAUW ik heb een Glitch gevonden. Na een tijdje kwam ik er achter dat het gewoon bij de game hoorde, dat was echt een geniaal game moment voor mij.

Laatst dat ik echt op een game zit te wachten was in 2007 voor COD4.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag zojuist dit plaatje op internet:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Wf1QV.jpg

Ziet er wel vet uit :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27
nog een maandje ^^

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Ow nee toch he, ik dacht nog een week. Gaming 4 Science ;)

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Pykow schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:26:
in het begin wist ik niks van Portal. dus toen ik op het eind kwam Bij vuur, dacht ik echt WAUW ik heb een Glitch gevonden. Na een tijdje kwam ik er achter dat het gewoon bij de game hoorde, dat was echt een geniaal game moment voor mij.
Welk vuur?
spoiler:
Dat stukje met dat GlaDOS je wil vermoorden door je levend te verbranden op zo'n bewegend platform?
Maar ff een spoiler voor mensen die Portal 1 nog niet hebben uitgespeeld.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Deel 1 van de 4 filmpjes die de komende tijd (tot 19 april) gaan uitkomen:

@MrMallo: Gaaf! Totdat je vriendin het ziet ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Odysseus253 op 22-03-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Laatst online: 18:19
M'n vriendin zou het nog wel zien zitten, als kunstobject. Tot ze er achter komt dat het van een computerspelletje afkomt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Melkunie schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 23:17:
M'n vriendin zou het nog wel zien zitten, als kunstobject. Tot ze er achter komt dat het van een computerspelletje afkomt... :P
Wellicht kun je haar zo gek krijgen om samen een potje te spelen.

Na het eten: "schat, zin in een potje co-op?"

De Companion Cube heeft niet voor niets een hartje in het midden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Vond zojuist deze portal image. :D Awesome!

Afbeeldingslocatie: http://www.aeropause.com/archives/images/portal-thumb-410x378.jpg

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmartijn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-07 13:21
Heb net even portal 2 gepreordered (spelling?)
Kan niet wachten tot het uitkomt :)
is toch op 19 april?

http://blog.brixit.nl - Programming, electronics and guitars. http://debestesupermarktpizza.nl - pizza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:11
@Dreanor
Gave afbeelding :D

@mrmartijn
volgens steam: "Available: April, 2011" nou heb ik ergens ook wel is 19 april voorbij zien komen dus ik hoop dat je gelijk heb ;)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mrmartijn & Mattie112

Volgensmij wordt die via Steam wereldwijd op 18 April gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwinvdv
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-07 23:18
Voor de mensen die Steam ook te duur vinden, zou ik hem hier of hier bestellen. Je hebt het dan mogelijk dan wel later in huis, maar een paar dagen extra kan ik wel wachten.

PS Ik vraag mij wel af waar en wanneer je het portal 2 pakket met de Razer Hydra kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

kwinvdv schreef op zondag 03 april 2011 @ 22:09:
Voor de mensen die Steam ook te duur vinden, zou ik hem hier of hier bestellen. Je hebt het dan mogelijk dan wel later in huis, maar een paar dagen extra kan ik wel wachten.
Of hier: http://www.game.co.uk/Gam...al-2/~r351320/?s=portal+2

Zavvi is niet echt snel inderdaad. Nouja, ik weet niet hoe het normaal is, maar ik zit nu al 2 weken op mijn preorder van Crysis 2 te wachten. Ook meteen mijn eerste bestelling. Gaat de Engelse post altijd zo traag of is mijn pakketje dan gestolen/kwijtgeraakt dan?

Die tweede link is G2play. Dan heb je alleen een key. En verder... nee laten we daar maar niet over beginnen :P Komt erop neer dat er nog wel eens batches keys van hun zijn gebant door Steam omdat ze geen officiële verkoper zijn e.d.

[ Voor 9% gewijzigd door Compizfox op 03-04-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwinvdv
Ik had eerst ook al naar www.game.co.uk gekeken, maar daar is het omgerekend 31.70 euro en komt er nog verzendkosten bij. Dus is het goedkoper om het bij zavvi.nl te kopen en ik neem aan dat zij het wel sneller zullen leveren dan dat Britse bedrijf. Het nadeel daar is wel dat je met niet met ideal kan betalen, waar mijn voorkeur naar uit gaat. Maar heb gister een paypal account aangemaakt en het binnen kort daar(zavvi.nl) dus wel kopen.

Edit: zavvi.nl is een UK bedrijf die ook een vestiging in Nederland heeft, maar geen magazijn in Nederland, dus kan zijn dat het product wel eerst nog uit UK moet komen.

[ Voor 24% gewijzigd door kwinvdv op 03-04-2011 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
kwinvdv schreef op zondag 03 april 2011 @ 23:01:
Ik had eerst ook al naar www.game.co.uk gekeken, maar daar is het omgerekend 31.70 euro en komt er nog verzendkosten bij. Dus is het goedkoper om het bij zavvi.nl te kopen en ik neem aan dat zij het wel sneller zullen leveren dan dat Britse bedrijf. Het nadeel daar is wel dat je met niet met ideal kan betalen, waar mijn voorkeur naar uit gaat. Maar heb gister een paypal account aangemaakt en het binnen kort daar(zavvi.nl) dus wel kopen.

Edit: zavvi.nl is een UK bedrijf die ook een vestiging in Nederland heeft, maar geen magazijn in Nederland, dus kan zijn dat het product wel eerst nog uit UK moet komen.
Ik ga hem sowieso ergens halen, gewoon steam denk ik....

Hoe heet het als je elke ochtend met Portal-radio-muziekje wakker wordt gemaakt door je wekker?

YouTube: Portal Radio Tune *high quality

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Holy crap, ik ben afgelopen weekend maar eens begonnen met Portal: Still Alive (op Xbox360)

Afbeeldingslocatie: http://images1.memegenerator.net/ImageMacro/6905172/Portal-Y-I-no-play-earlier.jpg?imageSize=Medium

Wat een gaaf concept, wat een vet spel! Als ik nu door mijn eigen appartement loop "zie" ik automatisch waar portals kunnen en waar niet (donkere vloer: nope, lichte muur: jupp) I'm hooked! :o

Gauw dus alle challenges doen voordat Portal 2 uitkomt. _/-\o_

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Voor mensen die Portal willen spelen, maar alle levels al kunnen dromen: http://www.portalgamemaps.com/

Zitten een hoop leuke maps bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ik kan op die site niet downloaden :S
hmm nu werkt het wel opeens :S

je mag blijkbaar niet meerdere tabs van die site open hebben

[ Voor 63% gewijzigd door Alien B.O.B. op 04-04-2011 12:00 ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

kwinvdv schreef op zondag 03 april 2011 @ 23:01:

Bij Zavvi komt het idd ook uit Engeland, net als bij Game.co.uk. Ik heb trouwens Crysis 2 besteld bij Zavvi.com, maar ik neem aan dat niet uitmaakt?
Ewivis schreef op zondag 03 april 2011 @ 23:43:
[...]
Hoe heet het als je elke ochtend met Portal-radio-muziekje wakker wordt gemaakt door je wekker?

YouTube: Portal Radio Tune *high quality
Lol geniaal, die ga ik ook als wekker instellen!
JayVee schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:16:
Als ik nu door mijn eigen appartement loop "zie" ik automatisch waar portals kunnen en waar niet (donkere vloer: nope, lichte muur: jupp) I'm hooked! :o
Lol :P Misschien om de 2 uur Portal spelen even 5 minuten pauze houden dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Portal 1 is zo kort omdat het een soort demo is.
Valve wou eerst is kijken of er animo voor deze game was.

