eymey schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:20:
Thanks!

. Begint enigszins in de buurt te komen, dat Oruxmaps. Toch hoop ik dat een creatieve fietsfanaat nog eens in het 'gat' stapt en echt een op NL'se knooppunten gebaseerde app bouwt

.
Ik denk dat het grootste probleem hem in de kaarten zit, echte fietskaarten zijn schaars.
Echter begrijp ik niet zo goed wat je daarmee zou willen? De knooppuntroutes zijn er juist zodat je geen kaart nodig hebt.
Dan volg je gewoon de bordjes van knooppunt naar knooppunt.
Het enige wat dan misschien handig is is een app met alle knooppunten van Nederland om te plannen en een widget waarop je kunt zien welke knooppunten je in gedachten had.
Als ik eens tijd over heb wil ik er misschien wel eens in duiken.

dafmay schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 00:15:
Tja daar gebruik ik zelf dus Act1 player voor...mkv's omgezet naar m4v formaat...werkt perfect (zie ook mijn volgende post).
De vraag was zodanig gesteld dat je er wel uit op *moet* maken dat het zou gaan om streamen van films vanaf pc naar desire...als de poster nu gewoon meteen had gezegd dat het om "wk streamen" ging...lekker omslachtig zo allemaal

Anyway...
dafmay schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 00:21:
Heb 'm even getest, maar vind deze player wel heel erg "kaal"...er is geen enkele setting te vinden! De allereerste app die ik op m'n android installeer die *geeneen* setting heeft...weird

Maar dat terzijde...ik blijf fijn bij Act1 player...die is perfect, speelt alles af. En mkv's vind ik net ff te groot om op m'n 8GB SD kaartje kwijt te kunnen

Omzetten van mkv naar m4v is een koud kunstje en de kwaliteit is uitmuntend...ik zie dat niet beter kunnen.
Gozer, niet iedereen heeft zin om van tevoren te bepalen wat hij meeneemt of er geen tijd voor over om het om te zetten.
Persoonlijk zou ik ook niet afhankelijk willen zijn van wat er op mijn telefoon staat als ik thuis een schijf/nas/server heb staan waar veel meer op te krijgen is.
Zijn er geen transcoding apps? Orb, welke eerder genoemd is, doet dat toch?
Anders is het misschien een idee om, mits je de mogelijkheid hebt, zelf een website neer te zetten die je thuisvideo's als flv presenteert.