Android Software & Discussie - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 115.648 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

FabianNL schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:23:
[...]

Je Nexus kan je toch updaten naar 2.2 en vervolgens de originele versie op zetten? Lijkt me een veel betere oplossing!

De HTC Desire en de HTC Legend hebben sowieso Flash Lite erop staan, verder weet ik het niet.
Dat is inderdaad een veel betere oplossing, ware het niet dat ik pas met de upgrade wacht naar Froyo als er een oplossing is voor het ingebouwde apps2sd verhaal (dus niet de optie van 2.2), ik wil de ingepaste versie in de Cyanogenmod (op basis van de ext partitie) blijven gebruiken, zodoende

Tenzij het natuurlijk mogelijk wordt gemaakt in de mod te verschuiven van de ext naar de ingebouwde sd functie voor apps

[ Voor 8% gewijzigd door martincm op 18-06-2010 17:07 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Wanneer ik een app uit de market wil halen op mijn X10 blijft het volgende staan:

'Downloaden...'

Maar dit gebeurt niet. Zowel op 3G als op Wi-Fi niet... Toevallig kwam er net wel ééntje doorheen, maar nu blijft hij weer hangen... Iemand enig idee hoe het kan komen? Vanmiddag werkte het nog wel perfect namelijk...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:00:
Wanneer ik een app uit de market wil halen op mijn X10 blijft het volgende staan:

'Downloaden...'

Maar dit gebeurt niet. Zowel op 3G als op Wi-Fi niet... Toevallig kwam er net wel ééntje doorheen, maar nu blijft hij weer hangen... Iemand enig idee hoe het kan komen? Vanmiddag werkte het nog wel perfect namelijk...
Vast al gedaan, maar voor de zekerheid: telefoon al eens herstart?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Al gedaan inderdaad ;)

Kan het misschien komen doordat het druk is op de markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of een hele slechte verbinding met het netwerk =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
CLB schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:53:
Of een hele slechte verbinding met het netwerk =)
Speedtest gedaan... 10 mb met Wi-Fi en 1,5 mb met 3G. Daar ligt het dus niet aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:36

Nakebod

Nope.

Heb dat soms ook, geen idee waar dat aan ligt. Nu moet ik wel zeggen dat ik dit naar mijn idee vaker op mijn Diamond met onofficiële XDAndroid build heb, dan op mijn Desire.
Soms helpt het om eventuele Market downloads te stoppen, en opnieuw de download aanzetten. Andere keren kan het minuten lang duren voor hij echt begint.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Oke, lost zich vanzelf wel op dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 21:09:
Oke, lost zich vanzelf wel op dan :)
Zit het geheugen niet vol? Dan staat mijn telefoon ook zo tijden op Downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 08:26
ParaNoiMia schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:29:
[...]

Ik trek met pop 3 mailaccounts in mijn gmail en luttele seconden nadat ik de mail verstuurd heb naar 1 van de 3 adressen zijn ze door gmail binnengetrokken. Dus dat er maar 1x per uur een check wordt gedaan is grote onzin, ik meen ergens gelezen te hebben hoe meer mail er doorheen gaat, des te vaker wordt het ook gepopped. Het werkt bij mij dus als een speer.

(ik zou even in de logs van mijn eigen mailserver kunnen spieken hoe vaak gmail de mail ophaalt)
vreemd , ik kijk wanneer ik mijn mail krijg op een van de twee pop adressen en dan wanneer ik ze op mijn desire binnen krijg, daar zat soms 3 kwartier tussen.

Ik doe het nu weer op de "oude"manier, gewoon de pop adressen op de desire

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Bij gmail is de interval idd dynamisch....bij mij kan het ook duren van 1 uur tot instant...
Ligt aan de frequentie dat er mail binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
Gmail is bij mij altijd instant, ik krijg elke dag wel een stuk of 10 mailtjes en ik zit een groot deel van de tijd achter de laptop/pc, dan verschijnt in de Firefox tab "Postvak IN (1)" tegelijkertijd met de notificatie van m'n telefoon:P Alleen de Nieuws en Weer app heeft kuren met synchroniseren bij mij, sinds deze week. Het kiest @random nieuwsthema's en bepaald zelf wanneer het vernieuwd, soms om de dag ipv een half uur... En ik heb al meer mensen gehoord die hier last van hebben in het N1 topic./

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Weet iemand of er al een app is om de telefoon via WiFi als webcam te gebruiken op de PC? en niet zoiets als Qik dat je altijd jouw stream ook als video op een webserver deelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit hoort niet in dit topic ;)

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 19-06-2010 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
n00bs schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 23:25:
Weet iemand of er al een app is om de telefoon via WiFi als webcam te gebruiken op de PC? en niet zoiets als Qik dat je altijd jouw stream ook als video op een webserver deelt...
Hier hebben ze het er wel over. In de market staat ook het een en ander en anders misschien nog via Google?

[ Voor 10% gewijzigd door Room42 op 19-06-2010 06:47 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier kan mij vast wel helpen! Ik heb gister de HTC Desire aangeschaft en had me hier op het forum al een beetje ingelezen over de apps die ik wilde hebben. Maar nu snap ik geen reet van Handcent sms
Is dat volledig gratis ongeacht naar wie je smst? (dus ook al heeft diegene geen android telefoon met t programmaatje?) Als ik een smsje ontvang dan ontvang ik m in beide inboxen (dus mn normale en de handcent) hoe kan ik dit veranderen?
Ik ben nogal een leek op het gebied van telefoons dus ga me geen moeilijke vragen stellen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 09:20:
Is dat volledig gratis ongeacht naar wie je smst?
Nee.
Als ik een smsje ontvang dan ontvang ik m in beide inboxen (dus mn normale en de handcent) hoe kan ik dit veranderen?
Bij de standaard "Berichten" applicatie in de instellingen "Meldingen" uitvinken.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 09:26:
[...]

Nee.

[...]

Bij de standaard "Berichten" applicatie in de instellingen "Meldingen" uitvinken.
Hoe werkt t dan wel? O-)
*Sorry, ik voel me dom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Waarom zou SMS'en via een bepaalde applicatie opeens helemaal gratis moeten zijn? Hoe kom je daar bij dan? De applicatie is inderdaad gratis, de berichten die je ermee stuurt zullen door je provider worden gerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:01
Zijn er meer mensen die hebben gemerkt dat batterytime lite meer accu is gaan gebruiken na de update? :(

[ Voor 4% gewijzigd door Strider op 19-06-2010 10:41 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 13:18
Klein_Kipje schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 22:56:
[...]

vreemd , ik kijk wanneer ik mijn mail krijg op een van de twee pop adressen en dan wanneer ik ze op mijn desire binnen krijg, daar zat soms 3 kwartier tussen.

Ik doe het nu weer op de "oude"manier, gewoon de pop adressen op de desire
Ik heb even in mijn mailserver gekeken en ik zie nu dat ik het anders heb ik ingericht dan ik dacht, dus wellicht dat het poppen inderdaad zo lang duurt. Ik blijk mijn mail te forwarden naar gmail ipv te poppen, dan is het vrij logisch dat het er in een paar seconden is :D Is dat voor jou ook geen idee ?

In gmail heb ik het adres dat wordt geforward toegevoegd als emailadres en dit als standaard ingesteld. Als SMTP server gebruik ik daarvoor weer mijn eigen mailserver

[ Voor 10% gewijzigd door ParaNoiMia op 19-06-2010 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 09:31:
[...]

Hoe werkt t dan wel? O-)
*Sorry, ik voel me dom ;)
Handcent is gewoon een programma om smsjes te verzenden/ontvangen/maken, dus je betaald gewoon voor de smsjes die je verstuurd.

Met Gtalk (of welke andere IM of Ping service je gebruikt) kan je gratis berichtjes sturen.
Ze moeten dat dan wel dat op hun telefoon hebben staan.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
Weet iemand een app te vinden die automatisch sms(mail,mms) stuurt naar een persoon op zijn verjaardag, (alle data te halen uit de contacts lijst)

ik ben een beetje lui en vergeet weleens wat

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs RoiDroid geïnstalleerd, hiermee kan ik plannen wanneer een sms moet verstuurd worden. Als je eens wat tijd te veel hebt kan je dit handmatig voor al je contactpersonen doen ... (natuurlijk wel niet de ideale oplossing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59

Zjemm

...

kan ik achteraf mijn contacts nog aanpassen van "phone" naar "gmail"? al mijn contacten staan op phone maar ik krijg het niet aangepast naar Gmail. alleen als ik een nieuw contact aanmaak kan ik kiezen voor "gmail"

ik wil mijn contacten in gmail krijgen. Iemand een idee?

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Zjemm schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 16:30:
kan ik achteraf mijn contacts nog aanpassen van "phone" naar "gmail"? al mijn contacten staan op phone maar ik krijg het niet aangepast naar Gmail. alleen als ik een nieuw contact aanmaak kan ik kiezen voor "gmail"

Ik had voor de reset van mijn telefoon ook alles opgeslagen als "phone" contacts. Ik had alles gebackupped met MyBackup. Toen ik na de reset de contactpersonen terug zette, was alles opgeslagen als "gmail", misschien dat je hiermee iets kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Weet iemand of je met Mybackup (niet pro) je smsjes van je ene android telefoon (g1) naar je andere telefoon (desire) kan zetten?

Of een ander programma die dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Laatst online: 12-09 13:19
Bestaat er een app waarmee je op twitter kan followen zonder dat je een eigen account hebt? Bijvoorbeeld bij het opstarten van de app de laatste 10 tweets van een aantal opgeslagen gebruikers binnenhalen?

Een soort RSS-reader dus maar dan voor twitter-accounts.

[ Voor 12% gewijzigd door bredend op 19-06-2010 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YannickH
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-03 16:27
Ik weet niet of hij al bekend is, maar voor de Foobar2000 liefhebbers:
Klikkerdeklik!
Even naar de homepage van die dude gaan, Foobar-component installen, en gaan met die banaan!
Werkt over Wifi, en is hier in 1x werkend gekregen, ideaal!
* YannickH has a happy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactrick
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:55
YannickH schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:07:
Ik weet niet of hij al bekend is, maar voor de Foobar2000 liefhebbers:
Klikkerdeklik!
Even naar de homepage van die dude gaan, Foobar-component installen, en gaan met die banaan!
Werkt over Wifi, en is hier in 1x werkend gekregen, ideaal!
* YannickH has a happy :P
Werkt ook over 3G. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 19:32
Even een link

Cardo in "HTC Desire - Deel 5"

Meer mensen met het probleem en dus eventueel oplossing ?

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:56

jerry_a

doei

Cardo schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:31:
Even een link

Cardo in "HTC Desire - Deel 5"

Meer mensen met het probleem en dus eventueel oplossing ?
Probleem ja maar dat heb je al gezien.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frizti
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-09 16:20
Zjemm schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 16:30:

ContactSync kan dat doen.

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=com.happydroid.contacts

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
GoldenSample schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 19:36:
Weet iemand of je met Mybackup (niet pro) je smsjes van je ene android telefoon (g1) naar je andere telefoon (desire) kan zetten?

Of een ander programma die dit kan?
Ik gebruik altijd "SMS backup and restore";) Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Niet helemaal hetzelfde, maar ik gebruik tegenwoordig altijd SMS Backup van Christoph Studer.
Die backupt je SMSjes naar je gmail account via IMAP, en hangt er een apart SMS labele aan. Het is echter niet mogelijk om de SMSjes terug te zetten naar je telefoon. Tenminste niet zodanig als SMS, wel als "email" in de gmail app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breaky73
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 05:43
Ik baal er van dat alle links naar de android market wijzen...die ik dus niet op mijn telefoon geinstalleerd heb staan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

is er iets van software waarmee je je android kan bedienen met je muis en toetsenbord zonder dat hij ook het scherm laat zien ( =traag ).

Eigenlijk zou muiscursor op je android wel makkelijk zijn.

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:42
breaky73 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 12:53:
Ik baal er van dat alle links naar de android market wijzen...die ik dus niet op mijn telefoon geinstalleerd heb staan :'(
Probeer dit eens: http://www.mediafire.com/?jx0zo2nwlhu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Ben opzoek naar een goede replacement voor mijn lockscreen. De klok zou eigenlijk wel mooier mogen. Iemand een tip voor een goede app?

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:35
gisteren toch nog maar eens handcent sms geinstalleerd en goed aangepast naar mijn behoeften. De bubble-layouts bevalt me nu eigenlijk wel, in het begin niet. Maar met de juiste kleuren en fontgrootte is hij mooi in te stellen.

Enkel jammer van de widget die buiten proportie is tov de rest, en het lelijke icoontje is ook een smet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Nakebod schreef op zondag 20 juni 2010 @ 10:57:
Niet helemaal hetzelfde, maar ik gebruik tegenwoordig altijd SMS Backup van Christoph Studer.
Die backupt je SMSjes naar je gmail account via IMAP, en hangt er een apart SMS labele aan. Het is echter niet mogelijk om de SMSjes terug te zetten naar je telefoon. Tenminste niet zodanig als SMS, wel als "email" in de gmail app.
en dat wil ik dus wel ;)

Heb nu Sprint migrate ofzo en die schijnt dat te kunnen, krijg morgen m'n Desire dus dan test ik dat even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
ik had dit gepost in de I5700 thread, maar aangezien het ook bij o.a. desire's fout blijkt te staan:
in system/etc staat het bestandje gps.conf, verander daar "north-america.pool.ntp.org" naar "nl.pool.ntp.org" en je heb een stuk snellere fix!
edit: je moet hier wel root toegang voor hebben!

[ Voor 9% gewijzigd door The_Double op 20-06-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:58
Dat is wel een heel erg stomme fout eerlijk gezegd, dat mag Google wel eens even aanpasbaar maken vanuit de instellingen :D

Staat bij mij inderdaad ook fout!

[ Voor 13% gewijzigd door Werelds op 20-06-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peter_Aragorn schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:00:

'Downloaden...'

Had ik ook, het downloaden van de app annuleren en weer overnieuw proberen werkte voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

The_Double schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:11:
ik had dit gepost in de I5700 thread, maar aangezien het ook bij o.a. desire's fout blijkt te staan:

[...]

edit: je moet hier wel root toegang voor hebben!
Bedankt voor de tip, ik heb het veranderd bij mij. Ik dacht alleen dat NTP stond voor network time protocol. Wat heeft dat dan te maken met de GPS fix? Het enige dat hij zou kunnen veranderen is de tijd imo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:06

WoutF

Hoofdredacteur
Weet iemand hoe je in Android een keuze inprogrammeert voor een nummer waarbij je opties voorgeschoteld krijgt?

Ik bel via een inbelnummer naar het buitenland. Als ik het nummer draai, moet ik zodra ik verbonden ben het nummer intoetsen wat ik wil bellen, en afsluiten met een hekje. In Windows Mobile kon ik '{nummer van inbellijn}p{nummer in buitenland}#' in mijn adresboek opslaan, en dan gebeurde het automatisch. Android pakt deze constructie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Je kunt in de Phone applicatie wel pauses (",") en waits (";") toevoegen via het menu. Type eerst een cijfer en druk dan op menu. Dan krijg je de opties: add 2 sec pause en add wait. Dat nummer kun je dan opslaan in je telefoonboek. Ik heb het verder niet getest.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Weet iemand een 3G/2G-switch widget? Dat je alleen 3G aanzet als het nodig is? Het gaat er om dat het echt met 1 klik gaat, ik had al een widget gevonden die een shortcut naar het instellingenscherm geeft maar dat is niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MarcoC schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:38:
Weet iemand een 3G/2G-switch widget? Dat je alleen 3G aanzet als het nodig is? Het gaat er om dat het echt met 1 klik gaat, ik had al een widget gevonden die een shortcut naar het instellingenscherm geeft maar dat is niet echt handig.
Eén-klik optie kan niet. Het is niet door Google toegestaan het op die manier te veranderen. Je zal altijd een tussenstapje moeten maken naar Instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
gwystyl schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:51:
[...]

Bedankt voor de tip, ik heb het veranderd bij mij. Ik dacht alleen dat NTP stond voor network time protocol. Wat heeft dat dan te maken met de GPS fix? Het enige dat hij zou kunnen veranderen is de tijd imo?
bij het verkrijgen van een fix haalt hij daar de tijd op, aangezien GPS wordt bepaalt met de tijd. Als je een logcat bekijkt zie je dat hij dan bepaalt hoe ver de NTP tijd er naast kan zitten, hoe lager de latency tussen de server en je mobiel, hoe lager die expected inaccuracy is, en hoe eerder hij een fix heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nieuwsgierig of een OS Android 1.5 of 2.1 versie de internetsite krijg geopend van https://ovi.rdw.nl/
Bij mijn Samsung Jét opent deze pagina NIET ?
Ik ben geintreseerd hoe goed de Android dan ook werkt met openen van desktop site ?
Alvast Bedankt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:32

Sebazzz

3dp

Gaat prima op mijn Motorola Milestone.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sebazzz schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:43:
Gaat prima op mijn Motorola Milestone.
Hier ook, op een HTC Magic met zowel de standaard Android browser (Android 2.1) als wel xScope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
De Android werkt erg goed met openen van desktop site.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Ook wel logisch, in Android zit een volwaardige webengine verwerkt.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt ongelooflijk dat deze desktop sites zo goed werken op een Android OS en ik ga zeker de komende maand een Android Phone aanschaffen maar weet nog niet welke ?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2010 20:00 . Reden: spellingfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 19:22
MeIsTwisted schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:11:
is er iets van software waarmee je je android kan bedienen met je muis en toetsenbord zonder dat hij ook het scherm laat zien ( =traag ).

Eigenlijk zou muiscursor op je android wel makkelijk zijn.
Volgensmij doet het programma Gmote wat jij wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

cctl01 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 20:04:
[...]

Volgensmij doet het programma Gmote wat jij wilt
Die doet het andersom: Windows vanuit Android bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:07
Is er ook een app die je waarschuwd voor flitspalen en trajectcontroles? Standalone en zonder navigatie?
Ik ga straks terug naar Drenthe vanaf Scheveningen en ben benieuwd waar de traject controles nu zitten. Ik zag laatst iets voorbij komen waar je op je scherm groot een waarschuwing krijgt met de snelheid in beeld. Maar kan het niet meer vinden en misschien was het ook wel een app voor de Iphone.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:51
Binnetie schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:17:
Is er ook een app die je waarschuwd voor flitspalen en trajectcontroles? Standalone en zonder navigatie?
Ik ga straks terug naar Drenthe vanaf Scheveningen en ben benieuwd waar de traject controles nu zitten. Ik zag laatst iets voorbij komen waar je op je scherm groot een waarschuwing krijgt met de snelheid in beeld. Maar kan het niet meer vinden en misschien was het ook wel een app voor de Iphone.

Iemand tips?
Trapster bedoel je misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
een tijdje terug was hier een discussie over swype, en dat hij geen nl ondersteunt. Maar nu dankzij de i9000 wel:
http://www.androidworld.i...ung-galaxy-s-per-android/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

The_Double schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:03:
een tijdje terug was hier een discussie over swype, en dat hij geen nl ondersteunt. Maar nu dankzij de i9000 wel:
Handig! Ik gebruik Swype nou een paar dagen, en ik leer er steeds beter mee omgaan (of Swype met mij). Met NL woordenboek/taalondersteuning wordt het nog wel wat denk ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:37
Swype net geïnstalleerd geactiveerd via instellingen - Taal & Toetsenbord.
Alleen ik krijg in geen enkel programma het swype toetsenbord ?

Edit: Toestel HTC Desire

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Laatst online: 12:43
HVGA is voor de Hero, toch? Ik ga 'm zeker even proberen.. bevindingen worden gepost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
@robbinonline, hou in een text invoer vakje je vinger er een paar sec op, dan op invoermethode klikken, en dan op swype.

@stijnos1991 ja, HVGA is voor de standaard res mobieltjes. (pre android 1.6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

HVGA = 320 x 480 (half VGA, want dat is 640 x 480)
WVGA = 800 x 480 (wide VGA, ofwel iets uitgetrokken). Vanwege het bestaan van de rare resolutie van de Motorola Milestone en SonyEricsson X10 (640 x 854) noemen ze WVGA op die Italiaanse site WVGA800, en die afwijkende maat WVGA854

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Brad Pitt schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:44:
[...]

Eén-klik optie kan niet. Het is niet door Google toegestaan het op die manier te veranderen. Je zal altijd een tussenstapje moeten maken naar Instellingen.
Maar SwitchPro lijkt zo'n instelling te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
De Nederlandse voorspelling doet het niet bij mij, ik krijg een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Super! Swype werkte al prima voor me, maar ik kreeg maar geen fatsoenlijk NL woordenboek erin. Ik blééf maar woorden toevoegen. Bij deze versie zit weer een fatsoenlijk NL woordenboek. Bijna geen enkel woord hoef ik nog toe te voegen.
Wel jammer dat ie bijna 10MB is. Dat vreet nogal ruimte op m'n telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Hoop dat ik mijn Desire snel terug heb, kan ik ook eens eindelijk genieten van Swype.
Mijn Diamond heeft een VGA scherm van 480x640, en volgens mij is er geen Swype voor VGA beschikbaar.
De huidige installer kan alleen melden dat de resolutie niet wordt ondersteund :) Hooguit die HVGA versie eens proberen, denk alleen dat dat niets uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:24
MarcoC schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:51:
[...]
Maar SwitchPro lijkt zo'n instelling te hebben?
Heb het even voor je uitgeprobeerd, maar ik wordt dan naar het instelling menu van Android gelinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breaky73
Bedankt! Maar helaas werkt het niet. Installeren gaat prima maar crasht gelijk bij het openen. :'(

(Ik neem dat de market gewoon via de normale manier geinstalleerd kan worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breaky73
Dubbelpost!

[ Voor 96% gewijzigd door breaky73 op 21-06-2010 07:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

FabianNL schreef op maandag 21 juni 2010 @ 00:19:
[...]

Heb het even voor je uitgeprobeerd, maar ik wordt dan naar het instelling menu van Android gelinkt.
Volgens mij kan het direct switchen alleen op een toestel met root toegang.
Moet de applicatie het natuurlijk wel kunnen. WIFI on/off, 3G on/off en de andere in de on/off serie kunnen het zover ik weet wel direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
breaky73 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 07:08:
[...]

Bedankt! Maar helaas werkt het niet. Installeren gaat prima maar crasht gelijk bij het openen. :'(

(Ik neem dat de market gewoon via de normale manier geinstalleerd kan worden)
Probeer hem eens direct in /system/app te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Nakebod schreef op zondag 20 juni 2010 @ 23:57:
Hoop dat ik mijn Desire snel terug heb, kan ik ook eens eindelijk genieten van Swype.
Mijn Diamond heeft een VGA scherm van 480x640, en volgens mij is er geen Swype voor VGA beschikbaar.
De huidige installer kan alleen melden dat de resolutie niet wordt ondersteund :) Hooguit die HVGA versie eens proberen, denk alleen dat dat niets uitmaakt.
Die HVGA versie van de italiaanse site is voor android; ik verwacht dat je daar weinig mee gaat bereiken op windows mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:04

dread

Sluwe vlaming

Dit heeft niets met het bespreken van software te maken. Open aub een eigen topic.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 21-06-2010 10:08 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

gwystyl schreef op maandag 21 juni 2010 @ 09:02:
[...]

Die HVGA versie van de italiaanse site is voor android; ik verwacht dat je daar weinig mee gaat bereiken op windows mobile?
Wie had het over Windows Mobile ;) XDAndroid all the way.
Maar de HVGA versie werkt ook niet, hij checkt hard op de resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
gn software

[ Voor 90% gewijzigd door Kenny1001 op 21-06-2010 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Nakebod schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:10:
[...]

Wie had het over Windows Mobile ;) XDAndroid all the way.
Maar de HVGA versie werkt ook niet, hij checkt hard op de resolutie.
Oja, dat kan ook nog.... de xperia x1 heeft tegenwoordig ook android (1.5 dan). Dan wordt het verder zoeken tot iemand hem VGA heeft gemaakt. Ik verwacht wel dat je dan 2/3 van je scherm kwijt bent. Op HVGA is het al bijna de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breaky73
The_Double schreef op maandag 21 juni 2010 @ 08:51:
[...]

Probeer hem eens direct in /system/app te zetten.
Ik heb het net geprobeerd...maar dan krijg dus een error (denied). Ik denk dat root access tot mijn telefoontje moet verkrijgen wil ik dit kunnen oplossen.

Ik ben echt een newbie hoor...dus volgende vraag: Kan ik root access verkrijgen zonder dat ik een custom rom moet gaan installeren? (Volgens mij zijn die er niet voor mijn model telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:05
edit. nvm beetje laat

[ Voor 82% gewijzigd door Mythling op 21-06-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

breaky73 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:03:
[...]

Ik heb het net geprobeerd...maar dan krijg dus een error (denied). Ik denk dat root access tot mijn telefoontje moet verkrijgen wil ik dit kunnen oplossen.

Ik ben echt een newbie hoor...dus volgende vraag: Kan ik root access verkrijgen zonder dat ik een custom rom moet gaan installeren? (Volgens mij zijn die er niet voor mijn model telefoon)
De makkelijkste manier is natuurlijk googlen op 'root <insert model telefoon>' of je model hier neerplempen. Voor mijn telefoon (Samsung Galaxy Spica) is het mogelijk om alleen een deel van je kernel aan te passen zodat je root access hebt. Ik weet niet hoe dat bij andere modellen zit, maar je hoeft dus niet per se al je data enz te verliezen om root access te kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Dit is een erg handige widget:

MYSETTINGS
Afbeeldingslocatie: http://mos.futurenet.com/techradar/classifications/gadgets/phones/mobile-phones/Android/mysettings_android-320-100.jpg

Vooral de 2G/3G switch (edit: helaas wel een snelkoppeling...)

ANTENNAS
Afbeeldingslocatie: http://mos.futurenet.com/techradar/classifications/gadgets/phones/mobile-phones/Android/antennas_android-320-100.jpg

Om te zien waar de telefoon masten staan. Bij 2G heb je meer resultaten dan wanneer je 3G aan hebt staan!

[ Voor 42% gewijzigd door bsmpower op 21-06-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb HANDCENT SMS gedownload.
Hij werkt prima maar als ik een sms heb krijg ik 2 mededelingen 1 van HANDCENT SMS en 1 van Android zelf.
Ik heb via toepassingen geprobeerd om het te verwijderen maar hij gaat maar niet weg, hij is nog steeds in de menu scherm.

Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Is er toevallig een applicatie die op basis van draaiende applicaties of services de Wifi verbinding online houdt of anders offline gooit. Als ik MSN of Talk heb aanstaan en ik doe de telefoon in mijn broekzak wil ik niet dat Wifi uit gaat of gaat slapen.
bsmpower schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:38:
Om te zien waar de telefoon masten staan. Bij 2G heb je meer resultaten dan wanneer je 3G aan hebt staan!
Vind je dat gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Laatst online: 12-09 20:38

Len

Leeg

Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:45:
k heb HANDCENT SMS gedownload.
Hij werkt prima maar als ik een sms heb krijg ik 2 mededelingen 1 van HANDCENT SMS en 1 van Android zelf.
Ik heb via toepassingen geprobeerd om het te verwijderen maar hij gaat maar niet weg, hij is nog steeds in de menu scherm.

Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt
Sorry hoor.. Wel eens van google gehoord? Of even naar de site van handcent gesurft?

http://www.handcent.com/Faq.php#TWO_MSG

astublieft!!!

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was eigenlijk op zoek naar een applicatie dat bij kan houden hoe vaak je welke liedjes skipt.
Ik wil mijn muziekcollectie namelijk klein houden, en ik vind het zwaar irritant als ik er liedjes tussen heb zitten die ik toch nooit meer luister, en dus direct oversla als de shuffle deze selecteert. De meest geskipte liedjes kan ik dan makkelijk verwijderen.

Bestaat er zoiets?

(Zo niet, is er dan een manier om in een eigen applicatie te 'luisteren' naar een skipactie? Misschien dat ik zelf zoiets in mekaar wil bakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Waar ik naar gezocht heb maar niet kon vinden, is er een MSN client die je frontface camera kan gebruiken als webcam?
Zou wel mooie feature zijn dan namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Len schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:58:
[...]

Sorry hoor.. Wel eens van google gehoord? Of even naar de site van handcent gesurft?

http://www.handcent.com/Faq.php#TWO_MSG

astublieft!!!
Dit is niet de antwoord waar ik naar. Heeft iemand ergens nog een idee ik wil namelijk ook calculator wissen maar hij gaat niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:16:
[...]

Dit is niet de antwoord waar ik naar. Heeft iemand ergens nog een idee ik wil namelijk ook calculator wissen maar hij gaat niet weg.
Het is wel het antwoord dat je zoekt...
Je kan de standaard Android notificatie niet verwijderen, je kan het alleen uitzetten.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:05

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

bsmpower schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:38:
Dit is een erg handige widget:

MYSETTINGS
[afbeelding]

Vooral de 2G/3G switch (edit: helaas wel een snelkoppeling...)

ANTENNAS
[afbeelding]

Die MySettings is geen widget in ieder geval. Als het een widget was geweest vond ik m nog wel handig, bovendien is een groot deel gewoon een link naar de settings, geen switch. Jammer, want hij ziet er wel netjes uit (afgezien van het flikkerende 'Please donate')

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
weet er iemand een andere widget/app voor de sms-"lijst" , nu krijg ik dit

Afbeeldingslocatie: http://phandroid.com/wp-content/uploads/2009/06/rosie6-sms-widget.jpg

maar ik wil gewoon een gelijk een lijstje met mijn berichten,

Heb een aantal apps (zoals handcent) geprobeerd maar die geven alleen een snelkoppeling

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 09:07
Dat is een leuke tool. Ik heb het nog niet kunnen testen met flitsers, maar het ziet er grafisch wel leuk uit. Momenteel ben ik niet in de buurt van flitspalen. Bedankt in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiorano
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:34
Werkt alleen op Android 1.5 ?

Ik kan hem namelijk met mijn Legend niet vinden als ik de QR-code scan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
gwystyl schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:53:
[...]

Oja, dat kan ook nog.... de xperia x1 heeft tegenwoordig ook android (1.5 dan). Dan wordt het verder zoeken tot iemand hem VGA heeft gemaakt. Ik verwacht wel dat je dan 2/3 van je scherm kwijt bent. Op HVGA is het al bijna de helft.
Waarom zou je bij een hogere resolutie meer scherm kwijtraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hyp Hyper schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:26:
[...]

Waarom zou je bij een hogere resolutie meer scherm kwijtraken?
Juist bij een lagere resolutie.
Owh wacht ff, ik reken de verkeerde kant op 8)7
in dat geval verwacht ik dat de WVGA versie eerder werkt dan HVGA, o mdat WVGA 480 breed is (net als VGA), en HVGA is maar 320 breed. Als hij alleen naar de pixels in de breedte kijkt zou een WVGA versie ook moeten werken.
In dat geval gaat mijn logica wel weer op: als hij bij 800 in de hoogte de helft van je scherm inneemt (ik weet niet of dat zo is), dan zal dat bij 640 hoog ongeveer 2/3 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AgingBooth is een programma voor de iphone. (kan je zien hoe er over zoveel jaar uitziet)
is er ook zoiets voor android besturingsysteem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein_Kipje schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 14:32:
Weet iemand een app te vinden die automatisch sms(mail,mms) stuurt naar een persoon op zijn verjaardag, (alle data te halen uit de contacts lijst)

ik ben een beetje lui en vergeet weleens wat
Kijk eens in de market naar ebobirthday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breaky73
Sebazzz schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:48:
Is er toevallig een applicatie die op basis van draaiende applicaties of services de Wifi verbinding online houdt of anders offline gooit. Als ik MSN of Talk heb aanstaan en ik doe de telefoon in mijn broekzak wil ik niet dat Wifi uit gaat of gaat slapen.
Dit is ook wat ik zoek. Een applicatie om de wifi verbinding levend te houden!
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.