Ook ik kan niet wachten tot ik deze game eindelijk in mn ps3 kan duwen! :)
En de vreugde is natuurlijk dubbel daar de game niet alleen nieuw is, maar ook nog is de eerste game van Valve die op de Ps3 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-dude
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:28
Klopt niet.
De orange box werd ook uitgebracht op de ps3

The Orange Box is a video game compilation for Microsoft Windows, Xbox 360, Mac OS X and PlayStation 3
The Orange Box is essentially five separate games: Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, the puzzle game Portal, and the colorful multiplayer action game Team Fortress 2

Aah foutje :)
The PlayStation 3 version was produced by Electronic Arts

[ Voor 10% gewijzigd door C-dude op 05-04-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Portal: Still Alive is een speciale XBLA versie met extra maps (http://portalmaps.wecreatestuff.com/).

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 07:26

E-Rick

I love it :7

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 01:19:
Portal 1 is zo kort omdat het een soort demo is.
De eerste playthrough is vooral om het spel te leren en is binnen een uurtje te doorlopen, het echte spel begint pas bij de advanced maps en de challenges (least portals, least time en least steps). Daar ben je echt wel meer dan een dag mee bezig!

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:00

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb een mooi alternatief gevonden voor Portal terwijl ik wacht op Portal 2 :)
Ik zag op Steam het spel The Ball staan. Dit is net als Portal een 1st person 3d puzzelspel met ipv portals speel je hier met een grote metalen bal. En dat voor zo'n 8,99 euro. Er is ook een demo mocht het even willen proberen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 05-04-2011 21:33 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 15:40:
@mrmartijn & Mattie112

Volgensmij wordt die via Steam wereldwijd op 18 April gereleased.
Nee, steam released Portal 2 op de 19e.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

portal 2 preview
Weinig nuttige info, behalve dan dat dit echt niets is voor mensen die niet van puzzelgames houden is, wat dus onzin is, dus eigenlijk ook niet nuttig. :p
Maar wat ziet de game er vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:00

Zeror

Ik Henk 'm!

Engineer schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:47:
Die turret bouw machine ziet er gaaf uit! Volgens mij sta je ingame daar al een paar minuten naar te kijken :P
En dan ziet ie je en wordt je neergeknald :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Rakkerzero schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:51:
[...]

En dan ziet ie je en wordt je neergeknald :+
achterglas of met god mode aan kan je er uren naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Beetje verbaast dat er in deze thread niet veel aandacht wordt besteed aan Valve's potato arg...kom op mensen..dit gaat allemaal over Portal2!

http://valvearg.info/wiki/Valve_ARG_Wiki

Geweldig hoe ze samen met al die andere developers dit in elkaar hebben gedraaid. Hier is al een poos over nagedacht. _/-\o_

P.S. De games in potato pack zijn best goed. ;)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwinvdv
Ik weet niet wie van jullie hier minecraft heeft gespeeld. Maar dit is ook wel vet!
En dit is een filmpje van die mod, met een kleine beetje portal humor.

[ Voor 31% gewijzigd door kwinvdv op 08-04-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Multi] Portal 2 - Deel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:15

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

CapTVK schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:43:
Beetje verbaast dat er in deze thread niet veel aandacht wordt besteed aan Valve's potato arg...kom op mensen..dit gaat allemaal over Portal2!

Geweldig hoe ze samen met al die andere developers dit in elkaar hebben gedraaid. Hier is al een poos over nagedacht. _/-\o_

Het lijkt er trouwens op dat dit voor Portal 2 is en helaas niet voor een nieuwe andere game.

Namelijk poRtaLtWo, verwijder de R L en W en je krijgt potato.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Hij doelt er op dat er een PORTAL mod is voor minecraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Lt. Marx schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:39:
[...]

Het lijkt er trouwens op dat dit voor Portal 2 is en helaas niet voor een nieuwe andere game.

Namelijk poRtaLtWo, verwijder de R L en W en je krijgt potato.
je krijgt dat ook te zien in je profile als je alle 13 games van de potato pack hebt gespeeld

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmartijn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-07 13:21
Ik kijk net op steam, Zie dit:

Available: 19 April 2011
This game will unlock in approximately 1 week, 2 days and 17 hours

http://blog.brixit.nl - Programming, electronics and guitars. http://debestesupermarktpizza.nl - pizza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

CapTVK schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:43:

Dat gaat me allemaal veel te snel en te diep, heb eigenlijk geen idee waar het over gaat. Lees de thread over een hele tijd wel als alles uitgekristalliseert is, net zoals met hun eerste ARG (paar maanden geleden voor het eerst gelezen). Dat verhaal op die wiki bijhouden is geen doen, heb nog meer te doen in m'n leven ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

zo hebben er mensen hier al potatos in hun profiel pagina van steam staan ? (ik zelf heb er nu 11 heb er nu 13)

[ Voor 10% gewijzigd door Alien B.O.B. op 11-04-2011 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:43

Wildfire

Joy to the world!

Op Gamer.nl gelezen:
Het eerste deel van de Portal 2 comic 'Lab Rat' is sinds dit weekend online beschikbaar. Het stripverhaal is exclusief te lezen op IGN.

Het vijftien pagina's tellende Lab Rat moet het universum van Portal 2 verdiepen. Het tweede deel van Lab Rat verschijnt later vandaag, eveneens op IGN. De comic werd intern geproduceerd bij ontwikkelaar Valve met de hulp van Michael Avon Oeming, bekend als schrijver en tekenaar van comics Bulletproof Monk, Powers en The Mice Templar. Oeming is in dienst bij Valve en werkte ook aan webcomics van Left 4 Dead en Team Fortress 2.
Gelukkig staat de comic ook gewoon op www.thinkwithportals.com (specifiek: www.thinkwithportals.com/comic) zonder het IGN-watermerk erin.

Voor de geïnteresseerden, op pagina 9 van de comic is onderstaande binaire code te zien:
01010100 01101000 01100101 00100000 01100011 01100001 01101011 01100101 00100000 01101001 01110011 00100000 01100001 00100000 01101100 01101001 01100101 00101110
Drie keer raden wat het betekent... ik sloeg mezelf voor het hoofd toen ik het naar tekst had omgezet:
spoiler:
The cake is a lie.
Duh. :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Laatst online: 17:58

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Wajow :D In die Lab Rat comic hebben ze weer enorm veel tijd gestoken.

Echt zoals Valve betaamd _O_

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

nog 1 week en dan kunnen we los gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Volgende video is inmiddels uit, nog een te gaan.

YouTube: Aperture Investment Opportunity #4: "Boots"

De volgende code is er inmiddels in gevonden:

http://valvearg.com/wiki/Portal_2#Video_.234:_.22Boots.22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een tip voor mensen die hem nog moeten/willen bestellen. Ik heb hem bij zavvi.nl besteld met de code ZNL10 /werkt niet meer :(/, dan krijg je 10% korting, en via zavvi.nl zijn de verzendkosten gratis.
Je zal natuurlijk wel enkele dagen moeten wachten, wordt gewoon vanuit engeland verstuurd (a la zavvi.com).

Ik heb er zin in!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Lange tijd geleden dat ik zo naar een gamerelease heb uitgekeken :). Ik kan niet wachten tot ik deze kan spelen. Ik vraag me alleen af hoe laat ze Portal 2 gaan releasen op de 19de.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sm1ley
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09-2016
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:58:
Misschien een tip voor mensen die hem nog moeten/willen bestellen. Ik heb hem bij zavvi.nl besteld met de code ZNL10, dan krijg je 10% korting, en via zavvi.nl zijn de verzendkosten gratis.
Je zal natuurlijk wel enkele dagen moeten wachten, wordt gewoon vanuit engeland verstuurd (a la zavvi.com).
Ik heb overigens de PS3 versie besteld waar je gratis de pc versie krijgt, nog even kijken of ik de PS3 versie hou of die op marktplaats zet.
Ik heb er zin in!
Bedankt voor de tip, gelijk besteld :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik zou daar niet preorderen als je hem graag snel na de release wilt hebben ;)

Tenminste, ik heb mijn Crysis 2 preorder nog niet binnen (release was 25 maart), en ik hoorde op Twitter dat dat normale levertijden zijn voor Zavvi.

Hij is trouwens al wel 19 maart verzonden, dat moet ik er bij zeggen. Het ligt dus eigenlijk niet aan Zavvi maar aan het postbedrijf waarmee zijn alles versturen.

[ Voor 75% gewijzigd door Compizfox op 12-04-2011 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

And finally, we put that trust to the test

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Misschien een tip voor mensen die hem nog moeten/willen bestellen. Ik heb hem bij zavvi.nl besteld met de code ZNL10, dan krijg je 10% korting, en via zavvi.nl zijn de verzendkosten gratis.
Ik heb overigens de PS3 versie besteld waar je gratis de pc versie krijgt, nog even kijken of ik de PS3 versie hou of die op marktplaats zet.
Ik heb er zin in!
Lijkt me sterk dat je de 2de licentie gratis krijgt. Wordt de game niet gewoon aan je Steam-account gekoppeld, welke je op zowel PC als PS3 kunt spelen?
Dat is ook het geval met Team Fortress die je op zowel PC als Mac kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Ik heb er zin in!
Het spel word gelinkt aan je steam account, en je steam account word gelinkt aan je PSN account. Als je het spel bij 1 van de 2 registreert zit het automatisch vast aan het ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 22:09:
[...]

Het spel word gelinkt aan je steam account, en je steam account word gelinkt aan je PSN account. Als je het spel bij 1 van de 2 registreert zit het automatisch vast aan het ander.
Bedankt voor de tip! Ik wist niet dat ze PSN<>Steam zouden gaan linken, ik ging er van uit dat je gewoon een steamworks serial zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sm1ley
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09-2016
Net bij Audiosurf (game uit Steam Store) nieuwe update binnen waarmee je kunt spelen als de Portal character. De Portal gun kun je daar nu gebruiken om gekleurde blokjes mee vast te houden :D (, gaaf liedje zit er ook bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holierhoek
  • Laatst online: 12-05 17:26
Heb gister ook portal 2 pre-ordered. laatst portal1 een paar keer uitgespeeld, ge-wel-dig!.

Hij is btw nu ook te pre-loaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

.

[ Voor 119% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:43

Wildfire

Joy to the world!

Engineer schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 22:49:
Dat preloaden moet vandaag geactiveert zijn dan, ik heb afgelopen dagen regelmatig zitten zoeken naar een preload optie in steam en toen kon het nog niet. Hier druppelt 'ie nu binnen iig :Y) 19 april gelijk gas erop (als m'n laptop het trekt)

Die gepreloadde data zal trouwens toch weer geencrypt zijn..zit je na de release alsnog een uur te decrypten. Maar ja 8)7
Tenzij je net als bij Homefront... gewoon in het mapje op de EXE kon klikken om toch al te starten. Maar dat zal hier wel niet zo zijn :P

Ennuh... preloaden is onmogelijk momenteel. Krijg de melding dat de Steam servers het te druk hebben met het preloaden van Portal 2 om nog meer preloads aan te kunnen :P

-- Edit: gewoon stug blijven proberen tot je wel een downloadslot te pakken hebt. Preloading as we speak :P

[ Voor 18% gewijzigd door Wildfire op 12-04-2011 22:56 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Ondanks dat hij de eerste 3 keer aangaf het te druk te hebben en niet kon preloaden lukt het nu wel en dan ook nog met 6-7mb per seconde. Als je kennelijk eenmaal een connectie hebt is er niks van te merken dat de servers overbelast zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holierhoek
  • Laatst online: 12-05 17:26
Dat preloaden moet vandaag geactiveert zijn dan, ik heb afgelopen dagen regelmatig zitten zoeken naar een preload optie in steam en toen kon het nog niet. Hier druppelt 'ie nu binnen iig :Y) 19 april gelijk gas erop (als m'n laptop het trekt)

Die gepreloadde data zal trouwens toch weer geencrypt zijn..zit je na de release alsnog een uur te decrypten. Maar ja 8)7
Je hoeft dan iig niet te wachten op servers die platliggen op de 19e :P
Wildfire schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 22:54:
[...]

Ennuh... preloaden is onmogelijk momenteel. Krijg de melding dat de Steam servers het te druk hebben met het preloaden van Portal 2 om nog meer preloads aan te kunnen :P

-- Edit: gewoon stug blijven proberen tot je wel een downloadslot te pakken hebt. Preloading as we speak :P
Ik keek van het ene moment op het ander op steam en zag pre-load staan. Dus meteen klikken he ;) na 2x raak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:15

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 22:43
Kaasje123 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 23:09:
Ondanks dat hij de eerste 3 keer aangaf het te druk te hebben en niet kon preloaden lukt het nu wel en dan ook nog met 6-7mb per seconde. Als je kennelijk eenmaal een connectie hebt is er niks van te merken dat de servers overbelast zijn.
Ze zullen wel een maximum aantal downloadslots aan de game hebben toegewezen, om zo de andere spellen niet te verstoren.

* FlorisD gaat de download vanavond na z'n werk maar eens aanzetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Heh cool, het komt steeds dichterbij ;) Jammer dat je hem niet kan preloaden als je hem niet via steam hebt preordered. Maarja ze moeten toch ergens "winst" op maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

die boots zaten natuurlijk ook al in P1.
maar het zou leuk zijn als je nu kunt surfen en koprols kunt maken, zoals in de movie.

We moten natuurlijk niet vergeten dat het VALVE time is.
Dinsdag 19 april is dus eingelijk 20 april in nederland. Of je moet zo gek zijn om hem s'nachts te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

volgens mij begrijp jij valve time niet..

soon in 2998 betekend 2007. Dat weet iedereen toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Gropah schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:20:
volgens mij begrijp jij valve time niet..

soon in 2998 betekend 2007. Dat weet iedereen toch!
2998 :+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekkim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-08 15:56
Hij is vanaf vandaag ook te downloaden via steam. Scheelt straks weer wachten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Goed dat je het zegt. Bij mij loopt ie :)

Maar wil dat niet zeggen dat hij over een paar uur al te piraten valt? Of is de data die voorgeladen wordt nog niet bruikbaar voor de piraten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Melkunie schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:35:

Maar wil dat niet zeggen dat hij over een paar uur al te piraten valt? Of is de data die voorgeladen wordt nog niet bruikbaar voor de piraten?
Is encrypted dus dat wordt het niet :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaxHyena
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09-2022

DaxHyena

Morior Invictus

Melkunie schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:35:

Redelijk beveiligt.

Er gaan geruchten over een early release op de Valve ARG wiki maar dat kunne gewoon geruchten zijn natuurlijk.

We all make choices, but in the end, our choices make us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Skye Menjou schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:06:
[...]

Redelijk beveiligt.

Er gaan geruchten over een early release op de Valve ARG wiki maar dat kunne gewoon geruchten zijn natuurlijk.
De key die Valve gebruikt is te sterk om even te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Tja, zo'n sterke key zou elke spellenmaker wel willen. Hij is ongetwijfeld te vinden, anders zou een dergelijk goede beveiliging wel verkocht worden aan andere makers. Is er ooit een spel geweest wat niet uiteindelijk te kraken valt?

Nou zal het kraken van de preload wel zoveel tijd in beslag nemen dat het handiger is te wachten tot de game echt uit is. Dan zal het ongetwijfeld sneller gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Melkunie schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:17:
Tja, zo'n sterke key zou elke spellenmaker wel willen. Hij is ongetwijfeld te vinden, anders zou een dergelijk goede beveiliging wel verkocht worden aan andere makers. Is er ooit een spel geweest wat niet uiteindelijk te kraken valt?

Nou zal het kraken van de preload wel zoveel tijd in beslag nemen dat het handiger is te wachten tot de game echt uit is. Dan zal het ongetwijfeld sneller gaan.
Het is geen beveiliging van het spel maar alle content is gewoon encrypted dus je komt er niet bij :) Steam zelf is bijna geen beveiliging te noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Pykow schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:16:
die boots zaten natuurlijk ook al in P1.
maar het zou leuk zijn als je nu kunt surfen en koprols kunt maken, zoals in de movie.

We moten natuurlijk niet vergeten dat het VALVE time is.
Dinsdag 19 april is dus eingelijk 20 april in nederland. Of je moet zo gek zijn om hem s'nachts te spelen.
Dinsdag 7AM PST is anders gewoon dinsdag 16u hier hoor. Maar dat zal vast wel later worden.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
pasta schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:24:
Dinsdag 7AM PST is anders gewoon dinsdag 16u hier hoor. Maar dat zal vast wel later worden.
Valve kennende wel :+
Ik kan me nog goed herinneren dat we eind 2009 met een groepje GoTters zaten af te tellen totdat L4D2 uitkwam. We waren letterlijk de secondes via Mumble aan het aftellen....
Anticlimax, hij kwam pas een dag later :') :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:51

Zjemm

...

is het nou zo dat als ik de ps3 versie koop ik mn accounts kan koppelen en portal vervolgens ook op de mac kan downloaden en spelen?

of werkt het ook dat als ik op steam portal2 preorder voor de mac, dat het ook andersom werkt naar de ps3 toe?

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Zjemm
Het Steamplay-logo houdt in ieder geval in dat je de game op zowel PC als Mac kunt spelen met 1 licentie. Of de PS3 daar ook onder valt durf ik niet te zeggen, maar vermoed van wel.
Skye Menjou schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:06:
Er gaan geruchten over een early release op de Valve ARG wiki maar dat kunne gewoon geruchten zijn atuurlijk.
Er is een vrij duidelijke hint gevonden;
4/19/2011_7AM=4/15/2011_9AM
Lijk me toch heel duidelijk een eerdere release aan te kondigen, maar mogelijk alleen voor diegene die de ARG uitspelen (en dus ook het volledige potato-pack hebben).
Melkunie schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:17:
Tja, zo'n sterke key zou elke spellenmaker wel willen. Hij is ongetwijfeld te vinden, anders zou een dergelijk goede beveiliging wel verkocht worden aan andere makers.
Dat wordt hij ook, al is het gratis, en het heet Steamworks.

[ Voor 37% gewijzigd door frickY op 13-04-2011 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
De ARG "uitspelen" (alle potatoes scoren) is al een gigantische uitdaging op zich. Je moet heel wat tijd en toewijding hebben om ze allemaal te halen. Er zijn meerdere potatoes te scoren in de diverse games. Maar sommige zijn makkelijker/moeilijker dan anderen.

Zelf intussen de "justine" DLC van Amnesia geprobeerd. Elke keer als je dood gaat exit moet je helemaal opnieuw beginnen....aaargh! |:( (wel een mooie survival horror game met echte nadruk op "survival") d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door CapTVK op 13-04-2011 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
frickY schreef op woensdag 13 april 2011 @ 21:37:
@Zjemm
Het Steamplay-logo houdt in ieder geval in dat je de game op zowel PC als Mac kunt spelen met 1 licentie. Of de PS3 daar ook onder valt durf ik niet te zeggen, maar vermoed van wel.

[...]

Er is een vrij duidelijke hint gevonden;

[...]

Lijk me toch heel duidelijk een eerdere release aan te kondigen, maar mogelijk alleen voor diegene die de ARG uitspelen (en dus ook het volledige potato-pack hebben).

[...]
Dat wordt hij ook, al is het gratis, en het heet Steamworks.
Er rest mij alleen de vraag waar je deze hint vandaan hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:23
omgwtfbbq schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:19:
[...]

Er rest mij alleen de vraag waar je deze hint vandaan hebt? :)
Deze staat onder andere op de wiki: http://valvearg.com/wiki/Emails_from_Gabe_Newell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaxHyena
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09-2022

DaxHyena

Morior Invictus

Ik heb alleen Audiosurf dus ik heb niet echt meegedaan aan de ARG.
Maar er zijn wel genoeg mensen die genoeg aardappeltjes hebben gevonden voor een paar bakjes Patat Oorlog =P
Ik ben wel benieuwt naar de release.Portal 2 en BF3 zijn de enige spellen waar ik echt naar uit zie dit jaar.

We all make choices, but in the end, our choices make us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Speciale Portal levels in "The Ball"

(ook leuk om te zien hoe Portal er uit zou zien in de Unreal engine ipv Source)

[ Voor 29% gewijzigd door CapTVK op 14-04-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

Als Valve de game eerder released voor mensen die de ARG uitspelen (die hele ARG komt me nu alweer de neus uit btw) is dat de laatste keer dat ik een game preorder op het moment dat het kan, voor de volle mep. Denk niet dat Valve dat gaat doen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

je krijgt iedergeval als je de potato pack hebt een skin voor portal 2 multiplayer, en early release voor ARG mensen is wel heel erg onwaarschijnlijk. Het zal waarschijnlijk gewoon een extraatje zijn dat zij krijgen ofzo.
(ik heb trouwens 33 aardappels op dit moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Officiele FAQ met info betreffende de PS3<>PC connectiviteit :)

https://support.steampowe...le.php?ref=5477-WPJM-9388

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Arfman schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:57:
Als Valve de game eerder released voor mensen die de ARG uitspelen (die hele ARG komt me nu alweer de neus uit btw) is dat de laatste keer dat ik een game preorder op het moment dat het kan, voor de volle mep. Denk niet dat Valve dat gaat doen.
He.. je betaald juist niet de volle mep voor een pre-order, maar hebt 10% korting.
En als je de 2-game bundle koopt zelfs nog meer korting.

Pre-orderen doe je niet alleen voor de korting, maar vooral om de ontwikkelaar een hart onder de riem te steken. Nergens staat dat het bepaalde privileges geeft.

Ik zou het volkomen logisch vinden als die mannen die zoveel tijd in de ARG steken wel een privilege verdienen. Het hele thema rondom de ARG is 'collaboration', en dat is waar zij nu in uitblinken. Dat kunnen we over ons passieve pre-orderaars niet zeggen ;)

@Alien B.O.B.
Ik dacht dat je maar 13 aardappels kon krijgen, voor elke game één. Alsd dat het niet is, hoe kom je er dan aan?

[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 14-04-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

frickY schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:11:
[...]

@Alien B.O.B.
Ik dacht dat je maar 13 aardappels kon krijgen, voor elke game één. Alsd dat het niet is, hoe kom je er dan aan?
Phase 3 is gestart en daarmee hebben alle games minstens 1 nieuwe potato gekregen (defense grid zelfs 4 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

De eerste 3 test-chambers. Kan spoilerig zijn.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Been there, done that :P
Ohnee, toch niet :X
spoiler:
Dit is na de revive van GlaDOS

[ Voor 12% gewijzigd door Matis op 14-04-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Nu heb ik er nog meer zin in :9~. Hopelijk kloppen de geruchten over een release morgen...

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Alien B.O.B. schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:42:
Phase 3 is gestart en daarmee hebben alle games minstens 1 nieuwe potato gekregen (defense grid zelfs 4 )
Dan heb ik iets gemist :? Ik heb Cogs, maar nog geen potato's
edit:
Oh lol, ik heb er wel één :)

[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 14-04-2011 16:46 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste