Ik heb nu een Razer Deathadder @ 3600dpi, mijn Windows sens. staat op 5 en in mw2 staat het op ongeveer 25%. Best wel gevoelig, mijn muis verplaats ik amper. Het is maar wat je gewend bent. Ik vind het belangrijk om snel te kunnen draaien. En inderdaad, gamemuizen zijn geen marketingtruukje, je zal niet ineens de sterren van de hemel spelen maar er is wel degelijk verbetering mee te behalen.
Nou, ironisch genoeg liet ik gister ongeveer 5 minuten na mijn post mijn muis vallen, en nu klikt hij niet meer lekker
Erg irritant, zit je zo je best te doen om op iemand te mikken, en dan klikt hij niet door waardoor je als een mongool naar hem staat te staren en niets doet 
Maar eens even rond gekeken en heb toch besloten een goedkope Mx518 te bestellen. Ben benieuwd of ik het verschil merk. Heb je daar trouwens een muismat bij nodig? Ik gebruik op het moment geen muismat, de muis ligt gewoon op een gladde houten tafel (of het echt hout is weet ik niet eens, is wel erg glad daarvoor, zal wel plastic zijn) maar heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik heb wel eens gehoord dat optische muizen niet werken op zo'n tafels maar mijn huidige muis is ook optisch en nooit problemen mee gehad... We zullen het zien.
Maar eens even rond gekeken en heb toch besloten een goedkope Mx518 te bestellen. Ben benieuwd of ik het verschil merk. Heb je daar trouwens een muismat bij nodig? Ik gebruik op het moment geen muismat, de muis ligt gewoon op een gladde houten tafel (of het echt hout is weet ik niet eens, is wel erg glad daarvoor, zal wel plastic zijn) maar heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik heb wel eens gehoord dat optische muizen niet werken op zo'n tafels maar mijn huidige muis is ook optisch en nooit problemen mee gehad... We zullen het zien.
Zo ik kwam gister in een gehackte SD game! Met respawns en was op rust. Toen haalde ik een chopper gunner was het gewoon instant spawnkillen
Was wel even leuk moet ik bekennen. Is ook leuk voor je hoogste killstreak trouwens! 87 maar liefst! Ik wou dat ik harrier pavelow chopper gunner had en niet de nuke
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Yeahhh ik moet even mijn ei kwijt.
Na ongeveer 2 week niet gespeeld te hebben vraagt mijn neefje even. 'Wil je even mw2 spelen?'
Vind ie leuk.
Dus ik zeg: " Jaa is goed! Maar heb vet lang niet gespeeld man
''
Dus, ging domination doen op Highrise met intervention, SOH en FMJ en zo in het begin van de match een score van 13-0 weten te bemachtigen, lekkere kills waren dat weer
Na ongeveer 2 week niet gespeeld te hebben vraagt mijn neefje even. 'Wil je even mw2 spelen?'
Vind ie leuk.
Dus ik zeg: " Jaa is goed! Maar heb vet lang niet gespeeld man
Dus, ging domination doen op Highrise met intervention, SOH en FMJ en zo in het begin van de match een score van 13-0 weten te bemachtigen, lekkere kills waren dat weer
Vet spel is dit zeg. Afgelopen week pas aan toe gekomen om de SP te spelen maar wat een game zeg! Echt supertof.
Ga nu maar eens beginnen aan de MP denk ik.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Anoniem: 330953
Mx518 heb ik ook, hij doet het wel zonder muismat, maar ik zou toch met nemen...NickThissen schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:26:
Nou, ironisch genoeg liet ik gister ongeveer 5 minuten na mijn post mijn muis vallen, en nu klikt hij niet meer lekkerErg irritant, zit je zo je best te doen om op iemand te mikken, en dan klikt hij niet door waardoor je als een mongool naar hem staat te staren en niets doet
Is toch fijner!
Prima muis btw, lekkerste waarmee ik geknald heb
En je won of verloor? Als er is gewonnen lag het in ieder geval niet aan jou want met dat gesnipe capture je niks. Kortom; realiseer je ook dat er teammates van je zijn die zich enorm aan jou hebben geirriteerd omdat ze (soms alleen) proberen het speltype te spelen hoe het bedoeld is; capturen & winnen. Ik persoonlijk kan je sowieso vertellen dat ik voor je was gaan staan om je net zo lang te irriteren tot je door had dat snipen geen zin heeft. Ja, dat doe ik vaker bij teammates die niet meespelen. Lullig hehn0vaaa schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:58:
[ Voor 15% gewijzigd door Barca op 21-06-2010 12:30 ]
Ach lulliger zijn mensen die niet voor de objectives gaan:)Barca schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:29:
[...]
En je won of verloor? Als er is gewonnen lag het in ieder geval niet aan jou want met dat gesnipe capture je niks. Kortom; realiseer je ook dat er teammates van je zijn die zich enorm aan jou hebben geirriteerd omdat ze (soms alleen) proberen het speltype te spelen hoe het bedoeld is; capturen & winnen. Ik persoonlijk kan je sowieso vertellen dat ik voor je was gaan staan om je net zo lang te irriteren tot je door had dat snipen geen zin heeft. Ja, dat doe ik vaker bij teammates die niet meespelen. Lullig heh
Ga dan lekker TDM spelen denk ik dan. Van mij mogen zulke mensen structureel geband worden van dat soort modes.
Alleen kan dat helaas niet:(
Net weer wat lekkere kills kunnen maken (met kapotte muis zelfs
). Killstreaks had ik harrier, emergency airdrop en chopper gunner. Was op Wasteland. Zodra je harrier hebt, heb je met 90% zekerheid de andere twee ook wel. De eerste keer dat ik ze kreeg kreeg ik een ac-130 + chopper gunner in de emergency airdrop, en dus ook nog m'n eigen chopper gunner. Heerlijk kunnen knallen. Helaas had het halve team hun anti-air klasse gepakt na de eerste chopper dus was de tweede al vrij snel uit de lucht.
Tijdje daarna, tegen het eind van de match... We stonden achter met een paar punten (150-160 ofzo) en ik kreeg weer airdrop... ik stond bij punt B en de tegenstanders hadden A en C. Ik gooi de emergency airdrop over de heg in het midden heen en ging toen in de chopper zitten... Tegenstanders natuurlijk allemaal als een gek naar die care packages en ik kon ze lekker afknallen
Ondertussen konden mijn teammates A en C capturen, en uiteindelijk nog gewonnen met 200-165
Zo zie je maar weer dat je je team ook goed kan helpen met hoge killstreaks als je een beetje slim speelt.
Tijdje daarna, tegen het eind van de match... We stonden achter met een paar punten (150-160 ofzo) en ik kreeg weer airdrop... ik stond bij punt B en de tegenstanders hadden A en C. Ik gooi de emergency airdrop over de heg in het midden heen en ging toen in de chopper zitten... Tegenstanders natuurlijk allemaal als een gek naar die care packages en ik kon ze lekker afknallen
Anoniem: 363570
Hey Durdan,Anoniem: 220495 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:05:
Iemand enig idee wat er op dit moment met het spel aan de hand is? Elke server waarin ik kom lijkt er wel een of andere layer over me beeld te liggen die alles vertekend
Is een layer met daarop wat info over de server met de tijd van de server enzo
Heb het over de pc versie
Zie linkje voor screenshot
http://i49.tinypic.com/314r13c.jpg
Ik had zelf ook iets gepost over dit probleem.
Je kan blijkbaar een MW2 config file downloaden.(Volledig legaal)
Als je dan het formaat van je uav-map aanpast, zou je van het probleem moeten verlost zijn.
Grts
Gelul, je hebt mensen die objectives halen (bij Dom zegmaar a + b, bij C spawnen ze dan), en mensen die het andere team in spawnlock houdt (dus zorgen dat ze niet wegkunnen bij hun objective, en daar blijven spawnen) Dát is domination.Anoniem: 330953 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:36:
[...]
Ach lulliger zijn mensen die niet voor de objectives gaan:)
Ga dan lekker TDM spelen denk ik dan. Van mij mogen zulke mensen structureel geband worden van dat soort modes.
Kan niet stoppen met ontploffen!
In een map als Highrise kan je als sniper prima 1 vlag beschermen en zorgen dat jouw team B vast kan houden. Als je een beetje kan quickscopen zet je zelfs tamelijk eenvoudig het andere team klem. Jouw opmerking vind ik dan ook tamelijk overtrokken. Bovendien, ik eindig zelf liever met een 180-200 winst waarbij ik voor mij eigen gevoel een lekkere pot heb gespeeld met een lekkere k/d ratio dan 100-200 waarbij ik om de haverklap wordt gekilled met alle irritatie van dien.Barca schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:29:
[...]
En je won of verloor? Als er is gewonnen lag het in ieder geval niet aan jou want met dat gesnipe capture je niks. Kortom; realiseer je ook dat er teammates van je zijn die zich enorm aan jou hebben geirriteerd omdat ze (soms alleen) proberen het speltype te spelen hoe het bedoeld is; capturen & winnen. Ik persoonlijk kan je sowieso vertellen dat ik voor je was gaan staan om je net zo lang te irriteren tot je door had dat snipen geen zin heeft. Ja, dat doe ik vaker bij teammates die niet meespelen. Lullig heh
Ik won, en hoe? Omdat het andere team geen kans had om te capturen. Wat een belachelijk domme opmerking van jou. Realiseer jij je wel dat er ook mensen rondlopen die zich ergeren aan mensen van het andere team die ons team neermaaien terwijl er geprobeerd wordt te capturen? Nou die mensen schiet ik dus al te graag neer zodat wij konden caputuren.Barca schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:29:
[...]
Wanneer je volgens jou '' niet voor de objective gaat '' ga je in mijn ogen toch nog wel voor de objective hoor, elke kill die jij maakt is namelijk weer een kans extra voor mijn team om te capturen. Waar of niet waar?Anoniem: 330953 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:36:
[...]
Ach lulliger zijn mensen die niet voor de objectives gaan:)
Ooit gehoord van dekkking?
Vaal met jou zou ik graag een potje willen spelen! That's the spirit.Bob Popcorn schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:02:
[...]
Gelul, je hebt mensen die objectives halen (bij Dom zegmaar a + b, bij C spawnen ze dan), en mensen die het andere team in spawnlock houdt (dus zorgen dat ze niet wegkunnen bij hun objective, en daar blijven spawnen) Dát is domination.
Preciesreemprive schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:02:
[...]
In een map als Highrise kan je als sniper prima 1 vlag beschermen en zorgen dat jouw team B vast kan houden. Als je een beetje kan quickscopen zet je zelfs tamelijk eenvoudig het andere team klem. Jouw opmerking vind ik dan ook tamelijk overtrokken. Bovendien, ik eindig zelf liever met een 180-200 winst waarbij ik voor mij eigen gevoel een lekkere pot heb gespeeld met een lekkere k/d ratio dan 100-200 waarbij ik om de haverklap wordt gekilled met alle irritatie van dien.
Wat je daar straks zei, daar stond nergens bij dat je dekking aan het geven was.n0vaaa schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:10:
[...]
Ik won, en hoe? Omdat het andere team geen kans had om te capturen. Wat een belachelijk domme opmerking van jou. Realiseer jij je wel dat er ook mensen rondlopen die zich ergeren aan mensen van het andere team die ons team neermaaien terwijl er geprobeerd wordt te capturen? Nou die mensen schiet ik dus al te graag neer zodat wij konden caputuren.
[...]
Wanneer je volgens jou '' niet voor de objective gaat '' ga je in mijn ogen toch nog wel voor de objective hoor, elke kill die jij maakt is namelijk weer een kans extra voor mijn team om te capturen. Waar of niet waar?
Ooit gehoord van dekkking?
Dus je kan wel blij doen met je opmerking, maar als je het zo schrijft is het logisch dat mensen zo reageren.
Daarnaast zeg je dat je je eraan irriteerd dat andere mensen, leden van jow team neerknallen als ze proberen te capturen.
Is toch hetzelfde als wat jij doet?
Maar goed, ga er verder niet meer op in, want mijn opmerkingen worden dan verwijderd omdat het niet nuttig is..
Mijn visie, en daarom blijf k lekker TDM spelen!
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 330953 op 21-06-2010 13:23 ]
Ik wou dat ik net als jij nog alles lekker moest ontdekken. Hoewel ik moet zeggen dat ik nog steeds weer nieuwe dingen tegen kom. Zonet even wat met claymores geëxperimenteerd en dat ging best lekker. Wel even wennen want ik speel voornamelijk domination. Normaal als ik dan hoor "we're losing B" dan smijt ik een semtex in die richting, maar nu stond ik een paar keer met een claymore in mijn handen naar de lucht te kijken...LuPo schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:59:
Vet spel is dit zeg. Afgelopen week pas aan toe gekomen om de SP te spelen maar wat een game zeg! Echt supertof.
LOL.Tjoekie schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:31:
[...]
Ik wou dat ik net als jij nog alles lekker moest ontdekken. Hoewel ik moet zeggen dat ik nog steeds weer nieuwe dingen tegen kom. Zonet even wat met claymores geëxperimenteerd en dat ging best lekker. Wel even wennen want ik speel voornamelijk domination. Normaal als ik dan hoor "we're losing B" dan smijt ik een semtex in die richting, maar nu stond ik een paar keer met een claymore in mijn handen naar de lucht te kijken...
Of als je aan het schieten bent en je wilt snel overschakelen naar de secondary om vervolgens een rugzak in beeld te hebben .... K*t!!!!! (Perk1 = OMA Pro
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
haha dat heb ik ook zo vaak gehad wel irritant de eerste paar kerenSc0rPi0N schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:41:
[...]
LOL.
Of als je aan het schieten bent en je wilt snel overschakelen naar de secondary om vervolgens een rugzak in beeld te hebben .... K*t!!!!! (Perk1 = OMA Pro)
Ik snap niks van bovenstaande 'insider-language'. Maar ik zal er waarschijnlijk wel snel genoeg achter komen ben ik bang.
[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 21-06-2010 14:51 ]
wie weet waar je screenshot kan kijken die je zelf hebt gemaakt?
ik heb een paar gemaakt zoals gister toen ik weer een fantastische score had van 23-1.
ik heb een paar gemaakt zoals gister toen ik weer een fantastische score had van 23-1.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Als je een screenshot met de PrintScreen knop maakt moet je hem plakken in Paint of Photoshop ofso.
maar als je die knop gebruikt waar worden ze dan opgeslagen?superbassie schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:35:
Als je een screenshot met de PrintScreen knop maakt moet je hem plakken in Paint of Photoshop ofso.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
In je klembord.Tijn96 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:37:
[...]
maar als je die knop gebruikt waar worden ze dan opgeslagen?
Hit ctrl-v om die ene unieke screenshot zichtbaar te maken in Word, Excel, Paint...enz
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Zou ik niet doen.LuPo schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:59:
Begin eens aan Multiplayer en er gaat een wereld voor je openLuPo schreef op maandag 21 juni 2010 @ 14:50:
Ik snap niks van bovenstaande 'insider-language'. Maar ik zal er waarschijnlijk wel snel genoeg achter komen ben ik bang.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Vanavond denk ik dat ik maar eens voor de challenge ga waarbij je een grenade in de hand houdt en daarmee jezelf en een tegenstander om zeep helpt. Die is nog knap lastig maar ik heb een runnerclass gemaakt maar het was nog niet in mij opgekomen om die hiervoor in te zetten. 
Wat wel makkelijk is granaten te 'cooken' en daarmee tegenstanders op te blazen. In wasteland zitten altijd wel figuren in die grot en dus kun je de granaatjes gekookt en wel naar binnen gooien.
Wat wel makkelijk is granaten te 'cooken' en daarmee tegenstanders op te blazen. In wasteland zitten altijd wel figuren in die grot en dus kun je de granaatjes gekookt en wel naar binnen gooien.
Wat houdt dat in dan?bazs2000 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:45:
je granaat net zolang in je hand houden tot ie bijna afgaat en dan weggooien?
PSN: Von_Smallhausn
Anoniem: 333108
das vet makkelijk als je zn camper ziet granate erbij en boembazs2000 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:45:
Vanavond denk ik dat ik maar eens voor de challenge ga waarbij je een grenade in de hand houdt en daarmee jezelf en een tegenstander om zeep helpt. Die is nog knap lastig maar ik heb een runnerclass gemaakt maar het was nog niet in mij opgekomen om die hiervoor in te zetten.
danger close aan ninja pro etc
Anoniem: 339442
Ja, als je een granaat weggooit zonder te 'koken' duurt het iets van 7 sec voor 'ie afgaat. Met het 'koken' kan je de granaat dus in huisjes gooien zonder dat de vijand nog de mogelijkheid heeft hem terug te gooien.
Volgens mij is de semtex wel iets krachtiger of ligt dat aan mij?
Volgens mij is de semtex wel iets krachtiger of ligt dat aan mij?
Oke! Die kende ik nog niet
meteen proberen
meteen proberen
Anoniem: 223141
Subtiel kickje....Anoniem: 223141 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:45:
Hey even een vraag, heb al via google wat rond zitten kijken maar tot zo ver met weinig resultaat.
Ik heb dus voor de PC het Stimulus pack gehaald.
Alleen heb ik nu echt zo iets van ik vind die nieuwe maps totaal NIET leuk.
Hoe krijg ik dit pack verwijderd??
Heb ook al in de steam map zitten gluren maar daar heb ik verder niet veel in kunnen ontdekken.
Iemand enig idee?
Uhm, niet? 
Game verwijderen schijnt ook niet te werken, hij installeert automatisch ook de extra mappen als je hem er opnieuw opzet.
Twijfel ook wel of het de 15 euro waard was, maar kan er wel mee leven. Er zitten wat aardige maps tussen.
Maar de tweede mappack laat ik wel links liggen iig.
Game verwijderen schijnt ook niet te werken, hij installeert automatisch ook de extra mappen als je hem er opnieuw opzet.
Twijfel ook wel of het de 15 euro waard was, maar kan er wel mee leven. Er zitten wat aardige maps tussen.
Anoniem: 223141
Dat vreesde ik al...superbassie schreef op maandag 21 juni 2010 @ 19:58:
Uhm, niet?
Heb alleen zo hekel aan die maps vooral die maps uit MW1, ze liggen me totaal niet
Die heb ik toevallig dit weekend gehaald. Kwam achter een tegenspeler terecht die druk was met campen en niet in de gaten had dat ik achter hem zat. Ik zat gewoon tegen hem aan, met een grenaat in mijn handen. Ik hoop echt dat ie de killcam heeft bekekenbazs2000 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:45:
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
wat betekent ''cooken'' dan?bazs2000 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:45:
Bah bah bah... Net 3 potjes achter elkaar gekicked terwijl ik in chopper gunner zat... Waar slaat dat op... werkelijk... Kick tooltje is ok als men het alleen gebruikt om hackers te kicken maar dat gebeurt gewoon niet. Als je de host op een lullige manier killed word je gewoon gekicked... Als je teveel kills haalt word je gewoon gekicked... Als je gewoon goed bent zodat je binnen een minuut een chopper gunner krijgt - word je gewoon gekicked
Kut volk.
Je granaat even vasthouden voor je gaat gooien. Zodat vijanden geen tijd hebben om te reageren of terug te gooien
Hoe herken je dat je gekicked wordt? Buiten het feit dat je ineens buiten staat dan... Krijg je een melding?NickThissen schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:12:
Bah bah bah... Net 3 potjes achter elkaar gekicked terwijl ik in chopper gunner zat... Waar slaat dat op... werkelijk... Kick tooltje is ok als men het alleen gebruikt om hackers te kicken maar dat gebeurt gewoon niet. Als je de host op een lullige manier killed word je gewoon gekicked... Als je teveel kills haalt word je gewoon gekicked... Als je gewoon goed bent zodat je binnen een minuut een chopper gunner krijgt - word je gewoon gekickedKut volk.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ah, dat deed ik inderdaad in de singleplayer ook al. Bij je crosshair kun je vervolgens zien hoeveel tellen je hem vast hebt.bazs2000 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:45:
Volgens mij kun je een grenade drie seconden in je hand houden.
Server timed out. Omdat het kick tooltje feitelijke het IP adres blokkeert in de firewall van de machine word er geen antwoord meer gegeven op paketten van degene die gekicked word. Ik gebruik 'm zelf ook, en het is een verademing. Mensen die veel noobtuben en anderen tot last zijn die krijgen 1 waarschuwing en dan is het over. Cheaters gaan er zonder waarschuwing uit, maar dat is alleen maar nadat ik een kans heb gehad om mee te spectaten (Ik speel hardcore).beany schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 07:16:
[...]
Hoe herken je dat je gekicked wordt? Buiten het feit dat je ineens buiten staat dan... Krijg je een melding?
Als ik het niet zeker weet dan hou ik een "vote" of ik kick gewoon niet.
Het is op zich wel grappig, veel mensen geloven je niet en zetten gewoon een grote bek op. Vooral bij clans is dat leuk. Zodra de eerste een time-out krijgt is het "Wtf?! How did you do that"
Maar ik bereik het doel meestal wel, je hoort niet meer constant *plop* *BOOM* geluiden.
Zorg dat je een camper vind. Loop een stukje terug, pak je granaat en ga gewoon rustig achter 'm zitten. Zo haal ik 'm ook steedsbazs2000 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:45:
Slap dat je ze dan kickt. Gewoon met skill overwinnen. Het is een vorm van cheaten, omdat je ze alleen je tegenstanders gaat kicken en je dus meer games wint dan je anders zou doen. Mensen maken gebruik van de wapens in de game. campen, runnen, knifen, G18, tubes, snipen, allemaal voor noobs. Gewoon proberen te pakken en als je wat skill zou hebben, zou je dat lukken.LzpAppel schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 07:41:
[...]
Server timed out. Omdat het kick tooltje feitelijke het IP adres blokkeert in de firewall van de machine word er geen antwoord meer gegeven op paketten van degene die gekicked word. Ik gebruik 'm zelf ook, en het is een verademing. Mensen die veel noobtuben en anderen tot last zijn die krijgen 1 waarschuwing en dan is het over. Cheaters gaan er zonder waarschuwing uit, maar dat is alleen maar nadat ik een kans heb gehad om mee te spectaten (Ik speel hardcore).
Als ik het niet zeker weet dan hou ik een "vote" of ik kick gewoon niet.
Het is op zich wel grappig, veel mensen geloven je niet en zetten gewoon een grote bek op. Vooral bij clans is dat leuk. Zodra de eerste een time-out krijgt is het "Wtf?! How did you do that"
Maar ik bereik het doel meestal wel, je hoort niet meer constant *plop* *BOOM* geluiden.
Triest dat je zoiets dergelijks gebruikt. Het is mij ook al een paar keer gebeurd, waarschijnlijk omdat ik de host een paar keer achter elkaar killde.
Natuurlijk leuk dat je cheaters kunt kicken, maar veel mensen die uitgemaakt worden voor cheater zijn geen cheaters. Ik geloof ook niet zo in de eerlijkheid van de mensen die het gebruiken.
[ Voor 6% gewijzigd door Hann1BaL op 22-06-2010 07:59 ]
Jammer dat je er zo over denkt. In mijn mening heeft het spel een manier nodig om ervoor te zorgen dat het hele team plezier blijft houden in het spel. Noobtubes, OMA, aimbots en de hele klimbim wat er mis is maakt het gewoon minder leuk om te spelen. En zo lang IWNet blijft bepalen dat mijn PC, netwerk en internetverbinding nodig is om die hele kermis in de lucht te houden zal ik proberen het speelbaar te houden.Hann1BaL schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 07:52:
[...]
Slap dat je ze dan kickt. Gewoon met skill overwinnen. Het is een vorm van cheaten, omdat je ze alleen je tegenstanders gaat kicken en je dus meer games wint dan je anders zou doen. Mensen maken gebruik van de wapens in de game. campen, runnen, knifen, G18, tubes, snipen, allemaal voor noobs. Gewoon proberen te pakken en als je wat skill zou hebben, zou je dat lukken.
Triest dat je zoiets dergelijks gebruikt. Het is mij ook al een paar keer gebeurd, waarschijnlijk omdat ik de host een paar keer achter elkaar killde.
Ik heb zelfs mensen op steam die naar mij op zoek zijn, puur vanwege het feit dat ze weten dat er in een pot waar ik host ben minder kans is op onzin.
Als ik mijn eigen dedicated server had gehad dan zou ik die regels net zo hard bijhouden.
Het spel bevat een aantal opties, waaronder tubes en OMA, en ik vind het raar dat jij even bepaalt dat mensen die maar niet moeten gebruiken, terwijl iemand die campt met zijn LMG net zo vervelend kan doen en soms op zo'n plek zitten dat ze bijna niet weg te krijgen zijn. Dat is voor mij het moment om te switchen naar een tubeclass, want het goed gebruik van tubes is een skill en is niet zomaar even FLOEP kills en klaar.LzpAppel schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 07:59:
[...]
Jammer dat je er zo over denkt. In mijn mening heeft het spel een manier nodig om ervoor te zorgen dat het hele team plezier blijft houden in het spel. Noobtubes, OMA, aimbots en de hele klimbim wat er mis is maakt het gewoon minder leuk om te spelen. En zo lang IWNet blijft bepalen dat mijn PC, netwerk en internetverbinding nodig is om die hele kermis in de lucht te houden zal ik proberen het speelbaar te houden.
Ik heb zelfs mensen op steam die naar mij op zoek zijn, puur vanwege het feit dat ze weten dat er in een pot waar ik host ben minder kans is op onzin.
Als ik mijn eigen dedicated server had gehad dan zou ik die regels net zo hard bijhouden.
Het maakt het minder leuk om te spelen? <- nee, jij vindt dat en daarom vind jij dat je het gamen van anderen onmogelijk moet maken. Mijn punt blijft ook nog steeds dat ik verwacht dat deze tooltjes vooral gebruikt worden op de tegenstander en niet zozeer op de medespelers. Met 2 maten meten noemen we dat ook wel.
Met een dedicated server is het compleet anders: Dan maak je de keuze wel of niet te connecten met een server. Nu kunnen mensen er niets aan doen dat ze in jouw game terecht komen.
Argh!!!
Dacht net lekker even een potje Ground War te gaan doen, kom ik weer in zo'n stomme hacked server terecht. Is dat opzich niet zo erg, de gevolgen waren wel gekker! MW2 ziet er bij mij nu uit zoals op onderstaande afbeelding:
Zoals je ziet is de minimap echt huge geworden, is m'n crosshair weg en zie je rechtsbovenin coordinaten. Bovendien zijn alle geluiden ook verne*kt. Een P90 klinkt nu bijvoorbeeld als een mini-gun....
Weet iemand hoe andere mensen ervoor kunnen zorgen dat heel de lay-out van je game wordt veranderd en (belangrijker nog) hoe ik het weer terug naar normaal kan krijgen?
Dacht net lekker even een potje Ground War te gaan doen, kom ik weer in zo'n stomme hacked server terecht. Is dat opzich niet zo erg, de gevolgen waren wel gekker! MW2 ziet er bij mij nu uit zoals op onderstaande afbeelding:

Zoals je ziet is de minimap echt huge geworden, is m'n crosshair weg en zie je rechtsbovenin coordinaten. Bovendien zijn alle geluiden ook verne*kt. Een P90 klinkt nu bijvoorbeeld als een mini-gun....
Weet iemand hoe andere mensen ervoor kunnen zorgen dat heel de lay-out van je game wordt veranderd en (belangrijker nog) hoe ik het weer terug naar normaal kan krijgen?
Laatste tijd speel ik vaak hardcore. Alleen 1 nadeel als je een care package heb en daar zit een pavelow in en dan word je gekilled door een team member
Zo kut, euhm, ik zou een verse config file gaan halen en desnoods een repair/reinstall. (vermoed dat die nodig zijn voor de verkeerde sounds.kronolith schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 08:15:
Argh!!!
@LzpAppel, sinds kort heb ik de server admin tool ook, maar ik kick alleen cheaters, na ofwel het zelf te zien of de vote is 3/4 voor. en iedere tuber, camper, oma, ... is welkom, want zaken die ingame zitten, die mogen.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Dat je mensen kicked die cheaten kan ik nog wel in komen, misschien zelfs goed. Maar dat je mensen eruit gooit die legaal gebruik maken van opties in het spel gaat mij te ver!LzpAppel schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 07:41:
[...]
Server timed out. Omdat het kick tooltje feitelijke het IP adres blokkeert in de firewall van de machine word er geen antwoord meer gegeven op paketten van degene die gekicked word. Ik gebruik 'm zelf ook, en het is een verademing. Mensen die veel noobtuben en anderen tot last zijn die krijgen 1 waarschuwing en dan is het over. Cheaters gaan er zonder waarschuwing uit, maar dat is alleen maar nadat ik een kans heb gehad om mee te spectaten (Ik speel hardcore).
Jij bepaald dus hoe iemand het spel moet spelen. Wat nou als ik iedereen ga kicken die GEEN tube gebruikt omdat ik vind dat iedereen met tube moet spelen?? Het spel is zoals het is. Ben je het daar niet mee eens ga dan CoD4 spelen(eigen server met legale kick rechten).
Ik speel zo'n 95% hardcore. Als ik een care package heb gegooid wacht ik altijd even, als een ander die pakt ( ook al is het een team member) schiet ik hem overhoop. Als een teammember hem toch weet te bemachtigen door mij dood te knallen dan knal ik hem de rest van de ronde elke keer dood en boeit me mijn eind score echt niet meer.chimera2 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 08:24:
Laatste tijd speel ik vaak hardcore. Alleen 1 nadeel als je een care package heb en daar zit een pavelow in en dan word je gekilled door een team member
Ik speel vaker ook HC Richochet waar je geen teamkills kan maken.
Ik ben hem ook de hele game blijven volgen van nijdigheid heb ik mijn eigen pavelow uit de lucht gehaald.mickjuh schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 08:43:
[...]
Ik speel zo'n 95% hardcore. Als ik een care package heb gegooid wacht ik altijd even, als een ander die pakt ( ook al is het een team member) schiet ik hem overhoop. Als een teammember hem toch weet te bemachtigen door mij dood te knallen dan knal ik hem de rest van de ronde elke keer dood en boeit me mijn eind score echt niet meer.
Ik speel vaker ook HC Richochet waar je geen teamkills kan maken.
En ze mogen hem best proberen te pakken maar ik pak hem toch snellen dan hun dus ik schiet ze niet meteen overhoop.
Kicken van aimbots = goedLzpAppel schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 07:59:
[...]
Jammer dat je er zo over denkt. In mijn mening heeft het spel een manier nodig om ervoor te zorgen dat het hele team plezier blijft houden in het spel. Noobtubes, OMA, aimbots en de hele klimbim wat er mis is maakt het gewoon minder leuk om te spelen. En zo lang IWNet blijft bepalen dat mijn PC, netwerk en internetverbinding nodig is om die hele kermis in de lucht te houden zal ik proberen het speelbaar te houden.
Kicken van tubes,oma = FOUT. Dat is onderdeel van het spel (tube moet je gebruiken voor een quest) Als je dat niet wilt moet je het spel niet spelen.
Zolang ik niet kan kiezen in welke server ik kom mag de server niet bepalen wat je wel en niet mag gebruiken. Doe je dat wel dan ben je bijna net zo erg als die gehackte servers.
10/10 mensen die ik kick die hebben die challenge al lang en breed gehaald. Zolang IWNet mij blijft gebruiken als host en VAC niet vind dat ik aan het cheaten ben ga ik lekker door met het kicken van die stront irritante tubers. Ik zou hier uit kunnen leggen dat ik mensen wel een kans geef om hun challenge te halen, maar dat zal toch op dove oren vallen.TJVB schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 08:57:
[...]
Kicken van aimbots = goed
Kicken van tubes,oma = FOUT. Dat is onderdeel van het spel (tube moet je gebruiken voor een quest) Als je dat niet wilt moet je het spel niet spelen.
Zolang ik niet kan kiezen in welke server ik kom mag de server niet bepalen wat je wel en niet mag gebruiken. Doe je dat wel dan ben je bijna net zo erg als die gehackte servers.
Ik blijf lekker doen wat ik doe, en blijven de noobs maar lekker tubes spammen met OMA. Iedereen blij toch?
Danger close quest? Ook maar 1 seconden aan gedacht?LzpAppel schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:10:
[...]
10/10 mensen die ik kick die hebben die challenge al lang en breed gehaald. Zolang IWNet mij blijft gebruiken als host en VAC niet vind dat ik aan het cheaten ben ga ik lekker door met het kicken van die stront irritante tubers. Ik zou hier uit kunnen leggen dat ik mensen wel een kans geef om hun challenge te halen, maar dat zal toch op dove oren vallen.
Ik blijf lekker doen wat ik doe, en blijven de noobs maar lekker tubes spammen met OMA. Iedereen blij toch?
Ik vond het gigantisch irritant toen ik met die quest bezig was en bij een kleuterhost zoals die van jou kwam.
Juist challenges zijn er om te halen ik vind het ook irritant als er iemand alleen maar met zin rpg loopt.TJVB schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:12:
[...]
Danger close quest? Ook maar 1 seconden aan gedacht?
Ik vond het gigantisch irritant toen ik met die quest bezig was en bij een kleuterhost zoals die van jou kwam.
Maar ja het zit er nou eenmaal in so deal with it
don't hate the player, hate the game
en als je de game hate waarom speel je het dan???
Woei! Barebones is aan de playlist van MW2 toegevoegd op de xbox! Later deze week volgen de PC en PS3. Dit houdt in dat er nu spelmodi zijn waar killstreaks zijn disabled
Volgens mij gaan daar een hoop mensen blij mee zijn.
Zie nieuwsbericht: http://fourzerotwo.com/post/723560718/barebonespro
[ Voor 10% gewijzigd door monnick op 22-06-2010 09:23 ]
Nope. Geen enkele seconde aan gedacht. Wellicht dat ik toch een iets te extreme instelling heb genomen jegens tubers. Ik had alleen maar aan de 10 tube kills die je nodig hebt voor de shotgun.
jeetje,LzpAppel schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:28:
Nope. Geen enkele seconde aan gedacht. Wellicht dat ik toch een iets te extreme instelling heb genomen jegens tubers. Ik had alleen maar aan de 10 tube kills die je nodig hebt voor de shotgun.
Ik sta hier echt van te kijken, ik zou me diep schamen.. ik speel het spel, en als ik dangerclose ga halen tube ik ook. en zulke gasten als jij zijn eigenlijk dan de spelverpesters.
Nice! Alleen jammer dat TDM maar 4-8 spelers is volgens die link.monnick schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:22:
Woei! Barebones is aan de playlist van MW2 toegevoegd op de xbox! Later deze week volgen de PC en PS3. Dit houdt in dat er nu spelmodi zijn waar killstreaks zijn disabledVolgens mij gaan daar een hoop mensen blij mee zijn.
ach i ksnap je heel goed..LzpAppel schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:28:
ze zijn ook irritant, keep up the good work
Ik vind knifers irritant, en snipers met hun quickscopen, en ook RPG knakkers, en elke assault rifle met stopping power, en iedereen die een harrier gebruikt, en en enAnoniem: 330953 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:18:
[...]
ach i ksnap je heel goed..
ze zijn ook irritant, keep up the good work
Zal ik ze allemaal gaan kicken?
Het is gewoon sneu om mensen te kicken die de mogelijkheden van een spel gebruiken. Dan kan je duidelijk niet tegen je verlies.
QFTbeany schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:35:
[...]
Het is gewoon sneu om mensen te kicken die de mogelijkheden van een spel gebruiken. Dan kan je duidelijk niet tegen je verlies.
Overigens, wat mij betreft mogen alle gebruikers van die server admin tool over dezelfde kam gescheerd worden als cheaters, hackers enz. Zeker als zij gaan bepalen wie er speelt, met welk wapen en wat fair is. Op dit moment is er een wildgroei van mensen die maar wat klooien met het spel en het wordt al langer hoe gekker. Ban en klaar.
je ziet mensen, die nooit met normale crosshair spelen. das toch wel een beetje jammer
OH MY GOD, *Returns to MW2*monnick schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:22:
Woei! Barebones is aan de playlist van MW2 toegevoegd op de xbox! Later deze week volgen de PC en PS3. Dit houdt in dat er nu spelmodi zijn waar killstreaks zijn disabledVolgens mij gaan daar een hoop mensen blij mee zijn.
Als tubes/rockets ook maar disabled zijn dan
[ Voor 5% gewijzigd door Laidback Luc op 22-06-2010 10:49 ]
Iemand (xbox user) enig idee of hier ook Hardcore modes in zitten?monnick schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:22:
idd, en dan is het volgende zeker dd servers?
laat dat nou eens rusten. dat gaat niet meer gebeuren.kipneck schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:31:
idd, en dan is het volgende zeker dd servers?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Wat kan de game toch leuk zijn als je met een paar goede teammates speelt. Normaal speelde ik al samen met een vriend van me, maar 2 man zijn toch eigenlijk net iets te weinig om een HC HQ Pro game naar je hand te zetten.
Nu heeft een vriend van die vriend van me ook het spel aangeschaft, en met zijn drieën gaat het echt lekker, vooral omdat we alle drie niet campen maar de HQ's daadwerkelijk proberen te cappen.
Ook gisteren met OMA een nuke gehaald, zonder nukes though, was op Estate steeds aan het wisselen tussen sniper en silenced ACR, ging lekker, en is een prima manier om OMA challenges te doen zonder mensen het leven zuur te maken
Nu heeft een vriend van die vriend van me ook het spel aangeschaft, en met zijn drieën gaat het echt lekker, vooral omdat we alle drie niet campen maar de HQ's daadwerkelijk proberen te cappen.
Ook gisteren met OMA een nuke gehaald, zonder nukes though, was op Estate steeds aan het wisselen tussen sniper en silenced ACR, ging lekker, en is een prima manier om OMA challenges te doen zonder mensen het leven zuur te maken
Al is mensen het leven zuur maken wel onderdeel van het spel vind ik. Hoe geirriteerder ze raken, des te meer fouten ze gaan maken. Ze zijn dan vaak 10% van de tijd bezig om verwensingen e.d. te typen. Helpt toch wel om een potje te winnen
Mensen worden toch wel pissed off als je een chopper gunner hebt en ze steeds gespawnkilled worden, vooral als ze allemaal cold blooded hebben maar je ze toch doodschiet omdat ze steeds in hetzelfde gebied spawnenbeany schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:30:
[...]
Al is mensen het leven zuur maken wel onderdeel van het spel vind ik. Hoe geirriteerder ze raken, des te meer fouten ze gaan maken. Ze zijn dan vaak 10% van de tijd bezig om verwensingen e.d. te typen. Helpt toch wel om een potje te winnen
Wat is je IGN? Dan kick ik je zodra ik je ingame zieLzpAppel schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 07:59:
[...]

Haha, als ik m'n tube challenges haal eindig ik ook altijd het potje met te zeggen "sry tub challenge". Nog leuker als je dan bovenaan staat met een 20+ scorew00tstok schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:40:
[...]
Wat is je IGN? Dan kick ik je zodra ik je ingame zieKijken hoe je daar op zou reageren. Ik gebruik momenteel Noobtubes puur om mn Danger Close Perk te completen (Damn that Emblem >_<) Maar als er dus zon kl**tviool die random spelers gaat kicken omdat het niet kan hebben dat ie daardoor gekilled word, dan denk ik dat het hoogste tijd word dat je een anders spel gaat doen
Dan kom je in de categorie 'huilebalkjes' die ik zelf evenredig vind aan hackers. Die geven net zon slecht imago als hackers imo.
Anoniem: 311177
Dat is erg mooi nieuwsmonnick schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:22:
Niet? Er zal weinig te chatten zijn als ik word gekicked toch?w00tstok schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:40:
[...]
Wat is je IGN? Dan kick ik je zodra ik je ingame zieKijken hoe je daar op zou reageren. Ik gebruik momenteel Noobtubes puur om mn Danger Close Perk te completen (Damn that Emblem >_<) Maar als er dus zon kl**tviool die random spelers gaat kicken omdat het niet kan hebben dat ie daardoor gekilled word, dan denk ik dat het hoogste tijd word dat je een anders spel gaat doen
Dan kom je in de categorie 'huilebalkjes' die ik zelf evenredig vind aan hackers. Die geven net zon slecht imago als hackers imo.
Je reageert hier toch op de mensen die OMA en Tubes hebben?LzpAppel schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 14:16:
[...]
Niet? Er zal weinig te chatten zijn als ik word gekicked toch?
Klopt het dat als je die DLCs niet hebt, je ook niet met mensen die wel de DLCs hebben in een match komt?
Ik heb gewoon de vanilla MW2 zeg maar, en ik kom laatste tijd moeilijk aan een match, duurt allemaal erg lang.
Aan NAT instellingen ligt het trouwens niet...
Ik heb gewoon de vanilla MW2 zeg maar, en ik kom laatste tijd moeilijk aan een match, duurt allemaal erg lang.
Aan NAT instellingen ligt het trouwens niet...
Welke SA tool bedoelen jullie? Die van xifon?Soggney schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 08:32:
[...]
Zo kut, euhm, ik zou een verse config file gaan halen en desnoods een repair/reinstall. (vermoed dat die nodig zijn voor de verkeerde sounds.
@LzpAppel, sinds kort heb ik de server admin tool ook, maar ik kick alleen cheaters, na ofwel het zelf te zien of de vote is 3/4 voor. en iedere tuber, camper, oma, ... is welkom, want zaken die ingame zitten, die mogen.
Zal het ooit nog mogelijk worden om bots in MW2 te krijgen? Net zoals PezBot voor CoD4?
Lijkt me erg leuk maar dan zal je toch een console moeten hebben he?
Lijkt me erg leuk maar dan zal je toch een console moeten hebben he?
Ik gok van wel. Dat is de enige die ik kon vinden na wat gegoogelmarko77 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:27:
[...]
Welke SA tool bedoelen jullie? Die van xifon?
Oe..oe!! I know this one: Tubes and OMAAnoniem: 119903 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:38:
Wat is nu ongeveer het meest gebruikte weaponset + perks voor de "professionals".
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
xD Hahaha, zeer gepast!
Speel ook veel hardcore, en voor HC headquarters en S&D kan naast CB en Ninja pro Marathon pro ook heel handig zijn. Dan ben je net iets sneller in staat om te capturen of een bom te planten. primary weapon, gebruik ik meestal M4A1 of UMP, als secondary spas of akimbo USP'sw00tstok schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 17:55:
[...]
xD Hahaha, zeer gepast!Ieder heeft zn eigen 'professionele' set. Maar elke mode heeft ook zn eigen sets die beter zijn dan voor andere modes. Ikzelf speel metname Hardcore. Ik heb vaak Sleight of Hand, Cold Blooded en Ninja Pro. En anders wissel ik Sleight of Hand met Scavenger. Das het mooie aan al die gamemodes; elke mode heeft andere samenstelling 'nodig'.
Voor de gewone modes denk ik altijd aleen aan SP, zonder dat kun je net zo goed meteen zelfmoord plegen. althans ik
Verder hangt het met name af wat je zelf lekker vindt en welke challenges je wilt halen.
Ben ik met je eens, zelfs elke map heeft zijn eigen set up nodig. Maar dat hangt van je speelstijl af. Marathon is ook een goede icm met een AR, Coldblooded en Ninja.w00tstok schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 17:55:
[...]
xD Hahaha, zeer gepast!Ieder heeft zn eigen 'professionele' set. Maar elke mode heeft ook zn eigen sets die beter zijn dan voor andere modes. Ikzelf speel metname Hardcore. Ik heb vaak Sleight of Hand, Cold Blooded en Ninja Pro. En anders wissel ik Sleight of Hand met Scavenger. Das het mooie aan al die gamemodes; elke mode heeft andere samenstelling 'nodig'.
De absolute winnaar: SCAR met extended mags.
De SCAR heeft zo weinig recoil dat ik er vandaag voor gebanned ben (op zo'n "illegale" server die ik vanochtend 5 potjes ofzo geprobeerd heb). Ik zou een no-recoil hack gebruiken... Dat doe ik dus niet, dus bij deze: de SCAR heeft de minste recoil
Ok alleen de ACR heeft misschien minder recoil maar die is een stuk zwakker. En de enige zwakte van de SCAR is de lage ammo count: vandaar extended mags (andere scope is totaal niet nodig, iron sights is heerlijk).
De SCAR heeft zo weinig recoil dat ik er vandaag voor gebanned ben (op zo'n "illegale" server die ik vanochtend 5 potjes ofzo geprobeerd heb). Ik zou een no-recoil hack gebruiken... Dat doe ik dus niet, dus bij deze: de SCAR heeft de minste recoil
Ok alleen de ACR heeft misschien minder recoil maar die is een stuk zwakker. En de enige zwakte van de SCAR is de lage ammo count: vandaar extended mags (andere scope is totaal niet nodig, iron sights is heerlijk).
Ik ben ook weer helemaal into the Scar
Ben hard op weg naar de 500 headshots met dit wapen.
Ik heb extended mags inmiddels ook al unlocked voor de Scar, ik dacht dat ik die veel meer zou gaan gebruiken. Eigenlijk heb je ze niet zo nodig. Volgens mij kan je beter je attachment slot besteden aan een silencer of FMJ. Ik ben nu challenges voor nukes en emp's aan het halen, je kan om hoge streaks te halen volgens mij het beste een silencer gebruiken.
Ik heb extended mags inmiddels ook al unlocked voor de Scar, ik dacht dat ik die veel meer zou gaan gebruiken. Eigenlijk heb je ze niet zo nodig. Volgens mij kan je beter je attachment slot besteden aan een silencer of FMJ. Ik ben nu challenges voor nukes en emp's aan het halen, je kan om hoge streaks te halen volgens mij het beste een silencer gebruiken.
Ik kan (sorry, kon) toch niet zonder extended mags. Silencer is ook wel OK maar daar gaat je range door omlaag. Vooral door de lage recoil kun je met de SCAR aardig snipen. 2 bursts = dood op elke afstand als je een beetje kan mikken. Met silencer gaat dat niet lukken denk ik.monnick schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 19:30:
Ik ben ook weer helemaal into the ScarBen hard op weg naar de 500 headshots met dit wapen.
En ik kom veel te vaak in situaties dat ik m'n magazijn leeg heb. Daarom neem ik liever wat meer kogels, dan kan ik tot wel 3 enemies killen zonder te hoeven reloaden. Anders moet je na 1 enemy alweer cover zoeken om te reloaden, dat gaat niet lang goed als je meerdere enemies tegelijk tegen komt.
Met deze setup haalde ik 3 van de 5 potjes ongeveer een nuke, afhankelijk van hoe goed de tegenstanders zijn. Op de xbox heb ik nog nooit een nuke gehaald
Scar + extended mags
M9 ofzoiets, gebruik ik vrijwel nooit
Claymore
Scavenger (2 claymores + nooit out of ammo, handig voor nuke als je chopper te vroeg neer gaat)
Stopping power
Ninja pro (stilletjes kunnen verplaatsen is ook wat waard!)
[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 22-06-2010 19:36 ]
ik weet niet of de standaard van het host zijn omlaag is gegaan, maar jezus wat een ramp...voor het eerst sinds weken weer eens aangezet maar lag na lag na lag...dit heeft me iig weer voor een paar weken genezen
zojuist ingeschreven voor de GoT steam group op pc
Wat mij opvalt is als ik de TAR vergelijk met de SCAR is de TAR op korte afstand het meest dominante wapen en de SCAR op afstand. Al moet ik zeggen dat ik een zwak heb voor de AK, naar mijn idee de meest krachtige AR(plus dat ik het geluid geweldig vind).NickThissen schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 19:34:
[...]
2 bursts = dood op elke afstand als je een beetje kan mikken. Met silencer gaat dat niet lukken denk ik.
Welke gametype speel je eigenlijk?
Heel veel spelers zeggen na een gewonnen potje: GG
Wat betekent dit eigenlijk
Wat betekent dit eigenlijk
Wat een ramp is Multiplayer voor mij de laatste tijd zeg. Na een tijdje op max prestige 6 gezeten te hebben dacht ik laat ik weer eens prestigen naar nr 7 want zie bijna geen gehackte servers meer.
Nou heb het vol kunnen houden tot level 45 wanneer ik vrolijk weer op een avond naar prestige 9 werd gegooid. Ongeveer 75% van de afgelopen 60-70 potjes bevat een hacker het is echt ongelofelijk en zeer irritant.
Waarschijnlijk wordt ik door prestige 9 nu steeds gematched met andere 70'ers en vooral 10 prestige 70ers waardoor ik in zoveel potjes met hackers kom.
Toen ik nog 70 prestige 6 was 1 cheater om de zoveel dagen opvallend.
Ben het zo zat dat ik mijn rank maar met behulp van zo'n rank edittor terug ga naar 0,0 en niet meer prestige na level 70 om gewoon leuke potjes te spelen.
Nou heb het vol kunnen houden tot level 45 wanneer ik vrolijk weer op een avond naar prestige 9 werd gegooid. Ongeveer 75% van de afgelopen 60-70 potjes bevat een hacker het is echt ongelofelijk en zeer irritant.
Waarschijnlijk wordt ik door prestige 9 nu steeds gematched met andere 70'ers en vooral 10 prestige 70ers waardoor ik in zoveel potjes met hackers kom.
Toen ik nog 70 prestige 6 was 1 cheater om de zoveel dagen opvallend.
Ben het zo zat dat ik mijn rank maar met behulp van zo'n rank edittor terug ga naar 0,0 en niet meer prestige na level 70 om gewoon leuke potjes te spelen.
De TAR heeft teveel recoil om op medium tot long-range nog echt goed te zijn. De SCAR daarentegen heeft geen nadeel op korte afstand, en alleen maar voordeel op lange afstand, dus kies ik meestal de SCAR.reemprive schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:35:
[...]
Wat mij opvalt is als ik de TAR vergelijk met de SCAR is de TAR op korte afstand het meest dominante wapen en de SCAR op afstand. Al moet ik zeggen dat ik een zwak heb voor de AK, naar mijn idee de meest krachtige AR(plus dat ik het geluid geweldig vind).
Welke gametype speel je eigenlijk?
Als ik silenced wil spelen kies ik de TAR omdat ik dan toch bijna geen long range shots probeer. Dan sluip ik wel wat meer rond om op korte afstand te kunnen schieten.
Voor mensen die het interesseert, ik moet even jullie mening weten...
Ik heb gisteren dus een paar potjes op alterIWNet gespeeld (zo'n illegale versie van IWNet), en ben toen gebanned omdat ik blijkbaar een no-recoil hack had. Ik ben blij dat ik het eerst op alterIWnet geprobeert heb ipv het spel te kopen, als mensen me voor geen reden gaan bannen dan wil ik daar geen 40 euro aan kwijt zijn
Anyway, hier kun je vier video's zien (de laatste vier) die tegen mij gereport zijn. Om die vier video's ben ik gebanned... Wat vinden jullie? Hacks of geen hacks?
Ik ben er tegenin gegaan in dit topic. Ik heb geprobeerd met video's aan te tonen dat de SCAR nou eenmaal weinig recoil had, en dat een echte recoil hack (die was trouwens wel heel makkelijk te downloaden

Natuurlijk gelooft men mij niet, dus heb ik het maar opgegeven.
Ik kan jullie verzekeren dat ik niet gehacked heb. Het boeit me verder vrij weinig wie me gelooft en wie niet, ik heb het ondertussen opgegeven, maar ik wil gewoon weten of het nou echt lijkt alsof ik cheat of niet. Gebasseerd op die vier video's en mijn tegen-bewijs, zouden jullie volhouden dat ik cheat of niet? Ben benieuwd
Ik hoor namelijk wel heel vaak dat ik cheat over de chat, ook toen ik bij een vriend op IWnet speelde, maar ik dacht dat iedereen dat wel eens had... Mja ik wordt er dus ook daadwerkelijk voor gebanned
[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 22-06-2010 22:18 ]
Anoniem: 311177
Ik speel ook best vaak met de SCAR, en sowieso met Extended Mags. Zonder die mags is ie gewoon een stuk minder
Heb het meestal zo:
SCAR-H Ext. Mags (Fall camo
)
SPAS-12 Ext. Mags
Claymore / Stun grenade
Scavenger
Stopping Power
Ninja
..zo ongeveer precies hetzelfde als jouw setup NickThissen
SCAR-H Ext. Mags (Fall camo
SPAS-12 Ext. Mags
Claymore / Stun grenade
Scavenger
Stopping Power
Ninja
Waarom dan SPAS ext. mags? Er zitten er 8 in het magazijn? en ik kan me niet voorstellen dat je er in één keer 8 nodig hebt. Ik gebruik de AA12 extended mags en helaas van de range, maar dat ding blaast z'n ammo er zo uit.Anoniem: 311177 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:43:
Ik speel ook best vaak met de SCAR, en sowieso met Extended Mags. Zonder die mags is ie gewoon een stuk minderHeb het meestal zo:
SCAR-H Ext. Mags (Fall camo)
SPAS-12 Ext. Mags
Claymore / Stun grenade
Scavenger
Stopping Power
Ninja
erutangis
De recoil van jouw SCAR-H ziet er hetzelfde uit als alle andere SCAR-H op Youtube. Met andere woorden, geen no-recoil hack.NickThissen schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:16:
[...]
De TAR heeft teveel recoil om op medium tot long-range nog echt goed te zijn. De SCAR daarentegen heeft geen nadeel op korte afstand, en alleen maar voordeel op lange afstand, dus kies ik meestal de SCAR.
Als ik silenced wil spelen kies ik de TAR omdat ik dan toch bijna geen long range shots probeer. Dan sluip ik wel wat meer rond om op korte afstand te kunnen schieten.
Voor mensen die het interesseert, ik moet even jullie mening weten...
Ik heb gisteren dus een paar potjes op alterIWNet gespeeld (zo'n illegale versie van IWNet), en ben toen gebanned omdat ik blijkbaar een no-recoil hack had. Ik ben blij dat ik het eerst op alterIWnet geprobeert heb ipv het spel te kopen, als mensen me voor geen reden gaan bannen dan wil ik daar geen 40 euro aan kwijt zijn![]()
Anyway, hier kun je vier video's zien (de laatste vier) die tegen mij gereport zijn. Om die vier video's ben ik gebanned... Wat vinden jullie? Hacks of geen hacks?
Ik ben er tegenin gegaan in dit topic. Ik heb geprobeerd met video's aan te tonen dat de SCAR nou eenmaal weinig recoil had, en dat een echte recoil hack (die was trouwens wel heel makkelijk te downloaden) er HEEL anders uit ziet.
Natuurlijk gelooft men mij niet, dus heb ik het maar opgegeven.
Ik kan jullie verzekeren dat ik niet gehacked heb. Het boeit me verder vrij weinig wie me gelooft en wie niet, ik heb het ondertussen opgegeven, maar ik wil gewoon weten of het nou echt lijkt alsof ik cheat of niet. Gebasseerd op die vier video's en mijn tegen-bewijs, zouden jullie volhouden dat ik cheat of niet? Ben benieuwd
Ik hoor namelijk wel heel vaak dat ik cheat over de chat, ook toen ik bij een vriend op IWnet speelde, maar ik dacht dat iedereen dat wel eens had... Mja ik wordt er dus ook daadwerkelijk voor gebanned
Schijnbaar kennen ze de SCAR-H niet echt goed.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Dit topic is gesloten.