niet zo tactisch om ze te vragen je neer te halen, op het moment dat ze zich beseffen dat dat best makkelijk gaat is je 3e ook zo neer natuurlijk
Ik heb de laatste tijd echt DIKKE vette pech met care flares en airdrops zeg. Ik heb in de afgelopen anderhalve maand 1 apache gehad. Die werd overigens letterlijk 4 seconden nadat ik kon schieten met 1 hit uit de lucht geragd, geen lock-on of predator sound niks, best zuur

Verder wel een stuk of 100 UAV's, 150 counter UAV's en 100 ammo packs

Ik heb serieus zo goed als niets anders gehad dan de onderste 4. Ik weet niet of ze dat geupdate hebben ofzo, vroeger had ik nog wat aan mn emergency drop, er zat altijd tenminste 1 leuk iets bij, pavelow of harrier op zn minst, een stealth bomber hier, en als je geluk had een AC130. Nu al weken niets van dat soort pret, en ik haal ze toch met enige regelmaat.
Over die eindeloze kill streaks trouwens. Ik heb het ook wel eens geprobeerd, Predator als 1e, Harrier of Cobra als 2e en AC130 als 3e, in de hoop dat als ik er eenmaal 5 had, dat ik dan de 11 ook wel zou halen. Dat is 2 keer gelukt ofzo, verder knallen ze mn harriers eigenlijk altijd wel heel snel af en moet ik het alsnog allemaal zelf doen.
Helemaal mooi trouwens. Ik speelde een keer (puur geluk hoor, maar dat moet ook mogen) fantastisch op Rust. Ik was na 5 kills bovenin gaan zitten, predator gesmeten, had ik er 7, cobra opgeroepen, nog 3 man neergeschoten. Toen ben ik gewoon gaan liggen met de gedachte "het is een cobra, het is rust, zolang niemand em uit de lucht schiet heeft ie vast die ene kill wel".
...
niet dus..
Dat ding heeft 30? seconden rond gevlogen, niemand dood gemaakt

En toen ie weg was dacht ik dus kut, dan moet ik mezelf toch maar weer laten zien, maar toen werd ik uiteraard net afgeknald
Dus nee, ik heb weinig vertrouwen in cobra/harrier kill streak, hij killt niks of hij is meteen dood

Om de AC130 te halen hoop ik meestal maar op package luck, maar dat valt de laatste tijd dus vies tegen. En zelf door gewoon schieten 11 man dood knallen achter elkaar lukt toch niet zo eenvoudig. 4 voor een package gaat prima, 5 voor mn predator ook, dan heb ik er zo 7, maar daarna heb ik tussen de 7 en 11 altijd wel 1 death omdat ik het vertik om te campen
edit: ik vind zelf overigens een playlist zonder killstreaks niet echt boeiend. Een enemy AC130 oid is alleen op een map als Wasteland lastig, maar verder kan je em vrij eenvoudig ontwijken, en ik vind het zelf wel gewoon ontzettend leuk om te doen. Het liefst maken ze dat ding veel zwakker voor balans en mag ik er gewoon permanent in gaan zitten, dan ben ik blij hoor
[
Voor 7% gewijzigd door
GTOfire op 11-06-2010 20:36
]
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED