hmm ik twijfel enorm of ik hem ga halen, zeker nu de programma code uit is gelekt door hackers..
Ik had vorige week een 360 + kinect bundle besteld en tot mijn verbazing werd ie afgelopen zaterdag bezorgd. Ik dacht dat ie officieel pas de 10e uit kwam? Misschien dat bundles eerder verkocht mogen worden dan alleen het apparaa los. In ieder geval hoor je mij niet klagen
[ Voor 11% gewijzigd door kanja op 09-11-2010 08:42 ]
Verwijderd
Dat is handig idd, maar bij wie heb je hem besteld, dan kan ik dit vanavond melden mochten ze moeilijk gaan doen in de winkels.kanja schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:38:
Ik had vorige week een 360 + kinect bundle besteld en tot mijn verbazing werd ie afgelopen zaterdag bezorgd. Ik dacht dat ie officieel pas de 10e uit kwam? Misschien dat bundles eerder verkocht mogen worden dan alleen het apparaa los. In ieder geval hoor je mij niet klagen![]()
Werkt op iedere XBOX staat er bij in het Intertoys krantje, die overigens een actie hebben waarbij je 15% korting krijgt dus dan is Kinect los geloof ik 138,/ euri.
Mijn grote vraag is nu of ik updates moet installeren op de XBOX om Kinect werkend te krijgen===
Mijn grote vraag is nu of ik updates moet installeren op de XBOX om Kinect werkend te krijgen===
Enjoy the joy
Er is een aantal dagen geleden een grote dashboard upgrade de deur uit gedaan om de interface toegankelijk te maken voor Kinect.Wippien schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 09:17:
Werkt op iedere XBOX staat er bij in het Intertoys krantje, die overigens een actie hebben waarbij je 15% korting krijgt dus dan is Kinect los geloof ik 138,/ euri.
Update heb je al binnengekregen, samen met de grote dashboard udate van vorige weekWippien schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 09:17:
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik ben eigenlijk meer geintresseerd in je ervaringen met Kinectkanja schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:38:
Ik had vorige week een 360 + kinect bundle besteld en tot mijn verbazing werd ie afgelopen zaterdag bezorgd. Ik dacht dat ie officieel pas de 10e uit kwam? Misschien dat bundles eerder verkocht mogen worden dan alleen het apparaa los. In ieder geval hoor je mij niet klagen![]()
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Mensen die Kinect bij Wehkamp hebben besteld raad ik aan even de levertijd online te controleren. Bij mij is hij naar 4 weken verhoogd! Maar ergens anders zien te scoren nu.
Same hereSeamusXanthus schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:28:
Mensen die Kinect bij Wehkamp hebben besteld raad ik aan even de levertijd online te controleren. Bij mij is hij naar 4 weken verhoogd! Maar ergens anders zien te scoren nu.
Heb 'm al bijna 2 maanden in de pre-order en dan komen ze nu ineens hiermee
Hier ook, afgelopen vrijdag besteld (en al betaald via iDeal). 
Edit: Wehkamp klantenservice gemailed. Ik kreeg dit antwoord:
Edit: Wehkamp klantenservice gemailed. Ik kreeg dit antwoord:
quote: Wehkamp klantenserviceBedankt voor uw e-mail. Om u snel van dienst te kunnen zijn, ontvangt u van ons dit automatisch verzonden bericht. Waarschijnlijk is uw vraag hiermee beantwoord.
U heeft een vraag over de levertijd/voorradigheid van een bestelling.
Wij vermelden bij al onze artikelen of ze voorradig zijn en wat de verwachte levertijd is. Nadat u een artikel heeft besteld, ziet u onder ‘Mijn bestellingen’ op Mijn wehkamp.nl de meest actuele leveringsinformatie van een artikel, zoals aangegeven door de leverancier. Wij hebben geen andere informatie dan de informatie die daar wordt getoond.
Om verschillende redenen kan het voorkomen dat artikelen toch niet binnen de door de leverancier afgegeven termijn geleverd worden. Uiteraard doen wij voortdurend ons best om de bestelling binnen de afgesproken termijn te bezorgen.
Wilt u niet wachten op niet voorradige artikelen? Wellicht kunt u op
wehkamp.nl alsnog een andere keus maken uit ons assortiment.
Heeft u vooraf betaald en annuleert u de bestelling? Het tegoed dat ontstaat wordt automatisch verrekend met een eventuele volgende bestelling of automatisch zo snel mogelijk, maar in elk geval binnen 30 dagen, teruggestort op uw rekening.
Is uw vraag hiermee niet beantwoord? Wij vragen u dit bericht nogmaals te versturen via 'beantwoorden/reply' in uw e-mailprogramma.
[ Voor 91% gewijzigd door Zr40 op 09-11-2010 17:37 ]
Hee jongens, dit is lachen.
Heb dat ding ooit besteld voor 80 euro en nu krijg ik toch een bevestgingsmail voor dat bedrag.
Volgens mij zijn ze nu toch echt verplicht.
Heb dat ding ooit besteld voor 80 euro en nu krijg ik toch een bevestgingsmail voor dat bedrag.
Ik heb de Kinect (los) gisteren bij CoolBlue besteld, en daar stond toen bij 'verwachte levertijd woensdag 10 november'. Echter kreeg ik vanmiddag een email:
Nogmaals hartelijk dank voor je bestelling bij Consoleshop.nl.
Je order is helaas vertraagd, een product uit je bestelling is pas later leverbaar:
NIEUWE LEVERDATUM 24-11-2010
----------------------------------------------------------------
Xbox 360 Kinect + Your Shape Fitness Evolved

Vandaag Kinect getest, vriend van me heeft het gekocht. Eerst in eigen woonkamer gedaan, paste net met 2 players (vrij klein appartement). Als ik hem op de tv mount gaat het beter denk ik. Nu staat hij er een stukje voor om ook de grond te zien.
Bij maat van me was het net iets te klein voor 2 players, dus moest de bank opzij (kleine bank dus niet veel problemen). Dat was wel balen. Allebei hadden we geen optimale lichtcondities, maar het werkte prima. Ben nu behoorlijk op, dance demo was echt vet, mini games zijn gewoon leuk. Al met al is het zeker wel revolutionair, maar het is nog wachten op de betere games (uitgezonderd dan dance central). Wel heel tof, gaat denk ik wel een succes worden, mijn vrouw vind het helemaal geweldig.
Bij maat van me was het net iets te klein voor 2 players, dus moest de bank opzij (kleine bank dus niet veel problemen). Dat was wel balen. Allebei hadden we geen optimale lichtcondities, maar het werkte prima. Ben nu behoorlijk op, dance demo was echt vet, mini games zijn gewoon leuk. Al met al is het zeker wel revolutionair, maar het is nog wachten op de betere games (uitgezonderd dan dance central). Wel heel tof, gaat denk ik wel een succes worden, mijn vrouw vind het helemaal geweldig.
Hoopte dat het met bundels wel snel zou gaan met de levering, zie ik bij Wehkamp dat de games zijn verstuurd, maar de bundel staat nu op 4 weken.
Kijk het een week aan, en anders gaat alles terug.
Heb wel wat vaker met Wehkamp dat soort fratsen gezien, 3 dagen later was het opeens verstuurd.
Ze mogen de status ook hun website ook wel bijwerken, of het moet zo zijn, dat als je 349,- betaalt, hem wel gelijk in huis kan halen.
Iemand ook al bij Intertoys besteld met de 10% korting (15% op games), en bevesting van verzending gekregen ?
Staat bij dat die gelijk leverbaar is, en los is die uitverkocht.
Als ik in de PW kijk, zie ik geen webshops met echte voorraad, dus wil je zeker zijn dat je hem snel hebt, is naar de winkel gaan waarschijnlijk toch het beste.
Kijk het een week aan, en anders gaat alles terug.
Heb wel wat vaker met Wehkamp dat soort fratsen gezien, 3 dagen later was het opeens verstuurd.
Ze mogen de status ook hun website ook wel bijwerken, of het moet zo zijn, dat als je 349,- betaalt, hem wel gelijk in huis kan halen.
Iemand ook al bij Intertoys besteld met de 10% korting (15% op games), en bevesting van verzending gekregen ?
Staat bij dat die gelijk leverbaar is, en los is die uitverkocht.
Als ik in de PW kijk, zie ik geen webshops met echte voorraad, dus wil je zeker zijn dat je hem snel hebt, is naar de winkel gaan waarschijnlijk toch het beste.
[ Voor 52% gewijzigd door Yippie op 10-11-2010 00:04 ]
Inderdaad. Status: VerzondenYippie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 23:25:
Verwijderd
En vandaag weer naar de winkel hobbelen, maar dan voor kinect ipv black ops 
Hebben de bartsmits van deze wereld hem wel op voorraad?
Als ze niet teveel in preorder hebben staan, heb je heel misschien wel gelukVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 08:45:
En vandaag weer naar de winkel hobbelen, maar dan voor kinect ipv black ops
Hier bij de saturn in tilburg hadden ze nog meer als een pallet vol staan voor 135€, niet dat ik hem gekocht heb, maar voor de geïnteresseerde.
Ik heb er net een opgehaald bij de Mediamarkt in Zwolle, er stonden er nog tientallen 
Nu alleen nog wachten tot mijn Xbox terug van van repartie
Nu alleen nog wachten tot mijn Xbox terug van van repartie
Verwijderd
Bij mij zou de sensor alleen op de tv-kast kunnen staan, ca. 35 cm van de vloer. Nu lees ik in de specs dat de sensor op minimaal 60 cm hoogte moet staan.
Heeft iemand hier een zelfde soort "setup"? En werkt het dan toch nog naar behoren? Of ga ik me dan alleen maar ergeren aan een slecht werkende sensor?
Heeft iemand hier een zelfde soort "setup"? En werkt het dan toch nog naar behoren? Of ga ik me dan alleen maar ergeren aan een slecht werkende sensor?
In Rotterdam centrum overal uitverkocht, behalve bij MM daar hadden ze er nog een aantal op voorraad
levertijd bij Intertoys en Dixons nu 4 weken ???? ik ben
levertijd bij Intertoys en Dixons nu 4 weken ???? ik ben
Mediamarkt rotterdam alexander hadden ze er nog een stuk of 50 liggen. Prijs na afdingen is € 144,-
Had mijn Xbox even meegenomen naar mijn werk. Reacties van collega's toen ik Kinect uitpakte waren wat terughoudend, maar toen ik eenmaal aan het spelen was vond iedereen het vet
Had mijn Xbox even meegenomen naar mijn werk. Reacties van collega's toen ik Kinect uitpakte waren wat terughoudend, maar toen ik eenmaal aan het spelen was vond iedereen het vet
Eerste open source kinect drivers zijn al geschreven.
(YouTube: Kinect open source driver demo)
(Twitter bericht van marcan)
Nu word het voor mij in ieder geval ook interessant. Binnenkort je pc bedienen met handgebaren anyone?
(YouTube: Kinect open source driver demo)
(Twitter bericht van marcan)
Nu word het voor mij in ieder geval ook interessant. Binnenkort je pc bedienen met handgebaren anyone?
[ Voor 14% gewijzigd door KirovAir op 10-11-2010 14:47 ]
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
Verwijderd
Gisteren naar de lokale intertoys gebeld en gereserveerd. Vandaag xbox360 250GB + kinect voor 314 euri opgehaald :-)
Even mijn ervaring met kinect Heb dus vorige week donderdag online met korting bij bart smit besteld en voor de bundle toen 316 euries betaald. Tot mijn verbazing stond ie vrijdag op verzonden. Afgelopen zaterdag kreeg ik hem binnen. Heb door wisseldiensten en een paar prive dingetjes pas gisteren echt ermee aan de slag kunnen gaan. Eerste indruk is dat dit echt een kwaliteit produkt is. Geweldig hoe je alles met je lichaam bediend en het menu met je hand (minority report anybody) bestuurd. Eerste instantie is het even wennen maar het werkt 'echt' zoals je op youtube kunt zien. Biij het instellen van de kinect sensor was het grappig om te zien hoe die zichzelf ging adjusten (op en neer). Volgens de handleiding moet ie minimaal 0,6m van de grond zijn. Bij mij lukt dat niet en staat die maar 0,4m van de grond. Alsnog geen problemen met detectie gehad. Wel merk bij sommige spellen van kinect adventures dat er een kleine vertraging in zit. Dit is wel maar een paar milliseconden dus totaal niet vervelend vind ik. Ik heb in mijn woonkamer onze tafel moeten verplaatsen daarmee konden wij net met z'n 2en gamen echter botsen we wel steeds tegen elkaar. Door de kleine ruimte sta je soms niet bewust achter elkaar waardoor kinect denkt dat jullie 1 persoon zijn
als er meerdere mensen door het beeld lopen dan is de voorste de controller dus mocht je dat willen zijn moet je naar voren lopen. Via wehkamp heb ik your shape, black ops (ps3) en dance central besteld en kreeg vandaag de eerste 2 binnen. Dance central staat op een week levertijd maar voor die prijs (€40) twijfel ik nog of ik hem moet annuleren dus wacht ik nog even. Ik heb inmiddels de wii(plus), ps3(move) en nu de 360(kinect) thuis liggen en de kinect maakt na de wii een paar jaren geleden tot nu toe echt het meeste indruk bij mij. Maar de move is op bepaalde punten weer leuker dus zou ik ze niet willen vergelijken. Voor degene die nu 4 weken moeten wachten zou ik aanraden om even bij een mediamarkt in de buurt te kijken. Volgens mij kan wehkamp gewoon de vraag niet meer aan. Bij deze my 2cents.
[ Voor 11% gewijzigd door kanja op 10-11-2010 17:07 ]
Die van mij hangt weer erg hoog. Is misschien het tegenovergestelde, maar dan heb je dat ie je handen niet helemaal kan zien als je ze in de lucht houd. Al is mijn kamer ook wel wat klein.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:12:
Bij mij zou de sensor alleen op de tv-kast kunnen staan, ca. 35 cm van de vloer. Nu lees ik in de specs dat de sensor op minimaal 60 cm hoogte moet staan.
Anyways, er is voor de Kinect een "adapter" te koop om hem bovenop je tv te kunnen zetten. Die zit er NIET bij, maar moet je dus erbij kopen. Heb hem helaas bij de MediaMarkt niet gezien (of hij was me niet opgevallen), dus hij staat hier nu op een bierkrat, naast mn pc monitor. Als ik hem niet op die krat zet, wordt zijn gezichtsveld grotendeels geblokkeerd door mijn bureau, dus anders lukt het hier niet. Was trouwens weinig reclame voor Kinect bij Mediamarkt Arnhem. Stond gewoon tussen de overige accessoires gezet (zonder prijs-bordje erbij om het nog een beetje op te laten vallen), dus vraag me af hoe het de eerste week gaat verkopen. Black Ops stond bv midden in het gangpad. Ook hadden ze nog helemaal geen games staan (voor zover ik kon zien), dus heb die maar ergens anders moeten halen.
Heb net eventjes Kinect Adventures zitten spelen. Is erg lachen om te doen. Moet trouwens zeggen dat je met dat river rafting erg veel moet springen. Op zich niet erg, maar na een minuut of 15 minigames spelen, merk je dat wel in je kuiten/voeten omdat je dus telkens op je vloer aan het springen bent
Naja goed, nu verder met de andere games die ik nu heb. Kijken hoe we het daarmee gaan redden.
Ik heb zojuist een Kinect opgehaald bij Saturn in Groningen. Er liggen daar nog genoeg.
Ik annuleer mijn bestelling bij CoolBlue wel, ik had geen zin om om tot de 24e te wachten. En de prijs is nagenoeg gelijk. (144 EUR bij Saturn)
Ik annuleer mijn bestelling bij CoolBlue wel, ik had geen zin om om tot de 24e te wachten. En de prijs is nagenoeg gelijk. (144 EUR bij Saturn)
Ik heb mijne vandaag nog bestelt bij Informatique (145,50 incl verzenden) en daar staat deze op dit moment op verzonden. Helaas was in mijn woonplaats alles uitverkocht en om 30 km te rijden naar een grotere plaats wordt ook niet wat 
Ik wacht met spanning af
Ik wacht met spanning af
Verwijderd
Nou ook lekker, net alles geinstalleerd, ging allemaal als een zonnetje.
Maar voice command werkt niet bij mij, hij geeft de melding dat het niet ondersteund is in mijn xbox live language en locale, terwijl ik deze op English en US heb gezet.....
Hebben meer mensen hier last van?
Maar voice command werkt niet bij mij, hij geeft de melding dat het niet ondersteund is in mijn xbox live language en locale, terwijl ik deze op English en US heb gezet.....
Hebben meer mensen hier last van?

ik had ook de bestelling gedaan bij de wehkamp tijdens die kortingsweken en ook die van u was uitgesteld tot 4 weken.
Meteen naar de MM in Breda gereden en daar hadden ze er nog een paar , dus bij we wehkamp meteen geannuleerd.
Maar wat een gaaf ding zeg !vind echt heel tof en ben verbaas hoe goed het werkt !Nu nog de leukere spellen erop straks
Meteen naar de MM in Breda gereden en daar hadden ze er nog een paar , dus bij we wehkamp meteen geannuleerd.
Maar wat een gaaf ding zeg !vind echt heel tof en ben verbaas hoe goed het werkt !Nu nog de leukere spellen erop straks
Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice
Wauww....mijn vrouw heeft gewoon (in het geheim!) Kinect besteld
lekker de hele avond kunnen spelen
En jij maar modereren in het Kinect topic, zij zag een goede aanbieding en bestelt gewoon
Denk dat het wel de kracht zal zijn, dat je de rest van het gezin er bij betrekt, en er worden nog calorieen vebrandt als bonus.
En ja hoor, ook prettig verrast (ook wel verwacht) net als anderen hier door Wehkamp, pakket met Kinect bundel is verstuurd. Vandaag al de 2 games binnen gehad (apart verpakt, samen bezorgd), dus dat wordt morgen Kinecten (nieuw woord voor de van Dale)
Denk dat het wel de kracht zal zijn, dat je de rest van het gezin er bij betrekt, en er worden nog calorieen vebrandt als bonus.
En ja hoor, ook prettig verrast (ook wel verwacht) net als anderen hier door Wehkamp, pakket met Kinect bundel is verstuurd. Vandaag al de 2 games binnen gehad (apart verpakt, samen bezorgd), dus dat wordt morgen Kinecten (nieuw woord voor de van Dale)
offtopic:
wel jammer dat je geen verzenddetails kan zien bij Wehkamp, alleen achteraf of die is bezorgd of niet.Staat toch duidelijk een barcode op (registerred post ?)
wel jammer dat je geen verzenddetails kan zien bij Wehkamp, alleen achteraf of die is bezorgd of niet.Staat toch duidelijk een barcode op (registerred post ?)
[ Voor 49% gewijzigd door Yippie op 10-11-2010 22:43 ]
Even een korte lijst met eerste indrukken
Setup
Setup is makkelijk maar kost wel wat tijd. Gelukkig is dit zover ik weet eenmalig. Helaas past hij niet bovenop mijn TV dus ik zal een TV mount moeten kopen of zelf iets maken.
Herkenning
Zowel ik als mijn vriendin werden moeiteloos herkent. Erg belangrijk, want daardoor krijg je meteen je eigen Account te zien inclusief achievements, friends etc... Door te zwaaien naar de camera ga je van normal mode naar Kinect mode
Nauwkeurigheid
De avatar doet zeer goed na wat jij ook doet, alleen in de menu's is de cursor soms wat lastig te bewegen. Dit is denk ik vooral wennen. De camera lijkt mijn 'skelet' vrijwel perfect over te nemen en mijn avatar is geen moment 'bibberig' zoals eerder op E3 nog te zien was.
Lag
Als je goed kijkt is er lag, maar bij zowel Kinect Adventures als Dance Central er geen moment gemerkt als je daarwerkelijk bezig bent. In elk geval lijkt dit mee te vallen. Dit schijnt per game te verschillen trouwens dus misschien is het bij andere games wel slecht.
Interface
Besturing van de interface in Kinect hub en bv Kinect Adventures is solide en intuitief, maar de navigatie is wat langzaam omdat je je hand een seconde of 2 op een plek moet houden om iets te selecteren. Dance Central wordt waarschijnlijk de toekomstige besturing voor alle Kinect games (durf ik nu al te gokken). Deze is heerlijk snel: Je rechterarm werkt als een wijzer van een klok waarbij je ipv de tijd de menu opties kiest. Met een korte swipe naar links selecteer je een menu item. Hiermee navigeer je ongeveer even snel als bijvoorbeeld met een Wii controller.
Kinect Adventures
Leuke minigame collectie (6 games). Op zich niets vooruitstrevends, maar feitelijk wel echt nieuw, want geen van deze games kan je op een Wii spelen. Herinner je die demo van E3 van 2 jaar geleden waar dat meisje als een dolle dat ballenspel zat te spelen? Dit zag er super-lame uit met ontzettende lag. Nu blijkt dit stiekem een leuk spel te zijn met verwaarloosbare lag
Trouwens het feit dat je met een Avatar speelt maakt de game een stuk leuker dan wanneer je jezelf zou zien en daarmee krijgen avatars eindelijk een volwaardige functie (meer nog dan de Mii's zelfs). Iedereen is ook even groot in-game, waardoor je geen voordeel of nadeel hebt bij verschillende lengte.
Dance Central
Hier kan ik kort over zijn: geweldige game, ook (juist?) voor niet-dansers. Dit wordt mogelijk de nieuwe Guitar Hero. Je krijgt tijdens het dansen te zien welke ledematen je niet goed gebruikt (in mijn geval vaak alle...), en in alle gevallen leek het ook te kloppen.
Voice commands/ Video chat
Zag ik niet werkend, volgens mij omdat regio nederland nog niet wordt ondersteund (nog niet in verdiept). Video chat ook niet geprobeerd trouwens
Totaal
Zeer coole technologie, maar moet nog wat bijgeschaafd worden (interface, voice recognition). Jammer dat er geen vingerherkenning in zit, wat toch een beperkende factor zal betekenen. Ik kan me dan ook voorstellen dat er toch op enig moment een 'button' addon bij wordt verkocht. Dan wel over een paar jaar, dan wel bij een nieuwe Xbox...
Nu ben ik zeer positief in elk geval, en is het afwachten hoe het over een tijdje is (de echte graadmeter). Bij de Wii was ik snel afgeknapt op het motionconcept toen ik ontdekte dat je in elk spel kon 'cheaten' door een beetje te wapperen ipv de beweging echt uit te voeren. Jammer genoeg haalde je daarmee zelfs betere resultaten. Dit probleem is in elk geval verholpen dus ik ben benieuwd.
Setup
Setup is makkelijk maar kost wel wat tijd. Gelukkig is dit zover ik weet eenmalig. Helaas past hij niet bovenop mijn TV dus ik zal een TV mount moeten kopen of zelf iets maken.
Herkenning
Zowel ik als mijn vriendin werden moeiteloos herkent. Erg belangrijk, want daardoor krijg je meteen je eigen Account te zien inclusief achievements, friends etc... Door te zwaaien naar de camera ga je van normal mode naar Kinect mode
Nauwkeurigheid
De avatar doet zeer goed na wat jij ook doet, alleen in de menu's is de cursor soms wat lastig te bewegen. Dit is denk ik vooral wennen. De camera lijkt mijn 'skelet' vrijwel perfect over te nemen en mijn avatar is geen moment 'bibberig' zoals eerder op E3 nog te zien was.
Lag
Als je goed kijkt is er lag, maar bij zowel Kinect Adventures als Dance Central er geen moment gemerkt als je daarwerkelijk bezig bent. In elk geval lijkt dit mee te vallen. Dit schijnt per game te verschillen trouwens dus misschien is het bij andere games wel slecht.
Interface
Besturing van de interface in Kinect hub en bv Kinect Adventures is solide en intuitief, maar de navigatie is wat langzaam omdat je je hand een seconde of 2 op een plek moet houden om iets te selecteren. Dance Central wordt waarschijnlijk de toekomstige besturing voor alle Kinect games (durf ik nu al te gokken). Deze is heerlijk snel: Je rechterarm werkt als een wijzer van een klok waarbij je ipv de tijd de menu opties kiest. Met een korte swipe naar links selecteer je een menu item. Hiermee navigeer je ongeveer even snel als bijvoorbeeld met een Wii controller.
Kinect Adventures
Leuke minigame collectie (6 games). Op zich niets vooruitstrevends, maar feitelijk wel echt nieuw, want geen van deze games kan je op een Wii spelen. Herinner je die demo van E3 van 2 jaar geleden waar dat meisje als een dolle dat ballenspel zat te spelen? Dit zag er super-lame uit met ontzettende lag. Nu blijkt dit stiekem een leuk spel te zijn met verwaarloosbare lag
Trouwens het feit dat je met een Avatar speelt maakt de game een stuk leuker dan wanneer je jezelf zou zien en daarmee krijgen avatars eindelijk een volwaardige functie (meer nog dan de Mii's zelfs). Iedereen is ook even groot in-game, waardoor je geen voordeel of nadeel hebt bij verschillende lengte.
Dance Central
Hier kan ik kort over zijn: geweldige game, ook (juist?) voor niet-dansers. Dit wordt mogelijk de nieuwe Guitar Hero. Je krijgt tijdens het dansen te zien welke ledematen je niet goed gebruikt (in mijn geval vaak alle...), en in alle gevallen leek het ook te kloppen.
Voice commands/ Video chat
Zag ik niet werkend, volgens mij omdat regio nederland nog niet wordt ondersteund (nog niet in verdiept). Video chat ook niet geprobeerd trouwens
Totaal
Zeer coole technologie, maar moet nog wat bijgeschaafd worden (interface, voice recognition). Jammer dat er geen vingerherkenning in zit, wat toch een beperkende factor zal betekenen. Ik kan me dan ook voorstellen dat er toch op enig moment een 'button' addon bij wordt verkocht. Dan wel over een paar jaar, dan wel bij een nieuwe Xbox...
Nu ben ik zeer positief in elk geval, en is het afwachten hoe het over een tijdje is (de echte graadmeter). Bij de Wii was ik snel afgeknapt op het motionconcept toen ik ontdekte dat je in elk spel kon 'cheaten' door een beetje te wapperen ipv de beweging echt uit te voeren. Jammer genoeg haalde je daarmee zelfs betere resultaten. Dit probleem is in elk geval verholpen dus ik ben benieuwd.
Helemaal mee eens!SeamusXanthus schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:52:
Even een korte lijst met eerste indrukken
[...heel verhaal over Kinect...]
Voice commands werkte wel bij m'n vrouw (die heeft een USA XBox Live account). Videochat heb ik ook geprobeerd (met Messenger contact) en dat werkt errug goed. Vanaf de bank (ong. 3 meter vanaf de Kinect) ben ik duidelijk verstaanbaar enneh..de camera zoomt automatisch in zodat je niet de hele kamer in beeld hebt, maar alleen mij....Voice commands/ Video chat
Erg coole techniek indeed.....ach..komende tijd verwacht ik nog wel een aantal verbeteringen. Aangezien de 'techniek' in de xbox zit...is d.m.v. software updates natuurlijk eenvoudig te updatenTotaal

Verwijderd
Ik heb dus ook geen VoiceCommand.
Ik heb mijn language en locale al op EN en US gezet en de Xbox herstart.
Dit heeft niet gewerkt helaas.
Is er een oplossing hiervoor want ik wel VoiceCommand gebruiken.
Live account omzetten naar US misschien? Wil iemand dit testen?
Heb net een Kinect met spellen gekregen van een vriend. Hij kreeg hem binnen, maar kan hem pas over 2 weken gebruiken, nou prima 
Tot nu toe alleen positieve ervaringen. Alleen het navigeren in het dashboard is gewoon sneller met controller.
Kinect heeft overigens 1.80 meter ruimte nodig voor een goed resultaat. Dat lijkt me prima haalbaar.
EDIT:
Overigens is een spel als Kinect Sports wel te beperkt. Adventures daarentegen biedt wel genoeg. Goed kijken wat je koopt dus
Heb dit net een uurtje zitten spelen. Hartstikke leuk spel. Ook mooi moment om eens te kijken naar de lag,en die is nauwelijks tot niet aanwezig.SeamusXanthus schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:52:
Herinner je die demo van E3 van 2 jaar geleden waar dat meisje als een dolle dat ballenspel zat te spelen? Dit zag er super-lame uit met ontzettende lag. Nu blijkt dit stiekem een leuk spel te zijn met verwaarloosbare lag
Tot nu toe alleen positieve ervaringen. Alleen het navigeren in het dashboard is gewoon sneller met controller.
Kinect heeft overigens 1.80 meter ruimte nodig voor een goed resultaat. Dat lijkt me prima haalbaar.
EDIT:
Overigens is een spel als Kinect Sports wel te beperkt. Adventures daarentegen biedt wel genoeg. Goed kijken wat je koopt dus
[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 11-11-2010 00:22 ]
't vreemde is dat als ik niet ben ingelogd op XBOX Live dat Voice dan werkt, maar zodra ik met m'n NL Live account ben ingelogd werkt het niet meerVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:44:
Ik heb dus ook geen VoiceCommand.
De vertaling naar Nederlands in Kinect Adventures is af en toe "apart", vooral bij "20000 lekken" wat in het Engels natuurlijk veel grappiger is met de verwijzing naar het verhaal van Jules Verne. Bij deze subgame heb je 3 waves. Helaas is Wave als werkwoord vertaald, dus je doet "Zwaaien 1", "Zwaaien 2" en tenslotte "Zwaaien 3".
Voor de rest werkt het geweldig, de lamp lag al bijna van het plafond bij het raften in Adventures. Kinectimals is ook erg mooi gedaan.
Voor de rest werkt het geweldig, de lamp lag al bijna van het plafond bij het raften in Adventures. Kinectimals is ook erg mooi gedaan.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
damn ik ben jaloers op jullie 
ik wil ook wel even kinecten,maar tis helaas nog niet leverbaar hier
in ieder geval goed om te zien dat de reacties hier vrij positief zijn, had t eigenlijk niet verwacht...
ik wil ook wel even kinecten,maar tis helaas nog niet leverbaar hier
in ieder geval goed om te zien dat de reacties hier vrij positief zijn, had t eigenlijk niet verwacht...
Mijn pakketje staat nog steeds op 'verzonden'. Hoop dat ie vandaag wordt bezorgd.
Ik wil ook een kinect kopen, maar mijn Xbox staat nogal een eind van mijn tv af (ik heb m'n versterker & xbox-meuk mooi weggewerkt onder de trap).
Mijn vraag is nu; hoelang is de bijgeleverde kabel? Ik begreep dat er wel een verlengstuk te koop is, maar kan in Nederland nergens een verkoper vinden...
Thanks!
Mark
Mijn vraag is nu; hoelang is de bijgeleverde kabel? Ik begreep dat er wel een verlengstuk te koop is, maar kan in Nederland nergens een verkoper vinden...
Thanks!
Mark
Begrijp ik het nu trouwens goed dat je Kinect standaard niet op je tv kunt zetten, maar dat je daar een aparte houder/standaard voor moet kopen?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Mark, de kabel is ongeveer 2,5 meter lang, dus je zou een eind moeten komen.Juggalo NL schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:30:
Ik wil ook een kinect kopen, maar mijn Xbox staat nogal een eind van mijn tv af (ik heb m'n versterker & xbox-meuk mooi weggewerkt onder de trap).
Thanks!
Mark
Tenzij je een huis of kamer hebt ala playboy mansion
Tevens in een kastje zetten gaat niet werken want dan ziet de kinect alleen je middel of je voeten.
Via kinect tuner kun je hem wel omhoog zetten zodat hij je helemaal ziet ( tevens tip voor mensen met een klein appartement net als ik)
Jep, Mits je een lcd of plasma hebt, een crt scherm kan je wel zonder adapter gebruiken.BM schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:34:
Begrijp ik het nu trouwens goed dat je Kinect standaard niet op je tv kunt zetten, maar dat je daar een aparte houder/standaard voor moet kopen?
Het ultieme verdienmodel van MS in volle glorie
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 10:00 ]
De bijgeleverde kabel is ongeveer een meter of 3, maar dit kan je eenvoudig verlengen met een usb verlengkabel.Juggalo NL schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:30:
Thanks!
Mark
De kabel inclusief voedingskabel (als je een oude xbox/geen slim hebt) is denk een meter of 5 in totaal.
Zelf heb ik mijn apparatuur achter me staan vanwege een beamer opstelling (blijkt niet ideaal aangezien sommige kinect spellen willen dat de kamer goed verlicht is, dus soms moet ik mijzelf bijlichten met een bureaulampje) en heb de usb kabel dus ook moeten verlengen. Ik had nog een oud verlengkabeltje liggen van een meter of 3 en dat werkt prima.
Verwijderd
Heeft al iemand het voicecontroll gedeelte actief gekregen met een .NL live account?
Ik kan het nu niet testen helaas, en heb hem mede gekocht voor de voicecontroll.......
Wel de volle mep betalen en 1/3 van de functionaliteit missen, ik voel een briefje naar MS nederland opkomen.....
Nou ik heb het gevonden, 1/3 missen tot lente 2011....... schandalig !!!
http://www.gamez.nl/nieuw...inect-pas-lente-2011.html
Ik kan het nu niet testen helaas, en heb hem mede gekocht voor de voicecontroll.......
Wel de volle mep betalen en 1/3 van de functionaliteit missen, ik voel een briefje naar MS nederland opkomen.....
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 10:17 ]
Hij heeft gewoon een standaard, maar de meeste TVs zijn zo dus plat dat dat niet gaat werken.BM schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:34:
Heb je een plankje boven de TV of zet je hem onder de TV is er geen probleem. Bij mij gaat dit laatste ook niet omdat het kastje te laag is (lager dan vereiste 60 cm).
Ik heb dus de XBOX 360 250GB + Kinect bundle gekocht. Waar in het pakket zit het "1 maand gratis XBOX Live Gold membership"? Ik heb het niet zo snel kunnen vinden. Iemand een idee?
Verder werkt de herkenning erg goed, ook in een schaars verlichte kamer. Ik heb via een collega de beta-versie een paar keer kunnen spelen. en de uiteindelijke release is snappier dan de laatste beta.
Verder werkt de herkenning erg goed, ook in een schaars verlichte kamer. Ik heb via een collega de beta-versie een paar keer kunnen spelen. en de uiteindelijke release is snappier dan de laatste beta.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Je krijgt 1 maand gratis gold als je een nieuw account aanmaakt, zoals altijd al het geval geweest isDevster schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:35:
Ik heb dus de XBOX 360 250GB + Kinect bundle gekocht. Waar in het pakket zit het "1 maand gratis XBOX Live Gold membership"? Ik heb het niet zo snel kunnen vinden. Iemand een idee?
Xbox
Verwijderd
Sorry hoor, maar RTFM, als je een nieuwe xbox live account aanmaakt krijg je automatisch 1 maand gold erbij.Devster schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:35:
Mits je op dat emailadres nog nooit gold hebt gehad.
Dit was toch al bekend voordat hij uit kwam? Ik ga hem vanmiddag kopen. Ben benieuwdVerwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:01:
Heeft al iemand het voicecontroll gedeelte actief gekregen met een .NL live account?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Net gehaald bij MediaMarkt Zwolle, voor 135 euro. Nog volop voorraad (50+).
Nu eerst werken, vanavond pas uitproberen.
.
Nu eerst werken, vanavond pas uitproberen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 10:45 ]
Toch bedankt dat je me even helptVerwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:38:
[...]
Sorry hoor, maar RTFM, als je een nieuwe xbox live account aanmaakt krijg je automatisch 1 maand gold erbij.
Mits je op dat emailadres nog nooit gold hebt gehad.
Beetje jammer dat dat er dus niet standaard bij zitSeamusXanthus schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:29:
[...]
Hij heeft gewoon een standaard, maar de meeste TVs zijn zo dus plat dat dat niet gaat werken.
Heb je een plankje boven de TV of zet je hem onder de TV is er geen probleem. Bij mij gaat dit laatste ook niet omdat het kastje te laag is (lager dan vereiste 60 cm).
Xbox
Mijn meubel is 65 cm hoog.. dus zou voldoende moeten zijnBM schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:19:
[...]
Beetje jammer dat dat er dus niet standaard bij zit
Alleen gamemania kan het niet leveren.

Snap niet dat dat soort winkels eigenlijk kunnen blijven bestaan. Ze zijn duurder dan de mediamarkten en saturns. Ze hebben zaken niet op voorraad, etc.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Heb gisteravond kinect aangesloten en kinect adventures getest. Best grappig, maar als er niet snel 'echte' spellen uitkomen ben ik er net als met de wii snel klaar mee.
Ik baal ook dat spraakherkenning niet werkt. Dat leek me nog wel een leuke toevoeging, bijvoorbeeld snel een party starten zonder gebruik van handen en controller. Mijn console settings heb ik aangepast naar UK + English maar dan werkt het nog steeds niet. Ik begrijp niet helemaal hoe het wordt gechecked en waarom ik het als nederlander niet zou mogen gebruiken. Misschien zie ik iets over het hoofd?
Ook ben ik er vanuit gegaan dat er een tv mount bijgeleverd zou zitten, maar dit is niet het geval. Volgende maand komt er een officiële tv mount uit. (voor +/- 40 dollars !!) Dit is wel jammer omdat ik de sensor nu voor de voetsteun van mijn tv moet zetten en ik daarom dus minder speelruimte heb (volgens) kinect.
De techniek werkt wel echt goed. Had niet verwacht dat het zo goed/snel zou werken/reageren. Als er binnenkort 'echte' games uitkomen met kinect support is het voor mij wel een blijvertje.
Ik baal ook dat spraakherkenning niet werkt. Dat leek me nog wel een leuke toevoeging, bijvoorbeeld snel een party starten zonder gebruik van handen en controller. Mijn console settings heb ik aangepast naar UK + English maar dan werkt het nog steeds niet. Ik begrijp niet helemaal hoe het wordt gechecked en waarom ik het als nederlander niet zou mogen gebruiken. Misschien zie ik iets over het hoofd?
Ook ben ik er vanuit gegaan dat er een tv mount bijgeleverd zou zitten, maar dit is niet het geval. Volgende maand komt er een officiële tv mount uit. (voor +/- 40 dollars !!) Dit is wel jammer omdat ik de sensor nu voor de voetsteun van mijn tv moet zetten en ik daarom dus minder speelruimte heb (volgens) kinect.
De techniek werkt wel echt goed. Had niet verwacht dat het zo goed/snel zou werken/reageren. Als er binnenkort 'echte' games uitkomen met kinect support is het voor mij wel een blijvertje.
Ja lekker!
Niks voor mij dat ding, te veel arcade games, net als de Wii. Die heb ik ook staan maar omdat er af en toe nog goede Mario (Party) / Race games voor uit komen laat ik hem staan.
Bij de Kinect is er echt tot zover ik weet, nog geen enkel goed spel bekend gemaakt, en bij de release zitten ook alleen maar arcade party games. Tuurlijk, verleiding is groot om het ding aan te schaffen, maar ik heb zo'n gevoel dat hij binnen een week of twee nooit meer gebruikt gaat worden.
En die Star Wars game die uit gaat komen, zal zowiezo niet zo goed gaan lopen als het filmpje dat hier rondzwerft, aangezien dat een pre-rendered filmpje is geen footage.
Bij de Kinect is er echt tot zover ik weet, nog geen enkel goed spel bekend gemaakt, en bij de release zitten ook alleen maar arcade party games. Tuurlijk, verleiding is groot om het ding aan te schaffen, maar ik heb zo'n gevoel dat hij binnen een week of twee nooit meer gebruikt gaat worden.
En die Star Wars game die uit gaat komen, zal zowiezo niet zo goed gaan lopen als het filmpje dat hier rondzwerft, aangezien dat een pre-rendered filmpje is geen footage.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ik ga zo ook maar eens kijken of ik er 1 kan scoren. de 360 staat sinds de komst van de wii uit z'n neus te vreten omdat mijn vriendin en ik beide gek zijn van het soort spellen op de wii. Hopelijk kan de kinect daar wat verandering in aanbrengen. Hoop alleen wel dat ik het ding ergens kwijt kan bij de wii motion bar
Hmmm ok. met mijn ultra dunne en bordeless led tv wordt het moeilijk om daar de webcam te plaatsen. Een mount gaat denk ik ook moeilijk.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Dance Central scoort nu al zeer hoge cijfers, zeker als je beseft dat dit slechts een launchgame is.Royeboi schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:44:
Bij de Kinect is er echt tot zover ik weet, nog geen enkel goed spel bekend gemaakt
Dance Central of Zumba?
Beide vind ik te duur
(nee, ga er niet zelf aan staan, maar mijn vriendin doet Zumba, en ik moet wat leverage hebben om een Kinect aan te schaffen
)
Beide vind ik te duur
(nee, ga er niet zelf aan staan, maar mijn vriendin doet Zumba, en ik moet wat leverage hebben om een Kinect aan te schaffen
Bij Dance Central geeft ik je een goede kans dat je zelf ook gaat spelen. Zumba is nog niet uit volgens mij.
Zijn er hier meer mensen die hem voor die leuke prijs van bol.com hebben gehad doordat ze al in het voorjaar hebben besteld?
In bijvoorbeeld Australie wordt het ook niet ondersteund en ondanks dat Mexicaans-Spaans wel ondersteund wordt, is er geen support in Spanje.[b][message=35012260,noline]Ik baal ook dat spraakherkenning niet werkt. Dat leek me nog wel een leuke toevoeging, bijvoorbeeld snel een party starten zonder gebruik van handen en controller. Mijn console settings heb ik aangepast naar UK + English maar dan werkt het nog steeds niet. Ik begrijp niet helemaal hoe het wordt gechecked en waarom ik het als nederlander niet zou mogen gebruiken. Misschien zie ik iets over het hoofd?
Zie ook: http://www.gamer.nl/colum...ng-het-dilemma-van-kinect
Wel had ik begrepen dat je met een US Xbox Live account wel spraakherkenning hebt.
Hoe zijn de ervaringen met een redelijk donkere woonkamer ('savonds)?
Iemand dat al getest?
Iemand dat al getest?
The birds turned into The Flying Dutchmen!
TheKillingBean schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:54:
Hmmm ok. met mijn ultra dunne en bordeless led tv wordt het moeilijk om daar de webcam te plaatsen. Een mount gaat denk ik ook moeilijk.
Net ook de kinect gescoord, krijg het er nog druk mee, 3 spellen gehaald, sports, dance central en fitness evolved, zodat mn vriendin ook nog een beetje bezig kan zijn en ik de aanschaf kan verantwoorden
Was net begonnen met call of duty, wordt een druk game weekendje, gelukkig geen afspraken en rot weer.

Was net begonnen met call of duty, wordt een druk game weekendje, gelukkig geen afspraken en rot weer.
Net bij e-plaza geweest, daar hadden ze er nog 4 op voorraad, maar helaas hadden ze geen demo staan, ben toch wel in de verleiding om zo'n ding aan te schaffen.
Heeft iemand kids van +/- 4 - 5 jaar die hiermee spelen? Zo ja, hoe bevalt het ze?
Het gaat mij met name om de kids, de spellen die er nu zijn zal ik vrij snel op uitgekeken raken.
Ik heb ook nog een Wii staan, maar daar wordt nagenoeg niets mee gedaan. Mijn dochter heeft de controls niet onder de knie wanneer er een nunchuck gebruikt moet worden, dit gaat steeds beter, maar goed. Kinect leek me een leuke aanvulling op de xbox.
Heeft iemand kids van +/- 4 - 5 jaar die hiermee spelen? Zo ja, hoe bevalt het ze?
Het gaat mij met name om de kids, de spellen die er nu zijn zal ik vrij snel op uitgekeken raken.
Ik heb ook nog een Wii staan, maar daar wordt nagenoeg niets mee gedaan. Mijn dochter heeft de controls niet onder de knie wanneer er een nunchuck gebruikt moet worden, dit gaat steeds beter, maar goed. Kinect leek me een leuke aanvulling op de xbox.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Als ik dat artikel goed begrijp kan ik nu, maar ook in de toekomst geen gebruik maken van engelstalige spraakherkenning?! WTF!Devster schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:58:
[...]
In bijvoorbeeld Australie wordt het ook niet ondersteund en ondanks dat Mexicaans-Spaans wel ondersteund wordt, is er geen support in Spanje.
Zie ook: http://www.gamer.nl/colum...ng-het-dilemma-van-kinect
Wel had ik begrepen dat je met een US Xbox Live account wel spraakherkenning hebt.
Vanaf de lente 2011 moet ik per sé nederlands tegen dat ding lullen, wat bizar zeg.
Ja lekker!
Gisteren de hele avond gespeeld, en ik heb een vrij donkere kamer. Gaf geen problemen.Gutteguttegut schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:13:
Hoe zijn de ervaringen met een redelijk donkere woonkamer ('savonds)?
Iemand dat al getest?
Alleen de foto's/ filmpjes die van je worden gemaakt tijdens het spel, zijn wat minder van kwaliteit.
[ Voor 14% gewijzigd door david_again op 11-11-2010 13:41 ]
Inderdaad, 't werkt vrij goed in een 'schemerige' kamer. Jammer genoeg (maar begrijpelijk) zijn de fotos en video's van 'wat mindere' kwaliteit...david_again schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:40:
[...]
Gisteren de hele avond gespeeld, en ik heb een vrij donkere kamer. Gaf geen problemen.
Alleen de foto's/ filmpjes die van je worden gemaakt tijdens het spel, zijn wat minder van kwaliteit.
Grappig, was hier precies andersom. Heb de Wii net een paar weken geleden maar verkocht nadat ie al maanden stof stond te verzamelen.Kaasplank schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:53:
Ik ga zo ook maar eens kijken of ik er 1 kan scoren. de 360 staat sinds de komst van de wii uit z'n neus te vreten omdat mijn vriendin en ik beide gek zijn van het soort spellen op de wii. Hopelijk kan de kinect daar wat verandering in aanbrengen. Hoop alleen wel dat ik het ding ergens kwijt kan bij de wii motion bar
Ik wacht ondertussen nog geduldig op mijn pakketje!!
Inmiddels werkt de Wehkamp track&trace.
Spannend!11-11-2010 Pakje heeft ons magazijn verlaten
11-11-2010 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
11-11-2010 Bezorger is met pakje onderweg.
Kan je iets meer vertellen over jouw ervaring met de beamer setup.J27 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:45:
[...]
De bijgeleverde kabel is ongeveer een meter of 3, maar dit kan je eenvoudig verlengen met een usb verlengkabel.
De kabel inclusief voedingskabel (als je een oude xbox/geen slim hebt) is denk een meter of 5 in totaal.
Zelf heb ik mijn apparatuur achter me staan vanwege een beamer opstelling (blijkt niet ideaal aangezien sommige kinect spellen willen dat de kamer goed verlicht is, dus soms moet ik mijzelf bijlichten met een bureaulampje) en heb de usb kabel dus ook moeten verlengen. Ik had nog een oud verlengkabeltje liggen van een meter of 3 en dat werkt prima.
Ik heb hetzelfde. Mooie verduisterde ht-kamer met beamer.
Maar alles staat achter me. Het lijkt mij dat je erg in de lichtstraal staat, zelfs als je beamer hoog hangt..
Ik zie opeens dat er demo's (o.a. Dance Central) op de disc van Adventures staat. Wel leuk, dance central staat nu aan, vrouw aan het dansen. Werkt als een trein, echt knap
ghehehe zag dat filmpje vanochtend op dumpert, en vanmiddag voor t eerst ff dit topic
toen dacht ik al wedden dat het filmpje vandaag of morgen hier opduikt,...
toen dacht ik al wedden dat het filmpje vandaag of morgen hier opduikt,...
Ik ga hem zaterdag halen in combinatie met een 250gb xbox S, als het niks is dan verkoop ik hem weer, ik ben niet echt van het bewegen voor de tv idee, de Wii staat ook al tijden niks te doen
Zit er ook een stroom adapter erbij.Want ik heb een oude xbox en ik las op verschillende site's dat er geen adapter bij wordt geleverd?
Yes, 80 euromaartend schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:39:
Zijn er hier meer mensen die hem voor die leuke prijs van bol.com hebben gehad doordat ze al in het voorjaar hebben besteld?
Zit er gewoon bij. En mocht ie er niet bij zitten moet je ff een gil geven... ik heb hem overenmot schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:04:
Zit er ook een stroom adapter erbij.Want ik heb een oude xbox en ik las op verschillende site's dat er geen adapter bij wordt geleverd?
Zijn er nog meer: http://www.buzzfeed.com/a...others-using-the-x?ref=nf
Maar ook een mooi verhaal: http://gizmodo.com/568652...ot-an-autistic-kid-gaming
Ja, is super. Was ff bang dat Bol.com hem niet meer voor die prijs zou leveren.
Maar heb nu wel een ander probleem. De speldisk van Kinect Adventures is nauwelijks te lezen door mijn xbox. Constant lees errors
Microsoft kan me niet helpen, omdat het niet een probleem is van de xbox (andere gamedisc doen het goed). En bol.com moet nog erg goed er over nadenken (tel. helpdesk kon me niet antwoorden) of ze alleen de gamedisc kunnen vervangen of dat dan de hele kinect retour moet.
Probleem van kinect retour is de kleine lettertjes op de factuur. Bij retourzending krijgt je niet automatisch een vervangend product. Die moet je dan opnieuw bestellen.... en dan weg 70 euro korting...
Dus hoop maar dat ze alleen de disc willen vervangen (wat wel de meest voor de hand liggende oplossing is, ook kwa verzendkosten enzo).
Sowieso zou ik hem voor alleen die game niet terugsturen, dan die 70,- korting houdensundace schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:19:
[...]
Ja, is super. Was ff bang dat Bol.com hem niet meer voor die prijs zou leveren.
Maar heb nu wel een ander probleem. De speldisk van Kinect Adventures is nauwelijks te lezen door mijn xbox. Constant lees errors
Microsoft kan me niet helpen, omdat het niet een probleem is van de xbox (andere gamedisc doen het goed). En bol.com moet nog erg goed er over nadenken (tel. helpdesk kon me niet antwoorden) of ze alleen de gamedisc kunnen vervangen of dat dan de hele kinect retour moet.
Probleem van kinect retour is de kleine lettertjes op de factuur. Bij retourzending krijgt je niet automatisch een vervangend product. Die moet je dan opnieuw bestellen.... en dan weg 70 euro korting...
Dus hoop maar dat ze alleen de disc willen vervangen (wat wel de meest voor de hand liggende oplossing is, ook kwa verzendkosten enzo).
Maar, ik neem aan dat ze die disc gewoon vervangen. Anders moet je even iemand hebben met die disc, dan installeer je hem op je 360, en kan je gewoon je eigen disc gebruiken om hem op te starten.
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 11-11-2010 20:25 ]
Daarstraks toch ook maar gehaald. Wilde eigenlijk wat meer games afwachten, maar kon me toch niet inhouden.
Hoewel ik Kinect nu niet goed kwijt kan (niet boven of onder de tv op goeie hoogte), 'm er maar naast gezet op een stapel dvd's.
Ik moet zeggen, verdomd mooi stukje techniek. Zie mezelf niet snel in mijn eentje gamen, maar vriend van me was vanavond hier (zelf ook Kinect gekocht
), en zo met z'n 2e is Kinect Adventures toch wel grappig, dat ballenmepspel (naam ben ik kwijt) is erg grappig. De fotos na afloop beschamend 
Jammer dat voice regognition in NL nog niet werkt, en de 'wachttijd' als je hovered boven een menuitem mocht iets korter, maar verder geen klachten. Kinect pikt nieuwe spelers in beeld erg snel op, en als deze herkend word worden ze netjes welkom geheten, leuk gedaan.
De toekomst even afwachten, maar voor nu valt het me alleszins mee
Hoewel ik Kinect nu niet goed kwijt kan (niet boven of onder de tv op goeie hoogte), 'm er maar naast gezet op een stapel dvd's.
Ik moet zeggen, verdomd mooi stukje techniek. Zie mezelf niet snel in mijn eentje gamen, maar vriend van me was vanavond hier (zelf ook Kinect gekocht
Jammer dat voice regognition in NL nog niet werkt, en de 'wachttijd' als je hovered boven een menuitem mocht iets korter, maar verder geen klachten. Kinect pikt nieuwe spelers in beeld erg snel op, en als deze herkend word worden ze netjes welkom geheten, leuk gedaan.
De toekomst even afwachten, maar voor nu valt het me alleszins mee
Xbox
Voice recognition werkte bij mij ook niet: ook de melding dat combinatie taal/locatie niet geaccepteerd werd. Taal stond bij mij al op Engels dus locatie even veranderd van NL naar United States. Na herstart werkte voice recognition wel!
Misschien dat het komt door de volgende 2 dingen:
1) mijn hotmail/live account op internet staat op locatie US
2) na het installeren van Kinect moet nog een keer een audio calibration worden gedaan, dan moet je 'one' 'two' etc. oplezen zodat hij goed ingesteld staat
Hoop dat er meer mensen deze optie kunnen gebruiken want het is vrij briljant. Alhoewel 'xbox shutdown' er nog niet in zit
2) na het installeren van Kinect moet nog een keer een audio calibration worden gedaan, dan moet je 'one' 'two' etc. oplezen zodat hij goed ingesteld staat
Hoop dat er meer mensen deze optie kunnen gebruiken want het is vrij briljant. Alhoewel 'xbox shutdown' er nog niet in zit
Gisteren ook opgehaad in combi met een Xbox Slim en ik ben er erg over te spreken, het werkt erg goed allemaal.
Het enige dat ik teleurstellend vond was dat er geen stroomkabeltje meegeleverd werd voor aansluiting op een oudere 360, aangezien ik er 2 heb staan in verschillende kamers.
Heeft iemand toevallig een idee waar deze los te verkrijgen zijn, of er 1 over die niet gebruikt wordt.
Het enige dat ik teleurstellend vond was dat er geen stroomkabeltje meegeleverd werd voor aansluiting op een oudere 360, aangezien ik er 2 heb staan in verschillende kamers.
Heeft iemand toevallig een idee waar deze los te verkrijgen zijn, of er 1 over die niet gebruikt wordt.
MS ff bellen, vaak zijn ze met dit soort dingen best schappelijk.DapperKonijntje schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:22:
Gisteren ook opgehaad in combi met een Xbox Slim en ik ben er erg over te spreken, het werkt erg goed allemaal.
Ik kreeg destijds ook een transfercable gratis toen ik van een xbox pro naar elite ging nadat ik gebeld had
Gister ook de kinect binnen gekregen. De hele woonkamer aangepast en alles aangesloten. Het werkt prima moet ik zeggen. Alle bewegingen worden mooi vast gelegd. Adventures en Dance Central geprobeerd. Echt een aanrader..
Verwijderd
Vraag ik me toch af, heb jij een live.com of hotmail.com?Foe77 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 00:32:
Voice recognition werkte bij mij ook niet: ook de melding dat combinatie taal/locatie niet geaccepteerd werd. Taal stond bij mij al op Engels dus locatie even veranderd van NL naar United States. Na herstart werkte voice recognition wel!
Ik heb hetzelfde gedaan als jij maar kan helaas niet van de voicecontroll gebruikmaken.
Geen stroomkabel? Zeer vreemd, want bij mij zat ie gewoon in de doos.DapperKonijntje schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:22:
Is de doos misschien niet al open geweest?
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Wat raar, nee de doos is naar mijn weten echt niet open geweest, stickertjes zaten er nog goed op.Maikel64 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:28:
[...]
Geen strromkabel? Zeer vreemd, want bij mij zat ie gewoon in de doos.
Is de doos misschien niet al open geweest?
Na enig onderzoek heb ik ook gelezen dat MS de kabeltjes niet meegeeft in combinatie met de Xbox paketten, dus vreemd dat jij er wel 1 hebt.
Maar wellicht dat bellen naar de helpdesk een goed idee is, dat ga ik even proberen vanavond
Dat ze geen adapter meeleveren met xbox pakketen is toch logisch?DapperKonijntje schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:40:
[...]
Wat raar, nee de doos is naar mijn weten echt niet open geweest, stickertjes zaten er nog goed op.
Na enig onderzoek heb ik ook gelezen dat MS de kabeltjes niet meegeeft in combinatie met de Xbox paketten, dus vreemd dat jij er wel 1 hebt.
Maar wellicht dat bellen naar de helpdesk een goed idee is, dat ga ik even proberen vanavond
Dat jij dan ook een oude xbox heeft, tja, dat kan MS niet ruiken
Xbox
Yep, hier ook ontvangen vopor €79,99.maartend schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:36:
Hee jongens, dit is lachen.
Is toch een leuke investering geweest gezien de mogelijkheden die er nu al voor gevonden wordt.
Ik hoop dat Microsoft een aantal van die ideeën gaat uitwerken en dat er binnenkort ook een Dashboard komt die volledig met de Kinect bestuurd kan worden.
"When you grow up your heart dies"
Is een bekend "probleem" bij het meeleveren met Xbox 360 Slim.DapperKonijntje schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:22:
Microsoft gaat de adapter nu ook los leveren.
Bron
Er staat alleen een fout in het laatste stuk van het artikel want alleen de Kinect meegeleverd met de Xbox 360 Slim is niet v.z.v. een stroomadapter.
De losse Kinect heeft echter wel een stroomadapter meegeleverd.
[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 12-11-2010 11:15 ]
"When you grow up your heart dies"
hotmail.com..Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:55:
[...]
Vraag ik me toch af, heb jij een live.com of hotmail.com?
Ik heb hetzelfde gedaan als jij maar kan helaas niet van de voicecontroll gebruikmaken.
Neem aan dat je xbox ook een internet aansluiting heeft en de benodigde updates binnen heeft gehaald (voice control komt niet van de kinect cd maar van xbox live). Dus dan heb ik echt geen idee waar het dan aan kan liggen..
Overigens staat het op deze site net zo uitgelegd door een Nederlander die het ook zo werkend heeft gekregen.