Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-10 21:58
En ik maar denken dat games fun moesten zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:19
Weet iemand toevallig of er al iets meer bekend is over de accesoires voor kinect zoals een muurbeugel? Die muurbeugel kan ik namelijk wel gebruiken, kinect op een kastje werkt niet zo goed, hij ziet me hoofd niet en me voeten niet :( dus boven de tv hangen is beter lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 23:44

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Lisadr schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:17:
Als jullie een serieuze fitness game zoeken, lijkt "EA Sports Active 2" een topper. Minder fun en meer fitness.
Klopt.. Ik heb zowel Your shape als EA active.

Your shape is beter wat betreft herkenning en je'live beeld zodat je precies ziet wat je doet. De oefeneingen zelf zijn alleen niet echt super inspannend. Met wat gewichten kun je door de 36 herhalingen op hoog niveau toch wel spierpijn kweken.

EA Active daarentegen wisselt toch een behoorlijk stukje cardio af met oefeningen met gewichten. Er zitten zelfs interval trainingen in het 'hardlopen'. Daarnaast zijn er genoeg oefeningen waarbij je jezelf flink in het zweet moet werken. De game wekt echter soms wat frustratie op voornamelijk 2 punten.

1) Herkenning gaat verloren, game wordt gestopt en komt een tussenscherm om de identiteit te corrigeren. Vaak heeft hij je dan toch weer herkend maar moet je toch op volgende klikken

2) Volgende puntje is de hartslag meter. Serieus met zo'n interval training bezig en zag mijn hartslag terug lopen van 130 naar 95 en bleef daar hangen. Kon aan mijn pols voelen dat deze veel hoger lag en na het aansluiten van een andere meter kwam ik dus op 155 uit ipv 95 ! Heb de band vaak verzet maar de echte hartslag zoals op mijn Garmin Forerunner heeft hij niet meer vertoond. Weet niet of er meer mensen een extra hartslag meter hebben en het eens kunnen vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
Mag hopen dat de kinect wel wat langer "interessant" blijft, ook als ik zie wat die hackers er nu al allemaal mee doen. Al denk ik wel dat voor bepaalde core games een soort van speciale controller onmisbaar zal zijn en ik denk ook niet dat we daar al te lang op hoeven te wachten :)
Wellicht hebben ze daar eerst niet naar gekeken omdat het dan teveel op de move zou lijken oid ?

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Voor degene die een extra voeding nodig hebben voor de Kinect icm de 'oude' Xbox. Vorige week donderdag kreeg ik via een Microsoft medewerker de tip om naar Microsoftstore.nl te gaan. Daar heb ik de voeding besteld en gister binnen gekregen! Inclusief verzendkosten 34,50 betaald en met UPS verstuurd. Hier de link: http://emea.microsoftstore.com/nl/nl-NL/Microsoft/Kinect-sensorvoeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rieju
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-01-2020
Willybubba schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:36:
Ik ben momenteel zwaar aan het twijfelen. Ik heb al een Wii maar die staat paperweight te spelen, zoals bij zovelen. Maar mijn XBox draait zo ongeveer overuren. Ik heb best interesse in een fitness game (Your Shape schijnt goed te werken) en ik ben hoopvol over de Kinect qua potentie, alleen... Dat was ik bij de Wii ook.

Wie trekt me over de lijn :D
Ik kan het proberen.. De Kinect is echt heel gaaf als je bijvoorbeeld kinderen hebt, je kan bijvoorbeeld een potje bowlen of rennen in de huiskamer. Wat ik zelf met de Wii heb ervaren is dat het het "net niet" is, heel leuk bewegen etc. maar wel met 2 controllers in je hand (in tegenstelling tot de Kinect waar jij de controller bent). Heb nu al 2 week de Kinect en het heeft een hoge "fun" gehalte (niet alle games trouwens, maar daar kan je wel wat onderzoek na doen). Het is tevens ook niet zeer verslavend, wat in mij opzicht een positief punt is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
@lpetersen: Op de afbeelding lijkt het niet of die (stroom)pinnen rond zijn, maar dat zijn ze wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 10:01

sjaool

Every life should have 9 cats

Dat plaatje is van de Amerikaanse adapter, je mag aannemen dat Microsoft voor Nederlanders een EU-adapter levert. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

dapluiz schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:12:
Mag hopen dat de kinect wel wat langer "interessant" blijft, ook als ik zie wat die hackers er nu al allemaal mee doen. Al denk ik wel dat voor bepaalde core games een soort van speciale controller onmisbaar zal zijn en ik denk ook niet dat we daar al te lang op hoeven te wachten :)
Wellicht hebben ze daar eerst niet naar gekeken omdat het dan teveel op de move zou lijken oid ?
Of misschien omdat het er al is ;) Move is inderdaad meer Core, maar ook niet op zo'n manier dat het nu de controller kan vervangen. Daarbij gaat Kinect inmiddels richting de 10 miljoen verkopen met dito software cijfers, daar kan Sony voorlopig alleen nog maar van dromen (cijfers zijn nog redelijk doordat elke Move controller apart word geteld). Dus, wat is de juiste beslissing?

Ik denk dat het voordeel van Kinect is, dat die Wii/Move controllers in een later stadium alsnog toegevoegd kunnen worden.

Overigens geloof ik ook dat Move een eigen markt heeft, en het is ook gewoon een goed product, het boort nu nog een andere markt aan, maar net zoals Kinect wellicht iets meer core moet worden, moet Move toch ook iets meer de andere kant op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:43
Overigens echt belachelijk dat die adapter zo fucking duur is. Ook raar dat er nog geen chinese namaak adapters op de markt zijn. Voor zover ik weet (dealextreme en buyincoins hebben hem niet iig.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
sjaool schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:07:
Dat plaatje is van de Amerikaanse adapter, je mag aannemen dat Microsoft voor Nederlanders een EU-adapter levert. ;)
Je mag ook aannemen dat MS is de Nederlandse winkel gewoon even het juiste plaatje plaatst. Dus daarom ook mijn vraag of je wel gewoon een europese aansluiting krijgt (het is ook nog mogelijk dat je een verloopje er bij krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zo belachelijk is dat toch niet? Als je voor 149,- een Kinect koopt zit hij erbij. Koop je een bundel met een nieuwe Xbox, dan zit hij er niet bij, maar daarvoor krijg je wel bijna 25% korting.

Als mensen besluiten die 25% korting te nemen, en dan ook nog eens Kinect te verkopen, waardoor ze nog weer 2 tientjes besparen, moet Microsoft dan ondersteuning bieden :? Op die manier gaan partijen alleen nog maar bundels kopen, en Kinect en de 360 apart verkopen (zoals je nu dus ziet gebeuren), waardoor MS die bundels moet killen. Door die adapter oninteressant te maken, voorkom je grotere problemen.

Dit is gewoon het beste compromis:

Wil je Kinect? 149,-
Wil je een 360? 199,-
Wil je beide: 299,-

Microsoft biedt zover ik weet geen verkoop ondersteuning voor pubers op marktplaats, dus kies je toch de bundel, en verkoop je Kinect, zal je winst mager zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Dan nog vind ik een adapter van 35 e belachelijk. Dat is dus ongeveer 23 pct. van de losse verkoop prijs van Kinect.

[ Voor 9% gewijzigd door pelt op 13-01-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Eppo © schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:33:
[...]
Je mag ook aannemen dat MS is de Nederlandse winkel gewoon even het juiste plaatje plaatst. Dus daarom ook mijn vraag of je wel gewoon een europese aansluiting krijgt (het is ook nog mogelijk dat je een verloopje er bij krijgt).
Het plaatje is gewoon hetzelfde plaatje dat je ook op de Amerikaanse versie van de site terugvindt.
Bij de Kinect die je los in de winkel koopt krijg je ook gewoon de EU-plug.
Microsoft gaat echt geen Amerikaanse adapters in Nederland verkopen zo gek zijn ze nu ook weer niet. ;)

@pelt: de adapter kost in Amerika $34,99 dus weer doodleuk een 1 op 1 conversie van Dollar naar Euro.

[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 13-01-2011 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-10 12:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Kwam vandaag een aanbieding langs (15 euro korting bij Dynabyte) dus net toch maar 1 besteld, Your Shape erbij.

Ik ben heul benieuwd :D

Overigens, krijg ik er een adapter bij? Ik heb een 360 Slim, dus die heb ik dan in principe niet nodig toch?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Losse Kinect heeft een adapter erbij ja.
Deze is overbodig voor een xbox slim

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nog ff een vraag. Voice Recognition zit er dus nog niet in? Is er al meer bekend over wanneer eventueel wel?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Als het goed is Q1 voor Nederland.
Je kunt het wel omzeilen, maar dan moet je alles op de USA instellen. (google maar ff)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb nou al 2 dagen spierpijn van EA Active.
Ook meteen onderzoek gedaan naar de foutieve hartslag binnen EA Active.

Ik heb de sessie gedaan met 3 hartslagmeters
1. lowbudget HS-meter
2. Garmin HS-meter (Forerunner 305)
3. EA Active hartslagmeter

Test gedaan met hardlopen binnen EA Active.
In een zeer hoog tempo gaan hardlopen om de hartslag omhoog te krijgen. HS-meter 1 + 2 stonden in korte tijd direct op 160 slagen per minuut. EA Active gaf echter een hartslag van 120 aan. Na 2 minuten ongeveer de finish bereikt te hebben stond bij EA Active mijn hartslag nog op 130 terwijl de andere twee nog rond de 160 zaten.

Nog een keer gaan hardlopen en na 1,5 minuut de game op pauze gezet voor een minuutje. Toen ik weer terug in de game kwam stond ook daar mijn hartslag op 160. Het lijkt er dus op dat er een vertraging in zit van ongeveer 1-2 minuten. De oefeningen duren ook maximaal maar 2 minuten.

Gevolg: gemiddelde hartslag van 110 gedurende de gehele workout. Als de vertraging is bijgewerkt aan de hand van je hartslag dan zit je in het scherm dat de volgende oefeningen wordt geladen.

Kortom: De 'game' is leuk en inspannend maar de calorieën die worden aangegeven en de gemiddelde hartslag enz zijn niet representatief. Daarnaast wordt op basis van je hartslag gekeken hoe je vordert gedurende het trainingsprogramma maar wordt gebaseerd op de verkeerde/vertraagde gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je dat apparaat eigenlijk wel nodig voor de game dan? Of kun je hem ook vervangen door een el-cheapo ding wat wel werkt?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

