http://www.thinkwithportals.com/Descriptor schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:04:
http://www.dumpert.nl/med...0e6ed4/valentijnsdag.html
Er staat dat portal 2 gepreorderd kan worden, maar ik zie nog niets op steam?
Rechterkant van het scherm.
http://www.thinkwithportals.com/Descriptor schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:04:
http://www.dumpert.nl/med...0e6ed4/valentijnsdag.html
Er staat dat portal 2 gepreorderd kan worden, maar ik zie nog niets op steam?
Klopt, had ik al gezien. Maar had wel verwacht dat het ook al mogelijk was op steam. Maar dat zal denk ik niet lang meer duren.hyptonize schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:18:
[...]
http://www.thinkwithportals.com/
Rechterkant van het scherm.
[ Voor 16% gewijzigd door Descriptor op 14-02-2011 19:52 ]
Winners never cheat, Cheaters never win
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Mattie112 op 15-02-2011 11:53 ]
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Dus?Mattie112 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:44:
http://www.play.com/Games...0&cur=258&urlrefer=search
€37,49
edit: is alleen credit card zo te zien
Cunning linguist.
Het kan misschien zijn dat niet iedereen een kredietkaart heeft. Allez ja, kweet ni.
Dat zet ik er bij zodat de mensen zonder creditcard geen moeite doen om daar een account te maken om dat ding te bestellen en er vervolgens achter komen dat het alleen creditcard is!
Mattie112 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:28:
[...]
Dat zet ik er bij zodat de mensen zonder creditcard geen moeite doen om daar een account te maken om dat ding te bestellen en er vervolgens achter komen dat het alleen creditcard is!
daarom dus!
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Angelo NL / Global Cargo VTC
Snap dan niet waarom je dat niet een paar maanden geleden hebt gedaan toen het gratis was...blueice85 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:36:
invite sentzou portal 1 graag nog een keer aan mn collectie toevoegen !
Cunning linguist.
Me me me mePykow schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 09:22:
als iemand portal 1 wilt hebben. dan moet je mij even toevoegen.
steamid: angienl.
al mijn 100 friends in mijn lijst hebben deze game al, dus kan ik hem nu niet giften
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
omdat ik toen in het buitenland zat voor mn studie met een crappy laptop waar geen steam op geinstalleerd stond?Bart ® schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:00:
[...]
Snap dan niet waarom je dat niet een paar maanden geleden hebt gedaan toen het gratis was...
Kijk! dat is nog eens een mooie deal! Stuk beter dan @steam, die gaan we preorderenAgoNitE schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:16:
Via www.g2play.net kost Portal 2 € 29,99 in de pre-order. Betalen met iDeal kan daar ook!
[ Voor 18% gewijzigd door Mattie112 op 17-02-2011 12:41 ]
Je hoeft helemaal geen steam geïnstalleerd te hebben om iets te kopen op steam. Ik heb laatst zelfs via mijn gsm een aankoop gedaan.blueice85 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:12:
[...]
omdat ik toen in het buitenland zat voor mn studie met een crappy laptop waar geen steam op geinstalleerd stond?
Cunning linguist.
Hoi.
[ Voor 48% gewijzigd door Matis op 17-02-2011 18:55 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Nou, ik heb dus wel interesse. Hoe wilde je dat precies aan gaan pakken?Dizzy schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:18:
Ik hou het wel lekker bij steam zelf, maar mocht iemand interesse hebben om gezamenlijk de dubbelpack te halen (1 haalt, andere stuurt portal1+2 als gift), dan laat het ff weten.
[ Voor 67% gewijzigd door Melkunie op 17-02-2011 19:12 ]
Cunning linguist.
Ze moeten die digitale versies een goedkoper maken! Ik heb pas bij amazon.co.uk Just Cause 2 gekocht voor 7 pound (dus iets van 8 euro), spel installeerde zichzelf via steam en registreerde de game in mijn library op dezelfde manier als dat ik hem zou digitaal zou kopen, echter is de download in de steam store 25 euro. Doosje kun je na registratie gewoon weggooien als je wilt.Bart ® schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 20:57:
Doosjes zijn echt zóóóóó jaren 90.
Ik heb al genoeg troep in huis, doe mij maar een digitale versie... En ik geloof ook echt niet dat de pre-order op Steam goedkoper gaat worden, eerder duurder.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
[ Voor 16% gewijzigd door Dizzy op 20-02-2011 17:34 ]
Met de kans op een Steam-ban? Ik vind dat het risico niet waard iigomgwtfbbq schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:33:
Is er een tweaker die in Groot-Britannië woont die Portal 2 aan mij zou kunnen giften? Ik vind 't een beetje van de zotte dat je 'm via GB voor 32 euro kunt krijgen, terwijl we hier 44 euro neer moeten tellen. Italië en Polen betaal je ook maar 35 euro..
[ Voor 72% gewijzigd door frickY op 24-02-2011 14:36 ]
Klik hier voor de volledige lijst met achievementsShip Overboard - Discover the missing experiment
Good Listener - Take GLaDOS' escape advice
Tater Tote - Carry science forward
Narbacular Drop - Place a portal under your co-op partner while they are gesturing
Rock Portal Scissors - Win 3 co-op games of rock-paper-scissors in a row
You Saved Science - Complete all test chambers in all courses of co-op ('35' in achievement image).
Ship Overboard...the Borealis?
http://half-life.wikia.com/wiki/Borealis?Ship Overboard - Discover the missing experiment
[ Voor 40% gewijzigd door D4NG3R op 28-02-2011 20:25 ]
[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 28-02-2011 20:29 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
De meeting in A'dam?omgwtfbbq schreef op maandag 28 februari 2011 @ 20:48:
Ja dat was onze goodiebag inderdaad. Het was echt heel leuk erbij te zijn
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
psychoclown schreef op maandag 28 februari 2011 @ 21:03:
[...]
De meeting in A'dam?
Zonde dat ik door de toestand in Utrecht er niet bij kon zijn
Waarschijnlijk publiceert Paul morgen een artikel over Portal 2 preview. Daarin zullen (alle) previews van de aanwezige Tweakers in verwerkt wordenResistor schreef op maandag 28 februari 2011 @ 21:01:
Mooi filmpje, ik ga zeker dat spel aanschaffen, en games spelen is echt een zeldzaamheid voor mij. Ik heb hier alleen maar Half-Life: Generations staan (HL, OpFor, BS), en The Orange Box als meest recente games
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, had wel een uitnodiging gekregen, maar ik was tot en met zondag weg, en maandag moest ik weer werken.
Hoe was het spel? beetje uitdagend? veel humor? (nee hoor, ik ben helemaaaaaal niet nieuwsgierig)
Ik zou juist erg op tijd zijn en was zelfs te vroeg op station, normaliter kon ik dan en trein eerder nemen maar zelfs die ging al niet meer..D4NG3R schreef op maandag 28 februari 2011 @ 21:05:
[...]
offtopic:
Hetzelfde hierIk had eerder al in de gedachten om 30 mins eerder te vertrekken. Had ik dat maar gedaan
. Dan was ik tenminste voorbij Utrecht geweest voor die hele toestand.
Ah kijk, daar ben ik wel heel nieuwsgierig naarMatis schreef op maandag 28 februari 2011 @ 21:05:
[...]
Waarschijnlijk publiceert Paul morgen een artikel over Portal 2 preview. Daarin zullen (alle) previews van de aanwezige Tweakers in verwerkt worden
Geduld dus
Ik kwam uit het oosten, special een dag vrij gevraagd zit in ik Arnhem in de trein krijgen we te horen dat de trein niet rijd vanwege brand op Utrecht centraal ...D4NG3R schreef op maandag 28 februari 2011 @ 20:14:
I'm gonna attempt to make Manual Overwrite on this wall.
Was dit vorige week maandag? Was toen niet aanwezig dankzij brand op station Utrecht
Edit: Ben trouwens blij dat ze terug zijn gegaan naar Wheatly's oude stemDe community ving de verandering best wel slecht op
.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Ik dus ook, maar ik met mijn naive kop ben direct weer terug gegaan richting Goor (Beginstation).
[ Voor 70% gewijzigd door D4NG3R op 28-02-2011 23:45 ]
Same here.. ach ja wij waren niet de enigeD4NG3R schreef op maandag 28 februari 2011 @ 23:34:
[...]
Ik dus ook, maar ik met mijn naive kop ben direct weer terug gegaan richting Goor (Beginstation).
Special inviteMelkunie schreef op maandag 28 februari 2011 @ 23:40:
Ik wist van niks. Hoe had ik hier bij kunnen zijn?
Dat is wel echt zonde ja, maar leuk dat het tof was! Kijk erg uit naar de PreviewDreanor schreef op maandag 28 februari 2011 @ 22:29:
[...]
En als bonus natuurlijk de goodie bag mee naar huis nemen. Was echt super tof! Alleen zonde dat er niets van de nieuwe mogelijkheden speelbaar was (geen co-op of die speciale gels).
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
[ Voor 18% gewijzigd door D4NG3R op 01-03-2011 13:29 ]
Van een toffe vent. Omdat we tof zijn.
Cunning linguist.
Na Borderlands zijn een maat en ik overgestapt op Resident Evil 5, was wel geinig maar helaas vrij kort. Daarna zijn we aan Kane & Lynch 2 begonnen, maar dat was kut dus zijn we snel weer mee gestopt. Nu zijn we sinds gisteren bezig met Red Alert 3, weer heel wat anders maar wel grappig. Maar Portal 2 komt er ook zekerEwivis schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:24:
Ben erg benieuwd hoe het spelen van de Co-Op zal zijn! Ben op zoek naar een goede opvolger van Co-Op Borderlands... :-)
Cunning linguist.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Gaaf. Leuk initiatief van Tweakers!D4NG3R schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:28:
offtopic:
Een aantal tweakers -waaronder ik- heb een DM mogen ontvangen van Paul, een van de redacteurs van t.net. Hierin werden wij uitgenodigd om naar een Portal 2 speel sessie in Amsterdam te komen. Alleen zijn er best wel veel mensen opgehouden door brand op station Utrecht...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 24% gewijzigd door omgwtfbbq op 02-03-2011 16:53 ]
[ Voor 43% gewijzigd door Matis op 04-03-2011 21:09 ]
Ik vind dit een treffer
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
Ziet er netjes uit!, ik heb het logo inmiddels in de steam group gezet. Heb je wellicht nog een manier om het portal logo in een wat hogere kwaliteit te gebruiken in het plaatje?
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Deze had ik ff snel gedaan, ik zal zo meteen kijken of ik een hogere kwaliteit kan vinden.Descriptor schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 17:55:
[...]
Ziet er netjes uit!, ik heb het logo inmiddels in de steam group gezet. Heb je wellicht nog een manier om het portal logo in een wat hogere kwaliteit te gebruiken in het plaatje?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Cunning linguist.
[ Voor 53% gewijzigd door zoenvisje op 06-03-2011 21:52 ]
De knieholte van het Portalmannetjezoenvisje schreef op zondag 06 maart 2011 @ 21:52:
Waar zie jij dat randje?
En dat rare puntje is van dat rare Tweakers logo
Bij versie 1 tussen de ring en het poppetje. Bij versie 2 niet meer.zoenvisje schreef op zondag 06 maart 2011 @ 21:52:
Waar zie jij dat randje?
[ Voor 25% gewijzigd door Bart ® op 06-03-2011 21:57 ]
Cunning linguist.
Cunning linguist.
[ Voor 73% gewijzigd door zoenvisje op 06-03-2011 22:08 ]
Inderdaad. Heb deze inmiddels ook geupload.
[ Voor 53% gewijzigd door omgwtfbbq op 07-03-2011 10:22 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq