Android Software & Discussie - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 115.667 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:27
Zijn er inmiddels opties om apps te kopen zonder credit card? Ik kwam ergens een nieuwsbericht uit april tegen dat PayPal aan een oplossing werkt, maar daar vind ik nog niks van terug op hun website. Alternatieven, anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 21:21
Wirecard.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:27
Bedankt voor de tip. Ga ik checken. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

breaky73 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:51:
[...]

Dit is ook wat ik zoek. Een applicatie om de wifi verbinding levend te houden!
(In ieder geval bij HTC-toestellen:)

Instellingen>Draadloos en netwerken>Wi-Fi-instellingen. Druk op MENU en en kies Geavanceerd. Daar kun je bij Wi-Fi-slaapbeleid kiezen voor "Nooit". :D

[ Voor 5% gewijzigd door GoTyce op 22-06-2010 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik wou het al een paar keer posten maar het kwam er steeds niet van maar nu is het dan toch zover.
Ik gebruik navigon als navigatie die zet telkens de GPS aan als ik hem gebruik (logisch) maar als ik het programma af sluit blijft de GPS aan staan. Verbruikt hij dan extra batterij? en is dit normaal?

Vind het een beetje vreemd dat hij aldoor blijft aan staan, maar als navigon op de achtergrond blijft draaien kan ik het me ook wel weer voorstellen. Hoe zit dat met android, als het programma op de achtergrond draait, wordt GPS dan ook actief gebruikt? waardoor mijn accu dus sneller leeg loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:56

J-P

Syntax erro....

Klein_Kipje schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:06:
weet er iemand een andere widget/app voor de sms-"lijst" , nu krijg ik dit

[afbeelding]

maar ik wil gewoon een gelijk een lijstje met mijn berichten,

Heb een aantal apps (zoals handcent) geprobeerd maar die geven alleen een snelkoppeling
Pure messenger widget kan dat.
Afbeeldingslocatie: http://www.androlib.com/appscreenmax/qmtF.u.cs.png
Heeft skin mogelijkheden en je kan kiezen tussen 4x1, 4x2, 4x3 en 4x4 widgets.
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=org.koxx.pure_messenger

Kan je tevens je mail/twitter en facebook items laten zien.
Je hebt 2 instellingen, waarvan 1 een lijst.

[ Voor 12% gewijzigd door J-P op 22-06-2010 01:14 ]

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Wirecard heb ik toevallig afgelopen week gedaan. Van de overgemaakte 20 euro is er bij mij maar 15 euro op de wirecard rekening gekomen. Daarvan weer een euro eraf voor wirecard dus ik houd 14 euro over. Heb Wirecard erover gemailed, ze leggen het probleem bij de bank...

Koop ik nu een app (wat perfect werkt) van bijvoorbeeld 1,20 rekent wirecard ook weer 2,20. HEEL erg onhandig vind ik dit, eerste en laatste keer dus, ik maak mijn 20 euro op (zullen zo'n 5 apps zijn). Geld gaat er op die manier echt snel doorheen, ik gebruik wel wat andere kanalen totdat Google een fatsoenlijke betalingsoptie aanbiedt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breaky73
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 05:43
Cloudje schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 00:15:
[...]

Instellingen>Draadloos en netwerken>Wi-Fi-instellingen. Druk op MENU en en kies Geavanceerd. Daar kun je bij Wi-Fi-slaapbeleid kiezen voor "Nooit". :D
Heb geen HTC toestel en ik heb de optie ook niet. Kan er alleen dingen instellen zoals een vast IP adres e.d. Mischien ligt het ook aan de android versie? Ik heb 1.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breaky73
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 05:43
gwystyl schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:57:
[...]

De makkelijkste manier is natuurlijk googlen op 'root <insert model telefoon>' of je model hier neerplempen. Voor mijn telefoon (Samsung Galaxy Spica) is het mogelijk om alleen een deel van je kernel aan te passen zodat je root access hebt. Ik weet niet hoe dat bij andere modellen zit, maar je hoeft dus niet per se al je data enz te verliezen om root access te kunnen krijgen.
Ik heb dus een i-Mobile IE 6010. Dit model word alleen in Z.O. Azie verkocht maar is ook ondere andere namen bekend. Inmiddels heb ik een Indonesische site gevonden die vertelt hoe je root access krijgt op dit model. Dit door een update te downloaden waar o.a. ook alle Google apps instaan. Alleen word mij niet duidelijk waar ik de benodigde systeem image kan downloaden.

Hier een linkje naar die site (vertaald met Google Translate)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:54

Sebazzz

3dp

Cloudje schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 00:15:
[...]

Bij de Motorola Milestone is dit ook, maar dit gaat niet op procesbasis en is dus gelijk permanent en dan gebruikt je mobiel over heel de dag veel stroom.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Laatst online: 21-09 21:21
disweb schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 01:47:
[...]

Wirecard heb ik toevallig afgelopen week gedaan. Van de overgemaakte 20 euro is er bij mij maar 15 euro op de wirecard rekening gekomen. Daarvan weer een euro eraf voor wirecard dus ik houd 14 euro over
Met Wirecard heb ik persoonlijk geen ervaring, ik zag het alleen al vaker terugkomen in topics. Het viel mij inderdaad net wel op dat het wel duur is bij kleine transacties omdat de kosten per transactie niet een percentage maar een euro zijn! Als het goed is heeft Morgion daadwerkelijk gekeken wat het is en of het wat is en voor zichzelf besloten of het voor het moment een optie is of niet.
Is Neteller misschien een optie? Het is in ieder geval goedkoper, maar ik weet niet of het gaat werken met de market.

[ Voor 33% gewijzigd door Dadona op 22-06-2010 08:12 ]

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Laatst online: 03-10 19:17
koekoek2003nl schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 00:18:
Ik wou het al een paar keer posten maar het kwam er steeds niet van maar nu is het dan toch zover.
Ik gebruik navigon als navigatie die zet telkens de GPS aan als ik hem gebruik (logisch) maar als ik het programma af sluit blijft de GPS aan staan. Verbruikt hij dan extra batterij? en is dit normaal?

Vind het een beetje vreemd dat hij aldoor blijft aan staan, maar als navigon op de achtergrond blijft draaien kan ik het me ook wel weer voorstellen. Hoe zit dat met android, als het programma op de achtergrond draait, wordt GPS dan ook actief gebruikt? waardoor mijn accu dus sneller leeg loopt?
Ik zat een tijdje terug met dezelfde vraag en ik ben het gewoon gaan bijhouden over een week of 2, een week lang de GPS dag en nacht aan, de andere week GPS uit. Het is mij niet opgevallen dat mijn batterij sneller leegging toen de GPS aanstond. Ik verbruikte beide weken zo'n 30% tot 40% accu op een dag. Iets over de 2 dagen haal ik dus, zowel met GPS aan als met GPS uit. Ik krijg de indruk dat GPS alleen energie verbruikt als je ook echt het icoontje in je notification bar ziet staan.

Zolang Navigon draait, of dat nu op de achtergrond is of niet, zal de GPS dus in werking blijven. Zodra je Navigon afschiet zal je GPS module in een soort van standby springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:46
:) ok dan, mooi om te lezen :). Dan hoef ik daar iig niet steeds op te letten :X

Nu alleen nog een tooltje/service die standaard ervoor zorgt dat de telefoon op GSM draait en dat APN (gprs, umts, hspa) pas aan gaat op het moment dat een app om data vraagt. Volgens mij moet er dan nog meer uit de batt. te slepen zijn :)

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

bsmpower schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:38:

ANTENNAS
[afbeelding]

Om te zien waar de telefoon masten staan. Bij 2G heb je meer resultaten dan wanneer je 3G aan hebt staan!
jammer dat 3g nog niet werkt, daar zou k wel wat aan hebben.
wel genig om te zien waar ze staan, vandeweek eens kijken of het ook echt klopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

*weg* GoT is geen helpdesk, dat mag je nou wel ns weten.

[ Voor 66% gewijzigd door RoD op 22-06-2010 10:48 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10
marcel-o schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:32:
[...]

jammer dat 3g nog niet werkt, daar zou k wel wat aan hebben.
wel genig om te zien waar ze staan, vandeweek eens kijken of het ook echt klopt :P
Bij mij in het dorp weet ik ze redelijk te staan, dus kan je vertellen dat het bij mij klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Huppol schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:27:
[...]

Bij mij in het dorp weet ik ze redelijk te staan, dus kan je vertellen dat het bij mij klopt.
kan het kloppen dat deze app pinpoint gebruikt om je locatie te bepalen?(met de masten)
GPS stond uit en hij zat er maar nét n straat naast

oh.. en even over Launcher pro.
Sence blijft steeds opstarten, dat zie ik dan bij toepassingen beheren.
Zo is t natuurlijk dubbelop.
Verder vind k t prima werken. daar was net een update van en werkt weer soepeler :)

[ Voor 26% gewijzigd door marcel-o op 22-06-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

*knip* Dit hoeft niet :>

Ik draai een MPD server, vanuit daar wordt muziek gestreamt. Die is aan te sturen via pmix, echter de stream zelf is niet te luisteren. Via de standaard muziek toepassing niet, via streamcast ook niet (die pakt geen ogg streams). Weet iemand een 3th party toepassing waarmee .ogg streams te luisteren zijn op een android telefoon? Google kom ik niet verder mee; allemaal mp3 streams .....

[ Voor 23% gewijzigd door RoD op 22-06-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:16:
AgingBooth is een programma voor de iphone. (kan je zien hoe er over zoveel jaar uitziet)
is er ook zoiets voor android besturingsysteem?
Volgens mij is HourFace: 3D Aging Photo wat jij zoekt........

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 11:59
UTwizard schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 08:23:
Zolang Navigon draait, of dat nu op de achtergrond is of niet, zal de GPS dus in werking blijven. Zodra je Navigon afschiet zal je GPS module in een soort van standby springen.
Ja klopt, GPS aan/uit in je settings is alleen maar een instelling om aan programma's aan te geven of ze de GPS mógen inschakelen, net zoals je kan aangeven of ze 3G of de accelerometer mógen gebruiken. En uiteraard kost 'alleen een instelling' geen energie. Bij WiFi zit dat wel iets anders, omdat ie nm. constant naar beschikbaar netwerk loopt te zoeken, en als die er dan niet zijn, draait de module voor niets. Is er wél WiFi verbinding, dan hoeft de data niet meer over 3G en bespaar je flink batterij (wifi module zo'n 50mW tegen 2-3W voor de 3G-antenne), maar als je van het accespoint wegloopt wel even uitzetten dus, of automatisch laten uitzetten met lokatie-instelling in bijv. Setting Profiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Mijn downloads in de Android Market blijven staan op 'Downloaden...'. Dit terwijl ik een goede Wi-Fi en/of 3G heb momenteel. Eigenlijk is mijn verbinding altijd wel goed. Internet/email/twitter/youtube doen het allemaal prima namelijk... Iemand tips?

Mijn telefoon is een Xperia X10 met Android 1.6

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peter_Aragorn in "Android Software & Discussie - Deel 6" ?

