Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:01:
Heeft al iemand het voicecontroll gedeelte actief gekregen met een .NL live account?
Ik kan het nu niet testen helaas, en heb hem mede gekocht voor de voicecontroll.......

Wel de volle mep betalen en 1/3 van de functionaliteit missen, ik voel een briefje naar MS nederland opkomen..... :@

Nou ik heb het gevonden, 1/3 missen tot lente 2011....... schandalig !!!

http://www.gamez.nl/nieuw...inect-pas-lente-2011.html
Hier staat hoe je voice control kan activeren: http://123kinect.com/kinect-voice-control-trick/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

BM schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:55:
[...]

Dat ze geen adapter meeleveren met xbox pakketen is toch logisch? :) Daar zit een 360-s bij, met dedicated kinect aansluiting :)
Dat jij dan ook een oude xbox heeft, tja, dat kan MS niet ruiken ;)
Achteraf misschien wel logisch, maar ik snap dan niet dat ze die kabels niet los verkopen.
Daarnaast staat er in iedere advertentie duidelijk dat Kinect met IEDERE 360 werkt, er wordt nergens aangeven dat de betreffende kabel niet bij de paketten zit.

Normaal had het me niet zo geboeid, maar aangezien ik juist mijn oude als Kinect Xdoos wil gebruiken (voor mijn vriendin voornamelijk) had ik dit wel graag van te voren geweten.

[ Voor 13% gewijzigd door DapperKonijntje op 12-11-2010 13:36 ]

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 23:13
DapperKonijntje schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:34:
[...]
Daarnaast staat er in iedere advertentie duidelijk dat Kinect met IEDERE 360 werkt,
Dit doet ie dus ook. Microsoft gaat er van uit dat, wanneer je een bundle koopt, je het product ook als bundle gaat gebruiken.

Uiteindelijk is het dus niet zo heel verwondelijk dat de kabel er niet bij zit (maar wel slordig).

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Net toch maar ff langs de MM gegaan en kinect meegenomen voor 144,-

Ben benieuwd, vanavond maar eens even instellen.
Heb voor de kids ook maar Kinectimals meegenomen, zag er lief uit :D

Staat trouwens wel op de verpakking wat de inhoud is, had even naar de bundel samen met xbox gekeken, en daar staat op zich bij dat er geen netsnoer bij zit.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
PWM schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:28:
Ik zie opeens dat er demo's (o.a. Dance Central) op de disc van Adventures staat. Wel leuk, dance central staat nu aan, vrouw aan het dansen. Werkt als een trein, echt knap :)
Hee leuk inderdaad. Mijn vrouw staat nu ook te dansen! We hebben ons gisteravond ook wel even vermaakt met Kinect Adventures. Wel vermoeiend en je vergeet nog weleens dat je ook je benen kan gebruiken als je een Wii bent gewend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit werkt bij mij alleen zolang ik niet ingesigned ben met m'n (Nederlandse) hotmail account. Zal straks es proberen wat er gebeurd als ik m'n hotmail op US instel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:29:
[...]

Dit werkt bij mij alleen zolang ik niet ingesigned ben met m'n (Nederlandse) hotmail account. Zal straks es proberen wat er gebeurd als ik m'n hotmail op US instel.
heb ik gedaan en het werkt : 90210 postcode invullen en je kunt praten tegen je xbox :)
En natuurlijk je account op US zetten bij thuis lokatie.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik had dus Kinect geleend van een vriend die hem volgende week pas kon gebruiken. Vrouw aan de Dance Central demo.

Krijg ik net een telefoontje:
Kan je Dance Central even kopen?
Ik: Maar, maandag gaat Kinect weer weg
Dan neem je ook maar een Kinect mee
:( Dat gaat weer van mijn Halo: Reach tijd af.

Nouja. Ik ga maar even een bundel met Dance Central kopen. Zag dat hij in de UK omgerekend 180,- was incl shipping. EDIT: Mmm, Kinectimals wil ik eigenlijk ook wel.

Deze er maar bij nemen:

Afbeeldingslocatie: http://thehut.pantherssl.com/productimg/0/600/600/47/10282447-1287667421-203000.jpg
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:33:
[...]

heb ik gedaan en het werkt : 90210 postcode invullen en je kunt praten tegen je xbox :)
Binnenkort begint Microsoft een speciale Xbox winkel in Beverly Hills omdat er 4.000.000 Xboxen op de postcode geregistreerd staan :+

[ Voor 54% gewijzigd door PWM op 12-11-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 21:26

Pronk

Koffie?

[...]

Dat is goed nieuws!

Ik heb zojuist mijn account op UK gezet via https://account.live.com.

Als ik vanavond thuis ben ga ik het meteen proberen!

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Intertoys, FRS, Videoland, Dixons, allemaal zijn hun Kinect spellen "kwijt" :( Alle goede titels zijn gewoon uitverkocht. Dance Central is online ook moeilijk te vinden, allemaal minimaal een paar dagen leveringstijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Dan kom je maar even naar Emmeloord, Dixons en Bart Smit hebben hier nog genoeg op voorraad.
Is maar een uurtje rijden uit Bussum. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

sjaool schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 18:34:
Dan kom je maar even naar Emmeloord, Dixons en Bart Smit hebben hier nog genoeg op voorraad.
Is maar een uurtje rijden uit Bussum. ;)
De Kinect zelf, of ook de goede spellen. De Kinect heb ik wel kunnen vinden :) Heb Dance Central inmiddels gewoon besteld online, komt eind volgende week wel binnen. Kinectimals heb ik in de UK besteld voor de limited editie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Waar heb je dat precies ingesteld?

Ik heb de locale in de Consolle Settings in 't Xbox Dashboard op United States ingesteld. Dan werkt VoiceControl deels, zolang ik niet ben ingelogd met m'n xbox live account (hotmail). Dat had ik eerst ingesteld op Nederland, en inmiddels op US, maar dat laatste zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 18:36:
[...]

De Kinect zelf, of ook de goede spellen. De Kinect heb ik wel kunnen vinden :) Heb Dance Central inmiddels gewoon besteld online, komt eind volgende week wel binnen. Kinectimals heb ik in de UK besteld voor de limited editie :)
Weet niet of hij er is....moet morgen richting A'dam... :+ zou hem mee kunnen nemen ('k woon ook in Emmeloord :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Is allemaal geregeld :) Vriendje van me die bedrijfsleider bij Intertoys is, heeft er 1 gefixed voor me, inclusief dance central. Zo even ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Blauwvinger,

Dat moet je inderdaad ook doen, maar ook je hotmail account of live account omzetten via je computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
PWM schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:34:
Ik had dus Kinect geleend van een vriend die hem volgende week pas kon gebruiken.
Maar jij had Kinect toch al in mei ook bij bol.com gereserveerd?
Ik heb (volgens mij) naar aanleiding van jouw bericht toentertijd namelijk Kinect bij bol.com besteld voor 80 Euro.
Heb je die niet uiteindelijk niet gekregen?

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

buran schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:12:
[...]

Maar jij had Kinect toch al in mei ook bij bol.com gereserveerd?
Ik heb (volgens mij) naar aanleiding van jouw bericht toentertijd namelijk Kinect bij bol.com besteld voor 80 Euro.
Heb je die niet uiteindelijk niet gekregen?
Nu wordt ie ingewikkeld ;)

Die heb ik netjes binnen gekregen. Echter, een maand geleden dacht ik hem toch niet te gaan gebruiken, dus heb hem op voorhand verkocht aan een vriend. Vriend A melde aan B dat hij Kinect van bij had gekocht, kijkt op internet, vond het leuk en bestelde er ook 1. Die staat nu bij mij te draaien. Nu heeft mijn vrouw hem ontdekt, met als gevolg dat ik nu voor de volle mep de lul ben :+ Nu hebben wel vrienden ABC een Kinect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
PWM schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:19:
[...]

Nu wordt ie ingewikkeld ;)

Die heb ik netjes binnen gekregen. Echter, een maand geleden dacht ik hem toch niet te gaan gebruiken, dus heb hem op voorhand verkocht aan een vriend. Vriend A melde aan B dat hij Kinect van bij had gekocht, kijkt op internet, vond het leuk en bestelde er ook 1. Die staat nu bij mij te draaien. Nu heeft mijn vrouw hem ontdekt, met als gevolg dat ik nu voor de volle mep de lul ben :+ Nu hebben wel vrienden ABC een Kinect ;)
Ja, inderdaad nog al ingewikkeld.... Maar toch nog bedankt voor de tip, die mij wel geld bespaarde :9

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
PWM schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:34:
Ik had dus Kinect geleend van een vriend die hem volgende week pas kon gebruiken. Vrouw aan de Dance Central demo.

Krijg ik net een telefoontje:

[...]

:( Dat gaat weer van mijn Halo: Reach tijd af.

Nouja. Ik ga maar even een bundel met Dance Central kopen. Zag dat hij in de UK omgerekend 180,- was incl shipping. EDIT: Mmm, Kinectimals wil ik eigenlijk ook wel.

Deze er maar bij nemen:

[afbeelding]

[...]

Binnenkort begint Microsoft een speciale Xbox winkel in Beverly Hills omdat er 4.000.000 Xboxen op de postcode geregistreerd staan :+
Dat Kinectimals pakket vind ik sowieso wel schattig O+ Mischien toch maar kopen ondanks dat ik nog geen Kinect heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik was ook iets te positief. Liep naar mijn vriend bij Intertoys, en hij meldde dat de eerste lichting weer kwam.... eerste week december. Daarom kon hij zijn "demo/vitrine" exemplaar moeilijk missen.

Als ik goed hem gelezen heeft de MM genoeg, rij morgen wel even naar A'dam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
waar kan ik die demos vinden op de adventures schijf?

Volgens mij hebben alle mediamarkten genoeg kinects. Bij de ArenA lagen er nog een stuk of 30, en een vriend van me heeft em in Arnhem gekocht waar er ook zat waren.

Ik was eerst bij Intertoys en E-plaza geweest, daar waren ze er volledig doorheen, en zeiden ze dat ze er maar 4 per week geleverd kregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

PWM schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 18:36:
[...]

De Kinect en ook een stuk of wat spellen.
In ieder geval Dance Central, Kinectimals, Kinect Joyride, een vechtgame, fitnes enz.
Redelijk wat keuze en bij Dixons hebben ze ook nog een extra Kinect game bij aanschaf van de Kinect Xbox 360 Slim bundel.
cypher21 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:21:
waar kan ik die demos vinden op de adventures schijf?
Linksonder in het startscherm. ;)
TheVMaster schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:34:
[...]
zou hem mee kunnen nemen ('k woon ook in Emmeloord :p)
Even zwaaien naar een medepolderbewoner. :w

[ Voor 26% gewijzigd door sjaool op 12-11-2010 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
sjaool schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:26:
[...]

De Kinect en ook een stuk of wat spellen.
In ieder geval Dance Central, Kinectimals, Kinect Joyride, een vechtgame, fitnes enz.
Redelijk wat keuze en bij Dixons hebben ze ook nog een extra Kinect game bij aanschaf van de Kinect Xbox 360 Slim bundel.

[...]

Hmm..had het wel zien staan, maar eh..toch maar eens ff die demo's gaan bekijken dan...
[...]

* TheVMaster zwaait terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
[...]
[...]
Ach inderdaad.
Kwam vanuit het spel niet in het hoofdmenu.

Vrouw des huizes hier wilt nu ook Dance Central :(
Daar gaan mijn CoD BO uurtjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:08

BM

Moderator Spielerij
[...]
Pas op he, voor je het weet kijkt Kinect mee ;)

Zat gister nog eens beetje rond te kijken naar die tv mounts, maar wat zijn dat rare dingen zeg :?
Dacht dat dat gewoon een soort clip was voor bovenop je tv, maar is een hele stellage die je achter op je tv schroeft :?
Iemand enig idee of die in NL al te krijgen is? Hij staat nu naast mijn tv, en dat is toch ook niet helemaal de plek waar ie thuishoort :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
BM schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 10:01:
[...]

Zat gister nog eens beetje rond te kijken naar die tv mounts, maar wat zijn dat rare dingen zeg :?
Dacht dat dat gewoon een soort clip was voor bovenop je tv, maar is een hele stellage die je achter op je tv schroeft :?
Iemand enig idee of die in NL al te krijgen is? Hij staat nu naast mijn tv, en dat is toch ook niet helemaal de plek waar ie thuishoort :)
Heb ze nog niet gezien, maar wat mij opviel aan het ding, is dat het niet past op tvs die aan de muur hangen. Waar die mountkit opgeschroefd moet worden, daar hangt de tv al aan een beugel.

Ik heb zelf van een paar planken een "schapje" op de tv gemaakt. Klemt tussen tv en muur (tv hangt ad muur)
Werkt iig goed en scheelt weer 4 tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:51
Ik heb even een technische vraag. Ik wil kinect meenemen naar vrienden. Maar die hebben een oude 360. Nu weet ik dat kinect daar ook op werkt. Maar in de winkel hebben ze alleen de pakketten met een nieuwe 360 nog. Kan ik zo'n kinect ook op een oude 360 aansluiten, of mis ik dan een kabeltje?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik meen te hebben gezien bij de MM dat de losse pakketten een adapter hebben. Weet ik echter niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Overigens kan je de demo's van de disc ook starten vanuit je "recent games" menu in het dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
UltraSub schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:08:
Ik meen te hebben gezien bij de MM dat de losse pakketten een adapter hebben. Weet ik echter niet zeker.
Ja de losse pakketten, maar die zijn uitverkocht hier. Een hele set meenemen (met xbox) naar die mensen vind ik wat overdreven. Als het werkt op hun oude 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Maverick schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:10:
[...]

Ja de losse pakketten, maar die zijn uitverkocht hier. Een hele set meenemen (met xbox) naar die mensen vind ik wat overdreven. Als het werkt op hun oude 360.
Er zit bij de losse kinect units een koppelstukje om van de kinect aansluiting (grote usb aansluiting) naar een losse usb + adapter te gaan. Als je die hebt kun je 'm zo meenemen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Maverick schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:10:
[...]

Op de oude xbox heb je een adapter nodig bij de kinect.
Deze wordt niet bij de bundels met xbox slim bijgeleverd aangezien je bij de xbox slim geen adapter nodig hebt. Deze heeft een "dedicated" kinect poort.

[ Voor 3% gewijzigd door cypher21 op 13-11-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
cypher21 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:23:
[...]

Op de oude xbox heb je een adapter nodig bij de kinect.
Deze wordt niet bij de bundels met xbox slim bijgeleverd aangezien je bij de xbox slim geen adapter nodig hebt. Deze heeft een "dedicated" kinect poort.
Ah ok, das duidelijk. Dan ga ik maar een hele xbox meeslepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J27
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:52

J27

DarkChylde schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:50:
[...]

Kan je iets meer vertellen over jouw ervaring met de beamer setup.
Ik heb hetzelfde. Mooie verduisterde ht-kamer met beamer.
Maar alles staat achter me. Het lijkt mij dat je erg in de lichtstraal staat, zelfs als je beamer hoog hangt..
Omdat je ver naar achter moet staan (zet je mooie lounge bank maar weer op marktplaats), sta je niet snel in de lichtstraal, al moet je de beamer dus wel zo hoog mogelijk hangen. Ideaal zou zijn als je onder de beamer kan staan ipv ervoor.

Ook is het handig als je scherm niet op een vaste hoogte hangt, omdat je rechtop staat is het fijner om hoger te projecteren dan wanneer je zittend speelt/kijkt, waardoor je dus ook weer minder snel voor de lichstraal staat.

Al met al blijft het puzzelen om je ruimte in te richten voor gebruikt van kinect. Zonder projector heb je dat probleem al, en met dus nog meer. Maar wanneer het lukt dan is het echt een heel leuke ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
[...]

Moeilijk te krijgen in nederland volgens mij, maar ik zag dat play.com ze gaat leveren. Ik heb zelf gekozen een mooie plank te kopen bij de Gamma (zo eentje zonder zichtbare steunen). Dit was toch al nodig omdat ik daar eigenlijk de midden speaker op moest zetten (nu stond hij lelijk voor de TV). Totale kosten (plank, schroeven, kabelgoot) trouwens even veel als de TV mount (maar dus nu wel de speaker kwijt).
Je kan ook een wallmount kopen, die zijn goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Wat mij op de volgende vraag brengt;

Wat als ik Kinect maar af en toe wil gebruiken? En dan bedoel ik net als de Wii sensor bar, dat ding in het tvmeubel mikken en weer opzetten als ik het gebruik? Of moet ik dan weer een kwartier (geen idee vandaar de vraag) calibreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Meekijken zal wel meevallen... of je moet willen schrikken. ;)

Ik heb Kinect bovenop mijn televisie (Panasonic TH-50PZ80) bevestigd met dubbelzijdige tape en daarna de kabel net achter het ontstoringsfilter met een tiewrap vastgemaakt aan mijn televisie.
De kabel is stug genoeg om de camera te ondersteunen en zo kan hij geen kant op en zit toch stevig vast.
Mocht hij alsnog vallen (wat ik niet zie gebeuren) dan valt hij niet verder dan een paar centimeter en blijft hij ook nog aan de tiewrap hangen.
Het is in ieder geval een goedkopere oplossing dan die (veel te grote) beugel van 40 Dollar/Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb uiteindelijk de laatste losse Kinect bij de BCC gehaald in Almere. Verder stonden er in de BCC geen losse units meer op voorraad in NL. In MM Almere en MM Amsterdam waren ze uitverkocht. Wel wat Kinect games meegenomen vanuit de MM, die waren allemaal 37,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
Hier in Haarlem had ik de laatste te pakken van de Dixons in de V&D. Was eerst nog even wezen kijken bij de FRS/Intertoys/Dynabyte maar die hadden allemaal niets meer. Pas op het laatste moment schoot de Dixons me nog even te binnen en hoewel ik er nog niet helemaal uit was of ik er 1 wilde kon ik de laatste toch niet laten staan daar zo armoedig alleen :+

Ik heb die Kinectimals Collectors Edition ook even besteld omdat het me zelf ook wel erg leuk lijkt :) Maar je kunt het ook bij iedereen aan hebben staan zodat ze op een schattige manier kennis kunnen maken met alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb nu Dance Central er in zitten, maar die is niet 100% beeldvullen. Hij zit in een letterbox. Ik heb mijn scherm ingesteld op 1366x768 met de DVI kabel, hij lijkt echter 1280x720 te tonen. Ik heb dit echt nog nooit met een spel gehad, en de rest doet het prima. Meer mensen die dit hebben?

EDIT: Laat maar, is een optie in het gfx menu

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 13-11-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13-09 15:30
PWM schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 20:11:
Ik heb nu Dance Central er in zitten, maar die is niet 100% beeldvullen. Hij zit in een letterbox. Ik heb mijn scherm ingesteld op 1366x768 met de DVI kabel, hij lijkt echter 1280x720 te tonen. Ik heb dit echt nog nooit met een spel gehad, en de rest doet het prima. Meer mensen die dit hebben?

EDIT: Laat maar, is een optie in het gfx menu
Voor degenen die het niet kunnen vinden: Je moet dan Overscan aanzetten bij de opties

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Elke keer als ik Kinect Adventures start, gaat hij mijn kamer weer scannen voor ruimte, en kijkt hij hoeveel spelers er mee kunnen doen.

Mijn kamer blijft echter elke keer hetzelfde, dus het lijkt mij een redelijk nutteloze excercitie. Kan je ergens instellen dat hij dat niet hoeft te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
PWM schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:50:
Elke keer als ik Kinect Adventures start, gaat hij mijn kamer weer scannen voor ruimte, en kijkt hij hoeveel spelers er mee kunnen doen.

Mijn kamer blijft echter elke keer hetzelfde, dus het lijkt mij een redelijk nutteloze excercitie. Kan je ergens instellen dat hij dat niet hoeft te doen?
Dat is ook mijn vraag.. Is irritant als je snel even aan iemand wil laten zien wat kinect is en doet :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twijfel nog of ik de 4gb of 250gb moet kopen.

Wat is wijsheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 13:47:

Wat is wijsheid?
250GB, zal praktisch iedereen je aanraden. Games op hdd zetten, soms nodig voor multiplay. Doe een 4GB en je hebt later spijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen de de laagste prijsgarantie van de MediaMarkt gebruiken. Gister daar de Xbox 360, kinect + 250GB gekocht voor 344,- 30 euro goedkoper bij de intertoys is niet niks..

