[2D/3D] GFX Contest 4: Sprookjes Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-07-2024

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

Ik zit met hetzelfde probleem, mijn pc raakt over de 50 graad met renderen, niet heel gek omdat het hier ambient 33 graden is.

Ik heb wel een nieuwe wip gemaakt, maar om mijn PC te ontlasten is hij alleen in een raar formaat te zien (had geen zin mijn pc te vragen ook nog een tumb te renderen (ja ik weet, beter eerst een tumb renderen, maar mijn instellingen stonden verkeerd :)))

Het huis begint vorm te krijgen, zoals gezegt ga ik er nog wat variatie in brengen (toch ook met verschillende tinten aan textures, maar draaien en spiegelen is ook geen slecht plan)

Veel te groot plaatje op tinypicture

Ik hoop dat ik nog tijd weet te vinden om hem af te maken, zou het heel zonde vinden als ik weer geen final kan inleveren...

Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/34fcodd.jpg

nu wel een tumb, er zijn "halve" stenen bijgekomen, en er gaat straks nog een dak op komen, behalve dat, moeten er meer ramen in, en ga ik nog "cement" tussen de stenen stoppen. Laten we zeggen dat ze in het sprookjesbos niet zo heel goed kunnen metselen :D

[ Voor 26% gewijzigd door windwarrior op 10-07-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:40

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

windwarrior schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 14:16:Laten we zeggen dat ze in het sprookjesbos niet zo heel goed kunnen metselen :D
Da's bekend... dwergen zijn bekwame mijnwerkers maar belabberde bouwvakkers. :D

Gaat er al leuk uitzien, ben benieuwd naar het eindresultaat.

Zelf gisteravond nog ff kikkers gesculpt + gepaint. Einde komt in zicht!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-07 18:22
Zo, maar eens een nieuw wipje:
Afbeeldingslocatie: http://overig.marabunta2048.nl/wip_005.png

Todo:
- Textures van hte huisje veranderen
- Textureren van de oven
- Rook verbetern
- Rookschedel
- Voordeur :)
- Personages
- Belichting
- En vast nog wel iets wat ik vergeet :+

C&C? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

naam schreef op zondag 11 juli 2010 @ 17:14:
Zo, maar eens een nieuw wipje:
[afbeelding]

Todo:
- Textures van hte huisje veranderen
- Textureren van de oven
- Rook verbetern
- Rookschedel
- Voordeur :)
- Personages
- Belichting
- En vast nog wel iets wat ik vergeet :+

C&C? :)
Yay pannekoekendak! * SnoeiKoei is van de oude spelling. Maar de pannekoeken liggen wel onlogisch: logischer zou zijn dat een hogere rij over de lagere heen ligt. Maar da's real-world gezeik natuurlijk, hoef je in een sprookjeswereld natuurlijk niet per se rekening mee te houden :9

Verder ziet het er al erg tof uit, maar ik vind wel dat je erg casual vermeldt dat je nog personages moet maken :D Dat is namelijk imho het moeilijkste stuk en die kunnen je werk maken of breken. En zoveel tijd is er niet meer. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
Wat betreft personages, dat ben ik eigenlijk telkens uit aan het stellen.. -O- aangezien dat het stuk is waar ik tegenop zie, geen ervaring en nog nooit goed gelukt.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

naam schreef op maandag 12 juli 2010 @ 02:51:
Wat betreft personages, dat ben ik eigenlijk telkens uit aan het stellen.. -O- aangezien dat het stuk is waar ik tegenop zie, geen ervaring en nog nooit goed gelukt.. -O-
Dat vreesde ik al -O-
Snel gaan oefenen dus, niet uitstellen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

En het was alweer woensdag. Overmorgen is de deadline mensen!!! Wordt er nog gewerkt aan deze contest?

Mijn pc heeft vannacht staan renderen. Ik render de boel in een aantal delen die in PS aan elkaar gevoegd worden, in 1x trekt m'n pc niet. Bijna alles is nu gerenderd, vanavond tweak ik nog een paar dingen en dan render ik die stukjes regionaal en plak ik ze in de rest. Final komt op tijd af als er niks geks gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-07 17:43

RoyK

Hobby tekenaar

Ik ben benieuwd SnoeiKoei! :)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik ook :) Vooral ook of er nog mensen aan het werk zijn die in eerste instantie enthousiast begonnen maar niks meer hebben laten zien later (ik noem bv DapperKonijntje!). Of DP Kunst die aangaf dat hij zijn titel ging verdedigen...

Oh, ik zie trouwens in de startpost dat de inleverdatum de 18e is, da's zondag (en niet vrijdag de 16e, zoals ik in mijn hoofd had). Niet dat ik er zelf iets aan heb want in het weekend kan ik niks meer doen maar wellicht geeft het een ander nog net wat extra tijd om nog wat (af) te maken.

[ Voor 38% gewijzigd door SnoeiKoei op 14-07-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Mogen we wat langer doorgaan :$ ? (nu heb ik echt niks ;( ).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-07 12:56
nee, we houden de inleverdata strak aan, anders komt de hele planning in de war. En aangezien ik ook weer mee wil doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280269

Ik heb nog wel een kleine update. nadruk op klein. te druk bezig geweest met m'n herkansingen om er nog te veel aan te doen. ik post binnekort m'n final!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Een sprookje voorlezen aan een sprookjes figuur :P

Ik krijg hem niet af, ik stond even stil op de zaak en heb de tijd gekilled met iets wat in mijn gedachte rondspookte. Een snelle schets:

Afbeeldingslocatie: http://94.100.123.6/1021050001-1021100000/1021052901-1021053000/1021052973_5_PYNC.jpeg

[ Voor 3% gewijzigd door RoyK op 15-07-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leendertv
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-08-2022
Ach, heel leuk Royk! Geweldig gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
Leuk royk, blijf het knap winden wat je tekent.
ik neem aan dat dit ook gewoon op je wacom getekent is?

[ Voor 37% gewijzigd door D-rez op 15-07-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Dank je :) Ja, op de zaak teken ik met een intuos4 A4, thuis op een intuos4 A5 en soms op een cintiq 12". Het is de bedoeling om eind dit jaar over te stappen naar een iMac 27" en hiermee de zolder zal betrekken als werk kamer. Dan kan k de cintiq 'vast' neerzetten en niet steeds hoef op te ruimen. Ik denk dat ik de cintiq dan een stuk vaker zal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erg mooig geworden RoyK!!

Ik heb deze opdacht een beetje vervormd tot een schoolopdracht: Ontwerp en Interface.
dus ik heb een nieuwe portfolio gemaakt (inhoud moet nog komen). een sprookjesachtig portfolio is het dus (letterlijk dan;))

Dit word dan ook meteen mijn nog net niet final:
Afbeeldingslocatie: http://www.fransvanderwijst.nl/interface/final.jpg

de interface is hier te vinden:
www.fransvanderwijst.nl/interface

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 280269 op 15-07-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

RoyK schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:01:
Een sprookje voorlezen aan een sprookjes figuur :P

Ik krijg hem niet af, ik stond even stil op de zaak en heb de tijd gekilled met iets wat in mijn gedachte rondspookte. Een snelle schets:

[afbeelding]
Oei, mooi hoor! Begrijp ik hieruit dat je je roodkapje-tekening aanhoudt als final? Ik hoop deze toch ook nog eens uitgewerkt te zien, ik vind dit een hele sterke plaat.
Frans vd Wijst schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:57:
Erg mooig geworden RoyK!!

Ik heb deze opdacht een beetje vervormd tot een schoolopdracht: Ontwerp en Interface.
dus ik heb een nieuwe portfolio gemaakt (inhoud moet nog komen). een sprookjesachtig portfolio is het dus (letterlijk dan;))

Dit word dan ook meteen mijn FINAL:
[afbeelding]

de interface is hier te vinden:
www.fransvanderwijst.nl/interface
Als interface vind ik hem leuk, al heb je geen idee wat je kunt verwachten voordat je ergens op klikt. Een "mouse-over" aanwijzing anders dan alleen het terugtrekken van de ivy zou wel erg welkom zijn als je dit serieus als interface wilde toepassen.

Als contest entry vind ik hem (mijn mening he) minder geslaagd dan de vorige versie. Ten eerste zitten er nu elementen in die echt niet in de sprookjesomgeving / thema passen (de tekst "About me" op de muur, de @) en ten tweede zijn bijvoorbeeld de rode schoentjes nauwelijks als zodanig te herkennen met die klimop eroverheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnoeiKoei schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:38:

Als interface vind ik hem leuk, al heb je geen idee wat je kunt verwachten voordat je ergens op klikt. Een "mouse-over" aanwijzing anders dan alleen het terugtrekken van de ivy zou wel erg welkom zijn als je dit serieus als interface wilde toepassen.

Als contest entry vind ik hem (mijn mening he) minder geslaagd dan de vorige versie. Ten eerste zitten er nu elementen in die echt niet in de sprookjesomgeving / thema passen (de tekst "About me" op de muur, de @) en ten tweede zijn bijvoorbeeld de rode schoentjes nauwelijks als zodanig te herkennen met die klimop eroverheen.
Point taken!

ik ga 'm nog eens opnieuw renderen voor de contest met minder begroeiing en die @ en about me ga ik weghalen.. alleen dat gaat vandaag niet worden. (druk schema ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Doe ook iets aan die 'back button' :X

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
en die "bob de bouwer helm" pas er ook niet lekker tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik vind het jammer dat de princes in de toren niet goed zichtbaar is. Misschien kan je een beetje spelen met de schaduwzijde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:58:
Doe ook iets aan die 'back button' :X
Hij is nog niet af. deadlines zijn best krap tegenwoordig..
D-rez schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:42:
en die "bob de bouwer helm" pas er ook niet lekker tussen.
Heb je miss een andere suggestie die staat voor een suggestie om mijn gemaakte 3d modellen weer te geven?

voor m'n defenitieve final gaat ie er wel uit btw..
RoyK schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:00:
Ik vind het jammer dat de princes in de toren niet goed zichtbaar is. Misschien kan je een beetje spelen met de schaduwzijde?
ook hier: ik ben al bij dat ik 'm nu zover af heb :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 280269 op 15-07-2010 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199803

Nog net niet Klaar genoeg. Dus dit is niet de Final. ;) Er zijn nog wel wat dingen waar wat aan gedaan moet, maar ik heb verder niet veel tijd meer. Ik moet me van het weekend voorbereiden op volgende week. Dan wordt mijn woning gerenoveerd. Stof en ellende... . Heb er weinig zin in met mijn slechte gezondheid. :F

De karakters heb ik getekend in Photoshop met een Wacom Bamboo. De omgeving, ook de voorgrond, zijn gedaan met 3DStudioMax. :)

wip :
Afbeeldingslocatie: http://i1044.photobucket.com/albums/b444/sargonaut/Duimelijntje-final-sml.jpg
(Klik voor groot formaat)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 199803 op 17-07-2010 10:31 . Reden: Final aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

En ook van mij bij deze mijn FINAL! *O*

SnoeiKoeis interpretatie van De Kikkerkoning

Thumbnail, klik voor 1600x1200!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7oznqfOae07Rz2KedLNiKaH1/full.png

Software: Sculptris, 3ds Max, Photoshop.

[ Voor 23% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-07-2010 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Mijn complienten SnoeiKoei. Daar heeft je computer vast even op zitten roken haha. Stroom dip bij de centrale toen jij op 'render maar' drukte. :P

Deze gaat zeker mee doen voor de 1e plaats. read my lips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi gedaan SnoeiKoei. Zo te zien heb je hard je best gedaan, misschien iets te, want ik vind 'em erg druk. Maar ik vind ook dat je moet winnen, alleen al vanwege het feit dat je gewoon doorgegaan bent en je niet af hebt laten schrikken door mij . d:)b

Misschien dat ik mijn final nog aan ga passen. Vannacht nog iets verzonnen, vlak nadat ik de final postte. Erg jammer dat ik dat vergeten ben. Kleine aanpassing, dus veel veranderd er niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:57
Weet niet hoe die voorste kikker het voor elkaar krijgt, maar die heeft de kroon niet op z'n kopje, maar daar zweeft hij er een stuk boven. ;)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Bedankt voor de complimenten!

@RoyK: Vlakbij mijn huis staat een groot windmolenpark. Iedere keer dat het stormde afgelopen dagen heb ik snel wat gerenderd :D

Zonder gekheid, dit is ongeveer het maximum wat ik kan handlen op mijn PC (dual core, vista32) heb ik gemerkt. En dan moet ik dit al in 4 stroken renderen want anders krijg ik errors dat Mental Ray te weinig geheugen beschikbaar heeft. Nu bestaat de scene uit zo'n 400.000 polies, maar er zitten ook 2400 proxies voor bloemen in. Als die allemaal als geometrie in de scene zaten en dus niet als proxies kwam ik wel op 1.5 miljoen polies uit schat ik. Trekt mijn PC never.
Gerenderd in 4 stroken dus, ongeveer anderhalf uur per strook.

@Sargonaut: Ik vind het ook tof dat jij nog zin hebt opgebracht om de boel af te maken! Wijzigingen aan je final zijn prima, als het voor de deadline is he :P In de startpost staat ergens dat je laatst ingeleverde final als final telt dus als je het aan tijd hebt en je hebt nog een goed idee, prima!

@ZpAz: Da's bewust gedaan, het is een "action shot" waarbij die kikker zo hard toehapt naar die libel dat z'n kroontje van zijn hoofd vliegt. Het is een cartoon he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
@SnoeiKoei

heb je bij ratracer BSP al uit gevinkt en de optie BSP2 gepakt?
of check anders deze gewoon ff.
http://www.mymentalray.co...hp/High_resolution_images

ook helpt het om te renderen via netrender en dan de max waarin je gewerkt hebt af te sluiten. (dus renderen via backburner)

[ Voor 153% gewijzigd door D-rez op 16-07-2010 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

D-rez schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 09:35:
@SnoeiKoei

heb je bij ratracer BSP al uit gevinkt en de optie BSP2 gepakt?
of check anders deze gewoon ff.
http://www.mymentalray.co...hp/High_resolution_images

ook helpt het om te renderen via netrender en dan de max waarin je gewerkt hebt af te sluiten. (dus renderen via backburner)
BSP2 staat aan, scanline staat uit. Voordat ik daarover las kon ik sowieso niks renderen, nu ging het goed in stroken.
Had ik een strook gerenderd, dan was de kans groot dat ik er niet meteen nog 1 kon renderen, blijkbaar blijft er erg veel rotzooi achter in het geheugen... Max afsluiten en weer starten hielp meestal, enkele keer heb ik wel eens moeten rebooten om renderen weer mogelijk te maken. Wat een gezeik soms.

Met Backburner heb ik nog geen ervaring, dat kan ik nog wel eens proberen! (Volgende contest wellicht)

Bedankt voor de tips en de link, ik leer hier een boel van (sowieso van deze contests trouwens: eerste buitenscene, MR proxies nieuw voor mij, hair&fur idem, Sculptris nieuw...)

[ Voor 8% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-07-2010 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Laatst online: 02-07 08:57
Ik zou er nog wat DOF overheen gooien! Desnoods in post als het te lang gaat duren anders.
Ben niet helemaal weg van de textures (je klaprozen lijken bijvoorbeeld gespoten metaal). En je prinses is een soort Shrek ( :+ ), maar overall ziet het er wel af uit!

[ Voor 48% gewijzigd door Giant87 op 16-07-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

DoF: over gedacht, wordt 'm niet. Gaat ten koste van teveel details, is eerder iets voor fotografie / fotorealisme imho dan voor een cartoon en er ontbreekt me de tijd om een zdepth pass te renderen (geen tijd om in het weekend nog wat te doen).

Klaprozen: Redelijk wat tijd aan besteed al, ik ben het ermee eens dat ze teveel spiegelen maar dat valt alleen vooraan op, bij de rest van de klaprozen leidt het tot een soort zijdeglans-effect waar ik wel van gecharmeerd ben. Ook hiervoor geldt overigens dat als ik nu aanpassingen maak het me veel meer tijd gaat kosten dan ik kan besteden, want als ik de klaprozen anders wil hebben moet ik het grootste deel van de boel opnieuw renderen.

Shrek: prinses is zoals ik eerder al wel vermeld heb bewust een lelijk kind (ik stel me zo voor dat de kikkers niet gaan vechten om wie haar gaat helpen, maar dat ze vechten om er onderuit te komen :D ). De vergelijking met Shrek is ook al eerder gemaakt, die is niet bedoeld. Het is gewoon een mensenkind (en daarom niet groen bijvoorbeeld :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het was nog even wat gepruts, maar het is redelijk gelukt. Wat er nog ontbrak was de lichtinval naar het donkere gedeelte op de voorgrond. Layer gerenderd in 3DStudio, bijgewerkt en toegevoegd in Photoshop. Daarnaast heb ik ook de schaduwrand bij de voeten van de karakters gefixt. ;)

Heb trouwens afgezien van het renderen van de karakters in 3DStudio, alleen de schaduwen zijn gerenderd. Ik kreeg het niet voor elkaar om de png's goed bij te werken, en ik vond de fletse kleuren niet mooi. Verder was het zonde dat lijnen door de antialiasing half verdwenen.

Final:
Afbeeldingslocatie: http://i1044.photobucket.com/albums/b444/sargonaut/Duimelijntje-final2-sml.jpg
(klik voor groot formaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 12:13
Mooie plaat snoeikoei! Gras is erg goed gelukt!
Enige wat mij opvalt is de harde lijn die het water maakt met de zijkant van de grond, misschien nog wat photoshoppen?

@sargonaut
Erg goed gelukte plaat, mooie stijl! De dof doet de plaat goed. De omlijsting had voor mij wat minder gemogen

[ Voor 27% gewijzigd door Holgster op 17-07-2010 23:02 ]

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Holgster schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 11:02:
Erg goed gelukte plaat, mooie stijl! De dof doet de plaat goed. De omlijsting had voor mij wat minder gemogen
Bedankt voor het compliment _/-\o_
De omlijsting is inderdaad wat veel, maar gewoon een randje vond ik te weinig. Het is de bedoeling dat het lijkt alsof je op het mos onder een bramenstruik naar de scene ligt te kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Afbeeldingslocatie: http://img801.imageshack.us/img801/79/final.jpg

Sorry voor het niet resizen :/
Dit is jammer genoeg mijn Final, erg weinig tijd gehad en ga vannacht lekker naar Spanje :D
Ik heb in ieder geval een leuke tijd gehad tijdens de wedstrijd, en heb weer een hoop geleerd/goede tips gekregen, bedankt hiervoor :>
Succes nog gewenst aan iedereen die meedoet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Geen final van mijn kant. Gewoon geen tijd voor vrij kunnen maken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

Als straks mcAfee klaar is met scannen kan ik ook weer verder, tijd voor een marathonsessie 3d-en, want zo lang heb ik niet meer. Ik hoop echt dat hij af komt...

Hieronder komt een Log, van hoever de kabouters zijn:

Er waren eens drie kabouters, Henk, japie en plop. Henk is een metselkabouter, japie is een houtkabouter en plop is een stenenstapelaar.

Oké Oké, genoeg onzin :)

Hierin zijn alle stenen gestapeld, straks mestel ertussen stoppen, en een dak maken, en de final produceren. (genoeg te doen)

Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/sb4mdk.jpg

En nu heeft Henk een beetje van zijn werk gedaan, want de voorkant is nu gemetseld

Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/bhy6v6.jpg

nu is hij wel klikbaar, doe dat svp, want de tumb ziet er niet uit

Het huis is nu bijna af, ik zit er alleen mee, dat ik niet weet wat voor dak ik hierop moet plaatsen, en dat 3ds max de hoeveelheid polygonen, toch niet zo leuk meer vind :S

Oké oké, nu moet ik toch echt eens gaan slapen, vandaar dat ik nu mijn laatste WIP voor nu post:

Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/96kylj.jpg

vanavond (dus zondag) moet het geheel klaar zijn (ten minste, als ik de startpost fatsoenlijk interpeteer)

[ Voor 102% gewijzigd door windwarrior op 18-07-2010 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry voor het niet verkleinen van de afbeelding. ik moet namelijk zo weg en heb geen tijd eom een kleinere render te maken. dat volgt later:

Dus hierbij mijn FINAL

Afbeeldingslocatie: http://www.fransvanderwijst.nl/interface/finalhigh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

Oké Oké, nog maar een wip ofzo, laten we hopen dat het een van de laatste is

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/2dk0p4h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
echt veel tijd heb je ook niet meer :D dus begin maar als de vliegende wind te vechten om de deadline te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

jaja, dat doe ik

vandaar dat we de pre-final hier hebben, alleen nog een deur en een wolf toevoegen (en misschien een paadje)

Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/20zwrk0.jpg

-ach zoveel moeite is het nou ook weer niet-

En dit is dan hopelijk de laatste wip (ik zeg dat nu al 2 of 3 keer geloof ik):

Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/2vumq2r.jpg

offtopic:
6 wips in 24 uur, is dat een record O-)

in principe klopt de manier waarop de schaduw valt niet, eigenlijk zouden de tanden nooit een doorzichtige schaduw kunnen laten vallen, maar om toch de plaat duidelijk te houden, heb ik daar gekozen om het iets sprookjes-achtig (lees: niet op de waarheid gebaseerd) te houden.

Dat ik deze edit nog mag plaatsen :D,

Hierbij plaats ik mijn Final, met als kanttekening dat het wel een haastklusje is geweest, maar ik zo graag een final in wou plaatsen dat het dit geworden is. Winnen zal ik niet, maar dit is wel mijn eerste final

FINAL

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/snfm2x.jpg

Een dingetje nog, ik ga zo bezig om een foutje van 3ds max recht te zetten, maar alleen in de Full HD versie (of wat tinypic ervanover laat) (done, ik zie nu trouwens ook dat de lucht nu gelijk is aan de tweakers kleur (had ik voor de lol ingesteld, is in de Full HD versie veranderd)

Overigens is de lucht inderdaad nog wit, maar ik kan geen betere kleur vinden

We weten nu allemaal wel wat er met de grootmoeder van roodkapje gaat gebeuren of niet?

[ Voor 109% gewijzigd door windwarrior op 18-07-2010 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123349

Ziet er tof uit!
Klein puntje van kritiek, je stenen hebben een grijze kleur. Ik zou hier toch een steenkleur of iets voor gebruiken :)

Verder erg toffe platen allemaal! Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

hmm, ik heb daar lang aan geklooit, maar beter worden doet het er niet op, better luck next time, want aanpassen kan ik het niet meer (er gaat iets fout bij de opacitymap van de "wolf" waardoor ik nog wat te photoshoppen had).

Zo dat was de Death Line, en zo te zien hebben we 6 finals. (waar er twee van niet het woord FINAL vetgedrukt erboven hebben staan, royK en Warmaster88)

[ Voor 26% gewijzigd door windwarrior op 19-07-2010 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07 14:46
Ik zal morgen even alle finals onder elkaar zetten en dan kan er gestemd worden (H)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

windwarrior schreef op zondag 18 juli 2010 @ 23:16:
Zo dat was de Death Line, en zo te zien hebben we 6 finals. (waar er twee van niet het woord FINAL vetgedrukt erboven hebben staan, royK en Warmaster88)
Ik heb uiteindelijk ook geen finals meer langs zien komen van bijvoorbeeld naam en Mavi, terwijl die toch actief en veelbelovend op weg waren... jammer... Deadline vergeten of gewoon niet gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

excuus, ik heb mijn post aangepast. (het woordje Final toegevoegd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
voor de volgende contest ga ik eens proberen iets te doen met m'n gloednieuwe (oké, oké niet gloed nieuw maar, 2de hands van twee weken oud) Wacom Intuos 4 m te gaan doen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

haha, go D-rez, ouwe afdinger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

D-rez schreef op maandag 19 juli 2010 @ 09:56:
voor de volgende contest ga ik eens proberen iets te doen met m'n gloednieuwe (oké, oké niet gloed nieuw maar, 2de hands van twee weken oud) Wacom Intuos 4 m te gaan doen. :D
RoyK schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:40:
haha, go D-rez, ouwe afdinger!!
Ik geloof dat ik een vermoeden heb van wie D-rez zijn Wacom heeft gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

haha niet van mij, maar we hadden contact :)

ik kan je vertellen: Schandalig gewoon. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
Ik heb de deadline niet gehaald.. helaas ben ik afgelopen dagen veel te veel bezig geweest met allemaal persoonlijke dingen die ik liever niet heb willen doen. maar dat had toch even prioriteit.. :/ Vind het wel jammer dat ik geen final in heb kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
schandalig was het idd. en nu pronkt ie op m'n bureau, naast m'n space navigator :D straks eens testen of dat ook samen werkt (mudbox oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Wat een mooie dingen hier! Warmaster (luchtkasteel), snoeikoei, sagronaut (gelukkig ging je door, bijzondere plaat!), en vele anderen. Maar waar ik nog echt op hoop, en welke mijn persoonlijke winnaar is:
Ik hoop zo op een hoge resolutie van deze final, PRACHTIG!!

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

DP Kunst schreef op maandag 19 juli 2010 @ 00:10:
Ik zal morgen even alle finals onder elkaar zetten en dan kan er gestemd worden (H)
* SnoeiKoei wacht nog :P Het lijkt me dat mensen die eerder wel wips hebben laten zien maar geen final hebben gepost nou toch wel voldoende tijd hebben gehad om te melden dat hun laatste wip als final kon worden aangemerkt... Hoe langer je nu wacht met stemmen, hoe meer deelnemers er op vakantie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
@maaiert,

Mijn laatste wip hoeft niet als final gezien te worden aangezien hij duidelijk nog ver van af is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Ok, hier zijn dan de finals ;)

windwarrior
Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/snfm2x.jpg

Frans vd Wijst
Afbeeldingslocatie: http://www.fransvanderwijst.nl/interface/finalhigh.jpg

Warmaster88
Afbeeldingslocatie: http://img801.imageshack.us/img801/79/final.jpg

Sargonaut
Afbeeldingslocatie: http://i1044.photobucket.com/albums/b444/sargonaut/Duimelijntje-final2-sml.jpg

RoyK
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2881h7c.jpg

SnoeiKoei
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JbfHAHtxcDB8co3UZ3RoO9wU/full.jpg

Als iedereen zijn 2 lijstjes stuur naar danielkunst [at] gmail [punt] com dan zal ik de scores uit (laten) rekenen ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

zo, daar moet ik even over na gaan denken zeg...

Er zit zoveel verschil in stijl tussen de platen, het is best lastig om te zeggen welke "mooier" is dan de ander, omdat ze zo verschillen. Ik ga iig een soort lijstje maken waarom ik een plaat mooier vind dan de ander, en die zal ik dan ook plaatsen. (nadat de uitslag bekend is)

[ Voor 76% gewijzigd door windwarrior op 21-07-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Je vergeet (mijn) nummer 1:

Mavi
Afbeeldingslocatie: http://omploader.org/vNHJleA

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

die had niet FINAL boven zijn plaat staan geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

En die laat ook niks horen, al een paar weken niet. Als we zijn laatste wip als final mee laten tellen kunnen we eeuwen wachten tot zijn stemmen binnen zijn. Zondag was de deadline, het is nu al woensdag.

Edit: bovendien moet je dan Dapperkonijntje ook mee laten tellen, die heeft ook een hele vette wip gepost en daarna niks meer.

[ Voor 24% gewijzigd door SnoeiKoei op 21-07-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Oh ik dacht bij geen final telt de laatste wip

Mavi kom op jong!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Punten verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

SnoeiKoei schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 08:17:
[...]

* SnoeiKoei wacht nog :P Het lijkt me dat mensen die eerder wel wips hebben laten zien maar geen final hebben gepost nou toch wel voldoende tijd hebben gehad om te melden dat hun laatste wip als final kon worden aangemerkt... Hoe langer je nu wacht met stemmen, hoe meer deelnemers er op vakantie zijn.
Mijn wip is niet final waardig :P Ben wel benieuwd naar de uitslag want er zitten weer mooie platen bij! Ik ga in mijn vrije tijd wel verder hiermee, want ik wil het afmaken. Jammer dat het dan niet voor de contest geldt. Maar eerst zorgen voor vrijetijd... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-07 09:20
Oh ik was dit helemaal vergeten 8)7 Excuses mensen...
Guillome schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:16:

Ik hoop zo op een hoge resolutie van deze final, PRACHTIG!!
Ik zal een hoge resolutie posten in het 2D topic zodra het af is. Bedankt voor je reactie.

En veel succes aan alle finalisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Jeeej thanks *O*
Wel ongelofelijk dat je dit vergeet hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijstje met scores is onderweg. :)

Hoewel de plaat van SnoeiKoei overal boven uitsteekt, vond ik vooral RoyK lastig te beoordelen in vergelijking met de anderen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Whoei! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-07 09:20
Guillome schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:46:
Jeeej thanks *O*
Wel ongelofelijk dat je dit vergeet hoor :+
haha ja stom idd maar ik heb het ontzettend druk gehad. Zal wel wat mee te maken hebben :9

Maar dit is serieus de derde contest die ik niet af heb kunnen krijgen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

Ik heb moeite met beoordelen, ik vind elke plaat wel wat hebben, en er zijn duidelijk twee groepen. RoyK en Warmaster88 zijn met de "pen" in de weer gegaan, terwijl ik Snoeikoei, Frans v/d Wijst, en Sargonaut (voor de helft) aan het 3den gegaan zijn...

Ik denk mijn lijstje te hebben zoals ik het wil, maar om nou te zeggen dat het echt een duidelijk lijstje is, nee dat ook niet. Ik heb ook geen idee meer waarom mijn lijstje zo is, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ja, het is lastig. 2D en 3D, het zijn toch twee verschillende werelden. Succes met het kiezen. Moge de beste final winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

ik vond het ook vreselijk moeilijk ja... je wilt niemand te kort doen, alle finals zijn origineel en mooi uitgewerkt en idd allemaal heel anders dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

offtopic:
Wat zijn de ads toch goed gekozen vandaag: Roodkapje, interpretatie sprookjes en 2d 3d conversie

SnoeiKoei, daar zat ik dus ook mee, er staan nu gewoon mensen laag in mijn lijstjes ondanks dat ze het gewoon verdienen om te winnen... Zullen we maar gewoon een 10/10/10/10/10 enzovoort. beoordeling maken, en de titel gewoon veranderen in *Deelname GFX contest Juni/Juli* (nee dat wil ik niet letterlijk, haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn scores zijn ook verstuurd.

ik vind het toch ook moeilijk vinden om te oordelen tussen die 2d en 3d dingen..

voor 3 weekjes ben ik in italie dus zal je me hier niet vinden :P.
* pakt z'n spullen om te vertrekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

wie geven er nu eigenlijk punten? (oftewel, wie is de jury?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@RoyK: De jury bestaat uit de deelnemers zelf. Iedereen die een Final geplaatst heeft, mag/moet 'punten' uitdelen aan de anderen. De bedoeling is dat je 2 lijstjes maakt, 1 voor de uitwerking en 1 voor de originaliteit (zie voorbeeld). 2 lijstjes van alle finalisten, met uitzondering van jezelf, met bovenaan de 'beste', en onderaan de 'slechtste'. Punten erbij zetten is niet nodig. Daarna stuur je het op naar het adres wat onderaan de rij Finals staat.

voorbeeld van in te sturen lijstje:

Uitwerking:
...
...
...

Originaliteit:
...
...
...

Het staat allemaal wat beter uitgelegd in de startpost.

Wilde ik mee afsluiten, maar nadat ik even snel keek of dat wel klopt, moet ik zeggen dat het erg onduidelijk is wat precies de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

bedoeling is juist wel dat je punten geeft en niet alleen een volgorde, staat allemaal duidelijk in de startpost (vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In principe is alleen de volgorde voldoende, omdat de puntentelling volgens een vaste formule loopt:

1e plaats 10p
2e plaats 8p
3e plaats 6p
4e plaats 5p
5e plaats 4p
enz.

Maar je mag het er altijd bij zetten natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 199803 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 10:29:
In principe is alleen de volgorde voldoende, omdat de puntentelling volgens een vaste formule loopt:

1e plaats 10p
2e plaats 8p
3e plaats 6p
4e plaats 5p
5e plaats 4p
enz.

Maar je mag het er altijd bij zetten natuurlijk. ;)
Tuurlijk is volgorde voldoende maar punten bespaart DP Kunst werk. Verder verwijs je zelf naar de topic start en daar staat expliciet:
PUNTEN en niet een top 10 lijst.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mijn lijst al verzonden zonder punten. Ga me er verder niet druk om maken. Hou helemaal niet van dat gemier over regeltjes. Ik vind de startpost over de puntentelling erg onduidelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 199803 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:50:
Ik heb mijn lijst al verzonden zonder punten. Ga me er verder niet druk om maken. Hou helemaal niet van dat gemier over regeltjes. Ik vind de startpost over de puntentelling erg onduidelijk. :P
Nou, zolang maar duidelijk is of je lijst oplopend of aflopend is zal het wel goedkomen neem ik aan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Komt wel goed denk ik zo ;). Ik mis alleen nog de scores van RoyK en Warmaster88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

ik zal straks mijn scores opsturen, in de loop van de avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

pm gestuurd naar DP Kunst met mijn punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

warmaster88 was toch met vakantie, had ik gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

windwarrior schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:37:
warmaster88 was toch met vakantie, had ik gelezen...
Inderdaad:
Overlegne schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 12:06:
Dit is jammer genoeg mijn Final, erg weinig tijd gehad en ga vannacht lekker naar Spanje :D
Ik hoop niet dat 'ie weken weg blijft zonder dat 'ie beschikking heeft over internet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Zal ik wachten op Warmaster88 of gewoon de score uit gaan rekenen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

Hmm, ik weet het niet, lijkt me wel eerlijk om hem ook te laten stemmen...

Stuur hem anders een DM, antwoord hij niet binnen 3 dagen, dan is zijn kans voorbij ofzo..

[ Voor 38% gewijzigd door windwarrior op 28-07-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
windwarrior schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:59:
Hmm, ik weet het niet, lijkt me wel eerlijk om hem ook te laten stemmen...

Stuur hem anders een DM, antwoord hij niet binnen 3 dagen, dan is zijn kans voorbij ofzo..
Top idee, berichtje gestuurd ;). Z'n scores kunnen nog iets uitmaken, als moet het dan wel heel raar lopen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
normaal zou het nieuwe topic morgen open moeten gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Ik heb een PM van m gekregen, hij gaat ff proberen punten te geven vanaf z'n mobiel ;). Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

DP Kunst schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:08:
Ik heb een PM van m gekregen, hij gaat ff proberen punten te geven vanaf z'n mobiel ;). Ben benieuwd!
houd het maar weer spannend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Het is me helaas niet gelukt de punten uit te delen, ik zit hier met enkel mijn mobiel, en heb alleen een free trail internet hier, kan dus maar 5 min per dag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Bij deze geef ik het stokje door aan....... *O* SnoeiKoei *O* !
Gefeliciteerd!

De puntenverdeling:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/96XkSFeewgzLxpKlhNC85JZ7/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Gratz SnoeiKoei! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gefeliciteerd SnoeiKoei *O*

De Final is toch wel erg leuk geworden. En de manier waarop je de Final in stukken gerenderd en aan elkaar geplakt hebt, verdient ook zeker een compliment. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

van harte kerel! :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

Die heb je zeker verdient! Gefeliciteerd SnoeiKoei, en veel plezier met de titel :D.

offtopic:
Ik heb nog een lange weg te gaan, maar ik kom er ook wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Yay *O* Bedankt mensen :D

Pagina: 1 2 3 4 Laatste