Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik vind het eigenlijk belachelijk dat Microsoft het voor ons Nederlanders niet activeert.
De meeste Nederlanders zijn toch al tweetalig en Engels kan bijna als tweede voertaal worden gerekend.
De echte herkenning van Nederlands kan dan volgend jaar altijd nog worden ingevoerd.
Ze maken het er voor ons in ieder geval niet gemakkelijker op. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
DarkChylde schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:03:
hij is bij eplaza nu 127.50. Goede deal. (tot en met zondag)
Was genoeg om mij over de streep te trekken.
Helaas was hij op, maar er wordt 1 voor mij gereserveerd ;-)
Goede tip! Gelijk gebeld, ze hadden er nog 1! Ook gelijk opgehaald natuurlijk inclusief dance central. Daar is mijn wederhelft in ieder geval helemaal happy mee! Beter dan Guitar Hero, daar vond ze de liedjes maar niks..

Nu heb ik nog twee gitaren in de aanbieding voor de liefhebbers ;)

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
sjaool schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 16:43:
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat Microsoft het voor ons Nederlanders niet activeert.
De meeste Nederlanders zijn toch al tweetalig en Engels kan bijna als tweede voertaal worden gerekend.
De echte herkenning van Nederlands kan dan volgend jaar altijd nog worden ingevoerd.
Ze maken het er voor ons in ieder geval niet gemakkelijker op. ;)
Ik gok dat het met licenties te maken heeft. Ze zullen wel weer iets hebben gebruikt, waar ze minder voor willen betalen en daardoor dus wachten.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ik denk dat het meer met het belabberde Engels van de gemiddelde Nederlander te maken heeft. Beter geen functionaliteit, dan een functionaliteit wat bij negen van de tien mensen niet fatsoenlijk werkt, en dus alleen maar negatieve reclame oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:27

BM

Moderator Spielerij
Denk dat Muthas het daarmee bij het rechte eind heeft. Volgens mij is het systeem vrij gevoelig voor dialecten, vandaar dat het ook niet in alle spaanstalige of engelstalige landen beschikbaar is.

Afgelopen zaterdag mijn zus voor het eerst kennis laten maken met Kinect. Na de 1e (verwachtte) lacherige reacties vond ze het toch wel erg leuk. Vooral de fotos op het eind van een potje adventures kon ze wel waarderen :+
Ze heeft ook nog even de demo van Dance Central staan spelen, en dat werkte toch ook wel erg leuk (had ik nog niet geprobeerd O-)). Herkend bewegingen erg goed, en de hele interface van het spel 'klopt' gewoon.

Joy ride is met 2 man ook vele malen leuker dan alleen. Nog steeds geen heel goed spel, maar wel vermakelijk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Muthas schreef op zondag 21 november 2010 @ 21:45:
Ik denk dat het meer met het belabberde Engels van de gemiddelde Nederlander te maken heeft. Beter geen functionaliteit, dan een functionaliteit wat bij negen van de tien mensen niet fatsoenlijk werkt, en dus alleen maar negatieve reclame oplevert.
Ik denk ook niet dat het met licenties te maken heeft.

Heb je trouwens wel eens het Engels/Amerikaans van de gemiddelde Amerikaan beluisterd?
Dat is minstens net zo slechts als het gemiddelde Engels van de Nederlander.
Ik vraag mijn af hoe het Kinect lukt om de You Knows en FU's die om de twee woorden voorbijkomen er uit te filteren. :+

Mijn Xbox heeft in ieder geval geen enkele moeite om mijn commando's te begrijpen. ;)
Iedere keer uitloggen om de functionaliteit beschikbaar te krijgen is een oplossing maar voor mij en vele anderen totaal overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
BM schreef op maandag 22 november 2010 @ 07:15:
Denk dat Muthas het daarmee bij het rechte eind heeft. Volgens mij is het systeem vrij gevoelig voor dialecten, vandaar dat het ook niet in alle spaanstalige of engelstalige landen beschikbaar is.
Wordt nog leuk als het Nederlands wel gaat werken dan ;)
Vooral bij tukkers en friezen ;)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 09:14
cypher21 schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:08:
[...]

Wordt nog leuk als het Nederlands wel gaat werken dan ;)
Vooral bij tukkers en friezen ;)
Wat denk je van zeeuwen en limbabnezen? En groningers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
maartend schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:16:
[...]

Wat denk je van zeeuwen en limbabnezen? En groningers?
Ghehe,

ff lekker generaliseren ;) al de niet-midden-Nederlanders :D

Afgelopen weekend Kinect Sports gespeeld. Reageerd verdomd goed zeg. Vooral dat tafeltennis. Je kunt zelfs effect aan de bal geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

* PWM zit zich te wachten tot vrouw klaar is met Dance Central :(

Vroegah was het alleen GTST :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
PWM schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:45:

Dr zijn wat nummers met dancemoves die in de slaapkamer niet zouden misstaan geloof ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:45:

Moet je niet gewoon meedoen dan O-) wij hebben zondag een 'battle' gedaan....errug vermakelijk. Heb alleen nu wel spierpijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Gisteren ook maar overstag gegaan en een Kinect gehaald. Bij de MM in Heerlen stond een heel pallet.
Kinectimals meegenomen voor de oudste, maar hoe cute het ook is, ik denk dat hij het nog niet helemaal zal snappen. Van het weekend eens proberen.
Toen maar ff Adventures gedaan. Jezus zeg.. Mijn conditie is he-le-maal niks. Stond na 5 minuten rallyball al te zweten als een otter :P

So far:
- Kinect is way groter en zwaarder dan ik dacht
- Vind de foto's die worden gemaakt erg slecht. Met of zonder licht. Lijkt wel een kwartmegapixel cam in het donker.
- Minority report effect is sterk aanwezig
- Heeft toekomst voor party games. Maar veel meer toekomst als er games met een controller komen. Zeg maar een lightgun bij sommige games (combineren met full body motion natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Hmm ik lees veel positieve berichten over Kinect... jammer dat we gewoon geen ruimte hebben ervoor anders zou ik het wel een kans willen geven.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:11:
Hmm ik lees veel positieve berichten over Kinect... jammer dat we gewoon geen ruimte hebben ervoor anders zou ik het wel een kans willen geven.
Ik weet niet hoeveel ruimte je wel hebt, maar ik heb een vrij kleine woonkamer, en kan Kinect makkelijk gebruiken. Salontafel naar voren, stoel naar achter en ik heb meer dan genoeg ruimte. Kinect kijkt wel over dat tafeltje heen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BM schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:13:
[...]

Ik weet niet hoeveel ruimte je wel hebt, maar ik heb een vrij kleine woonkamer, en kan Kinect makkelijk gebruiken. Salontafel naar voren, stoel naar achter en ik heb meer dan genoeg ruimte. Kinect kijkt wel over dat tafeltje heen :)
Ruimte tussen de kast waar tv op staat en de bank is ca. 2 meter (max). Daartussenin staat dan een niet verplaatsbare salontafel van 1,20 x 1,20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
heb motion sports gespeeld, paardrijden is mega knudde, boxen is zo mega slecht dat ik bijna ging huilen, paragliden heeft net zo veel actie als het kijken naar een plant die groeit!
tot nu toe is de enige echte vette game kinect adventures, sonic free runners is ook redelijk gaar. ik wacht wel tot er een goeie game weer uit komt want de launch games zijn slecht en veels te duur voor wat je dr voor terug krijgt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:26:
[...]

Ruimte tussen de kast waar tv op staat en de bank is ca. 2 meter (max). Daartussenin staat dan een niet verplaatsbare salontafel van 1,20 x 1,20.
Ah, dat is wel te weinig denk ik ja :/
Zonde, want tis zeker met 2 man (waar je dus nog meer ruimte voor nodig hebt) wel erg leuk.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BM schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:11:
[...]

Ah, dat is wel te weinig denk ik ja :/
Zonde, want tis zeker met 2 man (waar je dus nog meer ruimte voor nodig hebt) wel erg leuk.
Inderdaad jammer, want ik zie wel potentie, zeker in de toekomst. Toch als ik kijk naar mijn vriendenkring, dan zijn er maar 1 of 2 huizen (van de 7) geschikt voor Kinect als ik het zo lees.

Vraag me af of dat op de doos staat; minimaal een bovenmodaal inkomen benodigd en bijbehorend huis :+

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 23-11-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Kinect Sports (IGN: 8 ) schijnt wel goed te zijn in tegen stelling tot Motion Sports (IGN:4.5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
BM schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:13:
[...]

Hopelijk ziet Kinect je voeten dan ook, anders kun je sommige spellen nog niet spelen.
fZeroNewbie schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:19:
Kinect Sports (IGN: 8 ) schijnt wel goed te zijn in tegen stelling tot Motion Sports (IGN:4.5).
Kinect Sports is wel goed, heb motion sports niet geprobeerd, maar ben zeer te spreken over kinect sports.
Helaas gisteren door mijn rug gegaan (niet door kinect ;) ), dus kinect wordt de komende dagen niet door mij gebruikt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Iemand een serieuze launch date, of beter, beschikbaarheidsdatum voor Zumba?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
cypher21 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:33:
[...]

Hopelijk ziet Kinect je voeten dan ook, anders kun je sommige spellen nog niet spelen.
Ja hoor. Kan bij Rallyball prima ballen terugschoppen. Of ja... prima.... maar dat ligt niet aan Kinect :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
UltraSub schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:15:
Iemand een serieuze launch date, of beter, beschikbaarheidsdatum voor Zumba?
26-11-2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 12-09 11:59
fZeroNewbie schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:19:
ja klopt kinect sports vind ik ook leuker dan Motion Sports.
overigens vind ik tot nu toe

dance centrale
Kinect Adventures
Kinect Sports

de enige must have's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Laatst online: 14-09 19:59
Thnx, ik zal het mijn vrouw vertellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Donnie Darko schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:16:
[...]

dance centrale
Kinect Adventures
Kinect Sports

de enige must have's
:+ dat zijn ook precies de games die wij in huis hebben...ow...en Zumba heb ik besteld bij Amazon voor een euro of 35/36 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Kan ik het vrouwtje blij mee maken. Ben benieuwd hoe het zit met voorraden als Zumba uit komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Kinect is wel de perfecte tool voor mannen die het thuis niet voor het zeggen hebben om een 360 sneaky naar binnen te krijgen.

"Oh kijk, hiermee kan je 'so you think you can dance' thuis spelen"
"Kijk eens wat een mooie vervanger voor de sportschool. Niet dat je het nodig hebt hoor liefje."
"Jij wilt toch ook het beste voor onze kinderen?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 08:22
Zo heb ik het ook gedaan O-)

Nu speel ik lekker forza en halo en zo af en toe doen we samen een potje kinecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Laatst online: 14-09 19:59
De 360 was er bij ons al (gewoon hard doorzeuren), maar Kinect heeft er wel voor gezorgd dat die stomme Wii eindelijk weg is.

Sterker nog: De 'oude' Elite is zelfs vervangen door een Slim 250GB omdat die mooier is :D

[ Voor 27% gewijzigd door InZane op 23-11-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Inderdaad, mijn vriendin heeft het niet zo op mijn 360, maar nu ze Dance Central reclame heeft gezien wil ze z.s.m. een 250GB Slim + Kinect voor in de woonkamer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

InZane schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:37:
Sterker nog: De 'oude' Elite is zelfs vervangen door een Slim 250GB omdat die mooier is :D
Hier is de "oude" Elite ook vervangen door een Slim maar dan de 4GB met 250GB harddisk omdat mat nu eenmaal mooier is. ;)

Nu nog even kijken wat ik met mijn "oude" Elite (08-2010) doe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb gister even die Dance Central demo gedaan die je er bij krijgt en wat werkt dat goed zeg. Ik vond het echt heel leuk om te doen :D. Ik ben geen hark verder maar moest toch ff kijken bij sommige dingen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Donnie Darko schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:16:
[...]

dance centrale
Kinect Adventures
Kinect Sports

de enige must have's
En Kinectimals! (als je jonge kids hebt dan)

Offtopic: damn, en dat zijn dan de "mannen" in huis ;) Ik heb de eerste xbox gewoon een dag na de launch gekocht en in de woonkamer gezet. Zij mocht ooit de bank uitkiezen, en qua electronica moet ze het maar met mijn keuzes doen! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
WeAreLegion schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:06:
Ik heb gister even die Dance Central demo gedaan die je er bij krijgt en wat werkt dat goed zeg. Ik vond het echt heel leuk om te doen :D. Ik ben geen hark verder maar moest toch ff kijken bij sommige dingen haha.
Huh? Ik heb die niet er bij gekregen? Gewoon losse Kinect, met alleen Adventures er bij. Of ik heb niet goed gekeken, maar ik zag volgens mij toch echt maar 1 DVD in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
UltraSub schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:31:
[...]

Huh? Ik heb die niet er bij gekregen? Gewoon losse Kinect, met alleen Adventures er bij. Of ik heb niet goed gekeken, maar ik zag volgens mij toch echt maar 1 DVD in de doos.
in het opstartscherm van adventures, linksonderin.

Ik heb me ook rot gezocht (en dankzij een behulpzaam persoon hier gevonden :) )
Je kunt vanuit het spel niet naar het hoofdscherm terug. Dus kan alleen bij de start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Je kunt altijd terug naar het begin door het spel op pauze te zetten. /|! ;)

edit:
Geen onzin verkopen. 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door sjaool op 23-11-2010 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Maar, eenmaal gestart, staat de demo daarna wel gewoon in je laatst gespeelde games op je dashboard, en kan je hem van daar ook gewoon starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ow, nice. Zal het eens proberen zodra ik tijd heb. (En mijn spierpijn een beetje over is :X :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
sjaool schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:49:
[...]

Hier is de "oude" Elite ook vervangen door een Slim maar dan de 4GB met 250GB harddisk omdat mat nu eenmaal mooier is. ;)

Nu nog even kijken wat ik met mijn "oude" Elite (08-2010) doe. :)
Heb je die harde schijf gewoon uit je oude xbox? Of los erbij gekocht?

Overweeg ook een slim te kopen, maar ja 3 xboxen in huis 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:50
De mensen met meerdere xboxen: Als ik 1 kinect koop kan ik die dan switchen tussen 2 (of meer) xboxen? Of 'koppelt' hij aan je box?

Mijn vriendin heeft namenlijk een xbox thuis staan en ik ook. Kinect is dan een mooi kerstcadeau waar ik zelf ook nog wat aan heb :P

Vroeg me ook af of een Amerikaanse Kinect hier werkt. Lijkt me wel toch? Alleen heb je dan niks aan de bijgeleverde game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Phusebox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:54:
[...]

oude schijf past niet op het nieuwe model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

cypher21 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:09:
[...]

oude schijf past niet op het nieuwe model
Maar wel er in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Inderdaad, behuizing ervanaf en je slot hem er zo in, en aangezien ik al een 120gb en 250gb xbox heb staan.... en nog een losse 20gb schijf heb.

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 24-11-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Phusebox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:54:
[...]

Nee, was een aanbieding bij Wehkamp.
De Xbox 360 Slim 4GB incl. Xbox 360 Slim 250GB harddisk voor €249,99.
KingKoning schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:07:
De mensen met meerdere xboxen: Als ik 1 kinect koop kan ik die dan switchen tussen 2 (of meer) xboxen? Of 'koppelt' hij aan je box?

Mijn vriendin heeft namenlijk een xbox thuis staan en ik ook. Kinect is dan een mooi kerstcadeau waar ik zelf ook nog wat aan heb :P

Vroeg me ook af of een Amerikaanse Kinect hier werkt. Lijkt me wel toch? Alleen heb je dan niks aan de bijgeleverde game?
Dit zal gewoon werken, je moet alleen wel een losse Kinect met adapter aanschaffen om hem met de oude Xbox 360 te kunnen gebruiken.
Een Amerikaanse Kinect zal op een Xbox 360 Slim gewoon werken alleen zal de adapter die er bij zit waarschijnlijk niet geschikt zijn voor Europa.
Wat de game aangaat, die is volgens mij regiovrij en zal dan gewoon werken.

[ Voor 54% gewijzigd door sjaool op 24-11-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:41
Iemand al ervaringen met crossboard7?? Ik heb de game gespeeld, maar vindt het erg slecht werken...
Kan wellicht ook aan mij liggen, vandaar de nieuwsgierigheid

Verder is Kinects Sports ver uit het populairst bij ons thuis, ik heb alleen nog niet kunnen vinden of het mogelijk is om penalties tegen elkaar te doen (de schopt, de ander vangt (niet)).

[ Voor 37% gewijzigd door ourplayground op 26-11-2010 12:16 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
ourplayground schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:15:
Iemand al ervaringen met crossboard7?? Ik heb de game gespeeld, maar vindt het erg slecht werken...
Ligt niet aan jou, slecht spel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
cypher21 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:16:
[...]

Ligt niet aan jou, slecht spel zeg.
dank je, mijn zelfvertrouwen stijgt weer haha. De recensies waren volgens mij nog best goed, dus verbaasde mij over de slechte besturing..

Het principe is leuk, en wacht dan ook op een goede snowboard/ski game... moet toch goed voorbereiden voor de komende wintersport :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
ourplayground schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:15:

Verder is Kinects Sports ver uit het populairst bij ons thuis, ik heb alleen nog niet kunnen vinden of het mogelijk is om penalties tegen elkaar te doen (de schopt, de ander vangt (niet)).
Penalties tegen elkaar kan niet. Bij minigames zijn het ook geen echte penalties, maar minigames gebaseerd op penalties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsmagalles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-07-2021
Wil ook een XBox 360 Kinect gaan aanschaffen maar welke kan ik het beste kopen.

Is de Slim de nieuwste versie?

Zag bij Wehkamp de Slim Kinect 4gb versie met 250gb HDD. Is dat een andere versie waar alleen 250gb bij staat?

Wat is beter / handiger ingebouwde 250gb schijf of externe 250gb schijf?

[ Voor 14% gewijzigd door alsmagalles op 26-11-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 20:12
alsmagalles schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:41:
Wil ook een XBox 360 Kinect gaan aanschaffen maar welke kan ik het beste kopen.

Is de Slim de nieuwste versie?

Zag bij Wehkamp de Slim Kinect 4gb versie met 250gb HDD. Is dat een andere versie waar alleen 250gb bij staat?

Wat is beter / handiger ingebouwde 250gb schijf of externe 250gb schijf?
Dit is de Xbox360 slim met intern 4GB opslagruimte + een 250GB Xbox schijf welke je op/in de Xbox kunt stoppen + de Kinect camera.

De schijf is als het ware altijd intern. Extern als in meer dan 2 schijven van 16 GB per stuk via USB is niet mogelijk op de Xbox

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Martinspire schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:23:
[...]

Penalties tegen elkaar kan niet. Bij minigames zijn het ook geen echte penalties, maar minigames gebaseerd op penalties
Dat is jammer, zeker een ideetje voor een nieuwe game (fifa12?)

kwam net via niet nader te noemen informatie stroom Sonic Free Riders tegen.... iemand een idee of het wat is?

edit: link ziet er goed uit!

[ Voor 11% gewijzigd door ourplayground op 26-11-2010 16:06 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
ourplayground schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:02:
[...]

Dat is jammer, zeker een ideetje voor een nieuwe game (fifa12?)

kwam net via niet nader te noemen informatie stroom Sonic Free Riders tegen.... iemand een idee of het wat is?

edit: link ziet er goed uit!
Nee, is niets aan. Controls werken waardeloos (Slechter dan Crossboard7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
cypher21 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:15:
[...]

Nee, is niets aan. Controls werken waardeloos (Slechter dan Crossboard7)
oh is dat mogelijk? goed om te weten dank je!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Laatst online: 13-06-2022
Was het niet beter geweest als Kinect niet alleen een camera was, maar een camera + de controls ala Ps3?
Nu zit je toch eigenlijk wel vast aan simpele spellen met weinig optie's en diepgang en eigenlijk best retesaai na een weekje of 3

Als je nou een soort Ps3 Move controller eraan zou combineren, of zo'n "game handschoen" dan zou je bv genoeg knoppen hebben om bv een inventory op te roepen/gun trigger overhalen/ etc etc.
Rpg's en goede Shooters zouden dan een waar genot worden, misschien zie ik iets simpels over het hoofd, maar vind het echt apart dat microsoft het niet zo had gedaan.

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 18:59
motormuus schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 17:08:
Was het niet beter geweest als Kinect niet alleen een camera was, maar een camera + de controls ala Ps3?
Nu zit je toch eigenlijk wel vast aan simpele spellen met weinig optie's en diepgang en eigenlijk best retesaai na een weekje of 3

Als je nou een soort Ps3 Move controller eraan zou combineren, of zo'n "game handschoen" dan zou je bv genoeg knoppen hebben om bv een inventory op te roepen/gun trigger overhalen/ etc etc.
Rpg's en goede Shooters zouden dan een waar genot worden, misschien zie ik iets simpels over het hoofd, maar vind het echt apart dat microsoft het niet zo had gedaan.
Microsoft of 3th party's (als ze toestemming krijgen ) zijn ook niet gek natuurlijk. Dat zal er op een gegeven moment best wel komen. Alleen kinect is op het moment echt bedacht voor mensen met weinig tot geen ervaring met games en elk knopje te moeilijk vinden.

Het lijkt mij best wel een goed idee om een soort "wireless controller" handschoen te maken. Zelf zit ik meer aan een stuurtje te denken met wat lichtjes erop die de camera goed kan oppikken. Paar knopjes erbij en een batterij erin en klaar :p

Nu maar hopen dat ze er wat mee gaan doen, want tot nu toe heb ik er het geld niet voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Het lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk dat zoiets nog niet in ontwikkeling is.
De kinect is het kleine topje van de ijsberg denk (hoop) ik. De techniek staat, nu nog alles er om heen.
Denk aan een geweer, een stuurtje of inderdaad een soort van handschoen.
Als de IR het maar oppakt..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 18:59
Denk zelfs dat het nadelig zou werken voor Microsoft als al die "gewenste" extra's nu al in de winkel te vinden waren.

Je kan er wel heel veel al die dingen extra bij proberen te verkopen, maar dan had in elke review en forumreactie gestaan dat kinect zo duur is omdat het 150 + 50 voor een gaminghandschoen en 75 voor een stuur (vb. :p) voor je echt goed kan gaan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmm,

wat ik juist zo leuk vind aan de kinect en wat minder aan move en de wii is het feit dat ik nu geen controllers heb en dat ik die bij die andere 2 wel heb. Ik denk zelf dat het ook nog wel het topje van de ijsberg is en dat er nog genoeg aan zit te komen, maar dat zullen we vanzelf wel zien natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 19:33
Weet iemand een winkel in de regio Eindhoven < - > Venlo waar ze een Kinect opstelling hebben staan? Wil het namelijk graag eerst eens een keer proberen voor ik het aanschaf maar ben nog geen winkel tegen gekomen waar het opgesteld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
la_fusion schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 17:58:
Weet iemand een winkel in de regio Eindhoven < - > Venlo waar ze een Kinect opstelling hebben staan? Wil het namelijk graag eerst eens een keer proberen voor ik het aanschaf maar ben nog geen winkel tegen gekomen waar het opgesteld staat.
Er zijn 'officieel' maar 4 winkels die het hebben staan, maar volgens mij bleef het daar tot 20 november ofzo staan...dus grote kans dat het nergens meer te vinden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
la_fusion schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 17:58:
Volgens mij is er bij vele winkels de mogelijkheid om te ruilen, mits je alles netjes laat natuurlijk haha.
Ik weet niet of je ervaringen hebt met de Wii, maar als je de Wii leuk vindt, dan vindt je hoogst waarschijnlijk de Kinect leuker.
Het enige wat nog mist is een rail shooter, dat was toch wel leuk op de Wii :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:50
sjaool schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:39:

Dit zal gewoon werken, je moet alleen wel een losse Kinect met adapter aanschaffen om hem met de oude Xbox 360 te kunnen gebruiken.
Een Amerikaanse Kinect zal op een Xbox 360 Slim gewoon werken alleen zal de adapter die er bij zit waarschijnlijk niet geschikt zijn voor Europa.
Wat de game aangaat, die is volgens mij regiovrij en zal dan gewoon werken.
thx. Ik ga er nog even goed over nadenken. Misschien koop ik hem toch maar in Europa. We hebben allebei een 'oude' xbox 360 (elite en arcade). Dat de game regiovrij is scheelt dan wel weer de helft, anders haal je het qua kosten er al bijna niet uit (adapter+game). Iig thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 19:33
ourplayground schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:15:
[...]

Volgens mij is er bij vele winkels de mogelijkheid om te ruilen, mits je alles netjes laat natuurlijk haha.
Ik weet niet of je ervaringen hebt met de Wii, maar als je de Wii leuk vindt, dan vindt je hoogst waarschijnlijk de Kinect leuker.
Het enige wat nog mist is een rail shooter, dat was toch wel leuk op de Wii :)
Klopt maar om terug te gaan naar de winkel heb ik altijd een hekel aan ;)

Heb hem inmiddels toch maar gekocht en het is erg leuk! Super om te zien hoe snel je eraan gewend bent en hoe soepel alles reageert! Wel is het vinden van een goede ruimte essentieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Laatst online: 28-04 20:05
Liep dit weekend langs voor inkopen bij Dreamland en zag de kinect liggen voor 129€! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

zaterdag even gespeeld met de Kinect. Eigenlijk best geinig. Reageert ook beter dan verwacht. Misschien, heel misschien komt er hier toch wel 1.

Was ook positief verrast door het formaat. Had het idee dat ie best groot was. Op de foto's lijkt ie iig groot maar dat valt dus enorm mee.

Enige waar ik nog echt tegenaan hik is de prijs van ~150euro...

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
L1nt schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:15:
zaterdag even gespeeld met de Kinect. Eigenlijk best geinig. Reageert ook beter dan verwacht. Misschien, heel misschien komt er hier toch wel 1.

Was ook positief verrast door het formaat. Had het idee dat ie best groot was. Op de foto's lijkt ie iig groot maar dat valt dus enorm mee.

Enige waar ik nog echt tegenaan hik is de prijs van ~150euro...
Ik vind het toch best een flink ding, maar goed, dat komt door de microfoons die een eindje uit elkaar moeten zitten. Merk nu wel dat in de meeste filmpjes van MS ze echt een enorm formaat tv gebruiken, daar lijkt Kinect echt vele malen kleiner dan bij mij :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Grappig...ik had dus echt het idee dat dat ding ruim een meter breed zou zijn....

Zo zie je maar dat men anders tegen dingen aan kijkt :)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik kan er ongeveer 5 à 6 naast elkaar op mijn tv zetten dus het formaat is maar betrekkelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Er zijn nu 2.500.000 Kinects verkocht. Dat zijn er 100.000 per dag, sinds de launch 8)7

Ik dacht dat ze die 5 miljoen nooit zouden redden dit jaar, misschien toch wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
PWM schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:43:
Er zijn nu 2.500.000 Kinects verkocht. Dat zijn er 100.000 per dag, sinds de launch 8)7

Ik dacht dat ze die 5 miljoen nooit zouden redden dit jaar, misschien toch wel :+
Het is echt ziek hoeveel dat er zijn... ik denk dat nintendo zich echt zorgen aan het maken is... en zo niet, dan moeten ze dat maar eens doen
Ik kan er ongeveer 5 à 6 naast elkaar op mijn tv zetten dus het formaat is maar betrekkelijk.
goh meneer heeft een grote tv... poeh hey

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

ourplayground schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:54:
[...]
Hap, hap, hap.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
ourplayground schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:54:

[...]

Of gewoon nog een grote CRT waar er een hoop op de kast kunnen staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
of hij heeft niks, maar probeerd popiejopie over te komen maar goed... on topic...:

Is er al meer bekend over race/ski/shooter games? Ik zie namelijk ongelovelijk veel over fitness en zo, maar ja daar heb ik niet veel aan :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Hij probeert misschien popiejopie te doen, maar jij laat even weten dat je blijkbaar reeds een mooie six-pack hebt ;)

Goede autorace / shooters zou ik echt niet op rekenen zonder controller, daar hebben we al een controller voor. Een goede ski-game moet natuurlijk wel te doen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
SeamusXanthus schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:42:
Hij probeert misschien popiejopie te doen, maar jij laat even weten dat je blijkbaar reeds een mooie six-pack hebt ;)

Goede autorace / shooters zou ik echt niet op rekenen zonder controller, daar hebben we al een controller voor. Een goede ski-game moet natuurlijk wel te doen zijn
Haha er heeft iemand goed geslapen vannacht... scherp!
Om dit even te ontkrachten... neen ik heb geen sixpack hahaha ik hou niet van fitness...

Ik heb al wel iets gelezen over Forza 4 die compatible met Kinect zou zijn. In principe is dit ook mogelijk, echter dient er dan wel een herkennings update plaats te vinden voor zittende mensen.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
D'r gaan wat geruchten dat er een nieuwe Gears game komt (niet Gears 3) die gaat werken met Kinect,maar die word pas over een tijdje aangekondigd.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

ourplayground schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:17:
of hij heeft niks, maar probeerd popiejopie over te komen maar goed... on topic...:
Nah, ik heb wel wat hoor. ;)
Het is gewoon een Panasonic TH-50PZ80 plasmatelevisie waar ik zeer tevreden over ben. :D

Ik wist alleen niet dat mijn opmerking dit allemaal los kan maken. ;)

Wat betreft Kinect, je kunt eigenlijk geen ruimte genoeg hebben.
Ik merk dat 3 meter afstand soms eigenlijk al te weinig is.
Het beste is volgens mij tussen de 4 à 5 meter afstand om lekker met zijn tweeën te kunnen gamen.

Hier gaat dus alles aan de kant als er met Kinect gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
haha nou over die ruimte, daar ben ik het wel mee eens. ik ben zelf 2 meter, dus dan is het erg lastig om comppleet in beeld te komen, ik moet zeker 4 meter van de tv staan. Wel irritant om elke keer de salon tafel op te schuiven haha

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
PWM schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:43:

Ik vraag me af hoeveel nieuwe Xboxen daarmee zijn verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Martinspire schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 16:41:
[...]

Ik vraag me af hoeveel nieuwe Xboxen daarmee zijn verkocht.
De cijfers komen vrijdag. Waarschijnlijk tussen 1 en 1.5 miljoen. Overigens zijn er vorige week nog een paar honderd duizend verkocht zonder Kinect, niet iedereen neemt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
ourplayground schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:11:
haha nou over die ruimte, daar ben ik het wel mee eens. ik ben zelf 2 meter, dus dan is het erg lastig om comppleet in beeld te komen, ik moet zeker 4 meter van de tv staan. Wel irritant om elke keer de salon tafel op te schuiven haha
Idd!
Hij kan me vaak niet scannen omdat mijn halve gezicht zichtbaar is. Zodra mijn dochtertje dan langsloopt wordt die wel herkend!
Gelukkig hier geen ruimte probleem, maar als we met z'n 2en spelen staan we er idd wel 4 meter vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Het viel me op, toen ik een uurtje aan het ronddolen was bij de MM in Breda, hoe vaak een Xbox 360 van de plank werd gepakt, een game of 1 a 2 werden uitgezocht en vervolgens de trap weer afgingen. Mijn inventarisatie van dat uurtje was : 5 xboxen, waarvan slechts 1 met kinect. 3 losse kinects, 1 PlayStation 3 ...

Leuk, zo'n exit poll doen ...

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
haha het is maar hoe je je tijd indeelt.. sowieso als ik een uur bij de MM loop, dan kom ik altijd met minder geld op mijn bankrekening de deur daar weer uit...

Ik denk dat heel veel gezinnen al wel een xbox hebben staan, maar tot voor kort was deze door manlief in gebruik (op zolder), door de kinect is het een stuk toegankelijker geworden voor vrouw en kinderen <7 jaar.
Daarnaast is sinterklaas weer in het land en ik denk dat deze eerder een xbox geeft, zodat de kerstman de kinect kan geven..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zijn de sint en de kerstman toch flinke dieven van hun eigen portemonee.
Een bundel scheelt je toch snel 50 euro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:42:
Dan zijn de sint en de kerstman toch flinke dieven van hun eigen portemonee.
Een bundel scheelt je toch snel 50 euro's
Over het algemeen zijn de sint en kerstman dief van mijn portomonee maar ok ;) je hebt een punt..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michieldekker
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-07 18:47
Heb de Kinect nu ook een week in huis en vind het briljant! Vooral het tafeltennis is uber verslavend! Elke dag spierpijn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Er hebben 2 externe bureau's naar gekeken, en het gaat inderdaad toch wel heel erg goed met Kinect, van gisteren:
Therefore, with 2.5 million unique Kinect customers and 1.6 million unique Move customers in homes worldwide, Kinect clearly has the edge at this point. Also with 4 weeks of sales compared to 11 weeks and with over three times as many sold last week, Kinect should be significantly ahead by the end of the year. In fact, after four weeks of release, the number of unique Move customers stood at 600,000 worldwide and Wii hardware sales at the same point in time stood at 1.65 million so Kinect has actually sold faster than both combined in these first few weeks.
http://www.videogamer.com...loser_to_2_5_million.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn kinect begint kuren te vertonen.
Iedere keer als je je xbox aanzet gaat hij even de kamer scannen.
Gisteren bleef hij echter hangen met zn ogen naar beneden, na de box uitgezet en aangezet te hebben hoorde ik een harde knak en gingen zijn ogen weer omhoog en werkte het weer.

Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Heeft iemand de sensor misschien met de hand geforceerd?
Het lijkt er op dat de sensor het gebied niet kon calibreren omdat het bereik te klein was vanwege het verdraaien van de tandwielen.
De knak zal dan ook misschien een tandwiel zijn geweest dat doorschoot o.i.d.

Nu wil ik je niet op ideeën brengen door dit filmpje te plaatsen maar het verduidelijkt het een en ander misschien. ;)
Zelf openen onder garantie dus nooit doen!

[ Voor 30% gewijzigd door sjaool op 04-12-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zo iemand die Kinect wel geinig vind, maar nog geen enkele XBOX heeft / noch gehad en voor wie het idee spelcomputer nog een beetje nieuw is. Dwz wij hebben twee jonge dochters (2 en 4 jaar) en twee prive computers in huis (netbook + desktop), speel wel eens een "simpel" (maar 99.7% gratis) spelletje, heb vroeger zelf wel Command & Conquer (Red Alert) gespeeld, wil Dirt2 en/of Need for Speed met cool graphics wel eens uitproberen op onze 40" LCD thuis (samen met paar vrienden 's avonds met een biertje als de kinderen slapen), maar zat eigenlijk voornamelijk te denken aan een degelijke Multimedia speler met handige user interface en voor beperkte meer prijs is Kinectimals en (op den duur) ook enkele andere "Wii"-like kids danwel family/party games natuurlijk wel een plus (die moet opwegen tegen de meerprijs).

Paar vragen:

1. Ik heb mijn eigen CD's nog (steeds) niet ge"ript", maar daarnaast ook een berg DVD's met Koreaanse soaps voor mijn vrouw en tekenfilms voor de kinderen. Heeft de XBOX (met als zijn/haar commerciele beperkingen) daar problemen mee of ondersteunt hij voor interne DVD-drive, interne HD en USB-media eigenlijk alle standaard formaten (en regio's...)?

2. Hoe gaat het selecteren van multimedia een beetje lekker / leuk (in vergelijking met andere opties op de markt)?
- Natuurlijk wireless (Kinect versus "andere" controler) , maar in geval muziek ook zonder dat de televisie aanstaat?

3. Zijn er ook redelijke spelletjes gratis (of heel goedkoop) te verkrijgen?
- Voor PC zijn er veel (simpel en/of wat ouder) op internet te vinden, voor XBOX ook? Of op gratis versie van Live?
- Of moet ik mezelf richten op 2de hands markt om beetje collectie voor redelijk prijs op te bouwen?

4. Is het een te verantwoorden investering? (ik heb een duwtje nodig...)
- Een beetje redelijk multimedia speler met harddisk kost 150-200 Euro
- Als ik deze koop hoef ik geen twee portables Nintendo's te kopen
- En al heb ik al een "DVD alles eter", met aanschaf XBOX kan die naar onze slaapkamer (+ 50 Euro)
- Hmm, alleen grafics en Kinect coolness verantwoorden meerprijs ten opzichten van Wii

5. Wat is de verwachting met betrekking tot de algemene ondersteuning van de XBOX over tijd?
- Als XBOX volgend jaar met XBOX 720 danwel Kinect 2 komt, dan geen nieuwe spelletjes meer die op XBOX 360 met Kinect 1 werken?
- Ik voorzie dat voor "advanced" spelletjes juist de combinatie van "oude" controller en Kinect een doorbraak kan zijn. Dwz met je controller in je handen heb je toegang tot alle knoppen, maar met een groot deel van je lichaam kun je (zonder dat je additionele hardware hoeft te kopen - dus goedkoop voor ons, maar ook grote marge voor de bedrijven) nog veel doen. Bij racing / vliegen in de cockpit rondkijken en met je voeten gas geven of remmen, maar bij C&C met twee armen (of je neus) je groepen selecteren (ipv muis). Hiervoor is in mijn ogen geen XBOX 720 noch Kinect 2 nodig (en grote gebruikersgroep van 360 is aantrekkelijk voor de spelletjes makers).
- Ter ondersteuning van 3D games (Kinectimals met 3D televisie) is wellicht een XBOX 720 nodig (en ook 3D televisie), dat kan ik begrijpen. Maar dat hoef ik de eerste drie tot vijf jaar toch nog niet in huis te hebben en het zou al heel mooi zijn als ik dan de Kinect kan hergebruiken.

6. Wishfull thinking (Sorry, maar Microsoft heeft toch wel een beetje een negatieve bijsmaak):
- Kan ik verwachten dat XBOX Internet surfing gaat ondersteunen?
- Kan ik verwachten dat XBOX Skype gaat ondersteunen?
- Advanced photo / movie editing zou ook leuk zijn, maar bij mijn camera alleen PC/Mac software geleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray_nl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2021
Heeft er iemand al ergens een mount gezien zodat je hem op je lcd kan plaatsen?

Zie ze alleen in de US?

Heb namelijk het idee dat het dan een stuk beter zou werken bij mij thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Een paar dingen die je hopelijk een soort van antwoord geven.

- De 360 is out of the box geen goede multimedia machine. Ik heb het een tijdje geprobeert met custom software, maar zowel op de 360 als mijn PS3 kreeg ik het niet goed voor elkaar.
Ik weet wel dat andere mensen wel enthousiast zijn over de mogelijkheden, dus het KAN blijkbaar wel. Waarschijnlijk streamde mijn PC niet snel genoeg naar mijn consoles...
Nu een mediabox gekocht, en daar zo ontzettend blij mee.

- Mijn persoonlijke verwachting is dat de 360 nog zeer lang mee zal gaan. De software op de machine verkoopt uitstekend en zolang dit het geval is zal de 360 echt niet weg gaan. Ter indicatie, dit jaar wordt het meest succesvolle jaar ooit van de 360 (heb ik begrepen). Maar zekerheid heb je NOOIT.

- Er is inmiddels al heel veel 2e hands te krijgen of voor 10-20 euro in het buitenland te importeren. De gratis en betaalde versie van Xbox live hebben dezelfde content beschikbaar in de marketplace, alleen heeft de betaalde versie soms wat meer aanbiedingen heb ik begrepen.

- Kinect wordt op dit moment heel goed ontvangen, onduidelijk is wat het langetermijn effect ervan is op de gamemarkt. Kinect doet een aantal dingen heel goed, andere dingen wat minder. Duidelijk is dat de 360 zich vol op de casual/gezinnen markt gaat richten. Of dit succesvol gaat worden, we weten het over een paar jaar...

- Internet functionaliteit. Zou kunnen in de toekomst, maar reken er maar niet op. Internetten op consoles werkt trouwens zeer matig vind ik persoonlijk (ervaring met Wii/PS3), en is slechts in specifieke gevallen handig. Als MS het belangrijk vond, hadden ze het al lang mogelijk gemaakt. Misschien met Kinect dat ze er anders over denken, maar ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Van de users wordt verwacht dat ze zich actief opstellen en inzet tonen. Veel van de vragen die je stelt kun je makkelijk zoeken. Nou heb je wel een zeer net en uitgebreid verhaal getypt dus denk er in ieder geval de volgende keer even aan.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ray_nl schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:13:
Heeft er iemand al ergens een mount gezien zodat je hem op je lcd kan plaatsen?

Zie ze alleen in de US?

Heb namelijk het idee dat het dan een stuk beter zou werken bij mij thuis.
Heb hem in Oberhausen in de Saturn zien liggen (maar had toen zelf nog geen Kinect), moet hem zelf ook halen gezien dat met mijn lengte toch iets beter werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi SeamusXanthus,

Dank voor je terugkoppeling, samengevat lijkt XBOX 360 een goeie spelcomputer met redelijk degelijk vooruitzicht en new fun human interface (ik vind actieve kinder / familie spelletjes persoonlijk belangrijker dan hard-core shut them up games).

Mijn doel van multimedia player gebruik van XBOX 360 is dat grote PC dan niet aan hoeft te staan (dus al dat streamen vind ik maar niks) en ik op een avond voor achtergrond muziek niet met 50 CD's sta te shufflen. MP3's (ofzo) van orginele CD's op build-in (danwel USB) HD zetten is voor mij op dit punt 75% en alle video formaten direct van CD/DVD schijfje spelen de andere 25% (dan kan heb ik 2 alles eters, 1tje voor 2de televisie).

Geen internetten en Skype is jammer, maar daar kan ik voorlopig ook wel mee leven, misschien kan ik Kinect in de nabije toekomst ook wel gebruiken voor mijn Netbook (en/of Mac)...

Beste psychoclown,

Ik snap je opmerking, maar wil mijn vragen toch even toelichten. Als newbie heb ik mezelf over de laatste dagen zeker meer dan acht uur ingelezen (incl google over Engelstalige mod-sites) en speelde deze vragen toch nog steeds in mijn hoofd.
- Met betrekking tot ondersteunde media formaten staat op vele plaatsen onduidelijke / niet volledige / wellicht out-dated informatie (er is nogal wat discussie geweest en ik heb het idee van een netwerk drive maar opgegeven). Daarnaast weet ik nu nog steeds niet of de 1. ingebouwde DVD speler, 2. ingebouwde HDD, 3. USB media standaard echte alles eters zijn, of zij alle alleen het standaard Windows formaat (WMV) slikken. De hele MS XBOX site staat vol met Kinect en Kinect games maar over de hoe het scrollen (armen en/of stem) door media verzameling werkt zeer weinig en welke formaten worden ondersteund helemaal niks (alleen maar Zune, Zune en Zune).
- Of werkt XBOX 360 effectief nog steeds alleen WMA/WMV (en MP4 in beperkte maten), zelfs op build-in HDD en DVD?

Ik neig ook nog naar een iPad. Mijn kinderen vinden de spelletje op de iPhone die gebruik maken van touch screen (2D versie van Kinect) en orientatie sensor (1D versie van Wii) erg leuk. Dat laatste is erg leuk als je in Japan in de subway / trein bent, dan staan er vaak wel enkele volwassen te racen met zo'n simpel autospelletje, waarbij iPod zelf dan het stuur is. Maar het element samen spelen mis je dan wel een beetje, maar zo'n mobiel ding is wel handig als je voor vakantie >10 uur naar Zuid-Frankrijk wil rijden.
- En voor door multimedia scrollen heeft Apple toch wel een beetje de standaard gezet, hopelijk gaan MS deze mogelijkheid van Kinect op de XBOX (zeker indien nog niet OK) verder uitwerken!!! Ik zoek naar persoonlijke ervaringen op dit gebied... (maar weet ook niet goed op welke termen te zoeken, heb namelijk nog geen XBOX)

Groetjes,

Joep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog iets geleerd.

Zune is het woord waar ik op had moeten zoeken (icm Kinect), maar ik was in de veronderstelling dat dit een hardware MP3 speler was (ipv "gratis" MS product voor PC).

YouTube: Kinect Dashboard: Zune Demo

Nog niet helemaal zeker of ik dan CD's moet rippen op PC, ik hoop ook op XBOX zelf.
- Ik zal nog even verder zoeken, inclusief het herstellen van eventuele krassen en ophalen van artiest / titel informatie (en foto van hoesje)

YouTube: Xbox 360 Ripping Music Problem

Iemand positieve ervaring met Rippen van orginele CD's op de XBOX?
- Inclusief uphalen van artist / titel informatie en impact beperken / herstellen van eventuele krassen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2010 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTFM:

Muziek beheren op de originele Xbox-console

Tering, maximaal 100 CD's (< 100 GB), waarom dan 250 GB???
- Oh, natuurlijk ook ruimte voor video en spelletjes...

Maar goed, voor niet beschadigde orginele CD's (> 75% van mijn verzameling) zal dit moeten lukken en lijk je als ik het goed lees ook de artiest / song informatie met foto van cover te kunnen kopieren. Dat zocht ik, kan iemand wat ik met een roze zonnenbril tussen de regels door lees bevestigen?

http://answers.yahoo.com/...qid=20090620123231AAdkwNO
- Jaja, "The Xbox 360 console comes preloaded with a database of artist and track information for thousands of commercial CDs", maar niet duidelijk of foto van cover daar ook toe behoort...
- Maar ook, "Please note that existing MP3 and WMA audio files cannot be ripped or otherwise copied to an Xbox 360 Hard Drive, though you can listen to such files from recordable CDs or DVDs or from a connected storage device. For more information, see Use a Portable Audio Player with Xbox 360", toch MP3?!?!?!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2010 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray_nl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2021
johnnyv.nl schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:48:
[...]

Heb hem in Oberhausen in de Saturn zien liggen (maar had toen zelf nog geen Kinect), moet hem zelf ook halen gezien dat met mijn lengte toch iets beter werkt ;)
Ok, daar kom ik voorlopig niet in de buurt.
Zal eens kijken bij de Saturn in Rotterdam, heeft de MM ze dan ook niet, is toch hetzelfde bedrijf? Ga t wel eens uitchecken, thanx!
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste