Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:11
Destianto schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:18:
[...]

Ik had er geen problemen mee. Ook US backlit keyboard erin gezet, peace of cake alles past precies, ook de schroefgaten.
Same here, perfect fit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@ A3, Zeef had m voor mij besteld en alles verliep vlekkeloos. Het blijft een beetje zoeken alles is ook op basis van beschikbaarheid, en het zilveren frame is beter in voorraad dan de zwarte. Ik ben naar Ebay.com gegaan, daar in de searchbar : sony backlit keyboard en je ziet gelijk een aantal resultaten. zwart en zilver van rond de 28~38 euro incl.

[ Voor 5% gewijzigd door Greatsword op 19-10-2010 15:40 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heb hem net binnen. Ziet er goed uit. :)

Hij staat zichzelf driftig te installeren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:37
Sanction schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:17:

Als ik vragen mag, waar heb jij het besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Discovery_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-04 11:11
Sanction schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:17:

Hallo, mag ik jou ook eens vragen naar je jou bevindingen t.a.v. de (bij-)geluiden, de fan, evt. piepen van harde schijf (waar in het begin ook sprake van was). Ik heb de indruk als ik de berichtjes lees dat het allemaal wel meevalt. Trouwens veel succes met je backlit keyboard (als ik het goed heb begrepen tenminste).
Dat ziet er erg gaaf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
EN-IS schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:58:
[...]

Ik had hem als deel van en package-deal (3D televisie, thuisbioscoop en dus de laptop) bij de BCC gekocht. Maar na een paar dagen bleek dat ze hem helemaal niet konden leveren dus heb ik hem bij bol.com besteld.

Normaal gesproken koop ik al mijn electronica bij RAF, maar na het tweede faillisement had ik daar geen vertrouwen meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
_Discovery_ schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:59:
[...]

Hallo, mag ik jou ook eens vragen naar je jou bevindingen t.a.v. de (bij-)geluiden, de fan, evt. piepen van harde schijf (waar in het begin ook sprake van was). Ik heb de indruk als ik de berichtjes lees dat het allemaal wel meevalt.
Ik merk er helemaal niets van. Hij is zelfs stiller dan mijn oude VGN-FW21Z die er nu naast staat. Maar goed, ben dan ook alleen maar aan het installeren, dus niet echt een zware belasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Sanction schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:59:
Ik had hem als deel van en package-deal (3D televisie, thuisbioscoop en dus de laptop) bij de BCC gekocht. Maar na een paar dagen bleek dat ze hem helemaal niet konden leveren dus heb ik hem bij bol.com besteld.

Normaal gesproken koop ik al mijn electronica bij RAF, maar na het tweede faillisement had ik daar geen vertrouwen meer in.
Thanx, ik had niet eens aan Bol.com gedacht, hele goede ervaring met ze (schoolboeken, cd's, games, etc) maar niet notebooks :)

Ik zal eens kijken of ik het daar bestel, ik zie dat ze het op voorraad hebben, alleen zijn ze 50euro duurder dan de goedkoopste aanbieder in de pricewatch.

//EDIT: ik ga de bol.com couponcode's maar in de gaten houden B) Elk extra korting (geen verzendkosten, extra korting via kortingscode) is mooi meegenomen! :)

[ Voor 9% gewijzigd door EN-IS op 19-10-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Discovery_
Sanction schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:02:
[...]

Ik merk er helemaal niets van. Hij is zelfs stiller dan mijn oude VGN-FW21Z die er nu naast staat. Maar goed, ben dan ook alleen maar aan het installeren, dus niet echt een zware belasting.
Dat klinkt mij als muziek in de oren (toch weer bijgeluiden hahaha). Helemaal stil is perfect.
Kan je misschien, als je wat meer ervaring hebt en de laptop eens flink hebt laten werken, nog eens laten weten wat jou ervaringen zijn en vooral hoe stil hij dan nog is.
Bij voorbaad dank en veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Als ik alles heb overgezet zet ik er wat 'zware' games op.

Will keep you posted. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo-78
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06-2021
Wil iedereen die hier post even bedanken. Ben ook opzoek naar een laptop. Waarschijnlijk de f13 met i5 cpu. Lees dit forum met veel intresse..
grt, Flo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Laatst online: 13-09 23:04
EN-IS schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:58:
[...]

Ik heb de mijne besteld bij de Greef.

Prima zaak, scherpe prijs en je krijgt er momenteel ook een laptoptas bij (die helaas net iets te groot is voor de F13 maar een gegeven paard mag je niet in de bek kijken toch?).

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
A3-D schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:06:
[...]

Prima zaak, scherpe prijs en je krijgt er momenteel ook een laptoptas bij (die helaas net iets te groot is voor de F13 maar een gegeven paard mag je niet in de bek kijken toch?).
Bedankt, ik zal deze aanbieding eens in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Discovery_
A3-D schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:06:
[...]

Als ik zover ben wil ik hem ook bij hun gaan halen. Lijkt me wel een degelijke zaak en ze hebben een goede beoordeling als je kijkt in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen!
Even een update omtrent mijn Sony Vaio F12 situatie. Zoals eerder in de thread te lezen, zat ik een patstelling rondom een schade die ontstaan is aan mijn Vaio F12. Uiteraard weigerde ik de schade te betalen omdat het ging om een systeem van amper een week oud. Lijkt me geen gek argument toch?
Uiteindelijk heef het 3-weken geduurd voordat ik mijn systeem terug kreeg (gerepareerd nog wel!). Na heel veel bellen en 2 getekende brieven zijn ze daar bij Sony eindelijk wakker geworden. Ik stond op het punt om een gerechtelijk procedure te starten omdat ik vond, dat ik recht had om mijn geld terug. Ik bedoel: ik had amper kunnen genieten van mijn laptop.
Vervolgens kreeg ik opeens een telefoontje van iemand (van Sony reparatiecentrum) die zo vriendelijk is geweest om te melden: Meneer uw computer is gemaakt en opgestuurd :) Ach, het had alleen maar 3weken geduurd en vele ruzies verder (echte klantenservice dus!). Het enige wat Sony hiermee bereikt heeft, is een gefrustreerde klant die hoog waarschijnlijk nooit meer een Vaio zal kopen.
Maar goed. Hij is kosteloos gemaakt, maar het was wel erg moeilijk.
Aan iedereen: als je het gevoel hebt dat het niet jouw schuld is mocht er schade zijn, dan adviseer ik om nooit akkoord te gaan met reparatiekosten. Voor 1600euro heb je veel meer rechten dan+ je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zou er versteld van staan als je wist hoeveel rechten een consument werkelijk heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:22:
je zou er versteld van staan als je wist hoeveel rechten een consument werkelijk heeft :)
Helemaal met je eens!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:24:
[...]

Helemaal met je eens!!!!!!!!!!
www.consuwijzer.nl is een hele duidelijk website, voor iedereen die wil weten wat zijn rechten zijn, ik gebruik het ook af en toe als ik garantie issues heb. Duidelijk en gestructureerd, en als je nog niet weet wat je moet doen, kun je zelfs nog naar het Juridisch Loket, daar wordt je ook gratis geholpen en soms wordt je door een intern advocaat bijgestaan (voor mensen die weinig verdienen is er nog De Raad voor Rechtsbijstand -> dan wordt je doorverwezen door het juridisch loket naar een advocaat, duur/goedkoop maakt niet uit, overheid betaalt mee (pas bij een issue boven de 750euro)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ok, nu gaarne weer on topic. Consumentenrecht en andere wijsheden kunt u hier vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Heb Crysis geinstalleerd en je hoort inderdaad de ventilator flink tekeer gaan, maar niet echt storend. Geen gepiep van de HD iig. :)

Wat wél een kwestie van wennen is is dat deze laptop ook een numeriek toetsenbord heeft, als je blind typt zoals ik zit je er regelmatig naast. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Sanction op 21-10-2010 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:23
Sanction schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:11:
Heb Crysis geinstalleerd en je hoort inderdaad de ventilator flink tekeer gaan, maar niet echt storend. Geen gepiep van de HD iig. :)

Wat wél een kwestie van wennen is is dat deze laptop ook een numeriek toetsenbord heeft, als je blind typt zoals ik zit je er regelmatig naast. :P
Echt een kwestie van wennen inderaad, de HP die ik hiervoor had, had het ook en daarom merk ik er geen verschil meer tussen wat dat betreft ;)

Overigens vraag ik me altijd serieus af waarom ze zo nodig een nummeriek toetsenbord erop moeten plaatsen, ik gebruik het op een los toetsenbord eigenlijk al nooit en op mijn laptop al helemaal niet. Alleen heel soms voor de rekenmachine... Maar moest er daarvoor nou echt een numpad aanwezig zijn? 8)7 Plaats dat toetsenbord gewoon in het midden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Discovery_
Rctworld schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 01:49:
[...]
Overigens vraag ik me altijd serieus af waarom ze zo nodig een nummeriek toetsenbord erop moeten plaatsen, ik gebruik het op een los toetsenbord eigenlijk al nooit en op mijn laptop al helemaal niet. Alleen heel soms voor de rekenmachine... Maar moest er daarvoor nou echt een numpad aanwezig zijn? 8)7 Plaats dat toetsenbord gewoon in het midden O-)
Als je bijv. met CAD gaat tekenen zijn de cijfers boven het lettergedeelte bedoelt voor tekst en de cijfers van het numpad om te tekenen (coördinaten invoeren x- en y-as). Mijn trouwe asus laptop van inmiddels 6 jaar oud (die dag en nacht aanstaat, met externe harde schijven+toetsenbord+24"ultrasharp eraan en die overal mee naartoe gaat) had geen nummeriek gedeelte (was er toen niet). Liep hier constant mee te stoeien met tekenen en heb toen maar een los usb toetsenbord eraan gehangen. Ik werk thuis en teken regelmatig hele dagen dus wel zo handig.
Ik hoop dat die F13 net zo degelijk is als die robuuste dinosaurus van mij, en met zo'n mooi toetsenbord met numpad moet het helemaal goed komen. Vrees alleen voor het lawaai, maar dat lijkt mee te vallen gezien de reacties in dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Het lawaai hoef je niet te vrezen zolang je maar accepteert dat er geluid kan zijn. In idle of webbrowse/mailmodus is het er nauwelijks. Ga je een rondje MOH spelen, dan gaat de fan aan.

Het probleem is dat de irritatie grens bij iedereen anders ligt. Kom je vanaf een fluisterstil systeem zoals een speciaal getunede HTPC, ja dan is er 'lawaai'. Vervang je een andere laptop (Asus F3ja bij mij) dan valt het reuze mee. Ik proef in je reacties nog steeds een zekere angst voor 'lawaai'. In dat geval zou ik afzien van de aankoop van een F13 want juist door nu steeds de nadruk te leggen op een (vermeend) nadeel ga je je straks juist ergeren aan het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Na veel overwegingen zojuist ook maar een F13Z besteld!

Werk al jaren (met plezier) op een SZ / Z serie en wilde een wat grotere scherm met bijbehorende rekenkracht.
Twijfelde nog wel tussen de Z en de F serie, vooral naar de portability gehalte... maar heb alsnog voor de F gekozen

Ben erg benieuwd naar deze laptop en vooral het gewicht en formaat

Edit :: Erg jammer, de F13 is niet meer op voorraad en kan niet geleverd worden voor November

[ Voor 12% gewijzigd door ZOMERZON op 21-10-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik moet toegeven dat het gewicht best wel aan de zware kant is, ik neem hem toch nu wat vaker mee in mijn laptop tas en het is echt geen lichtgewichtje. Vooral als ik hem met de schouderriem draag voelt het echt als een blok aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Greatsword op 21-10-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de twijfelaars:de xps 15 is (eindelijk) beschikbaar.

http://www1.euro.dell.com...id=xps-15&s=dhs&cs=nldhs1
typisch dat de GT335m alleen beschikbaar is met de i7, waardoor je dus geen optimus hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:15:

typisch dat de GT335m alleen beschikbaar is met de i7, waardoor je dus geen optimus hebt...
Bedoel je niet de GT435m ? :)
"2GB NVIDIA® GeForce™ 435M GT grafische kaart"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigagiel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:15:

Waaronder ik, zie "[NBBG Aanschaf] Special: Gamenotebook juni 2010"! Nog een mooie tip darkstone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:37:
[...]

Bedoel je niet de GT435m ? :)
"2GB NVIDIA® GeForce™ 435M GT grafische kaart"
nu je het zegt, ik las met meerdere keren overheen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Weet iemand hier nog een adresje waar ze wel de Sony Vaio F13S0E/B op voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net ook een Sony Vaio F-serie besteld met de volgende specs:

Artikelnummer : VPCF13V5E
Productomschrijving : Notebook VPC-F13V - Persoonlijke
Prijs : 1.158,99
Optisch station : DVD-station
Harde schijf : 500 GB Serieel ATA (7200 rpm)
Draadloos LAN : Draadloos LAN + Bluetooth
Processor : Intel® CoreTM i5-560M, 2,66GHz
Display : 41,6 cm LCD, 1920x1080+ camera
Grafische kaart : NVIDIA® GeForce® GT 425M 1GB
Afwerkingen : Zwart
Geheugen : 6 GB 1066MHz DDR3-SDRAM

Nu alleen nog wachten.. hoop dat ze hem zo snel mogelijk versturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigagiel
Rodneyraab wat is jou overweging geweest om niet te kiezen voor de Dell XPS 15 maar voor de F13?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den1972
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-07 17:50
ZOMERZON schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:46:
Weet iemand hier nog een adresje waar ze wel de Sony Vaio F13S0E/B op voorraad hebben?
Ik wil zelf ook de F13S0E/B hebben :P Bij verschillende shops zou die deze week binnenkomen. Ik heb 2 mail verstuurd met de vraag wanneer deze laptop beschikbaar is. Dit zijn de antwoorden:

Computerpirates: Dit model is nog niet binnengekomen. De verwachting was dat deze eind deze week zou komen, maar ik moet het nog zien. Het is helaas nog even afwachten

4Launch: Onze leverancier verwacht dit product op 1 november binnen te krijgen.

suc6 met wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
  • Laatst online: 23-04 13:00
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:27:
Heb net ook een Sony Vaio F-serie besteld met de volgende specs:

Prijs : 1.158,99
Geheugen : 6 GB 1066MHz DDR3-SDRAM

Nu alleen nog wachten.. hoop dat ze hem zo snel mogelijk versturen :)
Ziet er goed uit ! Wel jammer dat zodra je er een i7 in wilt hangen de prijs met 300 euro omhoog schiet .. :/

Edit: Ik denk dat maar van die i7 in een laptop af moet stappen. Het is gewoon niet te doen voor dat geld .. Voor videobewerking zal een 560 ook echt wel volstaan denk ik. Verder spreekt alles mij in die sony laptop aan, een meer dan degelijke videokaart 6gb geheugen en een firewire poort. 1150 euro voor zo'n laptop is meer dan een goede deal.

[ Voor 18% gewijzigd door DiscoSuperFly op 22-10-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:13

Sick Nick

Drop the top!

ZOMERZON schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:46:
Nergens, dat gaat ook nog wel even duren. Reken op grofweg een maand voordat de F13S verkrijgbaar zal zijn. Als je nu iets vergelijkbaars wilt hebben zal je online een F13X kunnen samenstellen. Maak je hem identiek aan de F13S ben je op het moment ook nog eens 50 euro minder kwijt dan normaal vanwege de gratis harddisk upgrade. Je komt dan op 1449 euro uit. Pluspuntje is dat je hem online in de premium black kleur hebt ipv gewoon zwart zoals de winkelmodellen. Maar goed, ook dan duurt het ongeveer 2 a 3 weken voor je hem binnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gigagiel schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:33:
Rodneyraab wat is jou overweging geweest om niet te kiezen voor de Dell XPS 15 maar voor de F13?
omdat ik hier meer krijg voor minder geld :) configureer dezelfde specs maar eens op de dell site ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiscoSuperFly schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:12:
[...]

Ziet er goed uit ! Wel jammer dat zodra je er een i7 in wilt hangen de prijs met 300 euro omhoog schiet .. :/

Edit: Ik denk dat maar van die i7 in een laptop af moet stappen. Het is gewoon niet te doen voor dat geld .. Voor videobewerking zal een 560 ook echt wel volstaan denk ik. Verder spreekt alles mij in die sony laptop aan, een meer dan degelijke videokaart 6gb geheugen en een firewire poort. 1150 euro voor zo'n laptop is meer dan een goede deal.
ja deze i5 is goed genoeg.. als je een i7 erin gooit dan heb je nog minder lang als je zonder accu werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:31:
[...]

omdat ik hier meer krijg voor minder geld :)
Tja, zeker waar. Ik heb net even een beetje lopen spelen met het configureren van een sony en een xps. Voor 1044 euro heb jij bij xps een full hd scherm 500 Gb hdd (7200 rpm), een GT 420M, 4gb geheugen en 2 jaar garantie. Zodra je geheugen gaat toevoegen kost het 200 euro en dan zit je op 6gb. Verder is de accu dan 6 cell's en kost het 70 euro om hem te verhogen naar 9 cells. Maar het scherm van de xps schijnt (is?) dan wel weer beter te zijn dan die van de sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiscoSuperFly schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:45:
[...]

Tja, zeker waar. Ik heb net even een beetje lopen spelen met het configureren van een sony en een xps. Voor 1044 euro heb jij bij xps een full hd scherm 500 Gb hdd (7200 rpm), een GT 420M, 4gb geheugen en 2 jaar garantie. Zodra je geheugen gaat toevoegen kost het 200 euro en dan zit je op 6gb. Verder is de accu dan 6 cell's en kost het 70 euro om hem te verhogen naar 9 cells. Maar het scherm van de xps schijnt (is?) dan wel weer beter te zijn dan die van de sony.
bij de vaio heb je 2 schermen: het premum scherm, en het normale scherm.

het dell-scherm is zeker beter dan het normale scherm, hoe hij zich verhoud tot het premium scherm weet ik niet, dat ik ook lastig vergelijken. Het premium scherm is namelijk mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigagiel
Is iemand inmiddels al een uitgebreide review van de F13 tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.notebookcheck....12Z-Notebook.35963.0.html
en
http://www.notebookcheck....1-E-Notebook.25724.0.html

beiden met premium scherm.

dit zijn geen F13 reviews, niet dat er tussen de F11, F12, en F13 veel verschil zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:54:
[...]

bij de vaio heb je 2 schermen: het premum scherm, en het normale scherm.

het dell-scherm is zeker beter dan het normale scherm, hoe hij zich verhoud tot het premium scherm weet ik niet, dat ik ook lastig vergelijken. Het premium scherm is namelijk mat.
Hmm, ik heb denet dus die sony van 1159 samengesteld. Zit daar dan een premium scherm op .. of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen de versie met i7 bevat een premium scherm, dat doen ze weer goed bij sony...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:04:
alleen de versie met i7 bevat een premium scherm, dat doen ze weer goed bij sony...
Het is ook niet te geloven .. waarom moeten ze het nou allemaal zo moeilijk maken. Ik wou gewoon een laptop kopen, en hier zit ik dan weer achter mijn pc werkelijk alles op het gebied van laptops uit te zoeken. De tijd die erin gaat zitten zou me haast een gratis laptop op moeten leveren .. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik leef met je mee.

gelukkig gaat mijn laptop nog wel enige jaartjes mee, ik zou echt niet weten wat ik als vervanger moet kiezen.
de xps misschien, maar die is zwaarder, dikker, breder, en langer dan de studio 15, boevendien is-ie met 4 jaar garantie bijna (€800 vs ~€1400) 500 euro duurder dan mn geliefde studio. Die ik alleen had gekozen vanwege het full-hd scherm en garantie voor minder dan een kratje bier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:27:
ik leef met je mee.

gelukkig gaat mijn laptop nog wel enige jaartjes mee, ik zou echt niet weten wat ik als vervanger moet kiezen.
de xps misschien, maar die is zwaarder, dikker, breder, en langer dan de studio 15, boevendien is-ie met 4 jaar garantie bijna (€800 vs ~€1400) 500 euro duurder dan mn geliefde studio. Die ik alleen had gekozen vanwege het full-hd scherm en garantie voor minder dan een kratje bier.
Klinkt goed :) en zeker die garantie voor minder dan een kratje bier klinkt wel erg sprookjes achtig als ik mijn laptop aan het configureren ben en dan nog een de prijslijst van de garantie doorneem. Ze moeten dan wel in een goede bui geweest zijn daar bij dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, volgens mij was dat een bug op de site...
niet dat ik klaag hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:30
DiscoSuperFly schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:19:
[...]

Het is ook niet te geloven .. waarom moeten ze het nou allemaal zo moeilijk maken. Ik wou gewoon een laptop kopen, en hier zit ik dan weer achter mijn pc werkelijk alles op het gebied van laptops uit te zoeken. De tijd die erin gaat zitten zou me haast een gratis laptop op moeten leveren .. |:(
Had je net zo goed de duuste kunnen bestellen.

Dat had je een hoop (werk)tijd bespaard, waarmee je de meerprijs in de tussentijd dubbel en dwars had terug verdient.

win-win dus, omdat je er ook nog een leukere laptop aan over houd gehouden zou hebben.
:P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigagiel
Nou uiteindelijk heb ik gisteravond de knoop doorgehakt en ook de F13 besteld.
Prijs : 1.068,99
Geheugen : 4 GB 1066MHz DDR3-SDRAM
Het design heeft uiteindelijk de doorslag gegeven m.b.t. de keuze tussen de XPS15 en F13.

Nu is het grote wachten begonnen, men geeft aan dat de levertijd crica 3 weken bedraagt.

Nu maar hopen dat ze het goed hebben....

Bedankt voor het advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Misschien een hele gekke vraag..... Ik wil een clean install gaan doen met de diverse handleidingen die er te vinden zijn op internet.

Nu kan ik een volledige legale versie van Windows 7 Premium downloaden (die dus ook voorgeinstalleerd is op de F13) en wilde even zeker weten dat de key die op de Windows sticker onder de laptop zit, voldoende is om 'm te activeren/installeren?

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
A3-D schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:22:
Misschien een hele gekke vraag..... Ik wil een clean install gaan doen met de diverse handleidingen die er te vinden zijn op internet.

Nu kan ik een volledige legale versie van Windows 7 Premium downloaden (die dus ook voorgeinstalleerd is op de F13) en wilde even zeker weten dat de key die op de Windows sticker onder de laptop zit, voldoende is om 'm te activeren/installeren?
Dat zou moeten werken als de hardcoded key niet wordt gevonden. Maar waarom doe je het niet via deze methode? Clean maar met alle drivers etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
zeef schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:30:
[...]

Dat zou moeten werken als de hardcoded key niet wordt gevonden. Maar waarom doe je het niet via deze methode? Clean maar met alle drivers etc. etc.
Die kan ik inderdaad ook eens uitproberen.... Ga maar weer eens stoeien dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Laatst online: 11-09 11:29
Edit: Nvm -.-'
Sommige mensen kunnen niet eens vriendelijk antwoorden als mensen gewoon proberen te helpen terwijl ze niet eens het topic volgen :)

[ Voor 80% gewijzigd door Snobbieh op 25-10-2010 15:47 ]

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Eerst posten dan lezen, keep up the bad work ;)

Flowertje heeft zelfs al de moeite genomen om een crystalmark te draaien. Page 43

[ Voor 47% gewijzigd door Greatsword op 25-10-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Als ik het goed heb begrepen, heeft de configureerbare model "X" premium zwart, en de "V" model gewoon zwart!? En de F13Z model een premium scherm en de rest niet?

Gigagiel, waarom ben je niet voor de "X" model gegaan?

Ik was in het eerste instantie van plan om de F13Z model te bestellen, maar als de configureerbare model "X" ook premium zwart heeft en je de rest naar je smaak configureren, je net zo goed deze kan nemen, dus de X?

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 25-10-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
EN-IS schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:57:
Als ik het goed heb begrepen, heeft de configureerbare model "X" premium zwart, en de "V" model gewoon zwart!? En de F13Z model een premium scherm en de rest niet?

Gigagiel, waarom ben je niet voor de "X" model gegaan?

Ik was in het eerste instantie van plan om de F13Z model te bestellen, maar als de configureerbare model "X" ook premium zwart heeft en je de rest naar je smaak configureren, je net zo goed deze kan nemen, dus de X?
Correcte aanname. Het voordeel van de Z zit hem in het feit dat ie standaard al erg comnpleet is. Als je bijvoorbeeld een BR brander en 8 GB RAm wil, kun je beter direct de Z nemen ipv de X configureren (als ik me niet vergis, kan er een paar 10tjes langs zitten, maar dan nog..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Volgens de specificaties is dit meegeleverd:

'Remote Keyboard voor PlayStation 3 en Remote Play voor PlayStation 3'

Maar waar kan ik die in godsnaam vinden? :? Kijk ik nu ergens overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
guapper schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 23:09:
[...]

Correcte aanname. Het voordeel van de Z zit hem in het feit dat ie standaard al erg comnpleet is. Als je bijvoorbeeld een BR brander en 8 GB RAm wil, kun je beter direct de Z nemen ipv de X configureren (als ik me niet vergis, kan er een paar 10tjes langs zitten, maar dan nog..).
Bedankt voor je reactie, het is me helemaal duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Sanction schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 00:16:
Volgens de specificaties is dit meegeleverd:

'Remote Keyboard voor PlayStation 3 en Remote Play voor PlayStation 3'

Maar waar kan ik die in godsnaam vinden? :? Kijk ik nu ergens overheen?
Is software. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Ja, maar hoe activeer/gebruik ik dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Sorry, geen idee. Heb geen PS3. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Prutser. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Wat ik sinds vandaag wel heb is 8GB geheugen. :+

[ Voor 15% gewijzigd door zeef op 26-10-2010 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
zeef schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:18:
Wat ik sinds vandaag wel heb is 8GB geheugen. :+
Van 2 naar 8? of van 4 naar 8? Het werkt zoiezo lekkerder :) Als het de vaio F word zal ik ook wel 6gb geheugen nemen, wel zo handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock01
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 21:05
hallo iedereen. zoals jullie misschien nog weten heb ik al vanaf dag 1 problemen met mijn notebook en vele reparaties verder nogsteeds geen oplossing of geld terug. Volgens sony valt het gepiep nu binnen specificaties en komt er volgende maand een firmware update uit om de huidige problemen op te lossen met de whine en fan. notebook is al onderweg vanaf februari tot nu, stuk of 8 keer gemaakt, nogsteeeds coverschade en niemand is thuis. van de reseller krijg ik mn geld ook niet terug, en sony kan dat niet doen omdat ie van een reseller is, maar deze nog maken zie ik ook niet snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aangetekende brief sturen en dat zaakje wat zichzelf reseller noemt hard aanpakken.

na 5 reparaties (of 3x aan hetzelfde onderdeel) heb je recht op je geld terug.

niet vergeten een leuke shopreview achter te laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock01
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:37:

na 5 reparaties (of 3x aan hetzelfde onderdeel) heb je recht op je geld terug.
heb je daar een bron van ?

[ Voor 26% gewijzigd door murdock01 op 26-10-2010 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
DiscoSuperFly schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:22:
[...]

Van 2 naar 8? of van 4 naar 8? Het werkt zoiezo lekkerder :) Als het de vaio F word zal ik ook wel 6gb geheugen nemen, wel zo handig
Van 6 naar 8. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.consuwijzer.nl..._een_ondeugdelijk_product

en

http://www.consuwijzer.nl...oopovereenkomst_ontbinden

je hebt recht op al je geld terug, niet een deel waarmee sommige winkels je afscheppen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock01
Bedankt, ga het gelijk naar mn vrienden sturen van 0900 laptops.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
psplinter schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:57:
[...]

Bedankt, ga het gelijk naar mn vrienden sturen van 0900 laptops.nl
Goh, succes ermee 8)7 Niet om het één of ander, maar 0900-laptops.nl is hetzelfde bedrijf als ComputerPirates.com en die eisten al een bedrag van meer dan 100 euro omdat ik mijn F12Z terug wilde sturen binnen de afkoelingsperiode omdat hij een dode pixel had :X (omdat ze een nieuwe windows licentie nodig zouden hebben ofzo :X ) Uiteindelijk is Sony eraan te pas gekomen om het geld terug te krijgen, maar laat ik het zo zeggen, dat bedrijf heeft echt lak aan alle rechten die een consument heeft...

Ze willen bijvoorbeeld dat je een dode pixel garantie afsluit voor rond de 150 euro, maar mocht je ooit een dode pixel hebben zodra je hem ontvangt, dan sturen zij hem gewoon terug naar Sony als Dead on Arrival en krijgen zij ook al het geld terug. Oftewel 150 euro in de pocket... Dat heeft niks meer met normale bedrijfsvoering te maken, dat is gewoon pure oplichting als je het mij vraagt :/

[ Voor 4% gewijzigd door Rctworld op 27-10-2010 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Rctworld schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 01:39:
[...]
Ze willen bijvoorbeeld dat je een dode pixel garantie afsluit voor rond de 150 euro, maar mocht je ooit een dode pixel hebben zodra je hem ontvangt, dan sturen zij hem gewoon terug naar Sony als Dead on Arrival en krijgen zij ook al het geld terug. Oftewel 150 euro in de pocket... Dat heeft niks meer met normale bedrijfsvoering te maken, dat is gewoon pure oplichting als je het mij vraagt :/
Ik durf zelfs te beweren dat bedrijven die deze "service" aanbieden, je met opzet een exemplaar met één of meer dode pixels leveren. Ze kunnen dan namelijk schermen met het verhaal dat je had kunnen kiezen voor die garantie.

Als dit wordt aangeboden dan ben je haast "verplicht" om het af te nemen, de kans is namelijk groot dat precies jij een dergelijk exemplaar krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
A3-D schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 02:27:
[...]

Ik durf zelfs te beweren dat bedrijven die deze "service" aanbieden, je met opzet een exemplaar met één of meer dode pixels leveren. Ze kunnen dan namelijk schermen met het verhaal dat je had kunnen kiezen voor die garantie.

Als dit wordt aangeboden dan ben je haast "verplicht" om het af te nemen, de kans is namelijk groot dat precies jij een dergelijk exemplaar krijgt!
Schermen met dat verhaal is inderdaad wel wat ze deden "ja maar dan had je maar de garantie af moeten sluiten" en "bij de media markt mag je hem ook niet terug geven met één dode pixel", twee beweringen die nergens op slaan want als ik niet tevreden ben mag ik hem gewoon terugsturen bij een webshop en bij Media Markt heb ik exact hetzelfde model zonder problemen geretourneerd met een dode pixel...

Ik geloof overigens niet dat ComputerPirates.com mij met opzet een exemplaar met dode pixels heeft gestuurd, alles was nog gesealed en het model was net een paar uur binnen... Daarnaast heb ik 4 F1XZ's gehad met dode pixels, dus wat dat betreft kon ik mijn geluk sowieso al niet op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rctworld schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 01:39:
[...]

Goh, succes ermee 8)7 Niet om het één of ander, maar 0900-laptops.nl is hetzelfde bedrijf als ComputerPirates.com en die eisten al een bedrag van meer dan 100 euro omdat ik mijn F12Z terug wilde sturen binnen de afkoelingsperiode omdat hij een dode pixel had :X (omdat ze een nieuwe windows licentie nodig zouden hebben ofzo :X ) Uiteindelijk is Sony eraan te pas gekomen om het geld terug te krijgen, maar laat ik het zo zeggen, dat bedrijf heeft echt lak aan alle rechten die een consument heeft...
dat smeekt om een shopreview 8)

geef dit soort situaties ook vooral door aan sony, al er vaak klachten binnen komen kan een bedrijf de reseller status verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses, maar ik ging even in op de opmerkingen van mensen met klachten over de sony's en eventuele alternatieven. Vooral omdat ikzelf ook die weg heb bewandeld en mensen er op attent wilde maken wat eventueel een mooi alternatief zou zijn. Niet om het onderwerp verder over een ander merk te laten gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ammun
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-10-2024
Ik ga naar alle waarschijnlijkheid de f13 bestellen, maar wil er meteen een andere harddisk inzetten (Seagate Momentus XT). Wat moet ik hiervoor weten? Kan ik bijvoorbeeld gewoon de standaard hd eruit halen en Windows op de nieuwe installeren?

En een longshot, maar weet iemand of je wellicht telefonish een vaio kunt bestellen zonder een hd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Waarom wil je er een andere HD inzetten als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Sanction schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:02:
Waarom wil je er een andere HD inzetten als ik vragen mag?
Zoals gezegd wil hij er een Momentus XT inzetten, dat is een hybrid schijf met 4GB SSD en meestal 500GB normale harde schijf platters. Door het kleine SSD gedeelte zou met name Windows sneller moeten starten en reageren!
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:36:
[...]

dat smeekt om een shopreview 8)

geef dit soort situaties ook vooral door aan sony, al er vaak klachten binnen komen kan een bedrijf de reseller status verliezen.
Wees niet bang, is beiden gebeurd uiteraard, voor meer info zie:
http://tweakers.net/shopr...rates.html?Page=1#r_81841

Als je genoeg geduld hebt dan he :9 (lange verhalen ofzo :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Los van dat, wat ik nu meerdere malen ben tegengekomen is dat als de laptop helemaal niets staat te doen - ik kijk nu televisie zo'n 2 meter van de laptop - hij inderdaad begint te gieren zonder reden.

Misschien is het omdat de laptop zo nieuw is en af-en-toe wat nieuwe updates moet installeren, maar dat gierende geluid is er wel degelijk.

Iets anders: wilde deze laptop registreren op de Sony site, lukte maar niet, de helpdesk zei dat het model te nieuw is. Wtf? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ammun schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 22:38:
Ik ga naar alle waarschijnlijkheid de f13 bestellen, maar wil er meteen een andere harddisk inzetten (Seagate Momentus XT). Wat moet ik hiervoor weten? Kan ik bijvoorbeeld gewoon de standaard hd eruit halen en Windows op de nieuwe installeren?

En een longshot, maar weet iemand of je wellicht telefonish een vaio kunt bestellen zonder een hd?
Dat is geen enkel probleem. Een image maken en dat naar je nieuwe HDD overzetten en vervolgens de schijven fysiek wisselen. Been there, done that. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ammun
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-10-2024
zeef schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 07:48:
[...]

Dat is geen enkel probleem. Een image maken en dat naar je nieuwe HDD overzetten en vervolgens de schijven fysiek wisselen. Been there, done that. ;)
Is een fresh install ook mogelijk? Ik hoef al dat bloatware niet te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ammun schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:04:
[...]

Ja dat kan. Er is een mooie guide gemaakt over hoe je dat met de recovery disks kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Ammun schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:04:
[...]

Ja, is wel mogelijk.

Info vindt je in de startpost op pagina 1 (natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@ Ammun,

zie ook mijn post op page 43. Een kortere simpele versie van wat je allemaal nodig hebt. Al het andere is optioneel.

Voor degene die nog opzoek zijn naar een F13 Exemplaar, er staat er 1 bij Vraag & Aanbod

[ Voor 26% gewijzigd door Greatsword op 28-10-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgr68
  • Laatst online: 23-02-2011
Mijn eerste post hier op dit forum.

Hallo allemaal.

Na zo 52 pagina`s bekeken te hebben, zou ik toch graag wat meer zekerheid willen hebben over de F13.

Ik zou graag de ''premium black'' uitvoering willen en in een winkel willen kopen, of is deze alleen mogelijk via de Sony website te bestellen.
Het gaat mij om dit type: Sony Vaio VPCF13Z1E/B

(mijn excuses als deze vraag al eens eerder beantwoord is, ik heb er dan overheen gelezen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Premium Black is bij alle I7 quad core modellen.

Ik zie alleen even het veschil niet meer tussen de Z en de X.
Indien ik de F13 zelf configureer met exact dezelfde specs als de Z blijft het serienummer VPCF13X5E

[ Voor 63% gewijzigd door Greatsword op 28-10-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgr68
Bedankt Destianto voor je antwoord.

Nu heb ik nog een vraagje?

Nu ben ik van plan om de HDD te vervangen voor een SSD versie.
Is het slim om eerst een copie van de HDD naar de SSD over te zetten voordat ik hem voor het eerst gaat opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

ik heb zelf ook de HDD vervangen zonder daar een copy van te maken omdat ik zelf wel een exemplaar had van Windows 7. Indien je dit niet hebt is het aan te raden om hiervoor te zorgen, anders is het allemaal iets ingewikkelder. Ik heb de HDD er uitgehaald, en de nieuwe erin geplaatst. In de bios de bootup aangepast vanaf CD. Bij de installatie, geformateerd en partities gecreeerd. Na de 1ste intall werkt bijna alles al, als je dan ook nog eens de drivers download die ik heb besproken op page 43 dan ben je klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgr68
@darkstone:
Dat is ook een idee.
Maar het is me net is te ingewikkeld om uit te voeren.

@Destianto:
Een schijfje met win 7 heb ik wel liggen.
Dan kan ik hem idd configueren naar eigen smaak zonder de overbodige extra`s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Destianto schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:42:
Premium Black is bij alle I7 quad core modellen.

Ik zie alleen even het veschil niet meer tussen de Z en de X.
Indien ik de F13 zelf configureer met exact dezelfde specs als de Z blijft het serienummer VPCF13X5E
De S is ook een i7 quadcore, maar is niet premium black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

guapper schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:43:
[...]

De S is ook een i7 quadcore, maar is niet premium black.
De F13Z is ook niet meer premium black maar gewoon black zoals de S! Wil je de premium black dan zal je toch echt online moeten bestellen (of ergens in een winkel nog een F12Z vinden hoewel die in principe overal uitverkocht zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@guapper, bron?

Screen Type VAIO Display Premium

http://www.sony.ie/produc...3s1e-b/tab/technicalspecs

(Please be aware that the features/specifications can differ from country to country)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Destianto schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:47:
@guapper, bron?

Screen Type VAIO Display Premium

http://www.sony.ie/produc...3s1e-b/tab/technicalspecs

(Please be aware that the features/specifications can differ from country to country)
Jij hebt het over het scherm type. Originele vraag ging over de kleur van de cover..

@Nick,

Wat vertel je me nu??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@ MGR68,

Ik denk dat ik je verkeerd heb geinformeerd over het Premium Black gedeelte. Het Display is wel Premium ( mat ) maar de cover zou bij de Z serie weleens standaard zwart kunnen zijn.

Ik heb een VPCF11Z1E/B die is wel premium black vandaar dat ik ervan uitging dat de F13 dat ook zou zijn.

Echter als ik naar onderstaande afbeelding kijk zie ik weinig verschil, misschien alleen het Palmrest gedeelte.

http://www.sony.nl/product/vn-f-series/vpcf13z1e-b

[ Voor 22% gewijzigd door Greatsword op 28-10-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgr68
Het ziet er naar uit dat guapper gelijk heeft dat de klep zwart is en geen premium zwart.

http://www.sony.nl/product/vn-f-series/vpcf13z1e-b

Dat zou betekenen dat enkel de X versie via Sony online echt Premiun black zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgr68
@Destiano:

Crosspost haha.

Geef niet, ik ben blij dat het nu allemaal duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

De kleurcode is nu /B (black) terwijl de F11Z en F12Z nog /Bi (Premium Black) waren. De polssteun is dus niet het zwarte rubberachtige materiaal maar net als de rest van magnesium. Qua kleur van zowel de deksel als de binnenkant is hij nu hetzelfde als de oude F11S en F12S, dat donker-antraciet achtige.

De schermen van de i7 modellen zijn uiteraard nog wel het matte premium fullhd scherm.

[ Voor 12% gewijzigd door Sick Nick op 28-10-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgr68
Waar is dan een beetje ziek van word is dat alle adverteerders de foto van de premium black uitvoering gebruiken op hun sites :-(

Dus de VPCF13Z heeft als enige meerwaarde dat ie 2GB ram extra heeft ten opzichte van de S versie.

Kan ik net zo goed de S versie nemen en veel geld besparen.
Pagina: 1 ... 13 ... 23 Laatste

Let op:
In dit topic gaat het over de Vaio F11- / F12- / F13- serie en niet over andere notebooks ;)