Android Software & Discussie - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 115.536 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

ff een crosspost:
Reinier schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:14:
[...]

Animated GIFjes doen het in de standaard browser niet, toch? :)
wel..
alleen niet na zoom geloof ik.
Vind ik ook erg vervelend.
De B.radar app vind ik namelijk niet zo mooi(rare stretch) en minder info dan www.buienradar.mobi.
Is er btw een widget die een ani-gif kan inladen en kan laten animeren? zodat je dit als pagina groot hebt op een van je screens?

Als ik n beetje door heb hoe dat eclipse en alles in zn werk gaat, wil k dat zelf wel eens proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QplQyer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05-2022
DRvDijk schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:57:
Zo, even alle quotes bij elkaar verzameld. Nu een vraag aan jullie allen. Willen jullie je op het Handcent forum registreren en daar in mijn bug report thread reageren dat jullie hier ook last van hebben? Misschien dat ze de bug dan gaan fixen :)
Gebeurd, hopelijk fixen ze het, dan zal ik misschien eens doneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
C00P schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:07:
De officiele twitter applicatie werkt erg goed op mijn G1, maar het spijtige is dat als je 40 nieuwe tweets hebt en je opent twitter hij altijd naar het laatste tweet gaat.
Dus dan moet ik helemaal naar onder scrollen om te zoeken wat mijn laatst gelezen tweet weer was.

En ik vind nergens een instelling om dit aan te passen.

Nog iemand hier last van ?
Ja ik ook, erg iritant als je bepaalde ontwikkelingen wilt volgen...zie je het nieuwste bericht als eerste, snap je er gelijk niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 08:48
Brad Pitt schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:42:
Buienradar ziet er ten eerste prima uit en de file-meldingen doen het ook nog eens feilloos d:)b

[afbeelding] [afbeelding]
Als het puur om het weer te doen is, of eigenlijk neerslag, dan is buienalarm een goede applicatie. Geeft middels een alarm aan dat het gaat regenen, vanuit mijn broekzak weet ik dat er regen gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-05 23:59
QplQyer schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:50:
[...]

Gebeurd, hopelijk fixen ze het, dan zal ik misschien eens doneren.
Probeer ChompSMS eens, werkt sneller dan handcent, is iets minder bloated en werkt voor mij ook echt perfect! Die fout zit er daar niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 22:42
disweb schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:42:
[...]

Probeer ChompSMS eens, werkt sneller dan handcent, is iets minder bloated en werkt voor mij ook echt perfect! Die fout zit er daar niet in...
Heeft die ook dat je voor verschillende mensen verschillende notificatie tonen in kan stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

[...]

even hierover.
Chomp geeft heel even een notificatie in de balk en verdwijnt daarna zodat je achteraf niet meer ziet dat je een sms hebt totdat je zelf gaat kijken in de widget(ander screen) ik kon nergens in de instellingen vinden waar je kan instellen dat dat moet blijven staan.
k heb de notificatie van de standaard smstool maar weer aangezet.
Chomp is verder wel mooi/goed d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:02

MeNTaL_TO

The future is not set

l3art schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:14:
[...]

Ach daar is ie weer :) Had dit zelf ook een tijdje geleden al gemeld. Moet je voor de grap de eerste dag van de week eens op zondag zetten en dan nog eens een keer naar de weeknummers kijken :)
Heb het weeknummer inmiddels ook gevonden, agenda staat standaard op maand overzicht en alleen bij week blijkt ie te zien. Dacht dat het er helemaal niet in zat, dus dank u!

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-05 15:24
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:32:
[...]

Heb het weeknummer inmiddels ook gevonden, agenda staat standaard op maand overzicht en alleen bij week blijkt ie te zien. Dacht dat het er helemaal niet in zat, dus dank u!
ik zie dat dus niet als ik het weekoverzicht bekijk.
Ik heb trouwens de X10 met android 1.6. Zou het daar aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Yukkie schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:31:
Weet iemand een goeie File app (en dan files als in: verkeersopstoppingen ;) ) Ik heb voor mijn Desire buienradar V2 gedownload van de week, daar zouden ook file berichten in staan, maar op dat tabblad loopt de app steeds vast :( En iets anders kon ik niet vinden eigenlijk.
Desire (stock) + Telfort als provider. Geen FC (Force Close) als ik dat tabblad open, maar ik zie er op het moment ook geen file info :P.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
Weet iemand een programma dat naast je contacten ook de contactfoto's kan backuppen? Ik heb TitaniumBackup geprobeerd, maar kan niet goed vinden of dit ondersteund wordt. Ik heb een gemaakte backup doorgespit, maar kan alleen maar thumbnails van 72x72 terugvinden, dus niet de originele contactfoto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-05 13:53
Upquark schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:22:
Weet iemand een programma dat naast je contacten ook de contactfoto's kan backuppen? Ik heb TitaniumBackup geprobeerd, maar kan niet goed vinden of dit ondersteund wordt. Ik heb een gemaakte backup doorgespit, maar kan alleen maar thumbnails van 72x72 terugvinden, dus niet de originele contactfoto's...
Kan MyBackup (Pro) dat niet? Die backupped zo'n beetje alles op je telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_Sack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-04 12:01
Wie kent de applicatie dat als je een panoramafoto van het sterrenstelsel maakt, de app er zelf lijntjes bij trekt van bijv de grote beer e.d. ? Ik heb eens gehoord dat dit bestaat.

