@Mcdronkz: sorry, kever doet het niet voor mij. Te eendimensionaal, lijken net twee keverzijpanelen achter elkaar. Wielen te massief en/of te donker, achtergrond stoort eerder dan wat toe te voegen. Elders heb je mooiere foto’s van de kever – misschien is deze een beetje “stuk geregisseerd”.
@TomSwinnen: ziet er wat doods uit – weinig doortekend, achtergrond een beetje doodse massa, nogal harde contrasten voorin, beetje melkig water idd. Benieuwd hoe die in kleur is, zou wel eens heel wat spannender kunnen zijn (evt. na bewerking)
@Hahn: bewerking wel apart, verder een tikje statisch: lens in de wastrommel, tja..
@Bravo51: mooi die beweging in de armen en benen, en die scherpte in hoofd en lijf. Zou misschien nog spannender worden als dat dak minder nadrukkelijk aanwezig was, omdat dat de sprong als het ware blokkeert. Is al heel mooi, kan misschen nog veel mooier worden?
@Kasuras: mannetje is voor mij net teveel van het goede: komt misschien door zijn wat lullige pose, maar ik denk dat ik alleen de cab voor de booth met die achtergrond mooier had gevonden
@RobbieB: niet echt drie sterren, frieten zijn misschien redelijk doorbakken maar zeker niet knapperig en de vis is redelijk onherkenbaar – mist wat art direction
@Hamed: Jammer, zegt me niet zo heel veel. Mist het watertandgevoel van de BBQ, heeft meer iets van een designhaard
@farmertjes: Wauw! Waar heb je dit gezien/geschoten? Een of ander barokkerkhof? Kom je vaak de mooiste dingen tegen. Dev eerste versie ken ik niet, maar bij deze schrik ik van de kleur – als het een z/w-omzetting is dan moet ik mijn (net neiuwe, niet gecalibreerde) monitor eens driftig aan de tand voelen. En anders zou het een z/w moeten zijn – ik zie een paarsige toning die de plaat bijna te gronde richt. Btw: logo is redelijk storend, maar de prent blijft prachtig.
@Verskure: Londen verzakt niet, maar je lens vertekent wel – kun je zo oplossen met DPP. Een iets mider centrale plaatsing was misschien ook wel spannender geweest – die reflectie onderaan voegt imo minder toe dan flink wat meer duisternis bovenin gedaan zou hebben.
@Ch3cker: Dank voor je suggestie, heb getracht mijn Orvietokat nog wat te bewerken - met maskers. Kat en voorgrond zelf een S-je gegeven met ecurves, en met een complementair masker de omgeving wat teruggeschroefd. Trial and error - ben een bewerkingsnoob met de allereerste CS-versie. Zie overigens wel dat de scherpte eerder op de keien dan op de kat ligt - dat heb je met manual focus. Zou wel graag weten wat ik meer / beter in de nabewerking kan doen.