[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.168 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlietZ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:14
vriend van me zit atm ingame
speel elke avondje halfuurtje met m samen.

alleen hij joinde vdaag kwartiertje eerder dan mij, en nu zit hij in een gehackte server. waar no gravity is, snipers only, iedereen instant lvl 70
leuk is anders als je ff lekker wilt spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-09 23:02
TonyTone schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 23:01:
Hmm tis nu rond 23:00 en kom geen multi player game in.
Iemand anders ook problemen met steam nu?

*Zucht* :-(
Ik kom er wel in een game maar langer dan 3 minuten duurt het niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik had net ook veel connectie problemen en heb zeker 12 minuten lang geprobeerd om een potje af te maken. Elke keer knalde ik eruit vanwege Steam of de migratie deed het niet goed.

Maar nu ga ik voor vandaag echt stoppen, al heb ik wel weer lekker gespeeld met de mini-uzi en mg4. Ze blijken toch echt goed bruikbaar te zijn en je komt ze nauwelijks tegen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Blue-Tiger schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 18:28:
Wie heeft 10e prestige (en lvl 70) al gehaald? :)
Ik, een paar dagen geleden (zie stats onderaan), & op eigen kracht, dus zonder 'hulp' van gehackte servers e.d.

Maargoed ik had het al veel eerder kunnen voltooien (ik schat zo rond de 550-560 uur), maar ik ben toen ik prestige 2 & 4 was een behoorlijk tijdje zoet geweest om m'n gouden titles van de ACR & AK te halen.. Plus ik heb nog een tijdje gewacht met de laatste prestige omdat ik geen zin had om continue level-hacker enz genoemd te worden.

Ik ben trouwens sinds november pas 1x in een gehackte server terechtgekomen (low gravity/40mm ofzo), zonder verdere schade - afkloppen..

[ Voor 3% gewijzigd door rabor op 10-06-2010 05:42 ]

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

rabor schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 05:23:
[...]

Ik, een paar dagen geleden (zie stats onderaan), & op eigen kracht, dus zonder 'hulp' van gehackte servers e.d.

Maargoed ik had het al veel eerder kunnen voltooien (ik schat zo rond de 550-560 uur), maar ik ben toen ik prestige 2 & 4 was een behoorlijk tijdje zoet geweest om m'n gouden titles van de ACR & AK te halen.. Plus ik heb nog een tijdje gewacht met de laatste prestige omdat ik geen zin had om continue level-hacker enz genoemd te worden.

Ik ben trouwens sinds november pas 1x in een gehackte server terechtgekomen (low gravity/40mm ofzo), zonder verdere schade - afkloppen..
Hoe lang ben je bezig geweest om prestige 10 lvl 70 te worden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe kom ik daar? Ik kan wel in m'n router komen maar kan die opties nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Heeft iemand trouwens ook eens meegemaakt dat je in een match komt waar de host letterlijk alles heeft laten vertragen. Dus ook het geluid? Leek net of het bandje slipte. :P
Plus was er lage zwaartekracht en de geluiden van het menu waren aangepast(tijdelijk, na een herstart was het weg).

Met dit soort hackers heb ik geen moeite mee, zolang ze geen walhacks en aimbots gebruiken en niet de stats vernaggelen.

Best jammer dat de console niet officieel gebruikt mag worden, zo krijg je wel variatie in het spel. En er hoeft namelijk niet altijd serieus gespeeld te worden.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 10:41:
[...]

en hoe kom ik daar? Ik kan wel in m'n router komen maar kan die opties nergens vinden.
Dat zijn de poorten die voor de pc nodig hebt, waaronder Steam. Voor de ps3 heeft dit geen zin.

Ik ben absoluut geen voorstander om dmz te gebruiken in een thuis netwerk, maar misschien kan je hier eens naar kijken: http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=28&t=231094

Of misschien nog beter: http://community.eu.plays...uty/mw2-ports/m-p/9546777 Daar staan de gebruikte poorten voor de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zat gisteren weer even te spelen sinds lange tijd maar die knakkers blijven maar manieren vinden om te cheaten...mijn geld geef ik niet meer uit aan de pc versie van een evt nieuwe game...en die mappack kunnen ze helemaal in hun .... steken met hun crappy support en geen dedi servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

wat een nuttige post weer,, en bij deze de vrolijke reactie op je post.
dit is de 4531851864411 post over dat het *** is en bladiebladiebla,
als je het irritant vind stop het met spelen en ga je lekker pacman spelen, en laat ons gewoon genieten op de pc, want dat doe ik nog steeds met veel plezier iedere dag (afgelopen 2 avonden iets minder maar goed :) )

gister even lekker noob gespeeld in domantion (groundwar) highrise met GL, Claymore en OMA pro :)
ging in het begin niet zo lekker, maar toen het +- 150 100 stond lukt ineens alles dus kreeg me harrier en me chopper gunner, kon lekker peunen en ja hoor daar nuke in beeld. en ik zat maar vast in de choppergunner en kon blijven schieten sluit ik eindelijk me laptop,
staat het 198- nog iets en toen gewonnen..
maar nu heb ik nog steeds niet me nuke gehaald... af en toe is het ook wel irritant dat de potjes zo kort zijn..
maar ja wil toch ook liever me nuke halen met een gewone gun in de plaats van GL met OMA..

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:19
ook leuk: in een potje terecht komen die nog enkele seconden duurt waarbij jouw team dik aan het verliezen is.
Meteen weer een verlies in je lijst er bij en je winstreak (die op 20 stond) naar de knoppen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
kronolith schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 07:51:
[...]

Hoe lang ben je bezig geweest om prestige 10 lvl 70 te worden dan?
Incl golden titles AK47, ACR, M4A1, UMP, Vector enz.. 29 dagen en ongeveer 7 uur.. staat in m'n stats hieronder.. ;)

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:21

Wvr

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Die "noob-tubes" blijven enorm vervelend. Ik begin mij zo langzamerhand weer te herinneren waarom ik destijds gestopt was met MW2 :P. Op COD4 hadden we tenminste nog deticated servers met promod erop, waar ik mij niet hoefde te ergeren aan noob perks en dom gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:11
Metalbuster schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:38:
Die "noob-tubes" blijven enorm vervelend. Ik begin mij zo langzamerhand weer te herinneren waarom ik destijds gestopt was met MW2 :P. Op COD4 hadden we tenminste nog deticated servers met promod erop, waar ik mij niet hoefde te ergeren aan noob perks en dom gedrag.
echt? die hadden we nog niet gehoord. Als je het niks vind stop er dan gewoon lekker mee.
kan er nou eens een keer worden opgehouden met dat geklaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
chimera2 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:40:
[...]

echt? die hadden we nog niet gehoord. Als je het niks vind stop er dan gewoon lekker mee.
kan er nou eens een keer worden opgehouden met dat geklaag?
Sorry papa, het zal niet weer gebeuren.
Wij mogen toch gewoon onze mening geven of niet soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Metalbuster schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:42:
[...]

i'm not your daddy maar er is hier alleen maar negatieve kritiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Heeft vast een reden dan. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Laatst online: 13:04
chimera2 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:45:
[...]

i'm not your daddy maar er is hier alleen maar negatieve kritiek
kritiek met kritiek beantwoorden? :+
Maare tubes ok, maar je hebt van die gasten die alleen maar er mee rondrennen, die zijn bijzonder irri.
Voor de rest vindt ik dat je het zelf maar mot weten.

Gister had ik zo'n irritant potje.
Lagspike in het begin bij de spawn, gewoon 4 x gespawnraped.
Kzag mezelf doodspawne :(
Superirritant.
[/zeikmodus]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Metalbuster schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:42:
[...]

dat mag zeker, alleen is dit punt al zoooooooo vaak langs gekomen dat het nu wel duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

CorVus schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:36:
wat een nuttige post weer,, en bij deze de vrolijke reactie op je post.
dit is de 4531851864411 post over dat het *** is en bladiebladiebla,
als je het irritant vind stop het met spelen en ga je lekker pacman spelen, en laat ons gewoon genieten op de pc, want dat doe ik nog steeds met veel plezier iedere dag (afgelopen 2 avonden iets minder maar goed :) )

gister even lekker noob gespeeld in domantion (groundwar) highrise met GL, Claymore en OMA pro :)
ging in het begin niet zo lekker, maar toen het +- 150 100 stond lukt ineens alles dus kreeg me harrier en me chopper gunner, kon lekker peunen en ja hoor daar nuke in beeld. en ik zat maar vast in de choppergunner en kon blijven schieten sluit ik eindelijk me laptop,
staat het 198- nog iets en toen gewonnen..
maar nu heb ik nog steeds niet me nuke gehaald... af en toe is het ook wel irritant dat de potjes zo kort zijn..
maar ja wil toch ook liever me nuke halen met een gewone gun in de plaats van GL met OMA..
Ik zat laatst in een gehackte groundwar server daar hadden ze gewoon de deathmatch score verhoogd naar 25000 dan is het wel leuk :D

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Xenomorphh schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 14:02:
[...]

Ik zat laatst in een gehackte groundwar server daar hadden ze gewoon de deathmatch score verhoogd naar 25000 dan is het wel leuk :D
DAt zijn leuke dingen duurt wel lekker lang zo'n potje :) hoe lang deden jullie er over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

chimera2 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 14:04:
[...]

DAt zijn leuke dingen duurt wel lekker lang zo'n potje :) hoe lang deden jullie er over?
Ik geloof bijna 20 minuten ofzo. Dan vind ik een gehackte server absoluut niet erg. Maar zodra ze gaan ouwehoeren met gravity en zaken hoeft t van mij niet. Maar zo'n mega score is wel tof.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Xenomorphh schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 14:08:
[...]

Ik geloof bijna 20 minuten ofzo. Dan vind ik een gehackte server absoluut niet erg. Maar zodra ze gaan ouwehoeren met gravity en zaken hoeft t van mij niet. Maar zo'n mega score is wel tof.
Wat was je score?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

ik heb echt geen flauw id.. zal zo rond 6000 geweest zijn denk ik :P (mijn eigen skill kennende O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Xenomorphh schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 14:10:
[...]

ik heb echt geen flauw id.. zal zo rond 6000 geweest zijn denk ik :P (mijn eigen skill kennende O-) )
kijk, dat zijn de betere scores :P

offtopic: leuke handtekening heb je :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 23:50
Xenomorphh schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 14:02:
[...]
Ik had laatst een S&D potje waarin je de bom niet kon planten!
Heb me een goed vermaakt, flink hoge scores en en challanges even gehaald.

Als je de bom plantte dan liep het balkje vol, kreeg je je punten en de bom verdween gewoon, echt geniaal.
Voor de rest geen andere hack en dan is het wel grappig.
Want iedereen gaat dan een idiote speelstijl aannemen, zo hadden we alleen knifers op een moment.
En daarna speelde iedereen met AT4HS oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

haha wat een heerlijk spel is het toch ook :P

vanacht voor het eerst in bijna 3 weken weer mw2 gespeeld (had het ff druk met wat deadlines :( ). Eerste potje ging als vanouds stroef, maar het tweede potje haalde ik vrijwel flawless m'n harrier/pavelow/chopper gunner (das altijd wel lekker als je vanaf het startsignaal al je kills maakt zodat je binnen no-time je killstreaks hebt) en toen doorgetrokken naar een 27 kill streak (jammer dat ik nuke niet had enabled). Heb denk ik een hoop enemies het bloed onder de nagels vandaan gehaald door ze telkens om te leggen terwijl ze met hun stinger het luchtruim aan het afstruinen waren :D

maarehm, ligt het aan mij of zijn er een hoop 'noobs' bijgekomen?? Ik was een beetje huiverig om het weer op te pakken omdat ik dacht dat ik wel weer een flinke inhaalslag moest maken, maar het ging gister verbazingwekkend soepel.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je trouwens nog een titel voor het unlocken van alle attachments op alle assault rifles? Ben ik nu mee bezig. Sommige wapens (FAL, F2000) zijn de 40x FMJ achievement een nachtmerrie.

Overigens, SCAR-H met Extended magazines = win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00kw0rst
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:19
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:34:
Krijg je trouwens nog een titel voor het unlocken van alle attachments op alle assault rifles? Ben ik nu mee bezig. Sommige wapens (FAL, F2000) zijn de 40x FMJ achievement een nachtmerrie.

Overigens, SCAR-H met Extended magazines = win.
Je krijgt alleen bij een bepaalde hoeveeelheid kills een title, ik geloof bij 1000 zowieso en bij 250 of 500 headshots geloof ik.. dr zullen dr vast nog meer zijn :P Wel krijg je x aantal exp.

[ Voor 3% gewijzigd door r00kw0rst op 10-06-2010 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Was level 34, join ik een server ben ik ineens level 70. Zo'n vent was de boel aan het hacken, hij had alle killstreaks en mensen konden vliegen etc. Ben ik nu altijd level 70 of kan ik weer terug naar waar ik was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Metalbuster schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:02:
Was level 34, join ik een server ben ik ineens level 70. Zo'n vent was de boel aan het hacken, hij had alle killstreaks en mensen konden vliegen etc. Ben ik nu altijd level 70 of kan ik weer terug naar waar ik was?
Je kan terug naar nul of verder gaan waar je nu bent. Maar niet waar je gebleven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tenzij je volume shadow copy aan hebt staan.

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1297234

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:38:
ook leuk: in een potje terecht komen die nog enkele seconden duurt waarbij jouw team dik aan het verliezen is.
Meteen weer een verlies in je lijst er bij en je winstreak (die op 20 stond) naar de knoppen :-(
9/10 keer wanneer ik Find Game doe.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larrs schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:05:
[...]

Dat zijn de poorten die voor de pc nodig hebt, waaronder Steam. Voor de ps3 heeft dit geen zin.

Ik ben absoluut geen voorstander om dmz te gebruiken in een thuis netwerk, maar misschien kan je hier eens naar kijken: http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=28&t=231094

Of misschien nog beter: http://community.eu.plays...uty/mw2-ports/m-p/9546777 Daar staan de gebruikte poorten voor de ps3.
Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:12
"Steam connect failed"
Gaat weer lekker :X
Voor het eten weer ff met de FAL gespeeld en dat ging juist zo goed. Hij is niet zo populair, maar zoveel is er toch niet mis met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-09 10:43

Tijn96

In speed we trust

superbassie schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 19:01:
"Steam connect failed"
Gaat weer lekker :X
Voor het eten weer ff met de FAL gespeeld en dat ging juist zo goed. Hij is niet zo populair, maar zoveel is er toch niet mis met dat ding.
is ook niks mis mee op de ps3 vind ik het wel een ontiegelijk fijn apparaat ik speel op de pc en dan vind ik het minder fijn om die knop zo snel in te drukken maar zoals ik al zij als ik bij m'n maat speel heb ik die altijd bij. :*)

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik speel sinds kort ook wel eens met de FAL. Eerder nooit gebruikt omdat m'n aim op de xbox nogal slecht was, maar begint ondertussen wat beter te worden. Helaas is het kleinste beetje lag wel meteen dodelijk voor mij als ik de FAL gebruik, dan raak ik echt niets meer :/ Ook merk ik dat het het beste werkt met de red dot sight, holographic sight lijkt wel scheef te zijn daar raak ik ook niets mee ook al mik ik precies goed... En iron sights is gewoon om te janken :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik heb sinds vanavond dat als ik de host ben, ik er zelf na een paar minuten uit wordt gegooid :X

Iemand anders die dat ook heeft, dat ie soms ook na een paar minuten in een potje er zomaar wordt uitgegooid?

[ Voor 19% gewijzigd door Mon0lith op 10-06-2010 19:47 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee eigenlijk niet... Maar ik heb nu ook problemen. Gisteravond deed steam het al slecht en nu kan ik ineens geen parties meer joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
NickThissen schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 19:40:
Ik speel sinds kort ook wel eens met de FAL. Eerder nooit gebruikt omdat m'n aim op de xbox nogal slecht was, maar begint ondertussen wat beter te worden. Helaas is het kleinste beetje lag wel meteen dodelijk voor mij als ik de FAL gebruik, dan raak ik echt niets meer :/ Ook merk ik dat het het beste werkt met de red dot sight, holographic sight lijkt wel scheef te zijn daar raak ik ook niets mee ook al mik ik precies goed... En iron sights is gewoon om te janken :p
Volgens mij is juist de red dot een beetje scheef, ik dacht dat je kogel altijd een beetje rechts onder je dot kwam. (is wel even geleden dat ik met FAL gespeeld heb)
Holo is juist erg lekker met FAL, als je holo + stopping power gebruikt kill je ALTIJD in 2 schoten, ook ver weg en met silencer. Daarom gebruikte ik altijd FAL bling met holo en silencer.

Zoek maar op youtube op FAL holo glitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-07 15:35

Strikie

Athletics

Zelf heb ik sinds 1 week ook last van "Steam connection failed" Dat er tijdens het zoeken naar nieuwe games wel eens iets mis gaat ala. Maar tijdens het spelen een disconnect vind ik echt niet kunnen :( Net lekker potje S&D word ik er halverwege uitgeknald.Dit houd ik echt niet lang vol. Ik wilde al haast uninstallen maar kon mij nog net inhouden.Mijn god wat haat ik Steam (al vanaf dag 1 )!

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Het hosten/joinen van MW2 is al waardeloos, en nu ligt Steam ook nog de helft van de tijd er uit, schandalig.

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
kutzooi.
Is al geen doen om een normale party te joinen, nu gooit hij me steeds na een paar minuten eruit.. connection to steam failed! gvdgvdgvdgdvgvdgvd ben ik een keer lekker een avond vrij, krijg je dit soort shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Strikie schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:04:
Zelf heb ik sinds 1 week ook last van "Steam connection failed" Dat er tijdens het zoeken naar nieuwe games wel eens iets mis gaat ala. Maar tijdens het spelen een disconnect vind ik echt niet kunnen :( Net lekker potje S&D word ik er halverwege uitgeknald.Dit houd ik echt niet lang vol. Ik wilde al haast uninstallen maar kon mij nog net inhouden.Mijn god wat haat ik Steam (al vanaf dag 1 )!
Verwijder Clientregistry.blob in je Steam folder. Dat heeft het probleem voor mij iig verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG!!!!!!
Net een potje S&D gespeeld, was als enige nog over, 2 mensen gekilld, komt de laatste aanrennen, knife ik 'm freezed het scherm en krijg ik het bericht "steam connect failed"
7(8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Rabor, wat is je speelstijl eigenlijk? Ik zie dat je een 58 kill streak hebt gehaald nl en dat vind ik best extreem :)

Ik ben zelf al blij dat ik 1 keer een 25 streak heb gehaald, maar tenzij je ergens in een hoekje campt krijg je in mijn ervaring altijd wel een aantal keer iemand van de zijkant terwijl je op een andere dude aan de voorkant schiet en ben je toch een beetje overgeleverd aan geluk dat die andere dude je niet afknalt voor je ze allebij kan pakken of weg kan komen.

So what's your secret :)

Mn 25 streak heb ik trouwens gehaald toen ik nog met Marathon, Lightweight, Commando en Tactical Knife rond rende. En het mooiste was nog wel dat achteraf bleek dat ik 1 killstreak niet in had gevuld. Ik had nl. net de nuke unlocked en meteen uitgevinkt zo van "dat red ik toch nooit", maar voor ik em terug kon zetten naar AC130 begon de match, dus ik had gewoon een verdiende nuke kunnen hebben :/

Kleine rant: ik stoor me zo mateloos aan mensen die werkelijk elk wapen en elke speelstijl noob of gay noemen :/ mensen die letterlijke elke kill zeggen "gay18 noob", "noob", "gay tuber", "damn runner", etc etc. Ik bedoel, je mag niet stil staan want dan ben je een camper, je mag ook niet rennen want dan ben je een gay runner, je mag geen tube gebruiken want dat is noob, je mag geen g18 gebruiken want dat is gay, je mag geen thermal scope op je wapen hebben want dat maakt het te makkelijk, je mag helemaal niks :/

En ik vind persoonlijk dat ik over de bitchers mag bitchen want ik doe relatief weinig dat niet mag. Ik gebruik op de 2e plaats Intervention met ACOG en daarmee ren ik redelijk hard de map rond, en ik heb kort geleden mn eerste 2500 kill challenge gehaald met de Beretta M9 en dat is niet vanwege tactical knife :) Met de intervention heb ik 20% headie ratio en met de M9 16%, dus dat vind ik redelijk te noemen. Maar toch heb ik altijd de neiging om namens anderen hun recht te verdedigen om gewoon te spelen hoe ze dat willen. Wie is een speler om te bepalen hoe iedereen moet spelen? Er zijn wel eens wat balans issues geweest met die akimbo shotguns en nu IMHO ook wel met de g18, maar zolang je niet cheat is er altijd wel een manier om iemand te counteren. Maar toch altijd dat gewhine als iemand afgeknald wordt :/ Ik mis de tijd van Counter Strike dat er meer gepraat werd dan alleen iedere zin gay/noob.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollSNAKEllo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 23:47
Iemand die nog zin heeft om te spec-opsen op de pc?

Moet alleen de 3 echo missies nog, en die 2 van bravo die je alleen in coop kunt doen.

Alles op veteran uiteraard.

Voeg me toe op steam: olsnakelo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:37
Verwijder Clientregistry.blob in je Steam folder. Dat heeft het probleem voor mij iig verholpen.
Thanks dat werkte voor mij ook steam ging daarna updaten en weg probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik heb het ook net ff geprobeerd, maar bij mij heeft het geen effect gehad, vandaag in-game 2 keer steam connect failed, net die file weggemieterd, laten updaten en als testje de game gestart, ik had nog niet eens een game gevonden of ik kreeg het alweer. Dus helaasch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt (waarschijnlijk) een extra game mode bij, 1 waar geen killstreaks zijn toegelaten. Mijn bron is de twitter van Robert Bowling: klik

Toevallig dat cod black ops dit ook zal hebben... (daar zal geen enkele game mode met killstreaks zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

KingKoning schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:09:
Ik vind al die LMG's eigenlij kmaar kut. Ze zoomen te langzaam (tijd dussen dat je drukt en dat je kan gaan schieten zeg maar). Reloaden te traag en hebben teveel recoil. Ik heb alleen bij de AUG alles gehaald, die vond ik als enige nog enigzins te doen, maar ook geen pretje vergeken bij SCAR of FAL
rpg + grip + oscg :*)
p1:bling (ach ja) of soh zonder oscg maar wel grip
p2:sp
p3:sa

De andere zijn idd een stuk minder..
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 08:30:
Er komt (waarschijnlijk) een extra game mode bij, 1 waar geen killstreaks zijn toegelaten. Mijn bron is de twitter van Robert Bowling: klik

Toevallig dat cod black ops dit ook zal hebben... (daar zal geen enkele game mode met killstreaks zijn)
Van mij mogen alle airborn killstreaks eruit..
Sentry, en ammo zijn nog wel leuk - had een keer 4 sentry via killstreak en carepackage binnengehaald en allemaal neergezet - heel irritant vond men dat...

[ Voor 36% gewijzigd door shades op 11-06-2010 08:49 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Laatst online: 15:12

codex

Geen OpenAI agent :)

superbassie schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:30:
[...]

Thanks, werkt perfect.

@GTOfire
Ik heb geen 58 gehaald, wel 55. Makkelijkste manier om dit te halen is Ground War Domination op Afghan. Killstreaks harrier, Pavlow en Chopper Gunner. Met een beetje geluk haalt niemand je kilstreaks uit de lucht en blijf je boven de spawn hangen met de Chopper Gunner. Ik haalde dus 55, een vriend van me haalde 64 op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Kijk, dit schrijft Fourzerotwo op Twitter:
fourzerotwo If we added a playlist to Modern Warfare 2 with killstreaks disabled, what gametypes would you like to see in the rotation?
Lijkt me een welkome toevoeging! :)

[ Voor 4% gewijzigd door monnick op 11-06-2010 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik zou zo graag objective based gamemodes (domination etc) zonder killstreaks zien, en van mij mogen ze de hele kill/death count er ook uit slopen. Misschien probeert men dan wel de objectives te halen in plaats van alleen maar voor de kills gaan! Ik denk dat dit wel zou helpen als je gewoon geen K/D count krijgt te zien, dan boeit het ook niet of je 35 keer achter elkaar dood gaat om punt B te capturen, als je hem uiteindelijk wel hebt is het goed :p

Ben trouwens de extended mags voor de SCAR aan het halen (40 FMJ kills). Dat gaat nog niet zo snel... Af en toe krijg ik er 8 in een potje (in Trailerpark, gaat wel snel :p) en af en toe gewoon geen enkele, terwijl ik toch 25 kills had lol. Moet je daar gewoon geluk bij hebben of zoeken jullie echt de plekjes uit waar je veel FMJ kills kan maken?

[ Voor 28% gewijzigd door NickThissen op 11-06-2010 09:30 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Gisteren op de pc gespeeld met de volgende klasse:

Primary: Vector / rapid fire
Secondary: Spas-12 / grip
Equipment: Semtex / Stun
P1: Scavenger pro
P2: Stopping power pro
P3: Scrambler
DS: Painkiller

Dikke ownage! >:) _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door PdeBie op 11-06-2010 10:54 . Reden: copy > paste foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:49
pdebie schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 09:42:

P3: Scrambler pro

Waarom scambler en geen ninja?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ninja is inderdaad ook een optie (is ook wel beter eigenlijk), maar die heb ik al PRO en scrambler nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

staat anders wel pro in je class ;)

Gister was het 1 en al chaos trouwens heb denk ik 4-5 hacked servers gezien, 2x rust free-for-all met ground war, en 3x in 1x lvl 70 servers gelukkig was ik al 68, maar toch na de eerste hacked server even eerst steam afgelosten en daarna pas cod, maar de 2de keer toch maar gewoon lvl 70 laten staan..
dus denk een tijdje geen groundwar meer, dus ga TMD doen krijg ik 3 potjes achter elkaar 1 of andere crap host, die niet leaved..
maar goed kijken of het vanavond beter gaat, heb er weer zin an :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

er waren eergister en vandaag zo nu en dan even serieuze problemen met de steam auth server (waarschijnlijk onderhoud ofzo) maar sinds vannacht 0:30 heb ik gewoon weer normaal al mn matches uit kunnen spelen :)

Ik moet mijn eerste cracked server nog tegenkomen :) ik ben dan ook al lvl 28 8)7

ik heb gelukkig windows 7 en dan is je rang eenvoudig te herstellen door de playerdata terug te zetten naar een vorige versie :)

[ Voor 3% gewijzigd door JoSchaap op 11-06-2010 10:48 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
NickThissen schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 09:25:
Ik zou zo graag objective based gamemodes (domination etc) zonder killstreaks zien, en van mij mogen ze de hele kill/death count er ook uit slopen. Misschien probeert men dan wel de objectives te halen in plaats van alleen maar voor de kills gaan! Ik denk dat dit wel zou helpen als je gewoon geen K/D count krijgt te zien, dan boeit het ook niet of je 35 keer achter elkaar dood gaat om punt B te capturen, als je hem uiteindelijk wel hebt is het goed :p

Ben trouwens de extended mags voor de SCAR aan het halen (40 FMJ kills). Dat gaat nog niet zo snel... Af en toe krijg ik er 8 in een potje (in Trailerpark, gaat wel snel :p) en af en toe gewoon geen enkele, terwijl ik toch 25 kills had lol. Moet je daar gewoon geluk bij hebben of zoeken jullie echt de plekjes uit waar je veel FMJ kills kan maken?
Ging bij mij redelijk snel. Je moet even met een andere instelling gaan spelen. Voorbeeld: tijdens domination op Quarry. Als je hoort dat de B vlag gepakt wordt gooit 99% van de mensen een grenade/semtex in dat hokje. Je kunt ook even snel door het raam naar binnen gluren waar je tegenstander zit en hem vervolgens door de muur heen sprayen. Zo zijn er wel meer plekken waar je dat kunt doen. Ik had m'n extended mags voor de scar op deze manier binnen 2 uurtjes binnen ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
CorVus schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:41:
staat anders wel pro in je class ;)
oeps, copy -> paste foutje :9

*gaat meteen ff aanpassen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol @ mensen die Scrambler gebruiken. Ik vind het altijd wel fijn als er mensen in het vijandelijke team zitten met die perk, maakt het een stuk makkelijker om in te schatten waar de vijand zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Ja Scrambler is inderdaad waardeloos, als het vijandelijke team allemaal scrambler gebruiken heb je geen uav meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

Lol @ mensen die op scrambler gebruikers ga jagen, je weet dat ze je komen zoeken dus gewoon er beetje binnen blijven rond hangen met je shotgun andere mensen in de omgeving kunnen ook niet zien waar in het gebouw je precies zit dus ook geen semtex op je hoofd of iets dergelijks, maar als je goed wilt campen of wilt flanken is het inderdaad niet slim :)
maar het kan wel serieus handig zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Als ik stopping power gebruik, gebruik ik scrambler.
Heb ik cold blooded, gebruik ik ninja.

Gaat mij er puur om dat ze me niet zien aankomen als ik in de buurt ben. Ja je ziet dat ik in de buurt ben, omdat je radar verstoord wordt, maar dan is nog de vraag waar vandaan. En dat is juist het leuke er van, want ik bewandel zelf vaak de minder algemeen bekende routes. They never knew what hit them >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:49
pdebie schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:25:

Gaat mij er puur om dat ze me niet zien aankomen als ik in de buurt ben. Ja je ziet dat ik in de buurt ben, omdat je radar verstoord wordt, maar dan is nog de vraag waar vandaan. En dat is juist het leuke er van, want ik bewandel zelf vaak de minder algemeen bekende routes. They never knew what hit them >:)
Dat verklaart --> ik speel alleen HC dus heb geen moer aan stopping power ;)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou die gedachte maar vast :+ Ik vind het zelf ongelooflijk makkelijk om te zien waarvandaan iemand met Scrambler komt.. Des te meer tegenstanders Scrambler gebruiken, des te beter :) Makkelijke kills.

Enige voordeel wat je eraan hebt is de delay op Claymores..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Gisteren weer Rust met TDM. Vote to skip, maar er waren te weinig votes, dus prima.

Danger Close klasse gepakt met de SCAR + tube en als secondary een RPG, en alleen maar Tubes en RPG's afgeschoten. 18-6 Met een triple Preadtor kill en daarna de game winning kill met Harriers.

Die skip ik dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

pdebie schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 09:42:

P3: Scrambler

Lachuh - ga ik ook proberen zodra ik vector unlocked heb...

Wanneer komt die 2de mappack voor de pc trouwens uit ?

[ Voor 6% gewijzigd door shades op 11-06-2010 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

bram1984 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 12:59:
Gisteren weer Rust met TDM. Vote to skip, maar er waren te weinig votes, dus prima.

Danger Close klasse gepakt met de SCAR + tube en als secondary een RPG, en alleen maar Tubes en RPG's afgeschoten. 18-6 Met een triple Preadtor kill en daarna de game winning kill met Harriers.

Die skip ik dus niet meer.
snap ik dat je die niet wilt skippen. dat is toch wel bijna de leukste map die er is.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:53:
[...]
Ik vind het zelf ongelooflijk makkelijk om te zien waarvandaan iemand met Scrambler komt..
Mag jij me zeggen hoe je dat doet dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
shades schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:09:
[...]

Lachuh - ga ik ook proberen zodra ik vector unlocked heb...

Wanneer komt die 2de mappack voor de pc trouwens uit ?
volgens mij over een week of 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

chimera2 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:13:
[...]

volgens mij over een week of 3
:/

kan em dus pas in aug halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
shades schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:20:
[...]

:/

kan em dus pas in aug halen
tegen die tijd komt de nieuwe CoD al bijna uit. inclusief dedicated servers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Gunner schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:11:
[...]

snap ik dat je die niet wilt skippen. dat is toch wel bijna de leukste map die er is.
Mwah voor TDM vind ik 'm toch echt ff te klein hoor. Ik schoot gewoon blind RPG's af en de helft was een kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Ik hoor iedereen die in de buurt is en geen ninja pro gebruikt aankomen, ook zonder sitrep pro. Als ze in crouch aan komen lopen dan kan ik ze niet horen, Scrambler gebruiken verraad ze juist. Je kan de vier windrichtingen op lopen, de kant waarop je meer ruis op je minimap krijgt is de richting waar vanuit de persoon met scramber komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

bram1984 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:15:
[...]

Mwah voor TDM vind ik 'm toch echt ff te klein hoor. Ik schoot gewoon blind RPG's af en de helft was een kill.
Nou - die ga ik niet halen denk ik.. Heb WaW ook al bijna niet gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
NickThissen schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 09:25:

SCAR blah, TAR-21 veruit de beste.
Een goed plekje is Free-for-All, Terminal en dan in het vliegtuig, ze zitten altijd wel achter de stoeltjes :D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Ik speel eigenlijk alleen nog maar met scar of Tar met silencer, Tar is veruit het beste op kort tot mid lang, mid lang tot lang geef ik de voorkeur aan de scar. Als sniper gebruik ik nu vast de barret met acog voor het snelle FFA werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
shades schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:24:
[...]

Nou - die ga ik niet halen denk ik.. Heb WaW ook al bijna niet gespeeld..
Waar heb je het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-09 10:43

Tijn96

In speed we trust

ik had vandaag in het begin wel erg veel moeite moeten doen om ergens in een game te kunnen komen. maar net zat ik een in game en toen had iemand een stun grenade gegooid en toen wij hij mij knifen maar toen heb ik hem geknifed. voor de rest wat geinige challenges gehaald. ook had ik vandaag in 3 verschillende car packages 3 ac130's gekregen en nog wat care packages met pavelow en chopper gunner. dus wel wat leuke dingen meegemaakt vandaag

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siemy
  • Laatst online: 09-09-2019
Er zijn op dit moment erg veel aimbots en wallhackers in de weer... dit is echt zo vervelend!

Kunnen ze daar niet iets tegen doen?! Dit verpest het spel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Zullen vast wat mensen cheaten, maar zitten ook goede spelers tussen..
Dus dan is de onderscheid wat lastiger te maken

Zelf ook maar de gok genomen en begonnen met mw2, ben tergend slecht nog hehe.
Maar ga nu spelen om straks beter in Black Ops te zijn.

Wat ik wel groot minpunt vind is dat er niks anders dan gezeur op anderen is in de chatwindow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Vandaag zo'n mooie airdrop gehad :9
Had een rader, choppergunner, ac130 en choppergunner =D

Heb met mijn eerste choppergunner en AC130 geen kills gemaakt zodat ik mijn 3de tenminste ook nog kon gebruiken. Netjes aan 't andere team gevraagd of ze me wilde neerhalen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

niet zo tactisch om ze te vragen je neer te halen, op het moment dat ze zich beseffen dat dat best makkelijk gaat is je 3e ook zo neer natuurlijk :P

Ik heb de laatste tijd echt DIKKE vette pech met care flares en airdrops zeg. Ik heb in de afgelopen anderhalve maand 1 apache gehad. Die werd overigens letterlijk 4 seconden nadat ik kon schieten met 1 hit uit de lucht geragd, geen lock-on of predator sound niks, best zuur :/ Verder wel een stuk of 100 UAV's, 150 counter UAV's en 100 ammo packs :/ Ik heb serieus zo goed als niets anders gehad dan de onderste 4. Ik weet niet of ze dat geupdate hebben ofzo, vroeger had ik nog wat aan mn emergency drop, er zat altijd tenminste 1 leuk iets bij, pavelow of harrier op zn minst, een stealth bomber hier, en als je geluk had een AC130. Nu al weken niets van dat soort pret, en ik haal ze toch met enige regelmaat.

Over die eindeloze kill streaks trouwens. Ik heb het ook wel eens geprobeerd, Predator als 1e, Harrier of Cobra als 2e en AC130 als 3e, in de hoop dat als ik er eenmaal 5 had, dat ik dan de 11 ook wel zou halen. Dat is 2 keer gelukt ofzo, verder knallen ze mn harriers eigenlijk altijd wel heel snel af en moet ik het alsnog allemaal zelf doen.
Helemaal mooi trouwens. Ik speelde een keer (puur geluk hoor, maar dat moet ook mogen) fantastisch op Rust. Ik was na 5 kills bovenin gaan zitten, predator gesmeten, had ik er 7, cobra opgeroepen, nog 3 man neergeschoten. Toen ben ik gewoon gaan liggen met de gedachte "het is een cobra, het is rust, zolang niemand em uit de lucht schiet heeft ie vast die ene kill wel". :/

...
niet dus..
Dat ding heeft 30? seconden rond gevlogen, niemand dood gemaakt :/ En toen ie weg was dacht ik dus kut, dan moet ik mezelf toch maar weer laten zien, maar toen werd ik uiteraard net afgeknald :p

Dus nee, ik heb weinig vertrouwen in cobra/harrier kill streak, hij killt niks of hij is meteen dood :/ Om de AC130 te halen hoop ik meestal maar op package luck, maar dat valt de laatste tijd dus vies tegen. En zelf door gewoon schieten 11 man dood knallen achter elkaar lukt toch niet zo eenvoudig. 4 voor een package gaat prima, 5 voor mn predator ook, dan heb ik er zo 7, maar daarna heb ik tussen de 7 en 11 altijd wel 1 death omdat ik het vertik om te campen :p

edit: ik vind zelf overigens een playlist zonder killstreaks niet echt boeiend. Een enemy AC130 oid is alleen op een map als Wasteland lastig, maar verder kan je em vrij eenvoudig ontwijken, en ik vind het zelf wel gewoon ontzettend leuk om te doen. Het liefst maken ze dat ding veel zwakker voor balans en mag ik er gewoon permanent in gaan zitten, dan ben ik blij hoor :p

[ Voor 7% gewijzigd door GTOfire op 11-06-2010 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

reemprive schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:06:
Ja Scrambler is inderdaad waardeloos, als het vijandelijke team allemaal scrambler gebruiken heb je geen uav meer nodig.
Nee want dan zie je net zoveel maar dan zonder minimap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Heb sinds vanmiddag MW2 ook weer voor de PS3!
Iemand nog tips voor een PC gamer die overstapt naar de console, mbt sensitivity enzo? :P
Ik verwacht niet dezelfde k/d ratio te halen als die ik op de PC heb, maar hoop hem wel boven de 1 te krijgen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb de laatste tijd ook pech met care packages. Ik begin steeds meer te vermoeden dat je betere rewards eruit krijgt als ze dichter bij vijanden in de buurt liggen. Hoevaak komt het niet voor dat je op een rustig plekje gaat zitten en keer op keer ammo of uav krijgt, en dan komt er één keer een verdwaalde enemy langs die je net killt terwijl je package omlaag komt, en dan zit er voor die vijand een gratis chopper gunner oid in... Echt VEEL te vaak mee gemaakt om nog toeval te kunnen zijn...

Maar goed, heb ondertussen de extended mags met de scar, maar ondertussen zoveel achter elkaar met de scar gespeeld (voor die 40 FMJ kills) dat ik geen zin meer had xD

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
superbassie schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 20:48:
Heb sinds vanmiddag MW2 ook weer voor de PS3!
Iemand nog tips voor een PC gamer die overstapt naar de console, mbt sensitivity enzo? :P
Ik verwacht niet dezelfde k/d ratio te halen als die ik op de PC heb, maar hoop hem wel boven de 1 te krijgen. :D
Ik ben ook overgestapt van PC shooters naar MW2 op de xbox (eerste FPS op console). Viel me zwaar de eerste paar weken maar ondertussen vind ik het wel leuker dan op de PC, vooral omdat de snelheid soms wat lager ligt wat het wel iets realistischer maakt. Op de PC bij cod4 kwam het regelmatig voor dat je je hoofd om het hoekje stak en meteen BAM een headshot kreeg omdat je gewoon zo snel kunt reageren met je muis... Op de console gaat dat wat lastiger.

Anyway.... Ik heb de sensitivity op 4 geloof ik. Ik zie heel veel mensen iets veel hogers aanraden (tot zelfs 10) maar ik snap echt niet hoe je daar mee kan spelen. Ik schiet nu al heel vaak mijn target voorbij omdat de crosshair te snel erlangs vliegt waardoor ik moeilijk kan bepalen wanneer ik de stick moet loslaten. Op sensitivity 10 draai ik 5 rondjes voordat ik op de target zit :/

Een goede tip denk ik is om niet te vergeten dat je ook nog kunt strafen. Op de pc ligt dat veel meer voor de hand (amper je muis bewegen maar meer aimen door opzij te lopen) maar op de console heeft het lang geduurd voordat ik dat ging gebruiken, en sinds toen gaat het veel beter. Zo kun je veel preciezer mikken vooral als je maar een klein beetje moet opschuiven. Met de stick aimen gaat dan vaak te snel waardoor het lastig is om net dat kleine beetje op te schuiven.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Thanks! Dat strafen is een goede tip. :)
Ik ga gewoon lekker oefenen na het voetbal. Voordeel van de console is dat ik relaxed op bed kan liggen ipv achter m'n bureau zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
superbassie schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 21:00:
Thanks! Dat strafen is een goede tip. :)
Ik ga gewoon lekker oefenen na het voetbal. Voordeel van de console is dat ik relaxed op bed kan liggen ipv achter m'n bureau zitten.
Dat dacht ik dus ook maar dat bleek tegen te vallen :p Ik moet echt precies goed recht voor de tv zitten anders bak ik er niets van haha. Als ik wat onderuit ga liggen ofzo dan schakel ik meteen over op 'lazy mode' en gaat m'n concentratie meteen omlaag lijkt het wel :z

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

NickThissen schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 20:49:
Ik heb de laatste tijd ook pech met care packages. Ik begin steeds meer te vermoeden dat je betere rewards eruit krijgt als ze dichter bij vijanden in de buurt liggen. Hoevaak komt het niet voor dat je op een rustig plekje gaat zitten en keer op keer ammo of uav krijgt, en dan komt er één keer een verdwaalde enemy langs die je net killt terwijl je package omlaag komt, en dan zit er voor die vijand een gratis chopper gunner oid in... Echt VEEL te vaak mee gemaakt om nog toeval te kunnen zijn...
Wikipedia: Selection bias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 20:49:
Speel dan gewoon niet met Care Package. Dat faalt toch.

Tenzij je SnD speelt uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
NickThissen schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 21:26:
[...]

Dat dacht ik dus ook maar dat bleek tegen te vallen :p Ik moet echt precies goed recht voor de tv zitten anders bak ik er niets van haha. Als ik wat onderuit ga liggen ofzo dan schakel ik meteen over op 'lazy mode' en gaat m'n concentratie meteen omlaag lijkt het wel :z
Haha inderdaad. Ik begon onderuit gezakt maar na 2 potjes zat ik alweer op m'n bureaustoel voor de tv. :D
Dat 'relaxte' gamen werkt blijkbaar niet bij zo'n shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wat is er aan de hand vanavond... Is het vandaag knife-dag ofzo? Eerst potje in Vacant zat een clan VxG ofzoiets met 3-4 man te alleen maar met mesje rond te rennen. Na 3 deaths was ik het zat, leave, volgende server, was er een andere clan rhcp ofzoiets ook met 2-3 man aan het knifen :S Waar slaat dat op man... En het ergste is: het werkt ook nog. Ze stonden allemaal dik bovenaan... Dit zou gewoon niet mogen. Dat hele mes mogen ze van mij eruit slopen, of in ieder geval de combinatie lightweight/marathon/commando niet mogelijk maken (door 2 of 3 in dezelfde perk class te zetten ofzo)... Slaat gewoon nergens op, het halve team is totaal niet met objectives bezig en zit wat als apen rond te rennen, heeft niets meer met FPS te maken...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
GTOfire schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 21:23:
Rabor, wat is je speelstijl eigenlijk? Ik zie dat je een 58 kill streak hebt gehaald nl en dat vind ik best extreem :)

Ik ben zelf al blij dat ik 1 keer een 25 streak heb gehaald, maar tenzij je ergens in een hoekje campt krijg je in mijn ervaring altijd wel een aantal keer iemand van de zijkant terwijl je op een andere dude aan de voorkant schiet en ben je toch een beetje overgeleverd aan geluk dat die andere dude je niet afknalt voor je ze allebij kan pakken of weg kan komen.

So what's your secret :)
Speelstijl is zoek & vernietig, en dan close & comfy zodat dat je hun hele zelfvertrouwen door de shredder haalt.. ;)

Maar ik speel meestal ook met een vast groepje & dan verliezen we ongeveer 1 op de 25-30 potjes (HQ). Als je online bent zal ik je wel een keer inviten, maar schrik niet/of mistrouw ze niet als je met alleen maar prestige 10 gasten in het team zit, want ze zijn allemaal legit; we zijn met zn allen vanaf het begin doorgegroeid, zijn allemaal zwaar anti-cheat & de meesten spelen ook allemaal minimaal sinds MOH. (& ik heb je ge-ad..).

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

mja ik zie wel vaker mensen die in-game roepen dat iemand een noob of gay "runner" is, uiteraard slaande op de combinatie marathon, lightweight, tactical knife en ninja of commando.

Ik snap dat persoonlijk nooit zo. They're bringing a knife to a gun fight for cryin out loud. Als ik zo iemand zie, dan schiet ik em een kogel door zn hoofd en hij valt net zo dood neer als ieder ander, met als voornaamste verschil dat een ander me ook een kogel terug had kunnen geven, en hij geen zak gedaan heeft.

Dus wat is toch in vredesnaam het probleem met runners :)

Ik weet trouwens niet wie je ge-add hebt rabor, maar ik heb net jou maar ge-add :p

En ik weet dat er legit 70-10s zijn hoor, ik ken er zelf ook 2 en als ik zoveel uren had gemaakt als zij was ik het zelf ook al geweest. Hun speelstijl is er alleen 1 die ik gewoon niet zo snap waarom ie zo goed werkt. Ik kijk wel eens met ze mee en ze lopen gewoon zwaar te sproeien, niet eens echt heel accuraat op borst of hoofd ofzo,maar benen en vaak volstrekt mis. Maar ze hebben daarmee wel iemand heel snel dood en gek genoeg schieten andere mensen op hen altijd mis ook al hebben ze heel lang de tijd :p
De reden dat ik het geheim afvraag is dat als ik zelf rondloop, andere mensen die een beetje lekker spelen mij tussen de 0,5 en 1,5 seconde na me gespot te hebben wel dood schieten. Ik heb als ik lekker speel ook ongeveer 0.5 tot 1 seconde nodig. Dus als ik 1 iemand tegen kom heb ik hem 2/3e van de tijd op tijd dood en 1/3e ben ik net later dan hij. Prima, ik sta ook idd als ik gewoon rondren regelmatig 20/10 e.d. scores.
Maar ik kom onherroepelijk niet altijd maar 1 dude tegelijk tegen, en ook al schiet ik soms met briljante moves (en uiteraard wat geluk) 3-4 dudes tegelijk af, dat lukt niet 55 kills lang :p

[ Voor 52% gewijzigd door GTOfire op 12-06-2010 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTOfire schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 01:04:
mja ik zie wel vaker mensen die in-game roepen dat iemand een noob of gay "runner" is, uiteraard slaande op de combinatie marathon, lightweight, tactical knife en ninja of commando.

Ik snap dat persoonlijk nooit zo. They're bringing a knife to a gun fight for cryin out loud. Als ik zo iemand zie, dan schiet ik em een kogel door zn hoofd en hij valt net zo dood neer als ieder ander, met als voornaamste verschil dat een ander me ook een kogel terug had kunnen geven, en hij geen zak gedaan heeft.

Dus wat is toch in vredesnaam het probleem met runners :)
bovenstaande geldt helemaal in elke hardcore modus :9
beetje hetzelfde als de 'walkaroundfags' die ik nu steeds vaker hoor, mensen die als een gek gaan omlopen om het complete team te pakken in de rug (en daarmee vaak spawns van eigen team vernaggelen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ja dat vind ik altijd zo irritant als ik zelf denk van vet, ze staan allemaal die kant op te kijken en ik kan gewoon om die loods heen lopen en gratis shooting gallery :)

*sneak sneak sneak*
*plop* teammate naast je, *VOETSTAP VOETSTAP VOETSTAP*... fuck.... <mompelt in zichzelf>kutnoob,je hebt toch radar :/</mompelt>

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.