[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.167 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja vanavond doe ik mee.
mijn vriendin gaat met haar nerd groepje een spelletje doen!

dus kan ik lekker zonder gejank, dat ze tv wil kijken, knallen!!!

WOOOP WOOOOOOOP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:11
delaitinho schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:16:
ja ik ook, aangezien ik de vrouw al 2 dagen zeg dat ik weer een avondje wil gamen heeft ze netjes andere afspraken gemaakt.. :D

Vanaf uurtje of 8 ben ik online, meer people die chimera en mij willen joinen? Ik nodig iedereen wel uit, als je mee wilt doen stuur ff een pm naar me psn : delaitinho.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:30:
ja vanavond doe ik mee.

WOOOP WOOOOOOOP
vrouwen naar mijn hart :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Jeuj. Fall camo voor mn AK-47 en 2500 kills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:35:
[...]

[...]

vrouwen naar mijn hart :-)
hehehhehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

monnick schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:09:
soooowww! ik heb gehoord dat je daardoor veel makkelijker kills maakt of niet? :9

neehoor grapje, goed hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik kom in de buurt bij 2500 kills met de M9 pistol.

Gebruik hem meestal i.c.m. extended mags, Werkt ook goed op longrange. Het is mijn vaste secondary naast mijn intervention, je swapped bijna instant naar je pistol dus als ik eens mis schiet meteen switchen en sprayen :P , akimbo is leuk en aardig maar die extended mags is heerlijk, het voelt bijna aan als no-reload :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:36

Sargan

Filmfreak...

Gisteren een hele avond ctf gespeeld voor de eerste keer.
Was erg leuk, hadden een goed team;
een paar gingen puur de vlag verdedigen, weer andere de vlag capturen en weer andere die op en neer rushte om de enemy te het leven zuur te maken, werkte perfect zo.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

Sargan schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:03:
Gisteren een hele avond ctf gespeeld voor de eerste keer.
Was erg leuk, hadden een goed team;
een paar gingen puur de vlag verdedigen, weer andere de vlag capturen en weer andere die op en neer rushte om de enemy te het leven zuur te maken, werkte perfect zo.
werkt helemaal perfect in scrapyard, 2 bij enemy flag, 2 bij friendly flag en 2 de hele tijd om de beurt de vlag heen en weer rennen je komt elkaar telkens precies in het midden tegen :)
trouwens laatst na die discussie over tactical knife + commando maar even die class gemaakt, en point taken way overpowerd..
uiteindelijk in een potje gingen mensen dat met een riot proberen tegen te gaan maar je blijft gewoon rondjes rennen en af en toe even proberen te knifen, gaan vanzelf dood :)
maar toch laat ik me USP + tactical knife wel op me sniper class staan werkt best goed namelijk als je iemand hoort aan komen lopen/spawnen als jij weer eens ben blijven hangen terwijl de rest van je team al aan de overkant is..

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 19:13
Ik krijg vandaag opvallend veel 'Steam connect failed' meldingen, en wordt uit de game gegooid. Als ik vervolgens verder speel connect hij in 90% van de gevallen weer dezelfde game, meer mensen last van?

Gebeurde denet weer, maar nu kan ik helemaal niet meer spelen, hij wil echt niet meer connecten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

CorVus schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:20:
[...]

werkt helemaal perfect in scrapyard, 2 bij enemy flag, 2 bij friendly flag en 2 de hele tijd om de beurt de vlag heen en weer rennen je komt elkaar telkens precies in het midden tegen :)
trouwens laatst na die discussie over tactical knife + commando maar even die class gemaakt, en point taken way overpowerd..
uiteindelijk in een potje gingen mensen dat met een riot proberen tegen te gaan maar je blijft gewoon rondjes rennen en af en toe even proberen te knifen, gaan vanzelf dood :)
maar toch laat ik me USP + tactical knife wel op me sniper class staan werkt best goed namelijk als je iemand hoort aan komen lopen/spawnen als jij weer eens ben blijven hangen terwijl de rest van je team al aan de overkant is..
Niet overpowered... Dat zijn andere wapens... :). Je moet er gewoon mee om kunnen gaan. Zowel als je wel de tactical knive class gebruikt als niet... 80% van de spelers lopen echter als een kip zonder kop door zo'n veld...

Overigens is scrapyard wel mijn favo map als het gaat om tactical knive icm Demolition. Heerlijk bij hun spawnplek lopen kniven. Ze worden steeds meer gefrustreerd......

Ik ga daar regelmatig over de 100 kills...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ja, het lijkt erop dat de steam servers er nu echt uitliggen.. Gewoon een normale maintenance, alleen duurt het deze keer iets langer, er zouden servers worden vervangen. Hooguit tien minuten :)
Net voor m'n Disconnect wel iets grappigs meegemaakt, een tegenstander gooit zo zijn Emergency Airdrop neer, die 4 killstreaks liggen daar maar hij pakt ze niet op? Hij bleef rustig achter een muurtje in de hoek liggen, kwam er pas achter toen ik daar achter het muurtje z'n laatste killstreak wou pakken :P

@Hieronder, dat weet ik niet, maar las het op het Steam forum ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Pimorez op 08-06-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
Oh zag inderdaad heel snel een popupje verdwijnen toen ik Steam afsloot, daar zal het wel in gestaan hebben. Jammer, was net zo lekker bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

ter volledigheid over de downtime:
http://forums.steampowere...read.php?t=784745&page=14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Dus het is even wachten voor Steam weer online gaat, ik vroeg me al af wat er ineens aan de hand was...

Back OT: altijd een hekel gehad aan de UMP.45 omdat ik er niet mee om moet gaan... Nu een heerlijke class met dezelfde UMP.45 + Red Dot en als perks Marathon Pro, Cold Blooded Pro en Ninja Pro... In combinatie met een G18 als secondary :+ een heerlijke runners class... :) Maar dat weet iedereen vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dean
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-12-2020

Mr. Dean

Signature

En wachten. Wachten. Wachten. Heel de dag gewerkt, kom je thuis heb je zin in een leuke pot, doen de servers het niet :(

Ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Laatst online: 11-09 18:13

KoudeAardbei

Moderator

grrr kut-steam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
Kon ik eindelijk een potje doen, valt steam er weer uit en nu kan ik weer niet spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
monnick schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:09:
De Fall camo heb ik alleen voor de M16 en ook bijna 2000 kills. Voornamelijk alleen met HC TDM gehaald.

Maar de AK-47 komt ook al een heel eind, Red-Tiger camo. Deze gebruik ik in mijn beast klasse, om zeker te zijn dat ik kills maak. :P
En dat doet die. :9

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gekloot weer met dat steam. Werkt eerst niet. Daarna 1 potje kunnen spelen en dan lig je er weer uit.
Wat een zooi... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

[...]

Deze post heeft definitief geen zin -.- Steam hakkelt voorlopig nog wel even geloof ik...

[ Voor 148% gewijzigd door Fid3lity op 08-06-2010 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Hm lekker is dat... misschien toch maar weer eens de PS3 versie proberen. :P
Moet ik hem alleen wel opnieuw kopen want ik heb pas geleden aan een vriend verkocht. Die bakte er eerst ook niets van maar ik was er gister weer ff en het gaat steeds beter, oefening op de console baart blijkbaar toch ook kunst.

Jammer alleen dat 'ie nog steeds zo achterlijk duur is. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siemy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09-2019
Oke :P Dus ik heb helemaal voor niets prachtige steam gedeinstalleerd...
Steam is nu weer MW2 aan het downloaden.. duurt gewoon 3 uur?!

aaahh.. kijk install from disc :D thats better :D

Is er trouwens geen Tweakers Clan ofzo? >:)

[ Voor 26% gewijzigd door Siemy op 08-06-2010 19:27 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Steam is up and running.
I am applying that fix presently. We'll be down very briefly while it rolls out.
Sprong ook een aantal keren uit de lobby, maar na een paar keer proberen eindelijk in een game. 1 match kunnen spelen. De match is afgelopen en gelijk weer disconnected...

[ Voor 41% gewijzigd door srdevil op 08-06-2010 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:44
Nou fix heeft weinig geholpen kan nergens een game joinen / hosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siemy
  • Laatst online: 09-09-2019
Langras schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 19:24:
Tja... denk dat we meer geduld moeten hebben.

Ik ga even naar de sportschool, wachten heeft toch geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

srdevil schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 19:20:
Steam is up and running.
[...]
Hier anders nog niet...
Langras schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 19:24:
Tsjah, zullen er wel meer last van hebben denk ik zo ;) En die zitten niet elke 5 minuten hun Steam te refreshen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Blue-Tiger schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 19:30:
[...]

Hier anders nog niet...

[...]

Tsjah, zullen er wel meer last van hebben denk ik zo ;) En die zitten niet elke 5 minuten hun Steam te refreshen...
Net werkte het even, maar was voor korte duur. Steam is weer down en dat voor iets wat 10 min down zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Hann1BaL schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 19:34:
[...]

Net werkte het even, maar was voor korte duur. Steam is weer down en dat voor iets wat 10 min down zou zijn.
En nu stilletjes aan hoop ik dat Steam wel online blijft deze keer... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik voeg mij af wat nu de beste killstreaks zijn om te selecteren, of wat hebben jullie? Ben sinds kort weer begonnen met spelen en het is allemaal erg wennen weer. Heb hem na de release maar een weekje of iets dergelijks gespeeld en toen aan de kant gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
Net in een hacked server terecht gekomen met 30+ free for all in rust :P

was toch 2de geworden met 275 kills en denk een van de weinige die geen aimbot gebruikte, wel goed voor mijn desert eagle kills die staat nu bijna op 1000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:30:
ja vanavond doe ik mee.

WOOOP WOOOOOOOP
Mijn vriendin speelt gewoon mee, alleen de laatste tijd niet zo fanatiek waardoor ik een straat voor ligt qua levels (54 vs 23). :P

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
Metalbuster schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 20:13:
Ik voeg mij af wat nu de beste killstreaks zijn om te selecteren, of wat hebben jullie? Ben sinds kort weer begonnen met spelen en het is allemaal erg wennen weer. Heb hem na de release maar een weekje of iets dergelijks gespeeld en toen aan de kant gelegd.
Ik heb nu Predator-Harrier-PaveLow, maar toen ik net begonnen was had ik nog wat lagere killstreaks erin zitten, UAV of Care Package.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Ik begon ook met wat lagere maar ik doe nu vaak Harrier>Pavelow>AC130/Chopper Gunner of Harrier>AC130/Chopper Gunner>Nuke. Op domination is een sentry vaak wel handig vanwege alle extra defense points die je erdoor krijgt.

Ook kan je voor Predator>Harrier>Emergency Airdrop gaan en dan op domination je packages delen, schiet ook lekker op in de puntjes als je een keer een AC of chopper deelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Metalbuster schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 20:13:
Predator > Attack Chopper > AC-130

K zeg niet dat 't de beste is want nuke haal ik toch nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik heb alle killstreaks unlocked, behalve 10 nukes. Heb er geloof ik twee, maar zet die nu niet meer aan. Staat eigenlijk sinds alles unlocked is standaard op: Predator - Harriers - Pavelow.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Poe, als ik dit zo lees zijn jullie aardig skilled hier...
Ik heb UAV-Predator-Harrier staan, en die harrier haal ik alleen als de predator genoeg kills maakt ;)
Mijn langste streak staat nu op 15, maar meestal kom ik niet boven de 4 uit of zo.
K/D ratio staat ook niet voor niets op 0.64 ;)
Als ik de leaderboards bekijk valt het wel op dat ik met veel minder kills op hetzelfde level als vrienden zit, maar dat komt omdat ik relatief veel potjes (TDM) win, en dat is dan weer goed voor de punten...

[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 08-06-2010 23:19 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ach, ik gebruikte eerst ook de hogere streaks, maar ben weer naar de lagere gegaan. Ik merkte dat als ik bv voor de harrier ik nog 1 kill nodig had, ik veel te voorzichtig ging spelen. En aangezien ik een rusher ben kwam dat mijn spel niet ten goede.
Gebruik nu lekker UAV, Carepackage en Predator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwahh ik heb UAV>predator>emergency airdrop, want altijd als ik net 4 killstreak heb komt er weer een last stand mannetje en faal ik weer. Dus de UAV helpt me de predator te krijg zegmaar. plus dat het wel zo leuk voor je is teamgenoten, die hebben er ook wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik eigenlijk altijd Predator - Harrier - Pave Low/Chopper Gunner/AC-130. 5-7-9 of 5-7-11 dus.

Soms heb ik zin om UAV te gebruiken, dan wordt het meestal iets van UAV - Predator - Harrier/Attack Heli of een Stealth Bomber, for the lulz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

http://www.youtube.com/watch?v=h0AKVtTfYZM

Als ik mijn mp5 kills heb ( alle 1000, dus nog 150 in mijn geval ) dan ga ik dit proberen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:12

codex

Geen OpenAI agent :)

Op FFA gebruik ik uav - cp - emergency airdrop. Op groundwar kies ik altijd harrier - pavlow - chopper gunner. Het hangt dus af van de gametype bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Als je nu een predator launcht en 'versnelt' 'm dan dan is ie meteen op de grond? Superwazig opeens...

[edit]
En het is alweer over. 1 keer 5-in-1 kill met predator gehad door dit gedoe.

[ Voor 28% gewijzigd door R_W op 09-06-2010 03:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:14

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

wel fijn die downtime van steam gisteren,

had 150 kills met me G18 en nu opeens 1?
geen scherm gehad niets over de steamcloud

ben geloof ik 2 rangen terug

ach we beginnen weer op nieuw 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Siemy schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 19:17:
Oke :P Dus ik heb helemaal voor niets prachtige steam gedeinstalleerd...
Steam is nu weer MW2 aan het downloaden.. duurt gewoon 3 uur?!

aaahh.. kijk install from disc :D thats better :D

Is er trouwens geen Tweakers Clan ofzo? >:)
Je kan er ook voor kiezen om in steam een andere downloadlocatie in te stellen ;) Dat was ook zo met de release van de DLC, als je het via de nederlandse instelling probeerde was je 9 uur bezig, pakte je een andere regio ging het een stuk beter :)

Ga in steam naar instellingen, dan selecteer je he tabblad 'Downloads' Daar kan je de download regio veranderen, ik heb em nu altijd op US - New York ingesteld staan en haal altijd het maximale uit mijn verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
http://www.dumpert.nl/med...43b30/modern_warfare.html

leuk filmpje :)

En Delaithino het begin was klote maar daarna gin het beter of niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

chimera2 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 08:19:

Geniaal filmpje O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Dit is deel 1
http://www.youtube.com/watch?v=rzQMGMuD1sU

en hier nog iers :P Afbeeldingslocatie: http://www.dumpert.nl/mediabase/867001/6cf9db11/call_of_duty.html

[ Voor 15% gewijzigd door chimera2 op 09-06-2010 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 08:19:

Ik ging zo slecht, daarna begon ik te laggen als een gek.
gvd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:16

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik probeer nog steeds een headset op de kop te tikken voor de Xbox 360, maar zowel op bol.com en cool-prices hebben de Turtle Beach PX21 en X11 een levertijd van zeker 3 tot 4 weken :(

en op vele andere webshops (waar ze wel leverbaar zijn) zijn ze 20 tot 25 euro duurder, echt belachelijk.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:19
gisteren, na lange tijd op de ps3 gespeeld te hebben, m'n pc versie weer eens aangezet. (videokaart was kapot, dus tijd niet op de pc kunnen gamen).

Was weer even wennen met de snelheid van m'n muis, maar na 2~3 potjes kon ik weer lekker mee knallen.
Merk wel dat ik anders speel nu, omdat ik dat op de console ook deed. Ik rush nu meer dan eerst. Voorheen was ik wat voorzichtiger, maar omdat ik alle potentiele plaatsen van snipers, campers etc. nu wel weet kan ik sneller door de maps heen.

Mijn favo klasse tot nog toe:
Primary: UMP / Silencer
Secondary: Shotgun (naam ff kwijt, de eerste in het rijtje) / Grip
Equipment: Claymores / Stun
Perk1: Marathon Pro
Perk 2: Cold Blooded Pro
Perk 3: Ninja Pro
Killstreak: Care Package / Predator / Emergency Airdrop

Is er een Tweakers clan voor PC gamers eigenlijk? Lijkt me wel leuk om in groepsverband te spelen. Dat solo rond wandelen begint afgezaagd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
pdebie schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:56:

Secondary: Shotgun (naam ff kwijt, de eerste in het rijtje) / Grip

Is er een Tweakers clan voor PC gamers eigenlijk? Lijkt me wel leuk om in groepsverband te spelen. Dat solo rond wandelen begint afgezaagd te worden.
Jij bedoelt de Spaz :-) En we hebben een groep op Steam, deze is vermeld in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

FREAKJAM schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:54:
Ik probeer nog steeds een headset op de kop te tikken voor de Xbox 360, maar zowel op bol.com en cool-prices hebben de Turtle Beach PX21 en X11 een levertijd van zeker 3 tot 4 weken :(

en op vele andere webshops (waar ze wel leverbaar zijn) zijn ze 20 tot 25 euro duurder, echt belachelijk.
Ik heb de Turtle Beach PX21 op ebay besteld. Na een weekje had ik hem al. Wel 85 euries totaal maarja..

Ben er erg tevreden mee :) In S&D heb ik er nog het meeste profijt van, 1 vs 3 is soms een eitje met al die mensen die menen steady aim nodig te hebben in S&D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
LzpAppel schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:13:
[...]

Jij bedoelt de Spaz :-) En we hebben een groep op Steam, deze is vermeld in de TS.
de Spas-12 inderdaad! Soms kan ik die namen niet onthouden. Zal de leeftijd zijn die begint te spelen O-)

Ik zal me vanavond eens aanmelden voor de Steam groep. Ik speel zelf voornamelijk Team Deathmatch, Domination en S&D, waarvan S&D in HC mode. De andere in non-HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-03-2021
Weet iemand waar ik op de PC versie mijn k/d ratio kan bekijken? Kan het namelijk nergens vinden.

Thanks

swing when you're winning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 22:44:
YouTube: Modern Warfare 2: Rapid Fire Vector FFA Favela by DnB Oos (MW2 Gameplay/Commentary)

Als ik mijn mp5 kills heb ( alle 1000, dus nog 150 in mijn geval ) dan ga ik dit proberen.
Hmm, niet om het een of ander maar het valt me wel op dat z'n tegenstanders bedroevend slecht zijn - Of ze schieten niet terug of ze schieten grandioos mis.
Desalniettemin wel een grappig concept, vector + rapidfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
addinjo schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:18:
Weet iemand waar ik op de PC versie mijn k/d ratio kan bekijken? Kan het namelijk nergens vinden.

Thanks
Dit kan in de Barracks. Alleen zal je zelf even moeten rekenen wat je K/D ratio is door je kills door het aantal deaths te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
  • Laatst online: 10-03-2021
pdebie schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:32:
[...]

Dit kan in de Barracks. Alleen zal je zelf even moeten rekenen wat je K/D ratio is door je kills door het aantal deaths te delen.
Thanks! Rekenen moet nog net lukken :)

swing when you're winning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

addinjo schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:36:
[...]

Thanks! Rekenen moet nog net lukken :)
Zijn er geen Leaderboards op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:16

FREAKJAM

"MAXIMUM"

ReFresh F5 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:28:
[...]

Ik heb de Turtle Beach PX21 op ebay besteld. Na een weekje had ik hem al. Wel 85 euries totaal maarja..

Ben er erg tevreden mee :) In S&D heb ik er nog het meeste profijt van, 1 vs 3 is soms een eitje met al die mensen die menen steady aim nodig te hebben in S&D :+
Ja ik check ook regelmatig op Ebay, maar dan is het altijd nog ietsje duurder. Twijfel ook nog tussen de PX21 en X11. Ik zal Ebay in de gaten houden, liever een weekje wachten ipv 3/4 weken! Thanks!

Edit: Zojuist gekocht op Ebay voor 77 euries totaal!
Hopelijk wordt ie snel geleverd ^^

[ Voor 7% gewijzigd door FREAKJAM op 09-06-2010 14:03 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

FREAKJAM schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:54:
[...]

Ja ik check ook regelmatig op Ebay, maar dan is het altijd nog ietsje duurder. Twijfel ook nog tussen de PX21 en X11. Ik zal Ebay in de gaten houden, liever een weekje wachten ipv 3/4 weken! Thanks!

Edit: Zojuist gekocht op Ebay voor 77 euries totaal!
Hopelijk wordt ie snel geleverd ^^
Nice, de PX21?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey grappig, net bij toeval ineens de "headshot 2+ enemies with 1 bullet" gehaald, meteen gevolgd door een double kill terwijl ik geflashed was haha. Dat waren 4 leuke seconden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 09-09 20:11
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:36:
Hey grappig, net bij toeval ineens de "headshot 2+ enemies with 1 bullet" gehaald, meteen gevolgd door een double kill terwijl ik geflashed was haha. Dat waren 4 leuke seconden :p
gz! valt mee dat je niet een kill met care package erna hebt gemaakt :P

op het moment kan ik niet veel doen. internet problemen bij ons thuis. mede mogelijk gemaakt door Telfort! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
ReFresh F5 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:44:
[...]

Zijn er geen Leaderboards op de PC?
Nee, helaas niet. :(

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Flash of Stun, wat gooien jullie. Volgens mij is Flash effectiever maar gooi je een Stun sneller dus minder kans om tijdens het gooien dood geschoten te worden.

Leaderboards op xbox 360 zijn beetje onzin, in ieder geval de eerste paar pagina's. Daarna kun je wel zien dat de score's serieus zijn, maar de top moet je niet geloven :)

[ Voor 35% gewijzigd door NeoMe op 09-06-2010 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Je mist er niets aan, hoor... Alle leaderboards zijn volgeglitched. De enige interessante stats zijn je eigen k/d en win ratio. Misschien ook nog je accuracy, maar die boeit eigenlijk ook niet super.

Misschien voor vergelijking met vrienden, maar die heb ik toch niet! :D :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:34:
Flash of Stun, wat gooien jullie. Volgens mij is Flash effectiever maar gooi je een Stun sneller dus minder kans om tijdens het gooien dood geschoten te worden.
Stun omdat ik het zat was dat ik mezelf in m'n bek flashte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:49
NeoMe schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:34:

Leaderboards op xbox 360 zijn beetje onzin, in ieder geval de eerste paar pagina's. Daarna kun je wel zien dat de score's serieus zijn, maar de top moet je niet geloven :)
Stun, minder kans op spraygasten.

Als ik iemand Flash gaat deze 9 van de 10 keer sprayen in de hoop iets te raken. Hij kan ook sneller bewegen en raakt vaak dus ook iets of iemand. In Hardcore is dat dus al heel snel een kill.

Met Stun beperk je zijn zicht en zijn bewegingsvrijheid.....

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillaZ schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:42:
[...]

Stun, minder kans op spraygasten.

Als ik iemand Flash gaat deze 9 van de 10 keer sprayen in de hoop iets te raken. Hij kan ook sneller bewegen en raakt vaak dus ook iets of iemand. In Hardcore is dat dus al heel snel een kill.

Met Stun beperk je zijn zicht en zijn bewegingsvrijheid.....
Om deze reden gebruik ook ook Stun. Als je geflashed bent kun je nog als een dolle om je heen schieten, vaak nog met resultaat ook als je een beetje weet waar het vandaan komt. Stun duurt erg kort maargoed je hebt wel de kans om om zn straaltje kogels heen te lopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Heeft iemand anders op de xbox sinds kort ook dat je geen games meer kunt vinden..? Sinds de nieuwe maps in de normale gamemodes zitten (lijkt het) kan ik amper meer lobbies vinden... FFA, Domination, ground war, TDM Express, niets... Overal zit hij 5 minuten te zoeken tot hij games met ping < 200 (!!!) zit te zoeken en zelfs die kan hij niet vinden :S

Hebben ze nu alle spelers opgedeeld in groepen ofzo?
1. Mensen die geen mappacks hebben
2. Mensen die alleen mappack 1 hebben
3. Mensen die alleen mappack 2 hebben
4. Mensen die alle 2 de mappacks hebben...

Als dat zo is zou het wel verklaren waarom ik geen games meer kan vinden... Dat zou toch echt te idioot voor woorden zijn om alle spelers in 4 groepen te verdelen die nooit tegen elkaar kunnen? Het wordt nog veel erger als er ook nog een derde mappack komt... Dat kunnen ze toch niet maken?

Waarom kan ik niet gewoon games joinen met alleen mappack 1 of geen mappack als hij geen games kan vinden met allebei de mappacks...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:51:
Heeft iemand anders op de xbox sinds kort ook dat je geen games meer kunt vinden..? Sinds de nieuwe maps in de normale gamemodes zitten (lijkt het) kan ik amper meer lobbies vinden... FFA, Domination, ground war, TDM Express, niets... Overal zit hij 5 minuten te zoeken tot hij games met ping < 200 (!!!) zit te zoeken en zelfs die kan hij niet vinden :S

Als dat zo is zou het wel verklaren waarom ik geen games meer kan vinden... Dat zou toch echt te idioot voor woorden zijn om alle spelers in 4 groepen te verdelen die nooit tegen elkaar kunnen? Het wordt nog veel erger als er ook nog een derde mappack komt... Dat kunnen ze toch niet maken?

Waarom kan ik niet gewoon games joinen met alleen mappack 1 of geen mappack als hij geen games kan vinden met allebei de mappacks...
Geen mappacks hier, kon net nog prima games vinden (TDM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:42
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:42:
[...]

Stun omdat ik het zat was dat ik mezelf in m'n bek flashte
En jezelf in je bek stunnen is wel chill?

Ik ga juist meestal voor Flash. Omdat ik geflashed worden zelf irritanter vindt dan gestunned worden. Met een flash zie ik niks, geen id wat er om me heen gebeurt. Met een stun ben je langzaam maar kan je wel nog zien wat je schiet. Ik pak nog wel is wat kills dan omdat er mensen zijn die proberen te knifen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ook niet maar dan kan ik in ieder geval nog wel wat zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Met wie van hier had ik gisteren eigenlijk het genoegen ?
Als in-game name had hij: SOUL

Ik : Kletsmajoor -=GoT=-

En ja ik ben op zich wel voor een GoT clan dinges :P

[ Voor 19% gewijzigd door Frostbite op 09-06-2010 16:38 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:12

codex

Geen OpenAI agent :)

Stun ivm throwing knife ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Tellen executions ook mee als headshot voor een wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 18:00:
Tellen executions ook mee als headshot voor een wapen?
Geen idee een rondje google leverde mij dit op.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2010 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikt er iemand nog het GoT clan sign dingetje? Ik kom nooit iemand tegen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:30:
[...]

Hmm, niet om het een of ander maar het valt me wel op dat z'n tegenstanders bedroevend slecht zijn - Of ze schieten niet terug of ze schieten grandioos mis.
Desalniettemin wel een grappig concept, vector + rapidfire
In vorige prestige had ik deze combi ook, werkt goed voor heel dichtbij iets verder en het is waardeloos. Claymore's en scavenger gebruik ik als sniper.

Waar ik een absolute bloedhekel aan heb is die melee attack. Punt 1, ik schiet 100 of 1000x op een tegenstander en hij wint alsnog met een melee attack. Punt 2, mijn melee attack is ALTIJD trager (ook met perk en knife attachement) altijd!!! ALTIJD!!!
Punt 3, het is zo ongecontroleerd en met 1 haal heb je iemand dood daar waar het je soms 20 kogels kost. Niet echt reëel.
Van mij mag die er dus wel uit, of anders een echt knife fight waarbij je je tegenstander een paar keer moet neer steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 18:08:
Ik zal hem de volgende keer eens proberen te gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxa schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 18:17:
[...]Waar ik een absolute bloedhekel aan heb is die melee attack. Punt 1, ik schiet 100 of 1000x op een tegenstander en hij wint alsnog met een melee attack.
Waar ik dan vooral last van heb is dat mijn kogels worden 'verwijderd' door het spel wanneer zo'n run n' knife ventje op me af komt stormen. Had ik net nog op Skidrow, ik plaatste nog een prachtig schot van m'n SPAS-12 van 1,5m afstand in zijn borst, en hij knifed me. En ja hoor, op de killcam is weer te zien dat ik niet eens schiet. Volgens de game stond ik daar maar een beetje glazig voor me uit te staren |:( Beetje jammer.

Voor de rest ging dat potje trouwens wel heel erg goed. SPAS-12 Extenden Mags inclusief Sleight of Hand en Stopping Power is een beest op korte afstand. Perfect voor een map als Skidrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Wie heeft 10e prestige (en lvl 70) al gehaald? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

wat is dat?
Blue-Tiger schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 18:28:
Nee, zoveel vrije tijd heb ik niet. Ik zit nu op prestige 3 level 70. Ik wil eerst nog wat killstreaks volmaken en dan prestige ik wel weer door....

[ Voor 24% gewijzigd door Mystikal op 09-06-2010 18:47 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
In principe de tijd er wel voor, maar de zin alleen niet. :)
1e prestige lvl 70, vind het wel best en ik wil m'n AK nog niet kwijt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n [GoT] teken in je naam, zodat je weet dat diegene van tweakers is ;)

Ik wil mn AK ook niet kwijt! En met die level hacks van nu is dat zo gedaan. Plus dat ik nu bijna alle humiliation challenges gedaan heb, maar Hot Patato nog niet! Iemand tips? Ik heb er namelijk pas 1 ;(

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2010 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier trouwens een makkelijke manier om je NAT type op Open te krijgen? Ik had hem altijd op Open, maar van de een op de andere dag ging ie op Moderate staan.. :/ Ik speel op de PS3 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

superbassie schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 19:01:
[...]

In principe de tijd er wel voor, maar de zin alleen niet. :)
1e prestige lvl 70, vind het wel best en ik wil m'n AK nog niet kwijt. :D
Goh, ik speel helemaal niet met de AK... Imo slechte handeling (vijand tijdens schieten niet te zien) en harde terugslag... Ik hou het ff bij Inter met qs of m'n UMPS.45 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Laatst online: 11-09 23:50
Zo nu en dan heb ik die wel in mn naam staan.
[/hax][GoT] Duncan
of
[/hax][GoT] De Klauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Nee, ik blijf hangen op 1ste prestige level 70. Ik vind het wel goed zo. :)

Maar heb wel bijna mijn eerste nuke kunnen halen met Ground War op High Rise. Met mijn Mini-Uzi.

Ik werd eerst tig keer neergeschoten, maar opeens kreeg ik geluk en kon ik mijn Harrier loslaten. En precies boven vijand.
In 1 klap had ik de chopper gunner, zonder dat de harrier zelf heeft hoeven schieten. Alleen toen ik de chopper gunner wou gebruiken was het potje voorbij.
Echt zo balen. :(

Ben geëindigd met 14-6 op de derde plek tussen de velen 10de prestige personen als sniper. Ik vond dat al een hele prestatie met een Mini-Uzi.

Ja, vijandige campers hebben ook zo hun voordelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Maat en ik spelen voornamelijk TDM en zijn beter bekend als:

Papzak NLNeoMe
&
[PPZK] NLNeoMe ( deze ben ik )

[ Voor 22% gewijzigd door NeoMe op 09-06-2010 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Blue-Tiger schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 20:02:
[...]

Goh, ik speel helemaal niet met de AK... Imo slechte handeling (vijand tijdens schieten niet te zien) en harde terugslag... Ik hou het ff bij Inter met qs of m'n UMPS.45 :P
Prima wapen, de AK. :P Gewoon silencer erop gooien, close range -> spray, mid/long range -> single of burst shot.
Maar mijn favoriet blijft ook wel de UMP hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Fragstock #2 !
Ge-edit door een clanmaat van me!
http://www.youtube.com/watch?v=iuERIalOe6U

[ Voor 8% gewijzigd door Excelb-boy op 09-06-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

NickThissen schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:51:

Nee, zo werkt het echt niet. Mensen die één of meerdere mappacks hebben kunnen best in een lobby komen met mensen die die mappack(s) niet hebben, dan komen die maps gewoon niet in de mapcycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 19:52:
Heeft iemand hier trouwens een makkelijke manier om je NAT type op Open te krijgen? Ik had hem altijd op Open, maar van de een op de andere dag ging ie op Moderate staan.. :/ Ik speel op de PS3 overigens.
Router porten zo instellen
Afbeeldingslocatie: http://img269.imageshack.us/img269/9359/opennat.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SD5k schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 21:25:
[...]

Nee, zo werkt het echt niet. Mensen die één of meerdere mappacks hebben kunnen best in een lobby komen met mensen die die mappack(s) niet hebben, dan komen die maps gewoon niet in de mapcycle.
Volgens mij is er wel een dergelijk systeem hoor, ik speel met pack pack 1 en vroeg of laat komt er altijd zo'n nieuwe map voorbij in de cycle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
Heb toevallig vanmiddag die challenge gehaald waarbij je iemand moet killen met een care package. Was op Rust (hoe kan het ook anders), en had mijn CP en EAD opgespaard, en allemaal neergegooid. Helaas direct daarna gekilld, en spawnde aan de andere kant, maar gelukkig viel 1 van de packages op een gastje :)

Wel jammer dat vervolgens de helft buiten de map ligt, maar goed, je kun niet alles hebben :+

SitRep Pro is trouwens zalig op FFA, je hoort ze van verre aankomen, en kan ze dan gewoon opwachten op een hoekje, dan zijn ze al dood voordat ze kunnen beginnen met schieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Laatst online: 18-02-2023
Hmm tis nu rond 23:00 en kom geen multi player game in.
Iemand anders ook problemen met steam nu?

*Zucht* :-(

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00kw0rst
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:19
Jep, zelfde problemen daarbij komt ook nog dat ik steeds in offline mode blijf staan 8)7 steam faalt weer eens :F

[ Voor 15% gewijzigd door r00kw0rst op 09-06-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Laatst online: 06-01 12:46
ik heb daar ook steeds meer last van vandaag. gister ook al even maar nu is het helemaal erg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Laatst online: 11-09 23:50
Hey, 2 vrienden van mij ook, maar ik zelf niet.
De ene is constant host, en dan disconnect hij waarmee de game eindigt.
Echt heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Laatst online: 18-02-2023
Ah ik zag net een melding over routine onderhoud ect.
Wel waardeloos dat je die melding niet meteen krijgt |:(

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.