In de hartslagmeter zit een zender die zichzelf als een controller aanmeld op de xbox.
Zou graag een oplossing zien waarmee ik een andere hartslagmeter kan gebruiken.
Eentje die bijv. om je borstkast zit ipv onder je elleboog. Zit bij sommige oefeningen nog in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Kinect Tafeltennis is echt vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik zie hier een paar reacties over die gratis Gold membership van 1 maand na aanschaf van je console. Nu heb ik netjes een account aangemaakt en gekoppeld aan mijn Live ID (hotmail), maar ik snap niet waar en hoe ik kan zien dat ik 1 maand gold membership heb/ krijg. Status van mijn abbo is nog altijd Silver en ik krijg het niet anders. Ik zou zo graag eens even rondsnuffelen in dat Gold membership, maar zonder succes nog. Ik hoop echter op een antwoord zonder dingen als 'RTFM', want, waar is die F* Manual over dit onderwerp? Bedankt jongens.
ps. heb de Xbox kinect net 1 week, dus weet ook niet of er iets is veranderd in de policy wat betreft die gratis maand live gold membership.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:15
Als ik Kinect Adventures start, dan moet ik alsnog van avatar wisselen, hoort dit zo? Want ik dacht dat dat automatisch ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-10 15:31

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Sircuri schreef op zondag 16 januari 2011 @ 01:10:
Ik zie hier een paar reacties over die gratis Gold membership van 1 maand na aanschaf van je console. Nu heb ik netjes een account aangemaakt en gekoppeld aan mijn Live ID (hotmail), maar ik snap niet waar en hoe ik kan zien dat ik 1 maand gold membership heb/ krijg. Status van mijn abbo is nog altijd Silver en ik krijg het niet anders. Ik zou zo graag eens even rondsnuffelen in dat Gold membership, maar zonder succes nog. Ik hoop echter op een antwoord zonder dingen als 'RTFM', want, waar is die F* Manual over dit onderwerp? Bedankt jongens.
ps. heb de Xbox kinect net 1 week, dus weet ook niet of er iets is veranderd in de policy wat betreft die gratis maand live gold membership.
Als je je iets minder druk maakt en gewoon rustig in het menu kijk, zie je join live.... doe dat en kies voor de 1 month trial.... klaar....

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
gm1999 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 09:19:
Als ik Kinect Adventures start, dan moet ik alsnog van avatar wisselen, hoort dit zo? Want ik dacht dat dat automatisch ging...
Helaas is het nog niet veilloos. Zo hebben mijn zus en ik altijd dezelfde avatar ondanks dat we elke keer onze eigen selecteren. Dit komt doordat we in de ogen van kinect beide dezelfde vorm hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

AvanCade schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:03:
[...]

Helaas is het nog niet veilloos. Zo hebben mijn zus en ik altijd dezelfde avatar ondanks dat we elke keer onze eigen selecteren. Dit komt doordat we in de ogen van kinect beide dezelfde vorm hebben denk ik.
Dan moet je KinectID toch nog maar eens een paar keer draaien.... bij mij herkent de kinect moeiteloos onze 5 gezinsleden.
Ervoor gaan staan is voldoende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hier ook geen problemen. Van de week gespeeld met 2 vrienden die enorm op elkaar lijken. Allebei ook nog eens spijkerbroek en wit shirt aan, allebei een kale kop (ouderdom he ;) ). Moeiteloos wist hij wie wie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deity
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-07 23:01
Weet iemand hoe dat zit met de kabel van de Kinect camera verlengen? Excuses voor als ik het gemist heb ergens maar ik zag alleen iemand die zei dat het met een normale usb kabel verlengt kan worden. Dit klopt volgens mij niet aangezien er een klein hoekje in de aansluiting op de Xbox zit.

Enig idee waar ik het juiste kabeltje zou kunnen bestellen?

Authentically Digital

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
CrankyGamerOG schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:39:
[...]

Dan moet je KinectID toch nog maar eens een paar keer draaien.... bij mij herkent de kinect moeiteloos onze 5 gezinsleden.
Ervoor gaan staan is voldoende!
Kinect ID staat los van de avatar dat Kinect Adventures je voorschoteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

MaCure schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:01:
Weet iemand hoe dat zit met de kabel van de Kinect camera verlengen? Excuses voor als ik het gemist heb ergens maar ik zag alleen iemand die zei dat het met een normale usb kabel verlengt kan worden. Dit klopt volgens mij niet aangezien er een klein hoekje in de aansluiting op de Xbox zit.

Enig idee waar ik het juiste kabeltje zou kunnen bestellen?
Met een normale usb-kabel verlengen kan alleen als je de adapter van de Kinect gebruikt, hier zit namelijk een verloopje bij.
Een verlengkabel voor Kinect voor de Slim versie zonder losse adapter ben ik nog niet tegengekomen.

Meteen maar een correctie. ;)

In de Nederlandse Microsoftstore staat deze kabel en in de Amerikaanse Microsoftstore deze.
Of dit dezelfde kabels zijn durf ik niet te zeggen, een telefoontje of mailtje zou je meer duidelijkheid kunnen geven.

Hmm... de kabel in de Nederlandse Microsoftstore is zo te zien een Wifi-usb-verlengkabeltje gezien deze pagina in de Amerikaanse Microsoftstore.

[ Voor 34% gewijzigd door sjaool op 16-01-2011 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

CrankyGamerOG schreef op zondag 16 januari 2011 @ 10:25:
[...]

Als je je iets minder druk maakt en gewoon rustig in het menu kijk, zie je join live.... doe dat en kies voor de 1 month trial.... klaar....
Ik zal wel helemaal verkeerd aan het kijken zijn, maar ik zie nergens een mogelijkheid om Join Live te kiezen. Ik ben namelijk al helemaal aangemeld bij Microsoft XBox live. Wanneer ik kies voor bijvoorbeeld abbo aanpassen, krijg ik de keus uit 12 maanden gold of 1 maand gold. Geen optie voor een free trail.
Ik ga MS Xbox support wel even mailen, kijken of zij mij kunnen helpen.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik moet elke keer als ik Adventures start dat hele stuk Kinect tutorial door... Blijft dat zo of kun je dat ergens uitzetten?

Overigens vandaag met een groepje Kinect getest, dat is inderdaad wel erg vet. Met name Sports is erg cool met meerderen, maar ook Your Shape (en dan in het bijzonder die Gym Games) sloeg wel aan.

Ik hoorde drie man zeggen dat ze er ook een willen.

[ Voor 50% gewijzigd door Willybubba op 17-01-2011 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Sircuri schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:32:
[...]

Ik zal wel helemaal verkeerd aan het kijken zijn, maar ik zie nergens een mogelijkheid om Join Live te kiezen. Ik ben namelijk al helemaal aangemeld bij Microsoft XBox live. Wanneer ik kies voor bijvoorbeeld abbo aanpassen, krijg ik de keus uit 12 maanden gold of 1 maand gold. Geen optie voor een free trail.
Ik ga MS Xbox support wel even mailen, kijken of zij mij kunnen helpen.
Ja je kiest voor de 1 month gold en hierna zal hij je het offer geven ..... !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

CrankyGamerOG schreef op maandag 17 januari 2011 @ 08:45:
[...]

Ja je kiest voor de 1 month gold en hierna zal hij je het offer geven ..... !
Deze laatste optie heb ik inderdaad nog niet geprobeerd. Ga er vanavond eens even naar op zoek. Bedankt man.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Willybubba schreef op maandag 17 januari 2011 @ 01:07:
Ik moet elke keer als ik Adventures start dat hele stuk Kinect tutorial door... Blijft dat zo of kun je dat ergens uitzetten?
Ik krijg altijd de mogelijkheid om te kiezen voor "Snelle calibratie". Dan skipt ie direct naar de speeldgebied-controle en dan ben je klaar. Ik had het idee dat deze optie er alleen maar is sinds ik mijn xbox gekoppeld heb aan een live-account en dus continue aan internet hang. Weet niet of dat toeval was of dat het echt alleen werkt als je een online profiel hebt.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 07:18

nexhil

BAM!

Willybubba schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:18:
Nog ff een vraag. Voice Recognition zit er dus nog niet in? Is er al meer bekend over wanneer eventueel wel?
Het zit er wel in, zet je je location op US (van de xbox instellingen) en het werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Sircuri schreef op maandag 17 januari 2011 @ 09:07:
[...]

Ik krijg altijd de mogelijkheid om te kiezen voor "Snelle calibratie". Dan skipt ie direct naar de speeldgebied-controle en dan ben je klaar. Ik had het idee dat deze optie er alleen maar is sinds ik mijn xbox gekoppeld heb aan een live-account en dus continue aan internet hang. Weet niet of dat toeval was of dat het echt alleen werkt als je een online profiel hebt.
Dat heb ik beide al tijden... Dus er moet iets anders zijn. Vandaag maar eens op zoek :P

Overigens, SPIERPIJN ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 11:23
Afgelopen weekend m`n nieuwe Xbox 250gb met Kinect geinstalleerd en veeeeeeel gespeeld...
Alles gaat prima op 1 dingetje na, misschien hebben jullie daar ook problemen mee?

M`n 2 controllers laten zich erg moeilijk connecten. Als je opstart en niet "kinect" gaat het wel, maar als je eerst "kinect" is er met geen mogelijkheid te pairen zonder alles een keer uit- en aan te zetten.

Zou het infrarood signaal van de Kinect het signaal van de controllers verstoren?

Heeft iedereen dat?

[ Voor 10% gewijzigd door Tooooony op 17-01-2011 13:46 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 19:40

Gé Brander

MS SQL Server

AvanCade schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:27:
[...]

Kinect ID staat los van de avatar dat Kinect Adventures je voorschoteld.
Kinect ID gebruik je zodat de XBOX je beter kan herkennen. Dus zal Adventures je ook beter herkennen. Of bedoel jij heel wat anders?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi_Kevin
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:48
Om even snel te reageren op het losse adapter verhaal:

Het is mogelijk om je eigen kinect kabel te fabriceren, dus van kinect stekker naar 12v aansluiting en usb.
Ik heb hem gemaakt van twee usb terminals op elkaar (iets scheef) en een stripje metaal van een sata voedingsstekker ernaast (van een defecte voeding). Voor de voeding moet je minimaal een 1A adapter gebruiken, ik heb die van mijn kratradio gebruikt (2A, te koop via kratradio winkel).

Via: http://forums.xbox-scene....php?showtopic=723561&st=0

Voor nu een prima oplossing, tegen de tijd dat dealextreme of BIC met een variant komt bestel ik die wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Kiwi_Kevin op 17-01-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deity
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-07 23:01
sjaool schreef op zondag 16 januari 2011 @ 21:40:
[...]

Met een normale usb-kabel verlengen kan alleen als je de adapter van de Kinect gebruikt, hier zit namelijk een verloopje bij.
Een verlengkabel voor Kinect voor de Slim versie zonder losse adapter ben ik nog niet tegengekomen.

Meteen maar een correctie. ;)

In de Nederlandse Microsoftstore staat deze kabel en in de Amerikaanse Microsoftstore deze.
Of dit dezelfde kabels zijn durf ik niet te zeggen, een telefoontje of mailtje zou je meer duidelijkheid kunnen geven.

