[TU Delft] Laptopproject 2010 - 2011 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CampusShop.nl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-03 14:34

CampusShop.nl

Bedrijfsaccount CampusShop.nl
denpries schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:17:
Nou, een optie om GPU te wisselen staat er mooi niet bij...
nu w7 opnieuw geinstalleerd, en nu alle drivers van driver dvd er op aan het zetten.

Vraagje aan Joep van de campusshop: kan ik alsnog die recovery dvds krijgen? misschien dat dan alles wel normaal functioneert.... (ik kan mijn gpu ati niet zien, ook niet met pc check of everest)
Hoi Denpries,

Een terechte vraag. We zijn op dit moment bezig met te kijken wat de beste oplossing is om iedereen die al een laptop heeft gekregen van een recovery disk te voorzien. We kijken uiteraard ook naar iedereen die nog een laptop gaat krijgen. Ik verwacht zelf dat we het deze week rond krijgen.

M.a.w ja je gaat een recovery krijgen, alleen is nog niet duidelijk hoe en wanneer.

We doen ons best en houden jullie op de hoogte.

Groet, Joep
CampusShop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denpries
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 10:41
Even een waarschuwing aan iedereen die het budget model heeft gekocht voor het laptop project.

Het lijkt me op dit moment een zooitje van gemaakt wordt. Ik snap ook wel dat campusshop zn best doet, maar dit lijkt me even niet de manier. Van een aantal personen heb ik vernomen dat er een en ander niet klopt , en dan nu ook nog het volgende:

De low end heeft helemaal geen HD4330 (zoals de icto site zei) of een HD4350 (zoals de campusshop zei). Maar alleen de integrated i3 chipset als grafische kaart.
De versie waarvoor gekozen is om door ons geleverd te worden is helaas het model welke is voorzien van de Intel Graphics. Er zit dus geen ATI videokaart in. Dit is foutief richting ons gecommuniceerd en wordt gewijzigd op onze site.
Op de website staat dus nu ineens dat er een integrated gpu in zit (icto geeft nog steeds een hd4330 aan). Naar mijn weten is er tot zover nog geen verdere email communicatie geweest naar mensen die de laptop al hebben ontvangen of nog moeten krijgen, maar ben wel benieuwd naar reacties van anderen. Wat mij betreft is de low end deal dan ook echt geen aanbieding meer te noemen.

De enige aangedragen oplossing is overigens: stuur maar retour of neem de high end. Nu is mijn vrees ook verder dat er bij de high end ook een en ander niet klopt. Want ja, de specificaties bij aankoop zeggen kennelijk niets. Is er geen betere oplossing te verzinnen dan: spullen retour sturen? Retour sturen kan altijd en is nogal een 'goedkope' oplossing naar mijn mening. De klant wordt er niets beter van immers.

Groeten, D.

[ Voor 8% gewijzigd door denpries op 09-08-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
denpries schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:42:
Nu is mijn vrees ook verder dat er bij de high end ook een en ander niet klopt. Want ja, de specificaties bij aankoop zeggen kennelijk niets.
Wat zou er bij de high end niet kloppen? Ik werk al een week op dit ding naar tevredenheid. Er zit alleen geen webcam in, maar dat staat ook niet op de site vermeld. Pluspunt is wel dat er 64-bit is geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al bekend vanaf welke datum Campusshop de laptops weer gaat leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:04
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:02:
Is er al bekend vanaf welke datum Campusshop de laptops weer gaat leveren?
Eind deze week wordt er gezegd.. dus zal wel vrijdag/zaterdag zijn denk ik :O
Dan heb ik al Eerstejaarsweekend+aansluitend Owee, nog een week langer wachten op laptop :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

De low end heeft helemaal geen HD4330 (zoals de icto site zei) of een HD4350 (zoals de campusshop zei). Maar alleen de integrated i3 chipset als grafische kaart.
Dit bevestigt dus mijn vermoeden dat er geen laptop bestaat met de specificaties die er eerst stonden. Ik ben namelijk wat op de HP-site aan het vergelijken geweest om te kijken of ik zelf een laptop zou gaan kopen of 1 van de laptops die de tu aanbiedt te nemen. Om een of andere vage reden heb ik dus al om die HD43*0 heen gelezen (en dacht dus, blijkbaar correct, dat er een Intel IGP in zat) en zelf een andere laptop besteld. Blijkbaar was dat dus nog niet eens een zo heel erg verkeerd idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-08 16:39
tokko1 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:09:
[...]

Eind deze week wordt er gezegd.. dus zal wel vrijdag/zaterdag zijn denk ik :O
Dan heb ik al Eerstejaarsweekend+aansluitend Owee, nog een week langer wachten op laptop :F
Mijn hoop is vandaag t/m donderdag, maar dat zit er vast niet in... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
H92! schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:50:
[...]

Wat zou er bij de high end niet kloppen? Ik werk al een week op dit ding naar tevredenheid. Er zit alleen geen webcam in, maar dat staat ook niet op de site vermeld. Pluspunt is wel dat er 64-bit is geinstalleerd.
Zelfde ervaring, ik heb hem inmiddels ruim een week in gebruik, en ik heb geen fouten in de specs kunnen ontdekken. (heb alles zorgvuldig nagelopen)

Dat er 64bit geinstalled is vind ik ook een absolute pre!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
beugeldop schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 23:03:
[...]

Zelfde ervaring, ik heb hem inmiddels ruim een week in gebruik, en ik heb geen fouten in de specs kunnen ontdekken. (heb alles zorgvuldig nagelopen)

Dat er 64bit geinstalled is vind ik ook een absolute pre!
Goed te horen :Y
Had al legale windows 7 x64 gedownload + gebrand B) Maar is dus neit nodig :+
Nu maar hopen dat hij snel binnen is, nog voor de Owee/Ejw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Kan ik niet gewoon die laptop krijgen en die recovery disks later :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ88
  • Laatst online: 07-12-2020
Zijn er al ervaringen te melden van gamen op de hp8540w?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casper324
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:16
AJ88 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:35:
Zijn er al ervaringen te melden van gamen op de hp8540w?
COD MW2 draait hier enigszins soepel met alles op high.
Zo rond de 20-25 FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over games gesproken. Zou iemand misschien Starcraft 2 kunnen testen erop? Als het spel minimaal in high draait met een solide fps ben ik tevreden. Ik verwacht niet dat shadows en lightning op high kunnen worden gezet.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roani52
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-01 12:15

Roani52

R_52

Wat is nu eigenlijk de resolutie van het scherm?
In een van de eerste posts werdt gezegd 1600x900, maar dat zag er enigszins twijfelachtig voor mij...

*Handtekening*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casper324
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:16
Roani52 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:38:
Wat is nu eigenlijk de resolutie van het scherm?
In een van de eerste posts werdt gezegd 1600x900, maar dat zag er enigszins twijfelachtig voor mij...
Het is toch echt 1600x900

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/2w2isrq.png

[ Voor 8% gewijzigd door Casper324 op 11-08-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel balen dat ze bij de TU/e een firepro 5800 krijgen. Die kaart is sneller dan een 5370 radeon. De quadro fx 880m is aanzienlijk trager. Maar goed, wij krijgen dan wel weer een i7 processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasaLasse
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 22:20

CasaLasse

c454 l4553

Dutchkiller schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 08:55:
[...]

Ik zat ook naar de advanced docking stations te kijken, de specificaties zeggen dat er een sata hdd in kan. Het lijkt vanaf de zijkant op een 2,5 inch upgrade bay, maar ik kan niet zien of de afdekklep ook al meteen een drivecaddy is. De site van HP en de specificaties bevestigen weinig, hebben jullie hier ervaring mee?
Voor degenen die een docking station willen en ook door de bomen het bos niet meer zien ;) :

Hoewel HP schreef dat de NZ222AA#ABB geschikt is (zie mijn eerdere post), zegt centralpoint (officieel HP-leverancier en degenen die mijn vraag naar HP hadden doorgespeeld) bij navraag dat je de NZ223AA#ABB moet hebben als je een 8540w hebt.

Ik vond nl. deze 4 alternatieven: NZ222AA#ABB, NZ222AA#ABB, NZ223AA#ABB en NZ223AA#ABU.

CentralPoint:
De HP 230-Watt Advanced dockingstation (NZ223AA) is geschikt voor de 8540w.

Het verschil tussen de ABB en ABU is de landafkorting.
Wij adviseren om voor de ABB versie te gaan om dat deze voor de meeste landen in Europa geschikt zijn.
De ABB versie is (gelukkig) ook een stuk goedkoper dan de ABU versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Is er al meer nieuws omtrent de leveringen van de hp 8540w?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Is er geen betere oplossing te verzinnen dan: spullen retour sturen? Retour sturen kan altijd en is nogal een 'goedkope' oplossing naar mijn mening. De klant wordt er niets beter van immers.

Groeten, D.
Echt, verdomme. Ik dat juist dat ik lekker wat simpele games (l4d, rts'jes) kon spelen op die laptop. No way dus.
En wsl is het enige dat we kunnen doen geld terugvragen wegens oplichting, maar terugsturen kon toch al (koop op afstand). Ik vind het echt een naaistreek van ze, zeker dat ze er totaal niks over zeggen (maar wel stiekem de specs op de site veranderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denpries
Voor de high end is er inmiddels een erratum uitgestuurd dat er geen webcam in zit en er eventueel terug gestuurd kan worden or koop ontbonden. uitgestuurd door icto overigens.

vraag me af of de low end bestseller ook al een erratum ontvangen heeft voor de ATI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
denpries schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:14:
Voor de high end is er inmiddels een erratum uitgestuurd dat er geen webcam in zit en er eventueel terug gestuurd kan worden or koop ontbonden. uitgestuurd door icto overigens.

vraag me af of de low end bestseller ook al een erratum ontvangen heeft voor de ATI.
Ik heb dat bericht niet gehad?

Ik vind het ook vreemd dat ze dat bericht verspreiden, er is immers nooit beloofd dat er een webcam in zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 17:43
beugeldop schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:17:
[...]

Ik heb dat bericht niet gehad?

Ik vind het ook vreemd dat ze dat bericht verspreiden, er is immers nooit beloofd dat er een webcam in zou zitten.
Misschien hebben ze dat alleen maar verstuurd naar de mensen aan wie ze het beloofd hebben. Ik heb de email gehad. Ze hadden mij namelijk een tijdje terug in een mail beloofd dat er een webcam in zou zitten.

Het is op zich wel jammer, vanwege het skypen, maarja zo'n ramp is het ook niet. Ik ga hem er niet voor terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
En is het leveren alweer hervat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denpries
Laptop is nu binnen :D het grappige echter is dat er bij mijn elite nog steeds geen recov cds zitten ;) maar dat maakt me niet veel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
en wanneer had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denpries
helemaal aan het begin al toen ie open ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier hoe je je fingerprint sensor kan gebruiken/instellen bij het high-end model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:43:
Weet iemand hier hoe je je fingerprint sensor kan gebruiken/instellen bij het high-end model?
Mijn fingerprint sensor is zwart, het lijkt haast een beschermlaagje. Ik ben echter niet zeker hiervan, dus ik heb er nog niet aan zitten pielen. Weet iemand of er een beschermlaagje opzit die je er eerst af moet halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timleferink
  • Laatst online: 16-07 14:05
Nou mijn laptop is er ook nog steeds niet, de status is nog steeds 'verkoopkooporder aangemaakt'. Ik heb 30juli besteld en toen was 12 werkdagen de verwachte levertijd, weet iemand of er nog steeds problemen zijn over (die totaal nutteloze 8)7 ) recovery dvd's?
Ik wordt een beetje vervelend van steeds mn macbook uitlenen aan mijn huisgenoot omdat ze nog niet binnen zijn :P

Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
timleferink schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 20:44:
Nou mijn laptop is er ook nog steeds niet, de status is nog steeds 'verkoopkooporder aangemaakt'. Ik heb 30juli besteld en toen was 12 werkdagen de verwachte levertijd, weet iemand of er nog steeds problemen zijn over (die totaal nutteloze 8)7 ) recovery dvd's?
Ik wordt een beetje vervelend van steeds mn macbook uitlenen aan mijn huisgenoot omdat ze nog niet binnen zijn :P

Tim
Hier is ie besteld op 1 augustus. Ook nog steeds 'verkooporder aangemaakt.' Laat die dvds even lekker zitten en geef gewoon die laptop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb de HP EliteBook 8540w op 9-7-2010 besteld en betaald. vandaag een email gestuurd met de vraag wanneer ie komt. Als ik naar de orderstatus ga, dan zie ik nog steeds 'Verkooporder gecontroleerd'. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 18:03:
kheb de HP EliteBook 8540w op 9-7-2010 besteld en betaald. vandaag een email gestuurd met de vraag wanneer ie komt. Als ik naar de orderstatus ga, dan zie ik nog steeds 'Verkooporder gecontroleerd'. Ben benieuwd.
Bij mij precies hetzelde, alleen besteld + betaald op 8-7-2010.

Ben benieuwd wat ze jou antwoorden en natuurlijk helemaal wanneer die eindelijk komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Ik was vandaag op de OWee in Delft en heb zo'n man aangesproken op de campusshop-stand. Hij zei dat ze nu zonder dvds geleverd zouden worden, incl. 64 bits en deze week/begin volgende week geleverd gaan worden. De dvds volgen dan later en dan heb je zelf de keuze om er nog 32 bits op te gooien.

Ik ben ook benieuwd, want de laptop die daar lag zag er behoorlijk stijlvol uit moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roani52

Roani52

R_52

Deze naam komt me bekend voor... was jij toevallig bij de EOW?

Bij mij staat 'verkooporder auto verwerkt'

*Handtekening*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
Stidge schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:06:

Ik ben ook benieuwd, want de laptop die daar lag zag er behoorlijk stijlvol uit moet ik zeggen.
Hij is zeker stijlvol ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
Roani52 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:45:
[...]

Dan heb je geluk. Volgens mij betekend auto verwerkt (zoals eerder in dit topic te lezen) dat hij verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roani52

Roani52

R_52

Daar staat ie al een week of 2 op... maar!
Vandaag net binnen gekregen, moet nog even mee gaan spelen (nog niet aan toe gekomen)

*Handtekening*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crbos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
Bij mij staat ook al 2 weken 'verkooporder auto verwerkt' en bij de verwachte leverdatum staat 'nog onbekend'. Ik vraag me af of ik hem dan al kan verwachten of dat het nog een tijdje duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roani52

Roani52

R_52

Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:43:
http://h20000.www2.hp.com...kId=135&swItem=ob-79292-1 ?
Zelf *nog* niet getest, gevonden na een simpel Google opdrachtje...

EDIT: die drivers blijken al geïnstalleerd, maar geen idee hoe je die configureerd...
crbos schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:58:
Bij mij staat ook al 2 weken 'verkooporder auto verwerkt' en bij de verwachte leverdatum staat 'nog onbekend'. Ik vraag me af of ik hem dan al kan verwachten of dat het nog een tijdje duurt...
ik hoop voor je dat je 'm snel binnen hebt

[ Voor 5% gewijzigd door Roani52 op 17-08-2010 23:44 ]

*Handtekening*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Kan campusshop niet even iets van zich laten horen? Hier op de OWee lopen zat andere ongeduldigen rond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Campusshop heeft zojuist een mail rondgestuurd met daarin tekst en uitleg. Overigens heb ik een half uur daarvoor mijn laptop ontvangen ^^

Nu heb ik overigens nog een vraagje aan TU Delft studenten; weten jullie of gebruik gemaakt wordt van Linux (Ubuntu) door studenten en of dit voor problemen zorgt met software e.d.?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
@ JaimyH: wanneer heb je hem besteld?

Ik lees inderdaad zojuist dat ze beginnen met leveren en dat je de dvds op kan halen bij IVL op de TU Delft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem de laatste dag van juli besteld en betaald met iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Ik op 1 augustus, dus dan zou die van mij ook snel moeten aankomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kreeg ik als antwoord terug van Campusshop.nl:
Beste TU Delft student,

Enige tijd geleden heb je op CampusShop.nl een schitterende HP laptop besteld via het laptopproject van de TU Delft. Zoals je misschien weet zijn er wat uitdagingen geweest rondom de laptop, waardoor deze niet is geleverd aan je. De oorzaak van de leverstop is dat HP niet de juiste laptops heeft geleverd bij CampusShop.nl.

Wat is er niet goed aan de laptops:
De Windows versie op de laptop is 64 bits, terwijl het 32 bits zou moeten zijn. De TU Delft kan niet garanderen dat alle Universiteitssoftware goed samenwerkt met de 64 bits versie.

Er zit geen recovery CD bij de laptop, terwijl dit wel zou moeten zijn. Dat betekent dat je na een softwareprobleem met je laptop, dit niet zelf kunt verhelpen.

Je kunt binnenkort gratis bij IVL (Mekelpark 6) op de TU Delft campus een recovery CD ophalen. Op deze recovery CD staat een 32 bits Windows versie. De TU Delft adviseert je deze te gebruiken. Ook zal er zo spoedig mogelijk een Windows 7 32 bit download beschikbaar worden gesteld via de downloadportal op Blackboard. Maak voordat je een recovery uitvoert altijd een back up van al je bestanden op de laptop (foto’s, filmpjes, e.d.).

Daarnaast gaan we nu weer starten met het leveren van de laptops. We doen ons uiterste best om je laptop zo snel mogelijk te leveren.

Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met Campusshop.nl: 0900 727 8776 begin_of_the_skype_highlighting              0900 727 8776      end_of_the_skype_highlighting.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roani52

Roani52

R_52

Ja, die heb ik ook gekregen... Maar ik verwacht opzich dat alles gewoon wel onder 64 bit draait. In ieder geval werkt call of duty 4 prima. Gemiddeld 45 fps met 2x AA en de rest op max. Enige probleem: ik moet nog even een degelijke muis regelen.

*Handtekening*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:18:
Ik heb hem de laatste dag van juli besteld en betaald met iDeal.
Wat!?

Ik heb hem 8 juli besteld! Heb nog steeds niks binnen.

Vandaag wel veranderd naar ''auto verwerkt'', hoop dus dat hij snel binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denpries
Fingerprint gaat aan na installeren HP protecttools. ga naar HP site, support, model invoeren, zoeken, klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roani52

Roani52

R_52

Dank je _/-\o_
Heb het nu werkend, was nog even lastig om de juiste 'ProtectTools' te vinden aangezien er een aantal uitbreidingen voor zijn. Hierbij een link naar die ProtectTools
http://h20000.www2.hp.com...kId=135&swItem=ob-81361-1

*Handtekening*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timleferink
  • Laatst online: 16-07 14:05
Roani52 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:45:
[...]

Deze naam komt me bekend voor... was jij toevallig bij de EOW?

Ik was inderdaad bij de EOW ja :P
Bij mij is het nog steeds alleen 'order aangemaakt' dus ik moet het nog even zonder doen :-( :+

• AJ88
  • Laatst online: 07-12-2020
Vandaag de 8540w binnen gekregen. Op 12 aug besteld en 19 aug afgeleverd. Niet slecht.
Overigens zit er een Servicecertificaat bij voor 2 jaar Zorgeloos Leren.. ik neem toch aan dat we gewoon 3 jaar hebben?

• Stidge
Besteld op 31 juli en nog steeds verkooporder aangemaakt :(

Verwijderd

Besteld op 16 juli, betaling pas gecontroleerd op 2 augustus... en nog steeds geen laptop :-( ('verkooporder gecontroleerd')

• Celica_T20
Ik snap het niet, gaan ze achterstevoren te werk?

Ik heb hem 8 juli besteld en nog niks binnen. Sinds gisteren wel verkooporder auto verwerkt.

• Stidge
Ik heb "verkooporder aangemaakt." Betekent dat de betaling nog niet afgerond is of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
Celica_T20 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:40:
Ik snap het niet, gaan ze achterstevoren te werk?

Ik heb hem 8 juli besteld en nog niks binnen. Sinds gisteren wel verkooporder auto verwerkt.
Niet dat ik weet, 2 juli besteld en ik had em 29 of 30 juli binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het basismodel:
Beste TU Delft student,

Zoals je weet heb je een laptop ontvangen die niet helemaal voldoet aan wat is afgesproken tussen de TU Delft en HP. Er zit namelijk geen losse grafische kaart in de laptop, terwijl dat wel het geval zou moeten zijn.

Als oplossing voor deze foutieve levering kan CampusShop.nl jou, in samenwerking met HP, de volgende twee alternatieven aanbieden:

1. Je houdt de laptop die je nu hebt en ontvangt € 37,- korting. De prijs van je laptop wordt namelijk verlaagd naar € 600,-. Je kiest dan voor een grafische kaart die is geïntegreerd op het moederbord.

of

2. Je ruilt je huidige laptop om voor de nieuwe Probook 4520s, met een losse grafische kaart (ATI Mobility Radeon HD 5470). Deze kost € 637,- dus hoeft er niets verrekend te worden. CampusShop.nl krijgt begin oktober deze laptop geleverd door HP, waarna zo snel mogelijk wordt geruild. Een voordeel is dat de nieuwe Probook 4520s een betere processor heeft (Intel i3-370m).

De TU Delft ondersteunt bovenstaand voorstel. Graag willen we je vragen om contact met ons op te nemen om door te geven welke oplossing het beste bij je past. Dat kun je doen via 0900-7278776 (€ 0,20 p/m).

Let op! Je hebt tot en met 20 september de mogelijkheid om aan te geven welke optie je kiest. Daarna is het niet meer mogelijk om van laptop te ruilen en kun je ook geen korting meer ontvangen.

Alvast dank voor je moeite.
Lijkt me een no-brainer, omruilen die hap. Die HD5470 is een stuk beter dan de HD4330 die er eigenlijk in zou zitten en je krijgt er nog een betere CPU bij ook _/-\o_
Wel weer een beetje jammer dat je een lekker duur nummer moet bellen (vast lekker in de wacht staan) om te kunnen ruilen. Iedereen heeft een mooi account bij de CampusShop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 13:50

DFS

lama - knip

[ Voor 125% gewijzigd door DFS op 21-08-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Okee, ik snap er nu geen bal meer van. Mij verkooporder (van 31 juli) staat nog steeds op 'verkooporder aangemaakt.' En het bedrag dat vermeld staat, van wat ik heb betaald, is niet meer 1141,95, maar ineens 937,14 euro geworden.

Iemand anders hetzelfde?
Anders wordt het maandag bellen en hopen dat ie nog enigszins snel binnenkomt (aka volgende dag of twee.)
Frustrerend dit :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
bij mij staat ook in 1x een andere prijs bij overzicht van de bestellingen. Maar als ik dan op details klik, dan staat het er wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaster004
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-08 18:58
Bij mij staat er ook ineens een lagere prijs in het eerste scherm, als ik dan op Details klik staat er weer het normale bedrag, heel vaag.

Ik heb gekozen voor betalen in termijnen, mijn orderstatus is: "Wacht op voorrad".
Ook ik heb al meerdere malen gebeld, er werd al 3 weken geleden gezegd dat ze elk moment zouden leveren. Volgens de man aan de lijn heel specifiek zei hij dat ik het op z'n vroegst vrijdag 6 augustus kon verwachten..mooi niet dus. Ook heb ik verschillende mailtjes gestuurd waar gewoon niet op gereageerd wordt.

Volgende week heb ik tentamens, ben dus niet hele dag meer thuis, als ze hem dan leveren heb ik hem dus nog niet... De week daarop begint mijn minor, en dan moet alles geinstalleerd en werkend zijn. Dat lukt dus nooit meer, tenzij ik hem maandag(morgen) krijg! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unglaublich
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-03 21:26
Waardeloos dit! Drie weken geleden zeiden ze me 'morgen gaat ie op de bus'. Wat een gekloot met die laptop zeg, vooral die lever stop is helemaal van de zotte. Moesten ze per se de levering stop zetten om te verzinnen dat ze later apart cdtjes bijleveren? 'T is erg slecht geregeld.

Morgen bel ik ze eens even op om te vragen waarom mensen die de laptops later hebben besteld ze eerder krijgen.

Verkooporder auto verwerkt betekent trouwens dat de betaling is gecontroleerd en dat de order naar het magazijn is gestuurd en dan verzonden wordt. Aldus de medewerkers daar.

Vraagje
Bij mensen die de laptop geleverd hebben gekregen, hebben jullie een verwachte leverdatum gezien?

[ Voor 43% gewijzigd door unglaublich op 22-08-2010 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
unglaublich schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:01:
Waardeloos dit! Drie weken geleden zeiden ze me 'morgen gaat ie op de bus'. Wat een gekloot met die laptop zeg, vooral die lever stop is helemaal van de zotte. Moesten ze per se de levering stop zetten om te verzinnen dat ze later apart cdtjes bijleveren? 'T is erg slecht geregeld.

Morgen bel ik ze eens even op om te vragen waarom mensen die de laptops later hebben besteld ze eerder krijgen.
Idd
Érg vreemd
Heb al een mailtje gesturd, maar zal morgen ook eens gaan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje
Bij mensen die de laptop geleverd hebben gekregen, hebben jullie een verwachte leverdatum gezien?
Nee, ik kreeg hem opeens thuis. Nooit iets van een aankondiging gehad, al moet ik zeggen dat ik vorige week niet meer de hele tijd heb gekeken.
Er gaat helaas een hoop mis bij CS, hopelijk leren ze ervan, zodat er over 3 jaar geen problemen zijn als we allemaal weer een nieuwe halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unglaublich
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:10:
[...]
... als we allemaal weer een nieuwe halen.
Bij Afuture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unglaublich
Celica_T20 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:04:
[...]

Idd
Érg vreemd
Heb al een mailtje gesturd, maar zal morgen ook eens gaan bellen.
Verwacht geen antwoord op je mailtjes. Ik spreek uit ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het zijn dat inmiddels zo'n anderhalf uur na het plaatsen van de bestelling mijn account nog niet geactiveerd is?

Ik kan nog steeds niet inloggen namenlijk, geld is al afgeschreven en heb al referentienummer. Zijn er meer mensen die hier last van hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
unglaublich schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:45:
[...]

Toen ik net na mijn bestelling hoorde van de optie van een Full-HD scherm heb ik ook gemaild. Toen mailden ze binnen een dag terug en hadden ze het full-HD scherm direct toegevoegd.
Alleen de rekening zat erbij: 250,-
Ik heb het gelijk weer afgemeld en dat duurde wel weer 3 dagen voor ik antwoord had, dus misschien bekijken ze het mailtje eerst en besluiten ze dan wanneer ze terugmailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unglaublich
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:45:
Kan het zijn dat inmiddels zo'n anderhalf uur na het plaatsen van de bestelling mijn account nog niet geactiveerd is?

Ik kan nog steeds niet inloggen namenlijk, geld is al afgeschreven en heb al referentienummer. Zijn er meer mensen die hier last van hadden?
Je moet inloggen op http://www.campusshop.nl/projecten/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ik, maar dat werkt dus niet..

Heb in m'n mailbox alleen de betalingsbevestiging aan ISL Automatisering en de orderbevestiging met daarin alle gegevens die ik heb ingevuld.

Vrij irritant dat ik niet gewoon kan inloggen.. Onder het kopje 'gebruikersnaam' in het mailtje staat toch echt de goede gebruikersnaam waarmee ik al 3 uur lang mee probeer in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Inloggen via icto.tudelft.nl/laptopproject, bestellen, NetID, inloggen faculteit, dan pas inloggen op site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
unglaublich schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:45:
[...]

Ik werd telefonisch benaderd na een mailtje te hebben gestuurd, vind ik dan wel weer top service...
('sochtends gemaild, eind van de dag gebeld)
Maar.. IK WIL MIJN LAPTOP :( Verstuur die bakken toch is! Ik was bij de informarkt in delft ook nog ff wezen vragen.. mja nogsteeds niets |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
TheMaster004 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:30:
Ik heb gekozen voor betalen in termijnen, mijn orderstatus is: "Wacht op voorrad".
Ook ik heb al meerdere malen gebeld, er werd al 3 weken geleden gezegd dat ze elk moment zouden leveren. Volgens de man aan de lijn heel specifiek zei hij dat ik het op z'n vroegst vrijdag 6 augustus kon verwachten..mooi niet dus. Ook heb ik verschillende mailtjes gestuurd waar gewoon niet op gereageerd wordt.
Op z'n vroegst, ik hoop dat je weet wat dat betekent. Niet voor 6 augustus, mogelijk wel later. Als je em nu nog niet hebt, lijken ze deze belofte waar te maken.

Verkooporder auto verwerkt betekent trouwens dat de betaling is gecontroleerd en dat de order naar het magazijn is gestuurd en dan verzonden wordt. Aldus de medewerkers daar.

Vraagje
Ik heb op 2 juli besteld, toen stond er een levertijd aangegeven van 12 werkdagen, echter wel met de mededeling dat ze pas vanaf 1 augustus zouden gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaster004
Ja, die 12 werkdagen maken ze dus ook niet waar, het is nu 22 augustus. Als ik het op z'n vroegst 6 augustus zou krijgen, zijn ze nu al 2 dagen over tijd. Toen ik later weer een keer belde kreeg ik te horen dat ik mailtje zou krijgen wanneer de levertijd bekend zou zijn, ik vroeg wanneer ik dat mailtje dan kreeg :P Zegt ze: moet je je mail in de gaten houden. Lekker bezig CS! Toen ik drie jaar geleden een laptop bestelde, ging het allemaal zo snel en soepel... De doos stond al thuis voordat ik doorhad dat daar mijn nieuwe laptop inzat, jammer dat dat dit keer zo totaal tegenovergesteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stidge schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:34:
Inloggen via icto.tudelft.nl/laptopproject, bestellen, NetID, inloggen faculteit, dan pas inloggen op site ;)
Weet ik....

Maar vond deze zin in m'n orderbevestiging:

De gemiddelde levertijd bedraagt 6 werkdagen. Je kunt de geplande verzenddatum bekijken door met je persoonlijke gegevens in te loggen op de website. De persoonlijke logingegevens ontvang je in een aparte mail.

Ik heb dat mailtje helemaal niet gehad.. Maar moest gewoon bij bestelling m'n gewenste gebruikersnaam + wachtwoord ingeven.. morgen maar even bellen want snap 'r niets van..

Kan nog steeds niet inloggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Volgens mij gaan hier een hoop mensen sowieso morgen bellen... Want hier met elkaar zeuren heeft ook weinig zin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unglaublich
Ik snap gewoon het probleem niet! Voor de leverstop vertelde de mevrouw aan de telefoon me dat alle spullen waren verzameld en e.e.a. morgen op de bus ging. Nu weet niemand nog van iets? Die doos staat daar gewoon, stuur hem op! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt nog mooier.. Heb het mailtje 'bevestiging aanmelding campusshop.nl' vandaag ontvangen waarin m'n (zelf verzonnen) gebruikersnaam en wachtwoord staan. Ik kan inloggen maar.. er is geen factuur of order aanwezig!

Er gaat iets gruwelijk mis daar... Niet alleen met uitleveren..
Telefonisch klopt er ook iets niet. Toets je '1' hoor je verder niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
Net gebeld.

Mijn referentienummer klopte niet, dus hij kon mijn bestelling niet direct vinden.
Uiteindelijk op postcode gevonden en nieuw (goed) referentienummer gekregen.
Laptop is zaterdag 21 augustus verzonden, alleen hij kon geen ''track & trace'' doen omdat het verstuur-referentienummer ook niet te vinden was....

Hij kon me ook niet vertellen waarom andere laptops veel sneller zijn geleverd.
Waarschijnlijk omdat ze er een grote puinhoop van hebben gemaakt en het met nieuwe order wel goed aan hebben gepakt.

Ik hoop dat me laptop er vandaag is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:39:
klopt, je moet gewoon wachten, dan krijg je uiteindelijk iemand aan de lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld (Celica bedankt voor de tip..). Mijn order was niet goed 'ingelezen' oid :S. Naja, komt erop neer dat ik betaald had, maar als ik niet gebeld had ik nooit een laptop zou hebben ontvangen geloof ik.. Systeembeheerder bij hun moest m'n order namenlijk 'zichtbaar maken'..

pfft, nou maar hopen dat ze die laptop gewoon snel opsturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:39:
Het wordt nog mooier.. Heb het mailtje 'bevestiging aanmelding campusshop.nl' vandaag ontvangen waarin m'n (zelf verzonnen) gebruikersnaam en wachtwoord staan. Ik kan inloggen maar.. er is geen factuur of order aanwezig!

Heb je al geprobeerd in te loggen via:
http://tudelft.campusshop.nl ?
Want dan kunnen de meesten hun orders wel zien d:)b
Alhoewel dit wel een grote bug in hun systeem is.. dit jaar maken ze dr echt een zooitje van :|

Trouwens zie net dat mijn orderstatus is verandert in:
Order Autoverwerkt, dat scheen te wijzen op een levering.. mja ik wacht af tot dr iets hier op tafel ligt. Je weet het maar nooit met campusshop }:|

[ Voor 12% gewijzigd door tokko1 op 23-08-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Het bedrag van mijn order klopt nu in ieder geval weer (???). Ik ga ook zo even bellen om te zien wat er allemaal aan de hand is.

Updatetje: OMG dit ga je niet geloven :@. Er zijn dus mensen die hem, zoals ik las, op 12 augustus besteld hebben en geleverd hebben, en IK, ik heb heb hem op 31 juli besteld en ik krijg nu vrolijk te horen dat ze "niet op voorraad zijn. Ze worden eind augustus weer verwacht." :F 8)7 |:( :-( :'(

[ Voor 54% gewijzigd door Stidge op 23-08-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vandaag het High-End model besteld. Ik ben benieuwd :+

Kan niet wachten, de levering duurt me nu al te lang >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Stidge schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:27:
Updatetje: OMG dit ga je niet geloven :@. Er zijn dus mensen die hem, zoals ik las, op 12 augustus besteld hebben en geleverd hebben, en IK, ik heb heb hem op 31 juli besteld en ik krijg nu vrolijk te horen dat ze "niet op voorraad zijn. Ze worden eind augustus weer verwacht." :F 8)7 |:( :-( :'(
Dat is echt balen! Op de verpakking stond trouwens dat ze een order van 480 laptops hadden geplaatst, dus de eerste 480 laptops zijn al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Stidge schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:27:
Het bedrag van mijn order klopt nu in ieder geval weer (???). Ik ga ook zo even bellen om te zien wat er allemaal aan de hand is.

Als je belt kan je ze niet bereiken.. steleltje 8)7
Nja hopen dat ik 'm morgen krijg,, had wel "order auto verwerkt" ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Als je belt moet je gewoon wachten (thanks voor de tip). Na 2 minuten of zo (je hoort geen muziekje, gewoon niks), dan neemt er wel iemand op. Maar niet dat je er veel mee op schiet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dward
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-05 08:41
Als je belt kan je ze niet bereiken.. steleltje 8)7
Nja hopen dat ik 'm morgen krijg,, had wel "order auto verwerkt" ...
Denk volgens mij niet.., want een paar uren geleden had ik de laptop besteld en myn order staat nu al bij "Verkooporder auto verwerkt". Dus zal misschien nog een paar dagjes duren ? (ik hoop eigenlijk ook dat het morgen komt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Bij mij staat er nu "Wacht op voorraad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaster004
Stidge schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:39:
Bij mij staat er nu "Wacht op voorraad."
Bij mij staat dat er al lang... weet iemand al wat dat betekend? Ik wil dat ding echt hebben, word nu echt leip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hughey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-05-2023
Zou die High-End graag kopen.. helaas volg ik geen TU studie... maar gebruik ik de bibliotheek alleen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
pfff ik net weer bellen.

Hang ik weer 2,5 minuut in stilte aan de lijn, zegt er zo'n automatische stem: ''op dit moment zijn wij niet bereikbaar, probeert u het later nog eens''.
Zeg dat dan gelijk!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Celica_T20 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:35:
pfff ik net weer bellen.

Hang ik weer 2,5 minuut in stilte aan de lijn, zegt er zo'n automatische stem: ''op dit moment zijn wij niet bereikbaar, probeert u het later nog eens''.
Zeg dat dan gelijk!?
Precies hetzelfde hier, gister geprobeerd en vandaag weer.. en toch wel mooi de tikken per minuut afrekenen. |:(
Campusshop, dit is écht niet netjes.. doe er wat aan.

Ik heb ze maar gemaild, want telefonisch gaat blijkbaar niet echt werken :|

[ Voor 7% gewijzigd door tokko1 op 24-08-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dit zo hoor wacht ik nog maar even een weekje met bellen. Het is sowieso al belachelijk dat ik verplicht wordt telefonisch te regelen wat ik met mijn basismodel wil doen á 20ct/m, maar dan ga ik dat niet tegelijk doen met iedereen die klachten heeft over de levertijden.
Het is wel een beetje messed-up ja. Zeker als mensen volgende week hun laptop nog niet hebben, want dan beginnen we gewoon. Nog stommer is dat ze gewoon niks van zich laten horen. Een mailtje zou toch niet zo'n probleem moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unglaublich
Whoeoe!
APELDOORN, NL 24/08/2010 6:45 WORDT AFGELEVERD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
Net 4,5 minuut gewacht, nog steeds buiten gebruik...
Nice!
Hoe kom je daaraan?

EDIT:
De telefoon van de campusshop werkt weer.
Ik heb nu het traceernummer van UPS:
Uw pakket is op tijd met een geplande afleverdatum van 24/08/2010.
Whoeoe!

[ Voor 29% gewijzigd door Celica_T20 op 24-08-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Celica_T20 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:34:
Net 4,5 minuut gewacht, nog steeds buiten gebruik...

[...]

EDIT:
De telefoon van de campusshop werkt weer.
Ik heb nu het traceernummer van UPS:
"op dit moment zijn we niet bereikbaar, probeert u het later nog eens"
Krijg ik nogsteeds, en idd na vier en een halve minuut pas.. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
@ Celica_T20, wanneer besteld?
Edit, pagina 11: 8 juli :p
Have fun

[ Voor 38% gewijzigd door Stidge op 24-08-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Okee, net eindelijk Campusshop te pakken gekregen via de telefoon, en de mensen die de laptop vandaag niet ontvangen mogen gewoon wachten tot de nieuwe bestelling binnen is.
Dus nog meer uitstel, ik heb 't echt wel gehad met Campusshop.nl :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
Hij is binnen!!!

Hij is best mooi. Alleen erger ik me aan het met een dopje dichtgestopste gaatje boven het scherm waar de webcam in hoort te zitten. Ach er zijn wel ergere dingen.

Nu maar eens gaan installeren!
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste