@mrc4nl: Mooie weerspiegeling in het water.
Wel vind ik bepaalde kleuren iets te extreem, zo is het gras linksonder wel erg fel groen (op mijn scherm iig.)
Bovenin lijkt nog een stuk van een vinger(?) zichtbaar wat je er nog even af kunt croppen.
Ik vind zulke felle kleuren wel fijn kijken maar op bepaalde punten vind ik het iets te.
@LaurentS: Mooi die roze gloed in de lucht, alleen vind ik de voorgrond een beetje tegenvallen met het afgekapte riet links onderin en die modder.
@Mr.Vozz: Als je er niet neergezet had dat je met een lampje langs de leuning gerend was, dan was het me niet snel opgevallen dat die leuning met opzet zo groen is.
De blauwe lucht en het strakke water (door de lange sluitertijd) maken het wel een rustige foto om naar te kijken.
@Lelle_: De lucht is wel mooi met het silhouet van die windmolens erbij maar zoals al genoemd is, is de rest wel erg donker en zweven er takken rechts in beeld.
@Eypo: De lucht en de compositie kijken wel fijn weg maar op de kleine variant (kan de grote ook niet bekijken) lijkt het wel een beetje "overdone".
_______________________________________________________________________________________
Ik heb zelf nog niks gepost in dit topic, maar lees alweer een tijdje mee.
Altijd interessant om foto's van anderen en het bijgeleverde commentaar te bekijken.
Ik ben vanmorgen de mist maar eens ingedoken om wat foto's te schieten.
Eenmaal thuis gekomen bleken een aantal foto's niet helemaal scherp te zijn, iets wat ik laatst ook al eens had, terwijl ik geen lange sluitertijd had gebruikt en wel op een bepaald punt had scherpgesteld.
Ik moet dus even kijken of het aan mezelf, het cheap@ss filter of aan het objectief ligt (misschien wat bijstellen in-camera).
Onderstaande foto was wel aardig scherp (vergeleken met de meeste andere) maar ik ben zelf niet echt te spreken over de compositie.
Ik heb deze foto tussen een houten hek doorgeschoten, maar later bedacht ik me dat ik de foto misschien beter van een hoger standpunt had kunnen nemen zodat de hekken dan niet voor de kar zouden staan.
Commentaar is welkom, als beginner (en als gevorderde natuurlijk) is het altijd nuttig om de meningen van anderen te horen.