"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Is al geïntroduceerd. Zit in iPhone OS 4ZpAz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:02:
Misschien een 'iBooks' voor de iPhone? Vind het vreemd dat die niet is geintroduceert nog.
Dat lijkt me wel een certitude. Kost 0,0 moeite om de iBooks app ook naar de iPhone te brengen.ZpAz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:02:
Misschien een 'iBooks' voor de iPhone? Vind het vreemd dat die niet is geintroduceert nog.
Meest van al hoop ik nog op een goeie gratis basisversie van MobileMe. Ik heb er namelijk geen 79 € per jaar voor over, en tzou me bevrijden van een hele Google-omweg om mail en kalender in sync te houden.
Well that's completely ordinary in the rock and roll world. You go out. Have a few drugs. Go out for dinner. Have a threesome. Have some more drugs. Have a shower. Have another threesome. It's all very important in the rock industry -Murray Hewitt
Dat is zeker geen 0,0 moeite. Je zou denken dat 't gaat om een scaled-down versie maar ik garandeer je dat 't dat niet is (want dat werkt niet). Maar buiten dat is 't al aangekondigd.Albi The Dragon schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:25:
[...]
Dat lijkt me wel een certitude. Kost 0,0 moeite om de iBooks app ook naar de iPhone te brengen.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Niet standaard hoor, heb hier OS4 op mn 3G sinds de introductie. Maar geen iBooks, vond het al zo vreemd dat dat er niet was. Maar als het al geïntroduceerd is zal het wel eens komen binnenkort denk ik zo.
[ Voor 12% gewijzigd door ZpAz op 07-06-2010 16:39 ]
*Sterker nog, een universele app lijkt me logischer.
[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 07-06-2010 16:40 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
* ZpAz begint maar alvast met refreshen..
[ Voor 19% gewijzigd door ZpAz op 07-06-2010 16:49 ]
Bij T-Mobile kan je vroegtijdig verlengen. Kost je 70 euroZpAz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:44:
Frustrerend, net gekeken, en kom pas in Januari in aanmerking voor een nieuw toestel @ tmobile... dat duurt nog zo lang..
* ZpAz begint maar alvast met refreshen..
Heb ik tenminste ook geen crappy T-mobile.
[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 07-06-2010 16:58 ]
Wat is 'vroegtijdig'? Mijn abbonement loopt af @ 5 April 2011, normaal kan je vier maanden eerder verlengen, en kom je uit op 5 Januari. Kan het nog vroeger dan?Ryan_ schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:58:
[...]
Bij T-Mobile kan je vroegtijdig verlengen. Kost je 70 euro
Had mn huidige toestel wel meer dan de 4 maand voor het einde contract, maar dat was omdat mn andere toestel was overleden, en ze toen een 'lost or stolen' ding konden opzetten ofzo.
@Daarboven, true, Tmobile heeft niet het beste netwerk mja. Zolang er Wifi is mis ik het '3G' niet zo erg als ik maar 'belbereik' heb.
[ Voor 32% gewijzigd door ZpAz op 07-06-2010 17:03 ]
--^ met hem. Geen t-mobile + geen gezeur met contracten == win.Bosmonster schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:58:
Heb ik gelukkig geen last van. Laat ze importeren simlockvrij
Heb ik tenminste ook geen crappy T-mobile.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ja. Je zou nu bijvoorbeeld al naar een T-Mobile shop kunnen gaan om je contract te verlengen + een nieuwe telefoon uit te kiezen. Dit kan echter maar éénmalig.
Later op de avond kan je de keynote (als het is afgelopen) vanaf de Apple site of iTunes downloaden.
@Ryan_ hmm, dat ziet er op zich wel interessant uit. Moet ik daar eens naar kijken.
Daar hebben ze al wat over gezegd: Gizmodo heeft geen press passes voor de WWDC gekregen van Apple, en op verzoeken voor toegangspassen per telefoon/email van Gizmodo redacteuren wordt niet gereageerd.FiXeR.nl schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:17:
Ik ben benieuwd of ze iets zeggen over de gelekte iPhones.
[ Voor 26% gewijzigd door mindcrash op 07-06-2010 17:22 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Ik verwacht van wel.. naar de buitenwereld toe doen ze hier meestal laconiek over (zie ook dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=iwsn27J_tlo ). Echter zijn ze hier intern natuurlijk alles behalve blij mee.. Echter wat je in dit soort gevallen kan doen, is het beste zelf er een grap over maken, dat zorgt er voor dat anderen het niet zo snel doen..FiXeR.nl schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:17:
Ik ben benieuwd of ze iets zeggen over de gelekte iPhones.
Vroegtijdig is wanneer je zou willen dat vroegtijdig is. Deze regeling heet 'lost and stolen' en is dus geïntroduceerd voor mensen die hun telefoon om wat voor reden dan ook niet meer kunnen (willen) gebruiken. dat betekend dus idd wel dat je 2 jaar op je huidige abonnement mag tellen.
Nee, ik ben niet aan die site verbonden maar vond het zelf nogal handig!
Bij Engadget hoef je niet te F5'en (bij andere sites vast ook niet)Wetterhahn schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:42:
Voor de liefhebbers die niet bij hun pc kunnen tijdens het WWDC of die gewoon geen zin hebben om te blijven F5'en. De site One More Thing heeft een oplossing bedacht. Sms OMT AAN naar 1008 en zij houden je gratis op de hoogte via de sms.
Nee, ik ben niet aan die site verbonden maar vond het zelf nogal handig!
Ok, dan alleen voor de mensen die geen zin of tijd hebben om aan hun PC gekluisterd te zittenCoiLive schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:51:
[...]
Bij Engadget hoef je niet te F5'en (bij andere sites vast ook niet)
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Dat zijn dan geen Apple-fans!Wetterhahn schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:55:
[...]
Ok, dan alleen voor de mensen die geen zin of tijd hebben om aan hun PC gekluisterd te zitten
Ik zit helemaal gesettled.
[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 07-06-2010 18:00 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ach, 3GS weer verkopen voor 400 euro ofzo, dan valt het wel mee.ZpAz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:04:
En 'in één keer' een hoger bedrag wat je moet ophoesten.En dat 'hoge' bedrag wordt al gereserveerd voor een ander Apple product...
![]()
Idd briljant apparaatHertog schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:58:
Die trackpad ziet er wel heel leuk uit. Het begin van het einde voor de muis?
Voor gamen blijft het echter onhandig.
Ben ook benieuwd hoe draggen in zn werk gaat op zo'n grote trackpad, die je waarschijnlijk gewoon op de plaats van je muis hebt liggen. Dat is iets wat op de huidige trackpad ook al niet ideaal werkt.
[ Voor 42% gewijzigd door Bosmonster op 07-06-2010 18:04 ]
Noordelijke Hogeschool Leeuwarden. Opleiding Communication & Multimedia Design. De actie was trouwens iets anders. Je kon kaarten krijgen door in te zenden naar Apple waarom je graag heen wou en dan kreeg je een kaart. En dan waren er 300 kaarten beschikbaar.
Het enige wat ik kan vinden is dit maar, ehm, dat lijkt me bij voorbaat al van erbarmelijke kwaliteit.
720p streampje .... , anyone?
Waar ik trouwens benieuwd naar ben is de resolutie van de next gen iPhone, persoonlijk gok ik nog steeds op 720x480.
Pentaxiaan
Hier trouwens de link naar de Engadget liveblog: http://www.engadget.com/2...jobs-live-from-wwdc-2010/

Ben benieuwd of ik aan het eind van de avond al OS 4 kan draaien.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Anoniem: 156876
Voor zover ik weet wordt de presentatie zelf niet gestreamt, die stream zal wel een of ander verslag ervan zijn.SirNobax schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:14:
Ehm, heeft Apple (of een third party) ook een live videostream of iets dergelijk, ala Google I/O, of zeg ik nu iets geks?
Het enige wat ik kan vinden is dit maar, ehm, dat lijkt me bij voorbaat al van erbarmelijke kwaliteit.
720p streampje .... , anyone?
Waar ik trouwens benieuwd naar ben is de resolutie van de next gen iPhone, persoonlijk gok ik nog steeds op 720x480.
Vorige keer waren er via Ustream wel wat clandestiene streams vanuit de zaal, maar de kwaliteit was toen idd erbarmelijk slecht en amper te verstaan.Anoniem: 156876 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:20:
[...]
Voor zover ik weet wordt de presentatie zelf niet gestreamt, die stream zal wel een of ander verslag ervan zijn.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Alsie zometeen z'n laptopje nou nog omdraait ..
en wifi daar stabiel blijft..
[ Voor 17% gewijzigd door Pendulum op 07-06-2010 18:35 ]
En voor degene die niet weten wat Gianduia is: een alternatief voor Adobe Flashmcdronkz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:27:
Hopelijk maken ze Gianduia openbaar.
[ Voor 47% gewijzigd door filenox op 07-06-2010 18:35 ]
Ik dacht dat ze op HTML5 zouden inzetten? Of is dat een onderdeel ervan?filenox schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:34:
[...]
En voor degene die niet weten wat Gianduia is: een alternatief voor Adobe Flash
Het is een HTML5 based framework voor zover ik weet. (Soort webbased Cocoa zoals ik heb kunnen lezen)Roamor schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:40:
[...]
Ik dacht dat ze op HTML5 zouden inzetten? Of is dat een onderdeel ervan?
960x640 was het toch? Gewoon 4x.SirNobax schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:14:
Is ook wel logisch, anders zien alle tienduizenden apps er niet meer uit
edit: fixes en uitbreidingen
[ Voor 48% gewijzigd door Bosmonster op 07-06-2010 18:52 ]
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Altijd leuk!nils7 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:53:
Ik zit klaar met iPad, MacBook en iPhone allemaal ingetuned op verschillende live feeds heheh
Daar gaan we zo weer
Lijkt mij juist een logische stap om een Iphone te 'verliezen'..Eswip schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:27:
[...]
Ik verwacht van wel.. naar de buitenwereld toe doen ze hier meestal laconiek over (zie ook dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=iwsn27J_tlo ). Echter zijn ze hier intern natuurlijk alles behalve blij mee.. Echter wat je in dit soort gevallen kan doen, is het beste zelf er een grap over maken, dat zorgt er voor dat anderen het niet zo snel doen..
Heb wel is vaker gelezen dat ze dit juist doen om te laten zien van: 'Wij hebben hem klaar, koop geen andere maar wacht nog even!'
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Waarom moet iedereen zijn telefoons uitzetten? of gaat dat over het geluid.
Lekker kort.
Nouzeg, ik snap dat Apple de iPhone voortrekt, maar dat ze ook nog graag erdoor gestoord willen worden?9:56AM "Welcome to WWDC 2010 -- please turn off your cellphones and PDAs." PDAs!? Thank you for being a friend, Apple.
Guaindana is een HTML5 framework als ik me niet vergis, icm SDK in dit geval dan ala Objective-C of SproutCore ofzo.Roamor schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:40:
[...]
Ik dacht dat ze op HTML5 zouden inzetten? Of is dat een onderdeel ervan?
Dat heeft nog niemand bewezen, dat is enkel een aanname omdat '4x lekker simpel is'.Bosmonster schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:46:
[...]
960x640 was het toch? Gewoon 4x.
Is ook wel logisch, anders zien alle tienduizenden apps er niet meer uit
Dat niemand gewoon even een meetlat erop legt en een macroshot maakt begrijp ik dan niet. Maargoed iPhone liefhebbers staan dan ook niet bekend als 'spec-kopers' .
Pentaxiaan
is al lang gedaanSirNobax schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:01:
[...]
Dat heeft nog niemand bewezen, dat is enkel een aanname omdat '4x lekker simpel is'.
Dat niemand gewoon even een meetlat erop legt en een macroshot maakt begrijp ik dan niet. Maargoed iPhone liefhebbers staan dan ook niet bekend als 'spec-kopers' .
http://www.engadget.com/2...-x-640-looks-like-a-lock/
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
http://www.macrumorslive.com/aerofreak schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:06:
engadget is hier niet vooruit te branden, iemand nog een andere liveblog?
Gaat hier goed anders.aerofreak schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:06:
engadget is hier niet vooruit te branden, iemand nog een andere liveblog?
Maar het gaat tot nu toe over hoe geweldig de iPad wel niet is.
Ziet er goed uit daar
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Welles
Heb je enig idee hoeveel data dat zou kostenroy.ahuis schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:08:
Waarom is er niet gewoon een livestream van apple zelf? Altijd dat gedoe met fotootjes en joepieness, ik wil gewoon die keynote in het echie zien (en geen ustream laptopwebcam praktijken)...
Over een aantal uur zal hij wel online staan.
Ow PDF @ iBooks, nice one
[ Voor 9% gewijzigd door filenox op 07-06-2010 19:11 ]
Gewoon fatsoenlijke camera neerzetten en naar ustream knallen. Het hoeft geen 720p maar goed geluid en enigzins fatsoenlijk beeld zou al mooi zijn. Maar ach, de engadget stream doet het ook wel en de iPad is nu onderwerp, dus nog niet interessant genoeg nog: OS4 beta draait hier al wel maar omdat ie nog beta is gebruiken apps als skype die multitasking nog niet. Ik heb goede hoop dat als ze die OS4 zsm beschikbaar maken, dat appmakers snel volgen.Thomaszki schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:10:
[...]
Heb je enig idee hoeveel data dat zou kosten
Welles
~Leonardo Da Vinci~
Veel meer updates (wel minder pics, dus daarom blijft engadget in het 2de tab openstaan
@Filenox is ook wel zo maar engadget is plaatjes, das makkelijker volgen als je ondertussen ook nog een beetje productief wil zijn
[ Voor 27% gewijzigd door Roytoch op 07-06-2010 19:14 ]
Welles
Het is in het verleden gedaan hoor, Akamai verzorgde de streaming.Thomaszki schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:10:
[...]
Heb je enig idee hoeveel data dat zou kosten
Apple heeft dit 2 of 3 jaar geleden afgeschaft.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
http://bambuser.com/channel/McVision/broadcast/814100
Stream kapoet.
[ Voor 14% gewijzigd door koentjek op 07-06-2010 19:18 ]
Productief zijn? Breedbeeld m'n vriend, breedbeeldroy.ahuis schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:13:
Potdorie, komen ze met PDF op de iPad. Nu ga ik hem sowieso kopen haha. Ideale collegebeest lijkt me, zeker met multitasking (snel wisselen tussen de slides en pages bijvoorbeeld).
@Filenox is ook wel zo maar engadget is plaatjes, das makkelijker volgen als je ondertussen ook nog een beetje productief wil zijn
Werkt prima hier..koentjek schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:15:
Stream (audio)
http://bambuser.com/channel/McVision/broadcast/814100
Stream kapoet.
http://www.xbmcfreak.nl/
Met alle respect, maar PDF is een verschrikkelijk star formaat en zeker niet in staat om op verschillende platformen dezelfde ervaring te geven. Ban PDF.roy.ahuis schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:13:
Potdorie, komen ze met PDF op de iPad. Nu ga ik hem sowieso kopen haha. Ideale collegebeest lijkt me, zeker met multitasking (snel wisselen tussen de slides en pages bijvoorbeeld).
Zoals gewoonlijk bij het begin van een presentatieErhnam schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:20:
Weinig nieuws tot nu toe. Meer promo talk.
Het valt wel hard op dat Apple zich meer en meer op gaming richt, eerst Farmville, nu Guitar Hero...
[ Voor 78% gewijzigd door filenox op 07-06-2010 19:26 ]
'ya think?Thomaszki schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:26:
Het valt me op dat ze bij de demo's nog de "oude" iPhone showen. Maargoed, als ze nu al de nieuwe laten zien is het nieuwtje er zometeen ook al vanaf
Guitar Hero vandaag al beschikbaar voor 3 dollar, zullen wij nog wel even moeten wachten
InderdaadMAZZA schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:28:
Daar komt de iphone..
http://www.xbmcfreak.nl/
Misschien wordt de buitenkant wel niet geupdateThomaszki schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:26:
Het valt me op dat ze bij de demo's nog de "oude" iPhone showen. Maargoed, als ze nu al de nieuwe laten zien is het nieuwtje er zometeen ook al vanaf
~Leonardo Da Vinci~
Mischien wordt de buitenkant wel niet geupdateThomaszki schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:26:
~Leonardo Da Vinci~
[ Voor 3% gewijzigd door filenox op 07-06-2010 19:31 ]
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
All new design, "A lot of you have already seen this"aerofreak schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:29:
[...]
Mischien wordt de buitenkant wel niet geupdate
[ Voor 10% gewijzigd door filenox op 07-06-2010 19:32 ]
Mochten er nieuwe producten worden geïntroduceerd, vraag dan voordat je een nieuwe topic opent, toestemming aan één van de moderators van Apple Talk (via DM, email etc). Dat voorkomt dat er meerdere topics over hetzelfde product worden geopend en we je noeste arbeid moeten voorzien van een slotje. Dat zou immers zonde zijn!