Android Software & Discussie - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 115.647 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:34
Empo schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:23:
Ik wordt ongelofelijk gestoord van het feit dat ik op dit moment op geen enkele manier video kan streamen naar mijn desire. Met windows mobile en coreplayer kon ik via vlc eenvoudig video streamen naar mijn toestel...tot op heden is het mij nogsteeds niet gelukt om beeld te krijgen op mijn desire...Ik heb gebruik gemaakt van yxplayer en de enbedded videoplayer maar het mocht niets helpen. zijn er nog andere oplossingen of moet ik wachten op coreplayer voor android?
Ik vraag mij af...waarom zou je dat nu in godsnaam willen, wat is daar nu handig/leuk aan? Ik heb er ff over na zitten denken, maar me kan echt helemaal niets bedenken :? Ik bedoel als je kunt streamen naar de Desire, dan heb je op dat moment ook een laptop/pc voorhanden....waarom zou je dan alsnog een video perse op je Desire willen afspelen ipv op de laptop/pc...? Kijk...ik zet films over naar m4v/mp4 formaat en plaats ze dan op de Desire en speel ze af met Act1 videoplayer...perfecte kwaliteit, altijd films bij de hand en dus ook onderweg (zonder pc/laptop nodig te moeten hebben).

Ben zeer benieuwd naar de eventuele redenen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Orb werkt perfect, klaar =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
dafmay schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:53:
[...]

Ik vraag mij af...waarom zou je dat nu in godsnaam willen, wat is daar nu handig/leuk aan? Ik heb er ff over na zitten denken, maar me kan echt helemaal niets bedenken :? Ik bedoel als je kunt streamen naar de Desire, dan heb je op dat moment ook een laptop/pc voorhanden....waarom zou je dan alsnog een video perse op je Desire willen afspelen ipv op de laptop/pc...? Kijk...ik zet films over naar m4v/mp4 formaat en plaats ze dan op de Desire en speel ze af met Act1 videoplayer...perfecte kwaliteit, altijd films bij de hand en dus ook onderweg (zonder pc/laptop nodig te moeten hebben).

Ben zeer benieuwd naar de eventuele redenen....
Wat dacht je van het video's-kijken-als-je-in-de-trein-zit moment? :+ Ik bedoel kan me 101 redenen voorstellen waarom je graag video zou willen streamen naar je mobiel. Of misschien wel Live TV vanaf je MCE streamen naar je mobile..zodat je vanaf je werk misschien toch net die WK wedstrijd kunt kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:52
Klankima schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:33:
Persoonlijk ben ik meer van het knooppunten volgen, is dat niets?
[/quote]
bestaat er een app met fietsknooppunten?

Met Oruxmaps kan dit. gpx routes kun je hier in importeren deze kan je hier maken,
http://www.plusonline.nl/fietsen.
in dit programma zitten ook online maps waar de knooppunten in staan, daar kan je de gpx routes in op slaan.
Ik heb zelf al kadasterkaarten en waterkaarten gezien die in dit programma draaien.
Thanks! :). Begint enigszins in de buurt te komen, dat Oruxmaps. Toch hoop ik dat een creatieve fietsfanaat nog eens in het 'gat' stapt en echt een op NL'se knooppunten gebaseerde app bouwt :).

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
TheVMaster schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:05:
[...]

Wat dacht je van het video's-kijken-als-je-in-de-trein-zit moment? :+ Ik bedoel kan me 101 redenen voorstellen waarom je graag video zou willen streamen naar je mobiel. Of misschien wel Live TV vanaf je MCE streamen naar je mobile..zodat je vanaf je werk misschien toch net die WK wedstrijd kunt kijken :+
_/-\o_ inderdaad wk streamen..... _/-\o_

[ Voor 63% gewijzigd door Empo op 15-06-2010 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

matthiayer schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:20:
momenteel zijn er enkele mensen die rockplayer aan het testen zijn, een mediaspeler voor android die ook xvid afspeelt.. hij staat nog niet op de market of is nergens vrij te downloaden, maar mits wat zoekwerk kan je hem al wel vinden..
voor zij die geinteresseerd zijn, dacht ik dat het leuk was dit mee te delen..
Meer info
En je kan hem hier downloaden.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:42
Hij werkt bij mij niet, als ik een bestand probeer te openen gaat hij gewoon terug naar de root van mijn SD-kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
[...]

Wat dacht je van het video's-kijken-als-je-in-de-trein-zit moment? :+
Tja daar gebruik ik zelf dus Act1 player voor...mkv's omgezet naar m4v formaat...werkt perfect (zie ook mijn volgende post).
Ik bedoel kan me 101 redenen voorstellen waarom je graag video zou willen streamen naar je mobiel. Of misschien wel Live TV vanaf je MCE streamen naar je mobile..zodat je vanaf je werk misschien toch net die WK wedstrijd kunt kijken :+
De vraag was zodanig gesteld dat je er wel uit op *moet* maken dat het zou gaan om streamen van films vanaf pc naar desire...als de poster nu gewoon meteen had gezegd dat het om "wk streamen" ging...lekker omslachtig zo allemaal 8)7 Anyway...

[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 16-06-2010 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
matthiayer schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:20:
momenteel zijn er enkele mensen die rockplayer aan het testen zijn, een mediaspeler voor android die ook xvid afspeelt.. hij staat nog niet op de market of is nergens vrij te downloaden, maar mits wat zoekwerk kan je hem al wel vinden..
voor zij die geinteresseerd zijn, dacht ik dat het leuk was dit mee te delen..
Heb 'm even getest, maar vind deze player wel heel erg "kaal"...er is geen enkele setting te vinden! De allereerste app die ik op m'n android installeer die *geeneen* setting heeft...weird :> Maar dat terzijde...ik blijf fijn bij Act1 player...die is perfect, speelt alles af. En mkv's vind ik net ff te groot om op m'n 8GB SD kaartje kwijt te kunnen ;) Omzetten van mkv naar m4v is een koud kunstje en de kwaliteit is uitmuntend...ik zie dat niet beter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Nog even in opvolging mbt media players...ik heb een erg mooie gevonden in de Market : Doubletwist. Ziet er super-gelikt uit en speelt zowel audio als video perfect af...Act1 player is voorlopig overbodig geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Huh, is m'n laatste reactie over Doubletwist nu verwijderd of komt het door m'n brakke verbinding dat de post er niet staat? :?

Nouja, zoek maar eens op Google naar "Doubletwist Android", dan kom je vanzelf bij een site uit die een stuk beter is dan het ranzige Androlib met z'n paginagrote advertentieopvulling. Ik vond 'm dankzij de post hierboven van dafmay, die vindt dat mensen hier maar zelf moeten Googelen naar de getipte apps ;)

Voor de duidelijkheid: ik heb niets met die site te maken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Stukfruit schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 02:23:
Huh, is m'n laatste reactie over Doubletwist nu verwijderd of komt het door m'n brakke verbinding dat de post er niet staat? :?

Nouja, zoek maar eens op Google naar "Doubletwist Android", dan kom je vanzelf bij een site uit die een stuk beter is dan het ranzige Androlib met z'n paginagrote advertentieopvulling. Ik vond 'm dankzij de post hierboven van dafmay, die vindt dat mensen hier maar zelf moeten Googelen naar de getipte apps ;)
Uhm misschien moet je eerst eens rustig lezen...in mijn post zeg ik toch echt duidelijk dat je de app gewoon in de Market kunt vinden 8)7

Maar 't is wel een fijne app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Niet zo defensief hey, het was heel vriendelijk bedoeld!
Door jou vond ik tenslotte een site waar ik heel blij mee ben :)

En sommige mensen hebben niet altijd hun telefoon letterlijk naast zich liggen en zoeken daarom ook wel eens liever op internet via de pc. Daarom zouden zij een link op prijs stellen omdat dan meteen de keuze kan worden gemaakt om de naam van zo'n app te onthouden of te vergeten. Daarnaast willen mensen ook graag zien waar je het over hebt wanneer je spreekt over een "super-gelikt"e app ;)

Vandaar.

offtopic:
Maar ik denk dat je wel aangesproken zal worden door een modje, want binnen 24 uur 3x achter elkaar posten is hier niet echt gewenst. Ik ben nu toch al de boeman, dus ik denk ik vertel het je er gelijk maar even bij :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

[...]

Ik heb nu live TV op mijn Desire. Thuis op mijn servertje een TV-kaart met TheOrb geinstalleerd en op de telefoon Orb Live. Werkt best aardig, maar soms past ie de resolutie even aan waardoor je niks van het voetballen kan zien, omdat het dan te blokkerig wordt. Maar het verbaasde me dat het zelfs over 3G goed ging... :*)

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:32

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
eymey schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:20:
Thanks! :). Begint enigszins in de buurt te komen, dat Oruxmaps. Toch hoop ik dat een creatieve fietsfanaat nog eens in het 'gat' stapt en echt een op NL'se knooppunten gebaseerde app bouwt :).
Ik denk dat het grootste probleem hem in de kaarten zit, echte fietskaarten zijn schaars.
Echter begrijp ik niet zo goed wat je daarmee zou willen? De knooppuntroutes zijn er juist zodat je geen kaart nodig hebt.
Dan volg je gewoon de bordjes van knooppunt naar knooppunt.
Het enige wat dan misschien handig is is een app met alle knooppunten van Nederland om te plannen en een widget waarop je kunt zien welke knooppunten je in gedachten had.

Als ik eens tijd over heb wil ik er misschien wel eens in duiken. :)
dafmay schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 00:15:
Tja daar gebruik ik zelf dus Act1 player voor...mkv's omgezet naar m4v formaat...werkt perfect (zie ook mijn volgende post).

De vraag was zodanig gesteld dat je er wel uit op *moet* maken dat het zou gaan om streamen van films vanaf pc naar desire...als de poster nu gewoon meteen had gezegd dat het om "wk streamen" ging...lekker omslachtig zo allemaal 8)7 Anyway...
dafmay schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 00:21:
Heb 'm even getest, maar vind deze player wel heel erg "kaal"...er is geen enkele setting te vinden! De allereerste app die ik op m'n android installeer die *geeneen* setting heeft...weird :> Maar dat terzijde...ik blijf fijn bij Act1 player...die is perfect, speelt alles af. En mkv's vind ik net ff te groot om op m'n 8GB SD kaartje kwijt te kunnen ;) Omzetten van mkv naar m4v is een koud kunstje en de kwaliteit is uitmuntend...ik zie dat niet beter kunnen.
Gozer, niet iedereen heeft zin om van tevoren te bepalen wat hij meeneemt of er geen tijd voor over om het om te zetten.
Persoonlijk zou ik ook niet afhankelijk willen zijn van wat er op mijn telefoon staat als ik thuis een schijf/nas/server heb staan waar veel meer op te krijgen is.

Zijn er geen transcoding apps? Orb, welke eerder genoemd is, doet dat toch?
Anders is het misschien een idee om, mits je de mogelijkheid hebt, zelf een website neer te zetten die je thuisvideo's als flv presenteert.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 14:37
wie weet hoe ik een iconpack kan maken voor folder organizer.
]Ik heb er al gedownload van de market maar wil een aantal iconen die ik van deviant art heb geplukt toevoegen.

Ik vind via google alleen tutorials om de iconen zelf te maken niet hoe ik ze in android krijg.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
@gonadan: Mja, je hebt gelijk wat betreft die knooppunten. Maar ik vind het wel lekker om op een kaartje bv. toch gewoon de lijnen van m'n route te hebben, mocht ik toch van de route afdwalen of uberhaupt besluiten ff van de route af te wijken.

Komt bij dat ik slechtziend ben (nog niet zo slechtziend dat ik niet op een fietspad kan fietsen of geen andere fietsers kan zien natuurlijk ;) ), maar die bordjes zijn voor mij wel extreem moeilijk te volgen.

Hmm... leuk, dat Streaming met orb :). Vraag me af of daar ook een alternatief voor bestaat dat het server-gedeelte op bv. een QNAP of Synology nas heeft draaien :)

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

eymey schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:19:
@gonadan: Mja, je hebt gelijk wat betreft die knooppunten. Maar ik vind het wel lekker om op een kaartje bv. toch gewoon de lijnen van m'n route te hebben, mocht ik toch van de route afdwalen of uberhaupt besluiten ff van de route af te wijken.
Dat begrijp ik wel, ook is het zo dat er tussen twee knooppunten lang niet altijd de kortste route zit maar vaak een mooie, dan wil je wel weten hoe het loopt.
Mede omdat je dan een betere inschatting van het aantal kilometers kan maken.
Een rondje wat zo'n 20 kilometer is wordt al snel richting de 40 als je de knooppuntroutes volgt. ;)
Komt bij dat ik slechtziend ben (nog niet zo slechtziend dat ik niet op een fietspad kan fietsen of geen andere fietsers kan zien natuurlijk ;) ), maar die bordjes zijn voor mij wel extreem moeilijk te volgen.
B) :? ;)

Toch maar eens kijken hoe lastig dat programmeren voor Android is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10
Ben een beetje aan het zoeken geweest, maar kon niet echt super ver komen.

Ik was benieuwd of jullie een app kende die DLNA streaming ondersteund. Zodat ik muziek vanaf mijn diskstation naar de telefoon kan streamen, en ook filmpjes enzo.

Heb nu Andromote, maar die gaat elke keer het bestand downloaden voor hij hem afspeelt.

Weten jullie een app die goed om kan gaan met dlna/upnp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Wat is nu eigenlijk de deifinitieve plaatsing van de muziek/ringtones/notificaties en foto's op je sd kaart, zodat je je ringtones niet in je muziekspeler vind en plaatjes van je navigatie niet in je photogallery ziet?

Ik had het ergens ooit gelezen dat het mogelijk is door je bestanden in bepaalde vaste mappen te zetten, en je kan ook plaatjes van je navigatiesysteem op een of andere manier excluden, maar hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:32

Sebazzz

3dp

Als ik me niet vergist door een punt voor de naam te zetten, maar Sygic heeft daar problemen mee geloof ik.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
coendeurloo schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:34:
Wat is nu eigenlijk de deifinitieve plaatsing van de muziek/ringtones/notificaties en foto's op je sd kaart, zodat je je ringtones niet in je muziekspeler vind en plaatjes van je navigatie niet in je photogallery ziet?

Ik had het ergens ooit gelezen dat het mogelijk is door je bestanden in bepaalde vaste mappen te zetten, en je kan ook plaatjes van je navigatiesysteem op een of andere manier excluden, maar hoe?
mijn album art staat ook allemaal in de photo gallery. Erg irri :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de 3D gallery? Even je map met album art 2 seconden vasthouden en 'verwijderen'
Klinkt rigoreus, maar ze worden niet van je SD-kaartje afgehaald, alleen uit je gallery
Probeer 't eerst eens met 1 foto'tje, just to be shure.. Maar heb dat vaker gezegd hier, werkt echt!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 07:44
coendeurloo schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:34:

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het in de voglende mappen moet:

Media\Audio\Ringtones
Media\Audio\Notifications
Media\Audio\Alarms

Pin me der niet op vast want ik heb het zelf nog niet kunnen proberen aangezien ik pas sinds vandaag me aan het verdiepen ben in deze materie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan heel veel, zelf heb ik het zo:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Audio
-- Alarms
-- MP3
----- Black Eyed Peas - Elephunk
----- Black Eyed Peas - Monkey Business
----- Black Eyed Peas - The E.N.D.
-- Notifications
-- Ringtones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Sebazzz schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:35:
Als ik me niet vergist door een punt voor de naam te zetten, maar Sygic heeft daar problemen mee geloof ik.
Bijna. Plaats in de map die je niet wil laten zien een leeg bestandje met de naam .nomedia en android zal de map niet meer meenemen. Dit werkt bijvoorbeeld goed bij de icon plaatjes van sygic.

De indeling van de mappen hierboven is goed.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 08:26
weet er iemand een goede spamfilter. Op mijn pc filtert outlook het meeste er wel tussen uit maar op de desire krijg ik gewoon alles binnen.

Kan er zelf geen vinden, de meeste gaan allemaal over sms spam filters en die zoek ik niet

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-08 20:48
Btje schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:12:
[...]

Bijna. Plaats in de map die je niet wil laten zien een leeg bestandje met de naam .nomedia en android zal de map niet meer meenemen. Dit werkt bijvoorbeeld goed bij de icon plaatjes van sygic.

De indeling van de mappen hierboven is goed.
Waarbij dan wel de vermelding gemaakt moet worden dat na het plaatsen van dat bestandje in een gevulde map de complete inhoud verwijderd zal worden, klein bugje.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:35
tijntjethf schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:29:
[...]

Waarbij dan wel de vermelding gemaakt moet worden dat na het plaatsen van dat bestandje in een gevulde map de complete inhoud verwijderd zal worden, klein bugje.. :+
Waarbij dan wel de vermelding gemaakt moet worden dat je dus eerst het bestandje .nomedia moet aanmaken en daarna pas de foto's in die folder plaatsen. Dus niet in een bestaande folder .nomedia toevoegen, maar in een nieuwe, en daar de bestanden inslepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
pina schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:43:
Waarbij dan wel de vermelding gemaakt moet worden dat je dus eerst het bestandje .nomedia moet aanmaken en daarna pas de foto's in die folder plaatsen. Dus niet in een bestaande folder .nomedia toevoegen, maar in een nieuwe, en daar de bestanden inslepen.
Ik had begrepen dat dat zo was indien de map reeds was geïndexeerd. Zo niet kan dat zonder gevaar ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Stukfruit schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 03:13:
Niet zo defensief hey, het was heel vriendelijk bedoeld!
Door jou vond ik tenslotte een site waar ik heel blij mee ben :)
Duly noted ;)
En sommige mensen hebben niet altijd hun telefoon letterlijk naast zich liggen en zoeken daarom ook wel eens liever op internet via de pc. Daarom zouden zij een link op prijs stellen omdat dan meteen de keuze kan worden gemaakt om de naam van zo'n app te onthouden of te vergeten. Daarnaast willen mensen ook graag zien waar je het over hebt wanneer je spreekt over een "super-gelikt"e app ;)

Vandaar.
Kijk, dat vind ik nu dus weer vreemd, je kunt toch niet van mij/iemand verwachten dat men van alles gaat opzoeken op internet, linkjes plaatst enz...wanneer de app gewoonweg in de Market is te vinden...waar ook weer allerlei info er bij staat incl afbeeldingen, en zelfs gratis uit te proberen is, en niet goed...gewoon weer supersnel deinstalleren. dat is toch echt het gemak van de Market. De tip krijg je van mij, ook waar je 'm kunt vinden...wil je (nog) meer info, dan zul jijzelf wat moeite moeten doen. Dat vind ik niet meer dan logisch/reeel.

Enfin...ben natuurlijk wel verheugd dat je iets aan de tip hebt gehad :)
Gozer, niet iedereen heeft zin om van tevoren te bepalen wat hij meeneemt of er geen tijd voor over om het om te zetten.
Persoonlijk zou ik ook niet afhankelijk willen zijn van wat er op mijn telefoon staat als ik thuis een schijf/nas/server heb staan waar veel meer op te krijgen is.
Dat zie ik ook wel weer, maar zoals ik al aangaf, hele mkv's passen gewoonweg niet op een SD kaartje van 8GB. *Ik* zet dus liever een paar films om ('s nachts...heb ik dus ook geen last van) naar m4v formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
CLB schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:46:
de 3D gallery? Even je map met album art 2 seconden vasthouden en 'verwijderen'
Klinkt rigoreus, maar ze worden niet van je SD-kaartje afgehaald, alleen uit je gallery
Probeer 't eerst eens met 1 foto'tje, just to be shure.. Maar heb dat vaker gezegd hier, werkt echt!
Nou, het probleem is dat hij elk album als een aparte rubriek weergeeft in de gallery. Ze staan dus ook niet allemaal netjes onder "Album Art" e.d. Maar allemaal apart onder de naam van het album zelf :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
pina schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:43:
[...]

Ik heb net nog wat verschoven maar alles is er nog.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar eindelijk een video speler voor Android:

http://android.modaco.com...i-mkv-divx-y-rmvb-player/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Is al gepost hier...zie reacties eerder vandaag/gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huppol schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:08:
Nou, het probleem is dat hij elk album als een aparte rubriek weergeeft in de gallery. Ze staan dus ook niet allemaal netjes onder "Album Art" e.d. Maar allemaal apart onder de naam van het album zelf :S
Dan ben je even 5 minuten bezig om al je albums eruit te knikkeren en heb je daarna nergens meer last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 15:53
Het zal vast al wel vaker gevraagd zijn: hoe zet in bij Text-to-speech de taal op Nederlands? Ik heb de rest van m'n Desire op English (Netherlands) staan omdat ik jeuk krijg van de Nederlandse vertalingen, maar voor Navigation is het wel handig als ik in het Nederlands wordt aangesproken ;)

Als ik nu bij T-t-s kijk staan daar alleen American English, British English, French, German, Italian en Spanish... I wanna go Dutch! :P

Een collega van mij heeft z'n Desire helemaal op Nederlands staan en heeft ook Nederlandse spraak bij Navigation dus het kan iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Ik heb hier ook Navigation in het NL (ook gesproken). Maar dit was idd pas mogelijk toen ik de taal van m'n Desire ook op Nederlands had gezet! Op zich had dit nog een voordeel:

Ik gebruik een app genaamd "HelpDiabetes" om altijd een koolhydratentabel bij me te hebben voor m'n vriendin (die Diabetes heeft). Ook dat prog. pakt pas de NL tabel als de taal van de Desire op NL staat.

Op zich prefereer ik ook de GUI in het Engels. Maar ja, zolang dat niet kan zonder ook alle locale-gevoelige dingen zoals TTS en zo direct in het Engels te krijgen moet het maar zo :)

[ Voor 19% gewijzigd door eymey op 16-06-2010 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
eymey schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:50:
Ik heb hier ook Navigation in het NL (ook gesproken). Maar dit was idd pas mogelijk toen ik de taal van m'n Desire ook op Nederlands had gezet!
Dat meen je niet! |:(

Ik heb net ook even Nederlands aangezet maar bij het zien van "Laden..." kreeg ik al jeuk. Wel vreemd dat dat lijstje met talen niet wat langer is bij T-t-s settings... Zoveel moeite lijkt het me niet te kosten om daar alle beschikbare talen in te zetten...

Edit:
Net weer snel naar Engels terug geschakeld. Ik kon werkelijk niets meer vinden...

[ Voor 8% gewijzigd door haling op 16-06-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorbo schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:53:
[...]

Touchwiz is inderdaad de naam van de schil die Sasmung over de kale versie van android heeft gemaakt, maar tevens ook de naam van het OS dat op de meeste samsung featurephones (Star en dergelijke)
Nope.. Ook op de Star is het de naam van de GUI... Os is proprietary Samsung. Touchwiz is de extra software bovenop het OS, onder Android, Windows Mobile en Symbian.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2010 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000

Nakebod

Nope.

Als het goed is is er een nieuwe beta ronde van het Swype keyboard aan de gang. Ik kreeg iig een mailtje erover, en de site is niet vooruit te branden, dus ik denk dat er wat te halen valt :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nakebod schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:13:
Als het goed is is er een nieuwe beta ronde van het Swype keyboard aan de gang. Ik kreeg iig een mailtje erover, en de site is niet vooruit te branden, dus ik denk dat er wat te halen valt :+
Geen NL woordenboek, dus niet écht superhandig vind ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Ik heb hem ook draaien, ik moet zeggen dat ik niet onder te indruk ben. Veel toetsenborden hebben al soort swype functionaliteit en bovendien heb je er zonder Nederlands woordenboek niet zo veel aan.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Brad Pitt schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:15:
[...]

Geen NL woordenboek, dus niet écht superhandig vind ik ;)
Sebazzz schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:16:
Ik heb hem ook draaien, ik moet zeggen dat ik niet onder te indruk ben. Veel toetsenborden hebben al soort swype functionaliteit en bovendien heb je er zonder Nederlands woordenboek niet zo veel aan.
Als je een beetje verdiept in de materie, zou je via google gewoon uit kunnen vinden hoe je Nederlandse woorden toevoegt aan een bestaand woordenboek.

Lang verhaal kort, download een woordenboek , kopieer het bestand naar je SD kaart en open het, selecteer alles en druk 1 seconde op de info knop.
Swype zal dan alle geselecteerde woorden toevoegen, dit kan even duren....

Klaar... Swype met Nederlandse woordherkenning.

[ Voor 28% gewijzigd door GetaGrip op 16-06-2010 19:37 ]

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Als je een beetje verdiept in de materie, zou je via google gewoon uit kunnen vinden hoe je Nederlandse woorden toevoegt aan een bestaand woordenboek.
Als je een beetje minder bot doet snap je dat we liever een ingebouwd woordenboek willen hebben. Daarnaast, mijn argument staat nog steeds: Swype is niet uniek meer maar one of many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000

Nakebod

Nope.

"one of many", of mis ik er gewoon veel? Ik ken SlideIT, niet gratis maar wel NL, en Shapewriter, gratis maar geen NL. Hiervan heeft Shapewriter an sich wel mijn voorkeur, voelt net wat beter aan.

Nu wil ik Swype wel proberen, alleen mijn Desire is nog niet terug van reparatie, en op mijn Diamond met XDAndroid build draait hij niet, resolutie is niet gesupport :(
Swype komt als het goed is ook nog met een officieel NL woordenboek, ooit :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Sebazzz schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:47:
[...]
Als je een beetje minder bot doet snap je dat we liever een ingebouwd woordenboek willen hebben.
Ach, het zou pas bot zijn wanneer ik zou zeggen dat je liever lui dan moe bent. :+
Daarnaast, mijn argument staat nog steeds: Swype is niet uniek meer maar one of many.
Yep en daarom wilt iedereen Swype hebben.... of zou het toch net iets lekkerder werken dan de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
GetaGrip schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:33:
Weet ik allemaal wel, staat ook gewoon klaar als een klontje op XDA helemaal uitgelegd hoor.

Je hebt dan alleen ook nog je Engelse woordenboek er bij, en dat sucks/zuigt nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Brad Pitt schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 20:06:
[...]
Je hebt dan alleen ook nog je Engelse woordenboek er bij, en dat sucks/zuigt nogal.
65,000-word Learning Dictionary

Chances are the word you are typing is already in the Swype dictionary. But if it isn’t, just tap it out once followed by a space, and Swype will automatically learn it for next time.

http://www.swypeinc.com/product.html

Het mooie van dit systeem is dat na een paar serieuze mailtjes je gewoon geen Engelse woorden meer tegenkomt, vooropgesteld dat je wel het woordenboek toevoegt in een (botte) post van mijn hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Ach, ik text meer in het engels (Gtalk) dan in het nederlands dus Swype is voor mij helemaal perfect.

En als ik eens een NL's smsje moet sturen dan hoef je niet te "swype" maar ken je het gewoon "intikken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
ik heb swype geinstalleerd op mn legend en het staat aan toch kan ik nog niet swypen kan iemand helpen?

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
GetaGrip schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 20:15:
Het mooie van dit systeem is dat na een paar serieuze mailtjes je gewoon geen Engelse woorden meer tegenkomt, vooropgesteld dat je wel het woordenboek toevoegt in een (botte) post van mijn hierboven.
Allemaal helemaal waar maar het zou gewoon handiger zijn als er een dedicated NL-versie zou zijn. Da's alles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:18
Klein_Kipje schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:21:
weet er iemand een goede spamfilter. Op mijn pc filtert outlook het meeste er wel tussen uit maar op de desire krijg ik gewoon alles binnen.

Kan er zelf geen vinden, de meeste gaan allemaal over sms spam filters en die zoek ik niet
Je popaccount door gmail laten binnentrekken en deze syncen naar je foon, ik heb echt nooit spam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haling schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:38:
Het zal vast al wel vaker gevraagd zijn: hoe zet in bij Text-to-speech de taal op Nederlands? Ik heb de rest van m'n Desire op English (Netherlands) staan omdat ik jeuk krijg van de Nederlandse vertalingen, maar voor Navigation is het wel handig als ik in het Nederlands wordt aangesproken ;)

Als ik nu bij T-t-s kijk staan daar alleen American English, British English, French, German, Italian en Spanish... I wanna go Dutch! :P

Een collega van mij heeft z'n Desire helemaal op Nederlands staan en heeft ook Nederlandse spraak bij Navigation dus het kan iig wel.
uhh TTS service extended, in market TTS invullen en daar staat ie bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
Nou, ik krijg geen woord Nederlands uit m'n Milestone, ook niet met TTS Extended. Google Nav lijkt helemaal niets te doen met die extended app.
Nou maakt het op zich niet uit, maar Nav probeert alle NL straatnamen op z'n Engels uit spreken. "Go left at Mozertlee-een" :+

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Laatst online: 06:21
Waarom kan ik deze dialer niet meer vinden op de market ?

http://www.androlib.com/a...z-mek-dialerone-iApD.aspx

Deze is echt geweldig !

Zou het kunnen komen omdat ik terug ben gegaan naar een 1.6 ROM ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:15
Brad Pitt schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 20:18:
[...]

Allemaal helemaal waar maar het zou gewoon handiger zijn als er een dedicated NL-versie zou zijn. Da's alles :P
Gewoon SlideIt keyboard installeren daarna de module Dutch for slideIt beide te vinden op de Market ,werkt uitstekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Stuwie schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 21:43:
Gewoon SlideIt keyboard installeren daarna de module Dutch for slideIt beide te vinden op de Market ,werkt uitstekend :P
SlideIt vind ik minder fijn werken dan Swype. Gebruik echter gewoon nog steeds het HTC keyboard van Jonasl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Laatst online: 05-09 11:09
Gonadan schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 08:54:
[...]

Ik denk dat het grootste probleem hem in de kaarten zit, echte fietskaarten zijn schaars.
Echter begrijp ik niet zo goed wat je daarmee zou willen? De knooppuntroutes zijn er juist zodat je geen kaart nodig hebt.
Dan volg je gewoon de bordjes van knooppunt naar knooppunt.
Het enige wat dan misschien handig is is een app met alle knooppunten van Nederland om te plannen en een widget waarop je kunt zien welke knooppunten je in gedachten had.

Als ik eens tijd over heb wil ik er misschien wel eens in duiken. :)

[...]

Kon je daarmee ook via 3g Nos journaal en uitzedinggemist kijken?
[...]

Zijn er geen transcoding apps? Orb, welke eerder genoemd is, doet dat toch?
Anders is het misschien een idee om, mits je de mogelijkheid hebt, zelf een website neer te zetten die je thuisvideo's als flv presenteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Stuwie schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 21:43:
[...]

De gratis versie van SlideIt doet het maar 30 dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Iemand hier ervaring met doubleTwist? Ik wilde het eens gebruiken om m'n zooi te syncen met de Android app, maar hij laadt bij lange na niet al mijn audiofiles in. 89 van de 485 maar... Ik heb al vanalles opnieuw laten laden, programma opnieuw geinstalleerd... iemand een idee?

[ Voor 3% gewijzigd door Zinu op 17-06-2010 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
GetaGrip schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:33:
[...]

[...]

Lang verhaal kort, download een woordenboek , kopieer het bestand naar je SD kaart en open het, selecteer alles en druk 1 seconde op de info knop.
Swype zal dan alle geselecteerde woorden toevoegen, dit kan even duren....

Klaar... Swype met Nederlandse woordherkenning.
Het lukt me niet, welk programma gebruik je om de .txt te openen? Ik kan kiezen uit Quickoffice en HTML viewer. Quickoffice is oneindig aan het laden en in de HTML viewer kan ik niks selecteren. Moet ik er anders een echt HTML bestand van maken zodat de browser het kan openen? Vreemd dat je in de settings niet gewoon een woordenboek kunt importeren...
*Edit*
Laat maar, ik heb even een text editor uit de market geïnstalleerd en daarmee kon ik alles selecteren. Nou nog het probleem dat Swype vastloopt na het importeren, en vervolgens geen enkel woord is opgeslagen. Jammer want op zich lijkt het me ideaal dit toetsenbord!

[ Voor 12% gewijzigd door Flying Bobman op 17-06-2010 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Kan het zijn dat Swype een resolutie vereist welke niet ondersteund word voor de Hero? Ik kan hem namelijk niet vinden in de market (BeHero, v1.2)

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

GG---77 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 08:59:
Kan het zijn dat Swype een resolutie vereist welke niet ondersteund word voor de Hero? Ik kan hem namelijk niet vinden in de market (BeHero, v1.2)
Swype is niet te downloaden in de market en zal het ook nooit.
Ten eerste is swype nog in de beta, en ten tweede zal swype alleen bij mobieltjes meegeleverd worden. Net zoals die homescreen replacement TAT Home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Flying Bobman schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 00:04:
[...]
Laat maar, ik heb even een text editor uit de market geïnstalleerd en daarmee kon ik alles selecteren. Nou nog het probleem dat Swype vastloopt na het importeren, en vervolgens geen enkel woord is opgeslagen. Jammer want op zich lijkt het me ideaal dit toetsenbord!
Als je een te groot bestand opent, dan gaat het niet goed. Dus wat je kan doen wanneer je toch een zeer uitgebreid woordenboek wilt hebben is het txt bestand opdelen in bv alle woorden A-D, E-H, etc.

Doe dan precies hetzelfde, Swype zal er dan ook korter overdoen deze woorden te behandelen, alleen is het iets meer werk.

Ik gebruik dus de Dictsmaller.txt van deze site en moet af en toe handmatig een woord toevoegen, maar niet schokkend.

En dit bestand kan swype in één keer inladen. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
Mag ik vragen hoe ik het dan inlaad in swype?

Heb geprobeerd zoals volgens eerdere berichten de info knop een seconde in te drukken na alles geselecteerd te hebben maar dan krijg ik een venster met tutorial en info.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:43
C00P schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 20:54:
Waarom kan ik deze dialer niet meer vinden op de market ?

http://www.androlib.com/a...z-mek-dialerone-iApD.aspx

Deze is echt geweldig !

Zou het kunnen komen omdat ik terug ben gegaan naar een 1.6 ROM ?
Ik vind Fast Call véél fijner :Y

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
Vunzz schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 20:54:
Nou, ik krijg geen woord Nederlands uit m'n Milestone, ook niet met TTS Extended. Google Nav lijkt helemaal niets te doen met die extended app.
Nou maakt het op zich niet uit, maar Nav probeert alle NL straatnamen op z'n Engels uit spreken. "Go left at Mozertlee-een" :+
Inderdaad, Nav doet niets met TTS Extended. ;(

Ach, misschien kan ik nog wel eens wennen aan "The Ringbaaaahn Ooest".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Ik ben op zoek naar een app waarmee ik het getij kan bepalen. Ik kan alleen niks vinden in de market of op androlib... Zoek ik niet goed of bestaat zoiets nog niet? Het zou natuurlijk geniaal zijn als iemand het voor elkaar krijgt de gegevens van www.actuelewaterdata.nl te gebruiken en hier een app van bakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
mastair schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:02:
Mag ik vragen hoe ik het dan inlaad in swype?

Heb geprobeerd zoals volgens eerdere berichten de info knop een seconde in te drukken na alles geselecteerd te hebben maar dan krijg ik een venster met tutorial en info.
Download een simpele .txt editor, longpress op de tekst, alles selecteren, en dan gewoon kort op de infoknop drukken (niet één seconde).
Bedankt nog voor de oplossing trouwens, GetaGrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
wph schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:32:
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik het getij kan bepalen. Ik kan alleen niks vinden in de market of op androlib... Zoek ik niet goed of bestaat zoiets nog niet? Het zou natuurlijk geniaal zijn als iemand het voor elkaar krijgt de gegevens van www.actuelewaterdata.nl te gebruiken en hier een app van bakt :+
Ik weet niet waar en hoe je gezocht hebt maar als ik in de market zoek op 'tide', dan komen er zo een paar voorbij: 'Tide prediction","aTides" en "TideApp" bijvoorbeeld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Ik gebruik nu een tijdje Cube player of 3 player hoe je het ook wilt noemen... Maar het duurt echt super lang voor dat die player is opgestart. Is dit normaal of hebben jullie daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JOfferijns
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-05 13:08
Je bedoelt ³?
Geen last van zelf (N1 @ 2.2), welke telefoon/android versie gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

haling schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:25:
[...]

Inderdaad, Nav doet niets met TTS Extended. ;(

Ach, misschien kan ik nog wel eens wennen aan "The Ringbaaaahn Ooest".
Zo spreken ze dat in Tilburg ook uit dus niet echt wennen voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 08:26
ParaNoiMia schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 20:19:
[...]

Je popaccount door gmail laten binnentrekken en deze syncen naar je foon, ik heb echt nooit spam :)
Ik heb het een dagje geprobeerd, goed, geen spam meer, alleen 1 keer per uur mailcheck op gmail (schijnt , volgens de diverse fora, niet goed te werken)

Iemand anders

[ Voor 5% gewijzigd door Klein_Kipje op 17-06-2010 21:34 ]

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 13:18
Klein_Kipje schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 21:32:
[...]

Ik heb het een dagje geprobeerd, goed, geen spam meer, alleen 1 keer per uur mailcheck op gmail (schijnt , volgens de diverse fora, niet goed te werken)

Iemand anders
Ik trek met pop 3 mailaccounts in mijn gmail en luttele seconden nadat ik de mail verstuurd heb naar 1 van de 3 adressen zijn ze door gmail binnengetrokken. Dus dat er maar 1x per uur een check wordt gedaan is grote onzin, ik meen ergens gelezen te hebben hoe meer mail er doorheen gaat, des te vaker wordt het ook gepopped. Het werkt bij mij dus als een speer.

(ik zou even in de logs van mijn eigen mailserver kunnen spieken hoe vaak gmail de mail ophaalt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

_Calvin schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:59:
[...]

Ik weet niet waar en hoe je gezocht hebt maar als ik in de market zoek op 'tide', dan komen er zo een paar voorbij: 'Tide prediction","aTides" en "TideApp" bijvoorbeeld.....
Ja maar t probleem is dat de ene geen Nederlandse plaatsen kent en de andere een vreemd standaard peil aanhoudt, dus geen NAP ofzo, dus dat geeft vreemde weerstanden. Die betaalde kan ik niet testen, wegens geen creditcard (en geen zin om te kopen ook trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Voor de mensen die flash 10.1 op hun android 2.0 of 2.1 willen dit kan gewoon op een niet geroot toestel heb het op mn stock legend geinstalleerd!

http://www.androidpolice....dCom+%28Planet+Android%29

[ Voor 14% gewijzigd door mafiatounes op 17-06-2010 23:18 ]

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ik heb zwaar ruzie met Swype. Ik probeer een groot woordenboek stukje voor stukje te laden, maar hij vergeet steeds weer een stuk. Ben ik bv. bij de N aanbeland, is ie C t/m G ineens weer kwijt. Vreemd en jammer... want woorden die (tijdelijk dus) in het woordenboek zitten herkent ie supersnel bij het 'typen'.

Is het iemand wel gelukt een groot woordenboek erin te krijgen? (vergelijkbaar met het standaard vocubalaire van de Android)

Edit: hmm.. ik begrijp dat er een limiet van 65kb op zit? Da's wel jammer.
GetaGrip schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:23:
Als je een te groot bestand opent, dan gaat het niet goed. Dus wat je kan doen wanneer je toch een zeer uitgebreid woordenboek wilt hebben is het txt bestand opdelen in bv alle woorden A-D, E-H, etc.
Dit gaat dus niet. Hij zal steeds het eerder toegevoegde eruit gooien om het nieuwe erin te zetten.
Zo te zien moet je echt een persoonlijk woordenboek bouwen, maar da's heel veel werk.

[ Voor 40% gewijzigd door Hyp Hyper op 17-06-2010 23:26 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactrick
  • Laatst online: 14:55
Ik snap sowieso niet hoe je een woordenboek kan toevoegen aan Swype. Ik heb al een text bestand met daarin de mogelijkheden. Hoe importeer ik dit in Swype? Ik kan het wel per stuk doen, maar heb daar natuurlijk niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
mafiatounes schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 23:16:
Voor de mensen die flash 10.1 op hun android 2.0 of 2.1 willen dit kan gewoon op een niet geroot toestel heb het op mn stock legend geinstalleerd!

http://www.androidpolice....dCom+%28Planet+Android%29
Gedownload en geïnstalleerd op m'n Milestone. Installatie ging goed , maar het doet weinig verder in de browser.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Het werkt alleen op telefoons die al Flash Lite hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08 20:56
Uiteindelijk heb ik maar het kleine woordenboek geïmporteerd en ga de missende woorden (die ik vaker gebruik) toevoegen. Swype werkt zo fantastisch dat ik de moeite er voor doe. :)
Intergalactrick schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:59:
Ik snap sowieso niet hoe je een woordenboek kan toevoegen aan Swype. Ik heb al een text bestand met daarin de mogelijkheden. Hoe importeer ik dit in Swype? Ik kan het wel per stuk doen, maar heb daar natuurlijk niets aan.
Zoals ik het gedaan heb:
Open het tekstbestand via Astro als textfile in de file-editor. (als je die niet hebt moet je een text-editor downloaden)
Selecteer alle tekst.
Het Swype toetsenbord moet nu verschijnen.
Druk even op de 'info' knop van het Swype toetsenbord linksonder.
Nu worden de woorden geïmporteerd. (dat duurt even; het toetsenbord reageert in die tijd nergens op)

Let er op dat je textfile niet te groot is. Ik heb gelezen dat ie max 65kb mag zijn.

[ Voor 69% gewijzigd door Hyp Hyper op 18-06-2010 09:46 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

MarcoC schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 03:38:
Het werkt alleen op telefoons die al Flash Lite hadden.
Welke zijn dat dan?? Mijn Nexus doet er eveneens niets mee namelijk.....

Heeft iemand al iets vernomen van:

1. het spel Reckless Racing (voorheen Deliverace) van Polarbit ??? Misschien een releasedate (of demo) ?
en
2. Sygic Aura navigatie ?? Voor de iPhone is deze al reeds gereleased, maar misschien dat iemand een plan of releasedate heeft voor Android (wss 2.x ?!)

[ Voor 39% gewijzigd door martincm op 18-06-2010 11:01 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:02
martincm schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:54:
[...]

1. het spel Reckless Racing (voorheen Deliverace) van Polarbit ??? Misschien een releasedate (of demo) ?
en
2. Sygic Aura navigatie ?? Voor de iPhone is deze al reeds gereleased, maar misschien dat iemand een plan of releasedate heeft voor Android (wss 2.x ?!)
Je Nexus kan je toch updaten naar 2.2 en vervolgens de originele versie op zetten? Lijkt me een veel betere oplossing!

De HTC Desire en de HTC Legend hebben sowieso Flash Lite erop staan, verder weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik heb sinds gisteren een Desire. Op zich ben ik er heel tevreden mee alleen vind ik de bookmark app die bij de browser zit nogal magertjes.

Weet iemand een goed alternatief hiervoor? Ik heb al een beetje rondgeneusd op de market maar kan zo snel niet iets vinden. Op zich zou ik al blij zijn als ik mijn bookmarks zou kunnen structureren met folders bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:05

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:27:
Vraagje, ik heb sinds gisteren een Desire. Op zich ben ik er heel tevreden mee alleen vind ik de bookmark app die bij de browser zit nogal magertjes.

Weet iemand een goed alternatief hiervoor? Ik heb al een beetje rondgeneusd op de market maar kan zo snel niet iets vinden. Op zich zou ik al blij zijn als ik mijn bookmarks zou kunnen structureren met folders bijvoorbeeld.
Even snel gezocht, maar misschien heb je iets aan Bookmark-Tree?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, zoiets inderdaad. Zou mooier zijn als het in de browser geïntegreerd zou zijn maar voor nu ben ik er al blij mee. Bedankt1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:42

Saffie_time

Why use this? 42!

Je weet dat (in ieder geval op de legend) de bookmarks in 2 manieren kunnen worden weergegeven?
Standaard staat hij erop met een 'overzicht' van de website.
Je kan hem ook als lijst gebruiken.
Als je de widget verwijderd en er weer op zet kan je hem kiezen hoe je de indeling wil hebben.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

JOfferijns schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 20:26:
Je bedoelt ³?
Geen last van zelf (N1 @ 2.2), welke telefoon/android versie gebruik je?
Ja idd,
hero/Cronos 1.7 JIT (en zonder JIT) (is een 2.1 mod)
Kan het komen dat ik er zn dikke 500 nummers op heb staan? Dat die daarom want langzamer laad? (zn 20 tot 30 sec)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
martincm schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:54:
[...]

en
Alle HTC telefoons met Sense :P . Hero, Desire, Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Die flash speler is die ook daadwerkelijk beter dan flash lite? Ik heb nl. nog geen echte conclusies kunnen lezen op xda, behalve dat de flash player werkt (maar dat doet flash lite ook, sort of :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
Ik heb XDA ook nog eens door zitten spitten.
Als het werkt, dan inderdaad allen op devices waar al Flash Lite op stond en zelfs daar is er discussie over of het überhaupt wel werkt. Sommigen menen dat het nog steeds Flash Lite is die de content afspeelt. Anderen beweren content te kunnen openen die met Flash Lite niet beschikbaar was.
Maar gewoon om 2.2 wachten dan, zo erg mis ik Flash niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ben net een trotse bezitter van een HTC legend. Ik ben eigenlijk op zoek naar een programma als Funcontact (kom van WM). Het is een superhandig programma om door je contacten te scrollen met zowel links als rechts een sidescrollbar. Bestaat zo'n programma voor de android? Zie http://www.vitotechnology.com/contact-manager.html

Any suggestions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik was op zoek naar voip voor de android, waarmee je naar andere telefoons of pc's kunt bellen.
Een paar topics terug (uit 2009) zie ik wat over Sipdroid en voipbuster staan, maar ik krijg dit niet werkend.

Op sipdroid moet ik inloggen, wat niet werkt (Timeout, server = pbxes.org).
En hoe kan ik met voipbuster dan mijn telefoon met sipdroid bellen?

Als iemand me dit uit kan leggen, heel graag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
die sipdroid e.d. werken anders, dat is nooit rechtstreeks met de sip-provider. Ik gebruik daarvoor sipagent, maar sinds enkele dagen huizen die onder 3cxphone. Werkt feilloos en zeer eenvoudig. Dat zijn "echte" sip clients

[ Voor 6% gewijzigd door pina op 18-06-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:53:
Hey, ik was op zoek naar voip voor de android, waarmee je naar andere telefoons of pc's kunt bellen.
Een paar topics terug (uit 2009) zie ik wat over Sipdroid en voipbuster staan, maar ik krijg dit niet werkend.

Op sipdroid moet ik inloggen, wat niet werkt (Timeout, server = pbxes.org).
En hoe kan ik met voipbuster dan mijn telefoon met sipdroid bellen?

Als iemand me dit uit kan leggen, heel graag ;-)
Sipdroid werkt perfect. Ik gebruik het sinds sep. vorig jaar, zonder enige problemen. Ook over 3G werkt het perfect.
Sipdroid werkt het beste i.c.m. PBXes, maar zonder PBXes werkt het ook. Pbxes is een VOIP gateway, je vult daar dan de gegevens van Voipbuster in. Ergens in de eerste Software & discussie moet wel een handleiding te vinden zijn.
For the time being, kan je het gemakkelijkst direct Voipbuster als server instellen: in Sipdroid > settings > Sip account settings > Server. Daar vul je dan sip.voipbuster.com in. Vervolgens je gebruikersnaam en wachtwoord en klaar! Laat even weten of het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Weet iemand of het mogelijk is dat wanneer je op een uitnodiging klikt van een event, dat die automatisch aan de google calendar wordt toegevoegd ipv de lokale calendar (zoals ical) van de computer? Als die dan automatisch wordt toegevoegd aan de google calendar, is die ook automatisch gesynct met mijn desire.

Nu moet ik de invitatie dan aanklikken, dan copy/pasten in mijn google calendar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nss schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:13:
[...]

Sipdroid werkt perfect. Ik gebruik het sinds sep. vorig jaar, zonder enige problemen. Ook over 3G werkt het perfect.
Sipdroid werkt het beste i.c.m. PBXes, maar zonder PBXes werkt het ook. Pbxes is een VOIP gateway, je vult daar dan de gegevens van Voipbuster in. Ergens in de eerste Software & discussie moet wel een handleiding te vinden zijn.
For the time being, kan je het gemakkelijkst direct Voipbuster als server instellen: in Sipdroid > settings > Sip account settings > Server. Daar vul je dan sip.voipbuster.com in. Vervolgens je gebruikersnaam en wachtwoord en klaar! Laat even weten of het lukt.
Dankje ;-)
Ik heb nu 2 accounts gemaakt bij voipbuster. Op mijn telefoon gebruik ik [username]@sip.voipbuster.com en op mijn pc gebruik ik [username]1@sip.voipbuster.com (zo heb ik ze geregistreerd).

Ik kan wel vanaf mijn telefoon naar de pc bellen (is dit echt gratis?), maar als ik naar mijn gebruikersnaam zoek op de pc, vind ik alleen [username]1, en [username] verschijnt niet in de lijst. Vanaf de pc kan ik dus niet bellen. Enig idee? (Ik heb wel hetzelfde emailadres gebruikt, als dat problemen kan veroorzaken?)

[Edit] ik heb een 3e account aangemaakt met een ander email adres. Nu zie ik ze wel ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2010 16:37 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.