Android Software & Discussie - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 115.646 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
Hannes_ schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:32:
Iemand die weet of er een app bestaat die ervoor zorgt dat je spullen die je moet meenemen (als ik bvb. de zondagavond vertrek naar mn studentenkamer) niet vergeet. Dit zou bvb zo kunnen zijn: je geeft in welke spullen je nodig hebt, en vanaf je meer dan bvb 100 meter van de plaats waar die dingen liggen (bvb. thuis) weggaat, je een notificatie krijgt waarbij je moet bevestigen of je alles mee hebt.

Het is misschien wat utopisch, maar het zou verdomd handig zijn, aangezien ik steeds verschillende dingen vergeet mee te nemen.
Ik heb al wat rondgezocht, maar kon niet echt iets vinden.
nog niet zo'n gek idee eigenlijk... heb daar ook soms last van |:(

en vermoedelijk zal dit wel ongeveer doen wat je bedoelt http://www.androlib.com/a...remainder-android-nE.aspx ... reviews beloven wel niet zo veel schitterends.

of misschien deze... http://www.androlib.com/a...shi-ning-locrem-DpzD.aspx

nog een ? http://www.androlib.com/a...m-remindanyway-jmtpm.aspx

[ Voor 7% gewijzigd door renio op 11-06-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 06:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes_
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-11-2024
Inderdaad, die eerste is de perfecte beschrijving van wat ik wil, maar het blijkt niet te werken jammergenoeg :) Ik zal wat prutsen met die andere 2, misschien werken ze gelijkaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:45

MartNL

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 09:00:
Niet echt een android applicatie, maar wel enorm handig is "http://www.markthisdate.com/"

Hiermee kan je allerlei activiteiten automatisch in je google/exchange (en andere) agenda plaatsen zodat je altijd op de hoogte bent en een herinnering krijgt wanneer er iets plaatsvindt..

Bijvoorbeeld alle nederlandse wedstrijden van het WK voetbal:

http://www.markthisdate.c...World_Cup_2010_10043.html

Werkt super makkelijk en er staat heel veel in!
Klopt heel makkelijk.
Heb het samen werken met google agenda .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Android Agenda Widget heeft ook een 4x1 formaat widget, die al eens bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

shadownetwork schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:36:
[...]

Over wifi doet hij het volgens mij net zo goed als over 3g (kpn met portalmmm)

Wat is eigenlijk verder het verschil tussen portalmmm en internet?
portalmmm is de officiele APN van KPN waarmee MMS wel werkt
internet is geloof ik een backup oid, hiermee kan je niet mms-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:15
Hannes_ schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:16:
Inderdaad, die eerste is de perfecte beschrijving van wat ik wil, maar het blijkt niet te werken jammergenoeg :) Ik zal wat prutsen met die andere 2, misschien werken ze gelijkaardig.
Probeer INap :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezep007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 12:06
Ik had eerder een Samsung H1, deze kon je contactfoto's met de foto's van Hyve's syncen. Weet iemand een android app die dit ook kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Cadezo schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 23:01:
Hier een oplossing voor het probleem dat KPN-klanten hebben met de Rabo MobielBankieren-app voor Android.

[...]
Een oplossing van de rabo zelf:
Gebruikt u de Android app via KPN en werkt deze wel via wifi en niet via UMTS?

1. Meld u aan voor Rabo Mobielbankieren via Rabo Internetbankieren (zie http://bit.ly/bmhriI)
2. Ga via de browser op uw mobiele telefoon naar m.rabobank.nl en kies voor ‘Bankieren’
3. Geef akkoord op de vraag van KPN of zij uw 06-nummer mogen doorgeven.
4. Log nu in met uw rekeningnummer en toegangscode.
5. Vanaf nu kunt u ook mobielbankieren via uw app.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
ik ben op zoek naar een goed werkende lock screen.

ik heb er al veel geprobeerd maar allemaal mankeert er wel iets aan.

-je kan de lockscreen bypassen met de home key of mbv de taskmanager (op hero home screen lang ingedrukt houden)
-de security(pin) werkt niet goed

mag betaalde app zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:33
Ik heb sinds 3 dagen ook een desire, en er is 1 ding waar ik nog niet mee uit de voeten kan waar ik "wat anders" voor zoek.
De standaard berichten(sms dus) tool. Het is 1 lange lijst van smsjes, je gestuurde en ontvangen smsjes op volgorde. Dit is echt vreselijk irritant. :P Is er een mogelijkheid om de oude vertrouwelijke inbox/outbox/sentbox indeling terug te toveren? Met die widget krijg ik wel voor elkaar dat alle ontvangen berichten getoond worden, met een te omslachtig design, maar da's nog niet echt wat ik zoek.
Inbox -> Lijst van ontvangen smsjes -> aantikken welke je wil lezen. En zo idem voor je sentbox.

Misschien is het een kwestie van gewenning, maar ik vind het verschrikkelijk irritant hoe het nu werkt. :P Handcent doet volgens mij niet echt wat ik wil, iemand anders een idee?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
Ik vind roidizer wel een leuke app:
http://www.androlib.com/a...le-polaroidapp-jmmCA.aspx

hij maakt een soort van brakke polaroids. leuk retro style.
alleen de reso van de foto's is wel erg minimaal.

kent iemand een vergelijkbare app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:18
FXCamera. Daar zit ook een optie in voor polaroids en nog wat andere fundingen.

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=ymst.android.fxcamera

[ Voor 4% gewijzigd door ParaNoiMia op 11-06-2010 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
die heb ik ook gezien. maar kan je daar ook een tekstlabel aan de foto toevoegen en evt. meteen uploaden naar Facebook of Hyves?

edit: fuck it, gewoon uitproberen! mooie app, jammer dat je geen label aan de polaroid kan toevoegen! :)

[ Voor 30% gewijzigd door Molybdenum op 11-06-2010 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:26
@ Cadezo, thnx! Mijn Rabo app werkt nu als een trein..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:04
Weet iemand welke widget dit is?
Ik bedoel de tekst die 'FULLYCHARGED' aangeeft
Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y172/edgematt/2-2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:45
surfing john schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 21:58:
[...]

en kan je gewoon via de PC eerst je eigen mappen (bijv. per muzieksoort) op de Desire zetten en herkent Mortplayer die dan ook gewoon?
en net uitgeprobeerd en het werkt super, je eigen mappen op de SD kaart zetten en deze speler herkent ze en speelt ze feilloos af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Tuurlijk werkt dat :)

* Stukfruit vindt het trouwens wel een groffe teleurstelling dat zoveel ontwikkelaars de documentatie niet lezen en alles in de root van de sdcard gooien, zelfs Appie doet het... ;( (het hoort eigenlijk onder "/Android/data/<package_name>/files/" te staan)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Nu je op WM en iPod/iPad het NOS WK stream kan volgen.
Vraag ik mij af of het ook op Android mogelijk is?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een goede vervanger voor de standaard android widget clock (HTC Desire), iemand alternatieven.. voor deze clock aangezien ik zelf geen mooie clock kan vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 12:04
Beautiful home?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
DNA_Saint schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 15:14:
Nu je op WM en iPod/iPad het NOS WK stream kan volgen.
Vraag ik mij af of het ook op Android mogelijk is?
via de ustream app zou het moeten werken. wel ff lastig om een goed werkend kanaal te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:01
jarnotjuh schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 20:14:
Ik heb sinds 3 dagen ook een desire, en er is 1 ding waar ik nog niet mee uit de voeten kan waar ik "wat anders" voor zoek.
De standaard berichten(sms dus) tool. Het is 1 lange lijst van smsjes, je gestuurde en ontvangen smsjes op volgorde. Dit is echt vreselijk irritant. :P Is er een mogelijkheid om de oude vertrouwelijke inbox/outbox/sentbox indeling terug te toveren? Met die widget krijg ik wel voor elkaar dat alle ontvangen berichten getoond worden, met een te omslachtig design, maar da's nog niet echt wat ik zoek.
Inbox -> Lijst van ontvangen smsjes -> aantikken welke je wil lezen. En zo idem voor je sentbox.

Misschien is het een kwestie van gewenning, maar ik vind het verschrikkelijk irritant hoe het nu werkt. :P Handcent doet volgens mij niet echt wat ik wil, iemand anders een idee?
Dat is echt gewenning! Ik wilde eerst ook de oude standaard, maar nu ik kan nu niet meer zonder.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 15:16:
Ik ben opzoek naar een goede vervanger voor de standaard android widget clock (HTC Desire), iemand alternatieven.. voor deze clock aangezien ik zelf geen mooie clock kan vinden.
Heb zelf Divi clock en die bevalt me uitstekend. Ik heb er meteen de datum en dag bij en het heeft de androidlook.

http://www.androlib.com/a...tion.divi-clock-xmBx.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Strider schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 18:56:
[...]

Dat is echt gewenning! Ik wilde eerst ook de oude standaard, maar nu ik kan nu niet meer zonder.
Vind het zelfs handiger, omdat ik nu precies zie waarop diegene antwoorden zonder eerst mijn eigen smsje terug te zoeken.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 15:16:
Voor het geval je eigenlijk de HTC flipclock bedoelt: Fancy Widget is daar de perfecte vervanger voor!

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08 20:56
Gugger schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 20:21:
[...]

Voor het geval je eigenlijk de HTC flipclock bedoelt: Fancy Widget is daar de perfecte vervanger voor!
Wel jammer dat daar geen animatie in zit zoals in Beautiful Widgets.

[ Voor 4% gewijzigd door Hyp Hyper op 12-06-2010 21:07 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
Dolphin browser HD heeft een update naar 2.0 gekregen. Zitten een aantal mooie verbeteringen in :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is geen helpdesk. Aub eerst zelf zoeken voor je post. Tevens horen dit soort vragen hier niet.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 12-06-2010 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 22:14:
Is OS Android de toekomstige snelgroeiende besturingsysteem voor smartphones aan het worden ?
Waarom zijn nieuwe smartphones uitgerust met OS Android en niet met Windows Mobile ?
Hoe vertouwd is OS Android in gebruiksvriendelijkheid ?
Ik ben zelf toe aan een nieuwe smartphone ( nu bezit ik Samsung Jét ) welk merk Phone werkt het beste met OS Android ?
Deze vragen zijn voor mij belangrijk voor de aanschaf van een nieuwe smartphone .
Alvast Bedankt .
Ik vrees dat je in het verkeerde topic zit.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Sebazzz