Hmm... de kabel in de Nederlandse Microsoftstore is zo te zien een Wifi-usb-verlengkabeltje gezien deze pagina in de Amerikaanse Microsoftstore.
Ja zoiets dacht ik ook al te zien. Maar dat betekend dus dat het daadwerkelijke verlengkabeltje (dus zonder wifi & zonder power adapter) niet te verkrijgen is in NL? dat is toch ronduit belachelijk...

Authentically Digital

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De 2de hands markt van Kinect games valt nog wat tegen. Na dit weekend Kinect Sports te hebben gespeeld, wilde ik die wel even hebben. Ik dacht op marktplaats wel wat te kunnen scoren, maar dat valt nog best tegen, ff naar de Videoland rijden maar.

EDIT:

Uhm, ik heb in al mijn intelligentie een EA Sports Active gekocht op Ebay. Nieuw in doos. Zie nu wel dat het een Duitse versie is. Nu maar hopen dat Engels onderdeel van de disc is :+

[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 17-01-2011 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Ik heb al voor een paar mensen Kinect ID uitgevoerd, maar ik heb nog niet 1 keer dat kartonnetje met het gezichtje erop moeten gebruiken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Dan moet je Calibrate doen bij de Kinect tuner. Die wil graag dat gezichtje zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

MaCure schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:22:
[...]

Ja zoiets dacht ik ook al te zien. Maar dat betekend dus dat het daadwerkelijke verlengkabeltje (dus zonder wifi & zonder power adapter) niet te verkrijgen is in NL? dat is toch ronduit belachelijk...
Een telefoontje naar Microsoft zou je dan verder kunnen helpen.
Er zijn mensen die op die manier al een adapter hebben gekocht voordat hij in de Microsoftstore te koop was.
Reken er alleen wel op dat dat kabeltje €50,00 gaat kosten excl. verzendkosten gezien de prijs in de Amerikaanse Microsoftstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nou hij is onderweg (schijnt in Engels te zijn):

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxkinectkopen.nl/images/gallery/ea-sports-active-2.jpg

Voor 50,- nieuw in doos een leuke koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Ik wilde vandaag een xbox 360 250GB met kinect kopen, maar die is niet beschikbaar bij de MM en op internet zijn ze bij alle winkels uitverkocht...

Op de dozen van de xbox 360 zijn 3 verschillende pakketten vermeld, daar staat de 250GB met kinect niet bij terwijl die ooit wel in de schappen heeft gelegen...

Is de 250GB + kinect een tijdelijk actie en nu end of life... of is dat gewoon de populairste versie en daarom nergens meer te krijgen?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Er heeft in ieder geval een versie in de winkel gelegen waarbij je de 4GB Xbox kreeg en een losse 250GB HD en Kinect. Misschien bedoel je die?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 11:23
Eastman schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:13:
Ik wilde vandaag een xbox 360 250GB met kinect kopen, maar die is niet beschikbaar bij de MM en op internet zijn ze bij alle winkels uitverkocht...

Op de dozen van de xbox 360 zijn 3 verschillende pakketten vermeld, daar staat de 250GB met kinect niet bij terwijl die ooit wel in de schappen heeft gelegen...

Is de 250GB + kinect een tijdelijk actie en nu end of life... of is dat gewoon de populairste versie en daarom nergens meer te krijgen?
Eastman, ik stond voor hetzelfde, maar bij gamemania.nl zijn ze verkrijgbaar.
Niet alleen online maar ook fysiek in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 23:03
Lijkt erop dat die bundel inderdaad is uitverkocht overal want kan me niet voorstellen dat ze bewust een schaarste willen creeren. Men probeert het op te lossen, door de 4GB versie te verkopen, met losse 250GB HD die je er gewoon in kan steken, maar die komt duurder uit. Daarbij komt mogelijk nog het feit dat de één mat, en de ander glossy is.

Wat waarschijnlijk het beste is, is de MM binnenlopen over een dag of 9, want er komt weer een "BTW weg ermee actie" aan. Je kan dan vragen als ze nog steeds niet voorraadig zijn, of je niet voor dezelfde prijs, een losse Kinect & 250GB Slim versie mee kan krijgen. Dit hebben ze voorheen redelijk makkelijk en vaak gedaan met allerhande bundelverkopen. Kan natuurlijk nog wel zijn, dat hij uit is gesloten van de kortingsactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Die btw acties gelden volgens mij niet met consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

PWM schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:33:
Nou hij is onderweg (schijnt in Engels te zijn):

[afbeelding]

Voor 50,- nieuw in doos een leuke koop.
De Engelse versie heeft ook Nederland erin zitten.
Ik heb voor ongeveer dezelfde prijs de game besteld bij zavvi.

Het is alleen weer redelijk goed weer dus ben weer aan het hardlopen. Conditie is door de oefeingen(op zwaar) niet zo hard achteruit gegaan dan ik had verwacht. Het is ook best pittig af en toe ! Alleen flinke lag met hartslagmeter dus compleet verkeerde berekeningen in de game. e.e.a. heb ik hier al eens gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Heeft iemand hier met de game Sonic Riders ook dat de game regelmatig midden in het spel op pauze schiet?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:15
Enig idee wanneer er weer wat games gaan uitkomen voor de Kinect? Heb het nou wel weer gehad met Kinect Sports en Dance Central ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Februari, Child of Eden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Voor de mensen die nog een goedkope mount voor Kinect zoeken, Zavvi The Hut heeft er eentje voor €12,43 (leverbaar vanaf 28 januari).

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/52nrbr.jpg

Diverse webshops in Nederland hebben hem ook alleen dan kost hij ongeveer €15,00 excl. verzendkosten ook pas leverbaar vanaf 28 januari.

[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 19-01-2011 18:58 . Reden: Zavvi > The Hut ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Vergeleken met de originele een zeer acceptabele prijs.
Maar vind het wel lelijk dat er zo'n ding aan de voorkant over de tv heen hangt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb gisteren even Sports gehaald bij Filmclub. Kinect staat daar nu voor 129,-. Da's een schappelijke prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

sjaool schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:10:
Voor de mensen die nog een goedkope mount voor Kinect zoeken, Zavvi heeft er eentje voor €12,43 (leverbaar vanaf 28 januari).

[afbeelding]

Diverse webshops in Nederland hebben hem ook alleen dan kost hij ongeveer €15,00 excl. verzendkosten ook pas leverbaar vanaf 28 januari.
Zag net op mycom.nl dat hij daar 14,99 is en gratis thuisbezorgd. Bij Zavvi komt er sowieso 2 pond bezorgkosten bij dus dan ligt de prijs erg dicht bij elkaar. Beide leveren vanaf 28 januari.

edit: Amazon voor 8 Euro excl verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De link verwijst naar The Hut i.p.v. Zavvi, mijn fout. ;)
De verzendkosten bij The Hut zijn €1,15 met standard shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Heb achteraf gezien gelukkig geen mount nodig, kinect staat nu voor de tv, salontafel opzij, bank naar achter en gaan :) Denk dat ik me toch ga ergeren als ik steeds die kinect boven de tv uit zie steken, het is niet echt een klein apparaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Ook handig als het in je huis kan: Ik heb mijn lcd op een kleine draaischijf gezet van 10 euro.
Hoef je alleen de TV te draaien en gaan maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb een aantal weken geleden bij een vriend een aantal connect games gespeeld en was aangenaam verrast door een aantal spellen (vooral het fitness spel van Ubisoft en Dance Central). Heb toen nog niet de Kinect aangeschaft omdat de prijs te hoog is en de hoeveelheid games nog te laag. Sindsdien zijn er nog geen games bijgekomen die me over de streep hebben weten te trekken.

Heb ook de mogelijkheden in de gaten gehouden op het hack gebied en daar zit echt heel veel potentie in, die hopelijk ook weer gebruikt gaat worden in bepaalde games. Daarnaast zie ik op basis van de demo's ook wel potentie voor de filmindustrie met een hogere resolutie versie. Voor degenen die geïnteresseerd zijn heb ik m'n gedachten opgeschreven:
http://filmkijker.wordpre...volutie-in-de-filmwereld/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:49
Wat een heerlijke game is deathspank. Ea heeft een aanbieding waar beide games slechts 600 punten per stuk kosten. Heb eerst deel 2 gekocht, maar nu snel ook deel 1. Verdwaal zo nu en dan in de opties en de quests. zit nu op
level 13 en ben er nog lang niet. Onbegrijpelijk dat ze deze game voor zo weinig kunnen verkopen. Dikke aanrader

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-10 08:47

Nitai

Live the life you love.

steefje schreef op maandag 24 januari 2011 @ 23:24:
Wat een heerlijke game is deathspank. Ea heeft een aanbieding waar beide games slechts 600 punten per stuk kosten. Heb eerst deel 2 gekocht, maar nu snel ook deel 1. Verdwaal zo nu en dan in de opties en de quests. zit nu op
level 13 en ben er nog lang niet. Onbegrijpelijk dat ze deze game voor zo weinig kunnen verkopen. Dikke aanrader
Wat heeft Deathspank met Kinect te maken?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:49
Nitai schreef op maandag 24 januari 2011 @ 23:29:
[...]

Wat heeft Deathspank met Kinect te maken?
oeps verkeerde topic! My bad!

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk-
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-05 01:58
De ontwikkeling zoals je die ziet op de pc is ook erg leuk om te volgen, je ziet iedere dag wel weer een nieuwe hack verschijnen, je zou voor de grap eens naar http://www.kinecthacks.nl moeten gaan dan zie je dat dat ding nog voor veel meer gebruikt gaat worden dan alleen maar spelletjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Even los van het te blije gezinnetje (waarbij blijkbaar alleen maar gemixte paren in voorkomen), is dit wel een mooie integratie, met veel mogelijkheden:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ehS-AfM4b8I&feature=player_embedded]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:18
Binnenkort toch ook maar eens een Kinect aanschaffen, twijfel alleen nog over een bundel met console of een loss Kinect. Heb de zolder opgeknapt en heb daar nu de game-room van gemaakt met voldoende ruimte voor een Kinect.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Niemand in de tussentijd een kinect gekocht ? :)
Heb er zelf de laatste tijd niet echt tijd voor gehad, maar blijf het wel leuk vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 09-10 12:06

Smoonshine

Feyenoord!!

Moet zeggen dat ik op dit moment Kinect alleen nog gebruik wanneer ik mensen over de vloer heb. Als ik in mijn eentje zit te gamen, dan pak ik toch meestal een controllergame er bij. Tot nu toe valt het me kwa games dan ook wel vies tegen. Sports en Dance Central zijn leuk, maar die fitnessgames kunnen me gestolen worden. Ik hoop dat er straks op de E3 flink wat aangekondigd gaat worden, anders ben ik bang dat we over een jaartje nog maar weinig van Kinect horen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 09:41
Zou leuk zijn als er nog eens een coole Kinect game uitkwam. Heb nu alleen Dance Central en Kinect Adventures. Heb nog geen enkele andere game gezien die me echt de moeite waard leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Gunstringer ziet er m.i. wel leuk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Gunstringer ziet er zeker vet uit. Ook van Twisted Pixel dus 'gegarandeerd' een goede hardcore game. Wordt een XBLA titel dus is nog goedkoop ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Voor de mensen die nog op zoek zijn naar zeer goedkope accessoires voor Kinect zoals b.v. een verlengsnoer of een standaard klik dan even op de linkjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:23
Ik ben op zoek naar een goede tv houder voor niet al te duur en in NL. Op mycom.nl kan ik die eerder vermelde houder niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Dit topic ligt alweer even stil, daar schrik ik wel van. Ligt de kinect bij iedereen inmiddels alweer in de kast? Zit er over te denken om er ook een te kopen maar dit zet me toch aan het denken :P

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Zijn toch geen fatsoenlijke games.. Alleen wat party. Sinds launch 2x gebruikt, stof happen in kast nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Nee hoor, ligt wel in de kast, maar wordt er zeer regelmatig uitgehaald voor de kinderen en voor mijzelf om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Hier staat ie op de tv, kids gebruiken em vaak voor Kinectimals. Vriendin voor dance central en zumba.

Ik zit te wachten op The Gunstringer ;)

Als we visite krijgen, dan wordt Kinect SPorts ook nog geregeld gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Head tracking met Forza 4... dan ga ik er wel eentje halen, de prijzen dalen op dit moment alleen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Phusebox schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:00:
Head tracking met Forza 4... dan ga ik er wel eentje halen, de prijzen dalen op dit moment alleen maar.
Heb je wat aan, kijk je links naast je, knal je in een vangrail, want ja, die bocht zag je niet... :X :+
/sarcasm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

UltraSub schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:50:
[...]

Heb je wat aan, kijk je links naast je, knal je in een vangrail, want ja, die bocht zag je niet... :X :+
/sarcasm
Mijn gedachten helemaal, Kinect lijkt mij dus ook nutteloos met Forza4, behalve in een 3x Xbox360+3x scherm setup...maarja...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:07
UltraSub schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:50:
[...]

/sarcasm
Euhm, het werkt perfect met TrackIR pro, dus waarom zou het met de Kinect niet goed werken?!
Je hoeft niet ver naar rechts of links te gaan. Laten we zeggen 3 graden irl, is 20 graden in-game. Dus je ziet t nog steeds goed op het scherm.
Dat soort commentaar komt eigenlijk alleen maar van mensen die het nooit hebben geprobeerd en iets meteen afschrijven als een faal zonder het te hebben geprobeerd.
Gutteguttegut schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:53:
[...]
Mijn gedachten helemaal, Kinect lijkt mij dus ook nutteloos met Forza4, behalve in een 3x Xbox360+3x scherm setup...maarja...
Met 3 schermen heb je Kinect helemaal niet nodig juist.

Kinect met Kinect adventures is 99euro bij de MM in Leeuwarden

[ Voor 35% gewijzigd door GAIAjohan op 16-05-2011 14:56 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:43

Stronkie

Where wind is Trouble

MMmmm..

Fable 4 met kinect
ME 3 met kinect
DC 2 met kinect..

Alleen irritant is dat mijn kinect is overleden na een week.. Hij is al weer retour uit duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:13

Player1S

Probably out in the dark

Afgelopen weekend voor 88 Euro een Kinect (+ Adventures) gekocht bij de Gameshop Twente. Ook Your Shape FE erbij gedaan.

Alleen probeerden ze me teveel te laten betalen voor de voeding. Op de site kostte die 15 euro en in de winkel vroegen ze eerst meer. Wel voor 15 meegekregen.

Wat is een musthave spel voor de Kinect?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
L1nt schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:56:
Afgelopen weekend voor 88 Euro een Kinect (+ Adventures) gekocht bij de Gameshop Twente. Ook Your Shape FE erbij gedaan.

Alleen probeerden ze me teveel te laten betalen voor de voeding. Op de site kostte die 15 euro en in de winkel vroegen ze eerst meer. Wel voor 15 meegekregen.

Wat is een musthave spel voor de Kinect?
De voeding hoort er gratis bij te zitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Phusebox schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:03:
[...]

De voeding hoort er gratis bij te zitten 8)7
Bij Gameshop Twente doen ze het eea wel wat anders dan andere winkels. Volgens mij hebben ze bundels Slim + Kinect uit elkaar gehaald en verkopen ze die los want kreeg de Kinect ook los mee.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
L1nt schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:18:
[...]

Bij Gameshop Twente doen ze het eea wel wat anders dan andere winkels. Volgens mij hebben ze bundels Slim + Kinect uit elkaar gehaald en verkopen ze die los want kreeg de Kinect ook los mee.
Dan had je beter voor 88 euro er eentje bij de MM kunnen halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Phusebox schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:28:
[...]

Dan had je beter voor 88 euro er eentje bij de MM kunnen halen ?
Moet je er wel van af weten :o
En bij Gameshop Twente kun je ook games inruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDane
  • Laatst online: 16:16

TheDane

1.618

Le Kick.

Vandaag tussen 12:00 en 15:00 is bij MediaMarkt de Xbox 360 4GB + Kinect in de aanbieding voor €222,-

Nou lijkt m'n vriendin dat op zich wel wat maar ik wil er niet al te super veel aan spenderen, zoveel tijd hebben we toch niet.

Anyway, Ik bedacht me dat het een goed idee zou zijn om die 4GB versie te kopen en er dan een externe HDD die ik hier nog heb liggen op aan te sluiten. Scheelt bijna €100,- !

Nou lees ik her en der dat dat aansluiten van zo'n externe schijf helemaal niet kan, en dat Xbox maar 16GB per USB aansluiting leest, en dat je dus max 32GB + die 4GB kunt gebruiken.

Dat lijkt me dan weer een beetje weinig, maar niet gehinder door enige kennis .. ?

We zullen de Xbox vrijwel exclusief voor Kinect games gebruiken. Voor andere games hebben we andere consoles, en voor 't streamen/kijken van films een aparte mediaplayer.

Maar is 4GB (of dan dus 36GB) wel genoeg voor onze plannen? Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op 14, 15 en 16 juli is Kinect in de aanbieding bij Intertoys voor maar 85 Euro.
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:47
TheDane schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 12:15:
Le Kick.

Vandaag tussen 12:00 en 15:00 is bij MediaMarkt de Xbox 360 4GB + Kinect in de aanbieding voor €222,-

Nou lijkt m'n vriendin dat op zich wel wat maar ik wil er niet al te super veel aan spenderen, zoveel tijd hebben we toch niet.

Anyway, Ik bedacht me dat het een goed idee zou zijn om die 4GB versie te kopen en er dan een externe HDD die ik hier nog heb liggen op aan te sluiten. Scheelt bijna €100,- !

Nou lees ik her en der dat dat aansluiten van zo'n externe schijf helemaal niet kan, en dat Xbox maar 16GB per USB aansluiting leest, en dat je dus max 32GB + die 4GB kunt gebruiken.

Dat lijkt me dan weer een beetje weinig, maar niet gehinder door enige kennis .. ?

We zullen de Xbox vrijwel exclusief voor Kinect games gebruiken. Voor andere games hebben we andere consoles, en voor 't streamen/kijken van films een aparte mediaplayer.

Maar is 4GB (of dan dus 36GB) wel genoeg voor onze plannen? Anyone?
Als je het puur en alleen voor Kinect doet is 4GB genoeg maar zul je geen spellen op je harde schijf kunnen installeren met als gevolg dat je wat langere laadtijden hebt. Sowieso kun je op de externe schijven geen spellen installeren dus dat maakt geen verschil. Qua plaatjes en filmpjes heb je voorlopig wel even genoeg aan die 4GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
la_fusion schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 13:13:
[...]

Als je het puur en alleen voor Kinect doet is 4GB genoeg maar zul je geen spellen op je harde schijf kunnen installeren met als gevolg dat je wat langere laadtijden hebt. Sowieso kun je op de externe schijven geen spellen installeren dus dat maakt geen verschil. Qua plaatjes en filmpjes heb je voorlopig wel even genoeg aan die 4GB.
Bedenk ook dat als je eventueel DLC wilt kopen (nieuwe nummers voor Dance Central bv) dat dat ook allemaal weer schijfruimte inneemt. Nou zijn die dingen niet zo giga groot (gemiddelde muziekvideo formaat dus tussen 50 en 100mb) maar voor andere spellen kan het weer meer zijn.

Al helpt het wel om er een usb stick in te doen overigens, maar zou je savegames en profielen alsnog wel op het interne geheugen zetten. Had laatst een usb stick gebruikt die na een keer eruit halen niet meer wist wat er nou op stond, waardoor ik alles opnieuw erop kon zetten. Kan ook aan de stick liggen overigens.

Verder moet je dan zeker Kinect Sports en Dance Central meenemen. Die eerste is leuk voor multiplayer en die 2e zal je vriendin wel leuk vinden ;) . En jij misschien ook, maar dat hangt af van hoe mooi je het lichaam van je vriendin vindt ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Wie hm nog niet heeft:
Afbeeldingslocatie: http://images.intertoys.nl/Images/Intertoys/Banners/560_28_dagaanb_xbox.jpg
http://www.intertoys.nl/g...res-game-x360-570464.html
dagaanbieding
alleen geldig op donderdag 14 juli, vrijdag 15 juli en zaterdag 16 juli voor €85,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Kinecr kan leuke dingen doen op de PC, maar zie me nog niet echt zo fitissen voor de tv. ;)
Maar na een half jaar al bijna 50% korting op Kinect, dat moet wel wat zeggen over de koopcijfers. :P

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:33

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

HardCoreGamer schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 02:09:
Kinecr kan leuke dingen doen op de PC, maar zie me nog niet echt zo fitissen voor de tv. ;)
Maar na een half jaar al bijna 50% korting op Kinect, dat moet wel wat zeggen over de koopcijfers. :P
Veel mensen geloven ook nog steeds niet, dat het ding daadwerkelijk je beweging zo goed registreert. Dan geef ik maar als voorbeeld, dat je in Dance Central je been maar iets verkeerd hoeft te zetten in (bijvoorbeeld) Brick House en je dat meteen merkt in de gameplay.

Tegelijk kan ik me voorstellen, dat ze na de Wii-hype nogal achterdochtig zijn bij het zien van 'Dance Central'-commercials.. Bij de Wii staan mensen ook als een gek te bewegen, terwijl je die bewegingen eigenlijk kunt 'faken'. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kan je nu echt op een leuke manier dance moves leren met die games? Ik kan me nog die matten herinneren waarop je moest rondspringen, was wel grappig maar dat was niet echt leren dansen
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste