@Deathchant: Wow

, een beetje een kleurzweem maar vind ik zeker niet lelijk
@Gdzr: Zwart wit vond ik het niet echt wat, in kleur werkt hij veel beter ! Lekker scherp en dat water op de voorgrond komt mooi over.
@Kasuras: Enige wat ik jammer vind is dat het vuur net buiten het frame komt, had naar mijn mening mooier iets ruimer / wijder genomen kunnen worden. Scherpte is niet super maar stoort me niet eigenlijk als ik het zo op dit formaat zie.
@Algalid: Kleur vind ik beter, dan komt je onderwerp er veel beter uit. Die boot is zonde zoals je zelf al aan gaf, dat maakt het net wat druk op de achtergrond.
@Tiwazz, die bloem vind ik opzich best grappig op het bord op de ondergrond. Vooral omdat die druppen weer mooi in het midden van die bloem komt. Verder niet heel spannend ofzo, maar die bloem vind ik wel leuk ☺
@Sargonaut: Ik zat er al op te wachten zoiets met een beetje ijs, en hier is hij. Ik vind hem wel leuk, en inderdaad een beetje feestdagen achtige kleuren. Van mij had dat dingetje met die 3 blaadjes er wel nog wat groter op gemogen.
En weer een creatie van mij
Naamloos-1 by
Alex de Groot, on Flickr
Ik ben nogal into portretten de laatste tijd…

Vond deze wel gaaf zelf. Dit keer wel een goed "profile" portret, laatste keer had ik nog het oog en wenkbrauw er bij op van de andere zijde van het gezicht (van dat portret in zwart wit een poosje terug)
Hij is niet groter klikbaar omdat ik hem even van m'n website heb gehaald waar die in 800px breed stond. ff geresized naar 640 en op flickr gezet. ( ben op m'n werk nu )
[
Voor 9% gewijzigd door
hypz op 30-10-2012 15:50
]