Is daar niet goed beantwoord, maar quote het dan even, zodat het geen nieuwe vraag lijkt..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Klopt, maar kreeg nog geen goed antwoord. Kan er zelf ook niks over vinden helaas, en het blijft maar voorkomen...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawkeye_nl1
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-01-2011
Hoi, sinds een paar weken heb ik nu ook een HTC Desire. Bevalt me uitstekend alleen ben ik niet zo een grootgebruiker die alle tools wil hebben.
Ik gebruik mijn telefoon echt voor de meest noodzakelijke doeleinden en zoek dan ook alleen tools waar je als gebruiker in het dagelijkse leven iets aan hebt.
Neem bvb de barcode scanner.

Ik zocht nu naar een boodschappenlijst waarbij je de barcode scanner kunt gebruiken voor je eigen boodschappenlijst. Weet iemand ook of dat er is?
Deze van de AH is uitsluitend op hun aanbiedingen gericht en geeft geen echte mogelijkheid om gescande artikelen op te slaan in een "database" waarna je de prijzen bij de verschillende winkels kunt vergelijken.

Als iemand zo iets weet, dan houd ik mij aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 03-10 16:41
Hoe zit het met de game reckless racing van pixelbite, die game staat al 3 weken "aangekondigd" en klaar voor de launch, alleen nog een protocolletje doorlopen.. Dat hoeft toch niet zo lang te duren lijkt me :S?

www.pixelbite.se

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
@hawkeye: zo'n barcode scanner app heeft natuurlijk alleen maar zin als er ook een database is waar al die producten in staan ;)

Het dichtste wat nog in de buurt komt is "rode pasta" (zoek in de market), Die kent de meeste merk producten op hun barcode, maar is dan met name erop gericht om bij die producten recept suggesties te zoeken.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
davidov2008 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:13:
[...]

Ja klopt, GPS aan/uit in je settings is alleen maar een instelling om aan programma's aan te geven of ze de GPS mógen inschakelen, net zoals je kan aangeven of ze 3G of de accelerometer mógen gebruiken. En uiteraard kost 'alleen een instelling' geen energie. Bij WiFi zit dat wel iets anders, omdat ie nm. constant naar beschikbaar netwerk loopt te zoeken, en als die er dan niet zijn, draait de module voor niets. Is er wél WiFi verbinding, dan hoeft de data niet meer over 3G en bespaar je flink batterij (wifi module zo'n 50mW tegen 2-3W voor de 3G-antenne), maar als je van het accespoint wegloopt wel even uitzetten dus, of automatisch laten uitzetten met lokatie-instelling in bijv. Setting Profiles.
Ok, jij zegt dat WiFi (mits je een goede verbinding hebt) dus minder 'duur' is dan 3g? Interesting :). Ik zie wel dat 3g netjes wordt uit gezet (en de telefoon naar GSM over schakelt) als hij WiFi verbinding heeft.

Ik blijf het echter jammer vinden dat er niet een stand is waarbij, net als bv. GPS, het aanzetten van 3g ook on demand gaat (bv.gewoon onderweg). Als ik de APN ("Mobiel") widget aan zet, dan houdt ie direct continu 3g verbinding in stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik zag net op de FP dat Tweakers een iPhone app heeft... maar waarom geen Android app? Weet iemand waarom, en of die misschien al onderweg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Zinu schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 13:49:
Ik zag net op de FP dat Tweakers een iPhone app heeft... maar waarom geen Android app? Weet iemand waarom, en of die misschien al onderweg is?
Als je het ook even zou lezen dan wist je het:
De iPhone-applicatie is de eerste mobiele applicatie van Tweakers.net. De keuze om als eerste met een iPhone-applicatie aan de slag te gaan, is gebaseerd op onze statistieken. Ten tijde van het besluit was meer dan de helft van al het mobiele sitebezoek afkomstig van een iPhone.

De laatste maanden is Android echter snel gegroeid. Daar waar in januari nog 13 procent van alle mobiele pageviews aan Android kon worden toegeschreven, is dat in mei opgelopen tot ruim 30 procent. We hebben daarom besloten ook een Android-applicatie te laten ontwikkelen. Wanneer deze beschikbaar zal zijn, is nog onbekend.

[ Voor 4% gewijzigd door Cadezo op 22-06-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:25
davidov2008 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:13:
[...]

Ja klopt, GPS aan/uit in je settings is alleen maar een instelling om aan programma's aan te geven of ze de GPS mógen inschakelen...
Huh...waar staat deze setting dan? (of bedoel je een setting binnen Navigon) Ik vind eigenlijk alleen binnen Menu > Locatie > GPS gebruiken...maar wanneer ik die aanvink, dan springt gps ook meteen aan...en setting uit is ook weer gps uit. Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je dan bijvoorbeeld even gaat surfen via Google en dat staat aangevinkt zal je zien dat GPS automatisch weer aanschiet om Google je locatie door te geven.. (notification bar) Heb je geen app open wat GPS nodig heeft en het vinkje staat toch aan, zie je ook niet dat het vinkje aanstaat (oftewel een GPS-icoontje in je notification bar)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawkeye_nl1
Het dichtste wat nog in de buurt komt is "rode pasta" (zoek in de market), Die kent de meeste merk producten op hun barcode, maar is dan met name erop gericht om bij die producten recept suggesties te zoeken.
Ik hoopte meer op een programma waarbij je misschien een database op je eigen pc kunt bijhouden.

Je scant producten in, slaat die op de telefoon op. Bij het synchroniseren worden de nieuwe producten toegevoegd aan de database op de pc inclusief de prijs en omschrijving.
Als je je boodschappenlijstje wilt samen stellen dan kan je dit op de pc doen. Wederom bij het synchroniseren naar je telefoon zetten en als je in de winkel bent dan scan je de producten die in de winkelwagen worden gedaan en worden zo gelijk afgestreept.
Tussendoor kan je gelijk zien hoeveel geld je kwijt bent.

Misschien is het zo zelfs mogelijk om door het programma te laten melden waar je welke boodschappen het goedkoopste haalt. Zo heb je als consument optimaal voordeel!

Maar goed, misschien bestaat een dergelijk programma nog niet? Misschien zelfs niet eens mogelijk. Zal eens kijken onder mijn oude kennissen of iemand nog steeds programeerd en/of het zou kunnen maken.

De scanner programma's zijn wel geinig hoor maar je kunt er in praktijk weinig mee. De prijzen die gevonden worden worden alleen online vergeleken en geven je dus geen echt voordeel.
De gescande barcodes kun je zelfs niet opslaan zodat je het later kan gebruiken.

Ach ja, als er geen gekkenb zijn zoals mij die dit soort vreemde wensen hebben dan zullen er ook geen gekken zijn die erop in gaan en het ontwikkelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Double schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:03:
een tijdje terug was hier een discussie over swype, en dat hij geen nl ondersteunt. Maar nu dankzij de i9000 wel:
http://www.androidworld.i...ung-galaxy-s-per-android/
Doordat Swype niet in het Nederlands was, heb ik SlideIT gebruikt. Na een full wipe heb ik dus weer de keuze. Heeft iemand voor en nadelen van beide toetsenborden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:49

TheVMaster

Moderator WOS
Hawkeye_nl1 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:27:
[...]

Ik hoopte meer op een programma waarbij je misschien een database op je eigen pc kunt bijhouden.

Je scant producten in, slaat die op de telefoon op. Bij het synchroniseren worden de nieuwe producten toegevoegd aan de database op de pc inclusief de prijs en omschrijving.
Als je je boodschappenlijstje wilt samen stellen dan kan je dit op de pc doen. Wederom bij het synchroniseren naar je telefoon zetten en als je in de winkel bent dan scan je de producten die in de winkelwagen worden gedaan en worden zo gelijk afgestreept.
Tussendoor kan je gelijk zien hoeveel geld je kwijt bent.

Misschien is het zo zelfs mogelijk om door het programma te laten melden waar je welke boodschappen het goedkoopste haalt. Zo heb je als consument optimaal voordeel!

Maar goed, misschien bestaat een dergelijk programma nog niet? Misschien zelfs niet eens mogelijk. Zal eens kijken onder mijn oude kennissen of iemand nog steeds programeerd en/of het zou kunnen maken.

De scanner programma's zijn wel geinig hoor maar je kunt er in praktijk weinig mee. De prijzen die gevonden worden worden alleen online vergeleken en geven je dus geen echt voordeel.
De gescande barcodes kun je zelfs niet opslaan zodat je het later kan gebruiken.

Ach ja, als er geen gekkenb zijn zoals mij die dit soort vreemde wensen hebben dan zullen er ook geen gekken zijn die erop in gaan en het ontwikkelen!
Die is er wel hoor...de App ToMarket kan dat volgens mij. Je hebt ook een Lite versie die gratis is btw.

Hierbij de QR codes:
ToMarket Lite
Afbeeldingslocatie: http://qrcode.kaywa.com/img.php?s=6&d=market%3A%2F%2Fdetails%3Fid%3Dcom.OliasSolutions.ToMarket

ToMarket (betaald)
Afbeeldingslocatie: http://qrcode.kaywa.com/img.php?s=6&d=market%3A%2F%2Fdetails%3Fid%3Dcom.OliasSolutions.ToMarketFull

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawkeye_nl1
TheVMaster,
bedankt. Dat is idd een tool wat ik bedoel.
Ik heb al gekeken of deze er ook is in € weergave of zelfs in het Nederlands maar dat is (nog) niet mogelijk.
Ik zal deze zeker eens gaan testen. Begin gewoon met de lite versie omdat die gratis is, bevalt hij me dan stap ik alsnog over op de betaalde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Ik heb zojuist de Slingplayer gedownload uit de market en zit heerlijk voetbal te kijken op mijn mobiel. Werkt uitstekend, de $29.99 zeker waard. Beeldkwaliteit prima, bediening intuitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

30 dollar voor een Android-programmatje?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Laatst online: 29-09 21:54

Balachmar

The truth is out there

Omdat er hier een aantal keer gevraagd werd naar een widget met file informatie. Heb ik deze de afgelopen weken in elkaar geknutseld.
Hij staat zojuist in de Market als File Widget.
In een oogopslag zie je de dichtst bijzijnde files.
Je kan mijn avatar scannen :)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:35

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:59:
[...]

Doordat Swype niet in het Nederlands was, heb ik SlideIT gebruikt. Na een full wipe heb ik dus weer de keuze. Heeft iemand voor en nadelen van beide toetsenborden?
Ik had aardig wat moeite met SlideIT, maar na een dagje Swype in het Nederlands ben ik wel verslingerd aan Swype. Die gokt vrij goed wat ik bedoel, terwijl ik bij SlideIT vaak dingen moest toevoegen. Het handigst is om het gewoon te proberen. SlideIT ken je nu, dus ik zou Swype proberen en kijken of die mee of tegenvalt (en dan hier melden wat het geworden is en waarom :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:25
CLB schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:09:
Als je dan bijvoorbeeld even gaat surfen via Google en dat staat aangevinkt zal je zien dat GPS automatisch weer aanschiet om Google je locatie door te geven.. (notification bar) Heb je geen app open wat GPS nodig heeft en het vinkje staat toch aan, zie je ook niet dat het vinkje aanstaat (oftewel een GPS-icoontje in je notification bar)
Top...ik heb 'm ;) Mooi en handig om te weten...altijd die vraag beanwoorden of de navigatie app gebruik mag maken van gps is natuurlijk nogal onhandig/omslachtig. Ik ga het eens zo proberen met gps altijd "aan"...zien of het nog de accuduur negatief beinvloedt (het schijnt van niet, maar toch ff in de gaten hoden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:57

LDVC

Let's get it over with

Google maps 4.3 is uit
Nieuw:
-Vriendsuggesties voor Latitude
-Informatie over vertrektijden van treinen na aanklikken station
-Verbeterde weergave van zoekopdrachten (o.i.d., heb het venster met nieuwe zaken al weggedrukt)

Toen ik overigens op station Eindhoven klikte kreeg ik geen treintijden te zien. Ook hebben de vriendsuggesties voor Latitude volgens mij niet per definitie latitude al geactiveerd (mss dat iemand hier meer duidelijkheid over kan geven). Ik krijg iig een hele lijst suggesties van contactpersonen, waarvan ik me van de meeste niet kan voorstellen dat ze latitude zouden hebben.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zinu schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 19:10:
30 dollar voor een Android-programmatje?!
Achja zijn wel meer dure Androidapps te vinden: TouchDown / Documents to Go / Navigatiezut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
LDVC schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:28:
Ook hebben de vriendsuggesties voor Latitude volgens mij niet per definitie latitude al geactiveerd (mss dat iemand hier meer duidelijkheid over kan geven). Ik krijg iig een hele lijst suggesties van contactpersonen, waarvan ik me van de meeste niet kan voorstellen dat ze latitude zouden hebben.
Klopt, ik kreeg ook gewoon een lijst met personen waarvan ik er van een paar zeker weet dat ze zich nooit op latitude hebben aangemeld. Voegt naar mijn idee dus niet zoveel toe, ik zie liever de mensen die wel latitude gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:58:
[...]

Ik had aardig wat moeite met SlideIT, maar na een dagje Swype in het Nederlands ben ik wel verslingerd aan Swype. Die gokt vrij goed wat ik bedoel, terwijl ik bij SlideIT vaak dingen moest toevoegen. Het handigst is om het gewoon te proberen. SlideIT ken je nu, dus ik zou Swype proberen en kijken of die mee of tegenvalt (en dan hier melden wat het geworden is en waarom :))
Ja oké, ik probeer Swype wel even ;-)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2010 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

CLB schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:29:
[...]

Achja zijn wel meer dure Androidapps te vinden: TouchDown / Documents to Go / Navigatiezut...
Ja en daarbij is de Slingplayer client sowieso duur, omdat het in principe een los software pakket is waarbij de server "gratis" is (zit natuurlijk in de hardware) voor de mobile devices, dat was in de tijd met WinMo en Symbian only ook al. Ben allang blij dat ze uberhaupt de ontwikkeling door hebben gezet, zowel voor iPhone als (nu ook) voor Android. Een van de beste hardware, de Slingbox, ooit gemaakt imho.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:18
er is een nieuwe update uit van handcent. ik denk dat het voordien niet werkte met handcent, maar nu zou de LED wel werken op de desire. Ik heb een blauw LED ingesteld en hij doet het :) Is wel knap dat blauw lichtje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:03
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:59:
[...]

Ik heb de swype beta maar daar zit geen nl optie bij hoor. Kan je nl paket ergens los krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om een 'social media button' of gadget toe te voegen als widget in je homescreen door middel van een iframe code te embedden? Ik kan er niets over vinden.

Als dat niet kan, is het dan mogelijk een bepaalde web pagina standaard als widget te tonen (heb het dus niet over een shortcut), die om de zoveel tijd, of op commando ververst wordt/kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:23
Crazyanz schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 01:21:
[...]

Ik heb de swype beta maar daar zit geen nl optie bij hoor. Kan je nl paket ergens los krijgen?
Misschien moet je even teruglezen. Er wordt een versie aangekaart die wel NL ondersteunt.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes_
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-11-2024
mastair schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 07:45:
[...]

Misschien moet je even teruglezen. Er wordt een versie aangekaart die wel NL ondersteunt.
Iemand die deze even kan uploaden naar non-rapidshare mirror ? Rapidshare wordt hier geblokkeerd op kot en ik vind niet direct een andere link. Het is dus voor de hero (HVGA dus). Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Hannes_ schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:11:
[...]

Iemand die deze even kan uploaden naar non-rapidshare mirror ? Rapidshare wordt hier geblokkeerd op kot en ik vind niet direct een andere link. Het is dus voor de hero (HVGA dus). Alvast bedankt!
MediaFire linkje: http://www.mediafire.com/?zcoq2nkzyyi

Als je hem aan de praat krijgt op je Hero, zou je me kunnen vertellen hoe? Op mijn Hero lukt het namelijk niet. (Officiele 1.5 met pre-update) Installeren lukt prima, maar dan zou je hem bij je Input Method moeten selecteren en dat lukt me niet (weet wel dat ik lang op het invoerveld moet drukken, maar dan krijg ik alleen Plakken en Alles Selecteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes_
Sagaris schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:32:
[...]

MediaFire linkje: http://www.mediafire.com/?zcoq2nkzyyi

Als je hem aan de praat krijgt op je Hero, zou je me kunnen vertellen hoe? Op mijn Hero lukt het namelijk niet. (Officiele 1.5 met pre-update) Installeren lukt prima, maar dan zou je hem bij je Input Method moeten selecteren en dat lukt me niet (weet wel dat ik lang op het invoerveld moet drukken, maar dan krijg ik alleen Plakken en Alles Selecteren).
Ik download hem straks. Ik gop erop dat je bij instellingen - taal en toetsenbord - eerst nog swype moet aanvinken. En dan kun je ook 'swype' selecteren bij invoermethode. Ik had jouw probleem ook vroeger met htc_ime mod, maar sinds ik dat aanvinkte lukte het me wel. Hopelijk werkt dit :)
Bedankt voor de link alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Hannes_ schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:45:
[...]

Ik download hem straks. Ik gop erop dat je bij instellingen - taal en toetsenbord - eerst nog swype moet aanvinken. En dan kun je ook 'swype' selecteren bij invoermethode. Ik had jouw probleem ook vroeger met htc_ime mod, maar sinds ik dat aanvinkte lukte het me wel. Hopelijk werkt dit :)
Bedankt voor de link alvast.
En jij bedankt voor dat. ;) Dat was het inderdaad. Het grappige is dat ik dat probleem ook vroeger had met de htc_ime mod, toen ik nog SenseHero draaide. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes_
Sagaris schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:56:
[...]

En jij bedankt voor dat. ;) Dat was het inderdaad. Het grappige is dat ik dat probleem ook vroeger had met de htc_ime mod, toen ik nog SenseHero draaide. :P
No problem. :) Hm, any chance op een megaupload linkje misschien ? Mediafire werkt ook niet :s
EDIT: Mediafire werkt terug :) Bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door Hannes_ op 23-06-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 10:21
Balachmar schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:55:
Omdat er hier een aantal keer gevraagd werd naar een widget met file informatie. Heb ik deze de afgelopen weken in elkaar geknutseld.
Dat ziet er leuk uit. Heb de screenshots bekeken... eerst nog even doorsparen.
Mag ik vragen waar je de fileoverzichten weghaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 03-10 16:41
eeeh die swype werkt hiet niet, op mijn desire ivm resolutie, kan iemand swype met nederlands woordenboek voor de desire posten :D?

Edit: grapje, ogen geopend ^^

[ Voor 11% gewijzigd door swoutr op 23-06-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Balachmar schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:55:
Lijkt me handig, ik heb hem net gekocht, maar toch een vraagje: waarop wordt 'dichts bijzijnde files' gebaseerd? Ik ben momenteel in Groningen maar ik zie files op de A12 en A10. Het zou mooi zijn als ik een bepaalde range zou kunnen instellen.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

P_de_B schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:22:
[...]

Lijkt me handig, ik heb hem net gekocht, maar toch een vraagje: waarop wordt 'dichts bijzijnde files' gebaseerd? Ik ben momenteel in Groningen maar ik zie files op de A12 en A10. Het zou mooi zijn als ik een bepaalde range zou kunnen instellen.
Hij pakt niet echt een range. Gewoon de dichtst bijzijnde die hij kwijt kan in de widget.
Als locatie van de telefoon gebruik ik de laatst bekende locatie. Zouden er andere files dichter bij jou in de buurt moeten zijn op dat moment? Anders moet ik dit misschien aanpassen en even echt om een locatie vragen.
Binnetie schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:15:
[...]

Dat ziet er leuk uit. Heb de screenshots bekeken... eerst nog even doorsparen.
Mag ik vragen waar je de fileoverzichten weghaald?
Die haal ik bij de anwb vandaan.

Feedback is altijd welkom!

[ Voor 5% gewijzigd door Balachmar op 23-06-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Balachmar schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:41:
[...]
Die haal ik bij de anwb vandaan.
Alle inhoud op de ANWB website is beschermd tegen ongeoorloofd hergebruik door derden ingevolge de Wet op het Auteursrecht. Dit geldt voor tekst, foto’s, grafische voorstellingen (grafieken e.d.), cartografisch materiaal (Routeplanner, Verkeersinformatie e.d.) en gegevens uit databases. Ook de vormgeving van de website valt onder de bescherming van het Auteursrecht. Overname van delen van de inhoud van de ANWB-site is uitsluitend toegestaan na voorafgaande schriftelijke toestemming van de ANWB.
Je weet dat dit niet mag? ;)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Mmm, daar had ik serieus nog naar gezocht maar niet gevonden.
Ik zal ze wel even mailen nog. Tot die tijd weer even uit de Market gehaald.
Domme ik, had niet door dat de popup blokker de copyright info blokkeerde...
@P_de_B maakt voor de werking van jouw widget niet uit, maar is wel zo netjes :)
Als de ANWB niet wil, dan zou je misschien wel eens de enige kunnen zijn met deze widget :)
Anders heb ik goede hoop op fileindex.nl :) (moet ik wel even mijn regexp aanpassen :) )

[ Voor 46% gewijzigd door Balachmar op 23-06-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Laatst online: 27-06 09:39
Swype keyboard is echt super! Maak haast geen fouten meer nu, bovendien een stukje sneller maar verwacht dat ik nog veel sneller kan straks. Iemand al door hoe je nou precies een vraagteken swypt? Ik snap niet helemaal wat ze bedoelen in die lessons. Dat geldt trouwens ook voor komma's en punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Android 2.2 AOSP!?!?! _/-\o_ O+

Vanaf nu dus officieel de froyo source te downloaden!

[ Voor 47% gewijzigd door TripleQ op 23-06-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleQ schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:30:
Android 2.2 AOSP!?!?! _/-\o_ O+

Vanaf nu dus officieel de froyo source te downloaden!
Waar ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
source.android.com lijkt mij :)

En mijn bron? Twitter

http://twitter.com/#search?q=asop

[edit]
En nu ook officieel aangekondigd door Google zelf bij de presentatie van de nieuwe motorola X

http://www.engadget.com/2...t/?sort=newest&refresh=60

[ Voor 53% gewijzigd door TripleQ op 23-06-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

En dan zeggen sommige mensen nog dat de iphone vernieuwend is...
dlna is toch eigenlijk best gaaf op je telefoon... Vooral gecombineerd met hdmi output...
Misschien doe ik dan maar geen nexus one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Balachmar schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:56:
En dan zeggen sommige mensen nog dat de iphone vernieuwend is...
dlna is toch eigenlijk best gaaf op je telefoon... Vooral gecombineerd met hdmi output...
Misschien doe ik dan maar geen nexus one...
DLNA op Android ? Heb ik iets gemist? :/

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
DennusB schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:58:
[...]

DLNA op Android ? Heb ik iets gemist? :/
Ja... :>
Check me linkje hier iets boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
TripleQ schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:00:
[...]

Ja... :>
Check me linkje hier iets boven
Dit linkje : http://www.engadget.com/2...t/?sort=newest&refresh=60 ?
Want daar staat niks over DNLA als ik het goed zie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
DennusB schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:03:
[...]

Jawel toch..
1:33PM Video's over, and Sanjay's talking about the eight megapixel HD camera. "It's really important that you can display this content over HDMI and DLNA... the camera is second to none."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
http://developer.android.com/sdk/android-2.2.html
zo te zien is de source code vrijgegeven door google

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:31

13art

Moderator Mobile
Meer mensen hier waarbij het weer niet te zien is bij Beautiful Home Widget???

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Nee, gaat prima hier.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hmmm was ik er maar van af gebleven.
Hij deed het wel. Ik refresh hem en.....hij verdween.
Maar ik denk dat hij geen verbinding heeft met de server.
Aangezien er ook N/A in mijn widget staat.
Dus verwacht wel dat het goed komt.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij doet het weer plaatje t ook niet dit komt waarschijnlijk door dat de google weather service je locatie niet kent.. volgens de developer..

Edit: maar zodra je geolocation uit zet en je bijv. Amsterdam als backup locatie opgeeft doet BW het wel weer

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

DennusB schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:03:
[...]

Wat een ontzettende K*T site die +- elke 2 minuten opnieuw refreshed waardoor je weer bovenaan de pagina zit te loeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:09
Je kan op die site gelukkig wel auto refresh on/off zetten ;)

mij benieuwen of we veel concurrentie krijgen van ios4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 23:28:
[...]

Wat een ontzettende K*T site die +- elke 2 minuten opnieuw refreshed waardoor je weer bovenaan de pagina zit te loeren.
Kijk eens iets beter. In de link staat "&refresh=60", dus logisch dat hij refresht. Op de site staat zelfs ook nog een optie om die auto refresh uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Nu online
http://www.freecoder.org/...yer_0.2.8_Beta_v6_vfp.apk

Een nieuwe versie van RockPlayer, die ook werkt op de HTC Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 23:51:
[...]

Kijk eens iets beter. In de link staat "&refresh=60", dus logisch dat hij refresht. Op de site staat zelfs ook nog een optie om die auto refresh uit te zetten.
Ah i see. Thx vond het al zo vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 21:13
van #cyanogen:

CM6 targets: Nexus One, Droid, Dream, Magic, Desire, Evo, Slide :-)

CM6 = Cyanogenmod based on Froyo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Balachmar schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:47:
[...]

Mmm, daar had ik serieus nog naar gezocht maar niet gevonden.
Ik zal ze wel even mailen nog. Tot die tijd weer even uit de Market gehaald.
Domme ik, had niet door dat de popup blokker de copyright info blokkeerde...
@P_de_B maakt voor de werking van jouw widget niet uit, maar is wel zo netjes :)
Als de ANWB niet wil, dan zou je misschien wel eens de enige kunnen zijn met deze widget :)
Anders heb ik goede hoop op fileindex.nl :) (moet ik wel even mijn regexp aanpassen :) )
Oei, misschien kan ik hem later nog verkopen als je een beroemde ontwikkelaar bent geworden :P

De locatie is misschien wel aardig om toe te voegen, bijvoorbeeld de files gesorteerd op afstand vanaf de huidige locatie. Daarnaast zou ik het mooi vinden om te kunnen scrollen zodat je als je een lange rit hebt ook files kunt zien die nu te ver van je locatie zitten maar waar je later wel langs rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

P_de_B schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:02:
[...]

Oei, misschien kan ik hem later nog verkopen als je een beroemde ontwikkelaar bent geworden :P

De locatie is misschien wel aardig om toe te voegen, bijvoorbeeld de files gesorteerd op afstand vanaf de huidige locatie. Daarnaast zou ik het mooi vinden om te kunnen scrollen zodat je als je een lange rit hebt ook files kunt zien die nu te ver van je locatie zitten maar waar je later wel langs rijdt.
Tja, dat scrollen is dus juist niet mogelijk in een widget. :)
Anders had ik ze misschien niet eens op afstand gesorteerd.
Maar ze zijn juist al gesorteerd op afstand van je huidige locatie. (Of in ieder geval de laatst bekende locatie in het Android systeem)
Ook is het weergeven van de locatie weer 1 filemelding minder. Dan zou je dus nog maar 4 filemeldingen zien...
Wat ik waarschijnlijk wel nog ga doen is een database(je) (databeestje :+ ) met daarin de locaties van de knooppunten zodra ik die eens opgevraagd heb. Dan hoeft ie daarvoor niet telkens opnieuw de locatie te vragen. Dit zal de tijd dat de 3G verbinding gebruikt wordt verminderen, en zo minder accu vreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Ok, duidelijk.

Als ik nu kijk op mijn widget zie ik nog een file op de A28, terwijl die op anwb.nl er niet meer bij staat. Hoe vaak wordt er een refresh gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:28
Balachmar schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:15:
Tja, dat scrollen is dus juist niet mogelijk in een widget. :)
Met de nieuwere ADW en LauncherPro launchers wel trouwens ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Met Android Agenda Widget lukt het niet lijkt het :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sebazzz schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:27:
Met Android Agenda Widget lukt het niet lijkt het :/
Neen de widgets moeten er ook voor zijn aangepast ;) De Pure Messenger widget doet het bijvoorbeeld prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

P_de_B schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:18:
Ok, duidelijk.

Als ik nu kijk op mijn widget zie ik nog een file op de A28, terwijl die op anwb.nl er niet meer bij staat. Hoe vaak wordt er een refresh gedaan?
15 minuten
Brad Pitt schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:23:
[...]

Met de nieuwere ADW en LauncherPro launchers wel trouwens ;)
Tja, maar ik hou me liever aan de Android standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Balachmar schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:35:
[...]

Tja, maar ik hou me liever aan de Android standaard.
Hoe bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dat het met de reguliere Android Launcher(s) gewoon werkt, neem ik aan :)

Al kan het natuurlijk geen kwaad als het *ook* gewoon scrollable zou werken op genoemde optionele Launchers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Brad Pitt schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:39:
[...]

Dat het met de reguliere Android Launcher(s) gewoon werkt, neem ik aan :)
Ik miste een post, dus wat context :) Het lijkt me wel mogelijk om het hybride te bouwen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sebazzz schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:42:
Het lijkt me wel mogelijk om het hybride te bouwen misschien?
Uiteraard, dit is ook het geval met de Pure Messenger widget he... Scrollt niet op stock Launcher maar wel op ADW en LauncherPro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 23:05
Het viel me net weer op dat Android apps vaak gratis zijn, waar integen je moet betalen voor iPhone apps. Neem bijvoorbeeld Anki, de flashcard manager. Gratis Android app... en je moet betalen voor de iPhone versie. Hetzelfde met andere iPhone apps; niets is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Nu online
Bij Android is die tendens imo al een tijdje omgeslagen hoor, veel must-have apps zijn tegenwoordig ook betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
MarcoC schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:48:
Bij Android is die tendens imo al een tijdje omgeslagen hoor, veel must-have apps zijn tegenwoordig ook betaald.
En vaak zijn er dan wel gratis vervangers van, die soms nog 10x beter zijn ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

himlims_ schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:59:
[mbr]*knip* Dit hoeft niet :> [/]

Ik draai een MPD server, vanuit daar wordt muziek gestreamt. Die is aan te sturen via pmix, echter de stream zelf is niet te luisteren. Via de standaard muziek toepassing niet, via streamcast ook niet (die pakt geen ogg streams). Weet iemand een 3th party toepassing waarmee .ogg streams te luisteren zijn op een android telefoon? Google kom ik niet verder mee; allemaal mp3 streams .....
iemand tips/suggesties?? Ik kan gewoon inet geloven dat er geen applicatie is om een ogg stream te beluisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Voor de eerste die op dit bericht reageert met een quote van dit bericht heb ik een WaveSecure licentie van 1 jaar. Gewonnen op www.villainrom.cou.uk in een Homescreencontest.

Degene die wint krijgt via DM of E-mail de licentie code van mij (Zorg dus dat je DM aanstaat of dat je e-mail adres zichtbaar is!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:16

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

himlims_ schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:53:
[...]
iemand tips/suggesties?? Ik kan gewoon inet geloven dat er geen applicatie is om een ogg stream te beluisteren
Probeer anders eens Subsonic Music Streamer, die claimt het wel te kunnen. Ik heb het zelf niet geprobeerd, dus probeer het eens, zou ik zeggen :)
Stream and download music from your home computer to your Android phone.

All your music - anywhere, anytime! Never sync again.

Supports most audio formats, including mp3, ogg, aac, flac and wma.

Learn more on subsonic.org

Fully functional trial.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-10 09:43
Ik gebruik al jaren telefoons met Windows Mobile, maar zit er nu toch sterk over te denken over te stappen naar de HTC legend. Ik wel de volgende bedenkingen:

- kan je met Outlook je agenda en contacten, 'out of the box' synchroniseren?
- is Windows live mail makkelijk in te stellen?
- is Copilot een goed alternatief voor Tomtom, of is dit niet vergelijkbaar?

En als laatste: mis je (belangrijke) functionaliteit als je geen Gmail account hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
buddow schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:25:
Ik gebruik al jaren telefoons met Windows Mobile, maar zit er nu toch sterk over te denken over te stappen naar de HTC legend. Ik wel de volgende bedenkingen:

- kan je met Outlook je agenda en contacten, 'out of the box' synchroniseren?
- is Windows live mail makkelijk in te stellen?
- is Copilot een goed alternatief voor Tomtom, of is dit niet vergelijkbaar?

En als laatste: mis je (belangrijke) functionaliteit als je geen Gmail account hebt?
Windows live mail is makkelijk in te stellen.
pop3.live.com
SSL Poort 995
smtp.live.com
TLS Poort 587 (althans, bij mij op T-Mobile netwerk wel).
Bij gebruikersnaam het volledige xx@live.nl emailadres invullen!

Voor wat betreft outlook/copilot geen ervaring. Wel met Sygic Mobile Maps 10, aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AgoNitE schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:22:
Voor de eerste die op dit bericht reageert met een quote van dit bericht heb ik een WaveSecure licentie van 1 jaar. Gewonnen op www.villainrom.cou.uk in een Homescreencontest.

Degene die wint krijgt via DM of E-mail de licentie code van mij (Zorg dus dat je DM aanstaat of dat je e-mail adres zichtbaar is!).
Die is makkelijk.
Maar dat bedoelde je niet :P
janvanduschoten was me net voor.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.