Android Software & Discussie - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 115.537 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cino
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-05 15:20
210667 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:39:

[...]

Klopt, in de notificatie-balk is ook een batterij-icoontje aanwezig.
Dn vraag ik me toch echt af waarom er meerdere applicaties zijn om weer tegeven hoe lang de batterij nog meegaat, er is weinig nut aan een widget die geen toegevoegde waarde heeft. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 11:03

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Is er een manier om de Muziek applicatie opnieuw te laten scannen? Om de een of andere reden staat alles er 2x in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-05 11:40
RicardoC schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:44:
[...]

Dn vraag ik me toch echt af waarom er meerdere applicaties zijn om weer tegeven hoe lang de batterij nog meegaat, er is weinig nut aan een widget die geen toegevoegde waarde heeft. :D
Niet hoeveel procent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-05 14:31

Plato112

Da is toch nie normaal!

En het batterij-icoontje geeft ook niet aan hoeveel min/uren je batterij waarschijnlijk nog mee gaat. Daarnaast kunnen sommige widgets nog veel meer aangeven zoals mV, temperatuur v/d batterij etc.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-05 19:20
Plato112 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 19:40:
En het batterij-icoontje geeft ook niet aan hoeveel min/uren je batterij waarschijnlijk nog mee gaat. Daarnaast kunnen sommige widgets nog veel meer aangeven zoals mV, temperatuur v/d batterij etc.
Ja handig :+ no offence, maar ik vind het belangrijk om te weten of mn telefoon bijna aan de lader moet, of niet :p Temperatuur..leuk misschien, iemand mag me uitleggen waarom dit nuttig zou zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-05 22:15
Sommige home replacements bieden de mogelijkheid om die notificatie "bar" uit te schakelen. Ziet er stukken mooier uit :Y Maar dan is zo'n extra widget wel weer handig... :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:21
Zijn er al poker apps die gebruik maken van echt geld? Heb alleen iets gevonden over redpoker, maar volgens mij kan je daar alleen credits kopen maar niet laten uit betalen.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthiayer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
Rossi46 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 20:08:
Sommige home replacements bieden de mogelijkheid om die notificatie "bar" uit te schakelen. Ziet er stukken mooier uit :Y Maar dan is zo'n extra widget wel weer handig... :)
en veel verschil zie je niet op die batterij indicator bovenaan, het is dan ofwel vol, half, of bijna leeg.

wanneer ik laatst ging fietsen en m'n desire als mp3 speler meenam was het dan wel lastig dat hij eigenlijk maar 25 procent ofzo meer had hoewel het icoontje nog half vol aangaf.
zo reed ik dus maar de helft van de tijd met muziek, en was ik blij dat er niets gebeurde want de zekerheid van mijn gsm had ik niet meer (volledig op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-05 13:07

Joostk

Barkrukprofeet

Voor de auto - en motorsport lievhebbers onder ons is er een zeer leuke app genaamd: Motorsport calendar. Hierin kan je zien wanneer er races zijn van de: Formule 1, MotoGP, World Superbike en de WRC Rally. Ik vind het een zeer handige app en raad het de raceliefhebber zeer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Groot emulator nieuws (vind ik):

http://androidcommunity.c...tor-for-android-20100604/

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PiuMUBaf8Y0]

Als je kijkt hoe goed de FPSECE het doet op winmo, is dit best wel heel tof... Wat ik overigens slecht kan begrijpen is hoe het mogelijk is en blijft dat games van 5 jaar geleden er nu binnen een emulator, beter uitzien dan de native android games 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 09:50
Brammel schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 21:01:
[...]

Het label verwijderd, hoe doe je dat? Gaat dit over de WK agenda van gmail zelf? Dus de agenda die je toe kan voegen vanuit gmail agenda zelf?
Ik had het er inderdaad niet bij vermeld maar ik deed dit vanuit Outlook. Dit doe je door de agenda items te selecteren en dan rechtermuisknop categoriseren en dan wissen. Bij mij had hij een witte categorie/label door dit te wissen kwamen ze wel op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
Ff wat tips n.a.v. voorbijgekomen posts:

GPX-bestanden laden en weergeven kan volgens de help met OruxMaps of AndroLibLinkje
Sowieso een erg mooi programma, je kan met MobileAtlasCreator (1.8 alpha2 of hoger gebruiken) offline maps maken en op de SD van je telefoon zetten. OruxMaps kan dan zonder dataverbinding je toch helpen bij je wandeling in Noorwegen of waar dan ook.

Hoe en of het werken met GeoCaches en GPX-bestanden gaat weet ik niet, post je bevindingen es zou ik zeggen.

Over de batterij: als je net als ik een hekel hebt aan al die programma's die dingen monitoren is het volgende wellicht een idee:
Download Any Cut uit de market en maak een snelkoppeling op je homescreen naar 'Accu-info', als je dan exact wilt weten (in percentage) hoeveel energie je batterij nog heeft kun je dat daarmee zien.
Persoonlijk gebruik ik dat maximaal twee keer per week omdat ik dan, vanwege een langere trip, van tevoren exact wil weten hoeveel ik nog heb aan energie. Scheelt je weer een extra monitor programma.

Speaking of 'Any Cut'. Een snelkoppeling naar de intussen veel gebruikte *#*#4636#*#* kun je ook maken, deze heet 'Testen'. 't Is wel even zoeken in die enorme bak mogelijkheden maar daar komt een tweaker wel uit he.

Persoonlijk heb ik dit alles prima samenwerken met FolderOrganizer. Handig programma om je apps te organiseren met labels, je kan weer snelkoppelinge naar die labels maken op je homescreen.

Last but not least:
Erg veel spellen in één, wiskundig/logisch van aard en een theoretische oneindige hoeveelheid levels kun je vinden in Simon Tatham's Puzzles. Overzichtelijk te zien, ook te downloaden voor PC, op deze site.
Waarschuwing: Enkele ervan zijn ZEER verslavend :)

Doe ermee wat je wilt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idrive
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-04-2023
Beste tweakers,

ik heb al heel veel apps geprobeert om online radio te luisteren nu vind ik android live een fijne app.
nu mijn probleem ik kan niet mijn favoriete radio zender invoegen mischien doe ik iets verkeerd ??
het gaat om deze url http://radio.q-dance.nl/

hij blijft maar aangeven unsupported..

alvast bedankt voor de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

idrive schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 12:23:
Beste tweakers,

ik heb al heel veel apps geprobeert om online radio te luisteren nu vind ik android live een fijne app.
nu mijn probleem ik kan niet mijn favoriete radio zender invoegen mischien doe ik iets verkeerd ??

Het is flash 10.0. Wordt niet ondersteund!? Wachten op froyo dan zal het wel gaan lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obviously
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:12
Ik heb vandaag Open Home v2.6 proberen te installeren op men Desire, maar telkens als ik op men home knop doe, doet open home een fc en daarna vraagt ie met welke actie ik dit wil voltooien (wat normaal is), maar als ik dan voor open home (bij mij noemt het startpagina) wil kiezen dan krijg ik de volgende error:

unable to initialize open home, error: android.app.Iwallpaperservice$stub

Iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97471

idrive schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 12:23:
Beste tweakers,

Daar luister ik regelmatig naar ;) het werkt zeer goed via de applicatie StreamFurious, je kan dan op de website selecteren dat je via Winamp of iTunes wil luisteren en de stream vervolgens met die applicatie openen! StreamFurious slaat de q-dance stream op en in het vervolg hoef je alleen de applicatie te openen :)

Hier meer informatie: http://www.androlib.com/a...ous-android-free-wnE.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-05 22:15
JKanning schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 11:13:
Voor de auto - en motorsport lievhebbers onder ons is er een zeer leuke app genaamd: Motorsport calendar. Hierin kan je zien wanneer er races zijn van de: Formule 1, MotoGP, World Superbike en de WRC Rally. Ik vind het een zeer handige app en raad het de raceliefhebber zeer aan.
Wat raar, ik kan deze nergens vinden :? Dat terwijl ik 2.1 heb op m'n Milestone dus volgens mij moet alles wel gewoon zichtbaar zijn in The Market.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idrive
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-04-2023
Anoniem: 97471 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:19:
[...]

Daar luister ik regelmatig naar ;) het werkt zeer goed via de applicatie StreamFurious, je kan dan op de website selecteren dat je via Winamp of iTunes wil luisteren en de stream vervolgens met die applicatie openen! StreamFurious slaat de q-dance stream op en in het vervolg hoef je alleen de applicatie te openen :)

Hier meer informatie: http://www.androlib.com/a...ous-android-free-wnE.aspx
super bedankt voor de info heb het gelijk gedaan en EINDELIJK het werkt zoals ik wil _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
ik heb een app van de market gekocht (lock 2.0)

nu had ik een nieuwe rom die standaard een hele oude lock 2.0 bevat. dit gaf wat problemen. dus ik uninstall lock 2.0 en herdownload het van de market en reinstall het. nu werkt alles goed.

prima zou je zeggen. maar ik krijg nu bericht google market dat mijn 2 usd terug zijn gestort (will not be charged). maar ik heb wel gewoon mijn app. hoe zit dat nu? er staat bij "on user request" en het kwam meteen bij uninstall.

wellicht iets met dat als je binnen 24 uur ofzo een app uninstallt dat dat binnen een "probeer" periode valt? maar waarom heb ik de app dan nog? en dat is overigens ook vreemd want als ik iets uninstall betekent dat toch niet automatisch dat ik de (rechten op) de app niet wil?

wat is er aan de hand ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321384

Bestaat er een office app word excel powerpoint.. bestanden lezen en evt word/excel bestanden bewerken.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:33

Sebazzz

3dp

Anoniem: 321384 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 21:08:
Bestaat er een office app word excel powerpoint.. bestanden lezen en evt word/excel bestanden bewerken.. ;-)
En nu met leestekens en hoofdletters op de juiste plaatsen!

Maar ja, Quickoffice of Documents2Go. D2G is iets beter, die kan het wat beter aan vind ik.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sebazzz schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 21:18:
[...]
En nu met leestekens en hoofdletters op de juiste plaatsen!
Dit noem je even snel een berichtje posten op tweakers PUNT! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Anoniem: 321384 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 22:18:
[...]

Dit noem je even snel een berichtje posten op tweakers PUNT! _/-\o_
offtopic:
Dit is een forum, geen smsjesbord, hyves, post-it of een notitieblokje.

Maar QuickOffice is wel een aanrader ja..

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt ik zal de app even installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273166

Ik wil graag ADW launcher downloaden, maar kan hem nergens vinden op de Market? Ik heb een HTC Legend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:53
Anoniem: 273166 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 23:23:
Ik wil graag ADW launcher downloaden, maar kan hem nergens vinden op de Market? Ik heb een HTC Legend..
http://jbthemes.com/anderweb/

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273166

Top, tnx! Maar hoe zet je gewone programma's op de desktop? Ik kan nu alleen maar widgets, mappen, achtergronden en sneltoetsen erop zetten. Bovendien missen er vet veel widgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anoniem: 273166 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 00:22:
Maar hoe zet je gewone programma's op de desktop? Ik kan nu alleen maar widgets, mappen, achtergronden en sneltoetsen erop zetten.
Die sleep je toch gewoon vanuit de application drawer op je homescreen?
Bovendien missen er vet veel widgets.
Come again? :? Het is geen Sense of zo hè. Het is puur en alleen een Launcher-replacement, punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:22
quartex schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:38:
[...]

Ik gebruik EboBirthday om alle verjaardagen bij te houden.

[...]
Is er wellicht ook een app die de verjaardagen van Hyves kan overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-05 21:29

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb net een nieuwe Android (Desire) en mis mijn G-alarm.
Is daar een goed alternatief voor? Wil in ieder geval iets moeten doen om de wekker uit te zetten(sommetje?)

Heb die MathClock geprobeerd maar dat is het toch niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Laatst online: 09:48

Sorbo

Uw hulp in huis!

Anoniem: 273166 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 00:22:
Top, tnx! Maar hoe zet je gewone programma's op de desktop? Ik kan nu alleen maar widgets, mappen, achtergronden en sneltoetsen erop zetten. Bovendien missen er vet veel widgets.
In je app drawer je vinger even een aantal seconden op het icoontje houden, dan kun je m naar de gewenste plek op je homescreen slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
Ik gebruik op dit moment Mytrack en CardioTrainer om de routes te tracken die ik fiets. Maar ik zoek nu een manier om een route die ik uitgestippeld heb in google maps oid te laden. Een soort van navigatiesysteem met een uitgestippelde route ipv een route van A naar B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-05 13:58
ajampaniki schreef op zondag 06 juni 2010 @ 11:50:
Ik gebruik op dit moment Mytrack en CardioTrainer om de routes te tracken die ik fiets. Maar ik zoek nu een manier om een route die ik uitgestippeld heb in google maps oid te laden. Een soort van navigatiesysteem met een uitgestippelde route ipv een route van A naar B.
kijk maar eens naar oruxmaps die kan routes laden en je kunt er ook routes in maken

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-05 18:38
Is er ook een app die het tegenovergestelde doet van een task killer?

Ik wil namelijk een app. nooit killen maar kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-02 22:06
giganielsie schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:34:

Advanced Task Killer download, en die specifieke app afvinken;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Laatst online: 09:48

Sorbo

Uw hulp in huis!

De meeste taskkillers kunnen exceptions toevoegen, waardoor die apps niet gekilled worden.

Is dat een beetje wat je zoekt, of begrijp ik m nu verkeerd?

Spuit 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Zinu schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:48:
Is er een manier om de Muziek applicatie opnieuw te laten scannen? Om de een of andere reden staat alles er 2x in...
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Je zou eens kunnen kijken bij:

instellingen/toepassingen beheren/muziek

en daar de cache en gegeven wissen

Rebooten, dan zal hij opnieuw scannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbijleveld
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-05 18:38
SDrescan

Scant je geheugenkaart opnieuw zonder een reboot.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Volgens mij kan dat niet, Android kan op elke moment een applicatie killen wanneer het denkt dat het nodig is. Een TaskKiller geeft de mogenlijkheid om applicaties uit voorzorg te killen (om geheugen ed vrij te houden) maar niet om het te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jawel hoor, je kan ze zoals eerder gezegd gewoon in een whitelist zetten, dan worden ze niet gekilled =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:33

Sebazzz

3dp

CLB schreef op zondag 06 juni 2010 @ 21:30:
Jawel hoor, je kan ze zoals eerder gezegd gewoon in een whitelist zetten, dan worden ze niet gekilled =)
Niet door een taskkiller, maar Android kan altijd besluiten een proces te beëindigen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een wekker ofzo in 'n whitelist...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

jvbijleveld schreef op zondag 06 juni 2010 @ 20:53:
[...]

SDrescan

Scant je geheugenkaart opnieuw zonder een reboot.
Dat heb ik al geprobeerd met de SwitchPro widget, hielp ook niet.
210667 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 20:40:
[...]

Je zou eens kunnen kijken bij:

instellingen/toepassingen beheren/muziek

en daar de cache en gegeven wissen

Rebooten, dan zal hij opnieuw scannen
'Muziek' staat niet in die lijst :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij bedoelt de naam van je muziekspeler, als die in 't Engels staat is 't uiteraard 'Music' enzovoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Laatst online: 08:38

Ibex

^^ met stom.

Ik heb zonet ADW launcher geinstalleerd, en het werkt aardig. Ik wou echter even terug sense gebruiken, en klik dit meteen aan als mijn default launcher. Daar mijn "manage applications" cracht, vraag ik me af hoe ik terug kan switchen tussen de verschillende launchers. Iemand?

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JOfferijns
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-05 13:08
Zinu schreef op zondag 06 juni 2010 @ 21:42:
[...]

Dat heb ik al geprobeerd met de SwitchPro widget, hielp ook niet.

[...]

'Muziek' staat niet in die lijst :(
Settings->Applications->Manage applications->Music (of als je 2.2 hebt bij All en dan Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 08:03
Iemand AndWobble al eens geprobeerd? Met deze app kun je delen van foto's laten bewegen door je telefoon te schudden.

Leuke kroeg / terras / feestje app. Op mijn Desire geeft hij alleen een fout als je 'capture from camera' kiest. De foto is dan wel gemaakt, maar je moet hem alsnog manueel openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-04 19:06
Heeft iemand al een app of andere goede manier om haltetijden van de HTM te checken?
Je hebt http://haltetijden.htm.nl/, maar om onduidelijke redenen is dat Flash.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ibex schreef op maandag 07 juni 2010 @ 07:21:
Ik heb zonet ADW launcher geinstalleerd, en het werkt aardig. Ik wou echter even terug sense gebruiken, en klik dit meteen aan als mijn default launcher. Daar mijn "manage applications" cracht, vraag ik me af hoe ik terug kan switchen tussen de verschillende launchers. Iemand?
Homeswitcher al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

JOfferijns schreef op maandag 07 juni 2010 @ 07:38:
[...]

Settings->Applications->Manage applications->Music (of als je 2.2 hebt bij All en dan Music)
Staat er echt niet bij hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-05 13:53
Cavalera125 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 07:46:
Iemand AndWobble al eens geprobeerd? Met deze app kun je delen van foto's laten bewegen door je telefoon te schudden.

Leuke kroeg / terras / feestje app. Op mijn Desire geeft hij alleen een fout als je 'capture from camera' kiest. De foto is dan wel gemaakt, maar je moet hem alsnog manueel openen.
Ja geinig...ik zag ergens in een GoT topic een bewegende wallpaper van een rondborstige dame...phone ff schudden en de rest kun je je wel bedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 10:06
heb soortgelijke app gezien onlangs, waarbij je niet moet schudden, maar blazen in de mic. Dan vloog er een kledingstuk weg van die persoon op de wallpaper :D wel compleet nutteloos ;)

[ Voor 34% gewijzigd door pina op 07-06-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
pina schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:53:
heb soortgelijke app gezien onlangs, waarbij je niet moet schudden, maar blazen in de mic. Dan vloog er een kledingstuk weg van die persoon op de wallpaper :D wel compleet nutteloos ;)
Dat zijn dus echt de múst have apps hè!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Laatst online: 09:15

itarix

404 soul not found

Floris-K schreef op zondag 06 juni 2010 @ 11:16:
Heb net een nieuwe Android (Desire) en mis mijn G-alarm.
Is daar een goed alternatief voor? Wil in ieder geval iets moeten doen om de wekker uit te zetten(sommetje?)

Heb die MathClock geprobeerd maar dat is het toch niet hoor.
Ik gebruik op het moment alarmclock plus V2
zitten een boel instel mogelijkheden in en is gebaseerd op de officiele wekker applicatie.
Rekensommen om de wekker uit te zetten kun je ook instellen.
Op 4 moeilijkheidsniveaus.

Vanochtend voor het eerst met een rekensom aangezet.
Maar kwam er al gauw achter dat ik daar niet zo goed in ben.
74 - 29 + 41...
Terwijl dat ding maar loopt te loeien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

JOfferijns schreef op maandag 07 juni 2010 @ 07:38:
[...]

Kijk je misschien bij de settings van de player?

Je moet naar je programma's/instellingen/toepassingen/toepassingen beheren===> muziek en muziekwidget

daar de cache en de gegevens wissen. Dan rebooten en de player zal opnieuw je sdcard scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

In de player zit ook geen menu/instellingen wat dan ook, en bij Toepassingen beheren staat niets van een Muziekplayer. Waarschijnlijk zit die gewoon geïntegreerd en wordt ie daarom niet daar getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:52
Btje schreef op zondag 06 juni 2010 @ 12:11:
[...]

kijk maar eens naar oruxmaps die kan routes laden en je kunt er ook routes in maken
Ah kijk!!!! Naar zoiets ben ik ook op zoek :). Ik hoop dat trouwens Google ook snel naar NL komt met de fiets navigatie.

Nog een handig optie zou kunnen zijn (als feature van google maps) dat je bv. op je pc een route uitstippelt en wellicht wat verandert/versleept en dat je die dan in je Google account kan opslaan om vervolgens mobiel weer op te halen.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-03 15:48

Dark4ever

Huh?

ik ben opzoek naar een app die volgens mij redelijke standart op android zit....
Namelijk een app waar je als je hem opent eerst op het weer komt, en als je dan het beeld naar rechts verschijft krijg je het voorpagina-, buitenlands- en binnenlandsnieuws. Het heten volgens mij iets van news and weather maar kan hem niet vinden in de market :(.

Ik ben de app kwijt geraakt na het installeren van nieuwe mod, en zou graag deze app terug willen hebben om mijn phonetje :)

Dus iemand een idee waar ik hem kan vinden? Of de Qr-code kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zinu schreef op maandag 07 juni 2010 @ 13:53:
In de player zit ook geen menu/instellingen wat dan ook, en bij Toepassingen beheren staat niets van een Muziekplayer. Waarschijnlijk zit die gewoon geïntegreerd en wordt ie daarom niet daar getoond.
Even in het Engels nog een keertje
- Settings - Applications - Manage Applications..
Dan zie je 'm dus niet staan, maar wat je dan doet is:
- Settingsknop* - Filter - All, en dan moet die er wel tussen staan ;)

* (diegene met die drie streepjes onder elkaar)
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1275035351.jpeg

[ Voor 51% gewijzigd door CLB op 07-06-2010 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148769

eymey schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:12:
[...]
Nog een handig optie zou kunnen zijn (als feature van google maps) dat je bv. op je pc een route uitstippelt en wellicht wat verandert/versleept en dat je die dan in je Google account kan opslaan om vervolgens mobiel weer op te halen.
Zoiets komt met Android 2.2 dan kun je dus de navigatie (op je mobiel) laten starten vanaf je browser(op je pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:25
Het is vast eerder aan bod gekomen maar dit is toch wel de fijnste "app" tot nu toe voor mij:

SlideIT
http://www.mobiletextinpu...deIT/Android/download.php

Door te "sliden" over de letters kan je supersnel typen. Het is niet eens nodig om het heel precies te doen = snel. Ik heb het meerdere mensen laten proberen (1 met een oude nokia en 1 met een iPhone) en die "sliden" ook meteen goed! Het gaat (voor mij) sneller dan gewoon typen.

Ik heb nu nog de demo versie met NL taal geïnstalleerd en ga hem waarschijnlijk wel kopen. Aanrader dus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:14:
[...]
Of nog makkelijker. start je muziek applicatie op. (terug naar je home toe met de home knop) doe hetzelfde als hierboven maar klik dan bij de filter op wordt uitgevoerd. dan is je lijstje wat korter en zul je hem wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-05 18:01

Fixer

FP ProMod
Dark4ever schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:13:
ik ben opzoek naar een app die volgens mij redelijke standart op android zit....
Namelijk een app waar je als je hem opent eerst op het weer komt, en als je dan het beeld naar rechts verschijft krijg je het voorpagina-, buitenlands- en binnenlandsnieuws. Het heten volgens mij iets van news and weather maar kan hem niet vinden in de market :(.

Ik ben de app kwijt geraakt na het installeren van nieuwe mod, en zou graag deze app terug willen hebben om mijn phonetje :)

Dus iemand een idee waar ik hem kan vinden? Of de Qr-code kan geven?
Bedoel jij niet GenieWidget? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-05 21:50
Rabo app staat in de market! Wel je girofoon code bij de hand houden...

[ Voor 57% gewijzigd door Dijkhuis op 07-06-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 148769 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:23:
Of nog makkelijker. start je muziek applicatie op. Doe hetzelfde als hierboven maar klik dan
bij de filter op wordt uitgevoerd. dan is je lijstje wat korter en zul je hem wel vinden.
Kan ook inderdaad, daarom ook m'n ;) , aangezien je dan een immense lijst te zien krijgt haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Laatst online: 30-05 14:32
Dijkhuis schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:25:
Mooi daar zat ik op te wachten.. doet het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kastermaster
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-05 21:06
Dijkhuis schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:25:
Ik krijg hem niet te zien op mijn Desire. Word toch wel moe van die market af en toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kastermaster schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:43:
[...]

Ik krijg hem niet te zien op mijn Desire. Word toch wel moe van die market af en toe...
Op mijn Milestone ook niets te vinden, als ik zoek op Rabobank vind ik Rabo Sms betalen en MyOrder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Laatst online: 30-05 14:32
[...]

Weer een reden om je desire te rooten en er een custom rom op te smijten. Draai zelf nu froyo en kon hem gewoon installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-03 15:48

Dark4ever

Huh?

Held! Thnx man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-05 14:06

oXygeN

oftewel oxje...

TWFpa2Vs schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:37:
[...]

Mooi daar zat ik op te wachten.. doet het prima
Ik krijg niets overgemaakt naar een Postbank (ING) rekening, zit netjes een P op het toetsenbordje, maar er verschijnt geen P in het invoerveld van het bankgiro-overmaakscherm

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 11:00
Ik ben opzoek naar een applicatie die mijn voortgang tijdens het hardlopen bijhoud. Ik ben toen bij CardioTrainer uitgekomen maar deze stopt met het opslaan van data als mijn Hero (Met 2.1) naar de standby mode gaat. Iemand nog ervaring mee hoe ik dit kan oplossen zodat de data altijd doorgegeven wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
[...]

Ik kan hem ook niet vinden. Via de streepjescode wordt ie ook niet gevonden? Desire probleem dus?

[ Voor 3% gewijzigd door bsmpower op 07-06-2010 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:12

Nakebod

Nope.

Waarschijnlijk is die Rabo Mobiel app een copy-protected app, volgens mij eens ergens gelezen dat die (per toestel) eerst goedgekeurd dient te worden. Geen idee of dat waar is, maar zou het eea kunnen verklaren.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Nakebod schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:22:
Waarschijnlijk is die Rabo Mobiel app een copy-protected app, volgens mij eens ergens gelezen dat die (per toestel) eerst goedgekeurd dient te worden. Geen idee of dat waar is, maar zou het eea kunnen verklaren.
Als de app er uiteindelijk maar komt :). Hopelijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05:22
TWFpa2Vs schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:52:
[...]

Weer een reden om je desire te rooten en er een custom rom op te smijten. Draai zelf nu froyo en kon hem gewoon installeren.
Niemand gaat natuurlijk voor zijn lol de froyo-beta installeren.

Mijn desire is trouwens ook geroot, er staat een custom 2.1 op, en ik kon 'm ook niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:41

jerry_a

doei

bsmpower schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:19:
Het is vast eerder aan bod gekomen maar dit is toch wel de fijnste "app" tot nu toe voor mij:

SlideIT
http://www.mobiletextinpu...deIT/Android/download.php

Door te "sliden" over de letters kan je supersnel typen. Het is niet eens nodig om het heel precies te doen = snel. Ik heb het meerdere mensen laten proberen (1 met een oude nokia en 1 met een iPhone) en die "sliden" ook meteen goed! Het gaat (voor mij) sneller dan gewoon typen.

Ik heb nu nog de demo versie met NL taal geïnstalleerd en ga hem waarschijnlijk wel kopen. Aanrader dus :*)
Wat is dat een gaaf keyboard. Gewoon ongelofelijk.
Het is meteen mijn standaard keyboard geworden.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
bsmpower schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:09:
[...]

Ik kan hem ook niet vinden. Via de streepjescode wordt ie ook niet gevonden? Desire probleem dus?
Niet alleen: http://www.androidworld.n...-android-nu-in-de-market/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

CLB schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:14:
[...]

* (diegene met die drie streepjes onder elkaar)
[afbeelding]
Filter - All, zeg dat dan :P

EDIT: En dat fixt het niet... nog steeds dubbele entries en playlists die al lang niet meer bestaan nog in de lijst.... vreemd.

[ Voor 15% gewijzigd door Zinu op 07-06-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Kan die Rabo SMS betalen app gewoon vinden en installeren op m'n Desire (stock)? Heb gezocht op rabo.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-05 14:06

oXygeN

oftewel oxje...

jules schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:21:
Kan die Rabo SMS betalen app gewoon vinden en installeren op m'n Desire (stock)? Heb gezocht op rabo.
Dat klopt, maar waar et hier om gaat is de echte internet bankieren app ;)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Laatst online: 00:14

Saffie_time

Why use this? 42!

GrooV schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:08:
Ik ben opzoek naar een applicatie die mijn voortgang tijdens het hardlopen bijhoud. Ik ben toen bij CardioTrainer uitgekomen maar deze stopt met het opslaan van data als mijn Hero (Met 2.1) naar de standby mode gaat. Iemand nog ervaring mee hoe ik dit kan oplossen zodat de data altijd doorgegeven wordt?
Ik vind Endomondo wel prettig werken.
Bijhouden waar, hou snel enz van je training.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Laatst online: 08:38

Ibex

^^ met stom.

@ hierboven ergens, thx, het was inderdaad homeswitcher wat ik moest hebben :).

Ik vind dat slide keyboard niet zo superfijn werken. Het lastige is dat ik niet met twee duimen kan typen, wat ik veel aangenamer vind werken. Misschien gewenning.

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Voor de mensen die problemen hebben met het downloaden van de Rabobank Bankieren app.
Via appbrain moet het wel mogelijk zijn..
http://www.appbrain.com/app/nl.rabomobiel

Wel eerst appbrain op je phone installeren en accountje aanmaken. Op bovenstaande link op install klikken, en op je phone syncen met appbrain. Dan zou je hem kunnen installeren..

Sowieso een erg handige app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-05 15:00
Weet er iemand een keyboard dat omgekeerd typt? Ik heb gezocht en gegoogled maar ik kan het nergens vinden...

Het standaard keyboard slaat een letter aan op het moment dat ik mijn vinger optil. Multitouch werkt zo niet en als je sneller typt komt er alleen maar crap uit m'n Desire. Is er geen keyboard dat de toets aanslaat meteen op het moment dat ik een letter aanraak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpinus
  • Laatst online: 08-05 10:41
AgoNitE schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:37:
Voor de mensen die problemen hebben met het downloaden van de Rabobank Bankieren app.
Via appbrain moet het wel mogelijk zijn..
http://www.appbrain.com/app/nl.rabomobiel

Wel eerst appbrain op je phone installeren en accountje aanmaken. Op bovenstaande link op install klikken, en op je phone syncen met appbrain. Dan zou je hem kunnen installeren..

Sowieso een erg handige app!
Hij staat er in inderdaad. Maar als ik hem wil installeren krijg je de bekende market pagina die de app niet kan vinden.

Who is General Failure and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Scorpinus schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:04:
[...]

Hij staat er in inderdaad. Maar als ik hem wil installeren krijg je de bekende market pagina die de app niet kan vinden.
Pff zo snel niet aan gedacht dat je inderdaad naar de market pagina wordt gelinkt.
Misschien heb je hier iets aan, heb hem van m'n Hero gepulled.
Rabomobiel.apk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
is er een muziekspeler die gewoon hele mappen met mp3's kan afspelen?

music player en realplayer lijken alleen naar albums, artiesten en genres te kijken... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-05 12:08
Saffie_time schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:27:
[...]

Ik vind Endomondo wel prettig werken.
Bijhouden waar, hou snel enz van je training.
Ik heb eerder mytracks van google gebruikt. De app werkt goed, alleen je hebt niet echt een handige overzichtspagina online.

Even getest met runkeeper. Ziet er aardig uit, maar zowel de app als de site zijn enorm traag.

Sinds gisteren ook overgestapt naar endomondo. Deze app werkt prima. Website ziet er goed uit en werkt snel. Deze houd ik voorlopig. Vooorbeeldje van een rondje fietsen:

http://www.endomondo.com/workouts?w=joOJ2w7vR_Q

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:14

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Fried schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:26:
is er een muziekspeler die gewoon hele mappen met mp3's kan afspelen?

music player en realplayer lijken alleen naar albums, artiesten en genres te kijken... :(
Met oa Meridian kun je ook per map bladeren / afspelen

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Cavalera125 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 07:46:

whehe :D
jammer dat je dat niet kan opslaan als .gif :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Weet niet of fit de beste plek hiervoor is, maar goed: Als ik mijn scherm wil unlocken, krijg je natuurlijk eerst het mooie lockscreen van Andriod, alleen sinds ik Cronos Droid 1.5.1 ROM heb, blijft het programma of het homescreen met alle widgets zichtbaar.

Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_4sfPrdUxQQE/TA3r1VweBjI/AAAAAAAAAB4/TWFstHQHpRg/snap20100608_090347.png

Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_4sfPrdUxQQE/TA3r6oHlkAI/AAAAAAAAACM/cW04FkAN36I/snap20100608_090416.png

Zoals je kan zien is dat een dat een beetje lelijk, en heb liever dat die alleen de achtergrond toont, zoals normaal. Enig idee waar je dat kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• myrthe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-02 16:41
Heb een tijdje geleden de twitter for android app gedownload voor mn desire, maar de laatste tijd zijn de shortlinks naar tweakers ineens niet meer clickable (in tweets van Arnoud Wokke of Tweakers).
Het gekke is dat ie short links naar andere sites wel laat zien. Zag dat HTC peep dat probleem ook had, hebben meer mensen daar last van??
Of zijn er mensen die voor mij kunnen testen of zij dat ook hebben?? Lijkt me namelijk raar dat dit een instelling is, vanwege dat ie alleen tweakers niet linkt! Had het ook al gemeld bij Arnoud, alleen hij had het nog niet eerder gehoord.. Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28860

Sh4wn schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:08:
Weet niet of fit de beste plek hiervoor is, maar goed: Als ik mijn scherm wil unlocken, krijg je natuurlijk eerst het mooie lockscreen van Andriod, alleen sinds ik Cronos Droid 1.5.1 ROM heb, blijft het programma of het homescreen met alle widgets zichtbaar.

[afbeelding]

[afbeelding]

Zoals je kan zien is dat een dat een beetje lelijk, en heb liever dat die alleen de achtergrond toont, zoals normaal. Enig idee waar je dat kan instellen?
Zie deze post:
Overtkill in"Post je Homescreen"

Hopelijk kun je daar wat mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piwakawaka
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-05 12:13
Zakelijk zit ik dadelijk in Canada en in de USA. Omdat het zakelijk is, kan ik de gemaakte kosten declareren.
Zoals bekend wordt in Canada met andere dollars betaald als in de USA.

Ik ben op zoek naar een app waarin ik bij kan houden wat ik in welke valuta betaald heb. Ook de omrekening naar Eurie moet dan gelijk zichtbaar zijn (ik wordt terugbetaald in €), Bijv:
- lunch            USD 35,00    : EUR 29,31
- brandstof      CAD 65,81    : EUR 52,14
Totaal                                  EUR 81,45

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
Waarschijnlijk al wel een keer langs gekomen maar ik ben op zoek naar een programma om taken te beheren.
En als het mogelijk is deze ook te syncen met mijn PC.
Is dat er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:34

Neo

Check eens Remember the Milk applicatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
Even zoeken zou geen kwaad kunnen natuurlijk :)

Maar ik gebruik zelf Astrid, die kan ook synchroniseren met RememberTheMilk, voor mij de ideale combinatie.
Simpele notities (kun je ook taken inzetten) doe ik met 3Banana. Je notities zijn ook via het web te benaderen, geen extra inlogcode nodig: kan gewoon met je google account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kievit1964 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:21:
Waarschijnlijk al wel een keer langs gekomen maar ik ben op zoek naar een programma om taken te beheren.
En als het mogelijk is deze ook te syncen met mijn PC.
Is dat er?
Misschien heb je hier wat aan:
Ik gebruik de online todo list Toodledo en daar bestaat een app voor:ToodleDroid.
Simpel en syncen met de website werkt prima.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.