Je hebt gelijk als je het onder Windows en Mac wilt gebruiken. Voor iPhone/iPod en iPad bestaat er een betaalde universele versie, 1Password Pro, die je op al die apparaten kan gebruiken. Hij kost wel een paar Euro meer dan de "losse" iPad en iPhone versies maar nog altijd goedkoper dan de 2 losse versies samen.Xylon schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 18:39:
Ik zat er ook over te denken om die aanbieding te kopen, voornamelijk vanwege 1Password. Maar toen kwam ik er achter dat je daadwerkelijk alleen het programma koopt. Ik dacht in eerste instantie dat je gewoon een 'account' kocht, welke je vervolgens op elk soort systeem kunt gebruiken, maar toen kwam ik er achter dat je het moet kopen voor elk type systeem dat je hebt en dat wordt me toch net wat te duur.
Wat ook wel fijn is dat de licentie voor het platform per gebruiker is. Ik hoef dus niet voor elke Mac die ik in huis heb een aparte licentie te kopen, maar kan gewoon de programma's op elke Mac (of Windows) installeren.
Persoonlijk vind ik het gemak wat ik ervan heb dermate groot dat ik het geld er wel voor over heb. Ik heb nu overal mijn wachtwoorden beschikbaar.