Zijn er al foto's op twitter ofzo?
http://www.engadget.com/2...0/?sort=newest&refresh=60sebastius schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:34:
hier zijn foto's, sebastius.. http://www.engadget.com/2...10/?sort=newest&refresh=0
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Kijk engadget, dan zie je genoeg
http://www.engadget.com/2...0/?sort=newest&refresh=60
Ziet er exact hetzelfde uit als de leak, niet?
Ziet er exact hetzelfde uit als de leak, niet?
De gizmodo klopt en op de omt live feed hebben ze dat niet door
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
check op een van de liveblogs:sebastius schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:34:
http://arstechnica.com/ap...e-steve-jobs-liveblog.ars
“I'd give an arm to be ambidextrous!"
opzich hoeven al die posts van engadget hier niet ook weer te worden geplakt.. we kunnen toch lezen?
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
4x pixels
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Kopen voordat je de prijs of features weet? FanboyAnoniem: 155104 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:36:
Kopen!!!!! Ik vind hem wel erg gaaf, en hijs dunnnnnnnnn whoe..!
Denk niet dat die duurder zal zijn dan de huidige Iphones. En ja ook ik ga hem kopen!filenox schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:37:
[...]
Kopen voordat je de prijs of features weet? Fanboy
hopelijk ook dat de batterij vele male beter is, 2 tot 3 dagen bij actief gebruik please
[ Voor 65% gewijzigd door Freedom_Fighter op 07-06-2010 19:39 ]
Het gaat om het principeIbix schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:38:
[...]
Denk niet dat die duurder zal zijn dan de huidige Iphones. En ja ook ik ga hem kopen!
4x pixels, woooo wordt daar niet meer over gezeurd 
Daarnaast is het ook wel nice natuurlijk
Niet dat ik de huidige resolutie hinderlijk vond. 326ppi dat is gewoon hoger dan printen/drukken (300 dpi).
Daarnaast is het ook wel nice natuurlijk
[ Voor 16% gewijzigd door ZpAz op 07-06-2010 19:39 ]
Jaaa dit gaat me dus gewoon geld kosten he, Steve Jobs is een dief van mijn portemonnee!
Welles
Hey Apple mattie, jij ook hierroy.ahuis schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:39:
Jaaa dit gaat me dus gewoon geld kosten he, Steve Jobs is een dief van mijn portemonnee!
Haha mcdronkz, we had our differences, maar hier kan ik wel blij van worden jamcdronkz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:40:
[...]
Hey Apple mattie, jij ook hier? iPhone for life!!
Welles
Ja dat wordt iphonemonster.nl in de gaten houden 
Insta-preorder!
Insta-preorder!
Yes! Steve gaat op z'n bek, geen WiFi 
Stream die werkt: http://qik.com/video/7236898
Stream die werkt: http://qik.com/video/7236898
[ Voor 38% gewijzigd door apNia op 07-06-2010 19:42 ]
epic netwerk fail nu
Lol @ iphone die niet werkt
hahaa , oops iphone 4 bricked
betere contrast! hebben, beter mee te werken buiten de deur!
Wanneer komt de iPod Touch? die wordt toch altijd met de iPhone vernieuwd?
Met een IPS display kan iedereen meekijken met je vieze smsjes
Ben wel benieuwd naar de batterij nu.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
IPS is da shizzz m'n Eizo scherm legt het af tegen die van m'n toekomstige telefoon
A4 chip!
This space is occupied
Dell U2410 ftwmcdronkz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:47:
IPS is da shizzz m'n Eizo scherm legt het af tegen die van m'n toekomstige telefoon
WTF die A4 in een iPhone, dat ding gaat fikken
3e feature is apple a4 proc erin, hopelijk dat als je ermee in de zon zit dat hij dan niet dood leuk zegt "geef me even adempauze het is warm in me kooi".
[ Voor 65% gewijzigd door Freedom_Fighter op 07-06-2010 19:48 ]
Dat klinkt alsof de iPhone die 'resolution independance' krijgt die al jaren in OS X had moeten zittenApps automatically run full size but look even better because iPhone OS automatically renders text and controls in higher resolution.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Dat de resolutie precies 4x zo groot is ideaal. Hiervoor kunnen alle huidige applicaties gewoon nog in volle glorie op de iPhone 4 werken.
De a4 processor... hoe verrassend
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Haha IPS beter dan OLED?" Dat betwijfel ik helaas Steve
Moet wel zeggen dat dat overmatige ophemeling van zijn product wel erg overdreven is
Het enige wat echt geniaal is (als het werkt) is dat de stalen deel van de behuizing als antenne fungeert
Moet wel zeggen dat dat overmatige ophemeling van zijn product wel erg overdreven is
Het enige wat echt geniaal is (als het werkt) is dat de stalen deel van de behuizing als antenne fungeert
[ Voor 27% gewijzigd door Relief2009 op 07-06-2010 19:50 ]
Bigger battery plus A4 processor, 40% more talk time. 7 hours talk time. 6 hours of 3G browsing, 10 hours of WiFi browsing, 10 hours of video. 40 hours of music. 300 hours of standby.
Muziek 40 uur
? Ik haal nu amper 5uur, dus dat is wel een verbetering!

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
MAZZA schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:49:
Bigger battery plus A4 processor, 40% more talk time. 7 hours talk time. 6 hours of 3G browsing, 10 hours of WiFi browsing, 10 hours of video. 40 hours of music. 300 hours of standby.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
10:49AM Quad band HSDPA, 7.2Mbps
T-mobile op z'n dak
T-mobile op z'n dak
Hij zegt dat OLED momenteel nog geen 326 DPI haalt, dat zou kunnen lijkt me.Relief2009 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:48:
Haha IPS beter dan OLED?" Dat betwijfel ik helaas Steve
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
geen 64 GB iphone 4
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Heel verleidelijk om hem te kopen, en net nu mijn SE w810i begint te verslijten. Toeval?
Battle.net: NagaByrd#2844
Not yetTlighT schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:51:
hmm, geen 64 GB iPhone...
+ zo te horen zijn ze wel enthousiast over dat gyro-gedoe
[ Voor 90% gewijzigd door filenox op 07-06-2010 19:52 ]
Batterijduur is marketinggelul. 40 uur haal je vast alleen maar als je niks verder aan het doen bent op je telefoon
Maar nu... het wordt financieel wel zwaar om die nieuwe iPhone te halen denk ik? 3GS 16GB met gebruikerssporen praat je over 300 ofzo. Die koste nieuwe 475 (BTWvrij Belgieroute), dus 200 ofzo zal je wel kwijt zijn als het niet meer is...
Welles
Zou je ergens anders willen lopen trollen? Dankje.Relief2009 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:51:
Batterijduur is marketinggelul. 40 uur haal je vast alleen maar als je niks verder aan het doen bent op je telefoon
Dan haal je toch 40 uur? Als je 8 uur met 3G + Wifi haalt, kan je niet daarna nog 32 uur muziek luisteren, lijkt me niet meer dan logisch.
Als ik het dus allemaal zo bekijk, is het 4G gehype van zoveel maanden dus helemaal voor niets geweest?
Voor sommigen is het ook nooit goed, maakt niet uit hoor.
Zelfs al zou er een '3d holografisch scherm op zitten' zou je het dan nog zeggen?
Zelfs al zou er een '3d holografisch scherm op zitten' zou je het dan nog zeggen?
[ Voor 42% gewijzigd door ZpAz op 07-06-2010 19:54 ]
"Number four, we have another new piece of hardware. We're adding a gyroscope." Cool.
Ga ergens anders trollenRelief2009 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:53:
Als ik het dus allemaal zo bekijk, is het 4G gehype van zoveel maanden dus helemaal voor niets geweest?
Beter wordt er veel op webdevelopment-gebied aangekondigt!ZpAz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:53:
Voor sommigen is het ook nooit goed, maakt niet uit hoor.
alles beter dan wat er nu in de 3gs zit, apparaat is sneller en scherm is beter en hij gaat nog eens langer mee, ben blij.Relief2009 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:51:
Wat had je nog meer verwacht?Relief2009 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:53:
PSN: Shiver23
Ah ik was vergeten dat hier alleen de billenlik-groep zit die alleen positieve reacties ziet verschijnen. Of je het nou leuk vind of niet, als ik teleurgesteld ben laat ik dat ook graag merken
Gotta love SteveFrameWork. schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:33:
"It's like a beautiful old Leica camera."
Be the change you want to see in the world
Je mag best teleurgesteld zijn, maar had je dan ook redelijke verwachtingen? In vergelijking met de HTC Desire, Google Nexus, weet Apple nu toch weer met net dat beetje extra te komen, als je het mij vraagtRelief2009 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:54:
Ah ik was vergeten dat hier alleen de billenlik-groep zit die alleen positieve reacties ziet verschijnen. Of je het nou leuk vind of niet, als ik teleurgesteld ben laat ik dat ook graag merken
Hij heeft het over 326 ppi (pixels per inch) en niet dpi (dots per inch)Hertog schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:50:
[...]
Hij zegt dat OLED momenteel nog geen 326 DPI haalt, dat zou kunnen lijkt me.
Dan ben ik benieuwd op welk punt je teleurgesteld bent. Tot nu toe is alles bigger, better and stronger.Relief2009 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:54:
PSN: djmurcielago
Tis wat, als sommigen er wel normaal naar kijken, bijvoorbeeld het nieuwe scherm, zelfs bij de drukker haal je die ppi niet, en dan nog enkel zeggen: 'Ja maar Oled is vast beter dan IPS'Relief2009 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:54:

/Agree.mcdronkz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:54:
[...]
Beter wordt er veel op webdevelopment-gebied aangekondigt!
Daar zit dan geen verschil in, beiden is het aantal 'stipjes' per inch wat er geproduceerd kan worden, de techniek maakt niet uit.Hij heeft het over 326 ppi (pixels per inch) en niet dpi (dots per inch)
[ Voor 13% gewijzigd door ZpAz op 07-06-2010 19:56 ]
En gebouwd als een Mercedesandromedaan schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:55:
[...]
Gotta love Steve. Hij heeft altijd oog gehad voor Duitse techniek.
Qua hardware misschien, maar qua software blijf ik iPhone OS toch beperkt vinden..Muthas schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:55:
[...]
Je mag best teleurgesteld zijn, maar had je dan ook redelijke verwachtingen? In vergelijking met de HTC Desire, Google Nexus, weet Apple nu toch weer met net dat beetje extra te komen, als je het mij vraagt
HEt meest innnovatieve mobiele apparaat in jaren wordt uit de doeken gedaan en het valt je tegen. Weinig met billenlikken te maken. Meer met inzicht.Relief2009 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:54:
Ben blij de er een LED licht op zit.. altijd handig als iets in het donker moet zoeken (buiten, dansvloer)
5 megapixel camera... Met 3MP had ik genoeg gehad, als de sensor en lens maar beter wordt, anders heb je er niks aan..
Be the change you want to see in the world
720P @ 30 FPS, ja das best netjes!
-> record, edit and share HD video euumm HD video via MMS/email pfff
-> record, edit and share HD video euumm HD video via MMS/email pfff
[ Voor 51% gewijzigd door filenox op 07-06-2010 19:57 ]
iPhone 4 ziet er goed uit. Mooie opvolger van mijn 3GS...
HD video!
Edit: welke stream bekijken jullie trouwens?
HD video!
Edit: welke stream bekijken jullie trouwens?
[ Voor 26% gewijzigd door Zware Unit op 07-06-2010 19:58 ]
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Damn die foto gemaakt met de nieuwe camera is wel echt super.
Fucking hell, een hoop compactcamera's hebben een mindere videofunctie
Let op:
Mochten er nieuwe producten worden geïntroduceerd, vraag dan voordat je een nieuwe topic opent, toestemming aan één van de moderators van Apple Talk (via DM, email etc). Dat voorkomt dat er meerdere topics over hetzelfde product worden geopend en we je noeste arbeid moeten voorzien van een slotje. Dat zou immers zonde zijn!
Mochten er nieuwe producten worden geïntroduceerd, vraag dan voordat je een nieuwe topic opent, toestemming aan één van de moderators van Apple Talk (via DM, email etc). Dat voorkomt dat er meerdere topics over hetzelfde product worden geopend en we je noeste arbeid moeten voorzien van een slotje. Dat zou immers zonde zijn!