3dp

Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 22:14:
Is OS Android de toekomstige snelgroeiende besturingsysteem voor Mobiles aan het worden ?
Sommigen zeggen wel, sommigen zeggen niet. Maar Android heeft zeker potentie en wordt met iedere update beter, en evolueert sneller dan het iPhone OS of Windows Mobile bijvoorbeeld.
Waarom zijn nieuwe smartphones uitgerust met OS Android en niet met Windows Mobile ?
Er zijn ook genoeg smartphones met andere besturingssystemen ingericht. Maar Android heeft wel een behoorlijke opmars gemaakt. Tot niet lang geleden had HTC alleen Windows Mobile smartphones, maar nu bestaat een groot deel van hun portfolio ook uit Android phones. Hetzelfde geld voor Sony Ericsson, die hadden alleen maar WM of hun eigen OS.
Hoe vertrouwd is OS Android in gebruiksvriendelijkheid?
Ik vind er prima mee te werken. Maar het kan per fabrikant verschillen. Bepaalde modellen van HTC hebben de Sense interface eroverheen. Dan heb je al een hele andere Android. Maar ik heb een Motorola Milestone met de standaard interface en ik heb ook geen problemen ermee. Alles zit waar heb moet zitten, en het werkt snel en soepel.
Ik ben zelf toe aan een nieuwe smartphone ( nu bezit ik Samsung Jét ) welk merk Phone werkt het beste met Android ?
Persoonlijke ervaringen vertellen mij dit:
- Samsung: Goede hardware, maar software is buggy en/of je hoeft geen updates te verwachten.
- Motorola: Goede hardware, goede software, en updates krijg je zeker. Mijn Motorola Milestone is van 2.0 naar 2.01 naar 2.1 gegaan en binnenkort naar 2.2. Nadeel is dat bij sommige modellen de bootloader gelocked is, dus kijk daar goed naar mocht je ooit het verlangen hebben om een andere ROM te willen gebruiken.
- Sony Ericsson: Software werkt fijn, met updates geen ervaring. Laatste keer dat ik een SE had, was het geen stevige. De bouwkwaliteit vond ik niet top.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartelijk dank voor je antwoorden waar ik zeker iets aan heb om verder te komen , ben nu een stuk wijzer dan voorheen .
Sebazzz schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 22:22:
[...]
Sommigen zeggen wel, sommigen zeggen niet. Maar Android heeft zeker potentie en wordt met iedere update beter, en evolueert sneller dan het iPhone OS of Windows Mobile bijvoorbeeld.

[...]
Er zijn ook genoeg smartphones met andere besturingssystemen ingericht. Maar Android heeft wel een behoorlijke opmars gemaakt. Tot niet lang geleden had HTC alleen Windows Mobile smartphones, maar nu bestaat een groot deel van hun portfolio ook uit Android phones. Hetzelfde geld voor Sony Ericsson, die hadden alleen maar WM of hun eigen OS.

[...]
Ik vind er prima mee te werken. Maar het kan per fabrikant verschillen. Bepaalde modellen van HTC hebben de Sense interface eroverheen. Dan heb je al een hele andere Android. Maar ik heb een Motorola Milestone met de standaard interface en ik heb ook geen problemen ermee. Alles zit waar heb moet zitten, en het werkt snel en soepel.

[...]
- Samsung: Goede hardware, maar software is buggy en/of je hoeft geen updates te verwachten.
- Motorola: Goede hardware, goede software, en updates krijg je zeker. Mijn Motorola Milestone is van 2.0 naar 2.01 naar 2.1 gegaan en binnenkort naar 2.2. Nadeel is dat bij sommige modellen de bootloader gelocked is, dus kijk daar goed naar mocht je ooit het verlangen hebben om een andere ROM te willen gebruiken.
- Sony Ericsson: Software werkt fijn, met updates geen ervaring. Laatste keer dat ik een SE had, was het geen stevige. De bouwkwaliteit vond ik niet top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:49

verbraakje

🚦

AgoNitE schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 09:26:
Weet iemand welke widget dit is?
Ik bedoel de tekst die 'FULLYCHARGED' aangeeft
[afbeelding]
iemand er al achtergekomen welke widget dit is? ik vind hem zelf ook super maar kan hem niet vinden

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:04
verbraakje schreef op zondag 13 juni 2010 @ 10:58:
[...]

iemand er al achtergekomen welke widget dit is? ik vind hem zelf ook super maar kan hem niet vinden
Thanks, wou net mezelf gaan quoten! :)
edit:
de persoon die de widget gebruikt noemt het 'battstat' al geprobeerd te zoeken, maar vind niets :(

Gevonden : http://www.appbrain.com/app/net.bajawa.battery
Battstatt is met statt

[ Voor 28% gewijzigd door agoNITE op 13-06-2010 11:56 . Reden: Gevonden!! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook een programma waarmee je vantevoren een route kan maken (via maps o.i.d.) en deze dan via je telefoon kan gebruiken om te navigeren? Ik wil namelijk een fietsroute inplannen op de kaart en deze dan later gaan fietsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 17:05
Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 13:55:
Weet iemand ook een programma waarmee je vantevoren een route kan maken (via maps o.i.d.) en deze dan via je telefoon kan gebruiken om te navigeren? Ik wil namelijk een fietsroute inplannen op de kaart en deze dan later gaan fietsen..
Je kan toch ook gewoon navigon of sygic downloaden en dan de route invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Nu online

Sebazzz

3dp

Ik geloof dat Sygic alleen autonavigatie doet, Motonav doet bijna ieder vervoersmiddel. Zelfs lopend navigeren kan.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:35
handcent sms eens geprobeerd, maar qua design trekt het toch niet op al te veel :(
bij de lijst van conversaties, is er veel te veel lege witruimte, verloren ruimte. En in de conversaties zelf, plakt alles op elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:49

verbraakje

🚦

AgoNitE schreef op zondag 13 juni 2010 @ 11:18:
[...]

Thanks, wou net mezelf gaan quoten! :)
edit:
de persoon die de widget gebruikt noemt het 'battstat' al geprobeerd te zoeken, maar vind niets :(

Gevonden : http://www.appbrain.com/app/net.bajawa.battery
Battstatt is met statt
kijk super bedankt.. ik vind hem echt super clean

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Sebazzz schreef op zondag 13 juni 2010 @ 14:18:
Ik geloof dat Sygic alleen autonavigatie doet, Motonav doet bijna ieder vervoersmiddel. Zelfs lopend navigeren kan.
Sygic Mobile Maps 10 heeft ook wandel- en fietsroute. Al heb ik het gevoel dat de kaarten hier niet zo geschikt voor zijn.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

pina schreef op zondag 13 juni 2010 @ 14:36:
handcent sms eens geprobeerd, maar qua design trekt het toch niet op al te veel :(
bij de lijst van conversaties, is er veel te veel lege witruimte, verloren ruimte. En in de conversaties zelf, plakt alles op elkaar
Kijk eens naar de instellingen. Ik zet hem altijd op Hero thema en android bubble instellingen. Dan lijkt hij vrij veel op de standaard app, maar vooral de popup van sms met mogelijkheid tot snel antwoorden vind ik erg handig. Er is nog veel meer in te stellen, dus speel er wat langer mee voor je hem weggooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie o Wie weet wat de beste WK scores applicatie is? Ik ben er nu al een aantal tegen gekomen maar allemaal buggie.

Wensen:

- live scores alle wedstrijden
- draaid op achtergrond (geen scherm aan nodig)
- geen betaalde applicatie (heb geen creditcard dus kan niets aanschaffen :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

World Cup 2010 - FotMob
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=com.mobilefootie.wc2010

Weet niet of dit de beste is, maar doet wel wat je wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Dit is een andere die volgens mij ook doet wat je wil:

http://www.androidzoom.co...idcup-world-cup_hgfg.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 20:31
Ik heb bijna alle WK applicaties geprobeerd op mijn telefoon en vind zelf Followcup het "fijnste".

Followcup
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=com.followcup

Enige wat ik mis is team informatie, zoals welke spelers, opstellingen etc. Mocht iemand een app hebben die dat wel heeft, hoor ik het graag.

Voor de live scores gebruik ik echter een andere applicatie, namelijk "Soccer Livescores"
Soccer livescores
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=com.firstrowria.android.soccerlivescores

Met deze app kan je alle scores van alle competities in de wereld live volgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:52
tweakG5 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 14:00:
[...]

Je kan toch ook gewoon navigon of sygic downloaden en dan de route invoeren?
Ik begrijp de wens van us1111 maar al te goed en heb deze zelf ook.

Programma's als navigon of sygic zijn WAARDELOOS als het op fietsroutes aan komt. Zelfs al claimen ze een fiets modus te hebben, er is maar een handje vol (matige kwaliteit) apps die bv. ook topo kaarten of fietspaden kaarten hebben.

Bovendien is 'deur tot deur' navigeren niet het punt van een fietstoch doen: Als je lekker een dagje gaat fietsen plan je vaak vooraf alvast je route. Niet door een programma'tje het ff voor je uit te laten rekenen maar wat je zelf interessant vindt. Die route wil je vervolgens als waypoints op je telefoon zetten en over een kaart heen leggen.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Strider schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 18:56:
[...]

Indeed: Ik begin die standaard sms tool ook wel steeds meer te waarderen. Het enige dat ik nog zou willen is dat ie wat prominenter in het systeem/scherm komt als er een ongelezen sms is. Die statusbalk zie ik namelijk maar al te vaak over het hoofd.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
gwystyl schreef op zondag 13 juni 2010 @ 22:44:
[...]

Kijk eens naar de instellingen. Ik zet hem altijd op Hero thema en android bubble instellingen. Dan lijkt hij vrij veel op de standaard app, maar vooral de popup van sms met mogelijkheid tot snel antwoorden vind ik erg handig. Er is nog veel meer in te stellen, dus speel er wat langer mee voor je hem weggooit :)
ik vind die bubble instellingen niet echt handig. Ik heb het liever allemaal onder elkaar, zoals op een forum. Vind ik veel ordentelijker en mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:09

m-buurman

hmmm...coffee!!

DerManiak schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:35:
[...]

Zie Google Forum. Er bestaat een optie om een kalender met de verjaardagen van je contactpersonen toe te voegen aan Google Calendar (handigste om op je pc te doen), bijna net zoals je een agenda van iemand anders aan jouw Calendar toevoegt. Vervolgens kun je deze ook aanvinken op je Android Phone (Agenda > Menu > Meer > Mijn Agenda's).
Zeg, ik heb bovenstaande exact uitgevoerd en de verjaardagen komen niet naar voren op mijn Desire.
De agenda opzich kan ik wel selecteren op de telefoon, maar de verjaardagen lijken niet te synchroniseren met de agenda. Ik heb al vanalles geprobeerd maar niets mag baten.

Heeft iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Laatst online: 11-09 20:56
@m-buurman: Ze stonden er bij mij ook niet gelijk in,gaat soms wat tijd overheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 09:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

pina schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:50:
[...]

ik vind die bubble instellingen niet echt handig. Ik heb het liever allemaal onder elkaar, zoals op een forum. Vind ik veel ordentelijker en mooier.
In de instellingen heet het 'bubble instellingen'. Je kan hem dan veranderen naar Android gespreksstijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Is het op de 1 of andere manier mogelijk op een filter aan te zetten, bij de android market? Ik kijk dagelijks naar de nieuwste apps. Maar ik ben die japanse vrouwen die er elke keer weer tussen staan helemaal beu. Ik heb android 1.6 Weet niet of dat relevant is...

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
gwystyl schreef op maandag 14 juni 2010 @ 16:57:
[...]

In de instellingen heet het 'bubble instellingen'. Je kan hem dan veranderen naar Android gespreksstijl
sjah, ik zei net dat de androidstijl van die app enorm slecht is verwerkt. Alles plakt op elkaar, niks van witruimte tussen de gesprekken etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
iPhone's PingChat! is over naar 2.0, de BlackBerry beta loopt nu vollop (voor PingChat!).
Nu Android nog!

Na wat ge-DM op Twitter met ontwikkelaars Enflick Inc (Canada) wist ik een release richting voor de Android Beta uit te vogelen.
PingChat
Hey thanks! Go with June. What do you like about Android, just curious?
Op deze pagina zijn de ontwikkelingen van de huidige beta te volgen. Voor de geïnteresseerde dus... met Android zal PingChat sneller terrein winnen dan WhatsApp.

Afbeeldingslocatie: http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs510.ash1/30090_129204970436930_123693407654753_237840_5581928_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
ok ik gebruik autokiller sinds een tijdje. ik zal wel blind zijn, maar:

hoe zorg ik nu dat hij setcpu / alarm clock niet afsluit? ik zie echt nergens een ignore list, en aan de faq had ik ook niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Nu online

Sebazzz

3dp

Waarom gebruik je uberhaupt een automatische taskkiller? Dat is nergens voor nodig. Daar heb je alleen jezelf mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je automatic task killer gebruikt moet je ervoor zorgen dat je SetCPU en Clock niet geselecteerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08 20:56
Sebazzz schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:08:
Waarom gebruik je uberhaupt een automatische taskkiller? Dat is nergens voor nodig. Daar heb je alleen jezelf mee.
Ik speel wel eens games (trap! bv.) die er voor zorgen dat de telefoon niet altijd meer uit standby komt. Daarom heb ik een taskkiller die geselecteerde apps 10 minuten na in standby gaan afschiet. Dat scheelt me weer een keer batterij eruit en weer erin doen...
Geen idee of de games dit onder 2.1 ook flikken btw.. ik had het onder 1.5
Goeie tip. Zoiets zocht ik nog!

[ Voor 26% gewijzigd door Hyp Hyper op 14-06-2010 22:00 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Novah schreef op maandag 14 juni 2010 @ 19:36:
iPhone's PingChat! is over naar 2.0, de BlackBerry beta loopt nu vollop (voor PingChat!).
Nu Android nog!

Na wat ge-DM op Twitter met ontwikkelaars Enflick Inc (Canada) wist ik een release richting voor de Android Beta uit te vogelen.

[...]

Op deze pagina zijn de ontwikkelingen van de huidige beta te volgen. Voor de geïnteresseerde dus... met Android zal PingChat sneller terrein winnen dan WhatsApp.

[afbeelding]
Toevallig laatst contact gehad met Whatsapp, die zijn ook bezig met een Android app. Al is de verwachte release datum daar wel wat langer dan Juni! Zelf kijk ik meer uit naar Whatsapp door de meerdere mogelijkheden, al ken ik Pingchat 2 nog niet!.

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Nu online

Sebazzz

3dp

Hyp Hyper schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:48:
[...]

Ik speel wel eens games (trap! bv.) die er voor zorgen dat de telefoon niet altijd meer uit standby komt. Daarom heb ik een taskkiller die geselecteerde apps 10 minuten na in standby gaan afschiet. Dat scheelt me weer een keer batterij eruit en weer erin doen...
Geen idee of de games dit onder 2.1 ook flikken btw.. ik had het onder 1.5
Applicaties die zich misdragen hoef ik niet en deïnstalleer ik. Ik heb met games onder 2.1 in ieder geval geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu Android zonder Sense. Op zich mis ik die HTC-schil eigenlijk nergens, alleen bij de musicplayer...
Weet iemand een goed alternatief, waar ik dus op genre kan selecteren?

GZFan is dus zo iemand die naast Trance en Rock ook Klassiek heeft staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JOfferijns
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-05 13:08
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 01:51:
Ik heb nu Android zonder Sense. Op zich mis ik die HTC-schil eigenlijk nergens, alleen bij de musicplayer...

Ja, 3 (maar dan zon hoog drietje, tot de derde zeg maar) kan dat.
Moet je even in de Market zoeken naar: pub:"Filipe Abrantes" (je kan geen tot de derde macht invoeren ;))
Als je dan in de applicatie naar playlists gaat staan daar ook al je genres bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novah schreef op maandag 14 juni 2010 @ 19:36:
Nu Android nog!

[...]

[afbeelding]
Goeie ontwikkeling, kan ik in de toekomst ook pingen met vriendin. :*) Zij behoud haar Iphone en ik mijn geliefde Android _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:43
Weet iemand of het mogelijk is om de instellingen van (o.a.) de "Home widget" van Beautiful Widgets te wijzigen zonder de oude widget te verwijderen en een nieuwe widget te plaatsen?? Dat vind ik namelijk een beetje omslachtig... :/

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Rossi46 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:43:
Weet iemand of het mogelijk is om de instellingen van (o.a.) de "Home widget" van Beautiful Widgets te wijzigen zonder de oude widget te verwijderen en een nieuwe widget te plaatsen?? Dat vind ik namelijk een beetje omslachtig... :/
menu->preferences ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Inderdaad, even het weerscherm openen, op je menu button drukken en daar kun je m dan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:43
Top! :*) Zo is het een stuk makkelijker :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Rossi46 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:59:
Top! :*) Zo is het een stuk makkelijker :)
Geeft BW het weer ook in het Nederlands weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Cloudje schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:18:
[...]

Geeft BW het weer ook in het Nederlands weer?
Bij mij staat er
Di 15 jun.
Rotterdam
Plaatselijk bewolkt.

dus ja :)
past mooi bij LauncherPro
Enige wat me opvalt is dat de klok niet loopt.

[ Voor 8% gewijzigd door marcel-o op 15-06-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:32

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Sebazzz schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 22:22:
De software is in dit geval dan toch Android?
Of doet Samsung, net als HTC, wat eigen meuk eroverheen?
eymey schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:13:
Ik begrijp de wens van us1111 maar al te goed en heb deze zelf ook.

Programma's als navigon of sygic zijn WAARDELOOS als het op fietsroutes aan komt. Zelfs al claimen ze een fiets modus te hebben, er is maar een handje vol (matige kwaliteit) apps die bv. ook topo kaarten of fietspaden kaarten hebben.

Bovendien is 'deur tot deur' navigeren niet het punt van een fietstoch doen: Als je lekker een dagje gaat fietsen plan je vaak vooraf alvast je route. Niet door een programma'tje het ff voor je uit te laten rekenen maar wat je zelf interessant vindt. Die route wil je vervolgens als waypoints op je telefoon zetten en over een kaart heen leggen.
Even mierenneuken: het zijn niet de programma's Navigon of Sygic die ruk zijn maar de kaarten die gebruikt worden, die zijn puur op autowegen gespitst. Wegen waar geen auto mag komen worden over het algemeen niet goed verwerkt.

Wat dat betreft zou je misschien een handmatige route in google maps kunnen proberen, vaak werkt voetgangermodus nog beter dan fietsmodus in navigatietools.
Persoonlijk ben ik meer van het knooppunten volgen, is dat niets?

[ Voor 42% gewijzigd door Gonadan op 15-06-2010 13:01 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Nu online

Sebazzz

3dp

Gonadan schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:59:
[...]

De software is in dit geval dan toch Android?
Of doet Samsung, net als HTC, wat eigen meuk eroverheen?
Bij bepaalde telefoons Touchwiz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 07:44
Excuses voor de waarschijnlijk ontzettende noob vraag, maar waarom staat er op de vorige pagina bij de vermelding van WK applicaties een image? Is dat een soort barcode voor de apps ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
Beste mensen,

Ik heb een vraag.

Ik heb nu recent een nieuwe GSM met Android 2.1 erop.
Hierop staan de volgende gratis programma's: *O*
- google maps (wereldkaart + routebeschrijving)
- google navigation (spraak-navigatiesoftware)
- google my tracks (houdt de gereden route bij)

Nu kan je met die programma's wel navigeren en het werkt allemaal perfect, maar niet de route aanpassen zoals ik zou willen. Nu wil ik mooie motorroutes uitstippelen. Dit kan niet in deze bovenstaande programma's op de telefoon, maar gaat des te makkelijker op:

www.maps.google.nl

Waar je elk gewenst deel van de route kunt verslepen om een mooiere route uit te stippelen dan de snelweg. Deze routes kun je vervolgens opslaan op je google account.

En nu komen de vragen:
Is het mogelijk om de routes die je uitgestippeld heb op www.maps.google.nl op te slaan, of de downloaden en op de android telefoon te zetten en daar in te laden in de gratis nagivatiesoftware van google? en hoe dan?

Is het anders mogelijk om met deze gratis android programma's een uitgebreide route te maken met verschillende waypoints? of een ander android programma dat gratis is? en hoe dan?

hopelijk weet iemand het antwoord en leren we allemaal wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
Wat je kunt doen. Maak de route aan op maps.google.nl Dan kun je rechtsbovenaan op "link" klikken. Kopieer die link en vul hem hier in: http://qrcode.kaywa.com/ Scan de gegenereerde code met barcodescanner en je kunt hem openen in maps.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
@DeArmeStudent: Goede vraag! En ook mijn dilemma (maar dan voor fietstochten).

Nummer 1 op mijn verlanglijstje voor Google Maps features is ook het kunnen uitstippelen van routes (wat nu idd redelijk mooi kan), die routes in je account saven om 'm op je phone weer in te laden. Dat zou perfect zijn :). EN/of met de mogelijkheid om ook .nmea of .gpx, etc. bestanden te importeren (bv. die van de site van de fietsersbond of andere sites die toeristische routes ook als gps aanbieden).

Op de SE K800i en N96 heb ik langetijd "trackmyjourney" gebruikt. Werkt best leuk maar helaas uitsluitend nog java en dat geeft op een mooi platform als Android natuurlijk toch z'n beperkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 22:27
Dat kan al hoor. Je kunt een route uitstippelen en in Google Maps (online via de browser) opslaan in "Mijn Kaarten".
In Google Maps op Android ga je vervolgens naar Layers > More Layers > My Maps. Daar zul je de opgeslagen kaar (route) vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Roxors schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:14:
Excuses voor de waarschijnlijk ontzettende noob vraag, maar waarom staat er op de vorige pagina bij de vermelding van WK applicaties een image? Is dat een soort barcode voor de apps ofzo?
Dat is een QR-code die je met de barcodescanner kunt scannen, dan opent hij meteen de juiste pagina een via URL in de market.

Zie: http://qrcode.kaywa.com/
m-buurman schreef op maandag 14 juni 2010 @ 12:59:
Zeg, ik heb bovenstaande exact uitgevoerd en de verjaardagen komen niet naar voren op mijn Desire.
De agenda opzich kan ik wel selecteren op de telefoon, maar de verjaardagen lijken niet te synchroniseren met de agenda. Ik heb al vanalles geprobeerd maar niets mag baten.

Heeft iemand nog suggesties?
Staan er verjaardagen in als je in Google Calendar kijkt? Is de kalender daar ook geactiveerd?

Bij mij komen ze er wel in te staan, ik heb echter het probleem dat ze er sinds kort dubbel in komen te staan. :?
Sebazzz schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:04:
Bij bepaalde telefoons Touchwiz.
Bij mijn weten is Touchwiz juist het eigen OS van Samsung en draait er dan dus geen Android op.
Overigens draaien alle Samsungs nog pre-2.0 Android dus dat kan wel een nadeel qua stabiliteit zijn.
Niet meer waar onderhand, maar heeft wel een aanleiding voor de problemen kunnen zijn toen jij het gebruikte.

[ Voor 57% gewijzigd door Gonadan op 15-06-2010 13:54 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

edit:
shit, dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door Gonadan op 15-06-2010 13:53 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 07:44
@Gonadan, thnx voor de uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:17
Gonadan schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:39:
Bij mijn weten is Touchwiz juist het eigen OS van Samsung en draait er dan dus geen Android op.
Touchwiz is alleen de GUI. Daar is zowel een AndroiD variant van als een voor Samsungs eigen OS.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Nu online

Sebazzz

3dp

[...]

Overigens draaien alle Samsungs nog pre-2.0 Android dus dat kan wel een nadeel qua stabiliteit zijn.
Niet meer waar onderhand, maar heeft wel een aanleiding voor de problemen kunnen zijn toen jij het gebruikte.
Niet alleen bij Android had ik problemen met Samsung, ook met hun Symbian telefoons en daar zat geeneens een custom UI overheen. Ik bedoelde qua problemen niet instabiliteits maar rare bugs enzovoort die gebruikers van hetzelfde OS op een andere telefoon niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeArmeStudent
Schmoove schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:34:
Dat kan al hoor. Je kunt een route uitstippelen en in Google Maps (online via de browser) opslaan in "Mijn Kaarten".
In Google Maps op Android ga je vervolgens naar Layers > More Layers > My Maps. Daar zul je de opgeslagen kaar (route) vinden.
Heel mooi, dank je wel, maar hoe kan ik dan vervolgens die route navigeren met google navigation? er is in google maps volgens mij geen mogelijkheid om die route door te geven naar google navigation, alleen voor route's die googlemaps app zelf maakt.of wel?

[ Voor 6% gewijzigd door DeArmeStudent op 15-06-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Touchwiz is een interface/homescreen ervaring die bovenop android draait net zoals Sense (HTC) en Mediascape (Sony)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 22:27
DeArmeStudent schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:34:
[...]

Heel mooi, dank je wel, maar hoe kan ik dan vervolgens die route navigeren met google navigation? er is in google maps volgens mij geen mogelijkheid om die route door te geven naar google navigation, alleen voor route's die googlemaps app zelf maakt.of wel?
Volgens mij gaat dat inderdaad niet. Je kunt de route openen en bekijken maar niet langs die route navigeren.
Inderdaad een beetje jammer...

[ Voor 58% gewijzigd door Schmoove op 15-06-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Schmoove schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:41:
Volgens mij gaat dat inderdaad niet. Je kunt de route openen en bekijken maar niet langs die route navigeren.
Mmm, zoiets moet toch best te maken zijn...
Ik zal eens kijken naar de Maps API. Wellicht dat dit weer een volgend project kan worden... Alhowel ik eerst nog een podcast manager wil maken...

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Sebazzz schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:34:
Niet alleen bij Android had ik problemen met Samsung, ook met hun Symbian telefoons en daar zat geeneens een custom UI overheen. Ik bedoelde qua problemen niet instabiliteits maar rare bugs enzovoort die gebruikers van hetzelfde OS op een andere telefoon niet hebben.
Ah op die manier, dan kom je echter terecht in een merkendiscussie die zijn weerga niet kent. ;)
Daarin heeft ieder zijn voorkeuren, ik denk dat je ook niet zomaar kunt stellen dat het ene merk beter is voor Android dan het andere merk.
Het is dan meer de vraag of je Sense interessant vindt (dus HTS) of juist liever niet.
Het enige wat je wel met zekerheid kunt stellen is dat die Xperia gewoonweg bagger is met de standaardversie erop. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeArmeStudent
[...]

Tja, dit is inderdaad even vergeten door google...en dat is precies de reden waarom mensen routes maken in maps en navigatie gebruiken... Hopelijk komt dat inderdaad een keertje bij de volgende update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

[...]

Kan wel:
• open kaart
• druk op "From: <startpunt>"
• druk op routeknop (bocht naar rechts)
• druk op navigeren

voila :)
DeArmeStudent schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:45:
Tja, dit is inderdaad even vergeten door google...en dat is precies de reden waarom mensen routes maken in maps en navigatie gebruiken... Hopelijk komt dat inderdaad een keertje bij de volgende update...
Overhaaste conclusies... ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Gonadan op 15-06-2010 14:49 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
Als je 2.2 draait, kan je via chrome-to-phone je route naar je telefoon sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeArmeStudent
Gonadan schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:48:
[...]

Kan wel:
• open kaart
• druk op "From: <startpunt>"
• druk op routeknop (bocht naar rechts)
• druk op navigeren

voila :)

[...]

Overhaaste conclusies... ;)
* Open kaart? welke kaart? je bedoelt de opgeslagen kaart in google maps?
* druk op from??? wanneer? ik heb helemaal geen from staan?? wel kan ik op menu drukkken en dan op route en dan mijn begin of eindpunt invullen, maar dan stippelt hij zelf de route uit en niet mijn route weergegeven op de kaart
* druk op routeknop...die had ik dus...maar alleen via de menu knop...

Wat jij noemt is inderdaad gewoon 2 punten aangeven op de kaart en google maps opdracht geven om te navigeren...maar dat is de route die google maps uitstippelt, en ik wil dus dat hij navigeert over een route die ikzelf uitgestippeld heb, en dat is dus meestal niet de snelste of de meest logische route...maar gewoon mijn route..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

DeArmeStudent schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:30:
* Open kaart? welke kaart? je bedoelt de opgeslagen kaart in google maps?
Ja, die kan je openen via het toevoegen van extra lagen.
* druk op from??? wanneer? ik heb helemaal geen from staan?? wel kan ik op menu drukkken en dan op route en dan mijn begin of eindpunt invullen, maar dan stippelt hij zelf de route uit en niet mijn route weergegeven op de kaart
* druk op routeknop...die had ik dus...maar alleen via de menu knop...

Wat jij noemt is inderdaad gewoon 2 punten aangeven op de kaart en google maps opdracht geven om te navigeren...maar dat is de route die google maps uitstippelt, en ik wil dus dat hij navigeert over een route die ikzelf uitgestippeld heb, en dat is dus meestal niet de snelste of de meest logische route...maar gewoon mijn route..
Ik noem iets heel anders maar het werkt evengoed niet zoals ik dacht.
Er komt wel een balonnetje met 'From: <startpunt>' maar hij neemt niet de hele route over maar alleen het startpunt, daar heb je dus alsnog geen reet aan. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Balachmar schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:43:
[...]

Mmm, zoiets moet toch best te maken zijn...
Ik zal eens kijken naar de Maps API. Wellicht dat dit weer een volgend project kan worden... Alhowel ik eerst nog een podcast manager wil maken...
Hehe.... een goede podcast manager zoek ik idd ook nog op Android! :). Er zijn wel een paar podcasts die ik volg, maar heb nog steeds niet iets kunnen vinden wat bij me past.

Maar dat idee van het transporteren van een Google Maps route/kaart naar Navigation zou idd ook zeer welkom zijn! Hoewel dat voor wandelen en fietsen weer wat minder van belang is.

@Schmoove: Thanks voor die tip m.b.t. de lagen en kaarten! Had het wel een keer gezien, maar realiseerde me niet dat onder dat fenomeen ook de routes vallen.

[ Voor 10% gewijzigd door eymey op 15-06-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:40:
[...]

Touchwiz is een interface/homescreen ervaring die bovenop android draait net zoals Sense (HTC) en Mediascape (Sony)..
Touchwiz is inderdaad de naam van de schil die Sasmung over de kale versie van android heeft gemaakt, maar tevens ook de naam van het OS dat op de meeste samsung featurephones (Star en dergelijke)

Overigens kan ik nergens een apk van Fancy Widget vinden. Omdat mijn SmartQ (nog) geen market access heeft kan ik m niet uit de market plukken, slideME heeft m niet en Appbrain verwijst alleen maar door naar de market.

Heeft iemand een (verwijzing naar) een apktje voor mij? :) Voor zover ik weet is de app gratis (kan het niet controleren, omdat ik geen market access heb :+), dus volgens mij is dit niet illegaal. Mocht ik een foutje gemaakt hebben en dus om warez vragen: sorry.

Snap, nu wel gevonden :x Zal m straks even testen. Mocht iemand m nog willen, dm maar :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sorbo op 15-06-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:01
Zijn er hier mensen die SMS Popup gebruiken? Als ik een sms ontvang en ik druk op 'close' dan blijft er een 1 bij mijn sms icon staan, iemand een idee hoe dit op te lossen is? Want in de instellingen staat het namelijk wel goed ingesteld: close --> marked as read.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 01:51:

Mortpalyer, als je zelf maar eerst op je PC mappen met genres aanmaakt, daarna kopieren naar de Desire en hij speelt ze vlekkeloos per map/genre af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
[/quote]
bestaat er een app met fietsknooppunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klankima
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-11-2021
[/quote]
bestaat er een app met fietsknooppunten?

Met Oruxmaps kan dit. gpx routes kun je hier in importeren deze kan je hier maken,
http://www.plusonline.nl/fietsen.
in dit programma zitten ook online maps waar de knooppunten in staan, daar kan je de gpx routes in op slaan.
Ik heb zelf al kadasterkaarten en waterkaarten gezien die in dit programma draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthiayer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
momenteel zijn er enkele mensen die rockplayer aan het testen zijn, een mediaspeler voor android die ook xvid afspeelt.. hij staat nog niet op de market of is nergens vrij te downloaden, maar mits wat zoekwerk kan je hem al wel vinden..
voor zij die geinteresseerd zijn, dacht ik dat het leuk was dit mee te delen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
Ik wordt ongelofelijk gestoord van het feit dat ik op dit moment op geen enkele manier video kan streamen naar mijn desire. Met windows mobile en coreplayer kon ik via vlc eenvoudig video streamen naar mijn toestel...tot op heden is het mij nogsteeds niet gelukt om beeld te krijgen op mijn desire...Ik heb gebruik gemaakt van yxplayer en de enbedded videoplayer maar het mocht niets helpen. zijn er nog andere oplossingen of moet ik wachten op coreplayer voor android?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.