[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 36.117 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
w00tstok schreef op maandag 28 juni 2010 @ 12:11:
[...]
Zodra die onder de 250-300 uur is zijn ze vrijwel garandeerd een 'rankhacker', dus dan kan je vaak erna wel je conclusies trekken ;X
Ach, er zijn ook veel rankhackers die niet cheaten. Ik heb zelf in het free weekend bijvoorbeeld en ook op de illegale alterIWnet een rankhack gebruikt. Ik heb het spel al twee keer tot level 70 uitgespeeld op de xbox, dus heb ik op de pc geen zin meer om weer alles te moeten unlocken. Met een simpele rank hack heb je dan tenminste alle wapens en hoef je niet eerst 3 weken te spelen voordat je je favoriete class bij elkaar hebt.

Daarbij zie ik in elk potje wel een stuk of 5 mensen op het hoogste level. Met een wilde gok zou ik zeggen dat minstens 2 van die 5 een rank hack gebruikt hebben. Maar ik zie echt niet elk potje 2 cheaters... Ik ben er pas 2 tegengekomen op de pc en heb ondertussen iets van 25 uur gespeeld.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

NickThissen schreef op maandag 28 juni 2010 @ 12:20:
[...]

Ach, er zijn ook veel rankhackers die niet cheaten. Ik heb zelf in het free weekend bijvoorbeeld en ook op de illegale alterIWnet een rankhack gebruikt. Ik heb het spel al twee keer tot level 70 uitgespeeld op de xbox, dus heb ik op de pc geen zin meer om weer alles te moeten unlocken. Met een simpele rank hack heb je dan tenminste alle wapens en hoef je niet eerst 3 weken te spelen voordat je je favoriete class bij elkaar hebt.

Daarbij zie ik in elk potje wel een stuk of 5 mensen op het hoogste level. Met een wilde gok zou ik zeggen dat minstens 2 van die 5 een rank hack gebruikt hebben. Maar ik zie echt niet elk potje 2 cheaters... Ik ben er pas 2 tegengekomen op de pc en heb ondertussen iets van 25 uur gespeeld.
Ik heb hem ook gebruikt op de PS3, Het is leuk om weer die challenges te behalen en te lvlen maar je bent dan je extended mags enz kwijt wat jammer is.

Ben gekomen tot de 5de prestige en toen hack gebruikt voor 10th. Heb totaal iets van 16-17 dagen speeltijd.

Ben iig niet van plan een rankhack te doen bij BO :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:38

Bezulba

Formerly known as Eendje

Mensen, rankhacken = cheaten. Je hebt een oneerlijk voordeel over mensen die het wel op de goede manier proberen. IWnet zou hun rank ook moeten resetten als ze <200 uur gespeeld hebben, zo moeilijk is het niet om te herkennen dat iemand van rank 10 opeens naar prestige 10 rank 70 schiet. 1x rankreset en daarna een ban als je het niet wil leren.

Maar ja, als je nog steeds vrij mag rondrennen met aimbots en wallhacks en no recoil zullen ze hier ook wel niets tegen doen, terwijl ik al 65 euro heb uitgegeven en er nog 15 bij komt :/

en refresh jouw zouden ze meteen moeten bannen, er nog trost op zijn ook dat je 5 levels overgeslagen bent omdat je anders geen extended mags had.. |:( dat is 2 uurtjes spelen om die uitbreiding op je gun te krijgen

[ Voor 16% gewijzigd door Bezulba op 28-06-2010 13:38 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

eendje schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:37:
Mensen, rankhacken = cheaten. Je hebt een oneerlijk voordeel over mensen die het wel op de goede manier proberen. IWnet zou hun rank ook moeten resetten als ze <200 uur gespeeld hebben, zo moeilijk is het niet om te herkennen dat iemand van rank 10 opeens naar prestige 10 rank 70 schiet. 1x rankreset en daarna een ban als je het niet wil leren.

Maar ja, als je nog steeds vrij mag rondrennen met aimbots en wallhacks en no recoil zullen ze hier ook wel niets tegen doen, terwijl ik al 65 euro heb uitgegeven en er nog 15 bij komt :/

en refresh jouw zouden ze meteen moeten bannen, er nog trost op zijn ook dat je 5 levels overgeslagen bent omdat je anders geen extended mags had.. |:( dat is 2 uurtjes spelen om die uitbreiding op je gun te krijgen
Kan me niet herinneren dat PSN bans uitdeelt. Probeer maar eens ext. mags te halen op een AA-12 of M9.. En ik ben er niet trots op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:12
en wat dan als jij zelf 2x in een hacked server terecht komt? krijg jij een ban doordat iemand anders loopt te rotzooien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wat een onzin... Waarom is rank hacken hetzelfde als cheaten? Je hebt helemaal geen voordeel, want iedereen heeft net zoveel kans om dezelfde attachments en perks te krijgen. Als je het eerlijk doet duurt het misschien langer, tuurlijk, maar als je dat oneerlijk vindt dan vind je het dus ook oneerlijk als jij een dag later begonnen bent met spelen dan andere mensen. Die mensen hebben namelijk al een dag voordeel op jou!

Als jij iemand tegen komt die level 70 is en dus alle wapens heeft, vind je het dan wel cheaten als hij daarvoor een rank hack gebruikt heeft, maar niet als hij het eerlijk gehaald heeft en gewoon al 3 weken non-stop bezig is? Ik zie het verschil niet...

Alleen in de eerste week ofzo zou het oneerlijk zijn, want dan hebben andere mensen gewoon nog geen kans gehad om zo'n hoog level te halen. Maar na die week heeft iedereen gewoon evenveel kans.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:04

Soggney

Zeekomkommer

en wat met de mensen die op een hacked server komen en ongewild omhoog schieten?
moeten ze die ook bannen?
Rankhacken is toch niet het ergste, het zijn de cheaters dat de bullshit zijn. Dat IW beslist om een IW-net op te zetten, en dan maar vertrouwen op VAC om cheaters tegen te gaan, wat dus niet (genoeg) helpt.
Het feit dat er geen dedicated servers zijn, daar bennek toch wel blij om, want anders zou het weer zoeken zijn eer ik een pure server zou vinden (met tubes, killstreaks, perks,... dus het hele pakket en niet een deeltje)

En Refresh, ookal hebbek geen ext. mags op de AA-12 (speel ik niet mee) of de M9 (speel ik amper mee), uiteindelijk zal ik ze wel hebben, met de voldoening die erbij hoort :) speel maar zoals je wil, de rest doet dat ook (incl. kutcheaters)

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 21:38

Bezulba

Formerly known as Eendje

pdebie schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:13:
[...]

en wat dan als jij zelf 2x in een hacked server terecht komt? krijg jij een ban doordat iemand anders loopt te rotzooien. ;)
ik ben nog nooit een hacked server tegen gekomen waar ik niet direct uit kon. Als ik weer zo'n server tegen kom met low gravity en unlimited ploppers dan zorg ik dat ik direct weg ben zonder ook maar een schot te lossen.

en besides, als ze harder zouden optreden dan kunnen ze ook prima voorkomen dat er uberhaupt hacked lobbies aanwezig zijn. Het is gewoon de pure desinteresse van IW om te zorgen dat niemand cheat, DLC's bij het leven, wel ons geld afnemen, maar niet willen zorgen voor een leuke speelervaring.

[ Voor 24% gewijzigd door Bezulba op 28-06-2010 14:29 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

eendje schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:26:
[...]

ik ben nog nooit een hacked server tegen gekomen waar ik niet direct uit kon. Als ik weer zo'n server tegen kom met low gravity en unlimited ploppers dan zorg ik dat ik direct weg ben zonder ook maar een schot te lossen.

en besides, als ze harder zouden optreden dan kunnen ze ook prima voorkomen dat er uberhaupt hacked lobbies aanwezig zijn. Het is gewoon de pure desinteresse van IW om te zorgen dat niemand cheat, DLC's bij het leven, wel ons geld afnemen, maar niet willen zorgen voor een leuke speelervaring.
Kan IW eigenlijk wel iets doen tegen die JTAG xbox360s die alles kunnen modifyen...Lijkt me niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-06 08:07
Ik dacht altijd dat secondary ext mags niet zo mogelijk was, 200 kille valt toch weg mee?? En voor een primary is het ff doorbijten maar uiteindelijk lukt het toch wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Ik speelde net een potje team deathmatch op skidrow.
team genaamd [troy] Ze speelde alleen maar met tubes.. dacht dat ik gek werd haha.
En dan krijg je gezeur dat je gaat kampen en zown explosive shield en riot shield bij je heb.
pffff. Riot shield en een m16.. knalde ze 1 voor 1 af uit dat huisje haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020

Wat een onzin. Als je nu op lvl 70 een BFG2000, plasma rifle, en een minigun zou krijgen, okay. Maar echt betere wapens speel je niet vrij hoor, met een rankhack.

Hooguit wat Pro perks, maar die heb je zo gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
ReFresh F5 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:42:
[...]

Kan me niet herinneren dat PSN bans uitdeelt. Probeer maar eens ext. mags te halen op een AA-12 of M9.. En ik ben er niet trots op.
Extended mags op AA-12 of m9 is heel makkelijk, gewoon 100 kills maken ?! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

Bijltje666 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 15:45:
[...]

Extended mags op AA-12 of m9 is heel makkelijk, gewoon 100 kills maken ?! |:(
Weet niet hoe het zit met de M9, maar op de AA-12 moet je 400 kills maken als ik me niet vergis. Met elke shotgun zo volgens mij. Alsnog niet moeilijk, na een tijdje haal je dat sowieso wel.

Verder ben ik het eens met eendje over de rank hack discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hehe, eindelijk de extended mags met m'n scar... Eerste potje = nuke :D Die extended mags zijn toch wel heerlijk op een scar... Op de rest gebruik ik ze eigenlijk nooit, maar bij een scar verhelp je daarmee z'n enige zwakte. Zeker 10 keer in een potje mee gemaakt dat ik eigenlijk net moest reloaden, maar dat ik door m'n extended mags toch de laatste enemy ook nog ff mee kon pikken. Anders had ik weg moeten rennen ofzo en dat gaat ook maar zelden goed.

[ Voor 34% gewijzigd door NickThissen op 28-06-2010 19:23 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NickThissen schreef op maandag 28 juni 2010 @ 19:22:
Hehe, eindelijk de extended mags met m'n scar... Eerste potje = nuke :D Die extended mags zijn toch wel heerlijk op een scar... Op de rest gebruik ik ze eigenlijk nooit, maar bij een scar verhelp je daarmee z'n enige zwakte. Zeker 10 keer in een potje mee gemaakt dat ik eigenlijk net moest reloaden, maar dat ik door m'n extended mags toch de laatste enemy ook nog ff mee kon pikken. Anders had ik weg moeten rennen ofzo en dat gaat ook maar zelden goed.
Leuk is dat altijd he,Ik word 9 van de 10 keer altijd vermoord op het moment dat ik aan het herladen ben.
beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 16:44
En wat met mensen zoals ik waarvan er ongetwijfeld meer de dupe zijn.
Occy74 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 21:43:
Fijn is dat, ben lekker aan het lvlén (ik was 38), begin met een team deathmatch pot, join een random server as always, en boem, ineens lvl70.. wtf ????
Ik ga ervanuit dat dat een "hacked" server is die hiervoor zorgde? Dat is toch niet tegen te houden, hoe kan ik weten op wat voor server ik terecht kom.
Terug resetten naar lvl38 best maar ik ga niet opnieuw beginnen door iets waar ik niks aan kan doen.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel continu alleen maar Team Deathmatch.
Maar Headquarters is dat een beetje leuk(is het niet dat iedereen juist gaan campen op die punten? en zijn de noobs daar minder?).

Heb nu sinds gisteren weer als secondary wapen de shotgun.Echt geniaal op maps zoals terminal en skidrow.
Ik gebruik continu die Spas-12.
Dat vind ik toch iets meer noob dan dat je met akimbo shotguns gaat rondlopen.Toch?

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 29-06-2010 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-06 08:59

beany

Meeheheheheh

Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 00:08:
Ik speel continu alleen maar Team Deathmatch.
Maar Headquarters is dat een beetje leuk(is het niet dat iedereen juist gaan campen op die punten? en zijn de noobs daar minder?).
Ik zou zeggen: probeer het eens! Maar je kan het goed treffen en je kan het slecht treffen. De ene keer campers en zeikers en de andere keer een leuke club mensen. Blijft koffiedik kijken. En wat is jouw definitie van een noob?
Heb nu sinds gisteren weer als secondary wapen de shotgun.Echt geniaal op maps zoals terminal en skidrow.
Ik gebruik continu die Spas-12.
Dat vind ik toch iets meer noob dan dat je met akimbo shotguns gaat rondlopen.Toch?
Speel waar je mee wil spelen. Dat gedoe dat een wapen noob zou zijn is de meest debiele discussie/statement ooit. Het gaat er om dat je plezier hebt. Is dat met akimbo wapens, prima. Is dat met tube's, prima. Is dat met knifes, prima. Etc Etc

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-06 06:14
SPAS is cool, het enige wat me tegen staat is dat de switch van primary naar secondary zo lang duurt met een shotgun. Ik heb hem wel in een class zitten. Meestal gebruik ik als secondary nu de m93 met fmj of extended mags, snelle switch en erg accuraat en dodelijk, zelfs op lange afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164351

Ik speel eigenlijk alleen hardcore. Het enigste nadeel is dat je veel "campers" hebt.
Maar verder is het spel gewoon stukken beter. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 14:11

mickjuh

Good news everyone!

[...]

Ja en nee. Simpelste is hun aantal gespeelde uren checken. Ik zit zelf op 220 uur (2e prestige (Yeah slow, I know)), dus als ik iemand van 10e prestige zie check ik hun gespeelde uren. Zodra die onder de 250-300 uur is zijn ze vrijwel garandeerd een 'rankhacker', dus dan kan je vaak erna wel je conclusies trekken ;X
Kun je dat in-game checken of zit je op hun steam profiel te kijken? Ik heb de laatste tijd echt het gevoel dat er nog weinig potjes zijn waar geen cheaters in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06 07:42
mickjuh schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 08:23:
[...]

Kun je dat in-game checken of zit je op hun steam profiel te kijken? Ik heb de laatste tijd echt het gevoel dat er nog weinig potjes zijn waar geen cheaters in zitten.
Of sommige mensen zijn gewoon echt zo goed :+
Word zelf ook te vaak uitgemaakt voor cheater... Kan er ook niks aan doen dat ik in sommige shooters gewoon heel snel vrij goed word O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

Dat maak ik ook soms mee, als ik even een onverwachte tactische zet doe, dan wordt ik al vlug uitgemaakt voor cheater, omdat je dan zo'n half team neermaait in een paar seconden langs zij/achter.

Gisteren zat het toch tegen, ctf, waar het ganse team rond de vlag bleef campen, probeer dan maar eens alleen te gaan voor een paar vlaggen. Gelukkig bleef m'n kd rond de 1 zitten die rondes.

Met de start van de zomer (vakantie voor sommigen) ga ik eens mijn classes rebuilden, oma eens uitproberen, sitrep en andere minder gebruikte perks gaan bovenhalen, en alle wapens waar ik nog niet mee speelde eens equippen. Gisteren getest met de ump, brr wat een kutwapen, maar jah, training zal dat verbeteren zeker...

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
reemprive schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 07:50:
SPAS is cool, het enige wat me tegen staat is dat de switch van primary naar secondary zo lang duurt met een shotgun. Ik heb hem wel in een class zitten. Meestal gebruik ik als secondary nu de m93 met fmj of extended mags, snelle switch en erg accuraat en dodelijk, zelfs op lange afstand.
SPAS met silencer is leuk en dat werkt zelfs beter dan met de andere shotguns. :P
Dit naar idee van Sandy Ravage.

En het omschakelen van primary naar secondary duurt inderdaad lang, ben er vaak genoeg door neergeknald. Dus ik doe het alleen als ik het echt zeker weet dat het nut heeft.
Al is met een SPAS wel, als je mis schiet dan mag je hopen dat je voor een tweede keer mag schieten.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Beany
mijn definitie van een noob.
Constant rondrennen met je grenade attachment als primary wapen.
Op een map zoals afghan en wasteland constant rondrennen met akimbo's(in maps zoals skidrow en terminal kan ik het wel begrijpen)
En als laaste. je Rpg gebruiken als main wapen.

Dat is mijn definitie van een noob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:58:
@Beany
Op een map zoals afghan en wasteland constant rondrennen met akimbo's(in maps zoals skidrow en terminal kan ik het wel begrijpen)

en ik maar denken dat de noobs de roepers zijn die constant iedereen uitmaken voor cheater/(insert wapen/perk)-noob als men beter zijn als zij. En als ze aan de winnende hand zijn zitten ze iedereen uit te lachen omdat ze zo slecht zijn. Daarnaast zitten ze op fora hun skills te showen (nu zelfs met youtube), K/D's te verkondigen,... Cheaters zijn per definitie noob, tenzij ze hun hack zelf in mekaar hebben gestoken. Speelstijl hoort daar eigenlijk niet bij. Newbs daarintegen zie je klungelen met g/l's, rpg's, ... en gebruiken deze ipv te switchen naar wapens waar je mits training goed in wordt.

Mocht ik iemand hebben beledigd, denk dan even na of je zelf geen noob bent >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Beany

:') x10.000

Faalhaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

@Beany

Ah, ik ben dus een noob! :D

Ik ren vrij veel rond met de tube. En de RPG vind ik ook geweldig! Ben eigenlijk gewoon gek op alles dat BOEM doet :P

En het mag dan wel binnen jouw definitie van noob vallen, maar ja... ik speel het spel zoals ik dat wil, zoals iedereen dat doet. Ik maak gebruik van de mogelijkheden die het spel mij bied, zoals het bedoeld is(geen cheats/glitches dus). En ik klaag niet over mensen die met stoppingpower rondrennen, of die aan quickscoping doen. Zou als net zo irritant beschouwd kunnen worden.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beany schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:17:
[...]

Ah, ik ben dus een noob! :D

Ik ren vrij veel rond met de tube. En de RPG vind ik ook geweldig! Ben eigenlijk gewoon gek op alles dat BOEM doet :P

En het mag dan wel binnen jouw definitie van noob vallen, maar ja... ik speel het spel zoals ik dat wil, zoals iedereen dat doet. Ik maak gebruik van de mogelijkheden die het spel mij bied, zoals het bedoeld is(geen cheats/glitches dus). En ik klaag niet over mensen die met stoppingpower rondrennen, of die aan quickscoping doen. Zou als net zo irritant beschouwd kunnen worden.
Nou ja dat mag toch:P. ik zeg alleen dat ik dat persoonlijk noob vind.af en toe gebruiken is niet erg vind ik.
maar sommige mensen die gebruiken het continu zelf op maps zoals scrapyard en rust.. en dat vind ik altijd zo matig(de rpg's dan)

Maarja iedereen noobt toch.
Ik noob ook.(Ik flank en camp. ik gebruik claymores.ik gebruik semtex ik gebruik heartbeatsensor ik gebruik ninja ..Iedereen is een noob :P

@Chimera. Mijn killstreak is 59. :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 29-06-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-06 11:37
Ik kwam dit gister tegen
http://www.kontrolfreek.com/

heeft er iemand ervaring mee?

en ik keek gister mijn win streak en toen zag ik dat mijn neefje een winstreak heeft van 187.
Wat is die van jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik ben ook een n00b, wie niet trouwens.
Echte n00bs zijn azijnzeikers die alles afkraken wat niet binnen hun definitie van 'leuk' past.

Als ik iemand op Wasteland omver knal met een G18 aikimbo dan doe ik dat. Sterker nog, ik vind mezelf nog knap ook als het lukt aangezien je als runner voer voor de snipers bent en dus is er skill voor nodig.

Alles wat skill vereist is lastig en dus niet n00bisch. Azijnzeiken is makkelijk en dus n00bisch.

Zo moet de vuistregel zijn en niet anders.

Gister heb ik een potje Scrapyard gespeeld met de volgende configuratie:

SCAR + Tube
RPG
Scavenger
Dangerclose
Commando

Tijdens dat potje gingen er steeds meer mensen over op tubes en na 5 minuten was het een knalfeest waarbij je nergens meer veilig was (al ben je nog zo snel, een tube met dangerclose achterhaalt je wel). :P

Gewoon stoppen met dat gezeik over wapenconfiguraties en begin met spelen. Als je het niet van iemand kan winnen dan verlaat je het potje en duik je in een andere.

En als dat niet bevalt dan ga je maar patiencen (één kaar per keer want anders is het te moeilijk). :+

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06 15:27
n00b-caller noob!

Beetje runner pakt een tuber wel, vooral met camo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bazs2000 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:54:
Echte n00bs zijn azijnzeikers die alles afkraken wat niet binnen hun definitie van 'leuk' past.

Als ik iemand op Wasteland omver knal met een G18 aikimbo dan doe ik dat. Sterker nog, ik vind mezelf nog knap ook als het lukt aangezien je als runner voer voor de snipers bent en dus is er skill voor nodig.

Alles wat skill vereist is lastig en dus niet n00bisch. Azijnzeiken is makkelijk en dus n00bisch.

Zo moet de vuistregel zijn en niet anders.

Gister heb ik een potje Scrapyard gespeeld met de volgende configuratie:

SCAR + Tube
RPG
Scavenger
Dangerclose
Commando

Tijdens dat potje gingen er steeds meer mensen over op tubes en na 5 minuten was het een knalfeest waarbij je nergens meer veilig was (al ben je nog zo snel, een tube met dangerclose achterhaalt je wel). :P

Gewoon stoppen met dat gezeik over wapenconfiguraties en begin met spelen. Als je het niet van iemand kan winnen dan verlaat je het potje en duik je in een andere.

En als dat niet bevalt dan ga je maar patiencen (één kaar per keer want anders is het te moeilijk). :+
Njaah oke heb jij dan weer gelijk in.
Maar zoals ik al zei iedereen is noob. inclusief mezelf.
Ik zeg alleen dat ik het niet vind kunnen dat je door een rpg-7 vanaf een halve meter word neergemaaid.
En uit potjes gaan omdat het niet bevalt nee.dat doe ik dan weer niet. Juist hun proberen te ownen. dat is veel leuker haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:02:
[...]

Ik zeg alleen dat ik het niet vind kunnen dat je door een rpg-7 vanaf een halve meter word neergemaaid.
En uit potjes gaan omdat het niet bevalt nee.dat doe ik dan weer niet. Juist hun proberen te ownen. dat is veel leuker haha
Eigenlijk ga ik steeds meer en meer met tube en rpg spelen omdat tegenstanders er meer en meer van over de zeik gaan. Vaak zijn ze meer bezig met allerlei onzin berichten te typen dan te spelen. Vaak zit ik dan ook in het winnende team(Domination) :P

Je kan het een vorm van tactiek noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:02:
Precies. :)

Met de rpg schiet ik ook op de korte afstand trouwens. Ik blaas mezelf ook op maar kan wel mijn challenges halen. De RPG werkt anders toch voor geen meter omdat die projectielen alle kanten op vliegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

chimera2 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:31:
Ik kwam dit gister tegen
http://www.kontrolfreek.com/

heeft er iemand ervaring mee?

en ik keek gister mijn win streak en toen zag ik dat mijn neefje een winstreak heeft van 187.
Wat is die van jullie?
Ik heb die kontrolfreeks al een paar maanden, kan niet meer zonder 8)
Ik kan wel niet zeggen dat ik uber l33t ben geworden met die dingen, maar ik kan iig snipen op 10 sensivity met die dingen en mijn snipe skills zijn toch wel verbeterd door die dingen. Zonder werkt bij mij niet meer, ben er erg aan gewent nu.

Winstreak is 12 ofzo...Ik speel niet met een vast pro team ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Larrs schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:37:
[...]

SPAS met silencer is leuk en dat werkt zelfs beter dan met de andere shotguns. :P
Dit naar idee van Sandy Ravage.
SPAS met silencer is echt een faal, range daalt zo verschrikkelijk bij shotguns met een silencer. Kan je nog beter je mes gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-06 17:24
Ik speel alleen maar Team Deathmatch op de ps3 gisteren in overgrown een leuke score van 24-3 gehaald :)
Met de scar-h en de thumper gelukkig twee keer een attack heli en twee keer een setry gun dan wordt het wel een stukje gemakkelijker natuurlijk.

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
ReFresh F5 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:23:
[...]

Ik heb die kontrolfreeks al een paar maanden, kan niet meer zonder 8)
Ik kan wel niet zeggen dat ik uber l33t ben geworden met die dingen, maar ik kan iig snipen op 10 sensivity met die dingen en mijn snipe skills zijn toch wel verbeterd door die dingen. Zonder werkt bij mij niet meer, ben er erg aan gewent nu.

Winstreak is 12 ofzo...Ik speel niet met een vast pro team ofzo.
aha oke waar heb jij ze vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

chimera2 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:50:
[...]

aha oke waar heb jij ze vandaan?
Gewoon van hun website, 12 euries zoiets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344979

Ik probeer nu al een tijdje te quickscopen, maar ik kan er werkelijk niets van. Soms met een gelukje een no-scope :p maar die is dan meer via een schrikreactie. Hebben jullie enige tips voor t.b.v quickscopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:28
Anoniem: 344979 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:17:
Ik probeer nu al een tijdje te quickscopen, maar ik kan er werkelijk niets van. Soms met een gelukje een no-scope :p maar die is dan meer via een schrikreactie. Hebben jullie enige tips voor t.b.v quickscopen.
Heb jij het over op de pc? Dan is het denk ik moeilijker dan op de console, maar het is niet onmogelijk. Denk dat het sowieso gewoon heel veel oefenen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Private match met vrienden quickscope only, heb ik veel gedaan en ik ben er toch redelijk goed in.
Of gewoon in free for all's gaan, het is gewoon veel oefenen. ps3 speler toevallig?

ps. exelb, moeten we nog eens doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReFresh F5 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:22:
[...]

Private match met vrienden quickscope only, heb ik veel gedaan en ik ben er toch redelijk goed in.
Of gewoon in free for all's gaan, het is gewoon veel oefenen. ps3 speler toevallig?

ps. exelb, moeten we nog eens doen :P
Nee xbox speler :p

Ik zal het wel een keer samen met een vriend gaan spelen. Gewoon splitscreen. Kijken of ik dan een beetje ervaring kan opdoen en een beetje succesvol word daarin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-06 20:34
Anoniem: 344979 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:25:
[...]

Nee xbox speler :p

Ik zal het wel een keer samen met een vriend gaan spelen. Gewoon splitscreen. Kijken of ik dan een beetje ervaring kan opdoen en een beetje succesvol word daarin :+
Wat is je gamertag? Ik probeer het namelijk ook onder de knie te krijgen en zou wel vaak ff een privatematch met je willen spelen op Rust ofzo om het een beetje onder de knie te krijgen.

Mijn gamertag is: lelijkeodol47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fishlip schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:30:
[...]

Wat is je gamertag? Ik probeer het namelijk ook onder de knie te krijgen en zou wel vaak ff een privatematch met je willen spelen op Rust ofzo om het een beetje onder de knie te krijgen.

Prima. Geen probleem. Allebei hetzelfde schuitje hihi

mijn gamertag is: BezemsteelNL

Ik denk dat je mij beter kan toevoegen aangezien ik het vergeet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

Fishlip schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:30:
[...]

lelijkeodol lol, nice nickname :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sjongejonge die 'noob' discussie op deze pagina :') Sommige mensen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 09:13

Barca

In Search Of Sunrise

chimera2 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:31:
Wat is die van jullie?
Winstreak is de grootste onzin die er is. Dan join je weer een potje domination als je 165-10 achter staat, dan join je weer een potje die nog precies 1 second duurt en je verliest, dan join je weer een potje waarbij de vijand A & B al heeft in highrise en jij spawnt bij C die je nog moet capturen, dan join je weer een potje waar je teammates niet willen begrijpen wat domination is... tsja... slaat echt helemaal nergens op.

Ik ben persoonlijk een echte teamspeler, ik wil winnen. Ik speel dan ook alleen domi & sabo eigenlijk. Dus een kill/death zegt dan ook helemaal geen fuck want je kan ook lekker ergens campen ipv capturen of de bom pakken. En alles ligt aan je maatjes. Mijn K/D ratio is zo'n 1,46 en ik heb zo'n 63.000 kills... ik ben er tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Misschien niet geheel leerzaam, maar een kleine montage van quickscopen die ik heb gemaakt staat in mijn sig ;)

@ iedereen: kijk er maar even naar, ben benieuwd wat jullie ervan vinden! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
bazs2000 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:54:

Loop je dan ook echt naar de spiegel daarna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoe kun je iemand reporten op steam? Kom net in een server waar ze met 5 man ofzo met mesje rond lopen, en ze zijn niet te raken. Ik krijg gewoon geen hitmarkers (en de rest ook niet aan de chat te zien), hoe kan dat 8)7

Ik wil ze reporten... niet dat steam er iets mee zal doen maar toch. Je kunt altijd proberen. Maar kan niet vinden hoe?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat vinden jullie de beste SMG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
De beste SMG is de UMP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Op close tot medium range heb ik toch liever de P90. Kun je lekker sprayen, dat ding heeft veel te grote magazijnen. Wel een beetje weinig damage dus stopping power is wel handig.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

njaah ik ben het rushen aan het proberen(gaat wel aardig scoor nu 38/3 op afghan.
alles korte range is voor men mes.
Maar medium range p90 die schiet alles mis.
Ump is inderdaad wel goed. je legt het zowiezo wel af tegen een m16 en dergelijke.
Dus het is alleen maar voor als het niet anders kan haha.

Duurt het bij elke handgun 100 kills voor tactical knife?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 29-06-2010 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is inderdaad gewoon een feit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tactical knife haal je het makkelijkste met een van die voorgeprogrammeerde klassen. Er is er eentje met UMP en magnum + tactical knife. De kills die je met dat tactical knife maakt tellen mee voor je magnum kills, dus je hoeft niet met de magnum gaan lopen schieten. Op de PC gaat dat nog wel maar op de xbox is die magnum echt te kut voor woorden, dus dat was wel een verademing toen ik daar achter kwam :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NickThissen schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:10:
Tactical knife haal je het makkelijkste met een van die voorgeprogrammeerde klassen. Er is er eentje met UMP en magnum + tactical knife. De kills die je met dat tactical knife maakt tellen mee voor je magnum kills, dus je hoeft niet met de magnum gaan lopen schieten. Op de PC gaat dat nog wel maar op de xbox is die magnum echt te kut voor woorden, dus dat was wel een verademing toen ik daar achter kwam :p
Dankuwe die werkt wel ja.(alleen jammer dat er geen commando bij zit. :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Als je eenmaal op akimbo zit gaat het rap meestal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
NickThissen schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 17:38:
Hoe kun je iemand reporten op steam? Kom net in een server waar ze met 5 man ofzo met mesje rond lopen, en ze zijn niet te raken. Ik krijg gewoon geen hitmarkers (en de rest ook niet aan de chat te zien), hoe kan dat 8)7

Ik wil ze reporten... niet dat steam er iets mee zal doen maar toch. Je kunt altijd proberen. Maar kan niet vinden hoe?
Shift+TAB - View Players en klik dan op de SteamId Page om naar hun Steam pagina te gaan om hun te reporten.

Ik doe het niet meer, al ben ik wel sinds gisteren een aantal tegen gekomen. Het was te duidelijk en iedereen klaagde.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

De beste smg is de P90
Gisteren gespeeld met een ump, wat een brolgun is me dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saxsymbol
  • Laatst online: 18-06 14:30
Soggney schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 08:40:
De beste smg is de P90
Gisteren gespeeld met een ump, wat een brolgun is me dat
Dat is jouw mening, maar de ump heeft betere cijfers, zo is het een groot voordeel dat je geen stopping power hoeft te gebruiken, want close range is 3 kogels en long range ook. En met stopping power is dat close 2 en long 3.

De P90 is pas 5 kogels kill, wat het heel lastig maakt om iemand te doden vooral op lange afstanden..

Dit alles gaat over hit's in de buik natuurlijk. Bij headshots is alles anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
UMP is de beste smg, je moet er alleen mee leren spelen. Gisteren die ban tool geprobeerd, misschien ligt het aan xp maar als ik iemand ban verdwijnt hij niet uit het spel. Helaas.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

reemprive schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 08:46:
UMP is de beste smg, je moet er alleen mee leren spelen. Gisteren die ban tool geprobeerd, misschien ligt het aan xp maar als ik iemand ban verdwijnt hij niet uit het spel. Helaas.....
Je moet wel de server zijn he, anders werkt het kicken/bannen niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

Saxsymbol schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 08:45:
[...]

Dat is jouw mening, maar de ump heeft betere cijfers, zo is het een groot voordeel dat je geen stopping power hoeft te gebruiken, want close range is 3 kogels en long range ook. En met stopping power is dat close 2 en long 3.

De P90 is pas 5 kogels kill, wat het heel lastig maakt om iemand te doden vooral op lange afstanden..

Dit alles gaat over hit's in de buik natuurlijk. Bij headshots is alles anders
Langs de andere kant was de vraag ook "wat vinden jullie de beste smg", dus mijn mening is het natuurlijk.
De cijfers wijzen inderdaad naar de ump, maar de aim ervan is te inaccuraat bij mijn speelstijl.
Maar ik blijf ermee oefenen, maar zelfs als het beter gaat blijft de P90 mijn fav gun (in elk spel, CS, CSS, MW2, BF2, ...).

Het hatelijke aan het kicktooltje is dat wanneer je het hebt en je bent geen host, je natuurlijk niets kan doen, rottig is meer als er dan zo'n cheater de host is.

[ Voor 7% gewijzigd door Soggney op 30-06-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Anoniem: 311177 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:09:
[...]

Het is inderdaad gewoon een feit :P
Haha ja, ik houd zelf niet van de UMP, maar op papier is dit de beste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-06 13:37
ik zelf vind de P90 ook iets beter, toegeven ik speel voornamelijk Hardcore, en dan sproeit ie zo slekker O-) :D
probeer het wel eens, maar het is gewoon niet mijn ding, moeite met iron sight en burst schieten is onmogelijk op afstand. :)

edit:
Weet iemand wanneer de nieuwe mappacks uitkomen voor de PS3?

[ Voor 14% gewijzigd door carpcatcher op 30-06-2010 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

carpcatcher schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:28:
ik zelf vind de P90 ook iets beter, toegeven ik speel voornamelijk Hardcore, en dan sproeit ie zo slekker O-) :D
probeer het wel eens, maar het is gewoon niet mijn ding, moeite met iron sight en burst schieten is onmogelijk op afstand. :)

edit:
Weet iemand wanneer de nieuwe mappacks uitkomen voor de PS3?
Voor de PC dacht ik 6 juli. PS3 zal dus ook 6 juli zijn, of 7 juli. Was bij de 1e mappack toch ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nee, vorig jaar juli was MW2 nog niet eens uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIL_FIP
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-04 20:14
ik hou zo veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel van dit spel maar ik ben zoooooooooooooo SLECHT er in hoe kan ik nou beter worden want gek genoeg ben ik op school de koning in half life multiplayer ik sta altijd aan kop want ik ben nog all slim enzo maar alleen bij dit spel maakt niet uit heel veel grijze massa je hebt je word vet vaak gekild aan het eind van het spel ben ik zeker 1000 dood gegaan 10 mensen gedood ( ik kan tegen mijn verlies ) omdat vet goed ben in ander schooters dus help me plzzz ik wil king zijn in mijn klas (mijn klas is echt een game klas iedereen heeft een laptop omdat mijn opleiding ICT is )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:12
Soggney schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:15:
[...]
De cijfers wijzen inderdaad naar de ump, maar de aim ervan is te inaccuraat bij mijn speelstijl.
Dan ligt het niet aan de UMP, maar aan jou dus ;)
Ik kan zelf echt geweldig mikken met de UMP en met de P90 bak ik er weer niks van ivm de hoge recoil als je geen silencer gebruikt.

De UMP staat ook bij mij bovenaan, maar ik ga de MP5k toch ook eens proberen binnenkort. Was in COD4 mijn favo wapen (al was het daar de MP5 ipv de mp5k).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

pdebie schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:20:
[...]

Dan ligt het niet aan de UMP, maar aan jou dus ;)
Ik kan zelf echt geweldig mikken met de UMP en met de P90 bak ik er weer niks van ivm de hoge recoil als je geen silencer gebruikt.

De UMP staat ook bij mij bovenaan, maar ik ga de MP5k toch ook eens proberen binnenkort. Was in COD4 mijn favo wapen (al was het daar de MP5 ipv de mp5k).
UMP met RDS is gewoon heerlijk voor lange afstanden :D Silencer zet ik nooit ergens op, verneukt het geluid van de wapens (ja hehe da's ook het doel O-) ) imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
UMP met silencer is heerlijk, de gun waar ik 3 nukes mee gehaald heb.
En maar hunten en zoeken waar je zit :P

@ hierboven, je montage is in het begin nogal vermoeiend om naar te kijken, epilepsie waarschuwing bij doen? :P

[ Voor 34% gewijzigd door Vandread op 30-06-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Vandread schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:29:
UMP met silencer is heerlijk, de gun waar ik 3 nukes mee gehaald heb.
En maar hunten en zoeken waar je zit :P

@ hierboven, je montage is in het begin nogal vermoeiend om naar te kijken, epilepsie waarschuwing bij doen? :P
Echt? O-) Kan dat soort commentaar alleen maar waarderen ;) Volgende vid wordt wat rustiger, en die komt ook in de komende weken wel een keer opdagen. Zal ik iets meer tijd nemen per kill, maar dit was ook pas even mijn eerste vid eh :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Fid3lity op 30-06-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

bram1984 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:32:
Loop je dan ook echt naar de spiegel daarna?
Uiteraard, anders kan ik niet zeggen dat het knap is. :+

Qua SMG vind ik de UMP ook de beste alleen gebruik ik deze zelden. Het lukt mij gewoon niet goed om er lekker mee te spelen. Op de lange afstand zit ik met de recoil waardoor er meer kogels naast gaan dan erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frevo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-03-2024
Dat blijkt niet echt uit je schrijfstijl.. Weleens van leestekens gehoord? :X

[ Voor 16% gewijzigd door Frevo op 30-06-2010 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LIL_FIP schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:16:
ik hou zo veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel van dit spel maar ik ben zoooooooooooooo SLECHT er in hoe kan ik nou beter worden want gek genoeg ben ik op school de koning in half life multiplayer ik sta altijd aan kop want ik ben nog all slim enzo maar alleen bij dit spel maakt niet uit heel veel grijze massa je hebt je word vet vaak gekild aan het eind van het spel ben ik zeker 1000 dood gegaan 10 mensen gedood ( ik kan tegen mijn verlies ) omdat vet goed ben in ander schooters dus help me plzzz ik wil king zijn in mijn klas (mijn klas is echt een game klas iedereen heeft een laptop omdat mijn opleiding ICT is )
probeer eerst gewoon een normale post te tikken.
en je moet oefenen.

*ontopic: UMP is de gun voor mij, speel enkel met ump..
heb nu bijna 1000 headshots, nog maar 5 JEEEE!!!!

Kostte me ook behoorlijk wat tijd, maar het is het allemaal waard voor zon schijtembleem _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
bazs2000 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:34:
[...]

Uiteraard, anders kan ik niet zeggen dat het knap is. :+
Niet je eigen woorden verdraaien. Je zei dat je jezelf knap vindt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Blue-Tiger schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:32:
[...]

Echt? O-) Kan dat soort commentaar alleen maar waarderen ;) Volgende vid wordt wat rustiger, en die komt ook in de komende weken wel een keer opdagen. Zal ik iets meer tijd nemen per kill, maar dit was ook pas even mijn eerste vid eh :*)
Er zitten wel een paar bedenkelijke kills tussen hoor. Soms moet je tot 3/4/5 keer scopen, en nog schieten ze je niet raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat vinden jullie een goede tactiek voor Rushen. Ik ben nu aan het flanken huisje in huisje uit.
Maar zodra ik 2 of meer personen tegenkom met men mes. ben ik altijd dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 08:03
[...]

Ja en nee. Simpelste is hun aantal gespeelde uren checken. Ik zit zelf op 220 uur (2e prestige (Yeah slow, I know)), dus als ik iemand van 10e prestige zie check ik hun gespeelde uren. Zodra die onder de 250-300 uur is zijn ze vrijwel garandeerd een 'rankhacker', dus dan kan je vaak erna wel je conclusies trekken ;X
Maak daar maar 500 uur van.. & dan ben je 1 van de aller-allerbeste spelers.. Een gemiddelde topspeler heeft op z'n minst 550 uur nodig..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Larrs schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 22:50:
[...]

Shift+TAB - View Players en klik dan op de SteamId Page om naar hun Steam pagina te gaan om hun te reporten.

Ik doe het niet meer, al ben ik wel sinds gisteren een aantal tegen gekomen. Het was te duidelijk en iedereen klaagde.
Aha, bedankt, dan weet ik dat voor volgende keer. Achteraf gezien denk ik dat het een gehackte server was waar geweren gewoon geen damage deden (of niet raakten, want ik kreeg ook geen hitmarkers), want voor zover ik me kon herinneren ben ik zelf ook geen een keer door een geweer geraakt. Dat viel alleen niet zo op omdat 4 of 5 man op het enemy team alleen maar zaten te knifen. Zal dus wel een gehackte server zijn voor knife only ofzo... Dan nog wil ik ze reporten, mja, moet ik dan de host hebben? Ze hadden trouwens alle 4 of 5 dezelfde naam.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

[s]
bram1984 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:57:
[...]

Niet je eigen woorden verdraaien. Je zei dat je jezelf knap vindt. :+
Ja maar ja maar, toen ik het terug las zag het er zo stom uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Anoniem: 338166 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:10:
Wat vinden jullie een goede tactiek voor Rushen. Ik ben nu aan het flanken huisje in huisje uit.
Maar zodra ik 2 of meer personen tegenkom met men mes. ben ik altijd dood.
Pistol tactical knife attachement of Striker pakken, g18's kan natuurlijk ook maar is zo saai ;)
Silenced is natuurlijk altijd handig bij flanken.

[ Voor 6% gewijzigd door Vandread op 30-06-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rabor schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:12:
[...]

Maak daar maar 500 uur van.. & dan ben je 1 van de aller-allerbeste spelers.. Een gemiddelde topspeler heeft op z'n minst 550 uur nodig..
Dat klopt ook niet. want ik ben zeker niet de beste(maybe gemiddeld). maar ik doe er gemiddeld om 1 keer te prestigen zo'n 35a 40 uur over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Ik zit in prestige 5 en heb 435 uur op de klok staan.
1 prestige heb ik lang gespeeld omdat ik 10 EMP's en de AK geheel wilde unlocken
M'n KD is ~ 1.7 dus echt beroerd ben ik niet...
Ik speel voornamelijk Mosh Pit en doe me best om objectives te halen/beschermen, gisteren liep ik met een shield in Scrapyard omdat je anders bv geen HQ kon cappen.

Zie dat jou KD ergens bijna 3 is..... maar je weet niet hoe je behoorlijk moet flanken/knifen?
3 is echt fenomenaal..... kom maar op met die youtube filmpjes...

Zal vanavond eens bij de dagen kijken.... die uren geven ook je *wachturen* aan volgens mij (speel veel met m8's dus veel gekloot :+)

[ Voor 30% gewijzigd door Vandread op 30-06-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
ik ben nu bijna prestige 9 en heb er 22 dagen opzitten
Ben een addict)

[ Voor 13% gewijzigd door chimera2 op 30-06-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

bram1984 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:00:
[...]

Er zitten wel een paar bedenkelijke kills tussen hoor. Soms moet je tot 3/4/5 keer scopen, en nog schieten ze je niet raak.
Klopt, had in sommige games ook te maken met lag (een van de twee had maar 2 balkjes in het geel ofzo). Ik weet gelijk welke kill je bedoelde, maar dat was ook gewoon een enorme fail eigenlijk. Vond 'm wel grappig om erbij te zetten ;) Again thx voor het advies en dat gaat allemaal terugkomen in de volgende :)
chimera2 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:02:
ik ben nu bijna prestige 9 en heb er 22 dagen opzitten
Ben een addict)
Doe je netjes! Voorlopig ga ik zelf niet verder dan 1e prestige omdat ik hier alles al vrij kan spelen en gewoon even lekker oefenen. Het doel is wel om nog verder te gaan. Maar ik heb er nu pas 220 uur opzitten, waarvan > 50 uur op het level waar ik nu zit...

[ Voor 28% gewijzigd door Fid3lity op 30-06-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandread schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:01:
Ik zit in prestige 5 en heb 435 uur op de klok staan.
1 prestige heb ik lang gespeeld omdat ik 10 EMP's en de AK geheel wilde unlocken
M'n KD is ~ 1.7 dus echt beroerd ben ik niet...
Ik speel voornamelijk Mosh Pit en doe me best om objectives te halen/beschermen, gisteren liep ik met een shield in Scrapyard omdat je anders bv geen HQ kon cappen.

Zie dat jou KD ergens bijna 3 is..... maar je weet niet hoe je behoorlijk moet flanken/knifen?
3 is echt fenomenaal..... kom maar op met die youtube filmpjes...

Zal vanavond eens bij de dagen kijken.... die uren geven ook je *wachturen* aan volgens mij (speel veel met m8's dus veel gekloot :+)
Ik ben pas gisteren begonnen met knifen/rushen;).. ;) Daarvoor speelde ik met de m16 en famas op de flanken.Dan is er geen kind aan. maar dat knifen en rushen gaat niet zo heel goed worden voor men k/d ratio. dat weet ik wel haha :(
Oja zal ff keer potje opnemen vanaf men ps3;)
Ik speel ook bijna alleen maar (mercenary) team deathmatch. af en toe iets anders om te proberen. maar team vind ik toch het leukst

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 30-06-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Ik heb hier 150 uur op de trekker staan en ik ben Prestige 3 LVL 38. 2 Prestiges daarvan zijn beide XPhacks. Mijn vriend heeft al 700+ uur gespeeld en hij zegt dat hij maar 400 ofzo heeft gespeeld. :7(Hij is btw Prestige 10, gehackt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:15:
[...]

Ik ben pas gisteren begonnen met knifen/rushen;).. ;) Daarvoor speelde ik met de m16 en famas op de flanken.Dan is er geen kind aan. maar dat knifen en rushen gaat niet zo heel goed worden voor men k/d ratio. dat weet ik wel haha :(
Oja zal ff keer potje opnemen vanaf men ps3;)
Ik speel ook bijna alleen maar (mercenary) team deathmatch. af en toe iets anders om te proberen. maar team vind ik toch het leukst
opnemen vanaf je ps3?
hoe doe je dat, ben namelijk al lang op zoek naar zon programma !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:19:
[...]

opnemen vanaf je ps3?
hoe doe je dat, ben namelijk al lang op zoek naar zon programma !!!!
Camera erop richten :*). Geen idee hoe anders haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-06 22:54
Easycap of zo'n PVR geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

rabor schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:12:
[...]

Het heeft mij 22 dagen en 16 uur gekost om p10-lvl70 te halen, dat is dus 544 uur en dan vindt ik mezelf echt geen topspeler. Daarnaast ben ik na de eerste keer lvl 70 niet gelijk gaan prestigen maar heb ik even doorgespeeld maar dit is waarschijnlijk wel gecompenseerd met het dubbele XP weekend :) .

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:29:
[...]

Camera erop richten :*). Geen idee hoe anders haha :P
hahahhaha,

ik ook niet, maar toch zie ik dingen op youtube die vaanf ps3 gefilmd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Dat kan met een capture card.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Die heb ik ook en is wel een goed dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 08:03
Anoniem: 338166 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:33:
[...]

Dat klopt ook niet. want ik ben zeker niet de beste(maybe gemiddeld). maar ik doe er gemiddeld om 1 keer te prestigen zo'n 35a 40 uur over.
Laat je stats eens zien dan.. (screentje), of vergelijk ze eens met die van mij.. Ik heb berekend (als ik tussentijds niet bezig was geweest met m'n gouden titles voor M4, ACR & AK) dat ik ongeveer 550 uur nodig gehad zou hebben. En dan haal ik gemiddeld 28+ kills per map na 5283 potjes & 150.990 kills met een K/D-ratio van 2.4 - dus dit is inclusief afgebroken mappen, halve mappen & mappen waar je 0,0 score hebt omdat je in een lobby terecht komt die net klaar zijn.

Anyway, ons is iedereen met prestige 10 onder de 500 uur suspect.., en als je het dan vraagt klopt ook gewoon.. Daarnaast blijft bijna niemand continue doorlevelen; meestal spelen ze eerst nog even een paar uurtjes met de AK, of proberen ze nog snel een challenge/emblem/title te halen etc voor ze weer opnieuw beginnen..

Maargoed, 'wij' (de groep waar ik altijd mee speel - bijna iedereen prestige 10 - & ongeslagen in elke private match tot zover) "hebben berekend"/"zijn tot de conclusie gekomen" dat 500 uur (ongeveer) het absolute minimum is wat je nodig hebt voor een complete Prestige.. uitzonderingen daargelaten, maar als diegene dan niet beter is dan onze minste speler dan weet je gewoon dat het BS is.

Maak me er zelf trouwens niet echt druk om, zolang diegene maar geen wh-aimbot gebruikt, maar dan nog winnen we vrijwel altijd..

Kepi_nl

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.