Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
17 launchtitels

Toch best veel keuze (weliswaar veel 'similar' games).

Ik ben zelf geinteresseerd in Dance Central (hopelijk net zo'n revolutie als Guitar Hero) en Your Shape: Fitness Involved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Volgens mij speelde ze bij "So you think you can dance" ook Dance Central. Vrouw naast mij was direct enthousiast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:54
SeamusXanthus schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:24:
17 launchtitels

Toch best veel keuze (weliswaar veel 'similar' games).

Ik ben zelf geinteresseerd in Dance Central (hopelijk net zo'n revolutie als Guitar Hero) en Your Shape: Fitness Involved.
17 titels en geen een waarvan ik denk 'dat wil ik spelen' ...
Laat staan dat ik er een kinect voor ga kopen om het te kunnen spelen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Charly schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:46:
[...]

17 titels en geen een waarvan ik denk 'dat wil ik spelen' ...
Laat staan dat ik er een kinect voor ga kopen om het te kunnen spelen. :/
Ik hoef Kinect ook niet direct. Ik heb een paar vrienden (met wie ik Halo speel), met jonge kinderen en die hebben allemaal Kinect in de pre-order staan :)

Ik zie op dit moment ook geen enkele reden, maar die komt wellicht. Hetzelfde geldt overigens voor Move, wat voor mij als gamer ook gewoon geen meerwaarde biedt.

Voor de casual gamers, is het wel een mooie manier om te spelen. En als de huizen vol staan met Kinects, zal er echt wel een hardcore game verschijnen. Nu is het inderdaad een add-on die je wilt hebben voor party spellen, casual spul of jongere gamers.

Alles hierboven is imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Toch lijkt me Dance Central niet casual, je zou het denk ik kunnen vergelijken met GH of met DDR.
Sonic ziet er uit alsof het een Mario Kart achtige game is, dus hoeft ook niet casual te zijn (alleen zeer twijfelachtig of dit ook een goede game is, zo kort na introductie)

Mijn zoontje is pas anderhalf, dus ik kan helaas niet zoals jouw vrienden net doen of ik Kinect voor hem zou kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
En toch ben ik wel redelijk onder de indruk wat mensen er al van maken :)
Zo ook Sonic Free Riders ziet er wel gaaf uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

SeamusXanthus schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:00:
Toch lijkt me Dance Central niet casual, je zou het denk ik kunnen vergelijken met GH of met DDR.
Toch lijkt Dance Central me zeer casual vergeleken met DDR. Je hebt niet dezelfde precisie als met een danspad, en vooral: 150 ms delay.....in een muziekgame, in DDR is dat een eeuwigheid. Dat laatste alleen al zorgt ervoor dat je nooit serieuze ritmegames op Kinect zal zien.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Niet helemaal een eerlijke vergelijking. Bij DDR is het tempo op hoog nivo gewoon extreem hoog. Bij Dance Central gaat het om de moves goed uit te voeren (wel in relatief hoog tempo natuurlijk). Dus 150 ms is dan overkomelijk lijkt me omdat een 'move' veel langer duurt dan een 'noot'.

Verder kan je waarschijnlijk input lag calibreren, net als bij Guitar Hero (gok ik).

Ik denk dat input lag idd een (groot) probleem kan zijn bij Kinect, maar niet per definitie deze game ongeschikt maakt voor hardcore gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Boeboe schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:32:
[...]

Toch lijkt Dance Central me zeer casual vergeleken met DDR. Je hebt niet dezelfde precisie als met een danspad, en vooral: 150 ms delay.....in een muziekgame, in DDR is dat een eeuwigheid. Dat laatste alleen al zorgt ervoor dat je nooit serieuze ritmegames op Kinect zal zien.
Hoe kom je bij die 150 ms delay?
Voor zover ik weet hebben ze dat nergens bekend gemaakt of getest.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Volgens mij is dat nog uit de tijd dat ze voor het eerst van hardware naar software gingen.
Dat schijnt daarna zo goed als nihil te zijn geworden. Bron heb ik niet, gewoon gelezen op blogs en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Vind het zelf niet meer terug, maar het is een lag die onvermijdelijk is wanneer je videoverwerking als input gebruikt. Eyetoy heeft het, kinect heeft het, PS Move heeft het: Een merkbare hoeveelheid lag.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Dat je dan precies 150ms delay noemt is wel frappant.
Feit is dus dat dit niet bekend is, en ook na het testen op het tryout festival niet is gebleken/ervaren door mij.

Neemt die weg dat er een delay zal zijn, dit is bij alles wat draadloos werkt.
Belangrijk hier is, dat het geen probleem hoeft te zijn, zie de besturing van de controllers.

[ Voor 34% gewijzigd door Yippie op 23-10-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Yippie schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:07:
Feit is dus dat dit niet bekend is, en ook na het testen op het tryout festival niet is gebleken/ervaren door mij.
en 150 ms merk je echt meteen. Dat is veel. Volgens mij berusten de 150ms die Boeboe noemt toch echt op wat ik al eerder zei, de allereerste implementaties van software. Dat heeft MS toen zelf toegegeven en dat ze dat nog moesten oplossen. Zal wel sterk verminderd zijn nu bij definitieve versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Die 150 ms klopt gewoon niet. Ik heb een paar uurtjes mogen spelen met Kinect (gewoon in een woonkamer) en dat reageerde echt heel heel vlot. Geen merkbare lag, zeker geen 150ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Even serieus nu, ik heb ook al wat kinect erop zitten en de lag is zeer zeker WEL merkbaar. Je gaat me toch niet wijsmaken dat jouw bewegingen perfect 1:1 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Heb hem ook maar besteld. Heb hier 3 kids die het geweldig zullen vinden. Ook geen moeilijk gedoe met controllers.. zijn ze gelijk afgemat einde van de dag _/-\o_

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Boeboe schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:25:
Even serieus nu, ik heb ook al wat kinect erop zitten en de lag is zeer zeker WEL merkbaar. Je gaat me toch niet wijsmaken dat jouw bewegingen perfect 1:1 zijn?
Tsja, ik heb niet alle launch titels gespeeld :P Maar bij de games die ik wel heb gespeeld (Kinect Sports, Joyride en Adventures) heb ik geen merkbare verschillen gemerkt. Heeft natuurlijk wellicht ook te maken met het type spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Boeboe schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:25:
En van wanneer zijn jou laatste ervaringen met Kinect?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb met de move gespeeld en een demo van een shooter gedaan, voor het eerst van mijn leven dat ik een shooter kon spelen op een console. Ik hoop dat het uiteindelijk met de kinect ook zal gaan lukken al heb nog helemaal niets van shooters terug kunnen vinden helaas. De partygames heb ik ondertussen al wel gezien, daar heb ik mijn Wii voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 09:05:
Heb met de move gespeeld en een demo van een shooter gedaan, voor het eerst van mijn leven dat ik een shooter kon spelen op een console. Ik hoop dat het uiteindelijk met de kinect ook zal gaan lukken al heb nog helemaal niets van shooters terug kunnen vinden helaas. De partygames heb ik ondertussen al wel gezien, daar heb ik mijn Wii voor.
Als Kinect 1 ding niet zal doen, is het FPS spelers overhalen van platform te wisselen. Kinect is gewoon niet gemaakt voor FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Is het ding nu al ergens leverbaar (lees: op voorraad)?
Mijn vriendin wil Zumba dinges :P

/edit
Oh, 4 november. Ff op verkeerde been, dacht dat sommigen hier er al een hadden :)

[ Voor 33% gewijzigd door UltraSub op 24-10-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:27:
[...]

Als Kinect 1 ding niet zal doen, is het FPS spelers overhalen van platform te wisselen. Kinect is gewoon niet gemaakt voor FPS.
Ik heb zowel de Wii als de PS3 als de 360 en wil straks een keuze maken als er voor de PS3 meerdere shooters uit zijn zoals Killzone 3. Maar als er dan nog niets bekend is over fatsoenlijke shooters voor Kinect is mijn keuze duidelijk, dansen en met bootjes spelen kan met de Wii ook.
Daarnaast komt er volgend jaar ook een RPG uit waarbij de Move gebruikt wordt, ik weet niet of je met Kinect dat ook kunt doen, het mist knoppen voor bv spells. Het idee achter Kinect is geweldig, alleen is me nog steeds niet duidelijk welke soort games er wel en niet gaan komen. Wat duidelijkheid van MS zou welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:16:
[...]
Daarnaast komt er volgend jaar ook een RPG uit waarbij de Move gebruikt wordt, ik weet niet of je met Kinect dat ook kunt doen, het mist knoppen voor bv spells.
Wat dacht je van gewoon de controller in je handen houden? :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 16:40:
[...]

Wat dacht je van gewoon de controller in je handen houden? :P
Kan ook maar de lolly van de Move kan dan gebruikt worden als een wand of toverstaf, is weer net even wat anders.
Gaat er mij om dat als er alleen maar party games uitkomen voor de Kinect dat ik dat ding dan never nooit zal kopen. Het lijkt wel alsof Sony al een stap verder is met games en dat vind ik jammer want het idee achter Kinect is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 17:59

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Gisteren "mijn" Kinect alvast ge-preordered. Waarom: omdat mijn dochter er (ondanks boeboe's lag) er een hoop plezier van gaat hebben.. 150ms interesseert een kind helemaal niets...
Een FPS'er misschien wel maar die games zijn er nog niet. Wie dan leeft, wie dan zorgt..

Ik zie dat heel simpel: er was ooit eens MS Windows 95 en dat zou veelbelovend zijn qua games... In het begin dus simpelweg niet maar dat kwam toch echt wel goed waardoor de gemiddelde PC-gamer toch wel Windows draait..

Ook bij de Wii waren de eerste games matig en simpel.. En nu zijn er toch best leuke games (voor de kidz) alhoewel ik persoonlijk vind dat Nintendo de laatste tijd blundert.

Nu komt MS met de Kinect en het lijkt me geweldig. Eerste tijd misschien wat simpeler games en of dat beter gaat worden zie ik dan wel weer.. Ik zie bijvoorbeeld al een droom van RTS-games. Besturing van units door wat handbewegingen enzo.. En FPS zie ik dan ook wel weer.

Ik zelf denk dat een lag met de gemiddelde game toch echt geen probleem mag gaan worden... Fun factor is belangrijker.. Als de lag al merkbaar is.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
De enigste game waar ik de laatste tijd merk dat ik lag heb is Rock Band. Daarbij moet je echt heel precies te werk gaan. Shooters e.d. is allemaal leuk en aardig, maar hangt van veel meer factoren af. Daarom denk ik ook dat de meeste games met Kinect weinig last van lag gaan hebben.

Bij Rock Band moet je hem telkens kalibreren als je een andere tv/geluid combinatie gebruikt. Dat heb je met shooters helemaal niet, terwijl je dat mogelijk wel zou verwachten.

Maar goed, ik twijfel nog of ik hem in de pre-order ga zetten.
Als ik erg naar dingen uitkijk, haal ik ze liever waar ik ze het eerste kan bemachtigen en met de post zit je toch vaak een dag later te gamen. En ja, ik vind dat jammer 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 25-10-2010 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:24:
[...]

Kan ook maar de lolly van de Move kan dan gebruikt worden als een wand of toverstaf, is weer net even wat anders.
Gaat er mij om dat als er alleen maar party games uitkomen voor de Kinect dat ik dat ding dan never nooit zal kopen. Het lijkt wel alsof Sony al een stap verder is met games en dat vind ik jammer want het idee achter Kinect is goed.
Je hebt een punt wat betreft shooters als men met Move beter presteert dan met controllers. Zolang dit niet zo is kan je het net zo goed niet gebruiken. En zover ik tot nu toe weet zijn prestaties met controller nog altijd beter dan met Move. Dus ook Move koop je niet snel voor de shooters. Ik kan wel begrijpen dan men bij MS niet de controller los laat en bewust de werelden gescheiden houdt.
Een mix tussen Move en Kinect zou natuurlijk ideaal zijn. Full body tracking inclusief een nauwkeurige pointer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Martinspire schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 00:10:
...
Maar goed, ik twijfel nog of ik hem in de pre-order ga zetten.
Als ik erg naar dingen uitkijk, haal ik ze liever waar ik ze het eerste kan bemachtigen en met de post zit je toch vaak een dag later te gamen. En ja, ik vind dat jammer 8)
Ik heb hem dan ook gewoon bij een winkel ge-preordered... Men krijgt er daar 20 en er zijn er in totaal al 8 pre-ordered dus dan zit ik helemaal goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Stormtrooper schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:43:
Gisteren "mijn" Kinect alvast ge-preordered. Waarom: omdat mijn dochter er (ondanks boeboe's lag) er een hoop plezier van gaat hebben.. 150ms interesseert een kind helemaal niets...
Een FPS'er misschien wel maar die games zijn er nog niet. Wie dan leeft, wie dan zorgt..
...
Nu komt MS met de Kinect en het lijkt me geweldig. Eerste tijd misschien wat simpeler games en of dat beter gaat worden zie ik dan wel weer.. Ik zie bijvoorbeeld al een droom van RTS-games. Besturing van units door wat handbewegingen enzo.. En FPS zie ik dan ook wel weer.
Ik zie de potentie van Kinect erg goed in. Net zoals iedereen denk ik. Kinect richt zich echter puur op casual sport en dansgames. En dan ook nog het type waarbij alleen de meest globale bewegingen gebruikt worden als besturingsinput. Je vingers bijvoorbeeld kunnen niet worden gedetecteerd door Kinect en dit haalt al een hoop mogelijkheden uit het systeem voor de toekomst. Het aanwijzen van je units is tot daar aan toe maar geef ze eens een gededailleerde opdracht, of verander hun wachthouding...
;w

Ik denk dat de partygames van kinect niet minder dan hilarische ervaringen zullen meebrengen, samen springen op een virtueel rubberen boot kan niet anders dan gewoon lol zijn. Maar dan komt daar ook gelijk de aap uit de mouw. bij dat soort applicaties zal het blijven. De paniekerige aangekondigde "wij ook hardcore" games blijven uit om maar over gameplay beelden te zwijgen. Bijna alle online reviewers van het systeem vinden het syeteem maar niks en het schiet tekort naast de directe concurrent move. + het is bijna 3 keer zo duur bij aanschaf.

Als ze de lag hebben opgelost kan het voor leuke momenten gaan zorgen maar er moet een hoop gebeuren om verschil te laten optreden tussen verschillende games. Alles lijkt het het moment op elkaar. En dat is geen goed nieuws. Ook het uitblijven van reviewmodellen aan de media en de opaniek van MS om ervoor te zorgen dat er geen reviwes lekker voor de launch zegt ons dat ze iets te verbergen hebben.

vernieuwend en innovatief dat zeker, uitvoerend ver onder de maat dat playstation move en Wii heet.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Op zich is het opvallend te noemen dat op GoT users een jaar of 2-3 geleden iedereen voorrekende hoe duur een Xbox wel niet was in vergelijking met een PS3, omdat je bij die PS3 veeeel meer kreeg.... Nu prijs gaat gebruiken bij een systeem vergelijking waar je bij Sony een half systeem koopt voor 1 user, terwijl je bij Microsoft het totale plaatje voor 2-4 users krijgt :+

1 User met 1 Controller: Move in voordeel
2 Gebruikers met Controller en Navigation controller, het complete plaatje): Geen verschil

Move is goedkoper voor de eenling, anders niet. En de kans dat die eenling een Kinect voor partygames gaat kopen, is niet bijster groot :+

Je gebruikt een aantal keer het woord paniek, ik ben blij dat je ons de inside informatie kan geven van het Xbox product team.

Wat ik tot nu toe vooral over LAG lees, zijn gebruikers die Kinect niet (recent) gebruikt hebben. De users die dat wel hebben gedaan, praten er eigenlijk niet over.

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 26-10-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

PWM schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:55:
....
Wat ik tot nu toe vooral over LAG lees, zijn gebruikers die Kinect niet (recent) gebruikt hebben. De users die dat wel hebben gedaan, praten er eigenlijk niet over.
De jongens in de gamestore waar ik eigenlijk alles koop hebben onlangs ook nog met Kinect mogen spelen en waren er heel erg over te spreken.

Maar goed, ik zie het allemaal wel, ik denk dat ik mijn dochter heel blij maak met Kinect en wat dansspelletjes enzo en dan heb ik er zelf al lol genoeg aan...

Moeten we gewoon nog 2 weken wachten.. Duurt lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
swopdark schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:35:
[...]

...

[...]

vernieuwend en innovatief dat zeker, uitvoerend ver onder de maat dat playstation move en Wii heet.
Je beseft dat al die hardcore games gewoon met de controller kunnnen worden gebruikt hoop ik toch? MS kiest gewoon om de hardcore en casual wereld (voorlopig) te scheiden. Daarbij mag je de producten helemaal niet op die manier vergelijken omdat het wezelijk andere dingen zijn.
Je kan zeggen dat Move nauwkeuriger is, maar die heeft dan weer geen full body tracking. Dus het is afhankelijk van wat je er mee doet.

Ik ben ook sceptisch, maar wel zeer nieuwschierig, dus ik geef het in elk geval een kans. Je stelling dat je er geen goede hardcore games mee kan spelen is maar zeer de vraag. Wellicht wel, maar dan niet in de door ons zo bekende genres. Ik kan me bv voorstellen dat een Dance Central achtige game op zeer hoog nivo gespeeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Ik ben ook zeer nieuwsgierig naar het systeem. MS laat het systeem gewoon slagen daar hebben ze inmiddels 500 miljoen dollar voor gereserveerd. Er zijn inmiddels el een paar zeer huisvrouw vriendelijke kanalen aangeboord:

tell sell
Oprah
huisvrouw

Ik ben onder de indruk van de marketing van Microsoft, niet dat ik daar aan twijfelde.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Je beseft je dat die 500 miljoen dollar, al die honderden berichten, uiteindelijk verwijzen naar 1 bron, een externe bron, die niet bekent staat op zijn kennis op technologie of MS gebied?

Het is een inschatting, waarschijnlijk een slechte, van iemand die met een dikke duim en een natte vinger, die zonder echte onderbouwing marketing budget van Microsoft heeft verdeeld, en op 0.5 uitkwam voor Kinect.

MS reageert nooit op dit soort dingen, en ik zal je nu alvast even vertellen dat het niet waar is :+ Voor dat geld had Microsoft de eerste 5 miljoen units voor $49,- weggezet, dan heb je meer aandacht en meer verkopen.

Er zal een flink budget zijn, maar niet in de buurt van 500 miljoen. Het is overigens schokkend om te zien hoe mensen en media verhalen oppompen en blijven linken, terwijl er 1 bron is. Er is een artikel die zelf 3 bronnen noemt, die elk weer die ene bron hebben. Knap hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Gamespot heeft wel een leuke video over Kinect met ruim een uur aan gameplay

http://www.gamespot.com/s...01026&tag=topslot;title;4

Ik vind het toch wel erg cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Haha, Dance Central is om je gek te lachen. ( vanaf ongeveer 50ste min )

[ Voor 25% gewijzigd door Yippie op 27-10-2010 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Heb die video ook even zitten kijken en lijkt me inderdaad erg lachen. Vond alle spellen eigenlijk wel meevallen, zit toch wat meer in dan simpelweg wat muffe spelletjes. Lijkt me nog aardig wat verschil in moeilijkheidsgraad zitten.
Grappig om te zien dat ze allemaal begonnen met zo'n instelling van "wel erg blij allemaal" en vervolgens te eindigen als een stel debielen die raar staan te dansen.

Ik ben benieuwd wat de reviewcijfers zullen zijn, maar gok dat je nu hele uiteenlopende cijfers zult krijgen omdat sommige gasten gewoon geen zin hebben om te bewegen. Even afwachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Ik ben dan persoonlijk erg geintresseerd in handson ervaring van EA Sports Active2.
Ik heb het idee dat mensen steeds minder bewegen, en zo combineer je met de Kinect "games" het aangename met het voor sommige minder onaangename.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Gisteren naar stukjes van die Gamespot footage gekeken, maar ziet er toch wel leuk uit.
+ Lag is veel minder dan gevreesd.
+ Kinect ziet diepte ontzettend goed. Naar voren stappen of schoppen wordt herkent.
+ Goed te zien hoe het op verschillende manieren kan worden toegepast. Bv 1 op 1 je eigen evenbeeld projecteren (fitness game), een avatar van jezelf (kinect adventures), of een '3d person' view (kinectimals)

- sommige dingen lijken nog niet goed te gaan, zoals bij de race game waar je veel ziet dat men veel van muur naar muur stuitert. Of dit inherent aan Kinect is, aan de onervarenheid van de developers ligt, of aan de onervarenheid van de gebruiker is me niet duidelijk.
- Je staat natuurlijk wel 'voor lul' bij veel games :) . Dus je moet wel over een drempel heen stappen, zeker als hardcore gamer...
- veel ruimte nodig (uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
SeamusXanthus schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:22:
Gisteren naar stukjes van die Gamespot footage gekeken, maar ziet er toch wel leuk uit.
+ Lag is veel minder dan gevreesd.
+ Kinect ziet diepte ontzettend goed. Naar voren stappen of schoppen wordt herkent.
+ Goed te zien hoe het op verschillende manieren kan worden toegepast. Bv 1 op 1 je eigen evenbeeld projecteren (fitness game), een avatar van jezelf (kinect adventures), of een '3d person' view (kinectimals)

- sommige dingen lijken nog niet goed te gaan, zoals bij de race game waar je veel ziet dat men veel van muur naar muur stuitert. Of dit inherent aan Kinect is, aan de onervarenheid van de developers ligt, of aan de onervarenheid van de gebruiker is me niet duidelijk.
- Je staat natuurlijk wel 'voor lul' bij veel games :) . Dus je moet wel over een drempel heen stappen, zeker als hardcore gamer...
- veel ruimte nodig (uiteraard)
Bij het racen had je een paar keer dat 1 gozer zijn powerup niet goed wist te gebruiken en dat kinect daarom dacht dat hij linksaf de muur in wilde. Blijkt dat je met je hand naar de powerup moet gaan en dat het voor de 2e speler aan de rechterkant is in plaats van links (zoals speler 1). Verder denk ik dat het voornamelijk veel oefenen want de linkse speler kon het al een stuk beter en die deed het ook nog niet zo heel lang (speler 1 had al wel eerder geraced en speler 2 niet).
Ik denk dat het "voor lul staan bij games" best een verkoopargument kan worden onder jongeren. Ik bedoel: het is best leuk om te spelen, maar voor omstanders net zo leuk. Het zal alleen een stuk minder gewaardeerd worden onder de wat oudere gamer en gamers die gewoon zo min mogelijk willen bewegen. Dat is helemaal niet erg en dat maakt ook niet uit, maar die laatste groep neigt al snel naar bashen omdat ze het helemaal niets vinden.

Iemand enig idee hoe de Move het doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Redelijk. De verkoopaantallen zijn bekend, maar je hebt er niet veel aan. Sony rekent elk verkocht product als afzonderlijke Move verkoop. Zo zijn er 1 miljoen artikelen verkocht in de US. Iemand die een starterskit koopt met 1 extra controller en 2 navigation controllers, geldt dat als 4 verkopen.

Grofweg zullen die 1 miljoen wel zo'n 300k mensen zijn die Move hebben in de US. Met de relatief beperkte titels en weinig marketing niet eens een slecht resultaat. In de EU loopt het volgens mij beter. Qua technisch werking is het prima gesteld met de Move, dus mond op mond reclame zal wel helpen straks.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 28-10-2010 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
De Move is bijna overal uitverkocht, dus die 300k die jij noemt ljkt me wel een erg lage schatting.

Kinect werkt wel goed in een felverlichte studio ja, maar ik ben benieuwd hoe het gaat werken in een huiskamer met minder ideale verlichting. De PlayStation Eye heeft hier ook altijd veel problemen mee.

