[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.171 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:12
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:38:
[...]
...omdat controllers minder precies zijn dan muis+keyboard.
Al lijken sommige spelers die ik op Youtube zie daar geen last van te hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Bah, ik kots op de PC community. Match begint, ik loop richting punt B, ik schiet van 5 meter afstand iemand in z'n rug neer, hij begint te janken "kick flippy he has aimbot", en 3 seconden later "player kicked"... WTF! Ik hoor hier om de 3 minuten verhalen van cheaters en hackers maar volgens mij valt het allemaal wel mee. Ik ben er tot nu toe 2 tegen gekomen, maar in ELK potje word de helft wel voor hacker uitgemaakt... Slaat echt nergens op.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wist niet eens dat je gekicked kon worden? Hoe gaat dat dan, er zijn toch geen "echte" servers?

en hoe kan je eigenlijk zien of je Host bent of niet? Soms zeggen mensen in de chat dat een zekere persoon moet leaven omdat hij een slechte host is, maar hoe weten ze dat die Host is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Shameless self-quote:
NickThissen schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 18:09:
[...]

Ik geloof dat je daar een programmaatje voor hebt. Als je host bent kun je dan iemand kicken (door zijn connectie naar jou PC te blokkeren ofzo, weet niet precies hoe het werkt). Ik ga het zelf ook niet zoeken en ik hoop ook niet dat mensen er hier naar gaan linken, want ik zie in die paar keer dat ik gespeeld heb al heel veel mensen er misbruik van maken. Blijkbaar kun je met een glitch ofzo ervoor zorgen dat je altijd host bent, en ik ben al meerdere keren op servers geweest waar mensen om de haverklap gekicked worden voor geen reden...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Hackers zorgen dat ze altijd de host zijn (sinds laatste patch moet dat ook, wil je de server onder controle krijgen). Naast de server hacken kunnen ze dus ook gemakkelijk mensen kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 19:31:
en hoe kan je eigenlijk zien of je Host bent of niet? Soms zeggen mensen in de chat dat een zekere persoon moet leaven omdat hij een slechte host is, maar hoe weten ze dat die Host is?
Je kan je mp config editten om het aantal ping bars aan te passen. De standaard instelling zijn 4 bars met een 100ms ping interval (4 bars = 0-100ms ping, 3 bars = 101-200ms etc) de meeste zetten dit op 10 bars met een 20ms ping interval. Zo kan je heel snel zien wie de host is. (dit is geen bannable config edit)

Het host zijn heeft trouwens 1 groot voordeel, je kan de "pret" die hackers hebben vrij snel bederven door het spel hardhandig af te sluiten. Hierdoor vind geen host migration plaats en zal de hacker zijn nuke niet halen :)
Ik heb deze tactiek de laatse weken een paar keer gebruikt bij overduidelijke wh/aimbot gebruikers (mutiple headshots achter elkaar, 180 graden verspringen van aim e.d.)
Het is niet de meest optimale manier om hackers tegen te gaan maar het is beter dan niets, dus ben je host en mocht je een overduidelijk hacker zien: Shift+Tab -> Ctrl+Alt+Del -> kill iw4mp.exe :)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

w00tstok schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:19:
[...]
Wil niet heel lullig overkomen, maar de consoles hebben een lichte vorm van auto-aim :X ;)
Volgens mij is die aim-assist functie niet van toepassing op de multiplayer.
Bij de singleplayer werkt het wel, maar multi niet hoor.
Net als bij Killzone 2, die had aim-assist in de Sp (behalve op Elite), en ook niet in de MP.
Zelfde als BFBC2.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Auto-aim is er ook in de multiplayer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Lijkt niet te werken heb ik het idee.
Ik heb 'm aanstaan voor de SP, en als ik online ga staat ie nog steeds aan.
Maar zelfs bij campers aimt ie niet automatisch, ik moet echt alles zelf doen.
Geeft niks, wordt ik alleen maar beter van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Als er voor je neus iemand voorbij loopt trekt 'ie als het ware je crosshair een stukje mee.
Niet dat ik het ook altijd merk, maar het zit er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Er is ook geen auto-aim. Er is alleen aim-assist. Dat is iets heel anders. Auto-aim heb je in de SP inderdaad wel: als je even uit en weer inzoomt (rechter trigger of R2) dan springt de crosshair naar de dichstbijzijnde tegenstander, maar dat zit niet in de MP. Maar aim-assist, wat dus wel in de MP zit, is iets minder. Als je namelijk op iemand aan het aimen bent, dan zal je automatisch hem een beetje volgen. Als hij dus naar links weg rent zal je vanzelf een beetje meer naar links gaan mikken. Dat is pijnlijk duidelijk als je op twee mensen tegelijk wil schieten, en er eentje weg rent. Je crosshair gaat dan meestal die speler wat weg rent achterna, waardoor je meestal geen van beide raakt... Je zult het wel een keer merken.

[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 17-06-2010 21:07 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ah, op die fiets.
Goeie uitleg, thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

NickThissen schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 21:07:
Er is ook geen auto-aim. Er is alleen aim-assist. Dat is iets heel anders. Auto-aim heb je in de SP inderdaad wel: als je even uit en weer inzoomt (rechter trigger of R2) dan springt de crosshair naar de dichstbijzijnde tegenstander, maar dat zit niet in de MP. Maar aim-assist, wat dus wel in de MP zit, is iets minder. Als je namelijk op iemand aan het aimen bent, dan zal je automatisch hem een beetje volgen. Als hij dus naar links weg rent zal je vanzelf een beetje meer naar links gaan mikken. Dat is pijnlijk duidelijk als je op twee mensen tegelijk wil schieten, en er eentje weg rent. Je crosshair gaat dan meestal die speler wat weg rent achterna, waardoor je meestal geen van beide raakt... Je zult het wel een keer merken.
Dat komt niet zo vaak voor, je kunt hem beter aan laten staan. Overall zul je dan meer kills maken in mijn ogen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
NeoMe schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 21:30:
[...]

Dat komt niet zo vaak voor, je kunt hem beter aan laten staan. Overall zul je dan meer kills maken in mijn ogen.
Huh? Ik zeg toch niets over uit zetten? Ik geef alleen een moment aan waarop je het heel duidelijk kunt zien. Het komt inderdaad niet vaak voor maar als het voorkomt zal iedereen het meteen merken.

Je kunt het niet eens uitzetten...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

NickThissen schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 19:22:
Bah, ik kots op de PC community. Match begint, ik loop richting punt B, ik schiet van 5 meter afstand iemand in z'n rug neer, hij begint te janken "kick flippy he has aimbot", en 3 seconden later "player kicked"... WTF! Ik hoor hier om de 3 minuten verhalen van cheaters en hackers maar volgens mij valt het allemaal wel mee. Ik ben er tot nu toe 2 tegen gekomen, maar in ELK potje word de helft wel voor hacker uitgemaakt... Slaat echt nergens op.
Je moet in de eerste plaats niet zo generaliseren want ik maak ook deel uit van die community.Met bijna 350uur spelen vind ik dat het idd wel meevalt met het gecheat... Er wordt iig veel meer gejankt door mensen die problemen hebben doordat ze een kutverbinding hebben met de host (of doordat ze het niet kunnen hebben dat ze geowned worden) dan dat er wordt gecheat.. Oke - af en toe zijn er wel wat rare situaties maar dan verlaat je de lobby, wacht een paar seconden en pak je een andere lobby..

Mijn advies - bekijk altijd de killcam en trek je conclusies - vind je het twijfelachtig verlaat dan de lobby (of als je net lekkere bonus hebt gehaald wacht je toch het potje is afgelopen en ga alsnog weg). Ik had gisteren een heel leuk potje met een paar duitsers van een een andere klan. Een gast was hun aan het afzeiken via de mic(teamspeak) - geheel ten onrechte - gelukkig hadden die duitsers een heel fijn weerwoord.. gelachen.. waren een paar mooie tactische potjes..

[ Voor 27% gewijzigd door shades op 18-06-2010 08:32 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 22:07
shades schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 08:25:
[...]

Je moet in de eerste plaats niet zo generaliseren want ik maak ook deel uit van die community.Met bijna 350uur spelen vind ik dat het idd wel meevalt met het gecheat... Er wordt iig veel meer gejankt door mensen die problemen hebben doordat ze een kutverbinding hebben met de host (of doordat ze het niet kunnen hebben dat ze geowned worden) dan dat er wordt gecheat.. Oke - af en toe zijn er wel wat rare situaties maar dan verlaat je de lobby, wacht een paar seconden en pak je een andere lobby..

Mijn advies - bekijk altijd de killcam en trek je conclusies - vind je het twijfelachtig verlaat dan de lobby (of als je net lekkere bonus hebt gehaald wacht je toch het potje is afgelopen en ga alsnog weg). Ik had gisteren een heel leuk potje met een paar duitsers van een een andere klan. Een gast was hun aan het afzeiken via de mic(teamspeak) - geheel ten onrechte - gelukkig hadden die duitsers een heel fijn weerwoord.. gelachen.. waren een paar mooie tactische potjes..
Ik ben zelf een Hardcore speler, dus Killcam is altijd lastig om te kijken ;) Bovendien zijn er veel meer cheaters in Hardcore dan in reguliere gameplay, puur omdat er geen Killcam is ern ze een kleinere kans hebben om gesnapt te worden ermee. Ik deed veel HQ Pro vanwege mn killchallenges, 1 op de 3 potjes zat wel een hacker en dan echt een die op viel Prestige 10 (Met uren gameplay van nog geen 100) en scores van 80-12 etc.

Plus niet om racistisch te worden, maar valt me op dat juist veel duitsers cheaters zijn. Niet dat ik ze over 1 kam scheer, heb zelf ook vaak zat goeie games gehad met ze. En dat 'wallhacker' probleem ken ik zelf ook, ik game altijd via Skype met een vriend van me, dus kan me voorstellen dat Clans sneller als hackers worden gezien omdat ze communiceren via een teamspeak e.d. Maar vaak zijn spelers zo provocerend vanwege hun naam dat ze al voor hackers worden uitgemaakt voor de match begonnen is. Ikzelf kijk eerder naar de Ranks en vergelijk dat met hun uren, vaak weet ik dan al genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Ben gister ook meerdere keren uitgemaakt voor "hacker".
Ben namelijk bezig met mijn Sitrep challenge (zit al op 25! :S )
Maar ik zit mooi in een huisje en zag overal claymores, dus ik shiet met mijn Scar-H + FMJ door de muur heen.
En boem gelijk een kill (hij was waarschijnlijk niet ver van zijn claymore verwijderd). Daarna zet hij op exact hetzelfde plekje weer zijn claymore neer. Toen had ik hem natuurlijk gelijk weer neer. Toen kwamen de hacker en wallhack beschuldigingen.

Veel mensen oordelen zo snel dat als ze op een onverklaarbare reden doodgaan gelijk gaan beschuldigen voor hacker. Als hij de killcam had bekeken was het duidelijk geweest dat ik Sitrep aan het gebruiken was.
Ik vind Sitrep wel erg mooi je kan wel tactisch zien waar waarschijnlijk iemand zit of dichtbij zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Helioss schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:32:
Veel mensen oordelen zo snel dat als ze op een onverklaarbare reden doodgaan gelijk gaan beschuldigen voor hacker. Als hij de killcam had bekeken was het duidelijk geweest dat ik Sitrep aan het gebruiken was.
Ik vind Sitrep wel erg mooi je kan wel tactisch zien waar waarschijnlijk iemand zit of dichtbij zit!
Waarschijnlijk had hij ook de killcam bekeken, maar volgens mij zit er nog steeds een bug in. In de killcam zie je het scherm zoals jij het zou zien als jij daar zat. Beetje lastig uit te leggen, maar als je tegenstander geen sitrep aan had staan, maar bijv steady aim, dan zou hij in de killcam het scherm zien alsof jij ook steady aim had. Hij ziet dus niet dat jij de claymores kan zien, dus dan lijkt het wel gauw op hacken ja. Maar goed, als je dan even 3 seconden nadenkt kom je toch hopelijk wel tot de conclusie dat je sitrep aan moest hebben...

De 2 hackers waar ik het over had waren gewoon overduidelijk, en ze gaven het zelf ook gewoon toe. Ze volgen je gewoon door 3 muren heen met de crosshair op je hoofd gemikt, en beginnen te schieten zodra je achter de muur vandaan komt --> gelijk headshot.

Mij ging het erom dat mensen om alles cheater beginnen te roepen, ook al is het totaal niet aan de orde. In mijn geval schoot ik hem echt van 5 meter afstand in de rug (niet eens headshots ofzo). Is hij zo slecht dat hij een aimbot nodig heeft om zo'n kill te kunnen maken ofzo? _/-\o_ Waarom zou je anders hacker roepen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Laatst online: 03-08-2020
Als je iemand mijn killcam zou bekijken dan ziet hij het toch gewoon vanuit mijn perspectief met de perks die IK gebruik? Heb nog nooit eerder echt Sitrep gebruikt en als ik dan soms een killcam van iemand anders bekeek zag ik wel rode claymores en nades.

Booster zijn nu lekker makkelijk te spotten met hun Tactical Insertion :D. Dikke rode vlek op de map valt wel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Het is frappant hoeveel Nederlands wallhackers ik de laatste tijd zie (PC), daarentegen worden m'n teammates (clanmaatjes waarmee ik samen speel en ik) continu voor hacker uitgemaakt :? Heel vreemd terwijl men gewoon killcames kan kijken.
Nog sterker: tubehacker, een ervan is OMA fan ;) ja heel iri maar we wisselen qua speelstijlen aardig af, over het algemeen loop ik de laatste tijd veel met ump/shottie/lightweight/commando rond.
Word ook als irritant ondervonden, maar het helpt voornamelijk tegen gasten die je willen/kunnen backrappen en flanken.

Heel apart: na 300 uur spelen was het me nog nooit gelukt een nuke te halen.... (bewust harrier/choppergunner/nuke aanstaan) eergisteren en gisteren 2 keer met m'n lightweight een nuke gehaald :o
De 2e had ik in de laatste secondes van een demolition match ^^
Moet zeggen dat die 2e keer een stuk minder hardkloppingen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 19:13
Met zo'n programmaatje blokkeer je inderdaad de connectie van die speler, maar dan krijgt hij een "connection timed out" melding, en niet een "player kicked" melding. Ik denk dat die mensen als host een verborgen kick functie naar boven hebben gehaald, een soort hack dus. Erg vervelend als ze dat tegen iedereen gaan gebruiken die ze niet mogen.

Ik gebruik zelf dat programmaatje (dus niet de host hack), maar maak er geen misbruik van, en vaak als ik een cheater tegen kom, ben ik zelf niet de host :( Heb in de 4 maanden dat ik het gebruik nog maar één iemand geband, en die had een overduidelijke aimbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tower410 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:21:
[...]

Met zo'n programmaatje blokkeer je inderdaad de connectie van die speler, maar dan krijgt hij een "connection timed out" melding, en niet een "player kicked" melding. Ik denk dat die mensen als host een verborgen kick functie naar boven hebben gehaald, een soort hack dus. Erg vervelend als ze dat tegen iedereen gaan gebruiken die ze niet mogen.
Dat zou ook kunnen natuurlijk. Ik kreeg inderdaad "player kicked" te zien. Heb ook al eens eerder "server killed" gezien en inderdaad "connection timed out", maar dat zou natuurlijk ook kunnen komen omdat de server er gewoon mee kapt (dat komt blijkbaar wel vaker voor op de PC).
Helioss schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:17:
Als je iemand mijn killcam zou bekijken dan ziet hij het toch gewoon vanuit mijn perspectief met de perks die IK gebruik? Heb nog nooit eerder echt Sitrep gebruikt en als ik dan soms een killcam van iemand anders bekeek zag ik wel rode claymores en nades
Dat zou je denken ja, maar een tijdje geleden was er dus een bug waardoor dat niet zo was. Ik weet niet of dit ondertussen al verholpen is, zou kunnen...

[ Voor 25% gewijzigd door NickThissen op 18-06-2010 11:53 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
NickThissen schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:07:
[...]

Waarschijnlijk had hij ook de killcam bekeken, maar volgens mij zit er nog steeds een bug in. In de killcam zie je het scherm zoals jij het zou zien als jij daar zat. Beetje lastig uit te leggen, maar als je tegenstander geen sitrep aan had staan, maar bijv steady aim, dan zou hij in de killcam het scherm zien alsof jij ook steady aim had. Hij ziet dus niet dat jij de claymores kan zien, dus dan lijkt het wel gauw op hacken ja. Maar goed, als je dan even 3 seconden nadenkt kom je toch hopelijk wel tot de conclusie dat je sitrep aan moest hebben...

De 2 hackers waar ik het over had waren gewoon overduidelijk, en ze gaven het zelf ook gewoon toe. Ze volgen je gewoon door 3 muren heen met de crosshair op je hoofd gemikt, en beginnen te schieten zodra je achter de muur vandaan komt --> gelijk headshot.

Mij ging het erom dat mensen om alles cheater beginnen te roepen, ook al is het totaal niet aan de orde. In mijn geval schoot ik hem echt van 5 meter afstand in de rug (niet eens headshots ofzo). Is hij zo slecht dat hij een aimbot nodig heeft om zo'n kill te kunnen maken ofzo? _/-\o_ Waarom zou je anders hacker roepen...
Ik zie Sitrep wel degelijk op killcams hoor, ook als ik de perk zelf niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
bram1984 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:50:
[...]

Ik zie Sitrep wel degelijk op killcams hoor, ook als ik de perk zelf niet gebruik.
Hm, dan zal het wel gefixed zijn. Ik heb het zelf nog nooit gezien trouwens, maar goed ik denk ook niet dat zoveel mensen sitrep gebruiken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:55
NickThissen schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:54:
[...]

Hm, dan zal het wel gefixed zijn. Ik heb het zelf nog nooit gezien trouwens, maar goed ik denk ook niet dat zoveel mensen sitrep gebruiken.
Ik zie het sowieso wel als ik mee kijk bij de cam van een teamgenoot bij HQ (als ik al ben omgelegd en hij niet).

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
NickThissen schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:15:
[...]

Ja, dat merk ik zelf ook natuurlijk. Op de PC maak ik soms kills die ik op de console nooit gemaakt zou kunnen hebben. Maar dat is andersom natuurlijk ook waar (de vijand kan mij ook makkelijker raken) dus ik neem aan dat dat zich toch zou moeten balanceren.

Ben wel blij dat ik het voor de console gekocht heb, is toch leuker. Dat 'hacker' geroep op de PC wordt ik helemaal gestoord van. Net ook nog, kill ik iemand in z'n rug, noemtie me hacker. Daarna eerlijk één op één had hij me gewoon moeten killen, maar hij was aan het naaben en raakte bijna niets. Ik zelf ook niet maar killde em nog met de laatste kogel --> hacker... Tijdje daarna killt mijn harrier hem, roept hij weer hacker en blockt hij m'n IP zodat ik gekicked wordt... Ga toch fietsen... Waarom zou ik hacken als mijn harrier hem killt? :F
Ik word er soms ook een beetje moe van, over elkaar uitmaken voor noob dit noob dat of je bent heel snel een hacker of cheater.

De pc community van MW2 is geen fijne community. Enkelingen weten zich wel te gedragen.
Dat is met Trackmania het tegenovergestelde, het is een totaal ander spel, maar men gaat er wel met meer respect met elkaar om.

Misschien dat IW en Activision dit zelf veroorzaakt hebben, maar vervelend is het wel.

Gister nog. Was ik met Ground War Domination op Skidrow aan het spelen. Opeens gaf iemand aan dat de host een noob was en moest vertrekken, vanwege lag.
De host deed dit direct, terwijl ik totaal geen problemen had en de meeste volgens mij ook niet. En na de host migratie had ik ontzettend veel lag en kreeg ik een connection time-out. :/
Was nog bezig om dank je wel te zeggen, maar of die aan kwam weet ik niet.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ach, ik trek me niet veel van dat soort mensen aan en de ingame chat lees ik nooit, boeit me ook niet.
Mensen zijn nou eenmaal snel opgefokt als ze MW2 spelen en het lukt niet.
Iemand zei dat vooral Duitsers cheaten, nou, Nederlanders kunnen er ook wat van. :P

Leuke chats die je bv in Counter-Strike had als je dood was mis ik soms wel. :)

[ Voor 4% gewijzigd door superbassie op 18-06-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:37:
Iemand zei dat vooral Duitsers cheaten, nou, Nederlanders kunnen er ook wat van. :P
Om het maar niet over fransozen te hebben :p

Het meest irritante vind ik mensen die alleen een leesteken als naam hebben (meestal . of , )
Je kan er donder op zeggen dat die cheaten (tenminste, de meeste teamspectates die ik dan doe tijdens HQ zie ik ze gewoon duidelijk cheaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:41:
[...]

Om het maar niet over fransozen te hebben :p

Het meest irritante vind ik mensen die alleen een leesteken als naam hebben (meestal . of , )
Je kan er donder op zeggen dat die cheaten (tenminste, de meeste teamspectates die ik dan doe tijdens HQ zie ik ze gewoon duidelijk cheaten)
Was ik :o Maar valt mij op dat (heel) veel Duitsers Hardcore spelen, dus misschien dan logisch dat het me opvalt dat merendeels duitsers hacken. En idd, vage tekens of juist namen met 'hax' e.d. kan je donder op zeggen dat ze hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Meh, net na lange tijd nog eens CoD4 gedaan. Ik dacht dat het beter was dan MW2 maar het valt me toch zwaar tegen. Iedereen loopt met last stand, iedereen zit grenades te spammen en er vliegen constant airstrikes en helicopters in de lucht... Ik vond er echt niets aan :/
En als je hardcore speelt zit iedereen random te sprayen, door 3 muren heen en dan nog is 1 kogel dood...

[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 18-06-2010 15:12 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larrs schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:08:
[...]De pc community van MW2 is geen fijne community.
Geldt niet specifiek voor de PC community hoor, sowieso bestaat de CoD community gedeeltelijk uit een hoop zielige ventjes. Op de PC komt het alleen wat zichtbaarder naar voren omdat je gewoon kan typen enzo, maar op PSN/Live zijn er ook een hoop gefrustreerde pikkies die haat-berichten sturen naar iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
superbassie schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:37:
Leuke chats die je bv in Counter-Strike had als je dood was mis ik soms wel. :)
Precies!

En m´n clanmates zeuren nu dat je bij S&D zo lang moet wachten terwijl we vroeger altijd CS Source speelde en pcws deden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik krijg ook preventieve banneigingen bij dat soort nicks.. of zoiets als -O-O- (die overigens ook gewoon een duidelijke aimbothond was)

helaas geen dedicated servers met adminfunctie

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

NickThissen schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:12:
Meh, net na lange tijd nog eens CoD4 gedaan. Ik dacht dat het beter was dan MW2 maar het valt me toch zwaar tegen. Iedereen loopt met last stand, iedereen zit grenades te spammen en er vliegen constant airstrikes en helicopters in de lucht... Ik vond er echt niets aan :/
En als je hardcore speelt zit iedereen random te sprayen, door 3 muren heen en dan nog is 1 kogel dood...
ghehehe, dat was cod4, nade spam en martyrdom. geen fluit aan, maar je hebt van die romatische idioten die het nog steeds beter dan mw2 vinden.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Owkeeee...nou wil ik het weten. Hoe kan ik al die irritante kinderstemmetjes in één keer muten ipv ze elk potje allemaal handmatig te muten !?!?!?elf!!11one!1!

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:39

Wish

ingwell

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:41:
[...]
Irritant wel, maar cheaten doe ik niet (heb een . als screennaam). Leek me gewoon praktisch, in de praktijk zien mensen ook niet altijd of het een rood of een groen puntje is... Geeft me af en toe wat tactisch voordeel.

Scheelt dat veel? Welnee, met mijn rush stijl zit ik nog steeds op een maximale killstreak van 22. Snif. :X

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:15

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Ik ben net voor het eerst 2 boosters tegengekomen, in terminal, tijdens een potje domination, op de PS3.
Ik heb ze de hele tijd kapot getumpert!

Het waren 2 Duitsers, in de lobby na het potje werden ze een beetje boos, en begonnen ze mij een noob te noemen. ;( >:)

Na wat referenties aan het potje voetbal van vanmiddag en een ander potje oorlog wat ze 65 jaar geleden ook niet konden winnen taaiden ze toch maar af, sukkels.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blitzkrieg schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:07:
Ik ben net voor het eerst 2 boosters tegengekomen, in terminal, tijdens een potje domination, op de PS3.
Ik heb ze de hele tijd kapot getumpert!

Het waren 2 Duitsers, in de lobby na het potje werden ze een beetje boos, en begonnen ze mij een noob te noemen. ;( >:)

Na wat referenties aan het potje voetbal van vanmiddag en een ander potje oorlog wat ze 65 jaar geleden ook niet konden winnen taaiden ze toch maar af, sukkels.
Op Terminal kom ik echt het grootste aantal boosters tegen.. Ook tijdens Domination. Het is zo makkelijk om ze te vinden :') Gewoon even op start-->op de map kijken-->zit er een teammate op een vaag plekje. Meestal rechts onderin de map daar bij die grote ruit. Als ik hun boost feestje dan een paar keer kom verstoren wordt het helemaal mooi, dan gaan ze bijna altijd naar die plek bij de detectie poortjes waar het ene team spawned, zo voorspelbaar! :D

Stelletje sneue figuren zijn het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:22
NeoMe schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 17:32:
Owkeeee...nou wil ik het weten. Hoe kan ik al die irritante kinderstemmetjes in één keer muten ipv ze elk potje allemaal handmatig te muten !?!?!?elf!!11one!1!
Xbox versie? Kun je in je profiel instellen. Keuze uit:

Alles horen
Alleen van vrienden
Niks horen

Dus effe op je xbox naar je profiel en dan je profiel editten, daar zit een optie mbt wat je wel en niet kunt horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

NeoMe schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 17:32:
https://live.xbox.com/en-...ySettings.aspx?Check=true

Decide who you communicate with using voice and text on Xbox LIVE.
Voice and text communications on Xbox LIVE include chat, messages, and game invites. If you block voice and text, you will still receive system messages and friend requests.

[X] Friends only

[ Voor 2% gewijzigd door R_W op 18-06-2010 19:03 . Reden: spuit 11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He ik heb ondertussen 44u mw2 erop zitten en ik heb geen flauw idee wat boosters zijn? Iemand die het me kan uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Twee mensen die elkaar kennen die in een afgelegen hoekje in de map gaan zitten en elkaar afmaken, zodat ze makkelijk bijvoorbeeld 25 kills krijgen voor een nuke, of andere challenges halen. Meestal in FFA omdat je anders kans hebt bij elkaar in het team te zitten.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik blijf erbij dat dit spel op de PC te makkelijk is...:
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/6nvww5.jpg
(Foto want kan geen screenshot dan wordt alles zwart :/)

Had gewoon 2 nukes in een potje :D Op Wasteland... Als je daar met je team punt A en C hebt en je harrier krijgt is het gewoon altijd nuke, heel simpel. Je gooit harrier tussen punt B en die grot, dat zijn zo'n 5 kills meestal. En dan chopper gunner kun je het afmaken, ze spawnen toch alleen bij dat huis bij B. Beetje lame, maar goed... Ik wilde 2 nukes halen, en nog gelukt ook :)

Op naar de drie :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:57:
Twee mensen die elkaar kennen die in een afgelegen hoekje in de map gaan zitten en elkaar afmaken, zodat ze makkelijk bijvoorbeeld 25 kills krijgen voor een nuke, of andere challenges halen. Meestal in FFA omdat je anders kans hebt bij elkaar in het team te zitten.
ha lame lol.

Is zoiets als statspadding bij BF2.

Ik heb van boosters nog wel geen last gehad, speel op de pc, mss dat dat op consoles anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 21:34:
[...]

Ik heb van boosters nog wel geen last gehad, speel op de pc, mss dat dat op consoles anders is.
Je hebt er meestal ook niet echt last van, ze zitten toch maar wat in een hoekje. Ik kom er vaak genoeg pas helemaal op het eind achter dat er twee boosters waren. Tenzij ze een nuke halen dan is het wel vervelend natuurlijk omdat hij niet eerlijk verkregen is...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

R_W schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:01:
[...]

https://live.xbox.com/en-...ySettings.aspx?Check=true

Decide who you communicate with using voice and text on Xbox LIVE.
Voice and text communications on Xbox LIVE include chat, messages, and game invites. If you block voice and text, you will still receive system messages and friend requests.

[X] Friends only
Bedankt allebei, vooral die Engelse kinderen zijn het ergste. Die hebben van die vreselijke piepstemmetjes waar ik kippenvel van krijg. Dan komen die franse, die kan ik niet verstaan en praten helemaal irritant. Was altijd hoop werk al die mensen muten, kwil naar de voetstappen kunnen luisteren ipv dat getetter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
NickThissen schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 21:07:
Ik blijf erbij dat dit spel op de PC te makkelijk is...:
[afbeelding]
(Foto want kan geen screenshot dan wordt alles zwart :/)

Had gewoon 2 nukes in een potje :D Op Wasteland... Als je daar met je team punt A en C hebt en je harrier krijgt is het gewoon altijd nuke, heel simpel. Je gooit harrier tussen punt B en die grot, dat zijn zo'n 5 kills meestal. En dan chopper gunner kun je het afmaken, ze spawnen toch alleen bij dat huis bij B. Beetje lame, maar goed... Ik wilde 2 nukes halen, en nog gelukt ook :)

Op naar de drie :p
Misschien ben je gewoon heel goed want 86 heb ik nooit gehaald. :P

Met welke setup heb je dit voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
[...]

ha lame lol.

Op de PC hebben we rank-hacks, dus van boosters hebben we weinig tot nauwelijks last. Ook is er flink wildgroei in hacked servers. Daarom is het boosten op de PC eigenlijk niet nodig. Er zijn natuurlijk mensen die het doen, maar het gros is denk ik tevreden met een hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
superbassie schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 23:02:
[...]

Misschien ben je gewoon heel goed want 86 heb ik nooit gehaald. :P

Met welke setup heb je dit voor elkaar gekregen?
Scar + extended mags :) Heerlijk. En dan scavenger voor wat nieuwe claymores, stopping power (eigenlijk niet echt nodig met Scar maar die 1 a 2 kogels minder per speler helpen wel!) en ninja pro voor de stille voetstappen.

De Scar is echt een beest op de PC. Op de console ook wel maar in mindere mate vind ik. Op de PC kan ik gewoon goed aimen, en omdat de Scar gewoon dead accurate is raak ik iedereen die ik wil raken. Met wapens als de Tar-21 ofzo heb ik dat niet, dan wil hij nog wel eens missen ook al schiet ik gewoon 'raak', en dat is vaak dodelijk op de slechtste momenten :p

[ Voor 28% gewijzigd door NickThissen op 19-06-2010 01:00 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wish schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 17:40:
[...]

Irritant wel, maar cheaten doe ik niet (heb een . als screennaam). Leek me gewoon praktisch, in de praktijk zien mensen ook niet altijd of het een rood of een groen puntje is... Geeft me af en toe wat tactisch voordeel.

Scheelt dat veel? Welnee, met mijn rush stijl zit ik nog steeds op een maximale killstreak van 22. Snif. :X
hmz, zo had ik er nog niet eens over nagedacht :P. maar dat zal absoluut de minderheid zijn die de naam daarom in een . hebben.
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:29:
[...]

Op Terminal kom ik echt het grootste aantal boosters tegen.. Ook tijdens Domination. Het is zo makkelijk om ze te vinden :') Gewoon even op start-->op de map kijken-->zit er een teammate op een vaag plekje. Meestal rechts onderin de map daar bij die grote ruit. Als ik hun boost feestje dan een paar keer kom verstoren wordt het helemaal mooi, dan gaan ze bijna altijd naar die plek bij de detectie poortjes waar het ene team spawned, zo voorspelbaar! :D

rundown bij dat tankstation helemaal links op de map is ook een favoriete plek... laatst 2 tegen in HC, en ze gingen niet voor de nuke zeiden ze.... ik heb ze alsnog afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:07

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:29:
[...]

daar bij die detectie poortjes kwam ik ze ook tegen..
ik werd daar gespawned en hoorde een knife kill.. maar zag niemand..
ik dacht spawnkiller.. dus ik draai een rondje en zie idd een doodskopje van een teammate.
Vervolgens 2 claymores neergelegd waar ze in de buurt tactical insersion gebruikte en met een throwingknife klaar zitten ..
ook niet leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
[...]

ha lame lol.

Het is inderdaad hetzelfde wat ook met BF2 wel eens gebeurde. Wel jammer dat de boosters alleen op de console zitten en niet op pc. Ik denk ook niet dat je de kans krijgt om te boosten op de pc.

Wil je zien hoe het is op de console, dan moet je eens opzoek gaan naar filmpjes van een ene Sandy Ravage, Booster Justice (deel 1, 2 en 3). Hij is zelfs al "geëerd" door IW zelf. :P

En bij Next Gen Tactics doen ze af en toe wel eens minder serieuze dingen met MW2. Ze hebben daarvoor The Hated Series.
Met je team op 1 plek campen bijvoorbeeld. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Mystic_Jack op 19-06-2010 11:19 ]

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 15:12

codex

Geen OpenAI agent :)

Larrs schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 11:13:
[...]

Het is inderdaad hetzelfde wat ook met BF2 wel eens gebeurde. Wel jammer dat de boosters alleen op de console zitten en niet op pc. Ik denk ook niet dat je de kans krijgt om te boosten op de pc.

Wil je zien hoe het is op de console, dan moet je eens opzoek gaan naar filmpjes van een ene Sandy Ravage, Booster Justice (deel 1, 2 en 3). Hij is zelfs al "geëerd" door IW zelf. :P

En bij Next Gen Tactics doen ze af en toe wel eens minder serieuze dingen met MW2. Ze hebben daarvoor The Hated Series.
Met je team op 1 plek campen bijvoorbeeld. :+
[video]
Op de pc heb je roosters bij FFA. Redelijk wat, ik let er ook wel op. Zijn leuk om te zieken, over het algemeen zijn het kleine jochies gezien ze de gewoonte hebben op de voicechat te schelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vooral dat commentaar onder de vid... Ge-ni-aal ;P

Alleen een goed geplaatste tube vernietigd alle insetions...

ED: Boosten gebeurt trouwens regelmatig op de PC, voornamelijk in maps waar ze een stil hoekje kunnen opzoeken.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik speel eigenlijk alleen TDM, Ground War en HC TDM, misschien dat ik ze daarom nooit tegenkom. FFA speel ik veels te weinig.

Maar ik zal de volgende keren eens vaker FFA spelen. Heb wel zin om ze af te maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik boost ook met de pc, het is wel niet zo professioneel maar goed kheb geen zin om die bullet penetration kills te maken :) dusja ff met een maatje en dan klaar je dat ff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:55
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 18:14:
ik boost ook met de pc, het is wel niet zo professioneel maar goed kheb geen zin om die bullet penetration kills te maken :) dusja ff met een maatje en dan klaar je dat ff :P
Zucht...
Ik bewonder je eerlijkheid....das eigenlijk ook wel het enige wat ik bewonder

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Bullit penetration kills tellen ook als er door glas geschoten word, misschien wel handig om te weten :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wat er op dit moment met het spel aan de hand is? Elke server waarin ik kom lijkt er wel een of andere layer over me beeld te liggen die alles vertekend
Is een layer met daarop wat info over de server met de tijd van de server enzo

Heb het over de pc versie

Zie linkje voor screenshot
http://i49.tinypic.com/314r13c.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 19:39:
[...]

Zucht...
Ik bewonder je eerlijkheid....das eigenlijk ook wel het enige wat ik bewonder
100% mee eens

Als je niet op een eerlijke manier je challenges e.d. wilt halen, dan ben je in mijn ogen het niet waard het spel te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:09:
[...]

100% mee eens

Als je niet op een eerlijke manier je challenges e.d. wilt halen, dan ben je in mijn ogen het niet waard het spel te spelen.
mwa, ben ik het niet helemaal mee eens. Als jij challenges wil halen op deze manier, ga je gang, zolang de rest van de spelers er geen last van hebben (killstreaks dus).

ik bedoel, ik speel voornamelijk Harcore HQ. Als 2 gaan boosten in een hoekje voor weapon unlocks, dan spelen we 5 vs 5 en hebben we er verder geen last van... Gaan er 2 lopen boosten voor killstreaks, Tjah dan is het een ander verhaal.

Maar feit blijft dat de challenges , zeker voor de unlocks, best te doen zijn. 't kost alleen wat tijd. Heb zelf mijn penetration kills gehaald door HC te spelen met bling, waardoor je er weinig op moet inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
Ik gebruik eigelijk altijd wel FMJ, puur omdat als ik iemand te laat zie en een hoek omrent ik hem alsnog kan neerhalen (Speel alleen HC games). Bling is inderdaad een goeie combo als je met meerdere challenges bezig bent (Silencer e.d.) Enige waarbij ik hulp bij heb geroepen is die Gamewinning kill met een Crate, dat is vrijwel impossible als je zoiets wilt halen in een normale game. Rest van mn challenges haal ik 100% zelf ^_^ Momenteel bezig met Danger Close, oftewel, veel gevloek op het veld doordat ik een Nade Launcher en Thumper gebruik >_< Laat me voor de rest koud voor de rest, zodra ik klaar ben dump ik ze, zelf een aardige hekel aan Tubers, tis dat ik het voor challenges doe. Hierna Lightweight & Marathon... *yuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 18:14:
Heel sneu :N

ga lekker een ander spel spelen ofzo :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Gisteren bij het opstarten van mw2 wordt ik opeens gekicked en daarna blijken mijn classes 'corrupted'...
Ik geraak wel in een spel, maar het ziet er zeer vreemd uit met overlayers en 'server times' en dergelijke.

Ik speel de PC versie gebruik geen hacks.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hierboven: vreemd, Durdan 5 posts boven jouw post heeft hetzelfde probleem.

Ik ga straks maar eens kijken of ik ook niet dat probleem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz de leden van Nextgentactics hebben wel aardige experimenten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-09 10:43

Tijn96

In speed we trust

Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 08:01:
Hallo,

Gisteren bij het opstarten van mw2 wordt ik opeens gekicked en daarna blijken mijn classes 'corrupted'...
Ik geraak wel in een spel, maar het ziet er zeer vreemd uit met overlayers en 'server times' en dergelijke.

Ik speel de PC versie gebruik geen hacks.

Iemand een idee?
ik heb dat niet maar ik heb wel dat ik als ik tab druk ik alle ping van iedereen kan zien :P niet dat ik me er aan irriteer maar toch.

en over dat killstreaks halen of zo (ten eerste ik snap de helft niet van wat hier gezegd wordt maar ok :p) ik heb nu wel een mooi combo voor m'n killstreak en haal ze steeds vaker. 4kills die bom die je zelf kunt besturen (kan ff niet op de naam komen) 6kills attack helicopter 8 kills pavelow.
ik gebruik hardline vandaar.

wat ik overigens niet snap is dat allemaal gasten in-game over elkaar gaan lopen zeiken als: g18 noob of noobtuber (ik weet zoiezo niet eens wat het betekent (kan iemand mij dat ff zeggen)) of hacker terwijl zelf gewoon niet kunnen spelen. :'(

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:21:
Hmmz de leden van Nextgentactics hebben wel aardige experimenten :X

[video]
hoe krijgen ze het voor elkaar om 1000 exp per kill te krijgen? :+

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Tijn96 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:54:
[...]

hoe krijgen ze het voor elkaar om 1000 exp per kill te krijgen? :+
dubbel XP weekend ofzo?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
Tijn96 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:50:
[...]

[...]

wat ik overigens niet snap is dat allemaal gasten in-game over elkaar gaan lopen zeiken als: g18 noob of noobtuber (ik weet zoiezo niet eens wat het betekent (kan iemand mij dat ff zeggen)) of hacker terwijl zelf gewoon niet kunnen spelen. :'(
Je zou kunnen zeggen dat elk wapen in het spel voor noobs en pussies zijn.
Zo heb je de:
-G18 machine pistols, akimbo, onoverwinnelijk op medium/close range
-Grenade Launcher, one shot kill op elke afstand, gewoon rondrennen met je launcher uit = kills!
-Rangers, sawn off shotguns die one shot kill zijn
-UMP, een submachine gun die lijkt op een volwaardige assault rifle
-RPG's, rocket launchers, hetzelfde verhaal als de grenade launcher

Zo zijn er meer voorbeelden te verzinnen, eigenlijk is geen een wapen goed, en als je wel een moeilijk wapen gebruikt, like MP5k, dan ben je een hacker als je ownt :)
En waarschijnlijk vinden sommige mensen de MP5k weer voor noobs.
Het is een soort vicieuze cirkel...

@ hierboven, Search and Destroy, standaard 500 punten + 500 met headshot, geloof ik...

[ Voor 3% gewijzigd door k4kl44s op 20-06-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

dan zou het 200xp zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Tijn96 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 12:13:
[...]

dan zou het 200xp zijn
Search and destroy... 500 normaal 1000 dubble xp

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k4kl44s schreef op zondag 20 juni 2010 @ 12:08:
[...]

Je zou kunnen zeggen dat elk wapen in het spel voor noobs en pussies zijn.
Zo heb je de:
-G18 machine pistols, akimbo, onoverwinnelijk op medium/close range
-Grenade Launcher, one shot kill op elke afstand, gewoon rondrennen met je launcher uit = kills!
-Rangers, sawn off shotguns die one shot kill zijn
-UMP, een submachine gun die lijkt op een volwaardige assault rifle
-RPG's, rocket launchers, hetzelfde verhaal als de grenade launcher

Zo zijn er meer voorbeelden te verzinnen, eigenlijk is geen een wapen goed, en als je wel een moeilijk wapen gebruikt, like MP5k, dan ben je een hacker als je ownt :)
En waarschijnlijk vinden sommige mensen de MP5k weer voor noobs.
Het is een soort vicieuze cirkel...

@ hierboven, Search and Destroy, standaard 500 punten + 500 met headshot, geloof ik...
Je hebt gelijk, iedereen haat andere dingen, maar je kan wel duidelijk klasseren wat het meeste gehaat wordt, gewoon door af te gaan wat er in de chat geroepen wordt en dat zijn volgens mij toch vooral:

-g18 runners
-noobtubes

Dat zijn ook de dingen waar ik mij het meest aan erger, daarbij komt nog het commando perk wat ik volstrekt belachelijk vind, maar dat is weer mijn mening. In tegenstelling tot andere mensen zijn de frustratievlakken bij mij dus beperkt tot de dingen die het gros van de spelers irriteert, maar zelfs dan maak ik me er niet mateloos druk om.

EDIT:
behalve hackers/cheaters, die verdienen de kogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Xenomorphh schreef op zondag 20 juni 2010 @ 12:17:
[...]

Search and destroy... 500 normaal 1000 dubble xp
ja idd net gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
Knife runners vind ik ook best irri, het is toch een shooter.
Alhoewel hou je gewoon dat wat in het spel zit uiteraard gebruikt word.

Maar kreeg laats even een reactie van zon kereltje die dacht dat ik cheatte
I hope your kids die from longcancer...

Gaat redelijk ver soms helaas

[ Voor 64% gewijzigd door S.J_84 op 20-06-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pornflakes schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:15:
Knife runners vind ik ook best irri, het is toch een shooter.
Alhoewel hou je gewoon dat wat in het spel zit uiteraard gebruikt word.

Maar kreeg laats even een reactie van zon kereltje die dacht dat ik cheatte
I hope your kids die from longcancer...

Gaat redelijk ver soms helaas
gaat er inderdaad over, maar je moet dan de mentaliteit hebben om er niet op te reageren, waarschijnlijk is het een kind van +- 12 jaar dat geen idee heeft van de ernst van de ziekte, slechte opvoeding, slechte jeugd of gewoon een veel te verslaafd iemand. Als ik zo'n opmerkingen krijg ben ik gewoon blij dat ik WEL een normaal leven kan leiden zonder mw2.

Het is in zekere zin wel grappig om te zien hoe het gamen (en vooral de mentaliteit er rond) is veranderd, als je 4 jaar terug gaat, dan had je geen cod waar zo'n dingen gezegd werden (tenzij dat in cod1, 2 of 3 ook zo was, die heb ik nooit gespeeld, toch niet in mp allesinds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Laatst online: 12-09 15:19
Ach ja. Ik ben, naar tegenspelers' zeggen, in totaal nu zo'n 5 x gereport vanwege vermeend cheaten. Zwak vind ik het. Als je niet tegen je verlies kunt, start dan een private party zonder vrienden. Verlies je in ieder geval niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Je kunt toch niets reporten via Steam? Die doen daar niet aan voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Voor een noobtuber worden uitgemaakt omdat je 1 keer een RPG doodschiet.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Dus er kwam ineens een RPG voorbij rennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

bram1984 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:50:
Dus er kwam ineens een RPG voorbij rennen?
Nee, zag hem staan schieten en denk even een granaat in zijn nek en vervolgens word ik uitgemaakt voor noob, terwijl die gozer heel de tijd staat de RPG-en vanaf 1 plek.

Net zoals dat ik voor cheater werd uitgemaakt voor een lvl 15 sniper/camper omdat ik hem van achteren knifede, want hij had mij niet horen aankomen (duh ninja-pro).

[ Voor 3% gewijzigd door MeNTaL_TO op 20-06-2010 17:08 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
Heraclius schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:48:
Je kunt toch niets reporten via Steam? Die doen daar niet aan voor zover ik weet.
Ach, je kunt een poging wagen: bij hun profile page, en dan iets van report misabuse ofzoiets..... Maar ik heb er niets van gehoord verder dus maak me ook totaal geen zorgen erom. Het is gewoon irritant dat die jochies zo slappe hap zijn. Een flink aantal spelers meent dat ze alleen kunnen verliezen dankzij cheaten/tubes/akimbo/de hele reutemeteut.

Verder nog iets leuks meegemaakt. Na het potje kreeg ik de accolades most time spent running/most distance covered/most time spent prone xD. Heb ik niet vaak meegemaakt die :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
Sommige dingen moet je aan gewend raken met deze game, alhoewel dat soms lastig is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ff paar potjes gespeeld FFA, kom ik ineens in een server waar ik 1 kill maak en ben gelijk lvl 70 :S
Is er iemand die dit wel eens heeft mee gemaakt? En kan ik het nog terug draaien? ( wil het graag met eigen skills halen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:58:
Zojuist ff paar potjes gespeeld FFA, kom ik ineens in een server waar ik 1 kill maak en ben gelijk lvl 70 :S
Is er iemand die dit wel eens heeft mee gemaakt? En kan ik het nog terug draaien? ( wil het graag met eigen skills halen )
Er is niet voor niets een zoekfunctie op GoT.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 15:12

codex

Geen OpenAI agent :)

YoupS schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:14:
[...]

Ach, je kunt een poging wagen: bij hun profile page, en dan iets van report misabuse ofzoiets..... Maar ik heb er niets van gehoord verder dus maak me ook totaal geen zorgen erom. Het is gewoon irritant dat die jochies zo slappe hap zijn. Een flink aantal spelers meent dat ze alleen kunnen verliezen dankzij cheaten/tubes/akimbo/de hele reutemeteut.

Verder nog iets leuks meegemaakt. Na het potje kreeg ik de accolades most time spent running/most distance covered/most time spent prone xD. Heb ik niet vaak meegemaakt die :P
Reporten heeft geen enkel nut, Valve vertrouwd heilig op (het onbetrouwbare) VAC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vraag me af wat mensen (op de PC) fijner vinden: een hoge of lage mouse sensitivity? Ik heb liever een iets hogere sensitivity, dan kan ik lekker snel reageren als ik in m'n ooghoek iemand zie opduiken. Blijkbaar ben ik daar best goed in, want ik hoor heel vaak mensen zeggen dat ze denken dat ik cheat... "I can see you snap to the targets". Dat neem ik dus als compliment, blijkbaar reageer ik soms zo snel dat mensen denken dat ik een aimbot gebruik :p Helaas negeren ze dan die keren dat ik heel snel naast iemand mik... Of dat ik naar een teammate snap omdat ik dacht dat het een enemy was :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:21:
Ik vraag me af wat mensen (op de PC) fijner vinden: een hoge of lage mouse sensitivity? Ik heb liever een iets hogere sensitivity, dan kan ik lekker snel reageren als ik in m'n ooghoek iemand zie opduiken. Blijkbaar ben ik daar best goed in, want ik hoor heel vaak mensen zeggen dat ze denken dat ik cheat... "I can see you snap to the targets". Dat neem ik dus als compliment, blijkbaar reageer ik soms zo snel dat mensen denken dat ik een aimbot gebruik :p Helaas negeren ze dan die keren dat ik heel snel naast iemand mik... Of dat ik naar een teammate snap omdat ik dacht dat het een enemy was :p
Ik verkies eerder hoge sensitivity, ik speel met een razer diamondback 3g op 1800dpi. En ik maak hetzelfde mee als jij.

Lage sensitivity is niet echt iets voor mij, en ook niet echt een optie aangezien ik als muismat de kleinste versie heb van de razer goliathus.
Nu ja, 1800dpi is nog niet zo gevoelig als je ziet dat er tegenwoordig muizen zijn met een overkill dpi van 5600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Laatst online: 08-09 15:17
Zojuist ook maar weer eens een paar potjes FFA gespeeld op de 360. Het was weer meteen raak met nuke boosters.. Ik ben begonnen met het feestje verstoren met de gradenier class. Nadat ik daarmee klaar was heb ik ze allemaal een message gestuurd dat ik ze aangegeven had en dat ze gebanned zouden worden..

Een van de jongens nodigde me uit in zijn party en begon bijna huilend te vertellen dat hij niet wist dat dit de consequenties waren... Ik heb me kapot gelachen. Ik had hem namelijk niet aangegeven, maar hij had er echt super veel spijt van!

Toch maar weer terug naar TDM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Beste allemaal, ik en mijn vervelende clanvriendjes zitten nu al een kwartier tegen een connecting to IWNET scherm aan te kijken.
Zijn er meer mensen met deze problemen?

:S :S :S :S :S

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:40:
[...]

Ik verkies eerder hoge sensitivity, ik speel met een razer diamondback 3g op 1800dpi. En ik maak hetzelfde mee als jij.

Lage sensitivity is niet echt iets voor mij, en ook niet echt een optie aangezien ik als muismat de kleinste versie heb van de razer goliathus.
Nu ja, 1800dpi is nog niet zo gevoelig als je ziet dat er tegenwoordig muizen zijn met een overkill dpi van 5600.
Ik vind al die dure muizen sowieso maar onzin. Ik heb een crappy Logitech Click! muis (iets van 10 euro), en geen muismat. Werkt prima, nooit problemen mee gehad. Heb wel eens met zo'n dure muis gespeeld (op lan parties) maar voelde echt geen verschil...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PiRiVi schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:49:
Beste allemaal, ik en mijn vervelende clanvriendjes zitten nu al een kwartier tegen een connecting to IWNET scherm aan te kijken.
Zijn er meer mensen met deze problemen?

:S :S :S :S :S
Heb even gekeken voor je, kan ook niet connecten. Ook in CoD4 / CoD2 geen response van de master server, lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:52:
[...]

Heb even gekeken voor je, kan ook niet connecten. Ook in CoD4 / CoD2 geen response van de master server, lol :+
Al hun websites liggen er ook uit zo lijkt het, steam client zelf kent geen problemen...
Iemand suggesties, zou downloadregion ermee te maken kunnen hebben, die heb ik voor mappack aangepast naar een USA server...
Aan de andere kant ook gasten zonder dat pack hebben de problemen, laat ook maar...
Op welke website zou je kunnen lezen wat er aan de hand is (de steam community fora zelf doen het niet...) :O :O :O

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:51:
[...]

Ik vind al die dure muizen sowieso maar onzin. Ik heb een crappy Logitech Click! muis (iets van 10 euro), en geen muismat. Werkt prima, nooit problemen mee gehad. Heb wel eens met zo'n dure muis gespeeld (op lan parties) maar voelde echt geen verschil...
Uhm, ik was vroeger ook sceptisch over zo'n game muis, maar toen mijn oude benq wireless muis het begaf (400dpi w00t), ben ik toch maar voor een razer gegaan. En dit is zowaar 1 van mijn beste elektronica aankopen ooit. Ik kon prima spelen met die oude muis, en stond toen ook regelmatig hoog geclasseerd, maar met zo'n game muis gaat alles gewoon veel vlotter.

Het is niet zo dat je met zo'n muis een competitive advantage krijgt in doorsnee match imho, je zal dus met een nieuwe muis niet van plaats 10 naar 1 stijgen oid, daar heb je nog altijd je eigen skills voor nodig. Je zal het enkel merken als je skills goed genoeg zijn zodat je er ook baat bij hebt.

Naast de technische specificaties, ligt zo'n muis trouwens veel beter in de hand (als je de juiste keus maakt tenminste) en glijd vooral veel beter.

In het algemeen hangen zo'n dingen uiteraard altijd af van persoon tot persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Laatst online: 09-10-2024
Hangt er wat vanaf wat je hoge sensitivty noemt.

Zelf heb ik een CM Storm Sentinel Advance en die gaat tot 5600DPI maar dat is gek veel.
Daar mijn hartkloppingen beweegt de muis al :+

Staat ingesteld op 1600DPI en ik draai vrij snel heen en weer vind ik wel prettig.
Vroeger had ik een G9 en die stond op 1800 geloof ik.

Maar ben toe aan een nieuwe muis, Roccat Kone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:16
aarondk1 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 23:08:
Hangt er wat vanaf wat je hoge sensitivty noemt.

Zelf heb ik een CM Storm Sentinel Advance en die gaat tot 5600DPI maar dat is gek veel.
Daar mijn hartkloppingen beweegt de muis al :+

Staat ingesteld op 1600DPI en ik draai vrij snel heen en weer vind ik wel prettig.
Vroeger had ik een G9 en die stond op 1800 geloof ik.

Maar ben toe aan een nieuwe muis, Roccat Kone?
Lulz, die muis heb ik ook 8)7

Bij mij staat ie meestal op 2800DPI (ook voor desktop use).
Als ik ga sniperen klik ik hem meestal wel hoger, meestal naar 3600.
Doet het verder prima.

Ik denk trouwens ook dat het met die muizen een psychische kwestie is. Je kan het raar vinden, maar ik speel met mijn CM beter dan met mijn MX620. Ookal staan ze ongeveer hetzelfde ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vroeger nog een oude dell muis. Toen ik mijn Cyber Snipa Stinger kreeg was dat echt een verademing. Helaas heb ik nu zovaak met de FAL gespeeld dat de linkermuisknop gaar is :+ Dus zit nu op een MX518, vind de macroknopjes alleen wel klein in vergelijking met de stinger.
Speel op 1800 DPI, maar dat is ook wel voldoende op 1280x1024 lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
Ik speel dan nog best laag, (mx518), op 1200 DPI, dat werkt het beste voor me. Heb het wel een tijdje geprobeerd op 1800, maar dat is me te snel. Zeker als je snipet overshoot je nog wel eens je target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Na 2 weken Turkijë ben ik vannacht weer teruggekomen en vanavond weer wezen spelen. Na een paar potjes al een killstreak van 24 ( :+ ). Niet dat dit zo boeiend was maar het was wel grappig dat ik dit had in rundown dmv Predator -> Harrier -> Pave Low en een aantal knifekills.

Voor de vakantie vond ik het al leuk om te knifen en heb er een class voor ingericht en de meest prachtige plaats om te kniferunnen is toch wel Wasteland. Veel spelers die snipen en alleen door de scope turen en dan vergeten dat er snelle rakkers van achter kunnen komen. :P

In andere maps blijf ik liever bij de FAL + Holo en vanavond ging erg lekker. In totaal 7 challenges gehaald en daar wordt ik wel vrolijk van. Alleen die scavenger PRO challenge duurt te lang. Daar zal ik nog wel even mee bezig blijven evenals SitRep.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:58:
Google is zoals altijd je vriend; via mw2 rank hack eam kun je je stats/badges/challenges naar believen aanpassen. Bizar dat het kan. :F

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.