Ervaringen met de Kinect tot nu toe zijn erg goed! Ben soms goed uitgeput en de foto's na afloop zijn soms hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 13:47:

Wat is wijsheid?
Als je een matzwarte Xbox 360 S wilt hebben kan je niet om de 4GB versie heen.
Wil je de glossy zwarte Xbox 360 S hebben dan kun je de 250GB versie kopen.

Wehkamp heeft nu de matzwarte Xbox 360 S inclusief een 250GB harde schijf voor €249,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 21:26

Pronk

Koffie?

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:32:
[...]

Waar heb je dat precies ingesteld?

Ik heb de locale in de Consolle Settings in 't Xbox Dashboard op United States ingesteld. Dan werkt VoiceControl deels, zolang ik niet ben ingelogd met m'n xbox live account (hotmail). Dat had ik eerst ingesteld op Nederland, en inmiddels op US, maar dat laatste zonder resultaat.
Dat vraag ik me ook af, heb het zelf gedaan via https://account.live.com.

Ook zonder resultaat, zodra ik op Live ben ingelogd kan ik geen voice control gebruiken. :(

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
hoop dat er snel wat nieuwe goeie games uit komen had boxen gedaan met sports maar wat ging dat mega slecht zeg net zo slecht zo niet slechter dan met de wii!!
verder speelt het echt wel goed! die adventures is echt goed gedaan!!!
kijk uit naar een goeie shooter nu voor de kinect!! zie veel potentie hierin hoop dat er nu paar game makers beetje met zelfde idee'en komen waar ik op hoop en dan kan het erg vet worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
MrHarry schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:26:
Kijk uit naar een goeie shooter nu voor de kinect!! zie veel potentie hierin hoop dat er nu paar game makers beetje met zelfde idee'en komen waar ik op hoop en dan kan het erg vet worden!
Hier hoop ik ook op.

Weet nog goed de tijd dat ik in de speelhallen meerdere euro's heb verspeeld met zo'n shooter waarbij je zelf moest bukken voor dekking e.d..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 12-09 10:57
J27 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:59:
[...]

Omdat je ver naar achter moet staan (zet je mooie lounge bank maar weer op marktplaats), sta je niet snel in de lichtstraal, al moet je de beamer dus wel zo hoog mogelijk hangen. Ideaal zou zijn als je onder de beamer kan staan ipv ervoor.

Ook is het handig als je scherm niet op een vaste hoogte hangt, omdat je rechtop staat is het fijner om hoger te projecteren dan wanneer je zittend speelt/kijkt, waardoor je dus ook weer minder snel voor de lichstraal staat.

Al met al blijft het puzzelen om je ruimte in te richten voor gebruikt van kinect. Zonder projector heb je dat probleem al, en met dus nog meer. Maar wanneer het lukt dan is het echt een heel leuke ervaring :)
Thx for the info.
Wordt bij dus lastig. Is een zolder kamer van 3.5 x 3.5 met vast scherm.
Heb waarschijnlijk al zowieso weinig ruimte voor de kinect.
Maar beamer maakt het nog lastiger. We gaan wel een keer passen en meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Vanavond de nieuwe Dixons folder binnengehad, voor geinteresseerden die Your Shape, Motion Sports of Fighters Uncaged wilden halen, wellicht een goede aanbieding:

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/oh8g88.png

Wie lijkt dat wat die Fighters Uncaged game, mij niks persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Yippie schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 00:11:
Vanavond de nieuwe Dixons folder binnengehad, voor geinteresseerden die Your Shape, Motion Sports of Fighters Uncaged wilden halen, wellicht een goede aanbieding:

[afbeelding]

[video]
Fighters Uncaged schijnt echt zo brak te zijn en je kunt beter Kinect Sports dan Motion Sports halen.

Kinect Sports heb ik zelf en is erg leuk om te doen. Drop in/drop out werkt daar erg lekker bij (beter dan in Adventures). De games zijn best leuk om te doen al heb je wel wat ruimte nodig en een goede conditie. Vooral atletiek is echt vermoeiend :+
Verder zijn een paar minigames ook erg leuk. Voetbal an sich is niet zo leuk als normale game, maar de minigames zijn erg leuk. De ene is als keeper spelen met "strafschoppen" en de ander is het nemen van strafschoppen, maar je moet dan doelwitten raken om verder te gaan (staan er meerdere in het goal en als je ze allemaal hebt krijg je +5sec).
Bowlen werkt erg goed (ondanks het gebrek aan controller waardoor je de bal niet loslaat). Ook tafeltennis vind ik erg leuk, al moet je dat wel kunnen. Beach Volleybal viel me ook reuze mee. Moet je wel goed opletten wie wat moet doen, maar als je die bal over het net heen smasht en het een punt is, is dat erg vet. Net als bij tafeltennis overigens. Waarbij ik het nog best goed vond. Je kunt echt spin geven aan de bal en de hoek bepalen. Al is er zoals ik zei wel wat oefening voor nodig.
Als je vaak bezoek over de vloer krijgt of je gaat vaak (dan wel: bent van plan vaak te gaan) gamen met wat meer mensen is het wel een aanrader.

Dance Central is ook erg leuk om te doen. Moet je wel wat geduld voor hebben (om de moves te leren) en hij is wel wat pittiger dan verwacht, maar is erg leuk om te doen. Prima setlist erbij is ook pluspunt. Maar je moet het wel doen met mensen die een beetje soepel zijn. Mijn ouders zijn nogal stijfjes dus die hadden dat snel gezien, maar ik denk dat mijn zus (als ze wat langer de tijd had gehad) best wat leuke nummers had kunnen doen. Qua gameplay is ie in ieder geval wel de moeite en het bedienen van het menu (wat heel anders werkt dan de overige games) is ook erg prettig (al is het niet foutloos).

Kinect Adventures is wel leuk om te doen. Ik denk dat die Reflex-mijnkar-dinges best leuk blijft als je hem niet te lang gaat doen per sessie. Wordt nog best pittig en ziet er zo ongelofelijk grappig uit als je het mensen ziet doen zonder naar de tv te kijken. Ook dat balspel is erg leuk. Met 2 spelers wel wat makkelijk, maar echt ontzettend leuk om te doen. Raften is wel aardig, maar door het constante springen wel vermoeiend en herhalend. Gaatjes dichten in de zee is leuk voor erbij maar geen game-seller. Net als de ruimtebubbels. Die 2 games hebben het net niet. Waardoor het geheel wat karig oogt. Maar goed, genoeg andere games en om Kinect te showen voldoet het prima.

Kinectimals is echt een leuke kindergame. Je moet hem niet voor jezelf halen (al is het toch nog best grappig om te doen, ook al ben ik 24), maar kwalitatief gezien wel een topper. Grafisch is hij echt heel mooi en qua verhaal nog best leuk. Het is natuurlijk best voorspelbaar, maar de manier waarop is echt heel leuk opgezet. Menu is wat langdradig en iets te uitgebreid gemaakt (ze hadden gewoon alle speeltjes in 1 menu moeten zetten waar je meerdere opties per pagina hebt, ipv sliden tot je een ons weegt). Toch is de hele interactie met de dieren erg leuk en ben je telkens benieuwd met welk speeltje hij nu aan komt zetten. Want er zitten er echt veel in. Ik zou van deze game wel eens een filmpje willen zien van een kind wat het echt voor het eerst speelt. Lijkt me enorm leuk om te zien hoe zo'n kind het spel aan het ontdekken is en of ie de interactie snapt.

Verder heb ik ook nog Your Shape gedaan. Deze game is best wel serieus te noemen (misschien iets tè voor mijzelf). De game vraagt een hoop dingen van je en past het programma daarop aan. Een programma wat je dagelijks kunt doen om je conditie te verbeteren of af te slanken. Oefeningen zijn meestal simpele fitness oefeningen met aan het eind wat Yoga. De minigames zijn wel aardig, maar omdat het er maar 3 zijn is dat nogal weinig. Leuk om te showen, maar niet meer dan dat. Het is dan ook niet echt een game om te laten zien aan je vrienden wat je met Kinect kunt doen. Maar juist echt om te gaan fitnessen. Een echte fitnesscentrum is misschien wel beter omdat je daar echte apparaten hebt, maar bij gebrek aan tijd/geld is dit een leuk alternatief. Ook omdat je eventueel met echte gewichten aan de slag kunt gaan (wel even zelf kopen) en die dan in de game gebruikt. Moet trouwens wel zeggen dat ik de oefeningen wel wat vermoeiend vond voor een simpele workout. Heb ingesteld dat ik meerdere keren per week sport (1x hockey training en 1x wedstrijd) en mijn conditie wil verbeteren, maar had na de eerste sessie het zweet op mijn rug staan. Ik weet het, dat is de bedoeling ook wel, maar dat had ik niet zo extreem verwacht. Zal wel aan mijn belabberde conditie liggen ;)

Al met al best tevreden over mijn aankoop. De nauwkeurigheid heeft me enorm verbaasd en de achterliggende techniek doet het echt prima. Van vertraging had ik in bovenstaande spellen vrijwel geen last van. Mijn ouders zijn wel modern, maar gamen vinden ze niets. Daarom vond ik het dan ook zo leuk om te horen dat ze het jammer vonden dat ik weer terug naar mijn kamer moest, want ze hadden nog wel wat meer willen gamen. Alhoewel, mijn vader had alweer last van zijn knie gekregen van het vele springen, maar die wilde ook nog gewoon doorgaan. Kan ie weer even rusten.
Trouwens, de eerste avond die ik thuis was en we Kinect aan hadden staan, waren we meteen tot 2 uur bezig, haha.
Qua aanschaf is hij misschien nog wel prijzig, maar met de lol die ik heb gehad afgelopen weekend kan ik alleen maar concluderen dat ik het geld er wel uit ga halen.

Ik hoop dat deze korte reviews voor aanstaande kopers (van console of games) een beetje helpen. Aangezien er geen Algemeen Kinect Games topic is, denk ik dat we dit soort korte reviews wel hier kwijt kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Gisteren de disc "Kinect Adventures" in mijn Xbox Elite gedaan, en in het start scherm op 'Demo' gedrukt, uuh, nee, gezwaaid, offe, ge- gesture - d, i.g.g. gekinect ....

De demo Dance Central uitgeprobeerd. De bediening van de menu's is leuk, het valt me telkens op hoe intuïtief de bediening met je handen / armen / lichaam is, welke oplossing de ontwikkelaars ook kiezen. (Die van your shape fitness vond ik nog de minste tot nu toe...)

Alles op easy, en proberen maar. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het grappig vond, EN DAT VOOR EEN VENT VAN 41 ...

Ik waande me een top dancer, en volgend seizoen doe ik mee aan "So you think you can dance!"

... blijft leuk, die kinect, vooral als de kinderen naar bed zijn ...

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Martinspire schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 01:42:
[...]

Kinectimals is echt een leuke kindergame. Je moet hem niet voor jezelf halen (al is het toch nog best grappig om te doen, ook al ben ik 24), maar kwalitatief gezien wel een topper. Grafisch is hij echt heel mooi en qua verhaal nog best leuk. Het is natuurlijk best voorspelbaar, maar de manier waarop is echt heel leuk opgezet. Menu is wat langdradig en iets te uitgebreid gemaakt (ze hadden gewoon alle speeltjes in 1 menu moeten zetten waar je meerdere opties per pagina hebt, ipv sliden tot je een ons weegt). Toch is de hele interactie met de dieren erg leuk en ben je telkens benieuwd met welk speeltje hij nu aan komt zetten. Want er zitten er echt veel in. Ik zou van deze game wel eens een filmpje willen zien van een kind wat het echt voor het eerst speelt. Lijkt me enorm leuk om te zien hoe zo'n kind het spel aan het ontdekken is en of ie de interactie snapt.
Mijn nichtje is nu net 1 jaar. Vind het jammer dat ze niet net wat ouder is, anders had ik het direct gekocht. :) Ze heeft al wel even staan kijken naar hoe der oom (mij dus) en der moeder aan het springen waren in kinect adventures. Dat vond ze in ieder geval leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:38:
[...]

Mijn nichtje is nu net 1 jaar. Vind het jammer dat ze niet net wat ouder is, anders had ik het direct gekocht. :) Ze heeft al wel even staan kijken naar hoe der oom (mij dus) en der moeder aan het springen waren in kinect adventures. Dat vond ze in ieder geval leuk :+
Dat is idd net te jong. Mijn zoontje van 2 vindt het grappig, en doet zijn zus na.
Mijn dochter van 4 heeft kinect adventures iig onder de knie en vindt het gaaf. Heb net Kinectimals gekocht, mag ze vanmiddag gaan proberen.
Ziet er echt TE cute uit :D

[ Voor 4% gewijzigd door cypher21 op 16-11-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik raakte in het begin wat in de war in Kinectimals. Je moet met je rechterhand naar rechtszwaaien, om en beest rechts te selecteren. Wat ik ook probeerde, naar links zwaaien, lukte niet. Totdat ik las: "Gebruik je linkerhand...". Ah, en toen deed hij het wel :+ Met je rechterhand links van je lijf zwaaien... no go. Werkt dus prima :)

Vindt het menu in Dance Central ook wel erg fijn werken, op die manier is het fijner dan met controller. Terwijl in Adventures, het juist iets langzamer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
PWM schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:38:
Ik raakte in het begin wat in de war in Kinectimals. Je moet met je rechterhand naar rechtszwaaien, om en beest rechts te selecteren. Wat ik ook probeerde, naar links zwaaien, lukte niet. Totdat ik las: "Gebruik je linkerhand...". Ah, en toen deed hij het wel :+ Met je rechterhand links van je lijf zwaaien... no go. Werkt dus prima :)

Vindt het menu in Dance Central ook wel erg fijn werken, op die manier is het fijner dan met controller. Terwijl in Adventures, het juist iets langzamer is.
Bediening van Dance Central is ideaal :) Hoop dat ze dat in elk spel gaan toepassen (of een nog betere variant). Vind die van adventures idd te traag. Misschien toch maar eens kinectimals gaan halen. Wie weet vind ze het wel schattig genoeg om naar te kijken ipv zelf doen.. Maar je moet ook al vroeg beginnen met gamen natuurlijk he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:01:
[...]

Bediening van Dance Central is ideaal :) Hoop dat ze dat in elk spel gaan toepassen (of een nog betere variant). Vind die van adventures idd te traag. Misschien toch maar eens kinectimals gaan halen. Wie weet vind ze het wel schattig genoeg om naar te kijken ipv zelf doen.. Maar je moet ook al vroeg beginnen met gamen natuurlijk he :+
Zeg dan gelijk dat jij dat spel eigenlijk ook wel wilt ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
BM schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:05:
[...]

Zeg dan gelijk dat jij dat spel eigenlijk ook wel wilt ;)
Ik ben best wel benieuwd idd naar hoe het spel werkt. Zal voor mij hooguit een half uurtje interessant zijn ofzo, maar als men nichtje het leuk vindt om naar te kijken, dan kan ik me er wel langer mee vermaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Yippie schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 00:11:

[afbeelding]

[video]
Dit is nu wel weer het gevaar, namelijk dat je stapels spellen gaat kopen. Normaal koop je toch ook geen 5 spellen in een maand. Ik probeer maar even rustig aan te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
UltraSub schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:38:
Wat mij op de volgende vraag brengt;

Wat als ik Kinect maar af en toe wil gebruiken? En dan bedoel ik net als de Wii sensor bar, dat ding in het tvmeubel mikken en weer opzetten als ik het gebruik? Of moet ik dan weer een kwartier (geen idee vandaar de vraag) calibreren?
** bump **

Iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
'k zou het gewoon eens proberen :+ Volgens mij hoeft het niet, ik had de Kinect 'iets verschoven' en dat werkte gewoon....hij detecteerde wel dat hij verschoven was btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Een vriend van mij heeft zijn TV aan de muur hangen, en de kabels erachter weggewerkt. Zijn apparatuur staat in de trapkast achter de TV, je ziet dus verder helemaal niks. Hij zet ook gewoon zijn Kinect neer als hij wil spelen. Stekker er in, en het werkt. Calibratie is niet opnieuw nodig, mits je hem op ongeveer dezelfde plek terugzet.

Je kan het ook zo zien, als jij je Kinect tijdens het spelen even 30cm naar links zet, blijft hij toch probleemloos werken.

Nu moet je nog een losse Kinect vinden, en dat zal niet meevallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supervlek
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-06-2024
Hallo,

Heb Kinect nu een tijdje gespeelt en moet zeggen het werkt echt goed. Heb Kinect Sports erbij gehaald en dat is een erg leuk spel. De onderdelen werken erg goed (tafeltennis en volleybal zijn mijn favoriet). Van Lag is weinig te merken. Sports werkt online ook erg goed en zo is het ook leuk om alleen te spelen. Eindelijk een spel wat we met het hele gezin kunnen doen. (iedereen kan makkelijk instappen en heeft weinig uitleg nodig)
Ik wil Kinectimals nog kopen voor mijn dochter (net 4 jaar). Volgens mij is dat engels gesproken. Is het dan nog wel voor haar te spelen? Iemand ervaring daarmee? ( ze pakt adventures in ieder geval snel op)
Ik ben in ieder geval erg blij met mijn aanschaf en een hoop mensen in mijn omgeving zitten er aan te denken om er ook 1 aan te schaffen.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Als ik mij niet vergis, is Kinectimals gewoon in het Nederlands. Moet je wel je Xbox Locale op NL instellen, die staat standaard op Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
PWM schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:14:
Als ik mij niet vergis, is Kinectimals gewoon in het Nederlands. Moet je wel je Xbox Locale op NL instellen, die staat standaard op Engels.
Helaas niet.
Tekst is wel in het Nederlands, maar gesproken is Engels.

Mijn dochtertje is nu bezig, maar heeft wel constant hulp nodig aangezien het Engels gesproken is. De menu's en commando's heeft ze iig goed door, en ze vindt het helemaal geweldig :)
Het is ook wel cute om te zien. Ze vindt het echt gaaf dat het luipaard alles nadoet, zitten, liggen, springen, staan enz. Dan ligt ze helemaal in een deuk

Dit soort dingen maakt het het geld wel waard :) Hoewel ze er natuurlijk niet al te veel achter mogen spelen ;)

Zo, nu gaan ze in bad, dan naar bed, en dan kan ik iig weer COD BO spelen ;)

edit, net ff een raar moment, kinect reageerde niet meer op haar. Blijkt dat ze haar pop voor haar neergezet had (dus dichter bij de camera dan zij) zit kinect op dat ding te focussen ipv haar :P

[ Voor 10% gewijzigd door cypher21 op 16-11-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Op zich vreemd, aangezien Microsoft een paar maanden terug Nederlandse stemacteurs contracteerde voor Kinectimals. Ik heb sowieso een UK versie, dus daar zit hij niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 16:44
Net een paar dagen de kinect in huis en het is een leuk ding.
De adventures game snap ik nu een beetje. Echter heb ik ook de game sonic free riders gekocht en dat raad ik niemand aan.
Dit is dus zoals het niet moet. Dit spel werkt voor geen meter alsof ze niet getest hebben. Het reageert niet of dermate traag dat je al naast de baan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Voor de mensen die zich afvragen of je telkens moet kalibreren:
Ik heb hier een hele kleine kamer (studentenkamer van 4x4 waar dus bureau, bed, kasten, etc. staan, waardoor ik niet veel ruimte overhoud om te bewegen) en dat kalibreren heb ik hier 1x gedaan. Werkt prima.
Vervolgens was ik afgelopen weekend naar mijn ouders geweest. Ik dacht: laat ik eens proberen of ie het zonder kalibreren kan. En waarempel: het werkt prima. Had eigenlijk helemaal geen last dat ie in een nieuwe ruimte staat. Hij zal bij opstarten toch telkens weer de vloer op gaan zoeken en daar past ie zich op aan. Ik denk dat de calibratie ook meer is om ervoor te zorgen dat je zeker weet dat ie goed werkt en je met het ding om leert gaan. Het valt dus best mee als je hem gaat verplaatsen.
Had hem bovendien ook nog eens verplaatst van rechts naast de tv naar eronder (ook al was het lager dan 60cm), maar het werkte nog prima. Al had ik thuis wel een redelijk grote afstand tussen de kinect en de speler dus dat kan wel helpen. Maar had eigenlijk geen problemen met de instellingen. Misschien als je denk dat ie wat langer blijft staan dat je het kunt doen, maar het is zeker niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heb je ook nog de optie gevonden waar je in Adventures het calibreren uit kan zetten ;) De rest van de spellen start wel in 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 18:53:
[...]

Helaas niet.
Tekst is wel in het Nederlands, maar gesproken is Engels.
Ik zit ook te dubben of ik Kinectimals voor m'n nichtje van 5 moet aanschaffen, maar dan moet wel de gesproken tekst Nederlands zijn...

Op een andere site las ik dat als je locale op Nederland staat, en je XBox Live account ook, dat dan ook de gesproken tekst Nederlands is.

Kan iemand die het spel al wel heeft dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:49:
[...]

Ik zit ook te dubben of ik Kinectimals voor m'n nichtje van 5 moet aanschaffen, maar dan moet wel de gesproken tekst Nederlands zijn...

Op een andere site las ik dat als je locale op Nederland staat, en je XBox Live account ook, dat dan ook de gesproken tekst Nederlands is.

Hmm,
Toch ff nakijken dan, mijn xbox en live account staan beiden op Nederland
Tekst is iig NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supervlek
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-06-2024
Het is helaas alleen nederlandse tekst...dus niet gesproken.
Ga hem denk ik toch halen voor mijn dochter, dan blijf ik er wel bij zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 12-09 11:59
woohooo met wat geluk heb ik hem vandaag eindelijk dan binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 12-09 10:57
hij is bij eplaza nu 127.50. Goede deal. (tot en met zondag)
Was genoeg om mij over de streep te trekken.
Helaas was hij op, maar er wordt 1 voor mij gereserveerd ;-)

• PWM
  • Niet online

PWM

Even een waarschuwing/tip :)

Ik zat van de week Black Ops online te spelen. Er waren geen vrienden online, dus ik had geen headset op. Nou ben ik wel een prater tijdens gamen, dus toen ik werd afgeknalt door een blunder van een teamgenoot, riep ik: "Lekker opgelet, pikomhoog". Zoals je ziet, ik ben een volwassen man :+

Maar goed, toen werd er opeens terug gesproken :? Ik voel nog op mijn hoofd als initiele reactie, geen koptelefoon. Ik keek even naar een andere controller voor de zekerheid, geen koptelefoon. En opeens begon het te dagen: Kinect :+

Het ding word gewoon gebruikt als Mic tijdens online gamen. Best handig, maar als je het niet weet best gek.

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb ook een kinect gister en vermaak me er prima mee. Maar ik heb afentoe het gevoel dat hij toch niet helemaal lekker reageert, dat zal ongetwijfeld ook met de belichting van me huis te maken hebben dat is niet echt optimaal. Maar goed dat los ik nog wel keer op. Verder echt heel tof ding :)

@PWM

je kan die mic gewoon uitzetten he mocht je dat nog niet weten. Naar System Settings en dan Kinect Settings hier kan je chat mic uitzetten en dan heb je nergens meer last van ;)

• cypher21
PWM schreef op donderdag 18 november 2010 @ 17:23:
Even een waarschuwing/tip :)

Ik zat van de week Black Ops online te spelen. Er waren geen vrienden online, dus ik had geen headset op. Nou ben ik wel een prater tijdens gamen, dus toen ik werd afgeknalt door een blunder van een teamgenoot, riep ik: "Lekker opgelet, pikomhoog". Zoals je ziet, ik ben een volwassen man :+

Maar goed, toen werd er opeens terug gesproken :? Ik voel nog op mijn hoofd als initiele reactie, geen koptelefoon. Ik keek even naar een andere controller voor de zekerheid, geen koptelefoon. En opeens begon het te dagen: Kinect :+

Het ding word gewoon gebruikt als Mic tijdens online gamen. Best handig, maar als je het niet weet best gek.
HAHAHA, geniaal! Had ik eergisteren namelijk ook!
zei iets in de trent "gvd kloot*" en ook een reactie.

Mic via kinect staat nu standaard uit!

• sjaool

sjaool

WeAreLegion schreef op donderdag 18 november 2010 @ 18:17:
Ik heb ook een kinect gister en vermaak me er prima mee. Maar ik heb afentoe het gevoel dat hij toch niet helemaal lekker reageert, dat zal ongetwijfeld ook met de belichting van me huis te maken hebben dat is niet echt optimaal. Maar goed dat los ik nog wel keer op. Verder echt heel tof ding :)

@PWM

je kan die mic gewoon uitzetten he mocht je dat nog niet weten. Naar System Settings en dan Kinect Settings hier kan je chat mic uitzetten en dan heb je nergens meer last van ;)
Geen last van hier en ik zit toch bijna in het schemerlicht.
Voor het volgen van de beweging zou het niet uit mogen maken omdat de bewegingsdetectie gedaan wordt d.m.v. infrarood.

Zelfs Video Kinect trekt het beeld helemaal op zodat het toch helder wordt.
Dit werkt erg leuk vind ik alleen het autozoomen gebeurt soms wel erg snel.

De microfoon schijnt wel erg duidelijk te zijn als het goed begrepen heb van mijn gesprekspartner, ik kan het zelf natuurlijk niet controleren. ;)
De chatmike kun je op heel veel plekken aan- en uitzetten, je hoeft er in ieder geval niet voor naar de systemsettings.

Kinect is in ieder geval een leuke besteding van 80 Euro geweest. :D

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik denk dat ik er al achter ben wat het is waar Kinect niet goed tegen kan. Tegen zwarte t-shirtjes. Ik heb hele dag gewoon effe kleur zwarte t-shirt aangehad en moeite net ff een witte met een printje aangetrokken en het werkt gelijk like a charm :).

edit: Denk dat het komt omdat ik hem gekalibreerd heb helemaal in het zwart. Nu heb ik hem gewoon onder me tv staan ingesteld met wit t-shirt en zwarte broek. Daarna zwart t-shirt aangedaan en werkt prima verder :). Maar goed toch handig om te weten.

Ik ben alleen nog even de optimale spot aan het zoeken voor de cam. Of onder me tv of op een plakje iets boven me pc.

[ Voor 42% gewijzigd door WeAreLegion op 18-11-2010 21:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:49:
[...]

Ter info: ik heb van de klantenservice van Bart Smit te horen gekregen dat alleen de schermteksten Nederlands zijn, en de gesproken tekst niet. Bummer!

• maartend
Kinect is in ieder geval een leuke besteding van 80 Euro geweest. :D
Jij vindt het dus ook zo leuk om dat af en toe te laten vallen.
Me too. O-)

• sjaool

sjaool

Yep, het is leuk om eens een keer een behoorlijke beloning te krijgen om ergens vroeg op in te springen.
70 Euro voordeel is niet niks. :D

Oops, heb ik het nog een keer laten vallen. :+

Inmiddels al wel flink geïnvesteerd in Kinect spellen zoals Kinectimals, Kinect Sports en Dance Central voor €40,05 per stuk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
sjaool schreef op donderdag 18 november 2010 @ 19:11:
[...]
De microfoon schijnt wel erg duidelijk te zijn als het goed begrepen heb van mijn gesprekspartner, ik kan het zelf natuurlijk niet controleren. ;)
Nadeel vind ik wel is dat als je Kinect gebruikt als microfoon, het chatgeluid wat je ontvangt ook over de speakers gaat omdat je natuurlijk geen headset op hebt. Dat is voor mij al reden genoeg om het niet te gebruiken, ik wil gamegeluid en chatgeluid gescheiden hebben. :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
WeAreLegion schreef op donderdag 18 november 2010 @ 18:17:
Heb je meerdere games? Bij Kinect Adventures heb ik ook het idee dat de Kinect niet helemaal goed reageert.
Maar in de demo van Dance Central reageert de Kinect al stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schone10
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-07 12:09
Ik zit ook op de wip om een Kinect aan te schaffen, het enige punt waar ik mij zorgen om maak is de afstand tot aan de kinect. Kunnen jullie je woonkamer (qua ruimte dan) omschrijven waarin jullie met de Kinect spelen? Ik heb namelijk een gewoon rijtjeshuis met een woonkamer van 3,6m bij 3,6m, maar hier moet ik natuurlijk wel de bank die tegen de muur staan vanaf trekken en de afstand van de kinect tot aan de andere muur. Voor mijn gevoel hou ik een kleine 2 meter over...is dit genoeg? Graag jullie ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Schone10 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:52:
Ik zit ook op de wip om een Kinect aan te schaffen, het enige punt waar ik mij zorgen om maak is de afstand tot aan de kinect. Kunnen jullie je woonkamer (qua ruimte dan) omschrijven waarin jullie met de Kinect spelen? Ik heb namelijk een gewoon rijtjeshuis met een woonkamer van 3,6m bij 3,6m, maar hier moet ik natuurlijk wel de bank die tegen de muur staan vanaf trekken en de afstand van de kinect tot aan de andere muur. Voor mijn gevoel hou ik een kleine 2 meter over...is dit genoeg? Graag jullie ervaringen
Genoeg voor 1 persoon, niet voor multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
ik heb gisteren eindelijk even kunnen spelen (adventures en motionsports)
vind het tot nu toe heel erg leuk en met adventures zat ik na een uurtje springen toch aardig zwetend op de bank :P

ga vanavond verder proberen met joy ride, kinect sports en kinectimals ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
sjaool schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:48:
Yep, het is leuk om eens een keer een behoorlijke beloning te krijgen om ergens vroeg op in te springen.
70 Euro voordeel is niet niks. :D

Oops, heb ik het nog een keer laten vallen. :+

Inmiddels al wel flink geïnvesteerd in Kinect spellen zoals Kinectimals, Kinect Sports en Dance Central voor €40,05 per stuk. :D
WTF? Heb ik weer wat gemist blijkbaar.

Kinect is de eerste "console" (natuurlijk is het geen console maar het bied wel een nieuwe spelervaring) die ik niet meteen heb gekocht in de afgelopen 10 jaar geloof ik.

Hoop eigenlijk op wat meer games die nog uit gaan komen, want tot nu toe lijkt alleen sports me wat.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

BM schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 07:22:
[...]

Nadeel vind ik wel is dat als je Kinect gebruikt als microfoon, het chatgeluid wat je ontvangt ook over de speakers gaat omdat je natuurlijk geen headset op hebt. Dat is voor mij al reden genoeg om het niet te gebruiken, ik wil gamegeluid en chatgeluid gescheiden hebben. :)
Video Kinect is dan ook geen game. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topgunn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-05 11:03
cypher21 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 18:53:
[...]

De menu's en commando's heeft ze iig goed door, en ze vindt het helemaal geweldig :)
Het is ook wel cute om te zien.
Die commando's, zijn dat voice commando's? En zijn dat dan nederlandse commando's?
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Topgunn schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:45:
[...]

Die commando's, zijn dat voice commando's? En zijn dat dan nederlandse commando's?
thx
Nee, bedoel de gebaren om de beesten te laten springen/zitten/staan e.d. :P
Voice werkt niet aangezien de xbox op NL staat.
Sowieso is het spel Engels gesproken. Tekst is wel Nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
net ff kinect sports, dance central en Joy Ride gedaan.

dance central moesten wel even de gordijntjes goed dicht maar daarna kon ik ook los gaan :P
joy ride moet ik nog wat meer spelen vind ik een beetje tegenvallen

kinect sports vind ik daarentegen wel heel erg leuk met name tafeltennis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topgunn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-05 11:03
cypher21 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 20:21:
[...]

Nee, bedoel de gebaren om de beesten te laten springen/zitten/staan e.d. :P
Voice werkt niet aangezien de xbox op NL staat.
Sowieso is het spel Engels gesproken. Tekst is wel Nederlands
Gezien dat de Voice op NL niet werkt, is het dan niet een idee om de xbox op US locale te zetten? NL ondertiteling zal dan niet komen, maar engelse voice commands gaan dan wel weer werken, is toch ook leuk als ze haar tijger kan roepen? Lezen kan mijn kleine toch niet, maar Engels (op Dora niveau) wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Topgunn schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 00:34:
[...]

Gezien dat de Voice op NL niet werkt, is het dan niet een idee om de xbox op US locale te zetten? NL ondertiteling zal dan niet komen, maar engelse voice commands gaan dan wel weer werken, is toch ook leuk als ze haar tijger kan roepen? Lezen kan mijn kleine toch niet, maar Engels (op Dora niveau) wel.
zat ik idd ook aan te denken, van Dora en Diego kent ze de basis dingen toch al in het Engels.
Maar goed, andere spellen doen het dna ook niet in het Nederlands. En heb geen zin om constant te gaan switchen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik heb Kinect nu ook in gebruik genomen en heb 2 kids. Maar ik wordt goed herkent door mijn ID maar mijn kids wisselen regelmatig door ombeurten te spelen. Wat is nu de goede manier om te zorgen dat ze goed herkend worden? Ik hoef toch niet allemaal niewe profielen te maken? Ze zijn 4 jaar en 6 dus gamen anders dan kinect doen ze niet.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Tranzy schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 09:59:
Ik hoef toch niet allemaal niewe profielen te maken? Ze zijn 4 jaar en 6 dus gamen anders dan kinect doen ze niet.
Bij mij zijn ze vijf en zeven. Ze hebben beide hun eigen (lokale) profiel. Toen we de XBox kochten hebben ze zelf geholpen hun poppetje aan te maken en aan te kleden. Alleen dat was al leuk om te doen.

Nu zijn ze gekoppeld met hun Kinect profiel. Dus als ze wisselen worden ze ook netjes herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

DarkChylde schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:03:
hij is bij eplaza nu 127.50. Goede deal. (tot en met zondag)
Was genoeg om mij over de streep te trekken.
Helaas was hij op, maar er wordt 1 voor mij gereserveerd ;-)
Bedankt voor deze informatie.
Heb hem ook gelijk besteld voor dit bedrag.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste