De netbook markt is wel min of meer aan het sterven, maar er is nog steeds markt. Verder komt Zacate ook in tablets en je moet ook de embedded markt niet onderschatten. Ontario is ook de "opvolger" van de Geode eigenlijk.
Verder, de ULV Arrandale's hebben bewezen minder te zijn. Ja, ze zijn wel wat sneller, en zeker met de Turbo. Alleen dat is waar mensen niet om vragen. Men wil geen te trage netbook, maar men wil ook zeker geen overpriced thin-and-ligt van 800-900 euro. En ja, alle benchmarks bewijzen het: Een arrandale is troep als het aankomt op energieverbruik ten opzichte van de Core 2 Duo. Prestaties zijn geweldig, maar accuduur

, althans, voor de thin-and-light markt. En metingen aan het socket zijn niet interessant, het gaat om het product wat de mensen kopen, het totaalproduct.
En ik weet het, sommigen zijn teleurgesteld in de performance. Het is echter wel wat ik had verwacht. Vergeet overigen ook niet dat het hier om het high-end model gaat, er zijn er nog meer voor andere (netbook) markten.
Hoe ik het persoonlijk zie:
Netbook is nog amper in leven tegenwoordig, niet interessant. De thin-and-light markt wel. Intel laat echt duidelijk steken vallen met de Arrandale. De UL30Jt met i5 520UM haalt op een 84Wh accu slechts 6-7 uur, de UL30A met C2D SU7300 deed met gemak 10 uur. De andere Arrandales hebben hetzelfde probleem. Niemand in het topic vind die CPU's interessant omdat ze:
1. Niet sneller zijn als de iets hoger geklokte C2D's
2. De Turbo dan ook nog missen.
3. een kortere accuduur hebben.
En ik denk dat AMD het juiste antwoord heeft.