[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.070 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

NickThissen schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:47:
Bij mij gaat het best aardig :) Ben alweer level 13 (vanmiddag begonnen). En al 4 keer voor hacker uitgemaakt. Heerlijk :) (Zolang ik maar niet van steam gebanned wordt want dan gaan er koppen rollen :()
Gisteren ben ik van level 62 naar level 68 gegaan(heel veel wapens waren bijna klaar)
vandaag ben al 3 uur bezig om van 68 naar 69 te gaan..haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-06 21:04
Zit zelf op level 70 van 2e prestige, blijf daar mooi op zitten, geen zin om rank hacks tegen te komen en geboost te worden. probeer nu steeds mn 1e nuke te halen met harrier - choppergunner
maar tot nu toe net niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-05 16:29
Bij jullie steam ook down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Ik kreeg net ook steam connection failed inderdaad.

Heb nu 1h28m gespeeld, ben op de helft van level 14. Ben eigenlijk nog geen rare dingen tegengekomen, geen hackers, geen hacked servers, geen connectie problemen op een enkele 'lobby closed' na een game. Valt me erg mee tot nu toe.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:17

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik denk ook dat als je meer uren gespeeld hebt je sneller door hebt of iemand een wallhack gebruikt of een no recoil (aimbotters herkennen de meeste wel al heel snel)

ik had er gisteren weer 1, hij speelde slecht, maar volgde mij wel door een muur heen terwijl ik halverwege die muur mij omdraaide en de andere kant op ging. Je zag in de killcam z'n scope mij volgen, stoppen toen ik stopte en weer teruggaan toen ik de andere kant op ging. Dus ik spreek hem er op aan en gelijk beginnen te huilen dat ik de cheater was en dat hij nooit genoeg kills had om te cheaten (de meeste cheaters zijn ook werkelijk te kut voor woorden, dus die hebben wel een wh nodig om uberhaupt kills te krijgen) word hij daarna door 3 anderen ook uitgemaakt voor cheater en mij verdedigde ze :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:41
Iemand een idee hoe win streak bij FFA werkt? Als je stopt met spelen of een server verlaat na een paar seconden doorbreek je de win streak dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik herken een cheater echt wel hoor. Speel al jaren shooters op de pc en MW2 heb ik op de xbox al tot 2e prestige gespeeld. Ook in de free weekend en op de 'illegale' alterIWnet server heb ik al best veel gespeeld. Op die laatste kwam je om het potje wel een cheater tegen. Helaas ben ik toen gebanned omdat ik een no-recoil hack zou gebruiken (was dus niet zo...), dus toen heb ik het spel maar gelijk gekocht :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

reemprive schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 17:59:
Iemand een idee hoe win streak bij FFA werkt? Als je stopt met spelen of een server verlaat na een paar seconden doorbreek je de win streak dan?
Ja. Quit == Lose.

De enige manier is om een potje uit te spelen en te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

Frerk schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:38:
[...]

Attachments moet je er sowieso niet uithalen, op thermal/heartbeat na voegen die alleen toe.
Ja, vooral de tube voegt een hoop narigheid toe :+

Nooit CoD2 ofzo gespeeld? Zo simpel, maar duizend maal leuker dan MW2 ooit zal zijn. En zonder wapen attachments en dergelijke.

Ik hoop gewoon dat ze alsnog de Barebones modus gaan aanpassen. Geen killstreaks, geen attachments, geen perks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reemprive schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 17:59:
Volgens mij is het zo dat als je 2e of 3e word, het niet telt als loss of win. Ik heb zelf een winstreak van 63 gehaald door FFA te spelen, gewoon constant 1e worden.

Nu speel ik het niet meer tho, FFA is echt de saaiste game mode en het zit nog bomvol boosters ook :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
En wanneer ik stop met spelen? Wordt het dan vastgehouden in de Cloud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind het zo irri.
Dat je een predator op je kop krijgt op het moment dat je respawned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 18:36:
Vind het zo irri.
Dat je een predator op je kop krijgt op het moment dat je respawned.
Nou, ik heb toch liever dat ik gelijk na m'n spawn gekilled wordt dan dat ik met een lekkere killstreak bezig ben of de objective aan het capturen / verdedigen ben. Tenminste, als je het niet over S&D ofzo hebt waar je niet meer respawned (ok dan is het wel vervelend :p)

Ik probeer predators altijd te ontwijken, heel leuk als het lukt. Als je een beetje doorhebt hoe het spel met explosies om gaat kun je best een predator overleven die een meter naast je neerslaat. Er hoeft maar een klein muurtje ofzo tussen te staan, of je hoeft maar net een metertje lager te zitten dan waar de predator inslaat, en dan zul je vaak niet eens geraakt worden.

Ik heb een keer zo'n mooie actie gehad (niet geheel gepland maar goed). Was met TDM, ik zat op die blokken in Quarry, en toen zag ik een predator aankomen die verdacht veel richting mij leek te gaan. In een wanhopige poging hem te ontwijken sprong ik van die blokken af de afgrond in. De predator sloeg op die blokken in en ik werd dus niet geraakt. Helaas viel ik wel dood op de grond (ik dacht dat ik command pro aan had maar blijkbaar niet). Maar nog voordat ik kon respawnen had mijn team opeens gewonnen met 7500-7400 :) Als ik dus niet zelfmoord had gepleegd hadden we verloren _/-\o_

EDIT

Ik kwam opeens van het ene naar het andere potje niet meer in games... Elke keer lobby closed zodra ik erin kwam :? Bleek dat m'n NAT type opeens Strict was... Hoe kan dat zomaar ineens? De hele tijd is hij Open geweest en opeens van het ene naar het andere potje gaatie over op strict? UPnP staat aan en port 28960 staat open... Wtf?

[ Voor 60% gewijzigd door NickThissen op 25-06-2010 19:18 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:33
Hmm, wel vreemd, op de pc kan ik gwn in game's komen, maar op de laptop krijg ik continu "Failed to join steam lobby"

ga steam nog maar eens herstarten... voor de zoveelste keer xD

EDIT: ook na verschillende herstart blijft het probleem :S

[ Voor 14% gewijzigd door marti-n op 25-06-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325921

NickThissen schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 18:39:
[...]

Nou, ik heb toch liever dat ik gelijk na m'n spawn gekilled wordt dan dat ik met een lekkere killstreak bezig ben of de objective aan het capturen / verdedigen ben. Tenminste, als je het niet over S&D ofzo hebt waar je niet meer respawned (ok dan is het wel vervelend :p)

Ik probeer predators altijd te ontwijken, heel leuk als het lukt. Als je een beetje doorhebt hoe het spel met explosies om gaat kun je best een predator overleven die een meter naast je neerslaat. Er hoeft maar een klein muurtje ofzo tussen te staan, of je hoeft maar net een metertje lager te zitten dan waar de predator inslaat, en dan zul je vaak niet eens geraakt worden.

Ik heb een keer zo'n mooie actie gehad (niet geheel gepland maar goed). Was met TDM, ik zat op die blokken in Quarry, en toen zag ik een predator aankomen die verdacht veel richting mij leek te gaan. In een wanhopige poging hem te ontwijken sprong ik van die blokken af de afgrond in. De predator sloeg op die blokken in en ik werd dus niet geraakt. Helaas viel ik wel dood op de grond (ik dacht dat ik command pro aan had maar blijkbaar niet). Maar nog voordat ik kon respawnen had mijn team opeens gewonnen met 7500-7400 :) Als ik dus niet zelfmoord had gepleegd hadden we verloren _/-\o_
mooi verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05 22:50

Fid3lity

Spectre X

NickThissen schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 18:39:
[...]
Epic! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
marti-n schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 19:44:
Hmm, wel vreemd, op de pc kan ik gwn in game's komen, maar op de laptop krijg ik continu "Failed to join steam lobby"

ga steam nog maar eens herstarten... voor de zoveelste keer xD
Je moet even clientregistry.blob uit je steam map verwijderen. Dan werkt het weer. Overigens, iemand een idee wat er gebeurd als ik het mw2 proces kill en ik ben host? Zat net met een dubbel duo boosters in FFA(aantal boosters vind ik opzich wel meevallen overigens), ik ben naar desktop gegaan en heb het proces gekilled. Volgens mij crashed dan de game toch? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:33
reemprive schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 19:52:
[...]

Je moet even clientregistry.blob uit je steam map verwijderen. Dan werkt het weer. Overigens, iemand een idee wat er gebeurd als ik het mw2 proces kill en ik ben host? Zat net met een dubbel duo boosters in FFA(aantal boosters vind ik opzich wel meevallen overigens), ik ben naar desktop gegaan en heb het proces gekilled. Volgens mij crashed dan de game toch? >:)
clientregistery.blob verwijderd

vervolgens zie ik dat steam ineens 50%+ van m'n cpu pakt

paar seconden later, Blue Screen :(

melding: MEMORY_MANAGEMENT

iemand enig idee ? ga nu iig weer proberen om in-game te komen ;)

EDIT: hij doet het iig weer, Thanx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hmf wat is het toch vervelend als mensen niet met de objective mee doen... Net domination, het hele potje heeft de tegenstander B+C gehad en wij alleen A. Denk je dat men probeert B of C te capturen? Nee hoor, ze blijven allemaal bij A campen. Ik probeer ze nog aan te moedigen en dan krijg je dingen als "dont worry they will come to us".. :( Ja dat snap ik ook maar ondertussen verliezen we wel met 50-200... Ondertussen zit ik uit alle macht in m'n eentje die points te capturen mja, dat gaat natuurlijk ook niet. Wordt keer op keer gekilled. Krijg je op het eind te horen dat je een noob bent omdat je 10-30 hebt gehaald... Kon je maar kick voten in dit spel dan wist ik het wel.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NickThissen schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 20:09:
Hmf wat is het toch vervelend als mensen niet met de objective mee doen... Net domination, het hele potje heeft de tegenstander B+C gehad en wij alleen A. Denk je dat men probeert B of C te capturen? Nee hoor, ze blijven allemaal bij A campen. Ik probeer ze nog aan te moedigen en dan krijg je dingen als "dont worry they will come to us".. :( Ja dat snap ik ook maar ondertussen verliezen we wel met 50-200... Ondertussen zit ik uit alle macht in m'n eentje die points te capturen mja, dat gaat natuurlijk ook niet. Wordt keer op keer gekilled. Krijg je op het eind te horen dat je een noob bent omdat je 10-30 hebt gehaald... Kon je maar kick voten in dit spel dan wist ik het wel.
Domination is een plek waar veel mensen alleen voor kills gaan, deal with it. Ik raad je aan Demolition te spelen, heb het idee dat de meeste mensen daar wel voor de objective gaan. En Demolition is sowieso 1 van de leukste gamemodes, en het geeft een hoop exp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Demolition vind ik meestal maar een paar potjes leuk. Daarna gaat het me vervelen dat je zo makkelijk dood gaat als je in de aanval bent. Tegenstander hoeft alleen maar te campen en je komt er nooit doorheen.

Meestal vind ik domination toch leuker. Als je team een beetje meewerkt kun je leuke dingen doen. Zo heb ik een keer een achterstand van 150-195 goed gemaakt (met m'n team dan :9) door alle punten bezet te houden :+

[ Voor 34% gewijzigd door NickThissen op 25-06-2010 20:24 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Hoe ziet jullie k/d er in de multiplayer op dit moment uit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn k/d...
Mede dankzij een kennis die men kd ratio heel erg omlaag heeft geholpen staat die nu op.
2.96.dus dat kan wel weer een heeeel stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Mijne is nu 1,5 op de pc wel te verstaan. Kan wel omhoog naar 2 of 3 als ik iets minder kills zou hebben en echt elke game voor de K/D zou spelen en niet zou lopen spelen met alleen een pistool e.d. Maar ja, ik zit nu op rond de 100.000 kills dus dat even omhoogtrekken wordt lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Die van mij hangt al maanden op 1.12, en begon rond de 0.9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NickThissen schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 20:23:
Demolition vind ik meestal maar een paar potjes leuk. Daarna gaat het me vervelen dat je zo makkelijk dood gaat als je in de aanval bent. Tegenstander hoeft alleen maar te campen en je komt er nooit doorheen.
Ja, ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf ook liever in de verdedigingsploeg zit, maar de aanval is ook best leuk hoor. Als het je eenmaal lukt om de bom te planten met je team en je kan het gebied bezet houden, komen ze als kippen zonder kop naar je toe om te kunnen defusen.
Blue-Tiger schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 20:27:
Hoe ziet jullie k/d er in de multiplayer op dit moment uit? :)
Ik sta nu op 2,21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-06 08:49
Zit op een k/d ratio van 2.
Let er verder eigenlijk nooit op, zou m'n lol bederven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

superbassie schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 20:58:
Zit op een k/d ratio van 2.
Let er verder eigenlijk nooit op, zou m'n lol bederven.
Nee maar toch, ben wel benieuwd hoe skilled iedereen hier is ;) Ik speel heel wisselvallig potjes en dat verklaart dat ik niet boven de 0.85 ongeveer zit... Anyway heb ook maar 210 uur erop zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Ik zit op 1.29, met dank aan noobtube en killstreaks o/
Barebones, wat zeit gij welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Blue-Tiger schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 21:30:
[...]

Nee maar toch, ben wel benieuwd hoe skilled iedereen hier is ;) Ik speel heel wisselvallig potjes en dat verklaart dat ik niet boven de 0.85 ongeveer zit... Anyway heb ook maar 210 uur erop zitten :P
Nou, k/d ratio zegt eigenlijk geen reet. :P
Veel mensen experimenteren met verschillende wapens of spelen een paar potjes met de riotshield voor de lol. Dat verneukt ook je ratio, maar wil niet zeggen dat je slecht ben!
Ik speel gewoon veel met de wapens die mij het best liggen, anders was m'n ratio wel lager geweest. :)

[ Voor 33% gewijzigd door superbassie op 25-06-2010 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand raadde hier gisteren de ak aan.
Dank uwe wel...

Ben hem nu aan het proberen weer.
Gaat wel heel erg lekker oppeens
Maar meteen aan het twijfelen,zal ik weer gaan prestigen of toch maar een keer de ak helemaal 100% uitspelen

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 25-06-2010 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik krijg nu steeds een bericht "Connecting to IWNet..." als ik op Play in het menu klik, en daar komt hij niet doorheen... Ligt het aan IWnet ofzo? Dit is namelijk precies wat er gebeurde toen ik van alterIWnet gebanned was... Ik zal toch niet nu al gebanned zijn lol.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0HAN
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:41
@NickThissen: Ik heb momenteel hetzelfde probleem.

 MacBook Pro M1 (2021)  Mac Mini (2011)  iPhone 12 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Ik heb het hier ook, dus IWNet zal er wel uit liggen

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
He jammer... Ik zou eigenlijk moeten leren voor tentamens, maar door een examenfeest van m'n zusje gaat dat toch niet lukken :p Had dus gepland om m'n rank weer wat op te hogen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 13:19
k/d score van 1.6 hiero. klote IWNet ligt er uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Laatst online: 06-01 12:46
Same here. ik probeer er alles aan te doen. Modem gereset, computer opnieuw opgestart. Nieuwe verbinding etc.

IWNet ligt er gewoon echt uit.. pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennos
  • Laatst online: 26-05 18:35
Hier doet hij het gewoon :P Nog lekker een paar mensen afknallen voordat ik naar bed ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hij doet het weer. Begint wat beter te gaan nu, net een potje 58-8 met twee keer chopper :) helaas 2e keer vrijwel meteen uit de lucht gehaald anders had ik nog veel meer gehad.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

hehe, mijn KD ligt eraan hoe recent je het wil weten. Overall inclusief alle goeie, alle rampzalige, alle aankloot etc potjes 1.37. Maar de afgelopen paar uur ligt het gemiddeld boven de 3.5, met 1 potje een error, want door 0 kan je niet delen :Y)

Snipen op Wasteland met een Intervention met thermal, heerlijk. naast een zooitje sniper kills, emergency airdrop met 3 predators goed voor 2 kills per stuk en mn care package zat een AC130 in, wat alweer de 3e van de avond was en op wasteland echt heerlijk werkt :) Uiteindelijk 27-0 geëindigd, meteen de flawless challenge gehaald voor deze ronde prestige en het rondje wasteland dat 2 maps later kwam ook first blood met 2 kills in 1 kogel \o/ Soms kan het tij echt zo hard keren, want aan het begin van de avond raakte ik echt geen zak en zat ik nauwelijks boven de 1.0 KD.

Intussen doe ik het met de Intervention op de een of andere manier beter dan voor mn 2e prestige. Ik speelde de vorige keer 20% headshot rate met 2000/400, dit keer zit ik op de 500/150, 30% dus. Ik vind het nu haast zonde om gewoon in iemands borst te schieten om die ratio te verneuken :p

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 07:44

Mystikal

It never hurts to help!

GTOfire schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 05:29:
hehe, mijn KD ligt eraan hoe recent je het wil weten. Overall inclusief alle goeie, alle rampzalige, alle aankloot etc potjes 1.37. Maar de afgelopen paar uur ligt het gemiddeld boven de 3.5, met 1 potje een error, want door 0 kan je niet delen :Y)
Yep K/D zegt niets tenzij je TDM speelt of FFA. Voor de rest zegt het weinig. Ik heb op dit moment een KDR van minder dan 1, echter als ik het de afgelopen 2 maanden bekijk scoor ik gemiddeld volgens mij wel boven de 3. En ik speel geen TDM, maar bijna alleen Demolition... En nee, ik ga wel voor de bom, ik ben zeker geen camper. Maar KD is gewoon overrated. Het zou interessanter zijn om te zien hoeveel gamepoints je hebt in relatie met je deaths.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:39
Vandaag is CoD:MW2 (X360 en PS3) voor 29 euro te krijgen bij MM tussen 12:00 en 15:00 uur. Misschien dat er nog iemand is die hem moet hebben? :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
K/D zegt ook niets bij FFA mijn Win Streak is nu 125, ik win veel potjes. Maar inderdaad, als ik agressief speel met een barrett met acog wil ik nog wel eens 30-22 eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Bij dezen dan de nieuwe vraag:

Hoeveel gamepoints hebben jullie in relatie met de deaths? :)

En op de oude vraag mag nog gewoon gereageerd worden ;]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

FFA en TDM let je op K/D, de rest dus echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:06
Ik heb 108 points/death en mijn K/D is ongeveer 1.5. Meestal haal ik wel scores met een K/D groter dan 2, maar toen ik net was begonnen heb ik heel lang potjes gespeeld waar ik net een K/D van 1 had of zo, waardoor het nu erg langzaam omhoog gaat. Zelfde zal dan ook wel voor de points gelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 21:46:
Iemand raadde hier gisteren de ak aan.
Dank uwe wel...

Ben hem nu aan het proberen weer.
Gaat wel heel erg lekker oppeens
Maar meteen aan het twijfelen,zal ik weer gaan prestigen of toch maar een keer de ak helemaal 100% uitspelen
Als je al in prestige zit dan kan je beter eerst de wapens vrijspelen die je in de hogere levels pas krijgt. Anders moet je daar weer zo lang op wachten.

Ik zit nu al een hele tijd op lvl 70 maar ga eerst alle challenges halen (prestigechallenges bijvoorbeeld). 1000 kills per wapen voor een emblem is toch even bikkelen en helemaal wanneer je voor de headshots gaat. Ik prestige pas wanneer de langste challenges achter de rug zijn. Iig voor de wapens die ik het meest gebruik. :)

Bij mijn eerste prestige ben ik wat te voorbarig geweest. Een aantal wapens hadden nog maar een paar kills nodig om geheel vrijgespeeld te hebben en dus moest ik voor de emblems weer opnieuw beginnen. Die fout maak ik niet nog eens. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 17-05 19:27
bazs2000 schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 13:04:
[...]

Als je al in prestige zit dan kan je beter eerst de wapens vrijspelen die je in de hogere levels pas krijgt. Anders moet je daar weer zo lang op wachten.

Ik zit nu al een hele tijd op lvl 70 maar ga eerst alle challenges halen (prestigechallenges bijvoorbeeld). 1000 kills per wapen voor een emblem is toch even bikkelen en helemaal wanneer je voor de headshots gaat. Ik prestige pas wanneer de langste challenges achter de rug zijn. Iig voor de wapens die ik het meest gebruik. :)

Bij mijn eerste prestige ben ik wat te voorbarig geweest. Een aantal wapens hadden nog maar een paar kills nodig om geheel vrijgespeeld te hebben en dus moest ik voor de emblems weer opnieuw beginnen. Die fout maak ik niet nog eens. :P
Ik heb het niet zo gedaan. Omdat ik weet dat zodra je op prestige drukt je weer opnieuw moet beginnen.
(Dit heb ik opgegeven na een hacked server) Maar wat mij het makkelijkst lijkt is om gewoon op een punt te komen "Hier en niet verder" en dan alle challenges te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbaar
  • Niet online
Gelukkig maar dan dat na de 1e prestige alle wapen prestige challenges niet gereset worden (die in het groen bij elk wapen dus) en van de prestige challenges zelf resetten de groene killstreak challenges niet. De rest helaas nog wel.

Barbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

@LzpAppel:

Het "Hier-en-niet-verder" pas ik al een tijdje toe. Waarschijnlijk zal ik niet meer verder prestigen. Omdat de emblems behouden blijven raak je ook een beetje het overzicht kwijt. Je hebt veel emblems terwijl de achterliggende challenge is gereset.

Ik schep nu veel plezier uit het behalen van de moeilijkere challenges (de makkelijke heb ik nu wel gehaald).
Als ik alles (of bijna alles) heb gehaald dan reset ik misschien de hele handel en begin dan weer opnieuw. Misschien dat ik tegen die tijd de opvolger van het spel wel ga spelen alleen is dat nog toekomstmuziek. :)

Vanavond ga ik met de rpg spelen om de benodigde kills te halen (één van de grotere grafwapens uit het spel) maar goed, het is nodig en dus gebruik ik ook dangerclose en hoop er snel vanaf te zijn. De prestigechallenges ga ik voor dit soort wapens niet halen want zo lang wil ik er niet over doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die rpg challenge's kan heel makkelijk gehaald worden op wasteland. als je die alleen maar daar gebruikt. heb je hem zo haha.

Net 1 van men mooiste game winning kills ooit.
Liepen 4 mensen tegelijk men claymore in _/-\o_ >:)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 26-06-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hm, net eens goed de AA-12 shotgun gebruikt. Is toch beter dan ik dacht :D Heeft niet zo'n hoge damage, maar in kleine gangetjes, zoals in Skidrow daar binnen, is hij echt heerlijk. Heb daar zoiets het hele potje gezeten net. Iedereen aan het schelden camper camper camper, maja, ze bleven de hele tijd terug komen dus waarom zou ik weg gaan? 'T is niet alsof er maar 1 ingang is... Ik tel er zo al een stuk of 5 (twee normale ingangen, via het raam, via de dozen, en via die trap), dus ik moest wel de hele tijd rond rennen om niet in m'n rug gepakt te worden. Halve enemy team was weg tegen het einde van het potje en ik had iets van 28-3 :D had nog paar keer harrier en predator maar die doen toch bijna niets op skidrow, denk maar 1 of 2 kills mee gehad lol.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ephemeral Blood
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-08-2023
AA-12 is echt super, vooral met extended mags.
Gebruikte ik de vorige Prestige altijd, bijna met elk potje wel 30 kills gemaakt. Top ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat is toch vreemd. de ene dag gaat het helemaal kut en de andere dag helemaal perfect.

Ben vandaag opnieuw geprestiged
Ben nu in 3 uurtjes tijd alweer level 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

hmmm, twijfel twijfel, prestigen of niet, tis wel een extra class slot en die kom ik altijd tekort, maar of ik wel zin heb om nog een keer naar lvl 46 te grinden voor mn M9... pfft :p

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
GTOfire schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 16:53:
hmmm, twijfel twijfel, prestigen of niet, tis wel een extra class slot en die kom ik altijd tekort, maar of ik wel zin heb om nog een keer naar lvl 46 te grinden voor mn M9... pfft :p
Je komt altijd een class slot tekort. Ook al zou je Pres 9/10 zijn. Er zijn zo enorm veel combinaties, en het word nog gekker als je soft en hardcore speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NickThissen schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 14:53:had nog paar keer harrier en predator maar die doen toch bijna niets op skidrow, denk maar 1 of 2 kills mee gehad lol.
Hou het vijandelijke team spawntrapped op punt A. Dan heb je wel wat aan je killstreaks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Anoniem: 311177 schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 18:12:
[...]

Hou het vijandelijke team spawntrapped op punt A. Dan heb je wel wat aan je killstreaks :)
Punt A en C liggen er meestal wat verlaten bij op skidrow.. Iedereen komt steeds terug naar punt B omdat daar nou eenmaal de meeste actie is. We hadden punt A de hele tijd bezet. Alleen punt C wisselde af en toe eens naar de tegenstander, maar dan hadden we die alweer terug voordat ik ook maar het hoekje om was om em zelf maar te gaan capturen. Dus daar had ik helaas niet zoveel controle over :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik heb vanavond moeten ploeteren om kills te halen.
De RPG laat ik hangen, vele schoten gelost maar 0(!) kills. Die dingen buigen de hele tijd af naar boven of naar beneden waardoor ik mijn doelen niet haal. :(

Tussen heb ploeteren heb ik wel de challenge gehaald waarbij je iemand moet verwonden met een primary wapen en diegene moet doden met de secondary. Ging toevallig maar toch. Ik raakte iemand met mijn FAL, moest herladen en dus gooide ik een flashbang en pakte mijn M9 waarmee ik het karwij heb afgemaakt. Dat was wel een leuke. :)

Voor de rest leek het wel een Highrise-feest want die map kwam me op een gegeven moment mijn strot uit. Game afgelopen, nieuwe ronde was weer Highrise. Ook het verlaten van een server en opnieuw starten resulteerde weer in die map. Uiteindelijk ben ik TDM gaan spelen en weer de hele tijd die map. ;(

Highrise is leuk maar niet zo vaak achter elkaar en dan ook nog eens domination.......
Wasteland heb ik helemaal niet gezien bijvoorbeeld terwijl je die nog wel eens voorbij ziet komen al is het maar één keer.

Qua maps snap ik niet dat Rust zo weinig voorkomt. Ik denk dat het alweer 2 weken geleden is dat ik voor het laatst in Rust heb gespeeld, wat is dat toch met die mapcycles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Yay, zojuist m'n eerste legale (op IWNet) nuke gehaald :) Was lastig zonder extended mags op m'n trusty old SCAR (pas 4/40 FMJ kills :'( )maar net op het eind toch nog gelukt. Weer op Wasteland, das toch wel de makkelijkste map om een nuke te halen. Men probeerde nog wel m'n chopper uit de lucht te halen maar je ziet gewoon 1 a 2 ventjes (zonder cold blooded) staan en de rest (zonder CB) staat er gewoon naast. Niemand neemt de moeite om even weg te rennen van de spawn en DAN z'n stinger te schieten, nee het moet allemaal zo snel mogelijk. Dat gaat natuurlijk niet goed dan is het gewoon een spawnrape feest voor mij :p

Was wel grappig, iemand uit de tegen partij gooide net na mijn nuke een EMP. Was wel epic geweest als de nuke dan stopte, maar dat werkt dus niet. Snap eigenlijk niet goed waarom, zou wel leuk zijn :) EMP kom je toch bijna nooit tegen dus het zal heus niet elke keer gebeuren. Die ene keer dat je nuke dan wel gestopt wordt zou het mij niet eens zoveel uit maken, alleen maar hulde voor de tegenpartij die daardoor toch nog wint :p

K/D is nu ongeveer 1.7, krijg em niet veel hoger omdat ik te vaak in teams zit die niet voor de objective gaan. Ik weiger om dan ook te gaan campen dus ga ik in m'n eentje wat zitten capturen maar das niet echt goed voor m'n K/D lol.
Hoogste streak nu 31, dat zal dan wel de nuke zojuist geweest zijn. Tellen de kills van de nuke niet meer mee (omdat ik zelf ook dood ga)? Anders is 31 wel weinig, er waren gewoon 6 spelers in de tegenpartij geloof ik en had nog een paar kills met m'n chopper nadat hij stopte (nadat ik de 25 al had).
Win/Lose heb ik nu 25/24, dat krijg ik echt niet beter omdat ik vaak in een al verloren potje kom of enorme lag heb en dus maar leave.

Viel me wel op dat ik nu ongeveer 1000 kills heb en 100 assists! Das wel veel of niet? Ik zie andere mensen meestal met maximaal 2 of 3 assists in een potje maar ik heb er vaak wel 10 ofzo. Ik moet toch beter mijn werk afmaken blijkt :+

[ Voor 31% gewijzigd door NickThissen op 27-06-2010 00:27 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Weet iemand of je voor dit tooltje kan worden gebanned? : http://xifon.eu/mw2sa/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:57
Ik zou het tooltje niet gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
vinom schreef op zondag 27 juni 2010 @ 02:00:
Ik zou het tooltje niet gebruiken ;)
Ik zie mensen het al gebruiken sinds april, nog niemand is er voor gebanned. Op het Steam forum staat er een link naar het tooltje, normaal gesproken worden links naar hacks direct verwijderd. Misschien ziet men dit door de vingers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:38

steveman

Comfortabel ten onder

Dat tooltje is de bom, kun me tenminste wat ondernemen tegen cheaters... moet je wel host zijn natuurlijk.

En ervoor bannen...? Tja, hij houdt packages tegen die bedoeld zijn voor de personen die je op de banlijst gooit. Maak ik lekker zelf uit met wie m'n pc communiceert zeg! :P

Heb hem zelf een tijdje gebruikt, en zowaar 1x iemand gebanned die m'n naam jatte. Al kon die naamdiefstal ook het gevolg van een bug zijn...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:06
NickThissen schreef op zondag 27 juni 2010 @ 00:23:
Viel me wel op dat ik nu ongeveer 1000 kills heb en 100 assists! Das wel veel of niet? Ik zie andere mensen meestal met maximaal 2 of 3 assists in een potje maar ik heb er vaak wel 10 ofzo. Ik moet toch beter mijn werk afmaken blijkt :+
Naja ik heb 20591 kills en 2496 assists, dus naar verhouding is dat wat erger dan bij jou :P Verhouding 10:1 is denk ik vrij normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

In het begin behaalde ik weinig assists maar nu veel meer.
Komt misschien ook omdat ik vaker met iemand samen door een map loop. Ik speel soms wel alleen maar wanneer het aankomt op objective based rondes dan ga ik liever samen met anderen. Mensen vinden het vaak wel prettig wanneer je mee gaat al kom je zo nu en dan iemand tegen die laat weten dat deze liever alleen loopt. :)

Zelf merk ik het ook wel dat er mensen zijn die graag mee lopen, je maakt toch meer kans als je door de maps zwalkt aangezien 4 ogen meer zien dan 2. Het gebeurt dan wel dat je op iemand schiet maar dat je compagnon het karwij afmaakt waardoor je die kill niet hebt. :P

Zelf heb ik bijna 10000 kills en 400 assists, niet verkeerd aangezien het aantal assists vanaf 6000 kills begon op te lopen.

Het percentage headshots wat ik maak is nu 17%. Is licht gestegen maar blijft stabiel. Uiteindelijk heb je zoveel kills gemaakt dat dit percentage steeds langzamer zal veranderen. Geldt ook voor de KD-ratio. Naarmate je langer speelt gaat de wet van de grote getallen steeds meer van invloed zijn waardoor deze maar langzaam verschuift.

[edit]
reemprive schreef op zondag 27 juni 2010 @ 00:27:
Weet iemand of je voor dit tooltje kan worden gebanned? : http://xifon.eu/mw2sa/
Ik kan mij voostellen waarom je zou willen bannen maar (en dan zeg ik het gechargeerd) wie ben jij om anderen te bannen? Waarschijnlijk wil je het doen om cheaters te weren maar hoe beoordeel je wie een cheater is of niet? Ga je alle killcams bekijken ofzo?

[ Voor 17% gewijzigd door bazs2000 op 27-06-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durkp
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Gisteren zo mooi.

Was in search en Destroy aan het spelen met AK47 + grenade launcher.
Het was in de map Salvage.

Ik doe een stapje op zei, ik schiet een tube af op goed geluk, en toen was het *poef*.

Ik denk nja mooi een kill + heel veel hitmarkers ofzo.

Ik kijk onderaan het scherm, had ik 5 van de 6 mensen dood van het team :) toch mooie multi-kill.

En aan het einde van die ronde zaten ze niet eens te flamen van, aaha tuber, nee ze zeiden zelfs gewoon nice:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb het ook niet zo op dat tooltje. Als je het alleen gebruikt om mensen die 100% zeker cheaten te kicken dan vind ik het prima, maar veel mensen doen dat nou eenmaal niet. Op AlterIWnet kon je ook gewoon via de console kicken, en daar werd toch heel veel misbruik van gemaakt. Als de host slechte zin heeft of aan het verliezen is dan kickt hij iedereen voor de belachelijkste dingen, zoals grenade launchers gebruiken, een chopper gunner gebruiken of zelfs een heartbeat sensor te gebruiken :/

Als meer mensen dit tooltje gaan gebruiken dan kun je er vanuit gaan dat dit ook veel meer zal gebeuren, en dat verpest toch wel het hele spel. Ik blijf erbij: als er een cheater is, dan leave je toch gewoon? Dan hoef je het niet eens 100% zeker te weten, als jij denkt dat hij cheat zoek je een andere server en heb je er geen last meer van.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325921

durkp schreef op zondag 27 juni 2010 @ 11:35:
Gisteren zo mooi.

Was in search en Destroy aan het spelen met AK47 + grenade launcher.
Het was in de map Salvage.

Ik doe een stapje op zei, ik schiet een tube af op goed geluk, en toen was het *poef*.

Ik denk nja mooi een kill + heel veel hitmarkers ofzo.

Ik kijk onderaan het scherm, had ik 5 van de 6 mensen dood van het team :) toch mooie multi-kill.

En aan het einde van die ronde zaten ze niet eens te flamen van, aaha tuber, nee ze zeiden zelfs gewoon nice:)
Ik heb daar toch zo'n hekel aan .. spawn tubers . Ik ben ook een S& D speler en juist op Salvage kan je ook niet direct wegrennen vanaf de spawn . Ook op de nieuwe map Carnaval zie je veel van die grappenmakers .
Het is gewoon ff Youtube kijken .. die loop van je Assault riffle omhoog en tuben maar . Geen skills gewoon een truukje .
Normaal heb ik er niet zoveel problemen mee maar bij S& D kan je gelijk 2:30 toekijken .
Wel knap dat je gelijk 5 van de 6 pakt ( dat zie je dan niet zo vaak ).
Maar ik heb er een hekel aan en leave ook direct .

Wat hebben mensen toch een hoge kill/death ratio hier zeg . Ik zit op 1.39 ofzo ( XBOX360 ) . Ik ben er nog blij mee ook :) . Bij mij in mijn vriendenlijst zijn er maar een paar die boven de 2 zitten maar die vind ik echt extreem !! goed.
Ik speel dus alleen S&D nu nog maar dus ik zie ook geen verandering er in komen .
Er zitten dus een hoop goeie spelers op het Got forum _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
[b][message=34249943,noline]
Ik kan mij voostellen waarom je zou willen bannen maar (en dan zeg ik het gechargeerd) wie ben jij om anderen te bannen? Waarschijnlijk wil je het doen om cheaters te weren maar hoe beoordeel je wie een cheater is of niet? Ga je alle killcams bekijken ofzo?
Ik ontneem ze de toestemming om via mijn verbinding het spel van anderen te bederven. En nee, ik wil het niet gebruiken om mensen die een goede ronde spelen of met akimbo G18s rennen te kicken. Gisteren kwam ik bijvoorbeeld iemand tegen die constant liep te schelden en vloeken over zowel de voicechat als de textchat. Ondertussen deed hij niet veel anders want zijn wallhack en aimbot deden al het werk voor hem. Wat betreft het herkennen van hackers, ik heb er zesde zintuig voor gekregen om een hacker te spotten. In MW1 hielp ik admins van een tweetal grote servers met het spotten van cheaters. Ik maakte een paar killcam opnames of riep een admin via xfire om een bepaalde speler te bekijken, in al die tijd is er ooit maar 1 iemand geweest over wie we niet zeker waren(die ik echt 2 uur gevolgd) maar we toch het voordeel van de twijfel hebben gekregen. Uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat de maps zo goed kende dat hij met zijn RPD en deep impact ruim de helft van zijn kills door muren heen maakte. Ik neem iets dergelijks wel serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik snap ook wel dat de meeste mensen die hier op het forum zitten dat ban tooltje niet zullen misbruiken, maar geef het aan een 12 jarig jochie (zo'n mensen die na elke kill wel iets te klagen hebben) en je kan ervan uit gaan dat hij iedereen gaat bannen... Ik hoop dat valve dit wel een bannable offense maakt. Ok, het programmatje kijkt waarschijnlijk alleen naar je poorten en kan dus mensen blocken zonder het spel ook maar te gebruiken (dus dat zou normaal geen VAC ban moeten opleveren), maar het kan wel degelijk mensen storen. Eigenlijk net zoiets als texture hacks. Je kunt heel eerlijk zijn en gewoon wat mooiere textures gebruiken, omdat je dat leuk vind, maar je kunt op dezelfde manier ook alle tegenstanders vuurrood maken en de rest van de textures wit ofzo... En ook daar kun je geloof ik niet voor gebanned worden :S

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nou ik ben maar weer eens bezig met de 40 FMJ kills met de scar... Duurt altijd zo lang... Heb er nu 18 en ben echt al veel potjes bezig. Het helpt natuurlijk ook niet dat ik 3 potjes achter elkaar per ongeluk zonder FMJ gespeeld heb (zal ik wel uitgezet hebben toen ik wilde kijken hoevee ik nog moest lol)... En net die potjes maak ik zo'n 10 kills door een muur heen lol.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Doet VAC aan temp. bans eigenlijk zoals punkbuster dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00kw0rst
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 21:09
reemprive schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:29:
Doet VAC aan temp. bans eigenlijk zoals punkbuster dat kan?
Nope, een VAC ban is een permanente ban. Volgens hun is de software perfect waardoor een ban niet ongedaan gemaakt wordt.

~Edit~ Ik heb welles een topic in het forum rond VAC gesteld, en uiteindelijk ook via een ticket systeem een vraag gesteld, waarop ik het antwoord kreeg dat je het beter niet kan gebruiken.. omdat het misschien toch een VAC ban kan opleveren.

En persoonlijk, tja cheaters zijn kut maar door zo'n tooltje te gebruiken wat mij een ban op kan leveren en uiteindelijk toch 45eu kwijt ben omdat ik het niet meer online kan spelen.. is mij het niet waard. :P

[ Voor 43% gewijzigd door r00kw0rst op 27-06-2010 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
r00kw0rst schreef op zondag 27 juni 2010 @ 20:13:
[...]

Nope, een VAC ban is een permanente ban. Volgens hun is de software perfect waardoor een ban niet ongedaan gemaakt wordt.

~Edit~ Ik heb welles een topic in het forum rond VAC gesteld, en uiteindelijk ook via een ticket systeem een vraag gesteld, waarop ik het antwoord kreeg dat je het beter niet kan gebruiken.. omdat het misschien toch een VAC ban kan opleveren.

En persoonlijk, tja cheaters zijn kut maar door zo'n tooltje te gebruiken wat mij een ban op kan leveren en uiteindelijk toch 45eu kwijt ben omdat ik het niet meer online kan spelen.. is mij het niet waard. :P
Er is altijd nog AlterIWnet. Ik heb het geprobeerd en op zich werkt het wel lekker. De FOV is volgens mij wat hoger ingesteld, volgens mij is de framerate-cap verwijderd (standaard) en je hebt een console tot je beschikking. Dit is nog niet een echte in-game console, je moet alt tabben om erin te komen maar het zit er in.

Ik gebruik de kick-tool nu ook een maandje ofzo. Ik kickte in eerste instantie ook noob-tubers, maar ik ben erachter gekomen dat het gewoon zinloos is. Als ik erop ga letten erger ik me er toch steeds meer aan en ik let meer op de killfeed dan op het spel zelf. De cheaters die ik tegen kom in het geval dat ik host ben zijn er wel redelijk snel uit na het vragen van een 2nd opinion.

Ik ben overigens wel 2 fail hackers tegen gekomen. Wat deze 2 deden is dat ze een hacked server opzetten, ze met de low-gravity en speedboost op een onmogelijke plek gaan zitten alvorens het uit te zetten en het hele spel uit-campen. Deze map was derail, ze zaten gewoon in de bergen die een stuk uit het level zitten.

Nadat ik deze 2 geteamkilled heb (HC: TDM) zijn ze maar normaal gaan spelen om de match te eindigen met een score van 10-0-20 oid. Wel jammer dat ze ervoor konden zorgen dat een van hun host was, de verbinding was om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

@Reemprive:
Ik snap het helemaal alleen neem je dan wel de rol aan van een roque admin en dat gaat net iets te ver. NickThissen geeft dit heel goed aan want als iedereen gaat kicken dan gaat het spel helemaal om zeep omdat niet iedereen met macht kan omgaan.

De goed / fout-discussie laat ik in het midden maar ik vrees het moment dat de kiddies dit massaal gaan gebruiken en dat wij allemaal met een spel zitten opgescheept waarvan alleen het singleplayerdeel leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 16:04
Fijn is dat, ben lekker aan het lvlén (ik was 38), begin met een team deathmatch pot, join een random server as always, en boem, ineens lvl70.. wtf ????
Ik ga ervanuit dat dat een "hacked" server is die hiervoor zorgde? Dat is toch niet tegen te houden, hoe kan ik weten op wat voor server ik terecht kom.

[ Voor 33% gewijzigd door Occy74 op 27-06-2010 21:45 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-05 13:32

amahusu

taking over the world!

Occy74 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 21:43:
Fijn is dat, ben lekker aan het lvlén (ik was 38), begin met een team deathmatch pot, join een random server as always, en boem, ineens lvl70.. wtf ????
iets met een steen enzo ;)

on: wie speelde er hier ook alweer met een Fragnstein controller op de ps3? M'n fragfx is langzaam aan het doodgaan en wil eigenlijk die Fragnstein weleens proberen, maar hoorde dat die minder accuraat is in mw2 (in vergelijking met de fragfx)
Anoniem: 325921 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 11:52:
[...]

Ik heb daar toch zo'n hekel aan .. spawn tubers . Ik ben ook een S& D speler en juist op Salvage kan je ook niet direct wegrennen vanaf de spawn . Ook op de nieuwe map Carnaval zie je veel van die grappenmakers .
Het is gewoon ff Youtube kijken .. die loop van je Assault riffle omhoog en tuben maar . Geen skills gewoon een truukje .
Normaal heb ik er niet zoveel problemen mee maar bij S& D kan je gelijk 2:30 toekijken .
Wel knap dat je gelijk 5 van de 6 pakt ( dat zie je dan niet zo vaak ).
Maar ik heb er een hekel aan en leave ook direct .

Wat hebben mensen toch een hoge kill/death ratio hier zeg . Ik zit op 1.39 ofzo ( XBOX360 ) . Ik ben er nog blij mee ook :) . Bij mij in mijn vriendenlijst zijn er maar een paar die boven de 2 zitten maar die vind ik echt extreem !! goed.
Ik speel dus alleen S&D nu nog maar dus ik zie ook geen verandering er in komen .
Er zitten dus een hoop goeie spelers op het Got forum _/-\o_
jammer dat ze in S&D geen optie doen dat je de eerste 5 seconden niet kan tuben ofzo, want ik erger me er ook altijd kapot aan: zit je eerst minutenlang in een lobby te wachten, kan je eindelijk beginnen.. -poef- moet je weer een poos wachten :+

aan de andere kant is het wel weer heerlijk als je het zelf een keer doet en meteen een multikill pakt :P

wat betreft de K/D ratio's, ik heb ook wat mensen in mn lijst met een k/d ratio van 2+, maar over het algemeen zijn dat mensen die ofwel een 2e account hebben (dus ze hebben de fijne kneepjes van het speel geleerd op hun 1e account), of ze spelen alleen TDM en/of FFA.

Op m'n 'normale' account waarmee ik eigenlijk alleen HC speel is mn k/d ratio 1.3
M'n 'FFA only' account heeft een k/d ratio van 3.67 :+

m.a.w. een hoge k/d ratio zegt niks ;)

[ Voor 63% gewijzigd door amahusu op 27-06-2010 22:01 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 16:04
amahusu schreef op zondag 27 juni 2010 @ 21:49:
[...]
I know, speel het nog maar een week online.. so gimme a break pls :D

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ik zie de vraagtekens. Ik heb het gedownload, ik kijk wel of ik het ooit ga gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
on: wie speelde er hier ook alweer met een Fragnstein controller op de ps3? M'n fragfx is langzaam aan het doodgaan en wil eigenlijk die Fragnstein weleens proberen, maar hoorde dat die minder accuraat is in mw2 (in vergelijking met de fragfx)
bram1984 ;)
En de een zegt dat de FragFX beter is en de andere gebruikt liever de Fragnstein. Met de juiste instellingen zullen ze allebei wel goed werken. Spreek verder niet uit ervaring maar heb me er weleens in verdiept aangezien ik een tijdje geleden eens opzoek was naar zo'n controller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Haha, het wordt toch steeds erger met die 'noobroepers' de laatste tijd. Zojuist killt iemand mij met z'n G18 akimbo een paar keer achter elkaar. Dus ik pak m'n shotgun erbij en schiet em in z'n smoel. Toen was ik een 'shotgun noob' natuurlijk. Ik pak zijn G18's op, wacht hem op en kill hem daarmee, en toen was ik een G18 noob _/-\o_ Terwijl het zijn eigen wapens waren hahah. Mongolen zijn het toch 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:36
Omg denk ik net samen met m8 te spelen komen via domination in een hacked server low gravity en negatief scherm blauw grijs wit raar iig. Maar het ergste is nu dus alles is aangepast ingame me classes me score enz weet iemand hoe je dit kan fixen???

You got owned by phantom staat er nu (custom class namen vormen dit) :(

[ Voor 12% gewijzigd door mklcln op 27-06-2010 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:14

chromeeh

the Gnome

NickThissen schreef op zondag 27 juni 2010 @ 23:28:
Haha, het wordt toch steeds erger met die 'noobroepers' de laatste tijd.
Ik speel sinds gister, dus kan met recht zeggen dat ik een noob ben, maar het is wel zielig als je iemand neer maait ze direct gaan roepen van noob dit noob dat....
Gewoon negeren en lekker verder knappen 8)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

NickThissen schreef op zondag 27 juni 2010 @ 23:28:
Haha, het wordt toch steeds erger met die 'noobroepers' de laatste tijd. Zojuist killt iemand mij met z'n G18 akimbo een paar keer achter elkaar. Dus ik pak m'n shotgun erbij en schiet em in z'n smoel. Toen was ik een 'shotgun noob' natuurlijk. Ik pak zijn G18's op, wacht hem op en kill hem daarmee, en toen was ik een G18 noob _/-\o_ Terwijl het zijn eigen wapens waren hahah. Mongolen zijn het toch 8)7
Viel mij de laatste dagen ook enorm op. Noobtubers winnen weer aan populariteit (ahum) en de enkeling met een g18 akimbo negeert al het gegeven commentaar volledig. Verder heb ik vrijwel nergens echt problemen mee. Al was er laatst wel iemand die naar iedereen ging schreeuwen dat we noobs waren omdat we overal campten :? Ongelooflijke onzin, maarja...

Daarnaast zat ik gister met een "vriend", naja was, een potje ffa te spelen met een van zijn clanmembers. Die zijn allemaal gehackt naar lvl. 70 en waren samen constant aan het wallhacken en aimbotten... Vreselijk triest en dan nog zo grappig om te zien dat ik met quickscopen ongeveer evenveel kills haalde als zij individueel met hun hacks. Die "vriend" was trouwens wel een enorme n00b aangezien die 2 dagen geleden vroeg of ik wist hoe aimbot werkte. Ik dreigen hem aan te geven bij Steam of IWNet ofzo, werd 'ie gelijk bang :+ End of story: die persoon verwijderd, met zulke trieste gevallen speel ik geen mw2...
mklcln schreef op zondag 27 juni 2010 @ 23:41:
Omg denk ik net samen met m8 te spelen komen via domination in een hacked server low gravity en negatief scherm blauw grijs wit raar iig. Maar het ergste is nu dus alles is aangepast ingame me classes me score enz weet iemand hoe je dit kan fixen???

You got owned by phantom staat er nu (custom class namen vormen dit) :(
Zat afgelopen week zelf ook in een hacked server met low gravity en alles. Was gewoon grappig omdat de classes daar niet onder te lijden hebben gehad. Heb er zelfs een kort filmpje van die ik eventueel zou kunnen uploaden maarja, iedereen kent dat al wel ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Fid3lity op 28-06-2010 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-05 16:12

mickjuh

Good news everyone!

Ik zit er al zwaar aan te twijfelen om de chat gewoon uit te zetten in het spel. Meer dan gescheld kom je er tegenwoordig niet in tegen.

Heb gisteren trouwens alvast de nieuwe map pack voor de PC aangeschaft op Steam. Deze komt over 8 dagen uit ofzo.

Als ik trouwens iemand tegen komen met het 10th prestige icoon ( Afbeeldingslocatie: http://is.gumtree.com/image/big/3862315.jpg ) in een server zie ik dat al als een hacker (in 95% van de gevallen) en zoek ik vaak al gauw een andere server op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:51

beany

Meeheheheheh

mickjuh schreef op maandag 28 juni 2010 @ 08:34:
Als ik trouwens iemand tegen komen met het 10th prestige icoon ( [afbeelding] ) in een server zie ik dat al als een hacker (in 95% van de gevallen) en zoek ik vaak al gauw een andere server op.
Ja maar... die heb ik bijna gehaald!! Nog een paar daagjes...

Ik denk dat tegenwoordig het percentage legitieme prestige 10 mensen een stuk hoger ligt dan de eerste maanden na het verschijnen van MW2.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:28

Soggney

Zeekomkommer

kicktooltje had ik gisteren voor het eerst geladen, zie ik voor m'n allereerste keer een obvious cheater.
(heb al veel geluk gehad met die niet tegen te komen, maar was sinds lang weer eens tdm aan het spelen)
Nu zaten we op scrapyard, bij het grote magazijn klim ik naar boven en als ik net boven ben wordt ik neergeschoten, ik zo van wtf, bekijk killcam en zie de crosshair van de cheater me gewoon volgen naar boven, wanneer hij me kan "zien" schiet hij me neer, dus zonder pardon gekicked. Mijn eerste en laatste kick van die avond, want ik ben erna terug naar sabotage gegaan (kans voor cheaters ligt daar blijkbaar heel wat lager, aangezien de net omschreven cheater mijn eerste was (speel sinds day 1)

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-05 16:12

mickjuh

Good news everyone!

beany schreef op maandag 28 juni 2010 @ 08:42:
[...]

Ja maar... die heb ik bijna gehaald!! Nog een paar daagjes...

Ik denk dat tegenwoordig het percentage legitieme prestige 10 mensen een stuk hoger ligt dan de eerste maanden na het verschijnen van MW2.
Dan hoor je binnenkort ook bij die 5% ;) Ik zie tegenwoordig net zoveel van die 10th prestige users als in het begin, alleen in het begin waren het alleen maar cheaters. Tegenwoordig zitten er ook wel geloofwaardige users tussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Wanneer komt die barebones playlist naar de PS3? En betekent dit ook dat explosives of perks disabled zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]

Ik heb ze allebei, en de FnS is toch echt accurater dat de FFX. Dit merk je vooral met micro movements. De FFX slaat nog weleens wat pixels over, terwijl je met de FnS echt minescule bewegingen kan maken.

Ik ben wel van mening dat de complete feeling van de FFX iets meer op die van de PC lijkt, maar met enige oefening werkt de FnS ook buitengewoon.

Wat ik wel vreemd vindt is dat ik met mijn FFX nooit iets merkte van de auto-aim in MW2, maar met de FnS heb ik er echt heel veel last van. Ik mis ook weleens, door de auto-aim, nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ReFresh F5 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:31:
Wanneer komt die barebones playlist naar de PS3? En betekent dit ook dat explosives of perks disabled zijn?
Nee, alleen geen killstreaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

bram1984 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:35:
[...]

Nee, alleen geen killstreaks.
Unlock je dan ook gewoon dat 8bits mannetje als emblem als je een 10 killstreak haalt?

En tubes/rockets hadden ze ook wel mogen uitzetten..Lekker barebones..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb geen idee. Ik heb deze mode nog niet gespeeld, ik las hier alleen dat killstreaks uitstaan, maar perks niet.

Tubes en rockets zijn toch gewoon onderdeel van je wapens, waarom zouden ze dat uitzetten? Het gaat er puur om dat er geen killstreaks meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Hmm heb me vergist dan.. Black ops krijgt er eentje waar ook de perks uitstaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik hoop nog altijd op een gamemode waar je geen kill/death counters hebt en alleen punten krijgt voor de objective te halen. Misschien dat mensen dan een keer wel voluit voor de objective gaan in plaats van wat liggen campen terwijl we aan het verliezen zijn. Maar aan de andere hand zal zo'n gamemode dan waarschijnlijk toch door niemand gespeeld worden...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanwenkop
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-05 12:10
Dat vind ik eigenlijk niet, er zijn nu al zo veel gamemodes, zie nu door de bomen het bos al niet meer...

Ik vind juist dat ze moeten investeren in hun servernetwerk, aangezien er toch regelmatig nog wat fout gaat.

www.kabeldirect.nl - Dé webwinkel voor al uw kabels en accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:51

beany

Meeheheheheh

NickThissen schreef op maandag 28 juni 2010 @ 11:44:
Ik hoop nog altijd op een gamemode waar je geen kill/death counters hebt en alleen punten krijgt voor de objective te halen. Misschien dat mensen dan een keer wel voluit voor de objective gaan in plaats van wat liggen campen terwijl we aan het verliezen zijn. Maar aan de andere hand zal zo'n gamemode dan waarschijnlijk toch door niemand gespeeld worden...
Dat je punten krijgt voor kills ok. Maar de punten voor het volbrengen van een objective moet beter beloond worden. Desnoods een objective-streak of zo?

Overigens apart dat voor Domination er geen challenges zijn. Je kan vlaggetjes pakken tot je er bij neer valt en thats it...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 22:07
mickjuh schreef op maandag 28 juni 2010 @ 08:34:
Ik zit er al zwaar aan te twijfelen om de chat gewoon uit te zetten in het spel. Meer dan gescheld kom je er tegenwoordig niet in tegen.

Heb gisteren trouwens alvast de nieuwe map pack voor de PC aangeschaft op Steam. Deze komt over 8 dagen uit ofzo.

Als ik trouwens iemand tegen komen met het 10th prestige icoon ( [afbeelding] ) in een server zie ik dat al als een hacker (in 95% van de gevallen) en zoek ik vaak al gauw een andere server op.
Ja en nee. Simpelste is hun aantal gespeelde uren checken. Ik zit zelf op 220 uur (2e prestige (Yeah slow, I know)), dus als ik iemand van 10e prestige zie check ik hun gespeelde uren. Zodra die onder de 250-300 uur is zijn ze vrijwel garandeerd een 'rankhacker', dus dan kan je vaak erna wel je conclusies trekken ;X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
beany schreef op maandag 28 juni 2010 @ 11:51:
[...]

Dat je punten krijgt voor kills ok. Maar de punten voor het volbrengen van een objective moet beter beloond worden. Desnoods een objective-streak of zo?

Overigens apart dat voor Domination er geen challenges zijn. Je kan vlaggetjes pakken tot je er bij neer valt en thats it...
Ik zat te denken aan GEEN punten voor kills, en alleen maar punten voor capturen en verdedigen. Op het moment krijg je geloof ik 50 punten extra als je iemand killt die een objective aan het capturen is, dus in totaal 100 punten (50+50). In 'mijn' gamemode idee krijg je dus alleen de punten voor het verdedigen, en geen punten voor de kill. Als je iemand op een normale manier killt (dus niet in de buurt van een objective) krijg je er geen punten voor.

En ja, de punten die je krijgt voor capturen en defenden moeten dan wel wat omhoog anders krijg je bijna geen punten per game. En zo'n objective-streak zat ik inderdaad ook aan te denken. Als je bijvoorbeeld twee punten achter elkaar captured (zonder dood te gaan, of binnen een bepaalde tijd ofzo) dan krijg je twee keer zoveel punten voor het tweede punt, en daarna 3 keer, etc.

De kills en deaths worden dus niet getoond, maar ze moeten dan ook niet tellen. Als ze niet tellen dan zal het veel mensen denk ik niet uitmaken om 5-30 te eindigen, maar als dit wel meetelt voor je KD counts (in de Barracks) dan zullen veel mensen toch niet hun KD ratio willen verpesten hiermee. Dus ik zeg: geen kill/death counters bij houden. Dit kan echt heel makkelijk geimplementeerd worden door gewoon de kills en deaths op 0 te laten staan. Dan hoeven ze niet eens moeite te doen om deze gamemode niet met de barracks mee te laten tellen; de ronde kan dan gewoon mee tellen, maar omdat iedereen 0-0 haalt maakt het voor je KD ratio niet uit.

Ik heb dit idee op het IW forum gepost, ben eens benieuwd wat voor reacties ik krijg.

En @evanwenkop: er zijn inderdaad veel gamemodes, maar van mij mogen ze die speciale mappack gamemodes nu onderhand wel weg doen. Op de xbox zijn er dat al 4 en binnenkort op de pc ook...
En tijd steken in hun netwerk doen ze nu toch echt niet meer, dat kost VEEL meer moeite dan een simpele nieuwe gamemode zonder KD counters. Als hun programmering een beetje goed in elkaar steekt zal dat echt niet veel tijd kosten: je laat de kills en deaths gewoon beide op 0 staan bij iedereen, en zet het aantal punten per kill gewoon op 0. Dat kan sowieso wel, want je krijg niet in elke gamemode hetzelfde aantal punten (domination 50 geloof ik en S&D veel meer, 500 ofzo?). Dat zullen ze dus waarschijnlijk door een simpele instelling binnen 2 seconden voor elkaar hebben. Dan moet je alleen nog zorgen dat je meer punten krijgt voor de objectives, en ook dat zal niet veel moeite kosten.

[ Voor 14% gewijzigd door NickThissen op 28-06-2010 12:23 ]

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.