'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
http://www.russellbeattie...ing-a-generic-gps-car-kit

Zou wel willen dat de officiele mounts hier in NL ook verkrijgbaar worden, volgens mij is er hier totaal niks voor te krijgen op dit moment...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Ik ben ook bang voor mijn dochters:Boeboe schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:42:
[...]
Joep, ik denk dat je beter op zoek gaat naar een mediacenter en niet naar een xbox. Een xbox kan dienen als prima media-extender, maar meer niet.
- Dan wordt Kinect voor mij effectief 150 Euro duurder en koop ik wellicht 2 niet MS producten, toch jammer dat zij dat niet inzien... (Had Apple ingezien dat ze zo sterk staan met hun touch screens toen de bedenkers van Kinect eerst bij hen aanklopte?)
Vind de officiele mount nou ook niet echt briljant moet ik zeggen. En die is inderdaad volgens mij nog niet verkrijgbaar in Europa.BM schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:59:
Ik vind het er (afgaande op de fotos, verhaal niet gelezen) maar crappy uitzien
Zou wel willen dat de officiele mounts hier in NL ook verkrijgbaar worden, volgens mij is er hier totaal niks voor te krijgen op dit moment...
Best suf dat ze niet gewoon iets van een klem hebben meegeleverd of zo, denk echt dat bij mij de Kinect boven de TV beter zou werken.
Verwijderd
X-box was op een stevige kast geplaatst. Als een 7-jarige dan deze schade aan kan richten, heeft Microsoft nog wel wat uit te leggen....
Van de retailer (SATURN) overigens geheel kosteloos een nieuw DVD-tje ontvangen. Dus een aanrader om daar te kopen. Bij Microsoft helpdesk betaal je voor deze replacement ook nog even 18 eurootjes,
In hoeverre zijn de sprongen van je dochter dan van invloed op het bewegen van de Xbox? Staat ie erg los ofzo? Of kwam er iets tegenaan?Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:25:
Met Sinterklaas een X-box 360 Kinect voor de kinderen in huis gehaald. Installatie verliep volgens het boekje. Maar na 3 sprongen van mijn 7 jarige dochter was het uit met de pret. De x-box maakte het geluid van een straaljager motor, die zojuist een emmer spijkers had geslikt. Het mee geleverde DVD-tje (Edventures) was volledig bekrast en afgeschreven. Dus de helpdesk gebeld. Is volledig toe te schrijven aan trilling meneer. Gevraagd of dit misschien het gevolg van "kinetische energie" kon zijn (grap kwam niet over). Het advies was om niet te hoog te springen. Om een beter inzicht te verkrijgen in de belevingswereld van de helpdesk mederwerker nog even gevraagd of hij zelf kinderen had. Nou ja het antwoord laat zich raden... nee dus.
X-box was op een stevige kast geplaatst. Als een 7-jarige dan deze schade aan kan richten, heeft Microsoft nog wel wat uit te leggen....
Van de retailer (SATURN) overigens geheel kosteloos een nieuw DVD-tje ontvangen. Dus een aanrader om daar te kopen. Bij Microsoft helpdesk betaal je voor deze replacement ook nog even 18 eurootjes,
Of heb je gewoon een dikke dochter
Dit kan je toch prima zelf zien in de Kinect tuner? Dan krijg je duidelijk te zien hoeveel de kinect van je lichaam ziet en kan je 'm eventueel bijtunen.Count_B schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:40:
Ik heb het spel Kinect Sport. Alles werkt goed totdat ik moet gaan rennen. Mijn sensor ziet dit blijkbaar niet want ik kan rennen wat ik wil maar ik kom niet vooruit. Is mijn Kinect niet goed gekalibreerd?
Bij de Kinect tuner kom je door in het Dashboard te zwaaien naar de Kinect. Dan kom je eerst op soort overzichtspagina, links zit een pijltje waar je met je hand naar moet wijzen. Je kan dan het hele scherm met een armbeweging naar rechts 'swipen'. In dat scherm staat icoon voor Kinect tuner.
Ikzelf ben wat panisch geworden toen ik steeds maar die verhalen hoorde over bekraste DVD's dus nu staan mijn consoles altijd netjes plat (CD laatje horizontaal).
Ik zie alleen me bovenlichaam. Maar met die tuner zie je toch niet je benen? En de sensor staat onder mijn tv op 1,5 meter hoogte.McVirusS schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:49:
[...]
Dit kan je toch prima zelf zien in de Kinect tuner? Dan krijg je duidelijk te zien hoeveel de kinect van je lichaam ziet en kan je 'm eventueel bijtunen.
Bij de Kinect tuner kom je door in het Dashboard te zwaaien naar de Kinect. Dan kom je eerst op soort overzichtspagina, links zit een pijltje waar je met je hand naar moet wijzen. Je kan dan het hele scherm met een armbeweging naar rechts 'swipen'. In dat scherm staat icoon voor Kinect tuner.
Dan sta je er véél te dicht op (iets met handleiding e.d.) of de sensor kan je benen niet zien (stuk van de tv-kast ervoor?).Count_B schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:51:
[...]
Ik zie alleen me bovenlichaam. Maar met die tuner zie je toch niet je benen? En de sensor staat onder mijn tv op 1,5 meter hoogte.
[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 09-12-2010 15:35 ]
Toen demo van Dance Central.. Met de kerst maar is kijken voor leuke Kinect aanbieding
Greetings from Earth
The depth sensor used by Kinect is also dictated by firmware – it is currently set at a 30 frames per second limit and a 320x240 resolution limit.
At a 640x480 resolution, however, Kinect could begin to detect fingers and hand rotation – an effective quadrupling of its accuracy.
The issue relates to the USB controller interface, Eurogamer was told. It is capable of around 35MB/s, but it only uses around 15/16MB/s.
This artificial limit is in place because multiple USB devices can be used at once on an Xbox 360.
Bron:
http://www.eurogamer.net/...adrupling-kinect-accuracy
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Dus Dance Central is geniaal?Rense2002 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 15:51:
Gister bij iemand even Kinect gedaan, Adventures.. was ik bij iedere minigame na 1 keer wel klaar mee![]()
Toen demo van Dance Central.. Met de kerst maar is kijken voor leuke Kinect aanbieding
Heb 'm op mijn Plasma met dubbelzijdig plakband, maar mijn bovenkant is wel vlak.ray_nl schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:13:
Heeft er iemand al ergens een mount gezien zodat je hem op je lcd kan plaatsen?
Zie ze alleen in de US?
Heb namelijk het idee dat het dan een stuk beter zou werken bij mij thuis.
Grappig, de resolutie van kinect (de IR sensor) is dus in de firmware gelimiteerd, en niet door de hardware. Bied idd nog mogelijkheden voor de toekomstdanplo schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 14:18:
Microsoft's Kinect team is said to be working "very hard" on a switching or compression technology that will allow a greater amount of data to pass through Kinect to the Xbox 360 console.
The depth sensor used by Kinect is also dictated by firmware – it is currently set at a 30 frames per second limit and a 320x240 resolution limit.
At a 640x480 resolution, however, Kinect could begin to detect fingers and hand rotation – an effective quadrupling of its accuracy.
The issue relates to the USB controller interface, Eurogamer was told. It is capable of around 35MB/s, but it only uses around 15/16MB/s.
This artificial limit is in place because multiple USB devices can be used at once on an Xbox 360.
Bron:
http://www.eurogamer.net/...adrupling-kinect-accuracy
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik gok dat ze dat inderdaad expres hebben gedaan. Ze hadden denk ik al door dat ze met het limiet op de USB poort zaten en kiezen ervoor om dit op een later moment aan te passen. Dat je dadelijk dus games krijgt die bij opstarten aangeven dat je alle overige usb apparaten moet verwijderen om optimaal te kunnen spelen.BM schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:13:
[...]
