En wat voor een mes? Eerder een soort van super-powered Katana met teleporteerkrachten.GTOfire schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 01:04:
Ik snap dat persoonlijk nooit zo. They're bringing a knife to a gun fight for cryin out loud.
Buiten dat het fucking onrealistisch is, is het ook nog eens kansloos dat als jij op zo'n persoon schiet je kogels in het niets lijken te verdwijnen en je altijd de zak bent. Ik vind runners ook niks iig.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 02:46:
[...]
En wat voor een mes? Eerder een soort van super-powered Katana met teleporteerkrachten.
Level 34 prestige 1 nu
Heb de thumper en danger close ontdekt. Op een of ander vage manier ga ik door prestige buiten de box denken, en nu snap ik dus waarom ik altijd zei dat slimme mensen cheaters zijn
Bijvoorbeeld HQ pro in Terminal, als de HQ dan in die souvernier shop is en je edge'd en dan schiet je thumper naar binnen, heb je altijd wel tripple kill
Zonder dat ik die mensen ooit gezien heb. Heb gister ook veel reacties met Walh4ckz gehad. Zo het hele potje bezig geweest.
Ook een leuke combi is claymore en scavenger
Heb in dat vliegtuig zowaar een heel mijnenveld gecreeerd 
-edit-
Over die runner, ook knap dat als je iemand knifed die een KOGELVRIJ BODY ARMOR heeft, dat je hem dood maakt EN OOK nog eens bloed ziet
Die runners halen echt het bloed onder mijn nagels vandaan!
Ook een leuke combi is claymore en scavenger
-edit-
Over die runner, ook knap dat als je iemand knifed die een KOGELVRIJ BODY ARMOR heeft, dat je hem dood maakt EN OOK nog eens bloed ziet

[ Voor 22% gewijzigd door Cornelisjuh op 12-06-2010 08:53 ]
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Met Scavenger kan je 2 claymores neerzetten maximaal, bij nummer 3 explodeert nummer 1 weer. Wat op zich helpt met kniferunners die commando gebruiken is de afstand leren inschatten. Als ze buiten knife afstand zijn maar aan komen rennen en je hebt een wapen met een flinke "stopping power" dan kan je inschatten of je nog genoeg tijd hebt om te aimen en de kill te maken, zo niet een snelle strafe naar links of rechts omdat commando je tegenstander recht vooruit teleporteert. Op dat moment knifed hij veelal langs jou, waardoor je hem vanaf de zijkant kan knifenCornelisjuh schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 08:49:
Level 34 prestige 1 nuHeb de thumper en danger close ontdekt. Op een of ander vage manier ga ik door prestige buiten de box denken, en nu snap ik dus waarom ik altijd zei dat slimme mensen cheaters zijn
Bijvoorbeeld HQ pro in Terminal, als de HQ dan in die souvernier shop is en je edge'd en dan schiet je thumper naar binnen, heb je altijd wel tripple kill
Zonder dat ik die mensen ooit gezien heb. Heb gister ook veel reacties met Walh4ckz gehad. Zo het hele potje bezig geweest.
Ook een leuke combi is claymore en scavengerHeb in dat vliegtuig zowaar een heel mijnenveld gecreeerd
-edit-
Over die runner, ook knap dat als je iemand knifed die een KOGELVRIJ BODY ARMOR heeft, dat je hem dood maakt EN OOK nog eens bloed zietDie runners halen echt het bloed onder mijn nagels vandaan!
Met C4 is dat weer ander verhaal, daar kan je volgens mij meer dan 3 C4's plaatsenreemprive schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 09:15:
[...]
Met Scavenger kan je 2 claymores neerzetten maximaal, bij nummer 3 explodeert nummer 1 weer. Wat op zich helpt met kniferunners die commando gebruiken is de afstand leren inschatten. Als ze buiten knife afstand zijn maar aan komen rennen en je hebt een wapen met een flinke "stopping power" dan kan je inschatten of je nog genoeg tijd hebt om te aimen en de kill te maken, zo niet een snelle strafe naar links of rechts omdat commando je tegenstander recht vooruit teleporteert. Op dat moment knifed hij veelal langs jou, waardoor je hem vanaf de zijkant kan knifen
PSN: Von_Smallhausn
Thanx voor de tip. Maar ik had er toch zeker meer als 4 hoorreemprive schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 09:15:
[...]
Met Scavenger kan je 2 claymores neerzetten maximaal, bij nummer 3 explodeert nummer 1 weer. Wat op zich helpt met kniferunners die commando gebruiken is de afstand leren inschatten. Als ze buiten knife afstand zijn maar aan komen rennen en je hebt een wapen met een flinke "stopping power" dan kan je inschatten of je nog genoeg tijd hebt om te aimen en de kill te maken, zo niet een snelle strafe naar links of rechts omdat commando je tegenstander recht vooruit teleporteert. Op dat moment knifed hij veelal langs jou, waardoor je hem vanaf de zijkant kan knifen

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Verwijderd
Haha ja dat heb ik ook te vaak.. Dan schiet ik iemand helemaal overhoop, en volgens de killcam deed je dus helemaal niksNoxa schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 08:11:
[...]
Buiten dat het fucking onrealistisch is, is het ook nog eens kansloos dat als jij op zo'n persoon schiet je kogels in het niets lijken te verdwijnen en je altijd de zak bent. Ik vind runners ook niks iig.
Best wel stupid dat daar nog steeds niks aan gedaan is.
Ook altijd zo leuk met een RPG/GL dat het projectiel gewoon "ophoud" te bestaan als je te laat afschiet(dus je schiet af, wordt geknifed o.i.d., ding weg.).Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 11:57:
[...]
Haha ja dat heb ik ook te vaak.. Dan schiet ik iemand helemaal overhoop, en volgens de killcam deed je dus helemaal niks
Nee hoor, ik heb vaak zat dat ik iemand met een GL omleg en dat de GL mij nog gewoon killed.Frerk schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 12:27:
[...]
Ook altijd zo leuk met een RPG/GL dat het projectiel gewoon "ophoud" te bestaan als je te laat afschiet(dus je schiet af, wordt geknifed o.i.d., ding weg.).
Dit soort lag werkt ook alleen bij jezelfLzpAppel schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 12:43:
[...]
Nee hoor, ik heb vaak zat dat ik iemand met een GL omleg en dat de GL mij nog gewoon killed.

no offense, en ik heb het zelf ook hoor, maar als je een runner tegen je hebt en je knalt em 5 kogels door zn borstkas en hoofd en hij knifet je neer, dan zijn die kogels niet in het luchtledige verdwenen, dan heb je gewoon MIS geschoten 
Het feit dat je raak mikt is ook niet perse garantie, de game bepaalt omdat je achteruit loopt of hip-firet of just because it fuckin feels like it, soms dat je kogel een bepaalde kant op gaat. Als je dat niet leuk vind, switch naar de Beretta M9, die schiet altijd pin-point accurate en als je daar mist is het lag en niks anders
En bullet-proof body armour is overigens ook IRL niet perse knife-proof, maar let's not pretend dat deze game probeert 100% realistisch te zijn. IRL ben je na 1 steek in je bovenarm ook niet dood, noch na een kogel door je middenrif. Maar je moet ergens de balans trekken in een game tussen ok,dit overleef je nog en dit is teveel. Ik vind zelf dat ze dat prima hebben gedaan. Als je gewoon fatsoenlijk schiet dan knal je een runner vrij eenvoudig af voor ie dichtbij genoeg kan komen, en als je bang bent dat dat mislukt, doe gek, gooi een stun granaat of doe een wel getimede side-step en knife hem terug. Runner zijn werkt goed omdat het intimideert. Mensen hebben zoiets van kut kut Kut Kut KUUUTTTT daar komt ie. Dan gaan ze mis schieten en worden ze geknifed. Je kan een runner op jouw beurt ook gewoon knifen, zeker als je em CQB tegenkomt en zn commando niet meer uitmaakt.
Het feit dat je raak mikt is ook niet perse garantie, de game bepaalt omdat je achteruit loopt of hip-firet of just because it fuckin feels like it, soms dat je kogel een bepaalde kant op gaat. Als je dat niet leuk vind, switch naar de Beretta M9, die schiet altijd pin-point accurate en als je daar mist is het lag en niks anders
En bullet-proof body armour is overigens ook IRL niet perse knife-proof, maar let's not pretend dat deze game probeert 100% realistisch te zijn. IRL ben je na 1 steek in je bovenarm ook niet dood, noch na een kogel door je middenrif. Maar je moet ergens de balans trekken in een game tussen ok,dit overleef je nog en dit is teveel. Ik vind zelf dat ze dat prima hebben gedaan. Als je gewoon fatsoenlijk schiet dan knal je een runner vrij eenvoudig af voor ie dichtbij genoeg kan komen, en als je bang bent dat dat mislukt, doe gek, gooi een stun granaat of doe een wel getimede side-step en knife hem terug. Runner zijn werkt goed omdat het intimideert. Mensen hebben zoiets van kut kut Kut Kut KUUUTTTT daar komt ie. Dan gaan ze mis schieten en worden ze geknifed. Je kan een runner op jouw beurt ook gewoon knifen, zeker als je em CQB tegenkomt en zn commando niet meer uitmaakt.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Verwijderd
LOL. Speel je deze game nog niet zo lang ofzo? Als je kogels in de killcam verdwijnen, betekent dat niet dat je mis hebt geschoten. Want stel je zou mis schieten, dan hoort dat toch ook in de killcam te zien te zijn?GTOfire schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 13:12:
no offense, en ik heb het zelf ook hoor, maar als je een runner tegen je hebt en je knalt em 5 kogels door zn borstkas en hoofd en hij knifet je neer, dan zijn die kogels niet in het luchtledige verdwenen, dan heb je gewoon MIS geschoten
Er zijn honderden voorbeelden van Commando-teleports, en dat je kogels mysterieus verdwijnen. Kijk bijvoorbeeld eens naar deze twee vids:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UNtE7XdGKfs]
Op het 1e filmpje is erg duidelijk te zien dat die dude met de shotgun die runner 2x vol in z'n maag raakt. Over het eerste schot valt nog te twijfelen, maar dat 2e schot kan je goed zien in de slow-mo. En wat gebeurt er in de killcam? Het 2e schot, dat overduidelijk raak was, verdwijnt.
2e filmpje laat mooi zien dat het daadwerkelijk een meterslange teleport is. En nee, ik probeer nu niet mee te bitchen op deze game, dat wordt al genoeg gedaan, maar ik wou even ingaan op de bewering van GTOfire dat je mis hebt geschoten wanneer je kogels verdwijnen in de killcam
Ja iedereen heeft daar wel ervaring mee geloof ik, maar er is nog geen naam voor? (VB = Vanishing Bullets ofzo
)... Wat vervelender is, knife vs. knife... Als je zeker weet dat je eerder knifet en op de killcam gekilled wordt omdat het lijkt alsof je dom voor je uitstaart =/
erm, dat is geen bug of glitch, dat is gewoon network latency. Je hebt in MW2 al snel een ping van 60-100ms. Als de server besluit dat zijn knife actie eerder binnen is gekomen dan dat 2e schot, dikke pech, dan bepaalt de server dat je dat 2e schot dus nooit af had kunnen vuren en voila, it never happened. De server bepaalt de werkelijkheid, en de bepaalde werkelijkheid is dat die dude in feite dood was geknifed tegen de tijd dat ie schot nr 2 vuurde, alleen had de client dat op dat moment zelf nog niet door vanwege de lag.
Filmpje nummer 2 komt op hetzelfde neer. De client doet een bepaalde simulatie aan de hand van de kennis die hij op dat moment heeft. De server vertelt je bijv. dat een enemy op positie X,Y,Z staat en een snelheid in een bepaalde richting heeft, het volgende frame (16ms later) heb je nog geen nieuwe relevante info van de server, maar je wil niet dat dat poppetje stilstaat, dus simuleer je als client de beweging. De volgende info van de server blijkt echter dat de simulatie niet helemaal klopte en wordt het aangepast, want de server heeft altijd de juiste informatie, de client doet slechts zn best om daar zo dicht mogelijk bij in de buurt te blijven.
Ik speel het spel nog niet pas net, ik ben alleen game programmeur, dus ik snap waarom er soms ogenschijnlijk rare dingen kunnen gebeuren
Het gaat er in de basis gewoon om dat de server bepaalt wat wel en niet waar is, de server heeft 80ms nodig om jou te melden dat je dood bent en waarom, maar in die 80ms heb jij 3 schoten gelost. In de killcam worden die dan dus niet afgevuurd, want je had ze nooit af kunnen vuren, je was namelijk al dood bepaald, alleen het duurde ff voor je client het door had.
blue-tiger, zelfde verhaal trouwens. Jullie knifen IRL exact tegelijk, hij een ping van 70 en jij van 80. Dan kost het 70ms voor de server zijn knife binnen krijgt, 10ms later krijgt ie de jouwe binnen. Die negeert ie doodleuk want 10ms geleden heeft ie bepaald dat je dood was geknifed. 80ms erna, dus totaal 150ms na jouw knife actie (wat best merkbaar lang is als je alert bent) krijg je als client pas te horen dat wat jij DACHT te doen, niet is wat de server vind dat je gedaan hebt. Dus je valt alsnog dood neer zonder ooit echt geknifed te hebben. Lullig, maar die beslissing moet genomen worden en de server heeft 100% autoriteit om dat te doen.
Filmpje nummer 2 komt op hetzelfde neer. De client doet een bepaalde simulatie aan de hand van de kennis die hij op dat moment heeft. De server vertelt je bijv. dat een enemy op positie X,Y,Z staat en een snelheid in een bepaalde richting heeft, het volgende frame (16ms later) heb je nog geen nieuwe relevante info van de server, maar je wil niet dat dat poppetje stilstaat, dus simuleer je als client de beweging. De volgende info van de server blijkt echter dat de simulatie niet helemaal klopte en wordt het aangepast, want de server heeft altijd de juiste informatie, de client doet slechts zn best om daar zo dicht mogelijk bij in de buurt te blijven.
Ik speel het spel nog niet pas net, ik ben alleen game programmeur, dus ik snap waarom er soms ogenschijnlijk rare dingen kunnen gebeuren
blue-tiger, zelfde verhaal trouwens. Jullie knifen IRL exact tegelijk, hij een ping van 70 en jij van 80. Dan kost het 70ms voor de server zijn knife binnen krijgt, 10ms later krijgt ie de jouwe binnen. Die negeert ie doodleuk want 10ms geleden heeft ie bepaald dat je dood was geknifed. 80ms erna, dus totaal 150ms na jouw knife actie (wat best merkbaar lang is als je alert bent) krijg je als client pas te horen dat wat jij DACHT te doen, niet is wat de server vind dat je gedaan hebt. Dus je valt alsnog dood neer zonder ooit echt geknifed te hebben. Lullig, maar die beslissing moet genomen worden en de server heeft 100% autoriteit om dat te doen.
[ Voor 16% gewijzigd door GTOfire op 12-06-2010 21:37 ]
Bij wijze van, neem ik aan? In die 80 ms kan je nét dat laatste schot gelost hebben, maar ga me niet vertellen dat jij binnen 80 ms 3 keer op je muis kan klikken
bij wijze van ja, ik kan iets van 15 keer per sec klikken, dus in 80ms komen er max 2 schoten uit 
Je hebt mensen die mousewheel aan fire binden, die zijn sneller denk ik.
vergeet overigens niet, het duurt dubbele ping voor je eigen death bij jou aankomt, aangenomen dat geen van jullie beide server is. Het duurt zijn 80ms voor zijn knife op de server is, en dan jouw 80ms voor de server jou dat heeft gemeldt. Dus als jij dood gaat is het in werkelijkheid al 160ms geleden gedaan door iemand. En op dat 1e filmpje bijvoorbeeld zit volgens mij echt wel minder dan 160ms tussen 2e schot en death, dus die andere dude heeft gewoon eerder geknifed.
Je hebt mensen die mousewheel aan fire binden, die zijn sneller denk ik.
vergeet overigens niet, het duurt dubbele ping voor je eigen death bij jou aankomt, aangenomen dat geen van jullie beide server is. Het duurt zijn 80ms voor zijn knife op de server is, en dan jouw 80ms voor de server jou dat heeft gemeldt. Dus als jij dood gaat is het in werkelijkheid al 160ms geleden gedaan door iemand. En op dat 1e filmpje bijvoorbeeld zit volgens mij echt wel minder dan 160ms tussen 2e schot en death, dus die andere dude heeft gewoon eerder geknifed.
[ Voor 57% gewijzigd door GTOfire op 12-06-2010 21:52 ]
Ik vind dat je dit goed hebt uitgelegd, zou het zelf niet beter kunnen.
Zonder killcam hadden we dit probleem ook niet..
ik dacht dat dit al algemeen bekend was?
blijkbaar dachten veel mensen nog dat lag het schokkerige is wat je soms meemaakt;)
heeft iemand hier een razer lycosa die lange macro's heeft gemaakt
? ik wil namelijk een macro voor switch klass maar die kan ik niet lang genoeg maken...
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
haat haat haat haat oh zo dikke haat aan hackers
En ik bedoel niet eens de wallhackers en de aimbotters. Ik bedoel dat %#%^% volk die niet alleen zichzelf alle challenges geeft, maar ook IEDEREEN IN DE FRICKING SERVER!
Ik heb alle opties geprobeerd incl. shadow copies en shit om mn profile terug te zetten, maar alle challenges blijven gehaald. Ik had dus net vandaag eindelijk mn AC130 emblem gehaald, en moest nog 15 headshots om de Beretta M9 gouden emblem te halen. Intervention stond ik gister heel netjes precies 2000 kills en 400 headies, en ik wilde het zo gaan plannen dat ik straks 2499 - 499 stond (dat was me voor die 2000/400 ook gelukt), zodat ik met 1 laatste headshot 3 challenges in 1 keer zou halen.
.. MOOI NIET DUS ... <done> staat er bij allemaal
Ik ben van ellende geprestiged in een poging of dat dan alles zou resetten en ook weer zo'n shadow copy stuff uitgevoerd, maar de emblems zijn er nog steeds.
bah bah bah. Haat aan mensen die andermans game verfucken. Ik wil WEL alles zelf halen zodat het voelt dat ik iets bereikt heb, en dat moment van "fuck yeah, 500 headies met een ratio van 15% op een pistooltje, en 20% op mn sniper rifle terwijl de meeste mensen de 10% niet eens halen", dat mis ik dus nu en dat krijg ik alleen maar terug door alles from scratch te resetten
En dan moet ik dus eerst weer opnieuw helemaal naar 70 en dan prestigen voor uberhaupt die emblem challenges beschikbaar komen.
Bah Bah Bah!
En ik bedoel niet eens de wallhackers en de aimbotters. Ik bedoel dat %#%^% volk die niet alleen zichzelf alle challenges geeft, maar ook IEDEREEN IN DE FRICKING SERVER!
Ik heb alle opties geprobeerd incl. shadow copies en shit om mn profile terug te zetten, maar alle challenges blijven gehaald. Ik had dus net vandaag eindelijk mn AC130 emblem gehaald, en moest nog 15 headshots om de Beretta M9 gouden emblem te halen. Intervention stond ik gister heel netjes precies 2000 kills en 400 headies, en ik wilde het zo gaan plannen dat ik straks 2499 - 499 stond (dat was me voor die 2000/400 ook gelukt), zodat ik met 1 laatste headshot 3 challenges in 1 keer zou halen.
.. MOOI NIET DUS ... <done> staat er bij allemaal

Ik ben van ellende geprestiged in een poging of dat dan alles zou resetten en ook weer zo'n shadow copy stuff uitgevoerd, maar de emblems zijn er nog steeds.
bah bah bah. Haat aan mensen die andermans game verfucken. Ik wil WEL alles zelf halen zodat het voelt dat ik iets bereikt heb, en dat moment van "fuck yeah, 500 headies met een ratio van 15% op een pistooltje, en 20% op mn sniper rifle terwijl de meeste mensen de 10% niet eens halen", dat mis ik dus nu en dat krijg ik alleen maar terug door alles from scratch te resetten

Bah Bah Bah!
is er een manier om de boel te 'backuppen' ofzo? Ik heb niet zoveel zin iets dergelijks mee te maken, ik doe het ook liever zelf[b][message=34171951,noline]
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1297234
voor mij werkte dit dus niet, maar tis beter dan niets proberen.
voor mij werkte dit dus niet, maar tis beter dan niets proberen.
Het komt wel steeds vaker voor... Ik ben zelf ook een keer in een hacked server terecht gekomen en daar was iedereen als een gek aan het tuben! Ik dacht, lache doe ik ook even mee... Was nog niks aan de hand eh... Maar aan het einde van de game was ik lvl 70 (gelukkig nog wel in zelfde prestige) en alle wapens waren vrij... Ik mag dan van geluk spreken geloof ik dat mijn challenges en title's en emblem's enzo gewoon hetzelfde zijn gebleven...GTOfire schreef op zondag 13 juni 2010 @ 01:59:
haat haat haat haat oh zo dikke haat aan hackers
[...]
Bah Bah Bah!
Laatst kwam ik in nog een hacked server maar deze pakte het dan wél beter aan. Je kon met een toets (N in dit geval) naar lvl 70, maar dat deed de server dus niet automatisch... Heb daar ook geen gebruik van gemaakt want ik was immers al lvl 70 maar je zag wel spelers joinen die na de eerste game gelijk prestige gingen om vervolgens in de game van 1 naar 70 te gaan, jammer om te zien maar ik doe er niet aan mee...
Ik blijf voorlopig nog wel even op lvl 70 in m'n eerste prestige... Eerst ff lekker trainen met de UMP.45 en de AK-47, beetje beter worden met quickscopen en dan zie ik wel of ik 2e prestige ga doen
mja ik moet zeggen dat ik me er niet aan stoor dat andere mensen het doen voor zichzelf. Ik bedoel ik heb daar geen last van, dat zij bepaalde titles of emblems mooi vinden en geen behoefte hebben om de rest van hun leven te spenderen om een care package op een enemy te laten landen in de game winning killcam...
Zelfs instant lvl 70 kan ik niet echt erg vinden, ik bedoel uiteindelijk komt iedereen dr toch wel, al is het maar door de match bonus. OK, in MW1 was het nog zo dat iemand op lvl 55 niet betere perks had, maar gewoon meer keuze, en met MW2 heb je Pro perks, waarbij iemand met Ninja toch echt makkelijker tegen te spelen is dan Ninja Pro. Maar toch, je speelt regelmatig tegen mensen met alle perks unlocked, dus boeie, ze zijn niet in het voordeel, ze zijn alleen maar niet meer in het nadeel.
Maar hou dat %^#@ voor jezelf of voor mensen die er expliciet om vragen denk ik dan
Ik moet bekennen dat ik even heb overwogen om zelf maar te gaan lvl hacken. Ik heb o.a. geprestiged in een poging dat ie de restored save data opnieuw zou lezen, maar het mocht niet baten, dus nu zat ik niet alleen met een kutgevoel, maar ook weer lvl 1 zonder al mn attachments en perks en mn geliefde Beretta M9. Ik ga alleen niks aan shady executables runnen om dat te doen, maar als ik een hacked server tegen kom weet ik niet of ik wel weg ga. Dan ben ik tenminste weer op mn oude niveau. En aangezien ik niks cools meer te unlocken heb kan ik dan net zo goed al die class slots erbij pakken, maar goed, dat zien we dan wel weer als ik er ooit weer in terecht kom. Voorlopig ben ik met een uurtje of 2,5 weer lvl 18 geworden, en als je de challenges een beetje expliciet focust om de perks te Pro'en enzo dan is het best te doen. Heb ik tenminste weer iets om voor te gaan
Het blijft alleen jammer dat ik niet kan doen wat 2 maten van me aan het doen zijn. Die zijn legit naar lvl 70 prestige 10 gegaan en zijn nu in the process om simpelweg ALLES te unlocken van alles dat er maar te unlocken valt. Dat kan best leuk spelen, aangezien je toch continu weer wat nieuws probeert.
Zelfs instant lvl 70 kan ik niet echt erg vinden, ik bedoel uiteindelijk komt iedereen dr toch wel, al is het maar door de match bonus. OK, in MW1 was het nog zo dat iemand op lvl 55 niet betere perks had, maar gewoon meer keuze, en met MW2 heb je Pro perks, waarbij iemand met Ninja toch echt makkelijker tegen te spelen is dan Ninja Pro. Maar toch, je speelt regelmatig tegen mensen met alle perks unlocked, dus boeie, ze zijn niet in het voordeel, ze zijn alleen maar niet meer in het nadeel.
Maar hou dat %^#@ voor jezelf of voor mensen die er expliciet om vragen denk ik dan

Ik moet bekennen dat ik even heb overwogen om zelf maar te gaan lvl hacken. Ik heb o.a. geprestiged in een poging dat ie de restored save data opnieuw zou lezen, maar het mocht niet baten, dus nu zat ik niet alleen met een kutgevoel, maar ook weer lvl 1 zonder al mn attachments en perks en mn geliefde Beretta M9. Ik ga alleen niks aan shady executables runnen om dat te doen, maar als ik een hacked server tegen kom weet ik niet of ik wel weg ga. Dan ben ik tenminste weer op mn oude niveau. En aangezien ik niks cools meer te unlocken heb kan ik dan net zo goed al die class slots erbij pakken, maar goed, dat zien we dan wel weer als ik er ooit weer in terecht kom. Voorlopig ben ik met een uurtje of 2,5 weer lvl 18 geworden, en als je de challenges een beetje expliciet focust om de perks te Pro'en enzo dan is het best te doen. Heb ik tenminste weer iets om voor te gaan
Het blijft alleen jammer dat ik niet kan doen wat 2 maten van me aan het doen zijn. Die zijn legit naar lvl 70 prestige 10 gegaan en zijn nu in the process om simpelweg ALLES te unlocken van alles dat er maar te unlocken valt. Dat kan best leuk spelen, aangezien je toch continu weer wat nieuws probeert.
Tsja als je net in prestige gegaan ben is het heel chill om S&D te doen... Krijg je veel meer punten voor 1 kill dan TDM, en punten als je een bom plant... Ik heb het iig wel gedaan, nu doe ik weer meer TDM om te trainen
als je dood gaat krijg je echter 3 minuten lang helemaal geen zak 
Je krijgt idd meer punten, maar dat is om het in balans te houden met het feit dat je in TDM in 1 potje gewoon veel meer kills kan maken, each met 50 longshot bonus, 50 payback bonus, etc etc.
Je krijgt idd meer punten, maar dat is om het in balans te houden met het feit dat je in TDM in 1 potje gewoon veel meer kills kan maken, each met 50 longshot bonus, 50 payback bonus, etc etc.
Wel lastig voor nieuwkomers, word echt van elke hoek afgemaakt..
Weet zelf niet zo goed wat wel en niet gecheat is, sommige kills lijken onmogelijk maar kan ook gewoon een veel betere speler zijn.
Enige tips nog om mijn gameplay te verbeteren?
Ga elk potje evenveel dood als ik kills maak..
Schiet bv een enemy af en word door ander doodgeschoten en blijft zich herhalen, mischien loop ik teveel rond hehe
Weet zelf niet zo goed wat wel en niet gecheat is, sommige kills lijken onmogelijk maar kan ook gewoon een veel betere speler zijn.
Schiet bv een enemy af en word door ander doodgeschoten en blijft zich herhalen, mischien loop ik teveel rond hehe
Tsja... als je skilled genoeg bent krijg je wel meer punten in S&D, moet je maar niet doodgaan gheheGTOfire schreef op zondag 13 juni 2010 @ 13:29:
als je dood gaat krijg je echter 3 minuten lang helemaal geen zak
Verwijderd
evenveel doodgaan als mensen killen is nog niet zo slecht voor een beginnerPornflakes schreef op zondag 13 juni 2010 @ 13:33:
Wel lastig voor nieuwkomers, word echt van elke hoek afgemaakt..
En in het begin lijkt veel onmogelijk, dat verandert wel, je zal wss wel cheaters tegen komen (toch zeker als je op pc speelt) en dan zal dat wel geroepen worden in de chat (wordt weliswaar ook wel dikwijls geroepen als er niet gecheat wordt )
Verwijderd
Demolition zou ik spelen als je net weer bent geprestiged. Geeft aardig veel match bonus.
Daar kan ik over meepraten wordt ongeveer om de 2 potjes wel voor cheater / hacker uitgemaakt. Ben onder tussen denk ook al 100x bij steam gemeld (in hoever dat uberhoud kan)Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 13:41:
[...]
evenveel doodgaan als mensen killen is nog niet zo slecht voor een beginner.
En in het begin lijkt veel onmogelijk, dat verandert wel, je zal wss wel cheaters tegen komen (toch zeker als je op pc speelt) en dan zal dat wel geroepen worden in de chat (wordt weliswaar ook wel dikwijls geroepen als er niet gecheat wordt )
ach ik haal tussen de 5 en 10K per potje momenteel, alleen de match bonus is meestal maar 500 oid op dit level, maar het is snel zat. Net een potje 13K xp, en aangezien ik nog geen 10K challenges heb die ik kan halen schiet dat aardig op 
Ben intussen lvl 22 in iets van 4 uur totaal, nog een paar dagen af en toe spelen en ik ben weer bij mn Beretta, dan kan ik eindelijk mn laatste 14 headies maken zodat ik die emblem van mezelf aan mag zetten
Verder ga ik eens proberen mn 30% headshot rate op de intervention vast te houden. Ik heb nu nog maar 70 kills, dus de sample size is minder groot dan 2000, maar het lijkt me wel cool om meer dan mn vorige 20% te halen.
Ben intussen lvl 22 in iets van 4 uur totaal, nog een paar dagen af en toe spelen en ik ben weer bij mn Beretta, dan kan ik eindelijk mn laatste 14 headies maken zodat ik die emblem van mezelf aan mag zetten
Verder ga ik eens proberen mn 30% headshot rate op de intervention vast te houden. Ik heb nu nog maar 70 kills, dus de sample size is minder groot dan 2000, maar het lijkt me wel cool om meer dan mn vorige 20% te halen.
Wth...
Gisterennacht deze game nog eens opgestart na lange tijd. Dacht dat het hele lobbysysteem naderhand wel gestroomlijnt zou zijn ondertussen...
NIET DUS
Terug naar bfbc2 dan maar, and no turning back.
Gisterennacht deze game nog eens opgestart na lange tijd. Dacht dat het hele lobbysysteem naderhand wel gestroomlijnt zou zijn ondertussen...
NIET DUS

Terug naar bfbc2 dan maar, and no turning back.

dankje voor die informatieve toevoeging
anyways.. wat ik nog wou roepen is idd, je zie elk potje wel mensen die voor cheater uitgemaakt worden, en als je scherp genoeg schiet of gewoon goed genoeg naar UAV stipjes kijkt/voetstappen luistert ben je er zelf ook automatisch een.
Mensen hebben idd al geclaimed dat ze me gaan reporten, dat ze shit opgenomen hebben en naar steam gaan sturen, you name it. There's no such thing, VAC doet geen zak, steam doet geen zak, IW doet geen zak, was het maar waar.
anyways.. wat ik nog wou roepen is idd, je zie elk potje wel mensen die voor cheater uitgemaakt worden, en als je scherp genoeg schiet of gewoon goed genoeg naar UAV stipjes kijkt/voetstappen luistert ben je er zelf ook automatisch een.
Mensen hebben idd al geclaimed dat ze me gaan reporten, dat ze shit opgenomen hebben en naar steam gaan sturen, you name it. There's no such thing, VAC doet geen zak, steam doet geen zak, IW doet geen zak, was het maar waar.
wat het is met VAC is dat ze cheaters wel herkennen maar niet gelijk bannen hier zit een periode tussen van misschien wel een week of misschien wel langer zodat er verwaaring onstaat over door welke cheat ze gebanned zijn ofzo
Had liever gehad dat ik tegen mensen van mn eigen rank speelde, mischien wat makkelijker geweest..
Is het op de ps3 heel anders spelen dan? Bdoel qwua cheats enzo
De gameplay is wat dat betreft wel leuk, alleen veel te veel gezeur op anderen in chat..
Speelde eerder veel Killzone 2 en daar was het matchen wel relaxt, en speelde met controller.
Dus zal moeten wennen aan muis en tobo
Is het op de ps3 heel anders spelen dan? Bdoel qwua cheats enzo
De gameplay is wat dat betreft wel leuk, alleen veel te veel gezeur op anderen in chat..
Speelde eerder veel Killzone 2 en daar was het matchen wel relaxt, en speelde met controller.
Dus zal moeten wennen aan muis en tobo
Het grote manko van COD MW2 op de PS3 is dat er geen dedicated servers zijn. Waardoor je dus herhaaldelijk van een server gekickt wordt als de host disconteert of je een netwerk time out krijgt. Vaak midden in het spel. Onmogelijk irritant.
Het leuk van dedicated servers is dat je af en toe bekende namen tegen komt. Nu heb je dat nooit, en moet je gejammer van irritante Fransen aan horen.
Het leuk van dedicated servers is dat je af en toe bekende namen tegen komt. Nu heb je dat nooit, en moet je gejammer van irritante Fransen aan horen.
muis en tobo speelt heel anders dan controller idd
je zal moeten wennen aan de snelheid, mensen kunnen zowat instant omdraaien en het feit dat je achter iemand staat betekent nog niet dat je naar em toe kan lopen en em kan knifen of rustig een headie kan mikken. 0.2 secs later staat ie naar jou toe en krijg je een kogel door je oog.
En over VAC, ja ik weet dat het zo zou moeten werken, maar dat verklaart niet waarom er nog altijd zoveel cheaters zijn.Ik bedoel de mensen die gewoon echt goed schieten die pik je er echt wel uit, zeker in een slo-mo killcam valt het ontzettend op of iemand in 3 frames 3 man een headshot schiet of dat ze gewoon heel snel mikten of een beetje geluk hadden.
Ik denk niet dat er nog altijd zo'n grote influx van nieuwe cheaters is dat alle oude consequent 1 week of 2 weken later gebanned zijn, en dat iedereen die je nu tegenkomt die cheat dus blijkbaar pas een week aan het cheaten is max. Sorry, maar daar geloof ik geen zak van. Ik heb zelfs een dude op steam die me als friend heeft toegevoegd omdat ik in al die tijd de 1e was die op civiele wijze met hem kon discussieren over dat ie cheatte en dat dat niet zo aardig was. Die is echt al langer dan 2 weken bezig.
Dus nee sorry, maar ik geloof niet zo dat er iets aan gedaan wordt
En over VAC, ja ik weet dat het zo zou moeten werken, maar dat verklaart niet waarom er nog altijd zoveel cheaters zijn.Ik bedoel de mensen die gewoon echt goed schieten die pik je er echt wel uit, zeker in een slo-mo killcam valt het ontzettend op of iemand in 3 frames 3 man een headshot schiet of dat ze gewoon heel snel mikten of een beetje geluk hadden.
Ik denk niet dat er nog altijd zo'n grote influx van nieuwe cheaters is dat alle oude consequent 1 week of 2 weken later gebanned zijn, en dat iedereen die je nu tegenkomt die cheat dus blijkbaar pas een week aan het cheaten is max. Sorry, maar daar geloof ik geen zak van. Ik heb zelfs een dude op steam die me als friend heeft toegevoegd omdat ik in al die tijd de 1e was die op civiele wijze met hem kon discussieren over dat ie cheatte en dat dat niet zo aardig was. Die is echt al langer dan 2 weken bezig.
Dus nee sorry, maar ik geloof niet zo dat er iets aan gedaan wordt
Ja! Geen cheaters.Pornflakes schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:07:
Is het op de ps3 heel anders spelen dan?
Ben pas begonnen met de PS3 versie en de k/d ratio valt me nog tegen, 0.48
Mja, blijven oefenen...
Verwijderd
zo vaak is dat nu ook niet..Noxa schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:25:
Het grote manko van COD MW2 op de PS3 is dat er geen dedicated servers zijn. Waardoor je dus herhaaldelijk van een server gekickt wordt als de host disconteert of je een netwerk time out krijgt. Vaak midden in het spel. Onmogelijk irritant.
of je bent een uitzondering op iedereen....
ps3 is redelijk stabiel!!
Gisteravond hadden we een potje met 3 maatjes, HQ:PRO heerlijk.
Na 15 sec harrier, daarna pavelow, nog een harrier.
Op een gegeven moment vlogen de killstreaks iedereen om de oren. En na 3 minuten was de hele tegenpartij weggegaaan.
Heerlijk, zo mogen er meerdere potjes komen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2010 17:03 ]
Verwijderd
dat heet magic bullets.Blue-Tiger schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 14:20:
Ja iedereen heeft daar wel ervaring mee geloof ik, maar er is nog geen naam voor? (VB = Vanishing Bullets ofzo)... Wat vervelender is, knife vs. knife... Als je zeker weet dat je eerder knifet en op de killcam gekilled wordt omdat het lijkt alsof je dom voor je uitstaart =/
nog een leuk filmpje met commando lunges en andere irritaties;
YouTube: Welcome to Modern Warfare 2 by SAM5000 (MW2 Gameplay)
Dat spreekt me wel aan, geen cheaters.superbassie schreef op zondag 13 juni 2010 @ 17:00:
[...]
Ja! Geen cheaters.
Ben pas begonnen met de PS3 versie en de k/d ratio valt me nog tegen, 0.48tegenover 2 op de PC.
Mja, blijven oefenen...
Maar je hebt MW2 dus ook op de pc gespeeld, en toch maar overgestapt?
Nja, vrienden hebben me overgehaald, die spelen allemaal op de PS3.Pornflakes schreef op zondag 13 juni 2010 @ 17:42:
[...]
Dat spreekt me wel aan, geen cheaters.
Maar je hebt MW2 dus ook op de pc gespeeld, en toch maar overgestapt?
Maar het leuke van de console is dat je ook geen last heb van gehackte servers waardoor je ineens lvl 70 bent en al je challenges gedaan zijn. En aangezien de PC versie toch geen dedi servers heeft kan ik net zo goed op de PS3 spelen.
Dan denk ik zelf eerder aan kogels die een hoekje om vliegen ofzo...Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 17:41:
[...]
dat heet magic bullets.
nog een leuk filmpje met commando lunges en andere irritaties;
YouTube: Welcome to Modern Warfare 2 by SAM5000 (MW2 Gameplay)
hehe, tja, over dat filmpje van irritaties. Die commando kills vond ik niet zo gek. Realisme is anders, maar dat is het zowiezo.
Kut getimede host migration suckt ook, maar daar kan niemand iets aan doen, wees blij dat het er is, anders eindigt bijna elk potje in een disconnect ipv een deel. Laten we hierbij geen gigantische discussie starten over of matchmaking wel de way to go was en of het huidige systeem wel werkt, daar kunnen we toch niks meer aan doen, mn punt is meer dat die 1e host migration toevallig pech voor die 1e dude was, maar geluk voor 6 tegenstanders dus ach. En de 2e host migration had waarschijnlijk hetzelfde eindresultaat als dat ie er niet was geweest, hij stond zowiezo op het punt om afgeschoten te worden.
Komen we bij deathstreaks. JA painkiller is idd ontzettend irritant en ik vind het zelf ook eigenlijk best oneerlijk dat iemand die slecht speelt vervolgens mijn 11 kill streak voorkomt omdat hij zo nodig 5 keer dood moest gaan en ineens 5 kogels in zn borst niet goed genoeg meer is. Al moet ik zeggen, die dude met zn crappy shotgun schiet wel ERRUG krom, geen enkele kogel was echt goed raak, dus ook zonder painkiller was ie wel dood geweest en verdiend ook. Die 2e dude ook, wtf wil je met een shotgun op die afstand. Dan mag je geluk hebben als het normaal al in 2 of 3 schoten of uberhaupt lukt. Die 3e dude had idd gewoon dikke pech en is exact de reden waarom ze painkiller er van mij ook uit mogen knikkeren
spawns, ja, ik heb idd ook crappy spawns tegen me gehad, waarschijnlijk net zoveel in mn eigen voordeel maar daar merk je niks van. Vergeet niet dat in sommige game modes bijv. domination de game je heel graag bij jouw ene overgebleven punt moet spawnen, dus dan kan het niet anders.
Waarom zo'n lang verhaal? Nou dit filmpje illustreert gewoon de algehele zeikcultuur rondom MW2. Natuurlijk er zitten wat irritaties in zoals dat iemand achter je spawnt of maar niet dood wil. Maar als je met een shotgun op flinke afstand naast schiet en hij killt je... dan lag dat niet aan painkiller, en moet die dude ook niet bitchen dat het painkiller was. Host migration op het verkeerde moment is voor jou op het verkeerde moment, voor het andere team een godsgeschenk, dat balanceert elkaar netjes uit, zeker aangezien je zonder host migration op dat moment gewoon een andere match had moeten zoeken.
Ik vind het gewoon zo zonde dat mensen te pas en te onpas bitchen, waarbij het echt 99% gewoon komt omdat ze zelf niet zo goed schoten, maar ze hebben liever een excuus dan een les.
Kut getimede host migration suckt ook, maar daar kan niemand iets aan doen, wees blij dat het er is, anders eindigt bijna elk potje in een disconnect ipv een deel. Laten we hierbij geen gigantische discussie starten over of matchmaking wel de way to go was en of het huidige systeem wel werkt, daar kunnen we toch niks meer aan doen, mn punt is meer dat die 1e host migration toevallig pech voor die 1e dude was, maar geluk voor 6 tegenstanders dus ach. En de 2e host migration had waarschijnlijk hetzelfde eindresultaat als dat ie er niet was geweest, hij stond zowiezo op het punt om afgeschoten te worden.
Komen we bij deathstreaks. JA painkiller is idd ontzettend irritant en ik vind het zelf ook eigenlijk best oneerlijk dat iemand die slecht speelt vervolgens mijn 11 kill streak voorkomt omdat hij zo nodig 5 keer dood moest gaan en ineens 5 kogels in zn borst niet goed genoeg meer is. Al moet ik zeggen, die dude met zn crappy shotgun schiet wel ERRUG krom, geen enkele kogel was echt goed raak, dus ook zonder painkiller was ie wel dood geweest en verdiend ook. Die 2e dude ook, wtf wil je met een shotgun op die afstand. Dan mag je geluk hebben als het normaal al in 2 of 3 schoten of uberhaupt lukt. Die 3e dude had idd gewoon dikke pech en is exact de reden waarom ze painkiller er van mij ook uit mogen knikkeren
spawns, ja, ik heb idd ook crappy spawns tegen me gehad, waarschijnlijk net zoveel in mn eigen voordeel maar daar merk je niks van. Vergeet niet dat in sommige game modes bijv. domination de game je heel graag bij jouw ene overgebleven punt moet spawnen, dus dan kan het niet anders.
Waarom zo'n lang verhaal? Nou dit filmpje illustreert gewoon de algehele zeikcultuur rondom MW2. Natuurlijk er zitten wat irritaties in zoals dat iemand achter je spawnt of maar niet dood wil. Maar als je met een shotgun op flinke afstand naast schiet en hij killt je... dan lag dat niet aan painkiller, en moet die dude ook niet bitchen dat het painkiller was. Host migration op het verkeerde moment is voor jou op het verkeerde moment, voor het andere team een godsgeschenk, dat balanceert elkaar netjes uit, zeker aangezien je zonder host migration op dat moment gewoon een andere match had moeten zoeken.
Ik vind het gewoon zo zonde dat mensen te pas en te onpas bitchen, waarbij het echt 99% gewoon komt omdat ze zelf niet zo goed schoten, maar ze hebben liever een excuus dan een les.
Zonder painkillers was die gast al 3x dood geweest, trust me.GTOfire schreef op zondag 13 juni 2010 @ 18:19:
Al moet ik zeggen, die dude met zn crappy shotgun schiet wel ERRUG krom, geen enkele kogel was echt goed raak, dus ook zonder painkiller was ie wel dood geweest en verdiend ook. Die 2e dude ook, wtf wil je met een shotgun op die afstand. Dan mag je geluk hebben als het normaal al in 2 of 3 schoten of uberhaupt lukt.
Verwijderd
bullshit,R_W schreef op zondag 13 juni 2010 @ 19:02:
[...]
Zonder painkillers was die gast al 3x dood geweest, trust me.
hij aimde fucking scheef
Pff...R_W heeft gelijk, hoevaak zie je in killcam iemand meter ernaast schieten maar hij is wel dood.
Ooit gehoord van LAG?
[ Voor 4% gewijzigd door NeoMe op 13-06-2010 19:41 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
@ GTOfire ben het wel met je eens, meestal zeiken mensen gewoon omdat ze zelf sucken. er zijn maar 2 dingen die echt vervelend zijn, namelijk painkiller en in mindere mate commando. painkiller is namelijk gewoon oneerlijk. als je rusht in de spawn van het andere team kan je verwachten dat je vervelende spawns krijgt. maar door painkiller ben je gewoon kansloos als spawn rusher. dan kan je zo goed spawns voorspellen als mogelijk, maar tegen iemand met painkiller verlies je alsnog. en random lunges met commando slaat natuurlijk ook nergens op.
@ykruis
door de spread van de AA-12 zou hij toch zo'n 8 kogels in zich hebben gekregen, en nog steeds ging hij niet dood. normaal zouden 3 kogels iemand moeten killen met bijna elk wapen. 4 met acr misschien.
@ykruis
door de spread van de AA-12 zou hij toch zo'n 8 kogels in zich hebben gekregen, en nog steeds ging hij niet dood. normaal zouden 3 kogels iemand moeten killen met bijna elk wapen. 4 met acr misschien.
Het gaat niet om de host migration, maar om het feit dat hij bezig is een bom te defusen. Op het moment dat de migration start, is ie bijna klaar. Vervolgens gaat het spel weer verder en ontploft de bom.GTOfire schreef op zondag 13 juni 2010 @ 18:19:
hehe, tja, over dat filmpje van irritaties. Die commando kills vond ik niet zo gek. Realisme is anders, maar dat is het zowiezo.
Commando mogen ze wat mij betreft permanent weg slopen.
edit: En over die 2e dude met die shotgun. Volgens mij is dat 'n Spas, en die hebben sowieso een enorme range. Dit heeft dus niks met de range te maken, maar met Painkiller. Echt belachelijk dat je 'm zo vaak moet raken. Op die afstand was het zonder Painkiller one shot-one kill geweest.
[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 13-06-2010 20:22 ]
MW2 heeft op geen een platform dedi's hoor.Noxa schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:25:

De beveiliging van steam of iwnet or whatrever stelt echt helemaal nix voor. Je kan doen en laten wat je wil, tja.... dan zijn er veel cheaters natuurlijk.
Ik kom bijna elke dag op een hacked server terecht en ben inmiddels prestige 6 en ik hoef er nix voor te doen.
De hele ranking boeit me geen zak meer, heeft toch geen zin met al die cheaters en lamers.
MW2 is een beetje een losers game vind ik. Je kan bijna alleen nog maar winnen als je cheats gebruikt.
Erg jammer van dit mooie spel
.
Ik kom bijna elke dag op een hacked server terecht en ben inmiddels prestige 6 en ik hoef er nix voor te doen.
De hele ranking boeit me geen zak meer, heeft toch geen zin met al die cheaters en lamers.
MW2 is een beetje een losers game vind ik. Je kan bijna alleen nog maar winnen als je cheats gebruikt.
Erg jammer van dit mooie spel
Dat is altijd zo geweest, met Counterstrike deed ook iedereen cheaten. Alleen de goede cheaters die zetten niet alles aan en die weten hoe ze moeten spelen. Die sukkeltjes zetten alles aan, en dan zie je het gewoon dat ze wallhacken en een aimbot hebben. Je kon zelfs precies instellen hoeveel recoil je het, ik deed gewoon de helft van normaal, dan valt het niet op. Weet niet hoe het tegenwoordig zit, maar ik game alleeeeen nog maar op de xbox 360. Daar heb ik nog nooit een cheater gezien, wel soms mensen die bug exploiten maar die worden snel genoeg gepatched.RoaDHouse schreef op zondag 13 juni 2010 @ 20:46:
De beveiliging van steam of iwnet or whatrever stelt echt helemaal nix voor. Je kan doen en laten wat je wil, tja.... dan zijn er veel cheaters natuurlijk.
Erg jammer van dit mooie spel.
Ik snap de frustratie, want het is gewoon niet leuk ... behalve voor de cheater. Maar als die keer moet laten zien hoe goed die is, dan valt die ook door de mand.
[ Voor 3% gewijzigd door NeoMe op 13-06-2010 20:53 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Klopt. Gewoon iemand volgen in mid air etc.
Ik begin me ook steed te ergen aan VB, je ziet gewoon dat je niks doet en wordt doodgeschoten, terwijl JIJ gewoon een rocket had afgevuurd (je ziet dan ook een trail)... Ach had een score van 75 50
Ik begin me ook steed te ergen aan VB, je ziet gewoon dat je niks doet en wordt doodgeschoten, terwijl JIJ gewoon een rocket had afgevuurd (je ziet dan ook een trail)... Ach had een score van 75 50
Verwijderd
Gewoon spelen op de PS3 jongens.. geen wallhackers, aimbotters of wat voor cheaters dan ook
Op de 360 heb je ook weer een hoop gedoe met modded lobbies enzo toch?
Ehh... Nee. Nog nooit modded lobbies of cheaters gezien en speel als sinds release.Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 22:48:
Op de 360 heb je ook weer een hoop gedoe met modded lobbies enzo toch?
Verwijderd
Ik speel zelf niet op de 360, dus spreek niet uit ervaring. Maar ik hoor vaak genoeg 360 spelers praten over modded lobbies. Met 18 man op Rust terecht komen, infinite ammo, speed up, low gravity etc etc..NickThissen schreef op zondag 13 juni 2010 @ 22:49:
[...]
Ehh... Nee. Nog nooit modded lobbies of cheaters gezien en speel als sinds release.
Die modded lobbies zijn allang gepatched hoor!Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 23:47:
[...]
Ik speel zelf niet op de 360, dus spreek niet uit ervaring. Maar ik hoor vaak genoeg 360 spelers praten over modded lobbies. Met 18 man op Rust terecht komen, infinite ammo, speed up, low gravity etc etc..
Was af en toe wel eens leuk maar funest voor je K/D ratio als je met 18 man op rust zat ;-)
Is het heel raar als ik al sinds de release speel, en al meer dan 400 uur erop heb zitten, en nog nooit een hacked server gezien heb? Ik speel met 5 vrienden, ongeveer zelfde aantal uur, en niemand is ooit tot level 70 geboost. Heel veel geluk of wordt er zwaar overdreven?
E: PC
het ligt denk ik ook aan de playlist die je speelt. Mosh Pit ofzo is best clean, TDM of Domination is where it's at denk ik. Daar heb je 's avonds vanaf 2 uur best wel kans op mods.
Wat ik helemaal idioot vond trouwens was gister. Dan selecteer je TDM, kom je in een server, je krijgt ineens "waiting for server to start new map" en ja, dan weet je al voldoende natuurlijk. En wat was nou hetgeen dat gemod was: de game mode. Hadden ze er een CTF server van gemaakt. Dat je denkt dude, tief op, als jij CTF wil spelen, dan kies je toch gewoon CTF
Maar ach, ben intussen lvl 28 en als ik niet teveel onder het spelen met mn meid MSN schiet het aardig op
De game heeft het tot nu toe aardig goed gemaakt met me met een epische chopper gunner sessie op Afghan en een hele sloot matches achter elkaar die echt fantastisch gingen
(2e emergency drop in 1 match op highrise gewoon sort of random neergesmeten, 1 airstrike eruit gehaald en op said drop gesmeten, 5 kills
altijd leuk van die enemy lokdoosjes
)
Sidenote, ben ik de enige die bij een emergency drop eigenlijk meestal maar 2 van de 4 dingen zelf pakt? Ik pak eigenlijk alleen de AC130/Apache en meestal de stealth bomber altijd zelf als eerste, maar buiten dat laat ik eigenlijk altijd wel wat liggen, soms zelfs alles als ik de ju heb in het feit dat het weer alleen maar cobra's zijn in een match waarin alles meteen wordt neergehaald
Vanmiddag nog het andersom gedaan trouwens. Ik in hardcore TDM en schoot per ongeluk een friendly dood. Dus ik zeg sorry, je mag mn care package wel hebben in return
Bleek het een AC130, toen is ie toch maar weggelopen zo van dat zal vast wel niet mogen, en die heb ik ook idd zelf maar gepakt
over die shotguns nog, zo'n AA shotty heeft echt hele crappy range. Op die afstand was die dude zonder painkiller misschien wel dood geweest, misschien ook niet gezien het feit dat ie heel scheef schoot. Dat heeft niks met lag te maken, hij mikte gewoon krom. Maar zo'n death waarbij je er zo lang over doet blamen op painkiller is gewoon te makkelijk. 2-3 schoten WEL goed raak en hij was dood geweest. In plaats van 1-2 normaliter idd, dat maakt het lame, maar daar is dit filmpje geen goed voorbeeld van.
En de SPAS is idd een stuk beter kwa range, maar op die afstand zat ie toch wel tegen het uiteinde ervan aan te kijken, dus 2-3 schoten had ik zowiezo wel verwacht. Het gebeurt ooit wel eens in 1 op zo'n afstand, maar dat is soms geluk, soms was ie al geraakt, etc. dat 4e schot is een painkiller voorbeeldje, maar wederom geen fantastische. De 3e painkiller niet-kill in het filmpje vind ik nou echt een goeie. Dan schiet je alles raak, zo een stuk of 8-10 (?) kogels, en helaas pindakaas, you lose.
Dat voelt gewoon te zuur
Wat ik helemaal idioot vond trouwens was gister. Dan selecteer je TDM, kom je in een server, je krijgt ineens "waiting for server to start new map" en ja, dan weet je al voldoende natuurlijk. En wat was nou hetgeen dat gemod was: de game mode. Hadden ze er een CTF server van gemaakt. Dat je denkt dude, tief op, als jij CTF wil spelen, dan kies je toch gewoon CTF

Maar ach, ben intussen lvl 28 en als ik niet teveel onder het spelen met mn meid MSN schiet het aardig op
Sidenote, ben ik de enige die bij een emergency drop eigenlijk meestal maar 2 van de 4 dingen zelf pakt? Ik pak eigenlijk alleen de AC130/Apache en meestal de stealth bomber altijd zelf als eerste, maar buiten dat laat ik eigenlijk altijd wel wat liggen, soms zelfs alles als ik de ju heb in het feit dat het weer alleen maar cobra's zijn in een match waarin alles meteen wordt neergehaald

over die shotguns nog, zo'n AA shotty heeft echt hele crappy range. Op die afstand was die dude zonder painkiller misschien wel dood geweest, misschien ook niet gezien het feit dat ie heel scheef schoot. Dat heeft niks met lag te maken, hij mikte gewoon krom. Maar zo'n death waarbij je er zo lang over doet blamen op painkiller is gewoon te makkelijk. 2-3 schoten WEL goed raak en hij was dood geweest. In plaats van 1-2 normaliter idd, dat maakt het lame, maar daar is dit filmpje geen goed voorbeeld van.
En de SPAS is idd een stuk beter kwa range, maar op die afstand zat ie toch wel tegen het uiteinde ervan aan te kijken, dus 2-3 schoten had ik zowiezo wel verwacht. Het gebeurt ooit wel eens in 1 op zo'n afstand, maar dat is soms geluk, soms was ie al geraakt, etc. dat 4e schot is een painkiller voorbeeldje, maar wederom geen fantastische. De 3e painkiller niet-kill in het filmpje vind ik nou echt een goeie. Dan schiet je alles raak, zo een stuk of 8-10 (?) kogels, en helaas pindakaas, you lose.
Dat voelt gewoon te zuur
[ Voor 18% gewijzigd door GTOfire op 14-06-2010 02:03 ]
World At War (cod5 so to speak)
Vector - rapid is trouwens idd gaaf - bijna net zo vervelend als een g18 maar daar lijk ik niets mee te raken
Das "gewoon" lag.... ik hoor het namelijk vice versaVerwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 11:57:
[...]
Haha ja dat heb ik ook te vaak.. Dan schiet ik iemand helemaal overhoop, en volgens de killcam deed je dus helemaal niks
Als ik iemand volpomp beweert een vriend van mijn dat ik niets deed dus....
Oh - vinden jullie dat ook raar. In een domination of demolition game "camper" gaan lopen roepen
[ Voor 61% gewijzigd door shades op 14-06-2010 09:50 ]
Fist, dat is waarschijnlijk omdat we alleen HC:HQ spelenFist schreef op maandag 14 juni 2010 @ 00:34:
Is het heel raar als ik al sinds de release speel, en al meer dan 400 uur erop heb zitten, en nog nooit een hacked server gezien heb? Ik speel met 5 vrienden, ongeveer zelfde aantal uur, en niemand is ooit tot level 70 geboost. Heel veel geluk of wordt er zwaar overdreven?
Wellicht moeten we maar eens weer TDM of Dom spelen, waarschijnlijk komen we ze dan wel tegen.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ah - dan ga ik vanavond eens HC-HQ proberen - HQ is leuk. Zal ff [GoT] voor mn naam prakkenJoarie schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:03:
[...]
Fist, dat is waarschijnlijk omdat we alleen HC:HQ spelen
Wellicht moeten we maar eens weer TDM of Dom spelen, waarschijnlijk komen we ze dan wel tegen.
Maar wat heeft dat met mijn post te maken (degene die je quote)??
Verwijderd
Hij moest ff zijn forumposts opkrikkenbram1984 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:21:
[...]
Maar wat heeft dat met mijn post te maken (degene die je quote)??
gister met chopper weer 30 kills gehaald, kom uit op killstrek van 41...
en wat was mijn killstreak 41..
omfg
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2010 10:28 ]
Je kunt ons vinden onder de [NL] tag.shades schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:18:
[...]
Ah - dan ga ik vanavond eens HC-HQ proberen - HQ is leuk. Zal ff [GoT] voor mn naam prakken
Enige nadeel bij HC:HQ is dat je niet echt met zekerheid kunt zeggen of iemand aan het cheaten is, maar gelukkig hebben wij dekselse Tom met zijn i7-core based pc (altijd host) en zijn poortenkicker
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Denk niet dat jullie de enige met de NL tag zijn hoor:p Net zo'n gast, die killed me in de grot van Afghan, dat hoekje bij die machine. Ik gokte dat hij er nog steeds zou zitten, ik spring en schiet hem dood, meteen wallhacker. Ander potje, ik rag met mijn chopper gunner op de spawn van de tegenstander, loopt te whinen dat ik hem niet zou kunnen zien omdat ie CB heeft. Terwijl hij gewoon naast zn teamgenoten spawned.
Bij HC heb ik het gevoel dat mensen NOG sneller roepen dat je hackt vanwege het ontbreken van de killcam. Ja zo kan ik ook heel makkelijk dit spel bashen, iedereen die beter is, is een hacker.
Bij HC heb ik het gevoel dat mensen NOG sneller roepen dat je hackt vanwege het ontbreken van de killcam. Ja zo kan ik ook heel makkelijk dit spel bashen, iedereen die beter is, is een hacker.
Zijn er PS3 gamers die hun controllers anders hebben geconfigureerd?
met name zie ik vaak spelers die als ze aangevallen worden snel weten te springen/liggen en mij alsnog afschieten.. HEEL irritant, maar wel knap want ik krijg het niet voor elkaar in de default knoppen layout.
van het weekend een andere layout geprobeerd, maar in het heetst der strijd raak ik totaal de kluts kwijt en ben ik alsnog dood.
met name zie ik vaak spelers die als ze aangevallen worden snel weten te springen/liggen en mij alsnog afschieten.. HEEL irritant, maar wel knap want ik krijg het niet voor elkaar in de default knoppen layout.
van het weekend een andere layout geprobeerd, maar in het heetst der strijd raak ik totaal de kluts kwijt en ben ik alsnog dood.
Ik heb enkel de sensitiviteit aangepast. (hoger) Lay-out van de knoppen vind ik standaard prima en zou ik niet willen aanpassen. Wellicht dat sommige de knife button anders hebben geconfigureerd, zodat ze sneller kunnen knifen. Soms begrijp ik namelijk echt niet dat ik langzamer bencarpcatcher schreef op maandag 14 juni 2010 @ 11:20:
[ Voor 3% gewijzigd door Dj-sannieboy op 14-06-2010 11:28 ]
Voor zover ik weet kan je helaas niet de knoppen zelf instellen.carpcatcher schreef op maandag 14 juni 2010 @ 11:20:
Ben dus pas begonnen met de PS3 versie en dropshotten gaat irritant vind ik. Ook de sprint knop had ik liever ergens anders gehad. Mja, wennen, wennen, wennen...
Al wel een paar keer positief geëindigd haha
Hoe pak JIJ enemy care packages?
Ik heb het nu al tig keer gehad dat ik als eerste bij een gevallen crate van de vijand aankom, en de killstreak reward ga "capturen".
Dan komt er plots een medespeler aan en die heeft 'm binnen een seconde....
Ik snap er niks van.
Ik heb het nu al tig keer gehad dat ik als eerste bij een gevallen crate van de vijand aankom, en de killstreak reward ga "capturen".
Ik snap er niks van.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Waarom niet? Springen en liggen doe je toch met heel andere vingers dan aimen/schieten. Kwestie van oefenen lijkt me.carpcatcher schreef op maandag 14 juni 2010 @ 11:20:
Met de DS3 kun je volgens mij alleen uit standaard layouts kiezen. Met controllers als de FragFX en de FRAGnStein kun je wel (via de PC) knoppen met elkaar omwisselen, zodat je rondje bijvoorbeeld onder kruisje zet.
Ik gebruik de tactical flipped layout. Vind ik persoonlijk het fijnste werken. Maar het is allemaal puur een kwestie van gewenning. Ik ben van oorsprong PC gamer, dus de controllers waren flink wennen. Maar zodra je het te pakken hebt gaat het prima.carpcatcher schreef op maandag 14 juni 2010 @ 11:20:
Verwijderd
ik zou tactical layout proberen. met default layout heb je namelijk de knife op je rechter stick, wat totaal nutteloos is, behalve als je met marathon lightweight commando speelt. met tactical zit bukken op de rechter stick waardoor je snel kan wegduiken als er op je geschoten wordt. en met knife vs knife ben je meer afhankelijk van lag dan van hoe snel je op het knopje drukt, bovendien kan je beter dropshotten dan knifen, want dan mist hij zn knife, en ben je bij een schiet duel meestal ook sneller.carpcatcher schreef op maandag 14 juni 2010 @ 11:20:
Verwijderd
Dan is dat geen vijandelijk krat of geen medespeler. Als het jouw crate is heb je hem in één seconde ipv in vier of vijf of wat ook de tijd is voor kistjesroof. Degene die dus in no-time met je krat aan de haal gaat, diens krat was het.dvdkiwi schreef op maandag 14 juni 2010 @ 11:57:
Ik snap er niks van.
Ehm. Degene die de care package gooit heeft hem in één seconde gecaptured.dvdkiwi schreef op maandag 14 juni 2010 @ 11:57:
Ik snap er niks van.
Je doet er zelf langer over als je een enemy of friendly care package van iemand steelt.
Als iemand een care package al aan het capturen is kan jij hem niet jatten, alleen als hij van je zelf is.
Dus wat jij zegt dat een medespeler sneller een enemy care package heeft kan niet. Dan moet het een tegenstander zijn geweest die de care package heeft gegooid.
En dan ook niet neerknallen ofzoReFresh F5 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 13:55:
[...]
Dan moet het een tegenstander zijn geweest die de care package heeft gegooid.

Neerknallen doet ie niet, want er staan groene letters boven z'n hoofd, wat dus aangeeft dat ie teamgenoot is.
Tegenstanders die de package gegooid hebben kom ik ook tegen maar die schieten idd gelijk op mij.
Dus een medespeler kan wel een care package heel snel jatten terwijl ik 'm al half gecaptured heb.
Wat raar blijft...
@Knettergek:
Dat lijkt me logisch, is me ook een paar keer overkomen.
Maar de keren waar ik het over heb werd er "enemy care package incoming" gemeld van tevoren.
Tegenstanders die de package gegooid hebben kom ik ook tegen maar die schieten idd gelijk op mij.
Dus een medespeler kan wel een care package heel snel jatten terwijl ik 'm al half gecaptured heb.
Wat raar blijft...
@Knettergek:
Maar de keren waar ik het over heb werd er "enemy care package incoming" gemeld van tevoren.
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 14-06-2010 19:31 ]
Vanochtend ook nog heerlijk potje S&D gehad... 3 rondes in m'n eentje zo'n beetje gewonnen met 13 kills zonder dood te gaan. Teammate zei al gelijk in chat: "we can just leave now, will is owning them on his own :P"
Was wel lachen... totdat ik gekilled werd door een hacker -.- Op zo'n moment (met heerlijke score) echt ziekelijk irritant om aan dood te gaan... Had na die 3 rondes overigens ook een AC-130 maar de enemy ging campen in het vliegtuig (dus de map "Terminal", overigens al een favoriet van me vanaf het begin) en daar kan je ze niet raken
't is een slimme tactiek, jammer dat ik daar een 130 aan kwijtraakte...
Was wel lachen... totdat ik gekilled werd door een hacker -.- Op zo'n moment (met heerlijke score) echt ziekelijk irritant om aan dood te gaan... Had na die 3 rondes overigens ook een AC-130 maar de enemy ging campen in het vliegtuig (dus de map "Terminal", overigens al een favoriet van me vanaf het begin) en daar kan je ze niet raken

Verwijderd
krijg de laatste tijd steeds vaker van die gemodde lobbies, aan de ene kant wel geinig, only rpg bijvoorbeeld
is wel eens leuk voor een keertje maar moet niet te vaak zo zijn, en je levelt wel lekker snel daardoor
Verwijderd
Had net wel een erg nice potje S&D. Speelde op Invasion, het was de 3e ronde volgens mij. Twee van mijn teammates werden aan het begin van de ronde meteen gespawntubed en na een tijdje was ik Last Alive, 1 vs 4. Ik had al m'n killstreaks nog opgespaard van de voorgaande ronde's (UAV, Care Package en Predator). Ik gebruik m'n Predator en kill er eentje. 1 vs 3 was het nu, ik schiet er nog 2 af met m'n silenced Tar-21. 1 vs 1 nu nog, en ik heb de bom. Ik loop voorzichtig richting de target, en opeens had ik wel een geinig idee
Ik pak m'n CP marker en gooi hem zover mogelijk weg, om die laatste dude af te leiden. Zodra ik hem had gegooid plantte ik de bom. En wat zit er in mijn care package? Een chopper gunner. En wat doet die gozer? Hij pakt mn care package en gaat in de chopper gunner. Ondertussen is die bom aan het aftellen en zit ik veilig te wachten binnenin een gebouw, terwijl die gozer wanhopig op de muren schiet
Na een tijdje, kaboom, round win. Eindigde met 13-0, perfect score
Had net mijn eerste gehackte server (op de pc) (na inmiddels vier dagen werkelijke speeltijd). Niks telde als damage, behalve noobtube, headshot en knifen. Throwing knife ftw met shield
. Gelukkig geen rank hack, dus gewoon een grappig potje, wat nergens meer uber ging.
Gister weer een OMFG moment...
Op Skidrow lag ik in de laundry (onder aan de trap rechtsaf) ik had mij killstreak willen activeren..
Word ik geheadshot door de muur heen... WTF?
Killcam gekeken.. die gast heeft mij in de ruimte boven aan de trap al in het "vizier"; hij spot me dus door de muren heen.... vervolgens rent hij de trap af en neemt gvd niet eens de moeite om tot de deuropening door te lopen... hij mikte door de muur op mijn headski....
Zulke gasten mogen ze van mij instant-real-life-headshotten....LAMERS!
[angry mode-off]
Lekker weertje vandaag....
Op Skidrow lag ik in de laundry (onder aan de trap rechtsaf) ik had mij killstreak willen activeren..
Word ik geheadshot door de muur heen... WTF?
Killcam gekeken.. die gast heeft mij in de ruimte boven aan de trap al in het "vizier"; hij spot me dus door de muren heen.... vervolgens rent hij de trap af en neemt gvd niet eens de moeite om tot de deuropening door te lopen... hij mikte door de muur op mijn headski....
Zulke gasten mogen ze van mij instant-real-life-headshotten....LAMERS!
[angry mode-off]
Lekker weertje vandaag....
Je ziet eenvoudig aan de kist of hij van een enemy team is? (rode kleur van kist = enemy)dvdkiwi schreef op maandag 14 juni 2010 @ 19:29:
Neerknallen doet ie niet, want er staan groene letters boven z'n hoofd, wat dus aangeeft dat ie teamgenoot is.
Wat raar blijft...
@Knettergek:
Maar mijn tactiek om ze te jatten bij de tegenstander is net even wachten tot de package ligt en dat de tegenstander erheen rent. Hem killen en dan zelf gauw pakken
Ah dat wist ik niet, maar het waren dus wel rode.Freezerator schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:13:
[...]
Je ziet eenvoudig aan de kist of hij van een enemy team is? (rode kleur van kist = enemy)
Vanaf nu ben ik idd wat voorzichtiger met erop af rennen
Verwijderd
Denk eerder dat het niet een vijandige krat is, maar een emergancy airdrop / cratedrop van je medespeler.dvdkiwi schreef op maandag 14 juni 2010 @ 11:57:
Ik snap er niks van.
Als je Teammate emergancy aidrop heeft liggen er een aantal kratten en als jij dan aan het capturen bent en degene die de reward heeft ingecalled dezelfde krat capatured dan is hij sneller klaar omdat hij degene is die de streak heeft ingecalled
Gisteren 2 achievments gehaald zonder ze eerst te hebben gechecked, fast swap (relatief simpel) & naam vergeten (get a knife kill when all of your ammo is depleted). Geheel toevallig, maar dat maakt het simpeler.
En ook eindelijk een match gespeeld zonder te sterven, waar ik het credit ook voor kreeg, Heb al ettelijke mappen zonder te sterven gespeeld, maar nooit de achievment ervoor gekregen. Gisteren opeens wel.
En ook eindelijk een match gespeeld zonder te sterven, waar ik het credit ook voor kreeg, Heb al ettelijke mappen zonder te sterven gespeeld, maar nooit de achievment ervoor gekregen. Gisteren opeens wel.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Verwijderd
het geld alleen als je een hele ronde speelt..Soggney schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:24:
Gisteren 2 achievments gehaald zonder ze eerst te hebben gechecked, fast swap (relatief simpel) & naam vergeten (get a knife kill when all of your ammo is depleted). Geheel toevallig, maar dat maakt het simpeler.
dus kom je 2 of 1 sec later binnen krijg je hem al niet
Oh dat verklaart een hoop.Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:33:
[...]
het geld alleen als je een hele ronde speelt..
dus kom je 2 of 1 sec later binnen krijg je hem al niet
Als ik alleen speel join ik altijd een partij halverwege ofso.
Maar als ik met een stel vrienden een party maak, dan hou ik het nooit op nul
Misschien moeten we dan eens wat minder klootten xD
Verwijderd
Het is best moeilijk om de 0 te houden, ja ik wist het ook niet. Maar gaaandeweg kom je achter dat soort dingenZandpad schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:35:
[...]
Oh dat verklaart een hoop.
Als ik alleen speel join ik altijd een partij halverwege ofso.
Maar als ik met een stel vrienden een party maak, dan hou ik het nooit op nul
Misschien moeten we dan eens wat minder klootten xD
Dat kloten met een part klinkt bekend, gister ook met ze alle weer sabotage wij 6 nederlanders tegen andere team met 2 nederlanders en dat een paar potjes lang.
er werd alleen meer gepraat dan gegamed maar toch waren er een paar potjes die binnen 2-3 min al klaar waren
ging in ieder geval helemaal stuk heb bijna geen serieus kills kunnen maken.. (iemand hier toevallig gister avond aan het spelen geweest die Ambulancebroeder is?
)
er werd alleen meer gepraat dan gegamed maar toch waren er een paar potjes die binnen 2-3 min al klaar waren
ging in ieder geval helemaal stuk heb bijna geen serieus kills kunnen maken.. (iemand hier toevallig gister avond aan het spelen geweest die Ambulancebroeder is?
I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"
fast swap = > OMA Pro?Soggney schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:24:
Die ander is Survivor (heb hem ook)
Voor de rest : http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns/Titles
(eer)gisteren crap meat met chopper gunner gehaald
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Fast swap is volgens mij iemand met main gun damage doen en daarna afmaken met je secondary weapon
Verwijderd
ja, secondary moet wel pistol zijn..Helioss schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:01:
Fast swap is volgens mij iemand met main gun damage doen en daarna afmaken met je secondary weapon
ik wil red carpet title, die is moeilijk man.
Verwijderd
Speel groundwar, en hoop op een map als Wasteland, Afghan, etc. Neem als killstreak ook een UAV, is erg handig voor een airstrike.Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:29:
[...]ik wil red carpet title, die is moeilijk man.
Wacht tot je op 8 kills bent, doe dan je UAV aan, maak nog 1 kill voor de Stealth Bomber en let the bombs drop!
Dit zal ik ook is proberen ik ben er ook al even mee bezig en de enige die ik nog moet op de 1e paginaVerwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:42:
[...]
Speel groundwar, en hoop op een map als Wasteland, Afghan, etc. Neem als killstreak ook een UAV, is erg handig voor een airstrike.
Wacht tot je op 8 kills bent, doe dan je UAV aan, maak nog 1 kill voor de Stealth Bomber en let the bombs drop!
Verwijderd
jij bedoeld met gewone airstrike, cluster bomb is da volgens mij!chimera2 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:48:
[...]
Dit zal ik ook is proberen ik ben er ook al even mee bezig en de enige die ik nog moet op de 1e pagina
als je 2x airstrike heb en daarmee 5 kills heb je hem ook..
zo heb ik die ook gehaald
JAAANKEEEEEEEE!!!!!!Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:42:
[...]
Speel groundwar, en hoop op een map als Wasteland, Afghan, etc. Neem als killstreak ook een UAV, is erg handig voor een airstrike.
thx voor de hint man!
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2010 13:52 . Reden: noobedit ]
volgens mij heb ik die allang ik moet met 1 stealth bomber 6 kills maken maar ik ga pas naar mijn challenges kijken als ik prestige 9 ben en dat ga ik deze maand halenVerwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:50:
[...]
jij bedoeld met gewone airstrike, cluster bomb is da volgens mij!
als je 2x airstrike heb en daarmee 5 kills heb je hem ook..
zo heb ik die ook gehaald
[...]
JAAANKEEEEEEEE!!!!!!
thx voor de hint man!
[ Voor 8% gewijzigd door chimera2 op 15-06-2010 14:06 ]
Iemand enig idee hoe het komt dat mijn Melee attack altijd te laat is. Ik heb alleen een melee attack als ik iemand van achter besluip. Van voren ben ik ALTIJD te laat, zelfs met Commando Pro en knife attachement. Is mijn controller gewoon brak of wat?
Irriteert me mateloos dat ik neer gehaald wordt en als ik respawn met m'n arm sta te zwaaien in het niets. Ik ben gewoon altijd te laat.
Irriteert me mateloos dat ik neer gehaald wordt en als ik respawn met m'n arm sta te zwaaien in het niets. Ik ben gewoon altijd te laat.
Heb je hetzelfde gevoel ook bij het schieten en neergeschoten worden?Noxa schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:23:
Iemand enig idee hoe het komt dat mijn Melee attack altijd te laat is. Ik heb alleen een melee attack als ik iemand van achter besluip. Van voren ben ik ALTIJD te laat, zelfs met Commando Pro en knife attachement. Is mijn controller gewoon brak of wat?
Tis namelijk een beetje de vraag waar het aan ligt: je internetconnectie, je eigen reactievermogen of de controller zelf. Probeer eerst die dingen eens af te gaan.
Dit topic is gesloten.