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/lode.stevens/Ursamajor.jpg

GA-P35-DS3R, C2D E8400 @ 3,6 Ghz, 2 GB OCZ Platinum rev 2 800 5-5-5-15

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Google SkyMap?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_Sack
  • Laatst online: 30-04 12:01
zou het?

GA-P35-DS3R, C2D E8400 @ 3,6 Ghz, 2 GB OCZ Platinum rev 2 800 5-5-5-15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
gebruikt iemand juicedefender icm bijvoorbeeld gtalk? Doordat als je het scherm uitdoet, het mobiele internet steeds wordt verbroken, wordt je natuurlijk steeds afgemeld van gtalk. Maar er valt wel in juicedefender in te stellen, dat hij bijvoorbeeld om de 15 min. internet even aanzet. Ik heb het gevoel, dat dit niet heel veel stroombesparing zal opleveren, dat steeds aan en afmelden. Ik heb iig weinig verschil gemerkt, behalve dat met juicedefender de berichten vaak later aankomen omdat internet wordt uitgeschakeld. Of dat je niet meer automatisch wordt aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QplQyer
[...]

Ik ben hem nu aan het uitproberen. Eerste minpuntje dat ik zie is dat het popupvenster nogal klein is. Je moet scrollen als je een lange sms krijgt, terwijl hij gerust meer ruimte op mijn scherm zou kunnen innemen. Maar voor de rest ziet die app er wel ideaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:24
Is er een gratis programma waarmee je via wireless(of bluetooth) je agenda kan syncen met outlook zonder tussenkomst van gmail? Heb alleen The Missing sync gevonden, maar dat kost 40$.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
QplQyer schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:22:
[...]

Ik ben hem nu aan het uitproberen. Eerste minpuntje dat ik zie is dat het popupvenster nogal klein is. Je moet scrollen als je een lange sms krijgt, terwijl hij gerust meer ruimte op mijn scherm zou kunnen innemen. Maar voor de rest ziet die app er wel ideaal uit.
Ik zou zeggen, post dat op het forum ze kijken er altijd naar en vaak wordt het ingebouwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:15
Kennen mensen hier de Contact Widget al? Hiermee kun je een aantal van je (meest gebruikte) contacten als foto/widget toevoegen aan je homescreen. Je kunt er voor kiezen of je dan direct belt (en welk nummer) of dat je eerst een keuze krijgt of dat je gewoon de contactgegevens te zien krijgt. Werkt echt reuze handig! :Y

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

jerry_a

doei

Rossi46 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:19:
Kennen mensen hier de Contact Widget al? Hiermee kun je een aantal van je (meest gebruikte) contacten als foto/widget toevoegen aan je homescreen. Je kunt er voor kiezen of je dan direct belt (en welk nummer) of dat je eerst een keuze krijgt of dat je gewoon de contactgegevens te zien krijgt. Werkt echt reuze handig! :Y
Dat kan met favorieten ook.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-05 13:10
jerry_a schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:33:
[...]

Dat kan met favorieten ook.
Voor mensen die geen sense hebben als launcher kan het handig zijn lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02:06

J-P

Syntax erro....

thecompany schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 00:06:
[...]

Voor mensen die geen sense hebben als launcher kan het handig zijn lijkt me?
Sense kan af en toe langzaam zijn en je moet ook maar van de vormgeving om de contacten heen houden. Ik ga deze toch wel even proberen.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-03-2024

JvW

On my way home...

Ik gebruik ook een andere favorieten (contacts) widget dan de bijgeleverde sense-variant. Was daar niet zo over te spreken. Sense werkt op veel vlakken prima, maar soms zijn third-party apps net wat beter of completer. Al naar gelang je behoefte, natuurlijk.
Voor mij is de standaard sms app van sense prima en zou ik niet weten waarom ik handcent of chomp zou installeren, terwijl veel mensen dat toch ook doen.

Is ook het mooie van de appstore.

* JvW is nog altijd blij met de overstap naar Android (2.1 @ Legend)

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-04 23:00
Upquark schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:22:
dafmay schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:39:
[...]

Kan MyBackup (Pro) dat niet? Die backupped zo'n beetje alles op je telefoon...
Niet gewoon simpelweg synchroniseren met Gmail?
Foto's die ik op m'n X10 heb toegevoegd aan contacten, verschijnen nu ook bij m'n contacten in Gmail.

Mocht je alles kwijtraken op je phone, dan is synchroniseren met Gmail het enige wat je hoeft te doen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door DerManiak op 02-06-2010 09:00 ]

Life's a Game, and I like to play...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biedzjee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-04-2024
Weet iemand of de Android agenda/kalender iets doet met de verjaardagsdagen die je bij contacten in GMail kunt instellen? Zo nee, iemand bekend met een widget hiervoor?

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

mVideoPlayer speelt geen divx bestand af op m'n Desire @ Android 2.1. Hoe kan ik dit wel werkende krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen mVideoplayer gebruiken misschien, die kan dat helemaal niet ;)
Er zijn wel enkele players die 't wel zeggen te kunnen, maar werkt choppy / laggy en erg )(@#*)(*#@

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-05 07:52

Sebazzz

3dp

mVideoPlayer maakt gewoon gebruik van het media framework in Android. Met ander woorden: Wat voor video's je kan afspelen is afhankelijk van je Android apparaat en wat voor codecs zijn meegeleverd.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
Biedzjee schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:15:
Weet iemand of de Android agenda/kalender iets doet met de verjaardagsdagen die je bij contacten in GMail kunt instellen? Zo nee, iemand bekend met een widget hiervoor?
Zie Google Forum. Er bestaat een optie om een kalender met de verjaardagen van je contactpersonen toe te voegen aan Google Calendar (handigste om op je pc te doen), bijna net zoals je een agenda van iemand anders aan jouw Calendar toevoegt. Vervolgens kun je deze ook aanvinken op je Android Phone (Agenda > Menu > Meer > Mijn Agenda's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
jules schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:26:
mVideoPlayer speelt geen divx bestand af op m'n Desire @ Android 2.1. Hoe kan ik dit wel werkende krijgen?
CLB schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:31:
Geen mVideoplayer gebruiken misschien, die kan dat helemaal niet ;)
Er zijn wel enkele players die 't wel zeggen te kunnen, maar werkt choppy / laggy en erg )(@#*)(*#@
Sebazzz schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:37:
mVideoPlayer maakt gewoon gebruik van het media framework in Android. Met ander woorden: Wat voor video's je kan afspelen is afhankelijk van je Android apparaat en wat voor codecs zijn meegeleverd.
Mogelijke oplossing: met HandBrake (http://handbrake.fr) je DivX bestand omzetten naar .mp4. Ik heb dit nog niet zelf geprobeerd, maar op verschillende plekken hier op GoT goede ervaringen gelezen. Misschien zelf effe zoeken voor wat toelichting/tips :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 22:42
DerManiak schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:35:
[...]

Zie Google Forum. Er bestaat een optie om een kalender met de verjaardagen van je contactpersonen toe te voegen aan Google Calendar (handigste om op je pc te doen), bijna net zoals je een agenda van iemand anders aan jouw Calendar toevoegt. Vervolgens kun je deze ook aanvinken op je Android Phone (Agenda > Menu > Meer > Mijn Agenda's).
_/-\o_

Nu nog automatisch reminders eraan koppelen enzo, maar daar kom ik (op ten duur) wel uit :D

Nogmaals _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
DerManiak schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:39:
Mogelijke oplossing: met HandBrake (http://handbrake.fr) je DivX bestand omzetten naar .mp4. Ik heb dit nog niet zelf geprobeerd, maar op verschillende plekken hier op GoT goede ervaringen gelezen. Misschien zelf effe zoeken voor wat toelichting/tips :+
Yep...ff zelf zoeken. Mijn ervaringen met Handbrake zijn in ieder geval uitmuntend. Mkv naar m4v geeft super-resultaat. Ik heb ook nog nooit een out-of-sync meegemaakt. Omzetten van een film van 2,5 uur duurt op mijn Core2Duo ook zo'n 2,5 uur. Oh en ik speel dit spul heerlijk af op m'n toestel met de Act1 Videoplayer.

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 02-06-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-05 16:10

Reneger

Wie? IK?

DerManiak schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:35:
[...]

Ik heb de WK agenda toegevoegd, maar deze kan ik niet terugvinden op mijn Hero... Terwijl die er echt bij staat als ik met mn PC de agenda bekijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Reneger schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:29:
[...]
Ik heb de WK agenda toegevoegd, maar deze kan ik niet terugvinden op mijn Hero... Terwijl die er echt bij staat als ik met mn PC de agenda bekijk...
Weet niet welke calendar applicatie je gebruikt maar je moet wel de calendar eerst aanvinken (Menu->Calendars op de Hero).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

En daar staat ie niet tussen. De rest van de agenda's wel overigens. Incluis verjaardagen van contactpersonen en de nederlandse feestdagen.
Handmatige agenda sync biedt ook geen soelaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Biedzjee schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:15:
Ik gebruik EboBirthday om alle verjaardagen bij te houden.
Maintain birthdays and anniversaries! Can be auto-synced with the contacts' notes and grab birthday data from Windows Mobile, Facebook, CSV, Phonebook, google.com/contacts. Optional notifications. Works w/o contacts. Calendar support with reminders. Send SMS and e-mails. Has widget. Supports MyBackup Integration Support.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Reneger schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:34:
En daar staat ie niet tussen. De rest van de agenda's wel overigens. Incluis verjaardagen van contactpersonen en de nederlandse feestdagen.
Handmatige agenda sync biedt ook geen soelaas.
Hier ook niet, blijkbaar werken die publieke calendars niet via de gallery zoek functie.

Als je een directe link invoert: http://www.google.com/cal...r.google.com/public/basic

Werkt ie wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Hmja, maar dat is iets wat ik net niet wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-05 18:59
thecompany schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:03:
[...]

Hier ook niet, blijkbaar werken die publieke calendars niet via de gallery zoek functie.

Als je een directe link invoert: http://www.google.com/cal...r.google.com/public/basic

Werkt ie wel..
Ik kan de link niet vinden maar op een Google forum staat ergens dat vooral sportkalaenders last hebben van rechten issues. En die kunnen dan niet worden gesynced naar een mobile device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Reneger schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:12:
Hmja, maar dat is iets wat ik net niet wil :P
Hoezo niet, je hebt dan toch gewoon een WK calendar op je mobiel gesynct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 11:03

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Hier precies hetzelfde. Ik heb in Google Agenda het WK schema gezet van het Nederlands elftal, maar de calendar in Android pikt die niet op... erg vreemd. Andere speciale calendars heeft ie wel altijd gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Ik zie een shitload aan XML op mn hero dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
Net ff getest.
deze doet het hier prima, wordt ook weergegeven op mijn Desire:
http://www.markthisdate.c...0041/add-to-calendar.html

(Is het volledige WK-schema, dus niet alleen NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Hmja, als ik hem importeer.. naja, never mind. Laat maar hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-05 11:24
Bij mij synchroniseerde hij eerst ook niet totdat ik het label (categorie) heb verwijderd. Misschien het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-05 07:58
Onedayflyer682 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:27:
Bij mij synchroniseerde hij eerst ook niet totdat ik het label (categorie) heb verwijderd. Misschien het proberen waard.
Het label verwijderd, hoe doe je dat? Gaat dit over de WK agenda van gmail zelf? Dus de agenda die je toe kan voegen vanuit gmail agenda zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Brammel schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 21:01:
[...]

Het label verwijderd, hoe doe je dat? Gaat dit over de WK agenda van gmail zelf? Dus de agenda die je toe kan voegen vanuit gmail agenda zelf?
Inderdaad, hoe moet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05 22:53
_Calvin schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 18:19:
Net ff getest.
deze doet het hier prima, wordt ook weergegeven op mijn Desire:
http://www.markthisdate.c...0041/add-to-calendar.html

(Is het volledige WK-schema, dus niet alleen NL)
Werkt hier ook prima op mijn Legend, die van Google zelf werkt bij mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 22-05 15:01
Met een Android foon voel ik me een beetje als een Wii-bezitter. In theorie is het fantastisch, de unique selling point is sterk waarneembaar. (Android = open & integratie Google diensten o.a. Wii = vernieuwende besturing, Nintendo...)
Maar blijkt maar weer dat mocht het systeem nog zo fantastisch zijn, zonder software blijft het allemaal maar halfjes. Zouden alle ontwikkelaars maar bij de iPhone blijven? Dé apps komen niet, slecht of soms heel laat pas naar Android. Mocht er dan een Android versie zijn, wordt die ook nog eens slecht ondersteund, bugs blijven lang zitten e.d. Heeft het meer tijd nodig? Ik vraag me af wanneer ontwikkelaars zich eindelijk serieus met Android bezig gaan houden.

Mijn frustraties komen o.a. voort uit het feit dat mijn vriendin naast me op de bank met haar iPhone via Uitzending Gemist in no-time een programma kan opvragen. Maar via mijn spuuglelijke Android app krijg ik na een aantal pogingen tot verbinden en 1 crash van de app eindelijk iets te pakken. Dan nog niet eens te spreken over de audio kwaliteit die belabberd is.

Om een lang verhaal nog langer te maken ;)
Wanneer gaan ontwikkelaars Android nu eens serieus nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:23
@ Novah ik weet precies wat je bedoelt. Een gesloten systeem waarbij apps door een keuring gaan is misschien zo slecht niet! Tóch zijn er een heleboel fijne apps die wel goed werken. Je moet daar bij een open systeem gewoon wat langer naar zoeken en meer kijken naar de comments die worden gegeven in de Market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:56

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Vergeet niet dat de iPhone al langer een app-systeem heeft, en men er dus al langer voor aan het ontwikkelen is. De Android Market begint pas het afgelopen jaar snel te groeien.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Daarbij komt ook dat de iPhone OS nou niet heel erg vaak updates krijgt, waarbij de Android OS zo'n beetje iedere week een nieuwe versie uitbrengt. Apps moeten daar ook allemaal op aangepast worden, maar dat gaat veranderen door updates terug te brengen naar 1 per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zonder software? 8)7 Er zijn meer dan vijftigduizend applicaties voor Android. En dat is alleen in de Android Market. Dat er voor de iPhone 2x zoveel zijn betekent niet dat Android niet serieus genomen wordt. Verder vind ik het beeld wat hierboven geschetst wordt over Android-apps behoorlijk overdreven. Althans, bij mij werkt 95% van de apps prima. En aangezien Apple alle applicaties afkeurt die ze niet bevallen denk ik dat je op een Android-telefoon veel meer mogelijkheden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Met ^^. Ik heb bijna nooit forced closes. De enige apps waarbij ik het wel heb, die zoeken dan het randje op van wat mogelijk is. Zoals bijvoorbeeld root file explorers of Quake 3, maar zelfs met die apps heb ik het zeer zelden.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:45

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

@ Novah: Ik vraag me echt af wat dan de apps zouden moeten zijn die je mist. (naast Uitzending gemist die blijkbaar niet heel lekker voor je werkt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QplQyer
disweb schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:35:
[...]

Ik zou zeggen, post dat op het forum ze kijken er altijd naar en vaak wordt het ingebouwd :)
Amai, binnen de dag had ik antwoord om een screenshot door te sturen, en dan na een paar uur alweer antwoord dat ze het gingen fixen. Netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Laatst online: 24-05 14:41

Balachmar

The truth is out there

@Novah Je vergeet even dat Android nog niet lang echt populair is in Nederland. Voor zowel de G1 als de Magic is vrijwel geen reclame gemaakt (in tegenstelling tot de iphone).
Pas met de hero is daar enigszins verandering in gekomen. Je ziet nu juist dat bijna elk bedrijf wat een iphone app heeft ook werkt aan een Android app. Dat is voorlopig ook nog logisch, omdat er op dit moment meer iphones dan androids zijn. Vergelijk Android vervolgens maar eens met WM of Symbian.
Het grootste platform krijgt natuurlijk de meeste aandacht. En zeer waarschijnlijk gaat Android de grootste worden (al is het alleen maar omdat er meer verschillende telefoons zijn).

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:05
Als je naar dit rapport van admob kijkt (april 2010), dan is iphone in NL nog ver in de meerderheid:

Country iPhone iPod touch iPad iPhone OS Total Android
Netherlands 372,539 129,1082,554 504,201 67,959

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 12:45

Tripl3 D

Brother in Arms

Dijkhuis schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:45:
Als je naar dit rapport van admob kijkt (april 2010), dan is iphone in NL nog ver in de meerderheid:

Country iPhone iPod touch iPad iPhone OS Total Android
Netherlands 372,539 129,1082,554 504,201 67,959
Met telefoons als de Desire, Nexus One, SE X10 komt daar genoeg verandering in, als de app ontwikkelaars en de game ontwikkelaars Android ook eens serieus gaan nemen.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Wie heeft een mooi alternatief kunnen vinden voor de HTC batterij widget...specifiek voor de Desire? Genoemde widget werkt namelijk prima op bijv de Legend, maar is blijkbaar helaas niet bedoeld voor op de Desire...daar wordt ie erg klein afgebeeld...jammer.

Ik ben dus op zoek naar een mooi alternatief. Ik heb zo'n beetje de gehele Marker afgestruind, en slechts eentje gevonden die ik nog redelijk te doen vind qua ontwerp en dat is de "vizbattery" widget. Maar deze haalt het helaas niet bij de mooie batterij widget van HTC zelf...tips zijn dus welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 29-05 12:37

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

dafmay schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:53:
Wie heeft een mooi alternatief kunnen vinden voor de HTC batterij widget...specifiek voor de Desire? Genoemde widget werkt namelijk prima op bijv de Legend, maar is blijkbaar helaas niet bedoeld voor op de Desire...daar wordt ie erg klein afgebeeld...jammer.

Ik ben dus op zoek naar een mooi alternatief. Ik heb zo'n beetje de gehele Marker afgestruind, en slechts eentje gevonden die ik nog redelijk te doen vind qua ontwerp en dat is de "vizbattery" widget. Maar deze haalt het helaas niet bij de mooie batterij widget van HTC zelf...tips zijn dus welkom :)
Ik gebruik zelf Mini Info (linkje androlib). Batterij indicator, en indicators voor je interne geheugen en sd kaart. Als je op je menu knop drukt, kun je nog veel meer info krijgen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
janvanduschoten schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:13:
[...]
Ik gebruik zelf Mini Info (linkje androlib). Batterij indicator, en indicators voor je interne geheugen en sd kaart. Als je op je menu knop drukt, kun je nog veel meer info krijgen.
Dank voor het meedenken, echter ik zoek echt alleen een batterij widget...dus zonder andere info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

dafmay schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:09:
[...]

Dank voor het meedenken, echter ik zoek echt alleen een batterij widget...dus zonder andere info.
BatteryLeft, de widget is er in de maten 1x1 & 2x1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148769

[...]

Je zou hier eens naar kunnen kijken: batterylife

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
quartex schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:32:
[...]

Perfect!!! Zeer bedankt voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

quartex schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:32:
[...]

Ik heb wel gemerkt dat BatteryLeft zelf behoorlijk bijdraagt aan het energieverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Laatst online: 23-05 12:08
Er zijn tientallen apps die je gps track kunnen opnemen en exporteren. Ik ben op zoek naar een app die eigenlijk precies het tegenovergestelde doet:

Ik heb een gps track gegenereerd met een fietsrouteplanner, en deze wil ik graag "afspelen" op mijn telefoon. Zodat je dus kunt navigeren langs deze track.

Dergelijke functionaleit zit eigenlijk in alle handheld gps units. Op een telefoon met gps heb je in principe hiervoor alle benodigde hardware ook, alleen ik kan geen enkele app vinden die dit kan. Heeft iemand een tip?

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Sebazzz schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:48:
[...]

Ik heb wel gemerkt dat BatteryLeft zelf behoorlijk bijdraagt aan het energieverbruik.
Ah kijk, dat is zinnige info...de vraag was bij mij ook al opgekomen, maar dacht zal zo'n vaart niet lopen. Tcoh dus ff in de gaten houden. Goh...dat zou nogal wat zijn een batterij indicator die zelf voor groot verbruik van de batterij zorgt...hoe heet zoiets ook alweer? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Laatst online: 23:53
[...]

als je een HTC heb gewoon even de htc battery widget downloaden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik zat net naar die nieuwe send-to-phone functionaliteit te kijken icm Google Chrome... http://www.youtube.com/watch?v=7oyCWEUqNvY

Lijkt me echt handig! Nu kan ik écht niet meer wachten op 2.2... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Laatst online: 00:25

ulTimaS

Mayhaps

Zinu schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:04:
Ik zat net naar die nieuwe send-to-phone functionaliteit te kijken icm Google Chrome... http://www.youtube.com/watch?v=7oyCWEUqNvY

Lijkt me echt handig! Nu kan ik écht niet meer wachten op 2.2... :(
Nee ik ook niet, maar het moel wel jammergenoeg xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Crazyanz schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 17:21:
[...]

als je een HTC heb gewoon even de htc battery widget downloaden....
Misschien beter eerst even mijn 1e post doorlezen...de HTC batterij widget werkt niet optimaal op de Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
riotrick schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:58:
Er zijn tientallen apps die je gps track kunnen opnemen en exporteren. Ik ben op zoek naar een app die eigenlijk precies het tegenovergestelde doet:

Ik heb een gps track gegenereerd met een fietsrouteplanner, en deze wil ik graag "afspelen" op mijn telefoon. Zodat je dus kunt navigeren langs deze track.

Dergelijke functionaleit zit eigenlijk in alle handheld gps units. Op een telefoon met gps heb je in principe hiervoor alle benodigde hardware ook, alleen ik kan geen enkele app vinden die dit kan. Heeft iemand een tip?
Kan dat niet met google maps? Dan kan je gewoon een route maken zoals je zelf wilt, gaat wel ff moeilijk op je android phone denk ik, dan zou je dus 2.2 moeten hebben met die plugin :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0sZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 16:38
Hallo,

ik heb het forum doorgespit met de zoekfunctie, volgens mij is deze vraag nog niet gesteld.
Maar ik me niet voorstellen, dan ik de enige ben met dit probleem.

Sinds september'09 ben ik trotse bezitter van een HTC HERO, zo rond diezelfde periode ben ik chomp sms gaan gebruiken. Prima app, vrijwel nooit iets op aan te merken. Doet vooral wat ie moet doen, heldere GUI en verder weinig opsmuk om de boel te vertragen. De T9 functionaliteit doet meestal wat je er van zou mogen verwachten.

Maar de laatste tijd loop ik tegen een paar puntjes op, die geen showstopper zijn,maar wel een beetje vermoeiend worden.

Mijn T9, zit boordevol accenten : ó,ò,è,é,à,á,ù,ú
(terwijl mijn toestel toch op NL woordenboek ingesteld staat).
Met als resultaat dat "moet" bv "móet"wordt.
"alle",als "àlle" of "álle" worden voorgesteld en meestal ook onder de eerste optie zitten, waardoor je ze vrijwel automatisch selecteerd.

Op zich allemaal nog niet eens zo dramatisch..
Maar bij het gebruiken van een woord met dit soort tekens, verandert de berichtwaarde..
Ik ga van een bericht met 160 tekens, naar een bericht van 70 tekens. Door het gebruik van één letter met accent. |:(
Zo kan het rustig dat wanneer ik één bericht type dat normalitair binnen de 160 characters zou vallen, nu spontaan (volgens de teller iig) uit 3 berichten bestaat.

Heeft iemand hier (ook) ervaring mee.. en/of een oplossing voor?

mijn systeem is nog in originele toestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is ook met normale telefoons zonder Android, ligt aan de sms zelf / provider =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321890

Zijn er ook goede widgets (zoals vb die beautifull widgets / htc look) die gratis zijn ?
Hier in België nog steeds geen betalende apps te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 12:32
Cr0sZ schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:38:
Heeft iemand hier (ook) ervaring mee.. en/of een oplossing voor?
Oplossing is om de "niet-standaard" karakters zoals ó te vermijden. Zodra je één van die letters gebruikt wordt er overgeschakeld naar een unicode-karakterset, deze neemt meer ruimte in beslag en zodoende wordt je sms dankzij die ene letter opeens een stuk groter. Je kan dan nog maar 70 karakters gebruiken in één SMS.

Dus móet gewoon als moét schrijven, of als *moet*, whatever :)

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 04-06-2010 10:49 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0sZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 16:38
@ Brad pitt

ik snap dat ik de boel moet vermijden. Maar het vreemde is,dus dat dit er op enig moment is ingeslopen. Ik zit helemaal niet te wachten op deze accenten, is de T9 van chompsms op te schonen?
of kan dat alleen met een complete reset oid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan je dictionary clearen misschien waar die woorden instaan met die tekens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 12:32
Cr0sZ schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:55:
ik snap dat ik de boel moet vermijden. Maar het vreemde is,dus dat dit er op enig moment is ingeslopen. Ik zit helemaal niet te wachten op deze accenten, is de T9 van chompsms op te schonen?
of kan dat alleen met een complete reset oid ?
Als je een paar keer "moet" ipv "móet" handmatig selecteert tijdens het tikken zal het vanaf dat moment weer default zijn en zal "moet" ook weer worden ingevoegd als je bijv. moey tikt en zo :) Althans, zo werkt dat hier.

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 04-06-2010 11:07 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 09:02

dread

Sluwe vlaming

sinds vanmorgen update de gmail app (sense omgeving desire) niet meer. Ik zie wel postvak in staan en daar
update hij wel maar de mail zelf blijven gewoon ongewijzigd. Als ik trouwens via internet (op de desire) naar mijn gmail account ga zie ik wel de mails staan? Ik heb em al opnieuw opgestart maar hij doet et niet :(

Het lijkt te zitten in een mail die hij niet wil versturen was ook erg veel foto's en stuff. Maar als ik die probeer te verwijderen loopt de app vast

[ Voor 19% gewijzigd door dread op 04-06-2010 12:28 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-05 16:49
Even cache clearen bij Instellingen > Toepassingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

riotrick schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:58:

Ben zelf ook op zoek naar een soortgelijke applicatie. Bij Google's eigen My Tracks kun je loggen en ook een oudere track te voor schijn halen. Alleen niet beiden tegelijkertijd. Wel kun je bijv een andere gps tracker op de achtergrond actief laten (bijv Open GPS tracker)
Ook ben ik nog op zoek naar een manier om GPX tracks te importeren. Dit lukt ook niet met de apps die ik gevonden heb.
dread schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:25:
sinds vanmorgen update de gmail app (sense omgeving desire) niet meer. Ik zie wel postvak in staan en daar
update hij wel maar de mail zelf blijven gewoon ongewijzigd. Als ik trouwens via internet (op de desire) naar mijn gmail account ga zie ik wel de mails staan? Ik heb em al opnieuw opgestart maar hij doet et niet :(

Het lijkt te zitten in een mail die hij niet wil versturen was ook erg veel foto's en stuff. Maar als ik die probeer te verwijderen loopt de app vast
Kunnen verschillende oorzaken de reden van zijn:
- (bijna) vol intern geheugen (let op waarschuwing in de statusbalk) (verwijder een app en of cache)
- geen actieve internet verbinding (zorg dat je wel internet hebt, evt middels wifi)
- defecte app (zoek naar update, of contacteer de dev met je probleem)
- groot mailtje dat de boel verstopt (even via webmail/desktop inloggen en mail verwijderen van de server, of de mail verwijderen uit de uitgaande mail map op de telefoon)

[ Voor 4% gewijzigd door jules op 04-06-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
vraagje over juicedefender. aangezien zoveel mensen het gebruiken zal iemand het antwoord wel weten.

In juicedefender (met ultimatejuice) zie je boven 3 buttons; apn/mms/wifi

apn slaat op mobiel internet volgens mij. en wifi spreekt voor zich.
weet iemand waar mms voor dient?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Morphix schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:48:
Even cache clearen bij Instellingen > Toepassingen?
hmm had bij actieve services blijkbaar iets verwijderd en nu kan de gmail app geen verbinding meer maken.. Ik heb wel gevonden waar ik cahce kan wissen. Helaas geen resultaat meer nu :(

Hoe kan ik gmail verwijderen en weer opnieuw installeren?? Het kan niet bij toepassingen beheren..

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

avec_style schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:21:
vraagje over juicedefender. aangezien zoveel mensen het gebruiken zal iemand het antwoord wel weten.

In juicedefender (met ultimatejuice) zie je boven 3 buttons; apn/mms/wifi

apn slaat op mobiel internet volgens mij. en wifi spreekt voor zich.
weet iemand waar mms voor dient?
Uhm.. mms uitzetten? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Anoniem: 321890 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:44:
Zijn er ook goede widgets (zoals vb die beautifull widgets / htc look) die gratis zijn ?
Betaalde apps in de market kun je wel aanzetten: http://code.google.com/p/market-enabler/

Verder Fancy Widget is een gratis flipclock widget met htc look
Voor de instellingen widgets kun je eens kijken naar de onOff widgets van CurveFish (WiFi onOff / Bluetooth onOff / etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
maar dat je mms kan ontvangen heeft toch geen invloed op de batterijduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
avec_style schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:55:
[...]

maar dat je mms kan ontvangen heeft toch geen invloed op de batterijduur?
Tuurlijk wel. MMS ontvangen werkt net zo goed over je data verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
riotrick schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:13:
[...]