[ Voor 29% gewijzigd door SToRM666 op 28-10-2010 19:06 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

SToRM666 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:03:
Het werkt wel goed in een felverlichte studio ja, maar ik ben benieuwd hoe het gaat werken in een huiskamer met minder ideale verlichting. De PlayStation Eye heeft hier ook altijd veel problemen mee.
Ik heb meerdere keren in een huiskamer gespeeld, zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
SToRM666 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:03:
De Move is bijna overal uitverkocht, dus die 300k die jij noemt ljkt me wel een erg lage schatting.

Kinect werkt wel goed in een felverlichte studio ja, maar ik ben benieuwd hoe het gaat werken in een huiskamer met minder ideale verlichting. De PlayStation Eye heeft hier ook altijd veel problemen mee.
Wat een vergelijking met een apparaat van uit 2003! De techniek staat niet stil en zelfs webcams doen het bij weinig licht uitzonderlijk goed al :) Daarnaast heeft niet iedereen een Fel verlichte studio en is dit bedoelt voor de huiskamer.
Daarnaast de filmpjes van Project Milo waren altijd gewoon in een kamer. De eersten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik denk dat maar weinig mensen de Milo filmpjes serieus namen :p
Dat gezegd zijnde werkt Kinect wel prima in een "normaal" verlichte ruimte, waar de eyetoy vroeger zwaar de mist inging. De infraroodcamera zal er onder andere wel iets mee te maken hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Koen87 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:30:
Wat een vergelijking met een apparaat van uit 2003! De techniek staat niet stil en zelfs webcams doen het bij weinig licht uitzonderlijk goed al :) Daarnaast heeft niet iedereen een Fel verlichte studio en is dit bedoelt voor de huiskamer.
Daarnaast de filmpjes van Project Milo waren altijd gewoon in een kamer. De eersten dan.
De PS Eye is een nieuwere camera dan de EyeToy die wel uit 2003 is (denk ik toch?). Ik weet wel dat de PS Eye een hogere resolutie heeft dan Kinect, maar het IR van Kinect is dan weer een groot voordeel. De PS Eye is in ieder geval enorm slecht in herkennen van bewegingen bij wat minder licht, dus de Move is een goeie oplossing. Het zou in ieder geval mooi zijn als de Kinect gebruikers hiervan bespaart zouden blijven.
De filmpjes van Milo waren inderdaad fake, dus dat is geen vergelijkingsmateriaal.

[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 29-10-2010 07:35 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

PWM schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:55:
Op zich is het opvallend te noemen dat op GoT users een jaar of 2-3 geleden iedereen voorrekende hoe duur een Xbox wel niet was in vergelijking met een PS3, omdat je bij die PS3 veeeel meer kreeg....
Weet je ook nog ieder 360 gebruiker daarop reageerde met het argument: Ja (allemaal waar) maar Microsoft laat de gamers zelf bepalen of je meer wilt betalen voor extra functies. Same her maar dan geld dat laatste in dit geval voor Move
Ik ben erg onder de indruk van dat filmpje op gamespot, geen lag te bekennen naast je normale camera input dat de move ook heeft, niet zien we helaas niet erg veel beelden van het scherm tov de spelers, dus tis nog lastig te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

swopdark schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:00:
[...]

Weet je ook nog ieder 360 gebruiker daarop reageerde met het argument: Ja (allemaal waar) maar Microsoft laat de gamers zelf bepalen of je meer wilt betalen voor extra functies. Same her maar dan geld dat laatste in dit geval voor Move
Het verschil tussen de 360 en PS3 was een propositie verschil, waarbij Sony en Microsoft verschillende keuzes maakte.

Het verschil tussen Kinect en Move is totaal anders, aangezien het een technologisch andere aanpak is, waarbij het onmogelijk is een andere opzet te doen. Kinect voor 1 speler is onzin, evenals een Move pakket met 4 controllers, wat ook onhaalbaar en niet klantvriendelijk is.

Dat neemt gewoon niet weg, dat Kinect en Move gewoon onder de streep dezeflde prijs hebben, als je met meer dan 1 persoon wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

swopdark schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:00:
[...]

[...]
Klopt volledig, dat is nu eenmaal hoe fanboyism werkt. Je ziet ze nu echter niet in het Move topic klagen over hoe je voor iedere speler apart een controller moet kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Boeboe schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 01:19:
[...]

Klopt volledig, dat is nu eenmaal hoe fanboyism werkt. Je ziet ze nu echter niet in het Move topic klagen over hoe je voor iedere speler apart een controller moet kopen ;)
Nee klopt dat doen ze in het Kinect topic:
PWM schreef op zondag 19 september 2010 @ 15:08:
[...]
Voor 1 speler :) Als je meer spelers wilt gebruiken, komt er nog een keer een setje bij. Qua prijs ontlopen ze elkaar niet heel veel. 2 spelers Move is los iets van 160,-, Kinect is 150,-. Als je 1 speler wilt, is Move inderdaad wel goedkoper.
Maakt ook allemaal niet uit, het zijn gewoon verschillende modellen. MS weet heus wel dat als ze er niet ongelooflijk veel reclame tegenaan gaan gooien de prijs van Kinect veel mensen tegen zullen houden. Men zou dan de kat uit de boom kijken en dat past niet binnen het buissiness model dat MS heeft met Kinect. Kinect moet vanaf dag 1 uitverkocht zijn tot zeker 6 maanden na de launch leverproblemen hebben door de grote vraag. Terwijl Move meer een lang(dood)bloeder is moet Kinect vanaf dag 1 een giga succes worden en daar zorg MS wel voor, reclametechnisch gezien dan.

Het moet ook gezegd worden, het ziet er allemaal veelbelovend uit en alle reviewers durven (mogen) op de door MS opgezette review of preview testcases niks negatiefs te zeggen. De besturing van het systeem ziet erg erg minority rapport uit en dat is wel erg kicken. Het besturen van de menu's lijkt erg, erg soepel en vanzelfsprekend te gaan dat alleen al vind ik een groot succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel benieuwd waar beide systemen eind volgend jaar staan wat de games betreft. Heb sinds vandaag de Move en ben er erg over te spreken. Ik heb echter nog geen reden gezien om ook de Kinect voor mijn 360 aan te schaffen. Hiermee zeg ik niets over de kwaliteit van Kinect maar ik heb nog geen game gezien die mij persoonlijk aanspreekt.
Op shooters hoeven we (voorlopig) niet te rekenen maar zijn er ook bijvoorbeeld games als Sorcery in ontwikkeling voor Kinect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 19:08
fZeroNewbie schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:08:
Gamespot heeft wel een leuke video over Kinect met ruim een uur aan gameplay

http://www.gamespot.com/s...01026&tag=topslot;title;4

Ik vind het toch wel erg cool.
Geweldig filmpje, ik heb vaak moeten lachen.

Grappig hoe kinect je allemaal dingen laat doen die je dan zomaar ook doet om zo hoog mogelijk te scoren, en dan achteraf met echte foto's laat zien hoe debiel je eruit zag. Lijkt me vrij confronterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 22:07:

Op shooters hoeven we (voorlopig) niet te rekenen maar zijn er ook bijvoorbeeld games als Sorcery in ontwikkeling voor Kinect?
Met kinect zullen bepaalde game grenzen verlegt moeten worden. Games als sorcery zijn te klassiek en vereisen een input die kinect zelf nog niet kan geven. Het grote struikelblok voor kinect ontwikkelaars is dat ze teveel denken vanuit de oude situaties. Zo zie je bijvoorbeeld wel racegames voor Kinect maar dan kan je alleen sturen maar niet remmen of gas geven. Je kunt met kinect vast heel gave spreuken en handbewegingen geven voor games als sorcery maar je kan je mannetje niet laten lopen, dit soort games zullen dan "on rails" moeten zijn, wat een game natuurlijk weer een stap terug zet.

Het klink misschien raar maar waar Kinect de grenzen van gameplay overschrijd met full body scan mogelijkheden. is het zo "vernieuwend" dat het de meer basis invoer gegevens aan games nog niet voeden. Natuurlijk kan je voor je tv gaan huppelen om je karakter te laten bewegen maar dit gaat natuurlijk niet werken en zal een pain worden, buiten parety games natuurlijk want daar wil je huppelen. Je kan natuurlijk ook gewoon je bestaande controller gebruiken zullen veel kinect aanhangers roepen maar dan verander je je innovatieve "controllerloze" systeem in een dure move look-a-like. Vergeet niet dat spraakherkenning en gezichtsherkenning (en tracking) ook gewoon op de pseye werken. En dat daarmee Kinect geen meerwaarde heeft. Wat dat betreft zullen er bijvoorbeeld games komen die je met Kinect en move kan spelen waarbij je gewoon je controller blijft vasthouden. Beide versies zullen dan bijvoorbeeld voice command hebben of de arm van de speler kunnen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Takenzo schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 22:45:
[...]

Geweldig filmpje, ik heb vaak moeten lachen.

Grappig hoe kinect je allemaal dingen laat doen die je dan zomaar ook doet om zo hoog mogelijk te scoren, en dan achteraf met echte foto's laat zien hoe debiel je eruit zag. Lijkt me vrij confronterend.
Dat is het ook :+ De eerste keer dat ik het tegenkwam was met Kinect Sports. Ik had net een record op de 100 meter gelopen en was daar best blij mee. Direct daarna toverde de Xbox een filmpje van mij op het scherm tijdens het rennen...... Dan vergaat het lachen je snel. Niet bij de toeschouwers trouwens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
swopdark schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:52:
[...]

Het grote struikelblok voor kinect ontwikkelaars is dat ze teveel denken vanuit de oude situaties.
of:
Het mooie voor Kinect ontwikkelaars is dat wie out-of-the-box durft te denken misschien wel met originele leuke gameplay concepten kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat is ook helemaal geen Kinect issue. Hoeveel ontwikkelaars voor de Wii hebben nou echt out-of-the-box gedacht, en geniale Wii-mote spellen uitgebracht? Er zijn er een paar, buiten Nintendo zelf, maar het is zeeeer beperkt. Hetzelfde geldt voor Move. Nothing we haven't seen before, en zeker geen revolutie. Het is allemaal redelijk standaard werk, waarbij bijvoorbeeld bij FPS-en geen voordeel behaald word, anders dan dat het anders is.

Ontwikkelaars moeten in zijn algemeenheid nadenken over games buiten de traditionele controllers om. Tot nu toe zijn ze enorm geschikt voor partygames, maar als ik wil racen, schieten of rpg-en, dan pak je gewoon de controller (na een uur met je armen te hebben lopen zwaaien, concluderend dat je geen voordeel hebt behaald).

Ik ben zelf ook enorm benieuws of Microsoft (en Sony met hun move) ons echt gaan verrassen met games buiten het party genre om, waarbij je echt denkt: Wow, dat had ik zonder Kinect/Move nooit kunnen spelen. En dan bedoel ik niet boogschieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal anders heel erg veel voordeel uit de Move bij FPS. No way dat ik op de makkelijkste stand het eerste level haal van welke FPS dan ook met een controller. Heb zowel op mijn PS3 als op mijn 360 geprobeerd om shooters te spelen en het wil maar niet lukken. Met de Move gaat het fluitend. Ik besef dat het bij anderen niets uitmaakt maar voor mij is het een wereld van verschil.
Overigens las ik een review van de Move versie van Resident Evil 5 en de reviewer zei dat ie met de Move nauwkeuriger speelt en makkelijker headshots kan doen.

Ik ben benieuwd wat de Kinect gaat brengen, wellicht had de Kinect in combinatie met Little Big Planet een revolutie ontketend op gamegebied maar dat zal Sony wel niet toestaan :) Ik zie al een soort apenkooi voor me in de huiskamer om Sackboy vooruit te helpen.....
Ik denk dat zowel de Move als Kinect een mooie toevoeging worden aan het huidige gamen, zal wel voor de een meer gelden dan voor de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:33:
Ik haal anders heel erg veel voordeel uit de Move bij FPS. No way dat ik op de makkelijkste stand het eerste level haal van welke FPS dan ook met een controller. Heb zowel op mijn PS3 als op mijn 360 geprobeerd om shooters te spelen en het wil maar niet lukken. Met de Move gaat het fluitend. Ik besef dat het bij anderen niets uitmaakt maar voor mij is het een wereld van verschil.
Overigens las ik een review van de Move versie van Resident Evil 5 en de reviewer zei dat ie met de Move nauwkeuriger speelt en makkelijker headshots kan doen.

Ik ben benieuwd wat de Kinect gaat brengen, wellicht had de Kinect in combinatie met Little Big Planet een revolutie ontketend op gamegebied maar dat zal Sony wel niet toestaan :) Ik zie al een soort apenkooi voor me in de huiskamer om Sackboy vooruit te helpen.....
Ik denk dat zowel de Move als Kinect een mooie toevoeging worden aan het huidige gamen, zal wel voor de een meer gelden dan voor de ander.
Mijn ervaring met FPS games op de Wii is ook dat het lekkerder speelt dan met dual analog controller. Mijn probleem met de Kinect is dat het zich mijns inziens niet leent als goede FPS controller.

Trouwens, als ik al jaren lang FPSen met de dual analog controller had gespeelt had ik ook niet direct het voordeel van de Wii / Move controller ingezien. Wellicht ben ik gewoon niet hardcore genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
boshar schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:00:
[...]

Mijn ervaring met FPS games op de Wii is ook dat het lekkerder speelt dan met dual analog controller. Mijn probleem met de Kinect is dat het zich mijns inziens niet leent als goede FPS controller.
Gooi dat maar op een verschil van insteek van Move/Wii vs Kinect. Enige wat ze gemeen hebben is dat ze allebei 'iets' met beweging doen, maar veel meer dan dat ook niet imho :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
BM schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 06:53:
[...]

Gooi dat maar op een verschil van insteek van Move/Wii vs Kinect. Enige wat ze gemeen hebben is dat ze allebei 'iets' met beweging doen, maar veel meer dan dat ook niet imho :)
Met de Kinect methode 'mis' je mijns inziens de shooter (gun) games en de andere besturings optie voor FPSen. Afgaande op de Wii en nu de Playstation Move zijn dat flinke genres voor de nieuwe besturing. Ik zie niet in hoe je met de Kinect dergelijke games kunt besturen (misschien een gebrek van fanatasie van mij hoor).

Ik kan me overigens wel voorstellen dat een FPS met behulp van de Kinect headtracking doet (lijkt me wel gaaf). Voor de rest kan ik me alleen de bewegings en waggle the controller games voorstellen die de Wii / Move nu hebben. (met als nadeel dat je je hele lichaam moet waggle'en ;) )

Heb ik nu iets gemist en zijn er al games aangekondigt die echt iets nieuws doen.

PS (ik heb een Wii en een X-Box Elite, dit is niet bedoeld om de X-Box onderuit te halen ik ben gewoon nieuwschierig of de Kinect mij iets kan bieden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
ivm die FPS en buttons die nodig zijn voor sommige genres in combinatie met Kinnect :

Ik vermoed dat binnen dit en 2 maand een soort gun / controller zal bestaan waarmee ze dat probleem opvangen. En dat in combi met headtracking zoals eerder aangegeven. Althans dat hoop ik :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

PWM schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:22:
[...]
Dat is het ook :+ De eerste keer dat ik het tegenkwam was met Kinect Sports. Ik had net een record op de 100 meter gelopen en was daar best blij mee. Direct daarna toverde de Xbox een filmpje van mij op het scherm tijdens het rennen...... Dan vergaat het lachen je snel. Niet bij de toeschouwers trouwens :+
Tja... Als je je laat leiden over wat anderen van je denken... Ga dan maar lekker op de bank zitten met je controller. Dan is elke andere methode dan je fysieke controller in je hand kansloos.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 13:58
boshar schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:08:
[...]

Met de Kinect methode 'mis' je mijns inziens de shooter (gun) games en de andere besturings optie voor FPSen. Afgaande op de Wii en nu de Playstation Move zijn dat flinke genres voor de nieuwe besturing. Ik zie niet in hoe je met de Kinect dergelijke games kunt besturen (misschien een gebrek van fanatasie van mij hoor).
)

...
Waar ik vooral op hoop is een Ghost Recon-achtige game waarbij je met behulp van stem en gebaren je team opdrachten kan geven. Als je bijvoorbeeld in de lucht een draaiende beweging met je rechterhand maakt, dat ze zich bij jou voegen. Of bij een opgestoken plat hand halt houden en dekking zoeken. Schieten en beweging kan dan nog steeds via de controller gebeuren. Dus een combinatie van de controller en Kinect mogelijkheden.

Ik zie nog fijne dingen gebeuren met Kinect, en dat hoeft voor mij daarom zeker niet zonder fysieke controller zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door GSamson op 02-11-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Ghost Recon leent zich uitstekend daar voor, omdat het spel "traag" is.

Op de eerste xbox was er een game waarbij je zelf niet kon schieten maar 2 squads door allerlei situaties moets leiden, door ze op de goede plekken te zetten.
Dat zou wel werken voor Kinect.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Reviews Kinect:

IGN: 7,5
Eurogamer

Men prijst de technologische ontwikkeling en vooruitgang maar stellen allen vragen bij de uitvoering, Vooral de minimale noodzakelijke lege ruime van 1,8 en 2,5 meter houd een hoop tegen. Verder zijn de game niet veel soeps. Lag verschilt per situatie, speel je met meer man dan zal de lag hoger zijn.

Voor techno junkies een must buy, MS zelf heeft de voorspelling van 3 naar 5 miljoen stuks gezet en dat gaat ze lukken gezien de hype en markteing budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Zeer respectabele scores zie ik anders hoor voor launch games van compleet nieuwe technologie. Het lijkt erop dat in elk geval Kinectimals, Kinect Sports en vooral Dance Central goede launchgames zijn (en nog niet alle games zijn gereviewed). volgens mij beter ontvangen dan de Move launchgames en bij de Wii launch had je ook dit soort cijfers als ik me goed herinner

Mooie Eurogamer review trouwens, geeft mooi weer wat de potentie is en wat de problemen op dit moment zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Wat meer reviews onder elkaar gezet van meerdere sites:
http://www.vg247.com/2010...in-one-place/#more-127479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Allemaal gejank dat MS geen review units uitgaf, en iedereen nam dat lekker over. Blijkt de halve wereld gewoon units te hebben.
swopdark schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:22:
Voor techno junkies een must buy, MS zelf heeft de voorspelling van 3 naar 5 miljoen stuks gezet en dat gaat ze lukken gezien de hype en markteing budget.
Wat denk je van dit:
Dance Central is great fun, it gets you moving, and it's absolutely perfect for parties. Although it's disappointing to see so few features and unlocks included, the actual song selection, dance routines, and the accuracy of the Kinect implementation is what makes Dance Central worth a look.
Er zijn 10 miljoen mensen met zo'n gitaar thuis. Dingen als Rock Band en Singstar zijn razend populair. En nu heeft MS een game op de markt die technisch gezien fantastisch in staat is een mooi feestje te bouwen.

Deze titel alleen gaat in de US Kinect verkopen.

Overigens vallen de launch titel reviews mij mee. Een hoop rotzooi (Joyride, duh) een hoop redelijke titels, en een paar goede. Redelijk on par met de Wii en Move launch wat dat betreft.

Als ik een kleine had, zou ik morgen Kinect halen voor alleen al Kinectimals :)

[ Voor 83% gewijzigd door PWM op 04-11-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

PWM schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:01:
Als ik een kleine had, zou ik morgen Kinect halen voor alleen al Kinectimals :)
Ik, als man van 34, vind Kinectimals anders ook vermakelijk. En dan heb ik het nog niet eens over mijn vriendin. :) Het speelt leuk weg en de reacties van de dieren zijn te schattig O+ :o

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:16
Waar heb je 'm vandaan gehaald dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Eindelijk mag ik er over 'braggen'! Sinds augustus dit jaar staat dit vermakelijke stuk techniek bij mij in huis. Mijn kinderen, mijn vrouw en ik vinden het helemaal geweldig.

Er is inderdaad een groot verschil tussen gamers. Er zijn hardcore gamers die de Kinect niet zien zitten vanwege het soort spellen dat zij spelen, maar er is een veel grotere markt beschikbaar van mensen die er zeker van zullen genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Wehkamp heeft 4 daagse, en de best geprijsde Slim 250Gb+Kinect bundle die ik tot nu toe heb gezien: 329,- ipv 349,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Laatst online: 13-09 18:02
Wehkamp is op het moment inderdaad de goedkoopste, hier is een leuke pricewatch voor games:

http://www.budgetgaming.n...+adventures_hardware.html

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
De Kinect games zijn ook wel betaalbaar, raar genoeg meer dan 10% korting bij sommige, maar ik klaag niet.

Hij lonkt nu wel heel erg...doe het niet....houdt je in.....te laat: besteld! De bundel hierboven :+
Nog wat games erbij om het te completeren, Your Shape en Dance Central mag natuurlijk niet ontbreken, ook al heeft Dance Paradise multiplay en muziek die me wellicht meer aanspreekt.

Als Your Shape bevalt, bestel ik later wel Sports Active2 ook al is die nu lekker geprijst voor 71,95 vind ik het verschil te groot met Your Shape die nu dus 35,99 kost.

En in February hoogstwaarschijnlijk de Micheal Jackson Experience

Ben wel benieuwd welke Kinect spellen jullie hebben besteld, dus gooi het er maar uit en deel je ervaringen tezijnertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Yippie schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 00:56:
.....
En in February hoogstwaarschijnlijk de Micheal Jackson Experience
[video]

Ben wel benieuwd welke Kinect spellen jullie hebben besteld, dus gooi het er maar uit en deel je ervaringen tezijnertijd
Die mevrouwen hebben allemaal van die rare witte dingen in hun handen.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Kinect + Kinect Sports + Dance Central besteld bij de Wehkamp. Jammer genoeg staat er 2 weken levertijd voor Kinect en 1 week voor de games. Dus het lijkt erop dat de eerste levering al uitverkocht is bij Wehkamp?

Voor de fitness wacht ik nog even tot duidelijk is welke de beste is. Die EA variant is trouwens zoveel duurder omdat er extra hardware bij zit (hartslagmeter geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Stormtrooper schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:49:
[...]

Die mevrouwen hebben allemaal van die rare witte dingen in hun handen.... :+
Dat was ook het eerste wat mij opviel :) Daar kan je namelijk zo goed je danspasjes met je voeten mee detecteren LOL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Wauw MS heeft echt een goudmijn aangeboord als je het mij vraagt, zoals verwacht is Kinect absoluut niet geschikt voor hardcore games maar als de helft van de Wii eigenaren hun Wii zat zijn en toe zijn aan iets nieuws staat de 360 binnen een jaar bovenaan de verkooplijsten. Kinect werkt voor de party games gewoon binnen de marges die daarvoor staan en daarnaast is het gewoon een geil stukje techniek. jammer van de prijs maar dit heeft de Wii ook niet tegengehouden heel veel stuks te verkopen. MS heeft Sony achter zich weten te houden op de hardcore markt en ik verwacht dat Kinect veel roet in de verkoopcijfers van de Wii gaat gooien. Ook move gaat het lastig krijgen zichzelf te profileren. Ze zullen moeten inzetten op preciezie en prijs want qua feel en hype gaat Kinect alles hard ownen.

Een dikke pijl in de roos, het kan ook zijn dat de enorme marketing campagne effect op me heeft maar ik als scepticus zie het effect en de fun van Kinect, laat staan de mensen die dance central werkelijk een leuke game vinden! Ik ga natuurlijk geen Kinectimals spelen maar kinderen lopen hier natuurlijk mee weg! Net als mijn neefje trouwens met eyepet. Ik ben erg benieuwd wat er nog meer gaat komen maar als party apparaat is het 150 pct geslaagt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
SeamusXanthus schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:18:
knip
Voor de fitness wacht ik nog even tot duidelijk is welke de beste is. Die EA variant is trouwens zoveel duurder omdat er extra hardware bij zit (hartslagmeter geloof ik)
In EA SPORTS Active 2 worden fitnessresultaten nog nauwkeuriger bijgehouden dankzij de innovatieve draadloze besturing en de nieuwe been- en armbanden die zijn voorzien van bewegingssensoren. Daarnaast beschikt het nieuwe fitnessprogramma over een hartslagmonitor die de intensiteit registreert en worden workout-gegevens bijgehouden en met anderen gedeeld via een nieuwe online module. Met EA SPORTS Active 2 kun je makkelijk en efficiënt trainen waar je zelf wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
swopdark schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:52:
Wauw MS heeft echt een goudmijn aangeboord als je het mij vraagt, zoals verwacht is Kinect absoluut niet geschikt voor hardcore games maar als de helft van de Wii eigenaren hun Wii zat zijn en toe zijn aan iets nieuws staat de 360 binnen een jaar bovenaan de verkooplijsten.
Ik weet het niet hoor. Voor een Wii eigenaar zijn bewegings games niet echt 'iets nieuws'. Bovendien mist de Kinect op dit moment nog de 3rd person shooter en lightgun genres die ook deel uitmaken van de Wii experience...

Voor een het glas is half leeg kijk op de zaak zou je dit review eens moeten lezen http://arstechnica.com/ga...tt-ars-reviews-kinect.ars

Waarschijnlijk zijn het geen Microsoft fans maar toch. Sommige punten die ze aangeven doen er wel degelijk toe. Ik woon in een ruim huis maar 3 meter vanaf de TV vrij houden voor de sensor houd wel in dat ik mijn loodzware bank een meter naar achteren moet schuiven voor iedere speel sessie (die bank moet weer terug als ik de eettafel wil gebruiken). De Kinect is ook in sommige aspecten nauwkeuriger maar bijvoorbeeld bij de tennis, ping pong en golf games kan de Kinect alleen je zwaai meten. Hij kan niet de hoek van je pols meten zoals de Move en Wii morion plus dat doen. Ook het gemis van een knop betekent dat de Kinect versie van bowlen je zwaai meet en dan voor je beslist wanneer je de bal los laat.

Je wint dus wat aan accuratesse aan de ene kant die je aan de andere kant weer kwijt raakt omdat er dingen zijn die de Kinect niet kan. Als de Kinect een soort van Wii Sports maar dan in HD kwaliteit apparaat wordt zie ik het niet aanslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ben ik nu wereldvreemd als ik zeg dat ik niemand ken die minder dan 3 meter ruimte voor zijn tv heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
PWM schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 01:36:
Ben ik nu wereldvreemd als ik zeg dat ik niemand ken die minder dan 3 meter ruimte voor zijn tv heeft
Als ik vanaf mijn tv 3 meter naar achter ga ben ik ondertussen over de salontafel en een fauteuil geklommen hoor :p

[ Voor 18% gewijzigd door BM op 06-11-2010 08:30 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
PWM schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 01:36:
Mijn studentenkamer is maar 4 bij 4. En daar staat dan nog een kledingkast, bed, bureau en koelkast in. Dus dat gaat ook niet echt lukken. Misschien diagonaal door mijn kamer heen.

Echter, ik denk dat ik Kinect vooral thuis ga doen en dan neem ik hem gewoon mee. De games die nu uitkomen zijn niet echt mijn genres, maar ik denk dat ik er met mn ouders en zus nog best wat lol in kan hebben.

Ik vind het daarom ook niet erg dat er nog geen toffe shooters, vette platformers of dergelijks uit zijn. Dat ontwikkelen duurt gewoon langer en dat is niet erg. Zolang de games die nu uitkomen maar van enige kwaliteit zijn. Ik hoef het niet leuk te vinden, maar het moet wel een normale prijs/kwaliteit verhouding zijn, anders flopt het net zoals een hoop Wii games.

Ik heb het idee dat de games die het meest gepromoot worden ook daadwerkelijk van acceptabel niveau zijn, dus maak me nog geen zorgen. Zodra mensen via marketing een baggerspel kopen, is het snel afgelopen. De reden dat bij de Wii het aantal games per verkochte console ook zo laag zit. Je doet daar nogal snel een miskoop. Bovendien is het enerzijds een party-console met minigames. En anderzijds een die-hard gamer console met Mario, Zelda en Metroid. Games die ik de doelgroep voor partygames niet zo snel zie doen.

Waar ik me momenteel zorgen over maak is dat er nog geen hele toffe games zijn aangekondigd. Al is er maar 1 AAA game die gebruik maakt van de Kinect, dan zul je al een stuk meer verkopen, omdat je weet dat het meer dan een Partygame-Controller zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De afstand die je nodig hebt is ook afhankelijk van je lengte. De camera moet namelijk je lichaam herkennen en nog wat extra ruimte voor sprongen en je handen boven je hoofd houden.

Een groot persoon moet mogelijk op 2,5 meter staan. Een kleiner persoon kan al minder dan 2 meter van de kinect volledig worden herkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Zo makkelijk laten trends zich niet voorspellen vrees ik :) (kijk bv naar de Wii)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
boshar schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 23:19:
[...]

Ik weet het niet hoor. Voor een Wii eigenaar zijn bewegings games niet echt 'iets nieuws'. Bovendien mist de Kinect op dit moment nog de 3rd person shooter en lightgun genres die ook deel uitmaken van de Wii experience...

Voor een het glas is half leeg kijk op de zaak zou je dit review eens moeten lezen http://arstechnica.com/ga...tt-ars-reviews-kinect.ars

Waarschijnlijk zijn het geen Microsoft fans maar toch. Sommige punten die ze aangeven doen er wel degelijk toe. Ik woon in een ruim huis maar 3 meter vanaf de TV vrij houden voor de sensor houd wel in dat ik mijn loodzware bank een meter naar achteren moet schuiven voor iedere speel sessie (die bank moet weer terug als ik de eettafel wil gebruiken). De Kinect is ook in sommige aspecten nauwkeuriger maar bijvoorbeeld bij de tennis, ping pong en golf games kan de Kinect alleen je zwaai meten. Hij kan niet de hoek van je pols meten zoals de Move en Wii morion plus dat doen. Ook het gemis van een knop betekent dat de Kinect versie van bowlen je zwaai meet en dan voor je beslist wanneer je de bal los laat.

Je wint dus wat aan accuratesse aan de ene kant die je aan de andere kant weer kwijt raakt omdat er dingen zijn die de Kinect niet kan. Als de Kinect een soort van Wii Sports maar dan in HD kwaliteit apparaat wordt zie ik het niet aanslaan.
Aangezien er ook spraakbesturing mogelijk is kun je het loslaten van de bowlingbal perfect door de speler laten bepalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook leuk, MSN'nen met je Kinect.

De camera past zich automatisch aan een een veranderende omgeving.
Zie: http://wmpoweruser.com/wi...r-chat-with-video-kinect/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 17:52:
Ook leuk, MSN'nen met je Kinect.

De camera past zich automatisch aan een een veranderende omgeving.
Zie: http://wmpoweruser.com/wi...r-chat-with-video-kinect/
En dan nu graag met skype :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
D-Ed schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 17:03:
[...]

Aangezien er ook spraakbesturing mogelijk is kun je het loslaten van de bowlingbal perfect door de speler laten bepalen ;)
Zou kunnen maar zo werkt het momenteel dus niet. Dus het enige dat je nu hoeft te doen is met je arm te zwaaien. Bovendien bowlen is iets wat je met je hand doet. Het lijkt me vrij lastig om mijn zwaai te combineren met een 'LOS!' schreeuw op het juiste moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Voor de zonnebank figuren onder u: Kinect has problems recognizing dark-skinned users? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ben zelf nog niet echt onder de indruk. Het is leuk, maar de prijs is echt veel te hoog (Xbox 360 en dan nog een Kinect), zit - naar mijn mening - toch nog net iets te veel lag in en mijn eerste indruk was eigenlijk ongeveer hetzelfde als bij EyeToy wat alweer een aantal jaar geleden is.

Verkopen doet het vast wel. Mag ook wel als je een half miljard aan reclame spendeert en acties zoals bij Oprah organiseert.

Ik denk dat Sony ook wel blij is, want lagen we eerlijk zijn: de Move is goedkoper voor Sony (minder geld aan reclame, minder geld naar ontwikkeling van software etc.) en alle reclame voor de move komt praktisch gezien van Microsoft aangezien zij het steeds vergelijken met de move.

Microsoft blij. Sony blij. Gebruikers (hopelijk) blij (?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
boshar schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 22:02:
[...]

Zou kunnen maar zo werkt het momenteel dus niet. Dus het enige dat je nu hoeft te doen is met je arm te zwaaien. Bovendien bowlen is iets wat je met je hand doet. Het lijkt me vrij lastig om mijn zwaai te combineren met een 'LOS!' schreeuw op het juiste moment.
Aha, daar had ik nog geen notie van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor hardware zit er eigenlijk in dat kinect?
Zit er duur spul is of zijn het vooral de development kosten die de prijs zo hoog maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Het grootste onderdeel zal wel ontwikkelings kosten zijn ja.
Het originele ontwerp is al aangepast omdat die anders nog duurder zou zijn in het maken.

Wat de winstmarge is per verkochtte Kinect cam, is lastig te zeggen.
Maar als je de ontwikkelkosten erin meeneemt, zullen er aardig wat verkocht moeten worden als ze het al ooit terug verdienen. De toename in spellenverkopen en klantenbinding is denk ik het meest waardevolle wat niet direct in $´s is uit te drukken.

Zoals je kunt lezen op o.a. Wikipedia, bestaat Kinect uit zowel hardware alsmede software
The Kinect sensor is a horizontal bar connected to a small base with a motorized pivot, and is designed to be positioned lengthwise below the video display. The device features an "RGB camera, depth sensor and multi-array microphone running proprietary software", which provides full-body 3D motion capture, facial recognition, and voice recognition capabilities. Voice recognition capabilities will be available in Japan, the United Kingdom, Canada and the United States at launch, but have been postponed until spring 2011 in mainland Europe. The Kinect sensor's microphone array enables the Xbox 360 to conduct acoustic source localization and ambient noise suppression, allowing for things such as headset-free party chat over Xbox Live.

The depth sensor consists of an infrared projector combined with a monochrome CMOS sensor, and allows the Kinect sensor to see in 3D under any ambient light conditions. The sensing range of the depth sensor is adjustable, with the Kinect software capable of automatically calibrating the sensor based on gameplay and the player's physical environment, such as the presence of furniture.

Kinect is based on software technology developed internally by Microsoft and range camera technology by Israeli developer PrimeSense, which interprets 3D scene information from a continuously-projected infrared pattern.
Los zullen die onderdelen misschien niet zoveel kosten, zeker niet in massaproductie, maar zonder de bijbehorende software heb je daar nog niet veel aan.

Verder zijn er natuurlijk nog wel andere toepassingen voor te bedenken wat we in de korte toekomst kunnen verwachten. Een hele goede non profit oplossing zou bijv. gebarentaal herkenning voor doven kunnen zijn, zodat ook zij kunnen communiceren met anderen in het digitale tijdperk.

[ Voor 23% gewijzigd door Yippie op 07-11-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Deze site geeft een mooi overzicht wat er in een Kinect zit.
http://www.ifixit.com/Tea...ft-Kinect-Teardown/4066/1

Een filmpje dat laat zien wat de IR van de Kinect doet
YouTube: Kinect with nightshot

Een site met voorbeelden van typische huis / game kamers en hun Kinect geschiktheid.
http://www.joystiq.com/20...ur-living-rooms-a-survey/

In het IGN review noemen ze het volgende over multiplayer:

"Meanwhile, in table tennis, all of the body tracking that makes the event so cool and different in single-player is absent with local doubles matches."

Wat zou je je daar nu bij voor moeten stellen. Beweegt dan alleen het batje nauwkeurig als je met z'n tweeen speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

boshar schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 23:19:

Do we still like the Move more?

The lack of buttons with the Kinect is a big, big problem. There are very basic things that none of these games do. Controlling a character in a third- or first-person game? There is no easy way to do that, so no one does. The racing game takes control of the gas and braking away from you, because there is no way for the player to control it. Bowling doesn't allow you to control when you let go of the ball. There were multiple times when I wished for a button or two so the software didn't have to hold my hand quite as much.

Also, many of these games are fun and the experience really is impressive, but where do we go from here? I get the uneasy feeling that we've already seen most of what the hardware can do in terms of games, at least until Microsoft admits defeat with the lack of buttons and creates games that use both the Kinect hardware and a physical controller. Notice how many games mirror each other, in a thin selection of genres. How many times are we hitting balls coming at us with our hands and body? How many fitness and dancing games do we need? The demos for the upcoming Star Wars and Harry Potter games also seem too similar: you stand there, defeat all the enemies, move forward on rails, and repeat.

The Move side-steps all these issues by having you hold one or two controllers. Sony's solution also allows for more precision in movement, as we saw when we compared the Table Tennis games on the two pieces of hardware. You can twist the Move controller in your hand and your on-screen counterpart rotates its wrist in the same way. With the Kinect, your hands are more like static blocks; there is no fine control.
Sony attacks the Kinect

We've played a variety of games on both pieces of hardware, and there are very few things the Kinect does that the Move cannot—at least so far—but there are many things that the Move does that the Kinect is simply unable to replicate. Some of them are as simple as moving a character in a game, or deciding when to apply brakes in a racing game. These are very basic things that developers are going to have to get very creative to work around.

There is also the issue of space: you need a lot of it to play multiplayer games, or to be comfortable playing single-player games. Take a peek at that sample living room image again—if your room doesn't look like a wide open gymnasium with a ton of clearance, you're going to have problems. The Move doesn't have these limitations, and most games will work just as well if you're sitting on your couch or standing in front of your screen. The Move will work in nearly any environment, where the Kinect helpfully suggests you move your couch out of the way and may chide you for having a playing space that's too small. There are going to be many potential customers who simply don't have the space near their systems to play Kinect games. That seems terribly limiting for a product that Microsoft hopes will have wide appeal.

Which isn't to say the picture is bleak. These games are fun, and they make you sweat, and when it all works well the experience draws you into the game in a way that's absolutely amazing. Every now and again I did get the feeling I was playing something very special, and nearly magical. For casual gamers, and those with a family, this is very cool stuff. The question, at least when it comes to games, is where things go from here.
Wat ars technica schrijft is echt een hele goed conclusie voor Kinect, het systeem levert soms magische ervaringen maar daar blijft het bij want een blik in de toekomst aan games durft niemand te geven want niemand heeft het antwoord op het ontbreken van knoppen.

Maar ik denk dat al deze technische problemen er niet voor gaan zorgen dat Kinect niet hard gaat verkopen, ook al blijven de games herhalend dit maakt niet uit. Kinect richt zich op de doelgroep die ook massaal de Wii hebben gekocht ondankt het uitblijven van de games. De meeste mensen die een Wii hebben zitten niet te wachten op donkey kong of mario. die waren al blij dat za Wii sports konden spelen en so will be the story met Kinect adventures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 12-09 11:59
Nou heb hem ook maar besteld ;-) ben heel erg benieuwd.
met wat mazzel heb ik hem woensdag binnen :) al is het wel een gare week om kinect te releasen :P
ik vermoed dat ik meer bezig ben met black ops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Waar heb jij hem besteld Donnie Darko? Ik zat gisteren ook te neuzen, maar denk dat ik hem gewoon in de Mediamarkt ga halen zodra deze binnen is.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 12-09 11:59
Nitai schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:59:
Waar heb jij hem besteld Donnie Darko? Ik zat gisteren ook te neuzen, maar denk dat ik hem gewoon in de Mediamarkt ga halen zodra deze binnen is.
heb hem gewoon bij bol besteld. daar ik weinig tijd heb deze week om de winkel binnen te lopen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hem reeds in de winkel gespot , of gevraagd en meegekregen bij een mm of saturn?
Ga proberen er vandaag 1 op de kop te tikken :)
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste