Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 23:38

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Het kan... maar je moet er wel talent voor hebben.
Mij lukt het in ieder geval niet zo goed (Iets te houterig)
Dit mannetje lukt het wel !

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Kid playing Dance Central Disturbia on Hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
UltraSub schreef op maandag 04 april 2011 @ 06:33:
Zijn toch geen fatsoenlijke games.. Alleen wat party. Sinds launch 2x gebruikt, stof happen in kast nu.
Dance Central ziet er wel grappig uit om dance moves te leren maar vrees ook dat er nog geen leuke musthave games zijn en het stof zit te verzamelen. Is er ergens een overzicht van Kinect games die de komende 12 maanden uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

De enige reden voor mij om Kinect te kopen is voor 3Ds Max op de PC. ;)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Die snap ik niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Dat is een 3D programma voor de PC.

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
kinect motion capture for 3dsMax

Hiervoor. :D

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52
Slashdotter schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 18:27:
Is er ergens een overzicht van Kinect games die de komende 12 maanden uitkomen?
Misschien kan je iets met Wikipedia: List of Kinect games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:06
Ik ga eraan geloven, vanmiddag ook eentje halen :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
wtf, er komt een Sims 3 Kinect edition uit? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Iemand Fruit Ninja Kinect nog geprobeerd? Werkt tegen mijn verwachting in heel erg goed.
Niet gekocht want nu relatief nog te duur. Verder schijn je hem gratis bij the Gunstringer te krijgen en die titel lijkt me zeker de moeite waard te worden (want Twisted Pixel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407233

wat is de minimale ruimte die je nodig hebt tussen je tv en waar je staat bij de kinect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 407233 schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 12:08:
wat is de minimale ruimte die je nodig hebt tussen je tv en waar je staat bij de kinect?
Het werkt pas lekker als je een meter of 3 minimaal hebt en dan links en rechts van je ook nog minimaal 1 tot 1,5 meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
Voor mensen met weinig ruimte is dit misschien een uitkomst, geen ervaringen mee verder.

Bekijk op YouTube
Nyko Zoom for Kinect

Link naar fabrikant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Tijdje terug bij dixons 250 gb slim hdisk 50 eurie's, meteen gedaan natuurlijk.
Zo gebruik ik de 4GB intern nu voor de save-games, laad wat sneller bij het opstarten van het spel.
Ik blijf die kinect maar een vaag ding blijven, heeft last van de zon en soms onverklaarbare lag, in dezelfde game. :(

Maar hopen op betere games, bv. Sonic Generations Developer: SEGA Genre: Action/Adventure Releasedatum: 30-11-2011 Console: Xbox360 EAN code: 5055277014545, 5055277014187 In de pre-order 39.99 Euro :z :z :z

[ Voor 9% gewijzigd door Supertip op 04-09-2011 22:10 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-04 10:13
Iemand die de demo van Gunstringer al heeft geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ja, en hij werkt super. Ik had niet verwacht dat het zo soepel zou werken met Kinect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:53

Player1S

Probably out in the dark

Yippie schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 14:08:
Voor mensen met weinig ruimte is dit misschien een uitkomst, geen ervaringen mee verder.

[video]
Link naar fabrikant
wacht hier al een tijdje op. Is alleen nog niet leverbaar zover ik kan vinden :/

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

op de website van nyko staat bij de zoom: available 9-13-2011, dus nog niet in de winkels. Ben echt benieuwd, want zou voor mijn woonkamer wel echt perfect uitkomen als ik iets dichterbij kan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 21:05

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op eBay staan ze ook al om te preorderen en shipping vanaf 13 september.
Maar die prijzen... :|

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-05 22:06
Volgens Amazon pas eind oktober leverbaar. Zal waarschijnlijk dan voor heel Europa zo zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gisteren voor een mooi prijsje een 250gb xbox met kinect kunnen kopen. Verbluffend hoe goed dat ding werkt zeg :o

Zijn er behalve adventures nog andere leuke spellen te krijgen? Het meeste is dansen maar dat boeit me niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:22
Als ik de reviews mag geloven is The Gunstringer echt heel leuk, tesamen met Child of Eden.

Zelf echter beide nog niet gespeeld, ik heb geen Kinect maar bij mn vriendin staat er 1tje. Reviews en filmpjes van Gunstringer zagen er echter wel leuk uit deed me een beetje denken aan een on-rails shooter uit een arcade hal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-05 08:28
ik vind de gunstringer toch wel snel gaan vervelen. het is wel grappig maar het wordt al snel saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Heeft er iemand tips voor een fatsoenlijke stand om je Kinect op de tv te zetten; en dan bedoel ik één die niet vol staat met reclame etc, zoals de Big Ben stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:07
Bij de MediaMarkt hebben ze dat soort dingen, van MS zelf. Is helemaal clean, maar dat zie je ook terug in de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ShitHappens schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:29:
Bij de MediaMarkt hebben ze dat soort dingen, van MS zelf. Is helemaal clean, maar dat zie je ook terug in de prijs.
Hmm ik kan er geen vinden die niet met een of andere lelijke klem of groteske constructie over je tv heen steekt... Heb nu maar zelf een plankje gemaakt; ook lelijk als je het ziet; maar minder lelijk dan al die mounts die ik vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:13

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Inmiddels Dance Central 2 aangeschaft, inclusief een Nyko Zoom... nu ben ik over die Nyko niet zo te spreken. Bewegingen worden regelmatig niet correct geregistreerd (nee nee, de danspasjes waren correct zonder lens ;) ).

Dance Central 2 werkt verder super. Ook met twee spelers. Ik heb ook al de nummers en DLC van deeltje 1 geïmporteerd en dat werkt ook super. Wellicht handig om te weten: bij DC2 krijg je 240 MS points...voor importeren van DC1 content heb je 400 points nodig. Die 160 punten zullen de meesten niet zo`n ramp vinden, dnek ik..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:44
Michael Knight schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 02:02:
Die 160 punten zullen de meesten niet zo`n ramp vinden, dnek ik..
Maar waar haal je ze ;)

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-05 21:47
Michael Knight schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 02:02:
Inmiddels Dance Central 2 aangeschaft, inclusief een Nyko Zoom... nu ben ik over die Nyko niet zo te spreken. Bewegingen worden regelmatig niet correct geregistreerd (nee nee, de danspasjes waren correct zonder lens ;) ).

Dance Central 2 werkt verder super. Ook met twee spelers. Ik heb ook al de nummers en DLC van deeltje 1 geïmporteerd en dat werkt ook super. Wellicht handig om te weten: bij DC2 krijg je 240 MS points...voor importeren van DC1 content heb je 400 points nodig. Die 160 punten zullen de meesten niet zo`n ramp vinden, dnek ik..
Waar heb je die zoom gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En hoe is de zoom met andere spellen? Kan me voorstellen dat het met die game wat lastig is omdat het heel precies aankomt, maar met spellen als Kinect Sports lijkt me dat minder hard nodig. Daarbij vind ik het jammer dat ik hier in mn kamer niet genoeg plaats heb om bv te bowlen omdat óf mijn hoofd óf mijn benen er gewoon niet op staan. En ook met Forza Motorsport 4 moet ik ver van het scherm zitten voordat mijn hoofd correct gelezen wordt zodat ik de bochten in kan kijken.

Thuis heb ik er minder last van omdat ik toch wat verder zit, maar ik vind het geen probleem om op mijn kamer een iets mindere kinect-registratie te hebben als ik daarbij wel gewoon genoeg plaats zou hebben. Mijn kamer is al niet zo groot, maar omdat er een bed, wat kasten in staan is het al snel te krap. Mijn bureau helpt ook niet mee want die is ook wel redelijk diep (waardoor al snel mijn benen eronder vallen). Als ik mijn volledige lichaam erop wil hebben dan moet ik op mijn bed gaan staan en dat werkt niet lekker :+

Dus als je misschien een korte review kunt maken met enkele spellen dan zou dat zeer gewaardeerd worden :9~

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 23-10-2011 10:10 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 20:06
Nog best vermoeiend dat EA active 2 :)
Nu trouwens voor 17 euro te koop, ipv 80 :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Donnie Darko schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:33:
ik vind de gunstringer toch wel snel gaan vervelen. het is wel grappig maar het wordt al snel saai.
Same here. 10 minuten gespeeld, hoppa, Kinect kan weer stof happen.

Forza 4, head-tracking met Kinect. Leuk. Werkt aardig op 2 meter van TV. Ik zit echter op 4.30 (47"), en dan werkt het voor geen meter. Kinect weer terug in de kast, stof happen.

Blijft een nutteloze toevoeging zo. Leuke gadget, maar je hebt er niks aan. Had ik nooit mijn geld aan uit moeten geven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-05 20:15

MeltedForest

Lenny-t

Ik wil 'm wel overnemen voor een leuk prijsje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 01:03
MeltedForest schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:23:
Ik wil 'm wel overnemen voor een leuk prijsje :+
dan wil ik wel de fruit ninja code :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122700

Klopt het dat je tijdelijk bij de aanchaf van een losse unit ipv 149 euro, 99 euro betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Anoniem: 122700 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:42:
Klopt het dat je tijdelijk bij de aanchaf van een losse unit ipv 149 euro, 99 euro betaald?
Hoe bedoel je een Losse unit? Je krijgt altijd Kinect Adventures bij aankoop van een Kinect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122700

Ja, maar niet in combinatie met een console idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Hij is wel vaker voor 99 euro te koop geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Anoniem: 122700 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:30:
Ja, maar niet in combinatie met een console idd.
Hij is vaak 99 euro geweest bij Mediamarkt, Free Record shop, andere zaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb ook een Dance Central 2 review geschreven voor wie het interesseert. Is voor mij wel een van de games die aantoont dat Kinect meer dan een gimmick kan zijn, tenzij de ontwikkelaar er moeite voor doet en iets echt bouwt puur voor Kinect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ik vind Child of Eden echt 1 van de topgames voor Kinect, alleen het is een beetje kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

badboynova schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 09:43:
[...]