Tuurlijk wel. MMS ontvangen werkt net zo goed over je data verbinding.
maar als je via APN al hebt ingesteld dat je geen verbinding hebt, hoe kan je dan nog MMS ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Laatst online: 23:53
dafmay schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 20:12:
[...]

Misschien beter eerst even mijn 1e post doorlezen...de HTC batterij widget werkt niet optimaal op de Desire.
Dan is Quick settings misschien wat voor je. Sowieso een handig programma en daar staat rechts boven in ook hoeveel % je batterij nog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthiayer
  • Laatst online: 12-04-2022
Anoniem: 321890 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:44:
ik ken dat probleem..
wat ik gebruik om snel wifi en dergelijke aan en uit te zetten is "dazzle", en dit heeft ook opties voor de helderheid van het scherm, max/min/user/auto
dit miste ik vooral bij de htc widget

voor dat ik de rom van modaco erop had gezet, had ik ook nog een battery widget die gewoon het aantal procenten weergaf in cijfers, zonder meer.. je kon dan enkel de kleur veranderen..

maat deze vind ik nergens meer terug, spijtig!

nog aanraders: audio manager widget, jorte (kalender met widget) en de standaard google weather & news widget

[ Voor 7% gewijzigd door matthiayer op 04-06-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

avec_style schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:45:
[...]

maar als je via APN al hebt ingesteld dat je geen verbinding hebt, hoe kan je dan nog MMS ontvangen?
Bij sommige providers loopt de MMS ontvangst over een andere APN. Als je bijv roaming uitgeschakeld hebt, zou je wel nog een MMS in het buitenland kunnen ontvangen. Maar de data die je hierdoor verzet word wel weer gewoon in rekening gebracht door je provider. Ik vermoed dus dat de MMS knop dient om ook deze optie uit te zetten. Is er overigens documentatie over Juice Defender? Wellicht kun je daar even inkijken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-05 20:34
matthiayer schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:02:
[...]

ik ken dat probleem..
wat ik gebruik om snel wifi en dergelijke aan en uit te zetten is "dazzle", en dit heeft ook opties voor de helderheid van het scherm, max/min/user/auto
dit miste ik vooral bij de htc widget

voor dat ik de rom van modaco erop had gezet, had ik ook nog een battery widget die gewoon het aantal procenten weergaf in cijfers, zonder meer.. je kon dan enkel de kleur veranderen..

maat deze vind ik nergens meer terug, spijtig!

nog aanraders: audio manager widget, jorte (kalender met widget) en de standaard google weather & news widget
als je een geroot toestel hebt, moet je ff zoeken naar market enabler, kan je je market signature faken alsof t t-mo US is, en dan kan je gewoon paid apps vinden ;)

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
jules schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:04:
[...]

Bij sommige providers loopt de MMS ontvangst over een andere APN. Als je bijv roaming uitgeschakeld hebt, zou je wel nog een MMS in het buitenland kunnen ontvangen. Maar de data die je hierdoor verzet word wel weer gewoon in rekening gebracht door je provider. Ik vermoed dus dat de MMS knop dient om ook deze optie uit te zetten. Is er overigens documentatie over Juice Defender? Wellicht kun je daar even inkijken? ;)
Ik kon niets hierover terugvinden op hun website. maar jouw uitleg komt wel logisch over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Crazyanz schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:53:
[...]

Dan is Quick settings misschien wat voor je. Sowieso een handig programma en daar staat rechts boven in ook hoeveel % je batterij nog is.
Kan de quick settings niet vinden in de market. Ook met de scanner kom ik op een verkeerde plek terecht. Wordt deze nog wel vrijgegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cino
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-05 15:20
Crazyanz schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:53:
[...]

Ligt het aan mij of staat er rechtsbovenin sowieso al een batterij icoontje dat aangeeft hoelang je batterij nog mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

dread schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:22:
[...]

Kan de quick settings niet vinden in de market. Ook met de scanner kom ik op een verkeerde plek terecht. Wordt deze nog wel vrijgegevens.
Komt wel vaker voor dat apps even niet in de Market beschikbaar zijn. Soms haalt de dev m even weg i.v.m. een update o.i.d. Vanavond weer even proberen of anders morgen.
RicardoC schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:32:
[...]

Ligt het aan mij of staat er rechtsbovenin sowieso al een batterij icoontje dat aangeeft hoelang je batterij nog mee gaat.
Klopt, in de notificatie-balk is ook een batterij-icoontje aanwezig.

[ Voor 27% gewijzigd door 210667 op 04-06-2010 16:40 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.