Yay, zojuist m'n eerste legale (op IWNet) nuke gehaald

Was lastig zonder extended mags op m'n trusty old SCAR (pas 4/40 FMJ kills

)maar net op het eind toch nog gelukt. Weer op Wasteland, das toch wel de makkelijkste map om een nuke te halen. Men probeerde nog wel m'n chopper uit de lucht te halen maar je ziet gewoon 1 a 2 ventjes (zonder cold blooded) staan en de rest (zonder CB) staat er gewoon naast. Niemand neemt de moeite om even weg te rennen van de spawn en DAN z'n stinger te schieten, nee het moet allemaal zo snel mogelijk. Dat gaat natuurlijk niet goed dan is het gewoon een spawnrape feest voor mij
Was wel grappig, iemand uit de tegen partij gooide net na mijn nuke een EMP. Was wel epic geweest als de nuke dan stopte, maar dat werkt dus niet. Snap eigenlijk niet goed waarom, zou wel leuk zijn

EMP kom je toch bijna nooit tegen dus het zal heus niet elke keer gebeuren. Die ene keer dat je nuke dan wel gestopt wordt zou het mij niet eens zoveel uit maken, alleen maar hulde voor de tegenpartij die daardoor toch nog wint
K/D is nu ongeveer 1.7, krijg em niet veel hoger omdat ik te vaak in teams zit die niet voor de objective gaan. Ik weiger om dan ook te gaan campen dus ga ik in m'n eentje wat zitten capturen maar das niet echt goed voor m'n K/D lol.
Hoogste streak nu 31, dat zal dan wel de nuke zojuist geweest zijn. Tellen de kills van de nuke niet meer mee (omdat ik zelf ook dood ga)? Anders is 31 wel weinig, er waren gewoon 6 spelers in de tegenpartij geloof ik en had nog een paar kills met m'n chopper nadat hij stopte (nadat ik de 25 al had).
Win/Lose heb ik nu 25/24, dat krijg ik echt niet beter omdat ik vaak in een al verloren potje kom of enorme lag heb en dus maar leave.
Viel me wel op dat ik nu ongeveer 1000 kills heb en 100 assists! Das wel veel of niet? Ik zie andere mensen meestal met maximaal 2 of 3 assists in een potje maar ik heb er vaak wel 10 ofzo. Ik moet toch beter mijn werk afmaken blijkt
[
Voor 31% gewijzigd door
NickThissen op 27-06-2010 00:27
]