Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Als ik die thread zo door lees lijkt het op 2.1 devices te zijn, waarbij de app bepaalde permissies heeft.
[ Voor 34% gewijzigd door Mad Marty op 08-06-2010 14:33 ]
Rail Away!
http://www.google.com/sup...id=2156a1d8ddb8ba47&hl=en
Hopelijk fixen ze het snel, ben nu gewoon maar losse apks aan het installeren: suboptimaal
gday schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:23:
Volgens mij kun je Skype-contacten bellen als je sipdroid gebruikt icm pbxes.org of niet?
Heb net versie 1.04 van Buienalarm op de Market gezet trouwens, met betere locatiebepaling. Kreeg 'klachten' dat de locatie niet goed werd geupdatet.
Ik had hem via via gevonden en zie nu dat de maker tweaker is.gday schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 03:10:
Zijn er mensen die de nieuwe versie van m'n app Buienalarm willen proberen en feedback willen geven? Heb deze week een redelijk grote update op de Market gegooid dus ben benieuwd of het overal goed gaat.
Nu enkele dagen in gebruik, hij werkt vooralsnog prima maar de locatieupdate is nog geen succes.
Ik lokaliseer op basis van netwerk/wi-fi, niet op GPS.
De locatie blijft op de plaats staan die hij heeft totdat je handmatige locatie aan en weer uit zet, dan pakt hij na een update (meestal) wel de nieuwe locatie.
Bij een buienalarm gaf hij een keer de waarschuwing 'Buienalarm voor null', ik gok dat hij toen ook een locatieprobleem had.
Nu vraag ik mij af of de locatie op zich in het geheel niet geupdate wordt of dat de weergave niet klopt.
In het eerste geval klopt dan ook het weerbeeld niet dus is dat ruk, in het tweede geval gaat het puur om de weergave en dat zal mij jeuken.
Verder een mooie en handige applicatie, ga vooral door.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kun je met je android toestel 3d plaatjes maken op verschillende manieren:
Stereogram:

wigglegram:

Anaglyph:

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=630887l3art schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 20:07:
Weet iemand wat de laatste versie van google maps brut is en waar deze te downloaden is? Met google kom ik allerlei verschillende versies tegen...
Mooi, die kende ik nog niet.... eens kijken of dat in Nederland een beetje werkt op mijn Spica. Het staat in het G1 subforum, dus qua resolutie zou het moeten kunnen denk ik.
Op een gewoon toetsenbord doe je ook niet aan multitouch en typ je achter elkaar, hoe moet hij anders weten welke letter je bedoelde, zoiets zal dus niet bestaan. Of in ieder geval niet om de reden die je geeft.Willaaam schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:54:
Weet er iemand een keyboard dat omgekeerd typt? Ik heb gezocht en gegoogled maar ik kan het nergens vinden...
Het standaard keyboard slaat een letter aan op het moment dat ik mijn vinger optil. Multitouch werkt zo niet en als je sneller typt komt er alleen maar crap uit m'n Desire. Is er geen keyboard dat de toets aanslaat meteen op het moment dat ik een letter aanraak?
Anoniem: 312647
jerry, of iemand die me wil helpen, kun jij mij zeggen hoe ik slide it kan gaan gebruiken, wil het graag proberen maar ik zie hem nergens. overal staat dat je hem moet selecteren bij instellingen/locale & tekst maar dat kan ik niet gevonden krijgen. als je me hier een antwoord op kunt geven kun je mij misschien ook zeggen hoe ik een eventuele reboot moet uitvoeren, moet nog zoveel leren....jerry_a schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:56:
[...]
Wat is dat een gaaf keyboard. Gewoon ongelofelijk.
Het is meteen mijn standaard keyboard geworden.
dank je wel voor de helpende antwoorden

Succes!
Edit: En daarna idd wat SMulTiE zegt.
Reboot is powerknop inhouden, en kiezen voor uitschakelen, en daarna weer aanzetten.
[ Voor 7% gewijzigd door Nakebod op 08-06-2010 21:02 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
als ik bv in handcent zit heb ik daarin geen keus, zie nergens dat keyboard.SMulTiE schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 20:59:
Lang klikken op een inputscherm (bijvoorbeeld in Gmail of Messages ofzo) en dan "select input method' (geen idee hoe dat in het nederlands heet). Daar kun je dan als het goed is kiezen tussen het normale toetsenbord en SlideIT.
Succes!
als ik onder instellingen ga naartaal en toetsenbord, dan naar toetsenbordinput kan ik alleen maar naar toetsenbordtypes en zie daar geen slide it alleen qwerty, toetsenblok van telefoon of compacte qwerty.Nakebod schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 21:01:
Als je op je homescreen bent, op het ^-icoon linksonder, dan naar Instellingen > Taal? & Keyboard (Settings > Language & Keyboard) en dan Slide It aanvinken.
Edit: En daarna idd wat SMulTiE zegt.
Reboot is powerknop inhouden, en kiezen voor uitschakelen, en daarna weer aanzetten.
dan kan ik nog naar toetsenbordtaal maar daar staat ook niks en bij de rest van de onderdelen krijg ikook geen slide it.
baal als n stekker dat ik dat niet gevonden krijg...................
Heb er diverse geprobeerd: standaard player, cubed, mixzing.Fried schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:26:
is er een muziekspeler die gewoon hele mappen met mp3's kan afspelen?
music player en realplayer lijken alleen naar albums, artiesten en genres te kijken...
Maar als je gewoon mappen wil selecteren en afspelen: Mortplayer
Echt super, doet wat ie moet doen en niets anders, vind hem er ook strak uitzien.
Dan zit je al te ver. SlideIT staat gewoon in taal en toetsenbord. Daar aanvinken en dan via lang drukken op een tekstinvoerveld ergens om nog een keer slideIT te kiezen.Anoniem: 312647 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 21:11:
[...]
als ik onder instellingen ga naartaal en toetsenbord, dan naar toetsenbordinput kan ik alleen maar naar toetsenbordtypes en zie daar geen slide it alleen qwerty, toetsenblok van telefoon of compacte qwerty.
dan kan ik nog naar toetsenbordtaal maar daar staat ook niks en bij de rest van de onderdelen krijg ikook geen slide it.
baal als n stekker dat ik dat niet gevonden krijg...................
en kan je gewoon via de PC eerst je eigen mappen (bijv. per muzieksoort) op de Desire zetten en herkent Mortplayer die dan ook gewoon?Flash3d schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 21:39:
[...]
Heb er diverse geprobeerd: standaard player, cubed, mixzing.
Maar als je gewoon mappen wil selecteren en afspelen: Mortplayer
Echt super, doet wat ie moet doen en niets anders, vind hem er ook strak uitzien.
ach, stom van mij, was wat vergeten maar t werkt nu, kan nog nie zeggen dat ik snel ben maar dat zal wel wennen zijn, vindt het in ieder geval keileuk.surfing john schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 21:58:
[...]
en kan je gewoon via de PC eerst je eigen mappen (bijv. per muzieksoort) op de Desire zetten en herkent Mortplayer die dan ook gewoon?
dank jullie wel allemaal,
In ieder geval is de APP beschikbaar, hopelijk snel gefixed.. de respons om deze 1 dag de app beschikbaar te maken op de Market van de Rabo is goed te noemen
Ik heb hetzelfde als ik gebruik maak van mobiel internet. Als ik wifi/wlan gebruik kan ik wel inloggen...knights16 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 22:05:
De Rabomobiel Internet Bankieren geeft op mijn Desire 'Er zijn technische problemen'.
In ieder geval is de APP beschikbaar, hopelijk snel gefixed.. de respons om deze 1 dag de app beschikbaar te maken op de Market van de Rabo is goed te noemen
Misschien ligt het aan de provider (instellingen), ik heb KPN. Welke provider heb jij?
Hier werkt het zonder problemen (T-Mobile).Cadezo schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 22:26:
[...]
Ik heb hetzelfde als ik gebruik maak van mobiel internet. Als ik wifi/wlan gebruik kan ik wel inloggen...
Misschien ligt het aan de provider (instellingen), ik heb KPN. Welke provider heb jij?
Ik heb ook T-Mobile en hier doet hij het niet.Mijn mobile internet doet toch raar vanavond.
hoi
- Ten eerste niet alle foto's van de mensen die ik volg worden geladen
- Ten tweede, ik heb mijn contacten op de telefoon gelinkt met mijn Twitter contacten (zoals dat kan met Facebook) maar vervolgens is de info (Twitter profiel ofzo) niet meer te zien onder de details van die contacten. Is dat een functie die nog mist of doe ik wat fout?
Twitter intergratie is inderdaad veel minder diep dan van Facebook. De foto's worden niet getoond bij de contacten en ook het profiel is niet zichtbaar. Een functie die nog ontbreekt dus, waarvan ik echter wel verwacht dat deze er ooit nog gaat komen (hopelijk).Upbeat schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 00:01:
Ik heb een paar rare verschijnselen met de officiele Twitter app voor Android:
- Ten eerste niet alle foto's van de mensen die ik volg worden geladen
- Ten tweede, ik heb mijn contacten op de telefoon gelinkt met mijn Twitter contacten (zoals dat kan met Facebook) maar vervolgens is de info (Twitter profiel ofzo) niet meer te zien onder de details van die contacten. Is dat een functie die nog mist of doe ik wat fout?
Ik zie wel weer de foto's bij contacten, behalve als ze al gelinkt waren met Facebook.FabianNL schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 00:08:
[...]
Twitter intergratie is inderdaad veel minder diep dan van Facebook. De foto's worden niet getoond bij de contacten en ook het profiel is niet zichtbaar. Een functie die nog ontbreekt dus, waarvan ik echter wel verwacht dat deze er ooit nog gaat komen (hopelijk).
Maar als ik kijk bij de tweets dan wordt de helft van de schermafbeeldingen gelaten
Overal staat nog altijd het standaard toetsenbord, daar klikken op instellingen geeft niet echt de optie een andere te gebruiken...
Als ik zelf naar instellingen ga is het andere toetsenbord wel aangevinkt. Anders is er ook niet echt een nut van een ander toetsenbord downloaden uit de market namelijk...
Anoniem: 270104
Maar ik mis een degelijke kalender/agenda. De HTC agenda voldoet niet in mijn ogen.
Ik zoek een app waar ik herinneringen kan op instellen en waar ik notificaties van krijg op de tijd die ik ingesteld heb bij de herinnering. Iemand?
Lang klikken op gelijk welk inputveld en dan invoermethode selecteren in het popupmenu.vandevorst schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:32:
Ehm.. ik heb net een ander toetsenbord geinstalleerd, maar hoe kun je dit eigenlijk gebruiken?
Overal staat nog altijd het standaard toetsenbord, daar klikken op instellingen geeft niet echt de optie een andere te gebruiken...
Als ik zelf naar instellingen ga is het andere toetsenbord wel aangevinkt. Anders is er ook niet echt een nut van een ander toetsenbord downloaden uit de market namelijk...
Zo simpel, bedankt!QplQyer schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:43:
[...]
Lang klikken op gelijk welk inputveld en dan invoermethode selecteren in het popupmenu.
Maar zijn er hier ook mensen die weten hoe je Google Navigation in het Nederlands krijgt (liefst zonder de hele telefoon op NL te zetten, ik heb trouwens niet eens NL TextToSpeech data)
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Anoniem: 113257
Ik gebruik pure calendar en deze zegt dat google calendar niet aanwezig is op mijn telefoon en ik kan hem ook nergens downloaden.
ff met de hand de browser killen?joris1989 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:03:
Ik heb ook even een vraagje, mijn stock browser werkt niet meer! Als ik een adres intyp dan komt het groene laadbalkje en komt hij niet verder dan http. hij blijft maar bezig met laden Dat geldt ook voor de Dolphin browser. De Opera browser doet het daarentegen wel! Heb heel google al gehad, maar er is niemand met een vergelijkbaar probleem. Heeft iemand een oplossing of is een reset het enige dat me nog zou kunnen helpen?
Nimbuzz wel kunnen toevoegen, maar ik kan niet 'callen'.Anoniem: 113257 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:27:
Heeft iemand Skype op Fringe en Nimbuzz werkend gekregen? Bij mij wilt mijn skype account niet toegevoegd worden.
Fring, daarmee kon ik wel een testcall uitvoeren, dit liep slecht over 3G (gebrekkig geluid)
Jammer dat Skype de ontwikkeling voor Android staakt, rukkers.
Wat zijn jouw ervaringen, ik zoek een programma waarmee ik met een iPhone gebruiker kan bellen.. wifi is altijd wel aanwezig.
[ Voor 12% gewijzigd door knights16 op 09-06-2010 12:20 ]
Is een bekende bug na de OTA update van de Desire.
Overigens doen alle apps het weer in de market van de Desire
Edit: Link: http://www.androidworld.n...-en-htc-legend-whats-new/
Ow, en voor de mensen die niet op de FP kijken:
nieuws: Google Maps Navigatie nu ook in Nederland en België beschikbaar
[ Voor 32% gewijzigd door Cyleo op 09-06-2010 12:23 ]
Gedaan(hij is ook al meermaals gereboot), maar het werkt nog steeds niet.
Het was voor de update al, maar nu ook na de update...
- Rabo app
- Google Navigation
- Appie
Nu ben ik weer een stukje dichter bij mijn favo app collectie op m'n ouwe ipod touch!
Ja, ik heb het werkend gekregen. Maar ook ik heb inderdaad problemen met mijn Skype account. Waarom weet ik niet, maar ik zie alleen maar online Skype contacten (ondanks dat dit in de instellingen niet aanstaat). Ik heb met iemand op een Hero via Fring met Skype kunnen bellen. Overigens wel via WiFi.Anoniem: 113257 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:27:
Heeft iemand Skype op Fringe en Nimbuzz werkend gekregen? Bij mij wilt mijn skype account niet toegevoegd worden.
Ziet er goed uit. Ga hem ook eens proberen. (Nice snelheid btw!)riotrick schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:59:
[...]
Sinds gisteren ook overgestapt naar endomondo. Deze app werkt prima. Website ziet er goed uit en werkt snel. Deze houd ik voorlopig. Vooorbeeldje van een rondje fietsen:
http://www.endomondo.com/workouts?w=joOJ2w7vR_Q
[ Voor 18% gewijzigd door SlagerBlom op 09-06-2010 14:40 . Reden: kak geschreven ]
Eindelijk! ziet er veelbelovend uit. Vanavond eens proberen tijdens het boodschappen doenUpbeat schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:57:
Yes, nu is ook de Albert Heijn app, Appie, beschikbaar voor Android!
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Je boodschappenlijst kun je erop zetten toch? En meer eigenlijk niet?
Loop hier in de AH sowieso altijd met zo'n handscanner om zelf af te rekenen en geen rij te hebben.
Jammer dat je nu niet met je foon je boodschappenlijst af kan scannen
Floris-K schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:41:
Wat kun je nou met die 'Appie'?
Je boodschappenlijst kun je erop zetten toch? En meer eigenlijk niet?
Loop hier in de AH sowieso altijd met zo'n handscanner om zelf af te rekenen en geen rij te hebben.
Jammer dat je nu niet met je foon je boodschappenlijst af kan scannen
- In een oogopslag zien wat de 'Bonus aanbiedingen' zijn
- Boodschappenlijst sorteren op basis van 'looproute' in de winkel
- Eenvoudig boodschappenlijstje maken
- Op basis van recepten snel ingredienten op je boodschappenlijst zetten
- Openingstijden van alle AH's
- Zien wat je laatste 3 mnd bij AH hebt gekocht (op basis van bonuskaart ofzo denk ik?)
[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 09-06-2010 14:50 ]
Ik word een beetje moe om dat steeds via Astro te doen..
YeahUpbeat schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:57:
Yes, nu is ook de Albert Heijn app, Appie, beschikbaar voor Android!
"Rode Pasta" is trouwens ook een leuke app (al is het alleen al om andere mensen te verbazen). Het kent ong. 28.000 producten uit NL supermarkten (barcodes scannen) en kan er evt. ook recepten bij zoeken waar je dat product in kan verwerken.
Een pak vlokken van de ruyter, een pot honing van langnese en een kuip becel werden prima herkend
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk
anycutquartex schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:03:
hoe kan ik een link op me homescreen plaatsen die direct naar m'n DCIM folder gaat?
Dit kan ik bevstigen. Bij mij staan er producten in die ik helemaal niet heb gekocht.TheVMaster schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:48:
[...]
• Zien wat je laatste 3 mnd bij AH hebt gekocht (op basis van bonuskaart ofzo denk ik?)
Net een sms gestuurd naar mijn vriendin of zij gisteren lasagne heeft gegeten en dit klopt.
Zij heeft mijn 2e bonuskaart ivm air miles lol
Haha, geweldigFloris-K schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:46:
[...]
Dit kan ik bevstigen. Bij mij staan er producten in die ik helemaal niet heb gekocht.
Net een sms gestuurd naar mijn vriendin of zij gisteren lasagne heeft gegeten en dit klopt.
Denk dat ik toch ook maar is een Bonus kaart ga aanvragen

Floris-K schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:46:
[...]
Dit kan ik bevstigen. Bij mij staan er producten in die ik helemaal niet heb gekocht.
Ook bij het toevoegen van mn bonuskaart blijft hij hangen op aanmelden gegevens.
Draai Froyo icm Nexus One. Applicatie vanuit de markt geplukt.
Ik had daar straks ook even last van. Toen ik het een half uur later nog eens probeerde werkte wel alles. Ik houd het voorlopig even op opstartproblemen.Katseviool schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:15:
Vreemd, bij mij opent de Appie app wel echter krijg ik niets te zien als ik bijvoorbeeld op nieuws/recepten etc klik. Hij haalt hier dus content naar de telefoon, maar behalve dat loading circeltje krijg ik niets te zien.
Ook bij het toevoegen van mn bonuskaart blijft hij hangen op aanmelden gegevens.
Alleen bij de bonusproducten staan prijzen.
die kreeg ik net ook toen ik op de site inlogdeVolkan1984 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:17:
Wow cool programma, dat Appie.. Je kan een recept aanklikken en dan zo op de boodschappenlijst zettenBtw, hebben meer mensen problemen met de Rabobank app? Krijg steeds de melding "er zijn technische problemen".
Als je nou es een snelkoppeling maakt zodat Astro opent in die map....?quartex schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:03:
hoe kan ik een link op me homescreen plaatsen die direct naar m'n DCIM folder gaat?
Voeg snelkoppeling toe, kies uit de beschikbare lijst voor Astro, klik op je DCIM-map en vervolgens op OK, et voila.
HTH
Android komt nogSangroid schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 18:36:
WTF?!? Ik zie gisteren dat mijn eega een Tweakers-app op haar iPhone heeft?!??
En wij dan???
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
De prijsbewuste student gaat naar de LidlDUTCHSPiRiT schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:30:
Jammer dat Appie geen prijzen op de boodschappenlijstjes of bij de recepten geeft, voor de prijsbewuste student.
Alleen bij de bonusproducten staan prijzen.
Een prijsbewuste student eet mee bij medestudenten
Zelfde telefoon, en bij mij doet hij ook niets... niet via wifi en niet via t-mobile.Katseviool schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:15:
Vreemd, bij mij opent de Appie app wel echter krijg ik niets te zien als ik bijvoorbeeld op nieuws/recepten etc klik. Hij haalt hier dus content naar de telefoon, maar behalve dat loading circeltje krijg ik niets te zien.
Android wordt steeds beter
Hier precies hetzelfde! Ook een neus one met froyo. Zal daar wel aan liggen, ook de tvgids app werkt niet onder froyo.Katseviool schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:15:
Leuk, werkt erg goedKalua schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 17:56:
Net een vet stukje software gevonden: Andcam3D (http://andcam3d.anddev.org/)
Kun je met je android toestel 3d plaatjes maken op verschillende manieren:
Stereogram:
[afbeelding]
wigglegram:
[afbeelding]
Anaglyph:
[afbeelding]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Anoniem: 113257
Fring is een rot programma. Ik kreeg het toen niet aan de praat. Ik ga dat nog eens proberen. Het is de bedoeling dat ik WiFi gebruik als ik met skype willen bellen. Via 3G mag niet.knights16 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:17:
[...]
Nimbuzz wel kunnen toevoegen, maar ik kan niet 'callen'.
Fring, daarmee kon ik wel een testcall uitvoeren, dit liep slecht over 3G (gebrekkig geluid)
Wat zijn jouw ervaringen, ik zoek een programma waarmee ik met een iPhone gebruiker kan bellen.. wifi is altijd wel aanwezig.
Nimbuzz kan ik wel inloggen maar ik zie geen contacten en ik kan ook niet bellen. Zo zonde dat er geen goede applicaties zijn voor Skype.
Bij Nimbuzz: Grote kans dat als je geen contacten ziet ze offline zijn, moet je even in het menu-tje op offline contactpersonen klikken, dan zie je al je contacten.Anoniem: 113257 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 20:34:
[...]
Fring is een rot programma. Ik kreeg het toen niet aan de praat. Ik ga dat nog eens proberen. Het is de bedoeling dat ik WiFi gebruik als ik met skype willen bellen. Via 3G mag niet.
Nimbuzz kan ik wel inloggen maar ik zie geen contacten en ik kan ook niet bellen. Zo zonde dat er geen goede applicaties zijn voor Skype.
Gewoon even update afwachten. Als je ziet dat sinds de Google I/O bijna al mijn apps een update hebben gehad voor Froyo-compatibility lijkt me dat er echt wel iets drastisch veranderd is, Het is aan de devs hun apps op tijd geupdate te hebben voor de publieke Froyo release, en dat stimuleren ze ook dmv die dev release.Qoon3x schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 20:19:
[...]
Hier precies hetzelfde! Ook een neus one met froyo. Zal daar wel aan liggen, ook de tvgids app werkt niet onder froyo.
Is er een reden dat je er direct in wil komen?quartex schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:03:
Het kan in ieder geval via:
Contextmenu -> Shortcuts -> Astro -> dcim -> OK -> OK
Geen extra apps nodig
[ Voor 15% gewijzigd door Sebazzz op 09-06-2010 23:09 ]
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Zo simpel dat ik er gewoon niet over nadacht_Calvin schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 18:17:
[...]
Als je nou es een snelkoppeling maakt zodat Astro opent in die map....?
Voeg snelkoppeling toe, kies uit de beschikbare lijst voor Astro, klik op je DCIM-map en vervolgens op OK, et voila.
HTH
Thanks werkt perfect!
[ Voor 97% gewijzigd door Buntmans op 10-06-2010 03:42 ]
Appie doet het sinds vanochtend op mijn nexus met froyo!Zinu schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 23:04:
[...]
Gewoon even update afwachten. Als je ziet dat sinds de Google I/O bijna al mijn apps een update hebben gehad voor Froyo-compatibility lijkt me dat er echt wel iets drastisch veranderd is, Het is aan de devs hun apps op tijd geupdate te hebben voor de publieke Froyo release, en dat stimuleren ze ook dmv die dev release.
Aye aye captain
Anoniem: 339210
Ooooh ja, inderdaad.... bij mij doet hij het nu ook!Weng schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 09:54:
[...]
Hij doet het sinds vanochtend op mijn nexus met froyo!Even de app afsluiten als ie nog draait op de achtergrond. Dit kan gewoon op de homescreen van appie in het menu.
Yay
Hoe kan je zien wie er allemaal in je blacklist staat? Ik dacht tot hiertoe 2 nummers in blacklist te hebben staan maar toen ik deze morgen naar een vriend smste, stond zijn naam ook in het zwart. Hij stond dus ook op die blacklist? Is er dus een manier om deze te controleren?
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
In de Settings. Bij Security & privacy, onderaan.CK3v1N schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:01:
Hoe kan je zien wie er allemaal in je blacklist staat?
Nickname does not reflect reality
Belangrijk voor mij is de ondersteuning voor Exchange (mail/calendar/taken/enz), Gmail en Hotmail, en dan wel push, vooral voor de Exchange.
Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Werkt de Exchange responsief, duurt het lang voor je events die je hebt gepland ziet opduiken in Outlook of omgekeerd? Is de mail echt TRUE push of is het sync-push (dat hij bv om de minuut eens synct en dan ophaalt?)
Daar staat inderdaad:Brad Pitt schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:10:
[...]
In de Settings. Bij Security & privacy, onderaan.
Zwarte lijst
---------------
Zwarte Lijst Tonen (Items op zwarte lijst tonen) aangevinkt
Maar ik zie de lijst niet hoor? Heeft dit niet enkel betrekking tot de instellingen? Dat je in je berichten ziet wie er eventueel op de blacklist staat? Maar niet een lijstje met alle personen die je geblacklist heb...
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
GMail werkt natuurlijk super.HyperBart schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:33:
Ik ben al een tijdje aan het denken om op middellange termijn mijn E71 te vervangen door een Android toestel.
Belangrijk voor mij is de ondersteuning voor Exchange (mail/calendar/taken/enz), Gmail en Hotmail, en dan wel push, vooral voor de Exchange.
Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Werkt de Exchange responsief, duurt het lang voor je events die je hebt gepland ziet opduiken in Outlook of omgekeerd? Is de mail echt TRUE push of is het sync-push (dat hij bv om de minuut eens synct en dan ophaalt?)
Exchange kun je pushen, maar ook interval pollen.
Hotmail weet ik niet.(doe ik niet aan)
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Dit heb ik ook een poosje gehad, hard reset was voor mij helaas de enigste oplossing.joris1989 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:03:
Ik heb ook even een vraagje, mijn stock browser werkt niet meer! Als ik een adres intyp dan komt het groene laadbalkje en komt hij niet verder dan http. hij blijft maar bezig met laden Dat geldt ook voor de Dolphin browser. De Opera browser doet het daarentegen wel! Heb heel google al gehad, maar er is niemand met een vergelijkbaar probleem. Heeft iemand een oplossing of is een reset het enige dat me nog zou kunnen helpen?
Steel browser werkte bij mij wel (raar want die gebruikt dezelfde browser engine geloof ik)
Ik heb een milestone btw.

Iets dat gewoon op mijn homescreen in 4x1 ofzo afspraken die ik (binnenkort/vandaag) op heb staan toont. En dat dan zónder mijn homescreen meteen lelijk te maken met'n groot wit vlak ofzo. Iemand enig idee?
Ticking away, the moments that make up a dull day
Wormaap schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:13:
Sinds gisteren heb ik een Milestone. Ik kom van'n P1i. Tot dusver ben ik enorm tevreden, ik mis alleen één widget. Het zal vast bestaan, maar ik kan't tot dusver niet vinden
Iets dat gewoon op mijn homescreen in 4x1 ofzo afspraken die ik (binnenkort/vandaag) op heb staan toont. En dat dan zónder mijn homescreen meteen lelijk te maken met'n groot wit vlak ofzo. Iemand enig idee?
[ Voor 6% gewijzigd door Maverick op 10-06-2010 20:22 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Je bent geweldig
Ticking away, the moments that make up a dull day
goed nieuws, dat noem ik het!!
Technische problemen met KPN
Klanten van KPN met als APN 'portalmmm.nl' kunnen de foutmelding "Er zijn technische problemen" mogelijk verhelpen door onderstaande procedure te volgen. De applicatie moet al wel werken via wifi/wlan, want anders is er waarschijnlijk iets anders aan de hand...
Log in op de desktop-versie van Rabobank Internetbankieren. Kies voor 'Betalen & Sparen', klik vervolgens op Rabo Mobielbankieren in het menu links. Kies 'Instellen'. Vul hier je telefoonnummer van je toestel in waarop je de app hebt geïnstalleerd en kies 'Opslaan'.
Pak nu je Android-toestel. Surf naar http://m.rabobank.nl. Klik op 'Bankieren', klik vervolgens op 'Inloggen'. Je krijgt als het goed is nu een scherm waarin je toestemming kan geven om je telefoonnummer mee te zenden naar de website. Doe dit door 'Akkoord' te kiezen.
Mocht je dit scherm niet krijgen surf dan naar: http://waprmb.rabobank.nl in plaats van http://m.rabobank.nl. En volg dan de rest van de procedure.
Log vervolgens in met je bankrekeningnummer en toegangscode en log vervolgens uit.
Als het goed werkt de applicatie nu ook via mobiel internet en specifiek met het APN 'portalmmm.nl'.
[ Voor 11% gewijzigd door Cadezo op 11-06-2010 12:20 . Reden: verduidelijking ]
Anoniem: 8504
Hiermee kan je allerlei activiteiten automatisch in je google/exchange (en andere) agenda plaatsen zodat je altijd op de hoogte bent en een herinnering krijgt wanneer er iets plaatsvindt..
Bijvoorbeeld alle nederlandse wedstrijden van het WK voetbal:
http://www.markthisdate.c...World_Cup_2010_10043.html
Werkt super makkelijk en er staat heel veel in!
Heel erg bedankt! nu werkt het overal met 3GCadezo schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 23:01:
Hier een oplossing voor het probleem dat KPN-klanten hebben met de Rabo MobielBankieren-app voor Android.
[...]
Erg goede en snelle app btw. Goede week voor androidbezitters: Gratis navigatie, de rabobank app en Appie
Ik ben een Vodafone klant, het enige dat ik heb moeten doen is inloggen op Rabo Telebankieren en onder Rabo Mobiel Bankieren aangeven dat ik hiervan gebruik wil maken. Eenmalig mijn 06 invullen en vervolgens kon ik probleemloos inloggen middels de Rabo app.Cadezo schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 23:01:
Hier een oplossing voor het probleem dat KPN-klanten hebben met de Rabo MobielBankieren-app voor Android.
[...]
Wat gaat het inloggen heerlijk snel, echt sneller dan de desktop variant, FANTASTISCH@!
Dat is logisch te verklaren, want Vodafone zend naar alle website de zogenaamde X-ASID-header mee. ASID is een een unieke code, waarmee een toestel te koppelen is aan een telefoonnummer en een website op die manier weet met wie zij te maken heeft.knights16 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 09:45:
[...]
Ik ben een Vodafone klant, het enige dat ik heb moeten doen is inloggen op Rabo Telebankieren en onder Rabo Mobiel Bankieren aangeven dat ik hiervan gebruik wil maken. Eenmalig mijn 06 invullen en vervolgens kon ik probleemloos inloggen middels de Rabo app.
Wat gaat het inloggen heerlijk snel, echt sneller dan de desktop variant, FANTASTISCH@!
In tegenstelling tot Vodafone zend KPN de X-XID-header (KPN-variant van ASID) alleen mee naar websites aan wie jij expliciet toestemming hebt gegeven om deze informatie te kunnen zien. Dat is dus het probleem met de app en daarom kunnen KPN-klanten out-of-the-box niet inloggen in de Rabo-app. Dit geldt alleen voor het APN 'portalmmm.nl', voor het APN 'internet' is er geen ASID-check...
Een voorbeeld van een (Vodafone) X-ASID-header: HTTP_X_ASID : ABx0AxxeNixxTx
Dat weet ik niet, maar dat zou technisch wel mogelijk moeten zijn. Het probleem is dat dus alleen via het apn 'portalmmm.nl' het ASID/XID wordt gecontroleerd en niet via het APN 'internet' (althans voor KPN) en ook niet via wifi/wlan. Van een echte beveiliging kan dus eigenlijk geen sprake zijn...knights16 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:42:
Interessant, zeg je daarmee ook dat een andere gebruiker (ander tel. nummer) die de Rabo app heeft geinstalleerd niet op mijn rekening zou moeten kunnen inloggen ?
Ik heb op dit moment geen tweede KPN-simkaart met een andere telefoonnummer om dit te kunnen testen, misschien later vandaag.
Hmm ok, ik heb het iig anders opgeloststaffordniko schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 18:24:
[...]
Dit heb ik ook een poosje gehad, hard reset was voor mij helaas de enigste oplossing.
Steel browser werkte bij mij wel (raar want die gebruikt dezelfde browser engine geloof ik)
Ik heb een milestone btw.
Het is misschien wat utopisch, maar het zou verdomd handig zijn, aangezien ik steeds verschillende dingen vergeet mee te nemen.
Ik heb al wat rondgezocht, maar kon niet echt iets vinden.
Over wifi doet hij het volgens mij net zo goed als over 3g (kpn met portalmmm)Cadezo schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:47:
[...]
Dat weet ik niet, maar dat zou technisch wel mogelijk moeten zijn. Het probleem is dat dus alleen via het apn 'portalmmm.nl' het ASID/XID wordt gecontroleerd en niet via het APN 'internet' (althans voor KPN) en ook niet via wifi/wlan. Van een echte beveiliging kan dus eigenlijk geen sprake zijn...
Ik heb op dit moment geen tweede KPN-simkaart met een andere telefoonnummer om dit te kunnen testen, misschien later vandaag.
Wat is eigenlijk verder het verschil tussen portalmmm en internet?
Dit topic is gesloten.