Jta, met die 25% buff is het wel erg gemakkelijk geworden. We clearen 11/12 nu binnen 2 uur....
Gisteren maar 22 uit de 25 voor ICC25 (en dat op een farm dag!). Op dat soort momenten is die buff eigenlijk best wel makkelijk. We zijn namelijk maar gewoon gestart en hebben gekeken waar we zouden stranden. Uiteindelijk hebben we alles nog kunnen doen behalve de wing bosses hebben we geskipped. Het scheelt wel als men serieus bezig want waar we de laatste paar weken nog 2 á 3 marks op Saurfang haalden wegens slacken op adds haalden we dit keer maar 1 (misschien net 2) marks en dat met minder mensen. Voor de verandering had ik een keer niet 2x meer damage done op adds dan de eerstvolgende op de lijst.
Verder nog geprobeerd weekly (Lord Jaraxxus) te doen op mijn DK dps alt. Een groep gevonden die tenminste geen eisen stelde aan de groepsleden en gekeken de GS ging ik ervan uit dat het geen probleem zou zijn. Eerste attempt, ik krijg de eerste Snobold op me en zie letterlijk het healthbalkje niet bewegen tot ik me eigen snobold raak met Pestilence en zelfs toen leek het als alleen mijn disease de damage op die snobold deed. Er waren uiteindelijk 4 snobolds gespawned voor de boss neer ging en ik had er bijna eentje kapot (die van een healer). M'n recount was weer eens bugged dus ik kon niet zien wat de rest aan dps deed. Mja, 2de attempt waren er eindelijk andere mensen die ook snobolds aanvielen maar toch vond ik het niet snel gaan. Ook hier weer een wipe aan het begin van acidmaw en ik vroeg vervolgens of iemand de dps kon linken. Blijkt het gewoon de ik bovenaan stond met een kleine 4k dps en de rest (beter gegearde) stond daar dus onder. Één van de tanks stond zelfs op de 4de plaats met damage done... Ik ben er maar uit gegaan, ik had immers toch nog maar een kleine 30 minuten over voordat ICC zou beginnen.
Verder nog geprobeerd weekly (Lord Jaraxxus) te doen op mijn DK dps alt. Een groep gevonden die tenminste geen eisen stelde aan de groepsleden en gekeken de GS ging ik ervan uit dat het geen probleem zou zijn. Eerste attempt, ik krijg de eerste Snobold op me en zie letterlijk het healthbalkje niet bewegen tot ik me eigen snobold raak met Pestilence en zelfs toen leek het als alleen mijn disease de damage op die snobold deed. Er waren uiteindelijk 4 snobolds gespawned voor de boss neer ging en ik had er bijna eentje kapot (die van een healer). M'n recount was weer eens bugged dus ik kon niet zien wat de rest aan dps deed. Mja, 2de attempt waren er eindelijk andere mensen die ook snobolds aanvielen maar toch vond ik het niet snel gaan. Ook hier weer een wipe aan het begin van acidmaw en ik vroeg vervolgens of iemand de dps kon linken. Blijkt het gewoon de ik bovenaan stond met een kleine 4k dps en de rest (beter gegearde) stond daar dus onder. Één van de tanks stond zelfs op de 4de plaats met damage done... Ik ben er maar uit gegaan, ik had immers toch nog maar een kleine 30 minuten over voordat ICC zou beginnen.
Gisteren nog wat met me shaman gedaan, level 37 nu, bijna 38 en dus bijna dual wield
Vandaag voor de wedstrijd maar ff een boost door SM zien te krijgen van 1 van de ander mensen waar ik mee op TS zit. En dan zien of ik de 40 haal. Ik ben skinner/LW dus ik ga ook zeker stranglethorn doen, al is het alleen om green hills of stranglethorn achievement, the collected nessingwary achievement is een must voor al me chars
Ben beniewd hoe goed dual wield is
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Gister uiteraard ICC25 ingedoken.
Ipv van alles heroic te facerollen hebben we maar besloten om voor achivements te gaan.
Al met al een leuke avond , we moeten alleen nog Neck Deep-in-Vile en dan hebben we onze draakjes , ga hier wel wat problemen mee verwachten aangezien we altijd , maar dan ook altijd heel weinig ranged hebben
Ipv van alles heroic te facerollen hebben we maar besloten om voor achivements te gaan.
Al met al een leuke avond , we moeten alleen nog Neck Deep-in-Vile en dan hebben we onze draakjes , ga hier wel wat problemen mee verwachten aangezien we altijd , maar dan ook altijd heel weinig ranged hebben
Grappig wij hadden gisteren weer 0 melee (uitgezonderd 2 hunters dan). W-t-f, 2 maanden terug moesten we er 5 benchen.kowapanga schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:19:
Bnet pindle#2913
Gisteren 450 jewelcrafting aangetikt.
Nu nog op zoek gaan naar de meest courante cuts.
Ik denk dat dit zijn:
Blue: Sta
Red: Str, Agi, ARP, SP
Geel: Int, Hit
Of zijn andere cuts meet in trek?
Ik denk dat dit zijn:
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Neck Deep in Vile hoort niet bij de meta!kowapanga schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:19:
Ik kan dat beamen met mijn draakje en nog niet dat achievement.
Dit is alleen voor 10 man dat dit er niet bij hoort blijkbaar.
(Doorstreept om geen mis-informatie te versturen)
[ Voor 10% gewijzigd door khrin op 24-06-2010 11:18 ]
Bepaalde gems verdien je op zich best goed aan, alleen is de afzetmarkt wat beperkt:
Expertise, Arp, Attack Power.
Dit zijn bij ons van die redelijk ondergeschoven kindjes. Je ziets ze bijna nooit op de AH staan.
Of ja, zag. Aangezien ik alles zelf cut let ik daar niet meer zo op
Ik weet niet hoe het zit met Haste gems? Mages & Enh shammies stacken die nog wel eens. Maar kan zijn dat daar de afzet markt te groot voor is om ook echt winst te maken.
Ligt denk ik gewoon aan je server... Ik koop gewoon de recipies die ik zelf nodig heb
Edit: Ben blind, Arp had je er al bij staan
Expertise, Arp, Attack Power.
Dit zijn bij ons van die redelijk ondergeschoven kindjes. Je ziets ze bijna nooit op de AH staan.
Of ja, zag. Aangezien ik alles zelf cut let ik daar niet meer zo op
Ik weet niet hoe het zit met Haste gems? Mages & Enh shammies stacken die nog wel eens. Maar kan zijn dat daar de afzet markt te groot voor is om ook echt winst te maken.
Ligt denk ik gewoon aan je server... Ik koop gewoon de recipies die ik zelf nodig heb
Edit: Ben blind, Arp had je er al bij staan
[ Voor 4% gewijzigd door detheavn op 24-06-2010 10:08 ]
Blue: Stamina_Peter2_ schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:55:
Ik denk dat dit zijn:
Purple: Alle combinaties tussen boven en onder (incl mp5/spi van blauw voor casters)
Red: Str, Agi, Ap, Arp, SP
Orange: Alle combinaties tussen boven en onder
Yellow: Hit, Crit, Haste, Int
Green: Alle combinaties tussen de 1e en laatste (incl de mp5 variant voor casters)
Meeste cuts gaan op trollbane weg voor 140/160. Maar vaak kan je voor sommige cuts die niet op de AH staan nog 200+ krijgen. Veel spelers nemen gewoon niet de moeite om in /2 om een cut te vragen en kopen gewoon een gem.
Wat ook goed verkoopt zijn de metagems. Kosten zo'n 20g om te maken en ik krijg er rond de 50/70g voor.
Bij de 25 man zit hij er nog steeds in.khrin schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:05:
[...]
Neck Deep in Vile hoort niet bij de meta!
Ik handel gewoon in de high-volume gems. Solid Majestic Zircon, Purified Dreadstone, Reckless Ametrine, Runed Cardinal Ruby en Quick/Smooth King's Amber. Marges zijn klein, maar ze verkopen meestal wel gewoon met iets van een marge (15 tot 60g). Minder dan 15g marge en ik post niet, want de kosten om gems te posten zijn redelijk hoog_Peter2_ schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:55:
Ik denk dat dit zijn:
Naar mijn weten is dit alleen bij de 10m het geval (omdat je anders teveel ranged mee moet nemen denk ik?)khrin schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:05:
[...]
25 hoort ie er gewoon nog bij , anders had ik me achivement en me draakje wel gehad gister
Je zal de AH op jouw realm goed in de gaten moeten houden. Houdt er rekening mee dat je 'laat' bent met het levelen van JC, dus bijna alle JC's op je realm hebben al een flink aantal recepies, met de focus op dat wat ze zelf gebruiken en alle pure varianten. Tevens is je bron van gems interessant: als je badges gebruikt zijn de pures 2x zo duur als de combo gems. (20 badges vs 10 badges) Als je 140/150g voor een pure krijgt en 100/110 voor een combo (mijn realm paar maanden terug) dan maak je dus een bak meer marge op de combo. (naja marge, gratis gems is 100% winst_Peter2_ schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:55:
Ik denk dat dit zijn:
Advertising in trade: de gasten die al een tijd JC op max hebben zijn inmiddels voorzien van alle cuts die daadwerkelijk in gebruik zijn, dus tja, cutten voor een tip kan, maar er zit niet echt verschil tussen gem A of gem B
We spend our years as a tale that is told
Moest gister een Yellow crit halen, mat stond voor 110G op AH en de gem was 120G. Dus heb hem idd maar op AH gehaald.ImdaMned schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:21:
[...]
Meeste cuts gaan op trollbane weg voor 140/160. Maar vaak kan je voor sommige cuts die niet op de AH staan nog 200+ krijgen. Veel spelers nemen gewoon niet de moeite om in /2 om een cut te vragen en kopen gewoon een gem.
Meestal geef ik 5g tip, dus de 5g die ik nu extra heb betaald vind ik nog wel te verwaarlozen.
Is het verschil groter ga ik wel /2 vragen naar een JC.
Meestal haal ik de mat voor 60a70G, en dan bespaar je idd nog wel wat.
Dagboekje,
Gisteren zijn we weer ICC10 ingeweest. De raidlock van vorige week was verlengd zodat we meteen met Lich King tries konden beginnen. Het doel van gisteren was om in ieder geval de eerste fase + de fase transitie naar de tweede fase goed te beheersen. We hadden ons dit vrij beperkte doel gesteld omdat we doordeweeks geen lange raid avonden willen (we stoppen dan meestal uiterlijk 22.00 of eerder als het doel voor die avond bereikt is, wat regelmatig het geval is).
LK fase 1 is goed te doen. MT en OT tankten hun mobs dicht bij elkaar, waardoor we de Ghouls konden gebruiken om de Necrotic Plague te stacken en uiteindelijk de grote add te doden. Wat we hier scherp moesten krijgen was dat we goed op moesten letten of een ranged de plague kreeg. In dat geval moet de ranged even naar de ghouls rennen en pas dan mag hij gedisspelled worden. DPS op de adds was op deze manier voor ons niet nodig.
Een soepele overgang naar fase 2 had nog wel wat oefening nodig, vooral dat iedereen goed oplet zodat hij/zij niet naar beneden valt bij het beginnen van fase 2. Ook het gecoördineerd bewegen naar de zijkant als de LK op ongeveer 71% zit en vervolgens ranged groeperen en een tank aan beide zijden vergde een beetje oefening.
Dit alles hadden we er vrij snel goed inzitten. We hebben ook nog een stukje van fase 2 meegepikt, maar daar niet heel serieus op geoefend. Fase 1 + de overgang naar fase 2 hebben we nu in ieder geval prima onder controle. Prima kort raid avondje zo
.
Daarna nog even de Horde steden langsgeweest om de flames te stelen, hetgeen zonder noemenswaardige problemen verliep. Ook nog de Torch Juggler achievement gehaald. Dit heb ik maar even op een vrij laat tijdstip gedaan zodat de latency wat minder was. Met 100+ latency kreeg ik het niet voor elkaar. Nu moet ik nog de Flame Warden achievements van Eastern Kingdoms, Outlands en Northrend + het dansen met een Midsummer setje aan doen en dan heb ik de meta ook weer klaar.
Gisteren zijn we weer ICC10 ingeweest. De raidlock van vorige week was verlengd zodat we meteen met Lich King tries konden beginnen. Het doel van gisteren was om in ieder geval de eerste fase + de fase transitie naar de tweede fase goed te beheersen. We hadden ons dit vrij beperkte doel gesteld omdat we doordeweeks geen lange raid avonden willen (we stoppen dan meestal uiterlijk 22.00 of eerder als het doel voor die avond bereikt is, wat regelmatig het geval is).
LK fase 1 is goed te doen. MT en OT tankten hun mobs dicht bij elkaar, waardoor we de Ghouls konden gebruiken om de Necrotic Plague te stacken en uiteindelijk de grote add te doden. Wat we hier scherp moesten krijgen was dat we goed op moesten letten of een ranged de plague kreeg. In dat geval moet de ranged even naar de ghouls rennen en pas dan mag hij gedisspelled worden. DPS op de adds was op deze manier voor ons niet nodig.
Een soepele overgang naar fase 2 had nog wel wat oefening nodig, vooral dat iedereen goed oplet zodat hij/zij niet naar beneden valt bij het beginnen van fase 2. Ook het gecoördineerd bewegen naar de zijkant als de LK op ongeveer 71% zit en vervolgens ranged groeperen en een tank aan beide zijden vergde een beetje oefening.
Dit alles hadden we er vrij snel goed inzitten. We hebben ook nog een stukje van fase 2 meegepikt, maar daar niet heel serieus op geoefend. Fase 1 + de overgang naar fase 2 hebben we nu in ieder geval prima onder controle. Prima kort raid avondje zo
Daarna nog even de Horde steden langsgeweest om de flames te stelen, hetgeen zonder noemenswaardige problemen verliep. Ook nog de Torch Juggler achievement gehaald. Dit heb ik maar even op een vrij laat tijdstip gedaan zodat de latency wat minder was. Met 100+ latency kreeg ik het niet voor elkaar. Nu moet ik nog de Flame Warden achievements van Eastern Kingdoms, Outlands en Northrend + het dansen met een Midsummer setje aan doen en dan heb ik de meta ook weer klaar.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
- Mektheb
- Registratie: December 2006
- Laatst online: 21:37
- World of Warcraft Burning Crusade, Collector's Edition
- World of Warcraft: Burning Crusade Collectors Edition
- Warcraft
- World of Warcraft Collector
- World Of Warcraft - Wrath Of The Lich King
- World Of Warcraft - The Burning Crusade
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- World Of Warcraft - Battlechest
- Activision Blizzard
- Blizzard
:strip_icc():strip_exif()/u/202430/458684_q.jpg?f=community)
Zo moeilijk is neck deep in vile nietkhrin schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:05:
[...]
Verwijderd
Gisteravond een rare avond. De guild ging ICC25 in om vanaf BQL verder te gaan. Woensdagavond heeft altijd teveel inschrijvingen. Ik zat derhalve op de bank.
Na 3x Frost Lord te hebben gedaan (wat zo'n 10 minuten kost, *love* snelle Frost emblems), ben ik op zoek gegaan naar een pug. Ik had een avond de tijd en wilde ICC10 op Zaluthar of Zalnei, of ToC10/25 op Zalut gaan doen. Uiteindelijk een volledig guild ICC10 gevonden, die alleen nog een paladin tank zochten. Mijn enige reden om ICC10 op m'n main te doen is meer tank gear krijgen en de dps trinket van LDW. Ik had afgesproken, dat ik daarop mocht meerollen als mainspec. Ik denk: prima!
De groep zag er redelijk veelbelovend uit, met een goede samenstelling en de mensen zaten redelijk in de gear (5.0k-5.8k GS, in tank spec heb ik zelf 5.4k). Maar toen... op iedere baas in ICC10 Lower Spire zijn we een keer gewipet en zelfs op de trash naar Marrowgar! De healers waren niet capabel genoeg, dus zijn ze van 2 naar 3 healers gegaan, toen ging het al wat beter.
Maar er werden ook wel veel fouten gemaakt door iedereen. Bij de trash naar Marrowgar ging dps voor de big skeletons: cleave, dood. Bij Lady Deathwhisper werd de Curse of Torpor niet snel genoeg gedispeld, sta je daar als tank zonder kans om adds op te pikken omdat alles op cooldown staat. Tevens veel dps die in de groene shit bleef staan. Zelfs op Gunship gewipet, doordat mensen waren vergeten om hun rocket pack te equippen. Tweede poging (die wel slaagde) gingen er 3 players dood, doordat de tank al naar de eigen boot terug was, en Saurfang daarom dps ging aanvallen. Op Saurfang uiteindelijk werden de adds te traag weggewerkt en was de dps te laag, enrage dus...
Uiteindelijk 2 uur in de instance geweest, slechts 3/12 omgelegd en een kleine upgrade voor mijn tank neck gekregen. Maar ook veel respect verdiend dat ik als gepugde tank het zo lang met ze heb volgehouden. Ze vonden het namelijk zelf ook genant om zoveel wipes te hebben.
Ze vroegen nog of ik volgende week weer wilde... Dat heb ik maar afgehouden.
Vanavond hopelijk dualtasken: NL-Kameroen en ICC25.
Na 3x Frost Lord te hebben gedaan (wat zo'n 10 minuten kost, *love* snelle Frost emblems), ben ik op zoek gegaan naar een pug. Ik had een avond de tijd en wilde ICC10 op Zaluthar of Zalnei, of ToC10/25 op Zalut gaan doen. Uiteindelijk een volledig guild ICC10 gevonden, die alleen nog een paladin tank zochten. Mijn enige reden om ICC10 op m'n main te doen is meer tank gear krijgen en de dps trinket van LDW. Ik had afgesproken, dat ik daarop mocht meerollen als mainspec. Ik denk: prima!
De groep zag er redelijk veelbelovend uit, met een goede samenstelling en de mensen zaten redelijk in de gear (5.0k-5.8k GS, in tank spec heb ik zelf 5.4k). Maar toen... op iedere baas in ICC10 Lower Spire zijn we een keer gewipet en zelfs op de trash naar Marrowgar! De healers waren niet capabel genoeg, dus zijn ze van 2 naar 3 healers gegaan, toen ging het al wat beter.
Maar er werden ook wel veel fouten gemaakt door iedereen. Bij de trash naar Marrowgar ging dps voor de big skeletons: cleave, dood. Bij Lady Deathwhisper werd de Curse of Torpor niet snel genoeg gedispeld, sta je daar als tank zonder kans om adds op te pikken omdat alles op cooldown staat. Tevens veel dps die in de groene shit bleef staan. Zelfs op Gunship gewipet, doordat mensen waren vergeten om hun rocket pack te equippen. Tweede poging (die wel slaagde) gingen er 3 players dood, doordat de tank al naar de eigen boot terug was, en Saurfang daarom dps ging aanvallen. Op Saurfang uiteindelijk werden de adds te traag weggewerkt en was de dps te laag, enrage dus...
Uiteindelijk 2 uur in de instance geweest, slechts 3/12 omgelegd en een kleine upgrade voor mijn tank neck gekregen. Maar ook veel respect verdiend dat ik als gepugde tank het zo lang met ze heb volgehouden. Ze vonden het namelijk zelf ook genant om zoveel wipes te hebben.
Wohoe, nieuwe mijlpaal voor mij, gisteren 1k dps gehaald op mijn lvl 72 warrior tank in Utgarde Keep. 36% damage done. Kreeg zelfs een complimentje van andere dps. 
[/showoff]
[/showoff]
http://hawvie.deviantart.com/
Dat lukte mij gisteren goed tijdens DuitslandVerwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:49:
Live stream open en ff alt-tab als er gescoord word, zo heb ik me eigen gister bijna dood laten gaan op Putri
"Don't let your dreams be memes"
Jammer man,Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:49:
Gisteravond een rare avond. "...'
Heb gister aardig was Hc's kunnen doen, en vond nog een groepje voor de weekly, (X-2).
Stond ik leuk met 3k GS met een dps van 2.5K onderaan de dps lijst te bungelen,
Had ik natuurlijk weer eens geen geluk bij het rollen op een mooie chest, tollde 2

had ik aan het einde van de avond 45 EoT's en ff massive upgrade shoulders gehaald.
En toen kwam ik in Oculos, tank gelijk DC, toen maar geleavd en maar even laatste kwartiertje voetbal gekeken.
Pff die woensdag farm-only raiders hebben wij ook. Die zijn ook de eersten die bankzitten, mensen met hoge attendance gaan dan altijd voor, misschien een idee.Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:49:
Gisteravond een rare avond. De guild ging ICC25 in om vanaf BQL verder te gaan. Woensdagavond heeft altijd teveel inschrijvingen. Ik zat derhalve op de bank.
Met die gearscores toch maar 3 plat na 2 uur??? Toch tijd voor een potje l2p snap wel dat je het ff afhoudt
Bnet pindle#2913
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Jeeeej weer de special feelingQ u o t e:
In my opinion epic gear should be hard to get, one can say "fight an epic battle" for it, else it isnt epic.
Well, hopefully this comes as good news. We're actually working on restoring the epic feeling to epic items in Cataclysm. Epic loot should be epic, and something to be very proud of. Our plan is to try and get the Heroic -> Blue Gear and Raid -> Purple Gear balance back.
This is further proof that not everything Deathwing does is entirely a bad thing. =)
source : http://blue.mmo-champion.com/t/13816832302/epic
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 24-06-2010 11:19 ]
Beetje matige oplossing, zijn we net allemaal gewend om altijd fully epic te zijn gaan ze dat ineens weer terug brengen naar mostly blueMektheb schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:17:
[...]
Jeeeej weer de special feeling
Ze kunnen beter een nieuw soort item introduceren hehe, epic-epics
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Sja, denk ze er achter komen sommige dingen niet helemaal zijn gelopen zoals ze woudenEnigmaNL schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:22:
[...]
Beetje matige oplossing, zijn we net allemaal gewend om altijd fully epic te zijn gaan ze dat ineens weer terug brengen naar mostly blue
En verder boeiend het is een kleurtje
Ookal zijn ze roze
Mwah, ik denk dat spelers zich aardig snel zullen aanpassen aan een dergelijke wijziging. Ik vind er niks matigs aan, het wordt er juist weer logisch van. Zoals het nu is kun je de epics uit heroics vergelijken met de endgame versie van greenies die je tijdens het levelen te pas en te onpas krijgt en dat doet geen recht aan de term "epic".EnigmaNL schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:22:
Beetje matige oplossing, zijn we net allemaal gewend om altijd fully epic te zijn gaan ze dat ineens weer terug brengen naar mostly blue
Om nou een nieuw gearkleurtje te introduceren terwijl er al een prima systeem ligt vind ik wat tever gaan. Gebruik het bestaande systeem zoals het oorspronkelijk bedoeld was en het "probleem" is IMO opgelost.
Niet dat ik heel veel geef om paarse pixels trouwens. Ik heb meer plezier in het neerleggen van een boss dan het krijgen van de loot. Gear is uiteindelijk niet meer dan een middel vind ik.
[ Voor 13% gewijzigd door Dricus op 24-06-2010 11:32 ]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Ach het bewijst maar weer dat je nog zo hard geboost kan worden door je guild ect. maar als je shit niet snapt dan wipe je gewoonporn* schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:08:
Met die gearscores toch maar 3 plat na 2 uur??? Toch tijd voor een potje l2p snap wel dat je het ff afhoudt
Beter!!Mektheb schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:17:
[...]
En nu weer blue dungeon-class sets please
Tja, ik heb sinds Vanilla al in full epic gelopen, en dat is afgezien van een paar week na een expansion niet veel aan veranderd. Maar als je nu een alt levelled, kun je met de 'previous-tier' gear ook al full epic worden, en ik had liever dat dat niet gebeurde.EnigmaNL schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:22:
[...]
Anyway, gisteren ook 23/25 online voor ICC25, dus maar gewoon begonnen. Uiteindelijk toch 11/12 HC plat gekregen, waarbij we pas bij de bloodqueen full waren. Helaas weer geen boots, gloves of ring (na 17 HC kills van de betreffende bosses..). Dus nu maar hopen dat mensen een beetje op komen dagen voor LK HC, wat een kut gevecht is en blijft. Zelf ook weer wat persoonlijke records neergezet zoals 27.5k dps op queen (waarmee ik ergens in de top-20 sta, maar als het gevecht 20s langer was geweest zou ik over de 30k zijn gegaan) en bosses alla marrowgar (16.5k dps) en saurfang (16k dps).
Dus eigenlijk vind ik die buffs wel leuk

Ben benieuwd naar wat de dps in cataclysm wordt; single target ligt nu theoretisch voor de meeste classes rond de 11k, en in wotlk was dat zo'n 2k dps, dus zeg een factor 5 vermenigvuldigen, waarmee je dus in cata-endgame met zo'n 50-60k dps in staat te hakken op bosses. Dat lijkt mij ook wel leuk solo'en, dan kan ik makkelijk grote delen van de TBC content solo'en denk ik.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Beetje raar. Eerst introduceren ze ToC normal dat gewoon een grote epic lootbag is, en daarna doen ze een 180. Moet het nog ff zien eerlijk gezegd.Mektheb schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:17:
https://niels.nu
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Sja eerst zien dan geloven, bedoel zoveel dingen beloven ze en nemen ze weer terug.Hydra schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:46:
[...]
Beetje raar. Eerst introduceren ze ToC normal dat gewoon een grote epic lootbag is, en daarna doen ze een 180. Moet het nog ff zien eerlijk gezegd.
Ben benieuwd heb in iedergeval al zin in de nieuwe uitbreiding en meer dan de lichking
Ach hadden ze kunnen doen. En dan legendary de nieuwe epic maken, en dan rood voor de nieuwe legendary (die kleur zat er lang geleden al in maar nog nooit superlegendaries gezien zegmaarDricus schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:29:
[...]
Mwah, ik denk dat spelers zich aardig snel zullen aanpassen aan een dergelijke wijziging. Ik vind er niks matigs aan, het wordt er juist weer logisch van. Zoals het nu is kun je de epics uit heroics vergelijken met de endgame versie van greenies die je tijdens het levelen te pas en te onpas krijgt en dat doet geen recht aan de term "epic".
Om nou een nieuw gearkleurtje te introduceren terwijl er al een prima systeem ligt vind ik wat tever gaan. Gebruik het bestaande systeem zoals het oorspronkelijk bedoeld was en het "probleem" is IMO opgelost.
Niet dat ik heel veel geef om paarse pixels trouwens. Ik heb meer plezier in het neerleggen van een boss dan het krijgen van de loot. Gear is uiteindelijk niet meer dan een middel vind ik.
Jep de basic fails... irritant :<Wootlock schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:31:
[...]
Ach het bewijst maar weer dat je nog zo hard geboost kan worden door je guild ect. maar als je shit niet snapt dan wipe je gewoon
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Ik vind zelf de woensdagavond niet zo interessant. Als dps ken ik het eerste deel al voldoende en er zijn geen bijzondere upgrades meer. Geef mij dus maar de progression avond, ook al betekent dat een avond wipen zonder loot.porn* schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:08:
[...]
Pff die woensdag farm-only raiders hebben wij ook. Die zijn ook de eersten die bankzitten, mensen met hoge attendance gaan dan altijd voor, misschien een idee.
We hebben recent veel nieuwe recruits, waarvan sommigen dik in de gear, maar anderen moeten nog naar ICC25 niveau worden getild. Ik zit dus graag even bank om dat mogelijk te maken.
En over L2P, dat vonden ze zelf ook. Sommigen wisten niet waar ze mee bezig waren. De raidleader gaf al aan met sommige mensen te gaan praten. Het enige verschil met een pug was, dat een guildgroep niet uit elkaar valt na de eerste wipe. Ach, al met al heb ik weer een kans gepakt op de LDW trinket, en daar was het mij voornamelijk om te doen. Met de eigen guild naar ICC10 (op heroic) kan ik nooit mee, omdat die op vrijdagavond is, ICC10 puggen is daarom de enige optie.
Wootlock, heb jij nog wel eens een guild-ICC10 run waarbij je een tank/melee dps tekort komt?
Tanks hebben wij te weinige (1ste LK10 kill was er een met een alt tankVerwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:55:
Wootlock, heb jij nog wel eens een guild-ICC10 run waarbij je een tank/melee dps tekort komt?
Maar de summerslack slaat behoorlijk toe, dus hopelijk kennen we er nog een keer een 25m uit persen.
maar ja het slaat ook nergens op van die eerste shaman om uberhaupt te rollen...Kaap schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:50:
Pug naar ICC25. Caster shield van Marrowgar dropped. Elemental Shaman wint maar hij had hem al, ik was 2de dus geef maar hier. Geeft die Elemental hem aan RL. Zegt die RL dat men moet rerollen. Ik en paar mensen geven aan dat ik de orginele winnaar ben. Nee hoor, gewoon rerollen. Die roll verlies ik natuurlijk. RL zegt dat het zijn rules zijn dus dikke pech. Daar kan ik dan wel zo pissig om worden.
Lady Deathwhisper fight start, heartstone en succes jongens! Zo hard heb ik die emblems namelijk niet nodig.
voor beide manier is wel wat te zeggen if you ask me.
Aangezien ik verwacht dat eind dit jaar Cataclysm uit komt denk ik dat ik toch maar weer ga beginnen binnenkort en mijn level 80 mage weer uit de stal haal. Sowieso heb ik nog een hoop te doen, al mijn alts en mijn eigen altguild moeten nog omhoog worden gewerkt. Mijn mage heeft nog heel wat fracties te halen (zijn gear is wel redelijk) dus ik kijk er wel naar uit. Maar moet nog wat daagjes wachten helaas.
Is er wat enorms veranderd? Ik was nu arcane/Fire specced voor dungeons en raids. Ik neem aan dat dit spec nog wel goed is?
Is er wat enorms veranderd? Ik was nu arcane/Fire specced voor dungeons en raids. Ik neem aan dat dit spec nog wel goed is?
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Ben wel benieuwd of dit dan ook een effect zal hebben op de beschikbaarheid van enchanting mats... Nu komen de hoogste crystals je bijna de strot uit... In cata zal hier meer moeite voor gedaan moeten worden zoals het er nu naar uitziet...
- SinergyX
- Registratie: November 2001
- Laatst online: 23:55
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
:strip_icc():strip_exif()/u/41502/breezah.jpg?f=community)
Had ik gister nog een leuke discussie over. Ring dropte met spirit, dus veel gezeur over mages, locks en de resto druids, uiteindelijk zegt de raidleader dat het een healer ring is. De andere healer, een resto shaman, vraagt tot 3x of de RL zeker is dat het een healer ring is. De roll begint, dus de resto shaman doet ook gewoon een /rollGohan-san schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:02:
maar ja het slaat ook nergens op van die eerste shaman om uberhaupt te rollen...
voor beide manier is wel wat te zeggen if you ask me.
Toen was het helemaal 1 groot scheld chaos
Blijft grappig dat ze eerst zeggen dat het een DPS of healer item is, maar daarna is het opeens weer class afhankelijk
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 24-06-2010 12:10 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ringen met spirit zijn in mijn ogen mages/locks/priest/druids. ongeacht of er hit of geen hit op zit.
Zit er Hit op tsja dan hebben de healers pech in mijn ogen.
In een pug is het echt care wie er de grooste upgrade uit haalt... i
In een pug is het echt care wie er de grooste upgrade uit haalt... i
[ Voor 18% gewijzigd door Valkyre op 24-06-2010 12:17 ]
Das ongeveer hetzelfde als dat Warrior's/DK's/Paladins op AGI ringen en Cloaks kunnen rollen.Gohan-san schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:17:
Ringen met spirit zijn in mijn ogen mages/locks/priest/druids. ongeacht of er hit of geen hit op zit.
Iets wat me echt zo vaak is gebeurd dat ik er moedwillig voor op STR spullen voor ging rollen

Dat is sowieso het nadeel van PuGs. Die hele "ik ik ik" mentaliteit van mensen. Liever een hogere gearscore met een item dat relatief waardeloos is, dan het iemand gunnen die het wel echt kan gebruiken.RaseriaN schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:21:
Das ongeveer hetzelfde als dat Warrior's/DK's/Paladins op AGI ringen en Cloaks kunnen rollen.
Iets wat me echt zo vaak is gebeurd dat ik er moedwillig voor op STR spullen voor ging rollen
https://niels.nu
Verschil is dat AGI loot vaak best goed is voor plate-DPSers. De verhouding AGI:crit% is bijna hetzelfde als die van critrating:crit% als je Blessing of Kings meerekent. Op sommige progressie-niveaus kan het best voorkomen dat een AGI-item het beste is wat je kunt krijgen voor dat slot.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Tja, een paladin krijgt 1% crit voor 50 AGI, dus de meeste BiS cloak en ringen zijn gewoon met AGI..RaseriaN schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:21:
[...]
Das ongeveer hetzelfde als dat Warrior's/DK's/Paladins op AGI ringen en Cloaks kunnen rollen.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
RaseriaN schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:21:
[...]

Ga even inlezen in die classes en vervolgens over itemization in higher tier raiding.
You guys failed the sarcasm.. 
Helaas is het jammer dat mensen direct op de man spelen

Helaas is het jammer dat mensen direct op de man spelen
[ Voor 49% gewijzigd door RaseriaN op 24-06-2010 13:23 ]
Pfft.. here we go again. Gelijk al weer een 10+ pagina discussie.Mektheb schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:17:
[...]
Maar lijkt we ook weer leuk om dungeon sets te hebben, en de eindbaas in een heroic kans op een epic i300 item ofzo. TBC was wel ok. Nu is het net iets te simpel.
Maar denk dat we hier wel uren en dagen over kunnen praten. Dussss... iemand nog een leuke Lock spec?
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik heb met m'n Shammy ook zoiets soortgelijks. Ik krijg altijd gezeik als ik op leather /roll met expertise. Heb zo vaak m'n item niet gekregen omdat een rogue of druid rollde, ook al had ik de hogere roll......RaseriaN schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:21:
[...]
Het nadeel van Enh shaman is dat je je mail gear deelt met hunters, welke dan ook geen drol hebben aan expertise. Laatste mail item waar ik expertise op heb zien staan was T9 gloves, welke dan wel weer class specific zijn.
Dus wat staat je dan te wachten? Ik heb de leather ICC boots maar laten craften omdat daar wél expertise op zit...
Vind ik niet helemaal agi = Rogues/hunters/druids zover ik weet.RaseriaN schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:21:
[...]
Str = Warrior/paladins/DK
Spirit is vaak maar een klein onderdeel van het itembudget de SP/CRIT/HASTE/INT is waar het eigenlijk omdraait en die zijn voor alle classes van belang. agility heeft zover ik weet een pala/war/dk helemaal geen klap aan.
Tja, Critrating is iets van 46 voor 1%, en 47 AGi (met BoK) voor een paladin is ook 1% crit, nog afgezien van armor en dodge, wat best handig kan zijn soms.Species5618 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:27:
Verschil is dat AGI loot vaak best goed is voor plate-DPSers. De verhouding AGI:crit% is bijna hetzelfde als die van critrating:crit% als je Blessing of Kings meerekent. Op sommige progressie-niveaus kan het best voorkomen dat een AGI-item het beste is wat je kunt krijgen voor dat slot.
Ach, nog een paar patches dan zijn we van dat gezeik af.
Jawel. De Ashen Verdict ring met Agility is bijvoorbeeld beter voor Paladins dan de ring met Strenght. Dit komt omdat je iets van 100 AP inlevert, maar je krijgt er 1,7% crit (?) voor terug.agility heeft zover ik weet een pala/war/dk helemaal geen klap aan.
[ Voor 70% gewijzigd door Divak op 24-06-2010 13:57 ]
om maar een voorbeeld te noemen. de ICC rep ring. agility versie is beter voor ret paladins dan de strength versie.Kees schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:53:
[...]
Tja, Critrating is iets van 46 voor 1%, en 47 AGi (met BoK) voor een paladin is ook 1% crit, nog afgezien van armor en dodge, wat best handig kan zijn soms.
Verwijderd
Lees je dit topic wel of niet, agi kan juist handig zijn voor war pala dk, zeker end game, buffs ftw.Gohan-san schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:38:
[...]
Vind ik niet helemaal agi = Rogues/hunters/druids zover ik weet.
Str = Warrior/paladins/DK
Spirit is vaak maar een klein onderdeel van het itembudget de SP/CRIT/HASTE/INT is waar het eigenlijk omdraait en die zijn voor alle classes van belang. agility heeft zover ik weet een pala/war/dk helemaal geen klap aan.
Ach gisteren nog ging DBW naar een van onze Shammies (background info: ding dropt nooit, 2 hunters met top dkp hebben hem al, melee dps hadden we gisteren verder niet behalve shammies). Ik wil hem dolgraag als offspec (zit al vanaf dag 1 te wachten maar 't is natuurlijk aso om mainspec te bidden). Van de andere kant vind ik het belachelijk dat een shammy hem krijgt er zijn veel betere trinkets met minder ilvl voor hun... maja zo is het nou eenmaal.
[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 24-06-2010 14:09 ]
Bnet pindle#2913
ja nee je hebt gelijk dat zag ik pas nadat ik had gepostVerwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:59:
[...]
Lees je dit topic wel of niet, agi kan juist handig zijn voor war pala dk, zeker end game, buffs ftw.
Zoals iemand anders ook al zei, binnenkort alle stats toch op 1 grote hoop
* porn* moet zich inhouden niet heel hard iedereen te gaan slappenkhrin schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:03:
Zo zit ik op mijn dk tank ook met DBW, gebruik het als ik eens mag dps-en of voor heroic tanken
[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 24-06-2010 14:09 ]
Bnet pindle#2913
Op een grote hoop? Mastery gaat wat spul vervangen en mp5 verdwijnt in spirit, maar verder blijft alles redelijk hetzelfde hoor. Agility en strength blijven gewoon, waarbij strength plate only wordt en agility voor mail/leather wearers wordt.Gohan-san schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:04:
[...]
ja nee je hebt gelijk dat zag ik pas nadat ik had gepost![]()
Zoals iemand anders ook al zei, binnenkort alle stats toch op 1 grote hoop
Ik tank heroics sowieso compleet in DPS gear.khrin schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:03:
Zo zit ik op mijn dk tank ook met DBW, gebruik het als ik eens mag dps-en of voor heroic tanken
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ligt geheel aan de situatie. Als het mainspec een upgrade is voor de shammy (voorop gesteld dat niemand anders 'm voor mainspec beter kan genruiken), dan gun ik hem dat ding van harte. Het is immers een DPS increase.porn* schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:00:
Ach gisteren nog ging DBW naar een van onze Shammies (background info: ding dropt nooit, 2 hunters met top dkp hebben hem al, melee dps hadden we gisteren verder niet behalve shammies). Ik wil hem dolgraag als offspec (zit al vanaf dag 1 te maar 't is natuurlijk aso om mainspec te bidden. Van de andere kant vind ik het belachelijk dat een shammy hem krijgt er zijn veel betere trinkets met minder ilvl voor hun... maja zo is het nou eenmaal.
Dit is al vaak genoeg op andere fora besproken. Een shammy doet behoorlijk wat melee white attacks, samen met attacks die gebaseerd zijn op weapon damage en Attack Power. De meeste procs van DBW zijn echt niet slecht voor een shammy, maar er zijn eenmaal classes die er wel het optimale uit kunnen halen vanwege de Arp.
En het ligt eraan, ik zal eerlijk zijn, als ik de mogelijkheid zou hebben om DBW onder eerdergenoemde omstandigheden te krijgen, dan zou ik het ook zeker doen. Neemt idd niet weg dat er betere alternatieven zijn, maar als die niet droppen ben je al heel snel klaar.
Het gaat om het verbeteren van je raid en niet om wat iemand dan wel of niet voor offspec wil...
Maar goed, de meningen zullen hierover wel verdeeld zijn.
Verwijderd
Boeiend zeg, blauwe pixels, paarse pixels. Heb half Ulduar met een blue rond gelopen omdat er geen betere epic was. bij de bosses die we deden (alleen 10 man toen). OP 60 was ik 50% blue en veel Dire Maul, Scholo en Strat en ZG blue items waren beter dan sommige epics. Zeker beter dan de upgraded dungeon set epics.
Denken mensen echt dat het spel beter wordt als de items een andere kleur hebben?
Denken mensen echt dat het spel beter wordt als de items een andere kleur hebben?
Haha... Mensen denken ook dat je beter bent met een hoge GS dussssss...Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:21:
Boeiend zeg, blauwe pixels, paarse pixels. Heb half Ulduar met een blue rond gelopen omdat er geen betere epic was. bij de bosses die we deden (alleen 10 man toen). OP 60 was ik 50% blue en veel Dire Maul, Scholo en Strat en ZG blue items waren beter dan sommige epics. Zeker beter dan de upgraded dungeon set epics.
Jup, ach 't is een aardige gozer en daarom kreeg ie em ookdetheavn schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:11:
[...]
Ligt geheel aan de situatie. Als het mainspec een upgrade is voor de shammy (voorop gesteld dat niemand anders 'm voor mainspec beter kan genruiken), dan gun ik hem dat ding van harte. Het is immers een DPS increase.
Dit is al vaak genoeg op andere fora besproken. Een shammy doet behoorlijk wat melee white attacks, samen met attacks die gebaseerd zijn op weapon damage en Attack Power. De meeste procs van DBW zijn echt niet slecht voor een shammy, maar er zijn eenmaal classes die er wel het optimale uit kunnen halen vanwege de Arp.
En het ligt eraan, ik zal eerlijk zijn, als ik de mogelijkheid zou hebben om DBW onder eerdergenoemde omstandigheden te krijgen, dan zou ik het ook zeker doen. Neemt idd niet weg dat er betere alternatieven zijn, maar als die niet droppen ben je al heel snel klaar.
Het gaat om het verbeteren van je raid en niet om wat iemand dan wel of niet voor offspec wil...
Maar goed, de meningen zullen hierover wel verdeeld zijn.
Probleem is
1) hij doet crap dps (8k waar ik 10k doe, etc, magoed ik ben tank ms hij dps).
2) shammies doen +- 35% melee dmg, voor de rest is de ArP dus wasted.
3) hij's gewoon een scrub die verder ook geen zin heeft heel veel moeite te doen bepaalde trinkets te krijgen die wel goed voor hem zijn.
Vandaar de mixed feelings maar linksom/rechtsom had ik het toch niet kunnen maken hem te pakken
Bnet pindle#2913
Helemaal mee eensch.Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:21:
Zo zat ik gister in een random FoS HC met een druid die 14k mana had en blijkbaar een GS van 3200 of zo of nog lager. En 2 dps zaten er over te zeiken. (ik heb zelf geen GS installed dus LB) dus ik zeg, ach gewoon proberen. Heel de run gedaan zonder enig probleem. Hij was het bewijs dat GS geen donder uit maakt. Vertelde dat ook aan hem
Edit: reactie op hier boven:
Over DBW: bron: http://www.wowhead.com/it...athbringers-will#comments
Shaman - +600 Agility, +1200 Attack Power, or +600 Haste
Armor pen voor een shammy? waar?
[ Voor 10% gewijzigd door ye-roon op 24-06-2010 14:38 ]
Zo'n beetje elke trinket in ICC dropt amper voor ons. Ik heb in mijn tijd bij de guild (sinds halverwege maart 2010) het volgende zien droppen:porn* schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:00:
Ach gisteren nog ging DBW naar een van onze Shammies (background info: ding dropt nooit, 2 hunters met top dkp hebben hem al, melee dps hadden we gisteren verder niet behalve shammies). Ik wil hem dolgraag als offspec (zit al vanaf dag 1 te wachten maar 't is natuurlijk aso om mainspec te bidden). Van de andere kant vind ik het belachelijk dat een shammy hem krijgt er zijn veel betere trinkets met minder ilvl voor hun... maja zo is het nou eenmaal.
0x Tiny Abomination in a Jar
1x Deathbringer's Will
1x Dislogded Foreign Object
1x Althor's Abacus
2x Phylactrery of the Nameless Lich
2x Sindragosa's Flawless Fang
Competitie is in ieder geval hoog genoeg dat ik weet dat er flink met DKP gesmeten gaat worden mocht er eindelijk weer een DFO droppen.
Deathbringer's Willye-roon schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:35:
[...]
Edit: reactie op hier boven:
Over DBW: bron: http://www.wowhead.com/it...athbringers-will#comments
Shaman - +600 Agility, +1200 Attack Power, or +600 Haste
Armor pen voor een shammy? waar?
Equip: Increases your armor penetration rating by 155 (11.07% @ L80). <<<< Daar
Equip: Your attacks have a chance to awaken the powers of the races of Northrend, temporarily transforming you and increasing your combat capabilities for 30 sec.
[ Voor 22% gewijzigd door deTwisj op 24-06-2010 14:52 ]
agility en strenght veranderen ook gedeeltelijk afaik. agility word main stat voor rogues en minder(of helemaal niet) bruikbaar voor plate melee classes. tenminste, dat heb ik een tijdje geleden gelezen.NMe schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:09:
[...]
Op een grote hoop? Mastery gaat wat spul vervangen en mp5 verdwijnt in spirit, maar verder blijft alles redelijk hetzelfde hoor. Agility en strength blijven gewoon, waarbij strength plate only wordt en agility voor mail/leather wearers wordt.
wat ik ook had gelezen is dat plate melee ook werkelijk een soort van bonus krijgen als ze plate dragen. dat maakt het soort van 'verplicht' om het te gebruiken.
Dat zouden ze voor alle armor classes moeten doen. Een bonus voor clothies als ze cloth dragen etc... Niet alleen voor plate.patrickos85 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:52:
[...]wat ik ook had gelezen is dat plate melee ook werkelijk een soort van bonus krijgen als ze plate dragen. dat maakt het soort van 'verplicht' om het te gebruiken.
Yup same here enige die eigenlijk vrijwel altijd dropt is die Dislodged, de rest echt 1 of 2x max.deTwisj schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:49:
[...]
Zo'n beetje elke trinket in ICC dropt amper voor ons. Ik heb in mijn tijd bij de guild (sinds halverwege maart 2010) het volgende zien droppen:
0x Tiny Abomination in a Jar
1x Deathbringer's Will
1x Dislogded Foreign Object
1x Althor's Abacus
2x Phylactrery of the Nameless Lich
2x Sindragosa's Flawless Fang
Competitie is in ieder geval hoog genoeg dat ik weet dat er flink met DKP gesmeten gaat worden mocht er eindelijk weer een DFO droppen.
[...]
Deathbringer's Will
Equip: Increases your armor penetration rating by 155 (11.07% @ L80). <<<< Daar
Equip: Your attacks have a chance to awaken the powers of the races of Northrend, temporarily transforming you and increasing your combat capabilities for 30 sec.
Bnet pindle#2913
Doen ze ook als het goed is...EnigmaNL schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:01:
[...]
Dat zouden ze voor alle armor classes moeten doen. Een bonus voor clothies als ze cloth dragen etc... Niet alleen voor plate.
http://www.wow.com/2010/0...ypes-coming-in-cataclysm/
was beter geweest als ik dat erbij had gezet inderdaad.EnigmaNL schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:01:
[...]
Dat zouden ze voor alle armor classes moeten doen. Een bonus voor clothies als ze cloth dragen etc... Niet alleen voor plate.
ik ben benieuwd wat voor bonus dat dan word. is het een armor bonus, of een stat bonus, of HP bonus of....etc etc
Dat is toch precies wat ik zei?patrickos85 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:52:
[...]
agility en strenght veranderen ook gedeeltelijk afaik. agility word main stat voor rogues en minder(of helemaal niet) bruikbaar voor plate melee classes. tenminste, dat heb ik een tijdje geleden gelezen.
Ik denk dat ik eerst eens ga kijken wat die hele stat-overhaul gaat doen. Er zal denk ik wel meer veranderen dan alleen de Agi/Str change.
Ik ben zelf wel benieuwd of ze het hele Crit idee ook veranderen, dat schijnt 't 'm juist net ook te zijn. Als Agi geen (of reduced) crit zou geven voor Str classes, dan is het al oninteressant om te dat stacken en blijven ze misschien ook van andere armor proficiencies af
En Blizz ... Expertise op mail plix? Of geef ons iig de mogelijkheid om die Arp op mail te reforgen naar Expertise/Haste of zo
Ik ben zelf wel benieuwd of ze het hele Crit idee ook veranderen, dat schijnt 't 'm juist net ook te zijn. Als Agi geen (of reduced) crit zou geven voor Str classes, dan is het al oninteressant om te dat stacken en blijven ze misschien ook van andere armor proficiencies af
En Blizz ... Expertise op mail plix? Of geef ons iig de mogelijkheid om die Arp op mail te reforgen naar Expertise/Haste of zo
Mp5 wordt spirit. Attack power "verdwijnt" van armor en weapons en krijg je vrijwel alleen nog via strength en agi. Mastery vervangt wat obscure stats zoals ArP. De basisstats blijven echter gewoon gelijk verder hoor.detheavn schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:50:
Ik denk dat ik eerst eens ga kijken wat die hele stat-overhaul gaat doen. Er zal denk ik wel meer veranderen dan alleen de Agi/Str change.
ArP wordt mastery, en mastery wordt voor elke class zinnig. Dus ik zou daar toch nog maar even mee wachten.En Blizz ... Expertise op mail plix? Of geef ons iig de mogelijkheid om die Arp op mail te reforgen naar Expertise/Haste of zo
Overigens hoop ik wel dat Blizzard iets verzint op oude gear. In de alpha was questen op mijn druid nogal vervelend omdat ArP nog niet vertaald was naar Mastery, maar ArP tegelijkertijd geen effect meer had. Ik deed maar iets van 1500dps ofzo.
lachen in AV laatst.UdiBenLudi schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:24:
[...]
Haha... Mensen denken ook dat je beter bent met een hoge GS dussssss...
random dk: let's all go for Vanndar gogog!
random dk: i'll tank
Ik : Like we have the dps to down 1.5 mil with 25k damage hits
random dk: i got 6.1k gearscore
Random dk: Dies from vanndar
Ik: So far for gs compairing with skill.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Classes krijgen een mastery bonus als ze items gebruiken die voor hen bedoeld zijn. Als je als plate class leather draagt krijg je minder mastery bonus van je gear.
In Cata, that is.
Ik zou 't moeten opzoeken, maar volgens mij is het zo dat je 3 mastery bonuses hebt. Twee daarvan komen vanuit je gear (dus +mastery op je gear, en het dragen van de juiste soort gear) en de laatste komt vanuit je talent points.
Maar 't kan ook andersom zijn.
Nu ik 't zo optik...
Volgens mij is 't precies andersom
In Cata, that is.
Ik zou 't moeten opzoeken, maar volgens mij is het zo dat je 3 mastery bonuses hebt. Twee daarvan komen vanuit je gear (dus +mastery op je gear, en het dragen van de juiste soort gear) en de laatste komt vanuit je talent points.
Maar 't kan ook andersom zijn.
Nu ik 't zo optik...
Volgens mij is 't precies andersom
Shaman met DBW is zo gek nog niet. De haste/AP proc is super, en een groot deel van je aanvallen zijn melee. Ik heb hem ook gewonnen op mijn Enhance alt (in een pug welliswaar) en vind het echt een super trinket. En tenzij je een tiny abo kan puggen en farmen, zal ik niet veel beters meer krijgen.
Oh, zeer nice!UdiBenLudi schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:10:
[...]
Doen ze ook als het goed is...
http://www.wow.com/2010/0...ypes-coming-in-cataclysm/
Verwijderd
Bidden in onze guild 
Bids for [item]
1: 20 (het minimum)
2: 25 (de minimale verhoging, tenzij je bijv maar 23 hebt)
ik: 300 (exact evenveel als de enige serieuze concurrent totaal had en omdat ik eerst bood dus voor mij)
ik: Carry on, nothing to see here
Vervolgens mensen die roepen dat ik zo dkp verspil, ik sta nog in de top 5 dkp en heb nog maar 1 item nodig uit 25 normal. De meeste items krijg ik cheap omdat ik alleen de veel gewilde items in eerste instantie heb laten lopen voor de resto druid specifieke items, terwijl anderen veel dkp boden. Gemiddeld heb ik zo'n beetje het minst van iedereen uitgegeven aan de items.
En dan nog dan heb ik de items 1 a 2 weken later
En het bidden gaat ook nog eens sneller als ik bid
Bids for [item]
ik: 300 (exact evenveel als de enige serieuze concurrent totaal had en omdat ik eerst bood dus voor mij)
Vervolgens mensen die roepen dat ik zo dkp verspil, ik sta nog in de top 5 dkp en heb nog maar 1 item nodig uit 25 normal. De meeste items krijg ik cheap omdat ik alleen de veel gewilde items in eerste instantie heb laten lopen voor de resto druid specifieke items, terwijl anderen veel dkp boden. Gemiddeld heb ik zo'n beetje het minst van iedereen uitgegeven aan de items.
En dan nog dan heb ik de items 1 a 2 weken later
En het bidden gaat ook nog eens sneller als ik bid
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2010 16:19 ]
Dat zei ik ook nietRichardvdD schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 16:11:
Shaman met DBW is zo gek nog niet. De haste/AP proc is super, en een groot deel van je aanvallen zijn melee. Ik heb hem ook gewonnen op mijn Enhance alt (in een pug welliswaar) en vind het echt een super trinket. En tenzij je een tiny abo kan puggen en farmen, zal ik niet veel beters meer krijgen.
Alleen dat er andere classes zijn die er veel meer baat bij hadden. Naast dat het een verkapte "Blizz' random droprates zuigen!" post was.
Edit: wij werken niet met bids, je hebt gewoon X dkp en degene die het meeste heeft wint gewoon. Dus ik KON hem wel pakken, maar tsja als je raiders offspec gaat gearen voordat andere raiders hun spul mainspec hadden... naja dat vond ik dan weer niet kunnen ook al heeft hij meer aan andere trinkets (HC WFS noem maar een vbtje).
Het systeem dat jullie gebruiken leidde er bij ons toe dat bepaalde items totaal overinflated weggingen door prijsafspraken en dat een aantal classes uiteindelijk 3x zoveel dkp hadden als anderen. Kan niet wachten op de 10 mans met Cata... <roller X> wins, ff inspecten, hmm voor Y is het wel een betere upgrade, nietwaar? Ok mooi, gz Y.
[ Voor 37% gewijzigd door porn* op 24-06-2010 16:30 ]
Bnet pindle#2913
Mja, dat deed ik in TBC bij Vashj en Kael. Een vriend van mij en ikzelf stonden bovenaan de lijst met DKP voor de vanquisher set, dus toen er op onze eerste Vashj kill 2 vanquisher tokens dropten hebben we beiden precies 1 dkp meer geboden dan degene die op de derde plek stond binnen de vanquisher-groep. En toen we Kael omlegden kon ik dat nog een keer doen.Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 16:18:
Bidden in onze guild
Bids for [item]
[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 24-06-2010 16:29 ]
Denk dat we nu ongeveer 13-14 ICC25 gedaan hebben.. inmiddels hebben 3 hunters, 2 rogue's, 1 DK, 2 Warrior, en 1 Pala de DBW trinket. 
En de Abbaccus van gunship is ook al 5 keer gedropt ofzo. Verder heeft zowat elke speler de SP shield van Marrowgar voor MS of OS.
Ow ja die Valkyr staff komt ook vaak langs..
En de Abbaccus van gunship is ook al 5 keer gedropt ofzo. Verder heeft zowat elke speler de SP shield van Marrowgar voor MS of OS.
Ow ja die Valkyr staff komt ook vaak langs..
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik heb het hardcore raiden al een tijdje naast mij neergelegd en na een periode van inactiviteit ben ik nu m'n alts aan het lvl'n. Door m'n heirlooms en de dungeon finder lvl ik echter zo snel, dat het lastig is m'n main professies (mining, jewelcrafting) bij te houden. Als ik dan in zo'n dungeon rondloop met allemaal vette minerals, baal ik ervan dat ik ze niet kan minen. Ook tijdens quests loop ik in no-time achter en kan ik vanwege m'n lage professie lvl niks minen.
Hoe pakken jullie dat aan? Gewoon alles doen wanneer je lvl80 bent? Of toch op een één of andere manier 't combineren? Ik heb gister een avondje uitgetrokken om m'n professies weer een beetje te lvl'n, maar ik merk wel dat ik er erg veel tijd aan kwijt ben en het liefst gebruik ik die tijd natuurlijk om m'n char te lvl'n
. Het hele AH leeg kopen om te lvl'n is voor mij ook geen optie.
Hoe pakken jullie dat aan? Gewoon alles doen wanneer je lvl80 bent? Of toch op een één of andere manier 't combineren? Ik heb gister een avondje uitgetrokken om m'n professies weer een beetje te lvl'n, maar ik merk wel dat ik er erg veel tijd aan kwijt ben en het liefst gebruik ik die tijd natuurlijk om m'n char te lvl'n
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ik probeer het altijd tijdens het levelen te doen. Het is echt zonde om telkens voorbij de ores te lopen, en dan op lvl80 alsnog 450 van die ores op te gaan moeten zoeken in gebieden waar je al lang bent geweest. 1-300 is echt verschrikkelijk als je dat pas op lvl80 doet. Ik ben met mining bezig op mijn DK nu.. Bleh wat saai
Heb gister Mining opgepikt na 450 Herbalism te hebben gedropped, terwijl ik dit post is m'n Mining 450 en ook m'n JC 440 (was vanochtend nog 130). Kan best snel gaan hoor!
Heerlijke profs op m'n Prot Pally, 43k hp unbuffed ftw.
Heerlijke profs op m'n Prot Pally, 43k hp unbuffed ftw.
[ Voor 15% gewijzigd door London op 24-06-2010 19:37 ]
Tesla M3LR '21
@Richard het is zeker zonde om voorbij die ores te lopen, maar dat is het probleem voor mij nu juist. Ik level zo snel (dmv eerder genoemde dungeon finder en heirlooms), dat ik binnen no time in een andere zone zit waar dus spul zit dat ik nog niet kan minen.
@Las Vegas: dat heb je snel gedaan dan
. Maar goed, als ik jou zo begrijp kan je je mining in 1-2 dagen op max. krijgen. Dat valt qua tijd dus nog wel mee.
@Las Vegas: dat heb je snel gedaan dan
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Vandaag ook bij ons de eerste LK25 HC kill aan de Horde kant. Toch wel gaaf als je daar bij kan zitten. Ik kan niet wachten op Cataclysm wat dat betreft. Lekker met 10-mans ervoor gaan zonder nadeel/lagere gear dan de 5m raiders
[ Voor 10% gewijzigd door Divak op 25-06-2010 00:08 ]
Verwijderd
Ok de portals bij dreamwalker zijn retarded. Ik heb het nu verschillende keren gedaan en ik verlies altijd wel ergens mijn stack en ik bouw mijn stack langzamer als de andere healer.
Het verschil? De andere healer vliegt door een wolk en hij ploft meteen. Ik moet er vaak wel 4 of 5 keer doorheen vliegen voor hij ploft. Ik heb het vanuit alle camera hoeken bekeken. Ik heb het geprobeert met horizontaal de wolk in vliegen. Van onder en springen, van boven en recht naar beneden 'zwemmen'.
Ik kan er niet meer midden in gaan als ik doe en de keer dat hij ploft en ik de buff krijg doe ik niets anders dan bij de mislukte pogingen.
Ik dacht eerst aan lag, maar met 80 ms ping en geen merkbare lag bij het casten geloof ik daar echt niet in.
Wat is de grote truuk aan die wolken want ik begin er schijt ziek van te worden.
Het verschil? De andere healer vliegt door een wolk en hij ploft meteen. Ik moet er vaak wel 4 of 5 keer doorheen vliegen voor hij ploft. Ik heb het vanuit alle camera hoeken bekeken. Ik heb het geprobeert met horizontaal de wolk in vliegen. Van onder en springen, van boven en recht naar beneden 'zwemmen'.
Ik kan er niet meer midden in gaan als ik doe en de keer dat hij ploft en ik de buff krijg doe ik niets anders dan bij de mislukte pogingen.
Ik dacht eerst aan lag, maar met 80 ms ping en geen merkbare lag bij het casten geloof ik daar echt niet in.
Wat is de grote truuk aan die wolken want ik begin er schijt ziek van te worden.
Gewoon doorvliegen en niet teveel er bij blijven draaien, ze ploffen daarna vanzelf wel. Vandaag heb ik voor het eerst als Holy ICC10 gedaan, 25k HPS gehaald in de 10-mans. Niet echt super, verkeerd mijn cooldowns getimed, maar het is wel een leuke boss om te doen
De rest van de instance trouwens ook. Healen leek mij eigenlijk altijd een beetje een saaie baan, maar dat valt reuze mee. Erg leuk om te doen. En het vereist wel meer oplettendheid dan DPS of tanken. Je merkt ook snel welke noobs er in de groep zitten, wie de meeste damage pakt, of te lang wacht met bewegen omdat ze tunnelvisie op de boss aan het spammen zijn. Dat is altijd vervelend om te zien, maar als healer nog wel iets meer omdat je het als healer moet fixen
[ Voor 81% gewijzigd door Divak op 25-06-2010 00:19 ]
Verwijderd
Blergh, ik heb vandaag een pech dag gehad...
ICC 25 PuG,
tijdens het clearen van trash dropped Ring of Rotting Sinew, ik rol 15 oid
vervolgens dropped Marrowgar Gendarme's Cuirass, ik rol 68... Maar degene onder mij krijgt het item
Leader had mijn roll niet gezien of zo, vage boel...
Vervolgens tot aan Saurfang geen drops voor mij. Saurfang dropped DBW en 2x dk, bla bla Mark of Sanctification. Raidleader ninja'd vervolgens de hele boel en is off-line
Nog wel een ticket voor aangemaakt trouwens, maar die gast heeft inmiddels al een namechange gedaan volgens mij
Volgende week meer geluk hoop ik...
Verder ben ik een tankset bij elkaar aan het sparen om mijn Sanctified Ymirjar Lord's Legguards nuttig te maken
ICC 25 PuG,

vervolgens dropped Marrowgar Gendarme's Cuirass, ik rol 68... Maar degene onder mij krijgt het item
Vervolgens tot aan Saurfang geen drops voor mij. Saurfang dropped DBW en 2x dk, bla bla Mark of Sanctification. Raidleader ninja'd vervolgens de hele boel en is off-line

Nog wel een ticket voor aangemaakt trouwens, maar die gast heeft inmiddels al een namechange gedaan volgens mij
Verder ben ik een tankset bij elkaar aan het sparen om mijn Sanctified Ymirjar Lord's Legguards nuttig te maken
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2010 00:44 ]
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Dat is fuckt, maja hij krijgt een 48hour ban en is ze gejatte spulletjes kwijt.Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 00:37:
Blergh, ik heb vandaag een pech dag gehad...
ICC 25 PuG,
Vervolgens tot aan Saurfang geen drops voor mij. Saurfang dropped DBW en 2x dk, bla bla Mark of Sanctification. Raidleader ninja'd vervolgens de hele boel en is off-line![]()
![]()
![]()
Want ze doen tegenwoordig wel zeker wat eraan !
het zal wel niet het einde betekenen van gearscore helaas....snap het doel wel van GS maar vind die mod maar niks...Blizzard to start throttling inspect requests
An interesting announcement was posted on Wowace.com. It looks like Blizzard will start throttling inspect requests from players, most likely to counter the giant amount of load caused by ... well, you know, Gearscore.
I've received word that after the next set of rolling restarts, which may be happening as early as tonight, inspection requests on other players will start to be throttled.
This is being done because some addons generate a large number of inspection requests, so beware as some addons may start to behave unexpectedly, flat out break, or otherwise act up. Overall I hope it not to be too bad, but you never know, so here's the heads up.
Addon authors may need to restructure their addon so that they may _never_ receive a response back from a request. We may be seeing several second long intervals between allowed requests, and as I said, some request will likely never be answered.
Iseci
Helaas? GS is 1 van de slechtste meetmiddelen, zelfs achievements hebben nog meer inhoudtntkiller schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 08:01:
[...]
het zal wel niet het einde betekenen van gearscore helaas....snap het doel wel van GS maar vind die mod maar niks...
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Bleh, dankzij de wedstrijd maar 38 geworden gister. Vanavond voor de 40 en dan icc10 op me druid.
en als 40 niet lukt ga ik huilen
en als 40 niet lukt ga ik huilen
Gearscore heeft op zich wel een nut, alleen gebruikt de doorsnee persoon het verkeerd. Als ik in trade zie dat mensen een GS cvan 5.7k nodig zouden moeten hebben om ICC25 te puggen, dan wordt ik stiekem wel een beetje misselijk. Dit bevordert alleen maar het "ilvl hoarden" en ninja gedrag van sommige mensen.Dakreal schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 08:15:
[...]
Helaas? GS is 1 van de slechtste meetmiddelen, zelfs achievements hebben nog meer inhoud
Maar de GS addon heeft echt wel een goede kant. Ik vind de breakdown van iemands gear wel makkelijk, als je /gs op je target doet krijg je meteen een indicatie voor welke spec z'n gear viable is. Dit wil dus zeggen dat je snel kunt zien of iemand in PvP of offspec rotzooi rondloopt.
Gearscore is meer dan alleen een nummertje plakken aan gear, maar goed, dit is een ellenlange discussie waar iedereen het zijne wel over kwijt wil. Naar mijn mening is het gewoon zo: GS Cijfertje ≠ GS inspecten≠ achievements ≠ Skill.
Wat dat aan gaat (en mijn vermoedens worden ook meerdere malen bevestigd in pugs) kun je skill niet meten. Niet met gear, niet met achievements, niet met een cijfertje, zelfs niet in DPS, HPS, TPS of wat dan ook.
Skill is een persoon die weet wat hij moet doen en wanneer hij het moet doen. Skill is het kunnen improviseren op het moment dat je DBM je timers verneukt. Skill is kunnen samenwerken met mensen die je niet kent. Skill ... Daar is geen addon voor
Lief dagboekje,
Gisteravond weer verder gegaan met het gemmen en enchanten van mijn tank gear. Kort daarna heb ik met onze #1 tank maar een random heroic gelopen om ervaring op te bouwen als tank. In het begin verliep het moeizaam, maar na een poosje ging het prima. Wat er vooral mis ging is het manna terugkrijgen. Dit komt doordat mijn weapon skill (Sword) nog niet 400 is. Maar met een groep van gemiddeld 5,2k gs (zelf heb ik 5,1k) toch nog redelijk simpel de aggro weten te houden. Het is apart en wennen, maar toch ook wel heel erg leuk!
Zo heb ik daadwerkelijk mijn ideale opstelling zo beetje klaar.. een monster dps, een monster healert en een beginner tank, dat laatst moet natuurlijk ook nog monsterlijk worden.
Vanavond hopelijk weer raiden, eergister hebben we de eerste 4 bosses in ICC10 plat gelegd. Mede doordat er personen waren die al om 9 uur weg moesten. Mocht ik niet worden geinvite, dan ga ik wel een nieuwe character leven of iets dergelijks.
Gisteravond weer verder gegaan met het gemmen en enchanten van mijn tank gear. Kort daarna heb ik met onze #1 tank maar een random heroic gelopen om ervaring op te bouwen als tank. In het begin verliep het moeizaam, maar na een poosje ging het prima. Wat er vooral mis ging is het manna terugkrijgen. Dit komt doordat mijn weapon skill (Sword) nog niet 400 is. Maar met een groep van gemiddeld 5,2k gs (zelf heb ik 5,1k) toch nog redelijk simpel de aggro weten te houden. Het is apart en wennen, maar toch ook wel heel erg leuk!
Zo heb ik daadwerkelijk mijn ideale opstelling zo beetje klaar.. een monster dps, een monster healert en een beginner tank, dat laatst moet natuurlijk ook nog monsterlijk worden.
Vanavond hopelijk weer raiden, eergister hebben we de eerste 4 bosses in ICC10 plat gelegd. Mede doordat er personen waren die al om 9 uur weg moesten. Mocht ik niet worden geinvite, dan ga ik wel een nieuwe character leven of iets dergelijks.
Aan het begin van de week met mijn Alliance paladin mijn oude guild verlaten om naar een guild te gaan waar vrienden van ons in zaten.
Gisteravond zou onze eerste raid zijn maar we kwamen mensen te kort dus na een tijdje wachten kwam er ineens rage spam in Gchat en de eerste mensen deden gquit.
Die vrienden van mij zwaar pissed en deden uiteindelijk ook een gquit en haalde al hun alts uit de guild.
Dus daar zitten wij dan in een guild waar wij niemand (meer) kennen en ook niet meer raiden
Drama drama drama
Gisteravond zou onze eerste raid zijn maar we kwamen mensen te kort dus na een tijdje wachten kwam er ineens rage spam in Gchat en de eerste mensen deden gquit.
Die vrienden van mij zwaar pissed en deden uiteindelijk ook een gquit en haalde al hun alts uit de guild.
Dus daar zitten wij dan in een guild waar wij niemand (meer) kennen en ook niet meer raiden
Drama drama drama
Het is een van de weinig fights waarin de healers juist het verschil maken, erg tof jaRichardvdD schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 00:16:
Gewoon doorvliegen en niet teveel er bij blijven draaien, ze ploffen daarna vanzelf wel. Vandaag heb ik voor het eerst als Holy ICC10 gedaan, 25k HPS gehaald in de 10-mans. Niet echt super, verkeerd mijn cooldowns getimed, maar het is wel een leuke boss om te doenDe rest van de instance trouwens ook. Healen leek mij eigenlijk altijd een beetje een saaie baan, maar dat valt reuze mee. Erg leuk om te doen. En het vereist wel meer oplettendheid dan DPS of tanken. Je merkt ook snel welke noobs er in de groep zitten, wie de meeste damage pakt, of te lang wacht met bewegen omdat ze tunnelvisie op de boss aan het spammen zijn. Dat is altijd vervelend om te zien, maar als healer nog wel iets meer omdat je het als healer moet fixen
Gisteren ook voor het eerst de hardmode (10 mans) gehealed, leuke uitdaging, had 27.8k HPS volgens Recount, maar ben dan ook een overpowered holy pally. Helaas kon ik niet veel Beacon/GoHL cheaten want we hadden wat weinig dps dus tussen de portals in moest ik keihard de raid spammen ipv mezelf/lock/extra healing whatever class
Wat ik altijd doe is ook dwars door die dingen heen, met een minimale vertraging als je hem aanraakt door even links-rechts-links-rechts te strafen, HELE kleine stukjes HEEL snel achter elkaar, dan klappen ze sneller.
[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 25-06-2010 09:30 ]
Bnet pindle#2913
Gisteren nogmaals geprobeerd om de weekly (Lord Jaraxxus) te doen op mijn DK dps. Dit keer is het wel gelukt ondanks dat er nog redelijk veel mensen dood zijn gegaan. Tot zo ver vind ik m'n dps nog niet eens zo slecht in raids. Als ik mij niet vergis zat ik rond de 4.5k dps in ToC10 waar ik zelfs nog een keer dood ben gegaan en heb ik 6.3k dps gehaald in VoA10 op de ijscoman. Punt is alleen dat wanneer ik probeer een ICC groep binnen te komen dat ik niet aan de minimale eisen voldoe. Op zich logisch wanneer de enigste PuG's die ik zie allemaal "going for 11/12, /w achi and gs" groepen zijn. En tja, ik weet ook wel dat ik niet optimaal ben voor de verdere gearcheck gevechten als BQL, Putricide en waarschijnlijk ook Festergut en misschien Saurfang.
Verwijderd
Gisteravond ben ik inderdaad gaan dualtasken. De guildrun naar ICC25 ging niet door vanwege afwezigheid van met name Denen en Hollanders. Toch wilde ik per se raiden. In trade chat vond ik een groep voor ICC25 die nog een healer (last spot!) zocht. Snel mijn priest gelogd en ik kreeg snel een invitation. Ik zat op mijn crappy laptop en had daarop mijn VuhDo nog niet ingesteld. Dit heb ik dus gedaan tijdens de trash naar Marrowgar.Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:49:
Het is wel een stuk lastiger om te healen met een simpele muis. Op mijn normale pc heb ik een muis met 5 buttons en daardoor hoef je niet veel Ctrl of Shift combinaties te gebruiken en kun je gewoon blijven klikken. Op mijn laptopmuis heb ik maar 2 buttons, dus ik moest sterk wennen aan de andere setup. Ondanks dat heb ik aardig kunnen healen.
Na iets meer dan een uur hebben we met 1 wipe (op Marrowgar, men moest nog opwarmen...) 4/12 gehaald. Daarna is de raid beeindigd, omdat het al laat werd. Dit was de eerste keer voor mijn priest in ICC, dus ik was dik tevreden.
That Alliance-scum...Carthrax schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:29:
Aan het begin van de week met mijn Alliance paladin mijn oude guild verlaten om naar een guild te gaan waar vrienden van ons in zaten.
Dus daar zitten wij dan in een guild waar wij niemand (meer) kennen en ook niet meer raiden![]()
Drama drama drama

btw, ff off-topic, Rakkerzero is zeker met vakantie? we zitten inmiddels op bladzijde 28(!!!)
[ Voor 7% gewijzigd door Macchill op 25-06-2010 09:42 ]
Beetje bluffen, gewoon een main pakken Kingslayer of wat dan ook linken en je bent zo binnen. Laatst ook op m'n scrub warrior, 5,5k GS, wilden ze een 10 mans pug doen dus ik whisper ze warrior 5,5k GS. "Hmmm.... niet al te super..." heroic achievements van de 4 wings linken en bam meteen invitedeTwisj schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:34:
Gisteren nogmaals geprobeerd om de weekly (Lord Jaraxxus) te doen op mijn DK dps. Dit keer is het wel gelukt ondanks dat er nog redelijk veel mensen dood zijn gegaan. Tot zo ver vind ik m'n dps nog niet eens zo slecht in raids. Als ik mij niet vergis zat ik rond de 4.5k dps in ToC10 waar ik zelfs nog een keer dood ben gegaan en heb ik 6.3k dps gehaald in VoA10 op de ijscoman. Punt is alleen dat wanneer ik probeer een ICC groep binnen te komen dat ik niet aan de minimale eisen voldoe. Op zich logisch wanneer de enigste PuG's die ik zie allemaal "going for 11/12, /w achi and gs" groepen zijn. En tja, ik weet ook wel dat ik niet optimaal ben voor de verdere gearcheck gevechten als BQL, Putricide en waarschijnlijk ook Festergut en misschien Saurfang.
Bnet pindle#2913
Ik zit op pagina 7 zelf en pas als het topic op 10 pagina's zit wordt hij vervangen. (10 * 100 posts= 1000 = grote topic sluiten policy). Wellicht iets mis met je view instellingen?Macchill schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:38:
[...]
That Alliance-scum...
btw, ff off-topic, Rakkerzero is zeker met vakantie? we zitten inmiddels op bladzijde 28(!!!)
Dit topic is gesloten.