Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Tweakers-servers back online!!

Gisteravond de hele avond bezig geweest iets van de grond te krijgen...
ICC25 fresh run gejoined.. geen healer/tank die dan nog un-saved zijn..
VoA25 -> Same...

Enige wat wel lukte waren de random heroics, en Lord Ahune (mooi wapen hoor, vooral die sneeuw, heb alleen nog steeds de Engraved Gargoyle Femur nodig van PoS!)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkeaLampje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 20:05
http://eu.wowarmory.com/c...eet.xml?r=Vashj&cn=Healyx

Is deze gear een beetje goed? Moet ofc nog wel even de 2 blauwe dingen weg werken, maar wat zal mijn GS ongeveer zijn? (Ben niet active atm at WoW).

Had 4.5k dps op een dummy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister mocht ik heus met mijn hunter mee met een ICC run, netjes mijn shaman achievement gelinkt en alles was goed. 4/12 ging eigelijk zonder problemen (lootship HC), en gewoon 3x wipen op die val'kyr en precious :/ Sta je daar met 5 kingslayers en rotface/festergut gewoon niet meer neer krijgen :(

@maxje, gok dat je gearscore zo tegen de 4700 ligt, die 200 dingen zou je nog moeten bijwerken samen met de cloak (midsummer!!!1oneone!!1). Grote winst is je trinket, je cloak en bracers, die zijn relatief makkelijker te krijgen dan de overige zut (triumph/frost). Desnoods kan je 1 trinket van PVP nemen, geeft dacht ik 128 SP, helemaal niet slecht voor een trinket.

edit, wtfismygearscore.com geeft 4633 :)
http://wtfismygearscore.com/eu/vashj/healyx
(je zit 597 onder het gemiddelde).

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 23-06-2010 12:05 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Hydra schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:38:
[...]

Link je druid eens dan? Ik had geen enkel probleem om in een PuG te komen, puur met heroic gear.
http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Sylvanas&cn=Salthoof

Het punt is ook dat ik de achievements niet heb, maja zonder die heb je ook geen skill :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Gister in 3 weekly groepen gezeten voor de weekly 'Ignis the Furnace Master Must Die!'

Eerste groep, breek een oud guildie in te zitten en een tweaker :)Zalut(Zhalutar?),
stonden we klaar, wilde we naar binnen gaan. Was er 1 iemand gesaved. groep viel uit elkaar.

Mocht daarna met de tweaker mee hc's in, heb nog redelijk crap gear met me pas 1dag oude lvl 80 DK.
Niets leuks dps kunnen looten, alleen de tank trinket uit AN. erg jammer. want bij de laatste boss in AN dropt ALTIJD de leather chest en de wand,lol, na die groep leavde de tweaker de hc groep dus ik ook maar weer in dalaran zoeken naar een weekly pug.

Daarna door een misverstandje goede loot uit TOC hc gemist omdat Zalut de lfg joinde zonder mij, /cry, bleek dat er erg veel plate dps gevallen was. jammer maar hij bood aan me een keer mee te nemen naar andere dungeons XD, mocht je dit lezen?? Ontzettend bedankt voor je hulp gister.

maar goed stond dus in Dalaran voor de weekly, /2 dps lfg weekly,( niet er bij zeggend dat ik maar 3.3K GS had. lol
Werd ik uit genodigt, nou die groep viel net zo hard uit mekaar zo snel asl ik hem gejoint was.
Na ong 5min zag ik iemand zoeken naar 2 tanks en 2 healers, dus vroeg mocht hij nog dps nodig hebben ik wel mee wilde.
2min later kreeg ik een /w terug met de vraag of ik nog mee wilde :).
nog 15min gewacht op 2 tanks en 1 healer. En beginnen maar. Kreeg tussen door nog de opmerking in /ra dat ik er bij zat met 3.3k gs, lol /raidleader Who cares its Ulduar, lol.
Eerste fight kent iedereen nou wel. dus ging goed, daarna trash gecleard en begonnen we aan de 2de boss, ging erg goed. werd 1x gepakt door de boss, maar werd goed geheald door de healer. Na de fight dps meter nagekeken en zag dat ik toch een redelijke 2.4K dps op hem had gedaan en 6e in de lijst stond qua damage done. wat me erg verbaast. verder niets geloot omdat er niets voor dps DK dropte.

Na de run de RL ontzettend bedankt dat ik mee mog omdat ik pas net 80 was en grap gear heb.
Heb hem ook maar gelijk als vriendje toegevoegd met de Note: RL weekly pug. mocht hij vaker een pug opzetten.

kan niet op armory,
maar Aggramar/Masylis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vangelis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 13:52
IkeaLampje schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:58:
http://eu.wowarmory.com/c...eet.xml?r=Vashj&cn=Healyx

Is deze gear een beetje goed? Moet ofc nog wel even de 2 blauwe dingen weg werken, maar wat zal mijn GS ongeveer zijn? (Ben niet active atm at WoW).

Had 4.5k dps op een dummy.
Ha! nog iemand van vashj!
Ben je Alliance of Horde?
Zelf ben ik Alliance :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Vangelis schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:26:
[...]

Ha! nog iemand van vashj!
Ben je Alliance of Horde?
Zelf ben ik Alliance :9
HealyxLevel 80 Human Mage
need to say more?

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thommmyy schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:25:
Daarna door een misverstandje goede loot uit TOC hc gemist omdat Zalut de lfg joinde zonder mij, /cry, bleek dat er erg veel plate dps gevallen was.
Als jij in de groep gezeten had was je niet in ToC uitgekomen als je inderdaad nog geen 24 uur level 80 bent. Jouw gear is dan niet goed genoeg voor de instance, dus komt de hele groep er niet terecht.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
ye-roon schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:09:
[...]

http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Sylvanas&cn=Salthoof

Het punt is ook dat ik de achievements niet heb, maja zonder die heb je ook geen skill :p
Ik ken het probleem. Ik heb nu zelf een DK dps die min of meer alles uit heroics heeft (alleen HoR HC plate dps boots nog). Maar kamp met hetzelfde probleem dat ik te stom ben voor ICC omdat ik geen achievements heb op die character, ondanks dat ik toch echt wel de nodige ervaring in ICC heb als ranged dps of melee dps/tank.

Ik moet echt eens gaan antwoorden op mijn mage of paladin om na de invite even te reloggen naar m'n DK... Misschien dat ze dan de hint snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
grappig dat wtfismygearscore niet geblokkeerd is op me werk! ik heb niets met gearscore en ikzelf gebruik de addon niet. maar 'moet' het enigzins gebruiken op me DK. blijkt dat die 4680 GS heeft. betekent dat ik iig toc10 wel kan tanken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

patrickos85 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:50:
grappig dat wtfismygearscore niet geblokkeerd is op me werk! ik heb niets met gearscore en ikzelf gebruik de addon niet. maar 'moet' het enigzins gebruiken op me DK. blijkt dat die 4680 GS heeft. betekent dat ik iig toc10 wel kan tanken :)
Hmm, mijn getalletje bevalt me wel, 6173. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Gister op m'n shaman altje een ICC25 pug gejoined, en dat ging goed :)
Mooi nieuw schild geloot, en een ring + belt!

In 1 run van 4800 GS naar 5100GS, zelfs gunship op heroic gedaan terwijl ik hem op deze char niet eens normal had :p

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vangelis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 13:52
Nibbz schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:46:
[...]

[...]

need to say more?
Lastig als je daar niet op kan kijken hoor. Enige wat ik kon zien was de url. Daar staat geen info over.

Maar bedankt nu weet ik het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
NMe schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:55:
[...]

Hmm, mijn getalletje bevalt me wel, 6173. :P
mijn pala komt niet hoger dan 6080. ik word pwned door NMe! :F

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

patrickos85 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:00:
[...]

mijn pala komt niet hoger dan 6080. ik word pwned door NMe! :F

:P
Och, ik "cheat" een beetje; mijn 277-mainhand is eigenlijk niet uitermate geschikt voor een feral druid maar was alsnog een upgrade voor mijn 258-wapen. :P

http://eu.wowarmory.com/c...?cn=Olumdril&r=Doomhammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
NMe schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:02:
[...]

Och, ik "cheat" een beetje; mijn 277-mainhand is eigenlijk niet uitermate geschikt voor een feral druid maar was alsnog een upgrade voor mijn 258-wapen. :P

ivm met cheaten word NMe gediskwalificeerd. Patrickos is de winnaar! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gearscore op de main/off-ranged blijf ik triviaal vinden. Pala, shaman en DK kunnen heel goedkoop aan een 264 relic/totem/sigel komen, probeer maar eens gelijke te vinden op de overige classes die een ranged wapen moeten inzetten. Wand, tankgun en trow zou nog wel kunnen (BoE drops ICC uit de AH), maar als hunter pis je bizar snel naast de boot omdat er nergens 'makkelijk' zo'n wapen te vinden is.

Je komt al snel bij de discussie MS/OS roll, maar wat is een ranged voor bv een rogue of warrior? En wat is een melee wapen voor hunter? MS? Of lagere prioriteit op de 'gebruikende' classes? Zo heb ik de crossbow in TOC25 al 2x voorbij zien gaan, omdat de rest (naast de 3 hunters) ook doodleuk op crossbow gaan rollen. Agi/melee wapens gaan ook richting DK's, druids en rogue's, soms zelfs richting enh shamans.

Zo loop ik denk sinds ulduar/EoE al met 2 232 wapens rond, je komt nooit beter tegen, omdat je outrolled wordt of de 'melee' class krijgt prioriteit.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
SinergyX schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:15:
Gearscore op de main/off-ranged blijf ik triviaal vinden. Pala, shaman en DK kunnen heel goedkoop aan een 264 relic/totem/sigel komen, probeer maar eens gelijke te vinden op de overige classes die een ranged wapen moeten inzetten. Wand, tankgun en trow zou nog wel kunnen (BoE drops ICC uit de AH), maar als hunter pis je bizar snel naast de boot omdat er nergens 'makkelijk' zo'n wapen te vinden is.
het was niet serieus, maar meer voor de grap :)

zoals ik eerder al zei, ik gebruik geen GS. maar op alts moet je het bijna wel doen omdat je anders nergens komt. zeker niet als je geen guild hebt die raids doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mijn warrior is 6004gs bah volgens wtfismygearscore.com

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Liev dagboek :W

Dit weekend weer GDKP runs gedaan op mijn server. ToC25 op zaterdag begint rustiger te worden, en heb moeite met het vinden van undergeared alts. Uiteindelijk maar met een stuk of 10 ~5k gearscore mensen erin gedoken en met 300 gold pp naar buiten. Geen trinkets, geen bijzondere bids, tankgear ging weer voor 't meest.

Zondag ICC25 was echter wel een verrassing. Ik log altijd klokslag 12:00 om de pre-raid whispers een beetje te vermijden, maar toen ik om 12:00 naar m'n plekje liep en m'n macro's aan het instellen was, zag ik tot mijn verbazing dat er al 20+ mensen op mij stonden te wachten :') Toch wel leuk dat 't zo'n succes is! Moest wel nog even schreeuwen om wat healers (en flink wat mensen teleur stellen), maar uiteindelijk toch in 2,5 uur tijd zes bazen omgelegd in ICC en 2060 gold verdient pp. Jammer dat de healers ondermaats waren, anders had ik zeker wat pogingen op Dreamwalker gewaagd.

Affijn, deze week 25% buff, dus aankomend weekend gaan we helemaal rap clearen!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:15:
In ruil daarvoor zijn er voor wand-, gun- en bow-users wel 277 items te krijgen, waar librams, idols, sigils en totems alleen maar voor badges te krijgen zijn in 264-vorm. ;) Dus áls het oneerlijk is, dan is het eerder in het voordeel van de wand-, bow- en gun-users. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreflar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 18:10
NMe schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:53:
[...]

In ruil daarvoor zijn er voor wand-, gun- en bow-users wel 277 items te krijgen,
Waar ? :9~ Mijn hunter kan wel een upgrade gebruiken
En ik heb nog een hele zooi aan vragen over mijn hunter... Ik zal zo mij armory dingetje opzoeken. Ik denk dat ik iets fout doe dps gezien. gear zit op 5.3 K zoiets alleen dps "single target" zit ik rondom de 3k dat moet veel beter kunnen, naar mijn idee...

edit: Charretje = Dekar @ al'akir

[ Voor 10% gewijzigd door Dreflar op 23-06-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkeaLampje
4.6k GS... mmm, als ik me laptopje heb kan ik eindelijk gaan raiden en betere gear gaan halen. En ofc die 2 blauwe items weg werken -.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dagboekkie!

Gisteravond pas laat thuis, even snel een frost lord runnetje gedaan voor de dps cloak op mijn pally, dropt ie de eerste keer!!! 2x badges + cloak, leuk. Even queuen voor een daily maar kreeg al vrij snel de vraag of ik nog ff in ICC10 wilde helpen, een aantal mensen waren nog een altrunnetje begonnen en er moest iemand weg. Ze waren bij Putri en mijn ranged dps was al saved, dus ben maar even mijn paladin gelogd zodat een van de 2 boompjes healers zijn mage kon pakken (beiden iets beter geared zodat er nog eea wat makkelijker plat kon). Bloodwing nog gecleared met een paar wipes op BQL vanwege wat nieuwe mensen en daarna door om Dreamwalker te redden.
We hadden 2 healers (ik en een boompje) dus besloten dat ik de portals zou pakken samen met een retridin die i.c.m. Sheat of Light ook behoorlijk overpowered crits kon doen. Dat bleek toch een klein beetje tegen te vallen (of ze deed iets verkeerd, was haar 1e keer en ik heb het zelf zo nog geprobeerd dus kon niet zo goed helpen), ze healde nog niet 1/3 van wat ik deed, maar uiteindelijk is dat als OP pally toch vrij gemakkelijk solo te healen (23.7k HPS leuk :) ).
Niks gewonnen verder maar geloof ook niet dat ik nog iets nodig had van de normals, maar de extra badges en fun waren het meer dan waard :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreflar schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:00:
[...]

Waar ? :9~ Mijn hunter kan wel een upgrade gebruiken
En ik heb nog een hele zooi aan vragen over mijn hunter... Ik zal zo mij armory dingetje opzoeken. Ik denk dat ik iets fout doe dps gezien. gear zit op 5.3 K zoiets alleen dps "single target" zit ik rondom de 3k dat moet veel beter kunnen, naar mijn idee...

edit: Charretje = Dekar @ al'akir
Je gear is in ieder geval voor verbetering vatbaar. Hier wat tips:
-Kijk niet naar GS, maar kijk naar stats op je items;
-Je hebt 3x PvP gear (Shoulders/Legs/Bracers) vervang deze voor T9 heb je gelijk een hele goeie setbonus te pakken en voor je bracers kan ik Crusader's Dragonscale Bracers aanbevelen of de drop in Heroic FoS;
-Enchant je gear (Wapens, boots, chest, cloak) en zorg dat je PvE enchants op je shoulders en helm krijgt (Kirin Tor en nog een andere faction);
-Gems alleen maar +20 agi en 1 nightmare tear voor je metabonus;
-Glyph of Volley ?!?! Deze moet je vervangen voor Serpent Sting zorgt voor een behoorlijke damage increase voor je Chimera Shot;
-1 punt extra in focussed aim; je zit 1% onder de hitcap.

Denk dat het op jouw gearlevel misschien ook wel goed is om naar Survival te kijken als talentbuild. Hoef je overigens niets aan je gems te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:53:
In ruil daarvoor zijn er voor wand-, gun- en bow-users wel 277 items te krijgen, waar librams, idols, sigils en totems alleen maar voor badges te krijgen zijn in 264-vorm. ;) Dus áls het oneerlijk is, dan is het eerder in het voordeel van de wand-, bow- en gun-users. ;)
Waar praten we dan over?
http://www.wowhead.com/it...;minle=277;maxle=277;gb=0

Rotface, Dreamwalker en Deathwisper op 25man heroic (PVP items laat ik buiten beschouwing), met uitzondering van een tank-ranged item en niet echt nuttig voor rogues/warriors (ranged attacks change op 50% weapon dmg). Wat je dan voor het restant weer weg kan zetten tegen het feit dat 2 van de 3 relic classes de Shadowmourne kunnen halen (DK en Paladin).

Dat staat is schril contrast met het verzamelen van handje vol frost emblems en 264 item komen (zeker nu, met 4 frost per dag).

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 23-06-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:17:
[...]

Waar praten we dan over?
http://www.wowhead.com/it...;minle=277;maxle=277;gb=0

Rotface, Dreamwalker en Deathwisper op 25man heroic (PVP items laat ik buiten beschouwing), met uitzondering van een tank-ranged item en niet echt nuttig voor rogues/warriors (ranged attacks change op 50% weapon dmg). Wat je dan voor het restant weer weg kan zetten tegen het feit dat 2 van de 3 relic classes de Shadowmourne kunnen halen (DK en Paladin).

Dat staat is schril contrast met het verzamelen van handje vol frost emblems en 264 item komen (zeker nu, met 4 frost per dag).
Daar gaat het niet om. Druids, shammies, DK's en pallies krijgen heel snel hun ranged slot gevuld. Warriors, rogues, hunters, mages, locks en priests niet. Maar in ruil daarvoor kunnen die laatste 6 wél een 277 item looten naar verloop van tijd, terwijl die eerste 4 dat dus nooit zullen kunnen. Ik zou 100 keer liever de mogelijkheid hebben voor een 277 item en dan net iets langer op een 264 item moeten wachten daarvoor in de plaats dan dat ik blijf steken op een 264 item omdat Blizzard niet weet hoe ze moeten itemizen. En dan heb ik het nog niet over het level 70 idol dat ik gebruikt heb totdat T9 uitkwam, puur omdat er niks beters was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreflar
Na beetje googlen ben ik erg benieuwd of ik het goed begrijp. T9 hunter gear (of wat voor class dan ook) is aan te schaffen via emblems of triumph? zoja moet ik dan naar dat winkeltje wandelen die leather en mail dingetjes verkoopt of ergens in die icc raid gevalletje? (deze heeft toch alleen frost emblem gear?)
Bedankt alvast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan nog heeft de rogue/warrior relatief weinig aan de beschikbare 277 ranged, zoals ik al aangaf. Statwise heeft rogue/warrior namelijk al de http://www.wowhead.com/item=51880, waarvan stats dus vele malen beter is dan de 277 bow, ook een 264 item. Voor een hunter is het zijn basis voor de DPS, voor de andere is het puur voor de stats.

Dan heb je enkel mage/lock/priest die inderdaad wat achterlaten zijn met dit wapen (buiten het gezeik over heal/dps items).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:02:
[...]

waarom zit je op Noobhammer?? wij zijn met de guild naar een andere server gegaan. want noobhammer zit vol met kleine kindjes. behalve dan dat jullie, aquamarine, red cross een van de betere guilds zijn. snap ik niet dat jullie nog daar zitten. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreflar schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:34:
Na beetje googlen ben ik erg benieuwd of ik het goed begrijp. T9 hunter gear (of wat voor class dan ook) is aan te schaffen via emblems of triumph? zoja moet ik dan naar dat winkeltje wandelen die leather en mail dingetjes verkoopt of ergens in die icc raid gevalletje? (deze heeft toch alleen frost emblem gear?)
Bedankt alvast :P
Kun je kopen met triumph emblems bij de mail armor vendor in Dalaran of bij de ingang van Trial of the Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:41:
Kun je kopen met triumph emblems bij de mail armor vendor in Dalaran of bij de ingang van Trial of the Crusader
Als je horde bent, dan moet je wel de female dwarf hebben, die verkoopt de tiersets. De male NPC verkoopt de 'losse' triumph gear, zoals ook 5 emblem NPC's bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

[...]

waarom zit je op Noobhammer?? wij zijn met de guild naar een andere server gegaan. want noobhammer zit vol met kleine kindjes. behalve dan dat jullie, aquamarine, red cross een van de betere guilds zijn. snap ik niet dat jullie nog daar zitten. :|
noobhammer haha :) Ik zat daar met me'n eerste characters (Shinobu, elf huntress en Fourfingers, gnome mage) En toen werd ik uit de guild getrapt omdat ik het beter wist dan de officer die de "strats" moest uitleggen, en mijn strats wel werkte en die van hem niet. Later hoorde ik van andere huntards dat er een vriendje van ene aantal officers geinvite was die in 1 dag in bijna vol t2 liep, zonder dat die persoon DKP had. Ik zat in legends of azeroth. Daarna op een pvp server gerolled en nooit meer trug gekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreflar
SinergyX schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:43:
[...]

Als je horde bent, dan moet je wel de female dwarf hebben, die verkoopt de tiersets. De male NPC verkoopt de 'losse' triumph gear, zoals ook 5 emblem NPC's bij elkaar.
Ik ben Horde dus ik pak die female wel :)
ik dacht dat je bij haar alleen maar met die aparte dingetjes gear kon aanschaffen weet de naam niet meer van die aparte emblem soort. Maar vergelijkbaar met die champion seals of iets wat dropt in toc 25.. 1 van die dingen + 50 emblems = gear. In ieder geval bednakt voor die snelle en ook bruikbare reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Red Cross is al een hele tijd niet echt meer wat, en het feit dat je Eternal Gathering niet noemt laat me denken dat je al een hele tijd niet meer op DH geweest bent. :+ De concurrentie is wat opgelopen op Doomhammer en er zitten intussen best nog wel een paar goeie guilds:
http://www.guildox.com/go/g.asp?a=1&r=Doomhammer-EU

En ach, wat kiddies betreft: die heb je overal. Je hebt er als je in een guild zit toch amper tot nooit wat mee te maken. :)
ye-roon schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:46:
[...]

Ik zat in legends of azeroth.
Ik speelde in Vanilla nog niet, maar dat doet wel een belletje rinkelen. Is dat Cidolfas's oude guild?

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 23-06-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

NMe schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:54:
[...]

Ik speelde in Vanilla nog niet, maar dat doet wel een belletje rinkelen. Is dat Cidolfas's oude guild?
Geen idee. Maar er zat een priest in genaamd Ertishman (Nerdishman) en verder veel vergeten van de mensen daar voor obvious reasons. En kon toen nog niet transferren van pve naar pvp dus maar opnieuw begonnen ergens anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:40:
En dan nog heeft de rogue/warrior relatief weinig aan de beschikbare 277 ranged, zoals ik al aangaf. Statwise heeft rogue/warrior namelijk al de http://www.wowhead.com/item=51880, waarvan stats dus vele malen beter is dan de 277 bow, ook een 264 item. Voor een hunter is het zijn basis voor de DPS, voor de andere is het puur voor de stats.

Dan heb je enkel mage/lock/priest die inderdaad wat achterlaten zijn met dit wapen (buiten het gezeik over heal/dps items).
Linkie naar Wowhead 251+ ranged wapens.

Ik zie toch echt 2x een bow/gun droppen in de ICC10-mans alleen al. Da's dus 2x een 264 heroic item (en beiden ook nog eens makkelijke!!!!!). Dan laat ik de tanking en thrown wapens uiteraard buiten beschouwing. 1-0 in ezmode gearing for hunters.

Ok toegegeven, dan de 25 mans is wat lastiger. Die dropt alleen van de LK en die krijgt niet iedereen plat. Toch zijn er steeds meer guilds die dat ook doen en met de toenemende buff wordt het alleen maar makkelijker. 1-1.

Als je dan toch een beter wapen wilt, maar 25 man LK is te moeilijk en 10 mans hardmodes kun je geen groep vinden of wat dan ook, kun je altijd nog PvPen. :P Imo valt het reuze mee.

[ Voor 9% gewijzigd door porn* op 23-06-2010 15:01 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:54:
[...]

En ach, wat kiddies betreft: die heb je overal. Je hebt er als je in een guild zit toch amper tot nooit wat mee te maken. :)
we zitten nu op al'akir en dan changed naar horde. je merkt dat ze hier gewoon veel ouder en beter spelen dan op noobhammer. maar dat is met horde zowieso al ten opzichten van ally

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:59:
[...]

Linkie naar Wowhead 251+ ranged wapens.

Ik zie toch echt 2x een bow/gun droppen in de ICC10-mans alleen al. Da's dus 2x een 264 heroic item (en beiden ook nog eens makkelijke!!!!!). Dan laat ik de tanking en thrown wapens uiteraard buiten beschouwing. 1-0 in ezmode gearing for hunters.

Ok toegegeven, dan de 25 mans is wat lastiger. Die dropt alleen van de LK en die krijgt niet iedereen plat. Toch zijn er steeds meer guilds die dat ook doen en met de toenemende buff wordt het alleen maar makkelijker. 1-1.

Als je dan toch een beter wapen wilt, maar 25 man LK is te moeilijk en 10 mans hardmodes kun je geen groep vinden of wat dan ook, kun je altijd nog PvPen. :P Imo valt het reuze mee.
Mwah Zod's Repeating Longbow (iLevel 264) is ook goed te krijgen 25 man ICC Lady Deathwisper. Redelijke droprate ook. PUG voor 4/12 ICC 25 man is ook wel makkelijk te krijgen. Kun je gelijk ook 264 BiS (op HM versie na) bracers en Death Bringer's Will trinket proberen te krijgen en misschien token voor T10 upgrade.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ye-roon schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:59:
[...]

Geen idee. Maar er zat een priest in genaamd Ertishman (Nerdishman) en verder veel vergeten van de mensen daar voor obvious reasons.
Hmm, jammer dat Cidolfas je niks zegt. :P Die heeft 2 maanden geleden een nieuwe guild gestart (zijn vierde) en die is vorige week alweer uiteen gevallen omdat de officers weigeren LK hc te proberen. Wij zijn nog heel wat raiders verloren aan die guild, en die raiders staan intussen voor een deel alweer op de stoep om terug te komen. 8)7
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:00:
[...]

we zitten nu op al'akir en dan changed naar horde. je merkt dat ze hier gewoon veel ouder en beter spelen dan op noobhammer. maar dat is met horde zowieso al ten opzichten van ally
Het zal inderdaad eerder de switch naar horde zijn geweest dan de serverswitch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:16:
[...]

Mwah Zod's Repeating Longbow (iLevel 264) is ook goed te krijgen 25 man ICC Lady Deathwisper. Redelijke droprate ook. PUG voor 4/12 ICC 25 man is ook wel makkelijk te krijgen. Kun je gelijk ook 264 BiS (op HM versie na) bracers en Death Bringer's Will trinket proberen te krijgen en misschien token voor T10 upgrade.
Mja ik weet niet hoe goed die is voor hunters vandaar dat ik hem niet specifiek noem. Dat je als hunter maar lastig aan een goede bow/wapen/xbow komt is dus idd onzin imo :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand trouwens ervaring met gold kopen??
het is toch niet veilig om dat te doen. want als je ziet waar ze het nu voor aanbieden dan lach je, je 3 keer in de ronde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:24:
het is toch niet veilig om dat te doen. want als je ziet waar ze het nu voor aanbieden dan lach je, je 3 keer in de ronde
Blizzard staat gold kopen niet toe en dus praten we er hier ook niet over. ;)

Ik kan het je verder alleen maar afraden, er zijn nogal wat hackers en oplichters actief in die branche. En dat terwijl goud zo makkelijk te krijgen is tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:24:
Als je wil dat je account gehacked wordt en je leeggeroofd wordt inclusief de guildbank kan ik het zeker aanraden te doen.

Ik kan me voorstellen dat het niet toegestaan is op dit forum om hierover te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok excuus zal er niet meer over beginnen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:27:
[...]

Als je wil dat je account gehacked wordt en je leeggeroofd wordt inclusief de guildbank kan ik het zeker aanraden te doen.

Ik kan me voorstellen dat het niet toegestaan is op dit forum om hierover te praten.
Niet toegestaan, maar dat je account erdoor gehacked wordt of gehacked kan worden is onzin. Het enige noemenswaardige risico dat je loopt is dat Blizzard je bant, of dat je gewoon je gold nooit krijgt terwijl je wel betaalt. Het is in ieder geval het risico niet waard, zeker als je duizenden uren in je account hebt gestopt. Zou toch zonde zijn dat je dan voor een lousy 10,000 gold alles kwijt bent.

[ Voor 19% gewijzigd door Divak op 23-06-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

NMe schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:27:
[...]

Blizzard staat gold kopen niet toe en dus praten we er hier ook niet over. ;)

Ik kan het je verder alleen maar afraden, er zijn nogal wat hackers en oplichters actief in die branche. En dat terwijl goud zo makkelijk te krijgen is tegenwoordig.
En daarnaast moet je je bedenken.. het gold wat je koopt.. komt 90% van de tijd van andere gebruikers, wiens wow account gehacked zijn..

weet niet of mensen bloed-gold willen hebben.. je moest eens weten hoe kut dat is voor wow spelers als ze erachter komen dat ze gehacked zijn (account geblokt.. alle gear weg.. boel werk om dat weer terug te krijgen).

dus.. als niemand meer gold zou kopen, zouden d'r ook niet meer zoveel accounts gehacked worden (vraag en aanbod)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja klopt je hebt wel gelijk ja, maar ik zit er aan te denken om me oude char van doomhammer over te zetten naar al'akir en dan faction change, weet iemand zo wat dat gaat kosten want volgens mij heb ik er ooit iets over gehoord . rond de 40 euries ongeveer toch?? en kan ik dan gewoon alle achievements/gold/items etc meenemen naar andere server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
De GS van mijn lock is nu 3508. Ik kan/mag vaak niet mee met raid omdat de GS te laag is.
Ik heb een stuk of 60 EoT en een 2 EoF. Ik heb de EoF omgeruild voor EoT vandaar :( niet zo slim kwam ik later achter. verder heb ik ong. 1.5K goud.

Ik zou wel eens willen weten wat ik nu het beste kan doen om te upgraden en welke instances/raids ik wel kan doen met mijn gear.

Asarith - Nordrassil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:35:
ja klopt je hebt wel gelijk ja, maar ik zit er aan te denken om me oude char van doomhammer over te zetten naar al'akir en dan faction change, weet iemand zo wat dat gaat kosten want volgens mij heb ik er ooit iets over gehoord . rond de 40 euries ongeveer toch?? en kan ik dan gewoon alle achievements/gold/items etc meenemen naar andere server?
Ja ik heb dat laatst ook met m'n priest gedaan. Kost 20 euro voor realm change en 25 euro voor faction change. Al je items en goud gaan mee (incl wat in je bank zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:36:
Al je items en goud gaan mee (incl wat in je bank zit).
Max 20k Gold voor een level80 Character

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ja ik heb dat laatst ook met m'n priest gedaan. Kost 20 euro voor realm change en 25 euro voor faction change. Al je items en goud gaan mee (incl wat in je bank zit).
ok maar achievements zul je dan opnieuw moeten behalen?? want ik ben nog al achievement geil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:39:
[...]

ok maar achievements zul je dan opnieuw moeten behalen?? want ik ben nog al achievement geil :P
Ik miste alleen wat achievements van de Argent Tournament. voor de rest had ik ze allemaal nog wel :)

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:12
metalant schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:36:
De GS van mijn lock is nu 3508. Ik kan/mag vaak niet mee met raid omdat de GS te laag is.
Ik heb een stuk of 60 EoT en een 2 EoF. Ik heb de EoF omgeruild voor EoT vandaar :( niet zo slim kwam ik later achter. verder heb ik ong. 1.5K goud.

Ik zou wel eens willen weten wat ik nu het beste kan doen om te upgraden en welke instances/raids ik wel kan doen met mijn gear.

Asarith - Nordrassil
Een snelle google search levert me deze lijst op:

http://www.wow-loot.com/warlock.htm

Ga gewoon lekker heroics runnen, krijg je vanzelf EoF en EoT, de purple loot kan je dragen. Zeker met die nieuwe heroics erbij moet het niet moeilijk zijn om binnen een week toc ready te zijn. Probeer dan ToC runs te vinden en zo verder te gearen naar ICC niveau. Iedereen moet op dit punt natuurlijk beginnen dus het is logisch dat je fresh 80 niet meteen meekan naar raids. Ik zou eerst naar die lijst kijken wat er makkelijk te krijgen is en dan je triumphs en frostys aan een vendor geven. Meestal zijn trinkets niet zo makkelijk te krijgen via heroics. Daarnaast kan je de weekley meestal wel proberen te puggen, daar kijkt men op mijn server iig niet echt naar GS.
ShadowBumble schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:39:
[...]

Max 20k Gold voor een level80 Character
als je bijv 100KG hebt kan je ook een aantal choppers maken/kopen en die weer verkopen op die andere server.

[ Voor 9% gewijzigd door Bartske op 23-06-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
om terug te komen op geld verdienen. staan nu tegen de 300 frost badges op me naam en leek me een goed plan om 10x primordial saronite te verkopen voor 10k totaal. lijkt me een schappelijke prijs. blijkt dat ze op mijn server voor 500 ps op AH staan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dat is dan wel weer mooi. maar is dat snel geregeld dan of kost dat veel moeite en moet je via de telefoon naar zo'n helpdesk bellen waar ze niet fatsoenlijk engels spreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thommmyy schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:25:
Mocht daarna met de tweaker mee hc's in, heb nog redelijk crap gear met me pas 1dag oude lvl 80 DK.
Niets leuks dps kunnen looten, alleen de tank trinket uit AN. erg jammer. want bij de laatste boss in AN dropt ALTIJD de leather chest en de wand,lol, na die groep leavde de tweaker de hc groep dus ik ook maar weer in dalaran zoeken naar een weekly pug.

Daarna door een misverstandje goede loot uit TOC hc gemist omdat Zalut de lfg joinde zonder mij, /cry, bleek dat er erg veel plate dps gevallen was. jammer maar hij bood aan me een keer mee te nemen naar andere dungeons XD, mocht je dit lezen?? Ontzettend bedankt voor je hulp gister.
Hé Masylis/Orré,

Graag gedaan hoor :)

Je had wel pech gister met groepen. De meeste raidpug's op dinsdagavond zijn helaas crap. De goede mensen zijn al gesaved. Ik zal je wel eens door wat heroics trekken, dat blauw van je gear doet pijn aan mijn ogen. (Nou is Zalut ook nog niet zo goed gegeard, met pas 24 uur op level 80 op de teller zit ik op 4.7k GS).

Jammer dat Ignis ook erna niet meer is gelukt. Misschien heb je deze week meer geluk, XT-002 is op Aggramar nu de weekly. Probeer iig er zo vroeg mogelijk in de week bij te zijn. Op woensdag zijn er tientallen pug's.

PS. Heb je Frost Lord Ahune al gedaan? Dan kun je sowieso een cloak krijgen, die beter is dan wat je in heroics kunt krijgen.

Je kunt me vinden op Zaluthar/Zalut/Zalnei ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Als je een powerlevel service gebruikt die op jouw account gaat spelen, dan heb je een flinke kans dat je account gehacked wordt.
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:45:
ok dat is dan wel weer mooi. maar is dat snel geregeld dan of kost dat veel moeite en moet je via de telefoon naar zo'n helpdesk bellen waar ze niet fatsoenlijk engels spreken?
gaat allemaal digitaal via account service, gaat snel en soepel.... max tijd is 1 of 2 werkdagen geloof ik.

[ Voor 3% gewijzigd door defiler1974 op 23-06-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreflar
Oke hier nog 1 vraag met een aantal subvragen over de hunterclass en dan ben ik wel weer klaar met zeuren..
Ik lees op verschillende sites allerlei verschillenden meningen over spec met de 1 geeft voorkeur aan agility de ander zweert bij armor penetration. Is hier iemand die mij gewoon duidelijk kan uitleggen wat ik het beste kan pakken?
Moet ik voor betere dps (op mijn gear na dan) speccen naar SV met focus op ARP of juist AGI of misschien een combinatie van buiten? (is er een cap van beide?)
Of moet ik MM blijven en mijn focus houden AGI of hier juist op ARP?
Al die meningen en berekeningen lezen of me behoorlijk in de war gekregen zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Gold tot 20k. Dus gewoon wat spul inslaan die voor veel gold verkocht kan worden en probleem is opgelost.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
porn* schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:21:
Mja ik weet niet hoe goed die is voor hunters vandaar dat ik hem niet specifiek noem. Dat je als hunter maar lastig aan een goede bow/wapen/xbow komt is dus idd onzin imo :P
Dan ga je weer uit van iemand die toegang heeft tot ICC, ik praat over een stap eerder. Iemand vers 80 heeft direct toegang tot HC -> triumph en frost -> 264. Voordat een hunter ICC in kan/mag/zou kunnen, ben je je 'easy mode 1-0' al lang kwijt.
Dreflar schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:50:
Oke hier nog 1 vraag met een aantal subvragen over de hunterclass en dan ben ik wel weer klaar met zeuren..
Ik lees op verschillende sites allerlei verschillenden meningen over spec met de 1 geeft voorkeur aan agility de ander zweert bij armor penetration. Is hier iemand die mij gewoon duidelijk kan uitleggen wat ik het beste kan pakken?
Moet ik voor betere dps (op mijn gear na dan) speccen naar SV met focus op ARP of juist AGI of misschien een combinatie van buiten? (is er een cap van beide?)
Al die meningen en berekeningen lezen of me behoorlijk in de war gekregen zullen we maar zeggen.
ArP is juist MM afdeling, SV heeft een groter aandeel non-phsyical damage. Maar per saldo, het is puur afhankelijk van je gear. De huidige stand is het breekpunt van 500 ArP vanuit gear (statisch), dat het dan pas handig is richting ArP gemmen te gaan, naast de grote voorkeur om een hoge ilvl bow te hebben (vanwege de damage-range).

Standaard kan je dus gewoon op Agi blijven en als bonus de ArP van je gear meenemen, ik hem mijn character nu 7x door Femaledwarf gegooid met steeds andere setup, per saldo praat je over een range van 200-300DPS tussen de verschillende setups (ArP vs Agi).

[ Voor 56% gewijzigd door SinergyX op 23-06-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
metalant schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:36:

Asarith - Nordrassil
hoezo niet zo slim ?, je hebt heeeeeel veeel EoT nodig voor je gear om een 4/4 T9 te halen, en verder gewoon heroic's heroic's heroic's heroic's heroic's heroic's heroic's tot je er bij neervalt voor emblems / enchant mats te winnen en frozen orb's en epic's.
Gear kopen met Triumph en na 4 weken nog maals kijken hoe ver je bent :)

Of 1x door je guild geboost worden / 2x door TOC en dan zit je er ook al bijna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

NMe schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:18:
[...]

Hmm, jammer dat Cidolfas je niks zegt. :P Die heeft 2 maanden geleden een nieuwe guild gestart (zijn vierde) en die is vorige week alweer uiteen gevallen omdat de officers weigeren LK hc te proberen. Wij zijn nog heel wat raiders verloren aan die guild, en die raiders staan intussen voor een deel alweer op de stoep om terug te komen. 8)7
http://eu.wowarmory.com/c...?r=Doomhammer&cn=Cidolfas hij?

maar die is level 70 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreflar schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:50:
Survival is altijd Agility nooit Arp.
MM is Agility totdat je een bepaald niveau Arp op je gear alleen hebt (rond de 700/800). Dan wordt het interessant om te gemmen naar Arp.

Ik verwacht voor jouw gearlevel dat Survival eigenlijk beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:47:
[...]

Hé Masylis/Orré,

Graag gedaan hoor :)

Je had wel pech gister met groepen. De meeste raidpug's op dinsdagavond zijn helaas crap. De goede mensen zijn al gesaved. Ik zal je wel eens door wat heroics trekken, dat blauw van je gear doet pijn aan mijn ogen. (Nou is Zalut ook nog niet zo goed gegeard, met pas 24 uur op level 80 op de teller zit ik op 4.7k GS).

Jammer dat Ignis ook erna niet meer is gelukt. Misschien heb je deze week meer geluk, XT-002 is op Aggramar nu de weekly. Probeer iig er zo vroeg mogelijk in de week bij te zijn. Op woensdag zijn er tientallen pug's.

PS. Heb je Frost Lord Ahune al gedaan? Dan kun je sowieso een cloak krijgen, die beter is dan wat je in heroics kunt krijgen.

Je kunt me vinden op Zaluthar/Zalut/Zalnei ...
:) :)

Mijn NL guild, wild altijd de Weekly op woensdag altijd doen, maar de laatste tijd hebben we telkens te weinig man. Ik kan natuurlijk gewoon vragen of je mee kan vanavond? je bent namelijk ook gwn een dutchie, en dan hoor je gwn bij mij :P.

Kijk wel ff of je online bent, en dan vraag ik je wel mee

Edit:
PS. Heb je Frost Lord Ahune al gedaan?
nope nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hij speelt nu een andere char en is een van de officers van Gaudium. Maar ik heb geen idee wie van hen hij nu is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:53:
[...]

Gold tot 20k. Dus gewoon wat spul inslaan die voor veel gold verkocht kan worden en probleem is opgelost.
Makkelijker gezegd dan gedaan als je 300k hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:15:
20 hogs kopen? :+ (ze gaan bij ons nu langzaam richting de 15k).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:15:
[...]

Dat zijn wel meer dingen in WoW.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 20 hogs kan je wel kopen , maar het is lastig om te verkopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Rakkerzero schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:53:
[...]

En eerst nog even vergelijking doen tussen de AH's. Zorg dat je goedkoop spul op jouw server inkoopt die je daar duur kan verkopen en je maakt er nog winst op ook :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Ik zie spelers van Doomhammer hier?:P

Voeg mij maar ingame toe (let wel, ik ben alliance): Hiroj of Hæly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
bertjeee schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:26:
En eerst nog even vergelijking doen tussen de AH's. Zorg dat je goedkoop spul op jouw server inkoopt die je daar duur kan verkopen en je maakt er nog winst op ook :-).
En dan kom je er achter dat iemand anders hetzelfde gedaan heeft en voor 300k aan enchanting mats op de AH daar gezet heeft :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 13:35

ragged

2

een vriend van mij had ook 40+k, die mocht alles meenemen nadat hij een ticket had aangemaakt en zo verder is geholpen door blizzard.

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:53:
[...]

Dan ga je weer uit van iemand die toegang heeft tot ICC, ik praat over een stap eerder. Iemand vers 80 heeft direct toegang tot HC -> triumph en frost -> 264. Voordat een hunter ICC in kan/mag/zou kunnen, ben je je 'easy mode 1-0' al lang kwijt.
Stap eerder??? Dan heb ik al helemaal geen idee wat je bedoelt. Als ik toch vers ding met m'n DK heb ik toch ook een blauwe poep 2H (of heirloom). Da's toch op een hunter net zo? Net als een hunter moet ik toch ook heroics farmen voor een wapen? Casters precies hetzelfde, meeste spellpower komt van wapen. Die moeten ze toch ook eerst in Nexus HC gaan halen? Ik zie het verschil niet.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:16:
[...]

Laatste twee PuG's dat ding gedisenchant, en die keer ervoor voor min. bid :N

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreflar
Even een vraagje aan Rakkerzero,
Ben je vaak online op je hunter @ al' akir? en de guild waar je in zit is dat een keiharde raidguild of meer in de richting van casual / leveling guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
porn* schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:46:
Stap eerder??? Dan heb ik al helemaal geen idee wat je bedoelt. Als ik toch vers ding met m'n DK heb ik toch ook een blauwe poep 2H (of heirloom). Da's toch op een hunter net zo? Net als een hunter moet ik toch ook heroics farmen voor een wapen? Casters precies hetzelfde, meeste spellpower komt van wapen. Die moeten ze toch ook eerst in Nexus HC gaan halen? Ik zie het verschil niet.
Heb je wel gelezen? Het ging hier over het 'foute' gedeelte van Gearscore,daar een relic drager op dit moment binnen een week al een 264 offhand/relic kan hebben, waar dus non-relic gebruikers minimaal ICC-geared moeten zijn om uberhaubt kans te maken (buiten guild/boost-runs en zulke zooi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:52:
[...]

Heb je wel gelezen? Het ging hier over het 'foute' gedeelte van Gearscore,daar een relic drager op dit moment binnen een week al een 264 offhand/relic kan hebben, waar dus non-relic gebruikers minimaal ICC-geared moeten zijn om uberhaubt kans te maken (buiten guild/boost-runs en zulke zooi).
En nogmaals: iemand die dat niet heeft, heeft weer het voordeel dat hij de optie heeft op een 277 item. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:01:
En nogmaals: iemand die dat niet heeft, heeft weer het voordeel dat hij de optie heeft op een 277 item. :)
Zoals ik al zei, rogue en warrior hebben niets aan de 277 ranged, qua stats is dat wapen slecht. Die staan dus gewoon weer gelijk met de 264. Maargoed, cataclysm is er over een paar maanden :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 23-06-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:52:
[...]

Ach zo... pff op 1 item valt of staat je GS toch niet. Een niet hunter verzamelt 30 frosts (en doet daar fking lang over uitgaande van geen ICC zoals je aangeeft), en heeft z'n relic. Yay GS boost van 50. Een hunter doet er 2x zo lang over maar heeft wel een veel vettere upgrade van z'n eerste item. En dat trek je dus op die manier wel een beetje gelijk. Als ik de eerste keer met m'n rogue ICC inga heb ik toch ook 232 T9 gear en een 232 set wapens? Een hunter dan toch ook? En ja dan heeft de hunter net iiiieeetsje minder GS, uitgaande zelfde ilvl voor de rest. Pfft boeie als je op 50 GS geweigerd wordt is of de eis te hoog of is je overall gear toch nog te crap.

Edit: maar ok ben natuurlijk niet de flauwste: ja als je het zo bekijkt en je moet je GS boosten om ICC pugs in te kunnen dan ja, heeft een hunter een nadeeltje, daar heb je gelijk in. Maja krappe GS is weer makkelijk te compenseren met PvP gear.

[ Voor 9% gewijzigd door porn* op 23-06-2010 17:31 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:03:
[...]

Zoals ik al zei, rogue en warrior hebben niets aan de 277 ranged, qua stats is dat wapen slecht. Die staan dus gewoon weer gelijk met de 264. Maargoed, cataclysm is er over een paar maanden :P
/me wants Stakethrower!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah gearscore, de trialists die bij on sin een raid met GS beginnen krijgen te horen dat dat ding uit moet staan in een raid en elke verwijzing is een failed trial. (Nog nooit echt gebeurd! Dat weten ze echter niet, het helpt dan ook prima)

Het gevolg is overigens dat ik geen idee heb van mijn gear score. Maar ik kan nog maar 1 verbetering uit 25 man normal halen, daarna moet ik heroic doen (of de nieuwe raid) dus dat zit wel snor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:58:
Bah gearscore, de trialists die bij on sin een raid met GS beginnen krijgen te horen dat dat ding uit moet staan in een raid en elke verwijzing is een failed trial. (Nog nooit echt gebeurd! Dat weten ze echter niet, het helpt dan ook prima)
Bij ons moet GS ook uit staan vanwege de spam die hij naar guildies stuurt, maar GearScore Light hebben we verder geen problemen mee. Ik heb hem zelf ook niet geïnstalleerd hoor, daar niet van. Maar als iemand hem wil installeren moeten ze dat lekker zelf weten. :Y)
Het gevolg is overigens dat ik geen idee heb van mijn gear score. Maar ik kan nog maar 1 verbetering uit 25 man normal halen, daarna moet ik heroic doen (of de nieuwe raid) dus dat zit wel snor :)
Ik krijg mijn GS altijd te horen als ik VoA join ofzo.
"LFM VoA25, whisper GS and achievement"
- "I don't know about my gear score but [Heroic: Fall of the Lich King]"
*invite*
"Oh, your GS is ***"

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:10:
[...]

Bij ons moet GS ook uit staan vanwege de spam die hij naar guildies stuurt, maar GearScore Light hebben we verder geen problemen mee. Ik heb hem zelf ook niet geïnstalleerd hoor, daar niet van. Maar als iemand hem wil installeren moeten ze dat lekker zelf weten. :Y)

[...]

Ik krijg mijn GS altijd te horen als ik VoA join ofzo.
"LFM VoA25, whisper GS and achievement"
- "I don't know about my gear score but [Heroic: Fall of the Lich King]"
*invite*
"Oh, your GS is ***"

:+
Helaas 25 mans LK is nog niet gebeurt. Altijd wel wat mensen die keer op keer falen op defile en zelfs op Valkyrs. Laatste twee avonden tries was er zelfs sprake van regressie omdat we wat mensen hebben die examens hadden ofzo. We hebben wel 20 man die het kunnen, maar 1 die het niet kan is bij LK helaas voldoende gebleken voor wipe na wipe.

Laatste avond was erg irritant, mensen die in de eerste transition phase dood gingen. Bij disease droppen voor de mob gaan staan :'( en dat meer dan eens |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Zit te denken om weer te gaan spelen en dan een Mage te nemen. Is dat in WotLK een beetje te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Frerk schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:36:
Zit te denken om weer te gaan spelen en dan een Mage te nemen. Is dat in WotLK een beetje te doen?
Laatste keer dat ik keek, veeeel dps :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen die jaren WoW speelt en zn ogen open heeft gehad, zou zeggen:

Neem de classe die je bevalt, iedere patch kan je classe door mekaar schoppen.

Have fun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VoA 25 run gedaan, dropped van Toravon Sanctified Ymirjar Lord's ...
Waarbij ik dacht Legplates, aangezien ik ook mocht rollen. Kijk ik nog eens goed... Legguards... :-( Het ging al om de offspec roll.
Darn! Daar heb ik niet zoveel aan, tenzij ik m'n PvP spec inruil voor Tank en gear ga sparen.

Nu heb ik, lekker brutaal, een ticket aangemaakt met vraag of ze omgeruild kunnen worden, ik ben benieuwd :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2010 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
Pug naar ICC25. Caster shield van Marrowgar dropped. Elemental Shaman wint maar hij had hem al, ik was 2de dus geef maar hier. Geeft die Elemental hem aan RL. Zegt die RL dat men moet rerollen. Ik en paar mensen geven aan dat ik de orginele winnaar ben. Nee hoor, gewoon rerollen. Die roll verlies ik natuurlijk. RL zegt dat het zijn rules zijn dus dikke pech. Daar kan ik dan wel zo pissig om worden.

Lady Deathwhisper fight start, heartstone en succes jongens! Zo hard heb ik die emblems namelijk niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:03
Kaap schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:50:
Pug naar ICC25. Caster shield van Marrowgar dropped. Elemental Shaman wint maar hij had hem al, ik was 2de dus geef maar hier. Geeft die Elemental hem aan RL. Zegt die RL dat men moet rerollen. Ik en paar mensen geven aan dat ik de orginele winnaar ben. Nee hoor, gewoon rerollen. Die roll verlies ik natuurlijk. RL zegt dat het zijn rules zijn dus dikke pech. Daar kan ik dan wel zo pissig om worden.

Lady Deathwhisper fight start, heartstone en succes jongens! Zo hard heb ik die emblems namelijk niet nodig.
lootwhore !!! :Y)

Owja. voor de trollbane alliance spelers onders ons. Taffer is momenteel bezig met het halen van exalted bloodsail buccaneers.... gogo kill!

de "copters" zijn al druk bezig: http://lingering.wow-iwai.eu/Forums/index.php?topic=513.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, aan z'n gear te zien gaan mensen daar een behoorlijke kluif aan krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
De copters falen daarom ook, aangezien ze nog maar 1 ss hebben gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkeaLampje
Hoe zou WoW draaien op een nvdia 325m, i5 430, 4gig ram?:)

En stiekem zit ik te twijfelen of ik mijn warrior op horde(27 zal rollen, want met een tank spec heb je binnen no-time een random) of mijn mage up gaan graden qua gear...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

M'n vorige guild heeft net Lich King 25 heroic gekilled, toch altijd weer gemengde gevoelens als je ziet dat ze alles eerder killen dan de guild waarin je nu zit ;(

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Thommmyy schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:01:
[...]
PS. Heb je Frost Lord Ahune al gedaan?
nope nog niet.
+ dagelijks 2 Frost
Alleen om die reden al verstandig om hem minimaal 1* per dag te doen

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

sabriel schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 06:36:
[...]

+ dagelijks 2 Frost
Zeker wel, gisteravond 8 x Ahune gedaan (op verschillende toons) en op de meeste random hc's.
Dit probeer ik vol te houden tot midsummer over is, en dan maar eens rustig kijken wat ik met de EoF's ga doen.

En Ahune duurt 5-6 minuten als je een goede groep hebt, heb nu pas 2 keer meegemaakt dat hij nog een keer omhoog kwam. Heb nu 2 x Scythe, 1 keer pet, en nu eindelijk de spirit cloak zien droppen.

Gisteravond ook nog ff een random op mijn Warlock gedaan, echt heerlijk nu, zonder alteveel moeite 2k dps overall en 2.5 tot 3k op bosses, lijkt me niet onaardig op lvl 76 :)
Respeccen heeft zeker geholpen, laatste 4 TP's in destruction en ik hoef niets meer te veranderen, Demonology is heerlijk om te spelen zeker de 200crit/haste stones zijn lekker nu nog 3 bars naar 77 en dan hopelijk vant weekend 78 zodat ik nog een kans heb om Ahune te doen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Kaap schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:50:

waarom rolled een ele shaman als hij het schild al heeft? dat is pas lomp.

ik maak weleens pugs, maar ik kijk altijd naar de gear die ze op het moment gebruiken. als je het schild al hebt, dan krijgt nummer 2 het schild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
sabriel schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 06:36:
[...]

+ dagelijks 2 Frost
Kan je gwn naar de slave pens toe gaan en daar de daily quest vandaan halen? of moet je van te voren nog meerde quests hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Thommmyy schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 08:02:
[...]

Kan je gwn naar de slave pens toe gaan en daar de daily quest vandaan halen? of moet je van te voren nog meerde quests hebben gedaan?
Nog makkelijker...
Druk op I, kies uit lijstje Lord Athune en wacht op Dungeon tool tot je groep klaar is.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.