[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.075 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Larrs schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 23:13:
[...]

De recoil van jouw SCAR-H ziet er hetzelfde uit als alle andere SCAR-H op Youtube. Met andere woorden, geen no-recoil hack.

Schijnbaar kennen ze de SCAR-H niet echt goed. :X
Ja, dat blijkt wel weer.. Ach ja. Wel grappig, degene die mij gebanned heeft zegt zelf ook veel 'last' te hebben van mensen die hem cheater noemen terwijl dat niet zo is. Hij is zelfs een keer of twee gereport op hun forum, maar omdat hij een admin daar is kijkt er natuurlijk niemand naar _/-\o_ Vuile hypocriet 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 12:58
Naar aanleiding van de laatste posts weer ff de SCAR + Ext. mags geprobeerd maar ben er niet kapot van. :P
Doe mij maar de AK voor allround en de UMP als ik ga rushen.

Van favoriete AR naar minst favoriet: AK47 > FAL > TAR-21 > SCAR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

FraggedMe schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:51:
[...]

Waarom dan SPAS ext. mags? Er zitten er 8 in het magazijn? en ik kan me niet voorstellen dat je er in één keer 8 nodig hebt. Ik gebruik de AA12 extended mags en helaas van de range, maar dat ding blaast z'n ammo er zo uit.
De SPAS-12 heeft niet echt nuttige attachments. De grip heeft geen effect, het is een pump-action shotgun. De iron sight is prima, dus iets als red dot/holo is niet nodig. Silencer op een shotgun zuigt uiteraard. Dan blijft er nog FMJ en Ext Mags over. Als ik Scavenger als 1e perk heb dan doe ik er Ext Mags op, heb geen zin om na 8 kogels al te moeten herladen (herladen met SPAS is slooooomm). Classes met Sleight of Hand neem ik FMJ op de SPAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

superbassie schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 23:21:Van favoriete AR naar minst favoriet: AK47 > FAL > TAR-21 > SCAR
M16A4 > SCAR-H > AK-47/TAR-21 > M4A1 imo :P de rest van de AR's gebruik ik niet echt.

beste SMG is uiteraard de UMP, beste sniper de Intervention, en fijnste shotgun de SPAS. Speel ik toch het best mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Beste AR: FAL (+Holo)
Beste SMG: Uzi
Beste LMG: AUG HBAR
Beste Sniperrifle: WA2000 (+ACOG)
Beste Shotgun: AA-12
Beste Handgun: M9 (+silencer)
Beste Machine pistol: M93 Raffica (+Red dot)
Beste Launcher: Stinger

Vaste killstreaksetting:
Predator -> Harrier -> Pave Low

Vanavond gingen er een aantal mensen zitten zeiken over mijn FAL-gebruik. Waren vooral snipertjes die stil bleven zitten en dachten dat zij alleen over de grote afstanden konden schieten. Jammer, ik kan het ook en wel met de FAL+Holo al is het wel oefenen geweest aangezien het met de Red Dot makkelijker is omdat je meer ziet. Nog even en het is zelfs mogelijk om een FAL-n00b te zijn. :P

In Wasteland heb ik mij verbaasd over het aantal snipers wat met de intervention rond rent alsof het een AR is. Ik doe dit ook maar met het verschil dat er bij mij een ACOG op zit, bij de spelers waar ik het over heb niet. De killcam liet zien dat zij rond renden en gewoon goed het wapen richtten (dmv scope). Vind ik wel knap want mij wil dit niet lukken (vandaar die ACOG). :)

Ook is het nog niet gelukt om mezelf inclusief tegenstander op te blazen met een grenade. Ik blaas mezelf wel op (daar ben ik inmiddels wel goed in :+ ) maar sta nog te ver van de tegenstander. Of de tegenstander schiet mij omver. Balen want ik heb het vanavond echt vaak met mijn runnersclass geprobeerd. Toch nog maar wat vaker proberen. ;(

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:04
NickThissen schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 23:16:
[...]

Ja, dat blijkt wel weer.. Ach ja. Wel grappig, degene die mij gebanned heeft zegt zelf ook veel 'last' te hebben van mensen die hem cheater noemen terwijl dat niet zo is. Hij is zelfs een keer of twee gereport op hun forum, maar omdat hij een admin daar is kijkt er natuurlijk niemand naar _/-\o_ Vuile hypocriet 8)7
Hahaha ach wat je daar ziet moet je je gewoon helemaal niets van aantrekken. Dat is echt volledig onzin=) Vanaf het 1e bericht van die admin kon je al zien dat je geen gelijk krijgt, hoe overduidelijk het bewijs dat je levert ook mag zijn. Maar wat een heerlijke onzin is dat zeg=) Moest er stiekem beetje van glimlachen;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 18:44
ik lees nu net voor het eerst iets over alterIW. wat houd dit percies in? en natuurlijk is dit beter dan het normale IWnet. want ik speel mw2 niet meer door al dat gedonder met, unable to connect host en host migrations enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
alterIWnet is een alternatief voor IWnet, zeg maar een 'gekraakte' server. Daar kun je dus op spelen zonder steam, dus wordt voornamelijk gebruikt door mensen die het spel niet willen kopen (maar illegaal downloaden). Je kunt echter ook je eigen server opzetten heel makkelijk om zo een LAN te kunnen spelen ofzo (zonder steam tussenkomst, dus zonder internet zelfs).

En doe geen moeite, alle connectie problemen zitten ook in alterIWnet, aangezien dat problemen met het spel zijn en niet met de server. Ook zijn er net zoveel gehackte servers en cheaters. Hun enigste troef is dat ze cheaters daadwerkelijk kunnen bannen, maar zoals je in mijn geval ziet bannen ze ook vaak mensen die niet cheaten, gebaseerd op een paar twijfelachtige filmpjes...

Oh ja, en er zijn bijna geen spelers dus je vindt ook bijna geen servers, nog erger als in IWnet. Ik heb het 5 potjes geprobeerd ofzo (tot ik al gebanned was) om m'n nieuwe muis te testen maar het is het niet waard.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

NickThissen schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:35:
alterIWnet is een alternatief voor IWnet, zeg maar een 'gekraakte' server. Daar kun je dus op spelen zonder steam, dus wordt voornamelijk gebruikt door mensen die het spel niet willen kopen (maar illegaal downloaden). Je kunt echter ook je eigen server opzetten heel makkelijk om zo een LAN te kunnen spelen ofzo (zonder steam tussenkomst, dus zonder internet zelfs).

En doe geen moeite, alle connectie problemen zitten ook in alterIWnet, aangezien dat problemen met het spel zijn en niet met de server. Ook zijn er net zoveel gehackte servers en cheaters. Hun enigste troef is dat ze cheaters daadwerkelijk kunnen bannen, maar zoals je in mijn geval ziet bannen ze ook vaak mensen die niet cheaten, gebaseerd op een paar twijfelachtige filmpjes...

Oh ja, en er zijn bijna geen spelers dus je vindt ook bijna geen servers, nog erger als in IWnet. Ik heb het 5 potjes geprobeerd ofzo (tot ik al gebanned was) om m'n nieuwe muis te testen maar het is het niet waard.
Speel op de ps3, niemand die cheat, geen wazige dingen..
Tis ff wennen, maar dan ben je alles vergeten aan shit dingen op de pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Anoniem: 330953 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:43:
[...]

Speel op de ps3, niemand die cheat, geen wazige dingen..
Tis ff wennen, maar dan ben je alles vergeten aan shit dingen op de pc :)
Yup, 2 jaar CoD4 op de PC kaput gespeeld, daarna een PS3 aangeschaft, had eerst zoiets van, FPS met een controller gaat nooit werken...

CoD4 nog aangeschaft en MW2 voor de PS3, en na 2-3 maanden ben je helemaal gewent. Nu vind ik het zelfs raar spelen met een muis :P Alhoewel heeft PC ook zijn voordelen zoals Dedi's bij Black Ops straks en hopelijk console waar je mee kan stoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik speel normaal al op de xbox, maar had het laatst bij een vriend op de pc geprobeerd en ging wel lekker. Op de PC kan ik gewoon goed mikken, op de xbox niet zo. Het spel zelf is inderdaad beter op de xbox (geen connectie problemen, cheaters, hacked servers, etc) maar het is wel eens leuk om met een monsterscore te eindigen ipv blij te zijn met 30-20 ofzo :p

Nu ben ik weer hard aan het twijfelen of ik black ops voor de pc of xbox haal... Voordeel op de pc is dat ik gewoon beter ben en dedicated servers, mods, etc. Maar als black ops weer iets van een zombie mode (of iets vergelijkbaars) krijgt dan lijkt me dat juist leuk om met vrienden samen op de bank te doen, op de xbox dus. Zombie mode vind ik geweldig in cod5, maar over internet is het toch veel minder leuk dan met mensen die je kent.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
*Vraagt zich nog steeds af of er echt nog mensen zijn die denken dat je op de consoles alleen maar met de standaard controller kan spelen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
bram1984 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:57:
*Vraagt zich nog steeds af of er echt nog mensen zijn die denken dat je op de consoles alleen maar met de standaard controller kan spelen*
Ja dat weten we nu wel... Maar dan nog:
- Geen zin om achter bureau te gaan zitten
- Kan niet eens achter bureau zitten want dan zie ik m'n tv niet...
- Geen zin om 80 euro uit te geven aan een 'muis' :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Laatst online: 01-06 21:04
NickThissen schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:05:
[...]

Is er wel een 'muis' voor de xbox die echt goed werkt? heb laatst op google zitten zoeken en vond iets wat XFPS heet, maar schijnt dat dat erg bagger werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Oke, ik ook even mijn favoriete rijtje:

Beste AR: Scar-H of AK47
Beste SMG: UMP
Beste LMG: AUG HBAR
Beste Sniperrifle: Intervention
Beste Shotgun: AA-12
Beste Handgun: .44 Magum
Beste Machine pistol: M93 Raffics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Beste AR: TAR-21
Beste SMG: UMP45
Beste LMG: RPDizzle
Beste Sniperrifle: Intervention
Beste Shotgun: SPAS-12
Beste Handgun: M9
Beste Machine pistol: G18

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 11:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

De scar is de geweldigste AR omdat hij met een red dot zo heerlijk fijn accuraat is. Sprayen moet je er eigenlijk niet mee, maar kan ook wel als de nood hoog is. Enig nadeel is het kleine magazijn. Ook erg fijn is het feit dat je hem al heen snel krijgt. Ik speel dus bijna exclusief met de scar. de rest vind ik niets (zeker niet burst weapons of single shotters, brrr)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:44
eendje schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:23:
De scar is de geweldigste AR omdat hij met een red dot zo heerlijk fijn accuraat is. Sprayen moet je er eigenlijk niet mee, maar kan ook wel als de nood hoog is. Enig nadeel is het kleine magazijn. Ook erg fijn is het feit dat je hem al heen snel krijgt. Ik speel dus bijna exclusief met de scar. de rest vind ik niets (zeker niet burst weapons of single shotters, brrr)
de iron sight is anders ook best fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

eendje schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:23:
Ik zou de FAL toch eens proberen als je snel met je trigger/linker-muisknop bent. Erg goed voor medium tot long range en close range zou ik een (Machine)pistol gebruiken. Maar toch blijft mijn AR toch de TAR maar de FAL is best lache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik ben een rushspeler, de keren dat ik long range schiet zijn per match op 1 hand te tellen en dan is de scar toch superieur aan de FAL.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
En de UMP superieur aan de SCAR imo, als je toch rushed en weinig long range schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05 22:50

Fid3lity

Spectre X

superbassie schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:28:
En de UMP superieur aan de SCAR imo, als je toch rushed en weinig long range schiet.
UMP.45 is een lekker wapen inderdaad, maar de ACR is toch ook het overwegen waard? Nette crosshair die scherp aimt en een heerlijke firerate. Ach, ik wissel alles eigenlijk wel af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
NickThissen schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:05:
[...]

Languit op de bank, gaat bij mij prima. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
thezs schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:12:
[...]

Is er wel een 'muis' voor de xbox die echt goed werkt? heb laatst op google zitten zoeken en vond iets wat XFPS heet, maar schijnt dat dat erg bagger werkt.
De xScorch: http://www.bannco.com/ind...=article&id=105&Itemid=53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Niemand die hier de Striker gebruikt? Heeft een veel grotere mag dan de AA, en hij is full auto i.t.t. de Spas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Het wordt je niet in dank afgenomen als je niet, zoals iedereen, met een controller speelt.

Mijn favoriete shotgun is trouwens de M1014. Daar komt echt niets bij in de buurt.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ElBarto schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:16:
[...]

Het wordt je niet in dank afgenomen als je niet, zoals iedereen, met een controller speelt.

Mijn favoriete shotgun is trouwens de M1014. Daar komt echt niets bij in de buurt.
Die discussie is al héél vaak gevoerd, en die tijd ligt gelukkig al lang achter ons. Daarnaast speelt ook al lang niet iedereen meer met een controller. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 23-06-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

superbassie schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:28:
ump is idd ook heel heel fijn, maar op de mid range valt hij snel weg, dan heb ik meer aan m'n scar en die is een stukje accurater. en de scar doet meer dmg, minder kogels nodig :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Die M1014 is nagenoeg hetzelfde als de Spas, alleen minder range maar een hogere fire rate.

Maar met deze dingen win je het toch nooit van een full auto shotgun lijkt me? Althans niet vaker, want je zal er best eens iets naast richten, waarna je tijdens het reloaden gewoon neergemaaid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ugh, ik kan me echt niet voorstellen dat je daar fijn mee kan spelen. Ik gebruik de ABXY knoppen heel vaak (springen, klimmen, crouch, reloaden, etc) en lijkt me niet dat je daar goed aan komt met je duim... Nee, dan wacht ik liever op black ops, haal ik die wel voor de pc.

Als ze toch al een hele muis maken, waarom dan ook niet meteen een klein keyboardje? Met bijv alleen het linker gedeelte (WASD en daar omheen), dat is toch veel fijner dan?

[ Voor 14% gewijzigd door NickThissen op 23-06-2010 17:06 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325725

bram1984 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:32:
Die M1014 is nagenoeg hetzelfde als de Spas, alleen minder range maar een hogere fire rate.

Maar met deze dingen win je het toch nooit van een full auto shotgun lijkt me? Althans niet vaker, want je zal er best eens iets naast richten, waarna je tijdens het reloaden gewoon neergemaaid wordt.
ligt aan speltype hea, in hardcore is de spas one shot = kill, en dan is die extra range meestal de winner tov rate of fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Er is niet één beste shotgun. Ze hebben allemaal voor- en nadelen, IW is over het algemeen erg goed in het balanceren van dingen. Hoewel er bij MW2 wel wat dingen overpowered zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
NickThissen schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:05:
[...]

Ugh, ik kan me echt niet voorstellen dat je daar fijn mee kan spelen. Ik gebruik de ABXY knoppen heel vaak (springen, klimmen, crouch, reloaden, etc) en lijkt me niet dat je daar goed aan komt met je duim... Nee, dan wacht ik liever op black ops, haal ik die wel voor de pc.

Als ze toch al een hele muis maken, waarom dan ook niet meteen een klein keyboardje? Met bijv alleen het linker gedeelte (WASD en daar omheen), dat is toch veel fijner dan?
Omdat je met een analoge stick in elke gewenste snelheid kan bewegen, en met WASD niet. Daarmee kun je alleen op volle snelheid lopen/rennen of stil staan.

Gaat overigens prima hoor, met je duim. Ook dropshotten gaat prima na enige gewenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
monnick schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:07:
Er is niet één beste shotgun. Ze hebben allemaal voor- en nadelen, IW is over het algemeen erg goed in het balanceren van dingen. Hoewel er bij MW2 wel wat dingen overpowered zijn.
De range van de Spas bijvoorbeeld. Is die al aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

monnick schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:07:
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Kan je wel reageren met zo'n domme smilie, maar het is toch echt zo. MW2 heeft flaws maar over het algemeen is de balance erg goed. Het is makkelijk om net als iedereen te lopen kankeren op MW2, maar ondertussen speelt iedereen het en doen weinig tot geen developers het beter qua gameplay en balanceren van de multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

monnick schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:20:
[...]

Kan je wel reageren met zo'n domme smilie, maar het is toch echt zo. MW2 heeft flaws maar over het algemeen is de balance erg goed. Het is makkelijk om net als iedereen te lopen kankeren op MW2, maar ondertussen speelt iedereen het en doen weinig tot geen developers het beter qua gameplay en balanceren van de multiplayer.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-05 15:02
[...]

Balance duurde even, na de 1887 en andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Blue-Tiger schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:46:
[...]

UMP.45 is een lekker wapen inderdaad, maar de ACR is toch ook het overwegen waard? Nette crosshair die scherp aimt en een heerlijke firerate. Ach, ik wissel alles eigenlijk wel af :P
Nah, ik heb 48 levels uitgekeken naar de ACR. Blij toen ik hem eindelijk had maar ook weer snel links laten liggen. :P Dat ding is zo ongelooflijk zwak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

maar is het nou waar als je bij level 70 van de 1ste keer niet gaat prestigen dat je dan minder goede tegenstanders tegenkomt? dan als je wel gaat prestigen.?
Want er word gezegd dan als je presiged dat dan alles moeilijker word?

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 23-06-2010 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-06 21:06
Ik wil mijn rennende care-package terug!! :D+

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Laatst online: 10:04
[...]

Helemaal mee eens. Ik heb ongeveer alle primary weapons uitgeprobeerd, en vooral bij de assault rifles, zijn eigenlijk alle wapens 'overpowered' De enige wapens die ik niets vindt zijn de m4, Fal en de F2000. Misschien is de F2000 inderdaad wat underpowered, aangezien ik er niemand mee zie spelen. Voor de rest is het blijkbaar gewoon persoonlijk dat ik de m4 en de Fal niet lekker vindt, aangezien ik ze zat zie lopen.
Toch vind ik dat tube en akimbo glocks ietswat overpowered zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:40
Niemand AK fan? Ik vind het echt een geweldig wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reemprive schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:04:
Wel een cool wapen.Vind het alleen dat die te weinig kogels heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 22:15

Fuelke

Forza Ferrari

Ik speel de laatste tijd veel Hardcore HQ (Ricochet), voornamelijk omdat het iets vlotter gaat om weaponchallenges te halen met de iets "moeilijkere" wapens zoals bv. Vector zeker wat FMJ penetration kills betreft. Nu zit in de rotatie daarvan ook Rust. Dat is gewoon waanzin, je slaagt er dus amper in om HQ's te cappen, is eigenlijk gewoon een hardcore TDM van 20 minuten.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
bram1984 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:12:
[...]

Omdat je met een analoge stick in elke gewenste snelheid kan bewegen, en met WASD niet. Daarmee kun je alleen op volle snelheid lopen/rennen of stil staan.

Gaat overigens prima hoor, met je duim. Ook dropshotten gaat prima na enige gewenning.
Heb de xscorch besteld, ben benieuwd hoe dat speelt op de xbox, heb wat videoreviews etc. gezien dat was allemaal positief.

[ Voor 3% gewijzigd door thezs op 23-06-2010 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05 22:50

Fid3lity

Spectre X

reemprive schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:04:
Opzich is het een lekker wapen en was er vanmiddag ook goed mee bezig, alleen de recoil maakt het soms wat moeilijk hanteerbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je je online profiel ook laten verwijderen?alleen voor cod(ps3)
Want ik wil overnieuw beginnen omdat ik men ps3 een maandje had uitgeleend met dit spel.
En hij vond dit spel ook wel leuk waardoor men stats helemaal naar de %$&*@ zijn...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 23-06-2010 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Laatst online: 10:07
Anoniem: 338166 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:12:
[...]

Wel een cool wapen.Vind het alleen dat die te weinig kogels heeft
Jij speelt vooral met LMG's? :X
Bij de SCAR kan ik het me voorstellen, want die magazijnen zijn een stuk kleiner dan de rest, maar de AK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tower410 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:48:
[...]

Jij speelt vooral met LMG's? :X
Bij de SCAR kan ik het me voorstellen, want die magazijnen zijn een stuk kleiner dan de rest, maar de AK?
Absoluut geen lmg.. M16 en Famas zijn mijn wapens.1 burst 1 kill dus meer dan genoeg kogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:55

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Anoniem: 338166 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:40:
Kan je je online profiel ook laten verwijderen?alleen voor cod(ps3)
Want ik wil overnieuw beginnen omdat ik men ps3 een maandje had uitgeleend met dit spel.
En hij vond dit spel ook wel leuk waardoor men stats helemaal naar de %$&*@ zijn...
Nee, dat kan niet, je kunt dan het beste een nieuw sub-account aanmaken, en daar overnieuw beginnen.

Het allerbeste had je trouwens een sub-account voor degene waar je je ps3 aan uitgeleend had kunnen maken.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blitzkrieg schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:03:
[...]

Nee, dat kan niet, je kunt dan het beste een nieuw sub-account aanmaken, en daar overnieuw beginnen.

Het allerbeste had je trouwens een sub-account voor degene waar je je ps3 aan uitgeleend had kunnen maken.
Dat klopt. heb je helemaal gelijk in. maar hij leek me niet echt een type voor schieten enz.
maarja. aan de andere kant,des te meer uitdaging om men stats weer omhoog te krijgen. dat kan dan ook weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:21
Anoniem: 338166 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:03:
maar is het nou waar als je bij level 70 van de 1ste keer niet gaat prestigen dat je dan minder goede tegenstanders tegenkomt? dan als je wel gaat prestigen.?
Want er word gezegd dan als je presiged dat dan alles moeilijker word?
nee, daar wordt niet op gebalanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Laatst online: 10:07
Anoniem: 338166 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:55:
[...]

Absoluut geen lmg.. M16 en Famas zijn mijn wapens.1 burst 1 kill dus meer dan genoeg kogels.
Met de AK kun je anders met evenveel kogels evenveel kills maken, dus jouw redenering snap ik niet. M16 en Famas hebben namelijk evenveel kogels als de AK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tower410 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:49:
[...]

Met de AK kun je anders met evenveel kogels evenveel kills maken, dus jouw redenering snap ik niet. M16 en Famas hebben namelijk evenveel kogels als de AK.
O ok,dan is het mijn fout. Maybe door de hoge Re-coil dat je (ik) toch iets meer kogels nodig heb om het down te krijgen. Kan ook aan mij liggen want met m16 en famas mis ik NOOIT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:55

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Anoniem: 338166 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:14:
[...]

Dat klopt. heb je helemaal gelijk in. maar hij leek me niet echt een type voor schieten enz.
maarja. aan de andere kant,des te meer uitdaging om men stats weer omhoog te krijgen. dat kan dan ook weer
Tja, stats, het maakt mij niet zoveel meer uit, eerst mocht mijn vriendin ook niet op mijn account MW2 spelen, om de stats niet te verneuken. (ze heeft namelijk de oog- handcoördinatie van Stevie Wonder O+ )

Dus als zij ook wou spelen dan gingen we op haar account, totdat op een gegeven we daar een hogere rank hadden, nu speel ik alleen nog maar op die account.

Als ik maar een lekker potje kan spelen, stats en winnen/verliezen maakt me niet zoveel uit.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ga eens kijken of ik MW2 niet toch voor de PC kan halen goedkoop ergens... Kan dat uberhaupt, tweedehands? Omdat het via steam gaat toch...

Als het kan.. Ik hoor hier zoveel negativiteit, wil iemand het spel misschien kwijt voor een vrienden prijsje? :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333108

hah ik gebruik ump red dot :D
en daarvoor scar-h eextended mags
en daarvoor nog m16 red dot / holograph

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 18:44
als ik hem aan je kon verkopen, direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ik gebruik ump met silencer, scar met silencer, AK met Fmj, m16 met holo en als sniperrifle afhankelijk van de gametype barrett met acog of intervention met Fmj. Equipe altijd claymore of throwing knife, secondary m93 akimbo of met silencer of spas met grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ik moet overal een silencer op hebben anders wordt ik paranoia met het idee dat ik dan als rood stipje op de map verschijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:13:
Niemand die hier de Striker gebruikt? Heeft een veel grotere mag dan de AA, en hij is full auto i.t.t. de Spas.
De Striker is semi-auto. Niet full.

Ik heb hem een tijdje gebruikt, maar het is geen echt goede shotgun. Erg weinig range en weinig kracht, voordeel is wel de grote magazijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel een mooi potje net op Wasteland.
M16 Grenade Launcer+Heartbeatsensor
Thumper.
Bling
Danger Close
Ninja.
Semtex.
Stun.
Team Deathmatch
Game begin ik wacht even 10 seconden zodat de enemy alvast naar die bunker gaat.
Loop er naar toe schiet er een grenade in multi kill(5)
Loop naar de volgende ingang van bunker(via buiten)
Schiet er weer een nade in multi kill(4)
Schiet snel nog iemand door ze`n hoofd die nog leefde.
En toen een paar minuten in die bunker gebleven en iedereen doodgeschoten die erin kwam

Ging eruit want men ammo was op. k/d ratio was al 31/0 zonder deathstreak.
Gooide men predator neer en harrier eruit.(weer 7 kills)
38 kills voor mij 46 voor het hele team.
Pak men chopper gunner en schiet er het potje mee uit. eindstand voor mij 59/0 en 7500/1900
Men beste potje ooit volgens mij,maar dat ging wel mooi haha.
Echt men favo map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

lol, 59 kills in 1 TDM is echt te ziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Anoniem: 338166 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 02:19:
Wel een mooi potje net op Wasteland.
Respect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-06 17:10
Ik speel eigenlijk alleen met de scar-h en de acr en de thumper als secondary.
Moet daar wel bij zeggen dat ik als perk de commando,marathon en Lightweight gebruik.

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Anoniem: 311177 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 01:00:
[...]

De Striker is semi-auto. Niet full.

Ik heb hem een tijdje gebruikt, maar het is geen echt goede shotgun. Erg weinig range en weinig kracht, voordeel is wel de grote magazijnen.
Ja, dat bedoelde ik.

Ik gebruik een shotgun dan ook niet voor de range, maar om 1 op 1 gevechten te winnen als ik bijvoorbeeld net om het hoekje iemand tegen komt.

Daarnaast is een raak schot al een kill, dus van de kracht heb ik ook niet veel last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
bram1984 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:16:
[...]

Ja, dat bedoelde ik.

Ik gebruik een shotgun dan ook niet voor de range, maar om 1 op 1 gevechten te winnen als ik bijvoorbeeld net om het hoekje iemand tegen komt.

Daarnaast is een raak schot al een kill, dus van de kracht heb ik ook niet veel last.
I(L) the striker vooral als ze in een huis of zo zitten of met demolition dan is het bam bam bam zo een tripple kill :) Maar dat is met en AA12 ook wel zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kom je net een potje binnen waar de nuke al aan het aftellen was..
En toch nog 2 kills binnen 7 seconden kunnen maken.
(heel slecht gewoon maar blind een nade ergens in dat huis van estate geschoten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Waarom is er geen spelmodus die oneindig door blijft gaan, maakt me niet uit of het Team Death Match of Free-For-All is ?

[ Voor 34% gewijzigd door NeoMe op 24-06-2010 17:38 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 02:19:Game begin ik wacht even 10 seconden zodat de enemy alvast naar die bunker gaat.
Loop er naar toe schiet er een grenade in multi kill(5)
Loop naar de volgende ingang van bunker(via buiten)
Schiet er weer een nade in multi kill(4)
Schiet snel nog iemand door ze`n hoofd die nog leefde.
En toen een paar minuten in die bunker gebleven en iedereen doodgeschoten die erin kwam
Speel jij tegen mentaal gehandicapten ofzo? Damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:16:
[...]

Ja, dat bedoelde ik.

Op korte afstand is de Striker wel een prima shotty.. Maar ik pak m'n SPAS er wat vaker bij, ook op wat verdere afstand en dan heb ik niet genoeg aan een Striker ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:19:
[...]

Speel jij tegen mentaal gehandicapten ofzo? Damn.
Geen idee. Weet alleen dat je af en toe van die mensen heb die telkens naar de zelfde plek terugkomen waar ze zijn gekild.elk potje heb je wel zo iemand...
Nou ik ik had nu toevallig een heel team wat zo dacht..
Als je gewoon beetje verplaatst in die bunker. is er niets aan de hand.(temminste tot je ammo opgaat.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
NeoMe schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:32:
Waarom is er geen spelmodus die oneindig door blijft gaan, maakt me niet uit of het Team Death Match of Free-For-All is ?
Legaal kan het met een private match. Tijd kan op oneindig en de punten ook.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Larrs schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:23:
[...]
Legaal kan het met een private match. Tijd kan op oneindig en de punten ook.
Ik speel xbox, dan kun je toch niet een game opzetten ...

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
Hmm helaas, had de xScorch muis besteld voor de Xbox, maar was toch niet op voorraad.
Nu maar na mn vakantie maar eens rondkijken, lijkt me echt een ideale oplossing voor mij als PC-gamer om shooters toch wat beter op de Xbox te spelen.

De nieuwe barebones mode is trouwens best leuk, merk dat ik toch anders speel als ik niet probeer killstreaks te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
NeoMe schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:26:
[...]

Ik speel xbox, dan kun je toch niet een game opzetten ...
Ik op de pc. :P

Ik dacht dat dat wel hetzelfde was op de console? Als het niet kan, dan weet ik niet hoe het anders moet.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Een private match kan je ook op de Xbox wel opzetten. Maar ik denk dat NeoMe doelt op zelf een openbare/ranked server opzetten, dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je kunt wel een private match opzetten op de xbox, maar kun je ook de punten en tijd in zoverre aanpassen? Ik dacht eigenlijk dat je op de pc doelde op een of andere 'server hack' programmatje waar je zo'n dingen allemaal mee kan doen. Uiteraard VAC-ban waardig op public servers maar op een private server maakt het denk ik niet uit. Zou het wel even nakijken voor de zekerheid voor het geval ik onzin zit te lullen :p

Maar goed, m'n punt is dus dat je zo'n hackje op de xbox natuurlijk niet hebt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durkp
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-06 11:36
Gaan jullie ook de DLC2 kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel340
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-05 11:09
durkp schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 00:52:
Waarschijnlijk wel ja, als de rest van de vrienden hem heeft ben je het bijna wel verplicht... ;)

Xeon E3 1240 V3 / Asrock B85M ITX / Sapphire RX580 Pulse 8 GB / Corsair Value Select PC 12800 16 GB / Windows 10 Professional 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
NickThissen schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 20:54:
Je kunt wel een private match opzetten op de xbox, maar kun je ook de punten en tijd in zoverre aanpassen? Ik dacht eigenlijk dat je op de pc doelde op een of andere 'server hack' programmatje waar je zo'n dingen allemaal mee kan doen. Uiteraard VAC-ban waardig op public servers maar op een private server maakt het denk ik niet uit. Zou het wel even nakijken voor de zekerheid voor het geval ik onzin zit te lullen :p

Maar goed, m'n punt is dus dat je zo'n hackje op de xbox natuurlijk niet hebt.
Even eerst je eerdere vraag: Een 2e hands versie gaat niet werken, het spel is gekoppeld aan een Steam account. Tenzij je een heel account overneemt zal het dus niet lukken.

VAC maakt geen verschil tussen een private en een public match, als er wat draait wat VAC niet tolereert krijg je een ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345798

Mensen ik weet niet of jullie dit gehad hebben maar zag laatst een gast op mijn PSN lijst global thermonuclear in rust spele :S denk WTF.. dus ik ging ff joinen en het was private match met zeker 20 man. Je kon zeker 4 tot 5 keer sneller rennen bewegen hoe je het ook wil noemen :S ik snapte er niks van. Toen hebben 2 van mijn vrienden ook gejoind... na wat potjes gingen we eruit... Maar nu konden we zelf ook bij private match zo snel bewegen. Alleen er stond nergens global thermonuclear maar je kon wel de gewone stijlen kiezen als je domination of free for all of wat dan ook....en we bleven maar super snel bewegen....(niet goed voor je ogen want na paar min kreeg je echt traan ogen) maar de volgende dag dus na het restarten van de PS3 lukte het niet meer :S:S:S en alles was weer normaal... Dus ik wou graag weten of andere hier ervaring mee hadden :S? Op PS3 en nee het was niet PC en het was niet nep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:54
durkp schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 00:52:
Nee. DLC1 wel gekocht. vind het eigenlijk puure geldklopperij. voor mij geen mappack2 meer. liever over een tijdje voor rond de 30 euro de nieuwe cod of MoH. En als ik de map pack 2 wil spelen doe ik dat dan wel op de AlterIW net. je hebt daar nog is meer keuzes ook kwa gametypes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd, ik ga ook niet DLC2 kopen, de eerste heeft mij echt teleurgesteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ga ook geen geld meer uitgeven aan mappacks...die 15 euro bewaar ik wel voor Black Ops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-06 17:10
Ik denk wel dat ik hem ga halen hoop wel dat de maps beter zijn dan de vorige dlc.

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

superbassie schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:17:
Ga ook geen geld meer uitgeven aan mappacks...die 15 euro bewaar ik wel voor Black Ops.
Mee eens!
Ben heel benieuwd naar de volgende versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durkp
Als de rest van de vrienden hem kopen, ga ik hem wel kopen, zelf ben ik er wel een voorstander van.
Ik speel het spel best wel veel, en ik heb er veel plezier aan, dus daarom ga ik de DLC2 ook maar kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nou, ik heb het spel sinds vandaag ook voor de PC :) Spelen jullie wel eens samen hier, met mensen van tweakers? Ik zal ook de GoT tag voor m'n naam zetten zodat jullie me kunnen herkennen :p Of kom je elkaar nooit tegen?

EDIT
Ik zie net dat ik al eens rank hack gebruikt heb tijdens een van die free weekends... Blijkbaar blijft m'n account gewoon staan, dus dat heb ik nu ook op m'n echte spel 8)7 Dit kan ik niet meer terug zetten of wel?

Of kan ik een nieuw steam account aanmaken en het spel daar opnieuw op installeren? Of werkt dat niet, is m'n spel nu al gekoppeld aan dit account?

[ Voor 57% gewijzigd door NickThissen op 25-06-2010 13:58 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Anoniem: 345798 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:03:
Mensen ik weet niet of jullie dit gehad hebben maar zag laatst een gast op mijn PSN lijst global thermonuclear in rust spele :S denk WTF.. dus ik ging ff joinen en het was private match met zeker 20 man. Je kon zeker 4 tot 5 keer sneller rennen bewegen hoe je het ook wil noemen :S ik snapte er niks van. Toen hebben 2 van mijn vrienden ook gejoind... na wat potjes gingen we eruit... Maar nu konden we zelf ook bij private match zo snel bewegen. Alleen er stond nergens global thermonuclear maar je kon wel de gewone stijlen kiezen als je domination of free for all of wat dan ook....en we bleven maar super snel bewegen....(niet goed voor je ogen want na paar min kreeg je echt traan ogen) maar de volgende dag dus na het restarten van de PS3 lukte het niet meer :S:S:S en alles was weer normaal... Dus ik wou graag weten of andere hier ervaring mee hadden :S? Op PS3 en nee het was niet PC en het was niet nep!
lolwut...Hacked PS3 lobbies? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325921

Ik speelde van de week weer eens COD 4 .En ik ben een echte S & D speler dus ik genoot van de rust . De muziek in het spel ( time is almost up enz ) vele malen minder is . Daar komt je ninja pro echt tot zijn recht .
Ik erger mij zowieso aan de stemmen in the game Constant is het enemy ... incoming, above , inbound, on the way enz. En ook als je iets mee krijgt constant die vervelende stem er doorheen .
Ik denk dat het trouwens leuker ,beter was geweest als je killstreaks niet door hadden geteld .. dus niet harrier maakt 4 kills en je hebt je chopper . Gewoon dat je zelf die 4 kills moet halen voor die chopper. Het nodigt uit tot campen ( ik doe het zelf ook merk ik als ik nog 1 kill tekort kom ) . Ik betrap me er op dat ik dan soms vaker met mijn killstreaks bezig houd dan met het winnen van het spel.
MW2 is natuurlijk een fantstische game ( ben nu prestige 10 level 50 ) . Maar vooral al dat overbodige geluid had wel iets minder gemogen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Barebones is awesome met vrienden. Niemand camped, iedereen gaat achter objective aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Gelukkig, blijkt dat je gewoon je stat bestanden kunt verwijderen, nu ben ik weer level 1 :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frerk schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:20:
Barebones is awesome met vrienden. Niemand camped, iedereen gaat achter objective aan.
Het valt me toch tegen.. Het is helemaal geen barebones. Ze hadden meteen de perks en attachments eruit moeten halen, niet alleen maar killstreaks. Dan is het écht barebones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durkp
Zonet de DLC2 maar gepre-orderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Anoniem: 311177 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:34:
[...]

Het valt me toch tegen.. Het is helemaal geen barebones. Ze hadden meteen de perks en attachments eruit moeten halen, niet alleen maar killstreaks. Dan is het écht barebones.
Attachments moet je er sowieso niet uithalen, op thermal/heartbeat na voegen die alleen toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
ReFresh F5 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:06:
[...]

lolwut...Hacked PS3 lobbies? :o
Klopt. Ik ken iemand die die hacked lobbies maakt. Maar vraag me niet hoe die het doet ;) Het kan alleen nog maar in private matches, dus we hoeven ons geen zorgen te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pffff niks lukt vandaag...
Nog niet eens men pavelow gekregen killstreak.
zo slecht gaat het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bij mij gaat het best aardig :) Ben alweer level 13 (vanmiddag begonnen). En al 4 keer voor hacker uitgemaakt. Heerlijk :) (Zolang ik maar niet van steam gebanned wordt want dan gaan er koppen rollen :()

K/D op het moment ongeveer 1.65. Kan beter, maar moet even de goeie wapens krijgen :p

[ Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 25-06-2010 17:01 ]

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.