Same here, is gewoon lag denk ik. Moet gewoon puur geluk hebben wil je het winnen, en als je zelf geen commando hebt en de ander wel leg je het sowieso af, dan kan hij gewoon van 5 meter al op die knop raggen en jij nog lang niet.Noxa schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:23:
Iemand enig idee hoe het komt dat mijn Melee attack altijd te laat is. Ik heb alleen een melee attack als ik iemand van achter besluip. Van voren ben ik ALTIJD te laat, zelfs met Commando Pro en knife attachement. Is mijn controller gewoon brak of wat?
Irriteert me mateloos dat ik neer gehaald wordt en als ik respawn met m'n arm sta te zwaaien in het niets. Ik ben gewoon altijd te laat.
Zou het niet veel leuker zijn als er iets van een 'evade knife' actie in het spel zat? Zoiets als in de spec-ops om honden af te weren, dat je precies op tijd op een knop moet drukken. Dat zou wel leuk zijn, dat je in ieder geval zelf nog iets er tegen kan doen. Wel moeilijk maken dan zodat het echt alleen lukt als je het ziet aankomen, anders is knifen weer helemaal nutteloos.