Ook maar weer eens wat posten, afgelopen twee weken heel veel geschoten in Dubai en India.
Maar wel zo netjes om eerst even wat commentaar neer te tikken. Weinig foto's deze pagina's, dus dan maar even paar pagina's terug beginnen.
@Hypz: Gave foto/gaaf idee! De middelste rij lampen op het plafond irriteren me wel qua vorm op de een of andere manier, maar daar kan jij ook verder niks aan doen. Verder niks op aan te merken.
@walletje-w: Leuk! Maar imho wel wat te veel ruimte aan de onderkant van de foto. Dat gezegd hebbende; loopt de foto nou een beetje scheef of ben ik scheel?
@Joshu: Aardige foto, weinig spectaculairs, maar wel gewoon fijn om naar te kijken.
@Robberto: Jammer dat hij niet scherp genoeg is en dat de achtergrond teveel opvalt tov van het beest.
@Peter_Aragorn: Genoeg over gezegd de afgelopen pagina's, maar ik vind hem erg lekker.
@Lasteraar: Opzich een nette foto, zei het dat ik de foto van het landschap onderaan deze pagina veel mooier vind!
@-Tom96: Ik zie persoonlijk niet wat het is, beetje onduidelijke foto imho.
@Woutoud: Op de een of andere manier trekt mij die foto wel, fijn!
@Gdzr: Top! Haha, erg leuk.
@Lasteraar nog een keer: Had het al gezegd, zeg het nog een keer; lekkere foto om naar te kijken.
@HMJ: Kan er zeker wel mee concurreren! De edit zonder de persoon links vind ik veel fijner om naar te kijken, maar alsnog; top foto!
Nou, geen idee of jullie wat met het commentaar kunnen, maar toch.
Zelf wil ik graag commentaar op deze foto hebben. Vond hem zelf fijn, twijfel alleen aan dat blauwe 'gebouwtje' links op de achtergrond (weet even niet meer wat dat was, zal wel toilethokje geweest zijn oid).
Pluspunten: Vind de scherptediepte erg fijn, kleuren fijn en uitsnede fijn.
Watching the tourists by
RobinH., on Flickr
Edit: Klikken voor groter trouwens.