Grappig, de resolutie van kinect (de IR sensor) is dus in de firmware gelimiteerd, en niet door de hardware. Bied idd nog mogelijkheden voor de toekomst
Al gok ik dat ze misschien ook nog niet helemaal klaar waren met de aansturen dmv de software.
Nu hebben ze wat meer tijd om het te verbeteren en kun je dadelijk met een grote aankondiging melden dat het helemaal verbeterd is.
Hier net zo, alleen heb ik ook nog een tiewrap aan de achterkant onder de ferrietkraal aan mijn televisie (Panasonic TH-50PZ80) vastgemaakt.Polder1 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 20:22:
[...]
Heb 'm op mijn Plasma met dubbelzijdig plakband, maar mijn bovenkant is wel vlak.
Voordeel is dat Kinect beter rechtop blijft staan en mocht de tape niet houden valt hij ook niet verder dan een paar centimeter.

"When you grow up your heart dies"
Dat is: Als je dansen heel leuk vindt
Anders kun je beter voor Kinect Sports gaan
Kinect Sports vind ik vrij ver gezocht.
Verwijderd
Verwijderd
En dat is dan gebaseerd op dat de camera je niet volledig kan zien ? Is dat de reden dat MS 2 meter adviseert als minimum afstand?fZeroNewbie schreef op zondag 19 december 2010 @ 17:58:
2 meter is echt aan de hele krappe kant. Misschien dat iemand anders andere ervaringen heeft. Ik zou het afraden helaas.
Edit: Google is my friend. Er zit een usb extensie kabeltje in de verpakking.
[ Voor 17% gewijzigd door pelt op 19-12-2010 21:58 ]
3 meter is bij mijn weten nét voldoende. En dat heeft inderdaad te maken omdat de camera je dan niet voldoende kan zien (als je te kortbij staat ziet de camera bijvoorbeeld je benen niet en kan hij niet beoordelen of je in DanceCentral de benen uit elkaar doet zoals het hoort of dat je gewoon blijft staan).Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:11:
[...]
En dat is dan gebaseerd op dat de camera je niet volledig kan zien ? Is dat de reden dat MS 2 meter adviseert als minimum afstand?
Verwijderd
Dat ze eens rap een groothoeklens op die camera zetten dan..AvanCade schreef op maandag 20 december 2010 @ 07:19:
[...]
3 meter is bij mijn weten nét voldoende. En dat heeft inderdaad te maken omdat de camera je dan niet voldoende kan zien (als je te kortbij staat ziet de camera bijvoorbeeld je benen niet en kan hij niet beoordelen of je in DanceCentral de benen uit elkaar doet zoals het hoort of dat je gewoon blijft staan).
Maar goed.. dan laat ik um maar even schieten voor nu, eens kijken of ik er ergens een kan lenen om het eens te testen. Meer ruimte erbij maken zou ik voor moeten uitbouwen, dat is Kinect me toch echt niet waard..
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Vergezocht? Hoe bedoel je dat dan?AvanCade schreef op zondag 19 december 2010 @ 16:36:
Nee, ik heb een gruwelijk hekel aan dansen maar dit spel is gewoon subliem. Van de launchtitels vind ik de minst vergezochte en best werkende combinatie.
Kinect Sports vind ik vrij ver gezocht.
Bewegingen zijn juist heel simpel en vooral de minigames zijn hilarisch om te doen.
Wat nou ver gezocht. Ik weet niet hoe jij tafeltennist maar als je dezelfde beweging maakt als dat je IRL zou doen, dan sla je toch echt de bal met Kinect. Zelfde geldt voor de andere sporten in Kinect Sports. Absoluut niet ver gezocht imho.
Echt voetbal is ook gewoon nog niet mogelijk. Je weet wel dat de ontwikkeltijd gewoon beperkt is geweest? Verder speelt het best aardig, maar je moet het niet als voetbal als realistische weergave zien maar meer een leuke interpetatie ervan. En heb je die minigames van voetbal al geprobeerd? Die zijn echt awesome om te doen. Ben er zelf dan ook aardig goed in geworden. Vooral de "op goal schieten en de CPU keeper het bos in sturen"-minigame is mijn favoriet.AvanCade schreef op maandag 20 december 2010 @ 17:36:
Een goed voorbeeld vind ik voetbal. Je kan wel de bal trappen, maar het hele systeem leent er zich totaal niet goed voor. Je trapt een denkbeeldige bal en bovendien krijg je totaal niet het idee dat je in een voetbal wedstijd zit. De setting is er wel naar, maar je had het net zo goed korfbal kunnen noemen ofzo.
Beachvolleybal, Tafeltennis en Bowlen vind ik anders nog best goed lijken.
Boxen is wel wat vaag. Je kunt niet goed merken wanneer iemand beter is. Atletiek is ook best leuk, maar erg vermoeiend.
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 20-12-2010 18:09 ]
En Harmonix (Dance Central) zal waarschijnlijk even veel tijd hebben gehad om te ontwikkelen en hun komen wél met een concept dat simpelweg ideaal is voor de Kinect.
Ben ik het volledig mee eens, plus dat kinect sports ook nog eens voor de jongeren onder ons (5 jaar) perfect te spelen is zonder begeleiding van ouders.Supervlek schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 08:04:
Ik moet zeggen dat ik juist Kinect Sports de leukste launchgame vind.
Kinectimals zou ideaal zijn voor kinderen, maar dat is iets wat lang niet zo intuitief werkt als kinect sports.
Dance central is leuk (beter dan de andere dans games), maar kinect sports is zeker een veel betere en bredere instap voor de kinect.
Heb op de kamer waar mijn Xbox staat ongeveer 2,5(diep) x 2 (breed) de ruimte. Enige waar ik dus mee zit is dat er achter mij dan een kast staat met een spiegel. Kan misschien nog eens tot leuke situaties leiden
Heb je ook al andere fitness games gespeeld? enig idee wat de beste fitness game momenteel is voor de kinect? ik heb een loopband staan voor de cardio, voor de rest wil ik gewoon aan de slag met gewichten etc, spiertjes kweken en alvast het kerstvet eraf trappenfZeroNewbie schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 21:20:
Heb nu een aantal dagen Your Shape gespeeld en het bevalt mij zeker beter als Wii-Fit. Vind het vooral een voordeel dat je met eigen gewichten kan trainen. Doorgaans werken de oefeningen goed, met uitzonderingen hier en daar. Jammer dat je sommige meldingen tijdens het spelen niet kan uitschakelen.
Heb zelf EA Active2 besteld bij Zavvi voor 50 pond(hopelijk volgende week binnen). Als het binnen is zal ik een review hier neerzetten
EA Active2 zou op voorraad zijn bij Zavvi(nog steeds) maar gisteren een mail gehad dat het niet verstuurd is en ze met hun leverancier bezig om het alsnog te leveren.
Bron (aantal Kinect adventures = aantal Kinects)
[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 24-12-2010 16:43 ]
Welcome to the club, alhoewel ik me afvraag wat de gemiddelde Kinect gebruiker voor huiskamer heeft. Wij hebben zeker geen klein huis, maar hier is de huiskamer niet geschikt voor Kinect. Daarnaast bij 80% van de vrienden/kennissen is de huiskamer niet geschikt, dus ik vraag me af of dit dus blijkbaar alleen door mensen gekocht word die een kast van een huis hebben ofzo.Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 16:49:
Wat ik me nu afvraag (zonder heel dit topic door te moeten gaan spitten om te kijken of het al ergens vermeld is), is die minimale afstand van 2 meter echt nodig? Afstand tussen mijn tv en de bank zal net geen 2 meter zijn. Gaat dit lukken, of kan ik er beter van af zien om kinect aan te schaffen? En wat moet de hoogte zijn waar de camera staat? Tv staat nu op een kastje van 50 cm hoogte, is dat voldoende? Wil hem echt niet boven op de tv laten bengelen namelijk
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Die Japanners moeten er echt niks van weten, in 5 weken tijd nog geen 70.000 stuks verkochtPWM schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:42:
Tot en met de 18de december zijn er wereldwijd 4.500.000 Kinects verkocht. Dat betekent dus dat men deze week ongetwijfeld over de 5 miljoen heen gaat. Opvallend, die MS afdeling die de inschattingen maakte heeft goed zijn best gedaan.
Bron (aantal Kinect adventures = aantal Kinects)
The devil is in the details.
Verwijderd
360 4GB Kinect + Kinect Sports + 250 GB HD + Kinectimals Limited Edition = € 379,99!
Ik ben eigenlijk benieuwd naar die HD... Weet niet echt waarom maarja..
Straks maar even open maken :-)
Dus wat kunnen we concluderen?Hahn schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:56:
[...]
Die Japanners moeten er echt niks van weten, in 5 weken tijd nog geen 70.000 stuks verkocht
[ Voor 3% gewijzigd door AndereKoekoek op 25-12-2010 12:20 ]
Idd,Floris-K schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 12:20:
[...]
Dus wat kunnen we concluderen?
spoiler:Japanners hebben kleine huizen
Heb foto's gezien van Kinect in japanse winkels waar ook meetlinten bij hingen zodat de japanners eerst konden opmeten of ze wel genoeg ruimte hadden
edit: gevonden

[ Voor 15% gewijzigd door cypher21 op 25-12-2010 12:51 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Is niet speciaal om de Kinect denk ik, maar Japan is en blijft echt een Playstation land.Hahn schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:56:
[...]
Die Japanners moeten er echt niks van weten, in 5 weken tijd nog geen 70.000 stuks verkocht
Dat is en blijft een moeilijk gebied voor Microsoft, maar stap voor stap winnen ze best terrein.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Toch niet alleen dat. In de US en de EU hebben inmiddels ruim 10% van de 360 bezitters een Kinect staan (na 1 maand!), in Japan een magere 5%. Wellicht als 1 of andere gekke Jappen titel Kinect gebruikt zullen er wat meer verkocht worden, want Japanners zijn in principe niet vies van hardware kopen.danplo schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 18:14:
[...]
Is niet speciaal om de Kinect denk ik, maar Japan is en blijft echt een Playstation land.
Dat is en blijft een moeilijk gebied voor Microsoft, maar stap voor stap winnen ze best terrein.
Overigens zullen inderdaad Sony en de Big N er nooit verslagen worden door MS, al geven ze die dingen gratis weg
-- keep it clean
Dat viel mij ook tegen:Phusebox schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:53:
[...]
Welcome to the club, alhoewel ik me afvraag wat de gemiddelde Kinect gebruiker voor huiskamer heeft. Wij hebben zeker geen klein huis, maar hier is de huiskamer niet geschikt voor Kinect. Daarnaast bij 80% van de vrienden/kennissen is de huiskamer niet geschikt, dus ik vraag me af of dit dus blijkbaar alleen door mensen gekocht word die een kast van een huis hebben ofzo.
-Veel gedoe een goed "werkbereik" te krijgen met die sensor. Maar op de tv geplakt en de bank naar achteren.
Wat ik anno 2010 ook niet meer vind kunnen, is een standaard RGB kabel erbij en dan geforceerd pal60 er doorheen jagen (ziet er niet uit....). Doe er gewoon een 4 euro hdmi kabeltje bij Microsoft, niet zo gierig doen svp..serieus...
Wereld van verschil en bovendien knoop je em dan ook zo aan een grote TFT (die hebben vrijwel allemaal hdmi tegenwoordig). Audio is dan even iets waar je naar moet kijken.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Heb gelukkig een goede setting kunnen vinden. Boven draai ik de tv een kwart slag en dan gaat kinect bovenop de vensterbank en kijkt hij net over de tv heen.
Stond alleen gisteren te volleyballen met Kinect sports en wilde een smash maken maar mijn hiel zat blijkbaar onder de deur van de kast. Het gevolg dat er nu over mijn enkel een bloeduitstorting zit van een paar centimeter. Heb dus mijn eerste officiele Kinect blessure
Mijn eerste blessure was een nagel van mijn vrouw in mijn pols tijdens Kinect Adventures. Gelukkig goed gemikt en geen bloedbadFloris-K schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:29:
Stond alleen gisteren te volleyballen met Kinect sports en wilde een smash maken maar mijn hiel zat blijkbaar onder de deur van de kast. Het gevolg dat er nu over mijn enkel een bloeduitstorting zit van een paar centimeter. Heb dus mijn eerste officiele Kinect blessureOwja en spierpijn !
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Vroegah zaten er gewoon HD kabels bij de 360. Inmiddels inderdaad niet meer. Deels natuurlijk voor kosten, maar ook omdat HDMI kabels inmiddels dermate gemeengoed zijn geworden, dat mensen die gewoon hebben liggen. Ik denk dat er hier inmiddels 5 in een laatje liggen. Op een gegeven moment kan je dat soort dingen dus wel weglaten2Dutch schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:20:
Wat ik anno 2010 ook niet meer vind kunnen, is een standaard RGB kabel erbij en dan geforceerd pal60 er doorheen jagen (ziet er niet uit....). Doe er gewoon een 4 euro hdmi kabeltje bij Microsoft, niet zo gierig doen svp..serieus...
The devil is in the details.
Toch moet ik zeggen dat ik geen problemen ondervind, sta zelfs met 2 personen binnen de 2 meter afstand, heb de kinect op 65 cm hoogte staan en ondervind geen enkel probleem.Phusebox schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:53:
[...]
Welcome to the club, alhoewel ik me afvraag wat de gemiddelde Kinect gebruiker voor huiskamer heeft. Wij hebben zeker geen klein huis, maar hier is de huiskamer niet geschikt voor Kinect. Daarnaast bij 80% van de vrienden/kennissen is de huiskamer niet geschikt, dus ik vraag me af of dit dus blijkbaar alleen door mensen gekocht word die een kast van een huis hebben ofzo.
Dat is een mooie aanbieding. Daar was ik nog naar op zoek. Meteen maar even besteld. Heb gisteren Kinect even uitgeprobeerd bij de MediaMarkt en het is toch best wel geinig. Direct maar Kinect Sports er bij besteld. Alleen jammer dat er direct weer een tientje verzendkosten bij op komen. Dan is het nog steeds wel voordelig, maar niet meer zo voordelig als dat het lijkt.ind0mi schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:48:
Kinect vandaag en morgen bij Neckermann (www.neck.nl) € 125,99 ,-
Overigens vind ik het bijzonder dat tegenwoordig vanuit Engeland alles gratis naar Nederland wordt verzonden, terwijl de online winkels hier nog steeds behoorlijke bedragen rekenen voor bezorgen.
uhm...
Ja heb je gelijk in! Ik bestel zelf ook geregeld bij zavvi.com of thehut.com altijd zonder verzendkosten en prijs minimaal 15 euro goedkoper dan hier.Smoonshine schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 09:50:
[...]
Dat is een mooie aanbieding. Daar was ik nog naar op zoek. Meteen maar even besteld. Heb gisteren Kinect even uitgeprobeerd bij de MediaMarkt en het is toch best wel geinig. Direct maar Kinect Sports er bij besteld. Alleen jammer dat er direct weer een tientje verzendkosten bij op komen. Dan is het nog steeds wel voordelig, maar niet meer zo voordelig als dat het lijkt.
Overigens vind ik het bijzonder dat tegenwoordig vanuit Engeland alles gratis naar Nederland wordt verzonden, terwijl de online winkels hier nog steeds behoorlijke bedragen rekenen voor bezorgen.
Eerst voor iedereen een avatar aanmaken en vervolgens voor al die avatars kinect id doen. Die mensen moeten dan dus wel zelf voor de kinect gaan staan.jefjef schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 20:10:
Hoe kan ik er voor zorgen (net als de Wii) dat elke lid van de familie een eigen avatar heeft en dat deze ook wordt herkend wanneer ze in beeld komen?) Dit is me nog onduidelijk
oke! dank jepelt schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 20:41:
[...]
Eerst voor iedereen een avatar aanmaken en vervolgens voor al die avatars kinect id doen. Die mensen moeten dan dus wel zelf voor de kinect gaan staan.
Zijn er toevallig mensen die goede alternatieven hebben om de kinect bovenop de televisie te bevestigen?
Deze leek mij wel super alleen zoek ik mij suf naar de specifieke PS3 clip op nederlandse sites maar kan hem nergens vinden: YouTube: PS3 camera mount for Kinect 360
Alleen te vinden op amazon.com en niet UK: http://tinyurl.com/399pbhd
Want dit ding ga ik echt niet aan mijn tv sleutelen:
http://tinyurl.com/2ukt6xx
En dan de KINECT aan te sluiten op mijn oude XBOX.
Maar lees ik hier dus goed dat er in de bundel geen losse adapter zit en zo nee is deze ergens los te verkrijgen.
Is mijn enige optie dan om KINECT los te kopen om die aan mijn oude Xbox te hangen?
Edit.
Laat maar ik heb het al gezien, ik moet een kinect los kopen, helaas.
[ Voor 11% gewijzigd door henkyyyyyyy op 29-12-2010 15:12 ]
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Op Marktplaats wordt gezegd dat Microsoft €40,00 voor een losse adapter vraagt.
"When you grow up your heart dies"
Kinect Sports is dan wel weer erg leuk en ook met Adventures heb ik me wel prima vermaakt. Maar ik ben nog niet echt overtuigd of het systeem meer kan dan dit soort spellen waar nauwkeurigheid niet echt vereist is.
Eigenlijk merk je meteen in de menu's al dat je knoppen mist, doordat je je hand boven een item moet houden en dan wachten. Ik kan me ook niet voorstellen dat MS in de toekomst niet met een extra controller komt met een paar knoppen erop.
uhm...
Hier alvast een voorbeeld hoe dit eruit gaat zien.
YouTube: RUSE Getting Kinect Support.mp4
En op woensdag 05-01-2011 onthult Microsoft de Avatar Kinect.
Wat het precies inhoud is nog niet bekend, maar morgen weten we meer.
Hier alvast de bron van het bericht:
http://www.glimpsedog.com...ame-ces-announcement.html
[ Voor 41% gewijzigd door danplo op 04-01-2011 19:30 ]
Overigens zal de CES inderdaad eerder plek zijn voor een casual game dan nieuwe hardcore titels.
Hahaha, erg heAvanCade schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:21:
Afgelopen weekend maar eens Kinect Zumba bij mijn zus geprobeerd. Jeetje wat word je dan flink voor lul gezet door de kinect. Na een sessie van 4min30 sta ik te hijgen als een oud paard dat afgemaakt moet worden.
Hier met Dance Central...
Vrouw en dochter blijven net zo lang zeuren en me een mietje noemen tot ik mee doe, wil je je natuurlijk niet laten kennen, mja...
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Lees net wel op nu.nl dat Kinect 8 miljoen is verkocht.
bron: http://www.nu.nl/games/24...acht-miljoen-kinects.html
[ Voor 26% gewijzigd door fZeroNewbie op 06-01-2011 13:05 ]
Ik heb namelijk Your Shape gehaald. Ben nu een aantal dagen mee bezig en het gaat goed, maar in het begin... Na de "test" moest ik kiezen welke training ik wilde doen. In het zweet was voor mij aanbevolen. Nou ik heb het ieder geval geweten, 2 dagen spierpijn geledencypher21 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 21:48:
[...]
Hahaha, erg he
Hier met Dance Central...
Vrouw en dochter blijven net zo lang zeuren en me een mietje noemen tot ik mee doe, wil je je natuurlijk niet laten kennen, mja...
Daar zie ik nou geen toegevoegde waarde in. Dat is meer een game voor een controller.danplo schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 19:26:
R.U.S.E. word ook voor Kinect ontwikkeld.
Hier alvast een voorbeeld hoe dit eruit gaat zien.![]()
YouTube: RUSE Getting Kinect Support.mp4
Mooi, een aanradertje dus *noteert*Bilzke schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:06:
[...]
Ik heb namelijk Your Shape gehaald. Ben nu een aantal dagen mee bezig en het gaat goed, maar in het begin... Na de "test" moest ik kiezen welke training ik wilde doen. In het zweet was voor mij aanbevolen. Nou ik heb het ieder geval geweten, 2 dagen spierpijn geleden
Als cadeau wil ik een xbox + kinect kopen voor iemand die naar het buitenland gaat. Daar is nauwelijks internet (keuze is 56K modem of 256K ADSL), dus zal de console niet aangesloten worden op internet. Ik zie twee versies, en weet niet welke ik moet kopen. Heeft iemand met geen of zeer traag internet voordeel van 250GB ipv 4GB?
pricewatch: Microsoft Xbox 360 Elite 250GB + Kinect pakket Zwart
pricewatch: Microsoft Xbox 360 Arcade Slim 4Gb + Kinect Bundel Zwart
Deze persoon gaat naar een land waar hij in een -compound- gaat wonen met zijn ouders. Dit zijn afgesloten woongebieden waar hij niet met een fiets naar het winkelcentrum kan. Wel worden daar door bewakers bootleg games verkocht. Kan je zomaar gebootlegged/gedownload games spelen op deze xboxs?
GoT, You have to love it!
Hier praten we op dit forum niet over.Lisadr schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:22:
Wel worden daar door bewakers bootleg games verkocht. Kan je zomaar gebootlegged/gedownload games spelen op deze xboxs?
Oh. jammer. In sommige landen is er geen optie, maar ik begrijp dat tweakers daar niet over wil praten.
[ Voor 8% gewijzigd door Lisadr op 09-01-2011 23:41 ]
Ikke niet, we zijn hier roomser als de Paus.Lisadr schreef op zondag 09 januari 2011 @ 23:40:
[...]
Oh. jammer. In sommige landen is er geen optie, maar ik begrijp dat tweakers daar niet over wil praten.
Nog effe wachten voor alternatieve firmware voor de drive, en dan.............
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Kinect sports was wel leuk voor zo kort als ik m gedaan heb en zelfs Dance Central ging me nog niet eens zo slecht af
Heb gelukkig ook genoeg ruimte om te spelen zonder dat ik mijn vriendin een elleboog geef ofzo
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
[ Voor 93% gewijzigd door psychoclown op 11-01-2011 21:28 ]
Wie trekt me over de lijn
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Maar of de appeal van Kinect blijft na een aantal maanden (in tegenstelling tot de Wii), dat weet nog niemand. Hij is nu redelijk populair, maar of dat zo blijft weet je pas over een jaartje.
Dus als je van plan bent om het met een aantal anderen te spelen, zou ik 'm meteen kopen.
Als je vooral van plan bent om het (vrijwel) alleen te spelen, zou ik er wat langer over nadenken (wachten op een aanbieding
Verwijderd
Lag is nauwelijks merkbaar als je zelf speelt en t gaat allemaal lekker soepel.
Kinect sports is erg goed en ik vind Kinect Adventures eigenlijk ook wel erg leuk...
Binnenkort maar eens beginnen met de fitness games