Beste AR: FAL (+Holo)
Beste SMG: Uzi
Beste LMG: AUG HBAR
Beste Sniperrifle: WA2000 (+ACOG)
Beste Shotgun: AA-12
Beste Handgun: M9 (+silencer)
Beste Machine pistol: M93 Raffica (+Red dot)
Beste Launcher: Stinger
Vaste killstreaksetting:
Predator -> Harrier -> Pave Low
Vanavond gingen er een aantal mensen zitten zeiken over mijn FAL-gebruik. Waren vooral snipertjes die stil bleven zitten en dachten dat zij alleen over de grote afstanden konden schieten. Jammer, ik kan het ook en wel met de FAL+Holo al is het wel oefenen geweest aangezien het met de Red Dot makkelijker is omdat je meer ziet. Nog even en het is zelfs mogelijk om een FAL-n00b te zijn.
In Wasteland heb ik mij verbaasd over het aantal snipers wat met de intervention rond rent alsof het een AR is. Ik doe dit ook maar met het verschil dat er bij mij een ACOG op zit, bij de spelers waar ik het over heb niet. De killcam liet zien dat zij rond renden en gewoon goed het wapen richtten (dmv scope). Vind ik wel knap want mij wil dit niet lukken (vandaar die ACOG).
Ook is het nog niet gelukt om mezelf inclusief tegenstander op te blazen met een grenade. Ik blaas mezelf wel op (daar ben ik inmiddels wel goed in

) maar sta nog te ver van de tegenstander. Of de tegenstander schiet mij omver. Balen want ik heb het vanavond echt vaak met mijn runnersclass geprobeerd. Toch nog maar wat vaker proberen.