Toon posts:

Android Software & Discussie - Deel 6 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 114.586 views

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:12
Anoniem: 162481 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:31:
[...]

Die is makkelijk.
Maar dat bedoelde je niet :P
janvanduschoten was me net voor.
Haha, janvanduschoten quotte mij niet hoor! Dus gefeliciteerd :p
Je hebt alleen geen DM/E-mail adres...

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

janvanduschoten schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:23:
[...]

Probeer anders eens Subsonic Music Streamer, die claimt het wel te kunnen. Ik heb het zelf niet geprobeerd, dus probeer het eens, zou ik zeggen :)
die kende ik; deze is beperkt tot enkel streams die beschikbaar worden gemaakt vanuit een subsonic server, dus je eigen .ogg streams kun je niet luisteren

//edit
hebben jullie niet vaak dat je een item uit de market selecteert, aangeeft dat je die wilt downloaden. je krijgt de melding 'blabla will be downloaded' .... en verder nix, er wordt nooit een download gestart. hoe kan dat?

[Voor 17% gewijzigd door himlims_ op 24-06-2010 13:40]

πŸ†‚πŸ†ƒπŸ…΄πŸ…°πŸ…Ό: πŸ†πŸ…ΎπŸ…ΎπŸ†ƒπŸ…ΆπŸ…°πŸ…ΌπŸ…΄πŸ†_πŸ…²πŸ…ΎπŸ…Ό
πŸ…ΏπŸ†‚πŸ…½: πŸ…·πŸ…ΎπŸ…»πŸ…»πŸ…°πŸ…½πŸ…³πŸ…·πŸ…°πŸ†πŸ…³πŸ†‚

• agoNITE
himlims_ schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:39:
[...]
die kende ik; deze is beperkt tot enkel streams die beschikbaar worden gemaakt vanuit een subsonic server, dus je eigen .ogg streams kun je niet luisteren

//edit
hebben jullie niet vaak dat je een item uit de market selecteert, aangeeft dat je die wilt downloaden. je krijgt de melding 'blabla will be downloaded' .... en verder nix, er wordt nooit een download gestart. hoe kan dat?
Geen idee, maar ik heb er ook last van met T-Mobile w'n'w standaard. Als ik overschakel op WiFi is er niets aan de hand..

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-12-2022
Heb ik soms ook.

• agoNITE
Anoniem: 162481 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:31:
[...]

Die is makkelijk.
Maar dat bedoelde je niet :P
janvanduschoten was me net voor.
Klies als je interesse hebt, jij was dus de eerste die reageerde. Mijn mail adres staat in mijn profiel.
Als je mij ff een mailtje doet, doe ik jou de Wavesecure licentie retour.

Ik ben na vandaag 4 dagen weg, dus mocht ik maandag niks van je gehoord hebben, dan doe ik de licentie naar iemand anders die er belangstelling in heeft :)

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-06 14:21

Balachmar

The truth is out there

FileIndex.nl vindt het in ieder geval goed dat ik hun informatie gebruik.
Dus even de regexp aanpassen en de File Widget staat er ASAP weer in.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Anoniem: 310381

@Balachmar Aangezien jij apps in de Market kan zetten, neem ik aan dat jij die registration fee hebt betaald. Heb je dit dan ook met een credit card gedaan?

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Anoniem: 310381 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:09:
@Balachmar Aangezien jij apps in de Market kan zetten, neem ik aan dat jij die registration fee hebt betaald. Heb je dit dan ook met een credit card gedaan?
Ja, klopt gewoon via Google Checkout.
En de File Widget is weer in de Market. (update om 3G verbruik te verminderen komt later)

[Voor 12% gewijzigd door Balachmar op 24-06-2010 19:20]

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-05 14:23
YouTube: Flashlight Alerts

Leuke app die je flash light laat verschijnen wanneer je een telefoon of smsje krijgt.

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-06 13:13
xeeder schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 20:39:
YouTube: Flashlight Alerts

Leuke app die je flash light laat verschijnen wanneer je een telefoon of smsje krijgt.
uhh ik vind een LEDje wel genoeg. Dat licht is wel leuk voor wanneer je ligt te slapen...

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-06 20:10
zo niet in waarom je dat zelfs nodig hebt. Wie legt nu zijn desire met het scherm naar onder op tafel, is gewoon extra gevaarlijk om het scherm te bekrassen! Met handcent heb je nu een zeer duidelijk LED-notification Γ©n het scherm kan oplichten bij het ontvangen van een sms. Bovendien kan je hem elke minuut laten oplichten zolang je het bericht nog niet hebt gelezen

• xeeder
Led is wel straf genoeg dat je het ook merkt wanneer je gsm op zijn "rug" ligt hoor. Alleszins, bij mijn Google Nexus One toch.
Het geeft wel iets leuk mee, vind ik :).

[Voor 14% gewijzigd door xeeder op 24-06-2010 22:52]

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 20:24
Dude die Flashlight Alerts kost 2,99.. Vind ik wel erg duur voor zoiets? Of ligt dat dan aan mij?

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:31
Volkan1984 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 23:14:
Dude die Flashlight Alerts kost 2,99.. Vind ik wel erg duur voor zoiets? Of ligt dat dan aan mij?
Nee, zoiets maak je vrij snel. (voor de technici: een broadcastreceiver en een service om de flashlight aan te spreken)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 20:24
Nou, wie gaat er aan de slag? €0,80 wil ik nog wel betalen voor een dergelijke app. Gratis zou nog mooier zijn maar ben best bereid te betalen voor de inspanning van een dev.

• xeeder
Heb helemaal niets betaald...

http://www.androidlab.it/...shlight-alerts/#more-2359

Hier staan toch de links naar XDA? Ik heb froyo genomen, en doet het bij mij goed...

[Voor 10% gewijzigd door xeeder op 25-06-2010 01:05]

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-02 12:31
Balachmar schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:54:
[...]

Ja, klopt gewoon via Google Checkout.
En de File Widget is weer in de Market. (update om 3G verbruik te verminderen komt later)
Mooi! ik ga eens even in de app market kijken.

Misschien een idee om er ook flitsers aan toe te voegen? dan is de app perfect :D

**edit** Noes! ik heb nog geen betaal methode ingesteld voor de market :P

[Voor 9% gewijzigd door Huppol op 25-06-2010 10:19]

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Huppol schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:17:
[...]

Mooi! ik ga eens even in de app market kijken.

Misschien een idee om er ook flitsers aan toe te voegen? dan is de app perfect :D

**edit** Noes! ik heb nog geen betaal methode ingesteld voor de market :P
Ik heb ook een app Flits Alert, die geeft een audio signaal als je in de buurt van een flitspaal of bekende mobiele flits locaties komt. :)
Maar flits meldingen in tekst op deze widget lijkt me niet handig. Er is al zo weinig ruimte.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:12

Nakebod

Nope.

Kom net een redelijk handige applicatie tegen om files naar je telefoon te kopieren: Awesome Drop.

Installeer de client op je telefoon, op je PC ga je naar http://labs.dashwire.com. Vul de code in op je telefoon. En sleur en pleur de bestanden naar de website. Bestanden zijn daarna terug te vinden in /sdcard/drop/.
Andersom is het (nog?) niet mogelijk.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Nakebod schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 12:12:
Kom net een redelijk handige applicatie tegen om files naar je telefoon te kopieren: Awesome Drop.

Installeer de client op je telefoon, op je PC ga je naar http://labs.dashwire.com. Vul de code in op je telefoon. En sleur en pleur de bestanden naar de website. Bestanden zijn daarna terug te vinden in /sdcard/drop/.
Dan is dropbox misschien ook iets voor jou.

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-06 07:08
Flits Alert lijkt me een erg leuke tool, ik heb al zitten zoeken naar een app die waarschuwd bij flitsers. Een hele uitgebreide is Trapster, maar ben helaas nog niet in de mogelijkheid om hem te testen op mijn telefoon. Je kan er erg veel op instellen.
http://www.trapster.com/ nu moeten alleen meer mensen die gebruiken om het actief te houden, tenzij je de mobiele controles van bijvoorbeeld flitservice.nl mag afhalen. Hun tootlje is alleen maar geschik voor WM en komt uit 2007 geloof ik.

Als van zoiets een combi bestaat of kan komen ben ik best bereid er voor te betalen, bekeuringen zijn namelijk erg duur.

Anoniem: 8504

Weet iemand ook wat de status is van Text to Speech op android (2.x)... Ik heb nu een tijdje google navigation gebruikt, maar zou dit ook graag in het nederlands willen horen.. Daarnaast heeft mijn Samsung GS de mogelijkheid om tijdens het rijden SMS'jes voor te lezen, maar dat is nagenoeg onverstaanbaar met de Engelse TTS stemmen :X

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:13

Gonadan

Admin Foto & Video, Harde Waren, Consumentenelektronica
Ik ben op zoek naar een programmaatje wat je hardloop/fiets/sport activiteiten trackt maar welke je dan ook kunt vergelijken.

Een aantal apps heb ik al geprobeerd of onderzocht:
• Run Keeper
• My Tracks
• Cardio Trainer
• Endomondo
• Sportypal
• Runstar
• Buddy Runner

Uiteindelijk heb ik My Tracks gebruikt voor wandeltochten en dergelijke en Run Keeper voor de actievere zaken.
Het mooie van Run Keeper is dat je online veel betere informatie kunt zien, het nadeel is dat je niets kunt vergelijken.
De enige die dat lijkt te kunnen is Sportypal, die vergelijkt dan twee activiteiten, dat aantal zou ik ook liever hoger zien.
Run Keeper kan wel weer routes bijhouden waaraan je de activiteit kunt koppelen, dat is weer een voorteel ten opzichte van Sportypal.
Eigenlijk zoek ik een gratis app die beide kan en dan ook betere opties voor vergelijken heeft, heeft iemand wel eens zoiets gezien?

Intervalletjes enzo zijn wel leuk maar die vind je toch nergens gratis bij.
Dat kan wel met Workout Forge, gewoon piepjes door je muziek heen.

[Voor 7% gewijzigd door Gonadan op 25-06-2010 12:49]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Binnetie schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 12:35:
Flits Alert lijkt me een erg leuke tool, ik heb al zitten zoeken naar een app die waarschuwd bij flitsers. Een hele uitgebreide is Trapster, maar ben helaas nog niet in de mogelijkheid om hem te testen op mijn telefoon. Je kan er erg veel op instellen.
http://www.trapster.com/ nu moeten alleen meer mensen die gebruiken om het actief te houden, tenzij je de mobiele controles van bijvoorbeeld flitservice.nl mag afhalen. Hun tootlje is alleen maar geschik voor WM en komt uit 2007 geloof ik.

Als van zoiets een combi bestaat of kan komen ben ik best bereid er voor te betalen, bekeuringen zijn namelijk erg duur.
De mobiele controles mag je helaas niet van flitsservice.nl afhalen. (Weet ik uit ervaring) :)
Daarom gebruik ik een bestaande file met de locaties waar vaak mobiele flitsers staan.

• Binnetie
En de maker van laura.nl? Die haalt ook ergens zijn mobiele flitsers vandaan. Helaas geen notifcatie bij het naderen van een flitser.

• Saffie_time
  • Laatst online: 10:36

Saffie_time

Why use this? 42!

Gonadan schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 12:36:
Ik ben op zoek naar een programmaatje wat je hardloop/fiets/sport activiteiten trackt maar welke je dan ook kunt vergelijken.

Een aantal apps heb ik al geprobeerd of onderzocht:
• Run Keeper
• My Tracks
• Cardio Trainer
• Endomondo
• Sportypal
• Runstar
• Buddy Runner

Uiteindelijk heb ik My Tracks gebruikt voor wandeltochten en dergelijke en Run Keeper voor de actievere zaken.
Het mooie van Run Keeper is dat je online veel betere informatie kunt zien, het nadeel is dat je niets kunt vergelijken.
De enige die dat lijkt te kunnen is Sportypal, die vergelijkt dan twee activiteiten, dat aantal zou ik ook liever hoger zien.
Run Keeper kan wel weer routes bijhouden waaraan je de activiteit kunt koppelen, dat is weer een voorteel ten opzichte van Sportypal.
Eigenlijk zoek ik een gratis app die beide kan en dan ook betere opties voor vergelijken heeft, heeft iemand wel eens zoiets gezien?

Intervalletjes enzo zijn wel leuk maar die vind je toch nergens gratis bij.
Dat kan wel met Workout Forge, gewoon piepjes door je muziek heen.
Je geeft aan Endomondo gebruikt of onderzocht te hebben.
Welke functionaliteit mis jij hierin want als ik je post goed begrijp kan deze alles wat jij zou willen.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:12

Nakebod

Nope.

Balachmar schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 12:16:
[...]

Dan is dropbox misschien ook iets voor jou.
Denk idd dat dropbox wat beter is :P
Het "voordeel" van Awesome Drop is dat het werkt zonder account. Maar aan de andere kant, eenmaal een dropbox account en je geniet eigenlijk van veel meer voordelen.
Alleen nog even zoeken hoe dat syncen werkt, als je eens zonder internet zit dat je wel je files kan benaderen :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Binnetie schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 13:31:
En de maker van laura.nl? Die haalt ook ergens zijn mobiele flitsers vandaan. Helaas geen notifcatie bij het naderen van een flitser.
Dat had ik even niet zien aankomen... Was niet echt de website die ik verwachtte...
Die gaat over hele andere cams dan speedcams :)
Nakebod schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 13:35:
[...]
Denk idd dat dropbox wat beter is :P
Het "voordeel" van Awesome Drop is dat het werkt zonder account. Maar aan de andere kant, eenmaal een dropbox account en je geniet eigenlijk van veel meer voordelen.
Alleen nog even zoeken hoe dat syncen werkt, als je eens zonder internet zit dat je wel je files kan benaderen :P
Hij kopieert vanuit de cloud. Dus je kan offline overal bij, de wijzigingen worden daarna weer geΓΌpload.

[Voor 41% gewijzigd door Balachmar op 25-06-2010 13:49]

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-05 21:52
Binnetie schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 13:31:
Haha, zeker de verkeerde tekst onder je ctrl+v ;)

Let op: Al mijn reacties zijn relatief!

• Gonadan

Gonadan

Saffie_time schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 13:34:
Je geeft aan Endomondo gebruikt of onderzocht te hebben.
Welke functionaliteit mis jij hierin want als ik je post goed begrijp kan deze alles wat jij zou willen.
Vergelijking van workouts.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Binnetie
Haha nee, maar de aplicatie heette zo. Achteraf is dat natuurlijk een raar adres voor een flitspaal programma. De juiste url moet zijn: http://www.marcelv.net/De...spx?what=OneArticle&id=82

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Je kan toch zien waar je sneller/langzamer bent dan andere keren?
Of wil je een vergelijk gaan maken tussen skaten en hardlopen? Want het lijkt me nou niet echt logisch vergelijken.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• Gonadan

Gonadan

Saffie_time schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:08:
Je kan toch zien waar je sneller/langzamer bent dan andere keren?
Of wil je een vergelijk gaan maken tussen skaten en hardlopen? Want het lijkt me nou niet echt logisch vergelijken.
Nee dat zou nergens op slaan inderdaad.
Wat ik graag wil ik de grafieken over elkaar kunnen leggen, dan kan je goed zien wat de verschillen zijn.
Bijna alle apps staan alleen toe de gemiddelde snelheid/'pace' te vergelijken.

Een beetje zo'n idee.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Dit kan inderdaad niet nee. Je kan het wel van elke training afzonderlijk zien maar niet zo naast elkaar.
Ik heb ook nog geen app gezien die dat wel kan.

• Gonadan

Gonadan

Saffie_time schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:29:
Dit kan inderdaad niet nee. Je kan het wel van elke training afzonderlijk zien maar niet zo naast elkaar.
Ik heb ook nog geen app gezien die dat wel kan.
Sportypal, die stuur ik je net. :+
Alleen kan die het met maximaal twee workouts.
Ik denk dat ik daar maar genoegen mee moet nemen, het komt het dichtst bij wat ik wil.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:49
Anoniem: 8504 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 12:36:
Weet iemand ook wat de status is van Text to Speech op android (2.x)... Ik heb nu een tijdje google navigation gebruikt, maar zou dit ook graag in het nederlands willen horen.. Daarnaast heeft mijn Samsung GS de mogelijkheid om tijdens het rijden SMS'jes voor te lezen, maar dat is nagenoeg onverstaanbaar met de Engelse TTS stemmen :X
Ik weet niet hoe het zit met Samsung, maar op m'n HTC Desire (mits de display language ook op NL staat) heeft Google Nav een behoorlijk goede Nederlandse Text To Speech uitspraak :)

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

eymey schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:45:
[...]

Ik weet niet hoe het zit met Samsung, maar op m'n HTC Desire (mits de display language ook op NL staat) heeft Google Nav een behoorlijk goede Nederlandse Text To Speech uitspraak :)
Bij mij met Cyanogen 5.08 op de ADP1 (G1/DREAM) doet hij het ook perfect als ik de taalinstelling op Nederlands zet. (Beetje jammer, want systeem zou ik liever op Engels hebben, met sommige dingen in het Nederlands... Maar ach, ik vrees dat wij NLers daarin een beetje vreemd kunnen zijn)

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-05 09:50
Even weer een vraagie, ik hoop dat ik slecht gezocht heb...
De officiele Twitter-app was na enkele tijd gebruik aardig in ruimte gegroeid. Hij stond op 8MB inclusief data.

Is er iemand die weet hoe je die data kunt wissen? Ik heb tot op heden niks kunnen vinden.

Enige oplossing tot nu toe: app eraf gemikt en opnieuw geinstalleerd. Tadaa: 5MB extra app-ruimte. Voor mijn Desire die continu loopt te mekkeren dat ie vol is.... best veel.

Nog wat anders, sinds enkele dagen gebruiker van QuickDesk.
Werkt erg leuk. Zelf gebruik ik 'm in combinatie met LauncherPro en hij start op door lang op de zoekknop te drukken. Je kan dan bijvoorbeeld je APN, wifi en bluetooth widgets omzetten zonder dat je eerst terug naar je homescreen hoeft.

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

_Calvin schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:55:
Even weer een vraagie, ik hoop dat ik slecht gezocht heb...
De officiele Twitter-app was na enkele tijd gebruik aardig in ruimte gegroeid. Hij stond op 8MB inclusief data.

Is er iemand die weet hoe je die data kunt wissen? Ik heb tot op heden niks kunnen vinden.

Enige oplossing tot nu toe: app eraf gemikt en opnieuw geinstalleerd. Tadaa: 5MB extra app-ruimte. Voor mijn Desire die continu loopt te mekkeren dat ie vol is.... best veel.
Als je bij instelling --> toepassingen kiest voor toepassingen beheren
Krijg je een lijst met alle applicaties kies de gewenste applicatie (Twitter)
Dan kun je daar het cache geheugen leeg maken. Ik weet alleen niet of twitter daar gebruik van maakt.

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-05 09:50
Balachmar schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:12:
[...]

Als je bij instelling --> toepassingen kiest voor toepassingen beheren
Krijg je een lijst met alle applicaties kies de gewenste applicatie (Twitter)
Dan kun je daar het cache geheugen leeg maken. Ik weet alleen niet of twitter daar gebruik van maakt.
Da's precies de plek waar ik zag dat ie 5MB aan data gebruikt.
Helaas was de knop 'cache wissen' daar niet actief. (ik heb nu alweer 852KB aan 'Gegevens' zie ik nu, in 1 dag...grmpf)

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:29

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Ben op zoek naar een app om media (muziek) te streamen vanaf mn Diskstation. Na een aantal zoekpogingen kan ik niet echt een dlna compatibele player vinden, en ook niks dat kan streamen via internet. Misschien is het mogelijk om de Itunes server in de Diskstation aan te zetten en deze te gebruiken met een andere app voor android?
Van wat ik las was er wel een versie in de maak voor Android, maar nog geen nieuws hierover helaas.

-= Very annoying forum person =-

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:49
@master_viper: Ik neem aan dat je "Synology" bedoelt (de NAS oplossing) met Diskstation?

Ik heb idd ook gelezen dat een Android app in de maak is, maar iets zegt me dat we daar (pas) op z'n vroegst met de komende zomer-update mee te maken gaan krijgen. Maar het kan ook net zo goed zijn dat dit nog langer duurt.

Je bent iig niet de enige die hierop zit te wachten ;)

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:07

J-P

Syntax erro....

_Calvin schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:55:
Nog wat anders, sinds enkele dagen gebruiker van QuickDesk.
Werkt erg leuk. Zelf gebruik ik 'm in combinatie met LauncherPro en hij start op door lang op de zoekknop te drukken. Je kan dan bijvoorbeeld je APN, wifi en bluetooth widgets omzetten zonder dat je eerst terug naar je homescreen hoeft.
Wat een geweldig programma, ik had quick settings maar dit is nog veel beter, dank je wel man!!!

(ಠ_ಠ) ΒΏdoʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-06 22:47
Is er een handig programmaatje waarmee je thuis je muziekcollectie kunt streamen naar je Android phone?

De wijzen komen uit het Oosten!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
NoepZor schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 19:11:
Is er een handig programmaatje waarmee je thuis je muziekcollectie kunt streamen naar je Android phone?
Subsonic :D

• NoepZor
Die had ik gevonden inderdaad, kun je daar ook op folderstructuur bladeren door je muziek? Ik gebruik nu voor browser streaming Vibe streamer, welke de mapstructuur toont. Dit vind ik fijner werken dan dat alles automatisch wordt onderverdeeld en vervolgens 2/3e van de muziek onder "onbekend" zit ofzo.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
NoepZor schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 19:21:
Die had ik gevonden inderdaad, kun je daar ook op folderstructuur bladeren door je muziek? Ik gebruik nu voor browser streaming Vibe streamer, welke de mapstructuur toont. Dit vind ik fijner werken dan dat alles automatisch wordt onderverdeeld en vervolgens 2/3e van de muziek onder "onbekend" zit ofzo.
Je kan ook gewoon door je mappen heen bladeren :) Geen probleem!

• NoepZor
Ik heb de web interface al draaien, niet zo overzichtelijk als de vibe streamer, dus ik denk dat ik die blijf draaien voor de desktop. Nu even die android app installeren en kijken of het nog een beetje werkt :)

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-05 22:50

Chaos-Zero

Sega fan!

De laatste dagen valt mij op dat NewsRob Pro veel oude berichten binnenhaalt. De berichten zijn van ongeveer 1 tot 2 weken terug.
Erg vervelend dus. Heeft iemand hetzelfde probleem, of heeft iemand een oplossing?

PSN: MoodChange | Rise Against forum

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-04 09:58
TVU Player is nu te koop op Market!! Er is ook een lite versie!

Weet iemand een app waarmee ik kan synchroniseren met Intellysnc?

[Voor 35% gewijzigd door Tremio op 25-06-2010 23:55]

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-05 09:43
Nakebod schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 12:12:

Gebruik deze zelf Websharing
Kost 3 dollar (nog geen biertje :)) en is echt super. Via je pc over wifi je telefoon benaderen.

Je kan de gratis versie eens proberen.

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-05 09:43
Voor mensen regelmatigl met buitenland bellen: Rebtel
Tarieven zouden wat scherper kunnen, maar mooie interface en werkt met de standaard Android dialer.
Bij internationale nummers vraagt de app of je deze wilt bellen met Rebtel of niet. Deze vermeld dan meteen de gesprekskosten per minuut.

Tevens ook "gratis" bellen (alleen lokale gesprekskosten) van android naar android (of iphone) als deze de app ook hebben geΓ―nstalleerd.
En partij aan andere kant kan met een normale telefoon ook een lokaal nummer bellen welke verbinding maakt naar jou android en je een soort collect call hebt.

Heb er al wat mee gespeeld en wat credits gekocht en werkt fijn.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:56
Flash3d schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 01:25:
[...]

Gebruik deze zelf Websharing
Kost 3 dollar (nog geen biertje :)) en is echt super. Via je pc over wifi je telefoon benaderen.

Je kan de gratis versie eens proberen.
Ik weet niet waar jij je bier koopt, maar ik heb voor €3 wel een heel biertje hoor. Websharing is daarentegen wel een geweldige app. en de €3 meer dan waard ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Chaos-Zero schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 23:20:
De laatste dagen valt mij op dat NewsRob Pro veel oude berichten binnenhaalt. De berichten zijn van ongeveer 1 tot 2 weken terug.
Erg vervelend dus. Heeft iemand hetzelfde probleem, of heeft iemand een oplossing?
BlueRSS

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:57

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Iemand al een goed programma gevonden om je muziek mee te syncen? WMP werkt niet meer, DoubleTwist werkt... vaag en Motorola Media Link lijkt nu opeens geld te kosten...

• Sebazzz
Media Link: http://www.motorola.com/C...ia-Link-US-EN?localeId=33 en dan rechtsonderin: Free download.

Waarom werkt WMP niet, zet je hem op Windows Media Sync?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:57

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Hoe zit het nou eigenlijk met Swype? Wordt dat een market app? Of komt het alleen voorgeinstalleerd op toestellen?

• Sebazzz
Dat willen ze alleen meegeΓ―nstalleerd doen.

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-05 11:34
The_Double schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:03:
een tijdje terug was hier een discussie over swype, en dat hij geen nl ondersteunt. Maar nu dankzij de i9000 wel:
http://www.androidworld.i...ung-galaxy-s-per-android/
Ik heb sinds vandaag een HTC Desire en probeer met bovenstaande link Swype te installeren. Lijkt te werken want ik krijg melding dat Swype wordt geinstalleerd. Maar daarna vind ik hem nergens terug. Doe ik iets fout of kan het niet op een Desire met Android 2.1?

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-04 23:34
xburchartz schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 18:57:
[...]

Ik heb sinds vandaag een HTC Desire en probeer met bovenstaande link Swype te installeren. Lijkt te werken want ik krijg melding dat Swype wordt geinstalleerd. Maar daarna vind ik hem nergens terug. Doe ik iets fout of kan het niet op een Desire met Android 2.1?
Waar zoek je swype dan? Hij zou moeten staan bij 'taal en toetsenbord' oid in het instellingenmenu.
En je kunt 'm activeren door op een invoerveld wat langer te drukken.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-05 22:39
Is er ook een app waarmee je youtube filmpjes kan downloaden in .MP3?

• martincm
  • Laatst online: 31-12-2022

martincm

[Android 13!]

giganielsie schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 21:02:
Is er ook een app waarmee je youtube filmpjes kan downloaden in .MP3?
Yep, prog heet TubeDroid

Pixel 7 Pro-128GB-||-Galaxy Tab S8 Ultra-8GB/128GB-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-nVidia Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB/Touch-||

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-05 22:39
Heb je misschien een linkje?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
www.google.nl

Serieus, het is hier geen afhaalbalie voor apps. We verwachten dat je zelf op zoek gaat.

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-05 11:09
Is verwijderd op laste van google ;) (net als de youtubefunctionaliteit in de dolphinbrowser)

@RoD: Waarschijnlijk had hij dus wel gezocht.. (alleen dan enkel in de market) :+

[Voor 15% gewijzigd door Gersomvg op 26-06-2010 21:27]

Anoniem: 291270

Gersompie schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 21:26:
[...]

Is verwijderd op laste van google ;) (net als de youtubefunctionaliteit in de dolphinbrowser)

@RoD: Waarschijnlijk had hij dus wel gezocht.. (alleen dan enkel in de market) :+
Exactly. In de Market zijn (bijna) alle apps met: a) een functionaliteit gerelateerd aan het rippen van Youtube of b) een widget/dedicated app verwijderd door Google. Is geloof ik nog langsgekomen op T.net ook.

Betekend niet dat je 'zoektocht' stopt bij de Market uiteraard. :o

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-05 22:50

Chaos-Zero

Sega fan!

Kan deze ook syncen met Google Reader?

PSN: MoodChange | Rise Against forum

Anoniem: 310381

Werkt hier niet. Als ik me abonneer op de rss van dit topic, is het laatste bericht van 06-06-10. Of doe ik iets verkeerd?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Chaos-Zero schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 22:48:
[...]

Kan deze ook syncen met Google Reader?
Op die site staat toch:
- Google Reader import
:?

Want ik neem aan dat je alleen de subscripties wilt syncen?

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martincm
  • Laatst online: 31-12-2022

martincm

[Android 13!]

Anoniem: 291270 schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 21:40:
[...]

Exactly. In de Market zijn (bijna) alle apps met: a) een functionaliteit gerelateerd aan het rippen van Youtube of b) een widget/dedicated app verwijderd door Google. Is geloof ik nog langsgekomen op T.net ook.

Betekend niet dat je 'zoektocht' stopt bij de Market uiteraard. :o
Ben benieuwd of google dan ook de actie van remote deleten gaat toepassen haha. en idd dat n app niet in je market verschijnt betekent niet dat de apk ook spontaan verdwenen is. je hebt de naam, je kent de zoekmachines, go ahead. het aspect legaal/illegaal laat ik nu even in t midden, maar imho is het bezit van de prog absoluut toegestaan.

Pixel 7 Pro-128GB-||-Galaxy Tab S8 Ultra-8GB/128GB-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-nVidia Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB/Touch-||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xburchartz
  • Laatst online: 25-05 11:34
Hyp Hyper schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 19:10:
[...]

Waar zoek je swype dan? Hij zou moeten staan bij 'taal en toetsenbord' oid in het instellingenmenu.
En je kunt 'm activeren door op een invoerveld wat langer te drukken.
Vreemd, gisteren stond hij er niet bij maar vandaag wel... Thanks!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik bedacht me net iets dat misschien handig is om te weten voor alle mensen met Root-access.
Android mount verschillende delen van het bestandsysteem als aparte partities. In /system kan je normaalgesproken niet schrijven, maar in /data wel. Daar (in /data/app) staan ook de .apk's van de geΓ―nstalleerde programma's, terwijl de in de rom aanwezige programma's in /system/app staan. Als Android nou aangeeft dat er geen ruimte meer over is om dingen te installeren, kan je proberen om .apk's uit /data/app te verplaatsen naar /system/app. Het kan zijn dat je ze moet hernoemen, want bijvoorbeeld Google Maps staat als Maps.apk in /system/app, terwijl de update als com.google.android.apps.maps.apk in /data/app staat.

Ik heb het nog niet getest en moet nu weg, maar ik wilde het vast delen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sebazzz
Dat werkt wel hoor, maar je kan de applicatie dan niet zomaar updaten of verwijderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-05 14:23
Heeft hier trouwens iemand ervaring met de zogenaamde 'beveiligingsapps'? Ik heb nu Track&Protect geïnstalleerd, maar ik zag ook WaveSecure langskomen. Iemand die één van deze apps gebruikt/heeft gebruikt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-06 17:54
Anoniem: 8504 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 12:36:
De stem van Google Navigation is bij mij gewoon in het Nederlands hoor :P Wel Nexus One, maar goed zelfde Android (2.1-update1) natuurlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

shadownetwork schreef op zondag 27 juni 2010 @ 11:57:
Heeft hier trouwens iemand ervaring met de zogenaamde 'beveiligingsapps'? Ik heb nu Track&Protect geïnstalleerd, maar ik zag ook WaveSecure langskomen. Iemand die één van deze apps gebruikt/heeft gebruikt?
Heb Wavesecure in gebruik, echter nooit echt nodig gehad tot zover. Wat ik ervan getest heb werkt het wel vrij aardig in ieder geval.

[Signature]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Sebazzz schreef op zondag 27 juni 2010 @ 10:47:
Dat werkt wel hoor, maar je kan de applicatie dan niet zomaar updaten of verwijderen.
Waarom niet? Ik kon Google Maps ook updaten. Daarvan stond dus versie 4.2 in /system/app, en versie 4.3 in /data/app. Blijkbaar detecteert de Market wel dat er updates zijn, en update hij ook gewoon. De geupdate versie staat dan in /data/app. Ik denk dat hij de versie in /data/app pakt als ze er beide zijn, en als je bij de Market kiest voor 'updates verwijderen', verwijdert hij de versie in /data/app. Je houdt dan de versie in /system/app over, omdat die zogenaamd meegeleverd is in de rom. Als je dus een programma wil verwijderen die je zelf naar /system/app hebt verplaatst, zal je ook zelf de .apk uit /system/app moeten verwijderen.

Bovenstaande klinkt voor mij heel logisch, maar ik hoor het graag als iemand er anders over denkt of bronnen heeft waarom het niet zou kunnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sebazzz
gwystyl schreef op zondag 27 juni 2010 @ 14:49:
[...]
Bovenstaande klinkt voor mij heel logisch, maar ik hoor het graag als iemand er anders over denkt of bronnen heeft waarom het niet zou kunnen.
Dus wat heb je eraan als hij de nieuwe versie toch weer in /data/app zet? Je raakt toch weer de ruimte kwijt of je moet een shellscriptje maken dat om de zoveel tijd de applicaties echo'ed naar de /system/app map.

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Ik ben opzoek naar een app welke mij instaat stelt een schema op te zetten en dan automatisch een widget activeert. Ik wil bijvoorbeeld de widget "alles synchroniseren" om de 2 uur activeren. Ik kan in de market niets vinden wat ook maar enig sinds aan mijn wens voldoet :(

• Kohen
  • Nu online
Zijn er mensen die problemen hebben na de update van Android software?

Ik heb een Desire en kreeg zaterdag avond een update aangeboden.
Heb nu Firmwareversie 2.1-update1
Het lijkt wel alsof mijn telefoon een stuk vlugger leeg is .... :/

Meer mensen last hiervan?

• Sebazzz
2.1 heeft op sommige modellen een battery drain, ook op de Milestone. Maar dit is niet altijd zo, sinds ik me telefoon heb overgeklokt heb ik totaal geen battery drain meer. Het lijkt erop dat 2.1 af en toe buggy is.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dat hoort in het Desire-topic, Kohen. Maar je bent inderdaad niet de enige met dat probleem.

Zelfs met gebruik van Juice Defenderis het ding nu veel sneller leeg.

* Stukfruit heeft zijn hoop gevestigd op de froyo-update...

Dat zit wel Schnorr.

• Sebazzz
Juice-defender en allerlei batterijapplicaties maken het in mijn ervaring juist veel erger. Batteryleft is ook zo'n batterijvreter.

• krijn1985
  • Laatst online: 01-06 05:15
Ik kwam er dit weekend achter dat het gebruik van netcounter bij mij erg veel battery drain veroorzaakte. Zaterdag had ik netcounter er nog op in 13 uur ongeveer 75/80% van mijn batterij af. Gister zonder netcounter 36% in 13,5 uur. Maakte een groot verschil.

Ik vermoed eigenlijk dat de combi wifi + netcounter niet zo lekker is. Maar het kan ook zijn dat netcounter bij 3g ervoor zorgt dat batterij snel leeg gaat.

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:33

GurbY{nl}

GurbY{nl}

*foutje*

[Voor 98% gewijzigd door GurbY{nl} op 28-06-2010 08:25]

• vanstra
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-05 10:58
Sebazzz schreef op maandag 28 juni 2010 @ 07:39:
Juice-defender en allerlei batterijapplicaties maken het in mijn ervaring juist veel erger. Batteryleft is ook zo'n batterijvreter.
Welke ervaringen heb je dan ?
Op mijn Desire is door JuiceDefender de batterij juist een stuk beter geworden.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Sebazzz schreef op maandag 28 juni 2010 @ 07:39:
Voor de update hielp Juice Defender zeker wel, maar ik begin ondertussen inderdaad te twijfelen. Ik ga het maar eens een paar dagen zonder proberen...

Dat zit wel Schnorr.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-04 09:30

TheLunatic

Ouwe boxen.

krijn1985 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 08:06:
Ik kwam er dit weekend achter dat het gebruik van netcounter bij mij erg veel battery drain veroorzaakte. Zaterdag had ik netcounter er nog op in 13 uur ongeveer 75/80% van mijn batterij af. Gister zonder netcounter 36% in 13,5 uur. Maakte een groot verschil.

Ik vermoed eigenlijk dat de combi wifi + netcounter niet zo lekker is. Maar het kan ook zijn dat netcounter bij 3g ervoor zorgt dat batterij snel leeg gaat.
Da's natuurlijk geen degelijke test. Kan aan zoveel dingen liggen. Misschien was je zaterdag wel op een plek met slechter gsm/3g/umts ontvangst, of was je niet in de buurt van een wifi accesspoint en bleef je telefoon constant zoeken. Als je dan zondag betere ontvangst had en/of wel wifi had, dan is het logisch dat je batterij dan langer meegaat.

Mother, will they like this song?

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:34
krijn1985 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 08:06:

Same here. Afgelopen weekend NetCounter verwijderd en heb het idee dat mn batterij toch een stuk langer meegaat nu.

B.net

• Pimmetje651
  • Laatst online: 24-05 19:36
Weet er iemand hier een goede en gratis andriod RDP client ?

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-06 12:38
AndroidVNC ?

PVoutput

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 10:42

DizzyWeb

Ondertiteld

Ik denk dat die alleen VNC doet, geen RDP.

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Pimmetje651 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:10:
Weet er iemand hier een goede en gratis andriod RDP client ?
Xtralogic Remote Desktop

Nevermind niet gratis

[Voor 27% gewijzigd door RenaldoN op 28-06-2010 10:43]

• krijn1985
  • Laatst online: 01-06 05:15
TheLunatic schreef op maandag 28 juni 2010 @ 08:36:
[...]

Da's natuurlijk geen degelijke test. Kan aan zoveel dingen liggen. Misschien was je zaterdag wel op een plek met slechter gsm/3g/umts ontvangst, of was je niet in de buurt van een wifi accesspoint en bleef je telefoon constant zoeken. Als je dan zondag betere ontvangst had en/of wel wifi had, dan is het logisch dat je batterij dan langer meegaat.
Sorry voor het niet vermelden. Maar mijn locatie was precies het zelfde als zaterdag. Gewoon thuis met bereik van wifi punt (wat heel af en toe dus weg valt als ik mijn telefoon op zak heb en ik buiten op het balkon sta (tja er zit toch zo'n metertje of 30 tussen mijn kamer en het balkon).
Dus in dat opzicht is die variabele aardig gelijk gebleven.

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-06 14:14

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Weet iemand hoe ik m'n lanverbinding van m'n laptop kan sharen naar m'n android. Helaas kan ik van m'n wifi kaart geen access point maken, maar is dit ook mogelijk via USB of bluetooth? Alles op google gaat ervanuit dat je je internet verbinding van je android met je laptop wil sharen, maar heb hier geen wifi en 3g is ook belabberd. :(

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Anoniem: 323624

RenaldoNiels schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:40:
[...]

Xtralogic Remote Desktop

Nevermind niet gratis
Ik heb zelf op mijn telefoon Remote RDP Lite staan.
Link: http://www.androlib.com/a...oremote-rdpdemo-qjBz.aspx

Hij is gratis en doet wat hij moet doen, maar hij is niet echt goed te noemen imo :P De resolutie van de remote pc is echt vernaaid, waardoor je veel moet scrollen over je scherm.

• EricEric752
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:27
Stukfruit schreef op maandag 28 juni 2010 @ 08:32:
[...]
Voor de update hielp Juice Defender zeker wel, maar ik begin ondertussen inderdaad te twijfelen. Ik ga het maar eens een paar dagen zonder proberen...
Op mijn Legend heb ik Juice Defender er ook weer afgegooid. Ik had de complete betaalde versie. Mijn indruk is ook dat de batterij ZONDER Juice Defender langer mee gaat. Bovendien heb ik nu steeds direct internet als ik het nodig heb. Met Juice Defender, duurde het soms behoorlijk lang voordat ik verbinding had, omdat de verbinding dan meestal uit staat.

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-06 20:10
heb juice defender er ook af gegooid. Blokkeerde mijn APN altijd.

• Kohen
  • Nu online
Stukfruit schreef op maandag 28 juni 2010 @ 07:31:
Dat hoort in het Desire-topic, Kohen. Maar je bent inderdaad niet de enige met dat probleem.

Zelfs met gebruik van Juice Defenderis het ding nu veel sneller leeg.

* Stukfruit heeft zijn hoop gevestigd op de froyo-update...
Euh desire topic? dan moet ik ff zoeken .. thnx

• Pimmetje651
  • Laatst online: 24-05 19:36
Anoniem: 323624 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 11:54:
[...]

Ik heb zelf op mijn telefoon Remote RDP Lite staan.
Link: http://www.androlib.com/a...oremote-rdpdemo-qjBz.aspx
[afbeelding]

Hij is gratis en doet wat hij moet doen, maar hij is niet echt goed te noemen imo :P De resolutie van de remote pc is echt vernaaid, waardoor je veel moet scrollen over je scherm.
Heb deze idd al keer getest, maar echt vrolijk word ik er niet van.Werkt niet lekker

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee