Gister in 3 weekly groepen gezeten voor de weekly 'Ignis the Furnace Master Must Die!'
Eerste groep, breek een oud guildie in te zitten en een tweaker :)Zalut(Zhalutar?),
stonden we klaar, wilde we naar binnen gaan. Was er 1 iemand gesaved. groep viel uit elkaar.
Mocht daarna met de tweaker mee hc's in, heb nog redelijk crap gear met me pas 1dag oude lvl 80 DK.
Niets leuks dps kunnen looten, alleen de tank trinket uit AN. erg jammer. want bij de laatste boss in AN dropt ALTIJD de leather chest en de wand,lol, na die groep leavde de tweaker de hc groep dus ik ook maar weer in dalaran zoeken naar een weekly pug.
Daarna door een misverstandje goede loot uit TOC hc gemist omdat Zalut de lfg joinde zonder mij, /cry, bleek dat er erg veel plate dps gevallen was. jammer maar hij bood aan me een keer mee te nemen naar andere dungeons XD, mocht je dit lezen?? Ontzettend bedankt voor je hulp gister.
maar goed stond dus in Dalaran voor de weekly, /2 dps lfg weekly,( niet er bij zeggend dat ik maar 3.3K GS had. lol
Werd ik uit genodigt, nou die groep viel net zo hard uit mekaar zo snel asl ik hem gejoint was.
Na ong 5min zag ik iemand zoeken naar 2 tanks en 2 healers, dus vroeg mocht hij nog dps nodig hebben ik wel mee wilde.
2min later kreeg ik een /w terug met de vraag of ik nog mee wilde

.
nog 15min gewacht op 2 tanks en 1 healer. En beginnen maar. Kreeg tussen door nog de opmerking in /ra dat ik er bij zat met 3.3k gs, lol /raidleader Who cares its Ulduar, lol.
Eerste fight kent iedereen nou wel. dus ging goed, daarna trash gecleard en begonnen we aan de 2de boss, ging erg goed. werd 1x gepakt door de boss, maar werd goed geheald door de healer. Na de fight dps meter nagekeken en zag dat ik toch een redelijke 2.4K dps op hem had gedaan en 6e in de lijst stond qua damage done. wat me erg verbaast. verder niets geloot omdat er niets voor dps DK dropte.
Na de run de RL ontzettend bedankt dat ik mee mog omdat ik pas net 80 was en grap gear heb.
Heb hem ook maar gelijk als vriendje toegevoegd met de Note: RL weekly pug. mocht hij vaker een pug opzetten.
kan niet op armory,
maar Aggramar/Masylis