Waar heb je die zoom gekocht?
Sorry, zag je post net pas... ik heb `m bij NEDgame gehaald.

Overigens zijn mijn recente ervaringen beter. Blijkbaar 'reageert' de Nyko beter als je gewon kleding aanhebt (spijkerbroek, overhemd) en minder goed met vrijetijdskleding (sportbroek, shirt).

Mpogelijk reflecteert die kleding minder goed ofzo... (i.v.m. IR stralen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:39
Ik heb laatst mijn 360 elite verkocht, en een slim 250 met kinect ervoor terug gehaald. Met kinect adventures en joyride. Nu sta ik redelijk kort op de tv (kinect <-> staplek is ong 1.75 meter) en vond dat hij niet echt geweldig reageerde.

Nu heb ik de nyko zoom gekocht bij zavvi (was tijdelijk 17 euro en geen verzendskosten!) en heb ook meteen child of eden meebesteld voor 15 euro. Ik ga het vanavond/morgen eens even testen, en kijken of de kinect ook daadwerkelijk beter reageert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Pas een Kinect aangeschaft en moet zeggen dat het wel leuk werkt (heb Dance Central, die fitness game van Ubisoft en Kinectimals aangeschaft). Iemand ervaringen met het nieuwe Rabbids spel? De tailers zien er wel leuk uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Walkman schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:24:
Pas een Kinect aangeschaft en moet zeggen dat het wel leuk werkt (heb Dance Central, die fitness game van Ubisoft en Kinectimals aangeschaft). Iemand ervaringen met het nieuwe Rabbids spel? De tailers zien er wel leuk uit...
Die raving rabbids game(demo) heb ik gespeeld maar ik vind er niet echt veel aan, kinect werkt niet goed daarmee, want ik ga met mijn handen door die konijnen heen en ik moet ik ze neerslaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Killed-1 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:18:
Ik heb laatst mijn 360 elite verkocht, en een slim 250 met kinect ervoor terug gehaald. Met kinect adventures en joyride. Nu sta ik redelijk kort op de tv (kinect <-> staplek is ong 1.75 meter) en vond dat hij niet echt geweldig reageerde.

Nu heb ik de nyko zoom gekocht bij zavvi (was tijdelijk 17 euro en geen verzendskosten!) en heb ook meteen child of eden meebesteld voor 15 euro. Ik ga het vanavond/morgen eens even testen, en kijken of de kinect ook daadwerkelijk beter reageert!
Laat maar even weten. Ben benieuwd naar je ervaringen. Zit eraan te denken om ook zo'n zoom te halen omdat ik op mijn studentenkamer gewoonweg veel te weinig ruimte heb. Ik kan me voorstellen dat het niet bij alle games goed gaat, maar zolang het merendeel wel prima werkt lijkt het me een prima mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
Killed-1 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:18:

1.75 is nog te dichtbij? Was ook van plan een kinect te kopen. Maar ik kan niet verder staan dan 1 meter. Misschien toch maar niet kopen maar eerst van iemand lenen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 435148

zijn er nog mensen (zoals ik) die ongeduldig aan het wachten zijn op Kinect Star Wars ? Trailers zien er vet uit, op xbox site staat "te verwachten winter 2011", hoop niet dat het een lange winter gaat worden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 17:49
TheKillingBean schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:32:
[...]

1.75 is nog te dichtbij? Was ook van plan een kinect te kopen. Maar ik kan niet verder staan dan 1 meter. Misschien toch maar niet kopen maar eerst van iemand lenen.
1.75 is nog steeds veel te dichtbij. Mijn ervaringen met mijn Kinect is dat de optimale afstand minimaal 2/2.5 meter moet zijn voor een optimale sensor read out. Zeker als je bijvoorbeeld tegen elkaar speelt is het hinderlijk als het niet goed uitgelezen wordt.

Een oplossing zoals de 'Zoom' is dan eigenlijk de enigste oplossing. Het werkt jammergenoeg niet goed genoeg, zie het als een wide angle lens met wat vervorming waardoor beweging soms onjuist geregistreerd worden.

[ Voor 16% gewijzigd door k5052 op 08-12-2011 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
k5052 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:35:
[...]

1.75 is nog steeds veel te dichtbij. Mijn ervaringen met mijn Kinect is dat de optimale afstand minimaal 2/2.5 meter moet zijn voor een optimale sensor read out. Zeker als je bijvoorbeeld tegen elkaar speelt is het hinderlijk als het niet goed uitgelezen wordt.

Een oplossing zoals de 'Zoom' is dan eigenlijk de enigste oplossing. Het werkt jammergenoeg niet goed genoeg, zie het als een wide angle lens met wat vervorming waardoor beweging soms onjuist geregistreerd worden.
Is het niet ook gewoon mogelijk dat sommige bewegingen per definitie verkeerd geinterpreteerd worden? Wat ik bijvoorbeeld bij Kinect Sports 2 merkte is dat als je met je verkeerde been instapt, het veel beter wordt geregistreerd als slag en het dan ook makkelijker gaat. Doe je dat niet dan moet je veel verder draaien.

Al vind ik Sports 2 trouwens veel slechter dan deel 1. Het menu is wel beter, maar de sporten zijn minder leuk. Vooral darten is echt een aanfluiting. Slechte controls, duurt lang en frustreert al na 2 pijlen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-04 12:27
Rockvee2 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 11:20:
[...]

Hij is vaak 99 euro geweest bij Mediamarkt, Free Record shop, andere zaken
Bij bol.com met adventures, gunstringer en fruitninja voor 99 euro's

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-04 12:27
Ik heb een Samsung 46d8000 en zou mijn kinectsensor er misschien bovenop willen plaatsen. Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja welk apparaat heb ik dan nodig?

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 18-07-2024

VonFoX

Las noches de Diciembre

De bol.com aanbieding gekocht, na 1 dag binnen. Gisteren geinstalleerd; met dubbelzijdige tape op mijn Philips 32pfl9603, die is diep genoeg, past prima.
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/5dmkbp.jpg
Extra kabelbinder voor het geval ie toch valt, dan valt ie iig niet ver.

Alleen de hoek van de hoekbank staat nu een beetje in de weg ;) Werkt perfect ... echt wonderlijk dat je bewegingen zo goed geregistreerd worden!

Gunstringer gaat erg snel voor mij ;) Fruit ninja en die Kinect games die erbij zitten (oa vlot besturen) zijn erg tof. Ook de foto's die tijdens het spelen gemaakt worden ;)

De kinderen zijn gek van FruitNinja ... die zweten zich verrot :)

Merk dat door mijn hoekbank met zijn 2-en spelen lastig is; wellicht hang ik de Kinect aan de muur, scheelt weer 20 cm, en iets hoger.

[ Voor 25% gewijzigd door VonFoX op 25-12-2011 08:23 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143916

Heeft iemand al eens geprobeerd gebruik te maken van de Win&I software van Evoluce?

Ik heb het even geprobeerd maar het werkt toch wel erg onhandig.

• Pannekoek81
  • Laatst online: 13:15
Nou kinect in huis. Gekregen van mn vriendin. (hmm zie het als een hint dat ik meer moet bewegen). Heb de games adventures, fruit ninja en een schiet spel erbij gekregen. Joy Ride zelf even gekocht, zal mn zoontje van 4 leuk vinden en zaterdag met oud en nieuw wel lol.

Kinect opzich werkt prima. Spellen zijn wel leuk. Fighters Uncaged had ik weleens gedaan, idee leuk, werkt slecht. Maar de spellen die ik erbij heb zijn echt prima. Kinect reageert goed.

Ben wel benieuwd naar Star Wars spel. Disney spelletje ook maar ff halen, iemand daar al ervaring mee?
Er zijn 2 Disneyspellen uitgebracht. Disney Universe en Disneyland Adventures. Die 2e is een stuk beter. Die 1e is een wannabe platformer in disney-geinspireerde films maar werkt gewoon niet lekker (en is ook niet voor kinect geloof ik). Die 2e is een digitale versie van Disneyland waar je rond kunt lopen en wat geinige spelletjes doen (hoog minigame gehalte) maar is wel mooi uitgewerkt en ziet er goed uit. Is trouwens wel Engels gesproken (met NL ondertitels), net als die andere.

Verder is met jonge kinderen Sesamestreet once upon a monster nog wel geinig. Net als Kinectimals. Voor z over ik weet is dat het leukst voor kleine kinderen. Zijn ze iets groter dan moet je al snel naar Kinect Sports gaan.

Van Fighters Uncaged (en eigenlijk ook Joyride) is bekend dat ze niet geweldig zijn. Die laatste voornamelijk omdat de game teveel voor je doet (best veel meesturen waardoor er maar weinig moeilijkheid in zit)

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:08
Wat zijn jullie ervaringen met Fruit Ninja, is het de 800 MS points waard? Demo was wel tof, maar ik vraag me af of je het vaker blijft spelen bij de volledige game.

Anoniem: 399347

Kinect joyride gisteren even geprobeerd bij mediamarkt. Dat ding had gewoon een lag van bijna een halve seconde volgens mij, echt slecht. Is dat bij meer kinect games zo? Zoveel ken ik er niet...

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:09
Sinds eergisteren dan ook eindelijk een kinect na half jaar getwijfeld te hebben. Altijd leuk als je vriendin er plotseling mee komt aan zetten. Naast kinect adventures ook gelijk Your Shape Fitness Evolved 2 en Rabbids: Alive And Kicking erbij besteld en Fruit Ninja in de arcade store gekocht. Vandaag gewoon spierpijn van de Fitness game :+
Tot nu toe erg leuk, al vind ik het serieuze spel aanbod wel wat tegenvallen. Hopelijk wordt dit het komende jaar nog een beetje uitgebreid.

[ Voor 4% gewijzigd door denyos op 29-12-2011 11:41 ]

Strava

• Pannekoek81
Martinspire schreef op donderdag 29 december 2011 @ 09:47:
Er zijn 2 Disneyspellen uitgebracht. Disney Universe en Disneyland Adventures. Die 2e is een stuk beter. Die 1e is een wannabe platformer in disney-geinspireerde films maar werkt gewoon niet lekker (en is ook niet voor kinect geloof ik). Die 2e is een digitale versie van Disneyland waar je rond kunt lopen en wat geinige spelletjes doen (hoog minigame gehalte) maar is wel mooi uitgewerkt en ziet er goed uit. Is trouwens wel Engels gesproken (met NL ondertitels), net als die andere.

Verder is met jonge kinderen Sesamestreet once upon a monster nog wel geinig. Net als Kinectimals. Voor z over ik weet is dat het leukst voor kleine kinderen. Zijn ze iets groter dan moet je al snel naar Kinect Sports gaan.

Van Fighters Uncaged (en eigenlijk ook Joyride) is bekend dat ze niet geweldig zijn. Die laatste voornamelijk omdat de game teveel voor je doet (best veel meesturen waardoor er maar weinig moeilijkheid in zit)
Gaat mij ook om de 2e, Disneyland Adventures, ziet er grappig uit.

Fighters Uncaged gedaan bij vriend van me, vond erg beroerd werken. Reactie op beweging was te slecht en soms herkent ie het helemaal niet. Denk je te schoppen, gaat ie slaan.
Joy Ride werkt nog wel leuk, gaat wel lol leveren met vrienden en wat drank denk ik zo en als mn zoontje er is zal hij zich er ook mee vermaken. Net als Disney spel.

Fruit Ninja vind mn vriendin vooral erg leuk. Kreeg het bij de Kinect. Prima spelletje

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:36
Anoniem: 399347 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:44:
Kinect joyride gisteren even geprobeerd bij mediamarkt. Dat ding had gewoon een lag van bijna een halve seconde volgens mij, echt slecht. Is dat bij meer kinect games zo? Zoveel ken ik er niet...
Dat heb ik ook wel eens gehad maar dan stond ik meestal net niet op de goede plek. Dus precies op de grens van 1/2 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Fruit Ninja is erg leuk. Ik heb kleine kinderen (4 jaar), en de KInect staat nu op de tv. Dan moeten ze echt tegen de bank staan om ver genoeg weg te staan. Ga de Kinect op de muur monteren, en hoger.

Zie Kinect en Kids:

http://www.msnbc.msn.com/...s-what-wont/#.Tv7u2vk2H6E

Denk deze wall mount te kopen:

http://www.amazon.com/Xbo...-Wall-Mount/dp/B0040Y3K9U

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Disneyland Adventure binnen. Leuk spel, ziet er prima uit en speelt ook goed. Is tot nu toe de leukste kinect game die ik heb gedaan.

Ben nog wel benieuwd naar de Puss in Boots game. Zag de youtube trailer, lijkt me ook wel wat. Star Wars komt volgend jaar ook nog. Ziet er prima uit.

Tot nu toe bevalt kinect me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
Pannekoek81 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:39:
Disneyland Adventure binnen. Leuk spel, ziet er prima uit en speelt ook goed. Is tot nu toe de leukste kinect game die ik heb gedaan.
Leeftijd van de spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-05 21:11

Nitai

Live the life you love.

Ik gok dat hij van '81 is dus.... ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Nitai schreef op maandag 02 januari 2012 @ 03:13:
Ik gok dat hij van '81 is dus.... ;)
Zoalng het zijn oma niet is die speelt of zijn kids.
Vandaar mijn vraag. Mijn jongste is 13 en ik twijfel wat.
Eens zoeken voor een demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-05 21:11

Nitai

Live the life you love.

maartend schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:45:
[...]

Zoalng het zijn oma niet is die speelt of zijn kids.
Vandaar mijn vraag. Mijn jongste is 13 en ik twijfel wat.
Eens zoeken voor een demo.
Een paar posts eerder schreef hij dat 'hij' het gehad had van zijn vriendin. :P

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Nitai schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:27:
[...]

Een paar posts eerder schreef hij dat 'hij' het gehad had van zijn vriendin. :P
dat oud en neiuw toch ook altijd.

Maar dan nog ; "hij" kan kids hebben.

Maar wel bedankt, dan ga ik toch ook eens kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door maartend op 02-01-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-04 08:05
Heb de Kinect nu een week of 3, en ik moet zeggen; erg leuk!
Zowel Dance Central als Fruit Ninja zijn erg leuke games.
Frustratie alom bij Dance Central, ik kan 't nog niet winnen van mijn vriendin :(

Kinect is 't geld meer dan waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Ikzelf 30, vriendin 32. Mn zoontje is 4 en die is er helemaal weg van. Dus 13 kan prima voor Disneyland adventure.

Je wandelt gewoon door Disneyland heen (wel de USA versie). Daar beetje Mickey enzo lastig vallen en wat opdrachten voor doen. De attracties kan je in en moet je bepaalde opdrachten voldoen.

Reageert leuk en ziet er leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 13:44
Hier ook tevreden gebruikers van de Kinect. Mijn zoon van 4 speelt Disneyland Adventures, mijn Dochter van 9 en vrouw spelen Dance Central 2 en ik probeer mijn kilo's te verliezen met Your Shape 1 en regelmatig 's avonds een potje golf met Kinect Sports 2.

Verder hebben we Fruit Ninja en Kinect Adventures.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:08
Zijn er mensen die naast Kinect Sport (eerste) ook Kinect Sports 2 hebben? Is dit een waardevolle toevoeging, of is het een slechter spel? De reviews zijn volgens Metacritic minder lovend namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 13:44
Skieen en Golf zijn erg leuk. Darten gaat ook wel.
American Football en Honkbal kunnen mij niet boeien.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind zelf KS1 leuker dan KS2. Als je licht niet goed is gaat darten voor geen meter. Verder duren Honkbal, American Football en Golf wel wat lang voordat je spel klaar is of je aan de beurt bent. Ook werkt tennis niet helemaal lekker (ik moest met mn verkeerde been instappen en slaan voordat het een beetje normaal ging).

Minigames zijn ook geen fluit aan. Alleen smashen bij tennis is nog wel aardig, zijn trouwens veel minder dan in deel 1. KS1 zou ik een 8 geven, maar KS2 niet meer dan een 6.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 03-01-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-05 09:31

LDVC

Let's get it over with

Fruit Ninja is leuk, maar ik ben er wel redelijk snel op uitgekeken. Ook een beetje flauw dat je DLC moet aanschaffen om de standaard achievements te halen.

Dance Central 2 is wel echt leuk, hoewel ik bepaalde nummers weiger te dansen omdat die choreo's echt te vrouwelijk zijn :S De meer hiphop-achtige nummers zijn wel cool en als kerel kun je daar wel een hoop lol aan beleven. M'n vriendin is iig helemaal wild van het spel, maar meestal staan we na een half uur zo te zweten dat we het weer even voor gezien houden :)

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LDVC schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:49:
Fruit Ninja is leuk, maar ik ben er wel redelijk snel op uitgekeken. Ook een beetje flauw dat je DLC moet aanschaffen om de standaard achievements te halen.

Dance Central 2 is wel echt leuk, hoewel ik bepaalde nummers weiger te dansen omdat die choreo's echt te vrouwelijk zijn :S De meer hiphop-achtige nummers zijn wel cool en als kerel kun je daar wel een hoop lol aan beleven. M'n vriendin is iig helemaal wild van het spel, maar meestal staan we na een half uur zo te zweten dat we het weer even voor gezien houden :)
Om daarna op de bank te ploffen om Bf3 te doen of samen Forza ofzo? O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-05 09:31

LDVC

Let's get it over with

Martinspire schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:41:
[...]

Om daarna op de bank te ploffen om Bf3 te doen of samen Forza ofzo? O-) :+
Halo: Reach in mn eentje....

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik weet dat het koffiedik kijken is, maar zou de huidige Kinect sensor nog werken op de Xbox720 of hoe dat ding mag heten ?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

VonFoX schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:55:
Ik weet dat het koffiedik kijken is, maar zou de huidige Kinect sensor nog werken op de Xbox720 of hoe dat ding mag heten ?
Hij zal ongetwijfeld werken, wellicht alleen met BC games, maar er komt ook zeker een nieuwe Kinect voor de nieuwe Xbox. Deze zal wel wat later verschijnen dan de Xbox zelf om het momentum een beetje te spreiden.

Met de huidige prijs van Kinect en het verweg zijn van een nieuwe Kinect, zou ik er niet op wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:25
Wij zitten ook te kijken naar Disneyland Adventures, maar er is echt weinig over te vinden. Wij (30 en 27) zijn op dit moment de enige die het zouden spelen. Houden wel van wazige spelletjes. :P
Maar wat ik niet kan vinden, zijn al die werelden niet uiteindelijk qua besturing hetzelfde, maar ziet het er net anders uit? Want dan wordt het vrij snel saai. Bijvoorbeeld zwemmen en vliegen kan redelijk hetzelfde bestuurd worden. Maar wellicht zijn er veel soorten levels met hele andere besturing.

Kunnen jullie daar een tipje van de sluier van oplichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:17

Gé Brander

MS SQL Server

Arunia schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:54:
Wij zitten ook te kijken naar Disneyland Adventures, maar er is echt weinig over te vinden. Wij (30 en 27) zijn op dit moment de enige die het zouden spelen. Houden wel van wazige spelletjes. :P
Maar wat ik niet kan vinden, zijn al die werelden niet uiteindelijk qua besturing hetzelfde, maar ziet het er net anders uit? Want dan wordt het vrij snel saai. Bijvoorbeeld zwemmen en vliegen kan redelijk hetzelfde bestuurd worden. Maar wellicht zijn er veel soorten levels met hele andere besturing.

Mijn kinderen vinden het geweldig... Moet ik nog meer zeggen ;)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Arunia schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:54:

Als ik dan een wazig Kinect spelletje moet opnoemen zou het Child of Eden zijn. Of heb je die al? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:25
Haha, thanks. Kunnen jullie wat meer over de levels, de soorten besturing enzo.

Child of eden zit ik wel naar te kijken, maar nog niet aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:57
Jammer dat zo veel Nederlandse sites achter blijven met het weergeven van het nieuws wat er op CES wordt aangekondigt. Bijvoorbeeld het feit dat er 66 Miljoen exemplaren van de Xbox 360 zijn verkocht en 18 Miljoen exemplaren van Kinect. (cijfers van Microsoft @ CES natuurlijk dus het kan ook shipped zijn maar er werd duidelijk "SOLD" gezegd).

Verder wel leuke dingen aangekondigt maar natuurlijk vooral voor Amerika (helaas), Sesamestreet TV (wat ze nu laten zien) is wel grappig trouwens :). En als ik zelf kinderen zou hebben dan zouden zij Elmo's World" vast en zeker geweldig vinden (en als wij in Amerika zouden wonen). Dat is wel heel erg jammer dat het meeste gewoon gericht is op de VS en niet op de rest van de wereld.

Wel mooi dat Kinect op 1 Februari officieel naar Windows komt trouwens en dat er echt veel mooie dingen voor komen volgens de presentatie op CES. (en dan bedoel ik niet games)

Maar Steve Balmer is echt niet geschikt voor dit soort dingen, geen/nauwelijks charisma (helaas).

[ Voor 35% gewijzigd door JorisTheWise op 10-01-2012 04:41 ]

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Volgens starwars.com 3 april Star Wars Kinect!

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miklas
  • Laatst online: 07-03 14:03
Hoi allemaal;
Ik ben een student en zit momenteel in het buitenland om een project te maken (op pc; voor pc; er komt dus geen xbox bij kijken). Dit project maakt gebruik van een Kinect. Ik moet echter mijn project in mijn hogeschool in België binnen enkele maanden voorstellen. Echter, bij wat opzoekwerk blijkt dat er verschillende Kinect's zijn.

- Kinect for Xbox360. Deze kost (op amazon.de, ik denk dat dat de goedkoopste is?) zo'n €105.
- Kinect for Windows (http://kinectforwindows.org/). Deze is bedoelt voor gebruik op PC en 'commercieel' gebruik. Deze kost echter het dubbel (rond €205 op amazon)

In deze hogeschool maken we gebruik van Kinect's voor Xbox360. Visual studio geeft hierbij wel enkele waarschuwingen, dat de Kinect for Windows beter is (zie http://www.microsoft.com/...ws/discover/features.aspx).

De sensor voor de Xbox 360 werkt dus op de Windows computers, maar werkt de sensor voor Windows ook op de Xbox? Ik heb geen zin om voor één projectje zoveel te investeren en deze dan niet op mijn eigen Xbox te kunnen gebruiken.

PS: ik heb dezelfde vraag gestuurd naar M$. Deze hebben mij geantwoord dat beide niet onderling uitwisselbaar zijn. Echter maken we in school wel gebruik van Xbox sensors 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Nee, omdat de sensor voor windows een hogere bandbreedte benut. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

miklas schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:29:
Echter maken we in school wel gebruik van Xbox sensors 8)7
De XBox kinect gebruikt toch ook een andere SDK? Je zou dus die kunnen gebruiken en dan een XBox kinect sensor kopen. Wat je precies mist ten opzichte van de Windows versie weet ik niet (op de directe hardware verschillen na dan uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-05 20:58
Net ook een Kinect sensor gekocht. Dacht altijd dat de Kinect voor de nieuwe xbox360 was en heb nog een oudje tot dat ik las dat deze ook voor de oude gebruikt kon worden. Hardloop 3x per week en UFC trainer leek mij wel is leuk om tussen die dagen ook nog wat te doen of als warming up.

Net de sensor aangesloten en postief verrast :)
Aansluiten/calibreren was zo gedaan en het viel mij op dat de sensor het echt goed registeerd allemaal. Had ik niet verwacht, had er dan ook nog nooit wat mee gedaan. Mijn ouders hebben wel een Wii maar dit is toch wel een stuk beter. Moet nog wachten op UFC trainer (komt waarschijnlijk volgende week) maar Kinect Adventures zat er ook bij, wel leuk maar gaat denk ik snel vervelen morgen maar even de free recordshop binnen wandelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Kinect wallmount gekocht, ideale Kinect hoogte is 1.80, dus dat ga ik eens proberen.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411427

Ik heb zelf geen Xbox met Kinect maar ik ben benieuwd welke game dit precies is:
YouTube: E3 2009: Project Natal Xbox 360 Announcement

Hij word ongeveer vanaf sec 22 tot 40 getoond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Anoniem: 411427 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:27:
Ik heb zelf geen Xbox met Kinect maar ik ben benieuwd welke game dit precies is:
YouTube: E3 2009: Project Natal Xbox 360 Announcement

Hij word ongeveer vanaf sec 22 tot 40 getoond
Niet, was 1 van hun techdemo's, verder is er niks mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411427

PWM schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:20:
[...]

Niet, was 1 van hun techdemo's, verder is er niks mee gedaan.
Jammer zag er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Heb Star Wars Kinect gepreordered, zou 1 dag voor mijn verjaardag er moeten zijn :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:18

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Kon via een leuk dealtje een Kinect met wat games krijgen, en heb deze dus ook maar gekocht, nu heb ik dus de kinect unit met daaraan een usb kabel en 2 games, kan ik dit zondermeer zo aansluiten aan me oude 'dikke' 360 model?

Bijkomend is dat deze geflashed is, zo overgenomen, kan ik evengoed de kinect games draaien, neem aan dat als hij niet online kan, en mogelijk ook nog niet de juiste firmware heeft, hij deze vanaf de disks kan laden?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:27

sjaool

Every life should have 9 cats

Voor de oude "dikke" Xbox 360 heb je nog een AC-adapter nodig om de Kinect van stroom te voorzien. Alléén de USB-kabel aansluiten gaat niet werken.

Hoe het met updates/firmware gaat kan ik je niet vertellen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Kinect Star Wars binnen! Morgen spelen :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

sain onez schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:12:
Kon via een leuk dealtje een Kinect met wat games krijgen, en heb deze dus ook maar gekocht, nu heb ik dus de kinect unit met daaraan een usb kabel en 2 games, kan ik dit zondermeer zo aansluiten aan me oude 'dikke' 360 model?

Bijkomend is dat deze geflashed is, zo overgenomen, kan ik evengoed de kinect games draaien, neem aan dat als hij niet online kan, en mogelijk ook nog niet de juiste firmware heeft, hij deze vanaf de disks kan laden?
Updates staan ook op de dvd ja. Let wel; sommige firmwares kunnen niet geupdatet worden, omdat MS dan een alternatieve firmware detecteert in je dvd-drive. Dan stopt de update gewoon.

Originele (Kinect) games draaien altijd op een omgebouwde xbox (mits je dashboard up to date is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

KInect Star Wars heeft mindere reviews, maar ik en mijn zoontje van 7 hebben ons goed vermaakt!

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Nou. Wie is de eerste die het aan durft Tiger Woods PGA Tour 2013 te proberen? ;)
http://www.gamespot.com/t...gameplay-trailer-6349122/

Dit is eigenlijk waar ik ooit Kinect voor heb gekocht. Als het minimaal zo "goed" werkt als de Wii, dan koop ik hem :)

/edit
Tuurlijk. Demo's. Doh.
Net gespeeld. Meh. Slaat nergens op imo. Waar de Wii nog wel eens steken liet vallen, maar je het de Wii kon vergeven omdat het verder best goed werkte, is Kinect 10x slechter. Zo veel dingetjes, zo onzuiver, zoveel glitches. Gewoon niet leuk.

[ Voor 30% gewijzigd door UltraSub op 14-04-2012 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-04 09:38
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste