[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.170 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Noxa schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:23:
Iemand enig idee hoe het komt dat mijn Melee attack altijd te laat is. Ik heb alleen een melee attack als ik iemand van achter besluip. Van voren ben ik ALTIJD te laat, zelfs met Commando Pro en knife attachement. Is mijn controller gewoon brak of wat?

Irriteert me mateloos dat ik neer gehaald wordt en als ik respawn met m'n arm sta te zwaaien in het niets. Ik ben gewoon altijd te laat.
Same here, is gewoon lag denk ik. Moet gewoon puur geluk hebben wil je het winnen, en als je zelf geen commando hebt en de ander wel leg je het sowieso af, dan kan hij gewoon van 5 meter al op die knop raggen en jij nog lang niet.

Zou het niet veel leuker zijn als er iets van een 'evade knife' actie in het spel zat? Zoiets als in de spec-ops om honden af te weren, dat je precies op tijd op een knop moet drukken. Dat zou wel leuk zijn, dat je in ieder geval zelf nog iets er tegen kan doen. Wel moeilijk maken dan zodat het echt alleen lukt als je het ziet aankomen, anders is knifen weer helemaal nutteloos.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:29:
[...]

ja, secondary moet wel pistol zijn..
ik wil red carpet title, die is moeilijk man.
Valt wel mee, ik heb 'm gehaald op Afghan, door danger close te gebruiken en wachten tot enemy team gespawntrapt op C. dan inroepen en hup, kom maar met die combo })

BTW, weet iemand nog een secondary voor de MP5K?
Vind het wel een lekkere gun maar shotgun is overbodig vanwege hoge rate of fire, het is eigenlijk al een soort van machine pistol. RPG dan maar?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2010 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 08:35
ik heb bij alles bijna secundair gewoon stinger gebruik meestal men primary of ik knife dusja :)

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik ben maar eens begonnen met OMA :)

En verrek na een paar potje zit ik al op zoveel kills. Inmiddels al OMA IV geloof ik. (moet 120 kills halen)
Verder speelde ik ook eens Ground war en dat bevalt me wel.

Moet nog een stuk of 4 headshots en dan heb ik mijn Fall camo voor de TAR-21 O+

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik gebruik als secondary eigenlijk altijd de Beretta M9. Sterker nog, ik gebruik het ding intussen zo vaak dat het haast een primary te noemen is :p

Beretta M9 met FMJ + Mags, Bling en Stopping Power. 3e perk naar smaak toevoegen.
De combinatie FMJ en Stopping Power maakt dat 2-3 schoten vaak genoeg is, en dat ding double tapt echt fantastisch omdat ie ontzettend accuraat is, dus dat heb je zo afgevuurd.

Verder heb ik te weinig ervaring met andere secondaries dan de SPAS om er 1 aan te bevelen. Ik vind handguns gewoon te cool om mezelf te verlagen tot een g18 ofzo :p

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

FMJ verhoogt de damage van een wapen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueberry33
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01-2023
boys ben opeens van lvl 42 naar 70 geschoten en heb alle wapens. dit komt wel vaker voor heb ik gehoord maar iemand enig idee hoe je dit kan veranderen?

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, een M9 met FMJ en Ext Mags... wat een waste of perks/attachments. Je weet dat FMJ geen extra damage doet toch? Of wil je mensen met een handgun afknallen achter een bakstenen muur? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:12
Mijn favoriete secondary blijft toch de AA12 + Ext. mags.
De SPAS is ook wel relaxed maar daar miste ik nog weleens mee en dan duurde het reloaden te lang en ging ik dood.
De range van de AA12 is niet denderend, maar van dichtbij is 'ie zooo snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 15:12

codex

Geen OpenAI agent :)

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:33:
[...]

Valt wel mee, ik heb 'm gehaald op Afghan, door danger close te gebruiken en wachten tot enemy team gespawntrapt op C. dan inroepen en hup, kom maar met die combo })

BTW, weet iemand nog een secondary voor de MP5K?
Vind het wel een lekkere gun maar shotgun is overbodig vanwege hoge rate of fire, het is eigenlijk al een soort van machine pistol. RPG dan maar?
Ik zou een pistool gebruiken, magnum of M9. Daar kan je snel naar switchen als je kogels op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-09 10:43

Tijn96

In speed we trust

superbassie schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 00:33:
Mijn favoriete secondary blijft toch de AA12 + Ext. mags.
De SPAS is ook wel relaxed maar daar miste ik nog weleens mee en dan duurde het reloaden te lang en ging ik dood.
De range van de AA12 is niet denderend, maar van dichtbij is 'ie zooo snel!
me 2 ik heb alleen nog een ext. mags. maar ik wordt wel vaker als noob uitgescholden omdat ik heb gebruik. zal mij een worst wezen want ik kill die mensen toch wel en het liefst nog met een aa-12. :+

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ik gebruik altijd

1.RPG
2. AA12
3. Model 1887 :+

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Blueberry33 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:36:
boys ben opeens van lvl 42 naar 70 geschoten en heb alle wapens. dit komt wel vaker voor heb ik gehoord maar iemand enig idee hoe je dit kan veranderen?
Hmm hackservers...

Zoek en gij zult vinden.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 12:09

Soggney

Zeekomkommer

Ik heb de aa-12 nog nooit een kans gegeven, zelf speel ik liever met de spas, ranger of models
Misschien straks toch mijn classes eens aanpassen
Sc0rPi0N schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:58:
[...]

Hmm hackservers...

Zoek en gij zult vinden.
Niemand zoekt er naar, men komt deze gewoon tegen (gelukkig ik nog niet)

[ Voor 46% gewijzigd door Soggney op 16-06-2010 10:03 ]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 08:10:
[...]

Ik zou een pistool gebruiken, magnum of M9. Daar kan je snel naar switchen als je kogels op zijn.
een pistol is idd handig dan vooral als je veel vijanden in een korte tijd doodschiet en je zou moeten reloaden, is de switch naar je handgun veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Soggney schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:01:
..
:F

Ik had het over de oplossing om je rang weer te herstellen niet hoe je er op zou kunnen komen.
En nee liefst zou ik een goede oplossing willen tegen al die aimbotters en wallhackers en zeker de hacked servers.

[ Voor 10% gewijzigd door Frostbite op 16-06-2010 10:15 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 20:29

Flabergasted

Prepare to die !

[b][message=34189592,noline]
Ja belachelijk dat dat gewoon dus kan !!

Gisteravond voor het eerst tegengekomen op Rust map.
Iedereen kon vliegen ( wel even een heel apart gevoel dat dat ineens kon :*) ) en alleen maar snipergeweren.

Je bent ineens level 70 & alles unlocked. Weg uitdaging .....
3e keer prestige en weer moeizaam vanaf 1 beginnen, had er eigenlijk geen zin meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Laatst online: 12-09 12:09

Soggney

Zeekomkommer

Sc0rPi0N schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:14:
[...]

:F

Ik had het over de oplossing om je rang weer te herstellen niet hoe je er op zou kunnen komen.
En nee liefst zou ik een goede oplossing willen tegen al die aimbotters en wallhackers en zeker de hacked servers.
De beste oplossing is backup van je profiel elke keer je je computer opstart (eigenlijk elke keer je cod start maar swat), Zelf run ik de batch die mijn profiel back-upped elke keer ik cod opstart, via een klein zelfgeschreven programmatje wordt elke keer ik cod opstart eerst mijn profiel gebackupped vooraleer de game start, ik ben nu aan het uitzoeken of dit ook mogelijk is als ik via steam cod opstart. Als me dat is gelukt zet ik het hier wel op tweakers.
Dan kan ik bij een hacked server direct mijn profiel terugplaatsen naar het begin van mijn gamesessie
Maar als dit niet op voorhand in orde is, kan je deze ongeveer terugplaatsen met een rankeditor

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

of gewoon eerst steam afsluiten in taakbeheer, en dan pas CoD of internet stekker er uit terwijl je het afsluit.
gister gingen trouwens alle potjes zeer slecht telkens domination met ~ 100-200 verloren (dus maar 1 vlag en de 2de maar niet krijgen.)
en toen in eens de map crash en dat ging heerlijk, (1x chopper gunner, 4x harrier, 3 predator en nog wat uav's/uav jammers.)
vooral die 4x harrier was lekker bezig :)

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

M9 extended mags secondary.

Gets me tripple sprays.

Je switcht supersnel naar pistol dus als je moet laden kan je bijna gewoon door blijven schieten. En ik ben redelijk snel met mijn trigger :P ideaal als secondary vooral naast snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Is de M9 beter dan de USP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik speel op HC altijd met de USP.. Trekt iets sneller, en ik vind hem prettiger.. ik denk dat ze ongeveer gelijk zijn qua range..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik heb ergens gelezen dat je op het moment dat je merkt dat je in een hacked server terecht gekomen bent, er een eenvoudige manier is om te voorkomen dat je level, challenges en je stats aangepast worden:

Je blijft gewoon in de server (MW2 niet afsluiten)
Je gaat met Alt+Esc naar je bureaublad
Je gaat naar taakbeheer
Je sorteert op geheugengebruik (MW2 gerelateerde processen staan dan bovenaan)
Je selecteerd en eindigd het juiste proces.
Je kunt zien dat het gelukt is, MW2 is dan namelijk niet meer actief in je taakbalk.

Ik heb nog geen problemen gehad met servers waarin mijn challenges vrijgekomen zijn, wel een keer een levelhack meegemaakt, maar dat maakte voor mij geen reet uit want ik ben level 70 1e prestige en dat ben ik voorlopig ook nog wel even, ben al mijn challenges aan het halen.

Is er iemand die dit wellicht al geprobeerd heeft?
Ben namelijk erg benieuwd of dit inderdaad werkt; erg simpel en snel, zonder backup e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Bijltje666 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:54:
Ik heb ergens gelezen dat je op het moment dat je merkt dat je in een hacked server terecht gekomen bent, er een eenvoudige manier is om te voorkomen dat je level, challenges en je stats aangepast worden:

Je blijft gewoon in de server (MW2 niet afsluiten)
Je gaat met Alt+Esc naar je bureaublad
Je gaat naar taakbeheer
Je sorteert op geheugengebruik (MW2 gerelateerde processen staan dan bovenaan)
Je selecteerd en eindigd het juiste proces.
Je kunt zien dat het gelukt is, MW2 is dan namelijk niet meer actief in je taakbalk.

Ik heb nog geen problemen gehad met servers waarin mijn challenges vrijgekomen zijn, wel een keer een levelhack meegemaakt, maar dat maakte voor mij geen reet uit want ik ben level 70 1e prestige en dat ben ik voorlopig ook nog wel even, ben al mijn challenges aan het halen.

Is er iemand die dit wellicht al geprobeerd heeft?
Ben namelijk erg benieuwd of dit inderdaad werkt; erg simpel en snel, zonder backup e.d.
Ik kan me herinneren dat elke keer als mijn pc crashte (HD5870 problemen) ik mijn behaalde score die sessie ook kwijt was.
Haalde je een challenge , crashte je pc (bijvoorbeeld verticale strepen) en na het opnieuw opstarten had je hem weer niet gehaald.

Klinkt logisch want na het afsluiten van MW2 synchroniseert hij pas (Steam)

Ben benieuwd. Het is niet de mooiste oplossing maar misschien wel de snelste

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Kan je 2 frag grenades bij je hebben?! Ik gebruik sinds kort weer frag grenades, natuurlijk in combinatie met scavenger. Op een gegeven moment had ik 2 frag grenades bij me...Had ik nog nooit gezien. Met semtex is het in ieder geval niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
monnick schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:35:
Kan je 2 frag grenades bij je hebben?! Ik gebruik sinds kort weer frag grenades, natuurlijk in combinatie met scavenger. Op een gegeven moment had ik 2 frag grenades bij me...Had ik nog nooit gezien. Met semtex is het in ieder geval niet mogelijk.
Met een frag volgens mij ook niet
alleen stun enzo heb je er 2 van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

monnick schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:35:
Klopt, ik heb het ook een keer gehad. Je moet dan iets speciaals doen, weet niet meer wat. Op dat moment heb je al een nade en krijg je er eentje extra en heb je er dus totaal twee. Het is sowieso met scavenger dat je het voor elkaar krijgt. Ik weet niet meer hoe :?

Misschien kan iemand het 'trucje' bevestigen ?

[ Voor 6% gewijzigd door NeoMe op 16-06-2010 13:43 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

chimera2 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:40:
[...]

Met een frag volgens mij ook niet
alleen stun enzo heb je er 2 van
Van smoke grenade's heb je er ook maximaal 1 bij je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, ik weet nog met CoD4.. die 3x Frag perk, en dan op een map als Wet Work was het vaak 50% grenade kills :P

Het is maar goed dat die perk er niet meer in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Blue-Tiger schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:42:
[...]

Van smoke grenade's heb je er ook maximaal 1 bij je.
Smokes wel. Frag is equipment en das altjid maar 1 voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ik had het idee dat je de volgorde van je killstreaks kon kiezen (in het killstreakscherm eerst die kiezen waarmee je wil beginnen)? Dus 8 kills maken en dan kiezen dat je eerst je UAV wil hebben alvorens je een Stealth laat overvliegen met DCpro.... iemand een idee?
Speel op PS3

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:59:
Lol, ik weet nog met CoD4.. die 3x Frag perk, en dan op een map als Wet Work was het vaak 50% grenade kills :P

Die perk was juist in de Killhouse map ook erg handig, standaard veel frag kills. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

@simons
bedoel je dat je kan kiezen welke killstreaks of dat je als je in een game alle 3 killstreaks heb gehaald, maar geen een hebt gebruikt dat je eerst je UAV wil (bijvoorbeeld als je UAV, stealthbomber choppergunner hebt.)
want dat 2 kan namelijk niet.
als je 1 hebt gehaald kan je die gebruiken maar als je bijna per direct je 2de haalt kan je niet eerst de 1ste gebruiken.

Edit: ik hoop trouwens wel dat je hardline aan hebt want anders wordt stealth bomber erg lastig (met 8 kills) :)

[ Voor 12% gewijzigd door CorVus op 16-06-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
simons schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:18:
Ik had het idee dat je de volgorde van je killstreaks kon kiezen (in het killstreakscherm eerst die kiezen waarmee je wil beginnen)? Dus 8 kills maken en dan kiezen dat je eerst je UAV wil hebben alvorens je een Stealth laat overvliegen met DCpro.... iemand een idee?
Speel op PS3
dit kan helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

CorVus schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:32:
@simons
bedoel je dat je kan kiezen welke killstreaks of dat je als je in een game alle 3 killstreaks heb gehaald, maar geen een hebt gebruikt dat je eerst je UAV wil (bijvoorbeeld als je UAV, stealthbomber choppergunner hebt.)
want dat 2 kan namelijk niet.
als je 1 hebt gehaald kan je die gebruiken maar als je bijna per direct je 2de haalt kan je niet eerst de 1ste gebruiken.
Het ging mij om de volgorde van de gekregen killstreaks, en ik meende me te herinneren dat (in het keuze scherm van de killstreaks) welke je als eerste aanvinkt je ook als eerste mag inzetten indien je alle drie de killstreaks had behaald.
Ben bezig met het behalen van Red Carpet maar dat vlot niet echt... al wel allerlei strategieen bedacht (gelezen oa hier) maar dat vlot nog niet. Dus had ik het briljante idee (uhum) om te kiezen voor de killstreaks Emergency airdrop, Uav en Stealth bomber. Sneaken naar een plek, wachten totdat mijn maatjes aan de andere kant van de map zijn, Emergency airdrop, Uav aan en dan vrolijk wachten totdat de vijandelijke bijtjes rondom de packages zwemen en dan Stealth met DCpro erop.... maar als ik het goed begrijp moet ik het anders doen.....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

Opzich kan het wel, maar dan moet je je UAV bewaren tot je de emergency airdrop hebt.
dan die gooien en dan UAV en nog 1 kill maken voor stealthbomber.
wel groter risico maar goed, en trouwens in groundwar zie ik vaak genoeg uav dus misschien moet je daar op wachten dan maar dat is ook niet alles.

btw wel goede tip ga ik ook nog wel eens proberen.

[ Voor 0% gewijzigd door CorVus op 16-06-2010 15:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
NeoMe schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:41:
[...]

Klopt, ik heb het ook een keer gehad. Je moet dan iets speciaals doen, weet niet meer wat. Op dat moment heb je al een nade en krijg je er eentje extra en heb je er dus totaal twee. Het is sowieso met scavenger dat je het voor elkaar krijgt. Ik weet niet meer hoe :?

Misschien kan iemand het 'trucje' bevestigen ?
Nu wordt ik ook wel benieuwd hoe ik het voor elkaar heb gekregen :p Ik had de twee frags op de Xbox 360 - Demolition - Highrise. Speelde met een Scar en AA-12. Ik heb al even zitten googelen maar ik kan verder niks vinden over hoe je 2 granaten zou krijgen??? Het was toch echt zo, heb ze ook direct allebei gegooid en ze ontploften beide. :)

EDIT: @ hieronder: nee dat weet ik zeker :)

[ Voor 3% gewijzigd door monnick op 16-06-2010 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Weet je zeker dat je niet meteen een nieuwe op pakte (met scavenger) zodra je de eerste gooide? Als je net op zo'n pakketje staat dan kan dat wel gebeuren natuurlijk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

simons schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:53:
[...]

Het ging mij om de volgorde van de gekregen killstreaks, en ik meende me te herinneren dat (in het keuze scherm van de killstreaks) welke je als eerste aanvinkt je ook als eerste mag inzetten indien je alle drie de killstreaks had behaald.
Ben bezig met het behalen van Red Carpet maar dat vlot niet echt... al wel allerlei strategieen bedacht (gelezen oa hier) maar dat vlot nog niet. Dus had ik het briljante idee (uhum) om te kiezen voor de killstreaks Emergency airdrop, Uav en Stealth bomber. Sneaken naar een plek, wachten totdat mijn maatjes aan de andere kant van de map zijn, Emergency airdrop, Uav aan en dan vrolijk wachten totdat de vijandelijke bijtjes rondom de packages zwemen en dan Stealth met DCpro erop.... maar als ik het goed begrijp moet ik het anders doen.....
Groundwar spelen, het liefst domination, zorgen dat je in een goed team komt zodat je ze kan "spawn trappen" en dan de stealth bomber erop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

monnick schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:07:
[...]
Nu wordt ik ook wel benieuwd hoe ik het voor elkaar heb gekregen :p Ik had de twee frags op de Xbox 360 - Demolition - Highrise. Speelde met een Scar en AA-12. Ik heb al even zitten googelen maar ik kan verder niks vinden over hoe je 2 granaten zou krijgen??? Het was toch echt zo, heb ze ook direct allebei gegooid en ze ontploften beide. :)
Ja, ik speelde samen met een maat van me online toen het gebeurde. Hij geloofde me niet, dus ik ging voor hem staan, en had ze allebei in een hoekje laten ontploffen. Dus ik weet ook zeker dat het kan, misschien als je iemand vermoord met zijn eigen granaat dat je er eentje extra krijgt.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
NeoMe schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:12:
[...]
misschien als je iemand vermoord met zijn eigen granaat dat je er eentje extra krijgt.
Dit heb ik best vaak gedaan (zelfs een keer een quadruple kill met een opgeraapte enemy grenade >:) ) maar ik heb er nog nooit 2 grenades voor gekregen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
NickThissen schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:23:
[...]

Dit heb ik best vaak gedaan (zelfs een keer een quadruple kill met een opgeraapte enemy grenade >:) ) maar ik heb er nog nooit 2 grenades voor gekregen.
nou het is mij nog nooit gelukt om een een grenade terug te gooien iemand tips? speel op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
chimera2 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:24:
[...]

nou het is mij nog nooit gelukt om een een grenade terug te gooien iemand tips? speel op de ps3
Op de "terug gooi" knop drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Laatst online: 12-09 13:14
chimera2 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:24:
[...]

Gewoon snel reageren. Als je te lang wacht ben je te laat en ga je er alsnog zelf aan. Zoveel tips zijn er eigelijk niet. Gewoon snel en meteen gooien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je moet gewoon geluk hebben dat de granaat dichtbij genoeg ligt. Vaak genoeg ligt hij ook net te ver weg, en om er dan nog heen te lopen is meestal te laat.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

En de meeste mensen koken de granaatjes eerst even dus als je hem wilt opvangen heb je een armpje minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
bram1984 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:25:
[...]

als jij mij de knop aan kan wijzen graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dezelfde om een granaat te gooien... Staat zelfs in beeld geloof ik (of is dat alleen in de SP?)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

NickThissen schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:11:
Weet je zeker dat je niet meteen een nieuwe op pakte (met scavenger) zodra je de eerste gooide? Als je net op zo'n pakketje staat dan kan dat wel gebeuren natuurlijk.
Stonden twee granaat icoontjes onder in beeld, dus daarom weet ik zeker dat ik er twee had. Ik heb ze ook allebei kunnen gooien erna. Zal straks eens aan die maat vragen of hij nog weet wat ik toen gedaan had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 12:49
bram1984 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:25:
[...]

Die komt niet standaard in beeld in bijvoorbeeld HC
Zal wel iets van use zijn, maar ik zelf zou het bij god niet weten.
Ren altijd veilig weg voor granaten, nu alleen nog proberen om noobtubes terug proberen te koppen....

Dat wil nog niet echt lukken 8)7 :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:52
NeoMe schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:33:
[...]

Stonden twee granaat icoontjes onder in beeld, dus daarom weet ik zeker dat ik er twee had. Ik heb ze ook allebei kunnen gooien erna. Zal straks eens aan die maat vragen of hij nog weet wat ik toen gedaan had.
Is het niet gewoon zo dat je met scavanger-pro dit krijgt? Net zoals je dan al meer ammo bij je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
KillaZ schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:36:
[...]

Die komt niet standaard in beeld in bijvoorbeeld HC
Zal wel iets van use zijn, maar ik zelf zou het bij god niet weten.
Ren altijd veilig weg voor granaten, nu alleen nog proberen om noobtubes terug proberen te koppen....

Dat wil nog niet echt lukken 8)7 :+
ik weet dat het hetzelfde knopje is om een granaat te gooien maar Bram1984 zei op de trerug gooi knop drukken maar die kan ik niet vinden ;)
maar ik ben wel goed in predator missle koppen het lijkt soms wel alsof ze het alleen op mij gemunt hebben. Maar dat zullen wel meer mensen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Als je dichtbij genoeg staat, komt er gewoon L1 of L2 in beeld hoor, als je 'm terug kan gooien.

edit: Behalve in HC?? Zou kunnen, speel niet zoveel HC meer, aangezien iedereen daar ligt te kamperen.

[ Voor 35% gewijzigd door bram1984 op 16-06-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:55
In HC heb ik idd de mogelijkheid tot het teruggooien van een granaat niet gezien. Bij andere modi krijg je wel dat icoontje in beeld. Maar ik acht het niet onmogelijk om terug te gooien in HC, je moet alleen die granaat wel zien te vinden.

Camperen in HC valt wel mee als je de objective based spelvormen neemt. De enige map met stip waar nog wel fanatiek gecampeerd wordt, is Wasteland. Als je dan tegenover 4 a 5 snipers staat, is er geen lol meer aan te beleven.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
Joarie schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:06:
In HC heb ik idd de mogelijkheid tot het teruggooien van een granaat niet gezien. Bij andere modi krijg je wel dat icoontje in beeld. Maar ik acht het niet onmogelijk om terug te gooien in HC, je moet alleen die granaat wel zien te vinden.

Camperen in HC valt wel mee als je de objective based spelvormen neemt. De enige map met stip waar nog wel fanatiek gecampeerd wordt, is Wasteland. Als je dan tegenover 4 a 5 snipers staat, is er geen lol meer aan te beleven.
Tuurlijk wel. Zorg eerst dat je CB bent. De meeste schieten met Thermal en zullen je dus niet zo snel zien. Zorg voor een lekker wapen zonder met recoil. Dus de M4A1 of ACR e.d. Wel met Red Dot. Dat is in de verte echt wel nodig. Ffe rustig terug schieten. Probeer verder via de buitenkant van de map er naartoe te komen. Ze zitten meestal in wat huisjes die ook een achteringang hebben. zorg eventueel voor Ninja Pro zodat ze je ook niet aan horen komen. Persoonlijk vind ik dit altijd erg leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

Tja, dan moet je HQ gaan doen, maar dan heb je weer ricochet, en daar heb ik ook geen trek in.

Derailed zit ook vol met campers hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Smokes en high speed classe nemen, lightweight+marathon+ninja, demper op je P90/UMP, Semtex erbij en gas erop! Flanken die handel ;)
MW2 speelt atm soms goed maar soms ook weer een hoop gedonderd op de PC

Betreffende de vlot switchende wapens: Raffica doet niet veel onder voor een handgun!

[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 16-06-2010 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marathon+ColdBlooded >>> Marathon Lightweight :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:07

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

vandaag 3 keer bijna nuke en 1 keer nuke niet kunnen inzetten :(
Speelden demo, en we moesten verdedigen. dus ik schoot alles wat maar naar de bom kwam.
(had harriers,chopper,nuke). Speelde met TAR silenced, OMA, SP, Ninja
Had 3 keer me harriers en chopper.
1e keer me chopper uit de lucht, moest nog 1 kill. sta op en wordt geknifed.
2e keer chopper na 4 kills meteen uit de lucht maar harrier bleef hangen, moest nog 2 kills, weer geknifed.
3e keer chopper vrijwel direct uit de lucht, na veel keer killen en met oma steeds claymores zetten (op crash boven op huis) moest nog 1 of 2 kills, komt er iemand via de ladder omhoog en "knife-teleport" naar me toe.

In wasteland ging het dan eindelijk goed(dacht ik). laatste bom wordt gepland bij een score van 1-1 (wij moesten planten) had net me chopper geactiveerd. ik hoor het geluidje "tactical nuke ready"ofzo.. ik dacht YESSS :D. wordt het beeld opeens grauw (zit nog in me chopper) bom ontploft. game af :'(

wel gewonnen met uiteindelijk alles 50+ kills en onder de 10 deaths..

was een super middag.. alleen jammer van de nukes O-)

mede dankzij een subliem team die alles deden voor de challenges en daarbij killden als een gek

offtopic:
Kan ik met onderstaande voeding een 5850 aansturen ipv een 8800gt ? met onderstaande setup?

[ Voor 8% gewijzigd door ApC_IcE op 16-06-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:20
Hey allemaal,

Ik speel altijd met 3 vaste mensen, maar sinds de laatste update van Steam kunnen we ineens niet meer connecten. 2 mensen komen de lobby in , en de andere krijgt "Waiting for game session" en die telt tot 20 , vervolgens failed to connect.. dit probleem hebben we al eens eerder gehad, maar toen is het ook opeens zomaar weer goedgekomen, maar weet iemand hoe dit komt of dat wij er zelf wellicht iets aan kunnen doen? alvast bedankt.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh das wel balen ja, maar ik mag al blij zijn als ik harriers haal O-) Ik speel dan ook rush-style, maar eindig wel vaak in top3. Wat ik o-zo vaak heb is dat als ik predator haal, lukt het weer net niet om harriers te halen omdat ik dan weer doodga door een laststand noob en maar 1 kill krijg met predator.

voor je voeding, google even PSU calculator, vul 'm in en je weet het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Probeerde gister even een challenge te halen :
No-Ammo en dan iemand knife.

Ik pak dus mijn Scar-H met demper erop schiet deze zo snel mogelijk leeg (3 clips?)
Pakte toen mijn AA-12 (deze is lekker snel leeg 2 clips).

En toen begon ik met rennen ik stak een knife in iemand zijn rug, en er gebeurde niets?...
Keek nog na mijn kill of ik misschien wat ammo het opgepakt maar nee hoor...
Of moeten je nades etc ook allemaal op zijn? Dus helemaal niets bij je hebben?
Beetje vage challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:29:
oh das wel balen ja, maar ik mag al blij zijn als ik harriers haal O-) Ik speel dan ook rush-style, maar eindig wel vaak in top3. Wat ik o-zo vaak heb is dat als ik predator haal, lukt het weer net niet om harriers te halen omdat ik dan weer doodga door een laststand noob en maar 1 kill krijg met predator.
Iemand neerschieten met een pistooltje terwijl je op de grond ligt is idd erg noob. Dat het jou niet lukt om zo'n "noob" dood te krijgen ligt uiteraard helemaal niet aan jou. Rushing is verder ook totaal niet noob te noemen toch? Jij bent een echte pro. |:(

Grappig dat juit de beste spelers keer op keer voor noob uitgemaakt worden. Stelletje gefrustreerde tere zieltjes. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 08:42:
[...]

Iemand neerschieten met een pistooltje terwijl je op de grond ligt is idd erg noob. Dat het jou niet lukt om zo'n "noob" dood te krijgen ligt uiteraard helemaal niet aan jou. Rushing is verder ook totaal niet noob te noemen toch? Jij bent een echte pro. |:(

Grappig dat juit de beste spelers keer op keer voor noob uitgemaakt worden. Stelletje gefrustreerde tere zieltjes. ;w
ach ik begrijp zn punt mbt last stand wel, zelf heb ik ook dat ik zo snel mogelijk wil reloade dus zodra ik m neer zie gaan maar als het dan nog final stand is tjah xD dan switch nr secundaire, of mn stunnate die het wel ff afmaakt heb daar niet zn problemen mee uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Helioss schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 08:08:
Probeerde gister even een challenge te halen :
No-Ammo en dan iemand knife.

Ik pak dus mijn Scar-H met demper erop schiet deze zo snel mogelijk leeg (3 clips?)
Pakte toen mijn AA-12 (deze is lekker snel leeg 2 clips).

En toen begon ik met rennen ik stak een knife in iemand zijn rug, en er gebeurde niets?...
Keek nog na mijn kill of ik misschien wat ammo het opgepakt maar nee hoor...
Of moeten je nades etc ook allemaal op zijn? Dus helemaal niets bij je hebben?
Beetje vage challenge.
Ik heb 'm gehaald toen mijn Pri en Sec zonder ammo zaten maar ik had voor elk nog wel een clip in mijn zak zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb iets supervaag meegemaakt.

Ik kom in het spel, ik spawn en meteen begin in te reloaden zonder ik ook maar iets had gedaan/afgeschoten, ik bleef reloaden tot ik geen kogels meer had.... Vervolgens hetzelfde probleem met mijn secondary.

Ook als ik een wapen oppakte begon het reloaden weer tot ik zonder kogels zat...

Ik was overigens de enige met het probleem want iedereen zat me vrolijk overhoop te knallen terwijl ik enkel mijn knfie had, het lijkt met dus geen hack te zijn maar een bug...

Iemand die dit ook al heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:06:

Ik kom in het spel, ik spawn en meteen begin in te reloaden zonder ik ook maar iets had gedaan/afgeschoten, ik bleef reloaden tot ik geen kogels meer had.... Vervolgens hetzelfde probleem met mijn secondary.

Ook als ik een wapen oppakte begon het reloaden weer tot ik zonder kogels zat...

Ik was overigens de enige met het probleem want iedereen zat me vrolijk overhoop te knallen terwijl ik enkel mijn knfie had, het lijkt met dus geen hack te zijn maar een bug...

Welk platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:29:
voor je voeding, google even PSU calculator, vul 'm in en je weet het ;)
werkt perfect.. vraag met die kaart 420 watt.. dus is te doen ;) thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:06:

lol er zijn wel meerdere bugs, zo had ik es de defuse bug oid meegemaakt had iemand de defuse kit al bij de spawn doordat hij dood ging tijdens het defusen maar er ging dus wt fout en had hij die kist nog vast, kon niks doen want liep blij emt die kist rond totdat ie dood ging :P filmpje staat op youtube,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Ook een leuk bugje is als je een bom plant en daarna een claymore neerlegt. Dan begint ie de bom weer te planten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:59:

Wat ik tegenwoordig doe - wordt al snel al hinderlijk beschouwd:
scav+light+nades en dan lekker blijven gooien naar capturepoints (bij demo/hq/sabot/domi) - echt lache - bij bosjes vallen ze :D. Misschien light voor danger close wisselen en nog meer fun hebben
ApC_IcE schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 18:49:
offtopic:
Kan ik met onderstaande voeding een 5850 aansturen ipv een 8800gt ? met onderstaande setup?
Ik zou zeggen NEE
Heb nu een Corsair 850W + E8500 + hd4870x2 + 4G + 3x500Gb en dat gaat wel goed
LzpAppel schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:28:
Ook een leuk bugje is als je een bom plant en daarna een claymore neerlegt. Dan begint ie de bom weer te planten :P
Das raar - ik heb alleen dat wanneer is wel defusen/planten en er liggen toevallig al wat wapens dat je tussen die wapens blijft swappen 8)7

Kan iemand mij trouwens het echte nut van OMA uitleggen ?

[ Voor 43% gewijzigd door shades op 17-06-2010 13:53 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shades schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:25:
[...]

Wat ik tegenwoordig doe - wordt al snel al hinderlijk beschouwd:
scav+light+nades en dan lekker blijven gooien naar capturepoints (bij demo/hq/sabot/domi) - echt lache - bij bosjes vallen ze :D. Misschien light voor danger close wisselen en nog meer fun hebben

[...]

Ik zou zeggen NEE

[...]

Das raar - ik heb alleen dat wanneer is wel defusen/planten en er liggen toevallig al wat wapens dat je tussen die wapens blijft swappen 8)7

Kan iemand mij trouwens het echte nu van OMA uitleggen ?
met OMA kan je als je lekker aan het campen ben switchen om je tubes te resuplieën verder kan je ook een aantal claymores neerleggen 2-3 weet het niet precies. en dat was het wel. wordt veel gebruikt om tubes aan te vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Gisteren nog eens op de PC gespeeld bij een vriend. Ik hoor hier allemaal mensen zeggen dat de PC versie veel moeilijker is... I beg to differ. Op de xbox (waar ik normaal op speel) nog nooit een nuke gehaald. Nu in 5 potjes 4 nukes gehaald, en de enige reden dat ik het eerste potje geen nuke had was omdat ik die niet had ingesteld... Was lekker aan het campen (flauw kun je zeggen, maar ach...) en niemand die er wat aan deed. Op de xbox ook heel vaak geprobeerd, maar altijd is er wel iemand slim genoeg om me te flanken of ff een grenade launcher te gebruiken. Hier op de pc niet... Eerste was op wasteland, ik zat midden in dat ondergrondse stukje, achter een paar barrels, naar punt B te kijken (domination). Mensen bleven maar naar binnen rennen dus ik had binnen no-time 7 kills. Harrier boven punt B, en met de explosies alleen had ik al 11 kills voor m'n chopper. Toen niet eens een hiding spot gezocht maar gewoon midden in die grot gaan liggen, en niemand die er wat aan deed... Zelfde verhaal in rundown en daarna nog een keer in skidrow. De laatste (op underpass ofzoiets) had ik zelfs twee keer een chopper gunner, bij de eerste had ik net niet genoeg kills. Eindstand 54-3.

Ik ben wel wat beter met muis+keyboard dan op de console, maar op de console spelen mensen wel veel beter (kwa tactics enzo). Daar had ik nooit midden in die grot kunnen blijven liggen zonder dat iemand me komt halen. Ach... Misschien was ik toevallig 4 keer tegen noobs aan het spelen ofzo.

Maja, ik heb mijn nukes nu wel gehad, nu ga ik weer normaal spelen, toch leuker vind ik :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

shades schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:25:
[...]

[...]

Ik zou zeggen NEE

[...]
uhh niet echt vergelijkbaar met mijn setup :S 4870x2 zuipt wel iets meer dan een 8800 gt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:52:
[...]

ach ik begrijp zn punt mbt last stand wel, zelf heb ik ook dat ik zo snel mogelijk wil reloade dus zodra ik m neer zie gaan maar als het dan nog final stand is tjah xD dan switch nr secundaire, of mn stunnate die het wel ff afmaakt heb daar niet zn problemen mee uiteraard.
Het enige vervelende aan mensen die Last Stand gebruiken is de seconde onsterfelijkheid die ze krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:04:
[...]

Het enige vervelende aan mensen die Last Stand gebruiken is de seconde onsterfelijkheid die ze krijgen..
Ik gebruik last stand alleen in HC en dan met de M93 raffice "one shot one kill"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien ga ik zo mr ff spelen :) de frustraties van die examenuitslag eruit knallen xD lolz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shades schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:25:Kan iemand mij trouwens het echte nut van OMA uitleggen ?
De bedoeling van de perk is waarschijnlijk dat je op elk moment met elk primary wapen/verschillende perks kan spelen. Het ene moment ben je een rusher, even OMA gebruiken en je bent een sniper, en daarna speel je weer verder met een silenced assault wapen, om maar wat op te noemen. En dat allemaal zonder dood te hoeven gaan.

Helaas word OMA bijna alleen maar misbruikt om zoveel mogelijk grenades af te kunnen schieten. Elke keer switchen naar dezelfde class. Elke 3 seconden kan iemand 2 grenades afschieten, zonder te hoeven reloaden. Word vaak misbruikt in combinatie met danger close.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
NickThissen schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:49:
Gisteren nog eens op de PC gespeeld bij een vriend. Ik hoor hier allemaal mensen zeggen dat de PC versie veel moeilijker is... I beg to differ. Op de xbox (waar ik normaal op speel) nog nooit een nuke gehaald. Nu in 5 potjes 4 nukes gehaald, en de enige reden dat ik het eerste potje geen nuke had was omdat ik die niet had ingesteld... Was lekker aan het campen (flauw kun je zeggen, maar ach...) en niemand die er wat aan deed. Op de xbox ook heel vaak geprobeerd, maar altijd is er wel iemand slim genoeg om me te flanken of ff een grenade launcher te gebruiken. Hier op de pc niet... Eerste was op wasteland, ik zat midden in dat ondergrondse stukje, achter een paar barrels, naar punt B te kijken (domination). Mensen bleven maar naar binnen rennen dus ik had binnen no-time 7 kills. Harrier boven punt B, en met de explosies alleen had ik al 11 kills voor m'n chopper. Toen niet eens een hiding spot gezocht maar gewoon midden in die grot gaan liggen, en niemand die er wat aan deed... Zelfde verhaal in rundown en daarna nog een keer in skidrow. De laatste (op underpass ofzoiets) had ik zelfs twee keer een chopper gunner, bij de eerste had ik net niet genoeg kills. Eindstand 54-3.

Ik ben wel wat beter met muis+keyboard dan op de console, maar op de console spelen mensen wel veel beter (kwa tactics enzo). Daar had ik nooit midden in die grot kunnen blijven liggen zonder dat iemand me komt halen. Ach... Misschien was ik toevallig 4 keer tegen noobs aan het spelen ofzo.

Maja, ik heb mijn nukes nu wel gehad, nu ga ik weer normaal spelen, toch leuker vind ik :p
Waarschijnlijk heeft dat er mee te maken dat je niet zulke goeie tegenstanders had, en dat je harrier en choppper gunner niet uit de lucht zijn geknalt.

Geloof me, het is echt niet zo heel makkelijk... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Zelf heb ik nog nooit een nuke gehaald, wel een enkele keer in de beurt geweest.

Maar op de pc worden vaak harriers en helikopters redelijk snel uit de lucht geknald. Vaak door mij zelf. :P
En heel vaak gebeurt het als je met personen speelt met een hogere prestige level.

Dus het zal ook vaak met geluk en minder ervaren tegenstanders te maken hebben.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Ik moet zeggen de laatste maanden heb ik geen nuke meer voorbij zien komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

chimera2 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:13:
Ik moet zeggen de laatste maanden heb ik geen nuke meer voorbij zien komen
Ik gisteren nog 2 maar die gast was volgens mij onsterfelijk ofzo. Kompleet ump magazijn in dat figuur gepompt - geen effect. Ik zal zelf niet zo snel een nuke halen - een harrier opvragen lukt me al bijna niet.. maar ik heb wel lol hoor :+

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

chimera2 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:06:
[...]

Ik gebruik last stand alleen in HC en dan met de M93 raffice "one shot one kill"
Ik vind dat zo uitermate triest. Ik was CoD4 aan het spelen en kwam voor de 10x iemand tegen met martyrdom in 1 match. Ik mis nu de R1 knop op mijn PS3 controller. Nou is last stand minder erg maar het slaat nog steeds helemaal nergens op. Als je iemand om blaast moet je DOOD zijn en niet op de grond liggen met een pistol, waardoor je alsnog dood gaat omdat je aan het reloaden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

chimera2 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:06:
[...]

volgens mij (kan het fout hebben..) krijg jij in last stand nog steeds de m9 als jij de m93 heb geselecteerd, omdat dat namelijk een secundary machine gun? (zoiets) is.
volgens mij kan je dus ook alleen maar de ups, revolver, m9 en deagle hebben in last stand.
en nee dan heb ik het niet over final stand! (ook btw over een onwillekeurig bugje, dat je je primary houd tijdens een gewone last stand.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
CorVus schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:21:
[...]

volgens mij (kan het fout hebben..) krijg jij in last stand nog steeds de m9 als jij de m93 heb geselecteerd, omdat dat namelijk een secundary machine gun? (zoiets) is.
volgens mij kan je dus ook alleen maar de ups, revolver, m9 en deagle hebben in last stand.
en nee dan heb ik het niet over final stand! (ook btw over een onwillekeurig bugje, dat je je primary houd tijdens een gewone last stand.)
als je last stand pro heb kan je al je attributes gebruiken en als je de m93 als secundair gekozen heb switch hij automatisch daarheen
ReFresh F5 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:20:
[...]

Ik vind dat zo uitermate triest. Ik was CoD4 aan het spelen en kwam voor de 10x iemand tegen met martyrdom in 1 match. Ik mis nu de R1 knop op mijn PS3 controller. Nou is last stand minder erg maar het slaat nog steeds helemaal nergens op. Als je iemand om blaast moet je DOOD zijn en niet op de grond liggen met een pistol, waardoor je alsnog dood gaat omdat je aan het reloaden bent.
Don't hate the player hate the game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey even een vraag, heb al via google wat rond zitten kijken maar tot zo ver met weinig resultaat.

Ik heb dus voor de PC het Stimulus pack gehaald.
Alleen heb ik nu echt zo iets van ik vind die nieuwe maps totaal NIET leuk.

Hoe krijg ik dit pack verwijderd??
Heb ook al in de steam map zitten gluren maar daar heb ik verder niet veel in kunnen ontdekken.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tromp.et schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:46:
[...]

Waarschijnlijk heeft dat er mee te maken dat je niet zulke goeie tegenstanders had, en dat je harrier en choppper gunner niet uit de lucht zijn geknalt.

Geloof me, het is echt niet zo heel makkelijk... :P
Net nog 3 gehaald in 4 potjes... Kan natuurlijk geluk zijn, maar zo vaak achter elkaar?

Kwam net trouwens op een 'gehackte' server waar met domination de score tot 400 ging. Was wel eens leuk zo'n lang potje. Had de nuke nu maar weg gedaan, killstreaks: harrier, emergency airdrop, chopper gunner. Helaas maar 1 keer m'n chopper gunner gehaald (te veel bezig met punten capturen en pakketjes rapen :p) maar op het eind kreeg ik wel een harrier + 2 stealth bombers uit de emergency airdrop. Had dus al een harrier in de lucht, nu dus 2. Toen die klaar waren 2 stealth bombers gegooid (dan raak je bijna de hele map lol), en ondertussen had ik ook m'n chopper gunner. Uiteindelijk had ik 107-17 als score :o (in een potje tot de 400 dus, twee keer zo lang). Ik denk dat dit wel een goeie killstreak setup is. Als je beetje geluk hebt met de emergency airdrop kun je zomaar twee chopper gunners hebben ofzo.

En ja, we hadden gewonnen met 400-300 oid. Ik was ook veel bezig met capturen.

[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 17-06-2010 15:52 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 15:12

codex

Geen OpenAI agent :)

Bij COD4 was LS en Martydom bijna nergens toegestaan, ik begrijp niet dat die debielen bij IW het toch weer aan het spel hebben toegevoegd. Ik heb het idee dat het is bedoeld om het "noobfriendly" te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Waar ik moe van wordt is die painkiller. Vorige keer schiet ik iemand vol in z'n face met een shotgun van een korte afstand, was die verdomme niet dood omdat ie painkiller had. Als je iemand knifed met painkiller is die wel direct dood, maar een shotgun vanaf een halve meter door z'n pan is niet genoeg. Zelfde geld overigens voor last stand of final stand :O

[ Voor 8% gewijzigd door Dj-sannieboy op 17-06-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 19:44

beany

Meeheheheheh

Stelletje zeurkousen!

Ga lekker CoD4 spelen of zo als al die zaken in MW2 jullie zo irriteert! Het zit er in, live with it... or leave!

Omdat alles erin zit wat er nu in zit is het wel veelzijdig. Iedereen heeft wel iets wat bij hem/haar past. En het is een verrassing of dat schot met die shotgun nu wel of niet gaat lukken, afhankelijk van de painkiller. Anders is het ook zo saai, je weet dat de kill gaat lukken. Nu moet je nog opletten of het wel goed gaat => extra dimensie!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

chimera2 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:24:
[...]

als je last stand pro heb kan je al je attributes gebruiken en als je de m93 als secundair gekozen heb switch hij automatisch daarheen

[...]

Don't hate the player hate the game
Ik haat de player niet, ook al heb je op dat moment iets van "vieze $#@%$!#"
Het zit in het spel en mensen gebruiken het. jammer genoeg.. :P *wacht op de barebones gameplay van Black Ops*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black Ops gaat een Barebones mode krijgen inderdaad _O_ Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Laatst online: 12-09 13:50

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Hmmm zit eraan te denken om dit spel ook aan te schaffen om online te spelen. Speel nu nogsteeds SoF2 :+. Het spel ziet er wel vet uit. Heb vorig jaar nog CoD4 gespeeld, maar zo zuinig als ik ben niet helemaal volgens de regels. Maar deze keer gaan we wel volgens de regels :+

Maar denk dat ik een andere naam moet kiezen... Speel n.l. sinds 2002 met de naam Painkiller. :o

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
NickThissen schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:51:
[...]

Net nog 3 gehaald in 4 potjes... Kan natuurlijk geluk zijn, maar zo vaak achter elkaar?
Misschien is het op de PC ook niet zo moeilijk. Ik speel de laatste tijd soms op de PS3 en daar zuig ik hard (#@!*&#- controller) en als ik dan na een paar potjes de controller weer uit het raam gegooid heb en de PC versie opstart gaat het als een tiet! :D

Enige wat ik merkte is dat de gameplay iets sneller is op de PC omdat iedereen wat sneller en accurater kan richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broertje speelt MW2 op de PC, kijk soms hoe hij speelt en speel af en toe zelf ook even een potje. En niet om te bashen, maar ik vind het niveau beduidend lager. Het lijkt wel of er veel meer onervaren spelers op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
superbassie schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:00:
[...]
Enige wat ik merkte is dat de gameplay iets sneller is op de PC omdat iedereen wat sneller en accurater kan richten.
Ja, dat merk ik zelf ook natuurlijk. Op de PC maak ik soms kills die ik op de console nooit gemaakt zou kunnen hebben. Maar dat is andersom natuurlijk ook waar (de vijand kan mij ook makkelijker raken) dus ik neem aan dat dat zich toch zou moeten balanceren.

Ben wel blij dat ik het voor de console gekocht heb, is toch leuker. Dat 'hacker' geroep op de PC wordt ik helemaal gestoord van. Net ook nog, kill ik iemand in z'n rug, noemtie me hacker. Daarna eerlijk één op één had hij me gewoon moeten killen, maar hij was aan het naaben en raakte bijna niets. Ik zelf ook niet maar killde em nog met de laatste kogel --> hacker... Tijdje daarna killt mijn harrier hem, roept hij weer hacker en blockt hij m'n IP zodat ik gekicked wordt... Ga toch fietsen... Waarom zou ik hacken als mijn harrier hem killt? :F

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 22:07
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:03:
Mijn broertje speelt MW2 op de PC, kijk soms hoe hij speelt en speel af en toe zelf ook even een potje. En niet om te bashen, maar ik vind het niveau beduidend lager. Het lijkt wel of er veel meer onervaren spelers op zitten.
Wil niet heel lullig overkomen, maar de consoles hebben een lichte vorm van auto-aim :X ;) Dat is de reden waarom de consoles een 'quick-scope' kunnen doen met een Sniper en wij vrijwel niet ;) Tenzij je niveau bedoelt als hackers, dan ben ik het met je eens :+ Noobs heb je overal en misschien inderdaad op de PC wat meer dan de consoles.
NickThissen schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:15:
[...]Tijdje daarna killt mijn harrier hem, roept hij weer hacker en blockt hij m'n IP zodat ik gekicked wordt... Ga toch fietsen... Waarom zou ik hacken als mijn harrier hem killt? :F
IP Blokkeren? Hoe dan? Dan kan er bij mij vrijwel elk potje hackers worden gekickt (En nee, niet omdat ik noob zou zijn). Enige wat ik weet is dat je via Steam accoiunts kan reporten met een reden. Niet dat Steam daar iets aan doet ofcourse :X

[ Voor 28% gewijzigd door w00tstok op 17-06-2010 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00tstok schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:19:
[...]

Wil niet heel lullig overkomen, maar de consoles hebben een lichte vorm van auto-aim :X ;) Dat is de reden waarom de consoles een 'quick-scope' kunnen doen met een Sniper en wij vrijwel niet ;) Tenzij je niveau bedoelt als hackers, dan ben ik het met je eens :+ Noobs heb je overal en misschien inderdaad op de PC wat meer dan de consoles.
Weet ik, de consoles hebben een lichte Aim-Assist, omdat controllers minder precies zijn dan muis+keyboard. Maar je begrijpt me verkeerd. Op MW2 op de pc word je veel minder snel geflanked door spelers, mensen letten veel minder goed op. Ik kan met MW2 PC dwars door een map rennen als een kip zonder kop zonder beschoten te worden. Op de consoles moet ik voorzichtiger te werk gaan.

En je hoeft niet 'wij' te zeggen als 'wij' PC spelers en 'jullie' console spelers hoor :P MW2 speel ik dan wel op de console, maar speel sinds MoH: AA, Battlefield2 en CoD2 eigenlijk altijd al op de PC. Ik weet hoe het is. Sinds CoD4 in 2007 ben ik eigenlijk overgestapt op de consoles, en het bevalt me wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
w00tstok schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:19:
[...]
IP Blokkeren? Hoe dan? Dan kan er bij mij vrijwel elk potje hackers worden gekickt (En nee, niet omdat ik noob zou zijn). Enige wat ik weet is dat je via Steam accoiunts kan reporten met een reden. Niet dat Steam daar iets aan doet ofcourse :X
Ik geloof dat je daar een programmaatje voor hebt. Als je host bent kun je dan iemand kicken (door zijn connectie naar jou PC te blokkeren ofzo, weet niet precies hoe het werkt). Ik ga het zelf ook niet zoeken en ik hoop ook niet dat mensen er hier naar gaan linken, want ik zie in die paar keer dat ik gespeeld heb al heel veel mensen er misbruik van maken. Blijkbaar kun je met een glitch ofzo ervoor zorgen dat je altijd host bent, en ik ben al meerdere keren op servers geweest waar mensen om de haverklap gekicked worden voor geen reden...

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.