Yeah. Laatst nog over gehad. Hoe handig dat wel zijn..iBooks automatically, wirelessly, and for free will sync your place, bookmarks, and all your notes.
Thuis lezen op iPad, doorlezen op iPhone on the go.
[ Voor 13% gewijzigd door kmf op 07-06-2010 20:19 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Apple eigen versie van Whatsapp? of zoiets?
Anoniem: 344398
daarom zijn er miljoenen ibooks verkocht..Laat je ogen controlerenapNia schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:18:
Ik vraag me echt af hoe groot die markt daarvoor is. We hebben op het werk een iPad, en het blijft altijd ongemakkelijk lezen.
Front camera!Unbreukable schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:18:
[...]
Apple eigen versie van Whatsapp? of zoiets?
audio ? Video bedoel jefilenox schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:19:
Komop waar blijft de audiostream weer......
http://qik.com/video/7236898
Als het maar gratis is.mcdronkz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:20:
Niet teveel cloud shit aub
Ik bedoelde dat "IOS" als term voor een operating system waarschijnlijk een registered trademark van Cisco Systems is, net zoals "iphone" dat was toen deze door Apple werd uitgebracht...mcdronkz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:14:
[...]
Wat moet je nou met Cisco apparatuur als je een Aiport Extreme en Airport Express hebt?Apple networking for life
Dat betekent, stam + t .
[ Voor 76% gewijzigd door MAZZA op 07-06-2010 20:23 ]
OK dat er miljoenen boeken zijn verkocht kan ik vrij weinig tegenin brengen, maar je maakt mij niet wijs dat het zo fijn leest als een boekAnoniem: 344398 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:19:
[...]
daarom zijn er miljoenen ibooks verkocht..Laat je ogen controleren
WWDC is voor ontwikkelaars
Hoeveel van de 8 punten hebben we eigenlijk al gehad?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
“I'd give an arm to be ambidextrous!"
Verder zit apple weer op de eerste rang nu met de iPhone, waar ze met de 3GS toch een eindje achter liepen. Ik vraag me af of ze dat 1 gsm per jaar tempo kunnen blijven volhouden. De rest van de industrie is de 3GS in een jaar tijd behoorlijk voorbij gesprint. Apple zit nu weer vooraan (de 4 zit in het rijtje van de Galaxy S en de EVO) maar bij HTC en Samsung gaan ze nu niet een jaar stilzitten. Die zijn met de kerst weer met iets gekomen dat de iPhone weer voorbij streeft. Eer dat het juni volgend jaar is ligt apple weer een straatlengte achter. Dan verkoop je tussen januari en juni toch weinig iphones lijkt me.
PSN: DutchTrickle PVoutput
iAds is de 8e.Hoedje schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:23:
[...]
nope
Altijd weer hetzelfde, iedereen 'leest' dagelijks uren achter een scherm, maar als je hetzelfde scherm in je hand kan houden is het ineens slecht voor je ogen. Nja, niemand houd je tegen om een kindle te halen met een refreshrate van 1s en een grijstinten scherm.apNia schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:22:
[...]
OK dat er miljoenen boeken zijn verkocht kan ik vrij weinig tegenin brengen, maar je maakt mij niet wijs dat het zo fijn leest als een boek
iAds was de achtste.Hoedje schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:23:
[...]
WWDC is voor ontwikkelaars![]()
/laat
8Hoedje schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:23:
[...]
WWDC is voor ontwikkelaars![]()
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Voor mijn gevoel 9 van de 8 ..Hoedje schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:23:
Alleen jammer dat ze veel i(Phone)OS4 dingen herhalen. Iedereen die daar zit heeft dat toch al gezien?
|_____vakje______|
want Pages, Keynote en Numbers zijn niet van Apple? Of Keynote Remote?Bosmonster schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:05:
eerste betaalde app van apple zelf, dat an sich is ook al nieuws
My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)
het leest fijnerapNia schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:22:
[...]
OK dat er miljoenen boeken zijn verkocht kan ik vrij weinig tegenin brengen, maar je maakt mij niet wijs dat het zo fijn leest als een boek
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Mja, doe maar eens je eigen sales, hosting, boekhouding en zie dan maar eens meer binnen te halen.Tyson schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:25:
60% van de winst van iAds gaat naar developers .. dat is wel bar weinig.
Uiteraard is het op Apple-schaal straks wel een aardig stapel geld die ze zelf overhouden.
|_____vakje______|
tja. hoeveel snoept google wel niet af van adsense?Tyson schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:25:
60% van de winst van iAds gaat naar developers .. dat is wel bar weinig.
Dat valt dus alles mee. Toen de iPhone (2G) werd geïntroduceerd, waren er al een heleboel 3G telefoons. Toen de iPhone 3G werd geïntroduceerd waren er een paar telefoons met een snellere processor en een hogere resolutie scherm. Toen de 3GS werd geïntroduceerd waren er, genoeg telefoons met een hogere resolutie. De Palm Pre was vergelijkbaar qua hardware.Maverick schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:23:
Nou, een hoop nieuws gehoord vandaag. iPhoneOS wordt iOS. De rest wisten we allemaal al
Verder zit apple weer op de eerste rang nu met de iPhone, waar ze met de 3GS toch een eindje achter liepen. Ik vraag me af of ze dat 1 gsm per jaar tempo kunnen blijven volhouden. De rest van de industrie is de 3GS in een jaar tijd behoorlijk voorbij gesprint. Apple zit nu weer vooraan (de 4 zit in het rijtje van de Galaxy S en de EVO) maar bij HTC en Samsung gaan ze nu niet een jaar stilzitten. Die zijn met de kerst weer met iets gekomen dat de iPhone weer voorbij streeft. Eer dat het juni volgend jaar is ligt apple weer een straatlengte achter. Dan verkoop je tussen januari en juni toch weinig iphones lijkt me.
Moraal van het verhaal, Apple hoeft het blijkbaar niet van de hardware (alleen) te hebben
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Als dat eens waar was dan is bij deze mijn bestelling geplaatst.EN-IS schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:26:
"Boy Genius claims the phone will launch June 24, and will be $149 and $199 for 16 and 32GB models respectively. Unconfirmed as of now."
Wellicht op het gebied van hardware, maar bij Apple is het de combinatie hardware/OS/Appstore en hoe lekker alles werkt. Normaal ben ik een telefoon na 1,5 jaar wel beu en ga ik kijken voor wat anders, maar dat is bij de iPhone niet het geval. Al kreeg ik geld bij, dan nog hoef ik geen HTC rommel meerMaverick schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:23:
Nou, een hoop nieuws gehoord vandaag. iPhoneOS wordt iOS. De rest wisten we allemaal al
Dat zijn toch weer 'gewoon' de prijzen bij een AT&T abonnement?MAZZA schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:27:
[...]
Als dat eens waar was dan is bij deze mijn bestelling geplaatst.
|_____vakje______|
Dat zal wel de prijs zijn MET abonnementMAZZA schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:27:
[...]
Als dat eens waar was dan is bij deze mijn bestelling geplaatst.
Je bedoelt WM-rommel neem ik aanTom schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:27:
[...]
Wellicht op het gebied van hardware, maar bij Apple is het de combinatie hardware/OS/Appstore en hoe lekker alles werkt. Normaal ben ik een telefoon na 1,5 jaar wel beu en ga ik kijken voor wat anders, maar dat is bij de iPhone niet het geval. Al kreeg ik geld bij, dan nog hoef ik geen HTC rommel meer
Ahw right, dat is waar ookCyberSnooP schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:28:
[...]
Dat zijn toch weer 'gewoon' de prijzen bij een AT&T abonnement?
Daar hebben we een app voorAgent-X schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:26:
Ik mes wel een radio. Voor de rest mooi hoor.
Prijzen liggen hier vaak heel anders dan in de States. En zo en zo is dat niet zonder abbo daar, dat lijkt me duidelijk.
"Zo en zo"? Dude, ben je serieusZpAz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:29:
[...]
Prijzen liggen hier vaak heel anders dan in de States. En zo en zo is dat niet zonder abbo daar, dat lijkt me duidelijk.
Altijd geweldig hoe mensen op je spelling ingaan ipv het bericht...

[ Voor 68% gewijzigd door ZpAz op 07-06-2010 20:30 ]
Nou geweldig hoor.Bosmonster schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:29:
Toch leuk hoe ze zelfs van zoiets als reclame iets cools weten te maken.

alsof je er naar gaat kijken.. kan nog zo cool zijn, het blijft reclame die de weg naar jouw app tijdelijk in de weg staat..Bosmonster schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:29:
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Als ze het net zo cool maken als Albert Heijn reclames is het straks nog leuk om commercials te zien!Bosmonster schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:29:
Radio is oud. Streaming audio is héél 2.0, en dan mis je je radio niet meer.Agent-X schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:26:
Ik mes wel een radio. Voor de rest mooi hoor.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Zou zomaar kunnen dat iOS 4 release dus al deze maand is en/of verkoop iPhone 4 per direct start?We're going to turn on iAd on July 1st for all iOS 4 devices."
Ik verwonder en erger me altijd aan de fantasierijke manieren waarop mensen "sowieso" spellen.ZpAz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:30:
sowieso, my bad mkay?
Altijd geweldig hoe mensen op je spelling ingaan ipv het bericht...![]()
Nee de reclame neemt enkel het scherm over als je er op klikt.SmithNL schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:30:
[...]
alsof je er naar gaat kijken.. kan nog zo cool zijn, het blijft reclame die de weg naar jouw app tijdelijk in de weg staat..
En ik verwonder en erger me aan mensen die altijd op zulke dingen ingaan ipv de inhoud.MarcoC schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:31:
[...]
Ik verwonder en erger me altijd aan de fantasierijke manieren waarop mensen "sowieso" spellen.
[ Voor 32% gewijzigd door ZpAz op 07-06-2010 20:32 ]
Ja, ik vind het geweldig. iAds ziet er erg nice uit en is unobtrusive.
Kan je wel trolleriger op reageren, maar ik kan je met 100% garanderen dat het percentage click-throughs voor een iAd een stuk hoger zal zijn dan een gemiddelde advertentie van Google of AdMob. Puur omdat mensen benieuwd raken wat voor interactieve content er in de ad zit.
Het boeit me echt niets.Bosmonster schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:31:
[...]
Ja, ik vind het geweldig. iAds ziet er erg nice uit en is unobtrusive.
Ik denk het ookTwylight schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:32:
iChat wellicht?
Apple buys Microsoft en sells in parts to highest bidder
[ Voor 68% gewijzigd door filenox op 07-06-2010 20:33 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
De tijden dat Microsoft en Apple elkaars grootste vijanden waren liggen al enige tijd achter ons hoorBosmonster schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:33:
OMT
Apple buys Microsoft en sells in parts to highest bidder

Lol sjobs heeft wel streken: 11:33 am Little lagged, Steve accuses people in audience of not turning off WiFi.
[ Voor 46% gewijzigd door FezzFest op 07-06-2010 20:35 ]
Precies vorige x toen hij dat gebruikte was het een nieuwe imacFezzFest schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:34:
pfff flauw, daar mag je "one more thing" niet voor gebruiken...
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Dit kon 4 jaar geleden al met mijn telefoon, nutteloze feature.SmithNL schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:34:
dat ga je toch niet serieus gebruiken...

PSN: DutchTrickle PVoutput
Welles
Natuurlijk hebben ze dat, er er zijn gewoon te veel WiFi signalen actief. Mensen zitten ook te streamen met MiFi's enz.filenox schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:34:
Misschien moeten ze in het vervolg eens een - met wachtwoord beveiligd - netwerk voor alleen de presentatie gebruiken?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Fail

Dat betekent, stam + t .
Cappuccino voldoet ook wel effe, zeker wanneer Atlas uitkomt
Dat was het jaren geleden ook al, over 3G ipv Wifi...
Ok, huidige kwaliteit videobellen is niet best en populair is het ook niet, maar toch
[ Voor 28% gewijzigd door RobbertC op 07-06-2010 20:38 ]
Neen hoor, de iPhone 4S kan het almark9534 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:37:
En in iOS5 kan het ook over 3G...?
Mochten er nieuwe producten worden geïntroduceerd, vraag dan voordat je een nieuwe topic opent, toestemming aan één van de moderators van Apple Talk (via DM, email etc). Dat voorkomt dat er meerdere topics over hetzelfde product worden geopend en we je noeste arbeid moeten voorzien van een slotje. Dat zou immers zonde zijn!