Niels: mooie foto, verbeterpunten zijn de dof.. mag wel wat minder. En de tweede knop stoort ook een beetje. Misschien had ie nog iets meer gezoomd kunnen worden waardoor je meteen zoiets hebt 'ah.. dat beestje is het onderwerp' nu is het 'even' zoeken bij de eerste oogopslag
wdveer: nice, zoiets bedoelde ik eigenlijk bij de foto van Niels. Misschien komt het ook wel door 't grotere contrast.
Guttegut: In tegenstelling tot wat hier gezegd wordt vind ik 'm wel ok. Niet voor een magazine of iets dergelijks maar wel een mooie foto voor 't album om later nog eens te zien. Misschien had 't voor de kleur intensiteit nog iets geholpen als de bal met de afbeelding naar voren was gedraaid.
ed-oorklep: Landschapsfotografie is niet mn specialiteit, maar ik denk dat het shot best ok is!
jewest: best aardig, het mag misschien wel iets minder donker idd. Al eens aan het afcroppen van dat stukje gele achtergrond erboven gedacht?
zonoskar: Ook een aardig shot, wat mogelijk nog wel de moeite waard is.. is om te kijken hoe het resultaat zou zijn als het contrast van de fiets wat hoger zou zijn en die van de achtergrond wat lager.
freddyronny: mooie foto, alleen de boom aan de rechterkant verbreekt de strakheid van de foto een beetje. Wat ik verder als verbeterpunt heb is dat de eifeltoren en alle andere landmarks al zovaak gefotografeert zijn... Dit shot lijkt ook op een vrij bekende poster (maar dan is ie zwart / wit) en gisteren nog zo'n foto van iemand gezien toen ik r portfolio in handen had. Het is natuurlijk jouw foto, alleen is het vaak een uitdaging om het net even anders te doen dan de rest het doet. Net even een ander perspectief te kiezen of er iets bij op te fotograferen (overvliegende meeuw.. ik noem maar wat) dat het anders maakt dan andere shots. Het is moeilijk maar het maakt het wat unieker

Het commentaar over naar rechts kantelen.. (ik weet niet of dat al gebeurd is?).. dan is het net pisa.. volgens mij staat hij zo wel recht voor het gevoel.
mijn bijdrage..
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 26-04-2011 09:02
]